NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
408
نقاط
442
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
تحذير ⚠️ [الناس بلي مش بتحب الديرتي بلاش تقرأ]
طبعا كلكوا عارفين اني فيرس بوتوم و الحكاية حصلت لما كنت لسى ١٨ سنة ونا اصلا ابيض و امور و جسمي كيرفي و ناعم و تيزي مكورة و بارزة و معنديش شعر خلاص لا في وشي ولا جسمي و رغم جسمي كده كنت متعود العب رياضة و كل يوم الجمعة بلعب كورة مع زمايلي باليل بس في مرة رحت الملعب ملقتش حد الجو كان شتا و كله كسل يجي النادي حتى العمال مكنوش مشغلين النور بالكامل هي بس اضاه خفيفة فاتصلت بواحد صحبي اسمه زياد كان من يلي بيمارسوا معايا فقلي انه بردان فقلتله طب تعالى و هخليك تعمل واحد فضحك و قالي جي قفلت معاه و قعدت فالملعب امشي الكورة مع نفسي و ادرب ع الكور الثابتة لقيت عيل كده حوالي ١٦ او ١٧ سنة جي الملعب و ماسك الفون قلت كويس اهي بدات تندع اكيد صحابه هيوصلوا و ممكن انزل معاهم بس كانت هئيته مش بتاع لعب كورة كان لابس جينس و قميص حتى مش معاه شنطة ممكن يغير منها ف كبرت دماغي و كملت لعب و هو جه وقف و بقا يتفرج ببص عليه و بيصورني قلت لنفسي ممكن حركة عاوز يفتح كلام و استنيته يبدأ لقيته قلع القميص و عريان من فوق و جسمه خمري و حلماته بني تجنن و هو كيوت و شعره نازل ع عينه و عنده غمزات بقيت العب ونا هيجان و كل شوية ابص عليه القاه باصصلي و بيضحك و لسى الموبايل ناحيتي بيصورني شوية لقيته بيصفر و بيندهني فقلت اشوف ماله لقيته مطلع زبره و بيقولي متيجي تمصلي ضحكت و كبرت دماغي كأني مسمعتش لقيته بينده عليا تاني و ماسك زبره بيهزه هو مكنش كبير كان متوسط و لونه خمري و ناعم و راسه متوسطه شبه الهرم كده رفيع من قدام و تخين من تحت ابتسمت و مشيت بالكورة لحد عنده و قولتله عاوز ايه ابتسم و قالي عاوزك تمص و بيدعك زبره خمنت انه هايج و عاوز يكسر الخوف و بعد كده هيطلب انيكه لانه جسمه متناسق من فوق بس عريض من تحت فقلت اسوق فيها و اهو ننبسط سوا و نزلت قعدت قدامه و مسكت زبره حطيته في بؤي و بقيت امصه و هو بيصورني بس مهتمتش قلت تلاقاه بيصور لنفسه مش معقول يفرجها لصحابه حوالي خمس دقايق و قمت لقيته بيضحك استغربت ده عبيط ولا اي فابتسمت و رجعت اكمل لعب ببص عليه لقيته لسى بيدعك زبره و باصصلي و مبتسم قولت لنفسي الواد ده شكله مجنون لقيته بيقولي تعالى مص فقلتله انا مش شاذ ضحك و قالي تعالى فقلت اهزر ورحت عنده قولتله هتدفع كم ضحك و قالي هديك ده كان زبره وقف بقا عمود و هايج و راسه بقيت حمرا لقيت تيزي بتفتح و جسمي فيه كهرياء قمت نزلت تاني و بقيت امص و الحس بس حصل حاجة هيجتني نيك و خلتني لبوة فشخ ونا بمص لقيته تف ع زبره احااااا انا بهيج اوي من الحاجات الدرتي و هو لما لقاني مقرفتش ولا اضيقت قام ضم بؤه و نزل كذا تفه ورا بعض بقيت باصص عليهم و هم نازلين زي الخيط و فاتح بؤي و بلحس و هو مبسوط و بيضحك فجاة لقيته بيقولي قوم في حد جي قمت وقفت و بقيت ازق الكورة و هو دخل بتاعه جوه البنطلون و استنينا نشوف مين جي لقناه حد من العماب جي يشوف في حد فالنلعب ولا لا عشان يطفي النور لان الوقت اتاخر لما شفنا رجع و مكلمش رجعت تاني للواد لقيته خرج زبره تاني و بيدعكه ببص ع الفون احاااا ده طلع فاتح لايف بقوله ايه ده ضحك و قالي تعالى و قام مسك ايدي و دخلنا ورا غرفة الكهرباء و قالي اقلع معرفش لية سمعت كلامه كاني مسحور و بالصدفة كان في مرتبة جنب الحيطة قمت سندتها ع الارض و قلعت ملط و نمت عليها بس ع ضهري و هو لسى بيصورني قالي زبرك هايج قولتله اااه و مسكت زبري ادعكه قام اداني التليفون و قلع ملط هو كمان و بعدين خد التليفون حطه جنب الحيط بس لسى اللايف شغال و قعد عند رجلي و وطى مسك زبري و بقا يلحسه و بعدين قام زحلق جسمه و حط زبره ع زبري و نام عليا و بقا يتحرك و ازبارنا بتحك في بعض و هو مبسوط و هيجان بعدين بص في عيني و قرب شفايفه من شفايفي و ضم بؤه و نزل تفه لقتني بفتح بؤي و ببلعها قم ضحك و باسني و كمل حك جامد لدرجة اني كمان هجت و بقيت ماسك شفايفه باكلها و بضمه اكتر عليا و غمضت عيوني بس فجاة التليفون رن بس تليفون تاني غير يلي بيصوره بيه قام بسرعة يكنسل عشان الصوت عالي و قام عمله صامت و وقف يهز وسطه و زبره بيتمرجح المحنة اكلتني اوي قمت لفت و نمت ع بطني قام جه قعد ع رجلي و بقا يضربني سبنكات احححح جامدة اوي انا اصلا بموت فالعنف و قام وطى بقا يعض تيزي و قالي افتحها قمت مدت ايدي و شدت فخادي بقا يلحس تيزي و قام تف جوه الخرم و نام عليا و بقا يفرشني ونا ممحون اوي بعدين دخله و بقا ينكني جامد و يرزع و حاطط ايده تحت صدري و بيعصره و بيعض رقبتي ونا مبسوط و متكيف فشخ فجاة حسنا بحد جي وقف نيك كان العامل جه طفى النور و مشي رجعنا تاني قعدت و لسى هلف قام زقني نمت ع ضهري و رفع رجليا و حطه زبره في تيزي و رجع ينيك تاني و يرزع و مسك زبري لحد م نطرت ع صدري كان هو كمان قرب يجبهم قام سحب زبره من تيزي و جه قعد ع بطني و بقا يدعك زبره لحد م نزلهم ع صدري و رقبتي و قام مسح لبنه و لبني بايده و بقا يحطهم جوة بؤي ونا باكلهم و مبسوط قام و هو بيضحك و قفل اللايف و لبس ونا كمان لبست و مشينا طبعا روحت لقيت صحابي كانوا شافوا اللايف و عرفوا اني كلبة و لبوة نيك سالت زياد عرفوا منين قالي ان الواد اسمه مايكل و الشهؤة ميكي صاحب حد من زمايلي اسمه ابانوب ع جروب مثليين و كان هايج فشخ فابنوب وصفني له و قاله يجي ينكني فانا كنت باسمع و ساكت لقيت زياد اعتزرلي انه مكنش يقصد فقلتله عادي ضحك و قالي بجد مش زعلان قولتله لا قالي شكل ميكي روقك نيك مع ان ميبنش عليه ضحكت و قولتله مش بالشكل بالمفعول قالي كسم نجستك لبوة فشخ و فعلا رغم يلي حصل مزعلتش بالعكس كنت مبسوط اوي و بقا نفسي اقابله تاني و سالت زياد عن سن ميكي كم سنة و منين قالي انه قريب جنب النادي و عنده ١٦ سنة هجت فشخ بعشق التوينكز اوي و دخلت بعتله و عرفته بنقسي لما فتح دخل كلمني و قالي انه انبسط فشخ من زمان ملقاش حد بيحب الدرتي و اتفقنا نتقابل تاني و طبعا بعد ما كل زمايلي عرفوا و شافوني ونا بتناك لايف بقوا يتحرشوا بيا اكتر و في اي مكان ونا مبقتش حاجة تهمني و اتعودت ع التصوير و بقا اي حد عاوز يصورني مبقتش اعترض بالعكس بقيت ابص للكاميرا ونا مبسوط من غير كسوف و بقا ليا مقاطع ولا انجل وايت و دي القصة الجيه... يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: mjwdymajd459, نفسي بجددد, Oscar bravo و 2 آخرين
مفيش قصه شيميل حلوه زي الي فاتت😂❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
مفيش حاجه من اعملك علينا ي فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
جامدة
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الثاني.. [ ] باقي حكايتي مع ميكي ... كنت قاعد بذاكر لقيت ميكي بيتصل مصدقتش نفسي و رديت ع طول قالي مش نفسك قولتله اوي قالي طب متيجي تقابلني قولتله امتى و فين قالي دلوقتي كانت الساعة ١٠ بليل قولتله ماشي اروح الملعب قالي لا استنى قدام النادي ونا هجيلك قولتله ماشي قالي بس تعالى من غير اندر ضحكت و قولتله مينفعش قالي خلاص برحتك متجيش قولتله خلاص خلاص انتا زعلت ولا ايه قالي متتاخرش قولتله حاضر قمت لبست شورت جينس عشان ميبنش اني مش لابس اندر و بوكليت بينك ع اللحم و رحت عند النادي وقفت استناه اتصل قالي انتا فين قولتله عند الباب اهو واقف قالي طب تعالى ع الكافية قدام النادي رحت لقيته قاعد مع عيال من سنه اول لما دخلت و شافوني بقوا يضحكوا تقريبا حكالهم عن يلي حصل و لقيت واحد منهم بيصورني بس عادي مهمتيش رحت سلمت عليه سلم عليا و هو قاعد عجبني تقله بحب اوي الرزين الواثق من نفسه سلمت ع زمايله ونا واقف جنبه كاني مراته لقيته حط ايده ع تيزي و بيحسس عليها و بيمسكها و هم بيضحكوا و الواد بيصورني لسى ونا واقف عادي مش مكسوف قالي يلا بينا قولتله يلا مع اني معرفش هياخدني ع فين خد الفون من الواد و خرجنا و بقينا نتمشى و هو حضني من وسطي ونا مبسوط اوي بعشق السيطرة فشخ و بيكلم الناس يلي متابعينه فالشات لحد م رحنا الموقف و ركبنا عربية رمسيس .. في الطريق كان مقضيها حك و تحرش و بيضحك و بيكلم الفانز بتوعه و كانت ناس بتنزل و كنا في اخر كنبة لقثته فتح بنطلونه و طلع زبره اححححح كسم الجرأة بقا بيدعكه و يبصلي و يضحك ونا قاعد مش ع بعضي قام مسك ايدي و حطها ع زبره بقيت ادعكهوله قام بصلي و ضم بؤه و نزل تفه عليه مكدبتش خبر قمت وطيت و بقيت الحسها و هو قاعد بيضحك فجاة الميكروباص وقف و بيقولنا الاخر هنا . قالي امسك الفون مسكته بقيت اصوره و هو دخل زبره جوه البنطلون نزلت و نزل ورايا خد الفون و بقا ماشي ورايا و بيصور تيزي ونا بقيت ادلع و اتعولق و هو بقا ينط يخبط زبره في تيزي كل شوية ضحكني اووي بقينا نتمشى فوسط البلد و المحلات بقيت بتقفل و الانوار بقيت خفيفة بقا كل م يلاقي حتة ضلمة يزقني عند باب محل قافل و يزنق و يحك زبره في تيزي بقيت مولع لحد م وقف عند باب عمارة و طلع زبره و لسى بيصور و قالي متيجي تمص قولتله يلا قالي دلوقتي بصيت حوليا ملقتش حد قمت نزلت ع ركبي و بقيت امصله كان هيجان اوي ف قالي امسك التليفون و مسك دماغي و بقا ينكني فبؤي بعدين طلعه و لسى ماسك دماغي و فاتح بؤي قام تف جوه منه كذا تفة بقيت اتلقاهم ونا مبسوط قام خد الفون ونا قمت قالي حاسس بطعم ايه قولتله طعم زبرك قالي بس قولتله و ريقك قالي طب انا كنت شارب ايه قولتله قهوة ضحك و قالي نفسك ايه كمان قمت رفعت التشيرت بتاعه و هو مستسلم و بيضحك و حطيت مناخيري تحت باطه و بقيت اشم رجولته و قمت لحسته قام مسك ايدي و دخلنا جوه العمارة تحت السلم و قالي نزل الشورت سمعت الكلام و لفيت وشي للحيط و نزلت الشورت قعد ورايا و بقا يلحس تيزي احاااا هجت فشخ و بقيت افرك حلمة بزي و هو بيلحس تيزي و بيدعك زبره بايده بعدين قام و حط زبره فتيزي و بقا ينكني و اداني الفون اصور انا و هو ماسكني حوالي تلت ساعة بيقفش بزازي و بيفشخ تيزي بس سمعنا صوت حد جي قمنا لبسنا و عملنا كاننا نازلين من العمارة و خرجنا جري و احنا بنضحك بعدين اتمشنا لحد الكوبري و لسى فاتح اللايف و احنا بنهزر لقينا ع جنب فيه بانتي احمر مرمي مسكه و بقا يلعب بيه و يدعكه في زبره بعدين قالي خد شمه مسكته كنت قرفان فالاول بس لقيته مفهوش ريحة ممكن يكون حد بيبيع و طار من عنده قالي ريحته ايه قولتله مفيش قالي عاوزك تلبسه قولتله ماشي تعالى ندخل الحمام قالي لا هنا عجبتني الفكرة قمت نزلت الشورت و لبست الاندر شافني هاج و بقا يضربني ع تيزي سبته لحد م انبسط و رفعت الشورت و مشينا و بقيت حاسس بمحنة موت احساس الاندر و هو محشور في تيزي مهيجني نيك بقيت ماشي مش ع بعضي و هو كل شوية يبعبصني قمت بصتله و قولتله مش قادرة و نزلت ع السلم و قمت نزلت الشورت و شبكت خيط البانتي ع وركي و وفتحت تيزي شافني ضحك و قام طلع زبره و بثا ينكني بعنف و يرزع حوالي نص ساعة و بعدين طلعه و بقا ينطر جوه الشورت غرقه قمت لبسته و لبنه كان ساقع و تيزي كانت نار احححح جامد اوي روحنا ركبنا و روحت الصبح متكيف نيك بعدها بيومين لقيت زياد ببيتصل استغربت بقالنا فترة مش بنتكلم بسبب الامتحانات لقيته بيقولي بتعمل ايه قولتله بذاكر قالي احا ده ميكي فاتح لايف مع حد سخنت و قولتله بجد قالي ااه ع اد م كنت هيجان و نفسي اشوفه بس اضيقت انه مع حد غيري بس قلت اشوف يلي معاه ده في ايه زيادة عني لقيتهم ملط الاتنين و ميكي قاعد قدامه و بيمص زبره قلت عادي هيقوم ينيكه دلوقتي بس لقيت ميكي قام و بيبوسه و قام راح ع السرير و نام ع بطنه و الواد نام عليه و بقا ينيكه و ميكي زي عادته مبسوط و بيضحك احااا ميكي طلع بيتناك يعني زياد عنده حق اضيقت و قفلت اللايف بعدين قلت لنفسي لا مش معقول حبي هيتناك بس فتحت اللايف تاني و بقيت اتابع لحد م الواد نطرهم ع وش ميكي و لبس و مشي و ميكي فرحان و قام قفل اللايف بقيت قاعد مبضون و قررت ان دي نهاية العلاقة و مش هعرفه تاني و فعلا اتصل عليا كذا مرة بس مكنتش برد معرفش دي غيرة ولا ايه بس فعلا مكنتش طايق ان الدكر بتاعي يكون بوتوم لحد تاني و بقيت اتعرف ع ناس تانية و دي القصة الجيه
 
  • عجبني
التفاعلات: فؤاد ورغي
يخربيت جمدانك اعشق قصصك❤️❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%