NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
419
نقاط
493
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
 
  • عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: موجب حلوان, الباحث عن الشيميل, Mostafa_younis و 43 آخرين
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
روعة
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انا نفسي اتناك, Mai Khalifa, عاشقة و شخص آخر
روعه اوي ياريت تنزل الأجزاء التاني بسرعه و ممكن تحط أنها تعرفو علي أصحاب الشيميل اللي زيها و يعملو عليه حفله
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انا نفسي اتناك, مودي السالب, loly loly و شخص آخر
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
Nice
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: انا نفسي اتناك و Kayla banoty
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
حلوة ❤️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: انا نفسي اتناك و Kayla banoty
نفسي اتناك من شيميل لكن مش بالعنف والسادية
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انا نفسي اتناك, مودي السالب, عاطفى و شخص آخر
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
مافي أجزاء تانية للقصة ؟ 😅
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انا نفسي اتناك، Mai Khalifa و Kayla banoty
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
القصه دى حقيقيه ولا لا عشان نفسى اروح الفندق ده اوى
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مودي السالب, فحل الفحول اليمني, Jooks و 3 آخرين
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
روعة هيجت كس امي ههه انا عايز اروح فندق زي ده 😭😭😭
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: انا نفسي اتناك, فحل الفحول اليمني, Jooks و شخص آخر
نتظر تكمله
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: انا نفسي اتناك و Kayla banoty
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
نفسي ف شيميل او ملكه ساديه جاده من المنصوره 🥺
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انا نفسي اتناك, marwan dayout, Kayla banoty و شخص آخر
حظك حلو قوى .
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انا نفسي اتناك, فحل الفحول اليمني, Kayla banoty و شخص آخر
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
نفسي ف شيميل او ملكه ساديه جاده من المنصوره
حظك حلو قوى .
ليه
 
  • ماااشي
  • عجبني
التفاعلات: انا نفسي اتناك و فكرى
كمل يخربيت الهيجان
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: انا نفسي اتناك, Jooks, marwan dayout و شخص آخر
روعه اوي ياريت تنزل الأجزاء التاني بسرعه و ممكن تحط أنها تعرفو علي أصحاب الشيميل اللي زيها و يعملو عليه حفله
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: انا نفسي اتناك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي انتاك ي ناااااااس
 
  • عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: انا نفسي اتناك, فحل الفحول اليمني, Jooks و شخص آخر
[ ] كنت طالع رحلة لوحدي و بعد م خلصت اليوم كسلت اروح فقلت ابات و تاني يوم ارجع كده كده معنديش حاجة مهمة فـ رحت فندق درجة تالتة و سالت عن اوضة الموظف اعتذر و قالي هو الـ متاح سرير في اوضة دبل فكرت شوية بعدين قلت مش مهم حاجة تقضي الغرض و السلام مع اني مبحبش ابات مع حد و بخاف من السرقة بس قلت لنفسي دي ليلة و بكره هروح و طلعت مع الواد يوريني الغرفة و دخلت ملقتش حد قلت يمكن فالحمام قعدت مكاني و بعدين فردت جسمي ع السرير و احاااا لقيت بنت خارجة من الحمام رابطة البشكير ع صدرها و شعرها مغطي كتافها و جسمها منحوت شفتها استغربت ازاي الواد مقعدني فاوضة مع بنت ده لو فندق شمال مش هيعمل كده المهم شافتني اتخضيت قولتلها اسف الواد مقاليش انك بنت باصتلي و ضحكت و قالتلي لا عادي حصل خير قولتلها انا هنزل ازعقله و هسبلك الغرفة قالتلي لأ ارجوك مفيش مشكلة بالعكس خد راحتك قولت لنفسي اي الجمدان ده! هي واثقة في نفسها ازاي كده ، طب واثقة فيا ازاي المهم قعدت و هي قعدت زي م هي بالشكير و سرحت شعرها و قامت عملته ديل حصان و مسكت كتاب و بقيت تقرا ونا ببص ع جسمها و رجلها من تحت لتحت و سخنان نيك بعدين لقيت عينها جت في عيني فضحكت لقيتها باصتلي و ضحكت فبصيت قدامي و عملت نفسي بفتح الشنطة بشوف حاجاتي و قمت طلعت هدوم نوم مع اني كنت مقرر انام زي م انا حتى بالشوز بس لما لقيت الفرسة دي معايا الشيطان بقا يلعب فدماغي فقلت اقوم اعملها زيها و ابين جسمي يمكن تعجب بيا و قمت رحت عند الباب وطيت فكيت الشوز و قلعته ببص عليها لقيتها باصة عليا و مركزة ع تيزي ف عيني جت ف عينها ف هي ضحكت فانا ضحكت انا كمان و افتكرت بوست كان بيقول ان البنات بتحب الولد يلي تيزه كبيرة فخمنت انها من النوع ده ففرحت عشان تيزي كيرفي و سكسي بعدين وقفت عند السرير و قلعت القميص لقيتها باصلي و مبتسمة فابتسمت قامت غمزتلي بعينها معرفش لية اكسفت كأن ولد هو يلي بيغنزلي و لبست تشيرت قطن و قلعت الجينس و لبست ميلتون و قعدت و كل ده ملاحظ عينها عليا بترقابني و بتفصص كل سنتي فيا ونا كمان كنت باكلها بعنيا المهم مسكت الفون و بسكرول لقيتها قامت و جت عند سريري و قالتلي ممكن تساعدني و ماسكة كريم في ايدها قولتلها اعمل ايه؟ قالتلي تعملي مساج ع رجلي قولتلها مفيش مشكله قمت و اتحركت لطرف السرير و هي قعدت و فردت رجل و الرجل التانية متنية و حطيت اليشكير بين رجلها بتداري مكان العفة مسكت الكريمة فتحته و بقيت ادعك رجلها و سخنان و ايدي يتطلع سنة سنة لفوق لحد م وصلت لفخدها و هي مبتسمة و مبسوطة كنت سخنت و عرقت فقالتلي الجو حر ولا اية قولتلها اه اوي قالتلي طب خد رحتك و اقلع ابتسمت و قمت قلعت التشيرت و الميلتون و هي بتبص ع جسمي ابيض و ناعم زي القشطة هتاكلي بعينها المهم بقيت بالاندر بس قالتلي متيجي هعملك انا مساج تعالى اقعد فرحت زي الاهيل و قلت شكلها سخنت هي كمان قامت و رحت فتحت شنطتها و لقيتها جايبة حبل استغربت قالتلي جاهز قولتلها ااه قامت مسكت ايديا ريطتهم و ربط رجليا ونا نايم ع بطني بس الحبل مكنش مشدود كان مرخي شوية و هاقولكم لية دلوقتي المهم دماغي مش مجمعة اي يلي هيحصل طب هي سادية ولا ايه؟! المهم سالتها اية لازمته الحبل ده فابتسمت و قالتلي اصل هعملك هارد فانا استغربت عمري م شفت حاجة زي كده بس قلت اسايرها للأخر و بقيت تدعكلي ضهري و رقبتي ونا مبسوط فشخ بلمسة ايدها ناعمة و رقيقة احححح المهم بقيت تمسج جسمي و بتحكي معايا عن شغلي و حياتي و بقيت تسالني عن علاقتي و هوب فجأة لقيتها بتسال اذا كنت جربت المثلية بصراحة كنت هنكر فالعادي بعمل كده بس وقتها مكنتش مهتم ولا خايف اني اعترفلها كده كده دي اول و اخر مرة هشوفها مش هكسف من حاجة فقولتلها اااه جربت قالتلي بجد!! شكلك شقي فابتسمت و قولتلها لأ مش اوي كانت بتدلك رجلي قامت قرصتني في وركي و قالتلي بلاش تواضع ده انت باين عليك مش راحم نفسك فابتسمت و قولتلها عرفتي منين قامت قالتلي بامارة تيزك المكورة المهلبية دي يخربيتك تتاكل اكل و قربت من تيزي و عضتها فانا قولتلها اااه و ابتسمت مع ان الحركة جريئة من واحدة مع واحد و المفروض كنت اعمل اني مستغرب و اضايق بس لقتني حسيت بلبونة و شرمطة و عضت ع شفتي فهي لما شفتني علق كده ابتسمت و قالتلي عارف! انا اول لما شفتك و شفت جمالك عجبتني عشان كده هبسطك مفهمتش بس لقيتها فكت البشكير و رمته و مسكت وسطي شدته خلتني اعمل وضع الدوجي و لقيتها لازقة فيا كأن راجل راكب مرا فقلت يمكن بتسخني بس احا لو ده قصدها انا حرفيا الموضوع جه عكس معايا و زبري انكمش و تيزي هي الـ سخنت و بقيت تفتح و تقفل و وشي احمر و بقيت مكسوف اووي ف لفت دماغي لقيتها مبتسمة و بتحسس ع تيزي مختش بالي من نصها التحتاني عشان لازقة فيا بس شد انتباهي بزازها مكورة و بارزة و في نفس الوقت بيتمرجحوا يعني بزازها طرية تتعصر اوووف جامدة فشخ بعدين لقيتها بتخبط وسطها ف تيزي و قربت مني و نامت ع ضهري و قالتلي مبسوط قولتلها طالما انتي مبسوطة انا مبسوط فجأة حسيت بحاجة ناشفة بتحك في تيزي معرفتش ابص بس خمنت انها شيميل احاااا اي الجمدان ده قالتلي اكمل قولتلها اممم قامت مسكت الاندر بتاعي قطعته و حطيت وشها عند تيزي و بقيت تلحسها و تدخل لسانها جوة تيزي اححح و بقيت تحط صوابعها لحد م وسعتها و قامت حطت زبرها بين وراكي و بقيت تمشيه و تزحقله و تحركه لفوق و لتحت ونا فعالم تاني مغمض عنيا و بزووم كل ده ونا في وضع الدوجي بس نمت بدماغي من كتر المتعة و هي بتخربش ضهري و تلسوع تيزي بكفوف لحد م احمرت بعدين لفت و جت قدامي بقا زبرها قدام وشي بقيت امصه و هي بتضربني بالقلم لما لقتني مستسلم و متكيف لقيتها بـ تف ع وشي لما لقتني مبسوط فكت ايدي و بقيت ادعك زبرها كاني بضربلها عشرة و بقيت امسحه في وشي و الحسه و الحس البضان و هي مبسوطة و ماسكة شعري لحد م هاج زبرعا قامت مسكت دماغي و بقيت تنكني في بؤي و تحشره لحد م وشي احمر و زوري اتخنق فطلعته و ضربتني قلم و لفت جت ورايا و مسكت تيزي و قامت رشقت زبرها اتزفلط ع طول من غير مجهود و بقيت تنكني و تحسس ع تيزي و بزازي بشكل رومانسي و هادي حوالي تلت ساعة بعدين فكت رجليا و خلتني نمت ع ضهري و رفعت رجليا و رجعت تنيك و حط ايدها ع رقبتي بتخنقني لحد م وشي يحمر و ايدها بتلسعوني بالقلم و تقرص بزازي حوالي تلت ساعة كمان و قامت طلعته و خلتني انزل اقعد تحت منها غمضت عيني و هي بتدعك زبرها لحد م جبتهم ع وشي فتحت عيني لقيتها مبتسمة و بتضرب زبرها ع شفايفي و خدودي قمت مسكته مصته و لحست اللبن من عليه فــ قعدت ع السرير ونا قعدت مكاني ع الارض جنب رجلها ابوسها و الحسها و هي بتلعب في شعري و تضربني بالقلم لما لقتني هايج و لسى مشبعتش حطيت صباعها في بؤي الحسه و بقيت تدعك زبرها لحد م وقف و خلتني اقوم اقعد عليه و بقيت اتنطط و هي ماسكة بزازي بتعصرهم بعدين مسكتني لفت بيا بقيت نايم ع بطني و هي فوق مني و بقيت تدخل و تخرج زبرها ونا تحت منها مش قادر بفرفر لحد م سخنت بقيت ترزع حسيت ان اللكوندة كلها سمعت صوت بضانها بتسقف ع بضاني ونا بتلوى و مش قادر و بفرك تحت منها عاوز اهرب من زبرها قبل م يقسمني نصين و هي مسيطرة عليا بقيت اتني رجلي من كتر الوجع و ازحف بجسمي لقيتها وقفت نيك و طلعت زبرها و قامت لسعتني كف ع تيزي خليتها تترج و نيمتني ع ضهري و رفعت رجليا خلتني امسكهم و قام حطيت زبرها و هي باصة في عيني و مبتسمة اول لما دخل قامت نامت عليا و مسكت كتافي و بقيت تهبد و ترشق زبرها بكل عنف بقيت مش قادر هصوت حطيت ايدي ع بؤي و غمضت عنيا من كتر الوجع و المتعة برضوا و هي زي التور الهايج بتفشخ تيزي و بقيت تمسك و تفرك حلمة صدري و تخربشني حوالي نص ساعة و قامت جبتهم جوه تيزي من كتر الهياج فضل زبرها ينطر جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق لحد م بطني اتملت حطيت شفايفها ع شفايفي و بقيت تبوسني و عينها في عنيا لما لقتني سايح و خول في نفسي بقيت تخطف بوسة و تضربني قلم ع خدي ونا مسلوب الارداة و تكررها لحد م خدودي احمرت قامت هاجت عليا و بقيت تعض شفايفي و رقبتي و تلسوع فخادي ونا بقولها ااااه اااي براحة و هي تقولي كسم لبونتك انت ازاي راجل انت شرموطة بنت شرموطة و ترجع تاكل بزازي و تعضهم بقا جسمي كله لاف بايت و تقولي بجد انت عسلية ع مهلبية عاوزه اكلك يخربيت جمال امك كل ده و زبرها لسى جوه مني من كتر الهياج حسيته بينبض و بيقف جوه تيزي قولتلها اااه اااح زبرك ده مبيشبعش قالتلي ونتي يتشبع منك يا قحبة و بقيت تنيك و هي ركباني و مسكت رجليا و ضغطتهم ع صدري و بقيت ترزع كأنها بتحفر بير ونا بصوت براحة عشان منتفضحش مع ان كان نفسي اسمع الشارع كله اني بتعشر وبتروق و هي نازلة طالعة فوق مني حوالي تلت ساعة و قامت من عليا و خلتني اقوم اقف عند الشباك و فلقست تيزي و موطي و هي جت من ورايا و ظرفطني و بقيت تفشخ خرم تيزي خليته كس و ماسكة كتافي و بتدخل للاخر لدرجة ان حسيت ان ممكن الحوض بتاعها يدخل فالحوض بتاعي من قوة الرزع كان جسمي كله بيتنفض و رجليا مش شيلاني قامت شالتني و بزازها بتحك في ضهري و زبرها جوه تيزي و نيمتني ع السرير ع بطني و فتحت رجليا و بقيت تطلع زبرها و ترجع ترشق مرة واحدة لحد م قربت تجيب قامت حطت زبرها و مسكت شعري بقيت تنيك و تشد راسي حوالي خمس دقايق بس كنت هموت من الوجع فجاة وقفت و نامت عليا و لفت دماغي و بقيت تبوسني حسيت انها بتشفط روحي و ايدها بتخنق رقبتي و زبرها بيفضي لبنه جوه خرم تيزي حوالي خمس دقايق كمان كان جسمها هدي و رجعت لــ عقلها قامت قالتلي انبسط قولتلها امممم قالتلي معلش تعبتك بس مش بكيف غير لما انيك بعنف قولتلها انا كمان انبسط باسلوبك قامت ابتسمت و قربت شفايفها ع شفايفي فكرتها هتبوستي لقيتعا تفت جوه بؤي و عينها فعيني فابتسمت فهي كمان ابتسمت و قامت باستني و سحبة زبرها و قامت من عليا و جت عند وشي و حطيت زبرها في بؤي الحسه بقيت اكله و امصه و انضفه و لحست البضان و عيني في عينها و مبتسمة و مستني رد فعلها لقيتها ابتسمت و تفت ع وشي و جوه بؤي و عينها في عيني كأنها بتقولي لو بتحبني بجد ابلعهم فــ بلعت لبنها الـ كان في تيزي و هي دخلت الحمام تتشطف ونا قمت قلت افرد جسمي لحد م هي تخلص الشاور بتاععا و ابقى اخد شاور بعدها بس من كتر التعب نمت ملط ع بطني ونا متكيف و مبسوط لحد الصبح لقيتها قومتني اول لما شفتها فرحت و اتاكدت ان ده مكنش حلم قالتلي كسم تيزك انا مسكت نفسي بالعافية كنت هنيكك اربعين مرة ونتا زي الخول كده نايم ع بطنك فضحكت و قولتلها م انا خول فعلا قالتلي يابت انتي مراتي فابتسمت فقالتلي البس عشان لو بتاع الفندق دخل علينا و هي لمت شعرها و لبست هدوم ولاد و نزلت عشان تفطر و تصطبح بس انا كنت مهدود و جسمي مكسر قمت لبست شورت و نمت لحد الضهر .. يتبع
هو في شيميل ف مصر بجد.؟اصل انا بشوف الشيميل ف الافلام بس و بهيج ع زبهك ببقى عايز اخدوا ف ظيزي ميخرجش تان
يريت لو في واحده شيميل تكلمني.
 
نفسى اتجوز شيميل
 
  • عجبني
التفاعلات: مودي السالب
ججميله اوووي
 
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Bodaالزبييير و Mohdoah

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%