NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع انك مجربتش بس قولت حقيقة ملموسة فعلا المص بيعلي قدرة الانتصاب عن الرجال. ✌️✌️🤟🤟
مش عارف اللى بيقف قدام واحدة زى Harmony Reigns بيعمل ايه بصراحة طريقتها فى الكلام لوحدها توقف الزب الميت و شفايفها فتاكة أنا اللى بتفرج بولع و ده كلها قبل ما يبدأ النيك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Moheb sex
مش عارف اللى بيقف قدام واحدة زى Harmony Reigns بيعمل ايه بصراحة طريقتها فى الكلام لوحدها توقف الزب الميت و شفايفها فتاكة أنا اللى بتفرج بولع و ده كلها قبل ما يبدأ النيك
لا مستواي تاني حضرتك 🤣🤣🤣🤣

• عجبني
  • عجبني
انا حسيت الصراحة و لو تلاحظي ابتديت في تعليقاتك ابسط الكلام 🙂
اوكي. واضح أن حضرتك دارس فلسفة بس مستواي عالي شوي صح ولا غلط ،🙏🙏

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
بصراحة لاء هندسة و ميكانيكا 😅
بس قاري كتير
بس كلامك معظمة مكس بين فلسفة وعلم النفس بتستحضر كلمات مع أفكار مش اي حد يستوعبها 😅😅

• عجبني
  • بيضحكني
لا علي السرير شرير ههههههههه لو مفشختهاش ابقى راجل خول لامؤخذ
المهم احنا النهاردة في المص وبس.

• عجبني
  • أتفق
احلي ما في النيك المص طبعا
المص مش المتعة كلها اكيد بس انا شايفة أنة الشريكة بتعملة كامحفز للشريك مش عشان هي حاجة بتحبها انت اية رايك ✌️✌️

• عجبني
المص مش المتعة كلها اكيد بس انا شايفة أنة الشريكة بتعملة كامحفز للشريك مش عشان هي حاجة بتحبها انت اية رايك ✌️✌️
انا
انا بحب المص جدا زى ما قولتلك يمكن ده اهم حاجه عندى في موضوع العلاقه الجنسيه زى ما بحب ارضع وامص واكل جسم ال معيا أنا بشوف أن الاثاره قبل النيك اهم وأمتع من النيك نفسه

• أتفق
انا

انا بحب المص جدا زى ما قولتلك يمكن ده اهم حاجه عندى في موضوع العلاقه الجنسيه زى ما بحب ارضع وامص واكل جسم ال معيا أنا بشوف أن الاثاره قبل النيك اهم وأمتع من النيك نفسه
كدة صح هو متعة وتحفيز قبل. واكيد لو الشريك حب يخلية علاقة كاملة هو مش خسران حاجة عكس الشريكة بتعملة تنازل منها لرضي الشريك وبصراحة انا شايفة لو الست مصت ومحصلش علاقة ومرضية ليها كمان يعتبرها إهانة. في حقها. دي وجهة نظري 🌹🌹🌹

• معجبنيش
بس كلامك معظمة مكس بين فلسفة وعلم النفس بتستحضر كلمات مع أفكار مش اي حد يستوعبها 😅😅
اصل هنا كل الموضيع تخص الإنسان بمشاعره و بتفكيره بتساؤلاته النفسية الي بتعكس مدى الالم الي مرو بيه او الحاجات الي فهمنها غلط و المواضيع الجنسية ما هي الا انعكاس نفسي

فا انا بستحضر الي فهمته من قرايتي في الفسلفة و الي كونته من التفكير و الخبرات الي مريت بيها و علمتني كتير زي ما علمة عليا و بحاول اساعد بيهم
و خبرتي في علم النفس هي مزيج بين خبرات كونتها في حياتي اجبرتني اني اقرا فيه علشان اعرف افهم الناس و دوافعهم الي بتساعدني في شغلي
و برده بحاول اساعد بيهم

و و الاسلوب الي بكتب بيه ده طريقتي السحرية علشان انتقي بيه العقول الجميله الي بتحس الكلام و تستوعبه زيك كده قبل ما تفهمه

• حبيته
مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️
انا شايفو انو شي أساسي في الجنس زيو زي 👅👅 مينفعش علاقه تكون قائمه ومفيهاش الحجتين دول

• عجبني
مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%