NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة منقول فانتازيا وخيال عودة المنبوذ [ الوريث ] | السلسلة الثانية | - حتى الجزء الثامن 18/3/2023

يعم بقولك اتنصب عليا امبارح هقفلك علي كايتو وهو بينيك مايا مثلا 😂😂😂

ما لازم تكون القفلة مشوقة يسطا عشان يكون عندك فضول وتستني الجزء الجاي ، حبيبي يبرو 🌹
يعم انا عندي سؤال هو كل رجاله القصه دول مخصيين يراجل عطلاق مفيش واحد ادي بوسه حتي😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: M o u s a
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طمنا عليك يابوب والجزء الجديد امتا

يعم انا عندي سؤال هو كل رجاله القصه دول مخصيين يراجل عطلاق مفيش واحد ادي بوسه حتي😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مهو مفيش حد فيهم طايق نفسه ولا مراته طايقاه لغاية دلوقت 😂

• بيضحكني
التفاعلات: M o u s a و QAISER
هو عدد المشاهدين معدش ظاهر لي!؟

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: QAISER
التراث ازاى🤔

بص انا هقولك حاجه انا مش بيعجبني اي قصة انت فعلا قصتك ديه رغم أنها مفيهاش جنس الا أنها حلوة سبقت القصص الي قريتها كلها طبعا سلاح مرات خالي والعائلة أساس المتعة واختي المطلقة هما لكتاب كبيرة اي نعم وكينج طبعا بابا المجال فأنت بقا عم العيال 😂😂😂
فعلا استمر في القصة وهقولك تاني لو مش عايز تدخل فيها جنس متدخلش انت فعلا القصة بتاعتك متستاهلش يدخل فيها سكس عشان كدا خلي قصتك علي كدا افضل واحلا واستمر بجد عاش عليك
ممكن متلتقنيش اعلق تاني بس تاكد ان انا بدخل المنتدي ادور علي جزءك الجديد

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Magdy66، زئير الأسد و العنتير
بص انا هقولك حاجه انا مش بيعجبني اي قصة انت فعلا قصتك ديه رغم أنها مفيهاش جنس الا أنها حلوة سبقت القصص الي قريتها كلها طبعا سلاح مرات خالي والعائلة أساس المتعة واختي المطلقة هما لكتاب كبيرة اي نعم وكينج طبعا بابا المجال فأنت بقا عم العيال 😂😂😂
فعلا استمر في القصة وهقولك تاني لو مش عايز تدخل فيها جنس متدخلش انت فعلا القصة بتاعتك متستاهلش يدخل فيها سكس عشان كدا خلي قصتك علي كدا افضل واحلا واستمر بجد عاش عليك
أتفق معاك وكمان الجنس هيخلي القصه زي باقي القصص بس لما تكون بي السرد والعظمه دي ومفهاش سكس حاجه جحدا وكمان الناس الي دخله ومكمله عجبها القصه بدون سكس وبجد بجد انت من احلا القصص بي النزبالي

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Magdy66، زئير الأسد و Medo allord
فعلا انا
أتفق معاك وكمان الجنس هيخلي القصه زي باقي القصص بس لما تكون بي السرد والعظمه دي ومفهاش سكس حاجه جحدا وكمان الناس الي دخله ومكمله عجبها القصه بدون سكس وبجد بجد انت من احلا القصص بي النزبالي
انا حتي بردو قولت ليه كدا السلسلة الي فاتت لان فعلا القصة جاحدة

• أتفق
التفاعلات: العنتير
  • عجبني
التفاعلات: Medo allord
انا فعلا مش ناوي اضيف جنس للأحداث ، بس خد بالك بق ع هتترمي ف قسم القصص الغير جنسيه ف الركن البعيد الهادي 😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Medo allord، زئير الأسد و العنتير
جامد بس اجري بل احداث سيكا اصل لو كده عما يتقن قوتو هتكون فل سلسله الخمسين

طب بس بقولك ايه ياض يا علق الجزء التالت ينزل انهاردة مليش دعوه ده بمناسبه اني بقالي كتير مكنتش بتكلم في المنتدي خلصانة😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: 🧿 R3D
طب بس بقولك ايه ياض يا علق الجزء التالت ينزل انهاردة مليش دعوه ده بمناسبه اني بقالي كتير مكنتش بتكلم في المنتدي خلصانة😂😂
ماهو نازل النهارده الساعه ٩
اديك شتمت الواد على الفاضي😂

حتي لو فين هتلاقيني بقراها 😂

• أتفق
التفاعلات: العنتير
فاضل علي العظمه من الوقت ٥ساعات و٢٤دقيقه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%