NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات
لاكن مع التجارب لاحظ حب كل شريك في مص الشريكة للزب بالمعني البلدي.

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
قولوا رايكم الموضوع مفتوح للجميع انجوي عليكم كلكم 🤟🤟🖐️
أما عن نفسي ما بحبش المص لوحده
بحب الست تتعامل مع زبي بحب
مثلا تضمه لوشها
تمسكه بحنيه
تبوسه خاصة من راسه
تعضه من راسه عضة خفيفة
تلحسه من فتحته
كده يعني

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
انا ممكن احبه شويه فى الاول بس بعد كدا بزهق و بوقى يوجعنى و يقلب العكس من اثاره لمجهود اضافى

الانسب شويه على ما يقف و يجمد و بعدين كمل حاجه تانيه
عاش من شافك يا سمر

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
مَصّ القضيب هو جنس فموي ينطوي على إقحامِ القضيب في الفم، خِلال هذهِ المُمارسة؛ يقومُ الفم بتحفيز كيس الصفن ما يخلقُ شعورًا بالنّشوة.

انا في البداية كنت بقرف جدا من حاجة اسمها مص القضيب وازي انزل بمستوايا الي اني اضع عضو ذكري في فمي وهو مكان لاخرج النفايات

انا بحب مص القضيب مش متعتة خاصة بي إنما هو لزيادة إثارة الشريك وحافز مني عشان يقدر يمتعني كويس في العلاقة.

النقاش هيبقي انتوا شايفين أنة متعتة زيها زي الاعضاء التانية ولا هي مجرد لحظة بتعمل علي الإثارة وخلاص والبنوتات انتي شايفة انها حاجة ممتعة ولا هي حاجة عابرة منك للشريك .
كل ما يمتع شريكتى متاح
عشان ضاعت فرصه اقامه العلاقه مقدرش اقول انا بحب كدا او لا
بس انا بحب اكتر اشوف شريكتى مبسوطه وراضيه اكتر ان انها ترضينى

• عجبني
التفاعلات: Nouran Ramy, ŘϺĞ, SLSAMG و شخص آخر
احلي انواع المداعبة للرجل واكتر حاجة تخليه هايج وتحفز كل هرموناته وشهوته

• عجبني
هو متعة زي لما حبيبك يلحسلك
حكاية القرف دي بتبقى من الافكار و بس انما لا قرف ولا حاجة. طبعا مش مع واحد او واحدة مش نظاف! دول ياخدو بالجزمة
كلامك صحيح

• عجبني
هي اكيد حضرتك لو اتعملت وامتعت الطرفين هتكون خيالية...بمعني أن إللي هتمص تكون مستمتعة كمان لان الراجل كده كده مص قضيبه سوف يمتعه....فهي لو بتحب المص هتزيد متعة الرجل زيه زي اللحس لمهبل الزوجة...مش كده وله إيه

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
كدة صح هو متعة وتحفيز قبل. واكيد لو الشريك حب يخلية علاقة كاملة هو مش خسران حاجة عكس الشريكة بتعملة تنازل منها لرضي الشريك وبصراحة انا شايفة لو الست مصت ومحصلش علاقة ومرضية ليها كمان يعتبرها إهانة. في حقها. دي وجهة نظري 🌹🌹🌹
مش إهانة ولا حاجة
هي عملت اللي عليها
لو ما وصلتش الرضا
اللي هي عايزاه خيرها في غيرها
هي مش قاعدة مع مكنة تديها زي ما تحب
ده انسان في الأول والأخير

• أتفق
للاسف انا مش بحب كدا خالص والموضوع بالنسبة ليا اهانة لزوجتي او الست الي بمارس معاها✋
ليه بتعتبرها اهانه دا وقت الجنس كل حاجه متاحه بس بالحدود وفيه حريم بتعشق مص الزبر ونفس الأسلوب برده يحصل مع الست وبعدين دي متعه وكل واحد بأسلوبه مع شريكه حياته

• عجبني
المتعة انك تبقى مع حبيبك.. ابسط الاشياء هاتبقى متعة كببرة

• عجبني
  • عجبني

في مقولة بتقولك الأهم من الشغل تظبيط الشغل
أنا دا مبدأي في كل حاجه
الأهم من المص نظراتك أثناء المص وطريقتك مش مجرد ادخل وخروج وعنف والكلام اللي بنسمعه😉

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
انا عن نفسي بحب مصر القضيب بس بالطريقة بتاعتي انا
بالنسبالك بقا لتمصي القضيب حسب الحجم ولا اي اولوياتك وهل بتحبي البيوض معاه؟

• عجبني
ليه متعة خاصة جدا جدا جدا واعتقد انه بيبقي ساعات تعبير عن حب الشريكة لشريكها ف انها تتفنن او لو عندها البيريود ومش عاوزة خلفي ممكن تمصله كذا مرة وكل مرة تبهره اكتر من اللي قبلها

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%