NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️
يجب ان يضيف المنتدي التعليق الصوتي لابداء الراي لان انا راي هنا مش هينفع اي شهاده اي راجل هنا مجروحه الكل هيقول ايوا بس عن نفسي مش اي حد ينال شرف انه يدوقه لا في بوقه ولا في حته تانيه

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
مرسي كلامك كبير عليا صدقني ✌️✌️
مش لاقي للاسف ريأكت يتماشى مع رأي في كلامك للاسف
كلامي ليكي هو فعلا يوفيلك حقك في ردودك و لا يمكن ان يكون كبير كحجم ذوء ردودك عليا انا الي بتتعمدي فيها اختيار الكلمات بعناية

• عجبني
انا ممكن احبه شويه فى الاول بس بعد كدا بزهق و بوقى يوجعنى و يقلب العكس من اثاره لمجهود اضافى

الانسب شويه على ما يقف و يجمد و بعدين كمل حاجه تانيه
خبرة يناااااااس خبرة

• عجبني
كان نفسى أجاوب أجابة منظقية نموذجية لكن معنديش خبرة عملى :ROFLMAO: بس بحس من الافلام أن ملمس شفايف البنت و أسلوبها هما اللى بيكونوا عامل هيجان و بحس كمان ان فى اغلب الاحيان المص بيكون طريقة لتقوية الانتصاب

• عجبني
انا فى اعتقادى الست اللى يتقرر تمص من نفسها بتكون بتحب الراجل اللى معاها اوى ونفسها تسعده بجميع الطرق

• عجبني
مش لاقي للاسف ريأكت يتماشى مع رأي في كلامك للاسف
كلامي ليكي هو فعلا يوفيلك حقك في ردودك و لا يمكن ان يكون كبير كحجم ذوء ردودك عليا انا الي بتتعمدي فيها اختيار الكلمات بعناية
عشان كلامك راقي بجد طالع من شخصية راقية من وجهة نظري 🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
انا فى اعتقادى الست اللى يتقرر تمص من نفسها بتكون بتحب الراجل اللى معاها اوى ونفسها تسعده بجميع الطرق
عندك حق دة جزء. والجزء الثاني انها حاجة محفزة عشان يمتعها بعلاقة كويسة منة

• عجبني
كان نفسى أجاوب أجابة منظقية نموذجية لكن معنديش خبرة عملى :ROFLMAO: بس بحس من الافلام أن ملمس شفايف البنت و أسلوبها هما اللى بيكونوا عامل هيجان و بحس كمان ان فى اغلب الاحيان المص بيكون طريقة لتقوية الانتصاب
مع انك مجربتش بس قولت حقيقة ملموسة فعلا المص بيعلي قدرة الانتصاب عن الرجال. ✌️✌️🤟🤟

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • عجبني
يجب ان يضيف المنتدي التعليق الصوتي لابداء الراي لان انا راي هنا مش هينفع اي شهاده اي راجل هنا مجروحه الكل هيقول ايوا بس عن نفسي مش اي حد ينال شرف انه يدوقه لا في بوقه ولا في حته تانيه
ولا فهمت ولا كلة ممكن توضيح بليز ✌️✌️

• عجبني
  • عجبني
  • أتفق
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
  • عجبني
مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️
دى احلي لحظه اصلا وانا احلي لحظه في حياتي الجنسية كانت اول مره واحده مصلتي زوبرى فيها ولحد دلوقتي مش بنسها

• عجبني
دى احلي لحظه اصلا وانا احلي لحظه في حياتي الجنسية كانت اول مره واحده مصلتي زوبرى فيها ولحد دلوقتي مش بنسها
من كلامك هل المص بس يغني عن انك تعمل علاقة ✌️✌️

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%