NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
417
نقاط
486
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
السالب يلي متعني... ( الجزء الاول ) كنت زهقلن من جو البيت و مفيش دراسة فنزلت اقعد مع واحد صاحبي قدام بيته و احنا بنكلم لقيت واد كده اسمر بس مش اسود زنجي لا سمار من بتاع الصعيدة ده انما ايه مز اوي ناعم و شفايفه مقلبظة و عيونه واسعة و تيزه عريضة وقف سلم علينا و بقا يتكلم مع صحابي بلبونة فصحبي قاله طب روح ونا جي وراك فالواد قاله لوحدك ولا هتجيب محمد قاله هشوفه بعد م مشي صحبي ضحك و قالي الخولات بقا هي يلي تدور ع نيكة قولتله مش فاهم قالي احا انتا مخدتش بالك قولتله من اي قالي الواد يلي سلم علينا قولتله ماله قالي عاوز يتناك ضحكت و قولتله بتهزر قالي بكلمك بجد قولتله احاا لما ده يتناك ومال البنات تعمل ايه ضحك و قالي اشمعنى قولتله اسمر و مز ازاي بيتناك قالي تيجي تشوف قولتله ينفع قالي اه تعالى انتا مخدتش بالك لما قالي عاوز محمد قولتله احا انتوا الاتنين قالي المحنة صعبة يا صحبي قولتله **** يكون في عونه و ضحكت بس صورته في بالي احاااا تيب فشخ مش مصدق لسى فصاحبي اتصل بمحمد صاحبنا برضوا فضلنا قاعدين فمحمد جه سلم علينا فشاور لصحبي و قالي هو معانا قاله اه هيجي يتفرج ف محمد ضحك و قالي حرام عليك هتتفرج ع قرف فقولتله م انتا هتعمله قالي غصب يا صاحبي مفيش نسوان ف ضحكنا و قمنا روحنا عند بيت الواد اسمه يونان و محمد نده عليه فامه خرجت احاااا لسى في عزها هي مليانة شوية بس زي القمر سلمت ع محمد و ندهت ع يونان بصلنا و قالنا اطلعوا و احنا بنكلمه و لسى واقفين لقينا راجل اقرع بنضارة بيقولنا عاوزين مين ف يونان قاله دول صحابي ي بابا فسلم علينا و قالنا طب واقفين اطلعوا و مشي هو و احنا طالعين لقينا واحدة بس هشكة اوي لابسه بلوزة شفتشي البرا باين منها و صدرها مكور و عالي فشخ و لابسة جينس مقطع اوووف اول لما شافتنا ضحكت و سلمت ع رشدي يلي هو صاحبي يلي كنت قاعد معاه قدام بيته فرشدي هزر معاها و بقا يعاكسها بعد م نزلت قولتله مين دي قالي دي مريان اخت يونان قولتله تصدق شبهه قالي ايه هجت ولا ايه اعمل حسابك حرشت في زبري و ضحكت و قولتله بفكر قام ضحك و طلعنا لقينا ام يونان طالعة قالها رشدي ع فين يا طنط قالتله طالعة عند خالتك ام بشوي فقالها سلميلي عليها و بوسهالي قالتله حاضر و ضحكت قولتله مين ام بشوي دي كمان قالي ده اختها خلاص الاسئلة و لا اعرفك ع باقي العيلة قولتله براحة يا عم مش بفهم المهم طلعلنا يونان و لابس تشيرت نص شبك و شورت احمر قصير و رجله سمرا و ناعمه زي النسوان اول لما شافنا سلم علينا و باسنا و قام محمد اخده و دخلوا الاوضة ونا و رشدي قعدنا قام رشدي فتح التلفزيون فقلتله بتعمل ايه قالي احا انتا عاوز العمارة تسمع الواد و هو بيتناك قولتله احا م اهله عارفين قالي لا بس الاحترام واجب و فعلا مفيش دقيقة سمعنا صوت الاهات و الرزع فبصت لرشدي ونا ساكت فبصلي و ضحك و قالي مش قولتلك قولتله احا كسم الجراة هو مش خايف امه تسمعه قالي م هي طلعت عشان تلغوش ع الصوت احاااا كسم الضحك العيلة كلعا معرصة قولتله اقوم اتفرج قالي قوم وقفت عند الباب و بقيت ابص من الخرم لقيت محمد راكب يونان وضع الدوجي و بيفشخ تيزه و يونان بيتاوه و مبسوط و بيعض ع شفايفه فجاة لقينا ام يونان بتفتح فانا قمت و قعدت جنب رشدي ليتها بتقولنا ومال فين محمد قرشدي قالها بيلعب مع يونان بلاستيشن قالتلنا ونتوا قاعدين لية مش بتلعبوا معاهم قالها لا كل واحد و دوره ونا قاعد هموت من الضحك ع الحوارات و هم عارفين الحقيقة فدخلت المطبخ جابت كيس سكر و خرجت فرشدي قالها م تجيبي بوسة فضحكت و قالتله عم ابراهيم يشوفنا قالها خلاص هبوس عم ابراهيم و يوصلهالك فضحكت و طلعت كان محمد خرج و قالع من فوق و عرقان فرشدي قاله كيفته قاله هو مستنيك جوه اساله فرشدي قلع التشيرت و دخل و محمد دخل الحمام ونا قاعد فقلت لنفسي طب م اقوم اتفرج و قعدت تاني عند الباب لقيت رشدي نايم ع ضهره و يونان قاعد ع زبره وضع الفارس و بيتنطط و رشدي بيعصر بزازه فجاة لقيت حد بيخبط ع كتفي فكرت محمد فقولتله استنى لقيت صوت نام بيقولي بتعمل ايه احااا ببص لقيت ماريان اخت يونان اول كلمة طلعت من بؤي انتي بتعملي ايه دلوقتي قالتلي احااا ده بيتنا انا انصدمت من رد فعلها فتنحت قالتلي انتا بتبص ع ايه و لسى هتفتح فمسكت ايدها و قولتله ثانية بس فبصتلي بصة كده و هي مبتسمة احااا كلها شهوة و قالتلي اية قولتلها اصلهم بيلعبوا و مش عاوزين حد يشوف الخطة فجاة سمعنا صوت اااه من جوه فانا و هي تنحنا و لسى باصين لبعض فضحكنا و قالتلي طب قولهم يخفوا اللعب و دخلت اوضتها قمت قعدت ونا مش مستعوب يلي بيحصل فطلع محمد من الحمام و قالي كنت بكلم مين قولتله مريان قالي هي جت قولتله اه قول لرشدي كفاية و يلا بينا قالي كفاية ايه هي فين قولتله دخلت اوضتها قالي طب علي التلفزيون و تعالى نتفرج استغربت رده بس فهمت انهم عيلة فري و عارفين كل حاجة فخرجت لابسة قميص نوم ابيض سلمت ع محمد و دخلت المطبخ جابت طبق عنب و قعدت معانا و محمد بقا يكلمها و كل شوية نضحك ع صوت الاهات و الرزع و مفيش اي استغراب او رد فعل منها حوالي نص ساعة و خرج رشدي و يونان و قعدوا معانا فرشدي قالي يلا دورك فانا اكسفت ف يونان قاله هو بيعرف يلعب فضحكوا كلهم حتى مريان فرشدي قالي شفت هتفضحنا قدام مريان و هتعرف انك ملكش فاللعب فضحكوا تاني فيونان قالي تعالى ي مينا فانا استغربت انا يوسف مش مينا بس خدت بالي انه عاوز يبين قدام اخته اننا صحاب دخلت معاه و سامع صوت مريان بتضحك برا ولا اجدعها شرموطة و لقيت يونان زنقني فالباب و بيدعك زبري ونا رغم يلي شفته مش حاسه سالب انا شايفه تيب نيك فنزل قدامي و طلع زبري و بقا يبوسه و يلحسه لحد م وقف و بقا يمص ونا هيجان موت فقام قلع ملط و مسك ايدي و رحنا ع السرير ع اساس اني هركبه بس انا اجرأت و خليته يقعد و قعدت بين رجليه و بقيت امص زبره و الحسه بقا يغمض عينه و يعصر بزازه ونا باكل زبره فهاج اكتر و مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي لحد م خلاص مبقاش قادر فساب دماغي ونام ع ضهره و رفع رجله فبقيت الحس تيزه و العب فالخرم بلساني و قمت نمت عليه و بقيت احك زبري في تيزه و ببوس شفايفه و وشه و هو مبسوط و مغمض عينه ف قولتله متقلش لحد ع يلي هيحصل دلوقتي استغرب فانا غمزتله بعيني ف قالي ماشي قمت نمت ع بطني مسكت زبره و قولتله تعالى بصلي شوية و مش مستعوب ونا بدكع زبره فتاجرا و بقا يحسس ع تيزي و يبعبصني بعدين قام فتح رجليا و تف ع الخرم و حط زبره و بقا ينكني ونا مبسوط فشخ و ماسك دماغه و ببوسه لقينه هاج و بقا يرزع جامد لدرجة ان السرير بقا يتهز مسكت الملاية مش قادر عاوز اصوت بقيت اعض ع ايدي و هو اسمالصليب عليه زي التور فحل و شديد قمت مسكت المخدة بقيت اعضها فمسك شعري و بقا ينهج فامه خبطت بتقوله يونان هدي اللعب شوية و سمعنا ضحكتها كان هو قرب ينزل نام عليا و حضني و كبس زبره للاخر و بقيت حاسه بينبض جوا تيزي و مع كل نضبة احس بلبنه بيخبط جوا معدتي خلص و قام ضربني ع تيزي و قالي مكنش باين عليك قولتبه انتا بقا كان باين عليك اوي ف قالي باين ايه قولتله انك عنتيل و فحل نيك فضحك و قالي يلا نطلع مكنتش قادر بس قمت بالعافية و لبست و نشفنا العرق و خرجنا ملقتش حد فقولتله اي ده هم راحوا فين قالي يمكن سبقوك قولتله طب همشي انا الحقهم فقالي خلاص هشوفك تاني و سلم عليا و باسني و نزلت ونا ماشي بالعافية قعدت ع اخر السلم مش قادر استريحت شوية و روحت ونا ندمان ع يلي حصل و خايف يحكي لرشدي و محمد و بنفس الوقت مبسوط نيك ع النيكة يلي مكنتش ع البال و بصراحة الواد يستاهل بس كنت خايف و من كتر خوفي كنت قلقان اعدي ع رشدي او اتصل بيه زي م كنت بعمل و مش عارف اقوله ايه او هو عرف ولا لا ... ( الجزء الثاني ) بعدها بيومين لقيت رشدي بيكلمني كنت خايف اوي ارد عليه و خايف مردش و قلقان هو عاوز مني ايه المهم اتشجعت و رديت بعد م سلم عليا و سالني مش باين لية لقيته بيقولي يونان بيسال عليك ارتبكت و قولتله لية قالي معرفش هو طلب رقمك ، قولتله تمم خليه يكلمني شوية و رقم اتصل خمنت ان هو اول لما رديت قالي انا اسف نسيت اخد رقمك فطلبته من رشدي ، طبعا كنت مرعوب فسالته رشدي عرف حاجة قالي لا طبعا ده سر بينا ، اطمنت سالته عن اخباره قالي انه عاوزني ضروري قولتله خير قالي متيجي تبات معايا النهاردة قولتله لية قالي عادي صحاب فهمت انه انبسط و عاوز ينكني بصراحة كنت هيجان مكدبتش خبر و قمت لبست بنطلون جينس محزق و مقطع ع رجلي من قدام و ورا سكسي فشخ و تشيرت قطن ع اللحم و تحتهم اندر سبيدو احمر و نضفت نفسي من الشعر و نعمت جسمي و عملت تنضيف لجهازي الهضمي و جبت خرطوم و بقيت احطه جوه تيزي لحد م الميه نزلت زي الفل و نزلت و روحتله اول لما وصلت و خبطت الباب جه فتحلي كان لابس كات و شورت و تقريبا من غير اندر عشان لقيت زبره بيتمرجح المهم خدني بالحضن و دخلني لقيته اهله ثاعدين اتخضيت بس اول لما شافوني و شافوا البنطلون ضحكوا و قالولي اتفضل قعدنا مع اهله و كنت مكسوف موت و بان عليا و هم قاعدين يضحكوا و يغمزوا لبعض من تحت لتحت بعدين امه قامت حضرت الاكل و عزموني معاهم كنت محرج بس قمت اكلنا بس انا مرضتش ازود و اكتفيت بحاجات خفيفة استغرب من اكلتي اكمنها ضعيفة بس قولتلهم اني لسى واكل و جي فقالولي طب خلاص برحتك فقالهم اننا داخلين نذاكر قالوله بدري كده قالهم اه ورانا مذاكرة كتير فضحكوا لقيته انكجني و حط ايده ع وسطي كنت مكسوف موت بعدين خديني و دخلنا الاوضة سوا ونا قعدت ع السرير و هو قلع التشيرت و لسى هيقلع الشورت امه دخلت اول لما شافته كده انا وشي احمر بس هي ضحكت فهو ضحك و طلعها برا بعدين قالي يلا قولتله مامتك قالي مشيت حتى شوف فتح الباب ملقتش حد قمت قلعت التشيرت و نزلت البنطلون قلعته فاخته دخلت بقميص نوم اسود و صدرها عريان اووووف جامدة فشخ و معاها صباعين احمر شفايف اول لما شافتني بالاندر اتخضت ونا كمان اتخضيت و دخلت تحت الملاية فهي ضحكت و سالت اخوها انهي احلى فاختارلها واحد و هو بيضحك و طلعها برا فقولتله يلا ننام و بلاش نعمل حاجة قالي احااا ومال انا اتصلت بيك لية ونتا جيت من بيتك لية حرام الليلة تروح اونطة قولتله طب اقفل الباب عشان محدش تاني يدخل سمع الكلام و قلع الشورت كان من غير اندر و قالي يلا قوم اقلع فقلعت الاندر تحت الملاية و حطيته جنبي قام شال الملاية و دخل نام ع صدري و بقينا نحكي شوية ، بعدين قالي متيجي نرقص و شغل مزيكا و بقى يرقص ملط ونا بتفرج ف جه عندي و مسك ايدي و بينا نرقص سوا بس هو شاطر اوي فجاة الباب خبط قمت جريت و دخلت فالسرير و هو لبس الشورت و فتح طلع ابوه بيساله عن قناة فالتلفزيون ضحك و ابوه فهم فضحك و دخل لقى الاندر بتاعي ع الكومدينو ابوه زي م قولتلكوا اقرع و جسمه اسمر و رياضي شوجر دادي فشخ المهم دخل و مسك الاندر بتاعي و قاله اي ده انا مشفتوش قبل كده قاله طب سيبه و يلا يا بابا و خرج معاه جبله القناة و رجع يونان و قفل الباب و قلع الشورت و قعد جنبي بقينا قاعدين بنهزر و قام جاب اللاب شغل فيلم و دخل تحت الملاية معايا و نام ع كتفي و حضنا بعض بعدين قالي متيجي نتفرج ع حاجة احلى و جاب مقاطع سكس سخنا و بقا يحسس ع جسمي ونا بحسس ع ضهره و مسك زبري و بقا يدعكه و قام دخل تحت الملاية وطى و بقا يمص لما لقاني مبسوط قام دخل ايده تحت بضاني و بقا يدعكها انا هجت اوي و بقيت اعض ع شفايفي بعدين بقا يحركها بشويش لحد م وصل لخرم تيزي طلعتي مني اااه فشال الملاية و بصلي و ضحك بصيت لقيت عينه فعيني و عيوني عسلي و كيوت اكسفت من نفسي و قولتله اي ضحك و قام كمل مص و صباعه ع خرم تيزي بيحسس عليه قمت شلت اللاب و حطيته ع الكومدينو و هو شال الملاية خلاص ف زحلقت نفسي و بقيت نايم ع ضهري و رجلي مفتوحة و متنية قام و نام ع بطنه بين رجليا و بقا يمص زبري بعدين لحس بضاني و بقا يبلعهم ونا بشد في شعري و هموت و قام رفع رجليا و بقا يلحس خرم تيزي بعدين قالي قرب و شدني فنص السرير و عمل 69 و بقا زبره مدلدل فوق وشي و رافع رجليا و بيلحس خرم تيزي فمسكت زبره و بقيت امصه و الحسه و احشره جوه بؤي لحد م هاج و قام وقف و قالي تعالى وقفت قدامه بينا نبوس بعض و ازبارنا زي سيوف بتحارب بعض قام مسك زبري رفعه بقا يحك في بطنه و حط زبره بين رجليا و بقا يحك بين فخادي و بيحسس ع تيزي ونا اتشجعت و بقيت اعمله كده و احسس ع تيزه زيه بعدين لفني وطيت ع السرير و بقا يمشي زبره ع الخرم بيفرشني ونا من المتعة بقيت ارفع رجلي و عاوز احضن زبره بين فخادي لما لقاني استويت ع الاخر و هايجة قام نام عليا و حط زبره و بقا يطعني ونا مغمض عنيا و دايخ من المتعة حوالي ريع ساعة بعدين سحب زبره و قالي اعمل وضع الدوجي نزلت ع الارض و هو ورايا بيدخل و يطلع زبره جوايا سحيت خالص و اعصابي مشلتنيش و مقدرتش استحمل و نزلت نمت ع بطني و هو لسى راكبني ونا مش مستعوب المتعة و بطلع اهااات و مفرقش معايا حد يسمعني و هو اسمالصليب عليه فحل لسى بخيره شغال فحت و كل م اقول لنفسي كفاية احساس زبره و هو لسى في تيزي كلن مهيجني و سبته يكمل لحد م جابهم و قام قالي انبسط قولتله اوي قالي جبتهم قولتله لسى قالي طب تعالى قمت وقفت و قعد قدامي و بقا يمصلي ونا مبسوط فشخ و بلعب في شعره بعدين قام و مسك ايدي رحنا عند السرير و نام ع بطنه فانا قعدت وراه الحس تيزه و بدعك زبري لحد م وقف و قمت نمت عليه و بقت احك جسمي في جسمه سخن و قالي يلا ريحني قمت حطيت زبري شهق سبته شوية خرمه يتعود عليه و بعدين بقيت اتحرك و انيكه حوالي ربع ساعة بعدين طلب يغير الوضع قمت من عليه فخلاني انام و طلع قعد ع زبري و حطه في تيزه و بقا يبوسني في كل حتة في وشي بعدين بقا يتنطط و يحرك تيزه لحد م قربت قولتله هجيب قام رجع بضهره ونام و رفع رجليه و نمت عليه و بقيت اتحرك لحد م نطرتهم و استنيت زبري يخلص ونا ببوسه لحد م زبري نام و اتزحلق من تيزه و قمت من عليه قام و هو مبسوط و قالي هتنام قولتبه لا مش جايلي نوم قام ضحك و قالي يبقا نريح شوية و ندخل ع الشوط التاني فضحكت قام لبس الشورت و فتح الباب و خرج و رجع بعد حبة صغيرة و جايب معاه طبقين جاتوه و بيبسي قعدنا ناكل و احنا بنهزر و نضحك ( الجزء الثالث ) و قام حط كريمة ع مناخيري و ضحك فبصتله بابتسامة ثام قالي زعلت طب استنى اشلها و قام قرب مني و لحسها و وشه قصاد وشي و عيونا مركزين ع بعض فضحكنا و قعد مكانه تاني بعدين خد حتة كريمة ع صباعه الوسطاني و حطها ع سرته و باصلي فهمت انه عاوزني الحسها فقربت منه و لحستها قام حط حتة تانية ع زبره فوطيت و بقيت امصه و الحسه قام خد حتة ع صباعه و باصلي بابتسامة و قالي لف ف ضحكت و اديته ضهري قام سند عليه عشان اوطي بقيت عامل وضع الدوجي و باصصله و مبتسم فحطها ع خرم تيزي اححححح احساس حلو اوي ونا عارف هيعمل ايه بعد شوية و قام مسك فخادي و مسح صباعه بالكريمة ع خرم تيزي و حط راسه بين الفلقتين و بقا يلحس و يدخل لسانه جوه الخرم مستحملتش قمت نمت بوشي و غمضت عيني و سبته ياكل تيزي و يغتصبها بلسانه و بعدين قالي لف و قام حط حتة ع حلمة بزه فقربت منه و بقيت الحسها و هو قاعد ع حجري و زبره بيحك في بطني فخد حتة تانية و حطها ع لسانه فقريت منه و بقيت امص لسانه قام رجع بضهره ونام و نمت عليه و بقيت ابوسه و احك جسمي في جسمه قام لف بيا و احنا حاضنين بعض و بقا هو فوق ونا تحت و قام حط زبره بين رجليا فوسعت بين رجلي و بقيت متنيه و هو نايم عليا و بيبوسني بعدين مسك البيبسي و شرب شوية و قفل بؤه و قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا ينزلهم جوه بؤي و وسطه لسى بيتحرك و زبره بيحك بين فخادي بعدين خلاني اضم بزازي و حط حبة بيبسي و بقا يلحسهم و بقا ينزل و يلحس بطني بعدين خلاني اتزحلق و هو مسكني لحد م نزلت من ع السرير بس راسي تحت و تيزي مرفوعة قام حط بيبسي ع الخرم و بقا يشربه و يلحس الخرم و قام وقف و رشق زبره و بقا ينكني بعدين قالي افتح تيزي و اشدها بايديا و صب بيبسي دخل جو الخرم قام حط زبره و بقا ينكني و البيبسي جوه مني بعدين طلعه و قعد ع وشي و زبره قصاد بؤي بقيت الحسه طعمه مع البيبسي مكس ابن قحبه و هو بيلحس تيزي بعدين نام و خلاني اقعد بتيزي ع وشه و فتح بؤه و بقا يشرب البيبسي يلي بينزل مني و يلحس تيزي ونا وطيت و بقيت اكل زبره احححححح بقا جسمي نار اول مرة حد يغتصب تيزي كده قمت من عليه و عملت وضع الدوجي فقام قعد ورايا و بقا ينكني و ماسك شعري و بيرزع ااااه اااووووف جامدة فشخ حوالي ربع ساعة و لسى مجبش فنمت ع بطني و بقا هو راكبني و لسى بيفشخني بعدين خلاني اقف و شالني ع زبره و بقا ينتطني عليه و قام حطني ع السرير و مكمل نيك ونا بلحس شفايفي و بعضها و متكيف اوي لحد م جابهم سحب زبره ونام جنبي و هو بيضحك ونا كمان لفيت و لحست لبن تيزي من ع زبره لحد م نضفته لقيته قام و خلاني انام ع بطني و لحس لبنه من ع تيزي لحد م نضفها و بقا يعض فخادي و يضربها ونا نايم ع ايدي و مغمض عنيا و مبسوط نيك فقام نام جنبي و قالي ايه مالك قولتله خلاص مش قادر كنت تعبنا فقالي طب يلا نريح و نمنا ملط لحد الصبح صحيت لقيته بيمص زبري فضحكت قام ضحك هو كمان و نام عليا و بقا يبوسني و ايده لسى بتدعك زبري بعدين قعد عليه و بقا يتنطط و فرحان اوي قمت مسكت فخاده و بقيت ارزع في تيزه بس مكنتش واخد راحتي ف نيمته ع ضهره و بقيت فوق مته و رافع رجليه و بقيت انيكه و هو بيشد فالملاية و بيطلع اهاااات ونا مكمل نيك و ببوس شفايفه و وشه بجد زي القمر و بقيت ادعك بزازه و اعصرهم هاج اوي و غمض عينه و بقا يشدني عليه و يقولي كمان حطه جامد ونا برزع في تيزه لحد م قربت قمت نمت عليه و بقيت احرك وسطي و بتاعي بيرش جوه تيزه لحد جبتهم و خلصت ثمت من عليه ونا مبسوط و هو كمان بيضحك و قام باسني و جابلي شورت من عنده و لبسنا و خرجنا خدت دوش و دخلت قلعت الشورت بتاعه و لبست هدومي كان دخل هو خد الشاور بتاعه و رجع لبس و نزل وصلني و احنا مبسوطين فشخ و كل م نبص لبعض و نفتكر ليلة امبارح نضحك حتى بعد م سبته و روحت بقيت اضحك ع الجنان يلي حصل ده و مبسوط هبل .. ( الجزء الرابع )
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mjwdymajd459, sissy720, el-korsan و 19 آخرين
رائع الجسم الاسمر للسرير حكاية
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
تهبل دلني علي وخلي يعزم ابو علي كمان
 
  • عجبني
التفاعلات: 4ولد بنوتي، Samy233322 و Kayla banoty
كمل فين الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
السالب يلي متعني... ( الجزء الاول ) كنت زهقلن من جو البيت و مفيش دراسة فنزلت اقعد مع واحد صاحبي قدام بيته و احنا بنكلم لقيت واد كده اسمر بس مش اسود زنجي لا سمار من بتاع الصعيدة ده انما ايه مز اوي ناعم و شفايفه مقلبظة و عيونه واسعة و تيزه عريضة وقف سلم علينا و بقا يتكلم مع صحابي بلبونة فصحبي قاله طب روح ونا جي وراك فالواد قاله لوحدك ولا هتجيب محمد قاله هشوفه بعد م مشي صحبي ضحك و قالي الخولات بقا هي يلي تدور ع نيكة قولتله مش فاهم قالي احا انتا مخدتش بالك قولتله من اي قالي الواد يلي سلم علينا قولتله ماله قالي عاوز يتناك ضحكت و قولتله بتهزر قالي بكلمك بجد قولتله احاا لما ده يتناك ومال البنات تعمل ايه ضحك و قالي اشمعنى قولتله اسمر و مز ازاي بيتناك قالي تيجي تشوف قولتله ينفع قالي اه تعالى انتا مخدتش بالك لما قالي عاوز محمد قولتله احا انتوا الاتنين قالي المحنة صعبة يا صحبي قولتله **** يكون في عونه و ضحكت بس صورته في بالي احاااا تيب فشخ مش مصدق لسى فصاحبي اتصل بمحمد صاحبنا برضوا فضلنا قاعدين فمحمد جه سلم علينا فشاور لصحبي و قالي هو معانا قاله اه هيجي يتفرج ف محمد ضحك و قالي حرام عليك هتتفرج ع قرف فقولتله م انتا هتعمله قالي غصب يا صاحبي مفيش نسوان ف ضحكنا و قمنا روحنا عند بيت الواد اسمه يونان و محمد نده عليه فامه خرجت احاااا لسى في عزها هي مليانة شوية بس زي القمر سلمت ع محمد و ندهت ع يونان بصلنا و قالنا اطلعوا و احنا بنكلمه و لسى واقفين لقينا راجل اقرع بنضارة بيقولنا عاوزين مين ف يونان قاله دول صحابي ي بابا فسلم علينا و قالنا طب واقفين اطلعوا و مشي هو و احنا طالعين لقينا واحدة بس هشكة اوي لابسه بلوزة شفتشي البرا باين منها و صدرها مكور و عالي فشخ و لابسة جينس مقطع اوووف اول لما شافتنا ضحكت و سلمت ع رشدي يلي هو صاحبي يلي كنت قاعد معاه قدام بيته فرشدي هزر معاها و بقا يعاكسها بعد م نزلت قولتله مين دي قالي دي مريان اخت يونان قولتله تصدق شبهه قالي ايه هجت ولا ايه اعمل حسابك حرشت في زبري و ضحكت و قولتله بفكر قام ضحك و طلعنا لقينا ام يونان طالعة قالها رشدي ع فين يا طنط قالتله طالعة عند خالتك ام بشوي فقالها سلميلي عليها و بوسهالي قالتله حاضر و ضحكت قولتله مين ام بشوي دي كمان قالي ده اختها خلاص الاسئلة و لا اعرفك ع باقي العيلة قولتله براحة يا عم مش بفهم المهم طلعلنا يونان و لابس تشيرت نص شبك و شورت احمر قصير و رجله سمرا و ناعمه زي النسوان اول لما شافنا سلم علينا و باسنا و قام محمد اخده و دخلوا الاوضة ونا و رشدي قعدنا قام رشدي فتح التلفزيون فقلتله بتعمل ايه قالي احا انتا عاوز العمارة تسمع الواد و هو بيتناك قولتله احا م اهله عارفين قالي لا بس الاحترام واجب و فعلا مفيش دقيقة سمعنا صوت الاهات و الرزع فبصت لرشدي ونا ساكت فبصلي و ضحك و قالي مش قولتلك قولتله احا كسم الجراة هو مش خايف امه تسمعه قالي م هي طلعت عشان تلغوش ع الصوت احاااا كسم الضحك العيلة كلعا معرصة قولتله اقوم اتفرج قالي قوم وقفت عند الباب و بقيت ابص من الخرم لقيت محمد راكب يونان وضع الدوجي و بيفشخ تيزه و يونان بيتاوه و مبسوط و بيعض ع شفايفه فجاة لقينا ام يونان بتفتح فانا قمت و قعدت جنب رشدي ليتها بتقولنا ومال فين محمد قرشدي قالها بيلعب مع يونان بلاستيشن قالتلنا ونتوا قاعدين لية مش بتلعبوا معاهم قالها لا كل واحد و دوره ونا قاعد هموت من الضحك ع الحوارات و هم عارفين الحقيقة فدخلت المطبخ جابت كيس سكر و خرجت فرشدي قالها م تجيبي بوسة فضحكت و قالتله عم ابراهيم يشوفنا قالها خلاص هبوس عم ابراهيم و يوصلهالك فضحكت و طلعت كان محمد خرج و قالع من فوق و عرقان فرشدي قاله كيفته قاله هو مستنيك جوه اساله فرشدي قلع التشيرت و دخل و محمد دخل الحمام ونا قاعد فقلت لنفسي طب م اقوم اتفرج و قعدت تاني عند الباب لقيت رشدي نايم ع ضهره و يونان قاعد ع زبره وضع الفارس و بيتنطط و رشدي بيعصر بزازه فجاة لقيت حد بيخبط ع كتفي فكرت محمد فقولتله استنى لقيت صوت نام بيقولي بتعمل ايه احااا ببص لقيت ماريان اخت يونان اول كلمة طلعت من بؤي انتي بتعملي ايه دلوقتي قالتلي احااا ده بيتنا انا انصدمت من رد فعلها فتنحت قالتلي انتا بتبص ع ايه و لسى هتفتح فمسكت ايدها و قولتله ثانية بس فبصتلي بصة كده و هي مبتسمة احااا كلها شهوة و قالتلي اية قولتلها اصلهم بيلعبوا و مش عاوزين حد يشوف الخطة فجاة سمعنا صوت اااه من جوه فانا و هي تنحنا و لسى باصين لبعض فضحكنا و قالتلي طب قولهم يخفوا اللعب و دخلت اوضتها قمت قعدت ونا مش مستعوب يلي بيحصل فطلع محمد من الحمام و قالي كنت بكلم مين قولتله مريان قالي هي جت قولتله اه قول لرشدي كفاية و يلا بينا قالي كفاية ايه هي فين قولتله دخلت اوضتها قالي طب علي التلفزيون و تعالى نتفرج استغربت رده بس فهمت انهم عيلة فري و عارفين كل حاجة فخرجت لابسة قميص نوم ابيض سلمت ع محمد و دخلت المطبخ جابت طبق عنب و قعدت معانا و محمد بقا يكلمها و كل شوية نضحك ع صوت الاهات و الرزع و مفيش اي استغراب او رد فعل منها حوالي نص ساعة و خرج رشدي و يونان و قعدوا معانا فرشدي قالي يلا دورك فانا اكسفت ف يونان قاله هو بيعرف يلعب فضحكوا كلهم حتى مريان فرشدي قالي شفت هتفضحنا قدام مريان و هتعرف انك ملكش فاللعب فضحكوا تاني فيونان قالي تعالى ي مينا فانا استغربت انا يوسف مش مينا بس خدت بالي انه عاوز يبين قدام اخته اننا صحاب دخلت معاه و سامع صوت مريان بتضحك برا ولا اجدعها شرموطة و لقيت يونان زنقني فالباب و بيدعك زبري ونا رغم يلي شفته مش حاسه سالب انا شايفه تيب نيك فنزل قدامي و طلع زبري و بقا يبوسه و يلحسه لحد م وقف و بقا يمص ونا هيجان موت فقام قلع ملط و مسك ايدي و رحنا ع السرير ع اساس اني هركبه بس انا اجرأت و خليته يقعد و قعدت بين رجليه و بقيت امص زبره و الحسه بقا يغمض عينه و يعصر بزازه ونا باكل زبره فهاج اكتر و مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي لحد م خلاص مبقاش قادر فساب دماغي ونام ع ضهره و رفع رجله فبقيت الحس تيزه و العب فالخرم بلساني و قمت نمت عليه و بقيت احك زبري في تيزه و ببوس شفايفه و وشه و هو مبسوط و مغمض عينه ف قولتله متقلش لحد ع يلي هيحصل دلوقتي استغرب فانا غمزتله بعيني ف قالي ماشي قمت نمت ع بطني مسكت زبره و قولتله تعالى بصلي شوية و مش مستعوب ونا بدكع زبره فتاجرا و بقا يحسس ع تيزي و يبعبصني بعدين قام فتح رجليا و تف ع الخرم و حط زبره و بقا ينكني ونا مبسوط فشخ و ماسك دماغه و ببوسه لقينه هاج و بقا يرزع جامد لدرجة ان السرير بقا يتهز مسكت الملاية مش قادر عاوز اصوت بقيت اعض ع ايدي و هو اسمالصليب عليه زي التور فحل و شديد قمت مسكت المخدة بقيت اعضها فمسك شعري و بقا ينهج فامه خبطت بتقوله يونان هدي اللعب شوية و سمعنا ضحكتها كان هو قرب ينزل نام عليا و حضني و كبس زبره للاخر و بقيت حاسه بينبض جوا تيزي و مع كل نضبة احس بلبنه بيخبط جوا معدتي خلص و قام ضربني ع تيزي و قالي مكنش باين عليك قولتبه انتا بقا كان باين عليك اوي ف قالي باين ايه قولتله انك عنتيل و فحل نيك فضحك و قالي يلا نطلع مكنتش قادر بس قمت بالعافية و لبست و نشفنا العرق و خرجنا ملقتش حد فقولتله اي ده هم راحوا فين قالي يمكن سبقوك قولتله طب همشي انا الحقهم فقالي خلاص هشوفك تاني و سلم عليا و باسني و نزلت ونا ماشي بالعافية قعدت ع اخر السلم مش قادر استريحت شوية و روحت ونا ندمان ع يلي حصل و خايف يحكي لرشدي و محمد و بنفس الوقت مبسوط نيك ع النيكة يلي مكنتش ع البال و بصراحة الواد يستاهل بس كنت خايف و من كتر خوفي كنت قلقان اعدي ع رشدي او اتصل بيه زي م كنت بعمل و مش عارف اقوله ايه او هو عرف ولا لا ... ( الجزء الثاني ) بعدها بيومين لقيت رشدي بيكلمني كنت خايف اوي ارد عليه و خايف مردش و قلقان هو عاوز مني ايه المهم اتشجعت و رديت بعد م سلم عليا و سالني مش باين لية لقيته بيقولي يونان بيسال عليك ارتبكت و قولتله لية قالي معرفش هو طلب رقمك ، قولتله تمم خليه يكلمني شوية و رقم اتصل خمنت ان هو اول لما رديت قالي انا اسف نسيت اخد رقمك فطلبته من رشدي ، طبعا كنت مرعوب فسالته رشدي عرف حاجة قالي لا طبعا ده سر بينا ، اطمنت سالته عن اخباره قالي انه عاوزني ضروري قولتله خير قالي متيجي تبات معايا النهاردة قولتله لية قالي عادي صحاب فهمت انه انبسط و عاوز ينكني بصراحة كنت هيجان مكدبتش خبر و قمت لبست بنطلون جينس محزق و مقطع ع رجلي من قدام و ورا سكسي فشخ و تشيرت قطن ع اللحم و تحتهم اندر سبيدو احمر و نضفت نفسي من الشعر و نعمت جسمي و عملت تنضيف لجهازي الهضمي و جبت خرطوم و بقيت احطه جوه تيزي لحد م الميه نزلت زي الفل و نزلت و روحتله اول لما وصلت و خبطت الباب جه فتحلي كان لابس كات و شورت و تقريبا من غير اندر عشان لقيت زبره بيتمرجح المهم خدني بالحضن و دخلني لقيته اهله ثاعدين اتخضيت بس اول لما شافوني و شافوا البنطلون ضحكوا و قالولي اتفضل قعدنا مع اهله و كنت مكسوف موت و بان عليا و هم قاعدين يضحكوا و يغمزوا لبعض من تحت لتحت بعدين امه قامت حضرت الاكل و عزموني معاهم كنت محرج بس قمت اكلنا بس انا مرضتش ازود و اكتفيت بحاجات خفيفة استغرب من اكلتي اكمنها ضعيفة بس قولتلهم اني لسى واكل و جي فقالولي طب خلاص برحتك فقالهم اننا داخلين نذاكر قالوله بدري كده قالهم اه ورانا مذاكرة كتير فضحكوا لقيته انكجني و حط ايده ع وسطي كنت مكسوف موت بعدين خديني و دخلنا الاوضة سوا ونا قعدت ع السرير و هو قلع التشيرت و لسى هيقلع الشورت امه دخلت اول لما شافته كده انا وشي احمر بس هي ضحكت فهو ضحك و طلعها برا بعدين قالي يلا قولتله مامتك قالي مشيت حتى شوف فتح الباب ملقتش حد قمت قلعت التشيرت و نزلت البنطلون قلعته فاخته دخلت بقميص نوم اسود و صدرها عريان اووووف جامدة فشخ و معاها صباعين احمر شفايف اول لما شافتني بالاندر اتخضت ونا كمان اتخضيت و دخلت تحت الملاية فهي ضحكت و سالت اخوها انهي احلى فاختارلها واحد و هو بيضحك و طلعها برا فقولتله يلا ننام و بلاش نعمل حاجة قالي احااا ومال انا اتصلت بيك لية ونتا جيت من بيتك لية حرام الليلة تروح اونطة قولتله طب اقفل الباب عشان محدش تاني يدخل سمع الكلام و قلع الشورت كان من غير اندر و قالي يلا قوم اقلع فقلعت الاندر تحت الملاية و حطيته جنبي قام شال الملاية و دخل نام ع صدري و بقينا نحكي شوية ، بعدين قالي متيجي نرقص و شغل مزيكا و بقى يرقص ملط ونا بتفرج ف جه عندي و مسك ايدي و بينا نرقص سوا بس هو شاطر اوي فجاة الباب خبط قمت جريت و دخلت فالسرير و هو لبس الشورت و فتح طلع ابوه بيساله عن قناة فالتلفزيون ضحك و ابوه فهم فضحك و دخل لقى الاندر بتاعي ع الكومدينو ابوه زي م قولتلكوا اقرع و جسمه اسمر و رياضي شوجر دادي فشخ المهم دخل و مسك الاندر بتاعي و قاله اي ده انا مشفتوش قبل كده قاله طب سيبه و يلا يا بابا و خرج معاه جبله القناة و رجع يونان و قفل الباب و قلع الشورت و قعد جنبي بقينا قاعدين بنهزر و قام جاب اللاب شغل فيلم و دخل تحت الملاية معايا و نام ع كتفي و حضنا بعض بعدين قالي متيجي نتفرج ع حاجة احلى و جاب مقاطع سكس سخنا و بقا يحسس ع جسمي ونا بحسس ع ضهره و مسك زبري و بقا يدعكه و قام دخل تحت الملاية وطى و بقا يمص لما لقاني مبسوط قام دخل ايده تحت بضاني و بقا يدعكها انا هجت اوي و بقيت اعض ع شفايفي بعدين بقا يحركها بشويش لحد م وصل لخرم تيزي طلعتي مني اااه فشال الملاية و بصلي و ضحك بصيت لقيت عينه فعيني و عيوني عسلي و كيوت اكسفت من نفسي و قولتله اي ضحك و قام كمل مص و صباعه ع خرم تيزي بيحسس عليه قمت شلت اللاب و حطيته ع الكومدينو و هو شال الملاية خلاص ف زحلقت نفسي و بقيت نايم ع ضهري و رجلي مفتوحة و متنية قام و نام ع بطنه بين رجليا و بقا يمص زبري بعدين لحس بضاني و بقا يبلعهم ونا بشد في شعري و هموت و قام رفع رجليا و بقا يلحس خرم تيزي بعدين قالي قرب و شدني فنص السرير و عمل 69 و بقا زبره مدلدل فوق وشي و رافع رجليا و بيلحس خرم تيزي فمسكت زبره و بقيت امصه و الحسه و احشره جوه بؤي لحد م هاج و قام وقف و قالي تعالى وقفت قدامه بينا نبوس بعض و ازبارنا زي سيوف بتحارب بعض قام مسك زبري رفعه بقا يحك في بطنه و حط زبره بين رجليا و بقا يحك بين فخادي و بيحسس ع تيزي ونا اتشجعت و بقيت اعمله كده و احسس ع تيزه زيه بعدين لفني وطيت ع السرير و بقا يمشي زبره ع الخرم بيفرشني ونا من المتعة بقيت ارفع رجلي و عاوز احضن زبره بين فخادي لما لقاني استويت ع الاخر و هايجة قام نام عليا و حط زبره و بقا يطعني ونا مغمض عنيا و دايخ من المتعة حوالي ريع ساعة بعدين سحب زبره و قالي اعمل وضع الدوجي نزلت ع الارض و هو ورايا بيدخل و يطلع زبره جوايا سحيت خالص و اعصابي مشلتنيش و مقدرتش استحمل و نزلت نمت ع بطني و هو لسى راكبني ونا مش مستعوب المتعة و بطلع اهااات و مفرقش معايا حد يسمعني و هو اسمالصليب عليه فحل لسى بخيره شغال فحت و كل م اقول لنفسي كفاية احساس زبره و هو لسى في تيزي كلن مهيجني و سبته يكمل لحد م جابهم و قام قالي انبسط قولتله اوي قالي جبتهم قولتله لسى قالي طب تعالى قمت وقفت و قعد قدامي و بقا يمصلي ونا مبسوط فشخ و بلعب في شعره بعدين قام و مسك ايدي رحنا عند السرير و نام ع بطنه فانا قعدت وراه الحس تيزه و بدعك زبري لحد م وقف و قمت نمت عليه و بقت احك جسمي في جسمه سخن و قالي يلا ريحني قمت حطيت زبري شهق سبته شوية خرمه يتعود عليه و بعدين بقيت اتحرك و انيكه حوالي ربع ساعة بعدين طلب يغير الوضع قمت من عليه فخلاني انام و طلع قعد ع زبري و حطه في تيزه و بقا يبوسني في كل حتة في وشي بعدين بقا يتنطط و يحرك تيزه لحد م قربت قولتله هجيب قام رجع بضهره ونام و رفع رجليه و نمت عليه و بقيت اتحرك لحد م نطرتهم و استنيت زبري يخلص ونا ببوسه لحد م زبري نام و اتزحلق من تيزه و قمت من عليه قام و هو مبسوط و قالي هتنام قولتبه لا مش جايلي نوم قام ضحك و قالي يبقا نريح شوية و ندخل ع الشوط التاني فضحكت قام لبس الشورت و فتح الباب و خرج و رجع بعد حبة صغيرة و جايب معاه طبقين جاتوه و بيبسي قعدنا ناكل و احنا بنهزر و نضحك ( الجزء الثالث ) و قام حط كريمة ع مناخيري و ضحك فبصتله بابتسامة ثام قالي زعلت طب استنى اشلها و قام قرب مني و لحسها و وشه قصاد وشي و عيونا مركزين ع بعض فضحكنا و قعد مكانه تاني بعدين خد حتة كريمة ع صباعه الوسطاني و حطها ع سرته و باصلي فهمت انه عاوزني الحسها فقربت منه و لحستها قام حط حتة تانية ع زبره فوطيت و بقيت امصه و الحسه قام خد حتة ع صباعه و باصلي بابتسامة و قالي لف ف ضحكت و اديته ضهري قام سند عليه عشان اوطي بقيت عامل وضع الدوجي و باصصله و مبتسم فحطها ع خرم تيزي اححححح احساس حلو اوي ونا عارف هيعمل ايه بعد شوية و قام مسك فخادي و مسح صباعه بالكريمة ع خرم تيزي و حط راسه بين الفلقتين و بقا يلحس و يدخل لسانه جوه الخرم مستحملتش قمت نمت بوشي و غمضت عيني و سبته ياكل تيزي و يغتصبها بلسانه و بعدين قالي لف و قام حط حتة ع حلمة بزه فقربت منه و بقيت الحسها و هو قاعد ع حجري و زبره بيحك في بطني فخد حتة تانية و حطها ع لسانه فقريت منه و بقيت امص لسانه قام رجع بضهره ونام و نمت عليه و بقيت ابوسه و احك جسمي في جسمه قام لف بيا و احنا حاضنين بعض و بقا هو فوق ونا تحت و قام حط زبره بين رجليا فوسعت بين رجلي و بقيت متنيه و هو نايم عليا و بيبوسني بعدين مسك البيبسي و شرب شوية و قفل بؤه و قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا ينزلهم جوه بؤي و وسطه لسى بيتحرك و زبره بيحك بين فخادي بعدين خلاني اضم بزازي و حط حبة بيبسي و بقا يلحسهم و بقا ينزل و يلحس بطني بعدين خلاني اتزحلق و هو مسكني لحد م نزلت من ع السرير بس راسي تحت و تيزي مرفوعة قام حط بيبسي ع الخرم و بقا يشربه و يلحس الخرم و قام وقف و رشق زبره و بقا ينكني بعدين قالي افتح تيزي و اشدها بايديا و صب بيبسي دخل جو الخرم قام حط زبره و بقا ينكني و البيبسي جوه مني بعدين طلعه و قعد ع وشي و زبره قصاد بؤي بقيت الحسه طعمه مع البيبسي مكس ابن قحبه و هو بيلحس تيزي بعدين نام و خلاني اقعد بتيزي ع وشه و فتح بؤه و بقا يشرب البيبسي يلي بينزل مني و يلحس تيزي ونا وطيت و بقيت اكل زبره احححححح بقا جسمي نار اول مرة حد يغتصب تيزي كده قمت من عليه و عملت وضع الدوجي فقام قعد ورايا و بقا ينكني و ماسك شعري و بيرزع ااااه اااووووف جامدة فشخ حوالي ربع ساعة و لسى مجبش فنمت ع بطني و بقا هو راكبني و لسى بيفشخني بعدين خلاني اقف و شالني ع زبره و بقا ينتطني عليه و قام حطني ع السرير و مكمل نيك ونا بلحس شفايفي و بعضها و متكيف اوي لحد م جابهم سحب زبره ونام جنبي و هو بيضحك ونا كمان لفيت و لحست لبن تيزي من ع زبره لحد م نضفته لقيته قام و خلاني انام ع بطني و لحس لبنه من ع تيزي لحد م نضفها و بقا يعض فخادي و يضربها ونا نايم ع ايدي و مغمض عنيا و مبسوط نيك فقام نام جنبي و قالي ايه مالك قولتله خلاص مش قادر كنت تعبنا فقالي طب يلا نريح و نمنا ملط لحد الصبح صحيت لقيته بيمص زبري فضحكت قام ضحك هو كمان و نام عليا و بقا يبوسني و ايده لسى بتدعك زبري بعدين قعد عليه و بقا يتنطط و فرحان اوي قمت مسكت فخاده و بقيت ارزع في تيزه بس مكنتش واخد راحتي ف نيمته ع ضهره و بقيت فوق مته و رافع رجليه و بقيت انيكه و هو بيشد فالملاية و بيطلع اهاااات ونا مكمل نيك و ببوس شفايفه و وشه بجد زي القمر و بقيت ادعك بزازه و اعصرهم هاج اوي و غمض عينه و بقا يشدني عليه و يقولي كمان حطه جامد ونا برزع في تيزه لحد م قربت قمت نمت عليه و بقيت احرك وسطي و بتاعي بيرش جوه تيزه لحد جبتهم و خلصت ثمت من عليه ونا مبسوط و هو كمان بيضحك و قام باسني و جابلي شورت من عنده و لبسنا و خرجنا خدت دوش و دخلت قلعت الشورت بتاعه و لبست هدومي كان دخل هو خد الشاور بتاعه و رجع لبس و نزل وصلني و احنا مبسوطين فشخ و كل م نبص لبعض و نفتكر ليلة امبارح نضحك حتى بعد م سبته و روحت بقيت اضحك ع الجنان يلي حصل ده و مبسوط هبل .. ( الجزء الرابع )
احساسك حلوووو تعال امتعك
 
صباح الخير
انا موجب من القاهرة حلوان 52 سنه عايز سالب ناعم مش مشعر من القاهرة
اللى داخل عايز كاميرا انا مليس فيها واللى داخل عشان مجرد كلام بدون فعل مليش فيه
 
احساسك عالى قوى
 
قصه جميله يا ريت تكمل باقي الاجزاء ومتتاخرش علينا فيها بعشق التبادل
 
السالب يلي متعني... ( الجزء الاول ) كنت زهقلن من جو البيت و مفيش دراسة فنزلت اقعد مع واحد صاحبي قدام بيته و احنا بنكلم لقيت واد كده اسمر بس مش اسود زنجي لا سمار من بتاع الصعيدة ده انما ايه مز اوي ناعم و شفايفه مقلبظة و عيونه واسعة و تيزه عريضة وقف سلم علينا و بقا يتكلم مع صحابي بلبونة فصحبي قاله طب روح ونا جي وراك فالواد قاله لوحدك ولا هتجيب محمد قاله هشوفه بعد م مشي صحبي ضحك و قالي الخولات بقا هي يلي تدور ع نيكة قولتله مش فاهم قالي احا انتا مخدتش بالك قولتله من اي قالي الواد يلي سلم علينا قولتله ماله قالي عاوز يتناك ضحكت و قولتله بتهزر قالي بكلمك بجد قولتله احاا لما ده يتناك ومال البنات تعمل ايه ضحك و قالي اشمعنى قولتله اسمر و مز ازاي بيتناك قالي تيجي تشوف قولتله ينفع قالي اه تعالى انتا مخدتش بالك لما قالي عاوز محمد قولتله احا انتوا الاتنين قالي المحنة صعبة يا صحبي قولتله **** يكون في عونه و ضحكت بس صورته في بالي احاااا تيب فشخ مش مصدق لسى فصاحبي اتصل بمحمد صاحبنا برضوا فضلنا قاعدين فمحمد جه سلم علينا فشاور لصحبي و قالي هو معانا قاله اه هيجي يتفرج ف محمد ضحك و قالي حرام عليك هتتفرج ع قرف فقولتله م انتا هتعمله قالي غصب يا صاحبي مفيش نسوان ف ضحكنا و قمنا روحنا عند بيت الواد اسمه يونان و محمد نده عليه فامه خرجت احاااا لسى في عزها هي مليانة شوية بس زي القمر سلمت ع محمد و ندهت ع يونان بصلنا و قالنا اطلعوا و احنا بنكلمه و لسى واقفين لقينا راجل اقرع بنضارة بيقولنا عاوزين مين ف يونان قاله دول صحابي ي بابا فسلم علينا و قالنا طب واقفين اطلعوا و مشي هو و احنا طالعين لقينا واحدة بس هشكة اوي لابسه بلوزة شفتشي البرا باين منها و صدرها مكور و عالي فشخ و لابسة جينس مقطع اوووف اول لما شافتنا ضحكت و سلمت ع رشدي يلي هو صاحبي يلي كنت قاعد معاه قدام بيته فرشدي هزر معاها و بقا يعاكسها بعد م نزلت قولتله مين دي قالي دي مريان اخت يونان قولتله تصدق شبهه قالي ايه هجت ولا ايه اعمل حسابك حرشت في زبري و ضحكت و قولتله بفكر قام ضحك و طلعنا لقينا ام يونان طالعة قالها رشدي ع فين يا طنط قالتله طالعة عند خالتك ام بشوي فقالها سلميلي عليها و بوسهالي قالتله حاضر و ضحكت قولتله مين ام بشوي دي كمان قالي ده اختها خلاص الاسئلة و لا اعرفك ع باقي العيلة قولتله براحة يا عم مش بفهم المهم طلعلنا يونان و لابس تشيرت نص شبك و شورت احمر قصير و رجله سمرا و ناعمه زي النسوان اول لما شافنا سلم علينا و باسنا و قام محمد اخده و دخلوا الاوضة ونا و رشدي قعدنا قام رشدي فتح التلفزيون فقلتله بتعمل ايه قالي احا انتا عاوز العمارة تسمع الواد و هو بيتناك قولتله احا م اهله عارفين قالي لا بس الاحترام واجب و فعلا مفيش دقيقة سمعنا صوت الاهات و الرزع فبصت لرشدي ونا ساكت فبصلي و ضحك و قالي مش قولتلك قولتله احا كسم الجراة هو مش خايف امه تسمعه قالي م هي طلعت عشان تلغوش ع الصوت احاااا كسم الضحك العيلة كلعا معرصة قولتله اقوم اتفرج قالي قوم وقفت عند الباب و بقيت ابص من الخرم لقيت محمد راكب يونان وضع الدوجي و بيفشخ تيزه و يونان بيتاوه و مبسوط و بيعض ع شفايفه فجاة لقينا ام يونان بتفتح فانا قمت و قعدت جنب رشدي ليتها بتقولنا ومال فين محمد قرشدي قالها بيلعب مع يونان بلاستيشن قالتلنا ونتوا قاعدين لية مش بتلعبوا معاهم قالها لا كل واحد و دوره ونا قاعد هموت من الضحك ع الحوارات و هم عارفين الحقيقة فدخلت المطبخ جابت كيس سكر و خرجت فرشدي قالها م تجيبي بوسة فضحكت و قالتله عم ابراهيم يشوفنا قالها خلاص هبوس عم ابراهيم و يوصلهالك فضحكت و طلعت كان محمد خرج و قالع من فوق و عرقان فرشدي قاله كيفته قاله هو مستنيك جوه اساله فرشدي قلع التشيرت و دخل و محمد دخل الحمام ونا قاعد فقلت لنفسي طب م اقوم اتفرج و قعدت تاني عند الباب لقيت رشدي نايم ع ضهره و يونان قاعد ع زبره وضع الفارس و بيتنطط و رشدي بيعصر بزازه فجاة لقيت حد بيخبط ع كتفي فكرت محمد فقولتله استنى لقيت صوت نام بيقولي بتعمل ايه احااا ببص لقيت ماريان اخت يونان اول كلمة طلعت من بؤي انتي بتعملي ايه دلوقتي قالتلي احااا ده بيتنا انا انصدمت من رد فعلها فتنحت قالتلي انتا بتبص ع ايه و لسى هتفتح فمسكت ايدها و قولتله ثانية بس فبصتلي بصة كده و هي مبتسمة احااا كلها شهوة و قالتلي اية قولتلها اصلهم بيلعبوا و مش عاوزين حد يشوف الخطة فجاة سمعنا صوت اااه من جوه فانا و هي تنحنا و لسى باصين لبعض فضحكنا و قالتلي طب قولهم يخفوا اللعب و دخلت اوضتها قمت قعدت ونا مش مستعوب يلي بيحصل فطلع محمد من الحمام و قالي كنت بكلم مين قولتله مريان قالي هي جت قولتله اه قول لرشدي كفاية و يلا بينا قالي كفاية ايه هي فين قولتله دخلت اوضتها قالي طب علي التلفزيون و تعالى نتفرج استغربت رده بس فهمت انهم عيلة فري و عارفين كل حاجة فخرجت لابسة قميص نوم ابيض سلمت ع محمد و دخلت المطبخ جابت طبق عنب و قعدت معانا و محمد بقا يكلمها و كل شوية نضحك ع صوت الاهات و الرزع و مفيش اي استغراب او رد فعل منها حوالي نص ساعة و خرج رشدي و يونان و قعدوا معانا فرشدي قالي يلا دورك فانا اكسفت ف يونان قاله هو بيعرف يلعب فضحكوا كلهم حتى مريان فرشدي قالي شفت هتفضحنا قدام مريان و هتعرف انك ملكش فاللعب فضحكوا تاني فيونان قالي تعالى ي مينا فانا استغربت انا يوسف مش مينا بس خدت بالي انه عاوز يبين قدام اخته اننا صحاب دخلت معاه و سامع صوت مريان بتضحك برا ولا اجدعها شرموطة و لقيت يونان زنقني فالباب و بيدعك زبري ونا رغم يلي شفته مش حاسه سالب انا شايفه تيب نيك فنزل قدامي و طلع زبري و بقا يبوسه و يلحسه لحد م وقف و بقا يمص ونا هيجان موت فقام قلع ملط و مسك ايدي و رحنا ع السرير ع اساس اني هركبه بس انا اجرأت و خليته يقعد و قعدت بين رجليه و بقيت امص زبره و الحسه بقا يغمض عينه و يعصر بزازه ونا باكل زبره فهاج اكتر و مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي لحد م خلاص مبقاش قادر فساب دماغي ونام ع ضهره و رفع رجله فبقيت الحس تيزه و العب فالخرم بلساني و قمت نمت عليه و بقيت احك زبري في تيزه و ببوس شفايفه و وشه و هو مبسوط و مغمض عينه ف قولتله متقلش لحد ع يلي هيحصل دلوقتي استغرب فانا غمزتله بعيني ف قالي ماشي قمت نمت ع بطني مسكت زبره و قولتله تعالى بصلي شوية و مش مستعوب ونا بدكع زبره فتاجرا و بقا يحسس ع تيزي و يبعبصني بعدين قام فتح رجليا و تف ع الخرم و حط زبره و بقا ينكني ونا مبسوط فشخ و ماسك دماغه و ببوسه لقينه هاج و بقا يرزع جامد لدرجة ان السرير بقا يتهز مسكت الملاية مش قادر عاوز اصوت بقيت اعض ع ايدي و هو اسمالصليب عليه زي التور فحل و شديد قمت مسكت المخدة بقيت اعضها فمسك شعري و بقا ينهج فامه خبطت بتقوله يونان هدي اللعب شوية و سمعنا ضحكتها كان هو قرب ينزل نام عليا و حضني و كبس زبره للاخر و بقيت حاسه بينبض جوا تيزي و مع كل نضبة احس بلبنه بيخبط جوا معدتي خلص و قام ضربني ع تيزي و قالي مكنش باين عليك قولتبه انتا بقا كان باين عليك اوي ف قالي باين ايه قولتله انك عنتيل و فحل نيك فضحك و قالي يلا نطلع مكنتش قادر بس قمت بالعافية و لبست و نشفنا العرق و خرجنا ملقتش حد فقولتله اي ده هم راحوا فين قالي يمكن سبقوك قولتله طب همشي انا الحقهم فقالي خلاص هشوفك تاني و سلم عليا و باسني و نزلت ونا ماشي بالعافية قعدت ع اخر السلم مش قادر استريحت شوية و روحت ونا ندمان ع يلي حصل و خايف يحكي لرشدي و محمد و بنفس الوقت مبسوط نيك ع النيكة يلي مكنتش ع البال و بصراحة الواد يستاهل بس كنت خايف و من كتر خوفي كنت قلقان اعدي ع رشدي او اتصل بيه زي م كنت بعمل و مش عارف اقوله ايه او هو عرف ولا لا ... ( الجزء الثاني ) بعدها بيومين لقيت رشدي بيكلمني كنت خايف اوي ارد عليه و خايف مردش و قلقان هو عاوز مني ايه المهم اتشجعت و رديت بعد م سلم عليا و سالني مش باين لية لقيته بيقولي يونان بيسال عليك ارتبكت و قولتله لية قالي معرفش هو طلب رقمك ، قولتله تمم خليه يكلمني شوية و رقم اتصل خمنت ان هو اول لما رديت قالي انا اسف نسيت اخد رقمك فطلبته من رشدي ، طبعا كنت مرعوب فسالته رشدي عرف حاجة قالي لا طبعا ده سر بينا ، اطمنت سالته عن اخباره قالي انه عاوزني ضروري قولتله خير قالي متيجي تبات معايا النهاردة قولتله لية قالي عادي صحاب فهمت انه انبسط و عاوز ينكني بصراحة كنت هيجان مكدبتش خبر و قمت لبست بنطلون جينس محزق و مقطع ع رجلي من قدام و ورا سكسي فشخ و تشيرت قطن ع اللحم و تحتهم اندر سبيدو احمر و نضفت نفسي من الشعر و نعمت جسمي و عملت تنضيف لجهازي الهضمي و جبت خرطوم و بقيت احطه جوه تيزي لحد م الميه نزلت زي الفل و نزلت و روحتله اول لما وصلت و خبطت الباب جه فتحلي كان لابس كات و شورت و تقريبا من غير اندر عشان لقيت زبره بيتمرجح المهم خدني بالحضن و دخلني لقيته اهله ثاعدين اتخضيت بس اول لما شافوني و شافوا البنطلون ضحكوا و قالولي اتفضل قعدنا مع اهله و كنت مكسوف موت و بان عليا و هم قاعدين يضحكوا و يغمزوا لبعض من تحت لتحت بعدين امه قامت حضرت الاكل و عزموني معاهم كنت محرج بس قمت اكلنا بس انا مرضتش ازود و اكتفيت بحاجات خفيفة استغرب من اكلتي اكمنها ضعيفة بس قولتلهم اني لسى واكل و جي فقالولي طب خلاص برحتك فقالهم اننا داخلين نذاكر قالوله بدري كده قالهم اه ورانا مذاكرة كتير فضحكوا لقيته انكجني و حط ايده ع وسطي كنت مكسوف موت بعدين خديني و دخلنا الاوضة سوا ونا قعدت ع السرير و هو قلع التشيرت و لسى هيقلع الشورت امه دخلت اول لما شافته كده انا وشي احمر بس هي ضحكت فهو ضحك و طلعها برا بعدين قالي يلا قولتله مامتك قالي مشيت حتى شوف فتح الباب ملقتش حد قمت قلعت التشيرت و نزلت البنطلون قلعته فاخته دخلت بقميص نوم اسود و صدرها عريان اووووف جامدة فشخ و معاها صباعين احمر شفايف اول لما شافتني بالاندر اتخضت ونا كمان اتخضيت و دخلت تحت الملاية فهي ضحكت و سالت اخوها انهي احلى فاختارلها واحد و هو بيضحك و طلعها برا فقولتله يلا ننام و بلاش نعمل حاجة قالي احااا ومال انا اتصلت بيك لية ونتا جيت من بيتك لية حرام الليلة تروح اونطة قولتله طب اقفل الباب عشان محدش تاني يدخل سمع الكلام و قلع الشورت كان من غير اندر و قالي يلا قوم اقلع فقلعت الاندر تحت الملاية و حطيته جنبي قام شال الملاية و دخل نام ع صدري و بقينا نحكي شوية ، بعدين قالي متيجي نرقص و شغل مزيكا و بقى يرقص ملط ونا بتفرج ف جه عندي و مسك ايدي و بينا نرقص سوا بس هو شاطر اوي فجاة الباب خبط قمت جريت و دخلت فالسرير و هو لبس الشورت و فتح طلع ابوه بيساله عن قناة فالتلفزيون ضحك و ابوه فهم فضحك و دخل لقى الاندر بتاعي ع الكومدينو ابوه زي م قولتلكوا اقرع و جسمه اسمر و رياضي شوجر دادي فشخ المهم دخل و مسك الاندر بتاعي و قاله اي ده انا مشفتوش قبل كده قاله طب سيبه و يلا يا بابا و خرج معاه جبله القناة و رجع يونان و قفل الباب و قلع الشورت و قعد جنبي بقينا قاعدين بنهزر و قام جاب اللاب شغل فيلم و دخل تحت الملاية معايا و نام ع كتفي و حضنا بعض بعدين قالي متيجي نتفرج ع حاجة احلى و جاب مقاطع سكس سخنا و بقا يحسس ع جسمي ونا بحسس ع ضهره و مسك زبري و بقا يدعكه و قام دخل تحت الملاية وطى و بقا يمص لما لقاني مبسوط قام دخل ايده تحت بضاني و بقا يدعكها انا هجت اوي و بقيت اعض ع شفايفي بعدين بقا يحركها بشويش لحد م وصل لخرم تيزي طلعتي مني اااه فشال الملاية و بصلي و ضحك بصيت لقيت عينه فعيني و عيوني عسلي و كيوت اكسفت من نفسي و قولتله اي ضحك و قام كمل مص و صباعه ع خرم تيزي بيحسس عليه قمت شلت اللاب و حطيته ع الكومدينو و هو شال الملاية خلاص ف زحلقت نفسي و بقيت نايم ع ضهري و رجلي مفتوحة و متنية قام و نام ع بطنه بين رجليا و بقا يمص زبري بعدين لحس بضاني و بقا يبلعهم ونا بشد في شعري و هموت و قام رفع رجليا و بقا يلحس خرم تيزي بعدين قالي قرب و شدني فنص السرير و عمل 69 و بقا زبره مدلدل فوق وشي و رافع رجليا و بيلحس خرم تيزي فمسكت زبره و بقيت امصه و الحسه و احشره جوه بؤي لحد م هاج و قام وقف و قالي تعالى وقفت قدامه بينا نبوس بعض و ازبارنا زي سيوف بتحارب بعض قام مسك زبري رفعه بقا يحك في بطنه و حط زبره بين رجليا و بقا يحك بين فخادي و بيحسس ع تيزي ونا اتشجعت و بقيت اعمله كده و احسس ع تيزه زيه بعدين لفني وطيت ع السرير و بقا يمشي زبره ع الخرم بيفرشني ونا من المتعة بقيت ارفع رجلي و عاوز احضن زبره بين فخادي لما لقاني استويت ع الاخر و هايجة قام نام عليا و حط زبره و بقا يطعني ونا مغمض عنيا و دايخ من المتعة حوالي ريع ساعة بعدين سحب زبره و قالي اعمل وضع الدوجي نزلت ع الارض و هو ورايا بيدخل و يطلع زبره جوايا سحيت خالص و اعصابي مشلتنيش و مقدرتش استحمل و نزلت نمت ع بطني و هو لسى راكبني ونا مش مستعوب المتعة و بطلع اهااات و مفرقش معايا حد يسمعني و هو اسمالصليب عليه فحل لسى بخيره شغال فحت و كل م اقول لنفسي كفاية احساس زبره و هو لسى في تيزي كلن مهيجني و سبته يكمل لحد م جابهم و قام قالي انبسط قولتله اوي قالي جبتهم قولتله لسى قالي طب تعالى قمت وقفت و قعد قدامي و بقا يمصلي ونا مبسوط فشخ و بلعب في شعره بعدين قام و مسك ايدي رحنا عند السرير و نام ع بطنه فانا قعدت وراه الحس تيزه و بدعك زبري لحد م وقف و قمت نمت عليه و بقت احك جسمي في جسمه سخن و قالي يلا ريحني قمت حطيت زبري شهق سبته شوية خرمه يتعود عليه و بعدين بقيت اتحرك و انيكه حوالي ربع ساعة بعدين طلب يغير الوضع قمت من عليه فخلاني انام و طلع قعد ع زبري و حطه في تيزه و بقا يبوسني في كل حتة في وشي بعدين بقا يتنطط و يحرك تيزه لحد م قربت قولتله هجيب قام رجع بضهره ونام و رفع رجليه و نمت عليه و بقيت اتحرك لحد م نطرتهم و استنيت زبري يخلص ونا ببوسه لحد م زبري نام و اتزحلق من تيزه و قمت من عليه قام و هو مبسوط و قالي هتنام قولتبه لا مش جايلي نوم قام ضحك و قالي يبقا نريح شوية و ندخل ع الشوط التاني فضحكت قام لبس الشورت و فتح الباب و خرج و رجع بعد حبة صغيرة و جايب معاه طبقين جاتوه و بيبسي قعدنا ناكل و احنا بنهزر و نضحك ( الجزء الثالث ) و قام حط كريمة ع مناخيري و ضحك فبصتله بابتسامة ثام قالي زعلت طب استنى اشلها و قام قرب مني و لحسها و وشه قصاد وشي و عيونا مركزين ع بعض فضحكنا و قعد مكانه تاني بعدين خد حتة كريمة ع صباعه الوسطاني و حطها ع سرته و باصلي فهمت انه عاوزني الحسها فقربت منه و لحستها قام حط حتة تانية ع زبره فوطيت و بقيت امصه و الحسه قام خد حتة ع صباعه و باصلي بابتسامة و قالي لف ف ضحكت و اديته ضهري قام سند عليه عشان اوطي بقيت عامل وضع الدوجي و باصصله و مبتسم فحطها ع خرم تيزي اححححح احساس حلو اوي ونا عارف هيعمل ايه بعد شوية و قام مسك فخادي و مسح صباعه بالكريمة ع خرم تيزي و حط راسه بين الفلقتين و بقا يلحس و يدخل لسانه جوه الخرم مستحملتش قمت نمت بوشي و غمضت عيني و سبته ياكل تيزي و يغتصبها بلسانه و بعدين قالي لف و قام حط حتة ع حلمة بزه فقربت منه و بقيت الحسها و هو قاعد ع حجري و زبره بيحك في بطني فخد حتة تانية و حطها ع لسانه فقريت منه و بقيت امص لسانه قام رجع بضهره ونام و نمت عليه و بقيت ابوسه و احك جسمي في جسمه قام لف بيا و احنا حاضنين بعض و بقا هو فوق ونا تحت و قام حط زبره بين رجليا فوسعت بين رجلي و بقيت متنيه و هو نايم عليا و بيبوسني بعدين مسك البيبسي و شرب شوية و قفل بؤه و قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا ينزلهم جوه بؤي و وسطه لسى بيتحرك و زبره بيحك بين فخادي بعدين خلاني اضم بزازي و حط حبة بيبسي و بقا يلحسهم و بقا ينزل و يلحس بطني بعدين خلاني اتزحلق و هو مسكني لحد م نزلت من ع السرير بس راسي تحت و تيزي مرفوعة قام حط بيبسي ع الخرم و بقا يشربه و يلحس الخرم و قام وقف و رشق زبره و بقا ينكني بعدين قالي افتح تيزي و اشدها بايديا و صب بيبسي دخل جو الخرم قام حط زبره و بقا ينكني و البيبسي جوه مني بعدين طلعه و قعد ع وشي و زبره قصاد بؤي بقيت الحسه طعمه مع البيبسي مكس ابن قحبه و هو بيلحس تيزي بعدين نام و خلاني اقعد بتيزي ع وشه و فتح بؤه و بقا يشرب البيبسي يلي بينزل مني و يلحس تيزي ونا وطيت و بقيت اكل زبره احححححح بقا جسمي نار اول مرة حد يغتصب تيزي كده قمت من عليه و عملت وضع الدوجي فقام قعد ورايا و بقا ينكني و ماسك شعري و بيرزع ااااه اااووووف جامدة فشخ حوالي ربع ساعة و لسى مجبش فنمت ع بطني و بقا هو راكبني و لسى بيفشخني بعدين خلاني اقف و شالني ع زبره و بقا ينتطني عليه و قام حطني ع السرير و مكمل نيك ونا بلحس شفايفي و بعضها و متكيف اوي لحد م جابهم سحب زبره ونام جنبي و هو بيضحك ونا كمان لفيت و لحست لبن تيزي من ع زبره لحد م نضفته لقيته قام و خلاني انام ع بطني و لحس لبنه من ع تيزي لحد م نضفها و بقا يعض فخادي و يضربها ونا نايم ع ايدي و مغمض عنيا و مبسوط نيك فقام نام جنبي و قالي ايه مالك قولتله خلاص مش قادر كنت تعبنا فقالي طب يلا نريح و نمنا ملط لحد الصبح صحيت لقيته بيمص زبري فضحكت قام ضحك هو كمان و نام عليا و بقا يبوسني و ايده لسى بتدعك زبري بعدين قعد عليه و بقا يتنطط و فرحان اوي قمت مسكت فخاده و بقيت ارزع في تيزه بس مكنتش واخد راحتي ف نيمته ع ضهره و بقيت فوق مته و رافع رجليه و بقيت انيكه و هو بيشد فالملاية و بيطلع اهاااات ونا مكمل نيك و ببوس شفايفه و وشه بجد زي القمر و بقيت ادعك بزازه و اعصرهم هاج اوي و غمض عينه و بقا يشدني عليه و يقولي كمان حطه جامد ونا برزع في تيزه لحد م قربت قمت نمت عليه و بقيت احرك وسطي و بتاعي بيرش جوه تيزه لحد جبتهم و خلصت ثمت من عليه ونا مبسوط و هو كمان بيضحك و قام باسني و جابلي شورت من عنده و لبسنا و خرجنا خدت دوش و دخلت قلعت الشورت بتاعه و لبست هدومي كان دخل هو خد الشاور بتاعه و رجع لبس و نزل وصلني و احنا مبسوطين فشخ و كل م نبص لبعض و نفتكر ليلة امبارح نضحك حتى بعد م سبته و روحت بقيت اضحك ع الجنان يلي حصل ده و مبسوط هبل .. ( الجزء الرابع )
كان واد صحبي بينكني وامه واخته عارفين ولما تتكلم يسب ليها بالدين ويحلف عليها تجيب لبس من بتاعها لي
 
السالب يلي متعني... ( الجزء الاول ) كنت زهقلن من جو البيت و مفيش دراسة فنزلت اقعد مع واحد صاحبي قدام بيته و احنا بنكلم لقيت واد كده اسمر بس مش اسود زنجي لا سمار من بتاع الصعيدة ده انما ايه مز اوي ناعم و شفايفه مقلبظة و عيونه واسعة و تيزه عريضة وقف سلم علينا و بقا يتكلم مع صحابي بلبونة فصحبي قاله طب روح ونا جي وراك فالواد قاله لوحدك ولا هتجيب محمد قاله هشوفه بعد م مشي صحبي ضحك و قالي الخولات بقا هي يلي تدور ع نيكة قولتله مش فاهم قالي احا انتا مخدتش بالك قولتله من اي قالي الواد يلي سلم علينا قولتله ماله قالي عاوز يتناك ضحكت و قولتله بتهزر قالي بكلمك بجد قولتله احاا لما ده يتناك ومال البنات تعمل ايه ضحك و قالي اشمعنى قولتله اسمر و مز ازاي بيتناك قالي تيجي تشوف قولتله ينفع قالي اه تعالى انتا مخدتش بالك لما قالي عاوز محمد قولتله احا انتوا الاتنين قالي المحنة صعبة يا صحبي قولتله **** يكون في عونه و ضحكت بس صورته في بالي احاااا تيب فشخ مش مصدق لسى فصاحبي اتصل بمحمد صاحبنا برضوا فضلنا قاعدين فمحمد جه سلم علينا فشاور لصحبي و قالي هو معانا قاله اه هيجي يتفرج ف محمد ضحك و قالي حرام عليك هتتفرج ع قرف فقولتله م انتا هتعمله قالي غصب يا صاحبي مفيش نسوان ف ضحكنا و قمنا روحنا عند بيت الواد اسمه يونان و محمد نده عليه فامه خرجت احاااا لسى في عزها هي مليانة شوية بس زي القمر سلمت ع محمد و ندهت ع يونان بصلنا و قالنا اطلعوا و احنا بنكلمه و لسى واقفين لقينا راجل اقرع بنضارة بيقولنا عاوزين مين ف يونان قاله دول صحابي ي بابا فسلم علينا و قالنا طب واقفين اطلعوا و مشي هو و احنا طالعين لقينا واحدة بس هشكة اوي لابسه بلوزة شفتشي البرا باين منها و صدرها مكور و عالي فشخ و لابسة جينس مقطع اوووف اول لما شافتنا ضحكت و سلمت ع رشدي يلي هو صاحبي يلي كنت قاعد معاه قدام بيته فرشدي هزر معاها و بقا يعاكسها بعد م نزلت قولتله مين دي قالي دي مريان اخت يونان قولتله تصدق شبهه قالي ايه هجت ولا ايه اعمل حسابك حرشت في زبري و ضحكت و قولتله بفكر قام ضحك و طلعنا لقينا ام يونان طالعة قالها رشدي ع فين يا طنط قالتله طالعة عند خالتك ام بشوي فقالها سلميلي عليها و بوسهالي قالتله حاضر و ضحكت قولتله مين ام بشوي دي كمان قالي ده اختها خلاص الاسئلة و لا اعرفك ع باقي العيلة قولتله براحة يا عم مش بفهم المهم طلعلنا يونان و لابس تشيرت نص شبك و شورت احمر قصير و رجله سمرا و ناعمه زي النسوان اول لما شافنا سلم علينا و باسنا و قام محمد اخده و دخلوا الاوضة ونا و رشدي قعدنا قام رشدي فتح التلفزيون فقلتله بتعمل ايه قالي احا انتا عاوز العمارة تسمع الواد و هو بيتناك قولتله احا م اهله عارفين قالي لا بس الاحترام واجب و فعلا مفيش دقيقة سمعنا صوت الاهات و الرزع فبصت لرشدي ونا ساكت فبصلي و ضحك و قالي مش قولتلك قولتله احا كسم الجراة هو مش خايف امه تسمعه قالي م هي طلعت عشان تلغوش ع الصوت احاااا كسم الضحك العيلة كلعا معرصة قولتله اقوم اتفرج قالي قوم وقفت عند الباب و بقيت ابص من الخرم لقيت محمد راكب يونان وضع الدوجي و بيفشخ تيزه و يونان بيتاوه و مبسوط و بيعض ع شفايفه فجاة لقينا ام يونان بتفتح فانا قمت و قعدت جنب رشدي ليتها بتقولنا ومال فين محمد قرشدي قالها بيلعب مع يونان بلاستيشن قالتلنا ونتوا قاعدين لية مش بتلعبوا معاهم قالها لا كل واحد و دوره ونا قاعد هموت من الضحك ع الحوارات و هم عارفين الحقيقة فدخلت المطبخ جابت كيس سكر و خرجت فرشدي قالها م تجيبي بوسة فضحكت و قالتله عم ابراهيم يشوفنا قالها خلاص هبوس عم ابراهيم و يوصلهالك فضحكت و طلعت كان محمد خرج و قالع من فوق و عرقان فرشدي قاله كيفته قاله هو مستنيك جوه اساله فرشدي قلع التشيرت و دخل و محمد دخل الحمام ونا قاعد فقلت لنفسي طب م اقوم اتفرج و قعدت تاني عند الباب لقيت رشدي نايم ع ضهره و يونان قاعد ع زبره وضع الفارس و بيتنطط و رشدي بيعصر بزازه فجاة لقيت حد بيخبط ع كتفي فكرت محمد فقولتله استنى لقيت صوت نام بيقولي بتعمل ايه احااا ببص لقيت ماريان اخت يونان اول كلمة طلعت من بؤي انتي بتعملي ايه دلوقتي قالتلي احااا ده بيتنا انا انصدمت من رد فعلها فتنحت قالتلي انتا بتبص ع ايه و لسى هتفتح فمسكت ايدها و قولتله ثانية بس فبصتلي بصة كده و هي مبتسمة احااا كلها شهوة و قالتلي اية قولتلها اصلهم بيلعبوا و مش عاوزين حد يشوف الخطة فجاة سمعنا صوت اااه من جوه فانا و هي تنحنا و لسى باصين لبعض فضحكنا و قالتلي طب قولهم يخفوا اللعب و دخلت اوضتها قمت قعدت ونا مش مستعوب يلي بيحصل فطلع محمد من الحمام و قالي كنت بكلم مين قولتله مريان قالي هي جت قولتله اه قول لرشدي كفاية و يلا بينا قالي كفاية ايه هي فين قولتله دخلت اوضتها قالي طب علي التلفزيون و تعالى نتفرج استغربت رده بس فهمت انهم عيلة فري و عارفين كل حاجة فخرجت لابسة قميص نوم ابيض سلمت ع محمد و دخلت المطبخ جابت طبق عنب و قعدت معانا و محمد بقا يكلمها و كل شوية نضحك ع صوت الاهات و الرزع و مفيش اي استغراب او رد فعل منها حوالي نص ساعة و خرج رشدي و يونان و قعدوا معانا فرشدي قالي يلا دورك فانا اكسفت ف يونان قاله هو بيعرف يلعب فضحكوا كلهم حتى مريان فرشدي قالي شفت هتفضحنا قدام مريان و هتعرف انك ملكش فاللعب فضحكوا تاني فيونان قالي تعالى ي مينا فانا استغربت انا يوسف مش مينا بس خدت بالي انه عاوز يبين قدام اخته اننا صحاب دخلت معاه و سامع صوت مريان بتضحك برا ولا اجدعها شرموطة و لقيت يونان زنقني فالباب و بيدعك زبري ونا رغم يلي شفته مش حاسه سالب انا شايفه تيب نيك فنزل قدامي و طلع زبري و بقا يبوسه و يلحسه لحد م وقف و بقا يمص ونا هيجان موت فقام قلع ملط و مسك ايدي و رحنا ع السرير ع اساس اني هركبه بس انا اجرأت و خليته يقعد و قعدت بين رجليه و بقيت امص زبره و الحسه بقا يغمض عينه و يعصر بزازه ونا باكل زبره فهاج اكتر و مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي لحد م خلاص مبقاش قادر فساب دماغي ونام ع ضهره و رفع رجله فبقيت الحس تيزه و العب فالخرم بلساني و قمت نمت عليه و بقيت احك زبري في تيزه و ببوس شفايفه و وشه و هو مبسوط و مغمض عينه ف قولتله متقلش لحد ع يلي هيحصل دلوقتي استغرب فانا غمزتله بعيني ف قالي ماشي قمت نمت ع بطني مسكت زبره و قولتله تعالى بصلي شوية و مش مستعوب ونا بدكع زبره فتاجرا و بقا يحسس ع تيزي و يبعبصني بعدين قام فتح رجليا و تف ع الخرم و حط زبره و بقا ينكني ونا مبسوط فشخ و ماسك دماغه و ببوسه لقينه هاج و بقا يرزع جامد لدرجة ان السرير بقا يتهز مسكت الملاية مش قادر عاوز اصوت بقيت اعض ع ايدي و هو اسمالصليب عليه زي التور فحل و شديد قمت مسكت المخدة بقيت اعضها فمسك شعري و بقا ينهج فامه خبطت بتقوله يونان هدي اللعب شوية و سمعنا ضحكتها كان هو قرب ينزل نام عليا و حضني و كبس زبره للاخر و بقيت حاسه بينبض جوا تيزي و مع كل نضبة احس بلبنه بيخبط جوا معدتي خلص و قام ضربني ع تيزي و قالي مكنش باين عليك قولتبه انتا بقا كان باين عليك اوي ف قالي باين ايه قولتله انك عنتيل و فحل نيك فضحك و قالي يلا نطلع مكنتش قادر بس قمت بالعافية و لبست و نشفنا العرق و خرجنا ملقتش حد فقولتله اي ده هم راحوا فين قالي يمكن سبقوك قولتله طب همشي انا الحقهم فقالي خلاص هشوفك تاني و سلم عليا و باسني و نزلت ونا ماشي بالعافية قعدت ع اخر السلم مش قادر استريحت شوية و روحت ونا ندمان ع يلي حصل و خايف يحكي لرشدي و محمد و بنفس الوقت مبسوط نيك ع النيكة يلي مكنتش ع البال و بصراحة الواد يستاهل بس كنت خايف و من كتر خوفي كنت قلقان اعدي ع رشدي او اتصل بيه زي م كنت بعمل و مش عارف اقوله ايه او هو عرف ولا لا ... ( الجزء الثاني ) بعدها بيومين لقيت رشدي بيكلمني كنت خايف اوي ارد عليه و خايف مردش و قلقان هو عاوز مني ايه المهم اتشجعت و رديت بعد م سلم عليا و سالني مش باين لية لقيته بيقولي يونان بيسال عليك ارتبكت و قولتله لية قالي معرفش هو طلب رقمك ، قولتله تمم خليه يكلمني شوية و رقم اتصل خمنت ان هو اول لما رديت قالي انا اسف نسيت اخد رقمك فطلبته من رشدي ، طبعا كنت مرعوب فسالته رشدي عرف حاجة قالي لا طبعا ده سر بينا ، اطمنت سالته عن اخباره قالي انه عاوزني ضروري قولتله خير قالي متيجي تبات معايا النهاردة قولتله لية قالي عادي صحاب فهمت انه انبسط و عاوز ينكني بصراحة كنت هيجان مكدبتش خبر و قمت لبست بنطلون جينس محزق و مقطع ع رجلي من قدام و ورا سكسي فشخ و تشيرت قطن ع اللحم و تحتهم اندر سبيدو احمر و نضفت نفسي من الشعر و نعمت جسمي و عملت تنضيف لجهازي الهضمي و جبت خرطوم و بقيت احطه جوه تيزي لحد م الميه نزلت زي الفل و نزلت و روحتله اول لما وصلت و خبطت الباب جه فتحلي كان لابس كات و شورت و تقريبا من غير اندر عشان لقيت زبره بيتمرجح المهم خدني بالحضن و دخلني لقيته اهله ثاعدين اتخضيت بس اول لما شافوني و شافوا البنطلون ضحكوا و قالولي اتفضل قعدنا مع اهله و كنت مكسوف موت و بان عليا و هم قاعدين يضحكوا و يغمزوا لبعض من تحت لتحت بعدين امه قامت حضرت الاكل و عزموني معاهم كنت محرج بس قمت اكلنا بس انا مرضتش ازود و اكتفيت بحاجات خفيفة استغرب من اكلتي اكمنها ضعيفة بس قولتلهم اني لسى واكل و جي فقالولي طب خلاص برحتك فقالهم اننا داخلين نذاكر قالوله بدري كده قالهم اه ورانا مذاكرة كتير فضحكوا لقيته انكجني و حط ايده ع وسطي كنت مكسوف موت بعدين خديني و دخلنا الاوضة سوا ونا قعدت ع السرير و هو قلع التشيرت و لسى هيقلع الشورت امه دخلت اول لما شافته كده انا وشي احمر بس هي ضحكت فهو ضحك و طلعها برا بعدين قالي يلا قولتله مامتك قالي مشيت حتى شوف فتح الباب ملقتش حد قمت قلعت التشيرت و نزلت البنطلون قلعته فاخته دخلت بقميص نوم اسود و صدرها عريان اووووف جامدة فشخ و معاها صباعين احمر شفايف اول لما شافتني بالاندر اتخضت ونا كمان اتخضيت و دخلت تحت الملاية فهي ضحكت و سالت اخوها انهي احلى فاختارلها واحد و هو بيضحك و طلعها برا فقولتله يلا ننام و بلاش نعمل حاجة قالي احااا ومال انا اتصلت بيك لية ونتا جيت من بيتك لية حرام الليلة تروح اونطة قولتله طب اقفل الباب عشان محدش تاني يدخل سمع الكلام و قلع الشورت كان من غير اندر و قالي يلا قوم اقلع فقلعت الاندر تحت الملاية و حطيته جنبي قام شال الملاية و دخل نام ع صدري و بقينا نحكي شوية ، بعدين قالي متيجي نرقص و شغل مزيكا و بقى يرقص ملط ونا بتفرج ف جه عندي و مسك ايدي و بينا نرقص سوا بس هو شاطر اوي فجاة الباب خبط قمت جريت و دخلت فالسرير و هو لبس الشورت و فتح طلع ابوه بيساله عن قناة فالتلفزيون ضحك و ابوه فهم فضحك و دخل لقى الاندر بتاعي ع الكومدينو ابوه زي م قولتلكوا اقرع و جسمه اسمر و رياضي شوجر دادي فشخ المهم دخل و مسك الاندر بتاعي و قاله اي ده انا مشفتوش قبل كده قاله طب سيبه و يلا يا بابا و خرج معاه جبله القناة و رجع يونان و قفل الباب و قلع الشورت و قعد جنبي بقينا قاعدين بنهزر و قام جاب اللاب شغل فيلم و دخل تحت الملاية معايا و نام ع كتفي و حضنا بعض بعدين قالي متيجي نتفرج ع حاجة احلى و جاب مقاطع سكس سخنا و بقا يحسس ع جسمي ونا بحسس ع ضهره و مسك زبري و بقا يدعكه و قام دخل تحت الملاية وطى و بقا يمص لما لقاني مبسوط قام دخل ايده تحت بضاني و بقا يدعكها انا هجت اوي و بقيت اعض ع شفايفي بعدين بقا يحركها بشويش لحد م وصل لخرم تيزي طلعتي مني اااه فشال الملاية و بصلي و ضحك بصيت لقيت عينه فعيني و عيوني عسلي و كيوت اكسفت من نفسي و قولتله اي ضحك و قام كمل مص و صباعه ع خرم تيزي بيحسس عليه قمت شلت اللاب و حطيته ع الكومدينو و هو شال الملاية خلاص ف زحلقت نفسي و بقيت نايم ع ضهري و رجلي مفتوحة و متنية قام و نام ع بطنه بين رجليا و بقا يمص زبري بعدين لحس بضاني و بقا يبلعهم ونا بشد في شعري و هموت و قام رفع رجليا و بقا يلحس خرم تيزي بعدين قالي قرب و شدني فنص السرير و عمل 69 و بقا زبره مدلدل فوق وشي و رافع رجليا و بيلحس خرم تيزي فمسكت زبره و بقيت امصه و الحسه و احشره جوه بؤي لحد م هاج و قام وقف و قالي تعالى وقفت قدامه بينا نبوس بعض و ازبارنا زي سيوف بتحارب بعض قام مسك زبري رفعه بقا يحك في بطنه و حط زبره بين رجليا و بقا يحك بين فخادي و بيحسس ع تيزي ونا اتشجعت و بقيت اعمله كده و احسس ع تيزه زيه بعدين لفني وطيت ع السرير و بقا يمشي زبره ع الخرم بيفرشني ونا من المتعة بقيت ارفع رجلي و عاوز احضن زبره بين فخادي لما لقاني استويت ع الاخر و هايجة قام نام عليا و حط زبره و بقا يطعني ونا مغمض عنيا و دايخ من المتعة حوالي ريع ساعة بعدين سحب زبره و قالي اعمل وضع الدوجي نزلت ع الارض و هو ورايا بيدخل و يطلع زبره جوايا سحيت خالص و اعصابي مشلتنيش و مقدرتش استحمل و نزلت نمت ع بطني و هو لسى راكبني ونا مش مستعوب المتعة و بطلع اهااات و مفرقش معايا حد يسمعني و هو اسمالصليب عليه فحل لسى بخيره شغال فحت و كل م اقول لنفسي كفاية احساس زبره و هو لسى في تيزي كلن مهيجني و سبته يكمل لحد م جابهم و قام قالي انبسط قولتله اوي قالي جبتهم قولتله لسى قالي طب تعالى قمت وقفت و قعد قدامي و بقا يمصلي ونا مبسوط فشخ و بلعب في شعره بعدين قام و مسك ايدي رحنا عند السرير و نام ع بطنه فانا قعدت وراه الحس تيزه و بدعك زبري لحد م وقف و قمت نمت عليه و بقت احك جسمي في جسمه سخن و قالي يلا ريحني قمت حطيت زبري شهق سبته شوية خرمه يتعود عليه و بعدين بقيت اتحرك و انيكه حوالي ربع ساعة بعدين طلب يغير الوضع قمت من عليه فخلاني انام و طلع قعد ع زبري و حطه في تيزه و بقا يبوسني في كل حتة في وشي بعدين بقا يتنطط و يحرك تيزه لحد م قربت قولتله هجيب قام رجع بضهره ونام و رفع رجليه و نمت عليه و بقيت اتحرك لحد م نطرتهم و استنيت زبري يخلص ونا ببوسه لحد م زبري نام و اتزحلق من تيزه و قمت من عليه قام و هو مبسوط و قالي هتنام قولتبه لا مش جايلي نوم قام ضحك و قالي يبقا نريح شوية و ندخل ع الشوط التاني فضحكت قام لبس الشورت و فتح الباب و خرج و رجع بعد حبة صغيرة و جايب معاه طبقين جاتوه و بيبسي قعدنا ناكل و احنا بنهزر و نضحك ( الجزء الثالث ) و قام حط كريمة ع مناخيري و ضحك فبصتله بابتسامة ثام قالي زعلت طب استنى اشلها و قام قرب مني و لحسها و وشه قصاد وشي و عيونا مركزين ع بعض فضحكنا و قعد مكانه تاني بعدين خد حتة كريمة ع صباعه الوسطاني و حطها ع سرته و باصلي فهمت انه عاوزني الحسها فقربت منه و لحستها قام حط حتة تانية ع زبره فوطيت و بقيت امصه و الحسه قام خد حتة ع صباعه و باصلي بابتسامة و قالي لف ف ضحكت و اديته ضهري قام سند عليه عشان اوطي بقيت عامل وضع الدوجي و باصصله و مبتسم فحطها ع خرم تيزي اححححح احساس حلو اوي ونا عارف هيعمل ايه بعد شوية و قام مسك فخادي و مسح صباعه بالكريمة ع خرم تيزي و حط راسه بين الفلقتين و بقا يلحس و يدخل لسانه جوه الخرم مستحملتش قمت نمت بوشي و غمضت عيني و سبته ياكل تيزي و يغتصبها بلسانه و بعدين قالي لف و قام حط حتة ع حلمة بزه فقربت منه و بقيت الحسها و هو قاعد ع حجري و زبره بيحك في بطني فخد حتة تانية و حطها ع لسانه فقريت منه و بقيت امص لسانه قام رجع بضهره ونام و نمت عليه و بقيت ابوسه و احك جسمي في جسمه قام لف بيا و احنا حاضنين بعض و بقا هو فوق ونا تحت و قام حط زبره بين رجليا فوسعت بين رجلي و بقيت متنيه و هو نايم عليا و بيبوسني بعدين مسك البيبسي و شرب شوية و قفل بؤه و قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا ينزلهم جوه بؤي و وسطه لسى بيتحرك و زبره بيحك بين فخادي بعدين خلاني اضم بزازي و حط حبة بيبسي و بقا يلحسهم و بقا ينزل و يلحس بطني بعدين خلاني اتزحلق و هو مسكني لحد م نزلت من ع السرير بس راسي تحت و تيزي مرفوعة قام حط بيبسي ع الخرم و بقا يشربه و يلحس الخرم و قام وقف و رشق زبره و بقا ينكني بعدين قالي افتح تيزي و اشدها بايديا و صب بيبسي دخل جو الخرم قام حط زبره و بقا ينكني و البيبسي جوه مني بعدين طلعه و قعد ع وشي و زبره قصاد بؤي بقيت الحسه طعمه مع البيبسي مكس ابن قحبه و هو بيلحس تيزي بعدين نام و خلاني اقعد بتيزي ع وشه و فتح بؤه و بقا يشرب البيبسي يلي بينزل مني و يلحس تيزي ونا وطيت و بقيت اكل زبره احححححح بقا جسمي نار اول مرة حد يغتصب تيزي كده قمت من عليه و عملت وضع الدوجي فقام قعد ورايا و بقا ينكني و ماسك شعري و بيرزع ااااه اااووووف جامدة فشخ حوالي ربع ساعة و لسى مجبش فنمت ع بطني و بقا هو راكبني و لسى بيفشخني بعدين خلاني اقف و شالني ع زبره و بقا ينتطني عليه و قام حطني ع السرير و مكمل نيك ونا بلحس شفايفي و بعضها و متكيف اوي لحد م جابهم سحب زبره ونام جنبي و هو بيضحك ونا كمان لفيت و لحست لبن تيزي من ع زبره لحد م نضفته لقيته قام و خلاني انام ع بطني و لحس لبنه من ع تيزي لحد م نضفها و بقا يعض فخادي و يضربها ونا نايم ع ايدي و مغمض عنيا و مبسوط نيك فقام نام جنبي و قالي ايه مالك قولتله خلاص مش قادر كنت تعبنا فقالي طب يلا نريح و نمنا ملط لحد الصبح صحيت لقيته بيمص زبري فضحكت قام ضحك هو كمان و نام عليا و بقا يبوسني و ايده لسى بتدعك زبري بعدين قعد عليه و بقا يتنطط و فرحان اوي قمت مسكت فخاده و بقيت ارزع في تيزه بس مكنتش واخد راحتي ف نيمته ع ضهره و بقيت فوق مته و رافع رجليه و بقيت انيكه و هو بيشد فالملاية و بيطلع اهاااات ونا مكمل نيك و ببوس شفايفه و وشه بجد زي القمر و بقيت ادعك بزازه و اعصرهم هاج اوي و غمض عينه و بقا يشدني عليه و يقولي كمان حطه جامد ونا برزع في تيزه لحد م قربت قمت نمت عليه و بقيت احرك وسطي و بتاعي بيرش جوه تيزه لحد جبتهم و خلصت ثمت من عليه ونا مبسوط و هو كمان بيضحك و قام باسني و جابلي شورت من عنده و لبسنا و خرجنا خدت دوش و دخلت قلعت الشورت بتاعه و لبست هدومي كان دخل هو خد الشاور بتاعه و رجع لبس و نزل وصلني و احنا مبسوطين فشخ و كل م نبص لبعض و نفتكر ليلة امبارح نضحك حتى بعد م سبته و روحت بقيت اضحك ع الجنان يلي حصل ده و مبسوط هبل .. ( الجزء الرابع )
قصة جنان
 
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
السالب يلي متعني... ( الجزء الاول ) كنت زهقلن من جو البيت و مفيش دراسة فنزلت اقعد مع واحد صاحبي قدام بيته و احنا بنكلم لقيت واد كده اسمر بس مش اسود زنجي لا سمار من بتاع الصعيدة ده انما ايه مز اوي ناعم و شفايفه مقلبظة و عيونه واسعة و تيزه عريضة وقف سلم علينا و بقا يتكلم مع صحابي بلبونة فصحبي قاله طب روح ونا جي وراك فالواد قاله لوحدك ولا هتجيب محمد قاله هشوفه بعد م مشي صحبي ضحك و قالي الخولات بقا هي يلي تدور ع نيكة قولتله مش فاهم قالي احا انتا مخدتش بالك قولتله من اي قالي الواد يلي سلم علينا قولتله ماله قالي عاوز يتناك ضحكت و قولتله بتهزر قالي بكلمك بجد قولتله احاا لما ده يتناك ومال البنات تعمل ايه ضحك و قالي اشمعنى قولتله اسمر و مز ازاي بيتناك قالي تيجي تشوف قولتله ينفع قالي اه تعالى انتا مخدتش بالك لما قالي عاوز محمد قولتله احا انتوا الاتنين قالي المحنة صعبة يا صحبي قولتله **** يكون في عونه و ضحكت بس صورته في بالي احاااا تيب فشخ مش مصدق لسى فصاحبي اتصل بمحمد صاحبنا برضوا فضلنا قاعدين فمحمد جه سلم علينا فشاور لصحبي و قالي هو معانا قاله اه هيجي يتفرج ف محمد ضحك و قالي حرام عليك هتتفرج ع قرف فقولتله م انتا هتعمله قالي غصب يا صاحبي مفيش نسوان ف ضحكنا و قمنا روحنا عند بيت الواد اسمه يونان و محمد نده عليه فامه خرجت احاااا لسى في عزها هي مليانة شوية بس زي القمر سلمت ع محمد و ندهت ع يونان بصلنا و قالنا اطلعوا و احنا بنكلمه و لسى واقفين لقينا راجل اقرع بنضارة بيقولنا عاوزين مين ف يونان قاله دول صحابي ي بابا فسلم علينا و قالنا طب واقفين اطلعوا و مشي هو و احنا طالعين لقينا واحدة بس هشكة اوي لابسه بلوزة شفتشي البرا باين منها و صدرها مكور و عالي فشخ و لابسة جينس مقطع اوووف اول لما شافتنا ضحكت و سلمت ع رشدي يلي هو صاحبي يلي كنت قاعد معاه قدام بيته فرشدي هزر معاها و بقا يعاكسها بعد م نزلت قولتله مين دي قالي دي مريان اخت يونان قولتله تصدق شبهه قالي ايه هجت ولا ايه اعمل حسابك حرشت في زبري و ضحكت و قولتله بفكر قام ضحك و طلعنا لقينا ام يونان طالعة قالها رشدي ع فين يا طنط قالتله طالعة عند خالتك ام بشوي فقالها سلميلي عليها و بوسهالي قالتله حاضر و ضحكت قولتله مين ام بشوي دي كمان قالي ده اختها خلاص الاسئلة و لا اعرفك ع باقي العيلة قولتله براحة يا عم مش بفهم المهم طلعلنا يونان و لابس تشيرت نص شبك و شورت احمر قصير و رجله سمرا و ناعمه زي النسوان اول لما شافنا سلم علينا و باسنا و قام محمد اخده و دخلوا الاوضة ونا و رشدي قعدنا قام رشدي فتح التلفزيون فقلتله بتعمل ايه قالي احا انتا عاوز العمارة تسمع الواد و هو بيتناك قولتله احا م اهله عارفين قالي لا بس الاحترام واجب و فعلا مفيش دقيقة سمعنا صوت الاهات و الرزع فبصت لرشدي ونا ساكت فبصلي و ضحك و قالي مش قولتلك قولتله احا كسم الجراة هو مش خايف امه تسمعه قالي م هي طلعت عشان تلغوش ع الصوت احاااا كسم الضحك العيلة كلعا معرصة قولتله اقوم اتفرج قالي قوم وقفت عند الباب و بقيت ابص من الخرم لقيت محمد راكب يونان وضع الدوجي و بيفشخ تيزه و يونان بيتاوه و مبسوط و بيعض ع شفايفه فجاة لقينا ام يونان بتفتح فانا قمت و قعدت جنب رشدي ليتها بتقولنا ومال فين محمد قرشدي قالها بيلعب مع يونان بلاستيشن قالتلنا ونتوا قاعدين لية مش بتلعبوا معاهم قالها لا كل واحد و دوره ونا قاعد هموت من الضحك ع الحوارات و هم عارفين الحقيقة فدخلت المطبخ جابت كيس سكر و خرجت فرشدي قالها م تجيبي بوسة فضحكت و قالتله عم ابراهيم يشوفنا قالها خلاص هبوس عم ابراهيم و يوصلهالك فضحكت و طلعت كان محمد خرج و قالع من فوق و عرقان فرشدي قاله كيفته قاله هو مستنيك جوه اساله فرشدي قلع التشيرت و دخل و محمد دخل الحمام ونا قاعد فقلت لنفسي طب م اقوم اتفرج و قعدت تاني عند الباب لقيت رشدي نايم ع ضهره و يونان قاعد ع زبره وضع الفارس و بيتنطط و رشدي بيعصر بزازه فجاة لقيت حد بيخبط ع كتفي فكرت محمد فقولتله استنى لقيت صوت نام بيقولي بتعمل ايه احااا ببص لقيت ماريان اخت يونان اول كلمة طلعت من بؤي انتي بتعملي ايه دلوقتي قالتلي احااا ده بيتنا انا انصدمت من رد فعلها فتنحت قالتلي انتا بتبص ع ايه و لسى هتفتح فمسكت ايدها و قولتله ثانية بس فبصتلي بصة كده و هي مبتسمة احااا كلها شهوة و قالتلي اية قولتلها اصلهم بيلعبوا و مش عاوزين حد يشوف الخطة فجاة سمعنا صوت اااه من جوه فانا و هي تنحنا و لسى باصين لبعض فضحكنا و قالتلي طب قولهم يخفوا اللعب و دخلت اوضتها قمت قعدت ونا مش مستعوب يلي بيحصل فطلع محمد من الحمام و قالي كنت بكلم مين قولتله مريان قالي هي جت قولتله اه قول لرشدي كفاية و يلا بينا قالي كفاية ايه هي فين قولتله دخلت اوضتها قالي طب علي التلفزيون و تعالى نتفرج استغربت رده بس فهمت انهم عيلة فري و عارفين كل حاجة فخرجت لابسة قميص نوم ابيض سلمت ع محمد و دخلت المطبخ جابت طبق عنب و قعدت معانا و محمد بقا يكلمها و كل شوية نضحك ع صوت الاهات و الرزع و مفيش اي استغراب او رد فعل منها حوالي نص ساعة و خرج رشدي و يونان و قعدوا معانا فرشدي قالي يلا دورك فانا اكسفت ف يونان قاله هو بيعرف يلعب فضحكوا كلهم حتى مريان فرشدي قالي شفت هتفضحنا قدام مريان و هتعرف انك ملكش فاللعب فضحكوا تاني فيونان قالي تعالى ي مينا فانا استغربت انا يوسف مش مينا بس خدت بالي انه عاوز يبين قدام اخته اننا صحاب دخلت معاه و سامع صوت مريان بتضحك برا ولا اجدعها شرموطة و لقيت يونان زنقني فالباب و بيدعك زبري ونا رغم يلي شفته مش حاسه سالب انا شايفه تيب نيك فنزل قدامي و طلع زبري و بقا يبوسه و يلحسه لحد م وقف و بقا يمص ونا هيجان موت فقام قلع ملط و مسك ايدي و رحنا ع السرير ع اساس اني هركبه بس انا اجرأت و خليته يقعد و قعدت بين رجليه و بقيت امص زبره و الحسه بقا يغمض عينه و يعصر بزازه ونا باكل زبره فهاج اكتر و مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي لحد م خلاص مبقاش قادر فساب دماغي ونام ع ضهره و رفع رجله فبقيت الحس تيزه و العب فالخرم بلساني و قمت نمت عليه و بقيت احك زبري في تيزه و ببوس شفايفه و وشه و هو مبسوط و مغمض عينه ف قولتله متقلش لحد ع يلي هيحصل دلوقتي استغرب فانا غمزتله بعيني ف قالي ماشي قمت نمت ع بطني مسكت زبره و قولتله تعالى بصلي شوية و مش مستعوب ونا بدكع زبره فتاجرا و بقا يحسس ع تيزي و يبعبصني بعدين قام فتح رجليا و تف ع الخرم و حط زبره و بقا ينكني ونا مبسوط فشخ و ماسك دماغه و ببوسه لقينه هاج و بقا يرزع جامد لدرجة ان السرير بقا يتهز مسكت الملاية مش قادر عاوز اصوت بقيت اعض ع ايدي و هو اسمالصليب عليه زي التور فحل و شديد قمت مسكت المخدة بقيت اعضها فمسك شعري و بقا ينهج فامه خبطت بتقوله يونان هدي اللعب شوية و سمعنا ضحكتها كان هو قرب ينزل نام عليا و حضني و كبس زبره للاخر و بقيت حاسه بينبض جوا تيزي و مع كل نضبة احس بلبنه بيخبط جوا معدتي خلص و قام ضربني ع تيزي و قالي مكنش باين عليك قولتبه انتا بقا كان باين عليك اوي ف قالي باين ايه قولتله انك عنتيل و فحل نيك فضحك و قالي يلا نطلع مكنتش قادر بس قمت بالعافية و لبست و نشفنا العرق و خرجنا ملقتش حد فقولتله اي ده هم راحوا فين قالي يمكن سبقوك قولتله طب همشي انا الحقهم فقالي خلاص هشوفك تاني و سلم عليا و باسني و نزلت ونا ماشي بالعافية قعدت ع اخر السلم مش قادر استريحت شوية و روحت ونا ندمان ع يلي حصل و خايف يحكي لرشدي و محمد و بنفس الوقت مبسوط نيك ع النيكة يلي مكنتش ع البال و بصراحة الواد يستاهل بس كنت خايف و من كتر خوفي كنت قلقان اعدي ع رشدي او اتصل بيه زي م كنت بعمل و مش عارف اقوله ايه او هو عرف ولا لا ... ( الجزء الثاني ) بعدها بيومين لقيت رشدي بيكلمني كنت خايف اوي ارد عليه و خايف مردش و قلقان هو عاوز مني ايه المهم اتشجعت و رديت بعد م سلم عليا و سالني مش باين لية لقيته بيقولي يونان بيسال عليك ارتبكت و قولتله لية قالي معرفش هو طلب رقمك ، قولتله تمم خليه يكلمني شوية و رقم اتصل خمنت ان هو اول لما رديت قالي انا اسف نسيت اخد رقمك فطلبته من رشدي ، طبعا كنت مرعوب فسالته رشدي عرف حاجة قالي لا طبعا ده سر بينا ، اطمنت سالته عن اخباره قالي انه عاوزني ضروري قولتله خير قالي متيجي تبات معايا النهاردة قولتله لية قالي عادي صحاب فهمت انه انبسط و عاوز ينكني بصراحة كنت هيجان مكدبتش خبر و قمت لبست بنطلون جينس محزق و مقطع ع رجلي من قدام و ورا سكسي فشخ و تشيرت قطن ع اللحم و تحتهم اندر سبيدو احمر و نضفت نفسي من الشعر و نعمت جسمي و عملت تنضيف لجهازي الهضمي و جبت خرطوم و بقيت احطه جوه تيزي لحد م الميه نزلت زي الفل و نزلت و روحتله اول لما وصلت و خبطت الباب جه فتحلي كان لابس كات و شورت و تقريبا من غير اندر عشان لقيت زبره بيتمرجح المهم خدني بالحضن و دخلني لقيته اهله ثاعدين اتخضيت بس اول لما شافوني و شافوا البنطلون ضحكوا و قالولي اتفضل قعدنا مع اهله و كنت مكسوف موت و بان عليا و هم قاعدين يضحكوا و يغمزوا لبعض من تحت لتحت بعدين امه قامت حضرت الاكل و عزموني معاهم كنت محرج بس قمت اكلنا بس انا مرضتش ازود و اكتفيت بحاجات خفيفة استغرب من اكلتي اكمنها ضعيفة بس قولتلهم اني لسى واكل و جي فقالولي طب خلاص برحتك فقالهم اننا داخلين نذاكر قالوله بدري كده قالهم اه ورانا مذاكرة كتير فضحكوا لقيته انكجني و حط ايده ع وسطي كنت مكسوف موت بعدين خديني و دخلنا الاوضة سوا ونا قعدت ع السرير و هو قلع التشيرت و لسى هيقلع الشورت امه دخلت اول لما شافته كده انا وشي احمر بس هي ضحكت فهو ضحك و طلعها برا بعدين قالي يلا قولتله مامتك قالي مشيت حتى شوف فتح الباب ملقتش حد قمت قلعت التشيرت و نزلت البنطلون قلعته فاخته دخلت بقميص نوم اسود و صدرها عريان اووووف جامدة فشخ و معاها صباعين احمر شفايف اول لما شافتني بالاندر اتخضت ونا كمان اتخضيت و دخلت تحت الملاية فهي ضحكت و سالت اخوها انهي احلى فاختارلها واحد و هو بيضحك و طلعها برا فقولتله يلا ننام و بلاش نعمل حاجة قالي احااا ومال انا اتصلت بيك لية ونتا جيت من بيتك لية حرام الليلة تروح اونطة قولتله طب اقفل الباب عشان محدش تاني يدخل سمع الكلام و قلع الشورت كان من غير اندر و قالي يلا قوم اقلع فقلعت الاندر تحت الملاية و حطيته جنبي قام شال الملاية و دخل نام ع صدري و بقينا نحكي شوية ، بعدين قالي متيجي نرقص و شغل مزيكا و بقى يرقص ملط ونا بتفرج ف جه عندي و مسك ايدي و بينا نرقص سوا بس هو شاطر اوي فجاة الباب خبط قمت جريت و دخلت فالسرير و هو لبس الشورت و فتح طلع ابوه بيساله عن قناة فالتلفزيون ضحك و ابوه فهم فضحك و دخل لقى الاندر بتاعي ع الكومدينو ابوه زي م قولتلكوا اقرع و جسمه اسمر و رياضي شوجر دادي فشخ المهم دخل و مسك الاندر بتاعي و قاله اي ده انا مشفتوش قبل كده قاله طب سيبه و يلا يا بابا و خرج معاه جبله القناة و رجع يونان و قفل الباب و قلع الشورت و قعد جنبي بقينا قاعدين بنهزر و قام جاب اللاب شغل فيلم و دخل تحت الملاية معايا و نام ع كتفي و حضنا بعض بعدين قالي متيجي نتفرج ع حاجة احلى و جاب مقاطع سكس سخنا و بقا يحسس ع جسمي ونا بحسس ع ضهره و مسك زبري و بقا يدعكه و قام دخل تحت الملاية وطى و بقا يمص لما لقاني مبسوط قام دخل ايده تحت بضاني و بقا يدعكها انا هجت اوي و بقيت اعض ع شفايفي بعدين بقا يحركها بشويش لحد م وصل لخرم تيزي طلعتي مني اااه فشال الملاية و بصلي و ضحك بصيت لقيت عينه فعيني و عيوني عسلي و كيوت اكسفت من نفسي و قولتله اي ضحك و قام كمل مص و صباعه ع خرم تيزي بيحسس عليه قمت شلت اللاب و حطيته ع الكومدينو و هو شال الملاية خلاص ف زحلقت نفسي و بقيت نايم ع ضهري و رجلي مفتوحة و متنية قام و نام ع بطنه بين رجليا و بقا يمص زبري بعدين لحس بضاني و بقا يبلعهم ونا بشد في شعري و هموت و قام رفع رجليا و بقا يلحس خرم تيزي بعدين قالي قرب و شدني فنص السرير و عمل 69 و بقا زبره مدلدل فوق وشي و رافع رجليا و بيلحس خرم تيزي فمسكت زبره و بقيت امصه و الحسه و احشره جوه بؤي لحد م هاج و قام وقف و قالي تعالى وقفت قدامه بينا نبوس بعض و ازبارنا زي سيوف بتحارب بعض قام مسك زبري رفعه بقا يحك في بطنه و حط زبره بين رجليا و بقا يحك بين فخادي و بيحسس ع تيزي ونا اتشجعت و بقيت اعمله كده و احسس ع تيزه زيه بعدين لفني وطيت ع السرير و بقا يمشي زبره ع الخرم بيفرشني ونا من المتعة بقيت ارفع رجلي و عاوز احضن زبره بين فخادي لما لقاني استويت ع الاخر و هايجة قام نام عليا و حط زبره و بقا يطعني ونا مغمض عنيا و دايخ من المتعة حوالي ريع ساعة بعدين سحب زبره و قالي اعمل وضع الدوجي نزلت ع الارض و هو ورايا بيدخل و يطلع زبره جوايا سحيت خالص و اعصابي مشلتنيش و مقدرتش استحمل و نزلت نمت ع بطني و هو لسى راكبني ونا مش مستعوب المتعة و بطلع اهااات و مفرقش معايا حد يسمعني و هو اسمالصليب عليه فحل لسى بخيره شغال فحت و كل م اقول لنفسي كفاية احساس زبره و هو لسى في تيزي كلن مهيجني و سبته يكمل لحد م جابهم و قام قالي انبسط قولتله اوي قالي جبتهم قولتله لسى قالي طب تعالى قمت وقفت و قعد قدامي و بقا يمصلي ونا مبسوط فشخ و بلعب في شعره بعدين قام و مسك ايدي رحنا عند السرير و نام ع بطنه فانا قعدت وراه الحس تيزه و بدعك زبري لحد م وقف و قمت نمت عليه و بقت احك جسمي في جسمه سخن و قالي يلا ريحني قمت حطيت زبري شهق سبته شوية خرمه يتعود عليه و بعدين بقيت اتحرك و انيكه حوالي ربع ساعة بعدين طلب يغير الوضع قمت من عليه فخلاني انام و طلع قعد ع زبري و حطه في تيزه و بقا يبوسني في كل حتة في وشي بعدين بقا يتنطط و يحرك تيزه لحد م قربت قولتله هجيب قام رجع بضهره ونام و رفع رجليه و نمت عليه و بقيت اتحرك لحد م نطرتهم و استنيت زبري يخلص ونا ببوسه لحد م زبري نام و اتزحلق من تيزه و قمت من عليه قام و هو مبسوط و قالي هتنام قولتبه لا مش جايلي نوم قام ضحك و قالي يبقا نريح شوية و ندخل ع الشوط التاني فضحكت قام لبس الشورت و فتح الباب و خرج و رجع بعد حبة صغيرة و جايب معاه طبقين جاتوه و بيبسي قعدنا ناكل و احنا بنهزر و نضحك ( الجزء الثالث ) و قام حط كريمة ع مناخيري و ضحك فبصتله بابتسامة ثام قالي زعلت طب استنى اشلها و قام قرب مني و لحسها و وشه قصاد وشي و عيونا مركزين ع بعض فضحكنا و قعد مكانه تاني بعدين خد حتة كريمة ع صباعه الوسطاني و حطها ع سرته و باصلي فهمت انه عاوزني الحسها فقربت منه و لحستها قام حط حتة تانية ع زبره فوطيت و بقيت امصه و الحسه قام خد حتة ع صباعه و باصلي بابتسامة و قالي لف ف ضحكت و اديته ضهري قام سند عليه عشان اوطي بقيت عامل وضع الدوجي و باصصله و مبتسم فحطها ع خرم تيزي اححححح احساس حلو اوي ونا عارف هيعمل ايه بعد شوية و قام مسك فخادي و مسح صباعه بالكريمة ع خرم تيزي و حط راسه بين الفلقتين و بقا يلحس و يدخل لسانه جوه الخرم مستحملتش قمت نمت بوشي و غمضت عيني و سبته ياكل تيزي و يغتصبها بلسانه و بعدين قالي لف و قام حط حتة ع حلمة بزه فقربت منه و بقيت الحسها و هو قاعد ع حجري و زبره بيحك في بطني فخد حتة تانية و حطها ع لسانه فقريت منه و بقيت امص لسانه قام رجع بضهره ونام و نمت عليه و بقيت ابوسه و احك جسمي في جسمه قام لف بيا و احنا حاضنين بعض و بقا هو فوق ونا تحت و قام حط زبره بين رجليا فوسعت بين رجلي و بقيت متنيه و هو نايم عليا و بيبوسني بعدين مسك البيبسي و شرب شوية و قفل بؤه و قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا ينزلهم جوه بؤي و وسطه لسى بيتحرك و زبره بيحك بين فخادي بعدين خلاني اضم بزازي و حط حبة بيبسي و بقا يلحسهم و بقا ينزل و يلحس بطني بعدين خلاني اتزحلق و هو مسكني لحد م نزلت من ع السرير بس راسي تحت و تيزي مرفوعة قام حط بيبسي ع الخرم و بقا يشربه و يلحس الخرم و قام وقف و رشق زبره و بقا ينكني بعدين قالي افتح تيزي و اشدها بايديا و صب بيبسي دخل جو الخرم قام حط زبره و بقا ينكني و البيبسي جوه مني بعدين طلعه و قعد ع وشي و زبره قصاد بؤي بقيت الحسه طعمه مع البيبسي مكس ابن قحبه و هو بيلحس تيزي بعدين نام و خلاني اقعد بتيزي ع وشه و فتح بؤه و بقا يشرب البيبسي يلي بينزل مني و يلحس تيزي ونا وطيت و بقيت اكل زبره احححححح بقا جسمي نار اول مرة حد يغتصب تيزي كده قمت من عليه و عملت وضع الدوجي فقام قعد ورايا و بقا ينكني و ماسك شعري و بيرزع ااااه اااووووف جامدة فشخ حوالي ربع ساعة و لسى مجبش فنمت ع بطني و بقا هو راكبني و لسى بيفشخني بعدين خلاني اقف و شالني ع زبره و بقا ينتطني عليه و قام حطني ع السرير و مكمل نيك ونا بلحس شفايفي و بعضها و متكيف اوي لحد م جابهم سحب زبره ونام جنبي و هو بيضحك ونا كمان لفيت و لحست لبن تيزي من ع زبره لحد م نضفته لقيته قام و خلاني انام ع بطني و لحس لبنه من ع تيزي لحد م نضفها و بقا يعض فخادي و يضربها ونا نايم ع ايدي و مغمض عنيا و مبسوط نيك فقام نام جنبي و قالي ايه مالك قولتله خلاص مش قادر كنت تعبنا فقالي طب يلا نريح و نمنا ملط لحد الصبح صحيت لقيته بيمص زبري فضحكت قام ضحك هو كمان و نام عليا و بقا يبوسني و ايده لسى بتدعك زبري بعدين قعد عليه و بقا يتنطط و فرحان اوي قمت مسكت فخاده و بقيت ارزع في تيزه بس مكنتش واخد راحتي ف نيمته ع ضهره و بقيت فوق مته و رافع رجليه و بقيت انيكه و هو بيشد فالملاية و بيطلع اهاااات ونا مكمل نيك و ببوس شفايفه و وشه بجد زي القمر و بقيت ادعك بزازه و اعصرهم هاج اوي و غمض عينه و بقا يشدني عليه و يقولي كمان حطه جامد ونا برزع في تيزه لحد م قربت قمت نمت عليه و بقيت احرك وسطي و بتاعي بيرش جوه تيزه لحد جبتهم و خلصت ثمت من عليه ونا مبسوط و هو كمان بيضحك و قام باسني و جابلي شورت من عنده و لبسنا و خرجنا خدت دوش و دخلت قلعت الشورت بتاعه و لبست هدومي كان دخل هو خد الشاور بتاعه و رجع لبس و نزل وصلني و احنا مبسوطين فشخ و كل م نبص لبعض و نفتكر ليلة امبارح نضحك حتى بعد م سبته و روحت بقيت اضحك ع الجنان يلي حصل ده و مبسوط هبل .. ( الجزء الرابع )
نفسى الاقى واحد كده ونعمل احلى تبادل ونمتع بعض قووووى
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%