NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور طيز فادي لولا اخو مارتينا النجسه

كدا غلط يا جدعان ميصحش كدا السالب مش حيوان علشان يتعمل فيه كدا مهمًا كان من ميول و شهوة برضو هو راجل ولكل واحد مكانتو واحترامه ماشى مارس معاه ونيكو واتمتعو لكن متوصلش بيك الامور أنك تضره او يتاذى

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي جميل و lolalabwa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كدا غلط يا جدعان ميصحش كدا السالب مش حيوان علشان يتعمل فيه كدا مهمًا كان من ميول و شهوة برضو هو راجل ولكل واحد مكانتو واحترامه ماشى مارس معاه ونيكو واتمتعو لكن متوصلش بيك الامور أنك تضره او يتاذى
بس عجبني علي فكره

• عجبني
التفاعلات: نسوانجي جميل
بس عجبني علي فكره
أنا مش مع فكرة أهانه السالب بالشكل دا
ايه دا بجد حاجة تقرف السالب علشان الموجب و السالب يمارسو مع بعض ويستمتعو ماشى يبقا فى عنف فى العلاقة بس مش العنف الى يضر السالب
السالب مش حيوان يا جماعة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Ran away و نسوانجي جميل
اححححح ياحظ من يرتبط فيك

• عجبني
التفاعلات: نفسي بجد
طيزك روعة عايزة تتاكل

ممكن يكون متعت السالب في كده انت بتتكلم عن علاقه متعه بين طرفين لاتخضع لمعايير

عجبك صدري صح🥵🔥

• عجبني
التفاعلات: الموزا هانم
  • عجبني
التفاعلات: lolalabwa
انا زيك كدا ♥️😂

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200
السالب دا شخص ملوش كرامة ومش راجل اصلاً مفيش راجل يقبل علي نفسه يقلع ملط كدة ويفلقس ويفتح طيزه بايده ويتشتم بالام وافظع الالفاظ السالب دا انجس من الحيوان علي الاقل مفيش حيوان مهزأ كدة هههههه
@EMY AHMED

• عجبني
التفاعلات: M A H M 0 U D و EMY AHMED
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%