NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
957
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,611
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البدايه الي هاحكيه لكم ده حصل الصيف الماضي و ترددت كتير قبل ما احكيه لاني مش مصدق الي حصل ..
في شهر يونيو الماضي علي احد مواقع التواصل الاجتماعي لاقيت طلب اضافه من رجل لبناني دخلت صفحته لاقيت عنده ٤٥ سنه و لاقيت صفحته عاديه و اجتماعيه جدا كلها صور مع زوجته و اولاده و مناسبات عاديه يعني صفحه طبيعيه جدا بس طبعا زوجته قمر و عنده ولد و بنتين من الصور الي علي صفحته قبلت الاضافه لاقيته تاني يوم بيراسلني علي الخاص عايز يتعرف بيا طبعا رديت عليه و عرفني بنفسه هو طبعا بيتكلم لبناني هو و اسرته لكن انا هاحكي كلامهم بالمصري اسمه فادي و من لبنان و نازلين زياره لمصر لاول مره في حياتهم بعد عشرة ايام و ببسئلني لو اوافق اكون صديق ليهم في الزياره لانها اول مره ليهم و اكون معاهم في اوقات فراغي و ازورهم ...طبعا رحبت و قلت اجامله في الكلام عرفني انه متزوج و عنده بنتين و ولد الكبيره في بداية المرحله الثانويه و اسمها لاربن و الابن الاوسط نزار في المرحله الاعداديه و البنت الصغري في نهاية المرحله الابتدائيه و طبعا كان بيبعت لي صورهم و مش هاقولكم جمالهم حتي الولد زي القمر .. المهم قالي انهم هاينزلو في اوتيل فاقترحت عليه انهم لما انهم اسره فأفضل ليهم شقه مع الكلام لاقيته بدأ يقتنع و يقولي طب ما تسئل عن الشقق ارسلت له مواقع فيها شقق مفروشه و بدأ فعلا يهتم بالموضوع و بدأ يبعت لي شقق و يسئلني عن منطقتها علشان يعرف دي منطقه كويسه و لا لأ و بدأنا نتكلم فيديو كول و عرفني علي زوجته و اولاده و بقت زوجته تتكلم معايا عن الشقق و كله ماشي عادي بس بيتطور بسرعه جدا و بقيت انا وهو اصحاب قوي و بسرعه و حتي زوجته اخدنا علي بعض بسرعه و حتي اولاده كلهم بقو بيكلموني عادي من عنده حتي لو هو مش هايكلمني يعني ممكن مكالمه تخلص علي كلام و هزار مع مراته و عياله و هو ما اشوفوش اصلا يبقي بيعمل اي حاجه و بقينا اصحاب بسرعه و طبعا كل يوم بنتكلم عن موضوع الشقه و بقيت اعمل اتصالات باصحاب الشقق الي موجوده علي الموقع و اسئلهم عنها و ارجع اكلمهم تاني و احكي لهم و وكده .. المهم فادي بدأ كلامي معاه مع الايام ياخدنا الي ان في لبنان تحرر عن باقي الدول العربيه و بقي يحكي لي عن التحرر الجنسي الي هناك عند كثير من اللبنانيين و انه بيوصل عند بعض الطبقات الي حفلات جنسيه عائليه بمعني ان فيه عائلات كامله باولادهم حتي لو صغار بيجتمعو في الاجازات و يشربو خمور و مخدرات و الي عايز يمارس جنس يمارس صغير او كبير حتي بيتبادلو الزوجات عادي و يمارسو اللواط برضه عادي و امام بعض عادي ... طبعا انا باسمع الكلام ده و كنت في ذهول و باقول لنفسي ده بيبالغ او يهجص عليا و مستحيل ده بيحصل بقينا نتكلم في الحاجات دي كتير و لاحظت انه بيتكلم و عياله جنبه او مراته عادي و ده طبعا لان كان احيانا بيكلمني فيديو كول لما اكون قاعد وحدي فكنت باشوف مراته او حد من عياله قاعدين جنبه و كنت باسمع صوتهم و اقوله انت بتتكلم امامهم عادي يقولي ما هما عارفين كل ده .. بصراحه انا بدأت اشك فيه و اقلق منه بس قلت اهو باتسلي و بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و يقولي اكبر سن نمت معاه كان كام سنه و اصغر سن و يسئلني نكت رجاله و اولاد صغيرين و لا لأ طبعا كنت ارد عليه و اقوله الحقيقه لاقيته بيقولي انه اكبر سن هو مارس معاه من الستات هو سن زوجته او اكبر منها بعام او اتنين و اصغر سن انه كان في عمر ابنته الصغيره او اصغر شويه .. و الرجاله اكبر منه شويه و الاولاد من سن بنته الصغيره .. هنا بقي عرفت و اتأكدت انهم من احدي العائلات الي هو بيتكلم عنها و بدأت اجره في الكلام و اقوله يا بختك انا نفسي اجرب زيك و نضحك و سئلني لو كنت باشرب خمور قلتله ايوه قالي انه هايجيب و هو جاي و انا وعدته اشربه حشيش و مرت الايام و احنا بنتكلم في الكلام ده و بقي متأكد لي ان العيله كلها بتمارس جنس بس كل ما اشوف صور العيال اشعر بصدمه و احاول اؤجل اعترافه ليا بالحقيقه و طبعا مع كل ده بنشوف الشقه و استقرينا عليها خلاص و كلمت صاحب الشقه و كان فاضل علي نزولهم ٤ ايام و خلصت معاه و قبل ما ينزل بيومين سئلته بصراحه انت اسرتك من الاسر الي بتعمل حفلات جنس و عربده دي ؟ قالي ايوه دي حريه جنسيه و احنا بنربي اولادنا عليها و علي فكره اختيارنا ليك كان جماعي يعني كلنا شوفنا صورك علي الموقع و اتفقنا اني اتعرف عليك علشان شكلك محترم و متعلم و مثقف و صفحتك محترمه احنا هانزور مصر اسبوعين و احنا اصدقاء كما اتفقنا قلتله طب مش خايف عيني تروح لزوجتك او حد من اولادك قالي هما احرار لو عايزين دي حريتهم و اعتقد انك محترم و مش هاتغصب حد علي شئ .. قلتله طبعا اكيد .. عرفت ان العيله كلها مفتوحه حتي هو مفتوح و ابنه و البنات و عرفت بقي تفاصيل اكتر انه هو و مجموعه من اصحابه كل اسبوع يتجمعو في بيت حد فيهم و الي عايز ينيك بينيك و الي عايز يتناك من حد بيتناك حتي هو كان بيتناك و امام زوجته او اولاده ماهو هما بيتناكو و ينيكو امامه و قالي احيانا بيدخلو غرف مجموعات او اتنين لو عايزين يمارسو بمفردهم يعني كل واحد حر و اتفقنا انه يحكي لاسرته اني عارف الحقيقه علشان يبقي الامور براحتهم .. المهم وصلو الي القاهره و اخدت اجازه من شغلي عشرة ايام و روحت استقبلنهم في المطار بالاحضان و البوس طبعا من الخدود حتي زوجته و اخدتهم علي الشقه و كان صاحبها موجود لانه ساكن في نفس العماره و كتبنا العقد و اخد فلوسه طبعا زوجته و الاولاد بيلفو في الشقه و بيطلعو هدومهم و صاحب الشقه نزل و مراته قالت لي عايزه سوبر ماركت قربب قلتلها فيه واحد قريب خلصي و ننزل نجيب الي عايزاه هو طبعا كان فرحان بيا و العيال و مراته و هزار معايا و ضحك و نزلنا انا و هو و زوجته السوبر ماركت اشترينا كل حاجه و رجعنا محملين و طبعا طلبت الغدا دليفري قعدنا اتغدينا و سيبتهم يرتاحو و يظبطو نفسهم عملنا جدول زيارات و فسح للاماكن الي عايزين يروحوها و الي انا اقترحته عليهم طبعا هما مش عايزين يروحو شرم او الغردقه هما عايزين يقضو الاجازه في القاهره فقط لانها عشرة ايام فقط و اتفقت اجيلهم تاني يوم بدري و فعلا تاني يوم روحت ليهم الصبح كانو لسه صاحيين و فطرنا و قالو عايزين يروحو الاهرامات و فعلا روحنا و قضينا يومنا هناك و طبعا مش هاحكيلكم اني بقيت اركب دي جمل و دي حصان و ايدي بقت تيجي في كل حته عادي و لما روحنا عزموني اسهر معاهم فادي قالي ادخل خد شاور و هو هايجيب لي شورت من عنده و تيشيرت علشان البسهم فعلا دخلت اخد شاور و مش عارف ليه سيبت الحمام من غير ما اقفله بالمفتاح بتاعه و انا باخد الشاور لاقيت الباب بيخبط قلت مين ردت بنته الكبيره و قالت انا جايبه ليك الشورت و التيشيرت قلتلها اصل انا قالع قالت افتح خدهم روحت فتحت و قصدت افتح الباب و انا واقف امامها و باخد منها الهدوم لاقيتها باصه علي زوبري و بتضحك قلتلها بتضحكي علي ايه شاورت علي زوبري و قالت واقف قلتلها لما شافك قالت بجد ؟ قلتلها ايوه طبعا انا باكلمها و روحي بتروح مني امامي بنوته قمر صغيره جسمها ابيض و بزازها عاملين زي التفاحتين و لابسه شورت قصير و بادي حمالات بنوته كده و انا امامها ملط و بتكلمني عن زوبري عادي و اهلها منتشرين في الشقه عادي لان ده الحمام الي بين غرف النوم مش الماستر و طبعا اول مره اكون في موقف زي كده بس هي كانت جريئه عني و كان واضح لانها متمرسه المواقف دي فكانت عادي واقفه بتهزر معايا و لما قلتلها وقف لما شافك ابتسمت و مسكته وقف اكتر قالت بضحك ده بيقف اكتر و قعدت تلعب فيه و تبص لي بأعجاب قلتلها انتي زي القمر قالت بجد اعجبك ؟ قلتلها طبعا لاقيتها نزلت تمص زوبري انا اتكسغت و قلتلها مش هنا قالت ليه ؟ قلتلها تعالي ادخلي الحمام قالت لأ خلص و تعالي و نبقي ندخل غرفتي دخلت خلصت بسرعه و لبست و خرجت و المشكله ان الشورت كان مجسم عليا و زوبري الي وقف و مش عايز ينام بقي عمود فيه باين خرجت لاقيتهم كلهم في الرسيبشن قاعدين كل واحد بيعمل حاجه شافوني قعدو يبصور علي الهدوم لو طلعت مظبوطه عليا طبعا زوبري باين و الكل قال الشورت مجسم عليا و انا ماشي معدي من كرسي البنت الصغيره قاعده عليه و بتضحك ان الشورت ضيف من غير ما اخد بالي لاقيتها حطت صوبعها علي زوبري الواقف و باين قوي و انا معدي من جنبها و لاقيتهم كلهم ضحكو قوي انا هجت قوي و فجأه لاقيت نفسي باقول لنفسي انت هاتفضل في كسم الزهول ده لامتي دي عيله نجسه بنت وسخه اتمتع بيهم و كسمهم يومين و هايغورو و يرجعو بلدهم اتمتع بيهم و كسمهم قمت مطلع حته الحشيش الي جايبها هما فرحو قوي لما شافوها و خصوصا فادي و مراته طلبنا العشا و اتعشينا و بدأنا نظبط القعده و قعدت الف سجاير حشيش و فادي جاب زجاجة ويسكي و نبيذ و حطهم علشان الي يشرب و مراته قامت جابت الكاسات و شوية مكسرات و انا لفيت عشر سجاير علشان السهره ولعت سيجاره و قلت كل واحد يخدم نفسه الي عايز سيجاره ياخد فادي اخد سيجاره و زوجته قالت هاشرب معاكم انا ما اقدرش علي سيجاره وحدي و قامت عملت لي و لجوزها كاس نبيذ و ليها كاس ويسكي و لاقيت ولادهم بيشربو نبيذ و شغلو اغاني و قعدنا نهزر و الاولاد قامو رقصو و امهم بقت كل شويه تاخد نفس حشيش من جوزها و مره مني لانها كانت قاعده في وسطنا علي الكنبه و سخنت مع الشرب بقت تترقص مع الاغاني و هي قاعده خلصت كاس الوسكي الي معاها و قبل ما تقوم اخدت نفس حشيش مني و لاقيتها و بترجع لي السيجاره بشرمطه و بتغمز بعنيها و قامت ترقص مع العيال لاقيت البنت الكبيره جت قعدت مكانها بتنهج من الرقص و مسكت زوبري و قالت لسه واقف قلتلها ايوه قالت اريحه قلتلها ماشي قالت هنا ؟ قلتلها ماشي قعدت علي الارض و قلعتني الشورت و البوكسر و انا قلت هي خربانه قلعت التيشيرت و بقيت ملط و هي نزلت تمص لزوبري و لاقيت الكل مركز معانا صحيح بيرقصو و يغنو لكن عيونهم معانا البت مصت لي و لا اجدع شرموطه اختها الصغيره قربت تشوف زوبري مسكت ايديها و قربتها ليه لاقيتها بتيجي في حضني و بوسنا بعض بوسه جامده و كانت عسل و لاقيت ايدي بتلعب في كسها و هي متجاوبه قوي قعدت بيني و بين ابوها لاقيت ابوها طلع زوبره يلعب فيه هي قامت ماسكه زوبره و قعدت تلعب فيه و هو هايج قوي طبعا زوجته قعدت تتفرج هي و ابنها قومت الي بتمص لي حضنتها و بوستها و قلعتها التيشيرت و قعدتها مكاني علشان اقلعها الشورت و الاندر و انزل الحس كسها الي اكيد تحفه لاقيت البنت الصغيره بتمص زوبر ابوها و هو بيلعب لها في كسها و بيقلعها هدومها قلعت للكبيره الشورت و الاندر و زي ما توقعت كس عسل ابيض قشطه مهبله وردي و نازل منه عسل مخليه تحفه فضلت الحس فيه و انيكه بلساني لغاية ما جابت رعشتها و كانت بتتلوي و تصرخ اول ماجابت هديت و انا بامص ليها الصغيره قاعده علي زوبر ابوها بعد ما قلعو ملط و انا باتفرج عليهم و باكل كس البنت الكبيره و لاقيت نفسي زي الي في محل حلويات و عايز يتذوق كل الي في المحل قمت رايح لامهم صدرت ليها زوبري و هي قاعده بتتفرج مدت ايديها و مسكته و قعدت تمص فيه علي طول قلعتها التيشيرت و قومتها قلعتها الشورت و الاندر و خليتها تلف تعمل وضع الدوجي علي الكرسي و قمت راشق زوبري فيها جامد شرقت و صرخت لان زوبري كمان جري فيها لان كسها كان عايم في عسلها و كأنه حنفيه فضلت ارزع فيها و هي مبسوطه و ارزع قمت قاعد علي الكرسي و هي قعدت علي زوبري و فضلت تطلع و تنزل و انا باقطع في بزازها بأيدي و شفايفها بشفايفي لغاية ما جببناهم سوا و فضلت نايمه علي صدري دقائق بعد ما جابتهم طبعا انا مش شايف الي بيحصل وراها لاني مركز معاها لكن بعد ما خلصنا بابص لاقيت الولد بينيك اخته و الاب ناك البنت الصغيره و خلص معها و قاعده بتمسح لبنه من كسها بمنديل بعد شويه الولد خلص مع اخته طبعا الكل دخل الحمام علشان بنضف نفسه لكن بيخرج زي ما دخل ملط و كملنا السهره كلنا ملط و طبعا نكت الراجل و ابنه و زوجته و البنات و عشت معاهم اغرب عشرة ايام في حياتي كلهم نيك و ناس بتنيك ناس كأني في فيلم سكس جماعي كله بينيك كله و الكل مبسوط و مستمتع ... قعدو و مشيو و عملو لي بلوك اول ما رجعو بلدهم و اعتبروها رحله جميله و انتهت و انا كمان اعتبرتها كده تجربه غريبه و ممتعه و انتهت ... تحياتي
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Tito1001, 3ashk, Moccha boy و 17 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
في البدايه الي هاحكيه لكم ده حصل الصيف الماضي و ترددت كتير قبل ما احكيه لاني مش مصدق الي حصل ..
في شهر يونيو الماضي علي احد مواقع التواصل الاجتماعي لاقيت طلب اضافه من رجل لبناني دخلت صفحته لاقيت عنده ٤٥ سنه و لاقيت صفحته عاديه و اجتماعيه جدا كلها صور مع زوجته و اولاده و مناسبات عاديه يعني صفحه طبيعيه جدا بس طبعا زوجته قمر و عنده ولد و بنتين من الصور الي علي صفحته قبلت الاضافه لاقيته تاني يوم بيراسلني علي الخاص عايز يتعرف بيا طبعا رديت عليه و عرفني بنفسه هو طبعا بيتكلم لبناني هو و اسرته لكن انا هاحكي كلامهم بالمصري اسمه فادي و من لبنان و نازلين زياره لمصر لاول مره في حياتهم بعد عشرة ايام و ببسئلني لو اوافق اكون صديق ليهم في الزياره لانها اول مره ليهم و اكون معاهم في اوقات فراغي و ازورهم ...طبعا رحبت و قلت اجامله في الكلام عرفني انه متزوج و عنده بنتين و ولد الكبيره في بداية المرحله الثانويه و اسمها لاربن و الابن الاوسط نزار في المرحله الاعداديه و البنت الصغري في نهاية المرحله الابتدائيه و طبعا كان بيبعت لي صورهم و مش هاقولكم جمالهم حتي الولد زي القمر .. المهم قالي انهم هاينزلو في اوتيل فاقترحت عليه انهم لما انهم اسره فأفضل ليهم شقه مع الكلام لاقيته بدأ يقتنع و يقولي طب ما تسئل عن الشقق ارسلت له مواقع فيها شقق مفروشه و بدأ فعلا يهتم بالموضوع و بدأ يبعت لي شقق و يسئلني عن منطقتها علشان يعرف دي منطقه كويسه و لا لأ و بدأنا نتكلم فيديو كول و عرفني علي زوجته و اولاده و بقت زوجته تتكلم معايا عن الشقق و كله ماشي عادي بس بيتطور بسرعه جدا و بقيت انا وهو اصحاب قوي و بسرعه و حتي زوجته اخدنا علي بعض بسرعه و حتي اولاده كلهم بقو بيكلموني عادي من عنده حتي لو هو مش هايكلمني يعني ممكن مكالمه تخلص علي كلام و هزار مع مراته و عياله و هو ما اشوفوش اصلا يبقي بيعمل اي حاجه و بقينا اصحاب بسرعه و طبعا كل يوم بنتكلم عن موضوع الشقه و بقيت اعمل اتصالات باصحاب الشقق الي موجوده علي الموقع و اسئلهم عنها و ارجع اكلمهم تاني و احكي لهم و وكده .. المهم فادي بدأ كلامي معاه مع الايام ياخدنا الي ان في لبنان تحرر عن باقي الدول العربيه و بقي يحكي لي عن التحرر الجنسي الي هناك عند كثير من اللبنانيين و انه بيوصل عند بعض الطبقات الي حفلات جنسيه عائليه بمعني ان فيه عائلات كامله باولادهم حتي لو صغار بيجتمعو في الاجازات و يشربو خمور و مخدرات و الي عايز يمارس جنس يمارس صغير او كبير حتي بيتبادلو الزوجات عادي و يمارسو اللواط برضه عادي و امام بعض عادي ... طبعا انا باسمع الكلام ده و كنت في ذهول و باقول لنفسي ده بيبالغ او يهجص عليا و مستحيل ده بيحصل بقينا نتكلم في الحاجات دي كتير و لاحظت انه بيتكلم و عياله جنبه او مراته عادي و ده طبعا لان كان احيانا بيكلمني فيديو كول لما اكون قاعد وحدي فكنت باشوف مراته او حد من عياله قاعدين جنبه و كنت باسمع صوتهم و اقوله انت بتتكلم امامهم عادي يقولي ما هما عارفين كل ده .. بصراحه انا بدأت اشك فيه و اقلق منه بس قلت اهو باتسلي و بدأ يسئلني عن علاقاتي الجنسيه و يقولي اكبر سن نمت معاه كان كام سنه و اصغر سن و يسئلني نكت رجاله و اولاد صغيرين و لا لأ طبعا كنت ارد عليه و اقوله الحقيقه لاقيته بيقولي انه اكبر سن هو مارس معاه من الستات هو سن زوجته او اكبر منها بعام او اتنين و اصغر سن انه كان في عمر ابنته الصغيره او اصغر شويه .. و الرجاله اكبر منه شويه و الاولاد من سن بنته الصغيره .. هنا بقي عرفت و اتأكدت انهم من احدي العائلات الي هو بيتكلم عنها و بدأت اجره في الكلام و اقوله يا بختك انا نفسي اجرب زيك و نضحك و سئلني لو كنت باشرب خمور قلتله ايوه قالي انه هايجيب و هو جاي و انا وعدته اشربه حشيش و مرت الايام و احنا بنتكلم في الكلام ده و بقي متأكد لي ان العيله كلها بتمارس جنس بس كل ما اشوف صور العيال اشعر بصدمه و احاول اؤجل اعترافه ليا بالحقيقه و طبعا مع كل ده بنشوف الشقه و استقرينا عليها خلاص و كلمت صاحب الشقه و كان فاضل علي نزولهم ٤ ايام و خلصت معاه و قبل ما ينزل بيومين سئلته بصراحه انت اسرتك من الاسر الي بتعمل حفلات جنس و عربده دي ؟ قالي ايوه دي حريه جنسيه و احنا بنربي اولادنا عليها و علي فكره اختيارنا ليك كان جماعي يعني كلنا شوفنا صورك علي الموقع و اتفقنا اني اتعرف عليك علشان شكلك محترم و متعلم و مثقف و صفحتك محترمه احنا هانزور مصر اسبوعين و احنا اصدقاء كما اتفقنا قلتله طب مش خايف عيني تروح لزوجتك او حد من اولادك قالي هما احرار لو عايزين دي حريتهم و اعتقد انك محترم و مش هاتغصب حد علي شئ .. قلتله طبعا اكيد .. عرفت ان العيله كلها مفتوحه حتي هو مفتوح و ابنه و البنات و عرفت بقي تفاصيل اكتر انه هو و مجموعه من اصحابه كل اسبوع يتجمعو في بيت حد فيهم و الي عايز ينيك بينيك و الي عايز يتناك من حد بيتناك حتي هو كان بيتناك و امام زوجته او اولاده ماهو هما بيتناكو و ينيكو امامه و قالي احيانا بيدخلو غرف مجموعات او اتنين لو عايزين يمارسو بمفردهم يعني كل واحد حر و اتفقنا انه يحكي لاسرته اني عارف الحقيقه علشان يبقي الامور براحتهم .. المهم وصلو الي القاهره و اخدت اجازه من شغلي عشرة ايام و روحت استقبلنهم في المطار بالاحضان و البوس طبعا من الخدود حتي زوجته و اخدتهم علي الشقه و كان صاحبها موجود لانه ساكن في نفس العماره و كتبنا العقد و اخد فلوسه طبعا زوجته و الاولاد بيلفو في الشقه و بيطلعو هدومهم و صاحب الشقه نزل و مراته قالت لي عايزه سوبر ماركت قربب قلتلها فيه واحد قريب خلصي و ننزل نجيب الي عايزاه هو طبعا كان فرحان بيا و العيال و مراته و هزار معايا و ضحك و نزلنا انا و هو و زوجته السوبر ماركت اشترينا كل حاجه و رجعنا محملين و طبعا طلبت الغدا دليفري قعدنا اتغدينا و سيبتهم يرتاحو و يظبطو نفسهم عملنا جدول زيارات و فسح للاماكن الي عايزين يروحوها و الي انا اقترحته عليهم طبعا هما مش عايزين يروحو شرم او الغردقه هما عايزين يقضو الاجازه في القاهره فقط لانها عشرة ايام فقط و اتفقت اجيلهم تاني يوم بدري و فعلا تاني يوم روحت ليهم الصبح كانو لسه صاحيين و فطرنا و قالو عايزين يروحو الاهرامات و فعلا روحنا و قضينا يومنا هناك و طبعا مش هاحكيلكم اني بقيت اركب دي جمل و دي حصان و ايدي بقت تيجي في كل حته عادي و لما روحنا عزموني اسهر معاهم فادي قالي ادخل خد شاور و هو هايجيب لي شورت من عنده و تيشيرت علشان البسهم فعلا دخلت اخد شاور و مش عارف ليه سيبت الحمام من غير ما اقفله بالمفتاح بتاعه و انا باخد الشاور لاقيت الباب بيخبط قلت مين ردت بنته الكبيره و قالت انا جايبه ليك الشورت و التيشيرت قلتلها اصل انا قالع قالت افتح خدهم روحت فتحت و قصدت افتح الباب و انا واقف امامها و باخد منها الهدوم لاقيتها باصه علي زوبري و بتضحك قلتلها بتضحكي علي ايه شاورت علي زوبري و قالت واقف قلتلها لما شافك قالت بجد ؟ قلتلها ايوه طبعا انا باكلمها و روحي بتروح مني امامي بنوته قمر صغيره جسمها ابيض و بزازها عاملين زي التفاحتين و لابسه شورت قصير و بادي حمالات بنوته كده و انا امامها ملط و بتكلمني عن زوبري عادي و اهلها منتشرين في الشقه عادي لان ده الحمام الي بين غرف النوم مش الماستر و طبعا اول مره اكون في موقف زي كده بس هي كانت جريئه عني و كان واضح لانها متمرسه المواقف دي فكانت عادي واقفه بتهزر معايا و لما قلتلها وقف لما شافك ابتسمت و مسكته وقف اكتر قالت بضحك ده بيقف اكتر و قعدت تلعب فيه و تبص لي بأعجاب قلتلها انتي زي القمر قالت بجد اعجبك ؟ قلتلها طبعا لاقيتها نزلت تمص زوبري انا اتكسغت و قلتلها مش هنا قالت ليه ؟ قلتلها تعالي ادخلي الحمام قالت لأ خلص و تعالي و نبقي ندخل غرفتي دخلت خلصت بسرعه و لبست و خرجت و المشكله ان الشورت كان مجسم عليا و زوبري الي وقف و مش عايز ينام بقي عمود فيه باين خرجت لاقيتهم كلهم في الرسيبشن قاعدين كل واحد بيعمل حاجه شافوني قعدو يبصور علي الهدوم لو طلعت مظبوطه عليا طبعا زوبري باين و الكل قال الشورت مجسم عليا و انا ماشي معدي من كرسي البنت الصغيره قاعده عليه و بتضحك ان الشورت ضيف من غير ما اخد بالي لاقيتها حطت صوبعها علي زوبري الواقف و باين قوي و انا معدي من جنبها و لاقيتهم كلهم ضحكو قوي انا هجت قوي و فجأه لاقيت نفسي باقول لنفسي انت هاتفضل في كسم الزهول ده لامتي دي عيله نجسه بنت وسخه اتمتع بيهم و كسمهم يومين و هايغورو و يرجعو بلدهم اتمتع بيهم و كسمهم قمت مطلع حته الحشيش الي جايبها هما فرحو قوي لما شافوها و خصوصا فادي و مراته طلبنا العشا و اتعشينا و بدأنا نظبط القعده و قعدت الف سجاير حشيش و فادي جاب زجاجة ويسكي و نبيذ و حطهم علشان الي يشرب و مراته قامت جابت الكاسات و شوية مكسرات و انا لفيت عشر سجاير علشان السهره ولعت سيجاره و قلت كل واحد يخدم نفسه الي عايز سيجاره ياخد فادي اخد سيجاره و زوجته قالت هاشرب معاكم انا ما اقدرش علي سيجاره وحدي و قامت عملت لي و لجوزها كاس نبيذ و ليها كاس ويسكي و لاقيت ولادهم بيشربو نبيذ و شغلو اغاني و قعدنا نهزر و الاولاد قامو رقصو و امهم بقت كل شويه تاخد نفس حشيش من جوزها و مره مني لانها كانت قاعده في وسطنا علي الكنبه و سخنت مع الشرب بقت تترقص مع الاغاني و هي قاعده خلصت كاس الوسكي الي معاها و قبل ما تقوم اخدت نفس حشيش مني و لاقيتها و بترجع لي السيجاره بشرمطه و بتغمز بعنيها و قامت ترقص مع العيال لاقيت البنت الكبيره جت قعدت مكانها بتنهج من الرقص و مسكت زوبري و قالت لسه واقف قلتلها ايوه قالت اريحه قلتلها ماشي قالت هنا ؟ قلتلها ماشي قعدت علي الارض و قلعتني الشورت و البوكسر و انا قلت هي خربانه قلعت التيشيرت و بقيت ملط و هي نزلت تمص لزوبري و لاقيت الكل مركز معانا صحيح بيرقصو و يغنو لكن عيونهم معانا البت مصت لي و لا اجدع شرموطه اختها الصغيره قربت تشوف زوبري مسكت ايديها و قربتها ليه لاقيتها بتيجي في حضني و بوسنا بعض بوسه جامده و كانت عسل و لاقيت ايدي بتلعب في كسها و هي متجاوبه قوي قعدت بيني و بين ابوها لاقيت ابوها طلع زوبره يلعب فيه هي قامت ماسكه زوبره و قعدت تلعب فيه و هو هايج قوي طبعا زوجته قعدت تتفرج هي و ابنها قومت الي بتمص لي حضنتها و بوستها و قلعتها التيشيرت و قعدتها مكاني علشان اقلعها الشورت و الاندر و انزل الحس كسها الي اكيد تحفه لاقيت البنت الصغيره بتمص زوبر ابوها و هو بيلعب لها في كسها و بيقلعها هدومها قلعت للكبيره الشورت و الاندر و زي ما توقعت كس عسل ابيض قشطه مهبله وردي و نازل منه عسل مخليه تحفه فضلت الحس فيه و انيكه بلساني لغاية ما جابت رعشتها و كانت بتتلوي و تصرخ اول ماجابت هديت و انا بامص ليها الصغيره قاعده علي زوبر ابوها بعد ما قلعو ملط و انا باتفرج عليهم و باكل كس البنت الكبيره و لاقيت نفسي زي الي في محل حلويات و عايز يتذوق كل الي في المحل قمت رايح لامهم صدرت ليها زوبري و هي قاعده بتتفرج مدت ايديها و مسكته و قعدت تمص فيه علي طول قلعتها التيشيرت و قومتها قلعتها الشورت و الاندر و خليتها تلف تعمل وضع الدوجي علي الكرسي و قمت راشق زوبري فيها جامد شرقت و صرخت لان زوبري كمان جري فيها لان كسها كان عايم في عسلها و كأنه حنفيه فضلت ارزع فيها و هي مبسوطه و ارزع قمت قاعد علي الكرسي و هي قعدت علي زوبري و فضلت تطلع و تنزل و انا باقطع في بزازها بأيدي و شفايفها بشفايفي لغاية ما جببناهم سوا و فضلت نايمه علي صدري دقائق بعد ما جابتهم طبعا انا مش شايف الي بيحصل وراها لاني مركز معاها لكن بعد ما خلصنا بابص لاقيت الولد بينيك اخته و الاب ناك البنت الصغيره و خلص معها و قاعده بتمسح لبنه من كسها بمنديل بعد شويه الولد خلص مع اخته طبعا الكل دخل الحمام علشان بنضف نفسه لكن بيخرج زي ما دخل ملط و كملنا السهره كلنا ملط و طبعا نكت الراجل و ابنه و زوجته و البنات و عشت معاهم اغرب عشرة ايام في حياتي كلهم نيك و ناس بتنيك ناس كأني في فيلم سكس جماعي كله بينيك كله و الكل مبسوط و مستمتع ... قعدو و مشيو و عملو لي بلوك اول ما رجعو بلدهم و اعتبروها رحله جميله و انتهت و انا كمان اعتبرتها كده تجربه غريبه و ممتعه و انتهت ... تحياتي
جامدة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%