NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايها الشباب والشبات تمت اضافه الجزء التاسع😅⚔️⚔️⚔️

جزء عظمه بجد
كان نفسي اشوف رد فعل مروان بعد اللي قولته 😂😂😂
نصيحه ممكن تطول كمان جزء علشان ترتب احداثك صح وتدي كل حاجه حقها متضطرش تلخص كله ف جزء علشان تقفل القصه
ولو قدرت تعمل سلسله تانيه بعد دخول مالك يبقى ميه ميه

جزء عظمه بجد
كان نفسي اشوف رد فعل مروان بعد اللي قولته 😂😂😂
نصيحه ممكن تطول كمان جزء علشان ترتب احداثك صح وتدي كل حاجه حقها متضطرش تلخص كله ف جزء علشان تقفل القصه
ولو قدرت تعمل سلسله تانيه بعد دخول مالك يبقى ميه ميه
حبيبي يباشا+رد فعل مروان هنعرفه بقا الجزء الجاي+هوا انا مقولتش خالص اني هقفلها 10 اجزاء هوا انا كنت ناوي ل كده فعلا بس طول م الاحداث والقصه تمام مش هقفل فاهم+مالك ليه قصه لوحده اسمها حكايه مالك نازل فيها جزئين وهكملها ⚔️♥️♥️

• عجبني
التفاعلات: Mo Elmasry
ايه الجزء الفاجر ده عاش عليك يسطا جزء جامد بوم البوم ومنتظر النهاية علي نار ياريت متتاخرش علينا يغالي ♥️

روعه
تحفه
ابداع
اقول ايه تانى ؟
متتاخرش علينا يا فنان

الجزء جامد نييك يا بروفيسور و**** انت كاتب عظيم ودماغك دى الماظ تسلم ايدك بجد ♥💪

اهم حاجة متتأخرش علينا 🤩👍

ايه الجزء الفاجر ده عاش عليك يسطا جزء جامد بوم البوم ومنتظر النهاية علي نار ياريت متتاخرش علينا يغالي ♥️
حبيبي يا نمر+بفكر اطوب جزء كمان عشان مسرعش والخص الاخداث فاهم😂🙂

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
الجزء جامد نييك يا بروفيسور و**** انت كاتب عظيم ودماغك دى الماظ تسلم ايدك بجد ♥💪
حبيبي يا برنس انته اعظم يسطا وحياتك♥️♥️♥️

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
حبيبي يا نمر+بفكر اطوب جزء كمان عشان مسرعش والخص الاخداث فاهم😂🙂
براحتك انا لو عليا عايز اقولك كملها سلسلة تانية كمان بس انت واضح انك هتقفلها في سلسلة واحدة بس فشوف انهي احسن واعمله يغالي ♥️

احااااااااا جزء فاجر اوي اوي وقفل جامد والنمر ورق بفره من ايد لي أيد وتامر لو طلع هو والنمر هيقل من كرمتو انت فاجر اوي وي لو ف سلسلة تاني

الي فات دمار والجي كل هيبقى ف نهيار اخوي يا برو

براحتك انا لو عليا عايز اقولك كملها سلسلة تانية كمان بس انت واضح انك هتقفلها في سلسلة واحدة بس فشوف انهي احسن واعمله يغالي ♥️
في سلسله تانيه بس عايز اقفل دي بالسلام اي ان كان لاي حد والسلسله التانيه هتبقي بعد مخلص حكايه مالك اللي هتكون مربووطه بالسلسله الاولي دي ومالك هيبقا جزء كبير ف السلسله الثانيه

• حبيته
التفاعلات: Ehab Demian
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
احااااااااا جزء فاجر اوي اوي وقفل جامد والنمر ورق بفره من ايد لي أيد وتامر لو طلع هو والنمر هيقل من كرمتو انت فاجر اوي وي لو ف سلسلة تاني
حبيبي يا دراكولا+النمر مش هامه غير اللي يدخل فلوس ف حيبه اكتر+اه ف سلسله تانيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%