NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اصل هنا كل الموضيع تخص الإنسان بمشاعره و بتفكيره بتساؤلاته النفسية الي بتعكس مدى الالم الي مرو بيه او الحاجات الي فهمنها غلط و المواضيع الجنسية ما هي الا انعكاس نفسي

فا انا بستحضر الي فهمته من قرايتي في الفسلفة و الي كونته من التفكير و الخبرات الي مريت بيها و علمتني كتير زي ما علمة عليا و بحاول اساعد بيهم
و خبرتي في علم النفس هي مزيج بين خبرات كونتها في حياتي اجبرتني اني اقرا فيه علشان اعرف افهم الناس و دوافعهم الي بتساعدني في شغلي
و برده بحاول اساعد بيهم

و و الاسلوب الي بكتب بيه ده طريقتي السحرية علشان انتقي بيه العقول الجميله الي بتحس الكلام و تستوعبه زيك كده قبل ما تفهمه
اهم حاجة لمستني في كلامك اني خمنت وطلع صح. بحيي نفسي 👏👏 شابووو رودي 😅😅😅. بهزر طبعا. بجد انا كل مرة بحس أني مهمة بوجودك معايا في كل بوست اعملة. شكرا لدعمك الدائم لية. 💐💐💐

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
انا شايفو انو شي أساسي في الجنس زيو زي 👅👅 مينفعش علاقه تكون قائمه ومفيهاش الحجتين دول
بردة مميز في تعليقك. زي مالشريكة بتقدم المص للتحفيز المقابل من الشريك الحس. شابوووو بجد لمست المفقود و وعد مني بوست قريب عن الحس ✌️✌️✌️

• عجبني
اهم حاجة لمستني في كلامك اني خمنت وطلع صح. بحيي نفسي 👏👏 شابووو رودي 😅😅😅. بهزر طبعا. بجد انا كل مرة بحس أني مهمة بوجودك معايا في كل بوست اعملة. شكرا لدعمك الدائم لية. 💐💐💐
شكراً ليكي على مواضيعك المثيرة للجدل و الي بلاحظ انك بتحاولي على اد ما تقدري في إدرتك ليها انك تكوني موضوعية اكتر

استمري يا رودي ،،دعمي ليكي طالما بنفيد

خلقنا لنترك أثراً ،،،وجِدنا لنُحدث تغييراً

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️
انا بالنسبالى مص العضو أو الحس للست يكون لازم فى اثناء العلاقه بين الاتنين ميكنش مستمر فى العلاقه علطول يبدو بالمداعبه بينهم سواء وضع 69 وبعدين يتعاملو فى العلاقه ويكون فى العلاقه تفرش الرجل للست للمداعبه وبعدين ممكن يرجعو تانى للمص أو الحس تانى وكذالك الأمر تكون العلاقه ساخنه علطول معاهم
مش يحط ويرزع وينزل وخلاص اتمنا تكونو فهمتونى

• عجبني
يارب البوست اللى مبيخلصش دا هيخلص على ةدالسنه الجايه

• بيضحكني
انا بالنسبالى مص العضو أو الحس للست يكون لازم فى اثناء العلاقه بين الاتنين ميكنش مستمر فى العلاقه علطول يبدو بالمداعبه بينهم سواء وضع 69 وبعدين يتعاملو فى العلاقه ويكون فى العلاقه تفرش الرجل للست للمداعبه وبعدين ممكن يرجعو تانى للمص أو الحس تانى وكذالك الأمر تكون العلاقه ساخنه علطول معاهم
مش يحط ويرزع وينزل وخلاص اتمنا تكونو فهمتونى
كلام مضبوط جدا. ✌️✌️

• عجبني
  • عجبني
بردة مميز في تعليقك. زي مالشريكة بتقدم المص للتحفيز المقابل من الشريك الحس. شابوووو بجد لمست المفقود و وعد مني بوست قريب عن الحس ✌️✌️✌️
انتي صراحه مواضيعك كلها مميزه وبتخلي الواحد يعبر عن الي جواه وعن فكرو شابو ليكي ولكل الناس المحترمه الي بتقدم مواضيع تفيد بجد

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكراً ليكي على مواضيعك المثيرة للجدل و الي بلاحظ انك بتحاولي على اد ما تقدري في إدرتك ليها انك تكوني موضوعية اكتر

استمري يا رودي ،،دعمي ليكي طالما بنفيد

خلقنا لنترك أثراً ،،،وجِدنا لنُحدث تغييراً
مرسي جدا لحضرتك 💐💐🌹🌹

• عجبني
  • عجبني
من امتع انواع الجنس بالنسبة لي لكن باكون عاوز اتحكم اكتر عشان الإثارة بتبقي شديدة ممكن اجيبهم أثناء المص لكن أختلف مع اللي بيقول أن متعته في احساس تملك الشريكة أو إخضاعها لا هو متعة في حد ذاته

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
البوست ده انا شوفته فين قبل كده 😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • حبيته
  • عجبني