NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
419
نقاط
493
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
كنت نايم كسلت اروح الجامعة و اختي مكنتش تعرف فاتصلت بصاحبها و قالتلها يجي يقعد معاها لما وصل خدته و قعدت فالصالة و بقوا يكلموا فانا قمت سمعت صوت مش مميز مين ده فكرته التلفزيون بس لقيت صوت اختي بتتلبون ع حد فكرتها بتكلم فالتليفون مكنتش متوقعة انها شرموطة بالرغم انها عايش حياتها بحرية و لبسها كله سكسي و مركبالي قرون فالشارع بس مش لدرجة انها تجيب حد يزنقها فالبيت فقربت من الباب و بقيت سامعهم احاااا ده فعلا في حد معاها و بيبوسها و صوته هيجان فشخ و هي كمان صوتها حيحانة موووت مبقتش قادر و حسيت اني هيجان فشخ و هو بيعاكسها و بيقولها كلام سافل و هي بتتلبون عليه بعدين قالها احنا هنقضيها كلام قولتله عاوز اي قالها انتي مش قولتلي انك مشتاقة لزبري قالتله عنيا قالها طب انزلي سلمي عليه و ورويني كان وحشك اد ايه ف هي طلعتله زبره و ابتدت تمص مستحملتش اسمع بس ، فتحت الباب عشان اتمتع بشكلها و هي تحت رجله فالباب عمل صوت اول لما شافني استغرب فهي ضحكت و قالتله ده اخويا الخول يلي قولتلك عليه فانا وقفت مبسوط انهم متخضوش فقالتلي تعالى رحت عندها ونا وشي محمر من الهيجان و باصص فالارض قالتلي اقعد فقعدت جنبها و مسكت زبر الواد بقيت تدعكه و قالتلي مص و الواد قاعد مبيكلمش قمت بصيت فعينه كأني بستأذنه فابتسم قمت مسكت زبره و وطيت حطيته فبؤي لقيته مبسوط كملت مص و لحس و بضربه ع وشي و هي بتزق دماغي عشان زبر الواد يدخل في زوري لحد م هاج قالتلي قوم مكنش هاين عليا اسيب زبره الجامد اووي ده بس سمعت كلامها و قمت قامت لفتني بقيت تيزي قدام وشها ونا باصص ناحية الاوضة و قامت شدت بنطلوني ونا متعود مش بلبس بوكسر و قربت وشها و بقيت تبوس تيزي و تلحس الخرم مقدرتش استحمل قمت وسعت بين رجليا و وطيت عشان تاخد راحتها قامت تفت ع ايدها و بعبصتني و بقيت تدخل صباع و اتنين و تلاتة ونا بتوجع بدلع و الاهات طالعة مني و صاحبها ماسك زبره بيدعكه بعدين خلتني الف و اقعد ع زبر صاحبها و هو م صدق و بقا يشدني ونا كل م يدخل سنة اقوله اااه اااححح لحد م زبره دخل ونا فرحان و عنيا متشعلقة و ابيضت من المتعة زبره ضخم اوي طويل و عريض كسم الخيار الحجم ده مشقتوش من زمان و بعدين بقا يرزع ف تيزي ونا بصوت و بحط ايدي ع بؤي عشان الجيران و هي بتضحك فرحانة و بتقوله اجمد عاوزاك تفشخه فسخن و قام مقلعني التشيرت و بقا يعصر بزازي و يشد الحلمة ونا بتمتع و بقوله اااه و بس حوالي ربع ساعة بيخبط فيا بعدين قومني و قالها احا ده خول بجد قالتله ده خدام زبرك من دلوقتي فهاج و قام قلع ملط و اختي جنبه بتساعده و بتحسس ع صدره و بتدعك زبره و بيبوسوا بعض ونا قاعد بتفرج و بقرص بزازي قام بصلي و قالي اقلع ع طول قلعت البنطلون قام جه عندي و شدني و فتحت رجليا بقيت دماغي تحت و تيزي مفشوخة قدلمه و بقا يلحسها بعدين حط زبره و سابه فهي قالتله ايه تعبت قام ضحك و قالها اتفرجي و رفعني بقيت في حضنه و اختي فرحانة و بتضحك ع منظري و بتضربني ع تيزي و هو بينططني و رجليا حولين وسطه و هاتك يا رزع قالها افتحي الشباك فانا اكسفت و حطيت دماغي ع كتفه قالتله هو ناقص فضايح ده الشارع كله عارف انه خول فضحك و قالي صحيح الكلام ده قولتله اممم قام نزل بيا ع الكنبة بقا نايم عليا و رجليا مرفوعه سبعاوي و اختي جنبه بتبوسه و بتمص لسانه و كمل نيك حوالي نص ساعة لحد م جابهم بقا يقفش لاختي و هي مطلعه بزازها و بقا يلحسهم و يمصهم و هي بتصوت و هو بيزوم اول م لما خلص رزعني كف ع تيزي و قالي كسم خرمك زي كس النسوان ف انا ابتسمت فرحان اني بسطته و اختي اخدته و دخلت الحمام ياخد شاور ملط و هي بقميص النوم و سامعهم بيضحكوا و هي بتصوت و بتزوم تقريبا زنقها بيفشخ جسمها الملبن المهم خلص و طلع و هي بتنشف جسمه بالبشكير و بعد م لبس قالها ده طلع خول بجد قالتله ده شرموطة قالها الواد عينه ف عيني و متكيف مش مكسوف عاوزني نكسر عينه فهي ضحكت و قالتله خلاص المرة الجاية نصوره فضحك و نزل رجعت لقتني نايم ع بطني قامت ضربتني عليها و قالتلي ايه رايك ف ابتسمت و سكت قالتلي احا يلبوة متردي فضحكت و قولتلها جامد ف ضحكت و قالتلي يعني روقك قولتلها اممم قالتلي طب ادخل نام جوه قمت خدت بنطلوني و دخلت فضحكت ولا اجدعها شرموطة قالتلي مش هتغسل اللبن قولتلها لا انا مش نازل ف بحبه يفضل جوه ف ضحكت قالتلي ده انتي شرموطة ونا معرفش فضحكنا قالتلي بس شكلك خبرة يلبوة انتي بتتناكي من امتى فابتسمت و قولتلها دي اول مرة قالتلي يعني مصطفى لما كان بيجيبك و تقفلوا الباب مكنش بيرعك زبرين ع الماشي ابتسمت بكسوف و سكت ف ضحكت و قالتلي يبقا كان بيبلعك زبره مكسوفة من ايه يمتناكة ده انا شفتك بعيني بتتناكي قولتلها ونبي هو الخيار بس فضحكت ولا اجدعها شرموطة فاكسقت و سبتها و دخلت و هي لسى بتضحك قالتلي متكسفبش يابت انا اختك و لقيتها جت ورايا و قالتلي انا كنت شاكة انك خول لما كنت بشوف صحابك بيعكسوني قدامك ونتا رافع قرونك بس مكنتش متخيلة انك بتاخد فيها قولتلها اي ده انتي كنتي بتسمعيهم قالتلي احا انتي مفكراني طرشة قولتلها يعني كنتي مبسوطة ف ضحكت و قالتلي بكون مبسوطة بيكي ونتا واقف زي الخول و صحابك بينهشوا لحم اختك قولتلها ده فكرتك هتزعلي قالتلي لية يروحي انا اوبن مايند قولتلها طب هتجيبي صحبك تاني فضحكت و قالتلي هساله قولتله امتى قالتلي باليل قولتلها خلاص خليه سر بينا ف ضحكت و قالتلي وماله و خرجت ونا كملت نوم لما صحيت لقيت ماما بتبصلي و بتضحك مفهمتش فاختي قالتلي صباح الخير يلبوة العيلة فانا وشي احمر بس ضحكت بكسوف قالتلي مالك يا بت مكسوفة من اي مردتش فماما قالتلها خلاص بقا سبيها تخبي هنشوف هتخبي لحد امتى و ضحكت لسى هتكلم فماما قالتلي ولا يهمك يا كسمك المهم انك انبسطي و سكتت بعدين قالتلي بالحق كايلا قالتلي انه روقك فايتسمت ونا مكسوف فقالت ل كايلا هو جي امتى عشان اتعرف ع الدكر يلي روق الشرموطة الكبيرة قالتلها احا يعني ان الشرنوطة الصغيرة قالتها احتين يكسمك ومال انتي ايه يلا اتصلي جيبه دلوقتي بعدين بصتلي و قالتلي انتي مش كنتي عاوزه تعرفي هيجي امتى ف كايلا رقعت ضحكة شرموطة و قالتلها طب و بابا قالتلها هو انتوا خلتوا فيها بابا قصدك قرني فضحكنا ف كملت كلامها و قالتلها ملكيش دعوة ب قرني انا هتصرف فعلا كايلا قامت كلمته بدلع.. كايلا: الو ازيك ي قلبي احمد: اي يا لبوتي كايلا: انتا فين احمد: اشمعنى كايلا: عاوزاك دلوقتي احمد: خير اقابلك فين كايلا: تعالى البيت احمد: اممم عشان الخول يلي عندك كايلا: متحرقش المفاجاة احمد: طب انا مشغول ممكن بكرا كايلا: متتأخرش احمد: سلام ي لبوتي كايلا: سلام ي روحي قفلت معاه و باصت لماما قالتلها جي بكرا فماما قالتلها طب يبقا نجهز اختك فانا قولتلها هنعمل اي قالتلي انا معنديش صبيان متناكة لازم تبقى مرا فضحكت و قالتلها ماشي و قامت حضرت الاكل و قعدنا اكلنا و اتفرجنا شوية ع التلفزيون و قمنا عشان ننام فقلت اسهر شوية اتفرج ع كم فبلم اتعلم منهم اوضاع حلوة اعملها مع احمد لقيت ماما فتحت الباب قالتلي مش هتنام قولتلها حاضر شوية ققالتلي لا نام ورانا بكرا تحضير كتير ولا عاوز تقابل احمد كده ابتسمت و قولتلها حاضر و قفلت التيلفون و نمت تاني يوم ع الساعة 7 جت صحتني و قالتلي تعاالى ع اوضتي و مشيت قمت و خرجت لقيت بابا بيفطر سلمت عليه و بوسته و رايح عند ماما ف بابا قالي انتا نايم ولا اي الحمام الناحية التانية فضحكت وقولتله ماما كانت عاوزني و دخلت عندها قالتلي اقعد عند التسريحة و كانت مجهزة شمع و كريمات و بقيت تنضف وشي و ترسم حواجبي ف بابا دخل قالها اي ده قالتلها بنضف وشه بدل م يروح عند الحلاق و يضحك عليه قالها ماشي عاوزه حاجة يا جيجي قالتله لا بس ابقى روح لامك عشان كلمتها كان صوتها تعبان انا فرحت اوي و عرفت اني جيجي صايعة نيك و عاوزه تزحلقه قالها ماشي حاضر و راح ع شغله و هي خلصت و قالتلي اقلع ف اكسفت و بصت فالارض قالتلي احا يابن الشرموطة مكسوف مني و مش مكسفتش من الواد يلي رفعك ع زبره قولتلها ماما عيب ف ضحكت و قالتلي يلا يخول خلينا ننجز فقلعت اول لما شافت زنبوري ضحكت و قالتلي احا ومال فين زبرك قولتله اهو قالتلي ده كس يا لبوة فين زبرك يواد قولتله هو ده قالتلي احا ملقتش غير ده تورثه عن ابوك فانا ضحكت قالتلي طب نام و كانت مجهزة كاسات هوا و كريمات تكبير الصدر و الارادف و بقيت تمشي الكاسات ع صدري و بعدين حططتهم و خلتني الف و بقيت تعملها ع تيزي حوالي ساعة و نص او ساعتين خلت جسمي سخن اوي بس بقا طري اوي و ملبن بعدين قالتلي يلا و مسكتني من ايدي و خدت الشمع و رحنا الحمام و بقيت تنضف جسمي و تيزي اححح يلهوي ده النسوان بتتعب فشخ بعد م خلصت دخلت تحت الدوش و بقيت تدعك جسمي و بعدين خدتني الاوضة و بقيت تسشور شعري و تعملي ميكاب و بعدين طلعت اكسسوارات و بقيت تحطلي منها حلق في ودني و في مناخيري و في حلمة بزي مع شوية مساغ كده خواتم و سلاسل و انسيلات بقيت مرا قامت قالتلي قوم و جابت لصق طبي لونته بيج شبه لون الجسم و لصقت بضاني و زنبوري بين رجليا بقا شبه الكس و قامت جبتلي اندر فتلة و بيبي دول من عند كايلا كانت كايلا صحيت اول لما شافتني قالت احا مين دي يا جيجي قالتها دي اللبوة اختك يلي كنا فكرينها دكر ف كايلا رقعت ضحكة و قالتلها احا دي بقيت احلى مني و صغرت فشخ فماما قالتلها خمسة في عينك انتي هتغيري من اولها يلا اتصلي ب احمد شوقي قدامه اد ايه و ماما خدتني قعدنا برا و بقيت تعلمني زي اضحك و ازي اتكلم زي النسوان و قامت جابت سجارتين و بقيت تدخن معايا و تعلمني الستات بتمسك السيجارة ازاي و بتغمز ازاي كانت كايلا كلمت احمد و قالتلنا 10 دقايق و جي فماما قالتلها طب يلا احنا نلبس و نخرج عشان اختك تتناك بمزاجك قالتلها احا دي وشها مكشوف دي كانت بتترقع قدامي و عينها يدب فيها رصاصة فماما ضحكت و قالتلي ايه رايك يلبوة فابتسمت بكسوف و قولتلها عادي براحتكوا ف كايلا قالتلها ونبي يا جيجي سبينا نتفرج فماما ضحكت و قالتلها خلاص خلينا نلبس حاجة ترفع قرونه بقا و دخلت لبست عباية ع اللحم مفتوحة لحد فخدها و صدرها ناطط برا و ملحقتش تعمل شعرها فلبست تريبون و كايلا لبست بنطلون مقطع و عملت فيه فتحة فالجنب عشان تبين فخادها زي ماما و بلوزه هاف ستوميك اندر سيز و صدرها هيفرتكها و قعدنا نشوف التلفزيون لقينا الباب بيخبط فكلنا ارتبكنا مع اننا كنا عارفين بس اول مرة بتكون صعبة فماما قالتلي خشي انتي جوة و حطيت رجل ع رجل بقا فخادها كلها مكشوفة احاا يا ماما لبوة اوي فاحمد دخل و قام حضن كايلا و شالها و بقا يبوسها بص لقى ماما فاكسف و نزلها و ابتسم فماما ابتسمت و قالتله انتا بقا احمد قام بص لكايلا كأنه بيسالها هي عارفة و كايلا متعلقة في رقبته و لصقه فيه فماما قالتله متيجي تسلم عليا مش قادرة اقوملك ولا مش عاوز تتعرف عليا دخل و سلم عليها و باس ايدها و قعد متنح في فخادها و هي عماله تفصص فيه و تبص عليه حتة و هو اسمللة عليه طول بعرض بجسم منحوت و اسمر و عيونه سود واسعة مز فشخ قامت كايلا جابت عصير حطته و قعدت ع حجره فاتكسف فماما حبت تشجعه فلفت تيزها ناحيته و عملت انها بتتفرج ع التلفزيون و فخادها كلها باينة و كايلا حاطه ايدها ع كتفه و بتحك بزازها فسخن فماما لفت و حطيت ايدها ع رجله و قالتله انتا منورنا و بتحسس ع رجله لحد م وصلت لزبره فارتعش فماما ضحكت و جبت قناة اغاني و كايلا قعدت ع زبره و بقيت ترقص فماما قالتلهااندهي شوشو تيجي ترقص هي بتحب الاغنية دي فكايلا قامت تندهني قامت ماما حطت الجلابية بين رجليها و و بقيت فخادها عريانة و قالتله هات ايدك قومني لسى هيقوم قامت هي و بقيت بزازها فوشه فاتحرج و ابتسم يداري الاحؤاج فدخلت انا و سلمت عليه مكنش مصدق اني انا نفس الولد يلي كان بينيكه المرة يلي فاتت ولا انا بنت فوطيت بوسته فماما مسكتني حزمتني و بقيت ترقصني فسخن و قام يرقص معايا فماما لقيته منسجم معايا قامت خدت كايلا بقوا يرقصوا و يبوسوا بعض و قامت كايلا غمت عينه بمنديل و قالتله اختار فمسكني فماما خدت كايلا و قالتلي احنا شكلنا عزال متخدي صحبك و ارقصوا جوة فانا مسكت ايده و دخلت بيه الاوضة و بقيت احسس ع جسمي و افكله زراير القميص و البنكلون و هو بيحسس ع تيزي و بيحضني لحد م قلعته و نمت ع يطني و قولتله يلا قام رفع المنديل لقاني فاتح رجليا و مستني قام هجم عليا و بقا يحط زبره في تيزي و بيبوسني زي المجنون و بعدين نزل و بقا يبوس تيزي و قام مقلعني الاندر و بيدعك زبره لحد م هاج قام وقف قلع الاندر و قالي افتح تيزك لفت ايديا و فتحتها قام تف جواها و رشق زبره و هاتك ي نيك و ماما كايلا سمعين صوتي من برا و بيضحكوا و هو زي التور نازل رزع و فشخ في خرم تيزي حوالي تلت ساعة و بعدين طلع زبره و لفني بقيت ع ضهري و بقا يلحس بزازي و يشد الحلق يلي فالحلمة و قام رفع رجليا و رشق زبره تاني و كمل نيك ونا قافش رقبته و نازل بوس فيه لحد م قرب قالي هجبهم قولتله قوم و قعدت تحت زبره و بقيت امصه و الحسه لحد م نطرهم في بؤي و قعد يرتاح ونا تحت رجله بدكعهاله و بوبس فخاده و بمسح وشي في شعر رجله و بتمتع برجولته فماما فتحت الباب و قالتلنا اي مش كفاية فاحنا ضحكنا و قولتلها خلاص قالتله لو عجبك احجز يومين شهر عسل و انبسطوا فهو ضحك و قالها نفسي واللهي قالتله طب يلا لحسن عمك جي لو عرف هيقول علينا ايه ف ضحك و قالها حاضر و هو خارج هي اديته ضهرها و وقفت ع الباب قام لزق فيها و حك زبره في تيزها فهي ضحكت و قالتله انتا مشبعتش قام مسك وسطها و قالها لا لسى قامت زقته بتيزها و قالتله طب اي يلي منعك قام ضربها ع تيزها و قالها طب يلا قام حضنها و عصر بزازها و قالها يلا فضحكت بشرمطة و قالتله لا يلا تنزل انتا عاوز عمك يشوفنا قالها مش قادر قالتله خلاص هظبطك المرة الجية قالها ماشي و قام باسها ف رقبتها ولسى بيعصر بزازاها مقدرتش تستحمل قامت لفت و بقيت تبوسه و رفعت رجلها قام رشق زبره في كسها و بقا ينيكها قدامي و هي بتصوت تحسها شرقانة من زمان و بابا مش مكيفها ف كايلا جات ع الصوت لقيت احمد زانق جيجي ع الباب و رافع رجليها و بيفشخها قالتله احا انا مش عاتق حد فالعيلة م تنيك بابا بالمرة و ضحكت ف ضحكنا كلنا و هو مكمل نيك حوالي تلت ساعة و بقا يرعش قالتله استنى جوه لأ تعالي يا شوشو الحقيني فانا قعدت تحت زبره قام طلعه و بقا يرش لبنه ع وشي كانت ماما هديت و بقيت تاخد نفسها قالتله لا ده انتا تيجي بليل قالها بجد قالتله احا جد الجد قالها و الخروف قالتله ملكش دعوة قامت كايلا اخدته ياخد الشاور بتاعه و بقا يزنقها و يقفشلها فالحمام و خرج لبس و نزل فماما قالتلي احا ده جامد فشخ قولتلها اوي يا ماما قالتلي انتا قوم غير و اقلع الاكسسوارات دي عشلن العرص جي قولتلها حاضر بس بجد هتجيب احمد بليل قالتلي اه طبعا الزبر ده ميتسابش باليل دخلت عملت عصير لبابا و حطيت فيه منوم و كايلا اتصلت باحمد جه قام ماما خدته ع اوضتها و احنا قاعدين بنضحك و فرحانيين و بابا نايم جنبنا ع الكنبة حوالي ساعة و نص سامعين صوتها بتصوت و بتطلع اهات ولا شرموطة في ميدان و خرج احمد ياخد شاور عرقان ونا كايلا باصيلنه بنبهار و هنموت عليه و ماما جوه نايمه ملط بتنهج عرقانة و غرقانة لبن شوية و خرجت دخلت المطبخ تعمل عصير كان احمد خلص شاور قالنا ومال فين اللبوة قولناله جوه المطبخ قام دخل ملط عليها و سمعنا صوت الرزع اشتغل و هي بتصوت و بتقوله اااه كمان عاوزاك تفشخني و هو بيشتمها و يسبلها هي و اهلها و احنا بنبص لبعض و نضحك انا و كايلا بنبص لقيناه شايلها ع زبره و خارج بيها و نيمها ع السفرة و بقا ينكها قدمنا قالها عاوزهم فين المرادي قالتله جوه فاحنا تنحنا باستغراب قالتله عاوزه اشيل منك يا دكري نطرهم و وطى ياكل بزازها لحد م خلص و قام طلع زبره و قومها و دخلوا الحمام و قفلوا الباب عليهم و سمعنا الرزع تحت المية و صوات ماما ونا و كايلا هايجنيين قامت قالتلي اقلع و نام و دخلت المطبخ جايت خيارة و نمت فوق مني و قالتلي كل كسي و بقيت تلحس تيزي و هوب حطت الخيارة و بقيت تنكني لحد م نطرتهم ع وشي ونا نزلت عسلي كان احمد خلص هو و جيجي و خرجوا فلبس و نزل و هي جت صحيت بابا و قالتله انت نمت مكانك قالها اه قالتله طب تعالى نام في سريرك تاني يوم كايلا سالتها قالتلها هو انتي كده هتحملي من احمد قالتلها اه عادي مش مجوزه قالتلها و هتقولي لبابا ايه قالتله هاقوله انه اخوكوا قالتلها انتي شرموطة اوي قالتلها ونتي فاكرة انتي طالعة شطاني م انتي طالعة لامك فضحكوا قالتلها طب نفسي احمد يفتحني قالتلها احا و مستنية ايه قالتلها خايفة ميجوزنيش قالتلها هو مش فيه ورق عرفي ولا بطلوه ف كايلا ضحكت و باستها ... يتبع
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mostafa_younis, ayman fahty, Josapr و 3 آخرين
حلوه اوى♥️
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
حلوه كمل
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت نايم كسلت اروح الجامعة و اختي مكنتش تعرف فاتصلت بصاحبها و قالتلها يجي يقعد معاها لما وصل خدته و قعدت فالصالة و بقوا يكلموا فانا قمت سمعت صوت مش مميز مين ده فكرته التلفزيون بس لقيت صوت اختي بتتلبون ع حد فكرتها بتكلم فالتليفون مكنتش متوقعة انها شرموطة بالرغم انها عايش حياتها بحرية و لبسها كله سكسي و مركبالي قرون فالشارع بس مش لدرجة انها تجيب حد يزنقها فالبيت فقربت من الباب و بقيت سامعهم احاااا ده فعلا في حد معاها و بيبوسها و صوته هيجان فشخ و هي كمان صوتها حيحانة موووت مبقتش قادر و حسيت اني هيجان فشخ و هو بيعاكسها و بيقولها كلام سافل و هي بتتلبون عليه بعدين قالها احنا هنقضيها كلام قولتله عاوز اي قالها انتي مش قولتلي انك مشتاقة لزبري قالتله عنيا قالها طب انزلي سلمي عليه و ورويني كان وحشك اد ايه ف هي طلعتله زبره و ابتدت تمص مستحملتش اسمع بس ، فتحت الباب عشان اتمتع بشكلها و هي تحت رجله فالباب عمل صوت اول لما شافني استغرب فهي ضحكت و قالتله ده اخويا الخول يلي قولتلك عليه فانا وقفت مبسوط انهم متخضوش فقالتلي تعالى رحت عندها ونا وشي محمر من الهيجان و باصص فالارض قالتلي اقعد فقعدت جنبها و مسكت زبر الواد بقيت تدعكه و قالتلي مص و الواد قاعد مبيكلمش قمت بصيت فعينه كأني بستأذنه فابتسم قمت مسكت زبره و وطيت حطيته فبؤي لقيته مبسوط كملت مص و لحس و بضربه ع وشي و هي بتزق دماغي عشان زبر الواد يدخل في زوري لحد م هاج قالتلي قوم مكنش هاين عليا اسيب زبره الجامد اووي ده بس سمعت كلامها و قمت قامت لفتني بقيت تيزي قدام وشها ونا باصص ناحية الاوضة و قامت شدت بنطلوني ونا متعود مش بلبس بوكسر و قربت وشها و بقيت تبوس تيزي و تلحس الخرم مقدرتش استحمل قمت وسعت بين رجليا و وطيت عشان تاخد راحتها قامت تفت ع ايدها و بعبصتني و بقيت تدخل صباع و اتنين و تلاتة ونا بتوجع بدلع و الاهات طالعة مني و صاحبها ماسك زبره بيدعكه بعدين خلتني الف و اقعد ع زبر صاحبها و هو م صدق و بقا يشدني ونا كل م يدخل سنة اقوله اااه اااححح لحد م زبره دخل ونا فرحان و عنيا متشعلقة و ابيضت من المتعة زبره ضخم اوي طويل و عريض كسم الخيار الحجم ده مشقتوش من زمان و بعدين بقا يرزع ف تيزي ونا بصوت و بحط ايدي ع بؤي عشان الجيران و هي بتضحك فرحانة و بتقوله اجمد عاوزاك تفشخه فسخن و قام مقلعني التشيرت و بقا يعصر بزازي و يشد الحلمة ونا بتمتع و بقوله اااه و بس حوالي ربع ساعة بيخبط فيا بعدين قومني و قالها احا ده خول بجد قالتله ده خدام زبرك من دلوقتي فهاج و قام قلع ملط و اختي جنبه بتساعده و بتحسس ع صدره و بتدعك زبره و بيبوسوا بعض ونا قاعد بتفرج و بقرص بزازي قام بصلي و قالي اقلع ع طول قلعت البنطلون قام جه عندي و شدني و فتحت رجليا بقيت دماغي تحت و تيزي مفشوخة قدلمه و بقا يلحسها بعدين حط زبره و سابه فهي قالتله ايه تعبت قام ضحك و قالها اتفرجي و رفعني بقيت في حضنه و اختي فرحانة و بتضحك ع منظري و بتضربني ع تيزي و هو بينططني و رجليا حولين وسطه و هاتك يا رزع قالها افتحي الشباك فانا اكسفت و حطيت دماغي ع كتفه قالتله هو ناقص فضايح ده الشارع كله عارف انه خول فضحك و قالي صحيح الكلام ده قولتله اممم قام نزل بيا ع الكنبة بقا نايم عليا و رجليا مرفوعه سبعاوي و اختي جنبه بتبوسه و بتمص لسانه و كمل نيك حوالي نص ساعة لحد م جابهم بقا يقفش لاختي و هي مطلعه بزازها و بقا يلحسهم و يمصهم و هي بتصوت و هو بيزوم اول م لما خلص رزعني كف ع تيزي و قالي كسم خرمك زي كس النسوان ف انا ابتسمت فرحان اني بسطته و اختي اخدته و دخلت الحمام ياخد شاور ملط و هي بقميص النوم و سامعهم بيضحكوا و هي بتصوت و بتزوم تقريبا زنقها بيفشخ جسمها الملبن المهم خلص و طلع و هي بتنشف جسمه بالبشكير و بعد م لبس قالها ده طلع خول بجد قالتله ده شرموطة قالها الواد عينه ف عيني و متكيف مش مكسوف عاوزني نكسر عينه فهي ضحكت و قالتله خلاص المرة الجاية نصوره فضحك و نزل رجعت لقتني نايم ع بطني قامت ضربتني عليها و قالتلي ايه رايك ف ابتسمت و سكت قالتلي احا يلبوة متردي فضحكت و قولتلها جامد ف ضحكت و قالتلي يعني روقك قولتلها اممم قالتلي طب ادخل نام جوه قمت خدت بنطلوني و دخلت فضحكت ولا اجدعها شرموطة قالتلي مش هتغسل اللبن قولتلها لا انا مش نازل ف بحبه يفضل جوه ف ضحكت قالتلي ده انتي شرموطة ونا معرفش فضحكنا قالتلي بس شكلك خبرة يلبوة انتي بتتناكي من امتى فابتسمت و قولتلها دي اول مرة قالتلي يعني مصطفى لما كان بيجيبك و تقفلوا الباب مكنش بيرعك زبرين ع الماشي ابتسمت بكسوف و سكت ف ضحكت و قالتلي يبقا كان بيبلعك زبره مكسوفة من ايه يمتناكة ده انا شفتك بعيني بتتناكي قولتلها ونبي هو الخيار بس فضحكت ولا اجدعها شرموطة فاكسقت و سبتها و دخلت و هي لسى بتضحك قالتلي متكسفبش يابت انا اختك و لقيتها جت ورايا و قالتلي انا كنت شاكة انك خول لما كنت بشوف صحابك بيعكسوني قدامك ونتا رافع قرونك بس مكنتش متخيلة انك بتاخد فيها قولتلها اي ده انتي كنتي بتسمعيهم قالتلي احا انتي مفكراني طرشة قولتلها يعني كنتي مبسوطة ف ضحكت و قالتلي بكون مبسوطة بيكي ونتا واقف زي الخول و صحابك بينهشوا لحم اختك قولتلها ده فكرتك هتزعلي قالتلي لية يروحي انا اوبن مايند قولتلها طب هتجيبي صحبك تاني فضحكت و قالتلي هساله قولتله امتى قالتلي باليل قولتلها خلاص خليه سر بينا ف ضحكت و قالتلي وماله و خرجت ونا كملت نوم لما صحيت لقيت ماما بتبصلي و بتضحك مفهمتش فاختي قالتلي صباح الخير يلبوة العيلة فانا وشي احمر بس ضحكت بكسوف قالتلي مالك يا بت مكسوفة من اي مردتش فماما قالتلها خلاص بقا سبيها تخبي هنشوف هتخبي لحد امتى و ضحكت لسى هتكلم فماما قالتلي ولا يهمك يا كسمك المهم انك انبسطي و سكتت بعدين قالتلي بالحق كايلا قالتلي انه روقك فايتسمت ونا مكسوف فقالت ل كايلا هو جي امتى عشان اتعرف ع الدكر يلي روق الشرموطة الكبيرة قالتلها احا يعني ان الشرنوطة الصغيرة قالتها احتين يكسمك ومال انتي ايه يلا اتصلي جيبه دلوقتي بعدين بصتلي و قالتلي انتي مش كنتي عاوزه تعرفي هيجي امتى ف كايلا رقعت ضحكة شرموطة و قالتلها طب و بابا قالتلها هو انتوا خلتوا فيها بابا قصدك قرني فضحكنا ف كملت كلامها و قالتلها ملكيش دعوة ب قرني انا هتصرف فعلا كايلا قامت كلمته بدلع.. كايلا: الو ازيك ي قلبي احمد: اي يا لبوتي كايلا: انتا فين احمد: اشمعنى كايلا: عاوزاك دلوقتي احمد: خير اقابلك فين كايلا: تعالى البيت احمد: اممم عشان الخول يلي عندك كايلا: متحرقش المفاجاة احمد: طب انا مشغول ممكن بكرا كايلا: متتأخرش احمد: سلام ي لبوتي كايلا: سلام ي روحي قفلت معاه و باصت لماما قالتلها جي بكرا فماما قالتلها طب يبقا نجهز اختك فانا قولتلها هنعمل اي قالتلي انا معنديش صبيان متناكة لازم تبقى مرا فضحكت و قالتلها ماشي و قامت حضرت الاكل و قعدنا اكلنا و اتفرجنا شوية ع التلفزيون و قمنا عشان ننام فقلت اسهر شوية اتفرج ع كم فبلم اتعلم منهم اوضاع حلوة اعملها مع احمد لقيت ماما فتحت الباب قالتلي مش هتنام قولتلها حاضر شوية ققالتلي لا نام ورانا بكرا تحضير كتير ولا عاوز تقابل احمد كده ابتسمت و قولتلها حاضر و قفلت التيلفون و نمت تاني يوم ع الساعة 7 جت صحتني و قالتلي تعاالى ع اوضتي و مشيت قمت و خرجت لقيت بابا بيفطر سلمت عليه و بوسته و رايح عند ماما ف بابا قالي انتا نايم ولا اي الحمام الناحية التانية فضحكت وقولتله ماما كانت عاوزني و دخلت عندها قالتلي اقعد عند التسريحة و كانت مجهزة شمع و كريمات و بقيت تنضف وشي و ترسم حواجبي ف بابا دخل قالها اي ده قالتلها بنضف وشه بدل م يروح عند الحلاق و يضحك عليه قالها ماشي عاوزه حاجة يا جيجي قالتله لا بس ابقى روح لامك عشان كلمتها كان صوتها تعبان انا فرحت اوي و عرفت اني جيجي صايعة نيك و عاوزه تزحلقه قالها ماشي حاضر و راح ع شغله و هي خلصت و قالتلي اقلع ف اكسفت و بصت فالارض قالتلي احا يابن الشرموطة مكسوف مني و مش مكسفتش من الواد يلي رفعك ع زبره قولتلها ماما عيب ف ضحكت و قالتلي يلا يخول خلينا ننجز فقلعت اول لما شافت زنبوري ضحكت و قالتلي احا ومال فين زبرك قولتله اهو قالتلي ده كس يا لبوة فين زبرك يواد قولتله هو ده قالتلي احا ملقتش غير ده تورثه عن ابوك فانا ضحكت قالتلي طب نام و كانت مجهزة كاسات هوا و كريمات تكبير الصدر و الارادف و بقيت تمشي الكاسات ع صدري و بعدين حططتهم و خلتني الف و بقيت تعملها ع تيزي حوالي ساعة و نص او ساعتين خلت جسمي سخن اوي بس بقا طري اوي و ملبن بعدين قالتلي يلا و مسكتني من ايدي و خدت الشمع و رحنا الحمام و بقيت تنضف جسمي و تيزي اححح يلهوي ده النسوان بتتعب فشخ بعد م خلصت دخلت تحت الدوش و بقيت تدعك جسمي و بعدين خدتني الاوضة و بقيت تسشور شعري و تعملي ميكاب و بعدين طلعت اكسسوارات و بقيت تحطلي منها حلق في ودني و في مناخيري و في حلمة بزي مع شوية مساغ كده خواتم و سلاسل و انسيلات بقيت مرا قامت قالتلي قوم و جابت لصق طبي لونته بيج شبه لون الجسم و لصقت بضاني و زنبوري بين رجليا بقا شبه الكس و قامت جبتلي اندر فتلة و بيبي دول من عند كايلا كانت كايلا صحيت اول لما شافتني قالت احا مين دي يا جيجي قالتها دي اللبوة اختك يلي كنا فكرينها دكر ف كايلا رقعت ضحكة و قالتلها احا دي بقيت احلى مني و صغرت فشخ فماما قالتلها خمسة في عينك انتي هتغيري من اولها يلا اتصلي ب احمد شوقي قدامه اد ايه و ماما خدتني قعدنا برا و بقيت تعلمني زي اضحك و ازي اتكلم زي النسوان و قامت جابت سجارتين و بقيت تدخن معايا و تعلمني الستات بتمسك السيجارة ازاي و بتغمز ازاي كانت كايلا كلمت احمد و قالتلنا 10 دقايق و جي فماما قالتلها طب يلا احنا نلبس و نخرج عشان اختك تتناك بمزاجك قالتلها احا دي وشها مكشوف دي كانت بتترقع قدامي و عينها يدب فيها رصاصة فماما ضحكت و قالتلي ايه رايك يلبوة فابتسمت بكسوف و قولتلها عادي براحتكوا ف كايلا قالتلها ونبي يا جيجي سبينا نتفرج فماما ضحكت و قالتلها خلاص خلينا نلبس حاجة ترفع قرونه بقا و دخلت لبست عباية ع اللحم مفتوحة لحد فخدها و صدرها ناطط برا و ملحقتش تعمل شعرها فلبست تريبون و كايلا لبست بنطلون مقطع و عملت فيه فتحة فالجنب عشان تبين فخادها زي ماما و بلوزه هاف ستوميك اندر سيز و صدرها هيفرتكها و قعدنا نشوف التلفزيون لقينا الباب بيخبط فكلنا ارتبكنا مع اننا كنا عارفين بس اول مرة بتكون صعبة فماما قالتلي خشي انتي جوة و حطيت رجل ع رجل بقا فخادها كلها مكشوفة احاا يا ماما لبوة اوي فاحمد دخل و قام حضن كايلا و شالها و بقا يبوسها بص لقى ماما فاكسف و نزلها و ابتسم فماما ابتسمت و قالتله انتا بقا احمد قام بص لكايلا كأنه بيسالها هي عارفة و كايلا متعلقة في رقبته و لصقه فيه فماما قالتله متيجي تسلم عليا مش قادرة اقوملك ولا مش عاوز تتعرف عليا دخل و سلم عليها و باس ايدها و قعد متنح في فخادها و هي عماله تفصص فيه و تبص عليه حتة و هو اسمللة عليه طول بعرض بجسم منحوت و اسمر و عيونه سود واسعة مز فشخ قامت كايلا جابت عصير حطته و قعدت ع حجره فاتكسف فماما حبت تشجعه فلفت تيزها ناحيته و عملت انها بتتفرج ع التلفزيون و فخادها كلها باينة و كايلا حاطه ايدها ع كتفه و بتحك بزازها فسخن فماما لفت و حطيت ايدها ع رجله و قالتله انتا منورنا و بتحسس ع رجله لحد م وصلت لزبره فارتعش فماما ضحكت و جبت قناة اغاني و كايلا قعدت ع زبره و بقيت ترقص فماما قالتلهااندهي شوشو تيجي ترقص هي بتحب الاغنية دي فكايلا قامت تندهني قامت ماما حطت الجلابية بين رجليها و و بقيت فخادها عريانة و قالتله هات ايدك قومني لسى هيقوم قامت هي و بقيت بزازها فوشه فاتحرج و ابتسم يداري الاحؤاج فدخلت انا و سلمت عليه مكنش مصدق اني انا نفس الولد يلي كان بينيكه المرة يلي فاتت ولا انا بنت فوطيت بوسته فماما مسكتني حزمتني و بقيت ترقصني فسخن و قام يرقص معايا فماما لقيته منسجم معايا قامت خدت كايلا بقوا يرقصوا و يبوسوا بعض و قامت كايلا غمت عينه بمنديل و قالتله اختار فمسكني فماما خدت كايلا و قالتلي احنا شكلنا عزال متخدي صحبك و ارقصوا جوة فانا مسكت ايده و دخلت بيه الاوضة و بقيت احسس ع جسمي و افكله زراير القميص و البنكلون و هو بيحسس ع تيزي و بيحضني لحد م قلعته و نمت ع يطني و قولتله يلا قام رفع المنديل لقاني فاتح رجليا و مستني قام هجم عليا و بقا يحط زبره في تيزي و بيبوسني زي المجنون و بعدين نزل و بقا يبوس تيزي و قام مقلعني الاندر و بيدعك زبره لحد م هاج قام وقف قلع الاندر و قالي افتح تيزك لفت ايديا و فتحتها قام تف جواها و رشق زبره و هاتك ي نيك و ماما كايلا سمعين صوتي من برا و بيضحكوا و هو زي التور نازل رزع و فشخ في خرم تيزي حوالي تلت ساعة و بعدين طلع زبره و لفني بقيت ع ضهري و بقا يلحس بزازي و يشد الحلق يلي فالحلمة و قام رفع رجليا و رشق زبره تاني و كمل نيك ونا قافش رقبته و نازل بوس فيه لحد م قرب قالي هجبهم قولتله قوم و قعدت تحت زبره و بقيت امصه و الحسه لحد م نطرهم في بؤي و قعد يرتاح ونا تحت رجله بدكعهاله و بوبس فخاده و بمسح وشي في شعر رجله و بتمتع برجولته فماما فتحت الباب و قالتلنا اي مش كفاية فاحنا ضحكنا و قولتلها خلاص قالتله لو عجبك احجز يومين شهر عسل و انبسطوا فهو ضحك و قالها نفسي واللهي قالتله طب يلا لحسن عمك جي لو عرف هيقول علينا ايه ف ضحك و قالها حاضر و هو خارج هي اديته ضهرها و وقفت ع الباب قام لزق فيها و حك زبره في تيزها فهي ضحكت و قالتله انتا مشبعتش قام مسك وسطها و قالها لا لسى قامت زقته بتيزها و قالتله طب اي يلي منعك قام ضربها ع تيزها و قالها طب يلا قام حضنها و عصر بزازها و قالها يلا فضحكت بشرمطة و قالتله لا يلا تنزل انتا عاوز عمك يشوفنا قالها مش قادر قالتله خلاص هظبطك المرة الجية قالها ماشي و قام باسها ف رقبتها ولسى بيعصر بزازاها مقدرتش تستحمل قامت لفت و بقيت تبوسه و رفعت رجلها قام رشق زبره في كسها و بقا ينيكها قدامي و هي بتصوت تحسها شرقانة من زمان و بابا مش مكيفها ف كايلا جات ع الصوت لقيت احمد زانق جيجي ع الباب و رافع رجليها و بيفشخها قالتله احا انا مش عاتق حد فالعيلة م تنيك بابا بالمرة و ضحكت ف ضحكنا كلنا و هو مكمل نيك حوالي تلت ساعة و بقا يرعش قالتله استنى جوه لأ تعالي يا شوشو الحقيني فانا قعدت تحت زبره قام طلعه و بقا يرش لبنه ع وشي كانت ماما هديت و بقيت تاخد نفسها قالتله لا ده انتا تيجي بليل قالها بجد قالتله احا جد الجد قالها و الخروف قالتله ملكش دعوة قامت كايلا اخدته ياخد الشاور بتاعه و بقا يزنقها و يقفشلها فالحمام و خرج لبس و نزل فماما قالتلي احا ده جامد فشخ قولتلها اوي يا ماما قالتلي انتا قوم غير و اقلع الاكسسوارات دي عشلن العرص جي قولتلها حاضر بس بجد هتجيب احمد بليل قالتلي اه طبعا الزبر ده ميتسابش باليل دخلت عملت عصير لبابا و حطيت فيه منوم و كايلا اتصلت باحمد جه قام ماما خدته ع اوضتها و احنا قاعدين بنضحك و فرحانيين و بابا نايم جنبنا ع الكنبة حوالي ساعة و نص سامعين صوتها بتصوت و بتطلع اهات ولا شرموطة في ميدان و خرج احمد ياخد شاور عرقان ونا كايلا باصيلنه بنبهار و هنموت عليه و ماما جوه نايمه ملط بتنهج عرقانة و غرقانة لبن شوية و خرجت دخلت المطبخ تعمل عصير كان احمد خلص شاور قالنا ومال فين اللبوة قولناله جوه المطبخ قام دخل ملط عليها و سمعنا صوت الرزع اشتغل و هي بتصوت و بتقوله اااه كمان عاوزاك تفشخني و هو بيشتمها و يسبلها هي و اهلها و احنا بنبص لبعض و نضحك انا و كايلا بنبص لقيناه شايلها ع زبره و خارج بيها و نيمها ع السفرة و بقا ينكها قدمنا قالها عاوزهم فين المرادي قالتله جوه فاحنا تنحنا باستغراب قالتله عاوزه اشيل منك يا دكري نطرهم و وطى ياكل بزازها لحد م خلص و قام طلع زبره و قومها و دخلوا الحمام و قفلوا الباب عليهم و سمعنا الرزع تحت المية و صوات ماما ونا و كايلا هايجنيين قامت قالتلي اقلع و نام و دخلت المطبخ جايت خيارة و نمت فوق مني و قالتلي كل كسي و بقيت تلحس تيزي و هوب حطت الخيارة و بقيت تنكني لحد م نطرتهم ع وشي ونا نزلت عسلي كان احمد خلص هو و جيجي و خرجوا فلبس و نزل و هي جت صحيت بابا و قالتله انت نمت مكانك قالها اه قالتله طب تعالى نام في سريرك تاني يوم كايلا سالتها قالتلها هو انتي كده هتحملي من احمد قالتلها اه عادي مش مجوزه قالتلها و هتقولي لبابا ايه قالتله هاقوله انه اخوكوا قالتلها انتي شرموطة اوي قالتلها ونتي فاكرة انتي طالعة شطاني م انتي طالعة لامك فضحكوا قالتلها طب نفسي احمد يفتحني قالتلها احا و مستنية ايه قالتلها خايفة ميجوزنيش قالتلها هو مش فيه ورق عرفي ولا بطلوه ف كايلا ضحكت و باستها ... يتبع
قصه جميلة جدا وجذابة ياريت تكملها
 
جميلة ومثيره
 
كنت نايم كسلت اروح الجامعة و اختي مكنتش تعرف فاتصلت بصاحبها و قالتلها يجي يقعد معاها لما وصل خدته و قعدت فالصالة و بقوا يكلموا فانا قمت سمعت صوت مش مميز مين ده فكرته التلفزيون بس لقيت صوت اختي بتتلبون ع حد فكرتها بتكلم فالتليفون مكنتش متوقعة انها شرموطة بالرغم انها عايش حياتها بحرية و لبسها كله سكسي و مركبالي قرون فالشارع بس مش لدرجة انها تجيب حد يزنقها فالبيت فقربت من الباب و بقيت سامعهم احاااا ده فعلا في حد معاها و بيبوسها و صوته هيجان فشخ و هي كمان صوتها حيحانة موووت مبقتش قادر و حسيت اني هيجان فشخ و هو بيعاكسها و بيقولها كلام سافل و هي بتتلبون عليه بعدين قالها احنا هنقضيها كلام قولتله عاوز اي قالها انتي مش قولتلي انك مشتاقة لزبري قالتله عنيا قالها طب انزلي سلمي عليه و ورويني كان وحشك اد ايه ف هي طلعتله زبره و ابتدت تمص مستحملتش اسمع بس ، فتحت الباب عشان اتمتع بشكلها و هي تحت رجله فالباب عمل صوت اول لما شافني استغرب فهي ضحكت و قالتله ده اخويا الخول يلي قولتلك عليه فانا وقفت مبسوط انهم متخضوش فقالتلي تعالى رحت عندها ونا وشي محمر من الهيجان و باصص فالارض قالتلي اقعد فقعدت جنبها و مسكت زبر الواد بقيت تدعكه و قالتلي مص و الواد قاعد مبيكلمش قمت بصيت فعينه كأني بستأذنه فابتسم قمت مسكت زبره و وطيت حطيته فبؤي لقيته مبسوط كملت مص و لحس و بضربه ع وشي و هي بتزق دماغي عشان زبر الواد يدخل في زوري لحد م هاج قالتلي قوم مكنش هاين عليا اسيب زبره الجامد اووي ده بس سمعت كلامها و قمت قامت لفتني بقيت تيزي قدام وشها ونا باصص ناحية الاوضة و قامت شدت بنطلوني ونا متعود مش بلبس بوكسر و قربت وشها و بقيت تبوس تيزي و تلحس الخرم مقدرتش استحمل قمت وسعت بين رجليا و وطيت عشان تاخد راحتها قامت تفت ع ايدها و بعبصتني و بقيت تدخل صباع و اتنين و تلاتة ونا بتوجع بدلع و الاهات طالعة مني و صاحبها ماسك زبره بيدعكه بعدين خلتني الف و اقعد ع زبر صاحبها و هو م صدق و بقا يشدني ونا كل م يدخل سنة اقوله اااه اااححح لحد م زبره دخل ونا فرحان و عنيا متشعلقة و ابيضت من المتعة زبره ضخم اوي طويل و عريض كسم الخيار الحجم ده مشقتوش من زمان و بعدين بقا يرزع ف تيزي ونا بصوت و بحط ايدي ع بؤي عشان الجيران و هي بتضحك فرحانة و بتقوله اجمد عاوزاك تفشخه فسخن و قام مقلعني التشيرت و بقا يعصر بزازي و يشد الحلمة ونا بتمتع و بقوله اااه و بس حوالي ربع ساعة بيخبط فيا بعدين قومني و قالها احا ده خول بجد قالتله ده خدام زبرك من دلوقتي فهاج و قام قلع ملط و اختي جنبه بتساعده و بتحسس ع صدره و بتدعك زبره و بيبوسوا بعض ونا قاعد بتفرج و بقرص بزازي قام بصلي و قالي اقلع ع طول قلعت البنطلون قام جه عندي و شدني و فتحت رجليا بقيت دماغي تحت و تيزي مفشوخة قدلمه و بقا يلحسها بعدين حط زبره و سابه فهي قالتله ايه تعبت قام ضحك و قالها اتفرجي و رفعني بقيت في حضنه و اختي فرحانة و بتضحك ع منظري و بتضربني ع تيزي و هو بينططني و رجليا حولين وسطه و هاتك يا رزع قالها افتحي الشباك فانا اكسفت و حطيت دماغي ع كتفه قالتله هو ناقص فضايح ده الشارع كله عارف انه خول فضحك و قالي صحيح الكلام ده قولتله اممم قام نزل بيا ع الكنبة بقا نايم عليا و رجليا مرفوعه سبعاوي و اختي جنبه بتبوسه و بتمص لسانه و كمل نيك حوالي نص ساعة لحد م جابهم بقا يقفش لاختي و هي مطلعه بزازها و بقا يلحسهم و يمصهم و هي بتصوت و هو بيزوم اول م لما خلص رزعني كف ع تيزي و قالي كسم خرمك زي كس النسوان ف انا ابتسمت فرحان اني بسطته و اختي اخدته و دخلت الحمام ياخد شاور ملط و هي بقميص النوم و سامعهم بيضحكوا و هي بتصوت و بتزوم تقريبا زنقها بيفشخ جسمها الملبن المهم خلص و طلع و هي بتنشف جسمه بالبشكير و بعد م لبس قالها ده طلع خول بجد قالتله ده شرموطة قالها الواد عينه ف عيني و متكيف مش مكسوف عاوزني نكسر عينه فهي ضحكت و قالتله خلاص المرة الجاية نصوره فضحك و نزل رجعت لقتني نايم ع بطني قامت ضربتني عليها و قالتلي ايه رايك ف ابتسمت و سكت قالتلي احا يلبوة متردي فضحكت و قولتلها جامد ف ضحكت و قالتلي يعني روقك قولتلها اممم قالتلي طب ادخل نام جوه قمت خدت بنطلوني و دخلت فضحكت ولا اجدعها شرموطة قالتلي مش هتغسل اللبن قولتلها لا انا مش نازل ف بحبه يفضل جوه ف ضحكت قالتلي ده انتي شرموطة ونا معرفش فضحكنا قالتلي بس شكلك خبرة يلبوة انتي بتتناكي من امتى فابتسمت و قولتلها دي اول مرة قالتلي يعني مصطفى لما كان بيجيبك و تقفلوا الباب مكنش بيرعك زبرين ع الماشي ابتسمت بكسوف و سكت ف ضحكت و قالتلي يبقا كان بيبلعك زبره مكسوفة من ايه يمتناكة ده انا شفتك بعيني بتتناكي قولتلها ونبي هو الخيار بس فضحكت ولا اجدعها شرموطة فاكسقت و سبتها و دخلت و هي لسى بتضحك قالتلي متكسفبش يابت انا اختك و لقيتها جت ورايا و قالتلي انا كنت شاكة انك خول لما كنت بشوف صحابك بيعكسوني قدامك ونتا رافع قرونك بس مكنتش متخيلة انك بتاخد فيها قولتلها اي ده انتي كنتي بتسمعيهم قالتلي احا انتي مفكراني طرشة قولتلها يعني كنتي مبسوطة ف ضحكت و قالتلي بكون مبسوطة بيكي ونتا واقف زي الخول و صحابك بينهشوا لحم اختك قولتلها ده فكرتك هتزعلي قالتلي لية يروحي انا اوبن مايند قولتلها طب هتجيبي صحبك تاني فضحكت و قالتلي هساله قولتله امتى قالتلي باليل قولتلها خلاص خليه سر بينا ف ضحكت و قالتلي وماله و خرجت ونا كملت نوم لما صحيت لقيت ماما بتبصلي و بتضحك مفهمتش فاختي قالتلي صباح الخير يلبوة العيلة فانا وشي احمر بس ضحكت بكسوف قالتلي مالك يا بت مكسوفة من اي مردتش فماما قالتلها خلاص بقا سبيها تخبي هنشوف هتخبي لحد امتى و ضحكت لسى هتكلم فماما قالتلي ولا يهمك يا كسمك المهم انك انبسطي و سكتت بعدين قالتلي بالحق كايلا قالتلي انه روقك فايتسمت ونا مكسوف فقالت ل كايلا هو جي امتى عشان اتعرف ع الدكر يلي روق الشرموطة الكبيرة قالتلها احا يعني ان الشرنوطة الصغيرة قالتها احتين يكسمك ومال انتي ايه يلا اتصلي جيبه دلوقتي بعدين بصتلي و قالتلي انتي مش كنتي عاوزه تعرفي هيجي امتى ف كايلا رقعت ضحكة شرموطة و قالتلها طب و بابا قالتلها هو انتوا خلتوا فيها بابا قصدك قرني فضحكنا ف كملت كلامها و قالتلها ملكيش دعوة ب قرني انا هتصرف فعلا كايلا قامت كلمته بدلع.. كايلا: الو ازيك ي قلبي احمد: اي يا لبوتي كايلا: انتا فين احمد: اشمعنى كايلا: عاوزاك دلوقتي احمد: خير اقابلك فين كايلا: تعالى البيت احمد: اممم عشان الخول يلي عندك كايلا: متحرقش المفاجاة احمد: طب انا مشغول ممكن بكرا كايلا: متتأخرش احمد: سلام ي لبوتي كايلا: سلام ي روحي قفلت معاه و باصت لماما قالتلها جي بكرا فماما قالتلها طب يبقا نجهز اختك فانا قولتلها هنعمل اي قالتلي انا معنديش صبيان متناكة لازم تبقى مرا فضحكت و قالتلها ماشي و قامت حضرت الاكل و قعدنا اكلنا و اتفرجنا شوية ع التلفزيون و قمنا عشان ننام فقلت اسهر شوية اتفرج ع كم فبلم اتعلم منهم اوضاع حلوة اعملها مع احمد لقيت ماما فتحت الباب قالتلي مش هتنام قولتلها حاضر شوية ققالتلي لا نام ورانا بكرا تحضير كتير ولا عاوز تقابل احمد كده ابتسمت و قولتلها حاضر و قفلت التيلفون و نمت تاني يوم ع الساعة 7 جت صحتني و قالتلي تعاالى ع اوضتي و مشيت قمت و خرجت لقيت بابا بيفطر سلمت عليه و بوسته و رايح عند ماما ف بابا قالي انتا نايم ولا اي الحمام الناحية التانية فضحكت وقولتله ماما كانت عاوزني و دخلت عندها قالتلي اقعد عند التسريحة و كانت مجهزة شمع و كريمات و بقيت تنضف وشي و ترسم حواجبي ف بابا دخل قالها اي ده قالتلها بنضف وشه بدل م يروح عند الحلاق و يضحك عليه قالها ماشي عاوزه حاجة يا جيجي قالتله لا بس ابقى روح لامك عشان كلمتها كان صوتها تعبان انا فرحت اوي و عرفت اني جيجي صايعة نيك و عاوزه تزحلقه قالها ماشي حاضر و راح ع شغله و هي خلصت و قالتلي اقلع ف اكسفت و بصت فالارض قالتلي احا يابن الشرموطة مكسوف مني و مش مكسفتش من الواد يلي رفعك ع زبره قولتلها ماما عيب ف ضحكت و قالتلي يلا يخول خلينا ننجز فقلعت اول لما شافت زنبوري ضحكت و قالتلي احا ومال فين زبرك قولتله اهو قالتلي ده كس يا لبوة فين زبرك يواد قولتله هو ده قالتلي احا ملقتش غير ده تورثه عن ابوك فانا ضحكت قالتلي طب نام و كانت مجهزة كاسات هوا و كريمات تكبير الصدر و الارادف و بقيت تمشي الكاسات ع صدري و بعدين حططتهم و خلتني الف و بقيت تعملها ع تيزي حوالي ساعة و نص او ساعتين خلت جسمي سخن اوي بس بقا طري اوي و ملبن بعدين قالتلي يلا و مسكتني من ايدي و خدت الشمع و رحنا الحمام و بقيت تنضف جسمي و تيزي اححح يلهوي ده النسوان بتتعب فشخ بعد م خلصت دخلت تحت الدوش و بقيت تدعك جسمي و بعدين خدتني الاوضة و بقيت تسشور شعري و تعملي ميكاب و بعدين طلعت اكسسوارات و بقيت تحطلي منها حلق في ودني و في مناخيري و في حلمة بزي مع شوية مساغ كده خواتم و سلاسل و انسيلات بقيت مرا قامت قالتلي قوم و جابت لصق طبي لونته بيج شبه لون الجسم و لصقت بضاني و زنبوري بين رجليا بقا شبه الكس و قامت جبتلي اندر فتلة و بيبي دول من عند كايلا كانت كايلا صحيت اول لما شافتني قالت احا مين دي يا جيجي قالتها دي اللبوة اختك يلي كنا فكرينها دكر ف كايلا رقعت ضحكة و قالتلها احا دي بقيت احلى مني و صغرت فشخ فماما قالتلها خمسة في عينك انتي هتغيري من اولها يلا اتصلي ب احمد شوقي قدامه اد ايه و ماما خدتني قعدنا برا و بقيت تعلمني زي اضحك و ازي اتكلم زي النسوان و قامت جابت سجارتين و بقيت تدخن معايا و تعلمني الستات بتمسك السيجارة ازاي و بتغمز ازاي كانت كايلا كلمت احمد و قالتلنا 10 دقايق و جي فماما قالتلها طب يلا احنا نلبس و نخرج عشان اختك تتناك بمزاجك قالتلها احا دي وشها مكشوف دي كانت بتترقع قدامي و عينها يدب فيها رصاصة فماما ضحكت و قالتلي ايه رايك يلبوة فابتسمت بكسوف و قولتلها عادي براحتكوا ف كايلا قالتلها ونبي يا جيجي سبينا نتفرج فماما ضحكت و قالتلها خلاص خلينا نلبس حاجة ترفع قرونه بقا و دخلت لبست عباية ع اللحم مفتوحة لحد فخدها و صدرها ناطط برا و ملحقتش تعمل شعرها فلبست تريبون و كايلا لبست بنطلون مقطع و عملت فيه فتحة فالجنب عشان تبين فخادها زي ماما و بلوزه هاف ستوميك اندر سيز و صدرها هيفرتكها و قعدنا نشوف التلفزيون لقينا الباب بيخبط فكلنا ارتبكنا مع اننا كنا عارفين بس اول مرة بتكون صعبة فماما قالتلي خشي انتي جوة و حطيت رجل ع رجل بقا فخادها كلها مكشوفة احاا يا ماما لبوة اوي فاحمد دخل و قام حضن كايلا و شالها و بقا يبوسها بص لقى ماما فاكسف و نزلها و ابتسم فماما ابتسمت و قالتله انتا بقا احمد قام بص لكايلا كأنه بيسالها هي عارفة و كايلا متعلقة في رقبته و لصقه فيه فماما قالتله متيجي تسلم عليا مش قادرة اقوملك ولا مش عاوز تتعرف عليا دخل و سلم عليها و باس ايدها و قعد متنح في فخادها و هي عماله تفصص فيه و تبص عليه حتة و هو اسمللة عليه طول بعرض بجسم منحوت و اسمر و عيونه سود واسعة مز فشخ قامت كايلا جابت عصير حطته و قعدت ع حجره فاتكسف فماما حبت تشجعه فلفت تيزها ناحيته و عملت انها بتتفرج ع التلفزيون و فخادها كلها باينة و كايلا حاطه ايدها ع كتفه و بتحك بزازها فسخن فماما لفت و حطيت ايدها ع رجله و قالتله انتا منورنا و بتحسس ع رجله لحد م وصلت لزبره فارتعش فماما ضحكت و جبت قناة اغاني و كايلا قعدت ع زبره و بقيت ترقص فماما قالتلهااندهي شوشو تيجي ترقص هي بتحب الاغنية دي فكايلا قامت تندهني قامت ماما حطت الجلابية بين رجليها و و بقيت فخادها عريانة و قالتله هات ايدك قومني لسى هيقوم قامت هي و بقيت بزازها فوشه فاتحرج و ابتسم يداري الاحؤاج فدخلت انا و سلمت عليه مكنش مصدق اني انا نفس الولد يلي كان بينيكه المرة يلي فاتت ولا انا بنت فوطيت بوسته فماما مسكتني حزمتني و بقيت ترقصني فسخن و قام يرقص معايا فماما لقيته منسجم معايا قامت خدت كايلا بقوا يرقصوا و يبوسوا بعض و قامت كايلا غمت عينه بمنديل و قالتله اختار فمسكني فماما خدت كايلا و قالتلي احنا شكلنا عزال متخدي صحبك و ارقصوا جوة فانا مسكت ايده و دخلت بيه الاوضة و بقيت احسس ع جسمي و افكله زراير القميص و البنكلون و هو بيحسس ع تيزي و بيحضني لحد م قلعته و نمت ع يطني و قولتله يلا قام رفع المنديل لقاني فاتح رجليا و مستني قام هجم عليا و بقا يحط زبره في تيزي و بيبوسني زي المجنون و بعدين نزل و بقا يبوس تيزي و قام مقلعني الاندر و بيدعك زبره لحد م هاج قام وقف قلع الاندر و قالي افتح تيزك لفت ايديا و فتحتها قام تف جواها و رشق زبره و هاتك ي نيك و ماما كايلا سمعين صوتي من برا و بيضحكوا و هو زي التور نازل رزع و فشخ في خرم تيزي حوالي تلت ساعة و بعدين طلع زبره و لفني بقيت ع ضهري و بقا يلحس بزازي و يشد الحلق يلي فالحلمة و قام رفع رجليا و رشق زبره تاني و كمل نيك ونا قافش رقبته و نازل بوس فيه لحد م قرب قالي هجبهم قولتله قوم و قعدت تحت زبره و بقيت امصه و الحسه لحد م نطرهم في بؤي و قعد يرتاح ونا تحت رجله بدكعهاله و بوبس فخاده و بمسح وشي في شعر رجله و بتمتع برجولته فماما فتحت الباب و قالتلنا اي مش كفاية فاحنا ضحكنا و قولتلها خلاص قالتله لو عجبك احجز يومين شهر عسل و انبسطوا فهو ضحك و قالها نفسي واللهي قالتله طب يلا لحسن عمك جي لو عرف هيقول علينا ايه ف ضحك و قالها حاضر و هو خارج هي اديته ضهرها و وقفت ع الباب قام لزق فيها و حك زبره في تيزها فهي ضحكت و قالتله انتا مشبعتش قام مسك وسطها و قالها لا لسى قامت زقته بتيزها و قالتله طب اي يلي منعك قام ضربها ع تيزها و قالها طب يلا قام حضنها و عصر بزازها و قالها يلا فضحكت بشرمطة و قالتله لا يلا تنزل انتا عاوز عمك يشوفنا قالها مش قادر قالتله خلاص هظبطك المرة الجية قالها ماشي و قام باسها ف رقبتها ولسى بيعصر بزازاها مقدرتش تستحمل قامت لفت و بقيت تبوسه و رفعت رجلها قام رشق زبره في كسها و بقا ينيكها قدامي و هي بتصوت تحسها شرقانة من زمان و بابا مش مكيفها ف كايلا جات ع الصوت لقيت احمد زانق جيجي ع الباب و رافع رجليها و بيفشخها قالتله احا انا مش عاتق حد فالعيلة م تنيك بابا بالمرة و ضحكت ف ضحكنا كلنا و هو مكمل نيك حوالي تلت ساعة و بقا يرعش قالتله استنى جوه لأ تعالي يا شوشو الحقيني فانا قعدت تحت زبره قام طلعه و بقا يرش لبنه ع وشي كانت ماما هديت و بقيت تاخد نفسها قالتله لا ده انتا تيجي بليل قالها بجد قالتله احا جد الجد قالها و الخروف قالتله ملكش دعوة قامت كايلا اخدته ياخد الشاور بتاعه و بقا يزنقها و يقفشلها فالحمام و خرج لبس و نزل فماما قالتلي احا ده جامد فشخ قولتلها اوي يا ماما قالتلي انتا قوم غير و اقلع الاكسسوارات دي عشلن العرص جي قولتلها حاضر بس بجد هتجيب احمد بليل قالتلي اه طبعا الزبر ده ميتسابش باليل دخلت عملت عصير لبابا و حطيت فيه منوم و كايلا اتصلت باحمد جه قام ماما خدته ع اوضتها و احنا قاعدين بنضحك و فرحانيين و بابا نايم جنبنا ع الكنبة حوالي ساعة و نص سامعين صوتها بتصوت و بتطلع اهات ولا شرموطة في ميدان و خرج احمد ياخد شاور عرقان ونا كايلا باصيلنه بنبهار و هنموت عليه و ماما جوه نايمه ملط بتنهج عرقانة و غرقانة لبن شوية و خرجت دخلت المطبخ تعمل عصير كان احمد خلص شاور قالنا ومال فين اللبوة قولناله جوه المطبخ قام دخل ملط عليها و سمعنا صوت الرزع اشتغل و هي بتصوت و بتقوله اااه كمان عاوزاك تفشخني و هو بيشتمها و يسبلها هي و اهلها و احنا بنبص لبعض و نضحك انا و كايلا بنبص لقيناه شايلها ع زبره و خارج بيها و نيمها ع السفرة و بقا ينكها قدمنا قالها عاوزهم فين المرادي قالتله جوه فاحنا تنحنا باستغراب قالتله عاوزه اشيل منك يا دكري نطرهم و وطى ياكل بزازها لحد م خلص و قام طلع زبره و قومها و دخلوا الحمام و قفلوا الباب عليهم و سمعنا الرزع تحت المية و صوات ماما ونا و كايلا هايجنيين قامت قالتلي اقلع و نام و دخلت المطبخ جايت خيارة و نمت فوق مني و قالتلي كل كسي و بقيت تلحس تيزي و هوب حطت الخيارة و بقيت تنكني لحد م نطرتهم ع وشي ونا نزلت عسلي كان احمد خلص هو و جيجي و خرجوا فلبس و نزل و هي جت صحيت بابا و قالتله انت نمت مكانك قالها اه قالتله طب تعالى نام في سريرك تاني يوم كايلا سالتها قالتلها هو انتي كده هتحملي من احمد قالتلها اه عادي مش مجوزه قالتلها و هتقولي لبابا ايه قالتله هاقوله انه اخوكوا قالتلها انتي شرموطة اوي قالتلها ونتي فاكرة انتي طالعة شطاني م انتي طالعة لامك فضحكوا قالتلها طب نفسي احمد يفتحني قالتلها احا و مستنية ايه قالتلها خايفة ميجوزنيش قالتلها هو مش فيه ورق عرفي ولا بطلوه ف كايلا ضحكت و باستها ... يتبع
نياله الي بيقع بين اديكو ده ولا في الاحلام
 
حلوة هيجتني كتير كمل كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%