NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
957
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,611
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي خالد حدثت هذه القصه في عمر ٢٨ سنه عندما تم تعيين هدي زميلتنا الجديده بالشركه و كانت حديثة التخرج عمرها ٢٢ سنه و كانت بنت جميله مرحه و لطيفه دائما تبتسم و نالت اعجاب الجميع و الدها متوفي و هي وحيده ليس لها اي اخوات و كانت دائما تتحدث عن مدي صداقتها و ارتباطها بامها الي كانت دايما تسميها سوسو عمرها ما قالت ماما و عندما تحكي اي موقف لها او اي شئ كانت تذكر امها و كأن امها لا تفارفها ابدا و مافيش غير انها تيجي معاها الشغل و ده ايضا لفت نظري انا و بعض الزملاء لدرجة اننا تشوقنا نشوف امها و قلنا ده ليها من كتر كلامها عنها و في يوم عزمتنا احنا مجموعه من الشباب و البنات في عيد ميلادها و كمان تبقي فرصه نتعرف علي امها و مش هاكدب عليكم انا كنت معجب بيها جدا و قلت ده لزميله معانا في المكتب و زميل ايضا المهم اشتريت ليها هديه قيمه عباره عن سلسله ذهب صغيره علي شكل قلب و معاها دبدوب احمر شايل قلب و اخدت معايا بوكيه ورد و روحت استقبلتني هي و امها و طبعا قدمت الهديه فرحت بيها جدا و طبعا زملائي الي عارفين اني معجب بها عملو شويتين كده فضحو اعجابي بيها و عرفت بعدها ان زميلتي الي قلتلها اني معجب بيها كعادة البنات مش بيتبل في بوقهم فوله و راحت قالت ليها و طبعا فرحت بالسلسله و لبستها علي طول و بالدبدوب و الورد و شوفت كمان فرحة امها و حسيت انها كشفت اعجابي ببنتها لما قالت لي بصوت واطي و بضحك كمان طلعت عندك ذوق عالي قوي و رومانسي .. اوصفلكم امها هي سيده متوسطة الجمال جسمها متناسق عامل زي جسم ليلي علوي و شيك و دمها خفيف برضه و تحب الضحك و تشوفها كبيرها تقول عندها ٣٥ سنه و هي سنها ٤٢ سنه لانها تزوجت ١٨ سنه .. المهم طول الحفله حسيت اني زي الي عامل عامله و الكل بيبص عليا و هدي كانت فرحانه قوي لاقيت زميلتي اخدتني علي جنب و قالت لي انها حكت لهدي من كام يوم باعجابي بيها و ان هدي كمان معجبه بيا و قالت لي قدم اول خطوه بقي كده و اهي فرصتك انا هاوجد لك فرصه تكلمها دقيقه كده وحدكم قلتلها دقيقه بس ؟ قالت المهم اعرف اوجدلك الدقيقه دي فعلا شويه و انا واقف في بلكونة بيتهم لاقيت هدي داخله عليا جايبه لي حاجه ساقعه قلتلها بصراحه انا معجب بيكي جدا و من فتره فلو انتي بتبادليني نفس الشعور ببقي اديني فرصه اقرب منك نعرف بعض اكتر قالت تقرب ازاي قلتلها نتكلم حتي في التليفون هزت راسها و علي وشها ابتسامه و خجل ماشي خلصت الليله و روحت كلمتها في التليفون قعدنا ساعتين نتكلم و نحكي حكايتنا لبعض و طبعا سوسو امها اخدت معظم الحكايه ان ابوها توفي و هي في مرحلة ابتدائي في حادث و ان امها رفضت تتجوز حد تاني علشانها و اتفقو من صغرها يكونو اصحاب و انها مش بتخبي عليها اي حاجه مهما كانت لانها صاحبتها المقربه و انها بتحسها صاحبتها اكتر من امها لان امها كمان مش بتخبي حاجه عنها لدرجة ان لما حد كان بيعاكسها كانت بتحكي ليها و مافيش اي سر بينهم طبعا ده بالنسبه لاي حد بيبقي عادي لان فيه امهااات علشان تحافظ علي بناتها بتبقي صحبتها .. المهم قعدنا نتكلم كام يوم لغاية ما قررت اتقدم ليها و فعلا روحت قابلت امها و طبعا كانت عندها علم لان الي عرفته بعد كده انها كانت عارفه بكل مكالماتنا و تقرببا عارفه الي كنا بنحكيه لبعض امها طبعا رحبت و شرطت عليا شرط اننا نتجوز معاها في الشقه و عرفتني ان الشقه و كل شئ مكتوب بأسم بنتها علشان مالهاش اخوات و ماحدش يشاركها بعد وفاتها زي ما حصل مع ابوها لما توفي امه و ابوه و اخواته شاركوهم في ميراثهم و الي نفعهم ان زوجها كانت كتب ليها و لبنته تقريبا معظم املاكه و اقنعتني اني اتجوز بنتها معاها و الشقه فعلا كانت كبيره ٤ غرف و فيها غرفه ماستر الي هي بتاعة سوسو و قالت لي انها هاتسيبها لينا المهم وافقت و جيبت اهلي و اتقدمت ليها و عرفت انها عملت مشكله مع اعمام هدي لما عرفو اني مش هاجيب شقه المهم اتخطبنا و بدأنا نشوف هانغير ايه في الشقه غير غرفة النوم و هانعمل ايه و بقيت اروح عندهم تقريبا كل يوم اوصل هدي بعد الشغل و اطلع اتغدي و ممكن ننزل نشتري حاجات للشقه و نشوف عفش لان كان الي هانشتريه غرفة النوم و هانغير البوتاجاز و الثلاجه و هاندهن الشقه و نغير ستاير لان باقي عفشهم كان بحاله ممتازه و هي قالت خساره لو بعناه هايتباع بملاليم في النهايه حسيت ان سوسو شارياني جدا و بتسهل لي كل حاجه و طبعا انا باقول سوسو لانها طلبت مني اقولها كده زي بنتها و نكون اصحاب برضه و بالغعل بقينا اصحاب جدا جدا و مش هاتصدقوني لو قلتلكم اني ماكنتش لاقي فرصه احاول حتي ابوس هدي مع ان كتير بنبقي خلاص هانترمي في حضن بعض بس طبعا لو في البيت سوسو موجوده لو في الشغل ما ينفعش و في العربيه او مكان عام ما ينفعش برضه دي خطيبتي مش واحده من الشارع لغاية ما في يوم كنا راجعين مشاعرنا عاليه قوي قمنا بايسين بعض بوسه نسينا فيها نفسنا ما حسيناش غير ان باب الاسانسير بيتفتح و اخضينا افتكرناه طلع دور او درين و فتح و حد واقف لكن الحقيقه انه طلع الدور الثامن و كانه دور واحد من اندماجنا في البوسه خرجنا نضحك علي الموقف و دخلنا الشقه بنضحك بشكل هستيري قابلتنا سوسو بتضحكو علي ايه طبعا انا ما عرفتش اقول ايه قلتلها الاسانسير وقف فجأه و انا اتخضيت و هدي بتضحك علي شكلي سوسو ضحكت و هزرنا و خلص يومنا و روحنا و تاني يوم قلت ابوسها في الاسانسير تاني قالت لي بلاش لان الي حصل امبارح ده ممكن يكون انذار لينا المره دي حد يشوفنا طلعنا طبعا و انا مضايق دخلنا عادي دخلت تغير هدومها و انا واقف بهزر مع سوسو لاقيت سوسو بتقولي مش احنا اصحاب ؟ قلتلها طبعا يا سوسو و فتحت ايدي كأني هاحضنها كده بهزار مش اكتير حضنتني حضن اصحاب عادي برضه و قالت لي هدي حكت لي الي حصل في الاسانسير امبارح و انا عارفه و مقدره انكم بتحبو بعض و شباب بس انا طول عمري محوطه علي بنتي و مصحباها علشان ما تعملش حاجه من ورايا غلط حد يشوفها يقول لاهل ابوها يقولو دي اخرة تربيتك و احنا هما اصلا كارهيني لانهم قالو اني ضحكت علي ابنهم و خليتو كتب معظم املاكه و فلوسه ليا و للبنت قبل ما يتوفي طبعا هي بتحكي و انا مولع من هند انها حكت ليها حكايه زي دي و اقول احه هو لما هانيكها بعد الجواز هاتحكي لامها .. باقول في نفسي احه و في نفس الوقت محرج من سوسو جدا .. فقلت ليها معلش ما تزعليش مني قالت مش زعلانه بس تعالي نتفق اتفاق انا هاسيبكم في الريسيبشن تقعدو وحدكم اخركم هاتكون البوسه احسن ما تعملوها بره و نتفضح .. عقلت الكلام مع انه غريب عليا لكن منطقي فجأه خرجت هدي من غرفتها بتضحك سوسو قالت ليها خلاص انا اتكلمت مع خالد و فهمته الي قلتلك عليه امبارح طبعا الموقف كان محرج بس هزار سوسو معانا علشان نتغدي غطي علي الموقف و انا طول الوقت اقول لهدي بهزار يا فتانه و سوسو بقت تحكيلي انها عمرها ما خبت عنها حاجه حتي كلام البنات الي بيقولوه بينهم في المدرسه او الجامعه او حتي مع زمايلكم في الشغل بتحكيه ليه و انا عودتها علي كده علشان احيانا البنات بتفهم بعضهم حاجات غلط كنت مستغرب جدا جدا من التقارب الي عمره ما شوفته حتي بين اتنين اصحاب او اخوات او ام و بنتها بس كان عجبني و محسسني معاهم بأمان بعد الغدا فعلا دخلت سوسو تقعد في غرفة النوم بحجة تتفرج علي المسلسل جوه براحتها هدي قالت لي مش كده احسن قلتلها انتي كل حاجه هاتقوليها لماما ؟ امال لما نتجوز بقي هاتخرجي تحكيلها الي كان بيحصل في غرفة النوم ضحكت و قالت لا ماهي هاتبقي عارفه وحدها ضحكت و قلتلها بس هايفوتها التفاصيل .. اقولك نبقي نسجلها ليها و تشوفها في الاعاده او تدفع تذكره و تقعد تتفرج علي الهوا .. طبعا احنا واقعين من الضحك و احنا بنتكلم و شويه بدأت الرومانسيه و بوسنا بعض طول القعده مش بنتكلم غير كلام حب و بوس و ادعك في بزازها بأيدي خلص المسلسل خرجت سوسو قعدت معانا نحكي و نتكلم في حاجات كتير و فضلنا علي كده لغاية ليلة الفرح سوسو قررت تسيب الشقه لينا اسبوع و تروح تقعد عند اختها الكبيره دي اسمها ناهد و عمرها حوالي ٥٠ سنه و سوسو و هدي بيقولو ليها يا ماما بس ست شايفه نفسها علي الاخر في اللبس و الميكاب مدلعه روحها و جوزها راجل محترم جدا المهم اتجوزنا و رجعت سوسو البيت و احنا رجعنا شغلنا و كنا كل ليله بانيك هدي عادي بقي عرسان جداد و في يوم روحت مأموريه تبع الشغل و بعدها زوغت علي البيت و قلت لهدي تبقي ترجع في تاكسي دخلت الشقه ما كانتش سوسو في الشقه اتصلت بيها قالت انها في الماركت بتشتري حاجات دخلت اخدت دش و الجو كان حر طبعا انا عارف ماحدش في الشقه و غرفتي فيها حمامها فسيبت باب الغرفه مفتوح من غير قصد و دخلت اخدت دش و خرجت ملط اخد غيار من الدولاب و اتفاجئ بسوسو واقفه علي باب الغرفه اتخضينا طبعا و هي جريت علي بره و انا لبست هدومي و خرجت ليها قالت انا دخلت شايفه باب الغرفه مفتوح قلت هالاقيك قاعد جوه عادي لانك لو هاتغير هدومك المنطق تقفل باب اوضتك يا متخلف انت قلتلها ما اعرفش صدقيني انا نسيته مفتوح و افتكرتك هاتتأخري قالت انا كنت خارجه من الماركت و راجعه لما انت كلمتني قلتلها خلاص ما تزعليش يا سوسو و لاقيت نفسي طلعت مني باقولها و اديكي شوفتي البضاعه و اطمنتي علي بنتك قالت ماهي مطمناني دايما قلتلها ايه بتحكيلك قالت لأ بس بيبان علي وشها برضه و شايفاها مبسوطه و الست منا تفهم الست طبعا كلامها ده كان جد و بتقوله بجد و صوت هادي ما اعرفش ده الي خلاني بدون ما اشعر باقولها انا نفسي اسئلك سؤال من زمان و بما اننا اصحاب بقي للدرجه دي يبقي اسئله قالت سؤال ايه ؟ قلتلها انتي جوزك مات و انتي صغيره و انتي في سنك ده مش كبيره و جميله .. سؤالي عمرك ما حنيتي لحضن راجل لاقيتها بتقولي بصوت فيه تنهيده بلاش السؤال ده يا خالد علشان خاطري قلتلها ليه ؟ قالت اصل الجواب عليه بالصدق او بالكدب بيتعبني و حسيتها هاتعيط طبطبت علي كتفي قمت ماسك ايديها و بايس كفها سحبت ايديها براحه و قامت دخلت اوضتها تغير و انا لاقيت نفسي بافكر في احساسها ده الي كله حرمان و كأن بداخلها بركان و طبعا زوبري وقف عليها و فجأه نظرتي و احساسي تجاه سوسو اتغير و بقيت اشوفها ست حلوه صاحبتي انا و مراتي لان عمري ما حسيتها حماتي من يوم ما شوفتها دايما بالنسبه ليا صاحبتي و كلامها شد مشاعري ناحيتها هي فضلت تتحرك في الشقه من غير ما نتكلم و ده مش عادتنا خالص و طبعا ده بسبب انها متأكده اني حسيت بالحرمان الي هي فيه بدليل لما بوست كف ايديها و دي اول مره و كانت بحنيه حتي هي سحبت ايديها و كانها بتقطع متعه ليها بالعافيه المهم هدي جت طبعا سوسو بدأت تتكلم و تهزر و كأنها بتخفي حاجه بهزارها الي كان باين انه مصطنع و قامت قايله لهدي علي الموقف الي حصل و هدي قعدت تضحك و انا اضحك معاهم و بعد الغدا اخدت هدي علي غرفة النوم علشان اريح نفسي لاني كنت هايج و احنا بنهزر علي السرير باقولها سوسو شافت كل حاجه قالت ماهي قالت لي و احنا بنجهز الغدا و بتضحك طبعا بنتكلم و احنا بنهزر فقلت ليها و قالت ايه ؟ ردت و هي بتموت من الضحك قالت كويس قمت قايلها و انتي رأيك ايه قالت كويس قوي قمنا عاملين واحد و المصيبه اني طول الوقت دماغي في سوسو و كأنها هي الي معايا و عمال اتخيلها خلصنا و خرجنا نقعد مع سوسو كنت حاسسها متغيره و انا كمان اتغيرت و الجديد الي ظهر بينا اننا بنحاول ما نلمسش بعض بعد ما كنا بنتلزق في بعض في اوقات كتير عادي او نهزر بالايد كل ده اتمنع و كانه ماس كهربائي الي هايلمس التاني هايتكهرب عدي يومين و جه يوم الجمعه الاجازه هدي قالت رايحه للكوافير تغير لون شعرها و كده نزلت هدي و بقيت انا و سوسو وحدنا في البيت و لاقيتها دخلت غرفتها و طولت قوي قلقت عليها لان الطبيعي بتخرج تقعد معايا خبطت عليها فتحت قلتلها قلقت عليكي ما تيجي تقعدي معايا قاعده وحدك ليه قالت بصوت هادي حاضر قمت قايلها سوسو احنا اصحاب صح ؟ قالت ايوه قلتلها قوليلي بتهربي مني ليه ؟ اتغيرتي من ناحيتي ليه قالت مافيش بس جوايا لخبطه مجنناني قلتلها لخبطة ايه انا هاريحك انا بقالي كام يوم مشاعري رايحه ليكي مش عارف ليه قالت ده غلط انا حماتك قلتلها من يوم ما شوفتك عمرك ما حسستيني انك حماتي من اول لحظه و احنا اصحاب علشان كده موضوع حماتي دي مش حاسسها قالت دي كانت غلطه كان المفروض نحسها من البدايه انك جوز بنتي مش جوز صحبتي قلتلها اهو الي حصل بقي المشكله في الي احنا فيه ده انا حاسس جوايا بمشاعر غريبه ناحيتك مش عارف هي ايه ؟ انا باعشق هدي و هي مخلياني مش ناقصني حاجه لكن فجأه لاقيت نفسي بحبك انتي كمان زيها قالت بس ده غلط قلتلها غلط و حصل من غير ارادتي اعمله ايه قوليلي عملتي ايه مع نفسك علشان اعمله قالت ولا حاجه قلتلها حبستي نفسك في اوضتك طب ماهو مع الوقت ممكن هدي تلاحظ اننا بقينا مش زي الاول ثم هانستحمل لغاية امتي و احنا الاتنين مع بعض في بيت واحد قالت ما اعرفش كل ده و احنا علي باب الغرفه و لما قالت ما اعرفش دخلت وقفت جنب السرير علشان اخرج دخلت و راها و قمت حاضنها من ظهرها و دي كانت اول مره تحصل بس انا حسيت بضعفها قلت استغله بعد ما حضنتها حاولت تفك نفسها و تقولي بتعمل ايه و لفت نفسها و بقت في حضني عنيها جت في عيني سرحنا ثواني في صمت و تقابلنا ببوسه ماكانتش طويله لانها فاقت بسرعه و قالت لي خالد ممكن تخرج بره قلتلها هاخرج و تحصليني علشان عايز اكلمك قالت ماشي خرجت عشر دقائق و خرجت قعدت جنبي و قالت هانعمل ايه ؟ قلت ليها في ايه ؟ قالت الي حصل بينا ده قلتلها انا بحبك قالت و هدي ؟ قلتلها مش عارف قالت لازم تعرف قلتلها انتي مجنونه لو عرفت ممكن نطلق قالت مش مهم بس افضل محافظه علي بنتي الي حرمت نفسي و حاربت الدنيا علشانها في غلطه زي دي حاولت ارجعها عن تفكيرها و هي مصممه و كانت عامله زي المجنونه من الرعب ان بنتها تعرف بعد كده و تخسرها جت هدي عادي لاقيتنا قاعدين مكتومين طبعا استغربت و اخدتها سوسو علي غرفتها و كأنها شايله حمل عايزه ترميه و تخلص و انا دخلت غرفتي بعدها بساعه دخلت هدي و سئلتني انت بتحبني اقسمت ليها اني اعشقها و سئلتني عن الي حصل مع سوسو و مشاعري نحيتها قلتلها انا كنت بحب سوسو جدا كصديقي حبي ده تحول فجأه لحب رغبه فيها بعد الي حصل و السؤال الي سئلته ليها قالت سؤالك ده مع حبها برضه ليك كصديق و حرمانها و انها شافتك عريان حرك جواها حاجات معاك و انت ساعدتها علي كده قلتلها طب و الحل قالت مش عارفه قلتلها انا ما اقدرش استغني عنك لاني فعلا بحبها ....خرجتني علشان تغير قلتلها غيري عادي قالت مغلش عايزه اقعد وحدي خرجت قعدت في الريسيبشن وحدي اكتر من ساعه لغاية ما هدي خرجت و سئلتني عن سوسو قلتلها لم تخرج من غرفتها دخلت ليها قعدو حوالي ساعه كمان مع بعض طبعا الوقت ده بيمر عليا كأنه ايام مش ساعات و قاعد زي التلميذ الخايب الي منتظر نتيجة الامتحان او الي منتظر حكم الاعدام و منتظر نتيجة المداوله بينهم اما طلاق او نستمر و عمال افكر لو استمرينا هانعمل ايه و هانستمر ازاي لغاية ما فكرت اقول لهدي اشتري شقه و نروح نعيش فيها بعيد عن سوسو و ارجع اقول طب هي هدي هاتبيع امها الي ضحت علشانها و الي بتحبها كده و تشتريني انا ؟ الف سؤال في دماغي لغاية ما خرجت هدي و قالت لي هاسئلك سؤال تجاوبني عليه بصراحه قلتلها حاضر قالت انت نفسك في سوسو قلتلها ايوه بس تعالي نشتري شقه و نبعد عنها و تبقي تيجي تزوربها و هي تجيلك في اي وقت زي كل الناس ردت بعنف و قالت لأ مش هاخرج من هنا و مش هاسيب امي ابدا و اول مره تقول امي مش سوسو قلتلها طب الحل قالت هاقولك عليه بكره طبعا عدي باقي اليوم و الكلام كان بيني و بينهم في حدود و قضيت معظم الوقت في غرفتي اتفرج علي التليفزيون و هما بره ما بطلوش كلام مش عارف بيتكلمو في ايه و لما جه وقت النوم هدي قالت لي انها هاتنام مع امها الليله دي علشان وحشها النوم في حضنها تاني يوم كان السبت اجازه برضه صحيت و خرجت لاقيتهم بيهزرو عادي كأن مافيش حاجه حصلت و بيجهزو الفطار فطرنا و بعد الفطار اخدت هدي في الغرفه و سئلتها قررتي ايه ؟ قالت هاجوزك سوسو .. قلتلها ايه ؟ قالت مالك مش بتقول بتفكر فيها ؟ الي حصل بينكم طلعت بركان كان جواها محبوس و انت عايزها و انا بحبها و عارفه قد ايه محرومه و انا هاجوزك ليه قلتلها و هي بقي وافقت علي الكلام ده قالت ايوه وافقت امال انا نمت معاها ليه كنت باقنعها و انا عارفه انك مش محتاج اقنعك انت مقتنع جاهز و ضحكت قلتلها برودك غربب قالت اصل انا فكرت فيها لو اتطلقنا مش هانسي انها السبب اني سيبت الراجل الي بحبه و لو بعدت عنها مش هانسي انك حرمتني من الشخصه الوحيده الي ليا في العالم فمافيش قدامي غير اني ما اخسرش حد فيكم و يا سيدي نقسمك بينا و ضحكت و قلبت الموضوع هزار و خرجنا قعدنا فتحت الموضوع مباشره و قالت انتو هاتنجوزو و تبقي عندي ليله و عند سوسو ليله طبعا سوسو ساكته خالص و اتكلمنا نبدأ من يوم الخمبس القادم و كل حاجه و قامت و قالت لسوسو هاسيبكم سوا زي ما كنتي بتسيبنا ايام الخطوبه فاكره و ضحكت دخلت غرفة النوم و لاقيت نفسي بامسك ايد سوسو و بوست كف ايديها و قلتلها بحبك و روحت علي شفايفها بوسنا بعض بوسه طويله طبعا فيها لعب في جسمها و بقيت كل يوم اخطف بوسه او حضن من سوسو و طبعا كل ليله مع هدي في السرير لغاية يوم الخميس اخدنا اجازه انا و هدي من الشغل و اخدت سوسو راحو الكوافير و رجعت قضينا وقت حلو و في الليل دخلت نمت مع سوسو الي طلعت معايا حرمان و كبت سنين و كانت زي المجنونه في الجنس و بتجيب اكتر من مره في كل واحد باعمله معاها و قضيت معاها خميس و جمعه و السبت مع هدي و بقت كل واحده ليله اقضيها في حضنها و رجعت علاقتنا ببعض اكتر من الاول و الي بتجيلها الدوره بنام عند التانيه ايام الدوره و عايشين احلي ايام و اجملها .... تمت و اتمني تعجبكم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • جامد
التفاعلات: Mario07, Adam.jooo, شبراويشي و 16 آخرين
القصة كانت ماشية بنسق عادى
و فى الاخر فجأة زى اللى افتكر حاجة ع النار و قام جرى يطفى البوتجاز
و انهيت القصة بسرعة جدا لا تتناسب مع المقدمات
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: islam ibrahim, BazZ, القطة الشقية و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اسمي خالد حدثت هذه القصه في عمر ٢٨ سنه عندما تم تعيين هدي زميلتنا الجديده بالشركه و كانت حديثة التخرج عمرها ٢٢ سنه و كانت بنت جميله مرحه و لطيفه دائما تبتسم و نالت اعجاب الجميع و الدها متوفي و هي وحيده ليس لها اي اخوات و كانت دائما تتحدث عن مدي صداقتها و ارتباطها بامها الي كانت دايما تسميها سوسو عمرها ما قالت ماما و عندما تحكي اي موقف لها او اي شئ كانت تذكر امها و كأن امها لا تفارفها ابدا و مافيش غير انها تيجي معاها الشغل و ده ايضا لفت نظري انا و بعض الزملاء لدرجة اننا تشوقنا نشوف امها و قلنا ده ليها من كتر كلامها عنها و في يوم عزمتنا احنا مجموعه من الشباب و البنات في عيد ميلادها و كمان تبقي فرصه نتعرف علي امها و مش هاكدب عليكم انا كنت معجب بيها جدا و قلت ده لزميله معانا في المكتب و زميل ايضا المهم اشتريت ليها هديه قيمه عباره عن سلسله ذهب صغيره علي شكل قلب و معاها دبدوب احمر شايل قلب و اخدت معايا بوكيه ورد و روحت استقبلتني هي و امها و طبعا قدمت الهديه فرحت بيها جدا و طبعا زملائي الي عارفين اني معجب بها عملو شويتين كده فضحو اعجابي بيها و عرفت بعدها ان زميلتي الي قلتلها اني معجب بيها كعادة البنات مش بيتبل في بوقهم فوله و راحت قالت ليها و طبعا فرحت بالسلسله و لبستها علي طول و بالدبدوب و الورد و شوفت كمان فرحة امها و حسيت انها كشفت اعجابي ببنتها لما قالت لي بصوت واطي و بضحك كمان طلعت عندك ذوق عالي قوي و رومانسي .. اوصفلكم امها هي سيده متوسطة الجمال جسمها متناسق عامل زي جسم ليلي علوي و شيك و دمها خفيف برضه و تحب الضحك و تشوفها كبيرها تقول عندها ٣٥ سنه و هي سنها ٤٢ سنه لانها تزوجت ١٨ سنه .. المهم طول الحفله حسيت اني زي الي عامل عامله و الكل بيبص عليا و هدي كانت فرحانه قوي لاقيت زميلتي اخدتني علي جنب و قالت لي انها حكت لهدي من كام يوم باعجابي بيها و ان هدي كمان معجبه بيا و قالت لي قدم اول خطوه بقي كده و اهي فرصتك انا هاوجد لك فرصه تكلمها دقيقه كده وحدكم قلتلها دقيقه بس ؟ قالت المهم اعرف اوجدلك الدقيقه دي فعلا شويه و انا واقف في بلكونة بيتهم لاقيت هدي داخله عليا جايبه لي حاجه ساقعه قلتلها بصراحه انا معجب بيكي جدا و من فتره فلو انتي بتبادليني نفس الشعور ببقي اديني فرصه اقرب منك نعرف بعض اكتر قالت تقرب ازاي قلتلها نتكلم حتي في التليفون هزت راسها و علي وشها ابتسامه و خجل ماشي خلصت الليله و روحت كلمتها في التليفون قعدنا ساعتين نتكلم و نحكي حكايتنا لبعض و طبعا سوسو امها اخدت معظم الحكايه ان ابوها توفي و هي في مرحلة ابتدائي في حادث و ان امها رفضت تتجوز حد تاني علشانها و اتفقو من صغرها يكونو اصحاب و انها مش بتخبي عليها اي حاجه مهما كانت لانها صاحبتها المقربه و انها بتحسها صاحبتها اكتر من امها لان امها كمان مش بتخبي حاجه عنها لدرجة ان لما حد كان بيعاكسها كانت بتحكي ليها و مافيش اي سر بينهم طبعا ده بالنسبه لاي حد بيبقي عادي لان فيه امهااات علشان تحافظ علي بناتها بتبقي صحبتها .. المهم قعدنا نتكلم كام يوم لغاية ما قررت اتقدم ليها و فعلا روحت قابلت امها و طبعا كانت عندها علم لان الي عرفته بعد كده انها كانت عارفه بكل مكالماتنا و تقرببا عارفه الي كنا بنحكيه لبعض امها طبعا رحبت و شرطت عليا شرط اننا نتجوز معاها في الشقه و عرفتني ان الشقه و كل شئ مكتوب بأسم بنتها علشان مالهاش اخوات و ماحدش يشاركها بعد وفاتها زي ما حصل مع ابوها لما توفي امه و ابوه و اخواته شاركوهم في ميراثهم و الي نفعهم ان زوجها كانت كتب ليها و لبنته تقريبا معظم املاكه و اقنعتني اني اتجوز بنتها معاها و الشقه فعلا كانت كبيره ٤ غرف و فيها غرفه ماستر الي هي بتاعة سوسو و قالت لي انها هاتسيبها لينا المهم وافقت و جيبت اهلي و اتقدمت ليها و عرفت انها عملت مشكله مع اعمام هدي لما عرفو اني مش هاجيب شقه المهم اتخطبنا و بدأنا نشوف هانغير ايه في الشقه غير غرفة النوم و هانعمل ايه و بقيت اروح عندهم تقريبا كل يوم اوصل هدي بعد الشغل و اطلع اتغدي و ممكن ننزل نشتري حاجات للشقه و نشوف عفش لان كان الي هانشتريه غرفة النوم و هانغير البوتاجاز و الثلاجه و هاندهن الشقه و نغير ستاير لان باقي عفشهم كان بحاله ممتازه و هي قالت خساره لو بعناه هايتباع بملاليم في النهايه حسيت ان سوسو شارياني جدا و بتسهل لي كل حاجه و طبعا انا باقول سوسو لانها طلبت مني اقولها كده زي بنتها و نكون اصحاب برضه و بالغعل بقينا اصحاب جدا جدا و مش هاتصدقوني لو قلتلكم اني ماكنتش لاقي فرصه احاول حتي ابوس هدي مع ان كتير بنبقي خلاص هانترمي في حضن بعض بس طبعا لو في البيت سوسو موجوده لو في الشغل ما ينفعش و في العربيه او مكان عام ما ينفعش برضه دي خطيبتي مش واحده من الشارع لغاية ما في يوم كنا راجعين مشاعرنا عاليه قوي قمنا بايسين بعض بوسه نسينا فيها نفسنا ما حسيناش غير ان باب الاسانسير بيتفتح و اخضينا افتكرناه طلع دور او درين و فتح و حد واقف لكن الحقيقه انه طلع الدور الثامن و كانه دور واحد من اندماجنا في البوسه خرجنا نضحك علي الموقف و دخلنا الشقه بنضحك بشكل هستيري قابلتنا سوسو بتضحكو علي ايه طبعا انا ما عرفتش اقول ايه قلتلها الاسانسير وقف فجأه و انا اتخضيت و هدي بتضحك علي شكلي سوسو ضحكت و هزرنا و خلص يومنا و روحنا و تاني يوم قلت ابوسها في الاسانسير تاني قالت لي بلاش لان الي حصل امبارح ده ممكن يكون انذار لينا المره دي حد يشوفنا طلعنا طبعا و انا مضايق دخلنا عادي دخلت تغير هدومها و انا واقف بهزر مع سوسو لاقيت سوسو بتقولي مش احنا اصحاب ؟ قلتلها طبعا يا سوسو و فتحت ايدي كأني هاحضنها كده بهزار مش اكتير حضنتني حضن اصحاب عادي برضه و قالت لي هدي حكت لي الي حصل في الاسانسير امبارح و انا عارفه و مقدره انكم بتحبو بعض و شباب بس انا طول عمري محوطه علي بنتي و مصحباها علشان ما تعملش حاجه من ورايا غلط حد يشوفها يقول لاهل ابوها يقولو دي اخرة تربيتك و احنا هما اصلا كارهيني لانهم قالو اني ضحكت علي ابنهم و خليتو كتب معظم املاكه و فلوسه ليا و للبنت قبل ما يتوفي طبعا هي بتحكي و انا مولع من هند انها حكت ليها حكايه زي دي و اقول احه هو لما هانيكها بعد الجواز هاتحكي لامها .. باقول في نفسي احه و في نفس الوقت محرج من سوسو جدا .. فقلت ليها معلش ما تزعليش مني قالت مش زعلانه بس تعالي نتفق اتفاق انا هاسيبكم في الريسيبشن تقعدو وحدكم اخركم هاتكون البوسه احسن ما تعملوها بره و نتفضح .. عقلت الكلام مع انه غريب عليا لكن منطقي فجأه خرجت هدي من غرفتها بتضحك سوسو قالت ليها خلاص انا اتكلمت مع خالد و فهمته الي قلتلك عليه امبارح طبعا الموقف كان محرج بس هزار سوسو معانا علشان نتغدي غطي علي الموقف و انا طول الوقت اقول لهدي بهزار يا فتانه و سوسو بقت تحكيلي انها عمرها ما خبت عنها حاجه حتي كلام البنات الي بيقولوه بينهم في المدرسه او الجامعه او حتي مع زمايلكم في الشغل بتحكيه ليه و انا عودتها علي كده علشان احيانا البنات بتفهم بعضهم حاجات غلط كنت مستغرب جدا جدا من التقارب الي عمره ما شوفته حتي بين اتنين اصحاب او اخوات او ام و بنتها بس كان عجبني و محسسني معاهم بأمان بعد الغدا فعلا دخلت سوسو تقعد في غرفة النوم بحجة تتفرج علي المسلسل جوه براحتها هدي قالت لي مش كده احسن قلتلها انتي كل حاجه هاتقوليها لماما ؟ امال لما نتجوز بقي هاتخرجي تحكيلها الي كان بيحصل في غرفة النوم ضحكت و قالت لا ماهي هاتبقي عارفه وحدها ضحكت و قلتلها بس هايفوتها التفاصيل .. اقولك نبقي نسجلها ليها و تشوفها في الاعاده او تدفع تذكره و تقعد تتفرج علي الهوا .. طبعا احنا واقعين من الضحك و احنا بنتكلم و شويه بدأت الرومانسيه و بوسنا بعض طول القعده مش بنتكلم غير كلام حب و بوس و ادعك في بزازها بأيدي خلص المسلسل خرجت سوسو قعدت معانا نحكي و نتكلم في حاجات كتير و فضلنا علي كده لغاية ليلة الفرح سوسو قررت تسيب الشقه لينا اسبوع و تروح تقعد عند اختها الكبيره دي اسمها ناهد و عمرها حوالي ٥٠ سنه و سوسو و هدي بيقولو ليها يا ماما بس ست شايفه نفسها علي الاخر في اللبس و الميكاب مدلعه روحها و جوزها راجل محترم جدا المهم اتجوزنا و رجعت سوسو البيت و احنا رجعنا شغلنا و كنا كل ليله بانيك هدي عادي بقي عرسان جداد و في يوم روحت مأموريه تبع الشغل و بعدها زوغت علي البيت و قلت لهدي تبقي ترجع في تاكسي دخلت الشقه ما كانتش سوسو في الشقه اتصلت بيها قالت انها في الماركت بتشتري حاجات دخلت اخدت دش و الجو كان حر طبعا انا عارف ماحدش في الشقه و غرفتي فيها حمامها فسيبت باب الغرفه مفتوح من غير قصد و دخلت اخدت دش و خرجت ملط اخد غيار من الدولاب و اتفاجئ بسوسو واقفه علي باب الغرفه اتخضينا طبعا و هي جريت علي بره و انا لبست هدومي و خرجت ليها قالت انا دخلت شايفه باب الغرفه مفتوح قلت هالاقيك قاعد جوه عادي لانك لو هاتغير هدومك المنطق تقفل باب اوضتك يا متخلف انت قلتلها ما اعرفش صدقيني انا نسيته مفتوح و افتكرتك هاتتأخري قالت انا كنت خارجه من الماركت و راجعه لما انت كلمتني قلتلها خلاص ما تزعليش يا سوسو و لاقيت نفسي طلعت مني باقولها و اديكي شوفتي البضاعه و اطمنتي علي بنتك قالت ماهي مطمناني دايما قلتلها ايه بتحكيلك قالت لأ بس بيبان علي وشها برضه و شايفاها مبسوطه و الست منا تفهم الست طبعا كلامها ده كان جد و بتقوله بجد و صوت هادي ما اعرفش ده الي خلاني بدون ما اشعر باقولها انا نفسي اسئلك سؤال من زمان و بما اننا اصحاب بقي للدرجه دي يبقي اسئله قالت سؤال ايه ؟ قلتلها انتي جوزك مات و انتي صغيره و انتي في سنك ده مش كبيره و جميله .. سؤالي عمرك ما حنيتي لحضن راجل لاقيتها بتقولي بصوت فيه تنهيده بلاش السؤال ده يا خالد علشان خاطري قلتلها ليه ؟ قالت اصل الجواب عليه بالصدق او بالكدب بيتعبني و حسيتها هاتعيط طبطبت علي كتفي قمت ماسك ايديها و بايس كفها سحبت ايديها براحه و قامت دخلت اوضتها تغير و انا لاقيت نفسي بافكر في احساسها ده الي كله حرمان و كأن بداخلها بركان و طبعا زوبري وقف عليها و فجأه نظرتي و احساسي تجاه سوسو اتغير و بقيت اشوفها ست حلوه صاحبتي انا و مراتي لان عمري ما حسيتها حماتي من يوم ما شوفتها دايما بالنسبه ليا صاحبتي و كلامها شد مشاعري ناحيتها هي فضلت تتحرك في الشقه من غير ما نتكلم و ده مش عادتنا خالص و طبعا ده بسبب انها متأكده اني حسيت بالحرمان الي هي فيه بدليل لما بوست كف ايديها و دي اول مره و كانت بحنيه حتي هي سحبت ايديها و كانها بتقطع متعه ليها بالعافيه المهم هدي جت طبعا سوسو بدأت تتكلم و تهزر و كأنها بتخفي حاجه بهزارها الي كان باين انه مصطنع و قامت قايله لهدي علي الموقف الي حصل و هدي قعدت تضحك و انا اضحك معاهم و بعد الغدا اخدت هدي علي غرفة النوم علشان اريح نفسي لاني كنت هايج و احنا بنهزر علي السرير باقولها سوسو شافت كل حاجه قالت ماهي قالت لي و احنا بنجهز الغدا و بتضحك طبعا بنتكلم و احنا بنهزر فقلت ليها و قالت ايه ؟ ردت و هي بتموت من الضحك قالت كويس قمت قايلها و انتي رأيك ايه قالت كويس قوي قمنا عاملين واحد و المصيبه اني طول الوقت دماغي في سوسو و كأنها هي الي معايا و عمال اتخيلها خلصنا و خرجنا نقعد مع سوسو كنت حاسسها متغيره و انا كمان اتغيرت و الجديد الي ظهر بينا اننا بنحاول ما نلمسش بعض بعد ما كنا بنتلزق في بعض في اوقات كتير عادي او نهزر بالايد كل ده اتمنع و كانه ماس كهربائي الي هايلمس التاني هايتكهرب عدي يومين و جه يوم الجمعه الاجازه هدي قالت رايحه للكوافير تغير لون شعرها و كده نزلت هدي و بقيت انا و سوسو وحدنا في البيت و لاقيتها دخلت غرفتها و طولت قوي قلقت عليها لان الطبيعي بتخرج تقعد معايا خبطت عليها فتحت قلتلها قلقت عليكي ما تيجي تقعدي معايا قاعده وحدك ليه قالت بصوت هادي حاضر قمت قايلها سوسو احنا اصحاب صح ؟ قالت ايوه قلتلها قوليلي بتهربي مني ليه ؟ اتغيرتي من ناحيتي ليه قالت مافيش بس جوايا لخبطه مجنناني قلتلها لخبطة ايه انا هاريحك انا بقالي كام يوم مشاعري رايحه ليكي مش عارف ليه قالت ده غلط انا حماتك قلتلها من يوم ما شوفتك عمرك ما حسستيني انك حماتي من اول لحظه و احنا اصحاب علشان كده موضوع حماتي دي مش حاسسها قالت دي كانت غلطه كان المفروض نحسها من البدايه انك جوز بنتي مش جوز صحبتي قلتلها اهو الي حصل بقي المشكله في الي احنا فيه ده انا حاسس جوايا بمشاعر غريبه ناحيتك مش عارف هي ايه ؟ انا باعشق هدي و هي مخلياني مش ناقصني حاجه لكن فجأه لاقيت نفسي بحبك انتي كمان زيها قالت بس ده غلط قلتلها غلط و حصل من غير ارادتي اعمله ايه قوليلي عملتي ايه مع نفسك علشان اعمله قالت ولا حاجه قلتلها حبستي نفسك في اوضتك طب ماهو مع الوقت ممكن هدي تلاحظ اننا بقينا مش زي الاول ثم هانستحمل لغاية امتي و احنا الاتنين مع بعض في بيت واحد قالت ما اعرفش كل ده و احنا علي باب الغرفه و لما قالت ما اعرفش دخلت وقفت جنب السرير علشان اخرج دخلت و راها و قمت حاضنها من ظهرها و دي كانت اول مره تحصل بس انا حسيت بضعفها قلت استغله بعد ما حضنتها حاولت تفك نفسها و تقولي بتعمل ايه و لفت نفسها و بقت في حضني عنيها جت في عيني سرحنا ثواني في صمت و تقابلنا ببوسه ماكانتش طويله لانها فاقت بسرعه و قالت لي خالد ممكن تخرج بره قلتلها هاخرج و تحصليني علشان عايز اكلمك قالت ماشي خرجت عشر دقائق و خرجت قعدت جنبي و قالت هانعمل ايه ؟ قلت ليها في ايه ؟ قالت الي حصل بينا ده قلتلها انا بحبك قالت و هدي ؟ قلتلها مش عارف قالت لازم تعرف قلتلها انتي مجنونه لو عرفت ممكن نطلق قالت مش مهم بس افضل محافظه علي بنتي الي حرمت نفسي و حاربت الدنيا علشانها في غلطه زي دي حاولت ارجعها عن تفكيرها و هي مصممه و كانت عامله زي المجنونه من الرعب ان بنتها تعرف بعد كده و تخسرها جت هدي عادي لاقيتنا قاعدين مكتومين طبعا استغربت و اخدتها سوسو علي غرفتها و كأنها شايله حمل عايزه ترميه و تخلص و انا دخلت غرفتي بعدها بساعه دخلت هدي و سئلتني انت بتحبني اقسمت ليها اني اعشقها و سئلتني عن الي حصل مع سوسو و مشاعري نحيتها قلتلها انا كنت بحب سوسو جدا كصديقي حبي ده تحول فجأه لحب رغبه فيها بعد الي حصل و السؤال الي سئلته ليها قالت سؤالك ده مع حبها برضه ليك كصديق و حرمانها و انها شافتك عريان حرك جواها حاجات معاك و انت ساعدتها علي كده قلتلها طب و الحل قالت مش عارفه قلتلها انا ما اقدرش استغني عنك لاني فعلا بحبها ....خرجتني علشان تغير قلتلها غيري عادي قالت مغلش عايزه اقعد وحدي خرجت قعدت في الريسيبشن وحدي اكتر من ساعه لغاية ما هدي خرجت و سئلتني عن سوسو قلتلها لم تخرج من غرفتها دخلت ليها قعدو حوالي ساعه كمان مع بعض طبعا الوقت ده بيمر عليا كأنه ايام مش ساعات و قاعد زي التلميذ الخايب الي منتظر نتيجة الامتحان او الي منتظر حكم الاعدام و منتظر نتيجة المداوله بينهم اما طلاق او نستمر و عمال افكر لو استمرينا هانعمل ايه و هانستمر ازاي لغاية ما فكرت اقول لهدي اشتري شقه و نروح نعيش فيها بعيد عن سوسو و ارجع اقول طب هي هدي هاتبيع امها الي ضحت علشانها و الي بتحبها كده و تشتريني انا ؟ الف سؤال في دماغي لغاية ما خرجت هدي و قالت لي هاسئلك سؤال تجاوبني عليه بصراحه قلتلها حاضر قالت انت نفسك في سوسو قلتلها ايوه بس تعالي نشتري شقه و نبعد عنها و تبقي تيجي تزوربها و هي تجيلك في اي وقت زي كل الناس ردت بعنف و قالت لأ مش هاخرج من هنا و مش هاسيب امي ابدا و اول مره تقول امي مش سوسو قلتلها طب الحل قالت هاقولك عليه بكره طبعا عدي باقي اليوم و الكلام كان بيني و بينهم في حدود و قضيت معظم الوقت في غرفتي اتفرج علي التليفزيون و هما بره ما بطلوش كلام مش عارف بيتكلمو في ايه و لما جه وقت النوم هدي قالت لي انها هاتنام مع امها الليله دي علشان وحشها النوم في حضنها تاني يوم كان السبت اجازه برضه صحيت و خرجت لاقيتهم بيهزرو عادي كأن مافيش حاجه حصلت و بيجهزو الفطار فطرنا و بعد الفطار اخدت هدي في الغرفه و سئلتها قررتي ايه ؟ قالت هاجوزك سوسو .. قلتلها ايه ؟ قالت مالك مش بتقول بتفكر فيها ؟ الي حصل بينكم طلعت بركان كان جواها محبوس و انت عايزها و انا بحبها و عارفه قد ايه محرومه و انا هاجوزك ليه قلتلها و هي بقي وافقت علي الكلام ده قالت ايوه وافقت امال انا نمت معاها ليه كنت باقنعها و انا عارفه انك مش محتاج اقنعك انت مقتنع جاهز و ضحكت قلتلها برودك غربب قالت اصل انا فكرت فيها لو اتطلقنا مش هانسي انها السبب اني سيبت الراجل الي بحبه و لو بعدت عنها مش هانسي انك حرمتني من الشخصه الوحيده الي ليا في العالم فمافيش قدامي غير اني ما اخسرش حد فيكم و يا سيدي نقسمك بينا و ضحكت و قلبت الموضوع هزار و خرجنا قعدنا فتحت الموضوع مباشره و قالت انتو هاتنجوزو و تبقي عندي ليله و عند سوسو ليله طبعا سوسو ساكته خالص و اتكلمنا نبدأ من يوم الخمبس القادم و كل حاجه و قامت و قالت لسوسو هاسيبكم سوا زي ما كنتي بتسيبنا ايام الخطوبه فاكره و ضحكت دخلت غرفة النوم و لاقيت نفسي بامسك ايد سوسو و بوست كف ايديها و قلتلها بحبك و روحت علي شفايفها بوسنا بعض بوسه طويله طبعا فيها لعب في جسمها و بقيت كل يوم اخطف بوسه او حضن من سوسو و طبعا كل ليله مع هدي في السرير لغاية يوم الخميس اخدنا اجازه انا و هدي من الشغل و اخدت سوسو راحو الكوافير و رجعت قضينا وقت حلو و في الليل دخلت نمت مع سوسو الي طلعت معايا حرمان و كبت سنين و كانت زي المجنونه في الجنس و بتجيب اكتر من مره في كل واحد باعمله معاها و قضيت معاها خميس و جمعه و السبت مع هدي و بقت كل واحده ليله اقضيها في حضنها و رجعت علاقتنا ببعض اكتر من الاول و الي بتجيلها الدوره بنام عند التانيه ايام الدوره و عايشين احلي ايام و اجملها .... تمت و اتمني تعجبكم
جميلك جدآ استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: mimouuuu19

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%