NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور نقاش شربت لبنه غصب عني

فجأه ضربني كتير على وشي و طيزي فشخني ضرب معرفش ليه و بعدين اجبرني اشرب لبنه غصب عني
بس الغريبه من بعد ما شربت لبنه عندي احساس اني عايزه انام و كأن اعصام كلها حصلها ارتخاء..؟
هو ايه معنى ده؟

المرفقات

207.2 KB · المشاهدات: 295
  • عجبني
التفاعلات: المايستروو، zobry gamed 200 و حمادة وبس
فجأه ضربني كتير على وشي و طيزي فشخني ضرب معرفش ليه و بعدين اجبرني اشرب لبنه غصب عني
بس الغريبه من بعد ما شربت لبنه عندي احساس اني عايزه انام و كأن اعصام كلها حصلها ارتخاء..؟
هو ايه معنى ده؟
نفسي انيكك

هو ايه معنى ده؟
بالهنا والشفا

طيب هو ليه الاحساس اللي حسيته ده
مش عارف بس تمتع بكل لحظة بالجنس واعمل يلي بتحسه وبتفكر فيه المتعة لحظات حاول تشتغلها والصور يلي حاططها تجنن

تعالي ادوقك طعمه

شكله افترى عليك وهد حيلك

• عجبني
التفاعلات: hotsoftsmoothnew
لان لبن دا مهدا أعصاب بس تشربو ترتخي وتحس بالنعاس

هو كان بيضربك علشان مصلحتك

حبيبي قلبي جميل يغصبة ونمص زوبة ويفرغ بفمك بالقوة ويجعلك تبلعهم تحس انك تحت رحمت زوبة
وانه فحل قوى
قمة المتعه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو ايه معنى ده؟
ازنقك واحضنك اوى واتمتع بنعومة جسمك ولحمك الطرى وامصمص فيك واحك زبرى بين فلقات طيزك الطريه واحشره ف خرمك المدملك واشرمطك ف حضنى وامتعك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%