NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
419
نقاط
488
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا مودي ٢٥سنة طولي ١٦٠ و وزني ٧٠ و جسمي كرفي و بطة كده في نفسي يعني جسمي مقسم و فخادي عريضة و الهنش مكور و صدري بارز و الحلمات كبار يتمصوا و معنديش بطن و شعري اسود و عيوني عسلي و جسمي خمري و ناعم موت و شفايفي حمر و كبار و عندي غمزات بعد الجواز بفترة مراتي بلغتني اني ابوها و امها مسافرين يومين و استاذنت ان اخوها يجي يقعد معانا اليومان دول مش اكتر عشان تطمن عليه و مكنش عندي مشكلة هو حد كيوت و عسول رغم ان مفيش مواقف كانت جمعتنا سوا بس كنت بحسه مؤدب من حيث الشكل بقا هو اكول مني حوالي ١٧٠ رغم انه لسى ١٨سنة و وزنه حوالي ٧٠ بس جسمه معضل و ابيض و شعره اسود بيرجعه لورا تحس انه شبه سوبرمان و ده اول انبطاع حسيت بيه اول لما شفته و عيونه سود و معندوش شنب او دقن و جسمه قوي كده س ان البنات لما بتشوفه بتدوخ و معندوش تيز تقريبا تحس ان ضهره مع رجله مفيش بروز بتاع التيز زي اي حد و ده بسبب الجيم بس البروز كان عنده من قدامه ديما بنطلونه منفوخ و تحس ان زبره واقف 24 ساعة المهم وصل بس مكنش في دماغي حاجة بالعكس لقيت المبادرة منه و مع اول يوم لاحظت انه بيبصلي باصت غريبة و ديما بيهرش في زبره و بصراحة ع اد مكنتش بكسف و وشي بيحمر بس كنت معجب بجرأته و كنت بضحك و شوية بعض ع شفايفي و كنت متلخبط يا ترى هو عاوز ايه و عرف ازاي اني gay و بليل دخلت مراتي المطبخ تعمل العشا فرحت اقف معاه اساعدها و نتكلم فقالتلي لا انا خلاص قربت اخلص فوقفت عند باب المطبخ بتكلم معاها لقيت اخوها جه و وقف جنب بس مداري ورايا و حط ايده ع تيزي فانا اتلخبط و خفت اخته تاخد بالها بس لقيته مش مهتم و بيحسس ع تيزي و بيعبصني فبصتله و شفافي عليها ابتسامة بس عنيا بتقوله اي الجرأه دي لكن كمل و قام طلع بايده و بقا يحسس ع ضهري من تحت القميص ونا واقف مش ع بعضي و قام منزلها من جوه الشورت و بقا يحسس ع تيزي فانا كنت سحيت و مش قادر فمراتي تليفونها رن قالتلي خلي بالك من النار هروح ارد قولتلها ماشي اول لما خرجت قمت لفيت و حط ايدي ع زبر نور اخو مراتي و بقيت ادعكه و شفايفي ع شفايفه بتقطع بعض و بقا يشدني عليه و صباعه جوه خرم تيزي ونا بدعك زبره خوالي 3 دقايق و بعدها نزلت قعدت قدامه و طلعت زبره و بقيت الحسه و امصه و في عز م احنا مندمجين سمعنا صوتها فقمت و هو دخل زبره جوه الشورت ونا بقلب الاكل و هو واقف جنبي و بنبص لبعض و بنضحك فهي دخلت مستغربة بتقولنا مالكوا شكلكوا عملتوا كارثة فضحكتا و قولنلها لا مفيش خرجنا حطينا الاكل و هو مش عاتق تيزي بعبصه كل م مراتي تدخل تجيب حاجة من المطبخ يحط صباعه و يبعبصني ونا ع اد مكنت قلقان مراتي تاخد بالها بس كنت مبسوط فشخ و عجبني جرأته و جنانه لحد م مراتي جابت الاكل و قعدنا اكلنا و بعد كده قعدنا قدام التلفزيون بنتابع فيلم و مراتي ع يميني و هو ع شمالي و حاطك ايده ورا ضهري و بيحسس عليه و كل شوية نبص لبعض بكرف عينا و نضحك فلقيته مسك ايدي و قام حطها ع زبره قمت حطيت المخدة ع رجلي عشان مراتي متاخدش بالها و بقيت العبله في زبره فمراتي حسيت انها تعبانة فدخلت تنام فاستنينا شوية لحد مدخلت و قام شال المخدة و وطيت بقيت امصله و الحس زبره من فوق لتحت و اضربه ع شفايفي و امسحه في وشي حوالي 10 دقايق كان جسمي سخن و خرمي نأح عليا قمت نزلت الشورت قلعته و نمت ع ضهري و رفعت رجليا و هو قاعد مكانه فقري مني و بقا يلحس تيزي و بعدين حط صوابعه و بقا يبعبصني ونا مش قادر و كاتم صوتي بالعافية و هموت و اصوت من المحنة بعدين قام و حط راس زبره ع خرمي ونا باصصله و مبسوط و قمت مسكته شديته و حضنته فزبره دخل بقا يدخل و يطلع ونا بزووم و اطلع اهات و مبسوط اوي حوالي ربع ساعة و قام طلعه و خلاني اعمل وضع الدوجي و رجع ينكني ونا بعض فالانتريه من المتعة حوالي ربع ساعة كمان قالي مبسوط قولتله اوي قالي يلا وضع تاتي قولتله يلا قام من عليا و وقفنا بوسنا بعض و زبارنا بتحك في بعض فرفعت زبري و بقا زبره بيحك تحت بضاني اوووف ع المتعة قولتله اقعد و قمت قعدت ع زبره بشويش لحد م دخل و قمت لفيت دماغي و بقيت ابوسه و بخرك تيزي لقدام و لورا كان هو هيجان قام مسك وسطي عشان اتحرك اجمد فبقيت اقوم و اقعد و اتنطط عليه و اتهز و امرجح تيزي لحد م قرب ينطرهم قالي استنى هجيب فقمت قعدت تحت منه و فتحت القميص و بقيت امص زبره و ادعكه في صدري و امشي راس زبره ع الحلمة و اضم بزازي عليه لحد م نطرهم ع صدري بقيت ادعكهم في صدري و الحس صوابعي قام باسني و لبسنا و قعدنا نتابع الفيلم بس مكنتش قادر ع تيزي معرفش من الوجع ولا من المتعة ولا من كتر الهمدان المهم حضنت المخدة و نمت ع رجله بس تقريبا غفلت شوية ف لقيته بيصحيني ببص لقيته مطلع زبره و كان وقف صاروخ ابتسمت و عجبني جنانه و بصراحة زبره طويل و عريض و عروقه بارزه و راسه كبيرة اووووف شبه افلام البورن مستحملتش منظره قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه و احشره في زوري كان جسمي سخن تاني فقمت قلعت ملط و بقيت اقلع نور و نمت ع بطني و هو ركب ع تيزي و نام عليا و بقا يطعني بزبره احححح بقيت اوحوح ونا مبسوط فجاة لقيته سخن و بقا يرزع جامد فخفت مراتي تصحى فقلتله براحة شوية و خليته يرفع جسمه و لفت نمت ع جنبي و هو نام ورايا و رفعت رجلي و كمل تعشير لحد م قرب يجبهم قولتله كيهم جوة قام لزق فيا و بقا يرش مع كل نطرة بقيت اسيح اكتر و حسيت اني عروسة في ليلة دخلتها اول لما خلص طلع زبره مسكته مسحت في بضاني و بين رجليا و قمت لبست و هو لبس و وقفنا حاضنين بعض و دوبنا في بوسة وداع لحد الصبح و دخلت نمت ونا مبسوط صحيت تاني يوم كانت مراتي نزلت الشغل فدخلت الحمام اغسل وشي و بغسل سناني لقيت الباب اتفتح و نور دخل قام حضني من ضهري و بقا يبوسني في رقبتي احححح بعد كده نزل قعد ورايا و نزل الشورت و بقا يلحس تيزي و يدخل لسانه جوه خرمي هجت اوي قمت رفعت رجلي ع الحوض و وطيت بقيت تيزي مفشوخة قدامه كان بيلحس تيزي و يحشر لسانه و بنفس الوقت بيلعب في زبره لحد م وقف ف قام و نزل الشورت بتاعه و تف ع زبره و قام حشره و بقا ينكني ونا واقف و يلهوي ع زبره و هو بيهتك عرضي ونا مستسلم له احححح و صورتي فالمراية ونا بتوجع زي المومس مهيجة الشرموطة يلي جوايا فبقيت اعصر بزازي و اطلع لساني الحس شفايفي و العب في شعري كان في فوتوسيشن و بيضربني ع تيزي ونا مبسوطة اوي و بصوت زي الشراميط و بعدها اضحك بمياصة و اقوله اااه نكني جامد عاوزه بيبي منك زبرك حلو اوي بعدين قالي يلا وضع تاني و سحب زبره قمت لفت و قعدت ع الحوض و رفعت رجليا و بقا ينكني و يقفش بزازي ونا بحسس ع دراعته و بنجه احااا كسم الجمدان هي دي الرجالة جسمه منحوت خلى اعصابي تنهار و هو بيعصر بزازي و بقا يوطي يمص الحلمة و يعضها و حسيت بجد اني مرا و جه فبالي البس سنتيانة لحد م بقا زبره بيتنفض قمت مسكت ايده و شديته و باصص في عينه كاني بقوله انا الخول بتاعك اكسر عيني و خد شرفي و بقا ينطر جوة مني لحد م خلص قام وطى و باسني ونا حضنه اوي و مبسوط و بجد احساسي برجولته خلاني احس بانوثتي و ده خلاني متعلق بيه مش عاوز اسيبه مش عاوز اللحظة دي تخلص لحد م زبره نام و طلع ف سبيته و نزلت من فوق الحوض و عيني عليه عاوزه املى عيني منه و وطيت جبت الشورت بتاعي كاني مومس بتاخد اجرتها من ع الارض مع ان نفسي محطش حاجة ع جسمي بعد لمست جسمه المهم لبست الشورت و سبيته ياخد الشاور بتاعه كانت اعصابي سايحة و مبسوط اني مرا و في دكر بيعشرني قمت كلمت الشغل قولتلهم اني مش جي بس خفت اقعد لحسن يخليني حامل و بصراحة مكنتش همنعه فلبست و نزلت قعدت ع الكافية شوية بس الدودة فتيزي بقيت تقرصني ف طلعت لقيته قاعد فاوضته فاتح سكس و بيدعك زبره اوووف يخربيته مش بيهدى خالص قمت قعدت ع الارض تحت منه زي الحواري عند اقدام الملوك و مسكت زبره بقيت امصه حوالي عشر دقايق مص و لحس و بدعكه في وشي و رقبتي و ع صدري بعدين قومني و قلعني و بقا يبوسني و يرضعي بزازي ونا سايحة فشخ زي العجينة في ايده بعدين لفني و حشر زبره و بقا ينكني بس المرادي خدت راحتي و بقيت اصوت و اطلع الاهات المكتومة و هو فرحان فشخ انه فحل و بيضربني ع تيزي ونا بتنطط و اقوله اااه براحة فيسخن اكتر و بقا يرزع فتيزي جامد لدرجة ان المكتب بقا يخبط فالحيطة ونا مبسوط اوووي و طاير احااا اول مرة اقابل دكر جامد كده من كتر النيك حسيت انه هيقسمني نصين و بصراحة كنت مكيف لدرجة اني كنت بضحك و بقوله اااه كمان حط جامد و هو مش مقصر بقا من كتر الرزع بيرفعني من ع الارض بحس ان زبره وصل معدتي و دي كانت اروش و احلى نيكة بتناكها لدرجة اني كان نفسي اتصور عشان اسجل اللحظة دي و افرجها لاي دكر عاوز يركبني عشان يعمل فيا كده لحد م نطرهم و مطلعش زبره بقا مكمل نيك فبقيت انا برجع بتيزي و اامرجحها ع زبره و هو نام عليا و بقا يعصر بزازي و بياكل شفايفي فسمعنا صوت الباب بيتفتح قمنا لبسنا بسرعة و خرجت انا لقيت مراتي جت فسلمت عليها و بوستها فقالتلي انت سخن كده لية قولتله تقريبا بداية بدر غشان كده خدت اجازة قالتي الف سلامة عليك هو نور خنا ولا نزل قولتلها لا موجود كنت لسى قاعد معاه قالتلي ميرسي انك بتاخد بالك منه و دخلت فضحكت و قلت لنفسي انتي يلي ميرسي اني باخد زبر اخوكي و لبنه و بكيف تيزي الممحونة المهم حضرت الاكل و قعدنا عادي باقي اليوم و بليل قالتلي مش هنام قولتلها يلا فمسكت ايدي و دخلنا و هو بيبصلي كانه بيعاتبني اني سايبه بس مقدرتش اعمل حاجة بعد م دخلنا حضنتني و بقيت تبوسي فانا بقيت ابوسها عشان متحسش بحاجة فبقيت تتشعلق فرقبتي لانها اقصر مني 150سنتي ونا حضنتها من صوتها فقلعتني القميص و بتبوس صدري ونا قلعتها البلوزة و ببوس رقبتها بس في دماغي اخوها و نفسي اكون مكانها و هو يلي يكون بيبوسني فنزلت الشورت بتاعها و فكت السنتيالة و بقيت بالبانتي و مسكت زبري و بتقولي يلا لقيته نايم فمسكت ايدي و حاطتها ع بزازها و قالتلي انا هيجانة انتا مش هيجان فانا قولتلها خليها بكرا قالتلي لية قولتلها اخوكي برا قالتلي يا خبر تصدق نسيت قولتلها و دي حاجة تتنسي قالتلي طب يلا ننام و لبست بيبي دول ونا كنت نايم ع بطني و يلا عيني غفلت الا حسيت بايد بتحسس ع تيزي قمت ببص لقيته هو نور اخو مراتي اتفزعت قام شاورلي اني اهدى و صباعه لسى فتيزي فبقيت اعض ع شفايفي قام قلعني الشورت بقيت ملط و بقا يبعبصني يدخل صوابعه جوه خرمي ونا مبسوط و مغمض عنيا بعدين نزل الشورت بتاعه و وقف عند دماغي و زبره قدام وشي بقيت امصه و الحسه و الحس البيوض فجاة مراتي اتحركت فنزل تحت السرير ونا لفيت نمت ع ضهري لقيتها قامت بتقولي انت نايم قولتلها لا محتاجه حاجة قالتلي الجو حر هموت قولتلها اه اوي قالتلي طب انا رايحة اخد شاور قولتلها خدي راحتك هي خرجت من هنا و نور طلع من تحت السرير قلع ملط و نام فوق مني و بقا يبوسني و يحك زبره في بطني ففتح رجلي فحط زبره تحت بضاني و بقا يتحرك و بناكل شفايف بعض بوس و قمت رفعت رجليا و قام حط زبره و بقا ينكني و ينكحني في تيزي ع سريري كسم الفجور ونا بزوم و بقوله ااااه ااااحححح كمان و هو زي السبع ونا لبوته و نازل نيك فيا مكيفني و شايف نفسي فالمراية احا انا مرا رسمي ناقصني الكس فقط شوية و طلع زبره و قام قلبني ع بطني فحطيت مخدة تحت وسطي عشان يعرف ينقضني زبره ابن متناكة زي بتاع الصبح و رجع ينيك ف خرم تيزي و حاضني و بيعصر بزازي ونا ماسك ايده و بعصر صدري انا كمان من كتر المتعة بقيت اقوله افشخني نكني انا لبوة انا شرموطة انا مومس متحرمنيش من زبرك نيك تيزي جامد افتحها و خليني حامل منك قالي طب خلاص مراتك تسعمك فضحكت ولا اجدعها شرموطة و قولتله اختك تشوف متجوزة مين انا مش دكر انا مرا و انت جوزي و حقك عليا اني ابسطك و بقيت ارفع تيزي عشان اخد زبره كان سخن و بقا يرزع لدرجة ان السرير بقا يتهز بقيت ازوم بصوت عالي و اقوله ااااه ااامممم اااحححح يلا كمان متقوفش متسبش تيزي افشخني و هو بيسخن و يرزع اكتر لدرجة ان تيزي احمرت لحد م نطر لبنه جوه بطني فبقيت ماسك ايده و بشده و بباص عليه فالمراية و هو بيملى تيزي من لبنه لحد م خلص قام عشان يخرج بس مسبتوش عشان دي اخر ليلة و بكرا هيمشي فحضنته و بقيت ابوس كل حته فجسمه دراعته و صدره و وشه و اشم تحت بطنه و اتمتع بريحه رجولته و قام يلبس قمت قعدت تحت منه و بقيت ابوس فخاده و اشم زبره و بضانه و اتمتع بريحة الدكر يلي فشخ شرفي المهم لبس الشورت و خرج كنت انا متكيف فشخ و مبسوط نيك و متمتع بفحولته شديت الملاية عليا و نمت ع بطني عشان لبنه يفضل فتيزي فمراتي خلصت شاور و جت قالتلي مالك عرقان كده لية و جسمك احمر و لسى هتشيل الملايه خفت تشوف تيزي يلي ازرقت من كتر الرزع قولتلها هقوم اخد شاور بس جسمي يبرد قالتلي ماشي بصيت لقيت المخدة يلي كانت تحت وسطي واقعة الارض غرقانة لبن تقريبا كنت بجيب ع نفسي من كتر المتعة و مخدتش بالي قامت ضحكت و قالتلي عشان كده سخن فضحكت قالتلي طب كنت تستنى لبكرا قولتلها مكنش ينفع و طبعا كل واحد له قصد مختلف ... بس ظي كانت قصة النهاردة اعمل لايك و تعليق و قولي اي اكتر حاجة حبيتها 💋
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ayman fahty, Hicham Yoseef792008, 78Monty و 23 آخرين
انا مودي ٢٥سنة طولي ١٦٠ و وزني ٧٠ و جسمي كرفي و بطة كده في نفسي يعني جسمي مقسم و فخادي عريضة و الهنش مكور و صدري بارز و الحلمات كبار يتمصوا و معنديش بطن و شعري اسود و عيوني عسلي و جسمي خمري و ناعم موت و شفايفي حمر و كبار و عندي غمزات بعد الجواز بفترة مراتي بلغتني اني ابوها و امها مسافرين يومين و استاذنت ان اخوها يجي يقعد معانا اليومان دول مش اكتر عشان تطمن عليه و مكنش عندي مشكلة هو حد كيوت و عسول رغم ان مفيش مواقف كانت جمعتنا سوا بس كنت بحسه مؤدب من حيث الشكل بقا هو اكول مني حوالي ١٧٠ رغم انه لسى ١٨سنة و وزنه حوالي ٧٠ بس جسمه معضل و ابيض و شعره اسود بيرجعه لورا تحس انه شبه سوبرمان و ده اول انبطاع حسيت بيه اول لما شفته و عيونه سود و معندوش شنب او دقن و جسمه قوي كده س ان البنات لما بتشوفه بتدوخ و معندوش تيز تقريبا تحس ان ضهره مع رجله مفيش بروز بتاع التيز زي اي حد و ده بسبب الجيم بس البروز كان عنده من قدامه ديما بنطلونه منفوخ و تحس ان زبره واقف 24 ساعة المهم وصل بس مكنش في دماغي حاجة بالعكس لقيت المبادرة منه و مع اول يوم لاحظت انه بيبصلي باصت غريبة و ديما بيهرش في زبره و بصراحة ع اد مكنتش بكسف و وشي بيحمر بس كنت معجب بجرأته و كنت بضحك و شوية بعض ع شفايفي و كنت متلخبط يا ترى هو عاوز ايه و عرف ازاي اني gay و بليل دخلت مراتي المطبخ تعمل العشا فرحت اقف معاه اساعدها و نتكلم فقالتلي لا انا خلاص قربت اخلص فوقفت عند باب المطبخ بتكلم معاها لقيت اخوها جه و وقف جنب بس مداري ورايا و حط ايده ع تيزي فانا اتلخبط و خفت اخته تاخد بالها بس لقيته مش مهتم و بيحسس ع تيزي و بيعبصني فبصتله و شفافي عليها ابتسامة بس عنيا بتقوله اي الجرأه دي لكن كمل و قام طلع بايده و بقا يحسس ع ضهري من تحت القميص ونا واقف مش ع بعضي و قام منزلها من جوه الشورت و بقا يحسس ع تيزي فانا كنت سحيت و مش قادر فمراتي تليفونها رن قالتلي خلي بالك من النار هروح ارد قولتلها ماشي اول لما خرجت قمت لفيت و حط ايدي ع زبر نور اخو مراتي و بقيت ادعكه و شفايفي ع شفايفه بتقطع بعض و بقا يشدني عليه و صباعه جوه خرم تيزي ونا بدعك زبره خوالي 3 دقايق و بعدها نزلت قعدت قدامه و طلعت زبره و بقيت الحسه و امصه و في عز م احنا مندمجين سمعنا صوتها فقمت و هو دخل زبره جوه الشورت ونا بقلب الاكل و هو واقف جنبي و بنبص لبعض و بنضحك فهي دخلت مستغربة بتقولنا مالكوا شكلكوا عملتوا كارثة فضحكتا و قولنلها لا مفيش خرجنا حطينا الاكل و هو مش عاتق تيزي بعبصه كل م مراتي تدخل تجيب حاجة من المطبخ يحط صباعه و يبعبصني ونا ع اد مكنت قلقان مراتي تاخد بالها بس كنت مبسوط فشخ و عجبني جرأته و جنانه لحد م مراتي جابت الاكل و قعدنا اكلنا و بعد كده قعدنا قدام التلفزيون بنتابع فيلم و مراتي ع يميني و هو ع شمالي و حاطك ايده ورا ضهري و بيحسس عليه و كل شوية نبص لبعض بكرف عينا و نضحك فلقيته مسك ايدي و قام حطها ع زبره قمت حطيت المخدة ع رجلي عشان مراتي متاخدش بالها و بقيت العبله في زبره فمراتي حسيت انها تعبانة فدخلت تنام فاستنينا شوية لحد مدخلت و قام شال المخدة و وطيت بقيت امصله و الحس زبره من فوق لتحت و اضربه ع شفايفي و امسحه في وشي حوالي 10 دقايق كان جسمي سخن و خرمي نأح عليا قمت نزلت الشورت قلعته و نمت ع ضهري و رفعت رجليا و هو قاعد مكانه فقري مني و بقا يلحس تيزي و بعدين حط صوابعه و بقا يبعبصني ونا مش قادر و كاتم صوتي بالعافية و هموت و اصوت من المحنة بعدين قام و حط راس زبره ع خرمي ونا باصصله و مبسوط و قمت مسكته شديته و حضنته فزبره دخل بقا يدخل و يطلع ونا بزووم و اطلع اهات و مبسوط اوي حوالي ربع ساعة و قام طلعه و خلاني اعمل وضع الدوجي و رجع ينكني ونا بعض فالانتريه من المتعة حوالي ربع ساعة كمان قالي مبسوط قولتله اوي قالي يلا وضع تاتي قولتله يلا قام من عليا و وقفنا بوسنا بعض و زبارنا بتحك في بعض فرفعت زبري و بقا زبره بيحك تحت بضاني اوووف ع المتعة قولتله اقعد و قمت قعدت ع زبره بشويش لحد م دخل و قمت لفيت دماغي و بقيت ابوسه و بخرك تيزي لقدام و لورا كان هو هيجان قام مسك وسطي عشان اتحرك اجمد فبقيت اقوم و اقعد و اتنطط عليه و اتهز و امرجح تيزي لحد م قرب ينطرهم قالي استنى هجيب فقمت قعدت تحت منه و فتحت القميص و بقيت امص زبره و ادعكه في صدري و امشي راس زبره ع الحلمة و اضم بزازي عليه لحد م نطرهم ع صدري بقيت ادعكهم في صدري و الحس صوابعي قام باسني و لبسنا و قعدنا نتابع الفيلم بس مكنتش قادر ع تيزي معرفش من الوجع ولا من المتعة ولا من كتر الهمدان المهم حضنت المخدة و نمت ع رجله بس تقريبا غفلت شوية ف لقيته بيصحيني ببص لقيته مطلع زبره و كان وقف صاروخ ابتسمت و عجبني جنانه و بصراحة زبره طويل و عريض و عروقه بارزه و راسه كبيرة اووووف شبه افلام البورن مستحملتش منظره قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه و احشره في زوري كان جسمي سخن تاني فقمت قلعت ملط و بقيت اقلع نور و نمت ع بطني و هو ركب ع تيزي و نام عليا و بقا يطعني بزبره احححح بقيت اوحوح ونا مبسوط فجاة لقيته سخن و بقا يرزع جامد فخفت مراتي تصحى فقلتله براحة شوية و خليته يرفع جسمه و لفت نمت ع جنبي و هو نام ورايا و رفعت رجلي و كمل تعشير لحد م قرب يجبهم قولتله كيهم جوة قام لزق فيا و بقا يرش مع كل نطرة بقيت اسيح اكتر و حسيت اني عروسة في ليلة دخلتها اول لما خلص طلع زبره مسكته مسحت في بضاني و بين رجليا و قمت لبست و هو لبس و وقفنا حاضنين بعض و دوبنا في بوسة وداع لحد الصبح و دخلت نمت ونا مبسوط صحيت تاني يوم كانت مراتي نزلت الشغل فدخلت الحمام اغسل وشي و بغسل سناني لقيت الباب اتفتح و نور دخل قام حضني من ضهري و بقا يبوسني في رقبتي احححح بعد كده نزل قعد ورايا و نزل الشورت و بقا يلحس تيزي و يدخل لسانه جوه خرمي هجت اوي قمت رفعت رجلي ع الحوض و وطيت بقيت تيزي مفشوخة قدامه كان بيلحس تيزي و يحشر لسانه و بنفس الوقت بيلعب في زبره لحد م وقف ف قام و نزل الشورت بتاعه و تف ع زبره و قام حشره و بقا ينكني ونا واقف و يلهوي ع زبره و هو بيهتك عرضي ونا مستسلم له احححح و صورتي فالمراية ونا بتوجع زي المومس مهيجة الشرموطة يلي جوايا فبقيت اعصر بزازي و اطلع لساني الحس شفايفي و العب في شعري كان في فوتوسيشن و بيضربني ع تيزي ونا مبسوطة اوي و بصوت زي الشراميط و بعدها اضحك بمياصة و اقوله اااه نكني جامد عاوزه بيبي منك زبرك حلو اوي بعدين قالي يلا وضع تاني و سحب زبره قمت لفت و قعدت ع الحوض و رفعت رجليا و بقا ينكني و يقفش بزازي ونا بحسس ع دراعته و بنجه احااا كسم الجمدان هي دي الرجالة جسمه منحوت خلى اعصابي تنهار و هو بيعصر بزازي و بقا يوطي يمص الحلمة و يعضها و حسيت بجد اني مرا و جه فبالي البس سنتيانة لحد م بقا زبره بيتنفض قمت مسكت ايده و شديته و باصص في عينه كاني بقوله انا الخول بتاعك اكسر عيني و خد شرفي و بقا ينطر جوة مني لحد م خلص قام وطى و باسني ونا حضنه اوي و مبسوط و بجد احساسي برجولته خلاني احس بانوثتي و ده خلاني متعلق بيه مش عاوز اسيبه مش عاوز اللحظة دي تخلص لحد م زبره نام و طلع ف سبيته و نزلت من فوق الحوض و عيني عليه عاوزه املى عيني منه و وطيت جبت الشورت بتاعي كاني مومس بتاخد اجرتها من ع الارض مع ان نفسي محطش حاجة ع جسمي بعد لمست جسمه المهم لبست الشورت و سبيته ياخد الشاور بتاعه كانت اعصابي سايحة و مبسوط اني مرا و في دكر بيعشرني قمت كلمت الشغل قولتلهم اني مش جي بس خفت اقعد لحسن يخليني حامل و بصراحة مكنتش همنعه فلبست و نزلت قعدت ع الكافية شوية بس الدودة فتيزي بقيت تقرصني ف طلعت لقيته قاعد فاوضته فاتح سكس و بيدعك زبره اوووف يخربيته مش بيهدى خالص قمت قعدت ع الارض تحت منه زي الحواري عند اقدام الملوك و مسكت زبره بقيت امصه حوالي عشر دقايق مص و لحس و بدعكه في وشي و رقبتي و ع صدري بعدين قومني و قلعني و بقا يبوسني و يرضعي بزازي ونا سايحة فشخ زي العجينة في ايده بعدين لفني و حشر زبره و بقا ينكني بس المرادي خدت راحتي و بقيت اصوت و اطلع الاهات المكتومة و هو فرحان فشخ انه فحل و بيضربني ع تيزي ونا بتنطط و اقوله اااه براحة فيسخن اكتر و بقا يرزع فتيزي جامد لدرجة ان المكتب بقا يخبط فالحيطة ونا مبسوط اوووي و طاير احااا اول مرة اقابل دكر جامد كده من كتر النيك حسيت انه هيقسمني نصين و بصراحة كنت مكيف لدرجة اني كنت بضحك و بقوله اااه كمان حط جامد و هو مش مقصر بقا من كتر الرزع بيرفعني من ع الارض بحس ان زبره وصل معدتي و دي كانت اروش و احلى نيكة بتناكها لدرجة اني كان نفسي اتصور عشان اسجل اللحظة دي و افرجها لاي دكر عاوز يركبني عشان يعمل فيا كده لحد م نطرهم و مطلعش زبره بقا مكمل نيك فبقيت انا برجع بتيزي و اامرجحها ع زبره و هو نام عليا و بقا يعصر بزازي و بياكل شفايفي فسمعنا صوت الباب بيتفتح قمنا لبسنا بسرعة و خرجت انا لقيت مراتي جت فسلمت عليها و بوستها فقالتلي انت سخن كده لية قولتله تقريبا بداية بدر غشان كده خدت اجازة قالتي الف سلامة عليك هو نور خنا ولا نزل قولتلها لا موجود كنت لسى قاعد معاه قالتلي ميرسي انك بتاخد بالك منه و دخلت فضحكت و قلت لنفسي انتي يلي ميرسي اني باخد زبر اخوكي و لبنه و بكيف تيزي الممحونة المهم حضرت الاكل و قعدنا عادي باقي اليوم و بليل قالتلي مش هنام قولتلها يلا فمسكت ايدي و دخلنا و هو بيبصلي كانه بيعاتبني اني سايبه بس مقدرتش اعمل حاجة بعد م دخلنا حضنتني و بقيت تبوسي فانا بقيت ابوسها عشان متحسش بحاجة فبقيت تتشعلق فرقبتي لانها اقصر مني 150سنتي ونا حضنتها من صوتها فقلعتني القميص و بتبوس صدري ونا قلعتها البلوزة و ببوس رقبتها بس في دماغي اخوها و نفسي اكون مكانها و هو يلي يكون بيبوسني فنزلت الشورت بتاعها و فكت السنتيالة و بقيت بالبانتي و مسكت زبري و بتقولي يلا لقيته نايم فمسكت ايدي و حاطتها ع بزازها و قالتلي انا هيجانة انتا مش هيجان فانا قولتلها خليها بكرا قالتلي لية قولتلها اخوكي برا قالتلي يا خبر تصدق نسيت قولتلها و دي حاجة تتنسي قالتلي طب يلا ننام و لبست بيبي دول ونا كنت نايم ع بطني و يلا عيني غفلت الا حسيت بايد بتحسس ع تيزي قمت ببص لقيته هو نور اخو مراتي اتفزعت قام شاورلي اني اهدى و صباعه لسى فتيزي فبقيت اعض ع شفايفي قام قلعني الشورت بقيت ملط و بقا يبعبصني يدخل صوابعه جوه خرمي ونا مبسوط و مغمض عنيا بعدين نزل الشورت بتاعه و وقف عند دماغي و زبره قدام وشي بقيت امصه و الحسه و الحس البيوض فجاة مراتي اتحركت فنزل تحت السرير ونا لفيت نمت ع ضهري لقيتها قامت بتقولي انت نايم قولتلها لا محتاجه حاجة قالتلي الجو حر هموت قولتلها اه اوي قالتلي طب انا رايحة اخد شاور قولتلها خدي راحتك هي خرجت من هنا و نور طلع من تحت السرير قلع ملط و نام فوق مني و بقا يبوسني و يحك زبره في بطني ففتح رجلي فحط زبره تحت بضاني و بقا يتحرك و بناكل شفايف بعض بوس و قمت رفعت رجليا و قام حط زبره و بقا ينكني و ينكحني في تيزي ع سريري كسم الفجور ونا بزوم و بقوله ااااه ااااحححح كمان و هو زي السبع ونا لبوته و نازل نيك فيا مكيفني و شايف نفسي فالمراية احا انا مرا رسمي ناقصني الكس فقط شوية و طلع زبره و قام قلبني ع بطني فحطيت مخدة تحت وسطي عشان يعرف ينقضني زبره ابن متناكة زي بتاع الصبح و رجع ينيك ف خرم تيزي و حاضني و بيعصر بزازي ونا ماسك ايده و بعصر صدري انا كمان من كتر المتعة بقيت اقوله افشخني نكني انا لبوة انا شرموطة انا مومس متحرمنيش من زبرك نيك تيزي جامد افتحها و خليني حامل منك قالي طب خلاص مراتك تسعمك فضحكت ولا اجدعها شرموطة و قولتله اختك تشوف متجوزة مين انا مش دكر انا مرا و انت جوزي و حقك عليا اني ابسطك و بقيت ارفع تيزي عشان اخد زبره كان سخن و بقا يرزع لدرجة ان السرير بقا يتهز بقيت ازوم بصوت عالي و اقوله ااااه ااامممم اااحححح يلا كمان متقوفش متسبش تيزي افشخني و هو بيسخن و يرزع اكتر لدرجة ان تيزي احمرت لحد م نطر لبنه جوه بطني فبقيت ماسك ايده و بشده و بباص عليه فالمراية و هو بيملى تيزي من لبنه لحد م خلص قام عشان يخرج بس مسبتوش عشان دي اخر ليلة و بكرا هيمشي فحضنته و بقيت ابوس كل حته فجسمه دراعته و صدره و وشه و اشم تحت بطنه و اتمتع بريحه رجولته و قام يلبس قمت قعدت تحت منه و بقيت ابوس فخاده و اشم زبره و بضانه و اتمتع بريحة الدكر يلي فشخ شرفي المهم لبس الشورت و خرج كنت انا متكيف فشخ و مبسوط نيك و متمتع بفحولته شديت الملاية عليا و نمت ع بطني عشان لبنه يفضل فتيزي فمراتي خلصت شاور و جت قالتلي مالك عرقان كده لية و جسمك احمر و لسى هتشيل الملايه خفت تشوف تيزي يلي ازرقت من كتر الرزع قولتلها هقوم اخد شاور بس جسمي يبرد قالتلي ماشي بصيت لقيت المخدة يلي كانت تحت وسطي واقعة الارض غرقانة لبن تقريبا كنت بجيب ع نفسي من كتر المتعة و مخدتش بالي قامت ضحكت و قالتلي عشان كده سخن فضحكت قالتلي طب كنت تستنى لبكرا قولتلها مكنش ينفع و طبعا كل واحد له قصد مختلف ... بس ظي كانت قصة النهاردة اعمل لايك و تعليق و قولي اي اكتر حاجة حبيتها 💋
ياريت تكون قريب منى
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بعشق البزاز الكبيره ملبن، mido013 و Kayla banoty
جميلة
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
حلوة صراحة نفسي الاقي مرحبا من بلدي موريتانيا يعمل فيا ده ويفتحني
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الفحل الرومانسي و Kayla banoty
انا مودي ٢٥سنة طولي ١٦٠ و وزني ٧٠ و جسمي كرفي و بطة كده في نفسي يعني جسمي مقسم و فخادي عريضة و الهنش مكور و صدري بارز و الحلمات كبار يتمصوا و معنديش بطن و شعري اسود و عيوني عسلي و جسمي خمري و ناعم موت و شفايفي حمر و كبار و عندي غمزات بعد الجواز بفترة مراتي بلغتني اني ابوها و امها مسافرين يومين و استاذنت ان اخوها يجي يقعد معانا اليومان دول مش اكتر عشان تطمن عليه و مكنش عندي مشكلة هو حد كيوت و عسول رغم ان مفيش مواقف كانت جمعتنا سوا بس كنت بحسه مؤدب من حيث الشكل بقا هو اكول مني حوالي ١٧٠ رغم انه لسى ١٨سنة و وزنه حوالي ٧٠ بس جسمه معضل و ابيض و شعره اسود بيرجعه لورا تحس انه شبه سوبرمان و ده اول انبطاع حسيت بيه اول لما شفته و عيونه سود و معندوش شنب او دقن و جسمه قوي كده س ان البنات لما بتشوفه بتدوخ و معندوش تيز تقريبا تحس ان ضهره مع رجله مفيش بروز بتاع التيز زي اي حد و ده بسبب الجيم بس البروز كان عنده من قدامه ديما بنطلونه منفوخ و تحس ان زبره واقف 24 ساعة المهم وصل بس مكنش في دماغي حاجة بالعكس لقيت المبادرة منه و مع اول يوم لاحظت انه بيبصلي باصت غريبة و ديما بيهرش في زبره و بصراحة ع اد مكنتش بكسف و وشي بيحمر بس كنت معجب بجرأته و كنت بضحك و شوية بعض ع شفايفي و كنت متلخبط يا ترى هو عاوز ايه و عرف ازاي اني gay و بليل دخلت مراتي المطبخ تعمل العشا فرحت اقف معاه اساعدها و نتكلم فقالتلي لا انا خلاص قربت اخلص فوقفت عند باب المطبخ بتكلم معاها لقيت اخوها جه و وقف جنب بس مداري ورايا و حط ايده ع تيزي فانا اتلخبط و خفت اخته تاخد بالها بس لقيته مش مهتم و بيحسس ع تيزي و بيعبصني فبصتله و شفافي عليها ابتسامة بس عنيا بتقوله اي الجرأه دي لكن كمل و قام طلع بايده و بقا يحسس ع ضهري من تحت القميص ونا واقف مش ع بعضي و قام منزلها من جوه الشورت و بقا يحسس ع تيزي فانا كنت سحيت و مش قادر فمراتي تليفونها رن قالتلي خلي بالك من النار هروح ارد قولتلها ماشي اول لما خرجت قمت لفيت و حط ايدي ع زبر نور اخو مراتي و بقيت ادعكه و شفايفي ع شفايفه بتقطع بعض و بقا يشدني عليه و صباعه جوه خرم تيزي ونا بدعك زبره خوالي 3 دقايق و بعدها نزلت قعدت قدامه و طلعت زبره و بقيت الحسه و امصه و في عز م احنا مندمجين سمعنا صوتها فقمت و هو دخل زبره جوه الشورت ونا بقلب الاكل و هو واقف جنبي و بنبص لبعض و بنضحك فهي دخلت مستغربة بتقولنا مالكوا شكلكوا عملتوا كارثة فضحكتا و قولنلها لا مفيش خرجنا حطينا الاكل و هو مش عاتق تيزي بعبصه كل م مراتي تدخل تجيب حاجة من المطبخ يحط صباعه و يبعبصني ونا ع اد مكنت قلقان مراتي تاخد بالها بس كنت مبسوط فشخ و عجبني جرأته و جنانه لحد م مراتي جابت الاكل و قعدنا اكلنا و بعد كده قعدنا قدام التلفزيون بنتابع فيلم و مراتي ع يميني و هو ع شمالي و حاطك ايده ورا ضهري و بيحسس عليه و كل شوية نبص لبعض بكرف عينا و نضحك فلقيته مسك ايدي و قام حطها ع زبره قمت حطيت المخدة ع رجلي عشان مراتي متاخدش بالها و بقيت العبله في زبره فمراتي حسيت انها تعبانة فدخلت تنام فاستنينا شوية لحد مدخلت و قام شال المخدة و وطيت بقيت امصله و الحس زبره من فوق لتحت و اضربه ع شفايفي و امسحه في وشي حوالي 10 دقايق كان جسمي سخن و خرمي نأح عليا قمت نزلت الشورت قلعته و نمت ع ضهري و رفعت رجليا و هو قاعد مكانه فقري مني و بقا يلحس تيزي و بعدين حط صوابعه و بقا يبعبصني ونا مش قادر و كاتم صوتي بالعافية و هموت و اصوت من المحنة بعدين قام و حط راس زبره ع خرمي ونا باصصله و مبسوط و قمت مسكته شديته و حضنته فزبره دخل بقا يدخل و يطلع ونا بزووم و اطلع اهات و مبسوط اوي حوالي ربع ساعة و قام طلعه و خلاني اعمل وضع الدوجي و رجع ينكني ونا بعض فالانتريه من المتعة حوالي ربع ساعة كمان قالي مبسوط قولتله اوي قالي يلا وضع تاتي قولتله يلا قام من عليا و وقفنا بوسنا بعض و زبارنا بتحك في بعض فرفعت زبري و بقا زبره بيحك تحت بضاني اوووف ع المتعة قولتله اقعد و قمت قعدت ع زبره بشويش لحد م دخل و قمت لفيت دماغي و بقيت ابوسه و بخرك تيزي لقدام و لورا كان هو هيجان قام مسك وسطي عشان اتحرك اجمد فبقيت اقوم و اقعد و اتنطط عليه و اتهز و امرجح تيزي لحد م قرب ينطرهم قالي استنى هجيب فقمت قعدت تحت منه و فتحت القميص و بقيت امص زبره و ادعكه في صدري و امشي راس زبره ع الحلمة و اضم بزازي عليه لحد م نطرهم ع صدري بقيت ادعكهم في صدري و الحس صوابعي قام باسني و لبسنا و قعدنا نتابع الفيلم بس مكنتش قادر ع تيزي معرفش من الوجع ولا من المتعة ولا من كتر الهمدان المهم حضنت المخدة و نمت ع رجله بس تقريبا غفلت شوية ف لقيته بيصحيني ببص لقيته مطلع زبره و كان وقف صاروخ ابتسمت و عجبني جنانه و بصراحة زبره طويل و عريض و عروقه بارزه و راسه كبيرة اووووف شبه افلام البورن مستحملتش منظره قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه و احشره في زوري كان جسمي سخن تاني فقمت قلعت ملط و بقيت اقلع نور و نمت ع بطني و هو ركب ع تيزي و نام عليا و بقا يطعني بزبره احححح بقيت اوحوح ونا مبسوط فجاة لقيته سخن و بقا يرزع جامد فخفت مراتي تصحى فقلتله براحة شوية و خليته يرفع جسمه و لفت نمت ع جنبي و هو نام ورايا و رفعت رجلي و كمل تعشير لحد م قرب يجبهم قولتله كيهم جوة قام لزق فيا و بقا يرش مع كل نطرة بقيت اسيح اكتر و حسيت اني عروسة في ليلة دخلتها اول لما خلص طلع زبره مسكته مسحت في بضاني و بين رجليا و قمت لبست و هو لبس و وقفنا حاضنين بعض و دوبنا في بوسة وداع لحد الصبح و دخلت نمت ونا مبسوط صحيت تاني يوم كانت مراتي نزلت الشغل فدخلت الحمام اغسل وشي و بغسل سناني لقيت الباب اتفتح و نور دخل قام حضني من ضهري و بقا يبوسني في رقبتي احححح بعد كده نزل قعد ورايا و نزل الشورت و بقا يلحس تيزي و يدخل لسانه جوه خرمي هجت اوي قمت رفعت رجلي ع الحوض و وطيت بقيت تيزي مفشوخة قدامه كان بيلحس تيزي و يحشر لسانه و بنفس الوقت بيلعب في زبره لحد م وقف ف قام و نزل الشورت بتاعه و تف ع زبره و قام حشره و بقا ينكني ونا واقف و يلهوي ع زبره و هو بيهتك عرضي ونا مستسلم له احححح و صورتي فالمراية ونا بتوجع زي المومس مهيجة الشرموطة يلي جوايا فبقيت اعصر بزازي و اطلع لساني الحس شفايفي و العب في شعري كان في فوتوسيشن و بيضربني ع تيزي ونا مبسوطة اوي و بصوت زي الشراميط و بعدها اضحك بمياصة و اقوله اااه نكني جامد عاوزه بيبي منك زبرك حلو اوي بعدين قالي يلا وضع تاني و سحب زبره قمت لفت و قعدت ع الحوض و رفعت رجليا و بقا ينكني و يقفش بزازي ونا بحسس ع دراعته و بنجه احااا كسم الجمدان هي دي الرجالة جسمه منحوت خلى اعصابي تنهار و هو بيعصر بزازي و بقا يوطي يمص الحلمة و يعضها و حسيت بجد اني مرا و جه فبالي البس سنتيانة لحد م بقا زبره بيتنفض قمت مسكت ايده و شديته و باصص في عينه كاني بقوله انا الخول بتاعك اكسر عيني و خد شرفي و بقا ينطر جوة مني لحد م خلص قام وطى و باسني ونا حضنه اوي و مبسوط و بجد احساسي برجولته خلاني احس بانوثتي و ده خلاني متعلق بيه مش عاوز اسيبه مش عاوز اللحظة دي تخلص لحد م زبره نام و طلع ف سبيته و نزلت من فوق الحوض و عيني عليه عاوزه املى عيني منه و وطيت جبت الشورت بتاعي كاني مومس بتاخد اجرتها من ع الارض مع ان نفسي محطش حاجة ع جسمي بعد لمست جسمه المهم لبست الشورت و سبيته ياخد الشاور بتاعه كانت اعصابي سايحة و مبسوط اني مرا و في دكر بيعشرني قمت كلمت الشغل قولتلهم اني مش جي بس خفت اقعد لحسن يخليني حامل و بصراحة مكنتش همنعه فلبست و نزلت قعدت ع الكافية شوية بس الدودة فتيزي بقيت تقرصني ف طلعت لقيته قاعد فاوضته فاتح سكس و بيدعك زبره اوووف يخربيته مش بيهدى خالص قمت قعدت ع الارض تحت منه زي الحواري عند اقدام الملوك و مسكت زبره بقيت امصه حوالي عشر دقايق مص و لحس و بدعكه في وشي و رقبتي و ع صدري بعدين قومني و قلعني و بقا يبوسني و يرضعي بزازي ونا سايحة فشخ زي العجينة في ايده بعدين لفني و حشر زبره و بقا ينكني بس المرادي خدت راحتي و بقيت اصوت و اطلع الاهات المكتومة و هو فرحان فشخ انه فحل و بيضربني ع تيزي ونا بتنطط و اقوله اااه براحة فيسخن اكتر و بقا يرزع فتيزي جامد لدرجة ان المكتب بقا يخبط فالحيطة ونا مبسوط اوووي و طاير احااا اول مرة اقابل دكر جامد كده من كتر النيك حسيت انه هيقسمني نصين و بصراحة كنت مكيف لدرجة اني كنت بضحك و بقوله اااه كمان حط جامد و هو مش مقصر بقا من كتر الرزع بيرفعني من ع الارض بحس ان زبره وصل معدتي و دي كانت اروش و احلى نيكة بتناكها لدرجة اني كان نفسي اتصور عشان اسجل اللحظة دي و افرجها لاي دكر عاوز يركبني عشان يعمل فيا كده لحد م نطرهم و مطلعش زبره بقا مكمل نيك فبقيت انا برجع بتيزي و اامرجحها ع زبره و هو نام عليا و بقا يعصر بزازي و بياكل شفايفي فسمعنا صوت الباب بيتفتح قمنا لبسنا بسرعة و خرجت انا لقيت مراتي جت فسلمت عليها و بوستها فقالتلي انت سخن كده لية قولتله تقريبا بداية بدر غشان كده خدت اجازة قالتي الف سلامة عليك هو نور خنا ولا نزل قولتلها لا موجود كنت لسى قاعد معاه قالتلي ميرسي انك بتاخد بالك منه و دخلت فضحكت و قلت لنفسي انتي يلي ميرسي اني باخد زبر اخوكي و لبنه و بكيف تيزي الممحونة المهم حضرت الاكل و قعدنا عادي باقي اليوم و بليل قالتلي مش هنام قولتلها يلا فمسكت ايدي و دخلنا و هو بيبصلي كانه بيعاتبني اني سايبه بس مقدرتش اعمل حاجة بعد م دخلنا حضنتني و بقيت تبوسي فانا بقيت ابوسها عشان متحسش بحاجة فبقيت تتشعلق فرقبتي لانها اقصر مني 150سنتي ونا حضنتها من صوتها فقلعتني القميص و بتبوس صدري ونا قلعتها البلوزة و ببوس رقبتها بس في دماغي اخوها و نفسي اكون مكانها و هو يلي يكون بيبوسني فنزلت الشورت بتاعها و فكت السنتيالة و بقيت بالبانتي و مسكت زبري و بتقولي يلا لقيته نايم فمسكت ايدي و حاطتها ع بزازها و قالتلي انا هيجانة انتا مش هيجان فانا قولتلها خليها بكرا قالتلي لية قولتلها اخوكي برا قالتلي يا خبر تصدق نسيت قولتلها و دي حاجة تتنسي قالتلي طب يلا ننام و لبست بيبي دول ونا كنت نايم ع بطني و يلا عيني غفلت الا حسيت بايد بتحسس ع تيزي قمت ببص لقيته هو نور اخو مراتي اتفزعت قام شاورلي اني اهدى و صباعه لسى فتيزي فبقيت اعض ع شفايفي قام قلعني الشورت بقيت ملط و بقا يبعبصني يدخل صوابعه جوه خرمي ونا مبسوط و مغمض عنيا بعدين نزل الشورت بتاعه و وقف عند دماغي و زبره قدام وشي بقيت امصه و الحسه و الحس البيوض فجاة مراتي اتحركت فنزل تحت السرير ونا لفيت نمت ع ضهري لقيتها قامت بتقولي انت نايم قولتلها لا محتاجه حاجة قالتلي الجو حر هموت قولتلها اه اوي قالتلي طب انا رايحة اخد شاور قولتلها خدي راحتك هي خرجت من هنا و نور طلع من تحت السرير قلع ملط و نام فوق مني و بقا يبوسني و يحك زبره في بطني ففتح رجلي فحط زبره تحت بضاني و بقا يتحرك و بناكل شفايف بعض بوس و قمت رفعت رجليا و قام حط زبره و بقا ينكني و ينكحني في تيزي ع سريري كسم الفجور ونا بزوم و بقوله ااااه ااااحححح كمان و هو زي السبع ونا لبوته و نازل نيك فيا مكيفني و شايف نفسي فالمراية احا انا مرا رسمي ناقصني الكس فقط شوية و طلع زبره و قام قلبني ع بطني فحطيت مخدة تحت وسطي عشان يعرف ينقضني زبره ابن متناكة زي بتاع الصبح و رجع ينيك ف خرم تيزي و حاضني و بيعصر بزازي ونا ماسك ايده و بعصر صدري انا كمان من كتر المتعة بقيت اقوله افشخني نكني انا لبوة انا شرموطة انا مومس متحرمنيش من زبرك نيك تيزي جامد افتحها و خليني حامل منك قالي طب خلاص مراتك تسعمك فضحكت ولا اجدعها شرموطة و قولتله اختك تشوف متجوزة مين انا مش دكر انا مرا و انت جوزي و حقك عليا اني ابسطك و بقيت ارفع تيزي عشان اخد زبره كان سخن و بقا يرزع لدرجة ان السرير بقا يتهز بقيت ازوم بصوت عالي و اقوله ااااه ااامممم اااحححح يلا كمان متقوفش متسبش تيزي افشخني و هو بيسخن و يرزع اكتر لدرجة ان تيزي احمرت لحد م نطر لبنه جوه بطني فبقيت ماسك ايده و بشده و بباص عليه فالمراية و هو بيملى تيزي من لبنه لحد م خلص قام عشان يخرج بس مسبتوش عشان دي اخر ليلة و بكرا هيمشي فحضنته و بقيت ابوس كل حته فجسمه دراعته و صدره و وشه و اشم تحت بطنه و اتمتع بريحه رجولته و قام يلبس قمت قعدت تحت منه و بقيت ابوس فخاده و اشم زبره و بضانه و اتمتع بريحة الدكر يلي فشخ شرفي المهم لبس الشورت و خرج كنت انا متكيف فشخ و مبسوط نيك و متمتع بفحولته شديت الملاية عليا و نمت ع بطني عشان لبنه يفضل فتيزي فمراتي خلصت شاور و جت قالتلي مالك عرقان كده لية و جسمك احمر و لسى هتشيل الملايه خفت تشوف تيزي يلي ازرقت من كتر الرزع قولتلها هقوم اخد شاور بس جسمي يبرد قالتلي ماشي بصيت لقيت المخدة يلي كانت تحت وسطي واقعة الارض غرقانة لبن تقريبا كنت بجيب ع نفسي من كتر المتعة و مخدتش بالي قامت ضحكت و قالتلي عشان كده سخن فضحكت قالتلي طب كنت تستنى لبكرا قولتلها مكنش ينفع و طبعا كل واحد له قصد مختلف ... بس ظي كانت قصة النهاردة اعمل لايك و تعليق و قولي اي اكتر حاجة حبيتها 💋
قصة ممتعة سكسي
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
مفيش حاجه شيميل حلوه كدا❤️❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
حلوة اوى
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: tool1 و Kayla banoty
عايز اتناك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Hicham Yoseef792008, شهواني صعيدي, ابو سامي و شخص آخر
واحده تكيفك من الامام واخوها يكيفك من الخلف - تكامل المتعة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نياك منيوك، ديوث ممحون و Kayla banoty
عرفنى على اخو مراتك ضروورى
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و Kayla banoty
طب ماتيجى نتعرف
 
  • عجبني
التفاعلات: احممم و Kayla banoty
قصه جامده ياريت تعملها جزء تاتي عشان حبيتها اووي ونفسي تكمل 🔥❤️
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
خيالك واسع أوسع منها ههههه
 
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مودي ٢٥سنة طولي ١٦٠ و وزني ٧٠ و جسمي كرفي و بطة كده في نفسي يعني جسمي مقسم و فخادي عريضة و الهنش مكور و صدري بارز و الحلمات كبار يتمصوا و معنديش بطن و شعري اسود و عيوني عسلي و جسمي خمري و ناعم موت و شفايفي حمر و كبار و عندي غمزات بعد الجواز بفترة مراتي بلغتني اني ابوها و امها مسافرين يومين و استاذنت ان اخوها يجي يقعد معانا اليومان دول مش اكتر عشان تطمن عليه و مكنش عندي مشكلة هو حد كيوت و عسول رغم ان مفيش مواقف كانت جمعتنا سوا بس كنت بحسه مؤدب من حيث الشكل بقا هو اكول مني حوالي ١٧٠ رغم انه لسى ١٨سنة و وزنه حوالي ٧٠ بس جسمه معضل و ابيض و شعره اسود بيرجعه لورا تحس انه شبه سوبرمان و ده اول انبطاع حسيت بيه اول لما شفته و عيونه سود و معندوش شنب او دقن و جسمه قوي كده س ان البنات لما بتشوفه بتدوخ و معندوش تيز تقريبا تحس ان ضهره مع رجله مفيش بروز بتاع التيز زي اي حد و ده بسبب الجيم بس البروز كان عنده من قدامه ديما بنطلونه منفوخ و تحس ان زبره واقف 24 ساعة المهم وصل بس مكنش في دماغي حاجة بالعكس لقيت المبادرة منه و مع اول يوم لاحظت انه بيبصلي باصت غريبة و ديما بيهرش في زبره و بصراحة ع اد مكنتش بكسف و وشي بيحمر بس كنت معجب بجرأته و كنت بضحك و شوية بعض ع شفايفي و كنت متلخبط يا ترى هو عاوز ايه و عرف ازاي اني gay و بليل دخلت مراتي المطبخ تعمل العشا فرحت اقف معاه اساعدها و نتكلم فقالتلي لا انا خلاص قربت اخلص فوقفت عند باب المطبخ بتكلم معاها لقيت اخوها جه و وقف جنب بس مداري ورايا و حط ايده ع تيزي فانا اتلخبط و خفت اخته تاخد بالها بس لقيته مش مهتم و بيحسس ع تيزي و بيعبصني فبصتله و شفافي عليها ابتسامة بس عنيا بتقوله اي الجرأه دي لكن كمل و قام طلع بايده و بقا يحسس ع ضهري من تحت القميص ونا واقف مش ع بعضي و قام منزلها من جوه الشورت و بقا يحسس ع تيزي فانا كنت سحيت و مش قادر فمراتي تليفونها رن قالتلي خلي بالك من النار هروح ارد قولتلها ماشي اول لما خرجت قمت لفيت و حط ايدي ع زبر نور اخو مراتي و بقيت ادعكه و شفايفي ع شفايفه بتقطع بعض و بقا يشدني عليه و صباعه جوه خرم تيزي ونا بدعك زبره خوالي 3 دقايق و بعدها نزلت قعدت قدامه و طلعت زبره و بقيت الحسه و امصه و في عز م احنا مندمجين سمعنا صوتها فقمت و هو دخل زبره جوه الشورت ونا بقلب الاكل و هو واقف جنبي و بنبص لبعض و بنضحك فهي دخلت مستغربة بتقولنا مالكوا شكلكوا عملتوا كارثة فضحكتا و قولنلها لا مفيش خرجنا حطينا الاكل و هو مش عاتق تيزي بعبصه كل م مراتي تدخل تجيب حاجة من المطبخ يحط صباعه و يبعبصني ونا ع اد مكنت قلقان مراتي تاخد بالها بس كنت مبسوط فشخ و عجبني جرأته و جنانه لحد م مراتي جابت الاكل و قعدنا اكلنا و بعد كده قعدنا قدام التلفزيون بنتابع فيلم و مراتي ع يميني و هو ع شمالي و حاطك ايده ورا ضهري و بيحسس عليه و كل شوية نبص لبعض بكرف عينا و نضحك فلقيته مسك ايدي و قام حطها ع زبره قمت حطيت المخدة ع رجلي عشان مراتي متاخدش بالها و بقيت العبله في زبره فمراتي حسيت انها تعبانة فدخلت تنام فاستنينا شوية لحد مدخلت و قام شال المخدة و وطيت بقيت امصله و الحس زبره من فوق لتحت و اضربه ع شفايفي و امسحه في وشي حوالي 10 دقايق كان جسمي سخن و خرمي نأح عليا قمت نزلت الشورت قلعته و نمت ع ضهري و رفعت رجليا و هو قاعد مكانه فقري مني و بقا يلحس تيزي و بعدين حط صوابعه و بقا يبعبصني ونا مش قادر و كاتم صوتي بالعافية و هموت و اصوت من المحنة بعدين قام و حط راس زبره ع خرمي ونا باصصله و مبسوط و قمت مسكته شديته و حضنته فزبره دخل بقا يدخل و يطلع ونا بزووم و اطلع اهات و مبسوط اوي حوالي ربع ساعة و قام طلعه و خلاني اعمل وضع الدوجي و رجع ينكني ونا بعض فالانتريه من المتعة حوالي ربع ساعة كمان قالي مبسوط قولتله اوي قالي يلا وضع تاتي قولتله يلا قام من عليا و وقفنا بوسنا بعض و زبارنا بتحك في بعض فرفعت زبري و بقا زبره بيحك تحت بضاني اوووف ع المتعة قولتله اقعد و قمت قعدت ع زبره بشويش لحد م دخل و قمت لفيت دماغي و بقيت ابوسه و بخرك تيزي لقدام و لورا كان هو هيجان قام مسك وسطي عشان اتحرك اجمد فبقيت اقوم و اقعد و اتنطط عليه و اتهز و امرجح تيزي لحد م قرب ينطرهم قالي استنى هجيب فقمت قعدت تحت منه و فتحت القميص و بقيت امص زبره و ادعكه في صدري و امشي راس زبره ع الحلمة و اضم بزازي عليه لحد م نطرهم ع صدري بقيت ادعكهم في صدري و الحس صوابعي قام باسني و لبسنا و قعدنا نتابع الفيلم بس مكنتش قادر ع تيزي معرفش من الوجع ولا من المتعة ولا من كتر الهمدان المهم حضنت المخدة و نمت ع رجله بس تقريبا غفلت شوية ف لقيته بيصحيني ببص لقيته مطلع زبره و كان وقف صاروخ ابتسمت و عجبني جنانه و بصراحة زبره طويل و عريض و عروقه بارزه و راسه كبيرة اووووف شبه افلام البورن مستحملتش منظره قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه و احشره في زوري كان جسمي سخن تاني فقمت قلعت ملط و بقيت اقلع نور و نمت ع بطني و هو ركب ع تيزي و نام عليا و بقا يطعني بزبره احححح بقيت اوحوح ونا مبسوط فجاة لقيته سخن و بقا يرزع جامد فخفت مراتي تصحى فقلتله براحة شوية و خليته يرفع جسمه و لفت نمت ع جنبي و هو نام ورايا و رفعت رجلي و كمل تعشير لحد م قرب يجبهم قولتله كيهم جوة قام لزق فيا و بقا يرش مع كل نطرة بقيت اسيح اكتر و حسيت اني عروسة في ليلة دخلتها اول لما خلص طلع زبره مسكته مسحت في بضاني و بين رجليا و قمت لبست و هو لبس و وقفنا حاضنين بعض و دوبنا في بوسة وداع لحد الصبح و دخلت نمت ونا مبسوط صحيت تاني يوم كانت مراتي نزلت الشغل فدخلت الحمام اغسل وشي و بغسل سناني لقيت الباب اتفتح و نور دخل قام حضني من ضهري و بقا يبوسني في رقبتي احححح بعد كده نزل قعد ورايا و نزل الشورت و بقا يلحس تيزي و يدخل لسانه جوه خرمي هجت اوي قمت رفعت رجلي ع الحوض و وطيت بقيت تيزي مفشوخة قدامه كان بيلحس تيزي و يحشر لسانه و بنفس الوقت بيلعب في زبره لحد م وقف ف قام و نزل الشورت بتاعه و تف ع زبره و قام حشره و بقا ينكني ونا واقف و يلهوي ع زبره و هو بيهتك عرضي ونا مستسلم له احححح و صورتي فالمراية ونا بتوجع زي المومس مهيجة الشرموطة يلي جوايا فبقيت اعصر بزازي و اطلع لساني الحس شفايفي و العب في شعري كان في فوتوسيشن و بيضربني ع تيزي ونا مبسوطة اوي و بصوت زي الشراميط و بعدها اضحك بمياصة و اقوله اااه نكني جامد عاوزه بيبي منك زبرك حلو اوي بعدين قالي يلا وضع تاني و سحب زبره قمت لفت و قعدت ع الحوض و رفعت رجليا و بقا ينكني و يقفش بزازي ونا بحسس ع دراعته و بنجه احااا كسم الجمدان هي دي الرجالة جسمه منحوت خلى اعصابي تنهار و هو بيعصر بزازي و بقا يوطي يمص الحلمة و يعضها و حسيت بجد اني مرا و جه فبالي البس سنتيانة لحد م بقا زبره بيتنفض قمت مسكت ايده و شديته و باصص في عينه كاني بقوله انا الخول بتاعك اكسر عيني و خد شرفي و بقا ينطر جوة مني لحد م خلص قام وطى و باسني ونا حضنه اوي و مبسوط و بجد احساسي برجولته خلاني احس بانوثتي و ده خلاني متعلق بيه مش عاوز اسيبه مش عاوز اللحظة دي تخلص لحد م زبره نام و طلع ف سبيته و نزلت من فوق الحوض و عيني عليه عاوزه املى عيني منه و وطيت جبت الشورت بتاعي كاني مومس بتاخد اجرتها من ع الارض مع ان نفسي محطش حاجة ع جسمي بعد لمست جسمه المهم لبست الشورت و سبيته ياخد الشاور بتاعه كانت اعصابي سايحة و مبسوط اني مرا و في دكر بيعشرني قمت كلمت الشغل قولتلهم اني مش جي بس خفت اقعد لحسن يخليني حامل و بصراحة مكنتش همنعه فلبست و نزلت قعدت ع الكافية شوية بس الدودة فتيزي بقيت تقرصني ف طلعت لقيته قاعد فاوضته فاتح سكس و بيدعك زبره اوووف يخربيته مش بيهدى خالص قمت قعدت ع الارض تحت منه زي الحواري عند اقدام الملوك و مسكت زبره بقيت امصه حوالي عشر دقايق مص و لحس و بدعكه في وشي و رقبتي و ع صدري بعدين قومني و قلعني و بقا يبوسني و يرضعي بزازي ونا سايحة فشخ زي العجينة في ايده بعدين لفني و حشر زبره و بقا ينكني بس المرادي خدت راحتي و بقيت اصوت و اطلع الاهات المكتومة و هو فرحان فشخ انه فحل و بيضربني ع تيزي ونا بتنطط و اقوله اااه براحة فيسخن اكتر و بقا يرزع فتيزي جامد لدرجة ان المكتب بقا يخبط فالحيطة ونا مبسوط اوووي و طاير احااا اول مرة اقابل دكر جامد كده من كتر النيك حسيت انه هيقسمني نصين و بصراحة كنت مكيف لدرجة اني كنت بضحك و بقوله اااه كمان حط جامد و هو مش مقصر بقا من كتر الرزع بيرفعني من ع الارض بحس ان زبره وصل معدتي و دي كانت اروش و احلى نيكة بتناكها لدرجة اني كان نفسي اتصور عشان اسجل اللحظة دي و افرجها لاي دكر عاوز يركبني عشان يعمل فيا كده لحد م نطرهم و مطلعش زبره بقا مكمل نيك فبقيت انا برجع بتيزي و اامرجحها ع زبره و هو نام عليا و بقا يعصر بزازي و بياكل شفايفي فسمعنا صوت الباب بيتفتح قمنا لبسنا بسرعة و خرجت انا لقيت مراتي جت فسلمت عليها و بوستها فقالتلي انت سخن كده لية قولتله تقريبا بداية بدر غشان كده خدت اجازة قالتي الف سلامة عليك هو نور خنا ولا نزل قولتلها لا موجود كنت لسى قاعد معاه قالتلي ميرسي انك بتاخد بالك منه و دخلت فضحكت و قلت لنفسي انتي يلي ميرسي اني باخد زبر اخوكي و لبنه و بكيف تيزي الممحونة المهم حضرت الاكل و قعدنا عادي باقي اليوم و بليل قالتلي مش هنام قولتلها يلا فمسكت ايدي و دخلنا و هو بيبصلي كانه بيعاتبني اني سايبه بس مقدرتش اعمل حاجة بعد م دخلنا حضنتني و بقيت تبوسي فانا بقيت ابوسها عشان متحسش بحاجة فبقيت تتشعلق فرقبتي لانها اقصر مني 150سنتي ونا حضنتها من صوتها فقلعتني القميص و بتبوس صدري ونا قلعتها البلوزة و ببوس رقبتها بس في دماغي اخوها و نفسي اكون مكانها و هو يلي يكون بيبوسني فنزلت الشورت بتاعها و فكت السنتيالة و بقيت بالبانتي و مسكت زبري و بتقولي يلا لقيته نايم فمسكت ايدي و حاطتها ع بزازها و قالتلي انا هيجانة انتا مش هيجان فانا قولتلها خليها بكرا قالتلي لية قولتلها اخوكي برا قالتلي يا خبر تصدق نسيت قولتلها و دي حاجة تتنسي قالتلي طب يلا ننام و لبست بيبي دول ونا كنت نايم ع بطني و يلا عيني غفلت الا حسيت بايد بتحسس ع تيزي قمت ببص لقيته هو نور اخو مراتي اتفزعت قام شاورلي اني اهدى و صباعه لسى فتيزي فبقيت اعض ع شفايفي قام قلعني الشورت بقيت ملط و بقا يبعبصني يدخل صوابعه جوه خرمي ونا مبسوط و مغمض عنيا بعدين نزل الشورت بتاعه و وقف عند دماغي و زبره قدام وشي بقيت امصه و الحسه و الحس البيوض فجاة مراتي اتحركت فنزل تحت السرير ونا لفيت نمت ع ضهري لقيتها قامت بتقولي انت نايم قولتلها لا محتاجه حاجة قالتلي الجو حر هموت قولتلها اه اوي قالتلي طب انا رايحة اخد شاور قولتلها خدي راحتك هي خرجت من هنا و نور طلع من تحت السرير قلع ملط و نام فوق مني و بقا يبوسني و يحك زبره في بطني ففتح رجلي فحط زبره تحت بضاني و بقا يتحرك و بناكل شفايف بعض بوس و قمت رفعت رجليا و قام حط زبره و بقا ينكني و ينكحني في تيزي ع سريري كسم الفجور ونا بزوم و بقوله ااااه ااااحححح كمان و هو زي السبع ونا لبوته و نازل نيك فيا مكيفني و شايف نفسي فالمراية احا انا مرا رسمي ناقصني الكس فقط شوية و طلع زبره و قام قلبني ع بطني فحطيت مخدة تحت وسطي عشان يعرف ينقضني زبره ابن متناكة زي بتاع الصبح و رجع ينيك ف خرم تيزي و حاضني و بيعصر بزازي ونا ماسك ايده و بعصر صدري انا كمان من كتر المتعة بقيت اقوله افشخني نكني انا لبوة انا شرموطة انا مومس متحرمنيش من زبرك نيك تيزي جامد افتحها و خليني حامل منك قالي طب خلاص مراتك تسعمك فضحكت ولا اجدعها شرموطة و قولتله اختك تشوف متجوزة مين انا مش دكر انا مرا و انت جوزي و حقك عليا اني ابسطك و بقيت ارفع تيزي عشان اخد زبره كان سخن و بقا يرزع لدرجة ان السرير بقا يتهز بقيت ازوم بصوت عالي و اقوله ااااه ااامممم اااحححح يلا كمان متقوفش متسبش تيزي افشخني و هو بيسخن و يرزع اكتر لدرجة ان تيزي احمرت لحد م نطر لبنه جوه بطني فبقيت ماسك ايده و بشده و بباص عليه فالمراية و هو بيملى تيزي من لبنه لحد م خلص قام عشان يخرج بس مسبتوش عشان دي اخر ليلة و بكرا هيمشي فحضنته و بقيت ابوس كل حته فجسمه دراعته و صدره و وشه و اشم تحت بطنه و اتمتع بريحه رجولته و قام يلبس قمت قعدت تحت منه و بقيت ابوس فخاده و اشم زبره و بضانه و اتمتع بريحة الدكر يلي فشخ شرفي المهم لبس الشورت و خرج كنت انا متكيف فشخ و مبسوط نيك و متمتع بفحولته شديت الملاية عليا و نمت ع بطني عشان لبنه يفضل فتيزي فمراتي خلصت شاور و جت قالتلي مالك عرقان كده لية و جسمك احمر و لسى هتشيل الملايه خفت تشوف تيزي يلي ازرقت من كتر الرزع قولتلها هقوم اخد شاور بس جسمي يبرد قالتلي ماشي بصيت لقيت المخدة يلي كانت تحت وسطي واقعة الارض غرقانة لبن تقريبا كنت بجيب ع نفسي من كتر المتعة و مخدتش بالي قامت ضحكت و قالتلي عشان كده سخن فضحكت قالتلي طب كنت تستنى لبكرا قولتلها مكنش ينفع و طبعا كل واحد له قصد مختلف ... بس ظي كانت قصة النهاردة اعمل لايك و تعليق و قولي اي اكتر حاجة حبيتها 💋
اكيد متعة انا عكسك انا اللي نكت ابن حماي عنده 14 اجؤ يعنا فترة الصيفية تلات شهور وانا عامله كاخته في غيابها حتئ عرفت اخته وصار ينام معنا نيكو وهوا بيلحس كس اخته للصبح كل ليلة
 
بحب اتدق جامد في طيزي و تتعشر اما تجيب ددمم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Hicham Yoseef792008، BiKing2209 و الدكر الشرقاوى
  • عجبني
التفاعلات: كريم-لبوة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%