NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
419
نقاط
488
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
في شهر العسل رحت فندق ع البحر و مكنتش العلاقة مع مراتي احسن حاجة لحد في يوم و احنا بنفطر لمحت جارسون تيب فشخ شد تظري لدرجة مراتي شكت اني ببص ع واحدة غيرها مقدرتش استحمل الهيجان و قمت و اتعرفت عليه و طلبت منه يجي الغرفة و خدته رقمه اول لما طلعنا دخلت اخد شاور و نضفت جسمي و باليل و قت العشا استاذنت من مراتي اني نسيت حاجة فالاوضة و اروح اجيها و كلمته و مضيعتش وقت اول لما دخل قفلت الباب و بقيت اتدلع عليه و اتمايص و اتلبون في الكلام مستحملش و لقيته هاج .. ع طول نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امسح وشي في زبره و ابوسه كان هاج خالص و قام فتح الينطلون و طلعه احااا مش طبيعي فحل فشخ مكنتش متخيل انه كده بس المحنة خلتني ادوس و بقيت امصه و الحسه و احرك ايدي عليه قام وقفني و بقا يبوسني ع شفايفي و رقبتي و ايده حاضناني و بتحسس عليا و نزل بيها بقا يفعص في تيزي و يبعبصني و قام لفني و نزل الشورت و قعد يلحس تيزي و يبوسها حوالي خمس دقايق و راح قام و زقني ع السرير نمت ع بطني قام تف ع زبره و دعكه و قام حطه ع تيزي و دخل الراس اححح طلعت مني اااه قالي انا لسى عملت حاجة ابتسمت و قولتله طب يلا اعمل قام رشقه لحد م بضانه لزقت في بضاني و بدا يطلع و يدخل ونا بموت تحت منه و هو هاتك يا دعك و قام مقلعني التشيرت و بقا يحسس ع صدري و يفعصه حوالي ربع ساعة و بضانه بتسقف ع بضاني من قوة الرزع حسيت ان لو حد عدى من قدام الفرفة هيقول اني اكيد بنيك بواحدة و قام سحب زبره و ضربني ع تيزي و قالي لف .. لفيت بقيت نايم ع ضهري و رفعت رجلي قام حط زبره تاني و رجع ينيك و عينه في عيني و قام قرب مني و بقا يبوسني و زبره داخل خارج بيهتك عرض تيزي حوالي ربع ساعة كمان قالي عجبك زبري قولتله اوي قالي بتحب انيكك قولتله ااااه قالي تحب اجبهم فين قولتله جوه قام نزل بجسمه عليا و وقف حركة و جبهم فضلت حضنه و ببوسه لحد م زبره نام قمت لبست و شكرته و اديته فلوس بقشيش و نزلت اكمل عشا طبعا كان شكلي مش مظبوط و هي حسيت اني كنت بعمل حاجة بس م اكلمتش و روحنا و تاني يوم طلبت تنزل تشتري هدايا لصحابها عرضت عليها نروح سوا قالتلي لا خليك عشان دي مفاجاة مكنتش اعرف ان المفاجاة انها هتجسس عليا و سابت موبايلها جوه علبة البرفيوم ع وضع الطيران و بيصور ونا طبعا مكنتش اعرف و قمت اتصلت بالجرسون العنتيل و جالي اول لما دخل حضنته و بوسته و هو بقا يقلع هدومه ونا قلعت و رحت اتجاه الدولاب قالي رايح فين قولتله هلبس قالي احا احنا قلعنا عشان تلبس قمت ضحكت و قولتله هلبس ده و طلعت بيبي دول بتاع مراتي قالي لا ملوش لازمة تعالى كده حلو و قام مسك ايدي و خدني ع السرير قولتله براحة يا متوحش قالي اعذريني يا ملبن بس مش قادر هيجان عليكي موت قمت ضحكت بمباصة و حضنته قام حضني و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و ايده بتفعص ف تيزي و قالي يلا قولتله يلا قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعت تيزي و هو جه نام عليا و بقا يدعك زبره بين فخادي يفرشني قالي جاهزة قولتله امممم و مغمضة عيني من المتعة قام دخله اممممم حلو اوي و كل ما يزقه و يدخل سنة اعض ع شفايفي و العب في شعري لحد م دخل خالص قمت لفيت ايدي و قربت دماغه و حطيت شفايفي ع شفايفه و بقيت اكلها و هو زبره بيرزع في تيزي مقدرتش استحمل قمت نمت بدماغي و سبته هو يكتشف جسمي و يفرجني امكنياته و هو م قصرش حوالي تلت ساعة بعدين طلب مني اغير الوضع و قام نام ع ضهره ونا طلعت فوق منه قعدت عليه و بقيت ارقص بتيزي و اهزها و زبره بيخبط جوه مني احححح من كتر المتعة بقيت احسس ع صدري و اعصره و اشد وراكي عشان زبره يدخل اكتر حوالي ربع ساعة كمان و قام زقني بقيت ع ضهري و رجليا مرفوعة و بقا ينكني و يكبس جامد ونا مفرهدة و بموت و صوتي راح بقا مسرسرع كاني مرا و بقوله كفايه ااااه زبرك موتني جبهم بقا و هو ولا معبرني و شغال فحت حوالي ربع ساعة كمان كان جسمه سخن اوي قام طلع زبره ف انا نزلت رجلي عشان تعبت من كتر الرفع و قولتله مجبتش لية قالي لسى و زقني فنمت ع جنبي و قام نام ورايا و رفع رجلي بايده و رشق زبره اووووف وضع حلو اوي و كمان كنت قدام التسريحة فبقيت اتفرج ع نفسي ونا بتفشخ و هو مش عاتق خرم تيزي نيك و فشخ لحد م قرب ينطرهم قالي تحب زي المرا يلي فاتت قولتله امممم قام حضني جامد و بقا زبره يتنفض و يكب جوه مني و قام مخرجه و مسحه بين رجليا و قالي لو احتجت حاجة معاك الرقم ابتسمت و شكرته بس مكنتش قادر اقوم فضلت زي م انا نايم و بنهج حوالي نص ساعة بعدين قمت لملمت نفسي و لبست و نمت كانت مراتي رجعت و خدت الموبايل و شافت كل حاجة قمت من النوم لقيتها قاعدة بتضحك اول لما شافتني قالتلي صباحية مباركة مفهمتش قالتلي بس انتا طلعت ملبن اوي قولتلها يعني اي؟ قالتلي مكنش باين عليك انك شقي كده مفهمتش لقيتها طلبت مني اكلم الروم سيرفس و اجيب شمبانيا استغربت و قلتلها هو انتي بتشربي قالتلي لا هجرب قولت ماشي يمكن تنسطل و اتصل بحبيبي الجارسون اول لما وصلت لقتها قامت و فتحتها و حطيت فالكوباية و شغلت مزيكا و قامت ترقص ونا مستغرب قامت مسكت ايدي و بقيت ترقصني و مسكت الكاس و شربتني كاس ورا كاس و هي بترقص و تقولي يلا يا ملبن هزي يا وزة ونا رحت فداهية و بقيت اسمع كلامها و بقيت تخليني ارقص زيها بعدين بقيت تقلعني التشيرت و خلتني اقلع الشورت و لسى بتشربني و قمت مسكت وسطي و بترقص هوب قامت شديت الاندر بقيت ملط قامت خدتني ع السرير و نيمتني ع بطني و بقيت تحسس ع ضهري كنت مبسوط اوي هوب قمت نزلت ع تيزي و بقيت تحسس عليها و قالتلي انتا تيزك احلى من تيزي مردتيش قامت وسعت رجليا ونا زي العجينة بتشكل فايدها زي م هي عاوزه و هوب حطيت صباعها ع الخرم هجت اوي قالتلي مبسوطة قولتلها اممم قالتلي طب و كده و حطيت صباعها و بقيت تحركه بقيت اطلع اهات و ازوم قامت شالته فقت ل لحظة و قولتلها كملي ضحكت و قالتلي اكمل اية قمت مسكت ايدها و حطيتها ع تيزي قالتلي طب هكمل بشرط قولتلها اية قالتلي هتعمل حاجة انا عارفة ان نفسك فيها انبسط و قولتلها موافق قالتلي تلبس البيبي دول بتاعي قولتلها ماشي قامت جبته ونا لبسته قالتلي قوم ارقصلي بقا قمت بتطوح و بقيت ارقص قالتلي يخربيتك انتي مولعة اوي تعالى رحتلها قالتلي نام ع رجلي نمت طبعا رفعت البيبي دول و بقيت تديني سبنكات و تقولي يا ممحونة يا خوله عاوزة تتناكي يا شرموطة ونا مش برد و قامت مصت صوابعها و حطيتهم لحد م زبري وقف قالتلي يلا بينا نكني قمت من ع رجلها و هي نامت ع السرير و قلعت البانتي و انا نمت عليها و نكتها حوالي تلت ساعة و جبتهم و قمت نزلت من عليها و نمت و هي نامت قمت الصبح مستغرب من البيبي دول يلي انا لابسه بس افتكرت يلي حصل كنت قلقان فشخ لحسن اكون وقعت بالكلام قدمها كانت هي قامت قبلي و خدت شاور و خرجت قالتلي اي الحلاوة دي مزة نيك قولتلها انتي احلى قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قامت لبست بكيني ساخن قولتلها اي ده قالتلي اي ده انتا بتغير قولتله ايوة قالتلي لا انا عاوزك اوبن مايند قولتلها بس مش بكيني قامت ضحكت و قالتلي انتا خايف عليا ده انا يلي المفروض اخاف حد يشقطك مني مفهمتش قصدها و صممت ع رايها و نزلنا كانت الرجالة هياكلوها بعينهم بعد م رجعنا كنت ناوي ازعقلها جامد لكن لقيتها بتقولي يلي مش هتغير و قامت فتحت الدولاب و طلعت البيبي دول قلت اكيد بتصالحني قمت قلعت ملط و لبسته و هديت النور قالتلي بتعمل اية قولتلها مش هنام قالتلي لا انا مفرهدة قولتلها ومال خلتيني البس ده لية قالتلي حسيتك حبيته و كمان عليك زي القمر معرفش لية اكسفت و بصيت فالارض قالتلي يخلاثي ع العسل تعالى اقعد قعدت جنبها قالتلي هي واكلاك قولتلها هي اية قالتلي تيزك يا روحي قولتلها مبحبش الهزار ده قالتلي متزعلش بس هات الموبايل كده مفهمتش عاوزه ايه بس ادتلها قامت دخلت ع المكلمات لقيت رقم متسجل حبيبي رقعت ضحكة بصيت و قولتلها مالك قالتلي حبيبي مرة واحدة عرقت و ارتبكت قالتلي اتصل بيه قولتلها هو مين قالتلي ب يلي روقك امبارح انتا هتسعبط قولتلها مش فاهم قالتلي طب خد عشان تفهم و قامت فتحت تليفونها و شغلت الفيديو كانت طبعا قصته و شالت الوقت يلي ملوش لازمة اتخضيت و كنت هعيط قالتلي مالك يا بطة انتا فاكرني هزعل ده انا كان نفسي فيك من زمان قولتلها يعني اية قامت حضنت راسي و حطيتها ع صدرها و قالتلي يعني كان نفسي في جوز يبقا فري و عايش برحته و يسبني انا كمان برحتي قولتلها لا انا بحبك مش هقدر اشوفك مع حد قامت ضحكت و قالتلي يخيبك انتا فهمت اية انا مش عاوزه اروح مع حد انا قصدي البس و اتمتع بحريتي قولتلها بس كده قالتلي بس كده شفت بقا انا زوجة مخلصة ازاي قولتلها انا بحبك اوي قالتلي طب يلا اتصل بالواد ونا هسبكم تعيشوا حياتكم اكسفت موت قالتلي هتكسفي تاني يا بطة تعالى اجهزك قومتني قعدتني ع التسريحة و بقيت تعملي مكياب و قالتلي ها بقا تحب انهي بروكة اختارت باروكة بني ناعمة قالتلي ذوقك تحفة يا بت و جابتلي بانتي بتاعها قالتلي حط زبرك بين رجليك و البس ده انحشر بين فخادي احححح تحفة قالتلي انتي كده جاهزة يلا اتصل شوفه فين و قامت لبست فستان ع اللحم من غير برا ولا بانتي قولتلها اية ده قالتلي نازلة مش حلو ولا اي قولتلها حلو بس الناس؟! قالتلي كسم الناس ي روحي و خرجت اتصلت بحبيبي و جالي مصدقش افتكر انه غلط فالغرفة سحبته من ايده ف دخل شغلت مزيكا و اضاة حمرا و بقيت ارقصله و ادلع عليه حوالي تلت ساعة و بعدين قعدت جنبه بقيت اقلعه و خدته و روحنا ع السرير و بقا يعشارني كاني مرا ونا بصوت براحتي و بطلع اهااات كده كده المزيكا عالية حوالي ساعتين بنغير اوضاع لحد م خلص كان جبهم اربع مرات قام خد شاور و فتح الباب لقى مراتي ارتبك و خرج هي بصتله و ملت عينها منه و دخلت لقتني ملط ماعدا البانتي و قاعد ع السرير و متغرق لبن قالتلي احيه الواد شكله فشخك اكسفت و وشي احمر قالتلي بصراحة الواد عنتيل انا لو منك مكنتش هسيبه اكسفت اكتر قالتلي عمل معاكي كم واحد يلبوة شاورتلها بايدي اربعة قالتلي احا ده انتي نفق ابتسمت قالتلي اتاري الواد خارج بيجر رجله خلصتي عليه يا متناكة قولتلها خلاص بقا و ابتسمت قالتلي خلاص اي ده انا لازم افرح ان جوزي مكنة قولتلها عيب بقا قالتلي ماشي بس هو لية انتا لابس البانتي هو جبهم ع وشك بس قولتلها لا هو حرك الخيط ع جنب و بقا يمارس ضحكت ولا اجدعها شرموطة و قالتلي يمارس دي لما يلعب ضغط لكن لما يحطه في تيزك اسمها بتتناك يلبوة ضحكت انا كمان قالتلي وريني كده اكسفت و قولتلها اوريكي ايه قالتلي تيزك يا بطة يلا لفي قمت نمت ع بطني و قامت حركت السترنج ع وراكي قالتلي احااا تيزك حلوة اوي يا شرموطة تتاكل اكل و قامت عضتها قولتلها ااااااي قامت ضرتني عليها و قالتلي فلقس وريني الخرم اول لما شافته قالتلي احاااا ده الواد شكله فحل تيزك مفتوحه اووي احنا لازم ننزل كايرو قولتلها لية قالتلي انا كده هغير منه عليك انتا بتاعي انا و باستني قومنا جهزنا الشنط و سالتها عملتي اية برا قتلتلي مفيش قولتلها لا احكيلي قالتلي رحت التراس شربت قهوة قولتلها حد خد باله من الفستان ضحكت و قالتلي طبعا قولتلها و حصل ايه قالتلي كانوا هيموتوا عليا قولتلها انا مش حابب كده قالتلي احنا اتفقنا ع اي ف سكت و لبسنا و روحنا كايرو قالتلي متيجي نروح الكوافير قولتلها انتي زي القمر قالتلي لا مش عشاني ده عشانك ي قلبي و ضحكت المهم روحنا و قالت ل الكوافيرة ده اخويا عاوزه زي القمر قالتلها م هو قمر قالتلها لا خليه قمر بزيادة و غمزتلها بعينها فالكوافيرة فردتلي شعري و عملتي مسكات لوشي و رسمت حواجبي بقيت سكسي اوي و كنت بتتحرش بيا و تحسس ع صدري و مراتي مخبية الضحكة و ميتة من جواها خرجت و كاني عروسة قالتلي تعالى نشتري لبس بقا سمعت كلها و روحنا ستور كبير بقيت تختار حاجات سكسي اوي و بليل قالتي م تيجي نخرج قولتلها انا تعبان اوي م السفر خليها بكره قالتلي انا عاوزه نشقط استغربت كلامها قالتلي عاوزه اشوف نظرة الناس و احنا الاتنين زي القمر هيختاروك انتا ولا انا قولتلها بعدين قالتلي عادي ادينا بنتسلى احنا اصلا في شهر العسل لبست قميص اسود بس شفاف اوي ع اللحم و شورت ابيض مقطع و خفيف قولتلها طب ده البس تحت منه ايه قالتلي طالما ابيض البس تحت منه بانتي اسود قولتلها نعم بانتي ازاي قامت ضحكت و قالتلي خلاص اندر ضحكت و لبسته كان بكيني اسود منقط احمر قالتلي استنى اعملك ميكاب و اربطلك شعرك الحرير ده بتوكة و كانت هي لابسة توب من غير برا و بنطلون تلجي مقطع و مفتح و نزلنا قولتلها هتودينا فين قالتلي ديسكو طبعا اول لما دخلنا العين كانت علينا قعدنا خدنا درينك و قالتلي يلا نرقص قمنا و بقينا نرقص الـ Dj خد باله فشغل اغاني شعبي و هي بقيت ترقص و تدلع شوية و خدت اسكارف من واحدة و ربطته ع وسطي فدخلت قدمها ارقص و بقينا ندلع سوا اغنية ورا التانية تعبنا و روحنا قعدنا لقيت الشباب بقوا يجيوا يتعرفوا علينا و كان في حد عمال يفمزلي من الترابيزة يلي قدمنا هي خدت بالها و قالتلي الشقط جاب نتيجة يلا قوم و شوف نصيبك قولتلها لا قالتلي الواد هيموت عليك روح الحمام هتلاقيه وراك قولتلها و بعدين قالتلي لو مزنقكش جوة هدفع انا الحساب يلا ادينا بنتسلى قمت و دخلت الحمام لقيته ورايا و مكدبش خبر اول لما قفلنا الباب قام زنقني و قالي انتي فرسة اوي قولتلها ميصحش كده قام حضني و بقا يحسس عليا سحيت اوي قام خدني الكابنية و قفل الباب و لف وشي و نزل الشورت و بقا يحك لحد م زبره بقا حجر قام مخرجه و تف ع ايده و حطه و بقا ينكني بقيت ازوم و اطلع اهات مكتومة لحد م جبهم و قام عدل هدومه و باسني و خرج قمت قفلت الباب و قعدت نزلت لبنه و نضفت نفسي و خرجت لقيتها قاعدة مع شلة شباب ع رجل واحد منهم قولتلها يلا قالتلي ايه.. حصل؟ قولتلها اااه و مكسوف قامت ضحكت و قالتلي بس طولت اوي اكسفت و قولتلها هاقولك بس يلا قالتلي لا انا هقعد مع الشباب اعرفك عليهم قولتلها يعني مش هتروحي قالتلي ده لسى السهرة في اولها قعدت و بقيت ارفض اي حد عاوز يتعرف و هي واخدة راحتها من حضن ده لحضن ده لحد الساعة واحدة قالتلي شكلك زهقت هو مكيفكش قولتلها انا زهقان من بدري مش حابب اشوفك مع حد قالتلي بكرا تتعود يلا بينا و خرجنا روحنا البيت لقيتها قاعدة بتتشات مع حد قولتلها مين ده قالتلي ده صحبي عاوز يشوفني ملط قولتلها لا بجد! و بعدين قالتلي مش قولتلك بنتسلى يلا خد صورني و بقيت تقلع ونا واقف متخشب قالتلي مالك م تصور بقيت اصورها و هي بتغير اوضاع قولتلها مش كفاية كده قالتلي لا اصبر اشوف رايه ايه فطلب منها تعمل سكس فيديو قامت قالتلي يلا ندخل اوضة النوم قولت كده خلاص لقيتها بتقولي خد الفون و نامت ع السرير و فتحت رجلها و بقيت تلعب في كسها اضيقت و لسى هنطق قالتلي هششش اوعى تتحرك فالواد سالها مين قالتله انتا طبعا ي قلبي و قامت جبتهم و جت خدت الفون و قفلت الفيديو قولتلها فاهميني اي ده قالتلي يوووه تاني م قلت زفت بنتسلى انتا مبتفهمش قولتلها قدامي كده عادي قالتلي احسن م عمل كده من وراك ولا اية سكت و منطقتش و نمنا لحد الصبح.. يتبع
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: سعيد م, حمامة, Sugar1Dady و 35 آخرين
واااااااااااو جميلة اوى اوى اوى اوى اوى ياريت بجد اتجوز واحدة زي مراتك كدة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: أبو كبير, SWEET ASS BOY, Savoy و شخص آخر
حلوة اوي 😭🥵
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Savoy و Kayla banoty
مستني الاجزاء الجديدة ❤️😋
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty و 123@
فى انتظار باقى الاحداث
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
في شهر العسل رحت فندق ع البحر و مكنتش العلاقة مع مراتي احسن حاجة لحد في يوم و احنا بنفطر لمحت جارسون تيب فشخ شد تظري لدرجة مراتي شكت اني ببص ع واحدة غيرها مقدرتش استحمل الهيجان و قمت و اتعرفت عليه و طلبت منه يجي الغرفة و خدته رقمه اول لما طلعنا دخلت اخد شاور و نضفت جسمي و باليل و قت العشا استاذنت من مراتي اني نسيت حاجة فالاوضة و اروح اجيها و كلمته و مضيعتش وقت اول لما دخل قفلت الباب و بقيت اتدلع عليه و اتمايص و اتلبون في الكلام مستحملش و لقيته هاج .. ع طول نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امسح وشي في زبره و ابوسه كان هاج خالص و قام فتح الينطلون و طلعه احااا مش طبيعي فحل فشخ مكنتش متخيل انه كده بس المحنة خلتني ادوس و بقيت امصه و الحسه و احرك ايدي عليه قام وقفني و بقا يبوسني ع شفايفي و رقبتي و ايده حاضناني و بتحسس عليا و نزل بيها بقا يفعص في تيزي و يبعبصني و قام لفني و نزل الشورت و قعد يلحس تيزي و يبوسها حوالي خمس دقايق و راح قام و زقني ع السرير نمت ع بطني قام تف ع زبره و دعكه و قام حطه ع تيزي و دخل الراس اححح طلعت مني اااه قالي انا لسى عملت حاجة ابتسمت و قولتله طب يلا اعمل قام رشقه لحد م بضانه لزقت في بضاني و بدا يطلع و يدخل ونا بموت تحت منه و هو هاتك يا دعك و قام مقلعني التشيرت و بقا يحسس ع صدري و يفعصه حوالي ربع ساعة و بضانه بتسقف ع بضاني من قوة الرزع حسيت ان لو حد عدى من قدام الفرفة هيقول اني اكيد بنيك بواحدة و قام سحب زبره و ضربني ع تيزي و قالي لف .. لفيت بقيت نايم ع ضهري و رفعت رجلي قام حط زبره تاني و رجع ينيك و عينه في عيني و قام قرب مني و بقا يبوسني و زبره داخل خارج بيهتك عرض تيزي حوالي ربع ساعة كمان قالي عجبك زبري قولتله اوي قالي بتحب انيكك قولتله ااااه قالي تحب اجبهم فين قولتله جوه قام نزل بجسمه عليا و وقف حركة و جبهم فضلت حضنه و ببوسه لحد م زبره نام قمت لبست و شكرته و اديته فلوس بقشيش و نزلت اكمل عشا طبعا كان شكلي مش مظبوط و هي حسيت اني كنت بعمل حاجة بس م اكلمتش و روحنا و تاني يوم طلبت تنزل تشتري هدايا لصحابها عرضت عليها نروح سوا قالتلي لا خليك عشان دي مفاجاة مكنتش اعرف ان المفاجاة انها هتجسس عليا و سابت موبايلها جوه علبة البرفيوم ع وضع الطيران و بيصور ونا طبعا مكنتش اعرف و قمت اتصلت بالجرسون العنتيل و جالي اول لما دخل حضنته و بوسته و هو بقا يقلع هدومه ونا قلعت و رحت اتجاه الدولاب قالي رايح فين قولتله هلبس قالي احا احنا قلعنا عشان تلبس قمت ضحكت و قولتله هلبس ده و طلعت بيبي دول بتاع مراتي قالي لا ملوش لازمة تعالى كده حلو و قام مسك ايدي و خدني ع السرير قولتله براحة يا متوحش قالي اعذريني يا ملبن بس مش قادر هيجان عليكي موت قمت ضحكت بمباصة و حضنته قام حضني و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و ايده بتفعص ف تيزي و قالي يلا قولتله يلا قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعت تيزي و هو جه نام عليا و بقا يدعك زبره بين فخادي يفرشني قالي جاهزة قولتله امممم و مغمضة عيني من المتعة قام دخله اممممم حلو اوي و كل ما يزقه و يدخل سنة اعض ع شفايفي و العب في شعري لحد م دخل خالص قمت لفيت ايدي و قربت دماغه و حطيت شفايفي ع شفايفه و بقيت اكلها و هو زبره بيرزع في تيزي مقدرتش استحمل قمت نمت بدماغي و سبته هو يكتشف جسمي و يفرجني امكنياته و هو م قصرش حوالي تلت ساعة بعدين طلب مني اغير الوضع و قام نام ع ضهره ونا طلعت فوق منه قعدت عليه و بقيت ارقص بتيزي و اهزها و زبره بيخبط جوه مني احححح من كتر المتعة بقيت احسس ع صدري و اعصره و اشد وراكي عشان زبره يدخل اكتر حوالي ربع ساعة كمان و قام زقني بقيت ع ضهري و رجليا مرفوعة و بقا ينكني و يكبس جامد ونا مفرهدة و بموت و صوتي راح بقا مسرسرع كاني مرا و بقوله كفايه ااااه زبرك موتني جبهم بقا و هو ولا معبرني و شغال فحت حوالي ربع ساعة كمان كان جسمه سخن اوي قام طلع زبره ف انا نزلت رجلي عشان تعبت من كتر الرفع و قولتله مجبتش لية قالي لسى و زقني فنمت ع جنبي و قام نام ورايا و رفع رجلي بايده و رشق زبره اووووف وضع حلو اوي و كمان كنت قدام التسريحة فبقيت اتفرج ع نفسي ونا بتفشخ و هو مش عاتق خرم تيزي نيك و فشخ لحد م قرب ينطرهم قالي تحب زي المرا يلي فاتت قولتله امممم قام حضني جامد و بقا زبره يتنفض و يكب جوه مني و قام مخرجه و مسحه بين رجليا و قالي لو احتجت حاجة معاك الرقم ابتسمت و شكرته بس مكنتش قادر اقوم فضلت زي م انا نايم و بنهج حوالي نص ساعة بعدين قمت لملمت نفسي و لبست و نمت كانت مراتي رجعت و خدت الموبايل و شافت كل حاجة قمت من النوم لقيتها قاعدة بتضحك اول لما شافتني قالتلي صباحية مباركة مفهمتش قالتلي بس انتا طلعت ملبن اوي قولتلها يعني اي؟ قالتلي مكنش باين عليك انك شقي كده مفهمتش لقيتها طلبت مني اكلم الروم سيرفس و اجيب شمبانيا استغربت و قلتلها هو انتي بتشربي قالتلي لا هجرب قولت ماشي يمكن تنسطل و اتصل بحبيبي الجارسون اول لما وصلت لقتها قامت و فتحتها و حطيت فالكوباية و شغلت مزيكا و قامت ترقص ونا مستغرب قامت مسكت ايدي و بقيت ترقصني و مسكت الكاس و شربتني كاس ورا كاس و هي بترقص و تقولي يلا يا ملبن هزي يا وزة ونا رحت فداهية و بقيت اسمع كلامها و بقيت تخليني ارقص زيها بعدين بقيت تقلعني التشيرت و خلتني اقلع الشورت و لسى بتشربني و قمت مسكت وسطي و بترقص هوب قامت شديت الاندر بقيت ملط قامت خدتني ع السرير و نيمتني ع بطني و بقيت تحسس ع ضهري كنت مبسوط اوي هوب قمت نزلت ع تيزي و بقيت تحسس عليها و قالتلي انتا تيزك احلى من تيزي مردتيش قامت وسعت رجليا ونا زي العجينة بتشكل فايدها زي م هي عاوزه و هوب حطيت صباعها ع الخرم هجت اوي قالتلي مبسوطة قولتلها اممم قالتلي طب و كده و حطيت صباعها و بقيت تحركه بقيت اطلع اهات و ازوم قامت شالته فقت ل لحظة و قولتلها كملي ضحكت و قالتلي اكمل اية قمت مسكت ايدها و حطيتها ع تيزي قالتلي طب هكمل بشرط قولتلها اية قالتلي هتعمل حاجة انا عارفة ان نفسك فيها انبسط و قولتلها موافق قالتلي تلبس البيبي دول بتاعي قولتلها ماشي قامت جبته ونا لبسته قالتلي قوم ارقصلي بقا قمت بتطوح و بقيت ارقص قالتلي يخربيتك انتي مولعة اوي تعالى رحتلها قالتلي نام ع رجلي نمت طبعا رفعت البيبي دول و بقيت تديني سبنكات و تقولي يا ممحونة يا خوله عاوزة تتناكي يا شرموطة ونا مش برد و قامت مصت صوابعها و حطيتهم لحد م زبري وقف قالتلي يلا بينا نكني قمت من ع رجلها و هي نامت ع السرير و قلعت البانتي و انا نمت عليها و نكتها حوالي تلت ساعة و جبتهم و قمت نزلت من عليها و نمت و هي نامت قمت الصبح مستغرب من البيبي دول يلي انا لابسه بس افتكرت يلي حصل كنت قلقان فشخ لحسن اكون وقعت بالكلام قدمها كانت هي قامت قبلي و خدت شاور و خرجت قالتلي اي الحلاوة دي مزة نيك قولتلها انتي احلى قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قامت لبست بكيني ساخن قولتلها اي ده قالتلي اي ده انتا بتغير قولتله ايوة قالتلي لا انا عاوزك اوبن مايند قولتلها بس مش بكيني قامت ضحكت و قالتلي انتا خايف عليا ده انا يلي المفروض اخاف حد يشقطك مني مفهمتش قصدها و صممت ع رايها و نزلنا كانت الرجالة هياكلوها بعينهم بعد م رجعنا كنت ناوي ازعقلها جامد لكن لقيتها بتقولي يلي مش هتغير و قامت فتحت الدولاب و طلعت البيبي دول قلت اكيد بتصالحني قمت قلعت ملط و لبسته و هديت النور قالتلي بتعمل اية قولتلها مش هنام قالتلي لا انا مفرهدة قولتلها ومال خلتيني البس ده لية قالتلي حسيتك حبيته و كمان عليك زي القمر معرفش لية اكسفت و بصيت فالارض قالتلي يخلاثي ع العسل تعالى اقعد قعدت جنبها قالتلي هي واكلاك قولتلها هي اية قالتلي تيزك يا روحي قولتلها مبحبش الهزار ده قالتلي متزعلش بس هات الموبايل كده مفهمتش عاوزه ايه بس ادتلها قامت دخلت ع المكلمات لقيت رقم متسجل حبيبي رقعت ضحكة بصيت و قولتلها مالك قالتلي حبيبي مرة واحدة عرقت و ارتبكت قالتلي اتصل بيه قولتلها هو مين قالتلي ب يلي روقك امبارح انتا هتسعبط قولتلها مش فاهم قالتلي طب خد عشان تفهم و قامت فتحت تليفونها و شغلت الفيديو كانت طبعا قصته و شالت الوقت يلي ملوش لازمة اتخضيت و كنت هعيط قالتلي مالك يا بطة انتا فاكرني هزعل ده انا كان نفسي فيك من زمان قولتلها يعني اية قامت حضنت راسي و حطيتها ع صدرها و قالتلي يعني كان نفسي في جوز يبقا فري و عايش برحته و يسبني انا كمان برحتي قولتلها لا انا بحبك مش هقدر اشوفك مع حد قامت ضحكت و قالتلي يخيبك انتا فهمت اية انا مش عاوزه اروح مع حد انا قصدي البس و اتمتع بحريتي قولتلها بس كده قالتلي بس كده شفت بقا انا زوجة مخلصة ازاي قولتلها انا بحبك اوي قالتلي طب يلا اتصل بالواد ونا هسبكم تعيشوا حياتكم اكسفت موت قالتلي هتكسفي تاني يا بطة تعالى اجهزك قومتني قعدتني ع التسريحة و بقيت تعملي مكياب و قالتلي ها بقا تحب انهي بروكة اختارت باروكة بني ناعمة قالتلي ذوقك تحفة يا بت و جابتلي بانتي بتاعها قالتلي حط زبرك بين رجليك و البس ده انحشر بين فخادي احححح تحفة قالتلي انتي كده جاهزة يلا اتصل شوفه فين و قامت لبست فستان ع اللحم من غير برا ولا بانتي قولتلها اية ده قالتلي نازلة مش حلو ولا اي قولتلها حلو بس الناس؟! قالتلي كسم الناس ي روحي و خرجت اتصلت بحبيبي و جالي مصدقش افتكر انه غلط فالغرفة سحبته من ايده ف دخل شغلت مزيكا و اضاة حمرا و بقيت ارقصله و ادلع عليه حوالي تلت ساعة و بعدين قعدت جنبه بقيت اقلعه و خدته و روحنا ع السرير و بقا يعشارني كاني مرا ونا بصوت براحتي و بطلع اهااات كده كده المزيكا عالية حوالي ساعتين بنغير اوضاع لحد م خلص كان جبهم اربع مرات قام خد شاور و فتح الباب لقى مراتي ارتبك و خرج هي بصتله و ملت عينها منه و دخلت لقتني ملط ماعدا البانتي و قاعد ع السرير و متغرق لبن قالتلي احيه الواد شكله فشخك اكسفت و وشي احمر قالتلي بصراحة الواد عنتيل انا لو منك مكنتش هسيبه اكسفت اكتر قالتلي عمل معاكي كم واحد يلبوة شاورتلها بايدي اربعة قالتلي احا ده انتي نفق ابتسمت قالتلي اتاري الواد خارج بيجر رجله خلصتي عليه يا متناكة قولتلها خلاص بقا و ابتسمت قالتلي خلاص اي ده انا لازم افرح ان جوزي مكنة قولتلها عيب بقا قالتلي ماشي بس هو لية انتا لابس البانتي هو جبهم ع وشك بس قولتلها لا هو حرك الخيط ع جنب و بقا يمارس ضحكت ولا اجدعها شرموطة و قالتلي يمارس دي لما يلعب ضغط لكن لما يحطه في تيزك اسمها بتتناك يلبوة ضحكت انا كمان قالتلي وريني كده اكسفت و قولتلها اوريكي ايه قالتلي تيزك يا بطة يلا لفي قمت نمت ع بطني و قامت حركت السترنج ع وراكي قالتلي احااا تيزك حلوة اوي يا شرموطة تتاكل اكل و قامت عضتها قولتلها ااااااي قامت ضرتني عليها و قالتلي فلقس وريني الخرم اول لما شافته قالتلي احاااا ده الواد شكله فحل تيزك مفتوحه اووي احنا لازم ننزل كايرو قولتلها لية قالتلي انا كده هغير منه عليك انتا بتاعي انا و باستني قومنا جهزنا الشنط و سالتها عملتي اية برا قتلتلي مفيش قولتلها لا احكيلي قالتلي رحت التراس شربت قهوة قولتلها حد خد باله من الفستان ضحكت و قالتلي طبعا قولتلها و حصل ايه قالتلي كانوا هيموتوا عليا قولتلها انا مش حابب كده قالتلي احنا اتفقنا ع اي ف سكت و لبسنا و روحنا كايرو قالتلي متيجي نروح الكوافير قولتلها انتي زي القمر قالتلي لا مش عشاني ده عشانك ي قلبي و ضحكت المهم روحنا و قالت ل الكوافيرة ده اخويا عاوزه زي القمر قالتلها م هو قمر قالتلها لا خليه قمر بزيادة و غمزتلها بعينها فالكوافيرة فردتلي شعري و عملتي مسكات لوشي و رسمت حواجبي بقيت سكسي اوي و كنت بتتحرش بيا و تحسس ع صدري و مراتي مخبية الضحكة و ميتة من جواها خرجت و كاني عروسة قالتلي تعالى نشتري لبس بقا سمعت كلها و روحنا ستور كبير بقيت تختار حاجات سكسي اوي و بليل قالتي م تيجي نخرج قولتلها انا تعبان اوي م السفر خليها بكره قالتلي انا عاوزه نشقط استغربت كلامها قالتلي عاوزه اشوف نظرة الناس و احنا الاتنين زي القمر هيختاروك انتا ولا انا قولتلها بعدين قالتلي عادي ادينا بنتسلى احنا اصلا في شهر العسل لبست قميص اسود بس شفاف اوي ع اللحم و شورت ابيض مقطع و خفيف قولتلها طب ده البس تحت منه ايه قالتلي طالما ابيض البس تحت منه بانتي اسود قولتلها نعم بانتي ازاي قامت ضحكت و قالتلي خلاص اندر ضحكت و لبسته كان بكيني اسود منقط احمر قالتلي استنى اعملك ميكاب و اربطلك شعرك الحرير ده بتوكة و كانت هي لابسة توب من غير برا و بنطلون تلجي مقطع و مفتح و نزلنا قولتلها هتودينا فين قالتلي ديسكو طبعا اول لما دخلنا العين كانت علينا قعدنا خدنا درينك و قالتلي يلا نرقص قمنا و بقينا نرقص الـ Dj خد باله فشغل اغاني شعبي و هي بقيت ترقص و تدلع شوية و خدت اسكارف من واحدة و ربطته ع وسطي فدخلت قدمها ارقص و بقينا ندلع سوا اغنية ورا التانية تعبنا و روحنا قعدنا لقيت الشباب بقوا يجيوا يتعرفوا علينا و كان في حد عمال يفمزلي من الترابيزة يلي قدمنا هي خدت بالها و قالتلي الشقط جاب نتيجة يلا قوم و شوف نصيبك قولتلها لا قالتلي الواد هيموت عليك روح الحمام هتلاقيه وراك قولتلها و بعدين قالتلي لو مزنقكش جوة هدفع انا الحساب يلا ادينا بنتسلى قمت و دخلت الحمام لقيته ورايا و مكدبش خبر اول لما قفلنا الباب قام زنقني و قالي انتي فرسة اوي قولتلها ميصحش كده قام حضني و بقا يحسس عليا سحيت اوي قام خدني الكابنية و قفل الباب و لف وشي و نزل الشورت و بقا يحك لحد م زبره بقا حجر قام مخرجه و تف ع ايده و حطه و بقا ينكني بقيت ازوم و اطلع اهات مكتومة لحد م جبهم و قام عدل هدومه و باسني و خرج قمت قفلت الباب و قعدت نزلت لبنه و نضفت نفسي و خرجت لقيتها قاعدة مع شلة شباب ع رجل واحد منهم قولتلها يلا قالتلي ايه.. حصل؟ قولتلها اااه و مكسوف قامت ضحكت و قالتلي بس طولت اوي اكسفت و قولتلها هاقولك بس يلا قالتلي لا انا هقعد مع الشباب اعرفك عليهم قولتلها يعني مش هتروحي قالتلي ده لسى السهرة في اولها قعدت و بقيت ارفض اي حد عاوز يتعرف و هي واخدة راحتها من حضن ده لحضن ده لحد الساعة واحدة قالتلي شكلك زهقت هو مكيفكش قولتلها انا زهقان من بدري مش حابب اشوفك مع حد قالتلي بكرا تتعود يلا بينا و خرجنا روحنا البيت لقيتها قاعدة بتتشات مع حد قولتلها مين ده قالتلي ده صحبي عاوز يشوفني ملط قولتلها لا بجد! و بعدين قالتلي مش قولتلك بنتسلى يلا خد صورني و بقيت تقلع ونا واقف متخشب قالتلي مالك م تصور بقيت اصورها و هي بتغير اوضاع قولتلها مش كفاية كده قالتلي لا اصبر اشوف رايه ايه فطلب منها تعمل سكس فيديو قامت قالتلي يلا ندخل اوضة النوم قولت كده خلاص لقيتها بتقولي خد الفون و نامت ع السرير و فتحت رجلها و بقيت تلعب في كسها اضيقت و لسى هنطق قالتلي هششش اوعى تتحرك فالواد سالها مين قالتله انتا طبعا ي قلبي و قامت جبتهم و جت خدت الفون و قفلت الفيديو قولتلها فاهميني اي ده قالتلي يوووه تاني م قلت زفت بنتسلى انتا مبتفهمش قولتلها قدامي كده عادي قالتلي احسن م عمل كده من وراك ولا اية سكت و منطقتش و نمنا لحد الصبح.. يتبع
حميلللله اووي
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
في شهر العسل رحت فندق ع البحر و مكنتش العلاقة مع مراتي احسن حاجة لحد في يوم و احنا بنفطر لمحت جارسون تيب فشخ شد تظري لدرجة مراتي شكت اني ببص ع واحدة غيرها مقدرتش استحمل الهيجان و قمت و اتعرفت عليه و طلبت منه يجي الغرفة و خدته رقمه اول لما طلعنا دخلت اخد شاور و نضفت جسمي و باليل و قت العشا استاذنت من مراتي اني نسيت حاجة فالاوضة و اروح اجيها و كلمته و مضيعتش وقت اول لما دخل قفلت الباب و بقيت اتدلع عليه و اتمايص و اتلبون في الكلام مستحملش و لقيته هاج .. ع طول نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امسح وشي في زبره و ابوسه كان هاج خالص و قام فتح الينطلون و طلعه احااا مش طبيعي فحل فشخ مكنتش متخيل انه كده بس المحنة خلتني ادوس و بقيت امصه و الحسه و احرك ايدي عليه قام وقفني و بقا يبوسني ع شفايفي و رقبتي و ايده حاضناني و بتحسس عليا و نزل بيها بقا يفعص في تيزي و يبعبصني و قام لفني و نزل الشورت و قعد يلحس تيزي و يبوسها حوالي خمس دقايق و راح قام و زقني ع السرير نمت ع بطني قام تف ع زبره و دعكه و قام حطه ع تيزي و دخل الراس اححح طلعت مني اااه قالي انا لسى عملت حاجة ابتسمت و قولتله طب يلا اعمل قام رشقه لحد م بضانه لزقت في بضاني و بدا يطلع و يدخل ونا بموت تحت منه و هو هاتك يا دعك و قام مقلعني التشيرت و بقا يحسس ع صدري و يفعصه حوالي ربع ساعة و بضانه بتسقف ع بضاني من قوة الرزع حسيت ان لو حد عدى من قدام الفرفة هيقول اني اكيد بنيك بواحدة و قام سحب زبره و ضربني ع تيزي و قالي لف .. لفيت بقيت نايم ع ضهري و رفعت رجلي قام حط زبره تاني و رجع ينيك و عينه في عيني و قام قرب مني و بقا يبوسني و زبره داخل خارج بيهتك عرض تيزي حوالي ربع ساعة كمان قالي عجبك زبري قولتله اوي قالي بتحب انيكك قولتله ااااه قالي تحب اجبهم فين قولتله جوه قام نزل بجسمه عليا و وقف حركة و جبهم فضلت حضنه و ببوسه لحد م زبره نام قمت لبست و شكرته و اديته فلوس بقشيش و نزلت اكمل عشا طبعا كان شكلي مش مظبوط و هي حسيت اني كنت بعمل حاجة بس م اكلمتش و روحنا و تاني يوم طلبت تنزل تشتري هدايا لصحابها عرضت عليها نروح سوا قالتلي لا خليك عشان دي مفاجاة مكنتش اعرف ان المفاجاة انها هتجسس عليا و سابت موبايلها جوه علبة البرفيوم ع وضع الطيران و بيصور ونا طبعا مكنتش اعرف و قمت اتصلت بالجرسون العنتيل و جالي اول لما دخل حضنته و بوسته و هو بقا يقلع هدومه ونا قلعت و رحت اتجاه الدولاب قالي رايح فين قولتله هلبس قالي احا احنا قلعنا عشان تلبس قمت ضحكت و قولتله هلبس ده و طلعت بيبي دول بتاع مراتي قالي لا ملوش لازمة تعالى كده حلو و قام مسك ايدي و خدني ع السرير قولتله براحة يا متوحش قالي اعذريني يا ملبن بس مش قادر هيجان عليكي موت قمت ضحكت بمباصة و حضنته قام حضني و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و ايده بتفعص ف تيزي و قالي يلا قولتله يلا قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعت تيزي و هو جه نام عليا و بقا يدعك زبره بين فخادي يفرشني قالي جاهزة قولتله امممم و مغمضة عيني من المتعة قام دخله اممممم حلو اوي و كل ما يزقه و يدخل سنة اعض ع شفايفي و العب في شعري لحد م دخل خالص قمت لفيت ايدي و قربت دماغه و حطيت شفايفي ع شفايفه و بقيت اكلها و هو زبره بيرزع في تيزي مقدرتش استحمل قمت نمت بدماغي و سبته هو يكتشف جسمي و يفرجني امكنياته و هو م قصرش حوالي تلت ساعة بعدين طلب مني اغير الوضع و قام نام ع ضهره ونا طلعت فوق منه قعدت عليه و بقيت ارقص بتيزي و اهزها و زبره بيخبط جوه مني احححح من كتر المتعة بقيت احسس ع صدري و اعصره و اشد وراكي عشان زبره يدخل اكتر حوالي ربع ساعة كمان و قام زقني بقيت ع ضهري و رجليا مرفوعة و بقا ينكني و يكبس جامد ونا مفرهدة و بموت و صوتي راح بقا مسرسرع كاني مرا و بقوله كفايه ااااه زبرك موتني جبهم بقا و هو ولا معبرني و شغال فحت حوالي ربع ساعة كمان كان جسمه سخن اوي قام طلع زبره ف انا نزلت رجلي عشان تعبت من كتر الرفع و قولتله مجبتش لية قالي لسى و زقني فنمت ع جنبي و قام نام ورايا و رفع رجلي بايده و رشق زبره اووووف وضع حلو اوي و كمان كنت قدام التسريحة فبقيت اتفرج ع نفسي ونا بتفشخ و هو مش عاتق خرم تيزي نيك و فشخ لحد م قرب ينطرهم قالي تحب زي المرا يلي فاتت قولتله امممم قام حضني جامد و بقا زبره يتنفض و يكب جوه مني و قام مخرجه و مسحه بين رجليا و قالي لو احتجت حاجة معاك الرقم ابتسمت و شكرته بس مكنتش قادر اقوم فضلت زي م انا نايم و بنهج حوالي نص ساعة بعدين قمت لملمت نفسي و لبست و نمت كانت مراتي رجعت و خدت الموبايل و شافت كل حاجة قمت من النوم لقيتها قاعدة بتضحك اول لما شافتني قالتلي صباحية مباركة مفهمتش قالتلي بس انتا طلعت ملبن اوي قولتلها يعني اي؟ قالتلي مكنش باين عليك انك شقي كده مفهمتش لقيتها طلبت مني اكلم الروم سيرفس و اجيب شمبانيا استغربت و قلتلها هو انتي بتشربي قالتلي لا هجرب قولت ماشي يمكن تنسطل و اتصل بحبيبي الجارسون اول لما وصلت لقتها قامت و فتحتها و حطيت فالكوباية و شغلت مزيكا و قامت ترقص ونا مستغرب قامت مسكت ايدي و بقيت ترقصني و مسكت الكاس و شربتني كاس ورا كاس و هي بترقص و تقولي يلا يا ملبن هزي يا وزة ونا رحت فداهية و بقيت اسمع كلامها و بقيت تخليني ارقص زيها بعدين بقيت تقلعني التشيرت و خلتني اقلع الشورت و لسى بتشربني و قمت مسكت وسطي و بترقص هوب قامت شديت الاندر بقيت ملط قامت خدتني ع السرير و نيمتني ع بطني و بقيت تحسس ع ضهري كنت مبسوط اوي هوب قمت نزلت ع تيزي و بقيت تحسس عليها و قالتلي انتا تيزك احلى من تيزي مردتيش قامت وسعت رجليا ونا زي العجينة بتشكل فايدها زي م هي عاوزه و هوب حطيت صباعها ع الخرم هجت اوي قالتلي مبسوطة قولتلها اممم قالتلي طب و كده و حطيت صباعها و بقيت تحركه بقيت اطلع اهات و ازوم قامت شالته فقت ل لحظة و قولتلها كملي ضحكت و قالتلي اكمل اية قمت مسكت ايدها و حطيتها ع تيزي قالتلي طب هكمل بشرط قولتلها اية قالتلي هتعمل حاجة انا عارفة ان نفسك فيها انبسط و قولتلها موافق قالتلي تلبس البيبي دول بتاعي قولتلها ماشي قامت جبته ونا لبسته قالتلي قوم ارقصلي بقا قمت بتطوح و بقيت ارقص قالتلي يخربيتك انتي مولعة اوي تعالى رحتلها قالتلي نام ع رجلي نمت طبعا رفعت البيبي دول و بقيت تديني سبنكات و تقولي يا ممحونة يا خوله عاوزة تتناكي يا شرموطة ونا مش برد و قامت مصت صوابعها و حطيتهم لحد م زبري وقف قالتلي يلا بينا نكني قمت من ع رجلها و هي نامت ع السرير و قلعت البانتي و انا نمت عليها و نكتها حوالي تلت ساعة و جبتهم و قمت نزلت من عليها و نمت و هي نامت قمت الصبح مستغرب من البيبي دول يلي انا لابسه بس افتكرت يلي حصل كنت قلقان فشخ لحسن اكون وقعت بالكلام قدمها كانت هي قامت قبلي و خدت شاور و خرجت قالتلي اي الحلاوة دي مزة نيك قولتلها انتي احلى قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قامت لبست بكيني ساخن قولتلها اي ده قالتلي اي ده انتا بتغير قولتله ايوة قالتلي لا انا عاوزك اوبن مايند قولتلها بس مش بكيني قامت ضحكت و قالتلي انتا خايف عليا ده انا يلي المفروض اخاف حد يشقطك مني مفهمتش قصدها و صممت ع رايها و نزلنا كانت الرجالة هياكلوها بعينهم بعد م رجعنا كنت ناوي ازعقلها جامد لكن لقيتها بتقولي يلي مش هتغير و قامت فتحت الدولاب و طلعت البيبي دول قلت اكيد بتصالحني قمت قلعت ملط و لبسته و هديت النور قالتلي بتعمل اية قولتلها مش هنام قالتلي لا انا مفرهدة قولتلها ومال خلتيني البس ده لية قالتلي حسيتك حبيته و كمان عليك زي القمر معرفش لية اكسفت و بصيت فالارض قالتلي يخلاثي ع العسل تعالى اقعد قعدت جنبها قالتلي هي واكلاك قولتلها هي اية قالتلي تيزك يا روحي قولتلها مبحبش الهزار ده قالتلي متزعلش بس هات الموبايل كده مفهمتش عاوزه ايه بس ادتلها قامت دخلت ع المكلمات لقيت رقم متسجل حبيبي رقعت ضحكة بصيت و قولتلها مالك قالتلي حبيبي مرة واحدة عرقت و ارتبكت قالتلي اتصل بيه قولتلها هو مين قالتلي ب يلي روقك امبارح انتا هتسعبط قولتلها مش فاهم قالتلي طب خد عشان تفهم و قامت فتحت تليفونها و شغلت الفيديو كانت طبعا قصته و شالت الوقت يلي ملوش لازمة اتخضيت و كنت هعيط قالتلي مالك يا بطة انتا فاكرني هزعل ده انا كان نفسي فيك من زمان قولتلها يعني اية قامت حضنت راسي و حطيتها ع صدرها و قالتلي يعني كان نفسي في جوز يبقا فري و عايش برحته و يسبني انا كمان برحتي قولتلها لا انا بحبك مش هقدر اشوفك مع حد قامت ضحكت و قالتلي يخيبك انتا فهمت اية انا مش عاوزه اروح مع حد انا قصدي البس و اتمتع بحريتي قولتلها بس كده قالتلي بس كده شفت بقا انا زوجة مخلصة ازاي قولتلها انا بحبك اوي قالتلي طب يلا اتصل بالواد ونا هسبكم تعيشوا حياتكم اكسفت موت قالتلي هتكسفي تاني يا بطة تعالى اجهزك قومتني قعدتني ع التسريحة و بقيت تعملي مكياب و قالتلي ها بقا تحب انهي بروكة اختارت باروكة بني ناعمة قالتلي ذوقك تحفة يا بت و جابتلي بانتي بتاعها قالتلي حط زبرك بين رجليك و البس ده انحشر بين فخادي احححح تحفة قالتلي انتي كده جاهزة يلا اتصل شوفه فين و قامت لبست فستان ع اللحم من غير برا ولا بانتي قولتلها اية ده قالتلي نازلة مش حلو ولا اي قولتلها حلو بس الناس؟! قالتلي كسم الناس ي روحي و خرجت اتصلت بحبيبي و جالي مصدقش افتكر انه غلط فالغرفة سحبته من ايده ف دخل شغلت مزيكا و اضاة حمرا و بقيت ارقصله و ادلع عليه حوالي تلت ساعة و بعدين قعدت جنبه بقيت اقلعه و خدته و روحنا ع السرير و بقا يعشارني كاني مرا ونا بصوت براحتي و بطلع اهااات كده كده المزيكا عالية حوالي ساعتين بنغير اوضاع لحد م خلص كان جبهم اربع مرات قام خد شاور و فتح الباب لقى مراتي ارتبك و خرج هي بصتله و ملت عينها منه و دخلت لقتني ملط ماعدا البانتي و قاعد ع السرير و متغرق لبن قالتلي احيه الواد شكله فشخك اكسفت و وشي احمر قالتلي بصراحة الواد عنتيل انا لو منك مكنتش هسيبه اكسفت اكتر قالتلي عمل معاكي كم واحد يلبوة شاورتلها بايدي اربعة قالتلي احا ده انتي نفق ابتسمت قالتلي اتاري الواد خارج بيجر رجله خلصتي عليه يا متناكة قولتلها خلاص بقا و ابتسمت قالتلي خلاص اي ده انا لازم افرح ان جوزي مكنة قولتلها عيب بقا قالتلي ماشي بس هو لية انتا لابس البانتي هو جبهم ع وشك بس قولتلها لا هو حرك الخيط ع جنب و بقا يمارس ضحكت ولا اجدعها شرموطة و قالتلي يمارس دي لما يلعب ضغط لكن لما يحطه في تيزك اسمها بتتناك يلبوة ضحكت انا كمان قالتلي وريني كده اكسفت و قولتلها اوريكي ايه قالتلي تيزك يا بطة يلا لفي قمت نمت ع بطني و قامت حركت السترنج ع وراكي قالتلي احااا تيزك حلوة اوي يا شرموطة تتاكل اكل و قامت عضتها قولتلها ااااااي قامت ضرتني عليها و قالتلي فلقس وريني الخرم اول لما شافته قالتلي احاااا ده الواد شكله فحل تيزك مفتوحه اووي احنا لازم ننزل كايرو قولتلها لية قالتلي انا كده هغير منه عليك انتا بتاعي انا و باستني قومنا جهزنا الشنط و سالتها عملتي اية برا قتلتلي مفيش قولتلها لا احكيلي قالتلي رحت التراس شربت قهوة قولتلها حد خد باله من الفستان ضحكت و قالتلي طبعا قولتلها و حصل ايه قالتلي كانوا هيموتوا عليا قولتلها انا مش حابب كده قالتلي احنا اتفقنا ع اي ف سكت و لبسنا و روحنا كايرو قالتلي متيجي نروح الكوافير قولتلها انتي زي القمر قالتلي لا مش عشاني ده عشانك ي قلبي و ضحكت المهم روحنا و قالت ل الكوافيرة ده اخويا عاوزه زي القمر قالتلها م هو قمر قالتلها لا خليه قمر بزيادة و غمزتلها بعينها فالكوافيرة فردتلي شعري و عملتي مسكات لوشي و رسمت حواجبي بقيت سكسي اوي و كنت بتتحرش بيا و تحسس ع صدري و مراتي مخبية الضحكة و ميتة من جواها خرجت و كاني عروسة قالتلي تعالى نشتري لبس بقا سمعت كلها و روحنا ستور كبير بقيت تختار حاجات سكسي اوي و بليل قالتي م تيجي نخرج قولتلها انا تعبان اوي م السفر خليها بكره قالتلي انا عاوزه نشقط استغربت كلامها قالتلي عاوزه اشوف نظرة الناس و احنا الاتنين زي القمر هيختاروك انتا ولا انا قولتلها بعدين قالتلي عادي ادينا بنتسلى احنا اصلا في شهر العسل لبست قميص اسود بس شفاف اوي ع اللحم و شورت ابيض مقطع و خفيف قولتلها طب ده البس تحت منه ايه قالتلي طالما ابيض البس تحت منه بانتي اسود قولتلها نعم بانتي ازاي قامت ضحكت و قالتلي خلاص اندر ضحكت و لبسته كان بكيني اسود منقط احمر قالتلي استنى اعملك ميكاب و اربطلك شعرك الحرير ده بتوكة و كانت هي لابسة توب من غير برا و بنطلون تلجي مقطع و مفتح و نزلنا قولتلها هتودينا فين قالتلي ديسكو طبعا اول لما دخلنا العين كانت علينا قعدنا خدنا درينك و قالتلي يلا نرقص قمنا و بقينا نرقص الـ Dj خد باله فشغل اغاني شعبي و هي بقيت ترقص و تدلع شوية و خدت اسكارف من واحدة و ربطته ع وسطي فدخلت قدمها ارقص و بقينا ندلع سوا اغنية ورا التانية تعبنا و روحنا قعدنا لقيت الشباب بقوا يجيوا يتعرفوا علينا و كان في حد عمال يفمزلي من الترابيزة يلي قدمنا هي خدت بالها و قالتلي الشقط جاب نتيجة يلا قوم و شوف نصيبك قولتلها لا قالتلي الواد هيموت عليك روح الحمام هتلاقيه وراك قولتلها و بعدين قالتلي لو مزنقكش جوة هدفع انا الحساب يلا ادينا بنتسلى قمت و دخلت الحمام لقيته ورايا و مكدبش خبر اول لما قفلنا الباب قام زنقني و قالي انتي فرسة اوي قولتلها ميصحش كده قام حضني و بقا يحسس عليا سحيت اوي قام خدني الكابنية و قفل الباب و لف وشي و نزل الشورت و بقا يحك لحد م زبره بقا حجر قام مخرجه و تف ع ايده و حطه و بقا ينكني بقيت ازوم و اطلع اهات مكتومة لحد م جبهم و قام عدل هدومه و باسني و خرج قمت قفلت الباب و قعدت نزلت لبنه و نضفت نفسي و خرجت لقيتها قاعدة مع شلة شباب ع رجل واحد منهم قولتلها يلا قالتلي ايه.. حصل؟ قولتلها اااه و مكسوف قامت ضحكت و قالتلي بس طولت اوي اكسفت و قولتلها هاقولك بس يلا قالتلي لا انا هقعد مع الشباب اعرفك عليهم قولتلها يعني مش هتروحي قالتلي ده لسى السهرة في اولها قعدت و بقيت ارفض اي حد عاوز يتعرف و هي واخدة راحتها من حضن ده لحضن ده لحد الساعة واحدة قالتلي شكلك زهقت هو مكيفكش قولتلها انا زهقان من بدري مش حابب اشوفك مع حد قالتلي بكرا تتعود يلا بينا و خرجنا روحنا البيت لقيتها قاعدة بتتشات مع حد قولتلها مين ده قالتلي ده صحبي عاوز يشوفني ملط قولتلها لا بجد! و بعدين قالتلي مش قولتلك بنتسلى يلا خد صورني و بقيت تقلع ونا واقف متخشب قالتلي مالك م تصور بقيت اصورها و هي بتغير اوضاع قولتلها مش كفاية كده قالتلي لا اصبر اشوف رايه ايه فطلب منها تعمل سكس فيديو قامت قالتلي يلا ندخل اوضة النوم قولت كده خلاص لقيتها بتقولي خد الفون و نامت ع السرير و فتحت رجلها و بقيت تلعب في كسها اضيقت و لسى هنطق قالتلي هششش اوعى تتحرك فالواد سالها مين قالتله انتا طبعا ي قلبي و قامت جبتهم و جت خدت الفون و قفلت الفيديو قولتلها فاهميني اي ده قالتلي يوووه تاني م قلت زفت بنتسلى انتا مبتفهمش قولتلها قدامي كده عادي قالتلي احسن م عمل كده من وراك ولا اية سكت و منطقتش و نمنا لحد الصبح.. يتبع
حلوة جدا نفسي في علاقة كده
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاطفى، Koky79 و Kayla banoty
في شهر العسل رحت فندق ع البحر و مكنتش العلاقة مع مراتي احسن حاجة لحد في يوم و احنا بنفطر لمحت جارسون تيب فشخ شد تظري لدرجة مراتي شكت اني ببص ع واحدة غيرها مقدرتش استحمل الهيجان و قمت و اتعرفت عليه و طلبت منه يجي الغرفة و خدته رقمه اول لما طلعنا دخلت اخد شاور و نضفت جسمي و باليل و قت العشا استاذنت من مراتي اني نسيت حاجة فالاوضة و اروح اجيها و كلمته و مضيعتش وقت اول لما دخل قفلت الباب و بقيت اتدلع عليه و اتمايص و اتلبون في الكلام مستحملش و لقيته هاج .. ع طول نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امسح وشي في زبره و ابوسه كان هاج خالص و قام فتح الينطلون و طلعه احااا مش طبيعي فحل فشخ مكنتش متخيل انه كده بس المحنة خلتني ادوس و بقيت امصه و الحسه و احرك ايدي عليه قام وقفني و بقا يبوسني ع شفايفي و رقبتي و ايده حاضناني و بتحسس عليا و نزل بيها بقا يفعص في تيزي و يبعبصني و قام لفني و نزل الشورت و قعد يلحس تيزي و يبوسها حوالي خمس دقايق و راح قام و زقني ع السرير نمت ع بطني قام تف ع زبره و دعكه و قام حطه ع تيزي و دخل الراس اححح طلعت مني اااه قالي انا لسى عملت حاجة ابتسمت و قولتله طب يلا اعمل قام رشقه لحد م بضانه لزقت في بضاني و بدا يطلع و يدخل ونا بموت تحت منه و هو هاتك يا دعك و قام مقلعني التشيرت و بقا يحسس ع صدري و يفعصه حوالي ربع ساعة و بضانه بتسقف ع بضاني من قوة الرزع حسيت ان لو حد عدى من قدام الفرفة هيقول اني اكيد بنيك بواحدة و قام سحب زبره و ضربني ع تيزي و قالي لف .. لفيت بقيت نايم ع ضهري و رفعت رجلي قام حط زبره تاني و رجع ينيك و عينه في عيني و قام قرب مني و بقا يبوسني و زبره داخل خارج بيهتك عرض تيزي حوالي ربع ساعة كمان قالي عجبك زبري قولتله اوي قالي بتحب انيكك قولتله ااااه قالي تحب اجبهم فين قولتله جوه قام نزل بجسمه عليا و وقف حركة و جبهم فضلت حضنه و ببوسه لحد م زبره نام قمت لبست و شكرته و اديته فلوس بقشيش و نزلت اكمل عشا طبعا كان شكلي مش مظبوط و هي حسيت اني كنت بعمل حاجة بس م اكلمتش و روحنا و تاني يوم طلبت تنزل تشتري هدايا لصحابها عرضت عليها نروح سوا قالتلي لا خليك عشان دي مفاجاة مكنتش اعرف ان المفاجاة انها هتجسس عليا و سابت موبايلها جوه علبة البرفيوم ع وضع الطيران و بيصور ونا طبعا مكنتش اعرف و قمت اتصلت بالجرسون العنتيل و جالي اول لما دخل حضنته و بوسته و هو بقا يقلع هدومه ونا قلعت و رحت اتجاه الدولاب قالي رايح فين قولتله هلبس قالي احا احنا قلعنا عشان تلبس قمت ضحكت و قولتله هلبس ده و طلعت بيبي دول بتاع مراتي قالي لا ملوش لازمة تعالى كده حلو و قام مسك ايدي و خدني ع السرير قولتله براحة يا متوحش قالي اعذريني يا ملبن بس مش قادر هيجان عليكي موت قمت ضحكت بمباصة و حضنته قام حضني و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و ايده بتفعص ف تيزي و قالي يلا قولتله يلا قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعت تيزي و هو جه نام عليا و بقا يدعك زبره بين فخادي يفرشني قالي جاهزة قولتله امممم و مغمضة عيني من المتعة قام دخله اممممم حلو اوي و كل ما يزقه و يدخل سنة اعض ع شفايفي و العب في شعري لحد م دخل خالص قمت لفيت ايدي و قربت دماغه و حطيت شفايفي ع شفايفه و بقيت اكلها و هو زبره بيرزع في تيزي مقدرتش استحمل قمت نمت بدماغي و سبته هو يكتشف جسمي و يفرجني امكنياته و هو م قصرش حوالي تلت ساعة بعدين طلب مني اغير الوضع و قام نام ع ضهره ونا طلعت فوق منه قعدت عليه و بقيت ارقص بتيزي و اهزها و زبره بيخبط جوه مني احححح من كتر المتعة بقيت احسس ع صدري و اعصره و اشد وراكي عشان زبره يدخل اكتر حوالي ربع ساعة كمان و قام زقني بقيت ع ضهري و رجليا مرفوعة و بقا ينكني و يكبس جامد ونا مفرهدة و بموت و صوتي راح بقا مسرسرع كاني مرا و بقوله كفايه ااااه زبرك موتني جبهم بقا و هو ولا معبرني و شغال فحت حوالي ربع ساعة كمان كان جسمه سخن اوي قام طلع زبره ف انا نزلت رجلي عشان تعبت من كتر الرفع و قولتله مجبتش لية قالي لسى و زقني فنمت ع جنبي و قام نام ورايا و رفع رجلي بايده و رشق زبره اووووف وضع حلو اوي و كمان كنت قدام التسريحة فبقيت اتفرج ع نفسي ونا بتفشخ و هو مش عاتق خرم تيزي نيك و فشخ لحد م قرب ينطرهم قالي تحب زي المرا يلي فاتت قولتله امممم قام حضني جامد و بقا زبره يتنفض و يكب جوه مني و قام مخرجه و مسحه بين رجليا و قالي لو احتجت حاجة معاك الرقم ابتسمت و شكرته بس مكنتش قادر اقوم فضلت زي م انا نايم و بنهج حوالي نص ساعة بعدين قمت لملمت نفسي و لبست و نمت كانت مراتي رجعت و خدت الموبايل و شافت كل حاجة قمت من النوم لقيتها قاعدة بتضحك اول لما شافتني قالتلي صباحية مباركة مفهمتش قالتلي بس انتا طلعت ملبن اوي قولتلها يعني اي؟ قالتلي مكنش باين عليك انك شقي كده مفهمتش لقيتها طلبت مني اكلم الروم سيرفس و اجيب شمبانيا استغربت و قلتلها هو انتي بتشربي قالتلي لا هجرب قولت ماشي يمكن تنسطل و اتصل بحبيبي الجارسون اول لما وصلت لقتها قامت و فتحتها و حطيت فالكوباية و شغلت مزيكا و قامت ترقص ونا مستغرب قامت مسكت ايدي و بقيت ترقصني و مسكت الكاس و شربتني كاس ورا كاس و هي بترقص و تقولي يلا يا ملبن هزي يا وزة ونا رحت فداهية و بقيت اسمع كلامها و بقيت تخليني ارقص زيها بعدين بقيت تقلعني التشيرت و خلتني اقلع الشورت و لسى بتشربني و قمت مسكت وسطي و بترقص هوب قامت شديت الاندر بقيت ملط قامت خدتني ع السرير و نيمتني ع بطني و بقيت تحسس ع ضهري كنت مبسوط اوي هوب قمت نزلت ع تيزي و بقيت تحسس عليها و قالتلي انتا تيزك احلى من تيزي مردتيش قامت وسعت رجليا ونا زي العجينة بتشكل فايدها زي م هي عاوزه و هوب حطيت صباعها ع الخرم هجت اوي قالتلي مبسوطة قولتلها اممم قالتلي طب و كده و حطيت صباعها و بقيت تحركه بقيت اطلع اهات و ازوم قامت شالته فقت ل لحظة و قولتلها كملي ضحكت و قالتلي اكمل اية قمت مسكت ايدها و حطيتها ع تيزي قالتلي طب هكمل بشرط قولتلها اية قالتلي هتعمل حاجة انا عارفة ان نفسك فيها انبسط و قولتلها موافق قالتلي تلبس البيبي دول بتاعي قولتلها ماشي قامت جبته ونا لبسته قالتلي قوم ارقصلي بقا قمت بتطوح و بقيت ارقص قالتلي يخربيتك انتي مولعة اوي تعالى رحتلها قالتلي نام ع رجلي نمت طبعا رفعت البيبي دول و بقيت تديني سبنكات و تقولي يا ممحونة يا خوله عاوزة تتناكي يا شرموطة ونا مش برد و قامت مصت صوابعها و حطيتهم لحد م زبري وقف قالتلي يلا بينا نكني قمت من ع رجلها و هي نامت ع السرير و قلعت البانتي و انا نمت عليها و نكتها حوالي تلت ساعة و جبتهم و قمت نزلت من عليها و نمت و هي نامت قمت الصبح مستغرب من البيبي دول يلي انا لابسه بس افتكرت يلي حصل كنت قلقان فشخ لحسن اكون وقعت بالكلام قدمها كانت هي قامت قبلي و خدت شاور و خرجت قالتلي اي الحلاوة دي مزة نيك قولتلها انتي احلى قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قامت لبست بكيني ساخن قولتلها اي ده قالتلي اي ده انتا بتغير قولتله ايوة قالتلي لا انا عاوزك اوبن مايند قولتلها بس مش بكيني قامت ضحكت و قالتلي انتا خايف عليا ده انا يلي المفروض اخاف حد يشقطك مني مفهمتش قصدها و صممت ع رايها و نزلنا كانت الرجالة هياكلوها بعينهم بعد م رجعنا كنت ناوي ازعقلها جامد لكن لقيتها بتقولي يلي مش هتغير و قامت فتحت الدولاب و طلعت البيبي دول قلت اكيد بتصالحني قمت قلعت ملط و لبسته و هديت النور قالتلي بتعمل اية قولتلها مش هنام قالتلي لا انا مفرهدة قولتلها ومال خلتيني البس ده لية قالتلي حسيتك حبيته و كمان عليك زي القمر معرفش لية اكسفت و بصيت فالارض قالتلي يخلاثي ع العسل تعالى اقعد قعدت جنبها قالتلي هي واكلاك قولتلها هي اية قالتلي تيزك يا روحي قولتلها مبحبش الهزار ده قالتلي متزعلش بس هات الموبايل كده مفهمتش عاوزه ايه بس ادتلها قامت دخلت ع المكلمات لقيت رقم متسجل حبيبي رقعت ضحكة بصيت و قولتلها مالك قالتلي حبيبي مرة واحدة عرقت و ارتبكت قالتلي اتصل بيه قولتلها هو مين قالتلي ب يلي روقك امبارح انتا هتسعبط قولتلها مش فاهم قالتلي طب خد عشان تفهم و قامت فتحت تليفونها و شغلت الفيديو كانت طبعا قصته و شالت الوقت يلي ملوش لازمة اتخضيت و كنت هعيط قالتلي مالك يا بطة انتا فاكرني هزعل ده انا كان نفسي فيك من زمان قولتلها يعني اية قامت حضنت راسي و حطيتها ع صدرها و قالتلي يعني كان نفسي في جوز يبقا فري و عايش برحته و يسبني انا كمان برحتي قولتلها لا انا بحبك مش هقدر اشوفك مع حد قامت ضحكت و قالتلي يخيبك انتا فهمت اية انا مش عاوزه اروح مع حد انا قصدي البس و اتمتع بحريتي قولتلها بس كده قالتلي بس كده شفت بقا انا زوجة مخلصة ازاي قولتلها انا بحبك اوي قالتلي طب يلا اتصل بالواد ونا هسبكم تعيشوا حياتكم اكسفت موت قالتلي هتكسفي تاني يا بطة تعالى اجهزك قومتني قعدتني ع التسريحة و بقيت تعملي مكياب و قالتلي ها بقا تحب انهي بروكة اختارت باروكة بني ناعمة قالتلي ذوقك تحفة يا بت و جابتلي بانتي بتاعها قالتلي حط زبرك بين رجليك و البس ده انحشر بين فخادي احححح تحفة قالتلي انتي كده جاهزة يلا اتصل شوفه فين و قامت لبست فستان ع اللحم من غير برا ولا بانتي قولتلها اية ده قالتلي نازلة مش حلو ولا اي قولتلها حلو بس الناس؟! قالتلي كسم الناس ي روحي و خرجت اتصلت بحبيبي و جالي مصدقش افتكر انه غلط فالغرفة سحبته من ايده ف دخل شغلت مزيكا و اضاة حمرا و بقيت ارقصله و ادلع عليه حوالي تلت ساعة و بعدين قعدت جنبه بقيت اقلعه و خدته و روحنا ع السرير و بقا يعشارني كاني مرا ونا بصوت براحتي و بطلع اهااات كده كده المزيكا عالية حوالي ساعتين بنغير اوضاع لحد م خلص كان جبهم اربع مرات قام خد شاور و فتح الباب لقى مراتي ارتبك و خرج هي بصتله و ملت عينها منه و دخلت لقتني ملط ماعدا البانتي و قاعد ع السرير و متغرق لبن قالتلي احيه الواد شكله فشخك اكسفت و وشي احمر قالتلي بصراحة الواد عنتيل انا لو منك مكنتش هسيبه اكسفت اكتر قالتلي عمل معاكي كم واحد يلبوة شاورتلها بايدي اربعة قالتلي احا ده انتي نفق ابتسمت قالتلي اتاري الواد خارج بيجر رجله خلصتي عليه يا متناكة قولتلها خلاص بقا و ابتسمت قالتلي خلاص اي ده انا لازم افرح ان جوزي مكنة قولتلها عيب بقا قالتلي ماشي بس هو لية انتا لابس البانتي هو جبهم ع وشك بس قولتلها لا هو حرك الخيط ع جنب و بقا يمارس ضحكت ولا اجدعها شرموطة و قالتلي يمارس دي لما يلعب ضغط لكن لما يحطه في تيزك اسمها بتتناك يلبوة ضحكت انا كمان قالتلي وريني كده اكسفت و قولتلها اوريكي ايه قالتلي تيزك يا بطة يلا لفي قمت نمت ع بطني و قامت حركت السترنج ع وراكي قالتلي احااا تيزك حلوة اوي يا شرموطة تتاكل اكل و قامت عضتها قولتلها ااااااي قامت ضرتني عليها و قالتلي فلقس وريني الخرم اول لما شافته قالتلي احاااا ده الواد شكله فحل تيزك مفتوحه اووي احنا لازم ننزل كايرو قولتلها لية قالتلي انا كده هغير منه عليك انتا بتاعي انا و باستني قومنا جهزنا الشنط و سالتها عملتي اية برا قتلتلي مفيش قولتلها لا احكيلي قالتلي رحت التراس شربت قهوة قولتلها حد خد باله من الفستان ضحكت و قالتلي طبعا قولتلها و حصل ايه قالتلي كانوا هيموتوا عليا قولتلها انا مش حابب كده قالتلي احنا اتفقنا ع اي ف سكت و لبسنا و روحنا كايرو قالتلي متيجي نروح الكوافير قولتلها انتي زي القمر قالتلي لا مش عشاني ده عشانك ي قلبي و ضحكت المهم روحنا و قالت ل الكوافيرة ده اخويا عاوزه زي القمر قالتلها م هو قمر قالتلها لا خليه قمر بزيادة و غمزتلها بعينها فالكوافيرة فردتلي شعري و عملتي مسكات لوشي و رسمت حواجبي بقيت سكسي اوي و كنت بتتحرش بيا و تحسس ع صدري و مراتي مخبية الضحكة و ميتة من جواها خرجت و كاني عروسة قالتلي تعالى نشتري لبس بقا سمعت كلها و روحنا ستور كبير بقيت تختار حاجات سكسي اوي و بليل قالتي م تيجي نخرج قولتلها انا تعبان اوي م السفر خليها بكره قالتلي انا عاوزه نشقط استغربت كلامها قالتلي عاوزه اشوف نظرة الناس و احنا الاتنين زي القمر هيختاروك انتا ولا انا قولتلها بعدين قالتلي عادي ادينا بنتسلى احنا اصلا في شهر العسل لبست قميص اسود بس شفاف اوي ع اللحم و شورت ابيض مقطع و خفيف قولتلها طب ده البس تحت منه ايه قالتلي طالما ابيض البس تحت منه بانتي اسود قولتلها نعم بانتي ازاي قامت ضحكت و قالتلي خلاص اندر ضحكت و لبسته كان بكيني اسود منقط احمر قالتلي استنى اعملك ميكاب و اربطلك شعرك الحرير ده بتوكة و كانت هي لابسة توب من غير برا و بنطلون تلجي مقطع و مفتح و نزلنا قولتلها هتودينا فين قالتلي ديسكو طبعا اول لما دخلنا العين كانت علينا قعدنا خدنا درينك و قالتلي يلا نرقص قمنا و بقينا نرقص الـ Dj خد باله فشغل اغاني شعبي و هي بقيت ترقص و تدلع شوية و خدت اسكارف من واحدة و ربطته ع وسطي فدخلت قدمها ارقص و بقينا ندلع سوا اغنية ورا التانية تعبنا و روحنا قعدنا لقيت الشباب بقوا يجيوا يتعرفوا علينا و كان في حد عمال يفمزلي من الترابيزة يلي قدمنا هي خدت بالها و قالتلي الشقط جاب نتيجة يلا قوم و شوف نصيبك قولتلها لا قالتلي الواد هيموت عليك روح الحمام هتلاقيه وراك قولتلها و بعدين قالتلي لو مزنقكش جوة هدفع انا الحساب يلا ادينا بنتسلى قمت و دخلت الحمام لقيته ورايا و مكدبش خبر اول لما قفلنا الباب قام زنقني و قالي انتي فرسة اوي قولتلها ميصحش كده قام حضني و بقا يحسس عليا سحيت اوي قام خدني الكابنية و قفل الباب و لف وشي و نزل الشورت و بقا يحك لحد م زبره بقا حجر قام مخرجه و تف ع ايده و حطه و بقا ينكني بقيت ازوم و اطلع اهات مكتومة لحد م جبهم و قام عدل هدومه و باسني و خرج قمت قفلت الباب و قعدت نزلت لبنه و نضفت نفسي و خرجت لقيتها قاعدة مع شلة شباب ع رجل واحد منهم قولتلها يلا قالتلي ايه.. حصل؟ قولتلها اااه و مكسوف قامت ضحكت و قالتلي بس طولت اوي اكسفت و قولتلها هاقولك بس يلا قالتلي لا انا هقعد مع الشباب اعرفك عليهم قولتلها يعني مش هتروحي قالتلي ده لسى السهرة في اولها قعدت و بقيت ارفض اي حد عاوز يتعرف و هي واخدة راحتها من حضن ده لحضن ده لحد الساعة واحدة قالتلي شكلك زهقت هو مكيفكش قولتلها انا زهقان من بدري مش حابب اشوفك مع حد قالتلي بكرا تتعود يلا بينا و خرجنا روحنا البيت لقيتها قاعدة بتتشات مع حد قولتلها مين ده قالتلي ده صحبي عاوز يشوفني ملط قولتلها لا بجد! و بعدين قالتلي مش قولتلك بنتسلى يلا خد صورني و بقيت تقلع ونا واقف متخشب قالتلي مالك م تصور بقيت اصورها و هي بتغير اوضاع قولتلها مش كفاية كده قالتلي لا اصبر اشوف رايه ايه فطلب منها تعمل سكس فيديو قامت قالتلي يلا ندخل اوضة النوم قولت كده خلاص لقيتها بتقولي خد الفون و نامت ع السرير و فتحت رجلها و بقيت تلعب في كسها اضيقت و لسى هنطق قالتلي هششش اوعى تتحرك فالواد سالها مين قالتله انتا طبعا ي قلبي و قامت جبتهم و جت خدت الفون و قفلت الفيديو قولتلها فاهميني اي ده قالتلي يوووه تاني م قلت زفت بنتسلى انتا مبتفهمش قولتلها قدامي كده عادي قالتلي احسن م عمل كده من وراك ولا اية سكت و منطقتش و نمنا لحد الصبح.. يتبع
روعه
 
روووووعه
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: SWEET ASS BOY و Alfarsalmohamdy
في شهر العسل رحت فندق ع البحر و مكنتش العلاقة مع مراتي احسن حاجة لحد في يوم و احنا بنفطر لمحت جارسون تيب فشخ شد تظري لدرجة مراتي شكت اني ببص ع واحدة غيرها مقدرتش استحمل الهيجان و قمت و اتعرفت عليه و طلبت منه يجي الغرفة و خدته رقمه اول لما طلعنا دخلت اخد شاور و نضفت جسمي و باليل و قت العشا استاذنت من مراتي اني نسيت حاجة فالاوضة و اروح اجيها و كلمته و مضيعتش وقت اول لما دخل قفلت الباب و بقيت اتدلع عليه و اتمايص و اتلبون في الكلام مستحملش و لقيته هاج .. ع طول نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امسح وشي في زبره و ابوسه كان هاج خالص و قام فتح الينطلون و طلعه احااا مش طبيعي فحل فشخ مكنتش متخيل انه كده بس المحنة خلتني ادوس و بقيت امصه و الحسه و احرك ايدي عليه قام وقفني و بقا يبوسني ع شفايفي و رقبتي و ايده حاضناني و بتحسس عليا و نزل بيها بقا يفعص في تيزي و يبعبصني و قام لفني و نزل الشورت و قعد يلحس تيزي و يبوسها حوالي خمس دقايق و راح قام و زقني ع السرير نمت ع بطني قام تف ع زبره و دعكه و قام حطه ع تيزي و دخل الراس اححح طلعت مني اااه قالي انا لسى عملت حاجة ابتسمت و قولتله طب يلا اعمل قام رشقه لحد م بضانه لزقت في بضاني و بدا يطلع و يدخل ونا بموت تحت منه و هو هاتك يا دعك و قام مقلعني التشيرت و بقا يحسس ع صدري و يفعصه حوالي ربع ساعة و بضانه بتسقف ع بضاني من قوة الرزع حسيت ان لو حد عدى من قدام الفرفة هيقول اني اكيد بنيك بواحدة و قام سحب زبره و ضربني ع تيزي و قالي لف .. لفيت بقيت نايم ع ضهري و رفعت رجلي قام حط زبره تاني و رجع ينيك و عينه في عيني و قام قرب مني و بقا يبوسني و زبره داخل خارج بيهتك عرض تيزي حوالي ربع ساعة كمان قالي عجبك زبري قولتله اوي قالي بتحب انيكك قولتله ااااه قالي تحب اجبهم فين قولتله جوه قام نزل بجسمه عليا و وقف حركة و جبهم فضلت حضنه و ببوسه لحد م زبره نام قمت لبست و شكرته و اديته فلوس بقشيش و نزلت اكمل عشا طبعا كان شكلي مش مظبوط و هي حسيت اني كنت بعمل حاجة بس م اكلمتش و روحنا و تاني يوم طلبت تنزل تشتري هدايا لصحابها عرضت عليها نروح سوا قالتلي لا خليك عشان دي مفاجاة مكنتش اعرف ان المفاجاة انها هتجسس عليا و سابت موبايلها جوه علبة البرفيوم ع وضع الطيران و بيصور ونا طبعا مكنتش اعرف و قمت اتصلت بالجرسون العنتيل و جالي اول لما دخل حضنته و بوسته و هو بقا يقلع هدومه ونا قلعت و رحت اتجاه الدولاب قالي رايح فين قولتله هلبس قالي احا احنا قلعنا عشان تلبس قمت ضحكت و قولتله هلبس ده و طلعت بيبي دول بتاع مراتي قالي لا ملوش لازمة تعالى كده حلو و قام مسك ايدي و خدني ع السرير قولتله براحة يا متوحش قالي اعذريني يا ملبن بس مش قادر هيجان عليكي موت قمت ضحكت بمباصة و حضنته قام حضني و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و ايده بتفعص ف تيزي و قالي يلا قولتله يلا قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعت تيزي و هو جه نام عليا و بقا يدعك زبره بين فخادي يفرشني قالي جاهزة قولتله امممم و مغمضة عيني من المتعة قام دخله اممممم حلو اوي و كل ما يزقه و يدخل سنة اعض ع شفايفي و العب في شعري لحد م دخل خالص قمت لفيت ايدي و قربت دماغه و حطيت شفايفي ع شفايفه و بقيت اكلها و هو زبره بيرزع في تيزي مقدرتش استحمل قمت نمت بدماغي و سبته هو يكتشف جسمي و يفرجني امكنياته و هو م قصرش حوالي تلت ساعة بعدين طلب مني اغير الوضع و قام نام ع ضهره ونا طلعت فوق منه قعدت عليه و بقيت ارقص بتيزي و اهزها و زبره بيخبط جوه مني احححح من كتر المتعة بقيت احسس ع صدري و اعصره و اشد وراكي عشان زبره يدخل اكتر حوالي ربع ساعة كمان و قام زقني بقيت ع ضهري و رجليا مرفوعة و بقا ينكني و يكبس جامد ونا مفرهدة و بموت و صوتي راح بقا مسرسرع كاني مرا و بقوله كفايه ااااه زبرك موتني جبهم بقا و هو ولا معبرني و شغال فحت حوالي ربع ساعة كمان كان جسمه سخن اوي قام طلع زبره ف انا نزلت رجلي عشان تعبت من كتر الرفع و قولتله مجبتش لية قالي لسى و زقني فنمت ع جنبي و قام نام ورايا و رفع رجلي بايده و رشق زبره اووووف وضع حلو اوي و كمان كنت قدام التسريحة فبقيت اتفرج ع نفسي ونا بتفشخ و هو مش عاتق خرم تيزي نيك و فشخ لحد م قرب ينطرهم قالي تحب زي المرا يلي فاتت قولتله امممم قام حضني جامد و بقا زبره يتنفض و يكب جوه مني و قام مخرجه و مسحه بين رجليا و قالي لو احتجت حاجة معاك الرقم ابتسمت و شكرته بس مكنتش قادر اقوم فضلت زي م انا نايم و بنهج حوالي نص ساعة بعدين قمت لملمت نفسي و لبست و نمت كانت مراتي رجعت و خدت الموبايل و شافت كل حاجة قمت من النوم لقيتها قاعدة بتضحك اول لما شافتني قالتلي صباحية مباركة مفهمتش قالتلي بس انتا طلعت ملبن اوي قولتلها يعني اي؟ قالتلي مكنش باين عليك انك شقي كده مفهمتش لقيتها طلبت مني اكلم الروم سيرفس و اجيب شمبانيا استغربت و قلتلها هو انتي بتشربي قالتلي لا هجرب قولت ماشي يمكن تنسطل و اتصل بحبيبي الجارسون اول لما وصلت لقتها قامت و فتحتها و حطيت فالكوباية و شغلت مزيكا و قامت ترقص ونا مستغرب قامت مسكت ايدي و بقيت ترقصني و مسكت الكاس و شربتني كاس ورا كاس و هي بترقص و تقولي يلا يا ملبن هزي يا وزة ونا رحت فداهية و بقيت اسمع كلامها و بقيت تخليني ارقص زيها بعدين بقيت تقلعني التشيرت و خلتني اقلع الشورت و لسى بتشربني و قمت مسكت وسطي و بترقص هوب قامت شديت الاندر بقيت ملط قامت خدتني ع السرير و نيمتني ع بطني و بقيت تحسس ع ضهري كنت مبسوط اوي هوب قمت نزلت ع تيزي و بقيت تحسس عليها و قالتلي انتا تيزك احلى من تيزي مردتيش قامت وسعت رجليا ونا زي العجينة بتشكل فايدها زي م هي عاوزه و هوب حطيت صباعها ع الخرم هجت اوي قالتلي مبسوطة قولتلها اممم قالتلي طب و كده و حطيت صباعها و بقيت تحركه بقيت اطلع اهات و ازوم قامت شالته فقت ل لحظة و قولتلها كملي ضحكت و قالتلي اكمل اية قمت مسكت ايدها و حطيتها ع تيزي قالتلي طب هكمل بشرط قولتلها اية قالتلي هتعمل حاجة انا عارفة ان نفسك فيها انبسط و قولتلها موافق قالتلي تلبس البيبي دول بتاعي قولتلها ماشي قامت جبته ونا لبسته قالتلي قوم ارقصلي بقا قمت بتطوح و بقيت ارقص قالتلي يخربيتك انتي مولعة اوي تعالى رحتلها قالتلي نام ع رجلي نمت طبعا رفعت البيبي دول و بقيت تديني سبنكات و تقولي يا ممحونة يا خوله عاوزة تتناكي يا شرموطة ونا مش برد و قامت مصت صوابعها و حطيتهم لحد م زبري وقف قالتلي يلا بينا نكني قمت من ع رجلها و هي نامت ع السرير و قلعت البانتي و انا نمت عليها و نكتها حوالي تلت ساعة و جبتهم و قمت نزلت من عليها و نمت و هي نامت قمت الصبح مستغرب من البيبي دول يلي انا لابسه بس افتكرت يلي حصل كنت قلقان فشخ لحسن اكون وقعت بالكلام قدمها كانت هي قامت قبلي و خدت شاور و خرجت قالتلي اي الحلاوة دي مزة نيك قولتلها انتي احلى قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قامت لبست بكيني ساخن قولتلها اي ده قالتلي اي ده انتا بتغير قولتله ايوة قالتلي لا انا عاوزك اوبن مايند قولتلها بس مش بكيني قامت ضحكت و قالتلي انتا خايف عليا ده انا يلي المفروض اخاف حد يشقطك مني مفهمتش قصدها و صممت ع رايها و نزلنا كانت الرجالة هياكلوها بعينهم بعد م رجعنا كنت ناوي ازعقلها جامد لكن لقيتها بتقولي يلي مش هتغير و قامت فتحت الدولاب و طلعت البيبي دول قلت اكيد بتصالحني قمت قلعت ملط و لبسته و هديت النور قالتلي بتعمل اية قولتلها مش هنام قالتلي لا انا مفرهدة قولتلها ومال خلتيني البس ده لية قالتلي حسيتك حبيته و كمان عليك زي القمر معرفش لية اكسفت و بصيت فالارض قالتلي يخلاثي ع العسل تعالى اقعد قعدت جنبها قالتلي هي واكلاك قولتلها هي اية قالتلي تيزك يا روحي قولتلها مبحبش الهزار ده قالتلي متزعلش بس هات الموبايل كده مفهمتش عاوزه ايه بس ادتلها قامت دخلت ع المكلمات لقيت رقم متسجل حبيبي رقعت ضحكة بصيت و قولتلها مالك قالتلي حبيبي مرة واحدة عرقت و ارتبكت قالتلي اتصل بيه قولتلها هو مين قالتلي ب يلي روقك امبارح انتا هتسعبط قولتلها مش فاهم قالتلي طب خد عشان تفهم و قامت فتحت تليفونها و شغلت الفيديو كانت طبعا قصته و شالت الوقت يلي ملوش لازمة اتخضيت و كنت هعيط قالتلي مالك يا بطة انتا فاكرني هزعل ده انا كان نفسي فيك من زمان قولتلها يعني اية قامت حضنت راسي و حطيتها ع صدرها و قالتلي يعني كان نفسي في جوز يبقا فري و عايش برحته و يسبني انا كمان برحتي قولتلها لا انا بحبك مش هقدر اشوفك مع حد قامت ضحكت و قالتلي يخيبك انتا فهمت اية انا مش عاوزه اروح مع حد انا قصدي البس و اتمتع بحريتي قولتلها بس كده قالتلي بس كده شفت بقا انا زوجة مخلصة ازاي قولتلها انا بحبك اوي قالتلي طب يلا اتصل بالواد ونا هسبكم تعيشوا حياتكم اكسفت موت قالتلي هتكسفي تاني يا بطة تعالى اجهزك قومتني قعدتني ع التسريحة و بقيت تعملي مكياب و قالتلي ها بقا تحب انهي بروكة اختارت باروكة بني ناعمة قالتلي ذوقك تحفة يا بت و جابتلي بانتي بتاعها قالتلي حط زبرك بين رجليك و البس ده انحشر بين فخادي احححح تحفة قالتلي انتي كده جاهزة يلا اتصل شوفه فين و قامت لبست فستان ع اللحم من غير برا ولا بانتي قولتلها اية ده قالتلي نازلة مش حلو ولا اي قولتلها حلو بس الناس؟! قالتلي كسم الناس ي روحي و خرجت اتصلت بحبيبي و جالي مصدقش افتكر انه غلط فالغرفة سحبته من ايده ف دخل شغلت مزيكا و اضاة حمرا و بقيت ارقصله و ادلع عليه حوالي تلت ساعة و بعدين قعدت جنبه بقيت اقلعه و خدته و روحنا ع السرير و بقا يعشارني كاني مرا ونا بصوت براحتي و بطلع اهااات كده كده المزيكا عالية حوالي ساعتين بنغير اوضاع لحد م خلص كان جبهم اربع مرات قام خد شاور و فتح الباب لقى مراتي ارتبك و خرج هي بصتله و ملت عينها منه و دخلت لقتني ملط ماعدا البانتي و قاعد ع السرير و متغرق لبن قالتلي احيه الواد شكله فشخك اكسفت و وشي احمر قالتلي بصراحة الواد عنتيل انا لو منك مكنتش هسيبه اكسفت اكتر قالتلي عمل معاكي كم واحد يلبوة شاورتلها بايدي اربعة قالتلي احا ده انتي نفق ابتسمت قالتلي اتاري الواد خارج بيجر رجله خلصتي عليه يا متناكة قولتلها خلاص بقا و ابتسمت قالتلي خلاص اي ده انا لازم افرح ان جوزي مكنة قولتلها عيب بقا قالتلي ماشي بس هو لية انتا لابس البانتي هو جبهم ع وشك بس قولتلها لا هو حرك الخيط ع جنب و بقا يمارس ضحكت ولا اجدعها شرموطة و قالتلي يمارس دي لما يلعب ضغط لكن لما يحطه في تيزك اسمها بتتناك يلبوة ضحكت انا كمان قالتلي وريني كده اكسفت و قولتلها اوريكي ايه قالتلي تيزك يا بطة يلا لفي قمت نمت ع بطني و قامت حركت السترنج ع وراكي قالتلي احااا تيزك حلوة اوي يا شرموطة تتاكل اكل و قامت عضتها قولتلها ااااااي قامت ضرتني عليها و قالتلي فلقس وريني الخرم اول لما شافته قالتلي احاااا ده الواد شكله فحل تيزك مفتوحه اووي احنا لازم ننزل كايرو قولتلها لية قالتلي انا كده هغير منه عليك انتا بتاعي انا و باستني قومنا جهزنا الشنط و سالتها عملتي اية برا قتلتلي مفيش قولتلها لا احكيلي قالتلي رحت التراس شربت قهوة قولتلها حد خد باله من الفستان ضحكت و قالتلي طبعا قولتلها و حصل ايه قالتلي كانوا هيموتوا عليا قولتلها انا مش حابب كده قالتلي احنا اتفقنا ع اي ف سكت و لبسنا و روحنا كايرو قالتلي متيجي نروح الكوافير قولتلها انتي زي القمر قالتلي لا مش عشاني ده عشانك ي قلبي و ضحكت المهم روحنا و قالت ل الكوافيرة ده اخويا عاوزه زي القمر قالتلها م هو قمر قالتلها لا خليه قمر بزيادة و غمزتلها بعينها فالكوافيرة فردتلي شعري و عملتي مسكات لوشي و رسمت حواجبي بقيت سكسي اوي و كنت بتتحرش بيا و تحسس ع صدري و مراتي مخبية الضحكة و ميتة من جواها خرجت و كاني عروسة قالتلي تعالى نشتري لبس بقا سمعت كلها و روحنا ستور كبير بقيت تختار حاجات سكسي اوي و بليل قالتي م تيجي نخرج قولتلها انا تعبان اوي م السفر خليها بكره قالتلي انا عاوزه نشقط استغربت كلامها قالتلي عاوزه اشوف نظرة الناس و احنا الاتنين زي القمر هيختاروك انتا ولا انا قولتلها بعدين قالتلي عادي ادينا بنتسلى احنا اصلا في شهر العسل لبست قميص اسود بس شفاف اوي ع اللحم و شورت ابيض مقطع و خفيف قولتلها طب ده البس تحت منه ايه قالتلي طالما ابيض البس تحت منه بانتي اسود قولتلها نعم بانتي ازاي قامت ضحكت و قالتلي خلاص اندر ضحكت و لبسته كان بكيني اسود منقط احمر قالتلي استنى اعملك ميكاب و اربطلك شعرك الحرير ده بتوكة و كانت هي لابسة توب من غير برا و بنطلون تلجي مقطع و مفتح و نزلنا قولتلها هتودينا فين قالتلي ديسكو طبعا اول لما دخلنا العين كانت علينا قعدنا خدنا درينك و قالتلي يلا نرقص قمنا و بقينا نرقص الـ Dj خد باله فشغل اغاني شعبي و هي بقيت ترقص و تدلع شوية و خدت اسكارف من واحدة و ربطته ع وسطي فدخلت قدمها ارقص و بقينا ندلع سوا اغنية ورا التانية تعبنا و روحنا قعدنا لقيت الشباب بقوا يجيوا يتعرفوا علينا و كان في حد عمال يفمزلي من الترابيزة يلي قدمنا هي خدت بالها و قالتلي الشقط جاب نتيجة يلا قوم و شوف نصيبك قولتلها لا قالتلي الواد هيموت عليك روح الحمام هتلاقيه وراك قولتلها و بعدين قالتلي لو مزنقكش جوة هدفع انا الحساب يلا ادينا بنتسلى قمت و دخلت الحمام لقيته ورايا و مكدبش خبر اول لما قفلنا الباب قام زنقني و قالي انتي فرسة اوي قولتلها ميصحش كده قام حضني و بقا يحسس عليا سحيت اوي قام خدني الكابنية و قفل الباب و لف وشي و نزل الشورت و بقا يحك لحد م زبره بقا حجر قام مخرجه و تف ع ايده و حطه و بقا ينكني بقيت ازوم و اطلع اهات مكتومة لحد م جبهم و قام عدل هدومه و باسني و خرج قمت قفلت الباب و قعدت نزلت لبنه و نضفت نفسي و خرجت لقيتها قاعدة مع شلة شباب ع رجل واحد منهم قولتلها يلا قالتلي ايه.. حصل؟ قولتلها اااه و مكسوف قامت ضحكت و قالتلي بس طولت اوي اكسفت و قولتلها هاقولك بس يلا قالتلي لا انا هقعد مع الشباب اعرفك عليهم قولتلها يعني مش هتروحي قالتلي ده لسى السهرة في اولها قعدت و بقيت ارفض اي حد عاوز يتعرف و هي واخدة راحتها من حضن ده لحضن ده لحد الساعة واحدة قالتلي شكلك زهقت هو مكيفكش قولتلها انا زهقان من بدري مش حابب اشوفك مع حد قالتلي بكرا تتعود يلا بينا و خرجنا روحنا البيت لقيتها قاعدة بتتشات مع حد قولتلها مين ده قالتلي ده صحبي عاوز يشوفني ملط قولتلها لا بجد! و بعدين قالتلي مش قولتلك بنتسلى يلا خد صورني و بقيت تقلع ونا واقف متخشب قالتلي مالك م تصور بقيت اصورها و هي بتغير اوضاع قولتلها مش كفاية كده قالتلي لا اصبر اشوف رايه ايه فطلب منها تعمل سكس فيديو قامت قالتلي يلا ندخل اوضة النوم قولت كده خلاص لقيتها بتقولي خد الفون و نامت ع السرير و فتحت رجلها و بقيت تلعب في كسها اضيقت و لسى هنطق قالتلي هششش اوعى تتحرك فالواد سالها مين قالتله انتا طبعا ي قلبي و قامت جبتهم و جت خدت الفون و قفلت الفيديو قولتلها فاهميني اي ده قالتلي يوووه تاني م قلت زفت بنتسلى انتا مبتفهمش قولتلها قدامي كده عادي قالتلي احسن م عمل كده من وراك ولا اية سكت و منطقتش و نمنا لحد الصبح.. يتبع
كمل
 
قصتك جميلة كمل وعيش حياتك وتمتع انت ومراتك
 
  • عجبني
التفاعلات: SWEET ASS BOY
جميل اووووي كمل نفسي اتجوز وحده زي كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Alfarsalmohamdy
في شهر العسل رحت فندق ع البحر و مكنتش العلاقة مع مراتي احسن حاجة لحد في يوم و احنا بنفطر لمحت جارسون تيب فشخ شد تظري لدرجة مراتي شكت اني ببص ع واحدة غيرها مقدرتش استحمل الهيجان و قمت و اتعرفت عليه و طلبت منه يجي الغرفة و خدته رقمه اول لما طلعنا دخلت اخد شاور و نضفت جسمي و باليل و قت العشا استاذنت من مراتي اني نسيت حاجة فالاوضة و اروح اجيها و كلمته و مضيعتش وقت اول لما دخل قفلت الباب و بقيت اتدلع عليه و اتمايص و اتلبون في الكلام مستحملش و لقيته هاج .. ع طول نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امسح وشي في زبره و ابوسه كان هاج خالص و قام فتح الينطلون و طلعه احااا مش طبيعي فحل فشخ مكنتش متخيل انه كده بس المحنة خلتني ادوس و بقيت امصه و الحسه و احرك ايدي عليه قام وقفني و بقا يبوسني ع شفايفي و رقبتي و ايده حاضناني و بتحسس عليا و نزل بيها بقا يفعص في تيزي و يبعبصني و قام لفني و نزل الشورت و قعد يلحس تيزي و يبوسها حوالي خمس دقايق و راح قام و زقني ع السرير نمت ع بطني قام تف ع زبره و دعكه و قام حطه ع تيزي و دخل الراس اححح طلعت مني اااه قالي انا لسى عملت حاجة ابتسمت و قولتله طب يلا اعمل قام رشقه لحد م بضانه لزقت في بضاني و بدا يطلع و يدخل ونا بموت تحت منه و هو هاتك يا دعك و قام مقلعني التشيرت و بقا يحسس ع صدري و يفعصه حوالي ربع ساعة و بضانه بتسقف ع بضاني من قوة الرزع حسيت ان لو حد عدى من قدام الفرفة هيقول اني اكيد بنيك بواحدة و قام سحب زبره و ضربني ع تيزي و قالي لف .. لفيت بقيت نايم ع ضهري و رفعت رجلي قام حط زبره تاني و رجع ينيك و عينه في عيني و قام قرب مني و بقا يبوسني و زبره داخل خارج بيهتك عرض تيزي حوالي ربع ساعة كمان قالي عجبك زبري قولتله اوي قالي بتحب انيكك قولتله ااااه قالي تحب اجبهم فين قولتله جوه قام نزل بجسمه عليا و وقف حركة و جبهم فضلت حضنه و ببوسه لحد م زبره نام قمت لبست و شكرته و اديته فلوس بقشيش و نزلت اكمل عشا طبعا كان شكلي مش مظبوط و هي حسيت اني كنت بعمل حاجة بس م اكلمتش و روحنا و تاني يوم طلبت تنزل تشتري هدايا لصحابها عرضت عليها نروح سوا قالتلي لا خليك عشان دي مفاجاة مكنتش اعرف ان المفاجاة انها هتجسس عليا و سابت موبايلها جوه علبة البرفيوم ع وضع الطيران و بيصور ونا طبعا مكنتش اعرف و قمت اتصلت بالجرسون العنتيل و جالي اول لما دخل حضنته و بوسته و هو بقا يقلع هدومه ونا قلعت و رحت اتجاه الدولاب قالي رايح فين قولتله هلبس قالي احا احنا قلعنا عشان تلبس قمت ضحكت و قولتله هلبس ده و طلعت بيبي دول بتاع مراتي قالي لا ملوش لازمة تعالى كده حلو و قام مسك ايدي و خدني ع السرير قولتله براحة يا متوحش قالي اعذريني يا ملبن بس مش قادر هيجان عليكي موت قمت ضحكت بمباصة و حضنته قام حضني و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و ايده بتفعص ف تيزي و قالي يلا قولتله يلا قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعت تيزي و هو جه نام عليا و بقا يدعك زبره بين فخادي يفرشني قالي جاهزة قولتله امممم و مغمضة عيني من المتعة قام دخله اممممم حلو اوي و كل ما يزقه و يدخل سنة اعض ع شفايفي و العب في شعري لحد م دخل خالص قمت لفيت ايدي و قربت دماغه و حطيت شفايفي ع شفايفه و بقيت اكلها و هو زبره بيرزع في تيزي مقدرتش استحمل قمت نمت بدماغي و سبته هو يكتشف جسمي و يفرجني امكنياته و هو م قصرش حوالي تلت ساعة بعدين طلب مني اغير الوضع و قام نام ع ضهره ونا طلعت فوق منه قعدت عليه و بقيت ارقص بتيزي و اهزها و زبره بيخبط جوه مني احححح من كتر المتعة بقيت احسس ع صدري و اعصره و اشد وراكي عشان زبره يدخل اكتر حوالي ربع ساعة كمان و قام زقني بقيت ع ضهري و رجليا مرفوعة و بقا ينكني و يكبس جامد ونا مفرهدة و بموت و صوتي راح بقا مسرسرع كاني مرا و بقوله كفايه ااااه زبرك موتني جبهم بقا و هو ولا معبرني و شغال فحت حوالي ربع ساعة كمان كان جسمه سخن اوي قام طلع زبره ف انا نزلت رجلي عشان تعبت من كتر الرفع و قولتله مجبتش لية قالي لسى و زقني فنمت ع جنبي و قام نام ورايا و رفع رجلي بايده و رشق زبره اووووف وضع حلو اوي و كمان كنت قدام التسريحة فبقيت اتفرج ع نفسي ونا بتفشخ و هو مش عاتق خرم تيزي نيك و فشخ لحد م قرب ينطرهم قالي تحب زي المرا يلي فاتت قولتله امممم قام حضني جامد و بقا زبره يتنفض و يكب جوه مني و قام مخرجه و مسحه بين رجليا و قالي لو احتجت حاجة معاك الرقم ابتسمت و شكرته بس مكنتش قادر اقوم فضلت زي م انا نايم و بنهج حوالي نص ساعة بعدين قمت لملمت نفسي و لبست و نمت كانت مراتي رجعت و خدت الموبايل و شافت كل حاجة قمت من النوم لقيتها قاعدة بتضحك اول لما شافتني قالتلي صباحية مباركة مفهمتش قالتلي بس انتا طلعت ملبن اوي قولتلها يعني اي؟ قالتلي مكنش باين عليك انك شقي كده مفهمتش لقيتها طلبت مني اكلم الروم سيرفس و اجيب شمبانيا استغربت و قلتلها هو انتي بتشربي قالتلي لا هجرب قولت ماشي يمكن تنسطل و اتصل بحبيبي الجارسون اول لما وصلت لقتها قامت و فتحتها و حطيت فالكوباية و شغلت مزيكا و قامت ترقص ونا مستغرب قامت مسكت ايدي و بقيت ترقصني و مسكت الكاس و شربتني كاس ورا كاس و هي بترقص و تقولي يلا يا ملبن هزي يا وزة ونا رحت فداهية و بقيت اسمع كلامها و بقيت تخليني ارقص زيها بعدين بقيت تقلعني التشيرت و خلتني اقلع الشورت و لسى بتشربني و قمت مسكت وسطي و بترقص هوب قامت شديت الاندر بقيت ملط قامت خدتني ع السرير و نيمتني ع بطني و بقيت تحسس ع ضهري كنت مبسوط اوي هوب قمت نزلت ع تيزي و بقيت تحسس عليها و قالتلي انتا تيزك احلى من تيزي مردتيش قامت وسعت رجليا ونا زي العجينة بتشكل فايدها زي م هي عاوزه و هوب حطيت صباعها ع الخرم هجت اوي قالتلي مبسوطة قولتلها اممم قالتلي طب و كده و حطيت صباعها و بقيت تحركه بقيت اطلع اهات و ازوم قامت شالته فقت ل لحظة و قولتلها كملي ضحكت و قالتلي اكمل اية قمت مسكت ايدها و حطيتها ع تيزي قالتلي طب هكمل بشرط قولتلها اية قالتلي هتعمل حاجة انا عارفة ان نفسك فيها انبسط و قولتلها موافق قالتلي تلبس البيبي دول بتاعي قولتلها ماشي قامت جبته ونا لبسته قالتلي قوم ارقصلي بقا قمت بتطوح و بقيت ارقص قالتلي يخربيتك انتي مولعة اوي تعالى رحتلها قالتلي نام ع رجلي نمت طبعا رفعت البيبي دول و بقيت تديني سبنكات و تقولي يا ممحونة يا خوله عاوزة تتناكي يا شرموطة ونا مش برد و قامت مصت صوابعها و حطيتهم لحد م زبري وقف قالتلي يلا بينا نكني قمت من ع رجلها و هي نامت ع السرير و قلعت البانتي و انا نمت عليها و نكتها حوالي تلت ساعة و جبتهم و قمت نزلت من عليها و نمت و هي نامت قمت الصبح مستغرب من البيبي دول يلي انا لابسه بس افتكرت يلي حصل كنت قلقان فشخ لحسن اكون وقعت بالكلام قدمها كانت هي قامت قبلي و خدت شاور و خرجت قالتلي اي الحلاوة دي مزة نيك قولتلها انتي احلى قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قامت لبست بكيني ساخن قولتلها اي ده قالتلي اي ده انتا بتغير قولتله ايوة قالتلي لا انا عاوزك اوبن مايند قولتلها بس مش بكيني قامت ضحكت و قالتلي انتا خايف عليا ده انا يلي المفروض اخاف حد يشقطك مني مفهمتش قصدها و صممت ع رايها و نزلنا كانت الرجالة هياكلوها بعينهم بعد م رجعنا كنت ناوي ازعقلها جامد لكن لقيتها بتقولي يلي مش هتغير و قامت فتحت الدولاب و طلعت البيبي دول قلت اكيد بتصالحني قمت قلعت ملط و لبسته و هديت النور قالتلي بتعمل اية قولتلها مش هنام قالتلي لا انا مفرهدة قولتلها ومال خلتيني البس ده لية قالتلي حسيتك حبيته و كمان عليك زي القمر معرفش لية اكسفت و بصيت فالارض قالتلي يخلاثي ع العسل تعالى اقعد قعدت جنبها قالتلي هي واكلاك قولتلها هي اية قالتلي تيزك يا روحي قولتلها مبحبش الهزار ده قالتلي متزعلش بس هات الموبايل كده مفهمتش عاوزه ايه بس ادتلها قامت دخلت ع المكلمات لقيت رقم متسجل حبيبي رقعت ضحكة بصيت و قولتلها مالك قالتلي حبيبي مرة واحدة عرقت و ارتبكت قالتلي اتصل بيه قولتلها هو مين قالتلي ب يلي روقك امبارح انتا هتسعبط قولتلها مش فاهم قالتلي طب خد عشان تفهم و قامت فتحت تليفونها و شغلت الفيديو كانت طبعا قصته و شالت الوقت يلي ملوش لازمة اتخضيت و كنت هعيط قالتلي مالك يا بطة انتا فاكرني هزعل ده انا كان نفسي فيك من زمان قولتلها يعني اية قامت حضنت راسي و حطيتها ع صدرها و قالتلي يعني كان نفسي في جوز يبقا فري و عايش برحته و يسبني انا كمان برحتي قولتلها لا انا بحبك مش هقدر اشوفك مع حد قامت ضحكت و قالتلي يخيبك انتا فهمت اية انا مش عاوزه اروح مع حد انا قصدي البس و اتمتع بحريتي قولتلها بس كده قالتلي بس كده شفت بقا انا زوجة مخلصة ازاي قولتلها انا بحبك اوي قالتلي طب يلا اتصل بالواد ونا هسبكم تعيشوا حياتكم اكسفت موت قالتلي هتكسفي تاني يا بطة تعالى اجهزك قومتني قعدتني ع التسريحة و بقيت تعملي مكياب و قالتلي ها بقا تحب انهي بروكة اختارت باروكة بني ناعمة قالتلي ذوقك تحفة يا بت و جابتلي بانتي بتاعها قالتلي حط زبرك بين رجليك و البس ده انحشر بين فخادي احححح تحفة قالتلي انتي كده جاهزة يلا اتصل شوفه فين و قامت لبست فستان ع اللحم من غير برا ولا بانتي قولتلها اية ده قالتلي نازلة مش حلو ولا اي قولتلها حلو بس الناس؟! قالتلي كسم الناس ي روحي و خرجت اتصلت بحبيبي و جالي مصدقش افتكر انه غلط فالغرفة سحبته من ايده ف دخل شغلت مزيكا و اضاة حمرا و بقيت ارقصله و ادلع عليه حوالي تلت ساعة و بعدين قعدت جنبه بقيت اقلعه و خدته و روحنا ع السرير و بقا يعشارني كاني مرا ونا بصوت براحتي و بطلع اهااات كده كده المزيكا عالية حوالي ساعتين بنغير اوضاع لحد م خلص كان جبهم اربع مرات قام خد شاور و فتح الباب لقى مراتي ارتبك و خرج هي بصتله و ملت عينها منه و دخلت لقتني ملط ماعدا البانتي و قاعد ع السرير و متغرق لبن قالتلي احيه الواد شكله فشخك اكسفت و وشي احمر قالتلي بصراحة الواد عنتيل انا لو منك مكنتش هسيبه اكسفت اكتر قالتلي عمل معاكي كم واحد يلبوة شاورتلها بايدي اربعة قالتلي احا ده انتي نفق ابتسمت قالتلي اتاري الواد خارج بيجر رجله خلصتي عليه يا متناكة قولتلها خلاص بقا و ابتسمت قالتلي خلاص اي ده انا لازم افرح ان جوزي مكنة قولتلها عيب بقا قالتلي ماشي بس هو لية انتا لابس البانتي هو جبهم ع وشك بس قولتلها لا هو حرك الخيط ع جنب و بقا يمارس ضحكت ولا اجدعها شرموطة و قالتلي يمارس دي لما يلعب ضغط لكن لما يحطه في تيزك اسمها بتتناك يلبوة ضحكت انا كمان قالتلي وريني كده اكسفت و قولتلها اوريكي ايه قالتلي تيزك يا بطة يلا لفي قمت نمت ع بطني و قامت حركت السترنج ع وراكي قالتلي احااا تيزك حلوة اوي يا شرموطة تتاكل اكل و قامت عضتها قولتلها ااااااي قامت ضرتني عليها و قالتلي فلقس وريني الخرم اول لما شافته قالتلي احاااا ده الواد شكله فحل تيزك مفتوحه اووي احنا لازم ننزل كايرو قولتلها لية قالتلي انا كده هغير منه عليك انتا بتاعي انا و باستني قومنا جهزنا الشنط و سالتها عملتي اية برا قتلتلي مفيش قولتلها لا احكيلي قالتلي رحت التراس شربت قهوة قولتلها حد خد باله من الفستان ضحكت و قالتلي طبعا قولتلها و حصل ايه قالتلي كانوا هيموتوا عليا قولتلها انا مش حابب كده قالتلي احنا اتفقنا ع اي ف سكت و لبسنا و روحنا كايرو قالتلي متيجي نروح الكوافير قولتلها انتي زي القمر قالتلي لا مش عشاني ده عشانك ي قلبي و ضحكت المهم روحنا و قالت ل الكوافيرة ده اخويا عاوزه زي القمر قالتلها م هو قمر قالتلها لا خليه قمر بزيادة و غمزتلها بعينها فالكوافيرة فردتلي شعري و عملتي مسكات لوشي و رسمت حواجبي بقيت سكسي اوي و كنت بتتحرش بيا و تحسس ع صدري و مراتي مخبية الضحكة و ميتة من جواها خرجت و كاني عروسة قالتلي تعالى نشتري لبس بقا سمعت كلها و روحنا ستور كبير بقيت تختار حاجات سكسي اوي و بليل قالتي م تيجي نخرج قولتلها انا تعبان اوي م السفر خليها بكره قالتلي انا عاوزه نشقط استغربت كلامها قالتلي عاوزه اشوف نظرة الناس و احنا الاتنين زي القمر هيختاروك انتا ولا انا قولتلها بعدين قالتلي عادي ادينا بنتسلى احنا اصلا في شهر العسل لبست قميص اسود بس شفاف اوي ع اللحم و شورت ابيض مقطع و خفيف قولتلها طب ده البس تحت منه ايه قالتلي طالما ابيض البس تحت منه بانتي اسود قولتلها نعم بانتي ازاي قامت ضحكت و قالتلي خلاص اندر ضحكت و لبسته كان بكيني اسود منقط احمر قالتلي استنى اعملك ميكاب و اربطلك شعرك الحرير ده بتوكة و كانت هي لابسة توب من غير برا و بنطلون تلجي مقطع و مفتح و نزلنا قولتلها هتودينا فين قالتلي ديسكو طبعا اول لما دخلنا العين كانت علينا قعدنا خدنا درينك و قالتلي يلا نرقص قمنا و بقينا نرقص الـ Dj خد باله فشغل اغاني شعبي و هي بقيت ترقص و تدلع شوية و خدت اسكارف من واحدة و ربطته ع وسطي فدخلت قدمها ارقص و بقينا ندلع سوا اغنية ورا التانية تعبنا و روحنا قعدنا لقيت الشباب بقوا يجيوا يتعرفوا علينا و كان في حد عمال يفمزلي من الترابيزة يلي قدمنا هي خدت بالها و قالتلي الشقط جاب نتيجة يلا قوم و شوف نصيبك قولتلها لا قالتلي الواد هيموت عليك روح الحمام هتلاقيه وراك قولتلها و بعدين قالتلي لو مزنقكش جوة هدفع انا الحساب يلا ادينا بنتسلى قمت و دخلت الحمام لقيته ورايا و مكدبش خبر اول لما قفلنا الباب قام زنقني و قالي انتي فرسة اوي قولتلها ميصحش كده قام حضني و بقا يحسس عليا سحيت اوي قام خدني الكابنية و قفل الباب و لف وشي و نزل الشورت و بقا يحك لحد م زبره بقا حجر قام مخرجه و تف ع ايده و حطه و بقا ينكني بقيت ازوم و اطلع اهات مكتومة لحد م جبهم و قام عدل هدومه و باسني و خرج قمت قفلت الباب و قعدت نزلت لبنه و نضفت نفسي و خرجت لقيتها قاعدة مع شلة شباب ع رجل واحد منهم قولتلها يلا قالتلي ايه.. حصل؟ قولتلها اااه و مكسوف قامت ضحكت و قالتلي بس طولت اوي اكسفت و قولتلها هاقولك بس يلا قالتلي لا انا هقعد مع الشباب اعرفك عليهم قولتلها يعني مش هتروحي قالتلي ده لسى السهرة في اولها قعدت و بقيت ارفض اي حد عاوز يتعرف و هي واخدة راحتها من حضن ده لحضن ده لحد الساعة واحدة قالتلي شكلك زهقت هو مكيفكش قولتلها انا زهقان من بدري مش حابب اشوفك مع حد قالتلي بكرا تتعود يلا بينا و خرجنا روحنا البيت لقيتها قاعدة بتتشات مع حد قولتلها مين ده قالتلي ده صحبي عاوز يشوفني ملط قولتلها لا بجد! و بعدين قالتلي مش قولتلك بنتسلى يلا خد صورني و بقيت تقلع ونا واقف متخشب قالتلي مالك م تصور بقيت اصورها و هي بتغير اوضاع قولتلها مش كفاية كده قالتلي لا اصبر اشوف رايه ايه فطلب منها تعمل سكس فيديو قامت قالتلي يلا ندخل اوضة النوم قولت كده خلاص لقيتها بتقولي خد الفون و نامت ع السرير و فتحت رجلها و بقيت تلعب في كسها اضيقت و لسى هنطق قالتلي هششش اوعى تتحرك فالواد سالها مين قالتله انتا طبعا ي قلبي و قامت جبتهم و جت خدت الفون و قفلت الفيديو قولتلها فاهميني اي ده قالتلي يوووه تاني م قلت زفت بنتسلى انتا مبتفهمش قولتلها قدامي كده عادي قالتلي احسن م عمل كده من وراك ولا اية سكت و منطقتش و نمنا لحد الصبح.. يتبع
نفسي في كدا
 
حلوة جداا، وخصوصا جزء الدياثة في الاخر
 
نفسي ابقي انا وخطيبتي كدا
 
توب هارد ماستر
بدور على بوتوم سليف
تليجرام
man2egypt @
 
نفسي واحده تلبسني وتعرفني المكياج
في شهر العسل رحت فندق ع البحر و مكنتش العلاقة مع مراتي احسن حاجة لحد في يوم و احنا بنفطر لمحت جارسون تيب فشخ شد تظري لدرجة مراتي شكت اني ببص ع واحدة غيرها مقدرتش استحمل الهيجان و قمت و اتعرفت عليه و طلبت منه يجي الغرفة و خدته رقمه اول لما طلعنا دخلت اخد شاور و نضفت جسمي و باليل و قت العشا استاذنت من مراتي اني نسيت حاجة فالاوضة و اروح اجيها و كلمته و مضيعتش وقت اول لما دخل قفلت الباب و بقيت اتدلع عليه و اتمايص و اتلبون في الكلام مستحملش و لقيته هاج .. ع طول نزلت ع ركبي قدامه و بقيت امسح وشي في زبره و ابوسه كان هاج خالص و قام فتح الينطلون و طلعه احااا مش طبيعي فحل فشخ مكنتش متخيل انه كده بس المحنة خلتني ادوس و بقيت امصه و الحسه و احرك ايدي عليه قام وقفني و بقا يبوسني ع شفايفي و رقبتي و ايده حاضناني و بتحسس عليا و نزل بيها بقا يفعص في تيزي و يبعبصني و قام لفني و نزل الشورت و قعد يلحس تيزي و يبوسها حوالي خمس دقايق و راح قام و زقني ع السرير نمت ع بطني قام تف ع زبره و دعكه و قام حطه ع تيزي و دخل الراس اححح طلعت مني اااه قالي انا لسى عملت حاجة ابتسمت و قولتله طب يلا اعمل قام رشقه لحد م بضانه لزقت في بضاني و بدا يطلع و يدخل ونا بموت تحت منه و هو هاتك يا دعك و قام مقلعني التشيرت و بقا يحسس ع صدري و يفعصه حوالي ربع ساعة و بضانه بتسقف ع بضاني من قوة الرزع حسيت ان لو حد عدى من قدام الفرفة هيقول اني اكيد بنيك بواحدة و قام سحب زبره و ضربني ع تيزي و قالي لف .. لفيت بقيت نايم ع ضهري و رفعت رجلي قام حط زبره تاني و رجع ينيك و عينه في عيني و قام قرب مني و بقا يبوسني و زبره داخل خارج بيهتك عرض تيزي حوالي ربع ساعة كمان قالي عجبك زبري قولتله اوي قالي بتحب انيكك قولتله ااااه قالي تحب اجبهم فين قولتله جوه قام نزل بجسمه عليا و وقف حركة و جبهم فضلت حضنه و ببوسه لحد م زبره نام قمت لبست و شكرته و اديته فلوس بقشيش و نزلت اكمل عشا طبعا كان شكلي مش مظبوط و هي حسيت اني كنت بعمل حاجة بس م اكلمتش و روحنا و تاني يوم طلبت تنزل تشتري هدايا لصحابها عرضت عليها نروح سوا قالتلي لا خليك عشان دي مفاجاة مكنتش اعرف ان المفاجاة انها هتجسس عليا و سابت موبايلها جوه علبة البرفيوم ع وضع الطيران و بيصور ونا طبعا مكنتش اعرف و قمت اتصلت بالجرسون العنتيل و جالي اول لما دخل حضنته و بوسته و هو بقا يقلع هدومه ونا قلعت و رحت اتجاه الدولاب قالي رايح فين قولتله هلبس قالي احا احنا قلعنا عشان تلبس قمت ضحكت و قولتله هلبس ده و طلعت بيبي دول بتاع مراتي قالي لا ملوش لازمة تعالى كده حلو و قام مسك ايدي و خدني ع السرير قولتله براحة يا متوحش قالي اعذريني يا ملبن بس مش قادر هيجان عليكي موت قمت ضحكت بمباصة و حضنته قام حضني و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و ايده بتفعص ف تيزي و قالي يلا قولتله يلا قمت طلعت ع السرير و نمت ع بطني و فتحت رجلي و رفعت تيزي و هو جه نام عليا و بقا يدعك زبره بين فخادي يفرشني قالي جاهزة قولتله امممم و مغمضة عيني من المتعة قام دخله اممممم حلو اوي و كل ما يزقه و يدخل سنة اعض ع شفايفي و العب في شعري لحد م دخل خالص قمت لفيت ايدي و قربت دماغه و حطيت شفايفي ع شفايفه و بقيت اكلها و هو زبره بيرزع في تيزي مقدرتش استحمل قمت نمت بدماغي و سبته هو يكتشف جسمي و يفرجني امكنياته و هو م قصرش حوالي تلت ساعة بعدين طلب مني اغير الوضع و قام نام ع ضهره ونا طلعت فوق منه قعدت عليه و بقيت ارقص بتيزي و اهزها و زبره بيخبط جوه مني احححح من كتر المتعة بقيت احسس ع صدري و اعصره و اشد وراكي عشان زبره يدخل اكتر حوالي ربع ساعة كمان و قام زقني بقيت ع ضهري و رجليا مرفوعة و بقا ينكني و يكبس جامد ونا مفرهدة و بموت و صوتي راح بقا مسرسرع كاني مرا و بقوله كفايه ااااه زبرك موتني جبهم بقا و هو ولا معبرني و شغال فحت حوالي ربع ساعة كمان كان جسمه سخن اوي قام طلع زبره ف انا نزلت رجلي عشان تعبت من كتر الرفع و قولتله مجبتش لية قالي لسى و زقني فنمت ع جنبي و قام نام ورايا و رفع رجلي بايده و رشق زبره اووووف وضع حلو اوي و كمان كنت قدام التسريحة فبقيت اتفرج ع نفسي ونا بتفشخ و هو مش عاتق خرم تيزي نيك و فشخ لحد م قرب ينطرهم قالي تحب زي المرا يلي فاتت قولتله امممم قام حضني جامد و بقا زبره يتنفض و يكب جوه مني و قام مخرجه و مسحه بين رجليا و قالي لو احتجت حاجة معاك الرقم ابتسمت و شكرته بس مكنتش قادر اقوم فضلت زي م انا نايم و بنهج حوالي نص ساعة بعدين قمت لملمت نفسي و لبست و نمت كانت مراتي رجعت و خدت الموبايل و شافت كل حاجة قمت من النوم لقيتها قاعدة بتضحك اول لما شافتني قالتلي صباحية مباركة مفهمتش قالتلي بس انتا طلعت ملبن اوي قولتلها يعني اي؟ قالتلي مكنش باين عليك انك شقي كده مفهمتش لقيتها طلبت مني اكلم الروم سيرفس و اجيب شمبانيا استغربت و قلتلها هو انتي بتشربي قالتلي لا هجرب قولت ماشي يمكن تنسطل و اتصل بحبيبي الجارسون اول لما وصلت لقتها قامت و فتحتها و حطيت فالكوباية و شغلت مزيكا و قامت ترقص ونا مستغرب قامت مسكت ايدي و بقيت ترقصني و مسكت الكاس و شربتني كاس ورا كاس و هي بترقص و تقولي يلا يا ملبن هزي يا وزة ونا رحت فداهية و بقيت اسمع كلامها و بقيت تخليني ارقص زيها بعدين بقيت تقلعني التشيرت و خلتني اقلع الشورت و لسى بتشربني و قمت مسكت وسطي و بترقص هوب قامت شديت الاندر بقيت ملط قامت خدتني ع السرير و نيمتني ع بطني و بقيت تحسس ع ضهري كنت مبسوط اوي هوب قمت نزلت ع تيزي و بقيت تحسس عليها و قالتلي انتا تيزك احلى من تيزي مردتيش قامت وسعت رجليا ونا زي العجينة بتشكل فايدها زي م هي عاوزه و هوب حطيت صباعها ع الخرم هجت اوي قالتلي مبسوطة قولتلها اممم قالتلي طب و كده و حطيت صباعها و بقيت تحركه بقيت اطلع اهات و ازوم قامت شالته فقت ل لحظة و قولتلها كملي ضحكت و قالتلي اكمل اية قمت مسكت ايدها و حطيتها ع تيزي قالتلي طب هكمل بشرط قولتلها اية قالتلي هتعمل حاجة انا عارفة ان نفسك فيها انبسط و قولتلها موافق قالتلي تلبس البيبي دول بتاعي قولتلها ماشي قامت جبته ونا لبسته قالتلي قوم ارقصلي بقا قمت بتطوح و بقيت ارقص قالتلي يخربيتك انتي مولعة اوي تعالى رحتلها قالتلي نام ع رجلي نمت طبعا رفعت البيبي دول و بقيت تديني سبنكات و تقولي يا ممحونة يا خوله عاوزة تتناكي يا شرموطة ونا مش برد و قامت مصت صوابعها و حطيتهم لحد م زبري وقف قالتلي يلا بينا نكني قمت من ع رجلها و هي نامت ع السرير و قلعت البانتي و انا نمت عليها و نكتها حوالي تلت ساعة و جبتهم و قمت نزلت من عليها و نمت و هي نامت قمت الصبح مستغرب من البيبي دول يلي انا لابسه بس افتكرت يلي حصل كنت قلقان فشخ لحسن اكون وقعت بالكلام قدمها كانت هي قامت قبلي و خدت شاور و خرجت قالتلي اي الحلاوة دي مزة نيك قولتلها انتي احلى قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قامت لبست بكيني ساخن قولتلها اي ده قالتلي اي ده انتا بتغير قولتله ايوة قالتلي لا انا عاوزك اوبن مايند قولتلها بس مش بكيني قامت ضحكت و قالتلي انتا خايف عليا ده انا يلي المفروض اخاف حد يشقطك مني مفهمتش قصدها و صممت ع رايها و نزلنا كانت الرجالة هياكلوها بعينهم بعد م رجعنا كنت ناوي ازعقلها جامد لكن لقيتها بتقولي يلي مش هتغير و قامت فتحت الدولاب و طلعت البيبي دول قلت اكيد بتصالحني قمت قلعت ملط و لبسته و هديت النور قالتلي بتعمل اية قولتلها مش هنام قالتلي لا انا مفرهدة قولتلها ومال خلتيني البس ده لية قالتلي حسيتك حبيته و كمان عليك زي القمر معرفش لية اكسفت و بصيت فالارض قالتلي يخلاثي ع العسل تعالى اقعد قعدت جنبها قالتلي هي واكلاك قولتلها هي اية قالتلي تيزك يا روحي قولتلها مبحبش الهزار ده قالتلي متزعلش بس هات الموبايل كده مفهمتش عاوزه ايه بس ادتلها قامت دخلت ع المكلمات لقيت رقم متسجل حبيبي رقعت ضحكة بصيت و قولتلها مالك قالتلي حبيبي مرة واحدة عرقت و ارتبكت قالتلي اتصل بيه قولتلها هو مين قالتلي ب يلي روقك امبارح انتا هتسعبط قولتلها مش فاهم قالتلي طب خد عشان تفهم و قامت فتحت تليفونها و شغلت الفيديو كانت طبعا قصته و شالت الوقت يلي ملوش لازمة اتخضيت و كنت هعيط قالتلي مالك يا بطة انتا فاكرني هزعل ده انا كان نفسي فيك من زمان قولتلها يعني اية قامت حضنت راسي و حطيتها ع صدرها و قالتلي يعني كان نفسي في جوز يبقا فري و عايش برحته و يسبني انا كمان برحتي قولتلها لا انا بحبك مش هقدر اشوفك مع حد قامت ضحكت و قالتلي يخيبك انتا فهمت اية انا مش عاوزه اروح مع حد انا قصدي البس و اتمتع بحريتي قولتلها بس كده قالتلي بس كده شفت بقا انا زوجة مخلصة ازاي قولتلها انا بحبك اوي قالتلي طب يلا اتصل بالواد ونا هسبكم تعيشوا حياتكم اكسفت موت قالتلي هتكسفي تاني يا بطة تعالى اجهزك قومتني قعدتني ع التسريحة و بقيت تعملي مكياب و قالتلي ها بقا تحب انهي بروكة اختارت باروكة بني ناعمة قالتلي ذوقك تحفة يا بت و جابتلي بانتي بتاعها قالتلي حط زبرك بين رجليك و البس ده انحشر بين فخادي احححح تحفة قالتلي انتي كده جاهزة يلا اتصل شوفه فين و قامت لبست فستان ع اللحم من غير برا ولا بانتي قولتلها اية ده قالتلي نازلة مش حلو ولا اي قولتلها حلو بس الناس؟! قالتلي كسم الناس ي روحي و خرجت اتصلت بحبيبي و جالي مصدقش افتكر انه غلط فالغرفة سحبته من ايده ف دخل شغلت مزيكا و اضاة حمرا و بقيت ارقصله و ادلع عليه حوالي تلت ساعة و بعدين قعدت جنبه بقيت اقلعه و خدته و روحنا ع السرير و بقا يعشارني كاني مرا ونا بصوت براحتي و بطلع اهااات كده كده المزيكا عالية حوالي ساعتين بنغير اوضاع لحد م خلص كان جبهم اربع مرات قام خد شاور و فتح الباب لقى مراتي ارتبك و خرج هي بصتله و ملت عينها منه و دخلت لقتني ملط ماعدا البانتي و قاعد ع السرير و متغرق لبن قالتلي احيه الواد شكله فشخك اكسفت و وشي احمر قالتلي بصراحة الواد عنتيل انا لو منك مكنتش هسيبه اكسفت اكتر قالتلي عمل معاكي كم واحد يلبوة شاورتلها بايدي اربعة قالتلي احا ده انتي نفق ابتسمت قالتلي اتاري الواد خارج بيجر رجله خلصتي عليه يا متناكة قولتلها خلاص بقا و ابتسمت قالتلي خلاص اي ده انا لازم افرح ان جوزي مكنة قولتلها عيب بقا قالتلي ماشي بس هو لية انتا لابس البانتي هو جبهم ع وشك بس قولتلها لا هو حرك الخيط ع جنب و بقا يمارس ضحكت ولا اجدعها شرموطة و قالتلي يمارس دي لما يلعب ضغط لكن لما يحطه في تيزك اسمها بتتناك يلبوة ضحكت انا كمان قالتلي وريني كده اكسفت و قولتلها اوريكي ايه قالتلي تيزك يا بطة يلا لفي قمت نمت ع بطني و قامت حركت السترنج ع وراكي قالتلي احااا تيزك حلوة اوي يا شرموطة تتاكل اكل و قامت عضتها قولتلها ااااااي قامت ضرتني عليها و قالتلي فلقس وريني الخرم اول لما شافته قالتلي احاااا ده الواد شكله فحل تيزك مفتوحه اووي احنا لازم ننزل كايرو قولتلها لية قالتلي انا كده هغير منه عليك انتا بتاعي انا و باستني قومنا جهزنا الشنط و سالتها عملتي اية برا قتلتلي مفيش قولتلها لا احكيلي قالتلي رحت التراس شربت قهوة قولتلها حد خد باله من الفستان ضحكت و قالتلي طبعا قولتلها و حصل ايه قالتلي كانوا هيموتوا عليا قولتلها انا مش حابب كده قالتلي احنا اتفقنا ع اي ف سكت و لبسنا و روحنا كايرو قالتلي متيجي نروح الكوافير قولتلها انتي زي القمر قالتلي لا مش عشاني ده عشانك ي قلبي و ضحكت المهم روحنا و قالت ل الكوافيرة ده اخويا عاوزه زي القمر قالتلها م هو قمر قالتلها لا خليه قمر بزيادة و غمزتلها بعينها فالكوافيرة فردتلي شعري و عملتي مسكات لوشي و رسمت حواجبي بقيت سكسي اوي و كنت بتتحرش بيا و تحسس ع صدري و مراتي مخبية الضحكة و ميتة من جواها خرجت و كاني عروسة قالتلي تعالى نشتري لبس بقا سمعت كلها و روحنا ستور كبير بقيت تختار حاجات سكسي اوي و بليل قالتي م تيجي نخرج قولتلها انا تعبان اوي م السفر خليها بكره قالتلي انا عاوزه نشقط استغربت كلامها قالتلي عاوزه اشوف نظرة الناس و احنا الاتنين زي القمر هيختاروك انتا ولا انا قولتلها بعدين قالتلي عادي ادينا بنتسلى احنا اصلا في شهر العسل لبست قميص اسود بس شفاف اوي ع اللحم و شورت ابيض مقطع و خفيف قولتلها طب ده البس تحت منه ايه قالتلي طالما ابيض البس تحت منه بانتي اسود قولتلها نعم بانتي ازاي قامت ضحكت و قالتلي خلاص اندر ضحكت و لبسته كان بكيني اسود منقط احمر قالتلي استنى اعملك ميكاب و اربطلك شعرك الحرير ده بتوكة و كانت هي لابسة توب من غير برا و بنطلون تلجي مقطع و مفتح و نزلنا قولتلها هتودينا فين قالتلي ديسكو طبعا اول لما دخلنا العين كانت علينا قعدنا خدنا درينك و قالتلي يلا نرقص قمنا و بقينا نرقص الـ Dj خد باله فشغل اغاني شعبي و هي بقيت ترقص و تدلع شوية و خدت اسكارف من واحدة و ربطته ع وسطي فدخلت قدمها ارقص و بقينا ندلع سوا اغنية ورا التانية تعبنا و روحنا قعدنا لقيت الشباب بقوا يجيوا يتعرفوا علينا و كان في حد عمال يفمزلي من الترابيزة يلي قدمنا هي خدت بالها و قالتلي الشقط جاب نتيجة يلا قوم و شوف نصيبك قولتلها لا قالتلي الواد هيموت عليك روح الحمام هتلاقيه وراك قولتلها و بعدين قالتلي لو مزنقكش جوة هدفع انا الحساب يلا ادينا بنتسلى قمت و دخلت الحمام لقيته ورايا و مكدبش خبر اول لما قفلنا الباب قام زنقني و قالي انتي فرسة اوي قولتلها ميصحش كده قام حضني و بقا يحسس عليا سحيت اوي قام خدني الكابنية و قفل الباب و لف وشي و نزل الشورت و بقا يحك لحد م زبره بقا حجر قام مخرجه و تف ع ايده و حطه و بقا ينكني بقيت ازوم و اطلع اهات مكتومة لحد م جبهم و قام عدل هدومه و باسني و خرج قمت قفلت الباب و قعدت نزلت لبنه و نضفت نفسي و خرجت لقيتها قاعدة مع شلة شباب ع رجل واحد منهم قولتلها يلا قالتلي ايه.. حصل؟ قولتلها اااه و مكسوف قامت ضحكت و قالتلي بس طولت اوي اكسفت و قولتلها هاقولك بس يلا قالتلي لا انا هقعد مع الشباب اعرفك عليهم قولتلها يعني مش هتروحي قالتلي ده لسى السهرة في اولها قعدت و بقيت ارفض اي حد عاوز يتعرف و هي واخدة راحتها من حضن ده لحضن ده لحد الساعة واحدة قالتلي شكلك زهقت هو مكيفكش قولتلها انا زهقان من بدري مش حابب اشوفك مع حد قالتلي بكرا تتعود يلا بينا و خرجنا روحنا البيت لقيتها قاعدة بتتشات مع حد قولتلها مين ده قالتلي ده صحبي عاوز يشوفني ملط قولتلها لا بجد! و بعدين قالتلي مش قولتلك بنتسلى يلا خد صورني و بقيت تقلع ونا واقف متخشب قالتلي مالك م تصور بقيت اصورها و هي بتغير اوضاع قولتلها مش كفاية كده قالتلي لا اصبر اشوف رايه ايه فطلب منها تعمل سكس فيديو قامت قالتلي يلا ندخل اوضة النوم قولت كده خلاص لقيتها بتقولي خد الفون و نامت ع السرير و فتحت رجلها و بقيت تلعب في كسها اضيقت و لسى هنطق قالتلي هششش اوعى تتحرك فالواد سالها مين قالتله انتا طبعا ي قلبي و قامت جبتهم و جت خدت الفون و قفلت الفيديو قولتلها فاهميني اي ده قالتلي يوووه تاني م قلت زفت بنتسلى انتا مبتفهمش قولتلها قدامي كده عادي قالتلي احسن م عمل كده من وراك ولا اية سكت و منطقتش و نمنا لحد الصبح.. يتبع
لاني لوحدي بيطلع وحش
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%