NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق الحياة الجنسية

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
9 أبريل 2024
المشاركات
155
مستوى التفاعل
171
نقاط
1,093
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
مصر والسعودية
توجه جنسي
ثنائي الميل
في البداية دي فضفضة حقيقة انا صيدلي ثلاثيني محب للجنس بكل أشكاله و بالأخص المحارم والتحرر و كنت بشوف افلام كتير عن سكس المحارم و تحرر الزوجين و بقرأ قصص سكس المحارم و كان ليا عدة علاقات بداية من فترة الثانوية لحد الحياة العملية و اتطورت علاقاتي الجنسية لحد ما قابلت مراتي حاليا و اتعرفنا و ارتبطنا و بقى في بينا تجاوزات جنسية من تحرشات و كلام سكس شات لحد ما بقينا نعمل علاقة جنسية مش كاملة و حبينا بعض اوي و اتخطبنا و من هنا بداية قصتنا دي اول ما دخلت بيت نسايبي وعيني وقعت على اخت مراتي اتجننت بجمالها هي أصغر من مراتي بسنة واحدة و شبه بعض كتير الاتنين قصيرين و عندهم وسط رفيع و طيز كبيرة و جنبين زي دينا رفارف بتاعت العتاولة جسمهم زي الصورة دي كدا

JkrRwua.md.jpg
والاتنين خطيبتي و اختها ناعمين اوي و صوتهم كله نعومة و سهوكة..... بس اخت مراتي بقى تفرق عن مراتي في انها جسمها ابيض بتنور إنما مراتي قمحاوية و كمان ملامح وش اخت مراتي احلى مع ان مراتي حلوة بس اختها لا تقارن بجد بقيت كل ما اروح أزور خطيبتي اختها وماماتها بيقعدوا معايا شوية وحمايا متوفي و سايب لهم املاك كتير بيصرفوا منها.. بقيت انتظر كل مرة حماتي بتقوم بسرعة و تروح تشوف مطبخها و خطيبتي بتقعد معايا هي و اختها نتكلم و نلعب و كانت اختها مفركشة خطوبتها قبل خطوبتي بفترة قصيرة فلما كنت آهزر مع خطيبتي و وادلعها، اختها تقول انت عسل مش زي اللي كنت مخطوبة له كان غشيم و دايما عايز يزعق و يشتم، استغربت بيشتم ازاي.. قالت لي( كان يزعق خرجتي من غير ما تقولي أو نمتي مش كلمتيني او بتتصلي كتير و انا قاعد مع اصحابي وبقي يشتمني انتي بنت كلب غبية أو غبية بنت غبية) طبعا قلت لها مينفعش حتى الزوج يشتم زوجته الا في اوقات معينة و انا قصدي طبعا على الشتيمة وقت النيك... قعدت تسألني خطيبتي و اختها يعني ازاي شتيمة بين المتجوزين غيرت الموضوع وانه هزار زي يا رخمة أو يا بارد.... طبعا كنت وقتها عيوني هتطلع ع خطيبتي و اختها كانو بيلبسو بيجامات بيتي مرسومة على أجسامهم

Jky6re2.jpg Jky6g5l.jpg
و لما انفرد خطيبتي كنا بنبوس بعض و اقفش بزازاها و بعد 6 شهور من الخطوبة و مواقف كتير بقت محل ثقة حماتي و اخت خطيبتي وبقيت اروح اي مشوار مع خطيبتي لوحدنا أو اختها معانا، وانا دايما مركز في جسم و جمال اخت مراتي وجه وقت الفرح و اتجوزت انا ومراتي وبعد الفرح حصل اللي فتح لي سكة المتعة كلها
الجزء الثاني
ما بعد الفرح
مراتي قلعتها الفستان و دخلت اخدت شاور و لبست قميص نوم سكسي زي دا

JkyDeSe.jpg

طبعا مراتي كانت خايفة جدا من الدخلة و قعدت كتير اداعبها و ابوسها في كل حتة في جسمها و احسس عليها حتة حتة لحد ما تدوب بين ايديا و لكن تيجي وقت ما ادخل زبي في كسها تصوت و يجي لها حالة رعب و لما ضغط عليها شوية و دخلت راس زبي صوتت و قالت عايزة ماما وفعلا اتصلنا بحماتي و اللي لما سمعت كدا جات جرى لأننا كنا ساكنين قريب منها دخلت حماتي و قعدت مع بنتها تتكلم و بعدين جات تتكلم معايا قلت لها انا معنديش مشكلة انتظرها يوم أو اتنين... قالت لي حماتي المشكلة ان بناتي متربيين اوي و كمان بيموتوا من الخوف من أقل حاجة هي بقى عندها رهاب و عايزاني ابقى جنبها.... طبعا فهمت انها تبقى جنبها تبات معاها الليلة قلت لها عادي يا حماتي تنامي جنبها و انا هنام في الاوضة التانية... حماتي ضحكت و قالت لي مش قصدها كدا هي قصدها اني ابقى جنبها وانت بتدخل عليها عشان تبقى مطمنة لأنها خايفة من الدخلة وانا استغربت و قعدت اتناقش مع حماتي اني مش غشيم و فاهم ازاي مش اوجعها او اسيب لها أي أذى .... ردت حماتي انها عارفة دا لما اتكلمت مع بنتها و اني بخدها بالحنية بس فهمت برضو ان بتاعي كبير و هي مخضوضة بسبب انها مش متخيلة ان ازاي الحجم دا هيدخل فيها في مكان صغير زي بتاعها كدا... بعد جدال كتير حماتي قالت لي انا هقعد على الكرسي في الاوضة معاكم و انت ضهرك ليا مش هشوف بتاعك و مش لازم اقلع البوكسر أو الشورت خالص كفاية اني انزله من قدام بحيث اخرج زبي و طالما هي في ضهري مش هتشوف مني حاجة و انها جسم بنتها عادي هي بتشوفه كتير و أمر طبيعي... اضطريت أوافق لان معنى كلامها ان مراتي مش هتخليني ادخل عليها حتى بعد يوم ولا اتنين لأنها مخضوضة من حجم زبي
دخلت الاوضة حماتي قعدت على الكرسي و انا قعدت ع السرير جنب مراتي و لابس تيشرت خفيف و تحته شورت و بوكسر و حماتي قالت لي دلعها واعتبرني مش موجودة خالص انا يهمني تكونوا مبسوطين
... قربت من مراتي حضنتها و بوست راسها بوسة خفيفة و نزلت على خدودها بوسة ورا التانية و قربت من وشفايفها وبوستها من جنبها لحد ما شفايفنا وصلوا للبعض و تلاقينا في بوسة طويلة وناعمة و انا هيجاني زاد اوي من فكرة ان حماتي قاعدة بتتفرج علينا زي كدا

Jv9aJwX.jpg
و كملت بوس و ايدي بتحسس على جسم مراتي و تقفش في بزازها و هي ساحت و شفايفي نزلت على رقبتها وصلت ورا ودنها و بقت أنفاسها عالية و نزلت بوس لكتفها نزلوا لما وصلت بزازها بشفايفي و اخدت الحلمة في بوقي اتأوهت و بعدها بقت تزوم وانا بمصمص في حلمة بز و ايدي على البر التاني اااه امممممممم ونزلت الحس في بطنها و سرتها لحد ما بقى بوقي فوق الاندر بتاعها كملت على فخادها بوس و لحس وهي دابت خالص نزلت لها الاندر و قعدت ابوس في فخادها و بقرب من كسها صوتها بقى يعلى اااااه امممممم و تتنفخ اوووف و انا بقيت اقولها حلو!؟ تقولي اوووي اقولها اكمل تقولي ااااه وصل لساني لكسها بقيت بلحس شفراته و هي تأن و لما جيت افتح شفراتها و ادخل لساني صوتت و زقتني قمت ركبت فوقها ببوس فيها و زبي بيحك فوق كسها مديت ايدي نزلت البوكسر من قدام بس نزل تحت بيضاني كدا و بقيت افرش في كسها و هي دايبة و بتتأووه جبت الچل عشان يسهل دخول زبي في كسها و دهنت لها كسها كويس و بظبط راس زبي على فتحة كسها من تحت قامت صوتت و تزعق لا لا لا قامت هنا تدخلت حماتي ونطقت أول كلمة من وقت ما بدأت و قالت لها بس يا بنت عيب قالت لها مش قادرة يا ماما راسه كبيرة اوي عن فتحتي قامت حماتي من مكانها و لفيت حولين السرير قعدت جنب بنتها و اخدت راسها على حجرها وطبعا كل دا وانا فوق مراتي بتاعي مش باين لحماتي

Jv9aFMG.md.jpg
و انا كل ما راس زبي تدخل بين شفرات كس مراتي تصوت خرجته و قمت من فوقه شوية و حماتي عينها وقعت على زبي
هي كانت طبعا تعبت من أجواء النيك بس اول ما شافت زبي بلغت ريقها و قال البنت عندها حق

Jv9NF3P.jpg
مش هينفع تدخل عليها مرة واحدة كدا... قلت لها يعني ايه قالت هي لازم تتطمن ان البتاع دا اصلا ينفع يدخل في أي ست فقالت بصوت بقى انتو الاتنين انا هساعدكم بس طبعا دا لازم يكون سر بينا و انا هعمل كدا عشانكم... قولنا لها هو ايه اصلا دا... قالت توعدوني الأول انه اي حاجة بينا سر ووعدناها طبعا قالت لازم بنتي تشوف بتاعك دا وهو بيدخل فيا عشان تطمن و تسلم نفسها و ترخي عضلات كسها و دي كانت أول مرة تقول لفظ كس بنتها اتخضت من كلامها و انا قلت انا معنديش مانع في أي حاجة طالما هتعدي الليلة دي و طالما سر ( طبعا انا كنت هيجان من فكرة وجودها و تشوفنا وا نا بنيك مراتي فما بالكم بقى من اني انيك حماتي نفسها)
طبعا مراتي مكنش عندها اي جرأة انها ترفض أو تتكلم قالت انتم احرار و اللي تفهموا عني.
حماتي قلعت و شوفت اد ايه ان مراتي واخدة من جمال امها بس حماتي ابيض منها و بزازاها أكبر بكتير

Jv9UDI1.webp
قالت لبنتها خليكي جنبنا بقى عشان تشوفي و تطمني و نخلص من الليلة دي
و قالت لي انت اكيد فاهم انك لازم تلعب شوية قبل ما تدخله فيا عشان كسي يتبل و تدخل زبك فيا
قلت لها طبعا يا حماتي وقربت منها و بدأت احسس عليها و جيت ابوسها قالت لي مش لازم بوس انت في الاول و الاخر جوز بنتي فخلينا نركز مديت ايدي على بزازها الكبار وبدأت اقفش لها فيهم و هي بدأت تسيح ما هي ارملة بقالها كتير و نفسها يعلى و قلتها ارضع؟ قالت ارضع انت زي ابني و قعد ارضع وامصمص في حلماتها و اشفط بزها في بوقي و احرك لساني على حلمك بزها عشان اسخنها اكتر و هي بدأت توحوح احح بالراحة يا واد اااااه يخربيتك بتاكل حلماتي اوووف امممممم انت حلو اوي اتعلمت كل دا فين وامتا يا صايع انت يلا قوم خلينا نطمنها و طبعا مراتي جنبنا مولعة وقامت حماتي تمسك زبي و تقول لمراتي يا بختك بيه يا بنت المحظوظة و مراتي قربت مني و بدأت ابوسها و حماتي بتلعب في زبي و بدأت تمصه و انا ابوس في بنتها

Jv9iqqF.webp


Jv9iuzN.webp

و حماتي تقول اشتقت اوي لنص الزب

Jv9iags.jpg
وتقول لمراتي ابوكي كان تخين و زبه مش باين غير نصه من تحت كرشه إنما جوزك دا رياضي و زبه يتاكل لازم تمصي له زبه علطول،
وقالت يلا بقى عايزة الحق اخلص و اروح اختك لوحدها في البيت و راحت نايمه على ضهرها و قالت لبنتها نفس وضع الدخلة اهه تعالي شوفي من فوق

Jv9QEmv.jpg
و انا حطيت راس زبي على كس حماتي و وبدأت ادخل راسه و حسيت كس حماتي مش واسع اللي اتهرت نيك و خلفت بنتين طبيعي و لسه كسها ضيق و حلو و دخلت راس زبي و بدخل حتة حتة و انا مستمتع بأول علاقة كاملة في حياتي في كس حماتي و حماتي بزوووم امممم وتقول دخله بالراحة زبك حلو أوي يا واد اوووف كسم دا زب و انا دخلت اكتر من نصه و بدأت احرك زبي دخول و خروج و هي مستمتعة وتقول ااااه نيك كسي يا واد نيكني نيك حماتك انت زبك جامد اوي هيجيني من منظره و و انت هيجتيني من اللي كنت بتعمله في البت يا بختها بيك و انا مع كلامها سرعت في النيك و بقيت ينيكها جامد و ببص لبنتها اللي بقت هيجانة ع آخرها ومستعدة تكون مكان امها

JvHHIp9.md.jpg
لاقيت حماتي قالت لبنتها اطمني قالت اه يا ماما دا بيدخل فيكي كله و انتي كسك مش كبير زيي فقالت لها تعالي
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: عنتر مغترب, Amjad77, peter2003 و 32 آخرين
كمل جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد و عاشق الحياة الجنسية
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد و الباشمهندس
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد و عاشق الحياة الجنسية
مفيش اختلاف علي الاحداث تكتبها كيفما تشاء لكن انا بشجعك تكمل علشان اسلوب سردك حلو
تسلم على ذوقك و اتمنى باقي الأجزاء تعجبك
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد و الباشمهندس
في البداية دي فضفضة حقيقة انا صيدلي ثلاثيني محب للجنس بكل أشكاله و بالأخص المحارم والتحرر و كنت بشوف افلام كتير عن سكس المحارم و تحرر الزوجين و بقرأ قصص سكس المحارم و كان ليا عدة علاقات بداية من فترة الثانوية لحد الحياة العملية و اتطورت علاقاتي الجنسية لحد ما قابلت مراتي حاليا و اتعرفنا و ارتبطنا و بقى في بينا تجاوزات جنسية من تحرشات و كلام سكس شات لحد ما بقينا نعمل علاقة جنسية مش كاملة و حبينا بعض اوي و اتخطبنا و من هنا بداية قصتنا دي اول ما دخلت بيت نسايبي وعيني وقعت على اخت مراتي اتجننت بجمالها هي أصغر من مراتي بسنة واحدة و شبه بعض كتير الاتنين قصيرين و عندهم وسط رفيع و طيز كبيرة و جنبين زي دينا رفارف بتاعت العتاولة جسمهم زي الصورة دي كدا

JkrRwua.md.jpg
والاتنين خطيبتي و اختها ناعمين اوي و صوتهم كله نعومة و سهوكة..... بس اخت مراتي بقى تفرق عن مراتي في انها جسمها ابيض بتنور إنما مراتي قمحاوية و كمان ملامح وش اخت مراتي احلى مع ان مراتي حلوة بس اختها لا تقارن بجد بقيت كل ما اروح أزور خطيبتي اختها وماماتها بيقعدوا معايا شوية وحمايا متوفي و سايب لهم املاك كتير بيصرفوا منها.. بقيت انتظر كل مرة حماتي بتقوم بسرعة و تروح تشوف مطبخها و خطيبتي بتقعد معايا هي و اختها نتكلم و نلعب و كانت اختها مفركشة خطوبتها قبل خطوبتي بفترة قصيرة فلما كنت آهزر مع خطيبتي و وادلعها، اختها تقول انت عسل مش زي اللي كنت مخطوبة له كان غشيم و دايما عايز يزعق و يشتم، استغربت بيشتم ازاي.. قالت لي( كان يزعق خرجتي من غير ما تقولي أو نمتي مش كلمتيني او بتتصلي كتير و انا قاعد مع اصحابي وبقي يشتمني انتي بنت كلب غبية أو غبية بنت غبية) طبعا قلت لها مينفعش حتى الزوج يشتم زوجته الا في اوقات معينة و انا قصدي طبعا على الشتيمة وقت النيك... قعدت تسألني خطيبتي و اختها يعني ازاي شتيمة بين المتجوزين غيرت الموضوع وانه هزار زي يا رخمة أو يا بارد.... طبعا كنت وقتها عيوني هتطلع ع خطيبتي و اختها كانو بيلبسو بيجامات بيتي مرسومة على أجسامهم

Jky6re2.jpg Jky6g5l.jpg
و لما انفرد خطيبتي كنا بنبوس بعض و اقفش بزازاها و بعد 6 شهور من الخطوبة و مواقف كتير بقت محل ثقة حماتي و اخت خطيبتي وبقيت اروح اي مشوار مع خطيبتي لوحدنا أو اختها معانا، وانا دايما مركز في جسم و جمال اخت مراتي وجه وقت الفرح و اتجوزت انا ومراتي وبعد الفرح حصل اللي فتح لي سكة المتعة كلها
الجزء الثاني
ما بعد الفرح
مراتي قلعتها الفستان و دخلت اخدت شاور و لبست قميص نوم سكسي زي دا

JkyDeSe.jpg

طبعا مراتي كانت خايفة جدا من الدخلة و قعدت كتير اداعبها و ابوسها في كل حتة في جسمها و احسس عليها حتة حتة لحد ما تدوب بين ايديا و لكن تيجي وقت ما ادخل زبي في كسها تصوت و يجي لها حالة رعب و لما ضغط عليها شوية و دخلت راس زبي صوتت و قالت عايزة ماما وفعلا اتصلنا بحماتي و اللي لما سمعت كدا جات جرى لأننا كنا ساكنين قريب منها دخلت حماتي و قعدت مع بنتها تتكلم و بعدين جات تتكلم معايا قلت لها انا معنديش مشكلة انتظرها يوم أو اتنين... قالت لي حماتي المشكلة ان بناتي متربيين اوي و كمان بيموتوا من الخوف من أقل حاجة هي بقى عندها رهاب و عايزاني ابقى جنبها.... طبعا فهمت انها تبقى جنبها تبات معاها الليلة قلت لها عادي يا حماتي تنامي جنبها و انا هنام في الاوضة التانية... حماتي ضحكت و قالت لي مش قصدها كدا هي قصدها اني ابقى جنبها وانت بتدخل عليها عشان تبقى مطمنة لأنها خايفة من الدخلة وانا استغربت و قعدت اتناقش مع حماتي اني مش غشيم و فاهم ازاي مش اوجعها او اسيب لها أي أذى .... ردت حماتي انها عارفة دا لما اتكلمت مع بنتها و اني بخدها بالحنية بس فهمت برضو ان بتاعي كبير و هي مخضوضة بسبب انها مش متخيلة ان ازاي الحجم دا هيدخل فيها في مكان صغير زي بتاعها كدا... بعد جدال كتير حماتي قالت لي انا هقعد على الكرسي في الاوضة معاكم و انت ضهرك ليا مش هشوف بتاعك و مش لازم اقلع البوكسر أو الشورت خالص كفاية اني انزله من قدام بحيث اخرج زبي و طالما هي في ضهري مش هتشوف مني حاجة و انها جسم بنتها عادي هي بتشوفه كتير و أمر طبيعي... اضطريت أوافق لان معنى كلامها ان مراتي مش هتخليني ادخل عليها حتى بعد يوم ولا اتنين لأنها مخضوضة من حجم زبي
دخلت الاوضة حماتي قعدت على الكرسي و انا قعدت ع السرير جنب مراتي و لابس تيشرت خفيف و تحته شورت و بوكسر و حماتي قالت لي دلعها واعتبرني مش موجودة خالص انا يهمني تكونوا مبسوطين
... قربت من مراتي حضنتها و بوست راسها بوسة خفيفة و نزلت على خدودها بوسة ورا التانية و قربت من وشفايفها وبوستها من جنبها لحد ما شفايفنا وصلوا للبعض و تلاقينا في بوسة طويلة وناعمة و انا هيجاني زاد اوي من فكرة ان حماتي قاعدة بتتفرج علينا زي كدا

Jv9aJwX.jpg
و كملت بوس و ايدي بتحسس على جسم مراتي و تقفش في بزازها و هي ساحت و شفايفي نزلت على رقبتها وصلت ورا ودنها و بقت أنفاسها عالية و نزلت بوس لكتفها نزلوا لما وصلت بزازها بشفايفي و اخدت الحلمة في بوقي اتأوهت و بعدها بقت تزوم وانا بمصمص في حلمة بز و ايدي على البر التاني اااه امممممممم ونزلت الحس في بطنها و سرتها لحد ما بقى بوقي فوق الاندر بتاعها كملت على فخادها بوس و لحس وهي دابت خالص نزلت لها الاندر و قعدت ابوس في فخادها و بقرب من كسها صوتها بقى يعلى اااااه امممممم و تتنفخ اوووف و انا بقيت اقولها حلو!؟ تقولي اوووي اقولها اكمل تقولي ااااه وصل لساني لكسها بقيت بلحس شفراته و هي تأن و لما جيت افتح شفراتها و ادخل لساني صوتت و زقتني قمت ركبت فوقها ببوس فيها و زبي بيحك فوق كسها مديت ايدي نزلت البوكسر من قدام بس نزل تحت بيضاني كدا و بقيت افرش في كسها و هي دايبة و بتتأووه جبت الچل عشان يسهل دخول زبي في كسها و دهنت لها كسها كويس و بظبط راس زبي على فتحة كسها من تحت قامت صوتت و تزعق لا لا لا قامت هنا تدخلت حماتي ونطقت أول كلمة من وقت ما بدأت و قالت لها بس يا بنت عيب قالت لها مش قادرة يا ماما راسه كبيرة اوي عن فتحتي قامت حماتي من مكانها و لفيت حولين السرير قعدت جنب بنتها و اخدت راسها على حجرها وطبعا كل دا وانا فوق مراتي بتاعي مش باين لحماتي

Jv9aFMG.md.jpg
و انا كل ما راس زبي تدخل بين شفرات كس مراتي تصوت خرجته و قمت من فوقه شوية و حماتي عينها وقعت على زبي
هي كانت طبعا تعبت من أجواء النيك بس اول ما شافت زبي بلغت ريقها و قال البنت عندها حق

Jv9NF3P.jpg
مش هينفع تدخل عليها مرة واحدة كدا... قلت لها يعني ايه قالت هي لازم تتطمن ان البتاع دا اصلا ينفع يدخل في أي ست فقالت بصوت بقى انتو الاتنين انا هساعدكم بس طبعا دا لازم يكون سر بينا و انا هعمل كدا عشانكم... قولنا لها هو ايه اصلا دا... قالت توعدوني الأول انه اي حاجة بينا سر ووعدناها طبعا قالت لازم بنتي تشوف بتاعك دا وهو بيدخل فيا عشان تطمن و تسلم نفسها و ترخي عضلات كسها و دي كانت أول مرة تقول لفظ كس بنتها اتخضت من كلامها و انا قلت انا معنديش مانع في أي حاجة طالما هتعدي الليلة دي و طالما سر ( طبعا انا كنت هيجان من فكرة وجودها و تشوفنا وا نا بنيك مراتي فما بالكم بقى من اني انيك حماتي نفسها)
طبعا مراتي مكنش عندها اي جرأة انها ترفض أو تتكلم قالت انتم احرار و اللي تفهموا عني.
حماتي قلعت و شوفت اد ايه ان مراتي واخدة من جمال امها بس حماتي ابيض منها و بزازاها أكبر بكتير

Jv9UDI1.webp
قالت لبنتها خليكي جنبنا بقى عشان تشوفي و تطمني و نخلص من الليلة دي
و قالت لي انت اكيد فاهم انك لازم تلعب شوية قبل ما تدخله فيا عشان كسي يتبل و تدخل زبك فيا
قلت لها طبعا يا حماتي وقربت منها و بدأت احسس عليها و جيت ابوسها قالت لي مش لازم بوس انت في الاول و الاخر جوز بنتي فخلينا نركز مديت ايدي على بزازها الكبار وبدأت اقفش لها فيهم و هي بدأت تسيح ما هي ارملة بقالها كتير و نفسها يعلى و قلتها ارضع؟ قالت ارضع انت زي ابني و قعد ارضع وامصمص في حلماتها و اشفط بزها في بوقي و احرك لساني على حلمك بزها عشان اسخنها اكتر و هي بدأت توحوح احح بالراحة يا واد اااااه يخربيتك بتاكل حلماتي اوووف امممممم انت حلو اوي اتعلمت كل دا فين وامتا يا صايع انت يلا قوم خلينا نطمنها و طبعا مراتي جنبنا مولعة وقامت حماتي تمسك زبي و تقول لمراتي يا بختك بيه يا بنت المحظوظة و مراتي قربت مني و بدأت ابوسها و حماتي بتلعب في زبي و بدأت تمصه و انا ابوس في بنتها

Jv9iqqF.webp


Jv9iuzN.webp

و حماتي تقول اشتقت اوي لنص الزب

Jv9iags.jpg
وتقول لمراتي ابوكي كان تخين و زبه مش باين غير نصه من تحت كرشه إنما جوزك دا رياضي و زبه يتاكل لازم تمصي له زبه علطول،
وقالت يلا بقى عايزة الحق اخلص و اروح اختك لوحدها في البيت و راحت نايمه على ضهرها و قالت لبنتها نفس وضع الدخلة اهه تعالي شوفي من فوق

Jv9QEmv.jpg
و انا حطيت راس زبي على كس حماتي و وبدأت ادخل راسه و حسيت كس حماتي مش واسع اللي اتهرت نيك و خلفت بنتين طبيعي و لسه كسها ضيق و حلو و دخلت راس زبي و بدخل حتة حتة و انا مستمتع بأول علاقة كاملة في حياتي في كس حماتي و حماتي بزوووم امممم وتقول دخله بالراحة زبك حلو أوي يا واد اوووف كسم دا زب و انا دخلت اكتر من نصه و بدأت احرك زبي دخول و خروج و هي مستمتعة وتقول ااااه نيك كسي يا واد نيكني نيك حماتك انت زبك جامد اوي هيجيني من منظره و و انت هيجتيني من اللي كنت بتعمله في البت يا بختها بيك و انا مع كلامها سرعت في النيك و بقيت ينيكها جامد و ببص لبنتها اللي بقت هيجانة ع آخرها ومستعدة تكون مكان امها

JvHHIp9.md.jpg
لاقيت حماتي قالت لبنتها اطمني قالت اه يا ماما دا بيدخل فيكي كله و انتي كسك مش كبير زيي فقالت لها تعالي
كمل ياصاحبي
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
في البداية دي فضفضة حقيقة انا صيدلي ثلاثيني محب للجنس بكل أشكاله و بالأخص المحارم والتحرر و كنت بشوف افلام كتير عن سكس المحارم و تحرر الزوجين و بقرأ قصص سكس المحارم و كان ليا عدة علاقات بداية من فترة الثانوية لحد الحياة العملية و اتطورت علاقاتي الجنسية لحد ما قابلت مراتي حاليا و اتعرفنا و ارتبطنا و بقى في بينا تجاوزات جنسية من تحرشات و كلام سكس شات لحد ما بقينا نعمل علاقة جنسية مش كاملة و حبينا بعض اوي و اتخطبنا و من هنا بداية قصتنا دي اول ما دخلت بيت نسايبي وعيني وقعت على اخت مراتي اتجننت بجمالها هي أصغر من مراتي بسنة واحدة و شبه بعض كتير الاتنين قصيرين و عندهم وسط رفيع و طيز كبيرة و جنبين زي دينا رفارف بتاعت العتاولة جسمهم زي الصورة دي كدا

JkrRwua.md.jpg
والاتنين خطيبتي و اختها ناعمين اوي و صوتهم كله نعومة و سهوكة..... بس اخت مراتي بقى تفرق عن مراتي في انها جسمها ابيض بتنور إنما مراتي قمحاوية و كمان ملامح وش اخت مراتي احلى مع ان مراتي حلوة بس اختها لا تقارن بجد بقيت كل ما اروح أزور خطيبتي اختها وماماتها بيقعدوا معايا شوية وحمايا متوفي و سايب لهم املاك كتير بيصرفوا منها.. بقيت انتظر كل مرة حماتي بتقوم بسرعة و تروح تشوف مطبخها و خطيبتي بتقعد معايا هي و اختها نتكلم و نلعب و كانت اختها مفركشة خطوبتها قبل خطوبتي بفترة قصيرة فلما كنت آهزر مع خطيبتي و وادلعها، اختها تقول انت عسل مش زي اللي كنت مخطوبة له كان غشيم و دايما عايز يزعق و يشتم، استغربت بيشتم ازاي.. قالت لي( كان يزعق خرجتي من غير ما تقولي أو نمتي مش كلمتيني او بتتصلي كتير و انا قاعد مع اصحابي وبقي يشتمني انتي بنت كلب غبية أو غبية بنت غبية) طبعا قلت لها مينفعش حتى الزوج يشتم زوجته الا في اوقات معينة و انا قصدي طبعا على الشتيمة وقت النيك... قعدت تسألني خطيبتي و اختها يعني ازاي شتيمة بين المتجوزين غيرت الموضوع وانه هزار زي يا رخمة أو يا بارد.... طبعا كنت وقتها عيوني هتطلع ع خطيبتي و اختها كانو بيلبسو بيجامات بيتي مرسومة على أجسامهم

Jky6re2.jpg Jky6g5l.jpg
و لما انفرد خطيبتي كنا بنبوس بعض و اقفش بزازاها و بعد 6 شهور من الخطوبة و مواقف كتير بقت محل ثقة حماتي و اخت خطيبتي وبقيت اروح اي مشوار مع خطيبتي لوحدنا أو اختها معانا، وانا دايما مركز في جسم و جمال اخت مراتي وجه وقت الفرح و اتجوزت انا ومراتي وبعد الفرح حصل اللي فتح لي سكة المتعة كلها
الجزء الثاني
ما بعد الفرح
مراتي قلعتها الفستان و دخلت اخدت شاور و لبست قميص نوم سكسي زي دا

JkyDeSe.jpg

طبعا مراتي كانت خايفة جدا من الدخلة و قعدت كتير اداعبها و ابوسها في كل حتة في جسمها و احسس عليها حتة حتة لحد ما تدوب بين ايديا و لكن تيجي وقت ما ادخل زبي في كسها تصوت و يجي لها حالة رعب و لما ضغط عليها شوية و دخلت راس زبي صوتت و قالت عايزة ماما وفعلا اتصلنا بحماتي و اللي لما سمعت كدا جات جرى لأننا كنا ساكنين قريب منها دخلت حماتي و قعدت مع بنتها تتكلم و بعدين جات تتكلم معايا قلت لها انا معنديش مشكلة انتظرها يوم أو اتنين... قالت لي حماتي المشكلة ان بناتي متربيين اوي و كمان بيموتوا من الخوف من أقل حاجة هي بقى عندها رهاب و عايزاني ابقى جنبها.... طبعا فهمت انها تبقى جنبها تبات معاها الليلة قلت لها عادي يا حماتي تنامي جنبها و انا هنام في الاوضة التانية... حماتي ضحكت و قالت لي مش قصدها كدا هي قصدها اني ابقى جنبها وانت بتدخل عليها عشان تبقى مطمنة لأنها خايفة من الدخلة وانا استغربت و قعدت اتناقش مع حماتي اني مش غشيم و فاهم ازاي مش اوجعها او اسيب لها أي أذى .... ردت حماتي انها عارفة دا لما اتكلمت مع بنتها و اني بخدها بالحنية بس فهمت برضو ان بتاعي كبير و هي مخضوضة بسبب انها مش متخيلة ان ازاي الحجم دا هيدخل فيها في مكان صغير زي بتاعها كدا... بعد جدال كتير حماتي قالت لي انا هقعد على الكرسي في الاوضة معاكم و انت ضهرك ليا مش هشوف بتاعك و مش لازم اقلع البوكسر أو الشورت خالص كفاية اني انزله من قدام بحيث اخرج زبي و طالما هي في ضهري مش هتشوف مني حاجة و انها جسم بنتها عادي هي بتشوفه كتير و أمر طبيعي... اضطريت أوافق لان معنى كلامها ان مراتي مش هتخليني ادخل عليها حتى بعد يوم ولا اتنين لأنها مخضوضة من حجم زبي
دخلت الاوضة حماتي قعدت على الكرسي و انا قعدت ع السرير جنب مراتي و لابس تيشرت خفيف و تحته شورت و بوكسر و حماتي قالت لي دلعها واعتبرني مش موجودة خالص انا يهمني تكونوا مبسوطين
... قربت من مراتي حضنتها و بوست راسها بوسة خفيفة و نزلت على خدودها بوسة ورا التانية و قربت من وشفايفها وبوستها من جنبها لحد ما شفايفنا وصلوا للبعض و تلاقينا في بوسة طويلة وناعمة و انا هيجاني زاد اوي من فكرة ان حماتي قاعدة بتتفرج علينا زي كدا

Jv9aJwX.jpg
و كملت بوس و ايدي بتحسس على جسم مراتي و تقفش في بزازها و هي ساحت و شفايفي نزلت على رقبتها وصلت ورا ودنها و بقت أنفاسها عالية و نزلت بوس لكتفها نزلوا لما وصلت بزازها بشفايفي و اخدت الحلمة في بوقي اتأوهت و بعدها بقت تزوم وانا بمصمص في حلمة بز و ايدي على البر التاني اااه امممممممم ونزلت الحس في بطنها و سرتها لحد ما بقى بوقي فوق الاندر بتاعها كملت على فخادها بوس و لحس وهي دابت خالص نزلت لها الاندر و قعدت ابوس في فخادها و بقرب من كسها صوتها بقى يعلى اااااه امممممم و تتنفخ اوووف و انا بقيت اقولها حلو!؟ تقولي اوووي اقولها اكمل تقولي ااااه وصل لساني لكسها بقيت بلحس شفراته و هي تأن و لما جيت افتح شفراتها و ادخل لساني صوتت و زقتني قمت ركبت فوقها ببوس فيها و زبي بيحك فوق كسها مديت ايدي نزلت البوكسر من قدام بس نزل تحت بيضاني كدا و بقيت افرش في كسها و هي دايبة و بتتأووه جبت الچل عشان يسهل دخول زبي في كسها و دهنت لها كسها كويس و بظبط راس زبي على فتحة كسها من تحت قامت صوتت و تزعق لا لا لا قامت هنا تدخلت حماتي ونطقت أول كلمة من وقت ما بدأت و قالت لها بس يا بنت عيب قالت لها مش قادرة يا ماما راسه كبيرة اوي عن فتحتي قامت حماتي من مكانها و لفيت حولين السرير قعدت جنب بنتها و اخدت راسها على حجرها وطبعا كل دا وانا فوق مراتي بتاعي مش باين لحماتي

Jv9aFMG.md.jpg
و انا كل ما راس زبي تدخل بين شفرات كس مراتي تصوت خرجته و قمت من فوقه شوية و حماتي عينها وقعت على زبي
هي كانت طبعا تعبت من أجواء النيك بس اول ما شافت زبي بلغت ريقها و قال البنت عندها حق

Jv9NF3P.jpg
مش هينفع تدخل عليها مرة واحدة كدا... قلت لها يعني ايه قالت هي لازم تتطمن ان البتاع دا اصلا ينفع يدخل في أي ست فقالت بصوت بقى انتو الاتنين انا هساعدكم بس طبعا دا لازم يكون سر بينا و انا هعمل كدا عشانكم... قولنا لها هو ايه اصلا دا... قالت توعدوني الأول انه اي حاجة بينا سر ووعدناها طبعا قالت لازم بنتي تشوف بتاعك دا وهو بيدخل فيا عشان تطمن و تسلم نفسها و ترخي عضلات كسها و دي كانت أول مرة تقول لفظ كس بنتها اتخضت من كلامها و انا قلت انا معنديش مانع في أي حاجة طالما هتعدي الليلة دي و طالما سر ( طبعا انا كنت هيجان من فكرة وجودها و تشوفنا وا نا بنيك مراتي فما بالكم بقى من اني انيك حماتي نفسها)
طبعا مراتي مكنش عندها اي جرأة انها ترفض أو تتكلم قالت انتم احرار و اللي تفهموا عني.
حماتي قلعت و شوفت اد ايه ان مراتي واخدة من جمال امها بس حماتي ابيض منها و بزازاها أكبر بكتير

Jv9UDI1.webp
قالت لبنتها خليكي جنبنا بقى عشان تشوفي و تطمني و نخلص من الليلة دي
و قالت لي انت اكيد فاهم انك لازم تلعب شوية قبل ما تدخله فيا عشان كسي يتبل و تدخل زبك فيا
قلت لها طبعا يا حماتي وقربت منها و بدأت احسس عليها و جيت ابوسها قالت لي مش لازم بوس انت في الاول و الاخر جوز بنتي فخلينا نركز مديت ايدي على بزازها الكبار وبدأت اقفش لها فيهم و هي بدأت تسيح ما هي ارملة بقالها كتير و نفسها يعلى و قلتها ارضع؟ قالت ارضع انت زي ابني و قعد ارضع وامصمص في حلماتها و اشفط بزها في بوقي و احرك لساني على حلمك بزها عشان اسخنها اكتر و هي بدأت توحوح احح بالراحة يا واد اااااه يخربيتك بتاكل حلماتي اوووف امممممم انت حلو اوي اتعلمت كل دا فين وامتا يا صايع انت يلا قوم خلينا نطمنها و طبعا مراتي جنبنا مولعة وقامت حماتي تمسك زبي و تقول لمراتي يا بختك بيه يا بنت المحظوظة و مراتي قربت مني و بدأت ابوسها و حماتي بتلعب في زبي و بدأت تمصه و انا ابوس في بنتها

Jv9iqqF.webp


Jv9iuzN.webp

و حماتي تقول اشتقت اوي لنص الزب

Jv9iags.jpg
وتقول لمراتي ابوكي كان تخين و زبه مش باين غير نصه من تحت كرشه إنما جوزك دا رياضي و زبه يتاكل لازم تمصي له زبه علطول،
وقالت يلا بقى عايزة الحق اخلص و اروح اختك لوحدها في البيت و راحت نايمه على ضهرها و قالت لبنتها نفس وضع الدخلة اهه تعالي شوفي من فوق

Jv9QEmv.jpg
و انا حطيت راس زبي على كس حماتي و وبدأت ادخل راسه و حسيت كس حماتي مش واسع اللي اتهرت نيك و خلفت بنتين طبيعي و لسه كسها ضيق و حلو و دخلت راس زبي و بدخل حتة حتة و انا مستمتع بأول علاقة كاملة في حياتي في كس حماتي و حماتي بزوووم امممم وتقول دخله بالراحة زبك حلو أوي يا واد اوووف كسم دا زب و انا دخلت اكتر من نصه و بدأت احرك زبي دخول و خروج و هي مستمتعة وتقول ااااه نيك كسي يا واد نيكني نيك حماتك انت زبك جامد اوي هيجيني من منظره و و انت هيجتيني من اللي كنت بتعمله في البت يا بختها بيك و انا مع كلامها سرعت في النيك و بقيت ينيكها جامد و ببص لبنتها اللي بقت هيجانة ع آخرها ومستعدة تكون مكان امها

JvHHIp9.md.jpg
لاقيت حماتي قالت لبنتها اطمني قالت اه يا ماما دا بيدخل فيكي كله و انتي كسك مش كبير زيي فقالت لها تعالي
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😍
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
فين باقي الأجزاء 🥵
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
في البداية دي فضفضة حقيقة انا صيدلي ثلاثيني محب للجنس بكل أشكاله و بالأخص المحارم والتحرر و كنت بشوف افلام كتير عن سكس المحارم و تحرر الزوجين و بقرأ قصص سكس المحارم و كان ليا عدة علاقات بداية من فترة الثانوية لحد الحياة العملية و اتطورت علاقاتي الجنسية لحد ما قابلت مراتي حاليا و اتعرفنا و ارتبطنا و بقى في بينا تجاوزات جنسية من تحرشات و كلام سكس شات لحد ما بقينا نعمل علاقة جنسية مش كاملة و حبينا بعض اوي و اتخطبنا و من هنا بداية قصتنا دي اول ما دخلت بيت نسايبي وعيني وقعت على اخت مراتي اتجننت بجمالها هي أصغر من مراتي بسنة واحدة و شبه بعض كتير الاتنين قصيرين و عندهم وسط رفيع و طيز كبيرة و جنبين زي دينا رفارف بتاعت العتاولة جسمهم زي الصورة دي كدا

JkrRwua.md.jpg
والاتنين خطيبتي و اختها ناعمين اوي و صوتهم كله نعومة و سهوكة..... بس اخت مراتي بقى تفرق عن مراتي في انها جسمها ابيض بتنور إنما مراتي قمحاوية و كمان ملامح وش اخت مراتي احلى مع ان مراتي حلوة بس اختها لا تقارن بجد بقيت كل ما اروح أزور خطيبتي اختها وماماتها بيقعدوا معايا شوية وحمايا متوفي و سايب لهم املاك كتير بيصرفوا منها.. بقيت انتظر كل مرة حماتي بتقوم بسرعة و تروح تشوف مطبخها و خطيبتي بتقعد معايا هي و اختها نتكلم و نلعب و كانت اختها مفركشة خطوبتها قبل خطوبتي بفترة قصيرة فلما كنت آهزر مع خطيبتي و وادلعها، اختها تقول انت عسل مش زي اللي كنت مخطوبة له كان غشيم و دايما عايز يزعق و يشتم، استغربت بيشتم ازاي.. قالت لي( كان يزعق خرجتي من غير ما تقولي أو نمتي مش كلمتيني او بتتصلي كتير و انا قاعد مع اصحابي وبقي يشتمني انتي بنت كلب غبية أو غبية بنت غبية) طبعا قلت لها مينفعش حتى الزوج يشتم زوجته الا في اوقات معينة و انا قصدي طبعا على الشتيمة وقت النيك... قعدت تسألني خطيبتي و اختها يعني ازاي شتيمة بين المتجوزين غيرت الموضوع وانه هزار زي يا رخمة أو يا بارد.... طبعا كنت وقتها عيوني هتطلع ع خطيبتي و اختها كانو بيلبسو بيجامات بيتي مرسومة على أجسامهم

Jky6re2.jpg Jky6g5l.jpg
و لما انفرد خطيبتي كنا بنبوس بعض و اقفش بزازاها و بعد 6 شهور من الخطوبة و مواقف كتير بقت محل ثقة حماتي و اخت خطيبتي وبقيت اروح اي مشوار مع خطيبتي لوحدنا أو اختها معانا، وانا دايما مركز في جسم و جمال اخت مراتي وجه وقت الفرح و اتجوزت انا ومراتي وبعد الفرح حصل اللي فتح لي سكة المتعة كلها
الجزء الثاني
ما بعد الفرح
مراتي قلعتها الفستان و دخلت اخدت شاور و لبست قميص نوم سكسي زي دا

JkyDeSe.jpg

طبعا مراتي كانت خايفة جدا من الدخلة و قعدت كتير اداعبها و ابوسها في كل حتة في جسمها و احسس عليها حتة حتة لحد ما تدوب بين ايديا و لكن تيجي وقت ما ادخل زبي في كسها تصوت و يجي لها حالة رعب و لما ضغط عليها شوية و دخلت راس زبي صوتت و قالت عايزة ماما وفعلا اتصلنا بحماتي و اللي لما سمعت كدا جات جرى لأننا كنا ساكنين قريب منها دخلت حماتي و قعدت مع بنتها تتكلم و بعدين جات تتكلم معايا قلت لها انا معنديش مشكلة انتظرها يوم أو اتنين... قالت لي حماتي المشكلة ان بناتي متربيين اوي و كمان بيموتوا من الخوف من أقل حاجة هي بقى عندها رهاب و عايزاني ابقى جنبها.... طبعا فهمت انها تبقى جنبها تبات معاها الليلة قلت لها عادي يا حماتي تنامي جنبها و انا هنام في الاوضة التانية... حماتي ضحكت و قالت لي مش قصدها كدا هي قصدها اني ابقى جنبها وانت بتدخل عليها عشان تبقى مطمنة لأنها خايفة من الدخلة وانا استغربت و قعدت اتناقش مع حماتي اني مش غشيم و فاهم ازاي مش اوجعها او اسيب لها أي أذى .... ردت حماتي انها عارفة دا لما اتكلمت مع بنتها و اني بخدها بالحنية بس فهمت برضو ان بتاعي كبير و هي مخضوضة بسبب انها مش متخيلة ان ازاي الحجم دا هيدخل فيها في مكان صغير زي بتاعها كدا... بعد جدال كتير حماتي قالت لي انا هقعد على الكرسي في الاوضة معاكم و انت ضهرك ليا مش هشوف بتاعك و مش لازم اقلع البوكسر أو الشورت خالص كفاية اني انزله من قدام بحيث اخرج زبي و طالما هي في ضهري مش هتشوف مني حاجة و انها جسم بنتها عادي هي بتشوفه كتير و أمر طبيعي... اضطريت أوافق لان معنى كلامها ان مراتي مش هتخليني ادخل عليها حتى بعد يوم ولا اتنين لأنها مخضوضة من حجم زبي
دخلت الاوضة حماتي قعدت على الكرسي و انا قعدت ع السرير جنب مراتي و لابس تيشرت خفيف و تحته شورت و بوكسر و حماتي قالت لي دلعها واعتبرني مش موجودة خالص انا يهمني تكونوا مبسوطين
... قربت من مراتي حضنتها و بوست راسها بوسة خفيفة و نزلت على خدودها بوسة ورا التانية و قربت من وشفايفها وبوستها من جنبها لحد ما شفايفنا وصلوا للبعض و تلاقينا في بوسة طويلة وناعمة و انا هيجاني زاد اوي من فكرة ان حماتي قاعدة بتتفرج علينا زي كدا

Jv9aJwX.jpg
و كملت بوس و ايدي بتحسس على جسم مراتي و تقفش في بزازها و هي ساحت و شفايفي نزلت على رقبتها وصلت ورا ودنها و بقت أنفاسها عالية و نزلت بوس لكتفها نزلوا لما وصلت بزازها بشفايفي و اخدت الحلمة في بوقي اتأوهت و بعدها بقت تزوم وانا بمصمص في حلمة بز و ايدي على البر التاني اااه امممممممم ونزلت الحس في بطنها و سرتها لحد ما بقى بوقي فوق الاندر بتاعها كملت على فخادها بوس و لحس وهي دابت خالص نزلت لها الاندر و قعدت ابوس في فخادها و بقرب من كسها صوتها بقى يعلى اااااه امممممم و تتنفخ اوووف و انا بقيت اقولها حلو!؟ تقولي اوووي اقولها اكمل تقولي ااااه وصل لساني لكسها بقيت بلحس شفراته و هي تأن و لما جيت افتح شفراتها و ادخل لساني صوتت و زقتني قمت ركبت فوقها ببوس فيها و زبي بيحك فوق كسها مديت ايدي نزلت البوكسر من قدام بس نزل تحت بيضاني كدا و بقيت افرش في كسها و هي دايبة و بتتأووه جبت الچل عشان يسهل دخول زبي في كسها و دهنت لها كسها كويس و بظبط راس زبي على فتحة كسها من تحت قامت صوتت و تزعق لا لا لا قامت هنا تدخلت حماتي ونطقت أول كلمة من وقت ما بدأت و قالت لها بس يا بنت عيب قالت لها مش قادرة يا ماما راسه كبيرة اوي عن فتحتي قامت حماتي من مكانها و لفيت حولين السرير قعدت جنب بنتها و اخدت راسها على حجرها وطبعا كل دا وانا فوق مراتي بتاعي مش باين لحماتي

Jv9aFMG.md.jpg
و انا كل ما راس زبي تدخل بين شفرات كس مراتي تصوت خرجته و قمت من فوقه شوية و حماتي عينها وقعت على زبي
هي كانت طبعا تعبت من أجواء النيك بس اول ما شافت زبي بلغت ريقها و قال البنت عندها حق

Jv9NF3P.jpg
مش هينفع تدخل عليها مرة واحدة كدا... قلت لها يعني ايه قالت هي لازم تتطمن ان البتاع دا اصلا ينفع يدخل في أي ست فقالت بصوت بقى انتو الاتنين انا هساعدكم بس طبعا دا لازم يكون سر بينا و انا هعمل كدا عشانكم... قولنا لها هو ايه اصلا دا... قالت توعدوني الأول انه اي حاجة بينا سر ووعدناها طبعا قالت لازم بنتي تشوف بتاعك دا وهو بيدخل فيا عشان تطمن و تسلم نفسها و ترخي عضلات كسها و دي كانت أول مرة تقول لفظ كس بنتها اتخضت من كلامها و انا قلت انا معنديش مانع في أي حاجة طالما هتعدي الليلة دي و طالما سر ( طبعا انا كنت هيجان من فكرة وجودها و تشوفنا وا نا بنيك مراتي فما بالكم بقى من اني انيك حماتي نفسها)
طبعا مراتي مكنش عندها اي جرأة انها ترفض أو تتكلم قالت انتم احرار و اللي تفهموا عني.
حماتي قلعت و شوفت اد ايه ان مراتي واخدة من جمال امها بس حماتي ابيض منها و بزازاها أكبر بكتير

Jv9UDI1.webp
قالت لبنتها خليكي جنبنا بقى عشان تشوفي و تطمني و نخلص من الليلة دي
و قالت لي انت اكيد فاهم انك لازم تلعب شوية قبل ما تدخله فيا عشان كسي يتبل و تدخل زبك فيا
قلت لها طبعا يا حماتي وقربت منها و بدأت احسس عليها و جيت ابوسها قالت لي مش لازم بوس انت في الاول و الاخر جوز بنتي فخلينا نركز مديت ايدي على بزازها الكبار وبدأت اقفش لها فيهم و هي بدأت تسيح ما هي ارملة بقالها كتير و نفسها يعلى و قلتها ارضع؟ قالت ارضع انت زي ابني و قعد ارضع وامصمص في حلماتها و اشفط بزها في بوقي و احرك لساني على حلمك بزها عشان اسخنها اكتر و هي بدأت توحوح احح بالراحة يا واد اااااه يخربيتك بتاكل حلماتي اوووف امممممم انت حلو اوي اتعلمت كل دا فين وامتا يا صايع انت يلا قوم خلينا نطمنها و طبعا مراتي جنبنا مولعة وقامت حماتي تمسك زبي و تقول لمراتي يا بختك بيه يا بنت المحظوظة و مراتي قربت مني و بدأت ابوسها و حماتي بتلعب في زبي و بدأت تمصه و انا ابوس في بنتها

Jv9iqqF.webp


Jv9iuzN.webp

و حماتي تقول اشتقت اوي لنص الزب

Jv9iags.jpg
وتقول لمراتي ابوكي كان تخين و زبه مش باين غير نصه من تحت كرشه إنما جوزك دا رياضي و زبه يتاكل لازم تمصي له زبه علطول،
وقالت يلا بقى عايزة الحق اخلص و اروح اختك لوحدها في البيت و راحت نايمه على ضهرها و قالت لبنتها نفس وضع الدخلة اهه تعالي شوفي من فوق

Jv9QEmv.jpg
و انا حطيت راس زبي على كس حماتي و وبدأت ادخل راسه و حسيت كس حماتي مش واسع اللي اتهرت نيك و خلفت بنتين طبيعي و لسه كسها ضيق و حلو و دخلت راس زبي و بدخل حتة حتة و انا مستمتع بأول علاقة كاملة في حياتي في كس حماتي و حماتي بزوووم امممم وتقول دخله بالراحة زبك حلو أوي يا واد اوووف كسم دا زب و انا دخلت اكتر من نصه و بدأت احرك زبي دخول و خروج و هي مستمتعة وتقول ااااه نيك كسي يا واد نيكني نيك حماتك انت زبك جامد اوي هيجيني من منظره و و انت هيجتيني من اللي كنت بتعمله في البت يا بختها بيك و انا مع كلامها سرعت في النيك و بقيت ينيكها جامد و ببص لبنتها اللي بقت هيجانة ع آخرها ومستعدة تكون مكان امها

JvHHIp9.md.jpg
لاقيت حماتي قالت لبنتها اطمني قالت اه يا ماما دا بيدخل فيكي كله و انتي كسك مش كبير زيي فقالت لها تعالي
الجزء التاني فييين
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: الفارس المقداد
كمل بقا متركنش كتير
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%