NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية اول مره انيك ف حياتي " الجزاء الاول "

m3zenmahmued

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
27 مارس 2024
المشاركات
2
مستوى التفاعل
22
نقاط
131
الجنس
ذكر
الدولة
السعودية
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ف البدايه اعرفكم ب نفسي
انا اسمي مازن عندي حاليا ١٩ سنه جسمي معضل شويه طولي ١٨٥ زبي مش كبير اوي تقريبا ١٨ سنتي عايش ف منطقه راقيه امي اتوفت وانا كنت وحيد مليش اي اخوات ابويا بيسافر
فتره كبيره وقت م حصلت الحكايه دي انا كنت ١٨ سنه ندخل ف القصه اسف لو طولت عليكم
بعد م امي اتوفى ابويا كان بيسافر ويقعد سنه ويرجع ف فتره من الفترات اجت وحده سكنت ف ف نفس المكان
كنت اول مره اشوفها لما كنت راجع من الجيم ب الليل وشوفتها وهي نازله من العربيه وكانت معاها شنط ف عرضت عليها المساعده وهي وافقت اوصفهالكم هيقصيره شويه وطيزها مشدوده وبزازها متوسطه بطنها زي البنات البلدي بس مشدوده لونها خمري نرجع لموضوعنا
بعد م عرضت عليها المساعده اخدت منها الشنط ودخلنا لجوه ف وهي داخله عند الباب اتزنقت ف خبطت ف طيزها ب الغلط انا مكنش ف دماغي اي حاجه وقتها مجرد مساعده بصتلي وضحكت خبيثه انا قلت عادي بعدها دخلت الشنط واستأزنت علشان امش مسكت فيا اشرب حاجه ف قعدت دخلت وخرجت غير الشكل اللي شفتها عليه كانت لابسه بنطالون هيتفشخ من ضيقتو علي فخادها وشفرات كسها باينه ولابسه بجامه مفتوحه من عند صدرها وفتحة صدرها باينه انا هجت وزبي وقف بس قدرت امسك نفسي وقعدت عادي هي اجت قعدت وعرفتني عليها اسمها مني هي كانت متجوزه من ساري عربي وسابها وبيصرف عليها وهي من منطقه شعبيه وعرفتها عليا وقعدنا نتكلم وهي كانت طالبه عصير اجا وطلعت اخدتو وحاسبت عليه ورجعنا كملنا كلامنا واخدت رقمها ورجعت البيت
بعدها مكلمتهاش عدي ٣ ايام وقابلتها ف السوبر ماركت قالتي يعني مكلمتنيش قلتها مشاغل وكده تخدت هي رقمي ولما رجعت البيت لقيتها باعته
مني :ازيك عامل ايه
انا : تمام
مني : يعني مش بتسأل
انا : قلتلك مشاغل وبعدين انا الفتره دي تعبان شويه
مني : لا الف سلامه عليك
انا : شكرا
مني : ممكن تيجي معايا بكره اجيب هدوم جديده علشان معرفش محلات هنا
انا : هخلص اللي ورايا وهاكلمك نبقا نخرج
وقفت علي كده تاني يوم اجا كنت وقتها ف تالته ثانوي خلصت الدروس وبعدها رجعت وروحت الجيم ونا راجع رنت عليا
مني : الو ازيك
انا : تمام
مني : مستنيالك علي فكره اوعي تنسي
انا : لا منستش هرجع اخد دش و هجيلك
مني : ماشي سلام
وقفلنا علي كده رجعت البيت اخدت دش وغيرت هدومي وروحتلها
لقيتها ولابسه لبس يحرك السخر بنطلون جينز ضيق فشخ علي جسمها وبدي
سلمت عليها وخرجنا رحنا مول وجابت لبس ورجعنا البيت وقعدنا شويه طلبت منها ادخل الحمام دخلت ولقيت الكلوت بتاعها ف الحمام وكان غرقان عسل مسكتو فضلت اشم فيه خفت اضرب فيه عشرا وغسلت وشي وطلعت لقيتها ب تسألني تشرب ايه قلتلها قهوه
قالتي تعالي هات البن علشان مش طيلله رحت اجيبو المطبخ ف المدخل بتاعو ضيق ونا داخل زبي حك ف بطنها سمعت صوت نفس جامد منها جبتلها البن و خرجت ونا قاعد بفكر فيها وكنت عاوز انيكها بعدها قطعت تفكيري ب
مني : مازن
انا : ايوه
مني : مالك فيه حاجه ولا ايه
انا : لا مفيش
مني : اتفضل القهوه
انا : شكرا
وشربت القهوه قعدت شويه وحسيت ب ضربات قلبي ب تزيد وجسمي بداء يعرق جامد ولقيت زي وقف اول مره ف حياتي زبي يقف كده لقيتها بتبص علي زبي بصات من تحت لتحت كده قلتلها هدخل الحمام لقيت الكلوت مش موجود موجود واحد غيرو وبرضو مليان عسل من كسها غسلت وشي وفضلت اشم فيه وضربت فيه عشره علشان اهدا شويه وبرضو مفيش حاجه اتغيرت قاعد افكر لحد ما لقيتها بتخبط وبتقولي انت كويس قلتلها ايوه ولبست و طلعت بس و اتفاجأت ب منظرها كانت لابسه قميص نوم احمر ومش لابسه تحته حاجه مبين يدوب كسها انا من غير تفاهم هجمت عليها وهي عملت نفسها بتقاوم بس عادي فضلت امص ف بزازها لحد م ساحت وقالتلي تعالي جوا
دخلت لقيت اوضه نوم ولا اوضه دخله انا قلعت الهدوم وفضلت امص ف شفايفها وهي تتلوي بعدها نزلت علي بزازها امص فيهم لحد م جبت اخري وقلعتها قميص النوم ونزلت علي كسها وشوفت احسن كس شفتو ف حياتي كس مبطرخ ومفيهوش شعرايه انا من غير تفاهم نزلعت عليه مص وهي تتلوي وتسرخ تحت مني اه اه اه ارحمي بموت اه اه اه
ونا مش ف الدنيا وعمال بمص فكسها لحد م لقيت جسمها بيترعش ونزلت عسلها علي وشي
بصت عليا وقالتي يخرب بيتك انت عملت فيا ايه
قلتلها احنا لسه بنسخن مش انتي اللي عاوزه كده ي لبوه

انتظرو الجزاء التاني + رايكم يهمني ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: Vader, wtah2016, Egyptian walfe و 9 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ف البدايه اعرفكم ب نفسي
انا اسمي مازن عندي حاليا ١٩ سنه جسمي معضل شويه طولي ١٨٥ زبي مش كبير اوي تقريبا ١٨ سنتي عايش ف منطقه راقيه امي اتوفت وانا كنت وحيد مليش اي اخوات ابويا بيسافر
فتره كبيره وقت م حصلت الحكايه دي انا كنت ١٨ سنه ندخل ف القصه اسف لو طولت عليكم
بعد م امي اتوفى ابويا كان بيسافر ويقعد سنه ويرجع ف فتره من الفترات اجت وحده سكنت ف ف نفس المكان
كنت اول مره اشوفها لما كنت راجع من الجيم ب الليل وشوفتها وهي نازله من العربيه وكانت معاها شنط ف عرضت عليها المساعده وهي وافقت اوصفهالكم هيقصيره شويه وطيزها مشدوده وبزازها متوسطه بطنها زي البنات البلدي بس مشدوده لونها خمري نرجع لموضوعنا
بعد م عرضت عليها المساعده اخدت منها الشنط ودخلنا لجوه ف وهي داخله عند الباب اتزنقت ف خبطت ف طيزها ب الغلط انا مكنش ف دماغي اي حاجه وقتها مجرد مساعده بصتلي وضحكت خبيثه انا قلت عادي بعدها دخلت الشنط واستأزنت علشان امش مسكت فيا اشرب حاجه ف قعدت دخلت وخرجت غير الشكل اللي شفتها عليه كانت لابسه بنطالون هيتفشخ من ضيقتو علي فخادها وشفرات كسها باينه ولابسه بجامه مفتوحه من عند صدرها وفتحة صدرها باينه انا هجت وزبي وقف بس قدرت امسك نفسي وقعدت عادي هي اجت قعدت وعرفتني عليها اسمها مني هي كانت متجوزه من ساري عربي وسابها وبيصرف عليها وهي من منطقه شعبيه وعرفتها عليا وقعدنا نتكلم وهي كانت طالبه عصير اجا وطلعت اخدتو وحاسبت عليه ورجعنا كملنا كلامنا واخدت رقمها ورجعت البيت
بعدها مكلمتهاش عدي ٣ ايام وقابلتها ف السوبر ماركت قالتي يعني مكلمتنيش قلتها مشاغل وكده تخدت هي رقمي ولما رجعت البيت لقيتها باعته
مني :ازيك عامل ايه
انا : تمام
مني : يعني مش بتسأل
انا : قلتلك مشاغل وبعدين انا الفتره دي تعبان شويه
مني : لا الف سلامه عليك
انا : شكرا
مني : ممكن تيجي معايا بكره اجيب هدوم جديده علشان معرفش محلات هنا
انا : هخلص اللي ورايا وهاكلمك نبقا نخرج
وقفت علي كده تاني يوم اجا كنت وقتها ف تالته ثانوي خلصت الدروس وبعدها رجعت وروحت الجيم ونا راجع رنت عليا
مني : الو ازيك
انا : تمام
مني : مستنيالك علي فكره اوعي تنسي
انا : لا منستش هرجع اخد دش و هجيلك
مني : ماشي سلام
وقفلنا علي كده رجعت البيت اخدت دش وغيرت هدومي وروحتلها
لقيتها ولابسه لبس يحرك السخر بنطلون جينز ضيق فشخ علي جسمها وبدي
سلمت عليها وخرجنا رحنا مول وجابت لبس ورجعنا البيت وقعدنا شويه طلبت منها ادخل الحمام دخلت ولقيت الكلوت بتاعها ف الحمام وكان غرقان عسل مسكتو فضلت اشم فيه خفت اضرب فيه عشرا وغسلت وشي وطلعت لقيتها ب تسألني تشرب ايه قلتلها قهوه
قالتي تعالي هات البن علشان مش طيلله رحت اجيبو المطبخ ف المدخل بتاعو ضيق ونا داخل زبي حك ف بطنها سمعت صوت نفس جامد منها جبتلها البن و خرجت ونا قاعد بفكر فيها وكنت عاوز انيكها بعدها قطعت تفكيري ب
مني : مازن
انا : ايوه
مني : مالك فيه حاجه ولا ايه
انا : لا مفيش
مني : اتفضل القهوه
انا : شكرا
وشربت القهوه قعدت شويه وحسيت ب ضربات قلبي ب تزيد وجسمي بداء يعرق جامد ولقيت زي وقف اول مره ف حياتي زبي يقف كده لقيتها بتبص علي زبي بصات من تحت لتحت كده قلتلها هدخل الحمام لقيت الكلوت مش موجود موجود واحد غيرو وبرضو مليان عسل من كسها غسلت وشي وفضلت اشم فيه وضربت فيه عشره علشان اهدا شويه وبرضو مفيش حاجه اتغيرت قاعد افكر لحد ما لقيتها بتخبط وبتقولي انت كويس قلتلها ايوه ولبست و طلعت بس و اتفاجأت ب منظرها كانت لابسه قميص نوم احمر ومش لابسه تحته حاجه مبين يدوب كسها انا من غير تفاهم هجمت عليها وهي عملت نفسها بتقاوم بس عادي فضلت امص ف بزازها لحد م ساحت وقالتلي تعالي جوا
دخلت لقيت اوضه نوم ولا اوضه دخله انا قلعت الهدوم وفضلت امص ف شفايفها وهي تتلوي بعدها نزلت علي بزازها امص فيهم لحد م جبت اخري وقلعتها قميص النوم ونزلت علي كسها وشوفت احسن كس شفتو ف حياتي كس مبطرخ ومفيهوش شعرايه انا من غير تفاهم نزلعت عليه مص وهي تتلوي وتسرخ تحت مني اه اه اه ارحمي بموت اه اه اه
ونا مش ف الدنيا وعمال بمص فكسها لحد م لقيت جسمها بيترعش ونزلت عسلها علي وشي
بصت عليا وقالتي يخرب بيتك انت عملت فيا ايه
قلتلها احنا لسه بنسخن مش انتي اللي عاوزه كده ي لبوه

انتظرو الجزاء التاني + رايكم يهمني ❤️
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
ف البدايه اعرفكم ب نفسي
انا اسمي مازن عندي حاليا ١٩ سنه جسمي معضل شويه طولي ١٨٥ زبي مش كبير اوي تقريبا ١٨ سنتي عايش ف منطقه راقيه امي اتوفت وانا كنت وحيد مليش اي اخوات ابويا بيسافر
فتره كبيره وقت م حصلت الحكايه دي انا كنت ١٨ سنه ندخل ف القصه اسف لو طولت عليكم
بعد م امي اتوفى ابويا كان بيسافر ويقعد سنه ويرجع ف فتره من الفترات اجت وحده سكنت ف ف نفس المكان
كنت اول مره اشوفها لما كنت راجع من الجيم ب الليل وشوفتها وهي نازله من العربيه وكانت معاها شنط ف عرضت عليها المساعده وهي وافقت اوصفهالكم هيقصيره شويه وطيزها مشدوده وبزازها متوسطه بطنها زي البنات البلدي بس مشدوده لونها خمري نرجع لموضوعنا
بعد م عرضت عليها المساعده اخدت منها الشنط ودخلنا لجوه ف وهي داخله عند الباب اتزنقت ف خبطت ف طيزها ب الغلط انا مكنش ف دماغي اي حاجه وقتها مجرد مساعده بصتلي وضحكت خبيثه انا قلت عادي بعدها دخلت الشنط واستأزنت علشان امش مسكت فيا اشرب حاجه ف قعدت دخلت وخرجت غير الشكل اللي شفتها عليه كانت لابسه بنطالون هيتفشخ من ضيقتو علي فخادها وشفرات كسها باينه ولابسه بجامه مفتوحه من عند صدرها وفتحة صدرها باينه انا هجت وزبي وقف بس قدرت امسك نفسي وقعدت عادي هي اجت قعدت وعرفتني عليها اسمها مني هي كانت متجوزه من ساري عربي وسابها وبيصرف عليها وهي من منطقه شعبيه وعرفتها عليا وقعدنا نتكلم وهي كانت طالبه عصير اجا وطلعت اخدتو وحاسبت عليه ورجعنا كملنا كلامنا واخدت رقمها ورجعت البيت
بعدها مكلمتهاش عدي ٣ ايام وقابلتها ف السوبر ماركت قالتي يعني مكلمتنيش قلتها مشاغل وكده تخدت هي رقمي ولما رجعت البيت لقيتها باعته
مني :ازيك عامل ايه
انا : تمام
مني : يعني مش بتسأل
انا : قلتلك مشاغل وبعدين انا الفتره دي تعبان شويه
مني : لا الف سلامه عليك
انا : شكرا
مني : ممكن تيجي معايا بكره اجيب هدوم جديده علشان معرفش محلات هنا
انا : هخلص اللي ورايا وهاكلمك نبقا نخرج
وقفت علي كده تاني يوم اجا كنت وقتها ف تالته ثانوي خلصت الدروس وبعدها رجعت وروحت الجيم ونا راجع رنت عليا
مني : الو ازيك
انا : تمام
مني : مستنيالك علي فكره اوعي تنسي
انا : لا منستش هرجع اخد دش و هجيلك
مني : ماشي سلام
وقفلنا علي كده رجعت البيت اخدت دش وغيرت هدومي وروحتلها
لقيتها ولابسه لبس يحرك السخر بنطلون جينز ضيق فشخ علي جسمها وبدي
سلمت عليها وخرجنا رحنا مول وجابت لبس ورجعنا البيت وقعدنا شويه طلبت منها ادخل الحمام دخلت ولقيت الكلوت بتاعها ف الحمام وكان غرقان عسل مسكتو فضلت اشم فيه خفت اضرب فيه عشرا وغسلت وشي وطلعت لقيتها ب تسألني تشرب ايه قلتلها قهوه
قالتي تعالي هات البن علشان مش طيلله رحت اجيبو المطبخ ف المدخل بتاعو ضيق ونا داخل زبي حك ف بطنها سمعت صوت نفس جامد منها جبتلها البن و خرجت ونا قاعد بفكر فيها وكنت عاوز انيكها بعدها قطعت تفكيري ب
مني : مازن
انا : ايوه
مني : مالك فيه حاجه ولا ايه
انا : لا مفيش
مني : اتفضل القهوه
انا : شكرا
وشربت القهوه قعدت شويه وحسيت ب ضربات قلبي ب تزيد وجسمي بداء يعرق جامد ولقيت زي وقف اول مره ف حياتي زبي يقف كده لقيتها بتبص علي زبي بصات من تحت لتحت كده قلتلها هدخل الحمام لقيت الكلوت مش موجود موجود واحد غيرو وبرضو مليان عسل من كسها غسلت وشي وفضلت اشم فيه وضربت فيه عشره علشان اهدا شويه وبرضو مفيش حاجه اتغيرت قاعد افكر لحد ما لقيتها بتخبط وبتقولي انت كويس قلتلها ايوه ولبست و طلعت بس و اتفاجأت ب منظرها كانت لابسه قميص نوم احمر ومش لابسه تحته حاجه مبين يدوب كسها انا من غير تفاهم هجمت عليها وهي عملت نفسها بتقاوم بس عادي فضلت امص ف بزازها لحد م ساحت وقالتلي تعالي جوا
دخلت لقيت اوضه نوم ولا اوضه دخله انا قلعت الهدوم وفضلت امص ف شفايفها وهي تتلوي بعدها نزلت علي بزازها امص فيهم لحد م جبت اخري وقلعتها قميص النوم ونزلت علي كسها وشوفت احسن كس شفتو ف حياتي كس مبطرخ ومفيهوش شعرايه انا من غير تفاهم نزلعت عليه مص وهي تتلوي وتسرخ تحت مني اه اه اه ارحمي بموت اه اه اه
ونا مش ف الدنيا وعمال بمص فكسها لحد م لقيت جسمها بيترعش ونزلت عسلها علي وشي
بصت عليا وقالتي يخرب بيتك انت عملت فيا ايه
قلتلها احنا لسه بنسخن مش انتي اللي عاوزه كده ي لبوه

انتظرو الجزاء التاني + رايكم يهمني ❤️
كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%