NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

RAHMA رحمه

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
23 مارس 2024
المشاركات
1
مستوى التفاعل
20
نقاط
171
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير او صباح الخير

انا رحمه عمري **

من اسيوط

قصتي لما كنت ف مدرسه اول م دخلت اولي ثانوي


القصه انا مكنتش عارفه جنس بظبط ف في واحده صحبتي اسمها ريم هي علمتني الجنس و خلتني شرموطه اوي

البدايه القصه انا لما دخلت المدرسه دخلت الفصل عادي جدا ف اتعرفت علي بنت اسمها جنى قعدت مع جنى ف اول يوم اتعرفت عليها بقيت اقعد معاها علي طول كان ريم دايما بتقعد اخر واحده وراه علشان ف انا اصلا ضعيفه جدا جسمي كان عادي زي اي بنت في 16 سنه بس كان بزازي كبار شوية و طيزي متوسطه ف بعد دراسه ب شهر نزلت الحمام ف لقيت حد بيخبط عليا قلت مين قالتلي انا ريم افتحي قلتلها استني اخلص قالتلي لا افتحي ف انا خلصت و فتحت الباب اول م فتحت لقيت ريم دخلتني تاني و قفلت الباب و قلتلي ي رحمه عاوزه اشوف طيزك و انتي شوفي طيزي قلتلها يبت عيب و اتخنقت معاها و مشيت ف قعدت خايفه كنت عاوزه اقول لي ماما بس ماما كانت شديده اوي عليا و كنت خايفه بعد كده بطلت افكر ف المضوع ف بعد يومين خلصنا مدرسه ف كنت مزنوقة دخلت الحمام لقيت ريم بتراقبني و دخلت معايا قالتلي انا عاوزه اشوف طيزك قلتلها لا ف ريم ضرتني اوي لحد م بقيت اعيط و قلعتني البنطلون غصب عني و بعبصتني و انا لسه بعيط ف هي طلعت من الحمام انا لبست و مشيت و لسه بعيط لحد م وصلت لي البيت مسحت دموعي علشان خايفه اقول لي ماما اللي حصل بعد كده قعدت طول اليوم بفكر ف الموضوع افتكر اعيط اكتر ف تاني يوم كان يوم خميس روحت المدرسه في لقيت ريم قعدت مكان جني يعني تبديل اماكن ف ريم قالتلي عاوزاكي بعد المدرسه ف الحمام قلتلها لا قالتلي ماشي خلصنا المدرسه لقيت ريم مسكت يدي و روحنا لي الحمام قفلت الباب قعدت تضربني جامد و بتقولي بتسمعيش الكلام لي يوسخه انا بقولك تعالي انتي مش بتسمعي كلام لي و ضرتني جامد و انا بعيط خطت ايدها في بوقي و دخلت يدها في بنطلون و بعبصتني جامد و ضربتني و قالتلي لو مسعتيش كلامي تاني هضربك كل يوم قتلها ماشي بعد كده مشيت برده و كنت خايفه اوي ف جه يوم الاحد قلت لي ماما انا مش رايحه تعبانه ف غبت طول الاسبوع ف روحت الاسبوع الجديد لقيت ريم قعدت جنبي قالتلي غبتي لي يوسخه قلتها كنت تعبانه قالتلي ماشي بعد كده علي ساعه 9 كان بعد الحصه التانيه نزلت الحمام ريم جات معايا خبطت عليا قالتلي افتحي انا خفت تضربني ف فتحت الباب قالتلي اقلعي البنطلون قلتلها لا قالتلي اقلعي يوسخه قلتلها و انا بقولك لا فجأه ضربتني و مسكت شعري لحد م طرحه وقعت و قلعتني البنطلون ضربت طيزي اوي و قعدت تبعبص فيا قالتلي كل يوم هنعمل كده بس انا كنت محترمه جدا بسبب ريم بقيت وسخه جدا بعد كده لبست طرحه و البنطلون روحت لي الفصل قلتلها انتي عاوزه اي مني قالتلي انتي تشوف طيزي و انا اشوف طيزك و نلحس طياز بعض و كده قلتها لي قالتلي طيزك عجباني قولتها يبت عيييييييب قالتي عيب اي يوسخه بعد كده مشيت بقيت افكر ف الموضوع مسكت الموبايل بحث في جوجل لحس طيز لقيت ولد بيلحس طيز بنت و كده انا قرفت اوي ولقيت بنت بتلحس طيز ولد و حاجه قرف ف بحثت تاني لحس طيز بنات مع بعض ف لقيت نفسي عجبني الموضوع اوي روحت تاني يوم المدرسه لقيت ريم قاعده جنبي قلت يا ريم طيب هنعمل اي بظبط قالتلي هنلحس طيز بعض قلتلها ماشي قالتلي يلا ننزل الحمام كان في استاذ قلت لي الاستاذ عاوزه اروح لي الحمام قالي روحي ف نزلت الحمام مستنية ريم تيجي ف الاستاذ كان مش رادي ينزل ريم ف طلعت تاني قعدت لقيت ريم قالت الاستاذ الوسخ مش رادي ينزلني قلتلها في الفسحه خلاص قالتلي الفسحه بتكون في بنات كتير ف الحمام قالتلي بعد المدرسه و نروح قلتها طيب خلصنا المدرسه نزلنى الحمام لقيت ريم بتقولي اقلعي قولتها حاضر ريم شافت الاندر لازق اوي ف طيزي مره وحده ضربت طيزي و قلعتني الاندر و نزلت لحس ف طيزي لحست كتير قالتلي اي بيت الطيز الكبيرة دي يوسخه اوفف قعدت تلحس اوي و بتضرب طيزي و جت ريم قالتلي الحسي طيزي زي م انا عملت قولتها ماشي اول م نزلت الصراحه كنت قرفانه ف قلتلها خليها بعدين قالتلي الحسي يوسخه قلتلها مش قادره لقيت ريم ضربتني علي وشي اوي و غصبت عليا الحس ف لحست طيزها قعدت الحس اوي خلصنا لحس قالتلي انا اقلعي الاندر ده قلت لا لسه هقلع الكوتشي و البنطلون قالتلي اقلعي بس قلتها لي قالتلي ملكيش دعوه قالت ماشي قلعت الكوتشي و البنطلون و خدت الاندر شيت بيه و انا كنت عارفه اعمل اي لبست البنطلون و مشيت من غير اندر خالص و كنت خايفه من ماما اوي دخلت الاوضة قفلت الباب و لبست اندر تاني و قعدت افكر طول اليوم علي الحصل اول مره احس بالشعور ده تاني يوم روحت المدرسه قلتلها لي اخدتي الاندر قالتلي الاندر عجبني يبت و لابسه الاندر دلوقتي قلتها لي كده قلتلي اندرك حلو ف بعد المدرسه روحنا لي الحمام قالتلي انا هلحس كسك لحست كسي و اول مره احس بكسي مولع و اول مره احس بشعور ده لحست لحد مره وحده غرقت ريم خالص من عسل كسي ريم قالتلي يمجنونه مش كنتي تقولي انك هتنزلي قولتها انزل اي ده نزلووا لي وحده قالتي ازاي لوحده مش حاسه انو هينزل يعني و ضرتني و هي مشيت و انا مشيت بس فعلا كنت مبسوطه حسيت بشعور يجنن ...

طبعا عملنا مع ريم كتييير في الحمام ده بس كفايه لحد هنا 🥰
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: ghaith1, فكرى, نزيه الخاطر و 18 آخرين
جميله جداااا
 
  • عجبني
التفاعلات: King'S Man، انتش و Moheb sex
السؤال هنا ريم اتعلمت كل ده من فين
 
مساء الخير او صباح الخير

انا رحمه عمري **

من اسيوط

قصتي لما كنت ف مدرسه اول م دخلت اولي ثانوي


القصه انا مكنتش عارفه جنس بظبط ف في واحده صحبتي اسمها ريم هي علمتني الجنس و خلتني شرموطه اوي

البدايه القصه انا لما دخلت المدرسه دخلت الفصل عادي جدا ف اتعرفت علي بنت اسمها جنى قعدت مع جنى ف اول يوم اتعرفت عليها بقيت اقعد معاها علي طول كان ريم دايما بتقعد اخر واحده وراه علشان ف انا اصلا ضعيفه جدا جسمي كان عادي زي اي بنت في 16 سنه بس كان بزازي كبار شوية و طيزي متوسطه ف بعد دراسه ب شهر نزلت الحمام ف لقيت حد بيخبط عليا قلت مين قالتلي انا ريم افتحي قلتلها استني اخلص قالتلي لا افتحي ف انا خلصت و فتحت الباب اول م فتحت لقيت ريم دخلتني تاني و قفلت الباب و قلتلي ي رحمه عاوزه اشوف طيزك و انتي شوفي طيزي قلتلها يبت عيب و اتخنقت معاها و مشيت ف قعدت خايفه كنت عاوزه اقول لي ماما بس ماما كانت شديده اوي عليا و كنت خايفه بعد كده بطلت افكر ف المضوع ف بعد يومين خلصنا مدرسه ف كنت مزنوقة دخلت الحمام لقيت ريم بتراقبني و دخلت معايا قالتلي انا عاوزه اشوف طيزك قلتلها لا ف ريم ضرتني اوي لحد م بقيت اعيط و قلعتني البنطلون غصب عني و بعبصتني و انا لسه بعيط ف هي طلعت من الحمام انا لبست و مشيت و لسه بعيط لحد م وصلت لي البيت مسحت دموعي علشان خايفه اقول لي ماما اللي حصل بعد كده قعدت طول اليوم بفكر ف الموضوع افتكر اعيط اكتر ف تاني يوم كان يوم خميس روحت المدرسه في لقيت ريم قعدت مكان جني يعني تبديل اماكن ف ريم قالتلي عاوزاكي بعد المدرسه ف الحمام قلتلها لا قالتلي ماشي خلصنا المدرسه لقيت ريم مسكت يدي و روحنا لي الحمام قفلت الباب قعدت تضربني جامد و بتقولي بتسمعيش الكلام لي يوسخه انا بقولك تعالي انتي مش بتسمعي كلام لي و ضرتني جامد و انا بعيط خطت ايدها في بوقي و دخلت يدها في بنطلون و بعبصتني جامد و ضربتني و قالتلي لو مسعتيش كلامي تاني هضربك كل يوم قتلها ماشي بعد كده مشيت برده و كنت خايفه اوي ف جه يوم الاحد قلت لي ماما انا مش رايحه تعبانه ف غبت طول الاسبوع ف روحت الاسبوع الجديد لقيت ريم قعدت جنبي قالتلي غبتي لي يوسخه قلتها كنت تعبانه قالتلي ماشي بعد كده علي ساعه 9 كان بعد الحصه التانيه نزلت الحمام ريم جات معايا خبطت عليا قالتلي افتحي انا خفت تضربني ف فتحت الباب قالتلي اقلعي البنطلون قلتلها لا قالتلي اقلعي يوسخه قلتلها و انا بقولك لا فجأه ضربتني و مسكت شعري لحد م طرحه وقعت و قلعتني البنطلون ضربت طيزي اوي و قعدت تبعبص فيا قالتلي كل يوم هنعمل كده بس انا كنت محترمه جدا بسبب ريم بقيت وسخه جدا بعد كده لبست طرحه و البنطلون روحت لي الفصل قلتلها انتي عاوزه اي مني قالتلي انتي تشوف طيزي و انا اشوف طيزك و نلحس طياز بعض و كده قلتها لي قالتلي طيزك عجباني قولتها يبت عيييييييب قالتي عيب اي يوسخه بعد كده مشيت بقيت افكر ف الموضوع مسكت الموبايل بحث في جوجل لحس طيز لقيت ولد بيلحس طيز بنت و كده انا قرفت اوي ولقيت بنت بتلحس طيز ولد و حاجه قرف ف بحثت تاني لحس طيز بنات مع بعض ف لقيت نفسي عجبني الموضوع اوي روحت تاني يوم المدرسه لقيت ريم قاعده جنبي قلت يا ريم طيب هنعمل اي بظبط قالتلي هنلحس طيز بعض قلتلها ماشي قالتلي يلا ننزل الحمام كان في استاذ قلت لي الاستاذ عاوزه اروح لي الحمام قالي روحي ف نزلت الحمام مستنية ريم تيجي ف الاستاذ كان مش رادي ينزل ريم ف طلعت تاني قعدت لقيت ريم قالت الاستاذ الوسخ مش رادي ينزلني قلتلها في الفسحه خلاص قالتلي الفسحه بتكون في بنات كتير ف الحمام قالتلي بعد المدرسه و نروح قلتها طيب خلصنا المدرسه نزلنى الحمام لقيت ريم بتقولي اقلعي قولتها حاضر ريم شافت الاندر لازق اوي ف طيزي مره وحده ضربت طيزي و قلعتني الاندر و نزلت لحس ف طيزي لحست كتير قالتلي اي بيت الطيز الكبيرة دي يوسخه اوفف قعدت تلحس اوي و بتضرب طيزي و جت ريم قالتلي الحسي طيزي زي م انا عملت قولتها ماشي اول م نزلت الصراحه كنت قرفانه ف قلتلها خليها بعدين قالتلي الحسي يوسخه قلتلها مش قادره لقيت ريم ضربتني علي وشي اوي و غصبت عليا الحس ف لحست طيزها قعدت الحس اوي خلصنا لحس قالتلي انا اقلعي الاندر ده قلت لا لسه هقلع الكوتشي و البنطلون قالتلي اقلعي بس قلتها لي قالتلي ملكيش دعوه قالت ماشي قلعت الكوتشي و البنطلون و خدت الاندر شيت بيه و انا كنت عارفه اعمل اي لبست البنطلون و مشيت من غير اندر خالص و كنت خايفه من ماما اوي دخلت الاوضة قفلت الباب و لبست اندر تاني و قعدت افكر طول اليوم علي الحصل اول مره احس بالشعور ده تاني يوم روحت المدرسه قلتلها لي اخدتي الاندر قالتلي الاندر عجبني يبت و لابسه الاندر دلوقتي قلتها لي كده قلتلي اندرك حلو ف بعد المدرسه روحنا لي الحمام قالتلي انا هلحس كسك لحست كسي و اول مره احس بكسي مولع و اول مره احس بشعور ده لحست لحد مره وحده غرقت ريم خالص من عسل كسي ريم قالتلي يمجنونه مش كنتي تقولي انك هتنزلي قولتها انزل اي ده نزلووا لي وحده قالتي ازاي لوحده مش حاسه انو هينزل يعني و ضرتني و هي مشيت و انا مشيت بس فعلا كنت مبسوطه حسيت بشعور يجنن ...

طبعا عملنا مع ريم كتييير في الحمام ده بس كفايه لحد هنا 🥰
انا من اسيوط وبقول قصه دي خيالي واستحاله تحصل
 
انا من اسيوط وبقول قصه دي خيالي واستحاله تحصل
انا قولت كدا برضو يصحبي اسيوط اي اللي يحصل فيها كدا 😂😂😂
دول لسه مكتشفين التليفون الارضي امبارح 😂
 
  • بيضحكني
  • طب!
  • ايه ده
التفاعلات: Panko, Angeel, janman و شخص آخر
  • انا معترض
التفاعلات: Jack Sparrow
انا قولت كدا برضو يصحبي اسيوط اي اللي يحصل فيها كدا 😂😂😂
دول لسه مكتشفين التليفون الارضي امبارح 😂
اسيوط يسطا اكتر محتفظه متطوره فيها اسرع نت او محفظه يسطا بتدخلها تكنلوجيا 😂😂 فيها كل حته غاز تعال شوف القاهره لسه في مناطق مدخلهاش غاز لغايه نهارده 😂😂 انت مش فاهم حاجه للاسف
 
  • عجبني
التفاعلات: السلطان ابو مكه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسيوط يسطا اكتر محتفظه متطوره فيها اسرع نت او محفظه يسطا بتدخلها تكنلوجيا 😂😂 فيها كل حته غاز تعال شوف القاهره لسه في مناطق مدخلهاش غاز لغايه نهارده 😂😂 انت مش فاهم حاجه للاسف
يسطا انا مش بكلمك من وحي الخيال انا عارف انا بقولك ايه 😂
 
مساء الخير او صباح الخير

انا رحمه عمري **

من اسيوط

قصتي لما كنت ف مدرسه اول م دخلت اولي ثانوي


القصه انا مكنتش عارفه جنس بظبط ف في واحده صحبتي اسمها ريم هي علمتني الجنس و خلتني شرموطه اوي

البدايه القصه انا لما دخلت المدرسه دخلت الفصل عادي جدا ف اتعرفت علي بنت اسمها جنى قعدت مع جنى ف اول يوم اتعرفت عليها بقيت اقعد معاها علي طول كان ريم دايما بتقعد اخر واحده وراه علشان ف انا اصلا ضعيفه جدا جسمي كان عادي زي اي بنت في 16 سنه بس كان بزازي كبار شوية و طيزي متوسطه ف بعد دراسه ب شهر نزلت الحمام ف لقيت حد بيخبط عليا قلت مين قالتلي انا ريم افتحي قلتلها استني اخلص قالتلي لا افتحي ف انا خلصت و فتحت الباب اول م فتحت لقيت ريم دخلتني تاني و قفلت الباب و قلتلي ي رحمه عاوزه اشوف طيزك و انتي شوفي طيزي قلتلها يبت عيب و اتخنقت معاها و مشيت ف قعدت خايفه كنت عاوزه اقول لي ماما بس ماما كانت شديده اوي عليا و كنت خايفه بعد كده بطلت افكر ف المضوع ف بعد يومين خلصنا مدرسه ف كنت مزنوقة دخلت الحمام لقيت ريم بتراقبني و دخلت معايا قالتلي انا عاوزه اشوف طيزك قلتلها لا ف ريم ضرتني اوي لحد م بقيت اعيط و قلعتني البنطلون غصب عني و بعبصتني و انا لسه بعيط ف هي طلعت من الحمام انا لبست و مشيت و لسه بعيط لحد م وصلت لي البيت مسحت دموعي علشان خايفه اقول لي ماما اللي حصل بعد كده قعدت طول اليوم بفكر ف الموضوع افتكر اعيط اكتر ف تاني يوم كان يوم خميس روحت المدرسه في لقيت ريم قعدت مكان جني يعني تبديل اماكن ف ريم قالتلي عاوزاكي بعد المدرسه ف الحمام قلتلها لا قالتلي ماشي خلصنا المدرسه لقيت ريم مسكت يدي و روحنا لي الحمام قفلت الباب قعدت تضربني جامد و بتقولي بتسمعيش الكلام لي يوسخه انا بقولك تعالي انتي مش بتسمعي كلام لي و ضرتني جامد و انا بعيط خطت ايدها في بوقي و دخلت يدها في بنطلون و بعبصتني جامد و ضربتني و قالتلي لو مسعتيش كلامي تاني هضربك كل يوم قتلها ماشي بعد كده مشيت برده و كنت خايفه اوي ف جه يوم الاحد قلت لي ماما انا مش رايحه تعبانه ف غبت طول الاسبوع ف روحت الاسبوع الجديد لقيت ريم قعدت جنبي قالتلي غبتي لي يوسخه قلتها كنت تعبانه قالتلي ماشي بعد كده علي ساعه 9 كان بعد الحصه التانيه نزلت الحمام ريم جات معايا خبطت عليا قالتلي افتحي انا خفت تضربني ف فتحت الباب قالتلي اقلعي البنطلون قلتلها لا قالتلي اقلعي يوسخه قلتلها و انا بقولك لا فجأه ضربتني و مسكت شعري لحد م طرحه وقعت و قلعتني البنطلون ضربت طيزي اوي و قعدت تبعبص فيا قالتلي كل يوم هنعمل كده بس انا كنت محترمه جدا بسبب ريم بقيت وسخه جدا بعد كده لبست طرحه و البنطلون روحت لي الفصل قلتلها انتي عاوزه اي مني قالتلي انتي تشوف طيزي و انا اشوف طيزك و نلحس طياز بعض و كده قلتها لي قالتلي طيزك عجباني قولتها يبت عيييييييب قالتي عيب اي يوسخه بعد كده مشيت بقيت افكر ف الموضوع مسكت الموبايل بحث في جوجل لحس طيز لقيت ولد بيلحس طيز بنت و كده انا قرفت اوي ولقيت بنت بتلحس طيز ولد و حاجه قرف ف بحثت تاني لحس طيز بنات مع بعض ف لقيت نفسي عجبني الموضوع اوي روحت تاني يوم المدرسه لقيت ريم قاعده جنبي قلت يا ريم طيب هنعمل اي بظبط قالتلي هنلحس طيز بعض قلتلها ماشي قالتلي يلا ننزل الحمام كان في استاذ قلت لي الاستاذ عاوزه اروح لي الحمام قالي روحي ف نزلت الحمام مستنية ريم تيجي ف الاستاذ كان مش رادي ينزل ريم ف طلعت تاني قعدت لقيت ريم قالت الاستاذ الوسخ مش رادي ينزلني قلتلها في الفسحه خلاص قالتلي الفسحه بتكون في بنات كتير ف الحمام قالتلي بعد المدرسه و نروح قلتها طيب خلصنا المدرسه نزلنى الحمام لقيت ريم بتقولي اقلعي قولتها حاضر ريم شافت الاندر لازق اوي ف طيزي مره وحده ضربت طيزي و قلعتني الاندر و نزلت لحس ف طيزي لحست كتير قالتلي اي بيت الطيز الكبيرة دي يوسخه اوفف قعدت تلحس اوي و بتضرب طيزي و جت ريم قالتلي الحسي طيزي زي م انا عملت قولتها ماشي اول م نزلت الصراحه كنت قرفانه ف قلتلها خليها بعدين قالتلي الحسي يوسخه قلتلها مش قادره لقيت ريم ضربتني علي وشي اوي و غصبت عليا الحس ف لحست طيزها قعدت الحس اوي خلصنا لحس قالتلي انا اقلعي الاندر ده قلت لا لسه هقلع الكوتشي و البنطلون قالتلي اقلعي بس قلتها لي قالتلي ملكيش دعوه قالت ماشي قلعت الكوتشي و البنطلون و خدت الاندر شيت بيه و انا كنت عارفه اعمل اي لبست البنطلون و مشيت من غير اندر خالص و كنت خايفه من ماما اوي دخلت الاوضة قفلت الباب و لبست اندر تاني و قعدت افكر طول اليوم علي الحصل اول مره احس بالشعور ده تاني يوم روحت المدرسه قلتلها لي اخدتي الاندر قالتلي الاندر عجبني يبت و لابسه الاندر دلوقتي قلتها لي كده قلتلي اندرك حلو ف بعد المدرسه روحنا لي الحمام قالتلي انا هلحس كسك لحست كسي و اول مره احس بكسي مولع و اول مره احس بشعور ده لحست لحد مره وحده غرقت ريم خالص من عسل كسي ريم قالتلي يمجنونه مش كنتي تقولي انك هتنزلي قولتها انزل اي ده نزلووا لي وحده قالتي ازاي لوحده مش حاسه انو هينزل يعني و ضرتني و هي مشيت و انا مشيت بس فعلا كنت مبسوطه حسيت بشعور يجنن ...

طبعا عملنا مع ريم كتييير في الحمام ده بس كفايه لحد هنا 🥰
يااي
 
  • عجبني
التفاعلات: janman
مساء الخير او صباح الخير

انا رحمه عمري **

من اسيوط

قصتي لما كنت ف مدرسه اول م دخلت اولي ثانوي


القصه انا مكنتش عارفه جنس بظبط ف في واحده صحبتي اسمها ريم هي علمتني الجنس و خلتني شرموطه اوي

البدايه القصه انا لما دخلت المدرسه دخلت الفصل عادي جدا ف اتعرفت علي بنت اسمها جنى قعدت مع جنى ف اول يوم اتعرفت عليها بقيت اقعد معاها علي طول كان ريم دايما بتقعد اخر واحده وراه علشان ف انا اصلا ضعيفه جدا جسمي كان عادي زي اي بنت في 16 سنه بس كان بزازي كبار شوية و طيزي متوسطه ف بعد دراسه ب شهر نزلت الحمام ف لقيت حد بيخبط عليا قلت مين قالتلي انا ريم افتحي قلتلها استني اخلص قالتلي لا افتحي ف انا خلصت و فتحت الباب اول م فتحت لقيت ريم دخلتني تاني و قفلت الباب و قلتلي ي رحمه عاوزه اشوف طيزك و انتي شوفي طيزي قلتلها يبت عيب و اتخنقت معاها و مشيت ف قعدت خايفه كنت عاوزه اقول لي ماما بس ماما كانت شديده اوي عليا و كنت خايفه بعد كده بطلت افكر ف المضوع ف بعد يومين خلصنا مدرسه ف كنت مزنوقة دخلت الحمام لقيت ريم بتراقبني و دخلت معايا قالتلي انا عاوزه اشوف طيزك قلتلها لا ف ريم ضرتني اوي لحد م بقيت اعيط و قلعتني البنطلون غصب عني و بعبصتني و انا لسه بعيط ف هي طلعت من الحمام انا لبست و مشيت و لسه بعيط لحد م وصلت لي البيت مسحت دموعي علشان خايفه اقول لي ماما اللي حصل بعد كده قعدت طول اليوم بفكر ف الموضوع افتكر اعيط اكتر ف تاني يوم كان يوم خميس روحت المدرسه في لقيت ريم قعدت مكان جني يعني تبديل اماكن ف ريم قالتلي عاوزاكي بعد المدرسه ف الحمام قلتلها لا قالتلي ماشي خلصنا المدرسه لقيت ريم مسكت يدي و روحنا لي الحمام قفلت الباب قعدت تضربني جامد و بتقولي بتسمعيش الكلام لي يوسخه انا بقولك تعالي انتي مش بتسمعي كلام لي و ضرتني جامد و انا بعيط خطت ايدها في بوقي و دخلت يدها في بنطلون و بعبصتني جامد و ضربتني و قالتلي لو مسعتيش كلامي تاني هضربك كل يوم قتلها ماشي بعد كده مشيت برده و كنت خايفه اوي ف جه يوم الاحد قلت لي ماما انا مش رايحه تعبانه ف غبت طول الاسبوع ف روحت الاسبوع الجديد لقيت ريم قعدت جنبي قالتلي غبتي لي يوسخه قلتها كنت تعبانه قالتلي ماشي بعد كده علي ساعه 9 كان بعد الحصه التانيه نزلت الحمام ريم جات معايا خبطت عليا قالتلي افتحي انا خفت تضربني ف فتحت الباب قالتلي اقلعي البنطلون قلتلها لا قالتلي اقلعي يوسخه قلتلها و انا بقولك لا فجأه ضربتني و مسكت شعري لحد م طرحه وقعت و قلعتني البنطلون ضربت طيزي اوي و قعدت تبعبص فيا قالتلي كل يوم هنعمل كده بس انا كنت محترمه جدا بسبب ريم بقيت وسخه جدا بعد كده لبست طرحه و البنطلون روحت لي الفصل قلتلها انتي عاوزه اي مني قالتلي انتي تشوف طيزي و انا اشوف طيزك و نلحس طياز بعض و كده قلتها لي قالتلي طيزك عجباني قولتها يبت عيييييييب قالتي عيب اي يوسخه بعد كده مشيت بقيت افكر ف الموضوع مسكت الموبايل بحث في جوجل لحس طيز لقيت ولد بيلحس طيز بنت و كده انا قرفت اوي ولقيت بنت بتلحس طيز ولد و حاجه قرف ف بحثت تاني لحس طيز بنات مع بعض ف لقيت نفسي عجبني الموضوع اوي روحت تاني يوم المدرسه لقيت ريم قاعده جنبي قلت يا ريم طيب هنعمل اي بظبط قالتلي هنلحس طيز بعض قلتلها ماشي قالتلي يلا ننزل الحمام كان في استاذ قلت لي الاستاذ عاوزه اروح لي الحمام قالي روحي ف نزلت الحمام مستنية ريم تيجي ف الاستاذ كان مش رادي ينزل ريم ف طلعت تاني قعدت لقيت ريم قالت الاستاذ الوسخ مش رادي ينزلني قلتلها في الفسحه خلاص قالتلي الفسحه بتكون في بنات كتير ف الحمام قالتلي بعد المدرسه و نروح قلتها طيب خلصنا المدرسه نزلنى الحمام لقيت ريم بتقولي اقلعي قولتها حاضر ريم شافت الاندر لازق اوي ف طيزي مره وحده ضربت طيزي و قلعتني الاندر و نزلت لحس ف طيزي لحست كتير قالتلي اي بيت الطيز الكبيرة دي يوسخه اوفف قعدت تلحس اوي و بتضرب طيزي و جت ريم قالتلي الحسي طيزي زي م انا عملت قولتها ماشي اول م نزلت الصراحه كنت قرفانه ف قلتلها خليها بعدين قالتلي الحسي يوسخه قلتلها مش قادره لقيت ريم ضربتني علي وشي اوي و غصبت عليا الحس ف لحست طيزها قعدت الحس اوي خلصنا لحس قالتلي انا اقلعي الاندر ده قلت لا لسه هقلع الكوتشي و البنطلون قالتلي اقلعي بس قلتها لي قالتلي ملكيش دعوه قالت ماشي قلعت الكوتشي و البنطلون و خدت الاندر شيت بيه و انا كنت عارفه اعمل اي لبست البنطلون و مشيت من غير اندر خالص و كنت خايفه من ماما اوي دخلت الاوضة قفلت الباب و لبست اندر تاني و قعدت افكر طول اليوم علي الحصل اول مره احس بالشعور ده تاني يوم روحت المدرسه قلتلها لي اخدتي الاندر قالتلي الاندر عجبني يبت و لابسه الاندر دلوقتي قلتها لي كده قلتلي اندرك حلو ف بعد المدرسه روحنا لي الحمام قالتلي انا هلحس كسك لحست كسي و اول مره احس بكسي مولع و اول مره احس بشعور ده لحست لحد مره وحده غرقت ريم خالص من عسل كسي ريم قالتلي يمجنونه مش كنتي تقولي انك هتنزلي قولتها انزل اي ده نزلووا لي وحده قالتي ازاي لوحده مش حاسه انو هينزل يعني و ضرتني و هي مشيت و انا مشيت بس فعلا كنت مبسوطه حسيت بشعور يجنن ...

طبعا عملنا مع ريم كتييير في الحمام ده بس كفايه لحد هنا 🥰
حلوة حلاوة كسك وحلاوة خرم طيزك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%