NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
انا مره انا و صحابي قفشنا بت تخصص مص و تقفيش بس في عربيه و علي فكره مش شرموطه هي بتحب كده و مش بتركب معا اي حد معا العلم انها كانت فيرچين فزاي ما في بنات بتقرف في بنات بتحب كده اوي انا مش شرط امص كس واحده في حجات تانيه مهمه في العلاقه يعني انا ما بين امص و مش همص بتاعها المهم انها تكون هي برضك مبسوطه و احنا الاتنين علي لاين واحد عشان نوحش بعض
تقبلي تحياتي 🤍💎

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
من امتع انواع الجنس بالنسبة لي لكن باكون عاوز اتحكم اكتر عشان الإثارة بتبقي شديدة ممكن اجيبهم أثناء المص لكن أختلف مع اللي بيقول أن متعته في احساس تملك الشريكة أو إخضاعها لا هو متعة في حد ذاته
المص لازم يكون برضي وإقناع من الشريكة عشان تعرف تتفنن في تحفيز الشريك 🌹🌹

• عجبني
  • بيضحكني
المص لازم يكون برضي وإقناع من الشريكة عشان تعرف تتفنن في تحفيز الشريك 🌹🌹
ده حقيقي وهو لما بتكون راضية عني بيكون أحلي مص ممكن استمتع به اكتر من الممارسة العادية

• حبيته
  • حبيته
انا مره انا و صحابي قفشنا بت تخصص مص و تقفيش بس في عربيه و علي فكره مش شرموطه هي بتحب كده و مش بتركب معا اي حد معا العلم انها كانت فيرچين فزاي ما في بنات بتقرف في بنات بتحب كده اوي انا مش شرط امص كس واحده في حجات تانيه مهمه في العلاقه يعني انا ما بين امص و مش همص بتاعها المهم انها تكون هي برضك مبسوطه و احنا الاتنين علي لاين واحد عشان نوحش بعض
تقبلي تحياتي 🤍💎
بس دة في جو المرح علي السرير بقي. انت شايف المص متعة ليك زي بقية العلاقة ولاحاجة عابرة والسلام

• عجبني
ده حقيقي وهو لما بتكون راضية عني بيكون أحلي مص ممكن استمتع به اكتر من الممارسة العادية
💐💐💐

• عجبني
بس دة في جو المرح علي السرير بقي. انت شايف المص متعة ليك زي بقية العلاقة ولاحاجة عابرة والسلام
مش شرط ولا ده ولا ده معا اني اتعملي بلوچوب كام مره بس عادي الجنس بما في امتع بالنسبالي

• عجبني
  • عجبني
مش شرط ولا ده ولا ده معا اني اتعملي بلوچوب كام مره بس عادي الجنس بما في امتع بالنسبالي
انا شايفة أن الشريكة بتمص عشان تحفيز للشريك مش متعة ليها. انت اية رايك في النقطة دي

• معجبنيش
  • عجبني
  • حبيته
ركزي هتلاقي يا مطرقعه و بعدين انت اقولك امبارح بوسه علي ايدك و بدلالك الاقيكي خلعتي يا ستي انا مش هعكسك تاني 😂❌
معلش كنت تعبانة اوي فصلت وانا قاعدة 😂😂

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شايفة أن الشريكة بتمص عشان تحفيز للشريك مش متعة ليها. انت اية رايك في النقطة دي
اكيد طبعا مينفعش نرتكز نقطه العلاقه علي المص بس يعني في اساسيات و في مثال بيقولك صباعك قبل بتاعك لو الناس تعرف معني المثل ده مش هيبقا نفور من الطرف التاني بعد فتره

• حبيته
tu étais de quelle école
انا ملاحظة انك بتتكلمها بطلاقة عني كمان مع اني اخدت كورس فيها مرتين عشان ناوية السفر لو الفرصة سمحت 😅😅😅

• عجبني
  • حبيته
اكيد طبعا مينفعش نرتكز نقطه العلاقه علي المص بس يعني في اساسيات و في مثال بيقولك صباعك قبل بتاعك لو الناس تعرف معني المثل ده مش هيبقا نفور من الطرف التاني بعد فتره
منطق بردة. 😅😅

• عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%