NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
957
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,611
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
في البدايه اعرفكم بنفسي انا اسمي خالد مطلق و سني مش صغير بس مش هاقوله ..
في يوم لاقيت نفسي زهقان و عندي ملل دخلت علي جوجل سئلت عن مواقع تعارف المثليين قلت انزل واحد و اتسلي معاهم و كانت اول مره انزل برنامج زي ده مع اني كتير بيحظر من مواقع التعارف الجنسي لان فيها نصب و غيره المهم قلت اشوفها و اتسلي فعلا اخترت اسم واحد و نزلته علي الموبايل و عملت صفحه عليه بأسم موجب كبير لان سني مش صغير المهم كتير كلموني سوالب و تبادل و بقيت ادخله كل يوم بالليل لما اكون وحدي و ممكن افتح كاميرا انا و سالب يلعب في طيزه و انا في زوبري و طبعا مع كلام في الجنس لغاية ما نجيب سوا و فيهم الي بيحب الشتايم و غيره و طبعا انا باحترم اي ميول لأي حد مهما كان لاني عارف انه لم يختارها علشان حد يعيب عليه فيها لكنها داخله فلازم احترمها المهم مرت ايام لغايه ما في يوم لاقيت واحد بيكلمني و عايز يتعرف عليا طبعا انا باتعرف علي اي حد لان اخري هو النت مش هاقابل حد المهم اتعرفنا قالي انه مراد و انه تبادل طبعا انا قلتله انا موجب فقط قالي مافيش مانع نكون اصحاب مش لازم نعمل جنس قلتله اوكيه فتحنا كاميرا لبعض نشوف بعض لاقيته راجل كبير بس كله حلو و ابيض و امور و من غير شنب او دقن و من كلامه حسيت انه راقي جدا المهم عرفت انه مصري سويدي عنده ٦٢ سنه سافر السويد في شبابه و اتجوز واحده من هناك و خلف اولاد و كبرو و كل واحد استقل بحياته و لما جت ازمة كورونا كانو هنا في مصر لزيارة اخواته و خافو يرجعو فقعدو في مصر شهور و مع الوقت اتعودو علي العيشه فيها و حتي زوجته مبسوطه هنا فقررو يستقرو هنا و يبقي يزورو السويد كل فتره لزيارة اولادهم و بقي يحكيلي عن التحرر الجنسي هناك و انه من زمان بيمارس المثليه و ان عنده ابن مثلي الجنس و عايش مع صديقه و ان الامور دي هناك حريه فسئلته هل زوجتك تعرف ؟ قالي موضوعي لا بس طبعا تعرف بموضوع ابننا قعدنا حوالي اسبوع نتكلم و بصراحه كان عاجبني معرفته لدرجة اني مابقتش اكلم غيره و بقينا نمارس جنس سوا علي الكاميرا احيانا و يوريني طيزه و هو بيلعب فيها بزوبر صناعي عنده لغاية ما نجيب و هو جسمه حلو مش وحش و جامد في الجنس بعد فتره صداقتنا كبرت و تبادلنا ارقام التليفونات و بقينا نكلم بعض و بعدها اتقابلنا في كافيه اكتر من مره لغاية ما اصبحنا اصحاب قوي و عزمني علي العشا في بيته اتعرف علي زوجته روحنا بيته اتعرفت علي زوجته هي حوالي ٥٠ سنه لابسه بنطلون جينز و بادي كات ابيض بس جسمها ابيض فرنساوي و مهتمه بجمالها يعني تقدر تقول ست حلوه طبعا بتتكلم كام كلمه مصري بالعافيه بس دمها عسل و هو قام عمل لينا كاسين من النبيذ شربناهم و احنا قاعدين في البلكونه عقبال ما زوجته تجهز العشا و احنا قاعدين قالي تعرف نفسي اشوف بتاعك علي الحقيقه انا شوفته علي الكاميرا كتير قلتله هاتشوفه هنا ؟ احنا في البلكونه قالي تعالي دخلنا غرفة نومه كأني داخل الحمام الي فيها علشان هو عايز يغير هدومه و يلبس شورت لانه كان لابس جينز و تيشيرت علشان يستقبلني المهم دخلنا غرفته قفل الباب و شاور لي علي الحمام دخلته و طلعت زوبري لاقيته دخل ورايا و هو لابس بوكسر شاف زوبري مسكه و بوسنا بعض و هو بيلعب فيه جامد انا حسست علي طيزه قلتله نفسي اشوفها لاقيته لف و نزل البوكسر و وطي انا نزلت عليها الحسها لاقيته سخن قمت قايم مدخل زوبري فيه و قعدت انيكه و هو اه اه زوبرك حلو نيكني قعدت انيكه و هو مبسوط قوي انا كنت طبعا عايز اخلص علشان مراته الي بره لا تشك في شئ قلتله هاجيب لاقيته قام و نزل علي ركبته و قعد يمص فيه لغاية ما جيبتهم في بوقه و هو بيمص فيه و لاقيته بلعهم و قام بوسنا بعض و انا وقفت طرطرت بقي و خرجت لاقيته لبس شورت و خرجنا زوجته كانت جهزت العشا قعدنا نتعشي و نهزر و هي تهزر معايا علشان خايفه الاكل مش يعجبني هو طبعا قاعد بيترجم ليها بصراحه اكلها مالوش طعم بس جاملتها و قلتلها جميل جدا و اتعشينا و دخلنا البلكونه انا و هو بعد ما عمل كاسين نبيذ نشربهم مع شيجارتين طبعا سجاير عاديه فقلتله انت حلو قوي قالي و انت زوبرك يجنن قلتله تعرف انا لو عندي مكان كنت قضيت معاك احلي وقت ابتسم و سكت ثواني و قالي عايز اقولك علي سر قلتله قول .. قالي انا دلوقتي باثق فيك جدا و دخلت بيتي و بقينا اصحاب مقربين و علي فكره انت اول مصري يعمل معايا كده انا كل الي اعرفهم مجرد معارف او اقارب لكن انت اول واحد اقرب منه كده و هاقولك علي سر لاني عارف و متأكد انك هاتفهم قلتله قول .. قالي زوجتي عارفه علي فكره انا خبيت عليك بس علشان كنت لسه ما اعرفكش و علشان انت فاهم ثقافة الشرق عندنا قلتله فاهم علي فكره فقلت له بهزار يعني عادي بقي لو دخلنا الحمام تاني بقي قالي مش هابقي في الحمام هايبقي في غرفة النوم عادي بس مش النهارده خليها يوم تاني قلتله طبعا براحتك قلتله انا كمان هاعترف ليك اعتراف قالي قول .. قلتله و انا باضحك انا باشرب حشيش و كنت خايف اقولك تقول عني بقي باشرب مخدرات علشان فيه ناس شايفه الحشيش مخدرات زي المخدرات التانيه قالي لأ عارف و ابقي افتكرني قلتله بس كده ؟ المره الجايه اجيبلك معايا لو بتشرب قالي من يوم ما جيت مصر مش باشربه لكن السويد هناك عادي شرب الحشيش المهم قضينا الليله نضحك و نهزر و زوجته شاركتنا القعده كلها و كانت ظريفه جدا جدا و منسجمه معانا و طبعا كانت هي عارفه شويه انجليزي علي شويه عربي فكنا بنفهم كلام بعض شويه و لما نتزنق هو بيترجم المهم روحت و انا مبسوط و اتكلمنا بالليل سوا عرفت بقي ان زوجته عارفه و انه لما بيمارس معاها الجنس هي بتمارس معاه بالزوبر الصناعي الي عنده و انه بيركب علي حزام بتلبسه في وسطها و هي بتنيكه و بيتبادلو الجنس مع بعض و انها كانت بتمارس السحاق هناك مع صديقه لها لكن هنا مافيش سئلته طب بصراحه قولي مارست مع حد امامها قالي ايوه كان لينا صديق بنمارس سوا و هي بتمارس مع زوجته و كنا بنتجمع مع بعض و نمارس سوا كلنا و عرفت ان زوجته مرتاحه ليا و مافيش مانع انك تمارس معايا عادي طبعا ما كانش ينفع يحصل حاجه في البيت بموافقتها الا لما هي توافق و انه قالي لما هي قالت له و هي بتجهز العشا انها موافقه لانها ارتاحت لك علشان كده صارحتك انها عارفه اتفقنا علي يوم اروح له فيه و اجيب معايا الحشيش و نسهر سوا و طبعا هانيكه فعلا روحت له و طبعا كانت زوجته موجوده المره دي لابسه فستات مشجر بحمالات زي بتوع الشواطئ و هو لابس شورت و تيشيرت و المره دي اول ما دخلت حضنتني و باستني من خدي و هو باسني من شفايفي و كانهم بيقولو لي خد راحتك دخلت و قعدت و رحبو بيا طلعت الحشيش فرحو بيه قوي و قعدت الف سجاير و هي جهزت لينا كاسات النبيذ و طبعا هي معانا بعد ما لفيت السجاير و كل واحد ولع سيجارته لاقيته بيقولي تعالي اجيبلك حاجه تغير هدومك دي و تقعد براحتك انا اتكسفت في الاول لكن لاقيتها بتشجعني ادخل معاه دخلنا لاقيته بيقولي زوبرك وحشني و مسكه و بوسنا بعض طبعا داخلين في ايدينا سيجارة الحشيش و كاس النبيذ هو طلع لي شورت و تيشيرت و انا قلعت القميص و البنطلون و بقيت بالبوكسر فقط هو لاقيته ساب الي في ايده و نزل علي ركبته طلع زوبري و قعد يمص فيه انا قعدت علي طرف السرير اشرب و اتمتع بمصه و هو بقي يعطه في النبيذ و يمصه و بقي يزوم فقلت له وريري كده الزوبر الي عندك طلع زوبرين واحد مزدوج من الطرفين و واحد عادي بيركب علي حزام فعلا و وراني الحزام و ازاي بيركب عليه و نمنا جنب بعض علي السرير نكمل شرب سيجارة الحشيش و كاس النبيذ طبعا انا باسخن و زوبري بقي واقف قمت قالع البوكسر و بقيت ملط علي السرير هو قام قالع هو كمان كنا خلصنا السيجاره قمت هاجم عليه زي الي بيغتصب واحده نزلت عليه بوس و تقطيع في جسمه و بعبصه في طيزه و بقينا نتقلب علي السرير فوق بعض قمت فاتح رجليه و رافعهم قمت راشق زوبري في طيزه هو شهق و قال ااه فضلت ارزع فيه و هو اه اه و صوته بقي عالي بجد لاقيت مراته جنبنا و قعدت علي السرير تحسس علي راسه و تبوسه كأنها بتشجعه انا شوفت كده بقيت ارزع فيه اكتر فكرت في حيله في ثانيه اجيب بيها مراته تشاركنا قمت مخرج زوبري و خليته يعمل وضع الدوجي و قمت جايب زوبر من الي عنده مدخله في طيزه و قعدت انيكه بيه و لفيت وقفت امامه علشان يمص زوبري هو مسك الزوبر الي في طيزه ينيك بيه نفسه و هو بيمص لي مراته لفت وراه و مسكته هي و بقت تنيكه هي بيه و بقي هو وسطنا و انا و هي و شي في وشها قمت مرقب وشي ليها لاقيتها بتقرب قمنا بايسين بعض و زاد الترزيع فيه مني في بوقه و منها في طيزه قامت قالعه الفستان لاقيتها علي اللحم من غير حتي اندر قامت لابسه الحزام و مركبه الزوبر و بقت تنيكه في طيزه و انا في بوقه قمت لافف من وراها و زنقت زوبري في طيزها لاقيتها بتوطي عليه و هي بتنيكه لاقيت زوبري اتزحلق و دخل في كسها الغرقان و بقت هي بتنيكه و انا بانيكها و بقيت ابدل عليهم انيكه شويه و هو بيلحس كسها و يمص في الزوبر الي لابساه و انيكها شويه و هو بيمص في الزوبر البلاستيك او يمص لي و هي تنيكه و هو ينيكها و انا بانيكه او و هي بتمص لي زوبري و نيكناها سوا انا ادخله في كسها و هو في طيزها او العكس ادخله في طيزها و هو في كسها و فضلنا نبدل كده طول الليل و جبناهم اكتر من مره و الي بيجيب بيريح و الاتنين يكملو فضلنا كده لغايه ما النهار ما طلع و روحت بالعافيه من التعب و بقينا نتقابل كل كام يوم نمارس جنس سوا احنا الثلاثه و احيانا انا و هو وحدنا او انا و هي وحدنا عادي بس المهم يبقي امام بعض يعني الي مش هايشارك يقعد يتفرج يتمتع بالمشاهده ... تمت اتمني تعجبكم
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: dacte, موجب و تبادل, tonyzoprano و 9 آخرين
في البدايه اعرفكم بنفسي انا اسمي خالد مطلق و سني مش صغير بس مش هاقوله ..
في يوم لاقيت نفسي زهقان و عندي ملل دخلت علي جوجل سئلت عن مواقع تعارف المثليين قلت انزل واحد و اتسلي معاهم و كانت اول مره انزل برنامج زي ده مع اني كتير بيحظر من مواقع التعارف الجنسي لان فيها نصب و غيره المهم قلت اشوفها و اتسلي فعلا اخترت اسم واحد و نزلته علي الموبايل و عملت صفحه عليه بأسم موجب كبير لان سني مش صغير المهم كتير كلموني سوالب و تبادل و بقيت ادخله كل يوم بالليل لما اكون وحدي و ممكن افتح كاميرا انا و سالب يلعب في طيزه و انا في زوبري و طبعا مع كلام في الجنس لغاية ما نجيب سوا و فيهم الي بيحب الشتايم و غيره و طبعا انا باحترم اي ميول لأي حد مهما كان لاني عارف انه لم يختارها علشان حد يعيب عليه فيها لكنها داخله فلازم احترمها المهم مرت ايام لغايه ما في يوم لاقيت واحد بيكلمني و عايز يتعرف عليا طبعا انا باتعرف علي اي حد لان اخري هو النت مش هاقابل حد المهم اتعرفنا قالي انه مراد و انه تبادل طبعا انا قلتله انا موجب فقط قالي مافيش مانع نكون اصحاب مش لازم نعمل جنس قلتله اوكيه فتحنا كاميرا لبعض نشوف بعض لاقيته راجل كبير بس كله حلو و ابيض و امور و من غير شنب او دقن و من كلامه حسيت انه راقي جدا المهم عرفت انه مصري سويدي عنده ٦٢ سنه سافر السويد في شبابه و اتجوز واحده من هناك و خلف اولاد و كبرو و كل واحد استقل بحياته و لما جت ازمة كورونا كانو هنا في مصر لزيارة اخواته و خافو يرجعو فقعدو في مصر شهور و مع الوقت اتعودو علي العيشه فيها و حتي زوجته مبسوطه هنا فقررو يستقرو هنا و يبقي يزورو السويد كل فتره لزيارة اولادهم و بقي يحكيلي عن التحرر الجنسي هناك و انه من زمان بيمارس المثليه و ان عنده ابن مثلي الجنس و عايش مع صديقه و ان الامور دي هناك حريه فسئلته هل زوجتك تعرف ؟ قالي موضوعي لا بس طبعا تعرف بموضوع ابننا قعدنا حوالي اسبوع نتكلم و بصراحه كان عاجبني معرفته لدرجة اني مابقتش اكلم غيره و بقينا نمارس جنس سوا علي الكاميرا احيانا و يوريني طيزه و هو بيلعب فيها بزوبر صناعي عنده لغاية ما نجيب و هو جسمه حلو مش وحش و جامد في الجنس بعد فتره صداقتنا كبرت و تبادلنا ارقام التليفونات و بقينا نكلم بعض و بعدها اتقابلنا في كافيه اكتر من مره لغاية ما اصبحنا اصحاب قوي و عزمني علي العشا في بيته اتعرف علي زوجته روحنا بيته اتعرفت علي زوجته هي حوالي ٥٠ سنه لابسه بنطلون جينز و بادي كات ابيض بس جسمها ابيض فرنساوي و مهتمه بجمالها يعني تقدر تقول ست حلوه طبعا بتتكلم كام كلمه مصري بالعافيه بس دمها عسل و هو قام عمل لينا كاسين من النبيذ شربناهم و احنا قاعدين في البلكونه عقبال ما زوجته تجهز العشا و احنا قاعدين قالي تعرف نفسي اشوف بتاعك علي الحقيقه انا شوفته علي الكاميرا كتير قلتله هاتشوفه هنا ؟ احنا في البلكونه قالي تعالي دخلنا غرفة نومه كأني داخل الحمام الي فيها علشان هو عايز يغير هدومه و يلبس شورت لانه كان لابس جينز و تيشيرت علشان يستقبلني المهم دخلنا غرفته قفل الباب و شاور لي علي الحمام دخلته و طلعت زوبري لاقيته دخل ورايا و هو لابس بوكسر شاف زوبري مسكه و بوسنا بعض و هو بيلعب فيه جامد انا حسست علي طيزه قلتله نفسي اشوفها لاقيته لف و نزل البوكسر و وطي انا نزلت عليها الحسها لاقيته سخن قمت قايم مدخل زوبري فيه و قعدت انيكه و هو اه اه زوبرك حلو نيكني قعدت انيكه و هو مبسوط قوي انا كنت طبعا عايز اخلص علشان مراته الي بره لا تشك في شئ قلتله هاجيب لاقيته قام و نزل علي ركبته و قعد يمص فيه لغاية ما جيبتهم في بوقه و هو بيمص فيه و لاقيته بلعهم و قام بوسنا بعض و انا وقفت طرطرت بقي و خرجت لاقيته لبس شورت و خرجنا زوجته كانت جهزت العشا قعدنا نتعشي و نهزر و هي تهزر معايا علشان خايفه الاكل مش يعجبني هو طبعا قاعد بيترجم ليها بصراحه اكلها مالوش طعم بس جاملتها و قلتلها جميل جدا و اتعشينا و دخلنا البلكونه انا و هو بعد ما عمل كاسين نبيذ نشربهم مع شيجارتين طبعا سجاير عاديه فقلتله انت حلو قوي قالي و انت زوبرك يجنن قلتله تعرف انا لو عندي مكان كنت قضيت معاك احلي وقت ابتسم و سكت ثواني و قالي عايز اقولك علي سر قلتله قول .. قالي انا دلوقتي باثق فيك جدا و دخلت بيتي و بقينا اصحاب مقربين و علي فكره انت اول مصري يعمل معايا كده انا كل الي اعرفهم مجرد معارف او اقارب لكن انت اول واحد اقرب منه كده و هاقولك علي سر لاني عارف و متأكد انك هاتفهم قلتله قول .. قالي زوجتي عارفه علي فكره انا خبيت عليك بس علشان كنت لسه ما اعرفكش و علشان انت فاهم ثقافة الشرق عندنا قلتله فاهم علي فكره فقلت له بهزار يعني عادي بقي لو دخلنا الحمام تاني بقي قالي مش هابقي في الحمام هايبقي في غرفة النوم عادي بس مش النهارده خليها يوم تاني قلتله طبعا براحتك قلتله انا كمان هاعترف ليك اعتراف قالي قول .. قلتله و انا باضحك انا باشرب حشيش و كنت خايف اقولك تقول عني بقي باشرب مخدرات علشان فيه ناس شايفه الحشيش مخدرات زي المخدرات التانيه قالي لأ عارف و ابقي افتكرني قلتله بس كده ؟ المره الجايه اجيبلك معايا لو بتشرب قالي من يوم ما جيت مصر مش باشربه لكن السويد هناك عادي شرب الحشيش المهم قضينا الليله نضحك و نهزر و زوجته شاركتنا القعده كلها و كانت ظريفه جدا جدا و منسجمه معانا و طبعا كانت هي عارفه شويه انجليزي علي شويه عربي فكنا بنفهم كلام بعض شويه و لما نتزنق هو بيترجم المهم روحت و انا مبسوط و اتكلمنا بالليل سوا عرفت بقي ان زوجته عارفه و انه لما بيمارس معاها الجنس هي بتمارس معاه بالزوبر الصناعي الي عنده و انه بيركب علي حزام بتلبسه في وسطها و هي بتنيكه و بيتبادلو الجنس مع بعض و انها كانت بتمارس السحاق هناك مع صديقه لها لكن هنا مافيش سئلته طب بصراحه قولي مارست مع حد امامها قالي ايوه كان لينا صديق بنمارس سوا و هي بتمارس مع زوجته و كنا بنتجمع مع بعض و نمارس سوا كلنا و عرفت ان زوجته مرتاحه ليا و مافيش مانع انك تمارس معايا عادي طبعا ما كانش ينفع يحصل حاجه في البيت بموافقتها الا لما هي توافق و انه قالي لما هي قالت له و هي بتجهز العشا انها موافقه لانها ارتاحت لك علشان كده صارحتك انها عارفه اتفقنا علي يوم اروح له فيه و اجيب معايا الحشيش و نسهر سوا و طبعا هانيكه فعلا روحت له و طبعا كانت زوجته موجوده المره دي لابسه فستات مشجر بحمالات زي بتوع الشواطئ و هو لابس شورت و تيشيرت و المره دي اول ما دخلت حضنتني و باستني من خدي و هو باسني من شفايفي و كانهم بيقولو لي خد راحتك دخلت و قعدت و رحبو بيا طلعت الحشيش فرحو بيه قوي و قعدت الف سجاير و هي جهزت لينا كاسات النبيذ و طبعا هي معانا بعد ما لفيت السجاير و كل واحد ولع سيجارته لاقيته بيقولي تعالي اجيبلك حاجه تغير هدومك دي و تقعد براحتك انا اتكسفت في الاول لكن لاقيتها بتشجعني ادخل معاه دخلنا لاقيته بيقولي زوبرك وحشني و مسكه و بوسنا بعض طبعا داخلين في ايدينا سيجارة الحشيش و كاس النبيذ هو طلع لي شورت و تيشيرت و انا قلعت القميص و البنطلون و بقيت بالبوكسر فقط هو لاقيته ساب الي في ايده و نزل علي ركبته طلع زوبري و قعد يمص فيه انا قعدت علي طرف السرير اشرب و اتمتع بمصه و هو بقي يعطه في النبيذ و يمصه و بقي يزوم فقلت له وريري كده الزوبر الي عندك طلع زوبرين واحد مزدوج من الطرفين و واحد عادي بيركب علي حزام فعلا و وراني الحزام و ازاي بيركب عليه و نمنا جنب بعض علي السرير نكمل شرب سيجارة الحشيش و كاس النبيذ طبعا انا باسخن و زوبري بقي واقف قمت قالع البوكسر و بقيت ملط علي السرير هو قام قالع هو كمان كنا خلصنا السيجاره قمت هاجم عليه زي الي بيغتصب واحده نزلت عليه بوس و تقطيع في جسمه و بعبصه في طيزه و بقينا نتقلب علي السرير فوق بعض قمت فاتح رجليه و رافعهم قمت راشق زوبري في طيزه هو شهق و قال ااه فضلت ارزع فيه و هو اه اه و صوته بقي عالي بجد لاقيت مراته جنبنا و قعدت علي السرير تحسس علي راسه و تبوسه كأنها بتشجعه انا شوفت كده بقيت ارزع فيه اكتر فكرت في حيله في ثانيه اجيب بيها مراته تشاركنا قمت مخرج زوبري و خليته يعمل وضع الدوجي و قمت جايب زوبر من الي عنده مدخله في طيزه و قعدت انيكه بيه و لفيت وقفت امامه علشان يمص زوبري هو مسك الزوبر الي في طيزه ينيك بيه نفسه و هو بيمص لي مراته لفت وراه و مسكته هي و بقت تنيكه هي بيه و بقي هو وسطنا و انا و هي و شي في وشها قمت مرقب وشي ليها لاقيتها بتقرب قمنا بايسين بعض و زاد الترزيع فيه مني في بوقه و منها في طيزه قامت قالعه الفستان لاقيتها علي اللحم من غير حتي اندر قامت لابسه الحزام و مركبه الزوبر و بقت تنيكه في طيزه و انا في بوقه قمت لافف من وراها و زنقت زوبري في طيزها لاقيتها بتوطي عليه و هي بتنيكه لاقيت زوبري اتزحلق و دخل في كسها الغرقان و بقت هي بتنيكه و انا بانيكها و بقيت ابدل عليهم انيكه شويه و هو بيلحس كسها و يمص في الزوبر الي لابساه و انيكها شويه و هو بيمص في الزوبر البلاستيك او يمص لي و هي تنيكه و هو ينيكها و انا بانيكه او و هي بتمص لي زوبري و نيكناها سوا انا ادخله في كسها و هو في طيزها او العكس ادخله في طيزها و هو في كسها و فضلنا نبدل كده طول الليل و جبناهم اكتر من مره و الي بيجيب بيريح و الاتنين يكملو فضلنا كده لغايه ما النهار ما طلع و روحت بالعافيه من التعب و بقينا نتقابل كل كام يوم نمارس جنس سوا احنا الثلاثه و احيانا انا و هو وحدنا او انا و هي وحدنا عادي بس المهم يبقي امام بعض يعني الي مش هايشارك يقعد يتفرج يتمتع بالمشاهده ... تمت اتمني تعجبكم
حلو جدا هنيالك النيكه
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%