NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كسم العظمة فعلاً انت ابهرتني دا انت فشخت الواقع انت فشخت التفكير يا جدع 😂😂 😂
الجزء جامد اوي وليفل الإثارة والحماس والقتل بقا عالي اوي نيك وفاضل علي ليفل الوحش دورين استمر يابطل 😂😂😂
ارجوك متقتلش النمر لانة عاش نفس القصة بتاعتك هو اموا ماتت وانت امك اتقتلت هو ابوة كان بيكرهوا وانت ابوك كان بيكرهك هو اخوة كرهوا وانت اختك كانت بتكرهك ساعة الفديوهات بتاعت الاغتصاب انت وهو في حاجات حصلت في حياتكوا مشتركة فا متقتلهوش ❤️😂😂

عليا الطلاق انت برنس الجزء جامد طحن يا صاحبي وانت تتاخر براحتك يا غالي كمل يا برنس وتسلم ايدك على الجمدان ده 👏♥💪

احااااااااا على الفاجر انت عالمي اخيرنا النمر طلع مظلم جزء من كتر ما هو جامد مكنتش عايز يخلص اخوي البروف

• عجبني
التفاعلات: BٍِASM17 اسطورة القصص
الجزء العاشر تحفه بس انت اتأخرت كتير فعقابا ليك تنزل الجزء الحداشر بكره و حسك عينك تموت البطل
حبيبي يسطاااا هنزل الحداشر كمان يومين بس مش بكرا😂⚔️+البطل يموت معايا عادي مفيش مشكله😂😂😂😂⚔️

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Ehab Demian
احا علي الجزء الفشيخ ده عاش عليك يا بروف وانا كالنمر اتصدمت لما عرفت ان القائد اخويا اصلا 😂😂 وو**** النمر صعب عليا حرفيا طلع غلبان اهو في الاخر ياعم 🙂😂😂
بس عاش عليك ياخو وياريت متومتش تامر والنمر لان هما احسن اتنين حرفيا في القصة مش علشان انا النمر وكدة يعني ها😂😂♥️
حبيبي يا نمر يلي طلعت مظلوم حبيبي فشخ يسطا+تامر والنمر او اي حد انا مبحبش موضوع البطل الواحد ف عادي يموتو معلهش بقا لا عادي يموتو اي ف واحد منهم مات اصلا😂😂😂😂⚔️

كسم العظمة فعلاً انت ابهرتني دا انت فشخت الواقع انت فشخت التفكير يا جدع 😂😂 😂
الجزء جامد اوي وليفل الإثارة والحماس والقتل بقا عالي اوي نيك وفاضل علي ليفل الوحش دورين استمر يابطل 😂😂😂
ارجوك متقتلش النمر لانة عاش نفس القصة بتاعتك هو اموا ماتت وانت امك اتقتلت هو ابوة كان بيكرهوا وانت ابوك كان بيكرهك هو اخوة كرهوا وانت اختك كانت بتكرهك ساعة الفديوهات بتاعت ال****** انت وهو في حاجات حصلت في حياتكوا مشتركة فا متقتلهوش ❤️😂😂
يسطا كسم الكومنت اللي مش لاقي كلام ارد بيه ده😂😂😂حبيبي يسطا ومفشختش الواقع ولا حاجه ياعم ده هما كلهم هبدتين وطلعو حلوين😂😂😂😂😂😂😂

عليا الطلاق انت برنس الجزء جامد طحن يا صاحبي وانت تتاخر براحتك يا غالي كمل يا برنس وتسلم ايدك على الجمدان ده 👏♥💪
انته اللي برنس يغاااالي حبيبي يباشا ومش هتاخر تاني وحياتك😂😂⚔️

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
احااااااااا على الفاجر انت عالمي اخيرنا النمر طلع مظلم جزء من كتر ما هو جامد مكنتش عايز يخلص اخوي البروف
هوا النمر عدوكم يجدعاااان ولا اي😂😂😂اهو طلع مظلوم ياعم وكمان اخو القائد لا وكمان عارف مكان الثروه ده يجي ينيكني احسن احا هوا ف اي😂😂😂😂😂😂😂😂😂⚔️

انته اللي برنس يغاااالي حبيبي يباشا ومش هتاخر تاني وحياتك😂😂⚔️
لا ابعد عن حياتى انت مش مضمون 😂😂❤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هوا النمر عدوكم يجدعاااان ولا اي😂😂😂اهو طلع مظلوم ياعم وكمان اخو القائد لا وكمان عارف مكان الثروه ده يجي ينيكني احسن احا هوا ف اي😂😂😂😂😂😂😂😂😂⚔️
كنت لسه بقول ف الكومنت فوق معاهد محبب

حبيبي يا نمر يلي طلعت مظلوم حبيبي فشخ يسطا+تامر والنمر او اي حد انا مبحبش موضوع البطل الواحد ف عادي يموتو معلهش بقا لا عادي يموتو اي ف واحد منهم مات اصلا😂😂😂😂⚔️
لا متهزرش ان شاء **** تكون الرصاصة اتضربت في الهواء او البوليس هو اللي ضرب لا مينفعش الكلام ده ياااااااااعم🙂

حبيبي يسطاااا هنزل الحداشر كمان يومين بس مش بكرا😂⚔️+البطل يموت معايا عادي مفيش مشكله😂😂😂😂⚔️
واضح ان مش مايكل مجدى لواحده اللى هيتخطف

المهم انت ليه حافظت علي النمر ده مش اسلوب الصراحه لازم موته تكون زي القعده على الخازوق كده
@Elnamr

المهم انت ليه حافظت علي النمر ده مش اسلوب الصراحه لازم موته تكون زي القعده على الخازوق كده
@Elnamr
ايه ياعم الكلام ده احا هو النمر عملك حاجة دلوقتي مهو الواد طلع غلبان ومظلوم الاه🙂

• بيضحكني
التفاعلات: ThePassive
عاش يسطا تسلم ايدك بس النمر مش هيموت ولا اي 😂

عاش يسطا تسلم ايدك بس النمر مش هيموت ولا اي 😂
يجدعان انتو عايزين ايه من النمر مهو طيب وفي حاله انت اللي بتيجو وتجروا شكلوا اهو 🙂

يجدعان انتو عايزين ايه من النمر مهو طيب وفي حاله انت اللي بتيجو وتجروا شكلوا اهو 🙂
اصله تعب في حياته ولزمن يريح شويا واتوقع هيموت ف الجزء الجاي 😂

اصله تعب في حياته ولزمن يريح شويا واتوقع هيموت ف الجزء الجاي 😂
تصدق اقنعتني بس بردك مينفعش يموت حرام كدة كتير مش كفاية تعب في حياته كمان هيتعب في وهو بيموت حرااااااام😢😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: SAYKO3

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%