NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال التوأم | السلسلة الأولى | ـ حتى الجزء الثالث 28/2/2024

xxEL7AMAMSYxx

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ي اخوااتي انا مش بتاع قصص ولا لياا ف القصص بس وقع ف دماغي فكرة قصه رايقه لاخواتي اقول لا يخواتي؟😂😂
بصو بقا انا دي اول مره ليا اكتب قصه ف حياتي ومخدتش الخطوه اصلا بالساهل كدا بس اخويا الدكتره @طبيب معتزل اللي ساعدني جامد ف الجزء دا وشجعني اني ابدأ ويلا بينا نبدأ قصتنا

مع بداية يوم جديد ناس فرحانه وناس زعلانه وناس زهقانه في اللي رايح شغله واللي رايح جامعته وفي اللي بتوصل ولادها لباص المدرسه و فيه برضو المناطق الشعبيه بيوت كتير جمب بعض اصوات السوق حيث يباع كل شئ اللي بينادي ع الطماطم واللي بيبيع طعميه
شاب : ثواني كدا تقريبا في خناقه هناك اهي الناس متجمعه تعالى نروح نشوف
صاحبه : يلا علي هنتأخر على المراجعه احنا مش فاضيين
شاب : تعالى بس شكلهم التوأم هما اللي بيتخانقو
صاحبه : لا لو التوأم نروح نتفرج وكسم المراجعه بقا
بيروحو هناك لمكان الخناقه اللي بيكون في سوق احد حارات القاهره بيلاقو الناس متجمعة .. مفيش خرم إبرة حد يدخل منه علشان يتفرج .. متجمعين علي شكل دايرة كبيرة .. في مركزها " السراجي " بطل قصتنا .. واقف في نص كتيبة برغم كترهم إلا ان الخوف كان مسيطر عليهم .. قميصه مخلوع و رابطه من الكمام علي وسطه علشان يبان صدر عريض مليان شعر و أثار جروح قديمة على وشه ماسك خافي ملامحه.. في ضهره جرح بالطول الدم اللي بيسيل منه يقول انه لسة جرح جديد .. كتفه ملزوق في كتف " الحمامصي " اللي حاله ميقلش عن حال صاحبه....
شاب : مش قولتلك التوأم
صاحبه : بس اي كل دول العركه المره دي مع ناس كتير شكلها نهايتهم ولا اي
شاب : بس يعبيط دول نهايتهم مش هتبقا بالسهوله دي كدا هتشوفهم دلوقتي واقفين وقفتهم والباقي دا كله مترقد
صاحبه : طب تراهن؟
شاب : مع انك عارف اني هكسب بس براحتك
صاحبه : و اي اللي مأكدلك كدا؟
شاب : عشان دايما براهن ع الاسود وافتكر ان الاسود مبتخسرش
صاحبه : يعم نتراهن والخسران هيشيل سهرة النهارده
شاب : يبقى حضر فلوسك وانت نازل
نرجع تاني للخناقه اللي كانت قايده نار واقفين على بركة ددمم التوأم واقفين ف ضهر بعض زي ما طول عمرهم ف ضهر بعض والرجاله اللي بيتخانقو معاهم لافين دايره حواليهم
السراجي : فاكر ياض كلمة ابوك ان جالك الموت خده بالرضا
الحمامصي : احاا احنا كدا هناخده بالعرض وهناخده كله اي كل دوول يعم
السراجي : اقف يلا في اي حتى لو كانت النهايه ودي عمرها متكون يعني تبقى واقف صالب طولك كدا "يوجه كلامه للناس اللي بيتخانقو معاهم" اي يوحوش هتفضلو تلفو حوالينا طول اليوم ولا اي
الحمامصي : يلا ياض هي موته ولا اكتر نخش احنا
وبيتقدمو التوأم بالسكاكين اللي ف ايديهم وكان ضربهم كله ف مقتل وبعد ربع ساعه بتخلص العركه والتوأم واقفين في ضهر بعض ورافعين راسهم و واقفين نفس وقفة عمي كريستيانو رونالدو🫡 والناس التانيه واقعين ع الارض اللي مليانه بدمهم في اللي مات وفي اللي مش قادر يقف وفيه اللي بيصارع الموت
اي دا اي الصوت دا؟
السراجي : حكومه يلا اجريي
بيجرو الاتنين كل واحد بياخدلو موتسيكل وبيجري من ناحية وبيختفو م الحكومه ف الشوارع الضيقه اللي بين البيوت اللي عربيات الحكومه مبتعرفش تدخلها
طبعا انت اتسحلت معايا فجأه ومش فاهم اي حاجه تعالى افهمك يعم
اعرفك بقا بينا انا ياسر وشهرتي الحمامصي ١٨ سنه ف تانيه ثانوي ١٩٠سم جسمي معضل م الجيم والكوره بشرتي قمحي شعري كيرلي
التاني بقا ماجد وشهرته السراجي ٢٠ سنه ف تانيه كلية هندسه ١٨٦ سم جسمه معضل فشخ بشرته سمرا شعره كيرلي
افهمك بقا العلاقه بيننا الحمامصي والسراجي اتنين ولاد عم اتربو مع بعض وكبرو ف ضهر بعض واللي يجي ع واحد فيهم يقلبوله حياته جحيم اما بالنسبه لحياتهم ف السراجي ف كلية هندسه والحمامصي ف تانيه ثانوي زي ما قولت وممتازين ف الدراسه بس عيبهم الوحيد هو الشمال حياتهم كلها حشيش ف نسوان ف فلوس ومفيش حاجه شمال بتتعمل هما معملوهاش
افتحلي المشهد الجديد انا قاعد ف عشه فوق سطح وبيخش عليا السراجي
انا : اي يبني اللي أخرك كدا
السراجي : ع ما عرفت ازوغ م الحكومه يعم المهم هنعمل اي ف الجروح والشخابيط دي هنروح مستشفى
انا : ايوا انا بقول كدا برضو نطلع ع اقرب مستشفى بسرعه ويتفتح سين وجيم وبعد ما جرينا م الحكومه نروحلهم تاني برجلينا ونتحبس وابويا ينيكنا النمله يبن المتناكه مش كدا؟
السراجي : امال هتعمل اي؟
انا : اهدى البت منه زمانها جايه اهي هتخيطلنا الحاجات الكبيره والشخابيط دي سيبها تلم لوحدها
بتدخل عليهم بنت زي القمر
البنت : انتو اتعبطتو انتو مش هتهدو غير لما يجرالكو حاجه وتروحو فيها
انا : قابل بقا المحضر الاوسخ من محاضر الحكومه
السراجي : اهدي ي منه مفيش حاجه دا احنا كنا بنجري ب الموتسيكل بس و وقعنا
منه : احاا يعني عبط احنا بقا وهنضدق الكلام دا
السراجي : اعملي نفسك مصدقه ومتكتريش عشان مفيش فيا حيل
منه : وانت مش عايز تقول حاجه انت كمان؟
انا : بغني كوبليه لكايروكي كل الكلام اللي جوايا مش كفايه وميكفيش حتى البدايه لما كنتي واقفه معايا
السراجي : اقفل كسم بقك دا ومتفتحوش غير وانت بتطفح او بتلفلنا حشيش وانتي ي سيادة اللواء انجزي يلا شوفي هتعملي اي
بتطهرلهم منه الجروح وتخيطها كويس
انا : تسلم ايدك ي منه بجد شغل عالي جدا ولا كأنك بتشتغلي ف بهايم
منه : طب ما دي الحقيقه
انا : اظبطي كسم لسانك اللي عايز قطعه دا بقا
منه : ومين بقا اللي هيقطعهولي؟
بيقوم السراجي فجأه وبيشيلها ع ايده
تعالو بقا عشان موصفتلكوش منه
هي ١٦٥ سم ٨٠ ك ملبن بمعنى الكلمه شعرها صابغاه دهبي وبشرتها قمحي وبت جدعه اوي وبتحبنا ومنين ما بنتزنق ف واحد بنعمله معاها😂
منه : نزلني يغبي انت نزلني يعم مبحبش كدا
انا : تقريبا الموتور وقف ومش هيهدى غير لما ينزل اللي تاعبه😂😂
السراجي : انتي بقا تعالي كدا هنخش الاوضه دي عشان عايزك ف موضوع مُلِح جدا
منه : موضوع اي دا وبعدين نزلني الاول بقولك
السراجي : هنغير ع الجرح يبت متخافيش
انا : هو دا اللي مفيش فيك حيل لحاجه بكسمك
السراجي : ريح انت دلوقتي بقا "وبيخش الاوضه ب منه عشان يعملو الواحد التمام ولو انت داخل وعايز سكس واوف اح ف اطلع تاني عشان دي هتبقى تعتبر مش موجوده او هحطها بنسبه قليله عشان بس تخدم احداث القصه بعدين"
انا : طب انا هنزل اروح وانت متعوقش بقا عشان اقولك ع المصلحه الجايه
وبنزل م البيت اللي احنا فيه بعد ما غيرت هدومي اللي عليها ددمم وبركب عربيتي وبطلع ع البيت
ولحد هنا ككانت نهاية الجزء الاول واتمنى يعجبكو وعارف انه جزء صغير وميليقش بيكو بس معلش خصوصا ان زي ما قولتلكو دي اول مره ليا اكتب فيها وكنت متردد لحد ما اخدت الخطوه بتشجيع اخويا @طبيب معتزل ومستني رأيه ف الجزء دا وارائكو كلكو اهم حاجه تكون الاراء دي تشجيع بس عشان انا راجل متعجرف ومبقبلش بالنقد ولا بالرأي الاخر ولا برأي رضا عبدالعال وطبعا بهزر انقدو عادي براحتكو ولو لقيتو فيه اي حاجه غلط ف الجزء قولولي عليه عشان اصلحه طبعا واستنوني ف الجزء الجاي وسلااام

الجزء الثاني

اهلا بيكو في جزء جديد ومتأخرتش عليكو اهو زي ما طلبتو والجزء دا قد اللي فات ٤ مرات وانا عارف ان الجزء اللي فات كان قصير اصلا بس كان بداية وبشوف رأيكو وتشجيعكو هو اللي حمسني انزل الجزء دا بسرعه كدا واسيبكو بقا مع الجزء قراءه سعيده🤍

رجعت البيت ركنت العربيه وطلعت الشقه فتحت ودخلت خدت غيار ودخلت الحمام وقفت تحت الدش و سرحت في ازاي بقينا انا وماجد كدا وبقينا بنعمل كل حاجه شمال وبنقتل ونسرق وسرحت كدا وافتكرت الماضي

فلااش باااك سنه ونص

كنت في حجز كوره انا وماجد وخلصنا وطلعنا على شقه تبعنا بنسهر فيها وكان معاه حشيش شغلنا اغاني وقعدنا نلف ونشرب لحد ما روحنا في النوم
وصحينا تاني يوم مكاننا
انا : يخربيتك على بيت الحشيش بتاعك هنروح ازاي دلوقتي واحنا بايتين برا من امبارح
ماجد : هنقولهم ان واحد صاحبنا وقع في الحجز وروحنا بيه المستشفى وبيتنا معاه ومعرفناش نكلمهم عشان تليفوناتنا فصلت
قومنا ظبطنا نفسنا وقفلنا الشقه ومشينا رجعت البيت ودخلت لقيت ابويا قاعد بيتفرج ع التلفيزيون فتحت الباب ودخلت
ابويا حسان القاضي 43 سنه 180سم محامي مهتم بصحته جسمه رياضي وعصب ناشف
ابويا : شرفت يا بيه اي اللي اخرك برا لدلوقتي انت اي فاكر ان ملكش كبير وبتتسرمح في الشوارع طول الليل وتبات برا براحتك لا انت لو فاكر اني خلاص كبرت وهسيبك تبوظ وتنحرف يبقى تفوق كدا بدل ما افوقك انا
انا : خلاص خلصت؟ على فكرا تمثيلك اوحش من حسن ابو الروس ثم اي اللي بتسرمح ف الشوارع طول الليل دا انا كنت في حجز كوره انا وابن اخوك و واحد صاحبنا وقع وروحنا بيه المستشفى وفضلنا بايتين معاه ومعرفناش نكلمكو عشان موبايلاتنا فصلت!!
وبعدين اي تنحرف دي الكلمه دي انتهت من ساعة اخر مره برشلونه خد التشامبيونز فيها والنهائي كان في ويمبلي!!
ابويا : لامؤاخذه اندمجت شويه
انا : ولا يهمك ي بوب امال امي فين
صوت من ورايا : انا هنا اهو يا روح امك انت كنت بايت فين من ورانا لا وعاملي فيها ناصح اوي وحاطط مخده ف سريرك طب بعد كدا ي ناصح ابقى غطي المخده كلها مش سايبلي نصها مكشوف
امي نجوى المرشدي 38 سنه ست بيت مصريه واكيد يعني مش هوصفلك امي صباح الفل
انا وبهرش في دماغي : تصدقي مجاتش في بالي انا قولت انك هتفكريها راسي ومش هتاخدي بالك المره الجايه هبقا اخد بالي ي ست الكل
امي : كنت فين يلا تلاقيك كنت مع الصايع التاني ابن ريهام ما انا عارفاكو شوية بايظين
ريهام دي تبقا مرات عمي و في نفس الوقت خالتي عندها 40 سنه متجوزه من عمي عمار القاضي عنده 45 سنه 183 سم جسم رياضي عشان مهتم بنفسه شغال مهندس برمجيات
انا : ي امي انتو دايما ظالمينا كدا دا احنا كنا بنصلي الضهر وبعد كدا طلعنا قضينا ع الماسونيه و واحنا راجعين عدينا حررنا فلسطين بالمره كانت ف طريقنا وبعدين مالك ي ست نوجه داخله فيا شمال ليه يا قمر انت يا جميل "وقمت رايح نحيتها كدا ومركبها الهوا وجاري وهي بتضايق فشخ م الحركه دي" قامت قالعه الشبشب وحادفاه عليا بس مجاش فيا قمت لافف وشي ولسه بقولها مجاش فيا لقيت الفرده التانيه لبست في وشي
انا : تسلم ايدك يا سيد المعلمين وقمت داخل اوضتي مرمي على السرير وروحت في النوم صحيت على صوت مريم اختي بتصحيني عشان الغدا مريم اختي دي بقا بونبوناية العيله عندها ٥ سنين بس شقيه اوي والعيله كلها بتحبها
مريم : اثحى بقا يا عم اثحى بقا وبتزق فيا
انا بصوت نعسان : عايزه ايه يبت انتي سيبيني انام
مريم : قوم ييا عسان اياتي دهز وعمو عماي وخايتو ييهام بيا وثاحبت الثايع (هي لدغه وحروفها كلها بايظه) وبعدين اي بت دي اثمي الانثه مييم
ترجمة كلامها : (قوم يلا عشان الاكل جهز وعمو عمار وخالتو ريهام برا وصاحبك الصايع وبعدين اي بت دي اسمي الانسه مريم)
انا : انسه اي يا طفله يا سئيله انتي انتي هتشتغلينا ولا اي وبطلي رخامه واطلعي يلا عشان معلقكيش من رجلك
هووب طاااخ صوت لسعة قلم على وشي من صوابعها الصغيره وقامت تجري وانا طلعت اجري وراها قامت مستخبيه ف حضن عمي وبتقوله الحق يا عمو عاوز يضربني وانا مش عملتله حاجه (هكتب كلامها حلو بعد كدا وانتو تخيلو اللدغه بقا😂😂)
عمي : هو كان يقدر يلمسك وانا كنت اقطعهولك من فخاده دي
طلعت م الاوضه ورايح عليها وهي على رجل عمي وبقولها و**** ما هسيبك تعالي هنا
عمي : لو راجل مد ايدك عليها وانا اكدرك هنا وانت عارف تكديرتي
انا : يعم هي اللي لسه واكلاني بالقلم في الاوضه جوا
عمي : واي يعني مريومه حره تعمل اللي هي عايزاه ولا مش عاجبك يا سواق يا حقير
مريم : ايوا يا ثواق
انا : ماشي يعم اللي انت شايفه امال ابويا فين
عمي : في المكتب بيظبط ورق وطالع اهو (احنا عندنا اوضه في الشقه ابويا عاملها مكتب صغير كدا بيعين فيه ورق شغله وكدا يعني)
انا : ومراتك واختها فين كدا مش شايفهم
قبل ما يرد عليا سمعنا صوت اااااه حد بيتوجع جامد والصوت طالع من المطبخ
عمي : قابل بقا دا انتو ليلتكو سوده
دخلت بسرعه اشوف اي الصوت دا لقيت امي ماسكه ماجد من ودانه وهو قاعد على ركبه على الارض من الوجع ويقولها يا ستي اتهدي بقا وسيبيني حرام عليكي
انا : حرام عليكي يا مفتريه سيبي الواد "وداخل كدا عشان احوش عنه لقيت خالتي قامت طالعه من ورا التلاجه من ورايا وقامت ماسكاني انا كمان من وداني وقارصه جامد قمت نازل على ركبتي جمب ماجد"
انا : اي يا وليه انتي دا انتي كنتي مستخبيه فين
خالتي ريهام : وانت مالك انت وبعدين انا عايزه اعرف بقا انت كنت بايت فين انت والصايع دا امبارح وراجعينلنا النهارده
انا : يا ستي كنا في حجز كوره و واحد صاحبنا وقع على راسه وروحنا بيه المستشفى كشفو على رجله طلع عنده كسر في دراعه اليمين راحو مخيطينهوله وعلقوله محاليل واحنا فضلنا جمبه طول الليل عشان الواد وحيد و امه في الجيش وابوه في المستشفى بيولد يا عيني
خالتي : اه يا عيني تصدق صعب عليا وقامت قارصه على ودني جاامد قمت قايل اااه بصوت عالي في دخلة ابويا وعمي
ابويا : حرام عليكو سيبو العيال في حالها بقا وعايزين نتغدا
امي : ماشي حسابنا معاكو بعدين عشان الغدا بس وسابونا وقومنا انا وماجد وطلعنا الصاله برا
فوقت من سرحاني على باب الحمام بيترزع مره واحده جامد ويتفتح انا اتخضيت وكنت هتزحلق وببص لقيت ماجد واقف على باب الحمام وعمال يضحك على منظري وانا مخضوض
انا : انت مش هتكبر بقا يا ابن المتناكه وتفكك من حركات العيال دي كنت هتقطعلي الخلف بكسمك
ماجد : واللله يسطا منظرك يموت من الضحك😂😂
انا : طب اطلع برا هخلص واجيلك عشان فيه مصلحه خلصت وطلعت من الحمام لقيت ماجد قاعد يتفرج على التليفزيون ومولع سجارة حشيش ومندمج اوي وبيتفرج وهو متمزج ببص اشوفه مشغل ايه على الشاشه ينهاار اسود ايي دااا لا دا انا لازم اولعلي جوب انا كمان عشان اعرف اتفرج بمزاج عزيزي المشاهد انها مباراة ريال مدريد ومانشستر سيتي مباراة الريمونتادا التاريخيه انه الملكي يا ساده وقعدنا نسمع الماتش لحد ما خلص
ماجد : ها مصلحة اي اللي عايزني فيها
انا : شنطة فيها كام فرش حشيش على شوية بدره وكام شريط كدا احنا علينا نجيبها من البدو في مطروح ونسلمها لسعيد قرمط ولينا %15 من تمن الحاجه
ماجد : بس سعيد دا راجل ابن متناكه ومبرتاحلوش
انا : يعم هو انا بقولك اكتب عليه واتجوزه دي مصلحه وطول ما مشوفناش منه حاجه يبقا خلاص اشطا
ماجد : انت مالي ايدك من الحوار دا؟
انا : كل حاجه مترتبه و واقفه على التنفيذ بس
ماجد : والتنفيذ امتى؟
انا : كمان يومين
ماجد : ماشي انا هقوم اذاكر شويه عشان الامتحانات داخله علينا
انا : انا نفسي اعرف انت مهتم اوي كدا بالمذاكره ليه ما احنا شغالين زي الفل اهو ومعانا فلوس حلوه وبيت وعربيتين دا حتى ليدي دارك بتتريق علينا وبتقول ازاي بيعملو كل دا وممتازين في الدراسه
ماجد : انت ناسي بكسمك ابويا وامي وابوك وامك كانو عايزين اي؟ يا ماجد انت اشطر مهندس برمجيات وانت يا ياسر هتبقى اكبر محامي في البلد وبعدين مين ليدي دارك دي؟
انا : لا متاخدش في بالك انا قايم انا كمان
وقومنا احنا الاتنين كل واحد دخل اوضته ذاكرنا شويه ونمنا صحيت الصبح نزلت اجري في الشارع ساعه زي ما متعود ورجعت وانا طالع على السلم لقيت مدام ابتسام جارتي واقفه في العماره من تحت ومعاها اكياس كتير مدام ابتسام 42 سنه 166 جسم كيرفي ابن متناكه تشوفه زبك يقف تلقائي ويقولك لو دكر نيمني الشارع كله تقريبا هيجان عليها بما فيهم انا متجوزه من استاذ منتصر 47 سنه راجل محترم موظف تخين شويه و بكرش عيبه الوحيد انه بضان ودمه تقيل وايفيهاته ارخم من عرضيات محمد هاني عندهم مازن 18 سنه من سني عيل بضان برضو شبه ابوه ونورا 22 سنه 170 جسم فرنساوي مرسوم بالمسطره واميره 18 سنه توأم مازن 160 جسمها كيرفي وملبن كدا زي امها وبتحبني بس انا كارفلها عشان شرموطه اخرها انام معاها كام مره بس
المهم عرضت على مدام ابتسام اساعدها
ابتسام : لا يا ياسر شكرا مش عايزه اتعبك معايا انت شكلك كنت هبطان اصلا
انا : لا طبعا انتي بتقولي اي بس تعبك راحه وبعدين الجيران لبعضيها هاتي عنك بس وشيلت الاكياس وجيت رايح ناحية الاسانسير لقيتها بتقولي لا الاسانسير بايظ انا هنا جردل مياه ساقعه اتحدف عليا الست معاها اكياس كتير نيك وتقيله وساكنه ف السابع في وش شقتنا وانا كنت عملت فيها البطل خلاص ومينفعش ارجع في كلامي طبعا زي ما انتو متوقعين شيلت الاكياس دي كلها وطلعت السابع وعلى ما وصلت كنت جبت جاز حرفيا مش عرق وهموت
ابتسام : معلش بقا تعبتك معايا
انا في سري : تعبتيني اي يا مره يا بنت المتناكه دا انا اتفشخت ورديت عليها لا متقوليش كدا تعبك راحه
ابتسام : شكرا يا ياسر يا ريت كل الشباب زيك بجد واولهم مازن ابني انت محترم انت وماجد اخوك ومن ساعة ما جيتو والكل بيحبكو وبيحلف ب احترامكو يا ريت مازن ابني زيك
انا في سري : صدقيني بلاااش😂 ورديت عليها **** يخليكي يا طنط
ابتسام : لا طنط اي بقا قولي يا سوما كل اللي قريبين مني بيقولولي يا سوما
انا : ماشي يا سوما
واتفتح باب شقتهم وطلع منتصر وعياله اللي رايح المدرسه واللي رايح الجامعه وهو رايح شغله
منتصر : صباح الخير يا ياسر اخبارك اي
انا : الحمد**** يا استاذ منتصر صباح النور
اميره : ازيك يا ياسر عامل ايه
انا : الحمد**** يا اميره كويس انتي عامله اي
اميره : الحمد**** كويسه معادش حد بيشوفك يعني مختفي كدا
انا : مش مختفي ولا حاجه انا موجود اهو
اميره : اي رأيك لو فاضي تعدي عليا النهارده نروح الدرس سوا لو معندكش مانع
انا : عادي معنديش مانع
منتصر : درس اي دا
انا : درس احياء
منتصر : احياء شعبيه هاهاهاهاهاهاها
انا بصوت واطي : دمك كرشه يا ابن المتناكه كسم بضانك الكبيره
منتصر : بتقول حاجه يا ياسر
انا : لا بقول دمك زي العسل يا استاذ منتصر اسيبكو انا بقا وادخل شقتي سلام عليكم
ولسه بفتح باب الشقه نسمع صوت
الصوت : هيهيهيهي يا ماجد بقا ي واد شقي
نورا : اي دا اي الصوت دا
انا : وكنت حرفيا واقف في نص هدومي من الاحراج : لا دا زمان ماجد بس ناسي التليفزيون شغال والصوت عالي
صوت ماجد من جوا : يا بت اثبتي بقا مش عارف ادخله
مازن : اي دا يدخل اي!!
انا : الحجر مش عارف يدخل حجر البطاريه في الريموت عشان يوطي الصوت
نورا : طب الحق ادخله بسرعه عشان تدخل انت كمان قصدي الحجر طبعا وتوطي الصوت عشان الجيران وقامت غامزه كدا من غير ما حد ياخد باله
انا : طب عن اذنكو بقا عن اذنك يا سوما
وقفلت الباب ودخلت روحت على اوضة ماجد فتحت الباب وزي ما الكل توقع البيه معاه واحده
انا : يبن العرص كنت هتفضحنا قولتلك 100 مره لو عايز تنيك عندك ٤ شقق تانيين انما الشقه دي متجيبش فيها نسوان عشان منتفضحش
ماجد : معلش يسطا بس كنت مش قادر روح انت شوف هتعمل اي وانا هخلص الواحد دا وهمشيها
ما تثبتي بقا يا بنت الشرموطه بكسك دا
انا : وكمان مش عارف يعني فاضحنا في الفاضي وكمان مش عارف تنيك شكلك بقا زي الكلوت الفتله لا بيستر ولا بيداري
ماجد : امشي يبن المتناكه وقام حادفني ب ازازة المايه اللي كانت جمبه
دخلت خدت دش وغيرت هدومي وطلعت قعدت اذاكر شويه لحد معاد دروسي
جيه معاد درس الاحياء وعديت على اميره عشان اخدها معايا زي ما اتفقنا واحا على اللي شوفته البت لابسه بنطلون اسود جينز ضيق جامد ومجسمها كأنها عريانه وطيزها هتفرتكه وكسها متحدد و واضح للأعمى ولابسه فوق كروب توب ابيض حمالات وشق بزازها باين و واصل لحد نص بطنها ولو رفعت ايدها بيبقا لحد تحت بزازها بالظبط
انا : احا!! اي دا!!
اميره : في اي؟
انا : اي اللي انتي لابساه دا؟
اميره : عجبك؟
انا : عجبني اي وزفت اي انتي تروحي تغيري الزفت دا حالا ي اما هسيبك وامشي انا مش مستعد تمشي معايا في الشارع كدا ومصر كلها تبص عليكي انا مش مركب قرون
اميره : بتغير عليا؟🥺
انا وكنت خلاص اتبضنت من برودها وعايز اقفل حوار انها بتحبني دا : لا مبغيرش عليكي انتي بتتشرمطي وانا عارف كل حاجه عنك ودا مليش علاقه بيه بس طول ما انتي ماشيه معايا تبقي مظبوطه واعملي حسابك ان دي اخر مره تروحي معايا فيها انا مرضيتش احرجك عشان كنا قدام ابوكي ولو سأل مش عايز اقوله بنتك شرموطه ويلا خشي غيري دا كله حالا
اميره وعنيها كانت مرغرغه بالدموع وفي دمعه نزلت : حاضر انا اسفه
انا وكنت اتبضنت اكتر عشان عيطت : بسرعه عشان مش هفضل مستني كتير
اميره : حاضر يا ياسر بس على فكرا انا مش كدا انا مش اللفظ اللي انت قولته دا ودموعها نزلت ودخلت بسرعه وانا واقف بقول اي الغباء دا ما يمكن تكون مظلومه فعلا وبتحبني وكل الكلام اللي بيتقال دا كدب انا ليه مفكرتش قبل ما اهينها كدا وكانت هي غيرت هدومها وخرجت وكانت عينيها حمرا شويه و وشها حزين زي اللي ماتله حد وروحنا دخلنا الدرس في جنب تاني عند ماجد كان لبس ونزل الكليه عشان كان عنده سكشن مهم الحضور بدرجات وصل الكليه وركن عربيته ودخل المدرج ومن حظه النحس ملقاش مكان فاضي غير في البنش الاول وطبعا انتو عارفين يعني اي البنش الاول يعني كل معرصين الدكاتره والدحيحه والعيال اللي لابسه نضارات كعب كوبايه وحاطه جيل على شعرها ومسرحاه على جمب دخل قعد ودخل الدكتور بعده وقعد بقا هاتك يا ايفيهات يا بضان لدرجة ان من كتر بضانها انا مستبضن اكتبها وقعد يحكي على نزواته وصراعاته اللي كان دايما فيها البطل المغوار وانه كان رحاله اكتر من ابن بطوطه ولف العالم كله و في وسط كل دا
الدكتور : عارفين يا ولاد مره وانا في المانيا سنة ٩٨....
ماجد قاطعه في الكلام : على ما اظن يا دكتور احنا نازلين من بيوتنا عشان نحضر سكشن عليه درجات مهمه وتشرحلنا الماده مش عشان تحكيلنا عن بطولاتك ونزواتك اللي اللله اعلم حقيقيه اصلا ولا لا
الدكتور : انت اتعبطت في دماغك يلا ولا اي انت ازاي تكلمني بالطريقه دي يلا وكمان بتكدبني انت باين عليك اتهبلت على الاخر او متربيتش
ماجد لما لقاه بيتكلم كدا وبيشتمه دخل فيه شمال : اه يعم بكدبك عادي انت فاكر نفسك أيه عشان كلامك يبقى مصدق اوي عندنا ولا اي وبعدين باين من كلامك اصلا انك راجل كداب المانيا اي اللي روحتها سنة ٩٨ وانت لسه من شويه قايل انك سنة ٩٨ كنت في امريكا في الكليه وقعدت هناك ٤ سنين وانت اصلا تلاقيك متخرج من الجامعه اللي على ناصية حارتكو و اه يعم انا متربيتش وريني بقا هتربيني ازاي
معرص من اللي قاعدين : يمكن اتلخبط عادي ما كلنا بنغلط ودا مش بيديلك الحق انك تكلمه بالطريقه الزباله دي اللي بتدل على انك متربيتش فعلا
ماجد : بس يلا يا معرص انت ابلع لسانك واخرس بدل ما الزقلك النضاره دي في وشك لاخر حياتك
الدكتور : انت كدا زودتها اوي وعديت حدودك يا زباله وقام رافع ايده عشان يضربه بالقلم ماجد قام ماسك ايده وقام هابده بالدماغ كذا مره ورا بعض الدكتور داخ وكان هيقع قام ناده للامن وقالهم ارمو الحيوان دا برا وانت ابقى قابلني لو اتخرجت من الكليه دي طول ما انا شغال فيها
ماجد خد بعضه وهو مبضون وخرج ركب عربيته ورجع البيت
عندي انا كنا خلصنا الدرس وراجعين دخل علينا واد رفيع كدا شكله في العشرينات بس رفيع فشخ والضرب والمخدرات ناحلين كسمه واميره اول ما شافته اتوترت فشخ
هو : اي يا اميره مبترديش عليا ليه
اميره : خالد! انت اي اللي جابك هنا امشي دلوقتي وهبقا اكلمك بعدين
خالد : لا مش همشي يا شرموطه غير لما اعرف مبترديش عليا ليه زوبري معادش بيكيفك ولا اي اوعي تكوني مبترديش عليا عشان العيل الخول اللي واقف جمبك دا طب ما انتي متفقه مع محمد انك رايحاله الشقه النهارده
هي سكتت ومعرفتش ترد وبصت في الارض
انا قمت حاطط ايدي على كتفه : بص يسطا انت دخلت عليها واتكلمت معاها ومش عامل حساب ان فيه راجل واقف معاها وقعدت تقولها شرموطه وزوبري وانا كل دا ميخصنيش لانها طالما سكتت يبقى انت عندك حق انا كل اللي يهمني يا ابن المتناكه انك بتقول عليا انا عيل خول وقومت هابده بالقلم على اخري قام واقع على الارض وقايل اااه و**** ما هسيبك يا ابن المتناكه وقام مطلع مطوه من جمبه وبيقوم من على الارض قمت خابط ايده اللي فيها المطوه بالرجل المطوه طارت وقمت قاعد على صدره ونزلت ضرب ب ايدي الاتنين في وشه لحد ما الناس قوموني من عليه وهو مش قار يقف ولا يصلب طوله من الضرب اللي خده و وشه كله مليان ددمم قومت وبصيت لاميره ومشيت وهي جات ورايا ومشينا واحنا ساكتين لحد ما هي اتكلمت
اميره : على فكرا يا ياسر انت فاهم غل...
انا : اقفلي بقك واخرسي خالص لحد ما نوصل عشان مطلعش ميتين اهلك مفهوم؟
اميره : ......
انا بزعيق : مفهوم؟
اميره بخوف من نبرة صوتي : مفهوم مفهوم خلاص
وصلنا العماره وطلعنا السابع وكل واحد دخل شقته وانا قفلت الباب ورايا وانا مبضون وبعدين ثومت ضاحك وقايل قال وانا اللي كنت بقول انا غبي وازاي اكلمها كدا وممكن يطلع كل دا كدب😂😂
وبعدين دخلت عملت اكل و وانا قاعد بتغدى دخل عليا ماجد وهو مش طايق نفسه ومبضون فشخ
انا : مالك ي خالتي اتطلقتي ولا اي
ماجد : ولا ي ابن المره انت بقولك اي انا مش فايقلك
انا : دا شكله حوار كبير شكلك نزلت الكليه وملقيتش الكليه
ماجد : خد بالك عشان وقفتك مع منتصر خلتك تتعدى منه اهو وبقيت بضان زيه
انا : اومال في اي يعم مالك
ماجد : روحت الكليه
انا : عروستي
ماجد : يعم بطل بيض بقا
انا : ما انت اللي بتقول حاجات غريبه اي اللي روحت الكليه استنتج اي يعني ولا دي جمله خبريه زي شرب احمد اللبن كدا ما تقول يبني مالك في اي
قعد يحكيلي اللي حصل معاه في الكليه النهارده وخلص لقاني مبردش عليه بيبص عليا لقاني بسمع ماتش الكلاسيكو اللي عمي كريم بنزيما شمطهم هاتريك فيه ولما سألوه اين تقع برشلونه قالهم على زبي
ماجد : يعني يبن الوسخه مكدرني احكيلك بقالي نص ساعه وانت بتسمع كسم الريال
انا : خخخ لما تيجي تتكلم عن ريال مدريد ي خول انت تتكلم ب احترام وتقوم تقف وتحط ايدك جمبك وبعدين حوارك دا حله سهل اصلا بس شمال ف مينفعش احنا اللي نعمله
ماجد : متقوليش نجيب رجاله تخطفه وتنيكه وتصوره عشان اتهرست اوي وبضان اوي
انا : لا يعم مش هقولك كدا انت شكل قصص نسوانجي لحست دماغك احنا اللي هنخلص الحوار دا بس مش احنا اللي هنخلصه
ماجد : عروستي ما تنجز يعم انت هتنقطني بالكلام يخول
انا : لا لو هتقل ادبك انا اطلع انام واسيبك طيزك تاكلك كدا
ماجد : عليا النعمة لو ما اتكلمت وقولت الحل لاقوم احط علم ريال مدريد اللي انت معلقه دا في طيزك
انا : خلاص يعم الحوار دا يخلص شمال ف التوأم اللي هيخلصوه مش احنا عشان احنا مينفعش يتمسك علينا حاجه
ماجد : مش فاهم طب ما احنا التوأم يبني!!
انا : احنا هنا مش التوأم هنا احنا ياسر وماجد الاخين اللي معاهم شوية فلوث ورث وقاعدين في حته نضيفه عشان دروسهم وجامعتهم انما التوأم دول الحمامصي والسراجي ولاد العم اللي واقفين في وش الدنيا بطولهم ومفيش شمال معملوهوش افهم كدا ( وافهم انت كمان ي زوز عشان شكلك توهت مني احنا عندنا حياتين الاولى هي الاتنين الاخوات المحترمين اللي الناس كلها بتحبهم والتانيه هي الحياه الشمال بتاعة التوأم)
ماجد : فهمتك
انا : قوم جهز العده وتعالى
ماجد : خلصانه
غاب ربع ساعه كدا ورجعلي بشنطتين حدفلي واحده ولبس التانيه على ضهره ونزلنا م البيت خدنا تاكس وروحنا شقه في منطقه شبه شعبيه كدا طلعنا فتحنا الشقه ودخلنا فتحنا الشنط كان كل شنطه فيها شوية فلاشات ومسدس وخنجر وسويت بانتس اسود ساده وهودي اسود ساده وكاب اسود وماسك اسود زي بتوع العمليات الخاصه كدا خدنا الفلاشات ودخلنا اوضه م الاوض وكان فيها اجهزة كمبيوتر وشاشات متوصله ببعض وكلهم متوصلين بجهازين ماك بوك دول المتحكمين فيهم ومحطوطين على المكتب كدا وقدامهم كرسيين قعدت انا وماجد وبدأنا الشغل الاول جيبنا رقم الدكتور وكان موبايله مش متأمن حلو دخلنا ع الموبايل وملقيناش اي حاجه تدينه ف ماجد اتبضن اكتر
انا : انت عبيط يسطا انت مش شايف موبايله لما دخلنا لقينا ايه
دا حرفيا ولي من اولياء **** الصالحين مفيش غلطه في حياته راجل دوغري وصح %100 ودا يدل على ايه؟
ماجد : ان السكه دي مش هتنفع معاه وعشان كدا اتبضنت
انا : انت شكلك لغيت عقلك خالص انت ناسي القواعد ولا اي اول واحد تشك فيه هو اللي تقول عليه دا اخر واحد يعمل كدا فيما معناه ان مفيش حد صح وعدل اوي كدا
ماجد : طب والعمل
انا : فيه حل هو متعب شويه بس انا متأكد انه هينجح
ماجد : قول
انا : احنا نشوف كل الاجهزه اللي عنده في البيت موبايلات عياله ومراته واجهزتهم واللاب وكل حاجه
ماجد : بس دا هياخد وقت ومتعب شويه
انا : خلاص نقوم نروح وقضي بقى باقي حياتك في الكليه عشان انت مكسل ي ابن المتناكه
ماجد : خلاص يعم يلا
وبدأنا الشغل وقعدنا لحد ما الليل دخل لحد ما خلصنا واحا ع اللي شوفناه الدكتور طلع مركب القرون وبناته ومراته شراميط وهو اللي بيمسكلهم الفوطه وابنه طلع خول واصحابه بينيكوه والدكتور دا طلع بينام مع ستات امهااات طلبه عنده في الكليه مقابل انه ينجح عيالهم و من وسط الستات دي مراتات رتب في الجيش والشرطه ومراتات رجال اعمل اقل واحد فيهم لو عرف هيمحي اسم عيلته من الوجود
ماجد : احااا اي كل داا دي الناس دي طلعت اوسخ مننا
انا : بس دماغه عاجباني مخبي الحاجات دي كلها على جهاز تاني بشبكة مختلفه ومأمنه بس بكسمه عامل الوصول للجهاز دا من اللاب الخاص بتاعه يعني كسم الغباء😂
ماجد : طب وبعدين هنعمل ايه دلوقتي
انا : انا اقولك هنعمل ايه......يتبع
ولحد هنا خلص الجزء دا ومستني رأيكو ولو فيه حاجه غلط يا ريت تقولولي احاول اصلحها وتاني بكرر شكري لصاحبي وحبيبي @طبيب معتزل اللي شجعني كتير واداني افكار اكتر ولحد دلوقتي بيشجعني🤍

الجزء الثالث

جزء جديد وبنزل الاجزاء بسرعه اهو عشان بصراحه كلامكو هو اللي بيشجعني وبيخليني انزل الاجزاء بسرعه🤍

قومنا لبسنا هدوم التوأم اللي كانت ف الشنط وخدنا السلاح ونزلنا روحنا عند بيت الدكتور واول ما وصلنا لبسنا الماسكات و هو كان عامل البيت بتاعه شقه واحده بس دورين وكبيره وقدامها جنينه زي الفلل بالظبط و في منطقه هاديه وطلعنا ع المواسير لحد ما وصلنا شباك الحمام ولسه رايح اكسر الشباك لقيت منظر ابن متناكه فااجر لقيت بنته واقفه بتاخد دش و يا ويلتاه ع اللي شوفته البت جسمها ابيض مفيش شعرايه وبزازها كبار ومشدودين وطيزها مدوره كدا وبيضه من اللي هي بتترج في الاسبانكات دي وشعرها اسود بني وعاملاه كيرلي وشفايفها كبيره وقطع تفكيري صوت ماجد
ماجد : انت وقفت ليه يبني انجز انا مش قادر انت تقيل وهنتزحلق من على الماسوره
انا : استنى بس انت مش شايف اللي انا شايفه
ماجد : يعم مش عايز اشوف افتح كسم الشباك وادخل يلا مش قاادر
انا : يعم اهدى بنته جوا بتاخد دش
ماجد : يعم كسمها افتح وخش اقتلها بدل ما اموت اناا
انا : خلاص استنى بتنشف جسمها وطالعه اهي
البت خلصت وطلعت وانا فتحت الشباك ودخلت وماجد دخل ورايا واول ما دخلنا قام ساند ع الحيطه وكان هيقع من طوله
انا : مالك في اي😂
ماجد و هو بينهج : انت لازم تخس يسطا يا اما بعد كدا انا اللي اطلع الاول
انا : لا يعم انا مش هضيع الفورمه عشان انت مش قادر تشيلني ابقا اطلع انت الاول بعد كدا ويلا قبل ما حد يحس بينا
ودخلنا الشقه نتسحب وكان مع كل واحد فينا ازازة مخدر دخلنا ع الولاد خدرناهم وبصراحه انا كنت هموت واعمل واحد مع البت اللي كانت بتستحمى بس مسكت نفسي عشان نخلص بسرعه
ودخلنا الاوضه عند الدكتور انا قعدت على كرسي قدام السرير وماجد راح قعد ع السرير جمب مراته ونزل تحت الغطا وقومنا شادين اجزاء السلاح ف نفس الوقت ف الدكتور ومراته قامو وهما مخضوضين والدكتور شغل النور لقاني ف وشه
قاللي : انت مين
انا : لا انا هنا بس اللي بسأل صح يا سراجي
السراجي وقام قافش بز مرات الدكتور : صح ي اخويا و وصف مرات الدكتور هي نسخه من جسم الورا جنسون بس بشرتها اغمق سيكا
قامات قايله : اااه انت بتعمل اي ي حيوان
السراجي : قام قافش بزها تاني اجمد من الاول وقايلها اهو كدا هنبدأ نغلط بقا
انا : ركز معايا انت ي كتور وسيبك منهم اهم حاجه بس تحاول ترضيني عشان متندمش
مراته : انا مستعده اعملكو اي حاجه وخدو اي فلوس بس سيبوني انا وجوزي وعيالنا في حالنا
السراجي : شوف يا اخي برغم انها شرموطه بس طلعت جدعه و**** انت خساره فيها يا ترى صدمتها هتبقى عامله ازاي لما تعرف انه بيخونها مش بس بيعرص عليها
مراته : الكلام دا بجد؟
الدكتور بتوتر : اكيد لا يا حبيبتي دا كدب دول حراميه انتي ازاي مصدقاهم
مراته : اومال اتوترت كدا ليه لما هو كدب
الدكتور : انا متوتر بس من الموقف يا حبيبتي لكن انا عمري ما......
انا قاطعته : خخخخخخخ جرا اي يا ولاد المتناكه انتو فاكرين نفسكو في محكمة الاسره احنا جايين هنا لغرض معين مش سرقه وهتنفذه عشان متندمش صدقني
الدكتور : انا موافق على كل طلباتكو بس سيبونا في حالنا
انا : طب دلوقتي انت عندك طالب في الكليه اسمه ماجد عمار القاضي اللي انت عملت معاه مشكله النهارده وهو زعل منك جامد ف الباشا لما زعل قال تعمل ايه تعمل ايه وقال يدور وراك لحد ما عرف عنك كل حاجه بداية من تعريصك على الشرموطه وعيالكو مرورا ب ابنك الراجل اللي بياخد فيها وخرم طيزه اوسع من نفق الشهيد احمد حمدي لحد النسوان اللي انت بتنيكها عشان عيالها تنجح واللي لو واحد بس من اجوازاتهم عرف انت طبعا عارف هيعمل فيك اي صح يا سراج.... يا ابن الاحبه انت بتعمل اي هو دا وقته
السراجي : لا مؤاخذه يا اخويا بس مش قادر امسك نفسي وانت عارف نقطة ضعفي البيج بوبس وهي عليها جوز بوبس قشطه يستاهلو الاكل
انا : يخربيت بتاعك اللي انت شايله على كتفك دا وبصيت للدكتور المهم نرجع لكلامنا الباشا جالنا وقالنا نسلم الحاجات دي للناس اللي انت بتنيك ستاتهم وهما يتصرفو معاك بس انا هديته وقولتله بلاش احنا نقرص ودنه المره دي بس قالي عشان خاطرك يا حمامصي هخليها قرصة ودن المره دي وبعتنا ليك وبيقولك بكرا الصبح تكون اتصرفت مع المعيد وقرار الرفد اللي طلع يرجع تاني وانت بنفسك تستناه على باب الجامعه لحد ما يوصل بقا وقت ما يحب وتعتذرله قدام الجامعه كلها وتطلب منه السماح وتقفله درجاته مع توصيه منك لباقي الدكاتره واخر كل سنه يطلع ب امتياز لحد ما يتخرج عشان ميزعلش منك
الدكتور : بس كدا انا مش هعرف احط وشي في وش الطلبه تاني ارجوك يا استاذ حمامصي قوله هيرجع وهينجح ب امتياز بس بلاش الاعتذار قدام الجامعه
انا : انا قولت من الاول انت شكلك متعب ومش عايز تعيش ولا خايف على ولادك وقومت شادد الاجزاء ورافع السلاح في وشه
الدكتور : لالالا خااص خلاص انا اسف و**** هعملكو كل اللي انتو عايزينه بس بلاش تقتلونا يا استاذ حمامصي قومت انا ضاغط ع الزناد وطلعت الخزنه فاضيه و ببص عليه لقيته عملها على روحه
انا : يا اختي بطه انتي عملتيها على نفسك من الخوف 😂😂اسمع يلا الباشا بيقولك اللي طلبه دا يتنفذ بالحرف يا اما هملى الخزنه دلوقتي واخلص عليكو و اولع في البيت و قرشين والمحضر يتقفل قضاء وقدر
الدكتور : حاضر و**** قوله هعمله كل اللي هو عايزه بس سيبونا في حالنا
انا : كدا اتفقنا بس اعرف انا زي ما عرفت اوصلك دلوقتي هوصلك تاني ولو تفكيرك خانك تروح تبلغ بعد ما نمشي انا مش هقتلك انا هسلم الحاجه اللي معايا لاصحابها وهما هيعرفو يخلوك تتمنى الموت فاهم؟
الدكتور : فاهم
انا : يلا بينا يا سراجي وببص عليه لقيته مقلع الست هدومها وبيلعب في كسها قمت ساحبه من قفاه ومخدر الدكتور ومراته وقايله بقا يا ابن المتناكه سايبني بتكلم مع الراجل وبهدده وانت سايبني وقاعد تلعب في مراته
السراجي : يسطا الوليه مكنه مش قادر وبعدين انا مش فاهم اي اللي خلانا نيجي واحنا كان ممكن نبعتله الفيديوهات في رساله ومعاهم الكلمتين دول
انا : شغل دماغك كان لازم يعرف اننا نقدر نوصله ونخلص عليه في فرشته هو وعياله ونخرج زي ما دخلنا ومحدش هيحس بينا كان لازم يخاف ويشوف ان بينه وبين الموت اتنين سنتي بس
السراجي : اي يبني الدماغ دي يخربيتك
انا : طب يلا يا اخويا قبل ما اولع وانا واقف محلتيش الا هي يا اخويا
في ناحيه تانيه عند اميره كانت قافله على نفسها في اوضتها وبتعيط وتكلم نفسها
اميره : ليه يعمل معايا كدا انا عملتلو اي دا انا بحبه
نفسها : انتي هتضحكي على نفسك انتي مبتحبيش غير نفسك وبس والدليل انك كنتي رايحه تتناكي النهارده وبتقولي بتحبيه
اميره : بس كنت هتغير علشانه
نفسها : لو كنتي عايزه تتغيري كنتي اتغيرتي من زمان متضحكيش على نفسك انتي محبتيش ياسر انت حبيتي فلوسه وشكله وعربيته وحياته وشخصيته وانه بيعمل اللي هو عايزه ومحدش بيعرف يحاسبه انما محبتيهوش انتي محبتيش حد غير نفسك يا اميره

في ناحيه تالته خالص عن خالد قاعد في شقته هو ومحمد صاحبه
خالد : و**** ما هسيبه ابن المتناكه دا انا هقتله
محمد : اهدى يا صاحبي واعقل تقتله ازاي بس هتودي نفسك في داهيه
خالد : اللي يحصل يحصل الواد دا هيموت يعني هيموت وانا اللي هقتله ب ايدي
محمد : يبقى مع نفسك يا صاحبي انا مش مستعد ادخل نفسي حوار قتل عشان انت متغاظ منه عشان ضربك
خالد : يعني انت هتسيبني لوحدي وتبيعني
محمد انت اللي بتبيع نفسك وبالرخيص كمان يا صاحبي وهتسلم رقبتك بنفسك لعشماوي وانا مش مستعد ابقا انا اللي بعدك تحت ايد عشماوي سلام يا صاحبي وسابه ومشي
خالد : في ستين داهيه برضو انا مش هرتاح غير لما اقتل الواد دا

رجعنا الشقه قفلنا الاجهزه وغيرنا الهدوم ولبسنا هدومنا العاديه وخدنا الشنط ورجعنا البيت خدت دش وطلعت دخلت الاوضه معرفتش انام ولعت سجاره وانا نايم على السرير بضهري وسرحت في الماضي

فلاااش باااك
بعد ما اتغدينا وقومنا دخلت انا وماجد الاوضه
انا : عاجبك كدا يكسمك لو كانو عرفو اللي حصل امبارح كان زماننا بنتناك دلوقتي
ماجد : بس كانت حته طرش متنكرش😂
انا : لا بصراحه كانت اصطفه موت اسمها اي الاصطفه دي؟
ماجد : شركة الكهربا
انا : عشان كدا فضلت اعمل تززززززز😂😂😂😂
(حته بضان انا عارف بس جات في دماغي قولت اكتبها قصتي بقا وانا حر😂)

في ناحيه تانيه في المطبخ امي وخالتي بيعملو الشاي
خالتي : مالك يا نجوى حاساكي مش كويسه
امي : مش عارفه يا ريهام خايفه على العيال اوي وهما في السن دا وحاسه انهم بيعملو حاجه غلط
خالتي : اكيد بيعملو حاجات كتير غلط وانا عارفه
امي : يعني عارفه وساكته يا ريهام
خالتي : سيبيهم يعيشو سنهم يا نجوي انا عارفه انهم هيعرفو بنات وهيشربو وهيتخانقو بس انا ساكته عشان عارفه ان ولادنا رجاله مش عيال صغيره وعارفين الحدود كويس امتى وعارفين يتظبطو ويهرجو امتى بس عل فكرا مش دا اللي مضايقك فيه حاجه تانيه
امي : حسان عنده مشكله كبيره في الشغل وبيهددوه بالعيال يا ريهام
خالتي : يا نهار اسود طب وهتعملو ايه
امي : مش عارفه لسه مش عارفه
خالتي : طب اهدي بس يا حبيبتي وخير ان شاء **** وهتتحل وفضلت تطبطب على امي

عند ابويا وعمي في المكتب
عمي : مالك يا حسان في اي
ابويا : قضيه عندي تخص حد كبير في البلد ابنه عيل بودرجي وشمام وبيضيع فلوس ابوه على كل حاجه غلط من بنات بقا وكباريهات وحشيش ومن يومين كان مسافر هو واصحابه وشافو عربيه قدامهم على الطريق كان فيها راجل ومراته والطريق كان فاضي ومفيش غيرهم قامو مزنقين عليه و وقفوه وضربوه واغتصبو مراته اللي كانت حامل واللي حصل دا اتسبب في موتها هي واللي في بطنها والراجل دا يبقى واحد صاحبي والواد اللي عمل كدا هو واصحابه عايزيني اطلع عيالهم من القضيه وازور التقارير والتحاليل اللي هتتعمل ولما رفضت هددوني بالعيال
عمي : طب وبعدين هتعمل ايه
ابويا : اكيد مش هطلع العيال دي دول لازم يتحاسبو وياخدو عقابهم بس مش عارف اعمل اي مع ابهاتهم
عمي : طب بص انا هحاول اجيبلك اي حاجه عليهم وتهددهم بيها وراح عمي شقته اللي كانت جمب شقتنا وجاب اللاب بتاعه والحاجه اللي هيستخدمها وقعد ٣ ساعات لحد ما خلص وبص لابويا
ابويا : عرفت تجيب حاجه
عمي : دا انا جبت بلاوي دا حرفيا مفيش حاجه شمال الناس دي مبتعملهاش سواء مخدرات او سلاح او دعاره او تجارة رقيق
ابويا : طب وهنعمل اي
عمي : انا هحط الحاجه دي على فلاشات وانت تكلمهم وتهددهم لو مبعدوش عنك هتسلم الحاجه دي ويتعدمو جمب عيالهم
ابويا فتح موبايله واتصل عليهم وكانو التلاته قاعدين مع بعض وهما عماد الجارحي وهشام الشهاوي وعلي الهواري
اتصل ابويا على هشام ورد عليه
هشام : ازيك يا متر يا ريت تكون فكرت كويس انا قاعد دلوقتي مع عماد بيه وهشام بيه ومنتظرين ردك
ابويا : فعلا يا هشام بيه انا فكرت كويس وقررت اني مستحيل اساعد اولادكو في الكارثه اللي عملوها
عماد : دا انت مش خايف على الولاد بقا يا متر
ابويا : لا يا عماد بيه انتو محدش فيكو هيعرف يلمس شعره من ولادي عشان الحاجات اللي وصلتلكو على الواتس دي ممكن عادي جدا اسلمها للحكومه
علي : انت مش قد اللعبه اللي بتلعبها دي يا حسان انت كدا بتلعب بالنار وهتتحرق
ابويا : اعلى ما في خيلكم اركبوه وقبل ما تعملو اي تصرف متهور افتكرو الحاجات اللي معايا دي سلام يا بشوات وقفل معاهم
ابويا : انا خايف يا عمار ممكن يأذو العيال
عمي : متخافش انا في ضهرك وبعدين هما مش هيعملو اي حاجه عشان هيخافو على نفسهم وسمعتهم يلا بقا نطلع للعيال وخرجو وفضلنا قاعدين لحد ما عمي مشي وكل واحد فينا دخل اوضته

في اوضة ابويا وامي
امي : مالك يا حسان شكلك مبسوط
ابويا : خلاص يا نجوى الموضوع اتحل وحكالها اللي حصل
امي : بس انت كدا بتلعب لعيه خطر يا حشان وانا خايفه على ولادي
ابويا : متخافيش يا نجوى خير ان شاء **** وبعدين انتي مالك حلوه كدا ليه النهارده
امي : يا راجل عيب اختشي احنا كبرنا
ابويا : كبرنا اي بس يملبن انتي ما تيجي كدا اقولك كلمه في بقك
امي : يا راجل عيب مينفع....
ليقاطعها الحاج ببوسه كانت بداية سهره انتهت ب واحد عالمي عشان عايز يدخلني الجيش

في ناحيه تانيه
عماد : حسان دا بقا خطر كبير علينا مينفعش نسيبه كدا
علي : عندك حق يا عماد احنا لازم نخلص منه
هشام : انا نفسي تشغلو دماغكو لو فكرتو هتلاقو ان دا مش تفكير حسان ابدا حسان اجبن من كدا واضعف من كدا دا تفكير عمار اخوه وبما ان دا تفكيره يبقا هو كمان معاه الحاجات دي ولازم نخلص من الاتنين بعيالهم في ضربه واحده
عماد : طب وهنعملها ازاي دي
هشام : بص يا سيدي......

فوقت من سرحاني على صوت ماجد
ماجد : هو تنفيذ سعيد قرمط بكرا ولا بعده؟
انا : بكرا اخر الليل
ماجد : خلصانه انا هقوم انام وانت لو هتسهر ابقا وطي صوت التلفزيون
انا : لا يعم انا هخلص السجاره واطفي النور وانام على طول
ماجد : خلصانه انا هقوم اجهز السبيكك
انا : تجهز ايه؟
ماجد : شوف حد ينيكك هههاااععع😂
وقام قايم رايح اوضته وانا طفيت النور ونمت

صحيت تاني يوم من بدري كالعاده ونزلت اجري وانا بفكر في مشوار النهارده ورجعت وانا قدام الشقه كانت اميره واقفه ورا الباب ومستنياني اوصل وفتحت الباب
اميره : ياسر
عملت اني مش سامعها وطنشتها وبفتح الباب
اميره : ياسر معلش اسمعني بس عشان خاطري اعمل اللي انت عايزه
انا : ملكيش خاطر عندي بس هسمعك عشان اخلص
اميره دمعت : هو انت ليه بتعمل معايا كدا وانت عارف اني بحبك
انا : كسم البجاحه بتحبيني ورايحه تتناكي!!
اميره : صدقني انا كنت هتغير عشانك انت متعرفش انا اي اللي حصلي و وصلني لكدا
انا : ومش عايز اعرف عشان ميهمنيش انتي كلك على بعضك متهمينيش
اميره عيطت : طب اديني فرصه وصدقني انا هتغير انت ليه بتعمل معايا كدا
انا : حتى لو اتغيرتي ميهمنيش انا مبحبكيش وا تهميني في اي حاجه انتي مجرد شرموطه بالنسبالي وسيبتها ودخلت شقتي دخلت مليت البانيو وقعدت فيه و ولعت سيجاره وانا بفكر هو انا ليه بعمل معاها كدا ليه بهينها
نفسي : يمكن عشان متغاظ منها
انا : بس هتغاظ ليه
نفسي : يمكن بتحبها ومتغاظ انها شرموطه
انا : لا طبعا مستحيل احبها ازاي
نفسي : تحبها زي الناس عادي انت جربت تدي نفسك فرصه وتشوف بتحبها ولا لا
انا : اكيد لا ومش هعمل كدا مستحيل دي شرموطه
نفسي : طب ما تسمع منها وتشوف اي اللي وصلها لكدا
انا : مهما كان اي اللي وصلها لكدا ف هي اللي كملت ومستحيل احب دي ودا اخر الكلام
نفسي : متكابرش يا ياسر انت بتحبها
انا : مش عارف بقا سيب كل حاجه للزمن وزي ما تيجي وخلصت وطلعت برا فطرت وقعدت اذاكر ونزلت الدروس ورجعت من غير اي حاجه مهمه

عند ماجد في الكليه
صحي الصبح فطر ولبس ونزل ركب عربيته وطلع على الكليه
وصل الكليه لقى الدكتور واقف مستنيه وراح عليه قدام الطلبه
الدكتور وهو باصص في الارض: ماجد يا ابني انا اسف على سوء التفاهم اللي حصل امبارح انا عارف اني غلطان حقك عليا يا ريت تسامحني
ماجد باصصله وساكت ومردش عليه
الدكتور : انا اسف يا ابني دا اقل اعتذار اقدمهولك وراح عليه وباس دماغه وسط دهشة من الطلبه ان دا الدكتور اللي مكانش حد بيعرف يرفع عينه فيه
ماجد زقه وقاله : روح شوف محاضراتك وانا مستني النتيجه اخر السنه
الدكتور : حاضر يا ابني وسابه ومشي وماجد دخل قعد في الكافيتريا وخلص محاضراته ورجع البيت

فضلنا قاعدين نلعب بلاي ستيشن لحد ما الليل دخل
ماجد : هنعمل اي دلوقتي
انا : احنا هنروح نجيب الحاجه من البدو و واحنا راجعين هيكون فيه كمين مستنبنا و واخد خبر بالحاجه اللي معانا عشان نتشحن
ماجد : احا انت عبيط!!
انا : اسمعني بس احنا هنروح للبدو عادي جدا هناخد البضاعه عادي جدا بس في نص الطريق هيبقى فيه عربيه تانيه مستنيانا انا هاخد الشنط في العربيه التانيه وانت هتروح بالعربيه اللي متبلغ عنها وانت معاك الرخص ورخص العربيه وكل حاجه تمام وهيفتشو العربيه وهتعدي اهم حاجه ميبانش عليك اي حاجه وتتعامل عادي انا بقا هاخد البضاعه في العربيه التانيه وهاجي بيها من طريق تاني ونتقابل في العشه عند البت منه تمام؟
ماجد : تمام
انا : طب يلا بينا وقومنا روحنا و وصلنا للبدو
شيخ القبيله : يا الف هلا ب اهل مصر اتفضلو تعالو تاخذو واجبكم
انا : مرحب بيك يا شيخ العرب معلش مره تانيه عشان مستعجلين الحاجه جاهزه؟
شيخ القبيله : في الحفظ والصون بس مانكم صغيرين شوي على هاد الشي اللي عم تعملوه
انا : هنعمل اي بقا يا شيخ اصل من صغرنا واحنا اشقيه وسالكه معانا
شيخ القبيله : بس تفتكرو عتضل تسلك معكم كل مره؟ يعني ممكن مثلا تلاقو الحكومه مستنياكو في مره و وقتها ما بتنفعكو شقاوتكو هادي
انا : لا يا شيخ متخافش علينا احنا بنعرف نصرف امورنا
شيخ القبيله : ماشي ي ولدي اللي بتشوفوه وانت ليش ما عم تتكلم؟
ماجد : معلش اصل الكارت خلصان
شيخ القبيله : دمكم خفيف و**** خساره تروحو في هيك حاجه يا ويلد هات البضاعه وسلمها للرجال
انا : تمام ياشيخ ودي فلوسك عدها لو عايز
شيخ القبيله : ما بيصير يا ولدي انتو امان
انا : سلام عليكو ياشيخ يلا بينا ي سراجي
وقومنا مشينا وركبنا العربيه و وقفنا في نص الطريق وبدلنا الحاجه وانا طلعت في العربيه التانيه وماجد راح للكمين
ماجد : ابدا يا باشا دا انا كنت بصيف كدا وراجع
الظابط : مش شايف معاك شنط يعني
ماجد : اصله كان يوم صد رد يا باشا
الظابط : يوم صد رد معاك اي في الشنطه؟
ماجد : لا دا شوية سمك كدا يا باشا فضلة خيرك
الظابط : طب افتحلي الشنطه وانزل تعالى.. فتشو العربيه كويس
ماجد نزل من العربيه : متتعبش نفسك يا بيه مش هتلاقي اللي بتدو عليه
الظابط : واي بقا اللي انا بدور عليه وانت عرفته ازاي
ماجد : اكيد يا باشا حضرتك واقف في عز الليل كدا في طريق شبه مقطوع عندك اخباريه ب تسليم مخدرات او سلاح حاجه من اللي الناس اللي معندهمش قلب دول بيتاجرو فيها واكيد يعني يا باشا مش معايا
الظابط : وليه اكيد مش معاك ان شاء ****؟
ماجد : اصل يا باشا انا لو بتاجر في الحاجات دي اكيد يعني انا مش هبقى بالذكاء دا واعرف اللي انت مستنيه وتفوتني ازاي اعديه روح نام يا باشا اللي انت مستنيه عدى و وصل خلاص ومبتسم بثقه
عسكري : ملقيناش حاجه يا فندم غير شوية سمك
الظابط : ملقيتوش حاجه ازاي يعني ما تدورو كويس!!
ماجد : يا باشا قولتلك متتعبش نفسك مش هتلاقي حاجه انا نضيف ياباشا استأذنك بقا امشي انا عشان الحق اوصل بدري
الظابط اداله الرخص وعينه بتطق شرار وماجد مشي وجالي على العشه

في مكان تاني
عماد الجارحي وهشام الشهاوي وعلي الهواري
عماد بيتكلم في التليفون : انت بتقول اي ازاي يعني العربيه طلع مفيهاش حاجه دي تبقى مصيبه اقفل انت دلوقتي
هشام : في اي يا عماد اي اللي حصل
عماد : العربيه اللي الشيخ حسن قالنا عليها طلعت فاضيه
علي : يا نهار اسود دي تبقى كارثه والجماعه الكبار لو عرفو ان الحاجه دي وصلت لسعيد الكلب دا هيخلصو علينا
عماد اتصل على الشيخ حسن
عماد : انت بتضحك علينا يا شيخ حسن بتدينا اوصاف غلط
الشيخ حسن اللي هو شيخ القبيله : ايش هاد الكلام اللي تقوله اني ما عطيتك اي شي غلط
عماد : العربيه اللي قولتلنا عليها طلعت فاضيه
حسن : هاد شي ما يخصني تطلع فاضيه تطلع مليانه انا ما الي اي دخل انت قولتلي اعطيهم البضاعه واقولك اوصافهم واوصاف السياره تبعهم واني عملت هالشي ما الي اي دخل بي اي شي تاني شوف مين اللي لعب بيكم الكره وحاسبه هو
عماد : حاسب على كلامك يا شيخ حسن انت كدا بتغلط
حسن : اني ما غاطت في شي وعلى العموم احنا صورنا الشابين اللي جم اخدو البضاعه بدون ما يدرو اذا بتريد الصوره برسهالك مع انه هالشي خارج الاتفاق بس ما يضر
عماد : ابعتها يا شيخ حسن وقفل معاه و وصلته رساله على الواتس من الشيخ حسن فتحها وكان فيها صورتنا
عماد : يا نهار اسود دا لو هما تبقى كارثه
علي : في اي يا عماد هما مين وكارثه ليه
عماد : خدو شوفو بنفسكم وانتو تعرفو كارثه
هشام : يا نهار اسود احنا شكلنا مش هنخلص من الموضوع دا ولا اي بس ممكن يكون حد شبههم
علي : كلم الظابط اللي كان في الكمين واسأله اكيد شاف الرخص
عماد مسك موبايله واتصل بالظابط وسأله على الاسم وقفل معاه وعلى وشه صدمه كبيره
هشام : قالك ايه؟
عماد : اللي راح للظابط بالعربيه شاب اسمه ماجد عمار القاضي ودي عمرها ما تكون تشابه اسماء زي ما قولتو ممكن يكون حد شبههم
علي : طب وهنعمل اي
هشام : بص يا عماد انا عايزك تعرفلي كل حاجه عن العيال دي من ساعة اللي حصل وبعدها نشوف هنتصرف ازاي

عندي انا وماجد ومنه في العشه
منه : اهو الاستاذ التاني شرف اهو
ماجد : عملت ايه الحاجه معاك؟
انا : عيب عليك الحاجه اهي في الحفظ والصون يلا عشان نروح نسلمها لسعيد
ماجد : لا استنى نريح شويه واشربلي فنجان قهوه كدا
انا : اذا كان كدا ماشي عندك الحاجه اهي وفي اكل لو عوزت تاكل وانا هاخد البت منه الاوضه اقولها كلمه سر كدا على ما تخلص
منه بكسوف : ما تلم نفسك يبني بقا
انا قومت مديها سبانك : حد يشوف الجسم الملبن دا ويتلم برضو يلا بينا
منه بكسوف : لا مش رايحه حته انا
انا قومت شايلها وقايلها : خلاص متروحيش انا هوديكي بطريقتي
وقمت شايلها و واخدها وداخل الاوضه عامل معاها واحد طرش وخدت دش وطلعت لماجد
انا : يلا بينا
ماجد : ما لسه بدري يا عريس اي كل دا
انا : انبر بقا يكسمك لحد ما انخصي ومعرفش اخلف
ماجد : لا يعم وعلى اي يلا بينا نشوف مصالحنا احسن وخدنا الحاجه ونزلنا روحنا لسعيد

انا لواحد من الرجاله : المعلم موجود؟
الراجل : مستنيكو من بدري ومدي خبر تدخلوله اول ما توصلو
دخلنا لسعيد
انا : يا صباح الجمال عليك يعم سعيد
سعيد : ايوا يا حماصه يا ابن قلبي طمنوني عملتو اي
السراجي : عيب عليك تسأل سؤال زي دا انت مش واثق في دماغنا ولا اي
سعيد : واثق يا سراجي بس بتطمن بس
انا : حاجتك اهي يا اداره امن عليها
سعيد : يا سلام عليكو رجاله بصحيح الناس الكبيره هتتبسط منكو اوي
السراجي : فين بقا فلوسنا خلينا نتبسط احنا كمان
سعيد : ما تستنى يعم دا حتى بيقولو المال لا يجلب السعاده
انا : غشيييم، دا الدرااهم مراهم لكل الجرووح
سعيد : ايوا يا واد يا حكيم عموما فلوسكو اهي وبزياده %5
انا : بس مش كتير؟
سعيد : متكترش عليكو يا حمصاني القلوب انت متعرفش الحاجه دي بالنسبه للناس الكبيره اي مش مجرد بضاعه وخلاص لا دا كان تحدي مع منافسين ليهم وبما ان الحاجه وصلت يبقا هما كسبو
السراجي : طب اذا كان كدا نستأذن احنا بقا
انا : يلا بينا
سعيد : مش هتاخدو واجبكو
انا : مره تانيه بقا يسيد المعلمين سلام
سعيد : سلام

عند عماد وهشام وعلي
هشام : وصلت لايه؟
عماد : من بعد اللي حصل والعيال باعو الشقتين وخدو فلوس الشقق على ورثهم وراحو اشترو شقه في منطقه نضيفه وعايشين فيها هما الاتنين والناس هناك كلها بتحبهم عشان عيال جدعان وبيساعدو الكل وشاطرين في دراستهم بس اللي محدش يعرفو بقا ان شغلهم في السر انهم بيعملو اي حاجه شمال بتتعمل وشغالين لحساب نفسهم مش مع حد معين يعني بالبلدي كدا ملهومش كبير
علي : طب وهنعمل اي
هشام : زي ما عملنا مع اهاليهم وهما نجو منها بس المره دي مينفعش ينجو منها
عماد : طب وهنعملها ازاي دي
هشام : بص يا سيدي......
ولحد هنا نهاية الجزء التالت ومستني رأيكو كلكو سلااام🤍

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ميدو الجنتل, بطاطا 🥔, omar_jubara و 35 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طلام من طرف الدكتور يبقي زي الفل 😂
قصة مميزة ما يميزها اختلافها حاجه كريتيف جدا يمكن متعملتش قبل كده وميكس "السكلانس" اللي حضرتك عمله في القصة ياسلام جوعتيني علي الصبح طالب هندسه وبيعمل كل حاجه شمال ومتفوق أنا جوعت 😂😂

قصة جميلة ومتحمسه جدا للي جي وان شاء **** تكمل في مشوار الكتاب ده للآخر
ومتتاخرش علينا في الجديد ولا تستعجل
وارحمنا من الاسامي الغريبة كفاية سعفان انا اصلا هربانه منه طب حتى خليها حماصه أسهل او الثنائي حاحا وتفاحة بس متعقدناش 😂
تجنب الأخطاء الإملائية أو الاختصارات
يعني مثلا خليها مش بدل م وهكذا
و مثلا يا كاتب مش يكاتب
وحضرتك نسيت تعرف تؤامه الحمامصي دي خيانة كفاية مستحملين اسمه يعني 😂😂😂
وبالتوفيق في اللي جي في انتظارك 🌷👏🏻

ومو

• عجبني
التفاعلات: omar_jubara, Ehab Demian, سمو الامير و 2 آخرين
قصة مميزة ما يميزها اختلافها حاجه كريتيف جدا يمكن متعملتش قبل كده وميكس "السكلانس" اللي حضرتك عمله في القصة ياسلام جوعتيني علي الصبح طالب هندسه وبيعمل كل حاجه شمال ومتفوق أنا جوعت 😂😂

وارحمنا من الاسامي الغريبة كفاية سعفان انا اصلا هربانه منه طب حتى خليها حماصه أسهل او الثنائي حاحا وتفاحة بس متعقدناش 😂
و مثلا يا كاتب مش يكاتب

ومو
انا مش فاهم اي حاجه بس بالنسبة للاجنهاد هما بييجو اخر شهر وبيلمو نفسهم ع فكرا ودي حقيقه انا بالنسبه للاسامي ف انا حطيت شهرتي انا وابن عمي وخلاص بد ما اقعد ادور كتير بالنسبه لاخر جزء في كومنتك انا مش فاهم منه اي حاجه😂😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: سمو الامير و LADY MONA
انا مش فاهم اي حاجه بس بالنسبة للاجنهاد هما بييجو اخر شهر وبيلمو نفسهم ع فكرا ودي حقيقه انا بالنسبه للاسامي ف انا حطيت شهرتي انا وابن عمي وخلاص بد ما اقعد ادور كتير بالنسبه لاخر جزء في كومنتك انا مش فاهم منه اي حاجه😂😂
عشان خاطر صورة فيلم فيوري😂
هفهمك قصدي انك موصفتش شكل الحمامصي زي السراجي كده

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
عشان خاطر صورة فيلم فيوري😂
هفهمك قصدي انك موصفتش شكل الحمامصي زي السراجي كده
دا كان ف الاول بس اختصارا للوقت وعشان الزوز ميزهقش😂

عاش يا صاحبي
خد بالك القصة مبيتحكمش عليها من اول جزء ولازم تراعي موضوع الاخطاء الاملائية و م تتساهل فيها علشان بتقفل اللي بيقرأ
و يسطا انت بتقول موصفتش البطل علشان الزهق .. طيب ما انا داخل أقرا علشان اعرف التفاصيل دي

عايزك تشد حيلك و تزود التفاصيل عن كدا و بإذن **** تكملها علي خير 💜

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: سمو الامير و LADY MONA

و مثلا يا كاتب مش يكاتب

ومو
سعفان !!
تصدقي بفكر أغير إسمه لسعفان و أعمل نفسي مخدتش بالي
يلا ياعم اللي مني هانم تتلخبط فيه يبقا هو الصح اللي نكمل عليه 🥁🥁 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
عاش يا صاحبي
خد بالك القصة مبيتحكمش عليها من اول جزء ولازم تراعي موضوع الاخطاء الاملائية و م تتساهل فيها علشان بتقفل اللي بيقرأ
و يسطا انت بتقول موصفتش البطل علشان الزهق .. طيب ما انا داخل أقرا علشان اعرف التفاصيل دي

عايزك تشد حيلك و تزود التفاصيل عن كدا و بإذن **** تكملها علي خير 💜
حبيبي ي دوك **** يخليك يخويا🤍

سعفان !!
تصدقي بفكر أغير إسمه لسعفان و أعمل نفسي مخدتش بالي
يلا ياعم اللي مني هانم تتلخبط فيه يبقا هو الصح اللي نكمل عليه 🥁🥁 😂😂
😂قصدي عساف دي غلطة كيبورد🤥😂😂 بزمتك انت تصدق أن مني هانم تتلغبط اصلا😂😂
طرب يا دوك و**** تبقي عملت فيا خدمة العمر 😂😂
بس انا خلاص حفظته متقلقش 😁

• عجبني
التفاعلات: سمو الامير
😂قصدي عساف دي غلطة كيبورد🤥😂😂 بزمتك انت تصدق أن مني هانم تتلغبط اصلا😂😂
طرب يا دوك و**** تبقي عملت فيا خدمة العمر 😂😂
بس انا خلاص حفظته متقلقش 😁
قولتلك مبيحصلش
و لو حصل و اتلخبطت يبقا اللي قالته دا هو الصح 😂👌

• بيضحكني
التفاعلات: LADY MONA
ي اخوااتي انا مش بتاع قصص ولا لياا ف القصص بس وقع ف دماغي فكرة قصه رايقه لاخواتي اقول لا يخواتي؟😂😂
بصو بقا انا دي اول مره ليا اكتب قصه ف حياتي ومخدتش الخطوه اصلا بالساهل كدا بس اخويا الدكتره @طبيب معتزل اللي ساعدني جامد ف الجزء دا وشجعني اني ابدأ ويلا بينا نبدأ قصتنا

مع بداية يوم جديد ناس فرحانه وناس زعلانه وناس زهقانه في اللي رايح شغله واللي رايح جامعته وفي اللي بتوصل ولادها لباص المدرسه و فيه برضو المناطق الشعبيه بيوت كتير جمب بعض اصوات السوق حيث يباع كل شئ اللي بينادي ع الطماطم واللي بيبيع طعميه
شاب : ثواني كدا تقريبا في خناقه هناك اهي الناس متجمعه تعالى نروح نشوف
صاحبه : يلا علي هنتأخر على المراجعه احنا مش فاضيين
شاب : تعالى بس شكلهم التوأم هما اللي بيتخانقو
صاحبه : لا لو التوأم نروح نتفرج وكسم المراجعه بقا
بيروحو هناك لمكان الخناقه اللي بيكون في سوق احد حارات القاهره بيلاقو الناس متجمعة .. مفيش خرم إبرة حد يدخل منه علشان يتفرج .. متجمعين علي شكل دايرة كبيرة .. في مركزها " السراجي " بطل قصتنا .. واقف في نص كتيبة برغم كترهم إلا ان الخوف كان مسيطر عليهم .. قميصه مخلوع و رابطه من الكمام علي وسطه علشان يبان صدر عريض مليان شعر و أثار جروح قديمة على وشه ماسك خافي ملامحه.. في ضهره جرح بالطول الدم اللي بيسيل منه يقول انه لسة جرح جديد .. كتفه ملزوق في كتف " الحمامصي " اللي حاله ميقلش عن حال صاحبه....
شاب : مش قولتلك التوأم
صاحبه : بس اي كل دول العركه المره دي مع ناس كتير شكلها نهايتهم ولا اي
شاب : بس يعبيط دول نهايتهم مش هتبقا بالسهوله دي كدا هتشوفهم دلوقتي واقفين وقفتهم والباقي دا كله مترقد
صاحبه : طب تراهن؟
شاب : مع انك عارف اني هكسب بس براحتك
صاحبه : و اي اللي مأكدلك كدا؟
شاب : عشان دايما براهن ع الاسود وافتكر ان الاسود مبتخسرش
صاحبه : يعم نتراهن والخسران هيشيل سهرة النهارده
شاب : يبقى حضر فلوسك وانت نازل
نرجع تاني للخناقه اللي كانت قايده نار واقفين على بركة ددمم التوأم واقفين ف ضهر بعض زي ما طول عمرهم ف ضهر بعض والرجاله اللي بيتخانقو معاهم لافين دايره حواليهم
السراجي : فاكر ياض كلمة ابوك ان جالك الموت خده بالرضا
الحمامصي : احاا احنا كدا هناخده بالعرض وهناخده كله اي كل دوول يعم
السراجي : اقف يلا في اي حتى لو كانت النهايه ودي عمرها متكون يعني تبقى واقف صالب طولك كدا "يوجه كلامه للناس اللي بيتخانقو معاهم" اي يوحوش هتفضلو تلفو حوالينا طول اليوم ولا اي
الحمامصي : يلا ياض هي موته ولا اكتر نخش احنا
وبيتقدمو التوأم بالسكاكين اللي ف ايديهم وكان ضربهم كله ف مقتل وبعد ربع ساعه بتخلص العركه والتوأم واقفين في ضهر بعض ورافعين راسهم و واقفين نفس وقفة عمي كريستيانو رونالدو🫡 والناس التانيه واقعين ع الارض اللي مليانه بدمهم في اللي مات وفي اللي مش قادر يقف وفيه اللي بيصارع الموت
اي دا اي الصوت دا؟
السراجي : حكومه يلا اجريي
بيجرو الاتنين كل واحد بياخدلو موتسيكل وبيجري من ناحية وبيختفو م الحكومه ف الشوارع الضيقه اللي بين البيوت اللي عربيات الحكومه مبتعرفش تدخلها
طبعا انت اتسحلت معايا فجأه ومش فاهم اي حاجه تعالى افهمك يعم
اعرفك بقا بينا انا ياسر وشهرتي الحمامصي ١٨ سنه ف تانيه ثانوي ١٩٠سم جسمي معضل م الجيم والكوره بشرتي قمحي شعري كيرلي
التاني بقا ماجد وشهرته السراجي ٢٠ سنه ف تانيه كلية هندسه ١٨٦ سم جسمه معضل فشخ بشرته سمرا شعره كيرلي
افهمك بقا العلاقه بيننا الحمامصي والسراجي اتنين ولاد عم اتربو مع بعض وكبرو ف ضهر بعض واللي يجي ع واحد فيهم يقلبوله حياته جحيم اما بالنسبه لحياتهم ف السراجي ف كلية هندسه والحمامصي ف تانيه ثانوي زي ما قولت وممتازين ف الدراسه بس عيبهم الوحيد هو الشمال حياتهم كلها حشيش ف نسوان ف فلوس ومفيش حاجه شمال بتتعمل هما معملوهاش
افتحلي المشهد الجديد انا قاعد ف عشه فوق سطح وبيخش عليا السراجي
انا : اي يبني اللي أخرك كدا
السراجي : ع ما عرفت ازوغ م الحكومه يعم المهم هنعمل اي ف الجروح والشخابيط دي هنروح مستشفى
انا : ايوا انا بقول كدا برضو نطلع ع اقرب مستشفى بسرعه ويتفتح سين وجيم وبعد ما جرينا م الحكومه نروحلهم تاني برجلينا ونتحبس وابويا ينيكنا النمله يبن المتناكه مش كدا؟
السراجي : امال هتعمل اي؟
انا : اهدى البت منه زمانها جايه اهي هتخيطلنا الحاجات الكبيره والشخابيط دي سيبها تلم لوحدها
بتدخل عليهم بنت زي القمر
البنت : انتو اتعبطتو انتو مش هتهدو غير لما يجرالكو حاجه وتروحو فيها
انا : قابل بقا المحضر الاوسخ من محاضر الحكومه
السراجي : اهدي ي منه مفيش حاجه دا احنا كنا بنجري ب الموتسيكل بس و وقعنا
منه : احاا يعني عبط احنا بقا وهنضدق الكلام دا
السراجي : اعملي نفسك مصدقه ومتكتريش عشان مفيش فيا حيل
منه : وانت مش عايز تقول حاجه انت كمان؟
انا : بغني كوبليه لكايروكي كل الكلام اللي جوايا مش كفايه وميكفيش حتى البدايه لما كنتي واقفه معايا
السراجي : اقفل كسم بقك دا ومتفتحوش غير وانت بتطفح او بتلفلنا حشيش وانتي ي سيادة اللواء انجزي يلا شوفي هتعملي اي
بتطهرلهم منه الجروح وتخيطها كويس
انا : تسلم ايدك ي منه بجد شغل عالي جدا ولا كأنك بتشتغلي ف بهايم
منه : طب ما دي الحقيقه
انا : اظبطي كسم لسانك اللي عايز قطعه دا بقا
منه : ومين بقا ان شاء **** اللي هيقطعهولي؟
بيقوم السراجي فجأه وبيشيلها ع ايده
تعالو بقا عشان موصفتلكوش منه
هي ١٦٥ سم ٨٠ ك ملبن بمعنى الكلمه شعرها صابغاه دهبي وبشرتها قمحي وبت جدعه اوي وبتحبنا ومنين ما بنتزنق ف واحد بنعمله معاها😂
منه : نزلني يغبي انت نزلني يعم مبحبش كدا
انا : تقريبا الموتور وقف ومش هيهدى غير لما ينزل اللي تاعبه😂😂
السراجي : انتي بقا تعالي كدا هنخش الاوضه دي عشان عايزك ف موضوع مُلِح جدا
منه : موضوع اي دا وبعدين نزلني الاول بقولك
السراجي : هنغير ع الجرح يبت متخافيش
انا : هو دا اللي مفيش فيك حيل لحاجه بكسمك
السراجي : ريح انت دلوقتي بقا "وبيخش الاوضه ب منه عشان يعملو الواحد التمام ولو انت داخل وعايز سكس واوف اح ف اطلع تاني عشان دي هتبقى تعتبر مش موجوده او هحطها بنسبه قليله عشان بس تخدم احداث القصه بعدين"
انا : طب انا هنزل اروح وانت متعوقش بقا عشان اقولك ع المصلحه الجايه
وبنزل م البيت اللي احنا فيه بعد ما غيرت هدومي اللي عليها ددمم وبركب عربيتي وبطلع ع البيت
ولحد هنا ككانت نهاية الجزء الاول واتمنى يعجبكو وعارف انه جزء صغير وميليقش بيكو بس معلش خصوصا ان زي ما قولتلكو دي اول مره ليا اكتب فيها وكنت متردد لحد ما اخدت الخطوه بتشجيع اخويا @طبيب معتزل ومستني رأيه ف الجزء دا وارائكو كلكو اهم حاجه تكون الاراء دي تشجيع بس عشان انا راجل متعجرف ومبقبلش بالنقد ولا بالرأي الاخر ولا برأي رضا عبدالعال وطبعا بهزر انقدو عادي براحتكو ولو لقيتو فيه اي حاجه غلط ف الجزء قولولي عليه عشان اصلحه طبعا واستنوني ف الجزء الجاي وسلااام
باينها قصه جامده وبدايه قويه كمل يانجم بالتوفيق

عارف يسطا ماجد لو رجع من الكليه ولقاك بتكتب قصه عنه في موقع سكس هيعمل فيك ايه؟
هينيكك شكك😂😂

عارف يسطا ماجد لو رجع من الكليه ولقاك بتكتب قصه عنه في موقع سكس هيعمل فيك ايه؟
هينيكك شكك😂😂
طب ومين بس اللي هيقوله يصاحبي ي اخويا يحبيبي🙂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%