NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
422
نقاط
491
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
[ ] حكايات من الشارع ... بعد م خلصت شغل كانت الساعة ٢ بليل كنت هيجان فشخ فنزلت رمسيس كان الميدان فاضي بسبب الجو البرد وقفت جنب الجنينة اشرب سيجارة... فالبداية كده انا لودي عندي ٢٨سنة بس شكلي بتاع ٢١ ابيض و جسمي كرفي و ناعم مووت و تيزي مكورة و شعري اصفر و نازل ع عيني و اجرودي معنديش شنب ولا دقن و شفايف حمرا رباني كنت لابس جينس تلجي مكسم ع فخادي و جاكت جلد احمر و تحت منه تشرت حملات مطلعه مداري التوتا عشان كنت مسقط البنطلون و البوكسر كان باين و بنفس الوقت مكسم التوتا اكتر المهم فضلت اتمشى و كنت مولع سيجارة لحد الميدان واقف ع الرصيف مستني حد بعربية يشقطني او حد مز اتعرف عليه لقيت واحد اسمر و شعره مفلف و لابس سبورت و شايل شنطة جه عدى من جنبي بعدين وقف بعيد شوية بيبص عليا فبصتله و ضحكت قام قرب مني و سالني اذا كنت من هنا ولا من مكان بعيد فقولتله اشمعنا قالي عادي بتعرف فضحكت و قولتله وماله قالي الميدان برد اوي قولتله اه فعلا قالي مستني حد قولتله عادي قالي متيجي نتمشى سوا ف رميت السجارة و قولتله يلا بينا اتمشنا جو المنطقة نفسها و خرجنا من الميدان قالي الميدان كان سقعة اوي قولتله اه هنا ادفى قالي تحب ننزل تحت كنا واقفين قدام جراج فقولتله ماشي و تقريبا كان حافظ المكان فدخل و مشينا جوه الجراج لحد باب كده تقريبا بيدخل ع المنور لقيته فتحوا كان جوه عبارة عن ممر ضيق و اخره المنور فعلا ف دخلنا و قفل الباب و قام سند ع الحيطة و بدون مقدمات و هري كتير نزل طرف الشورال و طلع زبره قمت وطيت و مسكته و بقيت امصه بصراحة كان جامد فشخ اسمر و طويل و راسه عريضه قمت قعدت قدامه و بقيت امص و الحس زبره و هو متكيف نيك و بيعض ع شفايفه و بيطلع اهات لحد م سخن قومني و حضني و بقا يبوسني و ايده بتقفش في تيزي بعدين لف وشي للحيط فانا رجعت تيزي لورا و بقا حضني و بيحك فيا قمت فكت البنطلون قام سحبه لتحت نزله قمت انا نزلت الاندر اول لما شاف تيزي بيضا و طريه و كبيره مصدقش نفسه و بقا يضربني سبنكات بعدين نزل قعد ورايا و بقا يلحس و يلعب فالخرم ونا بموت من المتعة يلي حاسس بيها و مش قادر اسيطر ع نفسي بطلع اهات و مغمض عنيا قمت فكت الجاكت و قلعته و رميته جنبي قام هو نزلي البنطلون خالص بقا عند الكوتش و قام وقف نزل الشروال لحد ركبه و قام شدني عليه حضني و سند ع الحيطة بقيت احرك تيزي شمال و يمين احكها في زبره قام عدل زبره ع الخرم قمت مسكت تيزي باديا الاتنين و فتحتها و دخله اححححح دخل من غير صعوبة عارف طريقة و بقا مثبتني بايده و ساند ضهره ع الحيطة و بيحرك وسطه و زبره داخل خارج فيا زي السكينة فالحلاوة سالك ونا فاتح تيزي باديا و سايبه يتعامل براحته حوالي عشر دقايق ربع ساعة تقريبا و قام ضربني ع تيزي و قالي اتحرك بقيت انا ماسك التشرت بناعي بايد واحدة رافعة عشان ميغطيش التوتا و مصدر تيزي و فاتحة بايدي التانية و بزقها ع زبره و بحركها دواير كاني برقص و هو مبسوط فشخ و بيشد وسطي عشان تيزي تكبس ع زبره قمت رفعت التشرت فوق رقبتي و مسك تيزي تاني بايديا الاتنين فاتحها و ازقها لحد م زبره يدخل خالص و تيزي تلمس شعر زبره و بضاني تخبط في بضانه و اسحب تيزي تاني لحد م زبره ميبقاش منه غير الراس جو تيزي حوالي ربع ساعة او تلت ساعة كان سخن فشخ و عاوز يرزع ف قالي وطي و بقا يرزع ف تيزي ونا واقف ع رجلي و فاتحها و لامس الارض بايديا و هو شغال فشخ هتك عرض تيزي مطولش حوالي عشر دقايق و لقيته بيفرك عاوز يركبني و يرفع رجله ع ضهري ف قالي انزل اعمل وضع الدوجي ف فردت الجاكت بتاعي و نزلت ع ايدي و ركبي و صدرت تيزي و نزلت ضهري بقا وشي ع الجاكت و هو وقف ورايا و حط زبره و بقا ينكني بس مكنش مرتاح قام قلع الشروال خالص و الاندر و قعد ورايا و مسك تيزي بايده الاتنين و بقا يرزع اووووف يلهوي جامد فشخ بس عنيف اوي بجد كان جسمي كله بيتنفض مع كله رزعه من زبره كويس اننا ع الارض ده لو ع سرير كان زمانه اتكسر بينا حوالي تلت ساعة و حس انه هيجيب قام سحب زبره و وقف قولتله ايه قالي هبرد زبري مش عاوز اضيع اليوم بسرعة فضحكت قالي تعالى مص فقمت ع ركبي قعدت تحت منه و بقيت امصله زبره و امسحه ف وشي و الحسه و الحس البضان كان هاج تاني فقالي نام ع ضهرك فنمت ع الجاكت و رفعت رجليا بقوا عند دماغي و جه وقف و بقا يدخله لحد الاخر و يطلعه خالص بعدين قعد تحت مني و حشر زبره و نام عليا و بقا يرزع و يفشخ في تيزي ونا حاضن رقبته و ببوسه و هو بيبوسني شوية و يلحس صدري شوية ونا مغمض عنيا و بتمتع بفحولته لحد م لقيته لصق فيا و بقا زبره بيترج و يتهزه جوه تيزي و حسيت بلبنه بيرش جوايه فضلت حضنه لحد م خلص و زبره نام و طلع من تيزي فقام وقف و لسى هيلبس قمت مسكت زبره لحسته و نضفته و لسى هلبس قالي استنى و لقيته بيقلعني التشرت و بيقولي اقلع االبنطلون و الاندر قمت خلعتهم و هو خرج شوية لقيت واحد داخل بيقولي بتعمل اي هنا قولتله كنت بغير هدومي عشان في حاجة كانت بتشكني قلم قرب مني و مسك دراعي لفني و قالي كانت بتشكك فتيزك يخول خفت موت قالي صحبك قالي انه كلن بينيك قولتله ابدا و لسى هحلف قام دب صباعه في تيزي و قالي ومال ده لبن مين ي متناك مقدرتش ارد قام باصلي و قالي بصراحة الواد ذوقه حلو و قام رفع الجلابية و طلع زبره و قالي انزل مص سمعت الكلام و نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امصله لحد م زبره قام قالي اقف و خلاني ابص للحيطة و ساند صدري عليه و مصدر تيزي و هاتك ينيك ونا فاتح رجليا و موطي و تيزي كلها في حجره بيفشخ فيها و كل شوية يقولي كسم تيزك واسعة اوي اقمط خليني اتكيف ونا مش قادر بس بحاول اشد عضلة الخرم عشان يقفل و هو مش عاتق نازل رزع ناقص يحط بضانه جوه تيزي بس كان مبسوط اوي حوالي تلت ساعة او نص ساعة و لقيت زبره بينفض و بقا يرش لبنه قولتله خلاص قالي كفاية عليك كده لسى هوطي عشان البس قالي خليك واقف زي م انتا وقفت قام طلع موبايله و لقيته بيصورني قولتله طب لية كده قالي اسمع الكلام احسن م اتصل بالحكومة سمعت الكلام و بقا يصورني و خلاني افتح تيزي و ابص للكامرا لحد م خلص وطيت خدت هدومي و لبست و سالته هيعمل ايه ضحك و قالي هضرب عليهم عشرة قولتله طب اوعى حد يشوفهم قالي لو شفتك تاني هرفعهم ع النت قولتله دي اول و اخر مرة قالي انا عرفتك برحتك بقا و خرجنا روحت الموقف ركبت الميكروباص و رغم اني كنت خايف بس قلت مش مهم المهم اني انبسط و طفيت النار يلي كانت مولعة فتيزي روحت مهدود غيرت هدومي و نمت ... يتبع
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mr AAA, عاطفى, Mai Khalifa و 11 آخرين
[ ] حكايات من الشارع ... بعد م خلصت شغل كانت الساعة ٢ بليل كنت هيجان فشخ فنزلت رمسيس كان الميدان فاضي بسبب الجو البرد وقفت جنب الجنينة اشرب سيجارة... فالبداية كده انا لودي عندي ٢٨سنة بس شكلي بتاع ٢١ ابيض و جسمي كرفي و ناعم مووت و تيزي مكورة و شعري اصفر و نازل ع عيني و اجرودي معنديش شنب ولا دقن و شفايف حمرا رباني كنت لابس جينس تلجي مكسم ع فخادي و جاكت جلد احمر و تحت منه تشرت حملات مطلعه مداري التوتا عشان كنت مسقط البنطلون و البوكسر كان باين و بنفس الوقت مكسم التوتا اكتر المهم فضلت اتمشى و كنت مولع سيجارة لحد الميدان واقف ع الرصيف مستني حد بعربية يشقطني او حد مز اتعرف عليه لقيت واحد اسمر و شعره مفلف و لابس سبورت و شايل شنطة جه عدى من جنبي بعدين وقف بعيد شوية بيبص عليا فبصتله و ضحكت قام قرب مني و سالني اذا كنت من هنا ولا من مكان بعيد فقولتله اشمعنا قالي عادي بتعرف فضحكت و قولتله وماله قالي الميدان برد اوي قولتله اه فعلا قالي مستني حد قولتله عادي قالي متيجي نتمشى سوا ف رميت السجارة و قولتله يلا بينا اتمشنا جو المنطقة نفسها و خرجنا من الميدان قالي الميدان كان سقعة اوي قولتله اه هنا ادفى قالي تحب ننزل تحت كنا واقفين قدام جراج فقولتله ماشي و تقريبا كان حافظ المكان فدخل و مشينا جوه الجراج لحد باب كده تقريبا بيدخل ع المنور لقيته فتحوا كان جوه عبارة عن ممر ضيق و اخره المنور فعلا ف دخلنا و قفل الباب و قام سند ع الحيطة و بدون مقدمات و هري كتير نزل طرف الشورال و طلع زبره قمت وطيت و مسكته و بقيت امصه بصراحة كان جامد فشخ اسمر و طويل و راسه عريضه قمت قعدت قدامه و بقيت امص و الحس زبره و هو متكيف نيك و بيعض ع شفايفه و بيطلع اهات لحد م سخن قومني و حضني و بقا يبوسني و ايده بتقفش في تيزي بعدين لف وشي للحيط فانا رجعت تيزي لورا و بقا حضني و بيحك فيا قمت فكت البنطلون قام سحبه لتحت نزله قمت انا نزلت الاندر اول لما شاف تيزي بيضا و طريه و كبيره مصدقش نفسه و بقا يضربني سبنكات بعدين نزل قعد ورايا و بقا يلحس و يلعب فالخرم ونا بموت من المتعة يلي حاسس بيها و مش قادر اسيطر ع نفسي بطلع اهات و مغمض عنيا قمت فكت الجاكت و قلعته و رميته جنبي قام هو نزلي البنطلون خالص بقا عند الكوتش و قام وقف نزل الشروال لحد ركبه و قام شدني عليه حضني و سند ع الحيطة بقيت احرك تيزي شمال و يمين احكها في زبره قام عدل زبره ع الخرم قمت مسكت تيزي باديا الاتنين و فتحتها و دخله اححححح دخل من غير صعوبة عارف طريقة و بقا مثبتني بايده و ساند ضهره ع الحيطة و بيحرك وسطه و زبره داخل خارج فيا زي السكينة فالحلاوة سالك ونا فاتح تيزي باديا و سايبه يتعامل براحته حوالي عشر دقايق ربع ساعة تقريبا و قام ضربني ع تيزي و قالي اتحرك بقيت انا ماسك التشرت بناعي بايد واحدة رافعة عشان ميغطيش التوتا و مصدر تيزي و فاتحة بايدي التانية و بزقها ع زبره و بحركها دواير كاني برقص و هو مبسوط فشخ و بيشد وسطي عشان تيزي تكبس ع زبره قمت رفعت التشرت فوق رقبتي و مسك تيزي تاني بايديا الاتنين فاتحها و ازقها لحد م زبره يدخل خالص و تيزي تلمس شعر زبره و بضاني تخبط في بضانه و اسحب تيزي تاني لحد م زبره ميبقاش منه غير الراس جو تيزي حوالي ربع ساعة او تلت ساعة كان سخن فشخ و عاوز يرزع ف قالي وطي و بقا يرزع ف تيزي ونا واقف ع رجلي و فاتحها و لامس الارض بايديا و هو شغال فشخ هتك عرض تيزي مطولش حوالي عشر دقايق و لقيته بيفرك عاوز يركبني و يرفع رجله ع ضهري ف قالي انزل اعمل وضع الدوجي ف فردت الجاكت بتاعي و نزلت ع ايدي و ركبي و صدرت تيزي و نزلت ضهري بقا وشي ع الجاكت و هو وقف ورايا و حط زبره و بقا ينكني بس مكنش مرتاح قام قلع الشروال خالص و الاندر و قعد ورايا و مسك تيزي بايده الاتنين و بقا يرزع اووووف يلهوي جامد فشخ بس عنيف اوي بجد كان جسمي كله بيتنفض مع كله رزعه من زبره كويس اننا ع الارض ده لو ع سرير كان زمانه اتكسر بينا حوالي تلت ساعة و حس انه هيجيب قام سحب زبره و وقف قولتله ايه قالي هبرد زبري مش عاوز اضيع اليوم بسرعة فضحكت قالي تعالى مص فقمت ع ركبي قعدت تحت منه و بقيت امصله زبره و امسحه ف وشي و الحسه و الحس البضان كان هاج تاني فقالي نام ع ضهرك فنمت ع الجاكت و رفعت رجليا بقوا عند دماغي و جه وقف و بقا يدخله لحد الاخر و يطلعه خالص بعدين قعد تحت مني و حشر زبره و نام عليا و بقا يرزع و يفشخ في تيزي ونا حاضن رقبته و ببوسه و هو بيبوسني شوية و يلحس صدري شوية ونا مغمض عنيا و بتمتع بفحولته لحد م لقيته لصق فيا و بقا زبره بيترج و يتهزه جوه تيزي و حسيت بلبنه بيرش جوايه فضلت حضنه لحد م خلص و زبره نام و طلع من تيزي فقام وقف و لسى هيلبس قمت مسكت زبره لحسته و نضفته و لسى هلبس قالي استنى و لقيته بيقلعني التشرت و بيقولي اقلع االبنطلون و الاندر قمت خلعتهم و هو خرج شوية لقيت واحد داخل بيقولي بتعمل اي هنا قولتله كنت بغير هدومي عشان في حاجة كانت بتشكني قلم قرب مني و مسك دراعي لفني و قالي كانت بتشكك فتيزك يخول خفت موت قالي صحبك قالي انه كلن بينيك قولتله ابدا و لسى هحلف قام دب صباعه في تيزي و قالي ومال ده لبن مين ي متناك مقدرتش ارد قام باصلي و قالي بصراحة الواد ذوقه حلو و قام رفع الجلابية و طلع زبره و قالي انزل مص سمعت الكلام و نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امصله لحد م زبره قام قالي اقف و خلاني ابص للحيطة و ساند صدري عليه و مصدر تيزي و هاتك ينيك ونا فاتح رجليا و موطي و تيزي كلها في حجره بيفشخ فيها و كل شوية يقولي كسم تيزك واسعة اوي اقمط خليني اتكيف ونا مش قادر بس بحاول اشد عضلة الخرم عشان يقفل و هو مش عاتق نازل رزع ناقص يحط بضانه جوه تيزي بس كان مبسوط اوي حوالي تلت ساعة او نص ساعة و لقيت زبره بينفض و بقا يرش لبنه قولتله خلاص قالي كفاية عليك كده لسى هوطي عشان البس قالي خليك واقف زي م انتا وقفت قام طلع موبايله و لقيته بيصورني قولتله طب لية كده قالي اسمع الكلام احسن م اتصل بالحكومة سمعت الكلام و بقا يصورني و خلاني افتح تيزي و ابص للكامرا لحد م خلص وطيت خدت هدومي و لبست و سالته هيعمل ايه ضحك و قالي هضرب عليهم عشرة قولتله طب اوعى حد يشوفهم قالي لو شفتك تاني هرفعهم ع النت قولتله دي اول و اخر مرة قالي انا عرفتك برحتك بقا و خرجنا روحت الموقف ركبت الميكروباص و رغم اني كنت خايف بس قلت مش مهم المهم اني انبسط و طفيت النار يلي كانت مولعة فتيزي روحت مهدود غيرت هدومي و نمت ... يتبع
اوف يا لودى يابختك بالزب الأسمر. هيجتنى القصة. كملتها وانا حاطة الخيارة فى خرمى
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mai Khalifa, مودي الناكح, Kayla banoty و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: مودي الناكح و A_0
[ ] حكايات من الشارع ... بعد م خلصت شغل كانت الساعة ٢ بليل كنت هيجان فشخ فنزلت رمسيس كان الميدان فاضي بسبب الجو البرد وقفت جنب الجنينة اشرب سيجارة... فالبداية كده انا لودي عندي ٢٨سنة بس شكلي بتاع ٢١ ابيض و جسمي كرفي و ناعم مووت و تيزي مكورة و شعري اصفر و نازل ع عيني و اجرودي معنديش شنب ولا دقن و شفايف حمرا رباني كنت لابس جينس تلجي مكسم ع فخادي و جاكت جلد احمر و تحت منه تشرت حملات مطلعه مداري التوتا عشان كنت مسقط البنطلون و البوكسر كان باين و بنفس الوقت مكسم التوتا اكتر المهم فضلت اتمشى و كنت مولع سيجارة لحد الميدان واقف ع الرصيف مستني حد بعربية يشقطني او حد مز اتعرف عليه لقيت واحد اسمر و شعره مفلف و لابس سبورت و شايل شنطة جه عدى من جنبي بعدين وقف بعيد شوية بيبص عليا فبصتله و ضحكت قام قرب مني و سالني اذا كنت من هنا ولا من مكان بعيد فقولتله اشمعنا قالي عادي بتعرف فضحكت و قولتله وماله قالي الميدان برد اوي قولتله اه فعلا قالي مستني حد قولتله عادي قالي متيجي نتمشى سوا ف رميت السجارة و قولتله يلا بينا اتمشنا جو المنطقة نفسها و خرجنا من الميدان قالي الميدان كان سقعة اوي قولتله اه هنا ادفى قالي تحب ننزل تحت كنا واقفين قدام جراج فقولتله ماشي و تقريبا كان حافظ المكان فدخل و مشينا جوه الجراج لحد باب كده تقريبا بيدخل ع المنور لقيته فتحوا كان جوه عبارة عن ممر ضيق و اخره المنور فعلا ف دخلنا و قفل الباب و قام سند ع الحيطة و بدون مقدمات و هري كتير نزل طرف الشورال و طلع زبره قمت وطيت و مسكته و بقيت امصه بصراحة كان جامد فشخ اسمر و طويل و راسه عريضه قمت قعدت قدامه و بقيت امص و الحس زبره و هو متكيف نيك و بيعض ع شفايفه و بيطلع اهات لحد م سخن قومني و حضني و بقا يبوسني و ايده بتقفش في تيزي بعدين لف وشي للحيط فانا رجعت تيزي لورا و بقا حضني و بيحك فيا قمت فكت البنطلون قام سحبه لتحت نزله قمت انا نزلت الاندر اول لما شاف تيزي بيضا و طريه و كبيره مصدقش نفسه و بقا يضربني سبنكات بعدين نزل قعد ورايا و بقا يلحس و يلعب فالخرم ونا بموت من المتعة يلي حاسس بيها و مش قادر اسيطر ع نفسي بطلع اهات و مغمض عنيا قمت فكت الجاكت و قلعته و رميته جنبي قام هو نزلي البنطلون خالص بقا عند الكوتش و قام وقف نزل الشروال لحد ركبه و قام شدني عليه حضني و سند ع الحيطة بقيت احرك تيزي شمال و يمين احكها في زبره قام عدل زبره ع الخرم قمت مسكت تيزي باديا الاتنين و فتحتها و دخله اححححح دخل من غير صعوبة عارف طريقة و بقا مثبتني بايده و ساند ضهره ع الحيطة و بيحرك وسطه و زبره داخل خارج فيا زي السكينة فالحلاوة سالك ونا فاتح تيزي باديا و سايبه يتعامل براحته حوالي عشر دقايق ربع ساعة تقريبا و قام ضربني ع تيزي و قالي اتحرك بقيت انا ماسك التشرت بناعي بايد واحدة رافعة عشان ميغطيش التوتا و مصدر تيزي و فاتحة بايدي التانية و بزقها ع زبره و بحركها دواير كاني برقص و هو مبسوط فشخ و بيشد وسطي عشان تيزي تكبس ع زبره قمت رفعت التشرت فوق رقبتي و مسك تيزي تاني بايديا الاتنين فاتحها و ازقها لحد م زبره يدخل خالص و تيزي تلمس شعر زبره و بضاني تخبط في بضانه و اسحب تيزي تاني لحد م زبره ميبقاش منه غير الراس جو تيزي حوالي ربع ساعة او تلت ساعة كان سخن فشخ و عاوز يرزع ف قالي وطي و بقا يرزع ف تيزي ونا واقف ع رجلي و فاتحها و لامس الارض بايديا و هو شغال فشخ هتك عرض تيزي مطولش حوالي عشر دقايق و لقيته بيفرك عاوز يركبني و يرفع رجله ع ضهري ف قالي انزل اعمل وضع الدوجي ف فردت الجاكت بتاعي و نزلت ع ايدي و ركبي و صدرت تيزي و نزلت ضهري بقا وشي ع الجاكت و هو وقف ورايا و حط زبره و بقا ينكني بس مكنش مرتاح قام قلع الشروال خالص و الاندر و قعد ورايا و مسك تيزي بايده الاتنين و بقا يرزع اووووف يلهوي جامد فشخ بس عنيف اوي بجد كان جسمي كله بيتنفض مع كله رزعه من زبره كويس اننا ع الارض ده لو ع سرير كان زمانه اتكسر بينا حوالي تلت ساعة و حس انه هيجيب قام سحب زبره و وقف قولتله ايه قالي هبرد زبري مش عاوز اضيع اليوم بسرعة فضحكت قالي تعالى مص فقمت ع ركبي قعدت تحت منه و بقيت امصله زبره و امسحه ف وشي و الحسه و الحس البضان كان هاج تاني فقالي نام ع ضهرك فنمت ع الجاكت و رفعت رجليا بقوا عند دماغي و جه وقف و بقا يدخله لحد الاخر و يطلعه خالص بعدين قعد تحت مني و حشر زبره و نام عليا و بقا يرزع و يفشخ في تيزي ونا حاضن رقبته و ببوسه و هو بيبوسني شوية و يلحس صدري شوية ونا مغمض عنيا و بتمتع بفحولته لحد م لقيته لصق فيا و بقا زبره بيترج و يتهزه جوه تيزي و حسيت بلبنه بيرش جوايه فضلت حضنه لحد م خلص و زبره نام و طلع من تيزي فقام وقف و لسى هيلبس قمت مسكت زبره لحسته و نضفته و لسى هلبس قالي استنى و لقيته بيقلعني التشرت و بيقولي اقلع االبنطلون و الاندر قمت خلعتهم و هو خرج شوية لقيت واحد داخل بيقولي بتعمل اي هنا قولتله كنت بغير هدومي عشان في حاجة كانت بتشكني قلم قرب مني و مسك دراعي لفني و قالي كانت بتشكك فتيزك يخول خفت موت قالي صحبك قالي انه كلن بينيك قولتله ابدا و لسى هحلف قام دب صباعه في تيزي و قالي ومال ده لبن مين ي متناك مقدرتش ارد قام باصلي و قالي بصراحة الواد ذوقه حلو و قام رفع الجلابية و طلع زبره و قالي انزل مص سمعت الكلام و نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امصله لحد م زبره قام قالي اقف و خلاني ابص للحيطة و ساند صدري عليه و مصدر تيزي و هاتك ينيك ونا فاتح رجليا و موطي و تيزي كلها في حجره بيفشخ فيها و كل شوية يقولي كسم تيزك واسعة اوي اقمط خليني اتكيف ونا مش قادر بس بحاول اشد عضلة الخرم عشان يقفل و هو مش عاتق نازل رزع ناقص يحط بضانه جوه تيزي بس كان مبسوط اوي حوالي تلت ساعة او نص ساعة و لقيت زبره بينفض و بقا يرش لبنه قولتله خلاص قالي كفاية عليك كده لسى هوطي عشان البس قالي خليك واقف زي م انتا وقفت قام طلع موبايله و لقيته بيصورني قولتله طب لية كده قالي اسمع الكلام احسن م اتصل بالحكومة سمعت الكلام و بقا يصورني و خلاني افتح تيزي و ابص للكامرا لحد م خلص وطيت خدت هدومي و لبست و سالته هيعمل ايه ضحك و قالي هضرب عليهم عشرة قولتله طب اوعى حد يشوفهم قالي لو شفتك تاني هرفعهم ع النت قولتله دي اول و اخر مرة قالي انا عرفتك برحتك بقا و خرجنا روحت الموقف ركبت الميكروباص و رغم اني كنت خايف بس قلت مش مهم المهم اني انبسط و طفيت النار يلي كانت مولعة فتيزي روحت مهدود غيرت هدومي و نمت ... يتبع
خليت جسني ولع ي لودي نفسي اجرب اتناك من كذا زوبر اوووف
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مودي الناكح، A_0 و Kayla banoty
حلو في الجراج بردو الحماس مع الخوف بحسسوك بشهوة عااالية جدا ف بتبقا متعة رهيبة خصوصا لو مع بنوتي ناعم كده ويدلع اللي معاه اوووف
 
  • عجبني
التفاعلات: A_0
حلو اوووي النيك لما بيجي فجاءه اوووووف
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
صباح الخير
انا موجب من القاهرة حلوان 52 سنه عايز سالب ناعم مش مشعر من القاهرة
اللى داخل عايز كاميرا انا مليس فيها واللى داخل عشان مجرد كلام بدون فعل مليش فيه
 
  • عجبني
التفاعلات: The Kingdom90، A_0 و aliyassen21
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
[ ] حكايات من الشارع ... بعد م خلصت شغل كانت الساعة ٢ بليل كنت هيجان فشخ فنزلت رمسيس كان الميدان فاضي بسبب الجو البرد وقفت جنب الجنينة اشرب سيجارة... فالبداية كده انا لودي عندي ٢٨سنة بس شكلي بتاع ٢١ ابيض و جسمي كرفي و ناعم مووت و تيزي مكورة و شعري اصفر و نازل ع عيني و اجرودي معنديش شنب ولا دقن و شفايف حمرا رباني كنت لابس جينس تلجي مكسم ع فخادي و جاكت جلد احمر و تحت منه تشرت حملات مطلعه مداري التوتا عشان كنت مسقط البنطلون و البوكسر كان باين و بنفس الوقت مكسم التوتا اكتر المهم فضلت اتمشى و كنت مولع سيجارة لحد الميدان واقف ع الرصيف مستني حد بعربية يشقطني او حد مز اتعرف عليه لقيت واحد اسمر و شعره مفلف و لابس سبورت و شايل شنطة جه عدى من جنبي بعدين وقف بعيد شوية بيبص عليا فبصتله و ضحكت قام قرب مني و سالني اذا كنت من هنا ولا من مكان بعيد فقولتله اشمعنا قالي عادي بتعرف فضحكت و قولتله وماله قالي الميدان برد اوي قولتله اه فعلا قالي مستني حد قولتله عادي قالي متيجي نتمشى سوا ف رميت السجارة و قولتله يلا بينا اتمشنا جو المنطقة نفسها و خرجنا من الميدان قالي الميدان كان سقعة اوي قولتله اه هنا ادفى قالي تحب ننزل تحت كنا واقفين قدام جراج فقولتله ماشي و تقريبا كان حافظ المكان فدخل و مشينا جوه الجراج لحد باب كده تقريبا بيدخل ع المنور لقيته فتحوا كان جوه عبارة عن ممر ضيق و اخره المنور فعلا ف دخلنا و قفل الباب و قام سند ع الحيطة و بدون مقدمات و هري كتير نزل طرف الشورال و طلع زبره قمت وطيت و مسكته و بقيت امصه بصراحة كان جامد فشخ اسمر و طويل و راسه عريضه قمت قعدت قدامه و بقيت امص و الحس زبره و هو متكيف نيك و بيعض ع شفايفه و بيطلع اهات لحد م سخن قومني و حضني و بقا يبوسني و ايده بتقفش في تيزي بعدين لف وشي للحيط فانا رجعت تيزي لورا و بقا حضني و بيحك فيا قمت فكت البنطلون قام سحبه لتحت نزله قمت انا نزلت الاندر اول لما شاف تيزي بيضا و طريه و كبيره مصدقش نفسه و بقا يضربني سبنكات بعدين نزل قعد ورايا و بقا يلحس و يلعب فالخرم ونا بموت من المتعة يلي حاسس بيها و مش قادر اسيطر ع نفسي بطلع اهات و مغمض عنيا قمت فكت الجاكت و قلعته و رميته جنبي قام هو نزلي البنطلون خالص بقا عند الكوتش و قام وقف نزل الشروال لحد ركبه و قام شدني عليه حضني و سند ع الحيطة بقيت احرك تيزي شمال و يمين احكها في زبره قام عدل زبره ع الخرم قمت مسكت تيزي باديا الاتنين و فتحتها و دخله اححححح دخل من غير صعوبة عارف طريقة و بقا مثبتني بايده و ساند ضهره ع الحيطة و بيحرك وسطه و زبره داخل خارج فيا زي السكينة فالحلاوة سالك ونا فاتح تيزي باديا و سايبه يتعامل براحته حوالي عشر دقايق ربع ساعة تقريبا و قام ضربني ع تيزي و قالي اتحرك بقيت انا ماسك التشرت بناعي بايد واحدة رافعة عشان ميغطيش التوتا و مصدر تيزي و فاتحة بايدي التانية و بزقها ع زبره و بحركها دواير كاني برقص و هو مبسوط فشخ و بيشد وسطي عشان تيزي تكبس ع زبره قمت رفعت التشرت فوق رقبتي و مسك تيزي تاني بايديا الاتنين فاتحها و ازقها لحد م زبره يدخل خالص و تيزي تلمس شعر زبره و بضاني تخبط في بضانه و اسحب تيزي تاني لحد م زبره ميبقاش منه غير الراس جو تيزي حوالي ربع ساعة او تلت ساعة كان سخن فشخ و عاوز يرزع ف قالي وطي و بقا يرزع ف تيزي ونا واقف ع رجلي و فاتحها و لامس الارض بايديا و هو شغال فشخ هتك عرض تيزي مطولش حوالي عشر دقايق و لقيته بيفرك عاوز يركبني و يرفع رجله ع ضهري ف قالي انزل اعمل وضع الدوجي ف فردت الجاكت بتاعي و نزلت ع ايدي و ركبي و صدرت تيزي و نزلت ضهري بقا وشي ع الجاكت و هو وقف ورايا و حط زبره و بقا ينكني بس مكنش مرتاح قام قلع الشروال خالص و الاندر و قعد ورايا و مسك تيزي بايده الاتنين و بقا يرزع اووووف يلهوي جامد فشخ بس عنيف اوي بجد كان جسمي كله بيتنفض مع كله رزعه من زبره كويس اننا ع الارض ده لو ع سرير كان زمانه اتكسر بينا حوالي تلت ساعة و حس انه هيجيب قام سحب زبره و وقف قولتله ايه قالي هبرد زبري مش عاوز اضيع اليوم بسرعة فضحكت قالي تعالى مص فقمت ع ركبي قعدت تحت منه و بقيت امصله زبره و امسحه ف وشي و الحسه و الحس البضان كان هاج تاني فقالي نام ع ضهرك فنمت ع الجاكت و رفعت رجليا بقوا عند دماغي و جه وقف و بقا يدخله لحد الاخر و يطلعه خالص بعدين قعد تحت مني و حشر زبره و نام عليا و بقا يرزع و يفشخ في تيزي ونا حاضن رقبته و ببوسه و هو بيبوسني شوية و يلحس صدري شوية ونا مغمض عنيا و بتمتع بفحولته لحد م لقيته لصق فيا و بقا زبره بيترج و يتهزه جوه تيزي و حسيت بلبنه بيرش جوايه فضلت حضنه لحد م خلص و زبره نام و طلع من تيزي فقام وقف و لسى هيلبس قمت مسكت زبره لحسته و نضفته و لسى هلبس قالي استنى و لقيته بيقلعني التشرت و بيقولي اقلع االبنطلون و الاندر قمت خلعتهم و هو خرج شوية لقيت واحد داخل بيقولي بتعمل اي هنا قولتله كنت بغير هدومي عشان في حاجة كانت بتشكني قلم قرب مني و مسك دراعي لفني و قالي كانت بتشكك فتيزك يخول خفت موت قالي صحبك قالي انه كلن بينيك قولتله ابدا و لسى هحلف قام دب صباعه في تيزي و قالي ومال ده لبن مين ي متناك مقدرتش ارد قام باصلي و قالي بصراحة الواد ذوقه حلو و قام رفع الجلابية و طلع زبره و قالي انزل مص سمعت الكلام و نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امصله لحد م زبره قام قالي اقف و خلاني ابص للحيطة و ساند صدري عليه و مصدر تيزي و هاتك ينيك ونا فاتح رجليا و موطي و تيزي كلها في حجره بيفشخ فيها و كل شوية يقولي كسم تيزك واسعة اوي اقمط خليني اتكيف ونا مش قادر بس بحاول اشد عضلة الخرم عشان يقفل و هو مش عاتق نازل رزع ناقص يحط بضانه جوه تيزي بس كان مبسوط اوي حوالي تلت ساعة او نص ساعة و لقيت زبره بينفض و بقا يرش لبنه قولتله خلاص قالي كفاية عليك كده لسى هوطي عشان البس قالي خليك واقف زي م انتا وقفت قام طلع موبايله و لقيته بيصورني قولتله طب لية كده قالي اسمع الكلام احسن م اتصل بالحكومة سمعت الكلام و بقا يصورني و خلاني افتح تيزي و ابص للكامرا لحد م خلص وطيت خدت هدومي و لبست و سالته هيعمل ايه ضحك و قالي هضرب عليهم عشرة قولتله طب اوعى حد يشوفهم قالي لو شفتك تاني هرفعهم ع النت قولتله دي اول و اخر مرة قالي انا عرفتك برحتك بقا و خرجنا روحت الموقف ركبت الميكروباص و رغم اني كنت خايف بس قلت مش مهم المهم اني انبسط و طفيت النار يلي كانت مولعة فتيزي روحت مهدود غيرت هدومي و نمت ... يتبع
يا بختك يا متنااااااااك
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مودي الناكح، Kayla banoty و A_0
جميلة قصتك
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مودي الناكح و Kayla banoty
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%