NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
419
نقاط
493
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
[ ] نزلت اشتغل في براند ملابس داخلية و كان بقالي فترة معملتش سكس بس كانت خايف اعمل اي حاجة فشغلي خايف اتفضح و يموشني رغم ان كان بيجيلي تيبات تهبل و كتير منهم حاول يشقطني و كان بيسالوني بخلص امتى و القاهم مستنيين بعربيات احدث موديل لحد ف يوم دخل ولد يجي 17 سنة بس مز فشخ كانت الساعة 12 وقف اكلم مع البنت يلي معايا ونا كنت مع زبون تاني و لاحظت ان كل شوية يبص عليا و بعدين سالها بتكون اجازة امتى فقالتله بعد يومين فخرج و رجع كانت هي وقفت مع زبون تاني فجالي سالني بنفتح امتى قولتله 9 الصبح قالي لو في مشكلة اجي رجعهم منك قولتله اه قالي انت ولا صحبتك قولتله ع حسب يلي موجود محدش تاني معانا قالي يعني لو هي اجازة قولتله انا بكون موجود فقالي في حد تاني قولتله لا قالي معقول قولتله اه للاسف ادارة البراند مش بترضى تعبتلنا حد يساعد عشان احنا فرانشيز مش ستور فضحك و ماشي و اكدب عليكوا لو قلت نسيته بس متخيلتش انه هيجي بجد لكن بعد يومين لقيته جه ونا بفتح قالي كويس اني مجتش بدري فضحكنا سوا و دخلنا قولتله في مشكلة فالبضاعة قالي لا خالص انا عجبوني اوي و جي اشتري تاني و بقا يتمشى فالمكان و كل شوية يبصلي ونا محرج و مكسوف و خايف عيني تفضحني و باصص قدامي لقيته اختار كم بوكسر و قالي ممكن اجربهم قولتله اه اتفضل البروفة جوه دخل و بعد شوية نده عليا فارتبكت و رحتله ففتح الستارة و مسك ايدي و قالي تعالي اسالك ع حاجة فلقاني مكسوف فضحك قالي مالك قولتله المكان مفهوش غيري قالي طب اقفل الباب ثواني هاقولك ع حاجة و ارجع كنت مرتبك و متلخبط بس سمعت كلامه و رحت قفلت الباب و رجعتله فاداني ضهره و قالي اي رايك فقولتله حلو و واقف ضامم ايدي ع بعض و وشي الوان قام ضحك و قلع و لبس اندر تاني سبعة و قالي مظبوط قولتله اه قام لف و كان مطلع زبره من جنب الشورت و قالي طب و من قدام قولتله حلو و باصص فالارض قالي طب هو ستايله كده ولا في حاجة غلط قولتله هو ستايله كويس قالي يعني امشي كده قولتله لا هو بيداري المنطقة كلها فقالي طب ممكن تساعدني اترددت شةية و كان باصص في عيني فقمت اتشجعت و مسكت الاندر و حاولت ادخل زبره من غير م المسه فمسك ايدي و حطها ع زبره و بقا يحركها لما لقاني لسى مرتبك و مكسوف قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يبوسني و قام حضني و بقا يحسس ع ضهري و قام دخل ايده جوه البنطلون و بقا يفعص فتيزي كنت هجت و بقيت ادعك زبره قام شال ايده و دخلها تحت الاندر بتاعي و بقا يحرك صباعه ع خرم تيزي و يبعبصني بقيت مش قادر من الهياج قام رجع لورا و مسك دماغي نزلها عند زبره فبقيت امصه و الحسه حوالي خمس دقايق بعدها رفع دماغي و بقا يقلعني القميص و فك زرار البنطلون و لف وشي و قعد ورايا و نزلي الاندر و حط وشه بين فخادي احححح نفسه السخن هيجني فشخ بقيت اغمض عنيا و اعض ع شفايفي فطلع لسانه و بقا يلحس خرم تيزي مقدرتش من المحنة و بقيت اطلع اهات قام وقف و نزل الاندر قلعه و وقف ورايا و حط راس زبره ع الخرم و قام شدني عليه ااااه اووووف حسيت روحي بتطلع وقف شوية و بعدين بقا يتحرك و تيزي مفنسة قدامه لحد م تيزي اتعودت ع زبره بقا يدخل و يخرج بسرعة و حضني و ايده بتعصر صدري حوالي تلت ساعة بعدين سحب زبره و قعد ع كرسي كان فالبروفة و مسك زبره يدعكه و بيهزه مقدرتش استحمل قمت قربت منه فمسك ايدي و لفني بقا ضهري له و قعدني عليه و بقيت اطلع و انزل من المتعة كان زبري وقف و بقا يتهز و هو ماسك وسطي و بيشدني ع زبره اجمد و بيضحك بعدين قومني ف شاف زبري واقف فضحك و قالي مبسوط اكسفت و قولتله اممم قام باسني و نزل ع الارض و قالي تعالي اقعد بعد م كبت ع زبره لقيته بيحضني و بيعصر بزازي كنت خلاص هجبهم قالي اي مالك قولتله ممكن انزل قالي طب قوم خلاني انام و ارفع رجليا لحد م خرم تيزي بقا للسقف قام وقف فوق مني و وطى و حط زبره و بقا يطلع و ينزل و مسك زبري بقا يدعكه لحد م نطرت ع وشي فساب زبري و بقا ماسك تيزي و بيرزع لحد م قرب ينطرهم طلعه و بقا يرش ع تيزي و و جسمي و وشي و قام طلع زبره و ضربني كف رج لحم تيزي و قالي لسى مشبعتش منك فانا كنت عدلت نفسي بس لسى قاعد ع الارض قالي فيه حمام عاوز افك ميه قولتله ااه و عنيا متسمره ع زبره كان بيدكعه و قمت مشيت قدامه خرجت و نادته جه اول لما دخل قام شدني بقيت في حضنه بقا يحضني و دافن راسه في رقبتي بيبوسني و يعضني ع خفيف و نزل بقا يلحس صدري و يمصه ونا بطلع اهاات قام لفني و قعد و بقا ياكل تيزي و يحط وشه بين الفلقتين و يلسعوهم بايده بقيت بتنهد و بتزوم بعدين وقف و حط زبره و بقا ينكني ونا اصوت من الوجع و من المتعه برضوا من كتر الرزع جسمي ساح و غمضت عنيا قام حضني و بقا يرفعني ع زبره و ينطني و ونا اقوله براحة كفاية ااااه حرام مش قادره و هو زي التور بينيك و يرزع اكتر و بضانه بتسقف مع بضاني من كتر الخبط بعدين وقفني و رفع رجلي فوق كتفه ونا نايم بجسمي ع الحوض و لسى بيعشر تيزي بعدين لقيته مسك شعري و بقا اعنف عرفت انه هيجبهم بقيت ازق تيزي ع زبره و احسس ع جسمه لحد م خلص قرب ينطر قام حضني و وطى ع صدري بقا يشده بسنانه و لبن بينكر جوه تيزي لحد م خلص رقع راسه و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يعضهم و يلحسهم لحد م زبره ارتخى و طلع من تيزي قام فتح المية و غسل زبره و نا بساعده و بغسل بيوضه و قام لفني و بقا يشطف تيزي و قام قفل المية و قالي معاك مناديل كنت خلصان بس لقتني بقوله حاضر و قمت دخلت البروفه و لبست القميص و البنطلون من غير الاندر و خرجت جبت المناديل و خرجت فتحت الباب و رجعتله جبتله هدومه كان هو نضف زبره و مسح العرق و لبس و جالي قالي سوري مش هشتري فقولتله ولا يهمك و كنت لسى مكسوف قام ضحك و قالي انا كنت جايلك انت فابتسمت بكسوف قام طلع فلوس و حطهالي ع الكونتر قولتله ده لية قالي هدية مني قولتله شكرا بس مش هقدر اخدهم قالي طب و عشان خاطري و مسك ايدي و ضمها عليه و بقا يحسس عليها فاكسفت و سحبت ايدي و خدت الفلوس ف ابتسم و قام خد قلم و كتب رقمه و قالي اتصل بيا و غمزلي و مشي وقفت متلخبط و مرتبك من يلي حصل بعدين افتكرت يلي حصل فالبروفة ف دخلت انضف و خدت الاندرات طبقتهم لقيته رجع اتخضيت قالي متصلتش بيا لية قولتله معلش كنت بنضف فضحك و قالي طب قولي رقمك فقولتله ، قالي انت هتلبس الاندر ازاي ده غرقان لبن قولتله انا هشيله فالشنطة قالي طب سبني اختارلك واحد فضل يدور لحد م لقيته جايب بانتي حريمي قولتله لا مش هينفع حد يشوفه قالي حد مين قولتله اهلي قالي ابقى خبيه بعيد عن عيونهم بصراحة اقتنعت اصل شكله تحفة قام طلع فلوس قولتله لا مش هينفع قالي هشش ده هدية مني و قام قرصني في بزي اكسفت اوي فضحك و مشي طلعت التيلفون و كتبت رقمه و قمت اتصلت عليه و فضلنا نتكلم لحد م الشيفت خلص كنت بقفل لما يدخل زبون و قبل م اخلص القاه اتصل بيا و فضلنا فترة نتكلم و كان بيطلب مني اجيله يوم الاجازة بس كنت مكسوف فكان هو يلي بيجلي يوم اجازة زميلتي .. يتبع
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: اللمبي٢٠٠٧, Medo said, ديوث ممحون و 22 آخرين
جامدة استمر يبختك
 
  • عجبني
التفاعلات: Jooks
بداية حلوة فى انتظار الجزء التانى
 
ما تشغلتى معاك
 
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Magysalebsoft و Jooks
يابختك بجد
 
  • عجبني
التفاعلات: مازن البدري، وحيد حزين و Jooks
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Mai Khalifa و العاشق الحيران
[ ] نزلت اشتغل في براند ملابس داخلية و كان بقالي فترة معملتش سكس بس كانت خايف اعمل اي حاجة فشغلي خايف اتفضح و يموشني رغم ان كان بيجيلي تيبات تهبل و كتير منهم حاول يشقطني و كان بيسالوني بخلص امتى و القاهم مستنيين بعربيات احدث موديل لحد ف يوم دخل ولد يجي 17 سنة بس مز فشخ كانت الساعة 12 وقف اكلم مع البنت يلي معايا ونا كنت مع زبون تاني و لاحظت ان كل شوية يبص عليا و بعدين سالها بتكون اجازة امتى فقالتله بعد يومين فخرج و رجع كانت هي وقفت مع زبون تاني فجالي سالني بنفتح امتى قولتله 9 الصبح قالي لو في مشكلة اجي رجعهم منك قولتله اه قالي انت ولا صحبتك قولتله ع حسب يلي موجود محدش تاني معانا قالي يعني لو هي اجازة قولتله انا بكون موجود فقالي في حد تاني قولتله لا قالي معقول قولتله اه للاسف ادارة البراند مش بترضى تعبتلنا حد يساعد عشان احنا فرانشيز مش ستور فضحك و ماشي و اكدب عليكوا لو قلت نسيته بس متخيلتش انه هيجي بجد لكن بعد يومين لقيته جه ونا بفتح قالي كويس اني مجتش بدري فضحكنا سوا و دخلنا قولتله في مشكلة فالبضاعة قالي لا خالص انا عجبوني اوي و جي اشتري تاني و بقا يتمشى فالمكان و كل شوية يبصلي ونا محرج و مكسوف و خايف عيني تفضحني و باصص قدامي لقيته اختار كم بوكسر و قالي ممكن اجربهم قولتله اه اتفضل البروفة جوه دخل و بعد شوية نده عليا فارتبكت و رحتله ففتح الستارة و مسك ايدي و قالي تعالي اسالك ع حاجة فلقاني مكسوف فضحك قالي مالك قولتله المكان مفهوش غيري قالي طب اقفل الباب ثواني هاقولك ع حاجة و ارجع كنت مرتبك و متلخبط بس سمعت كلامه و رحت قفلت الباب و رجعتله فاداني ضهره و قالي اي رايك فقولتله حلو و واقف ضامم ايدي ع بعض و وشي الوان قام ضحك و قلع و لبس اندر تاني سبعة و قالي مظبوط قولتله اه قام لف و كان مطلع زبره من جنب الشورت و قالي طب و من قدام قولتله حلو و باصص فالارض قالي طب هو ستايله كده ولا في حاجة غلط قولتله هو ستايله كويس قالي يعني امشي كده قولتله لا هو بيداري المنطقة كلها فقالي طب ممكن تساعدني اترددت شةية و كان باصص في عيني فقمت اتشجعت و مسكت الاندر و حاولت ادخل زبره من غير م المسه فمسك ايدي و حطها ع زبره و بقا يحركها لما لقاني لسى مرتبك و مكسوف قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يبوسني و قام حضني و بقا يحسس ع ضهري و قام دخل ايده جوه البنطلون و بقا يفعص فتيزي كنت هجت و بقيت ادعك زبره قام شال ايده و دخلها تحت الاندر بتاعي و بقا يحرك صباعه ع خرم تيزي و يبعبصني بقيت مش قادر من الهياج قام رجع لورا و مسك دماغي نزلها عند زبره فبقيت امصه و الحسه حوالي خمس دقايق بعدها رفع دماغي و بقا يقلعني القميص و فك زرار البنطلون و لف وشي و قعد ورايا و نزلي الاندر و حط وشه بين فخادي احححح نفسه السخن هيجني فشخ بقيت اغمض عنيا و اعض ع شفايفي فطلع لسانه و بقا يلحس خرم تيزي مقدرتش من المحنة و بقيت اطلع اهات قام وقف و نزل الاندر قلعه و وقف ورايا و حط راس زبره ع الخرم و قام شدني عليه ااااه اووووف حسيت روحي بتطلع وقف شوية و بعدين بقا يتحرك و تيزي مفنسة قدامه لحد م تيزي اتعودت ع زبره بقا يدخل و يخرج بسرعة و حضني و ايده بتعصر صدري حوالي تلت ساعة بعدين سحب زبره و قعد ع كرسي كان فالبروفة و مسك زبره يدعكه و بيهزه مقدرتش استحمل قمت قربت منه فمسك ايدي و لفني بقا ضهري له و قعدني عليه و بقيت اطلع و انزل من المتعة كان زبري وقف و بقا يتهز و هو ماسك وسطي و بيشدني ع زبره اجمد و بيضحك بعدين قومني ف شاف زبري واقف فضحك و قالي مبسوط اكسفت و قولتله اممم قام باسني و نزل ع الارض و قالي تعالي اقعد بعد م كبت ع زبره لقيته بيحضني و بيعصر بزازي كنت خلاص هجبهم قالي اي مالك قولتله ممكن انزل قالي طب قوم خلاني انام و ارفع رجليا لحد م خرم تيزي بقا للسقف قام وقف فوق مني و وطى و حط زبره و بقا يطلع و ينزل و مسك زبري بقا يدعكه لحد م نطرت ع وشي فساب زبري و بقا ماسك تيزي و بيرزع لحد م قرب ينطرهم طلعه و بقا يرش ع تيزي و و جسمي و وشي و قام طلع زبره و ضربني كف رج لحم تيزي و قالي لسى مشبعتش منك فانا كنت عدلت نفسي بس لسى قاعد ع الارض قالي فيه حمام عاوز افك ميه قولتله ااه و عنيا متسمره ع زبره كان بيدكعه و قمت مشيت قدامه خرجت و نادته جه اول لما دخل قام شدني بقيت في حضنه بقا يحضني و دافن راسه في رقبتي بيبوسني و يعضني ع خفيف و نزل بقا يلحس صدري و يمصه ونا بطلع اهاات قام لفني و قعد و بقا ياكل تيزي و يحط وشه بين الفلقتين و يلسعوهم بايده بقيت بتنهد و بتزوم بعدين وقف و حط زبره و بقا ينكني ونا اصوت من الوجع و من المتعه برضوا من كتر الرزع جسمي ساح و غمضت عنيا قام حضني و بقا يرفعني ع زبره و ينطني و ونا اقوله براحة كفاية ااااه حرام مش قادره و هو زي التور بينيك و يرزع اكتر و بضانه بتسقف مع بضاني من كتر الخبط بعدين وقفني و رفع رجلي فوق كتفه ونا نايم بجسمي ع الحوض و لسى بيعشر تيزي بعدين لقيته مسك شعري و بقا اعنف عرفت انه هيجبهم بقيت ازق تيزي ع زبره و احسس ع جسمه لحد م خلص قرب ينطر قام حضني و وطى ع صدري بقا يشده بسنانه و لبن بينكر جوه تيزي لحد م خلص رقع راسه و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يعضهم و يلحسهم لحد م زبره ارتخى و طلع من تيزي قام فتح المية و غسل زبره و نا بساعده و بغسل بيوضه و قام لفني و بقا يشطف تيزي و قام قفل المية و قالي معاك مناديل كنت خلصان بس لقتني بقوله حاضر و قمت دخلت البروفه و لبست القميص و البنطلون من غير الاندر و خرجت جبت المناديل و خرجت فتحت الباب و رجعتله جبتله هدومه كان هو نضف زبره و مسح العرق و لبس و جالي قالي سوري مش هشتري فقولتله ولا يهمك و كنت لسى مكسوف قام ضحك و قالي انا كنت جايلك انت فابتسمت بكسوف قام طلع فلوس و حطهالي ع الكونتر قولتله ده لية قالي هدية مني قولتله شكرا بس مش هقدر اخدهم قالي طب و عشان خاطري و مسك ايدي و ضمها عليه و بقا يحسس عليها فاكسفت و سحبت ايدي و خدت الفلوس ف ابتسم و قام خد قلم و كتب رقمه و قالي اتصل بيا و غمزلي و مشي وقفت متلخبط و مرتبك من يلي حصل بعدين افتكرت يلي حصل فالبروفة ف دخلت انضف و خدت الاندرات طبقتهم لقيته رجع اتخضيت قالي متصلتش بيا لية قولتله معلش كنت بنضف فضحك و قالي طب قولي رقمك فقولتله ، قالي انت هتلبس الاندر ازاي ده غرقان لبن قولتله انا هشيله فالشنطة قالي طب سبني اختارلك واحد فضل يدور لحد م لقيته جايب بانتي حريمي قولتله لا مش هينفع حد يشوفه قالي حد مين قولتله اهلي قالي ابقى خبيه بعيد عن عيونهم بصراحة اقتنعت اصل شكله تحفة قام طلع فلوس قولتله لا مش هينفع قالي هشش ده هدية مني و قام قرصني في بزي اكسفت اوي فضحك و مشي طلعت التيلفون و كتبت رقمه و قمت اتصلت عليه و فضلنا نتكلم لحد م الشيفت خلص كنت بقفل لما يدخل زبون و قبل م اخلص القاه اتصل بيا و فضلنا فترة نتكلم و كان بيطلب مني اجيله يوم الاجازة بس كنت مكسوف فكان هو يلي بيجلي يوم اجازة زميلتي .. يتبع
روعه يابختك ممكن اشتغل معاك
 
  • عجبني
التفاعلات: مازن البدري
ياريت تكمل القصة
 
فاجره استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: العاشق الحيران
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن اتناك منه
عرفيني عليك
شغليني معاكي
 
  • عجبني
التفاعلات: مازن البدري
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: فحل هايجان، Magysalebsoft و 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
[ ] نزلت اشتغل في براند ملابس داخلية و كان بقالي فترة معملتش سكس بس كانت خايف اعمل اي حاجة فشغلي خايف اتفضح و يموشني رغم ان كان بيجيلي تيبات تهبل و كتير منهم حاول يشقطني و كان بيسالوني بخلص امتى و القاهم مستنيين بعربيات احدث موديل لحد ف يوم دخل ولد يجي 17 سنة بس مز فشخ كانت الساعة 12 وقف اكلم مع البنت يلي معايا ونا كنت مع زبون تاني و لاحظت ان كل شوية يبص عليا و بعدين سالها بتكون اجازة امتى فقالتله بعد يومين فخرج و رجع كانت هي وقفت مع زبون تاني فجالي سالني بنفتح امتى قولتله 9 الصبح قالي لو في مشكلة اجي رجعهم منك قولتله اه قالي انت ولا صحبتك قولتله ع حسب يلي موجود محدش تاني معانا قالي يعني لو هي اجازة قولتله انا بكون موجود فقالي في حد تاني قولتله لا قالي معقول قولتله اه للاسف ادارة البراند مش بترضى تعبتلنا حد يساعد عشان احنا فرانشيز مش ستور فضحك و ماشي و اكدب عليكوا لو قلت نسيته بس متخيلتش انه هيجي بجد لكن بعد يومين لقيته جه ونا بفتح قالي كويس اني مجتش بدري فضحكنا سوا و دخلنا قولتله في مشكلة فالبضاعة قالي لا خالص انا عجبوني اوي و جي اشتري تاني و بقا يتمشى فالمكان و كل شوية يبصلي ونا محرج و مكسوف و خايف عيني تفضحني و باصص قدامي لقيته اختار كم بوكسر و قالي ممكن اجربهم قولتله اه اتفضل البروفة جوه دخل و بعد شوية نده عليا فارتبكت و رحتله ففتح الستارة و مسك ايدي و قالي تعالي اسالك ع حاجة فلقاني مكسوف فضحك قالي مالك قولتله المكان مفهوش غيري قالي طب اقفل الباب ثواني هاقولك ع حاجة و ارجع كنت مرتبك و متلخبط بس سمعت كلامه و رحت قفلت الباب و رجعتله فاداني ضهره و قالي اي رايك فقولتله حلو و واقف ضامم ايدي ع بعض و وشي الوان قام ضحك و قلع و لبس اندر تاني سبعة و قالي مظبوط قولتله اه قام لف و كان مطلع زبره من جنب الشورت و قالي طب و من قدام قولتله حلو و باصص فالارض قالي طب هو ستايله كده ولا في حاجة غلط قولتله هو ستايله كويس قالي يعني امشي كده قولتله لا هو بيداري المنطقة كلها فقالي طب ممكن تساعدني اترددت شةية و كان باصص في عيني فقمت اتشجعت و مسكت الاندر و حاولت ادخل زبره من غير م المسه فمسك ايدي و حطها ع زبره و بقا يحركها لما لقاني لسى مرتبك و مكسوف قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يبوسني و قام حضني و بقا يحسس ع ضهري و قام دخل ايده جوه البنطلون و بقا يفعص فتيزي كنت هجت و بقيت ادعك زبره قام شال ايده و دخلها تحت الاندر بتاعي و بقا يحرك صباعه ع خرم تيزي و يبعبصني بقيت مش قادر من الهياج قام رجع لورا و مسك دماغي نزلها عند زبره فبقيت امصه و الحسه حوالي خمس دقايق بعدها رفع دماغي و بقا يقلعني القميص و فك زرار البنطلون و لف وشي و قعد ورايا و نزلي الاندر و حط وشه بين فخادي احححح نفسه السخن هيجني فشخ بقيت اغمض عنيا و اعض ع شفايفي فطلع لسانه و بقا يلحس خرم تيزي مقدرتش من المحنة و بقيت اطلع اهات قام وقف و نزل الاندر قلعه و وقف ورايا و حط راس زبره ع الخرم و قام شدني عليه ااااه اووووف حسيت روحي بتطلع وقف شوية و بعدين بقا يتحرك و تيزي مفنسة قدامه لحد م تيزي اتعودت ع زبره بقا يدخل و يخرج بسرعة و حضني و ايده بتعصر صدري حوالي تلت ساعة بعدين سحب زبره و قعد ع كرسي كان فالبروفة و مسك زبره يدعكه و بيهزه مقدرتش استحمل قمت قربت منه فمسك ايدي و لفني بقا ضهري له و قعدني عليه و بقيت اطلع و انزل من المتعة كان زبري وقف و بقا يتهز و هو ماسك وسطي و بيشدني ع زبره اجمد و بيضحك بعدين قومني ف شاف زبري واقف فضحك و قالي مبسوط اكسفت و قولتله اممم قام باسني و نزل ع الارض و قالي تعالي اقعد بعد م كبت ع زبره لقيته بيحضني و بيعصر بزازي كنت خلاص هجبهم قالي اي مالك قولتله ممكن انزل قالي طب قوم خلاني انام و ارفع رجليا لحد م خرم تيزي بقا للسقف قام وقف فوق مني و وطى و حط زبره و بقا يطلع و ينزل و مسك زبري بقا يدعكه لحد م نطرت ع وشي فساب زبري و بقا ماسك تيزي و بيرزع لحد م قرب ينطرهم طلعه و بقا يرش ع تيزي و و جسمي و وشي و قام طلع زبره و ضربني كف رج لحم تيزي و قالي لسى مشبعتش منك فانا كنت عدلت نفسي بس لسى قاعد ع الارض قالي فيه حمام عاوز افك ميه قولتله ااه و عنيا متسمره ع زبره كان بيدكعه و قمت مشيت قدامه خرجت و نادته جه اول لما دخل قام شدني بقيت في حضنه بقا يحضني و دافن راسه في رقبتي بيبوسني و يعضني ع خفيف و نزل بقا يلحس صدري و يمصه ونا بطلع اهاات قام لفني و قعد و بقا ياكل تيزي و يحط وشه بين الفلقتين و يلسعوهم بايده بقيت بتنهد و بتزوم بعدين وقف و حط زبره و بقا ينكني ونا اصوت من الوجع و من المتعه برضوا من كتر الرزع جسمي ساح و غمضت عنيا قام حضني و بقا يرفعني ع زبره و ينطني و ونا اقوله براحة كفاية ااااه حرام مش قادره و هو زي التور بينيك و يرزع اكتر و بضانه بتسقف مع بضاني من كتر الخبط بعدين وقفني و رفع رجلي فوق كتفه ونا نايم بجسمي ع الحوض و لسى بيعشر تيزي بعدين لقيته مسك شعري و بقا اعنف عرفت انه هيجبهم بقيت ازق تيزي ع زبره و احسس ع جسمه لحد م خلص قرب ينطر قام حضني و وطى ع صدري بقا يشده بسنانه و لبن بينكر جوه تيزي لحد م خلص رقع راسه و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يعضهم و يلحسهم لحد م زبره ارتخى و طلع من تيزي قام فتح المية و غسل زبره و نا بساعده و بغسل بيوضه و قام لفني و بقا يشطف تيزي و قام قفل المية و قالي معاك مناديل كنت خلصان بس لقتني بقوله حاضر و قمت دخلت البروفه و لبست القميص و البنطلون من غير الاندر و خرجت جبت المناديل و خرجت فتحت الباب و رجعتله جبتله هدومه كان هو نضف زبره و مسح العرق و لبس و جالي قالي سوري مش هشتري فقولتله ولا يهمك و كنت لسى مكسوف قام ضحك و قالي انا كنت جايلك انت فابتسمت بكسوف قام طلع فلوس و حطهالي ع الكونتر قولتله ده لية قالي هدية مني قولتله شكرا بس مش هقدر اخدهم قالي طب و عشان خاطري و مسك ايدي و ضمها عليه و بقا يحسس عليها فاكسفت و سحبت ايدي و خدت الفلوس ف ابتسم و قام خد قلم و كتب رقمه و قالي اتصل بيا و غمزلي و مشي وقفت متلخبط و مرتبك من يلي حصل بعدين افتكرت يلي حصل فالبروفة ف دخلت انضف و خدت الاندرات طبقتهم لقيته رجع اتخضيت قالي متصلتش بيا لية قولتله معلش كنت بنضف فضحك و قالي طب قولي رقمك فقولتله ، قالي انت هتلبس الاندر ازاي ده غرقان لبن قولتله انا هشيله فالشنطة قالي طب سبني اختارلك واحد فضل يدور لحد م لقيته جايب بانتي حريمي قولتله لا مش هينفع حد يشوفه قالي حد مين قولتله اهلي قالي ابقى خبيه بعيد عن عيونهم بصراحة اقتنعت اصل شكله تحفة قام طلع فلوس قولتله لا مش هينفع قالي هشش ده هدية مني و قام قرصني في بزي اكسفت اوي فضحك و مشي طلعت التيلفون و كتبت رقمه و قمت اتصلت عليه و فضلنا نتكلم لحد م الشيفت خلص كنت بقفل لما يدخل زبون و قبل م اخلص القاه اتصل بيا و فضلنا فترة نتكلم و كان بيطلب مني اجيله يوم الاجازة بس كنت مكسوف فكان هو يلي بيجلي يوم اجازة زميلتي .. يتبع
يبختك بجد 🥺
 
[ ] نزلت اشتغل في براند ملابس داخلية و كان بقالي فترة معملتش سكس بس كانت خايف اعمل اي حاجة فشغلي خايف اتفضح و يموشني رغم ان كان بيجيلي تيبات تهبل و كتير منهم حاول يشقطني و كان بيسالوني بخلص امتى و القاهم مستنيين بعربيات احدث موديل لحد ف يوم دخل ولد يجي 17 سنة بس مز فشخ كانت الساعة 12 وقف اكلم مع البنت يلي معايا ونا كنت مع زبون تاني و لاحظت ان كل شوية يبص عليا و بعدين سالها بتكون اجازة امتى فقالتله بعد يومين فخرج و رجع كانت هي وقفت مع زبون تاني فجالي سالني بنفتح امتى قولتله 9 الصبح قالي لو في مشكلة اجي رجعهم منك قولتله اه قالي انت ولا صحبتك قولتله ع حسب يلي موجود محدش تاني معانا قالي يعني لو هي اجازة قولتله انا بكون موجود فقالي في حد تاني قولتله لا قالي معقول قولتله اه للاسف ادارة البراند مش بترضى تعبتلنا حد يساعد عشان احنا فرانشيز مش ستور فضحك و ماشي و اكدب عليكوا لو قلت نسيته بس متخيلتش انه هيجي بجد لكن بعد يومين لقيته جه ونا بفتح قالي كويس اني مجتش بدري فضحكنا سوا و دخلنا قولتله في مشكلة فالبضاعة قالي لا خالص انا عجبوني اوي و جي اشتري تاني و بقا يتمشى فالمكان و كل شوية يبصلي ونا محرج و مكسوف و خايف عيني تفضحني و باصص قدامي لقيته اختار كم بوكسر و قالي ممكن اجربهم قولتله اه اتفضل البروفة جوه دخل و بعد شوية نده عليا فارتبكت و رحتله ففتح الستارة و مسك ايدي و قالي تعالي اسالك ع حاجة فلقاني مكسوف فضحك قالي مالك قولتله المكان مفهوش غيري قالي طب اقفل الباب ثواني هاقولك ع حاجة و ارجع كنت مرتبك و متلخبط بس سمعت كلامه و رحت قفلت الباب و رجعتله فاداني ضهره و قالي اي رايك فقولتله حلو و واقف ضامم ايدي ع بعض و وشي الوان قام ضحك و قلع و لبس اندر تاني سبعة و قالي مظبوط قولتله اه قام لف و كان مطلع زبره من جنب الشورت و قالي طب و من قدام قولتله حلو و باصص فالارض قالي طب هو ستايله كده ولا في حاجة غلط قولتله هو ستايله كويس قالي يعني امشي كده قولتله لا هو بيداري المنطقة كلها فقالي طب ممكن تساعدني اترددت شةية و كان باصص في عيني فقمت اتشجعت و مسكت الاندر و حاولت ادخل زبره من غير م المسه فمسك ايدي و حطها ع زبره و بقا يحركها لما لقاني لسى مرتبك و مكسوف قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يبوسني و قام حضني و بقا يحسس ع ضهري و قام دخل ايده جوه البنطلون و بقا يفعص فتيزي كنت هجت و بقيت ادعك زبره قام شال ايده و دخلها تحت الاندر بتاعي و بقا يحرك صباعه ع خرم تيزي و يبعبصني بقيت مش قادر من الهياج قام رجع لورا و مسك دماغي نزلها عند زبره فبقيت امصه و الحسه حوالي خمس دقايق بعدها رفع دماغي و بقا يقلعني القميص و فك زرار البنطلون و لف وشي و قعد ورايا و نزلي الاندر و حط وشه بين فخادي احححح نفسه السخن هيجني فشخ بقيت اغمض عنيا و اعض ع شفايفي فطلع لسانه و بقا يلحس خرم تيزي مقدرتش من المحنة و بقيت اطلع اهات قام وقف و نزل الاندر قلعه و وقف ورايا و حط راس زبره ع الخرم و قام شدني عليه ااااه اووووف حسيت روحي بتطلع وقف شوية و بعدين بقا يتحرك و تيزي مفنسة قدامه لحد م تيزي اتعودت ع زبره بقا يدخل و يخرج بسرعة و حضني و ايده بتعصر صدري حوالي تلت ساعة بعدين سحب زبره و قعد ع كرسي كان فالبروفة و مسك زبره يدعكه و بيهزه مقدرتش استحمل قمت قربت منه فمسك ايدي و لفني بقا ضهري له و قعدني عليه و بقيت اطلع و انزل من المتعة كان زبري وقف و بقا يتهز و هو ماسك وسطي و بيشدني ع زبره اجمد و بيضحك بعدين قومني ف شاف زبري واقف فضحك و قالي مبسوط اكسفت و قولتله اممم قام باسني و نزل ع الارض و قالي تعالي اقعد بعد م كبت ع زبره لقيته بيحضني و بيعصر بزازي كنت خلاص هجبهم قالي اي مالك قولتله ممكن انزل قالي طب قوم خلاني انام و ارفع رجليا لحد م خرم تيزي بقا للسقف قام وقف فوق مني و وطى و حط زبره و بقا يطلع و ينزل و مسك زبري بقا يدعكه لحد م نطرت ع وشي فساب زبري و بقا ماسك تيزي و بيرزع لحد م قرب ينطرهم طلعه و بقا يرش ع تيزي و و جسمي و وشي و قام طلع زبره و ضربني كف رج لحم تيزي و قالي لسى مشبعتش منك فانا كنت عدلت نفسي بس لسى قاعد ع الارض قالي فيه حمام عاوز افك ميه قولتله ااه و عنيا متسمره ع زبره كان بيدكعه و قمت مشيت قدامه خرجت و نادته جه اول لما دخل قام شدني بقيت في حضنه بقا يحضني و دافن راسه في رقبتي بيبوسني و يعضني ع خفيف و نزل بقا يلحس صدري و يمصه ونا بطلع اهاات قام لفني و قعد و بقا ياكل تيزي و يحط وشه بين الفلقتين و يلسعوهم بايده بقيت بتنهد و بتزوم بعدين وقف و حط زبره و بقا ينكني ونا اصوت من الوجع و من المتعه برضوا من كتر الرزع جسمي ساح و غمضت عنيا قام حضني و بقا يرفعني ع زبره و ينطني و ونا اقوله براحة كفاية ااااه حرام مش قادره و هو زي التور بينيك و يرزع اكتر و بضانه بتسقف مع بضاني من كتر الخبط بعدين وقفني و رفع رجلي فوق كتفه ونا نايم بجسمي ع الحوض و لسى بيعشر تيزي بعدين لقيته مسك شعري و بقا اعنف عرفت انه هيجبهم بقيت ازق تيزي ع زبره و احسس ع جسمه لحد م خلص قرب ينطر قام حضني و وطى ع صدري بقا يشده بسنانه و لبن بينكر جوه تيزي لحد م خلص رقع راسه و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يعضهم و يلحسهم لحد م زبره ارتخى و طلع من تيزي قام فتح المية و غسل زبره و نا بساعده و بغسل بيوضه و قام لفني و بقا يشطف تيزي و قام قفل المية و قالي معاك مناديل كنت خلصان بس لقتني بقوله حاضر و قمت دخلت البروفه و لبست القميص و البنطلون من غير الاندر و خرجت جبت المناديل و خرجت فتحت الباب و رجعتله جبتله هدومه كان هو نضف زبره و مسح العرق و لبس و جالي قالي سوري مش هشتري فقولتله ولا يهمك و كنت لسى مكسوف قام ضحك و قالي انا كنت جايلك انت فابتسمت بكسوف قام طلع فلوس و حطهالي ع الكونتر قولتله ده لية قالي هدية مني قولتله شكرا بس مش هقدر اخدهم قالي طب و عشان خاطري و مسك ايدي و ضمها عليه و بقا يحسس عليها فاكسفت و سحبت ايدي و خدت الفلوس ف ابتسم و قام خد قلم و كتب رقمه و قالي اتصل بيا و غمزلي و مشي وقفت متلخبط و مرتبك من يلي حصل بعدين افتكرت يلي حصل فالبروفة ف دخلت انضف و خدت الاندرات طبقتهم لقيته رجع اتخضيت قالي متصلتش بيا لية قولتله معلش كنت بنضف فضحك و قالي طب قولي رقمك فقولتله ، قالي انت هتلبس الاندر ازاي ده غرقان لبن قولتله انا هشيله فالشنطة قالي طب سبني اختارلك واحد فضل يدور لحد م لقيته جايب بانتي حريمي قولتله لا مش هينفع حد يشوفه قالي حد مين قولتله اهلي قالي ابقى خبيه بعيد عن عيونهم بصراحة اقتنعت اصل شكله تحفة قام طلع فلوس قولتله لا مش هينفع قالي هشش ده هدية مني و قام قرصني في بزي اكسفت اوي فضحك و مشي طلعت التيلفون و كتبت رقمه و قمت اتصلت عليه و فضلنا نتكلم لحد م الشيفت خلص كنت بقفل لما يدخل زبون و قبل م اخلص القاه اتصل بيا و فضلنا فترة نتكلم و كان بيطلب مني اجيله يوم الاجازة بس كنت مكسوف فكان هو يلي بيجلي يوم اجازة زميلتي .. يتبع
مكان المحل فين
 
عرفني مكان المحل نشتري منك
 
[ ] نزلت اشتغل في براند ملابس داخلية و كان بقالي فترة معملتش سكس بس كانت خايف اعمل اي حاجة فشغلي خايف اتفضح و يموشني رغم ان كان بيجيلي تيبات تهبل و كتير منهم حاول يشقطني و كان بيسالوني بخلص امتى و القاهم مستنيين بعربيات احدث موديل لحد ف يوم دخل ولد يجي 17 سنة بس مز فشخ كانت الساعة 12 وقف اكلم مع البنت يلي معايا ونا كنت مع زبون تاني و لاحظت ان كل شوية يبص عليا و بعدين سالها بتكون اجازة امتى فقالتله بعد يومين فخرج و رجع كانت هي وقفت مع زبون تاني فجالي سالني بنفتح امتى قولتله 9 الصبح قالي لو في مشكلة اجي رجعهم منك قولتله اه قالي انت ولا صحبتك قولتله ع حسب يلي موجود محدش تاني معانا قالي يعني لو هي اجازة قولتله انا بكون موجود فقالي في حد تاني قولتله لا قالي معقول قولتله اه للاسف ادارة البراند مش بترضى تعبتلنا حد يساعد عشان احنا فرانشيز مش ستور فضحك و ماشي و اكدب عليكوا لو قلت نسيته بس متخيلتش انه هيجي بجد لكن بعد يومين لقيته جه ونا بفتح قالي كويس اني مجتش بدري فضحكنا سوا و دخلنا قولتله في مشكلة فالبضاعة قالي لا خالص انا عجبوني اوي و جي اشتري تاني و بقا يتمشى فالمكان و كل شوية يبصلي ونا محرج و مكسوف و خايف عيني تفضحني و باصص قدامي لقيته اختار كم بوكسر و قالي ممكن اجربهم قولتله اه اتفضل البروفة جوه دخل و بعد شوية نده عليا فارتبكت و رحتله ففتح الستارة و مسك ايدي و قالي تعالي اسالك ع حاجة فلقاني مكسوف فضحك قالي مالك قولتله المكان مفهوش غيري قالي طب اقفل الباب ثواني هاقولك ع حاجة و ارجع كنت مرتبك و متلخبط بس سمعت كلامه و رحت قفلت الباب و رجعتله فاداني ضهره و قالي اي رايك فقولتله حلو و واقف ضامم ايدي ع بعض و وشي الوان قام ضحك و قلع و لبس اندر تاني سبعة و قالي مظبوط قولتله اه قام لف و كان مطلع زبره من جنب الشورت و قالي طب و من قدام قولتله حلو و باصص فالارض قالي طب هو ستايله كده ولا في حاجة غلط قولتله هو ستايله كويس قالي يعني امشي كده قولتله لا هو بيداري المنطقة كلها فقالي طب ممكن تساعدني اترددت شةية و كان باصص في عيني فقمت اتشجعت و مسكت الاندر و حاولت ادخل زبره من غير م المسه فمسك ايدي و حطها ع زبره و بقا يحركها لما لقاني لسى مرتبك و مكسوف قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يبوسني و قام حضني و بقا يحسس ع ضهري و قام دخل ايده جوه البنطلون و بقا يفعص فتيزي كنت هجت و بقيت ادعك زبره قام شال ايده و دخلها تحت الاندر بتاعي و بقا يحرك صباعه ع خرم تيزي و يبعبصني بقيت مش قادر من الهياج قام رجع لورا و مسك دماغي نزلها عند زبره فبقيت امصه و الحسه حوالي خمس دقايق بعدها رفع دماغي و بقا يقلعني القميص و فك زرار البنطلون و لف وشي و قعد ورايا و نزلي الاندر و حط وشه بين فخادي احححح نفسه السخن هيجني فشخ بقيت اغمض عنيا و اعض ع شفايفي فطلع لسانه و بقا يلحس خرم تيزي مقدرتش من المحنة و بقيت اطلع اهات قام وقف و نزل الاندر قلعه و وقف ورايا و حط راس زبره ع الخرم و قام شدني عليه ااااه اووووف حسيت روحي بتطلع وقف شوية و بعدين بقا يتحرك و تيزي مفنسة قدامه لحد م تيزي اتعودت ع زبره بقا يدخل و يخرج بسرعة و حضني و ايده بتعصر صدري حوالي تلت ساعة بعدين سحب زبره و قعد ع كرسي كان فالبروفة و مسك زبره يدعكه و بيهزه مقدرتش استحمل قمت قربت منه فمسك ايدي و لفني بقا ضهري له و قعدني عليه و بقيت اطلع و انزل من المتعة كان زبري وقف و بقا يتهز و هو ماسك وسطي و بيشدني ع زبره اجمد و بيضحك بعدين قومني ف شاف زبري واقف فضحك و قالي مبسوط اكسفت و قولتله اممم قام باسني و نزل ع الارض و قالي تعالي اقعد بعد م كبت ع زبره لقيته بيحضني و بيعصر بزازي كنت خلاص هجبهم قالي اي مالك قولتله ممكن انزل قالي طب قوم خلاني انام و ارفع رجليا لحد م خرم تيزي بقا للسقف قام وقف فوق مني و وطى و حط زبره و بقا يطلع و ينزل و مسك زبري بقا يدعكه لحد م نطرت ع وشي فساب زبري و بقا ماسك تيزي و بيرزع لحد م قرب ينطرهم طلعه و بقا يرش ع تيزي و و جسمي و وشي و قام طلع زبره و ضربني كف رج لحم تيزي و قالي لسى مشبعتش منك فانا كنت عدلت نفسي بس لسى قاعد ع الارض قالي فيه حمام عاوز افك ميه قولتله ااه و عنيا متسمره ع زبره كان بيدكعه و قمت مشيت قدامه خرجت و نادته جه اول لما دخل قام شدني بقيت في حضنه بقا يحضني و دافن راسه في رقبتي بيبوسني و يعضني ع خفيف و نزل بقا يلحس صدري و يمصه ونا بطلع اهاات قام لفني و قعد و بقا ياكل تيزي و يحط وشه بين الفلقتين و يلسعوهم بايده بقيت بتنهد و بتزوم بعدين وقف و حط زبره و بقا ينكني ونا اصوت من الوجع و من المتعه برضوا من كتر الرزع جسمي ساح و غمضت عنيا قام حضني و بقا يرفعني ع زبره و ينطني و ونا اقوله براحة كفاية ااااه حرام مش قادره و هو زي التور بينيك و يرزع اكتر و بضانه بتسقف مع بضاني من كتر الخبط بعدين وقفني و رفع رجلي فوق كتفه ونا نايم بجسمي ع الحوض و لسى بيعشر تيزي بعدين لقيته مسك شعري و بقا اعنف عرفت انه هيجبهم بقيت ازق تيزي ع زبره و احسس ع جسمه لحد م خلص قرب ينطر قام حضني و وطى ع صدري بقا يشده بسنانه و لبن بينكر جوه تيزي لحد م خلص رقع راسه و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يعضهم و يلحسهم لحد م زبره ارتخى و طلع من تيزي قام فتح المية و غسل زبره و نا بساعده و بغسل بيوضه و قام لفني و بقا يشطف تيزي و قام قفل المية و قالي معاك مناديل كنت خلصان بس لقتني بقوله حاضر و قمت دخلت البروفه و لبست القميص و البنطلون من غير الاندر و خرجت جبت المناديل و خرجت فتحت الباب و رجعتله جبتله هدومه كان هو نضف زبره و مسح العرق و لبس و جالي قالي سوري مش هشتري فقولتله ولا يهمك و كنت لسى مكسوف قام ضحك و قالي انا كنت جايلك انت فابتسمت بكسوف قام طلع فلوس و حطهالي ع الكونتر قولتله ده لية قالي هدية مني قولتله شكرا بس مش هقدر اخدهم قالي طب و عشان خاطري و مسك ايدي و ضمها عليه و بقا يحسس عليها فاكسفت و سحبت ايدي و خدت الفلوس ف ابتسم و قام خد قلم و كتب رقمه و قالي اتصل بيا و غمزلي و مشي وقفت متلخبط و مرتبك من يلي حصل بعدين افتكرت يلي حصل فالبروفة ف دخلت انضف و خدت الاندرات طبقتهم لقيته رجع اتخضيت قالي متصلتش بيا لية قولتله معلش كنت بنضف فضحك و قالي طب قولي رقمك فقولتله ، قالي انت هتلبس الاندر ازاي ده غرقان لبن قولتله انا هشيله فالشنطة قالي طب سبني اختارلك واحد فضل يدور لحد م لقيته جايب بانتي حريمي قولتله لا مش هينفع حد يشوفه قالي حد مين قولتله اهلي قالي ابقى خبيه بعيد عن عيونهم بصراحة اقتنعت اصل شكله تحفة قام طلع فلوس قولتله لا مش هينفع قالي هشش ده هدية مني و قام قرصني في بزي اكسفت اوي فضحك و مشي طلعت التيلفون و كتبت رقمه و قمت اتصلت عليه و فضلنا نتكلم لحد م الشيفت خلص كنت بقفل لما يدخل زبون و قبل م اخلص القاه اتصل بيا و فضلنا فترة نتكلم و كان بيطلب مني اجيله يوم الاجازة بس كنت مكسوف فكان هو يلي بيجلي يوم اجازة زميلتي .. يتبع
عنوان المحل فين عايز تجرب البوكسر
 
[ ] نزلت اشتغل في براند ملابس داخلية و كان بقالي فترة معملتش سكس بس كانت خايف اعمل اي حاجة فشغلي خايف اتفضح و يموشني رغم ان كان بيجيلي تيبات تهبل و كتير منهم حاول يشقطني و كان بيسالوني بخلص امتى و القاهم مستنيين بعربيات احدث موديل لحد ف يوم دخل ولد يجي 17 سنة بس مز فشخ كانت الساعة 12 وقف اكلم مع البنت يلي معايا ونا كنت مع زبون تاني و لاحظت ان كل شوية يبص عليا و بعدين سالها بتكون اجازة امتى فقالتله بعد يومين فخرج و رجع كانت هي وقفت مع زبون تاني فجالي سالني بنفتح امتى قولتله 9 الصبح قالي لو في مشكلة اجي رجعهم منك قولتله اه قالي انت ولا صحبتك قولتله ع حسب يلي موجود محدش تاني معانا قالي يعني لو هي اجازة قولتله انا بكون موجود فقالي في حد تاني قولتله لا قالي معقول قولتله اه للاسف ادارة البراند مش بترضى تعبتلنا حد يساعد عشان احنا فرانشيز مش ستور فضحك و ماشي و اكدب عليكوا لو قلت نسيته بس متخيلتش انه هيجي بجد لكن بعد يومين لقيته جه ونا بفتح قالي كويس اني مجتش بدري فضحكنا سوا و دخلنا قولتله في مشكلة فالبضاعة قالي لا خالص انا عجبوني اوي و جي اشتري تاني و بقا يتمشى فالمكان و كل شوية يبصلي ونا محرج و مكسوف و خايف عيني تفضحني و باصص قدامي لقيته اختار كم بوكسر و قالي ممكن اجربهم قولتله اه اتفضل البروفة جوه دخل و بعد شوية نده عليا فارتبكت و رحتله ففتح الستارة و مسك ايدي و قالي تعالي اسالك ع حاجة فلقاني مكسوف فضحك قالي مالك قولتله المكان مفهوش غيري قالي طب اقفل الباب ثواني هاقولك ع حاجة و ارجع كنت مرتبك و متلخبط بس سمعت كلامه و رحت قفلت الباب و رجعتله فاداني ضهره و قالي اي رايك فقولتله حلو و واقف ضامم ايدي ع بعض و وشي الوان قام ضحك و قلع و لبس اندر تاني سبعة و قالي مظبوط قولتله اه قام لف و كان مطلع زبره من جنب الشورت و قالي طب و من قدام قولتله حلو و باصص فالارض قالي طب هو ستايله كده ولا في حاجة غلط قولتله هو ستايله كويس قالي يعني امشي كده قولتله لا هو بيداري المنطقة كلها فقالي طب ممكن تساعدني اترددت شةية و كان باصص في عيني فقمت اتشجعت و مسكت الاندر و حاولت ادخل زبره من غير م المسه فمسك ايدي و حطها ع زبره و بقا يحركها لما لقاني لسى مرتبك و مكسوف قام قرب مني و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يبوسني و قام حضني و بقا يحسس ع ضهري و قام دخل ايده جوه البنطلون و بقا يفعص فتيزي كنت هجت و بقيت ادعك زبره قام شال ايده و دخلها تحت الاندر بتاعي و بقا يحرك صباعه ع خرم تيزي و يبعبصني بقيت مش قادر من الهياج قام رجع لورا و مسك دماغي نزلها عند زبره فبقيت امصه و الحسه حوالي خمس دقايق بعدها رفع دماغي و بقا يقلعني القميص و فك زرار البنطلون و لف وشي و قعد ورايا و نزلي الاندر و حط وشه بين فخادي احححح نفسه السخن هيجني فشخ بقيت اغمض عنيا و اعض ع شفايفي فطلع لسانه و بقا يلحس خرم تيزي مقدرتش من المحنة و بقيت اطلع اهات قام وقف و نزل الاندر قلعه و وقف ورايا و حط راس زبره ع الخرم و قام شدني عليه ااااه اووووف حسيت روحي بتطلع وقف شوية و بعدين بقا يتحرك و تيزي مفنسة قدامه لحد م تيزي اتعودت ع زبره بقا يدخل و يخرج بسرعة و حضني و ايده بتعصر صدري حوالي تلت ساعة بعدين سحب زبره و قعد ع كرسي كان فالبروفة و مسك زبره يدعكه و بيهزه مقدرتش استحمل قمت قربت منه فمسك ايدي و لفني بقا ضهري له و قعدني عليه و بقيت اطلع و انزل من المتعة كان زبري وقف و بقا يتهز و هو ماسك وسطي و بيشدني ع زبره اجمد و بيضحك بعدين قومني ف شاف زبري واقف فضحك و قالي مبسوط اكسفت و قولتله اممم قام باسني و نزل ع الارض و قالي تعالي اقعد بعد م كبت ع زبره لقيته بيحضني و بيعصر بزازي كنت خلاص هجبهم قالي اي مالك قولتله ممكن انزل قالي طب قوم خلاني انام و ارفع رجليا لحد م خرم تيزي بقا للسقف قام وقف فوق مني و وطى و حط زبره و بقا يطلع و ينزل و مسك زبري بقا يدعكه لحد م نطرت ع وشي فساب زبري و بقا ماسك تيزي و بيرزع لحد م قرب ينطرهم طلعه و بقا يرش ع تيزي و و جسمي و وشي و قام طلع زبره و ضربني كف رج لحم تيزي و قالي لسى مشبعتش منك فانا كنت عدلت نفسي بس لسى قاعد ع الارض قالي فيه حمام عاوز افك ميه قولتله ااه و عنيا متسمره ع زبره كان بيدكعه و قمت مشيت قدامه خرجت و نادته جه اول لما دخل قام شدني بقيت في حضنه بقا يحضني و دافن راسه في رقبتي بيبوسني و يعضني ع خفيف و نزل بقا يلحس صدري و يمصه ونا بطلع اهاات قام لفني و قعد و بقا ياكل تيزي و يحط وشه بين الفلقتين و يلسعوهم بايده بقيت بتنهد و بتزوم بعدين وقف و حط زبره و بقا ينكني ونا اصوت من الوجع و من المتعه برضوا من كتر الرزع جسمي ساح و غمضت عنيا قام حضني و بقا يرفعني ع زبره و ينطني و ونا اقوله براحة كفاية ااااه حرام مش قادره و هو زي التور بينيك و يرزع اكتر و بضانه بتسقف مع بضاني من كتر الخبط بعدين وقفني و رفع رجلي فوق كتفه ونا نايم بجسمي ع الحوض و لسى بيعشر تيزي بعدين لقيته مسك شعري و بقا اعنف عرفت انه هيجبهم بقيت ازق تيزي ع زبره و احسس ع جسمه لحد م خلص قرب ينطر قام حضني و وطى ع صدري بقا يشده بسنانه و لبن بينكر جوه تيزي لحد م خلص رقع راسه و حط شفايفه ع شفايفي و بقا يعضهم و يلحسهم لحد م زبره ارتخى و طلع من تيزي قام فتح المية و غسل زبره و نا بساعده و بغسل بيوضه و قام لفني و بقا يشطف تيزي و قام قفل المية و قالي معاك مناديل كنت خلصان بس لقتني بقوله حاضر و قمت دخلت البروفه و لبست القميص و البنطلون من غير الاندر و خرجت جبت المناديل و خرجت فتحت الباب و رجعتله جبتله هدومه كان هو نضف زبره و مسح العرق و لبس و جالي قالي سوري مش هشتري فقولتله ولا يهمك و كنت لسى مكسوف قام ضحك و قالي انا كنت جايلك انت فابتسمت بكسوف قام طلع فلوس و حطهالي ع الكونتر قولتله ده لية قالي هدية مني قولتله شكرا بس مش هقدر اخدهم قالي طب و عشان خاطري و مسك ايدي و ضمها عليه و بقا يحسس عليها فاكسفت و سحبت ايدي و خدت الفلوس ف ابتسم و قام خد قلم و كتب رقمه و قالي اتصل بيا و غمزلي و مشي وقفت متلخبط و مرتبك من يلي حصل بعدين افتكرت يلي حصل فالبروفة ف دخلت انضف و خدت الاندرات طبقتهم لقيته رجع اتخضيت قالي متصلتش بيا لية قولتله معلش كنت بنضف فضحك و قالي طب قولي رقمك فقولتله ، قالي انت هتلبس الاندر ازاي ده غرقان لبن قولتله انا هشيله فالشنطة قالي طب سبني اختارلك واحد فضل يدور لحد م لقيته جايب بانتي حريمي قولتله لا مش هينفع حد يشوفه قالي حد مين قولتله اهلي قالي ابقى خبيه بعيد عن عيونهم بصراحة اقتنعت اصل شكله تحفة قام طلع فلوس قولتله لا مش هينفع قالي هشش ده هدية مني و قام قرصني في بزي اكسفت اوي فضحك و مشي طلعت التيلفون و كتبت رقمه و قمت اتصلت عليه و فضلنا نتكلم لحد م الشيفت خلص كنت بقفل لما يدخل زبون و قبل م اخلص القاه اتصل بيا و فضلنا فترة نتكلم و كان بيطلب مني اجيله يوم الاجازة بس كنت مكسوف فكان هو يلي بيجلي يوم اجازة زميلتي .. يتبع
يا بختك . تتهني يا قمراية
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%