NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
417
نقاط
486
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
[ ] كنت قاعد بذاكر لقيت واحد صحبي بيتصل برد عليه لقيته بيقولي انه مخنوق و مضايق قولتله طب تعالى ع القهوة نقعد و فضفض براحتك قالي معيش فلوس متجيلي البيت انا قاعد لوحدي كلهم سافروا طبعا مكنتش مفكر في حاجة ولا جي في دماغي سكس المهم لبست بنطلون جينز و تشيرت نص و نزلت اروحله نسيت اعرفكوا بيا انا اسلام طولي ١٦٠ و وزني ٨٠ بس مش تخين جسمي ملفوف بس الوزن كله في فخادي و تيزي بارزة و مكورة و طرية زي جسمي و اصلا اجرودي معنديش شعر لا في وشي ولا جسمي و بشرتي خمري و عيني عسلي بس مسبلة تحسها ضيقة كده شبه شرق اسيا و شفايفي بينك و مقلبظة و عندي خدود كل الناس ببتحب تمسكني منها و شعري ناعم و هايش المهم طلعت لصاحبي اسمه زياد هو اطول مني حوالي ١٧٥ و و رفيع بس رياضي مش نحيف و اسمر فاتح كده مش زنجي و عيونه سود المهم ونا قاعد معاه و بنتكلم حسيته بيسبلي كده ونا اصلا عيني مسبلة فكسفت كده و ابتسمت بس كملت كلام عادي ونا اصلا عندي عادة غريبة كده و هي اني لما بكون بسمع حد شفايفي بتنشف فبقعد احرك لساني عليها و ساعات بعضها و تقريبا عشان كده مقلبظه المهم تقريبا لما شافني كده فكرني تعبان و كده انتوا فاهمين مع ان مكنش في دماغي حاجة فجاة لقيته بيحط ايده ع رجلي و بيحسس عليها فاكسفت تاني و ابتسمت لقيته قرب وشه من وشي و غمض عيونه لقتني انا كمان غمضت عيني و شفايفنا اتقبلوا و بقا يبوسني و يعض شفايفي و ايده بقيت ع زبري بتحسس عليه بعدين نزل قعد قدام مني و فتح البنطلون و نزله هو و الاندر و مسك زبري و بقا يمصه احححح جامد اوي بقيت اعض ع شفايفي و بلعب في شعري و مغمض عنيا بعدين قام و قلع الشورت يلي كان لابسه و قعد ع دراع الكنبة فانا عدلت نفسي و بقيت عامل وضع الدوجي و بمصله زبره احححح اسمر و طويل و رفيع بحب النوع ده اوي و البنطلون لحد ركبي و تيزي عريانه فالهوا و بتنبض لحد م زبره وقف لقيته نزل وقف ونا وقفت بقا يبوسني و بيحسس ع تيزي و بيعبصني و شفايفي لازقه فشفايفه بعدين قعد و نزلي البنطلون خالص ف رفعت رجليا و وطيت اقلعته و هو قاعد و ماسك زبره بيدعكه فطلعت بركبي ع الكنبه و تيزي بقيت ع حجره وشه ف وشي فمسك زبره و ظبطته تحت الخرم بقيت انزل عليه سنة سنة لحد م دخل ع الاخر بقيت اتحرك مكاني ونا راكب ع زبره عشان تيزي تتعود عليه بعدين بقيت اقوم و اقعد و اتنطط عليه و هو ماسك تيزي ونا بلعب في شعري و مغمض عنيا و بتمتع بزبره و حلاوته حوالي تلت ساعة بعدين خلاني اعمل وضع الدوجي ع الكنبة و وقف ورايا و بقا يدخله و يطلعه ونا بعض ع شفايفي و مع كل خبطة من زبره اقوله ااااه و اعض ع شفايفي حوالي تلت ساعة كمان لحد م جبهم جوه مني و حسيت بزبره و هو بيرش ونا مغمض عنيا و متكيف لحد م خلص و سحب زبره قام و جه قعد جنبي ونا قعدت مكاني لقيته وطى ع زبري و بقا يدعكه و يمص لحد م جبتهم ع وشه قام باسني و بقيت الحس لبني من ع وشه و بعدين خلاني ادخل التويلت نضفت نفسي و خرجت لبست قام شكرني اني خرجته من مود الضيقة و الخنقة فابتسمت ونا مكسوف و نزل معايا وصلني تاني يوم و احنا فالكلية اول لما شافني شاورلي فانا اكسفت و ابتسمت قام جالي و قعد معايا و حسيت اني خطيبته من كتر الاهتمام و كملنا اليوم و احنا مروحين قالي متيجي معايا نقعد شوية طبعا فهمت غرضه فابتسمت ونا مكسوف بس رحت معاه دخلنا البيت و خدني ع اوضته قعدنا ع السرير بنكلم و لقيته نام براسه ع حجري و لسى بنكلم ونا زي م قولتلك بعض ع شفايفي زي العادة مش هيجان ولا نيلة لقيته بقا يكلم عن ليلة امبارح و اد ايه انبسط و بيتغزل فشفايفي و طلب اني ابوسه فنزلت بشفايفي ع شفايفه و بقينا نبوس بعض بعدين قام و قمت معاه بينا واقفين ع السرير و زنقني فالحيط و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و بيفكلي القميص و البنطلون ف انا بقيت افكله القميص و البنطلون بعدين قعد قدامي و بقا يمصلي لقيت اعصابي فكت فنزلت بجسمي هقعد قام خلاني الف و حطيت المخدة تحت بطني و عامل وضع الدوجي و بقا يبوس تيزي و يلحس بين الوركين ونا بنهج من المتعة و بعض شفايفي و بلعب في شعري مش قادرة بقيت امسك دماغه و ازقها جوه تيزي اكتر فهم اني هجت و مش قادرة قام دعك زبره و حطته في تيزي اححححح طلعت مني اااااه يلهوي بقا يحركه براحة فالاول فمدت ايدي و مسكت ايده و هي سانده ع وركي و بقيت اشده فهم اني عاوزه اجمد بقا يدخل و يطلع اسرع و يرزع في تيزي ونا بموت من المتعة حوالي نص ساعة بعدين سحب زبره فانا لفيت اشوفه ماله قام مسك رجلي و قالي قرب لفيت قعدت ع تيزي و قربت منه بقيت قاعد ع طرف السرير و بعدين نمت ع ضهري و رفعت رجليا قام حط زبره و بقا ينكني تاني ونا بلعب في حلمة صدري و مغمض عنيا فحطلي صباعه فبؤي بقيت امصه و لسى بيرزع جامد حوالي تلت ساعة و بقا زبره بينفض و يتهز فمسكت ايده و بقيت اشده عليا عشان ينطرهم جوه مني فنزل بجسمه عليا و بقا يبوسني و زبره بيرش لبنه جوه تيزي لحد م خلص قام سحبه و قعد قدام مني و بقا يمصلي و يلحس زبري لحد م جبتهم ع وشه قام و خدني التويلت اخد شاور و خصلت و لبست باسني و شاكرني تاني و نزلت من عنده ونا مش مصدق نفسي من المتعة و حاسس اني طاير مش ماشي زي باقي الناس و روحت اذاكر حرفيا كنت باكل الكتب اول مرة اذاكر بسعادة و انبساط بالشكل ده... يتبع
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: بنوتي هايجة, Mo_o, Ameer4ramee و 24 آخرين
ايه الجمال ده , تستاهل كل خير يا عسل , كل نيكه وانت بخير , خلينا على اتصال حبي
 
  • عجبني
التفاعلات: Milf hunter 🔥👑 و Kayla banoty
بنوتى امور لازم الكل يرزعك تلت ساعة
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
فعلا علاج الاكتاءب معركه جنسيه في مكان امان وبين اتنين بيحبو بعض
 
  • عجبني
التفاعلات: Hamoooali، طري و Kayla banoty
[ ] كنت قاعد بذاكر لقيت واحد صحبي بيتصل برد عليه لقيته بيقولي انه مخنوق و مضايق قولتله طب تعالى ع القهوة نقعد و فضفض براحتك قالي معيش فلوس متجيلي البيت انا قاعد لوحدي كلهم سافروا طبعا مكنتش مفكر في حاجة ولا جي في دماغي سكس المهم لبست بنطلون جينز و تشيرت نص و نزلت اروحله نسيت اعرفكوا بيا انا اسلام طولي ١٦٠ و وزني ٨٠ بس مش تخين جسمي ملفوف بس الوزن كله في فخادي و تيزي بارزة و مكورة و طرية زي جسمي و اصلا اجرودي معنديش شعر لا في وشي ولا جسمي و بشرتي خمري و عيني عسلي بس مسبلة تحسها ضيقة كده شبه شرق اسيا و شفايفي بينك و مقلبظة و عندي خدود كل الناس ببتحب تمسكني منها و شعري ناعم و هايش المهم طلعت لصاحبي اسمه زياد هو اطول مني حوالي ١٧٥ و و رفيع بس رياضي مش نحيف و اسمر فاتح كده مش زنجي و عيونه سود المهم ونا قاعد معاه و بنتكلم حسيته بيسبلي كده ونا اصلا عيني مسبلة فكسفت كده و ابتسمت بس كملت كلام عادي ونا اصلا عندي عادة غريبة كده و هي اني لما بكون بسمع حد شفايفي بتنشف فبقعد احرك لساني عليها و ساعات بعضها و تقريبا عشان كده مقلبظه المهم تقريبا لما شافني كده فكرني تعبان و كده انتوا فاهمين مع ان مكنش في دماغي حاجة فجاة لقيته بيحط ايده ع رجلي و بيحسس عليها فاكسفت تاني و ابتسمت لقيته قرب وشه من وشي و غمض عيونه لقتني انا كمان غمضت عيني و شفايفنا اتقبلوا و بقا يبوسني و يعض شفايفي و ايده بقيت ع زبري بتحسس عليه بعدين نزل قعد قدام مني و فتح البنطلون و نزله هو و الاندر و مسك زبري و بقا يمصه احححح جامد اوي بقيت اعض ع شفايفي و بلعب في شعري و مغمض عنيا بعدين قام و قلع الشورت يلي كان لابسه و قعد ع دراع الكنبة فانا عدلت نفسي و بقيت عامل وضع الدوجي و بمصله زبره احححح اسمر و طويل و رفيع بحب النوع ده اوي و البنطلون لحد ركبي و تيزي عريانه فالهوا و بتنبض لحد م زبره وقف لقيته نزل وقف ونا وقفت بقا يبوسني و بيحسس ع تيزي و بيعبصني و شفايفي لازقه فشفايفه بعدين قعد و نزلي البنطلون خالص ف رفعت رجليا و وطيت اقلعته و هو قاعد و ماسك زبره بيدعكه فطلعت بركبي ع الكنبه و تيزي بقيت ع حجره وشه ف وشي فمسك زبره و ظبطته تحت الخرم بقيت انزل عليه سنة سنة لحد م دخل ع الاخر بقيت اتحرك مكاني ونا راكب ع زبره عشان تيزي تتعود عليه بعدين بقيت اقوم و اقعد و اتنطط عليه و هو ماسك تيزي ونا بلعب في شعري و مغمض عنيا و بتمتع بزبره و حلاوته حوالي تلت ساعة بعدين خلاني اعمل وضع الدوجي ع الكنبة و وقف ورايا و بقا يدخله و يطلعه ونا بعض ع شفايفي و مع كل خبطة من زبره اقوله ااااه و اعض ع شفايفي حوالي تلت ساعة كمان لحد م جبهم جوه مني و حسيت بزبره و هو بيرش ونا مغمض عنيا و متكيف لحد م خلص و سحب زبره قام و جه قعد جنبي ونا قعدت مكاني لقيته وطى ع زبري و بقا يدعكه و يمص لحد م جبتهم ع وشه قام باسني و بقيت الحس لبني من ع وشه و بعدين خلاني ادخل التويلت نضفت نفسي و خرجت لبست قام شكرني اني خرجته من مود الضيقة و الخنقة فابتسمت ونا مكسوف و نزل معايا وصلني تاني يوم و احنا فالكلية اول لما شافني شاورلي فانا اكسفت و ابتسمت قام جالي و قعد معايا و حسيت اني خطيبته من كتر الاهتمام و كملنا اليوم و احنا مروحين قالي متيجي معايا نقعد شوية طبعا فهمت غرضه فابتسمت ونا مكسوف بس رحت معاه دخلنا البيت و خدني ع اوضته قعدنا ع السرير بنكلم و لقيته نام براسه ع حجري و لسى بنكلم ونا زي م قولتلك بعض ع شفايفي زي العادة مش هيجان ولا نيلة لقيته بقا يكلم عن ليلة امبارح و اد ايه انبسط و بيتغزل فشفايفي و طلب اني ابوسه فنزلت بشفايفي ع شفايفه و بقينا نبوس بعض بعدين قام و قمت معاه بينا واقفين ع السرير و زنقني فالحيط و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و بيفكلي القميص و البنطلون ف انا بقيت افكله القميص و البنطلون بعدين قعد قدامي و بقا يمصلي لقيت اعصابي فكت فنزلت بجسمي هقعد قام خلاني الف و حطيت المخدة تحت بطني و عامل وضع الدوجي و بقا يبوس تيزي و يلحس بين الوركين ونا بنهج من المتعة و بعض شفايفي و بلعب في شعري مش قادرة بقيت امسك دماغه و ازقها جوه تيزي اكتر فهم اني هجت و مش قادرة قام دعك زبره و حطته في تيزي اححححح طلعت مني اااااه يلهوي بقا يحركه براحة فالاول فمدت ايدي و مسكت ايده و هي سانده ع وركي و بقيت اشده فهم اني عاوزه اجمد بقا يدخل و يطلع اسرع و يرزع في تيزي ونا بموت من المتعة حوالي نص ساعة بعدين سحب زبره فانا لفيت اشوفه ماله قام مسك رجلي و قالي قرب لفيت قعدت ع تيزي و قربت منه بقيت قاعد ع طرف السرير و بعدين نمت ع ضهري و رفعت رجليا قام حط زبره و بقا ينكني تاني ونا بلعب في حلمة صدري و مغمض عنيا فحطلي صباعه فبؤي بقيت امصه و لسى بيرزع جامد حوالي تلت ساعة و بقا زبره بينفض و يتهز فمسكت ايده و بقيت اشده عليا عشان ينطرهم جوه مني فنزل بجسمه عليا و بقا يبوسني و زبره بيرش لبنه جوه تيزي لحد م خلص قام سحبه و قعد قدام مني و بقا يمصلي و يلحس زبري لحد م جبتهم ع وشه قام و خدني التويلت اخد شاور و خصلت و لبست باسني و شاكرني تاني و نزلت من عنده ونا مش مصدق نفسي من المتعة و حاسس اني طاير مش ماشي زي باقي الناس و روحت اذاكر حرفيا كنت باكل الكتب اول مرة اذاكر بسعادة و انبساط بالشكل ده... يتبع
يا بختك بى صاحبك حاسه انو فحل اووووووى اححححح
 
  • عجبني
التفاعلات: Malik Asad، بطل مصر في نيك الطيز و Kayla banoty
اسلوب جميل ومثير
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
هو الصاحب ليه عند صحبو ايه غير يخفف همو
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty و تيار
  • بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty, Malik Asad, mrgika و شخص آخر
🔥🔥🔥
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Kayla banoty
الصديق وقت الضيق
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
اي حد مدايق طيزي تخفف همو
 
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Kayla banoty, Malik Asad, بطل مصر في نيك الطيز و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه الجمال ده , تستاهل كل خير يا عسل , كل نيكه وانت بخير , خلينا على اتصال حبي
متيجى خاص كده اشوف طيزك الحححححلوه اللى بتقول عليها دى
مستنييكك اووى... ححححححح
 
[ ] كنت قاعد بذاكر لقيت واحد صحبي بيتصل برد عليه لقيته بيقولي انه مخنوق و مضايق قولتله طب تعالى ع القهوة نقعد و فضفض براحتك قالي معيش فلوس متجيلي البيت انا قاعد لوحدي كلهم سافروا طبعا مكنتش مفكر في حاجة ولا جي في دماغي سكس المهم لبست بنطلون جينز و تشيرت نص و نزلت اروحله نسيت اعرفكوا بيا انا اسلام طولي ١٦٠ و وزني ٨٠ بس مش تخين جسمي ملفوف بس الوزن كله في فخادي و تيزي بارزة و مكورة و طرية زي جسمي و اصلا اجرودي معنديش شعر لا في وشي ولا جسمي و بشرتي خمري و عيني عسلي بس مسبلة تحسها ضيقة كده شبه شرق اسيا و شفايفي بينك و مقلبظة و عندي خدود كل الناس ببتحب تمسكني منها و شعري ناعم و هايش المهم طلعت لصاحبي اسمه زياد هو اطول مني حوالي ١٧٥ و و رفيع بس رياضي مش نحيف و اسمر فاتح كده مش زنجي و عيونه سود المهم ونا قاعد معاه و بنتكلم حسيته بيسبلي كده ونا اصلا عيني مسبلة فكسفت كده و ابتسمت بس كملت كلام عادي ونا اصلا عندي عادة غريبة كده و هي اني لما بكون بسمع حد شفايفي بتنشف فبقعد احرك لساني عليها و ساعات بعضها و تقريبا عشان كده مقلبظه المهم تقريبا لما شافني كده فكرني تعبان و كده انتوا فاهمين مع ان مكنش في دماغي حاجة فجاة لقيته بيحط ايده ع رجلي و بيحسس عليها فاكسفت تاني و ابتسمت لقيته قرب وشه من وشي و غمض عيونه لقتني انا كمان غمضت عيني و شفايفنا اتقبلوا و بقا يبوسني و يعض شفايفي و ايده بقيت ع زبري بتحسس عليه بعدين نزل قعد قدام مني و فتح البنطلون و نزله هو و الاندر و مسك زبري و بقا يمصه احححح جامد اوي بقيت اعض ع شفايفي و بلعب في شعري و مغمض عنيا بعدين قام و قلع الشورت يلي كان لابسه و قعد ع دراع الكنبة فانا عدلت نفسي و بقيت عامل وضع الدوجي و بمصله زبره احححح اسمر و طويل و رفيع بحب النوع ده اوي و البنطلون لحد ركبي و تيزي عريانه فالهوا و بتنبض لحد م زبره وقف لقيته نزل وقف ونا وقفت بقا يبوسني و بيحسس ع تيزي و بيعبصني و شفايفي لازقه فشفايفه بعدين قعد و نزلي البنطلون خالص ف رفعت رجليا و وطيت اقلعته و هو قاعد و ماسك زبره بيدعكه فطلعت بركبي ع الكنبه و تيزي بقيت ع حجره وشه ف وشي فمسك زبره و ظبطته تحت الخرم بقيت انزل عليه سنة سنة لحد م دخل ع الاخر بقيت اتحرك مكاني ونا راكب ع زبره عشان تيزي تتعود عليه بعدين بقيت اقوم و اقعد و اتنطط عليه و هو ماسك تيزي ونا بلعب في شعري و مغمض عنيا و بتمتع بزبره و حلاوته حوالي تلت ساعة بعدين خلاني اعمل وضع الدوجي ع الكنبة و وقف ورايا و بقا يدخله و يطلعه ونا بعض ع شفايفي و مع كل خبطة من زبره اقوله ااااه و اعض ع شفايفي حوالي تلت ساعة كمان لحد م جبهم جوه مني و حسيت بزبره و هو بيرش ونا مغمض عنيا و متكيف لحد م خلص و سحب زبره قام و جه قعد جنبي ونا قعدت مكاني لقيته وطى ع زبري و بقا يدعكه و يمص لحد م جبتهم ع وشه قام باسني و بقيت الحس لبني من ع وشه و بعدين خلاني ادخل التويلت نضفت نفسي و خرجت لبست قام شكرني اني خرجته من مود الضيقة و الخنقة فابتسمت ونا مكسوف و نزل معايا وصلني تاني يوم و احنا فالكلية اول لما شافني شاورلي فانا اكسفت و ابتسمت قام جالي و قعد معايا و حسيت اني خطيبته من كتر الاهتمام و كملنا اليوم و احنا مروحين قالي متيجي معايا نقعد شوية طبعا فهمت غرضه فابتسمت ونا مكسوف بس رحت معاه دخلنا البيت و خدني ع اوضته قعدنا ع السرير بنكلم و لقيته نام براسه ع حجري و لسى بنكلم ونا زي م قولتلك بعض ع شفايفي زي العادة مش هيجان ولا نيلة لقيته بقا يكلم عن ليلة امبارح و اد ايه انبسط و بيتغزل فشفايفي و طلب اني ابوسه فنزلت بشفايفي ع شفايفه و بقينا نبوس بعض بعدين قام و قمت معاه بينا واقفين ع السرير و زنقني فالحيط و بقا يبوسني و يحسس ع جسمي و بيفكلي القميص و البنطلون ف انا بقيت افكله القميص و البنطلون بعدين قعد قدامي و بقا يمصلي لقيت اعصابي فكت فنزلت بجسمي هقعد قام خلاني الف و حطيت المخدة تحت بطني و عامل وضع الدوجي و بقا يبوس تيزي و يلحس بين الوركين ونا بنهج من المتعة و بعض شفايفي و بلعب في شعري مش قادرة بقيت امسك دماغه و ازقها جوه تيزي اكتر فهم اني هجت و مش قادرة قام دعك زبره و حطته في تيزي اححححح طلعت مني اااااه يلهوي بقا يحركه براحة فالاول فمدت ايدي و مسكت ايده و هي سانده ع وركي و بقيت اشده فهم اني عاوزه اجمد بقا يدخل و يطلع اسرع و يرزع في تيزي ونا بموت من المتعة حوالي نص ساعة بعدين سحب زبره فانا لفيت اشوفه ماله قام مسك رجلي و قالي قرب لفيت قعدت ع تيزي و قربت منه بقيت قاعد ع طرف السرير و بعدين نمت ع ضهري و رفعت رجليا قام حط زبره و بقا ينكني تاني ونا بلعب في حلمة صدري و مغمض عنيا فحطلي صباعه فبؤي بقيت امصه و لسى بيرزع جامد حوالي تلت ساعة و بقا زبره بينفض و يتهز فمسكت ايده و بقيت اشده عليا عشان ينطرهم جوه مني فنزل بجسمه عليا و بقا يبوسني و زبره بيرش لبنه جوه تيزي لحد م خلص قام سحبه و قعد قدام مني و بقا يمصلي و يلحس زبري لحد م جبتهم ع وشه قام و خدني التويلت اخد شاور و خصلت و لبست باسني و شاكرني تاني و نزلت من عنده ونا مش مصدق نفسي من المتعة و حاسس اني طاير مش ماشي زي باقي الناس و روحت اذاكر حرفيا كنت باكل الكتب اول مرة اذاكر بسعادة و انبساط بالشكل ده... يتبع
يا بختك
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%