NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
957
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,611
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا اسمي خالد ..كان عندي وقت القصه دي ٢٤ سنه و قصتنا بدأت لما والدي اشتري من صاحبه شاليه في الساحل و اشتراه بكل ما فيه من عفش كمان المهم ابويا قالي سافر مع الاستاذ احمد تستلم منه الشاليه و هو عنده هناك شوية حاجات تخص اولاده هاياخدها و ترجعو سوا قلتله ماشي اتفقنا علي يوم و لاقيت قبلها بيوم والدي بيقولي الاستاذ احمد مش هايسافر معاك الي هايسافر اولاده يسلموك الشاليه و ياخدو حاجتهم من هناك و يرجعو معاك قلتله طب ما نؤجل السفر يكون فاضي قالي هو مسافر بعد اسبوع و انا عايز نستلمه قبل ما يسافر روح اهو تعرف مكانه و تعرف الامن انك المالك الجديد و كده قلتله ماشي تاني يوم روحت لبيت الاستاذ احمد نزل لي ولد و بنت في سن الاعدادي كده انا افتكرت ان امهم هاتيجي معانا قالو لي احنا الي هانيجي معاك و بابا معانا علي التليفون و ماما لو فيه حاجه و هاناخد الحاجه من هناك اصلها حاجتنا احنا نسيناها هناك هما مافيش ليهم حاجه هناك انا لاني كنت رايح بدري علشان نلحق نرجع ما اخدتش بالي ان السما مغيمه و عقبال ما وصلت اول الطريق بدأت تمطر و طبعا طول الطريق مطر ما اعرفش ليه ما رجعتش بصراحه زي ما اكون كنت مخنوق من المشوار و صحيت بدري بقي و عايز اخلصه و كل شويه اصبر نفسي و اقول شويه و هاتبطل طبعا لما وصلنا كانت بقت بعد الظهر لاني ماشي براحه دخلنا نجري قلنا اكيد هاتبطل جمعو حاجتهم و لاقينا الموضوع بيزيد و البرق و الرعد شغالين و احنا حسينا بالبرد و الشاليه بقي ثلاجه قمنا ندور علي حاجه تدفينا لاقينا ملايتين سرير و بطانيه تقريبا سابوهم لانهم قدام طبعا الطريق و الجو خلانا اخدنا علي بعض بسرعه و بقينا بنهزر و نضحك اخدنا البطانيه و قعدنا علي كنبه في الريسبشن ندفي فيها قعد الولد و اسمه هاني علي يميني و البنت و اسمها حبيبه علي شمالي و طبعا مسكو دراعي يتدفو فيه و احنا بنترعش و بنضحك و بنهزر من تحت البطانيه لاقيت ايدي علي فخادهم و بدفيها بأني باحسس عليها و هما تقريبا كمان مش واخدين بالهم من الهزار و البرد او قالو عادي ما احنا بنهزر ما اعرفش طبعا هما لابسين زي ترنجات شتوي لانهم عاملين حسابهم انهم من الباب للباب و راجعين و انا كمان كنت لابس بنطلون ترنج و تيشيرت شتوي بكاب و تحته تيشيرت قطن و فانله بحمالات زي اي شاب يعني تقريبا لبس خفيف المهم شغلنا التليفزيون قعدنا بنتفرج علي فيلم اجنبي سكتنا و احنا بنتفرج لاقيت ايدي علي فخادهم بتحسس عليهم بحنيه و ما حستش منهم بأي مضايقه بقيت اطلع ايدي احسس عليهم لغاية اخر فخادهم و احسس براحه مافيش اي اعتراض بصراحه انا كنت مركز اكتر مع حبيبه مش هاني قمت مدخل ايدي جوه فخدها لاقيتها بتقفل علي ايدي بفخادها قوي قمت طالع بإيدي لغاية كسها كده لاقيتها بتضم رجليها اكتر فضلت قافله قويه شويه و بعدها بدأت تفتح رجليها لانها بتسيب ايدي قعدت احسس علي فخادها سمعت منها تنهيده بصوت يا دوب سمعته قلت البت دي جابت شهوتها معايا لاني كنت اسمع ان البنات بتلعب في نفسها و بتجيب شهوتها زي ما احنا بنضرب عشرات انا كنت نسيت هاني بس ايدي علي فخاده مش بحركها لاقيته فاتح رجليه شويه قلت اعمل زي اخته و ادخلها بين فخاده لاقيته بيفتح رجله اكتر مش زي اخته قفلت علي ايدي فضلت احسس لغاية ما وصلت للحته الي بين طيزه و زوبره حسست عليها براحه لاقيته بيعدل نفسه براحه و بيرفع نفسه مديت صباعي براحه بعبصته بعبوص خفيف و دلع لانه و طلعت علي زوبره لمسته لاقيته حديده فقلت ليهم شكلها هاتطول طبعا ابوهم كلمنا و قلتله الجو و انا خايف ارجع في الجو ده و كان قلقان علي عياله و قال خليكو و ارجو لما الجو يتحسن علشان حوادث الطريق و سئلني هانعمل ايه في البرد و العيال فقلت له هانزل اجيب اكل و احاول اشوف حد بيبيع بطاطين و لا حاجه قالي فيه سوبر ماركت كبير خارج القريه هاتلاقي فيه كل حاجه فعلا اخدنا العربيه و لاقيته فعلا شغال بس المشكله ان الباركينج بتاعه بعيد عن المدخل ركنت و دخلت اول حاجه سئلت عليها بتبيعو بطاطين ؟ قالو لا بس لاقيت قسم اجهزه منزليه فيه دفايه صغيره اخدتها و اشترينا اكل و شاي و سكر و مناديل و حاجات كتير طبعا عقبال ما وصلنا للباركينج و حطيناها في شنطة العربيه كنا بقينا مغسولين كلنا و هدومنا بقت كاننا مطلعينها من الغسيل من غير عصر و بنترعش من البرد فعلا جرينا علي البيت طلعنا الحاجه و انا قمت مشغل الدفايه و قعدت امامها هم جم قعدو جنبي طبعا هدومنا كلها غرقانه قمت قايل لهم تعالو ندخل غرفه و ناخد الدفايه و الكاتيل و الكوبايات و اكلنا و نقعد فيها هاندفي اكتر من الريسبشن هنا فعلا اخدنا كل حاجه و دخلنا الغرفه الماستر علشان فيها حمام و تليفزيون صغير اول ما دخلنا انا بدأت اقلع هدومي المبلوله هاني بقي يعمل زي طبعا بنترعش لان الدفايه لسه ما دفتش الغرفه قمت جايب ملايه لفيت بيها نفسي كده هاني قلع لغاية البنطلون و فضل بفانله و بوكسر و نام علي السرير و دخل تحت البطانيه يدفي انا لما لاقيت الملايه مغطيه جسمي كله قلعت البنطلون كمان لانه كان غرقان حبيبه قالت طب و انا ؟ انا كده هاموت من البرد قلتلها اقلعي هدومك المبلوله و افرديها زينا كده علي اي حاجه و ادخلي جنب اخوكي تحت البطانيه هو وسع ليها و قالها تعالي طبعا و هو مدفون في البطانيه ابتسمت ابتسامه كأنها مبسوطه و مش مكسوفه و بتقولي طب لف وشك قلتلها ماشي شويه و قالت خلاص لفيت وشي لاقيتها نايمه علي السرير و مدفونه في البطانيه هي كمان من البرد و بتترعش و سنانهم الاتنين بتخبط في بعض من البرد بصيت اشوف قلعت ايه لاقيتها قلعت البنطلون و السويت شيرت قعدت عملت سندوتشات و ولعت الكاتيل اعمل شاي يدفينا اديتهم ياكلو طبعا اتعدلو اكلو و الغرفه بدأت تدفي و عملنا شاي و شربنا و كل ده هما في السرير الي ظاهر ان هاني لابس فانله حمالات و هي بادي نص كم لكن الي متأكد منه انهم من غير بناطيل قامت حبيبه تدخل الحمام قالت لي لف وشك لفيت وشي دخلت الحمام و انا باقولها انام مكانك عقبال ما تخرجي قمت مشغل التليفزيون نتفرج علي فيلم اجنبي من قنوات الافلام الاجنبي و دخلت مكانها علي السرير و قلتله خدني جنبك ادفي شويه مكانها هي مدفياه جاهز ضحنا و شويه هي خرجت تجري علي السرير تدخل تحت البطانيه جيت اجببها في النص قالت لا مكاني دافي اوعي و قامت نايمه و لاقيتها بتترعش فعلا و ضامه جسمها كله عليها و حسيتها هاتعيط قلتلها مالك انا اتخضيت عليها بصراحه حتي اخوها اتخض عليها قلتلها تعالي ادفي فيا خدي حرارة جسمي و حضنتها قوي و فضلنا نحضن بعض قوي لدرجه انها حطت رجلي بين رجليها يعني فخدي بين فخادها بس حسيت تحتها مبلول فهمت انها دخلت الحمام و جسمها سخن اتشطفت بمايه زي التلج لان مافيش سخان واصل علي الشطاف طبعا اتلسعت بماية الشطاف في كسها و طيزها هما الي خلوها تترعش كده من البرد شويه و هديت و قعدنا نتفرج علي الفيلم و حاضنه ذراعي و كف ايدي تقريبا عند كسها و فخدي بقي كسها بجد و بدأت احسه يسخن و هي ساكته مش بتتفرج معانا في الاول افتكرتها نامت جيت اشيل ايدي مسكتها جامد و كأنها بتقولي ما تتحركش لمست بصباعي عند سوتها لاقيتها ساكته بدأت احسس براحه عليها لاقيتها بتحضني اكتر طبعا زوبري وقف قمت نازل شويه لتحت في السرير علشان ايدي توصل لكسها و تفتح رحليها شويه فعلا عملت كده و كف ايدي بقي عند كسها بدأت العب فيه من فوق الاندر و هي ساكته قمت مدخل ايدي لمست كسها مسكت ايدي و زنقت ايدي في كسها حسيتها بتجيب سيبتها لما جابت و سابت ايدي قعدت احسس علي كسها و هي تبص لي من تحت لتحت فقلت انا صاحي بدري و شكلي هانام هاني قال انا كمان عايز انام و حبيبه قالت و انا قفلنا التليفزيون و قمت اطفي النور طبعا كانت الفضيحه ان زوبري واقف و باين من البوكسر قمت شادد الملايه لفيت وسطي بيها بسرعه بس كان هاني اخد باله طفيت النور و رجعت مكاني و اتغطينا بالبطانيه نمت علي ظهري و هاني نام علي جنبه و كان ظهره ليا و تقريبا لازق فيا علشان ندفي ببعض طبعا حبيبه نايمه علي جنبها زي ما هي وشها ليا قمت مقرب منها و عادل وشها ليا و بوستها في شفايفها بوسه سريعه و مسكت ايديها و حطيتها علي زوبري مسكته جامد من علي الاندر الاول و انا طبعا بالعب في كسها قمت مدخل ايدها جوه البوكسر بتاعي و انا ايدي تحت الاندر بتاعها بقت تفتح لي رجليها العب في كسها لغاية ما جابت تاني و باستني في خدي حسيتها بتقولي كفايه كده قلت سيبها براحتها حبيت انام علي اي جنب لان ظهري و جعني فقلت انام يبقي وشي لهاني افضل علشان ما يفهمش حاجه نمت علي جنبي و طبعا هاني ظهره ليا و زوبري واقف جه في طيز هاني عدلته بأيدي ايدي خبطت في طيزه حسيته بيعمل نفسه انه بيتحرك و هو نايم و بيعدل نفسه بس بيرحع عليا قمت مقدم عليه و بقي زوبري لازق في طيزه و انا ازنق و حسيته بيرحع للخلف قمت حاطك ايدي علي وسطه و حسست علي طيزه براحه اتأكدت انه عامل نايم قمت مطلع زوبري من جنب البوكسر بتاعي كده و قمت زانقه في طيزه من فوق البوكسر طبعا لاقيته بيفنس طيزه قمت منزل له البوكسر لاقيته بيساعدني انه بيرفع وسطه بسيط قمت بليت زوبري بريقي و زنقته في طيزه لاقيته بيعدل نفسه قمت زانق اكتر لاقيت زوبري دخل فيه عادي بابص ورايا لاقيت حبيبه صاحيه جنبي و بتبص عليا و تضحك قمت قعدت انيك فيه و جيت جنب ودانه قلتله عجبك ؟ هز دماغه و قالي اه بصوت واطي قوي قمت قعدت ادخله و اخرجه فيه لغاية ما جيبتهم فيه عدلته بعدها ناحيتي و قلتله انت حلو قوي قمت حبيبه ضحكت بصوت عالي و هو قام بعد ما رفع الاندر و قالها بتضحكي علي ايه قالت له انا عارف كل حاجه علي فكره و شوفتك انت و احمد صاحبك قبل كده و انتو بتعملو الحاجات دي هو اتلخبط و قالها بنعمل ايه قالت زي ما عملتو دلوقتي رديت عليها قلتلها طب انتي زعلانه يعني قالت لأ بس باضحك انه عامل نايم و فاكر اننا هانصدق قعدو يغلسو علي بعض و لاقيته قالها قبل ما تتكلمي شوفي كنتو بتعملو ايه من شويه انا ماكنتش نايم و حاسس بالي بتعملوه قلتلهم بس خلاص واضح انكم عارفين كل حاجه عن بعض حد فيكم زعلان قالو لأ قلتلهم خلاص قام هاني دخل الحمام قمت بايس حبيبه و لعبت في كسها لاقيت زوبري و قف قمت منزل ليها الاندر و نمت فوقها و فعدت ازنق زوبري في كسها و نبوس بعض طبعا هاني خرج شافنا كده قعد يتفرج و فضلت ادعك في حبيبه لغاية ما جيبناهم سوا و بابص علي هاني لاقيته جابهم علي ايده و نمنا للصبح و قررنا نقعد يوم كمان بحجة الجو و قضينا بوم بليله كمان انيك في الاتنين و لما رجعنا ما عرفناش نتقابل تاني ... تمت
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: mohamed.syr94, salemsoly, الشبكشى و 4 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا اسمي خالد ..كان عندي وقت القصه دي ٢٤ سنه و قصتنا بدأت لما والدي اشتري من صاحبه شاليه في الساحل و اشتراه بكل ما فيه من عفش كمان المهم ابويا قالي سافر مع الاستاذ احمد تستلم منه الشاليه و هو عنده هناك شوية حاجات تخص اولاده هاياخدها و ترجعو سوا قلتله ماشي اتفقنا علي يوم و لاقيت قبلها بيوم والدي بيقولي الاستاذ احمد مش هايسافر معاك الي هايسافر اولاده يسلموك الشاليه و ياخدو حاجتهم من هناك و يرجعو معاك قلتله طب ما نؤجل السفر يكون فاضي قالي هو مسافر بعد اسبوع و انا عايز نستلمه قبل ما يسافر روح اهو تعرف مكانه و تعرف الامن انك المالك الجديد و كده قلتله ماشي تاني يوم روحت لبيت الاستاذ احمد نزل لي ولد و بنت في سن الاعدادي كده انا افتكرت ان امهم هاتيجي معانا قالو لي احنا الي هانيجي معاك و بابا معانا علي التليفون و ماما لو فيه حاجه و هاناخد الحاجه من هناك اصلها حاجتنا احنا نسيناها هناك هما مافيش ليهم حاجه هناك انا لاني كنت رايح بدري علشان نلحق نرجع ما اخدتش بالي ان السما مغيمه و عقبال ما وصلت اول الطريق بدأت تمطر و طبعا طول الطريق مطر ما اعرفش ليه ما رجعتش بصراحه زي ما اكون كنت مخنوق من المشوار و صحيت بدري بقي و عايز اخلصه و كل شويه اصبر نفسي و اقول شويه و هاتبطل طبعا لما وصلنا كانت بقت بعد الظهر لاني ماشي براحه دخلنا نجري قلنا اكيد هاتبطل جمعو حاجتهم و لاقينا الموضوع بيزيد و البرق و الرعد شغالين و احنا حسينا بالبرد و الشاليه بقي ثلاجه قمنا ندور علي حاجه تدفينا لاقينا ملايتين سرير و بطانيه تقريبا سابوهم لانهم قدام طبعا الطريق و الجو خلانا اخدنا علي بعض بسرعه و بقينا بنهزر و نضحك اخدنا البطانيه و قعدنا علي كنبه في الريسبشن ندفي فيها قعد الولد و اسمه هاني علي يميني و البنت و اسمها حبيبه علي شمالي و طبعا مسكو دراعي يتدفو فيه و احنا بنترعش و بنضحك و بنهزر من تحت البطانيه لاقيت ايدي علي فخادهم و بدفيها بأني باحسس عليها و هما تقريبا كمان مش واخدين بالهم من الهزار و البرد او قالو عادي ما احنا بنهزر ما اعرفش طبعا هما لابسين زي ترنجات شتوي لانهم عاملين حسابهم انهم من الباب للباب و راجعين و انا كمان كنت لابس بنطلون ترنج و تيشيرت شتوي بكاب و تحته تيشيرت قطن و فانله بحمالات زي اي شاب يعني تقريبا لبس خفيف المهم شغلنا التليفزيون قعدنا بنتفرج علي فيلم اجنبي سكتنا و احنا بنتفرج لاقيت ايدي علي فخادهم بتحسس عليهم بحنيه و ما حستش منهم بأي مضايقه بقيت اطلع ايدي احسس عليهم لغاية اخر فخادهم و احسس براحه مافيش اي اعتراض بصراحه انا كنت مركز اكتر مع حبيبه مش هاني قمت مدخل ايدي جوه فخدها لاقيتها بتقفل علي ايدي بفخادها قوي قمت طالع بإيدي لغاية كسها كده لاقيتها بتضم رجليها اكتر فضلت قافله قويه شويه و بعدها بدأت تفتح رجليها لانها بتسيب ايدي قعدت احسس علي فخادها سمعت منها تنهيده بصوت يا دوب سمعته قلت البت دي جابت شهوتها معايا لاني كنت اسمع ان البنات بتلعب في نفسها و بتجيب شهوتها زي ما احنا بنضرب عشرات انا كنت نسيت هاني بس ايدي علي فخاده مش بحركها لاقيته فاتح رجليه شويه قلت اعمل زي اخته و ادخلها بين فخاده لاقيته بيفتح رجله اكتر مش زي اخته قفلت علي ايدي فضلت احسس لغاية ما وصلت للحته الي بين طيزه و زوبره حسست عليها براحه لاقيته بيعدل نفسه براحه و بيرفع نفسه مديت صباعي براحه بعبصته بعبوص خفيف و دلع لانه و طلعت علي زوبره لمسته لاقيته حديده فقلت ليهم شكلها هاتطول طبعا ابوهم كلمنا و قلتله الجو و انا خايف ارجع في الجو ده و كان قلقان علي عياله و قال خليكو و ارجو لما الجو يتحسن علشان حوادث الطريق و سئلني هانعمل ايه في البرد و العيال فقلت له هانزل اجيب اكل و احاول اشوف حد بيبيع بطاطين و لا حاجه قالي فيه سوبر ماركت كبير خارج القريه هاتلاقي فيه كل حاجه فعلا اخدنا العربيه و لاقيته فعلا شغال بس المشكله ان الباركينج بتاعه بعيد عن المدخل ركنت و دخلت اول حاجه سئلت عليها بتبيعو بطاطين ؟ قالو لا بس لاقيت قسم اجهزه منزليه فيه دفايه صغيره اخدتها و اشترينا اكل و شاي و سكر و مناديل و حاجات كتير طبعا عقبال ما وصلنا للباركينج و حطيناها في شنطة العربيه كنا بقينا مغسولين كلنا و هدومنا بقت كاننا مطلعينها من الغسيل من غير عصر و بنترعش من البرد فعلا جرينا علي البيت طلعنا الحاجه و انا قمت مشغل الدفايه و قعدت امامها هم جم قعدو جنبي طبعا هدومنا كلها غرقانه قمت قايل لهم تعالو ندخل غرفه و ناخد الدفايه و الكاتيل و الكوبايات و اكلنا و نقعد فيها هاندفي اكتر من الريسبشن هنا فعلا اخدنا كل حاجه و دخلنا الغرفه الماستر علشان فيها حمام و تليفزيون صغير اول ما دخلنا انا بدأت اقلع هدومي المبلوله هاني بقي يعمل زي طبعا بنترعش لان الدفايه لسه ما دفتش الغرفه قمت جايب ملايه لفيت بيها نفسي كده هاني قلع لغاية البنطلون و فضل بفانله و بوكسر و نام علي السرير و دخل تحت البطانيه يدفي انا لما لاقيت الملايه مغطيه جسمي كله قلعت البنطلون كمان لانه كان غرقان حبيبه قالت طب و انا ؟ انا كده هاموت من البرد قلتلها اقلعي هدومك المبلوله و افرديها زينا كده علي اي حاجه و ادخلي جنب اخوكي تحت البطانيه هو وسع ليها و قالها تعالي طبعا و هو مدفون في البطانيه ابتسمت ابتسامه كأنها مبسوطه و مش مكسوفه و بتقولي طب لف وشك قلتلها ماشي شويه و قالت خلاص لفيت وشي لاقيتها نايمه علي السرير و مدفونه في البطانيه هي كمان من البرد و بتترعش و سنانهم الاتنين بتخبط في بعض من البرد بصيت اشوف قلعت ايه لاقيتها قلعت البنطلون و السويت شيرت قعدت عملت سندوتشات و ولعت الكاتيل اعمل شاي يدفينا اديتهم ياكلو طبعا اتعدلو اكلو و الغرفه بدأت تدفي و عملنا شاي و شربنا و كل ده هما في السرير الي ظاهر ان هاني لابس فانله حمالات و هي بادي نص كم لكن الي متأكد منه انهم من غير بناطيل قامت حبيبه تدخل الحمام قالت لي لف وشك لفيت وشي دخلت الحمام و انا باقولها انام مكانك عقبال ما تخرجي قمت مشغل التليفزيون نتفرج علي فيلم اجنبي من قنوات الافلام الاجنبي و دخلت مكانها علي السرير و قلتله خدني جنبك ادفي شويه مكانها هي مدفياه جاهز ضحنا و شويه هي خرجت تجري علي السرير تدخل تحت البطانيه جيت اجببها في النص قالت لا مكاني دافي اوعي و قامت نايمه و لاقيتها بتترعش فعلا و ضامه جسمها كله عليها و حسيتها هاتعيط قلتلها مالك انا اتخضيت عليها بصراحه حتي اخوها اتخض عليها قلتلها تعالي ادفي فيا خدي حرارة جسمي و حضنتها قوي و فضلنا نحضن بعض قوي لدرجه انها حطت رجلي بين رجليها يعني فخدي بين فخادها بس حسيت تحتها مبلول فهمت انها دخلت الحمام و جسمها سخن اتشطفت بمايه زي التلج لان مافيش سخان واصل علي الشطاف طبعا اتلسعت بماية الشطاف في كسها و طيزها هما الي خلوها تترعش كده من البرد شويه و هديت و قعدنا نتفرج علي الفيلم و حاضنه ذراعي و كف ايدي تقريبا عند كسها و فخدي بقي كسها بجد و بدأت احسه يسخن و هي ساكته مش بتتفرج معانا في الاول افتكرتها نامت جيت اشيل ايدي مسكتها جامد و كأنها بتقولي ما تتحركش لمست بصباعي عند سوتها لاقيتها ساكته بدأت احسس براحه عليها لاقيتها بتحضني اكتر طبعا زوبري وقف قمت نازل شويه لتحت في السرير علشان ايدي توصل لكسها و تفتح رحليها شويه فعلا عملت كده و كف ايدي بقي عند كسها بدأت العب فيه من فوق الاندر و هي ساكته قمت مدخل ايدي لمست كسها مسكت ايدي و زنقت ايدي في كسها حسيتها بتجيب سيبتها لما جابت و سابت ايدي قعدت احسس علي كسها و هي تبص لي من تحت لتحت فقلت انا صاحي بدري و شكلي هانام هاني قال انا كمان عايز انام و حبيبه قالت و انا قفلنا التليفزيون و قمت اطفي النور طبعا كانت الفضيحه ان زوبري واقف و باين من البوكسر قمت شادد الملايه لفيت وسطي بيها بسرعه بس كان هاني اخد باله طفيت النور و رجعت مكاني و اتغطينا بالبطانيه نمت علي ظهري و هاني نام علي جنبه و كان ظهره ليا و تقريبا لازق فيا علشان ندفي ببعض طبعا حبيبه نايمه علي جنبها زي ما هي وشها ليا قمت مقرب منها و عادل وشها ليا و بوستها في شفايفها بوسه سريعه و مسكت ايديها و حطيتها علي زوبري مسكته جامد من علي الاندر الاول و انا طبعا بالعب في كسها قمت مدخل ايدها جوه البوكسر بتاعي و انا ايدي تحت الاندر بتاعها بقت تفتح لي رجليها العب في كسها لغاية ما جابت تاني و باستني في خدي حسيتها بتقولي كفايه كده قلت سيبها براحتها حبيت انام علي اي جنب لان ظهري و جعني فقلت انام يبقي وشي لهاني افضل علشان ما يفهمش حاجه نمت علي جنبي و طبعا هاني ظهره ليا و زوبري واقف جه في طيز هاني عدلته بأيدي ايدي خبطت في طيزه حسيته بيعمل نفسه انه بيتحرك و هو نايم و بيعدل نفسه بس بيرحع عليا قمت مقدم عليه و بقي زوبري لازق في طيزه و انا ازنق و حسيته بيرحع للخلف قمت حاطك ايدي علي وسطه و حسست علي طيزه براحه اتأكدت انه عامل نايم قمت مطلع زوبري من جنب البوكسر بتاعي كده و قمت زانقه في طيزه من فوق البوكسر طبعا لاقيته بيفنس طيزه قمت منزل له البوكسر لاقيته بيساعدني انه بيرفع وسطه بسيط قمت بليت زوبري بريقي و زنقته في طيزه لاقيته بيعدل نفسه قمت زانق اكتر لاقيت زوبري دخل فيه عادي بابص ورايا لاقيت حبيبه صاحيه جنبي و بتبص عليا و تضحك قمت قعدت انيك فيه و جيت جنب ودانه قلتله عجبك ؟ هز دماغه و قالي اه بصوت واطي قوي قمت قعدت ادخله و اخرجه فيه لغاية ما جيبتهم فيه عدلته بعدها ناحيتي و قلتله انت حلو قوي قمت حبيبه ضحكت بصوت عالي و هو قام بعد ما رفع الاندر و قالها بتضحكي علي ايه قالت له انا عارف كل حاجه علي فكره و شوفتك انت و احمد صاحبك قبل كده و انتو بتعملو الحاجات دي هو اتلخبط و قالها بنعمل ايه قالت زي ما عملتو دلوقتي رديت عليها قلتلها طب انتي زعلانه يعني قالت لأ بس باضحك انه عامل نايم و فاكر اننا هانصدق قعدو يغلسو علي بعض و لاقيته قالها قبل ما تتكلمي شوفي كنتو بتعملو ايه من شويه انا ماكنتش نايم و حاسس بالي بتعملوه قلتلهم بس خلاص واضح انكم عارفين كل حاجه عن بعض حد فيكم زعلان قالو لأ قلتلهم خلاص قام هاني دخل الحمام قمت بايس حبيبه و لعبت في كسها لاقيت زوبري و قف قمت منزل ليها الاندر و نمت فوقها و فعدت ازنق زوبري في كسها و نبوس بعض طبعا هاني خرج شافنا كده قعد يتفرج و فضلت ادعك في حبيبه لغاية ما جيبناهم سوا و بابص علي هاني لاقيته جابهم علي ايده و نمنا للصبح و قررنا نقعد يوم كمان بحجة الجو و قضينا بوم بليله كمان انيك في الاتنين و لما رجعنا ما عرفناش نتقابل تاني ... تمت
جميلة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%