NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء دة جامد فشخ جدا والقصة بقيت نار علي زيت حار أو جحيم جهنم
ثانيا : هو مش مالك دة الي انت كاتب عنوا قصة ولسة مش خلصت ولا انا بيستهيألي ولو هو اية علاقتوا بالقصة و هل هيكون تبع تامر ولا هيكون عدو لية

طب دي حاجة احلي ادخل كمل قصة مالك علشان انا مش عارف اية علاقتوا بتامر أو مروان الزناتي أو القائد

تم أضافة الجزء الثامن

لا لا جزء جامد اووووووى مستنين الى جاى

الجزء دة جامد فشخ جدا والقصة بقيت نار علي زيت حار أو جحيم جهنم
ثانيا : هو مش مالك دة الي انت كاتب عنوا قصة ولسة مش خلصت ولا انا بيستهيألي ولو هو اية علاقتوا بالقصة و هل هيكون تبع تامر ولا هيكون عدو لية

طب دي حاجة احلي ادخل كمل قصة مالك علشان انا مش عارف اية علاقتوا بتامر أو مروان الزناتي أو القائد
بص حبيبي هيا القصه فعلا سخنت بس قربت للنهايه اكتر+هوا مالك فعلا انا كنت كاتب قصه جزئين ومكملتهاش بس هكملها بعد مخلص هنا وفرانكو وهيكون تبع تامر ولا القائد فهوه قال انا تبع المحروسه ف مش عارف لسه😂😂

لا لا جزء جامد اووووووى مستنين الى جاى
قريب يصحبي حبيبي قريب اوي لاني عايز اخلصها😂⚔️

• بيضحكني
التفاعلات: Magdy66
هطلعك سفاااح😂😂⚔️
احا ياعم مكان خاين حلو في الاول ليه كدة ياعم انا غلطان اني طلبت حاجة 🙂😂

يا غالي الجزء حلوة مش وحش بس قصير شويه ومعلش يعني بس كان المفروض تكمل قصة مالك قبل دى عشان لما يظهر هنا نكون عارفين قصته وظهر ازاى وكده المهم قصصك كلها جامدة وفاجرة كمل يا نجم واتمنالك التوفيق

يا غالي الجزء حلوة مش وحش بس قصير شويه ومعلش يعني بس كان المفروض تكمل قصة مالك قبل دى عشان لما يظهر هنا نكون عارفين قصته وظهر ازاى وكده المهم قصصك كلها جامدة وفاجرة كمل يا نجم واتمنالك التوفيق
حبيبي يسطا بس انا ظهرته هنا الاول وهناك هعرفك الاسباب اللي خليته يظهر هنا بسببها ثم انا هناك معظم ابطال القصه دي هيظهرو هناك

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
حبيبي يسطا بس انا ظهرته هنا الاول وهناك هعرفك الاسباب اللي خليته يظهر هنا بسببها ثم انا هناك معظم ابطال القصه دي هيظهرو هناك
تمام يا بروفيسور

الظاهر ان تامر كان لابس ماسك و قتل نور على انو النمر ....
عاااااش فشخ

الظاهر ان تامر كان لابس ماسك و قتل نور على انو النمر ....
عاااااش فشخ
اي يعم الخيال ده مش هنوصل ل كده اكيد😂😂💗

• عجبني
التفاعلات: cazanova.shadow
بص حبيبي هيا القصه فعلا سخنت بس قربت للنهايه اكتر+هوا مالك فعلا انا كنت كاتب قصه جزئين ومكملتهاش بس هكملها بعد مخلص هنا وفرانكو وهيكون تبع تامر ولا القائد فهوه قال انا تبع المحروسه ف مش عارف لسه😂😂
اذاي مش عارف يابشا 😂😂😂😂
الجزء الجاي هيبقا امتي
ياريت تعمل من القصة سلسلة تانية

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نرحب بمالك بس مين مالك

احا ياعم مكان خاين حلو في الاول ليه كدة ياعم انا غلطان اني طلبت حاجة 🙂😂
يصحبي انته تطلب واحنا ننفز😂😂😂😂⚔️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%