NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مجنونة مطرقعة

🎧اسمع مني ومتسمعش عني 🎧
العضوية الذهبيه
كاتب متميز
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مشرف سابق
ناشر صور
مبدع
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
البلوجوب معنى الجنس الفموي والذي يقوم فيه لزوجين بمص الأعضاء التناسلية لبعضهم البعض من خلال الفم✌️✌️

اتكلمنا قبل كدة عن مص القضيب وناقشنا فية كل مميزاتة وعيوبة. ولية حاجة جميلة ومحفزة للرجل وليقينا في إجماع تام من كل الموجودين أنة متعتة للرجل. بس تجاهلنا نقطة وهي لحس المهبل أو بالعامية. للحس الكس للشريكة. 🤌🤌

انا عن نفسي محبة جدا ومحبذة اللحس بين الشريكين وخاصة لو كانت متبادلة بين الشريكين في آن واحد. بمعني اللحس والمص في لحظة واحدة للي فاهم أوضاع 69 اوكي. ✌️✌️

موضوع النقاش هل الرجل شايف أن الحس للشريكة متعة ومحفزة للشريكة وبس وهو ليس لة متعة فيها. ولا الرجل بيتشارك المتعة في لحس الشريكة معاها والبنوتات الموجودة هل الحس مطلب ليكي في العلاقة زي الايلاج ولا محفز وبس زي مص القضيب للرجل 💐💐

ملحوظة لا يتم عمل البلوچوب. الا في حالة وجود النظافة والشريك أو الشريكة خالية من اي مرض فطري أو جنسي اوكي. انجوي عليكم 🤟🤟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: النسر المحلق, Al-Mahdy, غريب عن العالم و 15 آخرين
انها الطريقة الاقصر المحبب لقلبي لإزالة جميع الحواجز و دك الدفاعات ف أقتحام الحصون بمزاج 🙏

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى, مجنونة مطرقعة 😁😁, x🅨🅞🅖🅘 و شخص آخر
شخصيا وعن نفسي انا مجربتش بس لو جربت اكيد هشوف اي اللى يبسطها واعمله ومدام اللحس شئ بيخليها مبسوطه هعمله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: طيزي لبوة اوي، فكرى و مجنونة مطرقعة 😁😁
ااوويد الموضوع
واللحس ممتع ومحفز العلاقه
وطبعا اخر سطرين
اشكرك عليهم

• عجبني
التفاعلات: weal12
انها الطريقة الاقصر المحبب لقلبي لإزالة جميع الحواجز و دك الدفاعات ف أقتحام الحصون بمزاج 🙏
المميز عندي. انها بقترح الاسم دة لحضرتك 💐🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
البلوجوب معنى الجنس الفموي والذي يقوم فيه لزوجين بمص الأعضاء التناسلية لبعضهم البعض من خلال الفم✌️✌️

اتكلمنا قبل كدة عن مص القضيب وناقشنا فية كل مميزاتة وعيوبة. ولية حاجة جميلة ومحفزة للرجل وليقينا في إجماع تام من كل الموجودين أنة متعتة للرجل. بس تجاهلنا نقطة وهي لحس المهبل أو بالعامية. للحس الكس للشريكة. 🤌🤌

انا عن نفسي محبة جدا ومحبذة اللحس بين الشريكين وخاصة لو كانت متبادلة بين الشريكين في آن واحد. بمعني اللحس والمص في لحظة واحدة للي فاهم أوضاع 69 اوكي. ✌️✌️

موضوع النقاش هل الرجل شايف أن الحس للشريكة متعة ومحفزة للشريكة وبس وهو ليس لة متعة فيها. ولا الرجل بيتشارك المتعة في لحس الشريكة معاها والبنوتات الموجودة هل الحس مطلب ليكي في العلاقة زي الايلاج ولا محفز وبس زي مص القضيب للرجل 💐💐

ملحوظة لا يتم عمل البلوچوب. الا في حالة وجود النظافة والشريك أو الشريكة خالية من اي مرض فطري أو جنسي اوكي. انجوي عليكم 🤟🤟
كنت بحب واحدة عندها ٤٧ سنه طعم كسها فاااااااااجر وع كلا انا بلحس وبحبه جدا بس الستات مش نظيفة ٩٠%

• عجبني
التفاعلات: فكرى و مجنونة مطرقعة 😁😁
شخصيا وعن نفسي انا مجربتش بس لو جربت اكيد هشوف اي اللى يبسطها واعمله ومدام اللحس شئ بيخليها مبسوطه هعمله
يوجي اكيد مستقبلك الجنسي باهر. 🥰🥰

• عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
كنت بحب واحدة عندها ٤٧ سنه طعم كسها فاااااااااجر وع كلا انا بلحس وبحبه جدا بس الستات مش نظيفة ٩٠%
يعني هو ممتع ليكم زينا ولا حاجة محفزة بتقدموها للشريكة وبس ✌️

• عجبني
التفاعلات: سيكساوي و Moheb sex
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى، مجنونة مطرقعة 😁😁 و x🅨🅞🅖🅘
بالنسبالى اجمل و احلى و أمتع حاجه فى العلاقه هى اللحس يمكن احلى و أمتع من العلاقه نفسها حرفيا بعشق ابوس و الحس كل جسمها من اول شفايفها لحد صوابع رجلها اشرب كل نقطه بتنزل من شهوتها

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: سيكساوي و madmar000
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: elbasha basha، فكرى و مجنونة مطرقعة 😁😁
الشكر ليك طبعا ولازلت مصممة أن بحب طريقة جدا كاشخصية في المنتدي 🙏🙏🙏
ميرسي
طريقه ايه يا مانجا
انا لسه داخل من يومين

لحقت بقي ليا معجبات
الحملات عامله شغل يا لفته الكلب