NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايها الشباب والشبات تمت اضافه الجزء التاسع😅⚔️⚔️⚔️

جزء عظمه بجد
كان نفسي اشوف رد فعل مروان بعد اللي قولته 😂😂😂
نصيحه ممكن تطول كمان جزء علشان ترتب احداثك صح وتدي كل حاجه حقها متضطرش تلخص كله ف جزء علشان تقفل القصه
ولو قدرت تعمل سلسله تانيه بعد دخول مالك يبقى ميه ميه

جزء عظمه بجد
كان نفسي اشوف رد فعل مروان بعد اللي قولته 😂😂😂
نصيحه ممكن تطول كمان جزء علشان ترتب احداثك صح وتدي كل حاجه حقها متضطرش تلخص كله ف جزء علشان تقفل القصه
ولو قدرت تعمل سلسله تانيه بعد دخول مالك يبقى ميه ميه
حبيبي يباشا+رد فعل مروان هنعرفه بقا الجزء الجاي+هوا انا مقولتش خالص اني هقفلها 10 اجزاء هوا انا كنت ناوي ل كده فعلا بس طول م الاحداث والقصه تمام مش هقفل فاهم+مالك ليه قصه لوحده اسمها حكايه مالك نازل فيها جزئين وهكملها ⚔️♥️♥️

• عجبني
التفاعلات: Mo Elmasry
ايه الجزء الفاجر ده عاش عليك يسطا جزء جامد بوم البوم ومنتظر النهاية علي نار ياريت متتاخرش علينا يغالي ♥️

روعه
تحفه
ابداع
اقول ايه تانى ؟
متتاخرش علينا يا فنان

الجزء جامد نييك يا بروفيسور و**** انت كاتب عظيم ودماغك دى الماظ تسلم ايدك بجد ♥💪

اهم حاجة متتأخرش علينا 🤩👍

ايه الجزء الفاجر ده عاش عليك يسطا جزء جامد بوم البوم ومنتظر النهاية علي نار ياريت متتاخرش علينا يغالي ♥️
حبيبي يا نمر+بفكر اطوب جزء كمان عشان مسرعش والخص الاخداث فاهم😂🙂

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
الجزء جامد نييك يا بروفيسور و**** انت كاتب عظيم ودماغك دى الماظ تسلم ايدك بجد ♥💪
حبيبي يا برنس انته اعظم يسطا وحياتك♥️♥️♥️

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
حبيبي يا نمر+بفكر اطوب جزء كمان عشان مسرعش والخص الاخداث فاهم😂🙂
براحتك انا لو عليا عايز اقولك كملها سلسلة تانية كمان بس انت واضح انك هتقفلها في سلسلة واحدة بس فشوف انهي احسن واعمله يغالي ♥️

احااااااااا جزء فاجر اوي اوي وقفل جامد والنمر ورق بفره من ايد لي أيد وتامر لو طلع هو والنمر هيقل من كرمتو انت فاجر اوي وي لو ف سلسلة تاني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الي فات دمار والجي كل هيبقى ف نهيار اخوي يا برو

براحتك انا لو عليا عايز اقولك كملها سلسلة تانية كمان بس انت واضح انك هتقفلها في سلسلة واحدة بس فشوف انهي احسن واعمله يغالي ♥️
في سلسله تانيه بس عايز اقفل دي بالسلام اي ان كان لاي حد والسلسله التانيه هتبقي بعد مخلص حكايه مالك اللي هتكون مربووطه بالسلسله الاولي دي ومالك هيبقا جزء كبير ف السلسله الثانيه

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
احااااااااا جزء فاجر اوي اوي وقفل جامد والنمر ورق بفره من ايد لي أيد وتامر لو طلع هو والنمر هيقل من كرمتو انت فاجر اوي وي لو ف سلسلة تاني
حبيبي يا دراكولا+النمر مش هامه غير اللي يدخل فلوس ف حيبه اكتر+اه ف سلسله تانيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%