NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة منقول أحببت تلك السمراء ـ ستة وعشرون جزء 14/10/2023

ناقد بناء

مشرف قسم التعارف
طاقم الإدارة
مشرف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 ديسمبر 2021
المشاركات
8,853
مستوى التفاعل
2,851
الإقامة
بلاد واسعة
نقاط
14,741
الجنس
ذكر
الدولة
كندا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الأول



انا مسستحيل اتجوز البنت دي يا بابا..
, - ومالها البنت دي يا ابني دي في كليه هندسه واخلاقها كويسه والناس كلها تشهد بكده ..
, - بنت سمرا ازاي يوسف البحيري يتجوز بنت سمرا ولا كمان فقيره ومش من مستوايا الاجتماعي..
, - يا بني دي كلها فوراق اجتماعيه البنت كويسه وهي اللي هتصونك في غيابك غير البنات بتوع اليومين دول اللي تعرفوهم..
, - مستحيل يا بابا اتجوزها..
, - يبقا ولا انت ابني ولا اعرفك هتبرا منك وهحرمك من الورث يا يوسف..
, - انت كده بتلوي دراعي..
, - فكر زي ما تفكر المهم قرارك بخصوص الموضوع يكون عندي في المسا وسبه ومشي..
, يوسف بشر :- اقسم ب**** لهندمك..
, ✰ــــــــــــــــــــــــ✰
, _انا مستحيل اتجوزه يا ماما..
, _ انتي تطولي انو يتجوزك بخلقتك دي يا سمرا..
, _هي ببكاء انتي ليه ديما بت بتعامليني كده زنبي ايه اني بشرتي سمرا ليه ديما بتفرقي في المعامله بيني وبين اختي وخلتيها تكرهني انا عملتلك ايه..
, _هي انا مش يشرفني يكون عندي بنت بشرتها سمرا زيك مش عارفه طالعه لمين كده..
, بعد فتره من واصله البكاء..
, اهدي يا حبيبه بابا مفيش حاجه مستاهله انك تعيطي يا روحى انتي جميله زي ما انتي مش تهتمي بكلاااام حد الجمال مع الوقت بيروح والروح الحلوه هي اللي بتفضل يا فرح..
, فرح بدموع :- يعني حلوه يا بابا..
, الاب أدهم :- انتي جميله يا عيون يا بابا يلا امسحي دموعك واجهزي عشان العريس لازم عروستنا تكون قمر ..
, فرح :- حاضر يا بابا..
, « في مساء هذا اليوووم»
, يوسف :- انا موافق اتجوز السمرا دي يا بابا..
, الاب احمد :- اخدت القرار الصحيح واسمها فرح يا يوسف..
, يوسف باستهزاء:- واضح انها فرح..
, احمد :- كفايه كلام واتفضل جهز نفسك عشان نمشي على الساعه 8..
, يوسف بدون كلام مشي عشان يجهز٣ نقطة
, « بعد مرور بعض الوقت»
, في بيت فرح♡'
, فرح:- شكلي حلوو يا ساره..
, ساره بسعاده:- زي القمر يا فرحتي..
, ناقص بس تحطي شويه ميكب يا روحى..
, بعد مده جهزت فرح وكانت زي الملاك ..
, ساره :- بجد خايفه لاحسدك يا فرح..
, _ازاي يا ماما السمرا دي تتجوز يوسف البحيري وانا لا٣ نقطة
, _ اصبري بس يا روح ماما لو مخلتلهاش تتطلق بعد شهر جواز مش يكون اسمي نوال وضحكت بشر..
, _جد يا مامي هتخليها تتطلق وانا اتجوزه..
, بجد يا روح مامي يا قلبي روحي اجهزي عشان اما يجوا تكوني بأحسن اطلاله..
, حاضر يا مامي..
, في تمام الساعه الثامنه..✰
, -اتفضلوا يا جماعه نورتوا و****..
, - البيت منور بأهله يا أدهم بيه..
, - تسلم يا غالي وياريت نشيل الألقاب..
, احمد :- طبعا..
, احمد بهمس ليوسف :- افرض خلقتك دي..
, يوسف ببرود :- افرضها اكتر من كده ازاي..
, في اوضه فرح..
, ساره :العريس وصل يا فرح يلا عشان تخرجي بالعصير..
, فرح بخجل :- طيب..
, بعد فتره دخلت فرح بالعصير..
, احمد :- انا يشرفني يا أدهم اطلب ايد بنتك فرح لابني يوسف..
, أدهم :- الشرف لينا طبعا بس الرائ رايها في الأول وفي الاخر.
, .
, نوال بخبث :- وهي عندها رأي تاني ولا ايه مش كفايه سمرا..
, صح يا مامي..
, أدهم بعصبيه :- نوال وميرنا اسكتوا يا تخرجوا بره..
, نوال بصت بقرف :- سكتنا..
, ادهم بابتسامه :- رايك ايه يا فرح..
, فرح :- اللي تشوفه يا بابا..
, احمد علي بركه **** نقرأ الفاتحه يا جماعه٣ نقطة
, نوال في سرها :- نقرأها على روحك ان شاء ****..
, بعد مده من الحديث اتفقوا ان الفرح يكون يوم الخميس..
, احمد :- نسيب العرسان لوحدهم شويه ولا ايه..
, أدهم :_ تمام..
, فرح وهي ماسكه ايد ساره خليكي معايا..
, ساره :- مش تخافي يا فرح احنا واقفين بره..
, فرح :- ماشي..
, يوسف باستهزاء :- للدرجادى مش متحمينلك هنا وعايزين يخلصوا منك..
, فرح بحزن :- قصدك ايه بالكلام ده..
, يوسف :- قصدي انتي فهمتيه يا فرح وضحك بسخريه انا هتجوزك بس عشان بابا غير كده كنت مستحيل ابص لوحده شكلك سمرا مفيش فيها حاجه مميزه..
, فرح ببعض الحده :-مسمحلكش تتكلم معايا بالاسلوب ده وايه اللي جبرك عليا..
, يوسف :- توطي صوتك وانتي بتتكلمي مع جوزك المستقبلي فاهمه اللي جابرني بقااا حاجه مش تخصك يا سمرا ..
, فرح بخبث :- سمرا بس مش مجبوره زيك على الجوازه دي يا استاذ يا يوسف انا موافقه بارادتي بس يا ترا انت موافق بارداتك ولا اتفرض عليك..
, يوسف بعصبيه :-..
, يتبع..

الثاني


انتي تتكلمي معايا كده يا بت انتي نسيتي نفسك ولا ايه انتي بتتكلمي مع يوسف البحيري..
, فرح ببرود :- لا مش نسيت نفسي يا استاذ يوسف شكلك انت اللي نسيت انك واقف في بيتي دلوقتي..
, يوسف بعصبيه :- انتي واحده ٣ العلامة النجمية
, احمد بابتسامه حب :- ايه يا ولاد اتفقتوا خلاص..
, يوسف بخبث :- ايوه يا بابا حتى فرح موافقه..
, احمد:- يبقا الخطوبه في الاخر الاسبوع يا أدهم..
, أدهم :- معنديش مشكله الرأى رأي فرح..
, احمد :- ايه رايك يا فرح..
, فرح :- موافقه يا عمي..
, احمد :- على بركه **** الخطوبه يوم الخميس ان شاء **** 💙..
, في ركن بعيد نسبيا في الغرفه..
, نوال بهمس في ودن فرح :- اخيرا هتغوري من هنا بس الفرحه دي هتنتهي قريب اوووي وميرنا هتكون مكانك..
, ميرنا :- اكيد يا مامي انا المفروض اللي اكون مكانها ازاي دي اصلا تتجوز يوسف البحيري..
, ساره باستهزاء :- مش تفرحي كتير يا ميرنا الجمال مش كل حاجه يا حبيتي اهم حاجه دلوقتي الأخلاق والروح الحلوه والحمد لله انتي ولا عندي اخلاق ولا روح حلوه حتى..
, فرح بحزن :- كنت اتمنى انك تكوني زي باقي الأمهات وتقفي معايا في يوم ده بس انتي لازم في كل مره تكسري قلبي كده..
, احمد :- يبقا كده اتفقنا بكره يوسف وفرح يروحوا يجيبوا الشبكه..
, نوال بحقد :- انتوا هتجبيوا ليها شبكه كمااان
, ادهم بغضب :- انتي بتقولي ايه يا نوال..
, نوال بخوف :- ولا حاجه يا اخويا..
, احمد :هي دي الأصول يا مدام نوال وفرح جوهره وتستاهل كل خير..
, فرح :- شكرا يا عمي..
, احمد :-مفيش داعي للشكر ي حبيبتي دي الحقيقه٣ نقطة
, نستأذن احنا بقا يا جماعه..
, أدهم:- لسه بدري يا احمد..
, احمد ولا بدري ولا حاجه الوقت اتأخر عن اذنكم..
, يوسف وهو ماشي من جمب فرح :- اهلا بيكي في جحيمي ياايتها السمراء..
, ساره بغمزه لفرح :- كان بيقولك ايه..
, فرح :- مين ده..
, ساره :- يوسف.
, فرح بارتباك :- ولا حاجه يلا تصبحوا على خير..
, الكل ماعدا نوال وميرنا وانتي من اهل الخير يا حبيبتي..
, ساره استأذن انا بقا يا عمو..
, أدهم :- استنى عشان اوصلك عشان الوقت اتأخر يا بنتي ..
, ساره :- لا يا عمو بلاش تتعب نفسك انا كلمت فارس اخويا زمانه تحت دلوقتي..
, أدهم :- تمااام يا بنتي..
, في بيت البحيري ♡︎'
, احمد بحب :- انا مبسوط منك يا يوسف صدقني مش هتلاقي احسن من فرح..
, يوسف :- طبعا مش انت اللي مختارها يا بابا..
, احمد :- طيب روح نام عشان هتصحي بدري بكره عشان تروح تجيب الشبكه تمت وفرح..
, يوسف :- تمااام يلا تصبح على خير
, احمد :- وانت من اهل الخير يا حبيبي..
, في صباح اليوووم التالي ✰
, في منزل فرح..
, نوال بكره :- اصحى يا اختي يوسف كلم ابوكي ويقولك اجهزي..
, فرح :- صباح الخير يا ماما..
, نوال :- صباح الزفت على دماغك قومي اتنيلي البسي يلا..
, فرح :- حاضر..
, فون فرح بيرن
, فرح :- الووو..
, اجهزي ربع ساعه ونكون تحت البيت وقفل المكالمه٣ نقطة
, فرح قفل في وشي الحيو*ان..
, بعد مرور بعد الوقت.
, في محل المجوهرات..
, صاحب المحل :- اهلا يا استاذ يوسف نورت المكان..
, يوسف بغرور :- تسلم..
, صاحب المحل :- اهلا يا انسه..
, اكتفت فرح بابتسامه..
, يوسف :- عاوز طقم مجوهرات ويكون اخر حاجه نزلت السوق..
, صاحب المحل :- انت تأمر يا يوسف بيه..
, يوسف بقرف لفرح :- اتفضلي اختاري.
, فرح ببرود :- اوكي..
, بعد ما خلصوا وهم ماشين..
, يوسف باستهزاء لفرح :- اكيد مكنتيش تتحلمي انك يكون معاكي شبكه زي دي ولا ايه يا فرح..
, فرح ببرود :- فعلا معاك حق يوسف بس اللي انت مش تعرفه انا مش يهمني قيمه الشبكه لان كل دي حاجات ماديه مش اكتر ومش فارقه معايا اصلا..
, يوسف بغيظ :- تمام يالا عشان اوصلك..
, فرح بابتسامه خبث :- ياريت لاني زهقت اوووي..
, يوسف :- انتي تطولي اصلا تمشي معايا انتي مكنتيش تتخيلي حتى في أحلامك اني امشي معاكي..
, فرح :- معاك حق لأنك مش من نوعي المفضل٣ نقطة وسبته وركبت العربيه..
, يوسف بعصبيه :- اقسم ب**** لهندمك يا فرح وبكره تقولي حقي برقبتي وركب العربيه ومشوا..
, في احدى المناطق الراقيه ..
, هو بعصبيه :- ازاي يعني يا ماما بعد حب السنين دي كلها تتخطب غيري ازاي وبقا يكسر في الاوضه..
, الام :- اهدي يا بني مش كده حرام عليك نفسك هي مش نصيبك يا حبيبي بكره تحب غيرها وتتجوز وتنسها يا أمير..
, أمير بجنون :- لا انا مش عايز غيرها هموت من غيرها يا أمي انا بحبها من زمان من اياااام الكليه همو*ت غير فرح يا أمي٣ نقطة
, الام بصدمه :- فرح..
, يتبع..

الثالث


الام ببكاء :- فرح البنت اللي عرفتني عليها يوم حفله التخرج من سنتين صح..
, أمير :- ايوه يا أمي هي انا بحبها اوووي وعايز اتجوزها..
, الام صفاء:- فرح بتكون بنت اعز صديقه عندي بنت فريده صحبتي اللي بكلمك عنهاااا يا أمير..
, امير : - قصدك ان فرح بتكون بنت طنط فريده **** يرحمها
, صفاء بحزن :- ايوه يا حبيبي.. **** ينتقم من نواال هي كانت السبب في أن فريده تمو*ت٣ نقطة
, أمير :- انا اسف يا أمي اني فكرتك بمواضيع قديمه..
, صفاء بابتسامه :- ولا يهمك يا حبيبي انا عمري اصلا ما نسيت فريده٣ نقطة
, ✰✰✰✰✰✰✰
, في فيلا البحيري ♡︎
, احمد ببرود :- انا اتفقت مع أدهم ان فرحك انت وفرح كمااان شهر..
, يوسف بعصبيه :- ازاي يعني يا بابا كمااان شهر انا وافقت بس عليها عشان خاطرك لكن يا بابا تتفق على فرحي كمان من غير ما تعرفني ده مش هيحصل..
, احمد بعصبيه هو الاخر :- هترجعني في كلمتي ولا ايه انا اتفقت معاها خلاص وانتهى الموضوع..
, يوسف بهدوء بعض الشي :- يا بابا افهمني احنا لسه كن بنجيب الشبكه النهرده.. ازاي اتجوزها كمان شهر وانا لسه مش عارفها كويس..
, احمد ببرود :- اتعرف عليها بعد الجواز سهله أهى لكن انا مش هرجع في كلمتي مع أدهم مفهوم..
, يوسف :- تمااام يا بابا عن اذنك..
, احمد :- اتفضل..
, ♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
, نروح عند فرح 💙
, _ يا حبيبه بابا افهمي ان مش عاوز غير مصلحتك مفيش داعي للتاجيل طالما احنا جاهزين..
, فرح ببكاء :- معنديش شك يا بابا انك عاوز مصلحتي بس ليه.. الاستعجال انا لسه عارفه يوسف من يومين بس انت معتش بتحبني صح يا بابا وعايز تجوزني عشان تخلص مني٣ نقطة
, أدهم :- من اللي قالك كده يا روح بابا انتي عارفه انا بحبك قد ايه يا فرح انا لو أطول اقعدك معايا طول العمر هكون مبسوط بوجودك معايا بس دي سنه الحياه يا حبيبتي..
, فرح :- تمااام يا بابا..
, أدهم :- بصي يا فرحتي انتي تصلي الأول ولو لقيتي نفسك مرتاحه يا حبيتي يبقا الفرح في معاده لو مرتاحتيش نبقا ناجله..
, فرح :- حاضر يا بابا عن اذنك٣ نقطة
, ادهم:- اتفضلي يا حبيبتي♥️..
, ✰✰✰✰✰
, في الجيم٣ نقطة ♥️🖇️
, _ يا بني حرام عليك وشي باظ من الضرب فيها بدل ما البنات تجري تخاااف مني بسبك يريضك كائنات النوتيلا تخاااف مني..
, يوسف بعصبيه:- تصدق انت بنأدم براس حما*ر انا بكلمك في ايه وانت مش همك غير شكلك عشان البنات..
, _ ريلاكس يا بيبي مش كده اعصبك يا سي يوسف صحتك يا حبيبي اهم..
, يوسف بعصبيه :- امشي اطلع بره يا براااء بره..
, براء بدلع :- طيب يا اخويا مش عايز حاجه كده ولا كده..
, يوسف :- حاجه زي ايه يعني..
, براء باسه من خده زي كده يا بيبي..
, يوسف :- اقسم ب**** انا شاكك فيك يالا..
, براء بصوت انوثي :- لا كده ازعل منك يا يويو..
, يوسف بغضب :- انا يوسف البحيري يتقالي يويو.. يلا يا براء انت عندك موعد دلوقتي هتتاخر عليه
, براء :- فعلا انا كنت ناسي يلا سلام عشان اتاخرت..
, يوسف :- سلام يا اخويا.. 💜
, ♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
, عند فرح في اوضتها..
, فرح :- زي ما بقولك كده يا ساره انا مش عارف ليه الاستعجال ده٣ نقطة
, ساره :- وفيها ايه يا حبيبتي على الاقل ترتاحي من العقربه اللي بره هي وبنتها..
, فرح بتردد :- بس انا خايفه يا ساره..
, ساره :- فرح انتي مخيبه حاجه عليا..
, فرح :- لا ابدا هخبي ايه عليكي يعنى يا ساره..
, ساره :- تمااام يا فرح انا لازم امشي عشان اتاخرت..
, فرح :- اوكي يا قلبي..
, عند نوال وبنتها..
, ميرنا بعصبيه :- ازاي يعني يا مامي الفرح كمااان شهر٣ نقطة
, نوال بحقد :- مش عارفه أزاى ده حصل انا حاولت اقنع أدهم ان ياجله مش موافق ابداا
, ميرنا :- يعني ايه يا مامي فرح هتتجوز يا يوسف خلاص..
, نوال :- مستحيل ده يحصل محدش هيتجوز يوسف غيرك انتي بس اهدي كده يا حبيبتي
, ميرنا بغل :- انتي لازم تشوفي حل بقا الحيوا*نه دي تتجوز يوسف البحيري وانا لا٣ نقطة
, نوال :- سيبني بس افكر في حل واقولك..
, ميرنا :- اوكي يا مامي انا هخرج بقااا مع اصحابي..
, نوال :- ياريت مش تتأخري عشان يوسف وباباها معزومين على العشا هنا النهرده..
, ميرنا :- اوكي باااي..
, _نواال اما اروح ل بوز*الفقر اللي جوه تقوم تجهز الاكل..
, نوال بعصبيه :- انتي لسه قاعده مكانك انتي مش عارفه ان يوسف وابوه هيجوا هيتعشوا هنا مش جهزتي الاكل ليه٣ نقطة
, فرح بحزن :- حاضر يا ماما قايمه اهو٣ نقطة
, ♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎♥︎
, في المساء..
, احمد بود :- الاكل جميل جدا تسلم الأيادي الي تعبت فيه..
, يوسف :- فعلا الاكل جميل جدا..
, أدهم بحب :- فرح اللي عملته النهرده..
, _ احمد تسلم ايدك يا فرح..الاكل حلو اووي بجد
, فرح بابتسامه :- بالهنا على قلبك يا عمو..
, نوال :- اتفضلوا يا جماعه العصير ميرنا أصرت النهرده انها تعمله عشانكوا مخصوص..
, ميرنا :- فعلا يا اونكل اتمنى يعجبك..
, احمد بمجامله :- اكيد هيكون حلو يا ميرنا٣ نقطة
, ميرنا :- اتفضل يا يوسف العصير
, يوسف ببرود :- شكرا مش عايز..
, ميرنا بحرج :- تمااام..
, جرس الباب رن ♡︎..
, أدهم :- قومي شوفي مين يا نواال..
, نوال :- حاضر ياخويا
, _ نوال بصدمه انتي..
, أدهم مين يا نوال اللي على الباب..
, انا يا أدهم يا بيه..

الرابع


نوال بصدمه انتي..
, أدهم مين يا نوال اللي على الباب..
, انا يا أدهم بيه..
, أدهم بصدمه :- صفاء..
, صفاء بابتسامه :- ايوه صفاء يا أدهم٣ نقطة 🙂
, احمد بتدخل :- مش تعرفنا يا أدهم..
, أدهم :- دي صفاء صديقه فريده المقربه **** يرحمها.. يا احمد ♥️
, احمد بود :- تشرفنا يا مدام صفاء..
, صفاء :- الشرف ليا اكيد يا استاذ احمد.. 💜🖇️
, أدهم اعرفك يا صفاء على فرح بنتي ويوسف خطيبها ودي ميرنا بنتي..
, صفاء راحت ناحيه فرح وحضنتها بكل حب وقالت شبه فريده اووي 💜..وبعدين قالت نسيت اعرفك يا أدهم على أمير ابني طبعا أمير كان نظراته كلها مواجه على فرح..
, أمير بابتسامه :- اتشرفت بمعرفتك يا عمي..
, أدهم :- اكيد الشرف ليا يا بني اتفضلوا ندخل نقعد جوا٣ نقطة
, نوال بكره :- وانتي اتجوزتي بعد ما جوزك مات يا صفاء ولا لسه..
, صفاء بخبث :- لا يا نوووال مفكرتش في الموضوع ده المهم عندي أمير دلوقتي ثم همست في ودن نوال مش انا اقتل القتيل وامشي في جنازته ولا انتي ايه رايك٣ نقطة
, نوال بخوف :- انتي قصدك ايه من كلامك ده..
, صفاء ببرود :- قصدي انتي فهمتيه كويس..
, أحمد :- فرح يوسف وفرح كمااان شهر اتمنى تشرفينا يا مدام صفاء..
, صفاء :- اكيد يا احمد بيه فرح زي بنتي ولازم احضر..
, فرح بابتسامه :- تسلمي يا طنط..
, أمير :- بس مش بدري اووي..
, أدهم :- ولا بدري ولا حاجه يوسف شاب محترم وعنده شغله الخاص وجاهز ف ليه التأخير..
, أمير بيأس :- تمااام الف مبروك يا يوسف.. الف مبروك يا فرح.. 💔🥺
, يوسف وفرح :- **** يبارك فيك عقبالك..
, ميرنا :- أمير شاب حلو اكيد لازم ينتظر الجميله اللي هتيجوزها..
, على اما اعتقد يا يوسف انت اتسرعت في موضوع الجواز من فرح انت الصراحه تستاهل واحده أجمل واحسن من فرح بكتير..
, أدهم بعصبيه :- ميرنااا😡😡😡..
, احمد :- مالها فرح يا ميرنا فرح مشاء **** جميله وأدب وأخلاق..
, ميرنا بوقاحه :- اه ما انا شايفه الجمال ده اهووو٣ نقطة
, أدهم بغضب :- اتفضلي على جوااا يا ميرنااا..
, نوال:- في ايه يا أدهم هي البنت قالت حاجه غلط..
, أدهم :-بس بتفرقيك في المعامله بين فرح وميرنا البنت كرهت اختها وكل ده بسبك انتي٣ نقطة
, صفاء :- اهدوا يا جماعه مش كده..
, بعد وقت ليس بطويل كل واحد رجع على بيته.. ♡︎✰
, ✰✰✰✰✰✰✰
, في الصباح التالي.. ♥️
, في شركه البحيري جروب.. 💙
, يدخل بهبيته المعتاده تحت نظرات الجميع بس جماله منها الحقد والغيره والحب..
, يوسف للسكريتره :- هاتي ملفات صفقه الحديد٣ نقطة
, السكرتيره بدلع :- حاضر يا فندم..
, في مكتب يوسف..
, _ انا جيت يا بيبي ♥️😂..
, يوسف بضحك :- اطلع بره..
, براء بصدمه :- هااا
, يوسف ببرود :- اطلع بره وخبط على الباب زي الناس انت مش داخل على زريبه..
, براء ببرطمه :- وهو خارج **** ينتقم من الظالم المفتري انا من أمته وانا بخبط على الباب٣ نقطة
, يوسف :- بتقول حاجه يا براء..
, براء :- بكح حرام الكحه كمان انت غريب يا جدع٣ نقطة😂😂
, براء خرج وخبط على الباب
, يوسف:- مين
, براء بغيظ :- على اساس انك مش عارف يعني ودخل
, يوسف ببرود:- انا قولتلك ادخل يا حيوا*ن..
, براء :- طب و**** ما انا خارج..
, أثناء حديثهم السكرتيره دخلت بغنج ودلع في ماشيتها..
, السكرتيره :- ده ورق صفقه الحديد يا يوسف بيه..
, يوسف:- تمااام اتفضلي٣ نقطة حبيبه
, _ ايوه يا فندم٣ نقطة
, يوسف :- ياريت بلاش اللبس ده انتي مش في كباريه عشان تلبسي اللبس ده٣ نقطة
, حبيبه بحرج :- تمااام يا فندم عن اذنك..
, يوسف ببرود :- اتفضلي..
, بعد ما خرجت.. 💙
, يوسف مكنش لازم لازم كلامك ده انت حرجتها..
, يوسف :-*كان لازم اعمل كده لأنها زودتها اوووي..
, براء :- تمااام اعمل الي شيفه صح..
, يوسف :- يلا قوم شوف شغلك انت كمااان..
, براء :- اوكي يلا سلام
, ♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
, عند فرح.. ♥️
, ساره :- ما ترني على يوسف يا فرح عشان تشتروا حاجات الفرح٣ نقطة
, فرح بحزن :- لا انا مش هروح مع يوسف هو مش طايقني وع طول بيعايرني بشكلي٣ نقطة 😥💔
, ساره بحب :- بصي يا فرحتي انتي لازم تتقربي من يوسف يا حبيبتي وتحبيه فيكي انتي هتجوزيه وتعيشي معاه في بيت واحد يا حبيبتي..
, فرح :- بس يا ساره٣ نقطة
, ساره :- بلاش كلام كتير ورني عليه يلا٣ نقطة
, فرح :- اوكي..
, وبالفعل فرح رنت على يوسف..
, يوسف بتريقه :- فرح هانم بترن عليا..
, فرح :- بلاش تريقه يا سي يوسف انا رنيت بس عشان نروح نشتري حاجات الفرح..
, يوسف :- قصدك جنازتي
, فرح بحزن :- ياريت لما تفضي ابقي عرفني هنروح أمته٣ نقطة
, يوسف ببرود :- ساعتين وهبقا اعدي عليكي ياريت تكوني جاهزه..سلام
, فرح :- سلام..
, ساره :- قالك ايه..
, فرح :- ساعتين وهيجي عشان نروح..
, ساره :- قومي يلا عشان نشوف هتلبسي ايه..
, فرح :- هلبس اي حاجه مش فارقه..
, ساره :- يلا يا فرح بلاش برود..
, فرح :اوكي.. 💛
, فعلا ساره اختارت فستان بيبي بليو وبالفعل فرح كانت جميلة اوووي فيه. ♥️
, ساره :- جميله اوووي يا فرحتي..
, فرح بابتسامه :- شكرا يا ساره على حاجه شكرا على إنك في حياتي..
, ساره بحب :- انتي اختي يا فرح مش مجرد صديقه وخلاص..
, فرح :- انا بحبك اوووي يا ساره..
, ساره :- وساره بتحبك اوووي يا فرح.. 💙
, بعد وقت يوسف وصل
, يوسف ببرود :- اتفضلي اركبي..
, فرح ركبت ومش ردت عليه وهو اضايق منها٣ نقطة
, فرح :- هنفضل لحد أمته كده
, يوسف :- قصدك ايه
, فرح :- قصدي على معاملتك ليا يوسف انا عارفه انك مش موافق على الجوازه وانك وافقت بسب عمي مش اكتر بس انا تعبت يا يوسف تعبت من المعامله دي انا بشر وبحس زيكم مش ذنبي اني مش عجباك مش ذنبي اني مش حلوه مش ذنبي انك مجبور عليا فتعاملني بالطريقه انا انسانه وعندي مشاعر وليا طاقه انا معتش قادره استحمل اكتر من كده حرام عليكم اللي بتعملوه فيا ده..
, يوسف :- اهدي يا فرح انا اسف على معاملتي ليكي بس معاملتي ليكي نتجيه اني مجبور عليكي مش اكتر..ويا ستي ايه رايك نكون اصدقاء واحنا اكيد مع الوقت هنتعود على بعض..
, فرح بابتسامه :- موافقه اكيد
, يوسف :- ايه رايك نروح نتغدى في مطعم وبلاش نشتري حاجه النهرده
, فرح :- موافقه جدا..
, فعلا روحوا على مطعم واتغدوا وهم خارجين شافوا شي صدمهم
, فرح بصدمه:-ماما..

الخامس


فرح :-بتعاطي المخدر*آت يا ميرنا٣ نقطة
, ميرنا ببكاء :- صدقيني يا فرح ده مش ذنبي و****..
, فرح بصراخ :- امال ذنب مين هااا بابا قصر معاكي في ايه عشان تعملي كده..
, ميرنا :- صدقيني يا فرح و**** صحابي اللي بالجامعه كانوا بيحطوا المخدرات ليا في العصير لحد ما ادمنتها..
, فرح ببكاء :- هنعمل ايه لو حد من العيله عرفوا.. 😢
, يوسف بتدخل :- اهدي يا فرح عشان نقدر نتصرف ونلاقي حل وانتي يا ميرنا معتيش تاخدي القر*ف ده عشان تقدري تتعالجي بأسرع وقت ممكن..
, فرح :- يوسف معاه حق وانتي هبتداي في العلاج من النهارده..
, ميرنا بحزن :- انا اسفه اوووي يا فرح على كل حاجه عملتها معاكي اتمنى تسامحيني.. ♥️
, فرح بحب :- انا مكنتيش زعلانه منك عشان اسامحك اصلا..
, يوسف :- يلا اركبوا عشان اوصلكوا البيت..
, فرح :- تمااام.
, ــــــــــــــــــــــــــــــــــ🤍
, بعد فتره وصلوا البيت ٣ نقطة 🤍
, يوسف لفرح:- بكره هيجي اخدك عشان نروح نجيب فستان الفرح واي حاجه انتي محتاجها..
, فرح بإبتسامة:- اوكي..
, يوسف:- يلا سلام..
, فرح بمرح:- سلااام يا قره عيني..
, يوسف ابتسم ومشي..
, ميرنا لفرح : - علاقتك مع يوسف بقت كويسه يا فرح..
, فرح بسعاده:- ايوه يا ميرنا يوسف قالي نكون اصدقاء لحد ما نتعود علي بعض وانا وافقت..
, ميرنا:- **** يسعدكم يارب
, فرح:-امين يارب
, وطلعوا البيت..
, ــــــــــــــــــــ في فيلا البحيري
, يوسف بسعاده:- مساء الخير يا والدي..
, احمد بحب : - مساء النووور شايفك مبسوووط النهرده عن العاده..
, يوسف : - ليكون مش عايزني اكون مبسوط يا ابو حميد..
, احمد بحب :- وانا اقدر برضو **** يسعدك يا يوسف٣ نقطة
, ـــــــــــــــــــ في بيت فرح
, نوال بعصبيه :- انتي ايه اللي مقعدك مع فرح يا ميرنا..
, ميرنا:- في ايه يا ماما ليه العصبيه قاعده مع اختي..
, نوال بحقد:- لا دي مش اختك انا مجبتش غيرك..
, ميرنا :- لا اختي يا ماما واتمني تعمليها حلووو فرح طيبه وتستاهل كل خير..
, نوال:- بقا كده يا بنت بطني..
, ميرنا بحب:- ايوه يا ماما فرح اختي وانا ماليش غيرهاا وسبتها ومشيت..
, نوال بكره:- بكره هتندمي يا ميرنا..
, ♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎♡︎
, في غرفه فرح
, _كانت بتكلم ساره في الفون..
, فرح بحب :- انا مبسوطه اوووي النهرده يا ساره .وحكتلها على الي حصل النهرده
, ساره بحب :- **** يديم سعادتك يا فرحتي..
, فرح :- ويديمك ليا ساره٣ نقطة
, ساره :- معلش يا فرح لازم اقفل عشان فارس اخويا وصل من الشغل.
, فرح :- طيب سلام
, ساره :- سلام..
, في الصباح التالي ♡︎♥︎
, فرح ويوسف راحوا بجيبوا الفساتين بتاعت الفرح
, فرح:- شوف يا يوسف الفستان ده حلو ازاي..
, يوسف:- هو فعلا حلو بس مفتوح مش هناخده..
, فرح : - طيب خلينا نشوف غيره..
, يوسف:- تمااام
, وفعلا اشتروا في فستان سيمبل ومحتشم في نفس الوقت..
, يوسف بتعب :- اخيرا خلصنا..
, فرح بضحك :- شكلك مس*خره خالص وانت مش قادر تمشي..𖣔
, ــــــــــــــــــــــــــــ في شركه البحيري ♥︎
, براء بسعاده :- اول مره اشوف عريس سايب ترتيبات فرحه وقاعد بيشتغل..
, يوسف بضحك:- ما فيه شغل كتير وحضرتك مقضيها في الكباريهات وسايب الشغل عليا..
, براء:- انت عارف يا صحبي اني بتسلي مش اكتر..
, يوسف :- بنات الناس مش لعبه في ايديك يا براء..
, براء:-ما كل حاجه بمزاجهم انا مش بجبرهم علي حاجه يا يوسف وانت عارفه كده كويس..
, يوسف:- عارف يا براء بس انا خايف عليك وعايز مصلحتك٣ نقطة
, براء:- عارف بس سبني براحتي يا يوسف ..
, يوسف بحزن علي حاله صحابه:- تمااام
, ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
, _خلاص كده يعني يا أمي هتتجوز بكره حد غيري..
, صفاء :- هي مش من نصيبك يا بني انسيها وطلعها من قلبك يا بني هي مش ليك..
, أمير بحزن :- بس انا حبيتها يا أمي اتمنيت تكون ليا٣ نقطة
, صفاء :**** اكيد شيالك الأحسن يا حبيبي يلا قوم اتوضي وصلي٣ نقطة
, أمير :- حاضر يا أمي
, صفاء :**** يسعدك ويريح بالك يا بني٣ نقطة
, ✰✰✰✰✰✰
, في قاعه على البحر..
, يوم كتب الكتاب ..
, فرح بتوتر :- انا حلوه يا ساره..
, ساره:- زي القمر يا حبيبتي..
, ميرنا :- مشاء **** جميله اووووي يا فرح..
, فرح بسعاده :- تسلمي يا قلبي
, نوال :- نوال يلا ياختي الماذون بره اخيرا هنخلص من قر*فك..
, فرح بحزن :تمااام يا ماما..
, َوتم كتب الكتاب وسط جمله الماذون المشهوره
, بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير بالفرق والبنين ان شاء ****.
, نوال ل مجهول:- نفذ يالا ودي الدفعه الأولى من الفلوس
, مجهول بطمع :- تمااام..
, ومفيش دقايق وصوت إطلا*ق النار عم المكااان٣ نقطة
, واخيرا إطلا*ق النار وقف..
, يوسف بصدمه :- فرح

السادس


يوسف بصدمه :- فرح
, الجميع التفت على صوت يوسف.. لقوا فرح مرميه على الأرض وفستانها الأبيض كله د*م
, أدهم ببكاء :- فرح بنتي قومي اكيد انتي مش هتسبيني زي فريده فرررح..
, ساره بدموع :- قومي يا فرح بلا*ش
, هزار سخيف من دا هزعل منك و**** وانتي عارفه اني زعلي وحش..
, ميرنا :- قومي يا فرح انا ماصدقت بيقت حلوه معاكي وبقينا زي اي اخوات قومي يا فرح٣ نقطة
, أمير ببكاء :- انا اتصلت بالاسعاف زمانهم جايين دلوقتي..
, وكل ده ويوسف ساكت ومش بيتكلم خلاص٣ نقطة
, احمد بحزن :- لاحول ولا قوة الا ب****..
, صفاء طول الوقت عيونها على نوال اللي مش مبطله ضحك..
, نوال بجنون :- اخيرا خلصنا منك عقبال ما تحصلي امك..
, بعد مده سياره الإسعاف وصلت..
, أمير :- يوسف شيل فرح وحطها في سياره الإسعاف..
, يوسف بتوهان :- هتمو*ت وتسبني انا حبيبتها و**** مش عايزها تسبني..
, أمير بحزن :- مش وقته يا يوسف الكلام ده..
, ـــــــــــــــــــــ في المستشفي ♡︎
, أدهم :- دكتور بسرعه يا بها*يم..
, الدكتور :- لو سمحت يا استاذ انتي في مستشفى محترمه بلاش صوتك العالي عشان المرضى..
, أدهم بعصبيه :- بنتي بتموت يا حيوان..
, احمد بحزن :- اهدي يا ادهم مش كده.. انا اسف يا دكتور بس انت شايف حالته..
, الدكتور:- ولا يهمك دخولها العمليات بسرعه٣ نقطة
, بعد مرور 3 ساعات من الانتظار
, الدكتور بياس : - احنا عملنا اللي علينا والباقي علي **** لو مر 24 ساعه علي خير هتعدي مرحله الخطر٣ نقطة
, يوسف:- فرح قويه وهتقوم منها انا واثق منها٣ نقطة
, الدكتور : - وجودكم هنا مش ليه لازمه اتمني تروحوا وتيجوا الصبح وربنا يقومها بالسلامه..
, الجميع امنوا علي دعائه
, ادهم : - انا مش هقدر اسيب بنتي لوحدها..
, الكل رفضوا كده برضو
, صفاء : - امير روح هات اكل يا حبيبي وعصير من اي سوبر ماركت قريب..
, امير : - حاضر يا امي..
, ــــــــــــــــــــــــ في منتصف الليل..
, _ انتي لازم تمو*تي عشان انا ارتاح انا مصدقت خلصت من امك.. وكانت بتخنقها..
, يوسف بعصبيه : - انتي بتعملي ايه عندك..
, نوال بضحك : - هي لازم تمو*ت بقاااا..
, يوسف:- ابعدي عنها يا حيو*انه..
, نووال : - مش هسكت غير لما تمو*تي يا فرح..
, الكل راح علي صوتهم..
, ادهم : - انتي بتعملي ايه يا نووال..
, نوال بجنون:- لازم امو*ت فرح زي ما قتلت فريده..
, ادهم : - بصدمه انتي اللي قتلتي فريده..
, نوال بشر : - اه انا قتلتها عشان خدتك مني انا حبيبتك قبلها بس اول ما هي ظهرت نسيتني انا كنت الاحق بيك لاني بنت عمك بس انت اختارتها عشان كده قتلتها..
, صفاء : - اتفضل يا حضره الضابط..
, _اقبضوا عليها..
, نوال بجنون:- هقتلك يا فرح٣ نقطة
, صفاء:- شفتي غلك وحقدك وصلك فين يا نووال
, نوال : - انتي اخرسي كل حاجه بسبك باظت بس صدقيني هرجع واندمكم كلكم وبكره تشوفوا
, الضابط :- هاتها يا عسكري..
, أدهم استنى يا حضره الضابط انتي طالق يا نوال طالق بالتلاته..

السابع


أدهم :- استني يا حضره الضابط انتي طالق يا نوال طالق بالتلاته٣ نقطة
, نوال بجنون :- بتطلقني يا أدهم عشان بنت فريده صدقني هطلع من السجن واموتها لو اخر يووم في عمري هقتلها زي ما قتلت فريده وضحكت بشر..
, صفاء بغضب :- حرام عليكي يا شيخه انتي ايه اتقي **** شويه اعملي لاخرتك ليه كل الغل ده كله٣ نقطة
, نوال بحق*د :- بكره اندمك كماان يا صفاء٣ نقطة
, احمد :- اتفضل يا سياده الضابط فيك تأخدها..
, الضابط :- تمااام عن اذنكم يا جماعه..
, ميرنا ببكاء :- ليه تعمل كده ليه كل الحقد والغل مالي قلبها خليتني اكره اختي واعاملها اسوء معامله..
, ساره بحزن :- اهدي يا حبيبتي هي هتاخد عقابها علي كل جرائ*مها٣ نقطةواللي عملته في طنط في فريده 😢٣ نقطة
, أدهم بحزن :- يوسف فرح امانه في رقبتك اتعذبت كتير بسب ك*ره نوال ليها عاملها بحنيه فرح تستاهل كل خير اتمني مش تخيب ظني فيك٣ نقطة
, يوسف :- من غير ما تقولي يا عمي فرح في عيوني٣ نقطة
, أمير:-يلا نخرج من هنا عشان واقفتنا غلط علي صحه فرح٣ نقطة
, وفعلا خرجوا من عند فرح٣ نقطة✰
, ✵ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✵
,
, في الصباح اليوم التالي٣ نقطة ♥︎
, الدكتور بسعاده:- المريضه فاقت يا جماعه٣ نقطة
, يوسف بسعاده حضن الدكتور بجد يا دكتور فاقت٣ نقطة
, الدكتور : - ايوه هي فاقت دلوقتي وياريت لما تتدخلها بلاش ضغط عليها..
, ادهم:- تمااام يا دكتور٣ نقطة
, و دخلوا عند فرح.. ♡︎
, يوسف اول لما شاف فرح حضنها اووي.. 🥺♥
, فرح بوجع : - اه براحه يا يوسف..
, يوسف:- انا اسف مكنتش اقصد مبسوط اووي انك فوقتي..
, امير بغيره:- براحه عليها يا يوسف هي لسه تعبانه.. الف سلامه عليكي يا فرح..
, فرح :- **** يسلمك يا امير..
,
, ادهم : -الف سلامه عليكي يا بنتي..
, فرح بسعاده:- **** يسلمك يا بابا..
, احمد بحب:- حمدلله علي سلمتك يا حبيبتي..
, فرح:- **** يسلمك يا عمو..
, وميرنا وساره سلموا عليها وبعدين سبوها عشان ترتاح شويه٣ نقطة
, ومر اسبوع علي فرح في المستشفى واتعافت تماما وبقا فيها تخرج.. ❤︎
, ♡︎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡︎
, في بيت فرح ♥️..
, ميرنا بحب :- انا عملتك الاكل اللي بتحبيه يا فرح اتمني يعجبك..
, فرح بسعاده :- تسلمي يا حبيبتي **** يديمك ليا يا روحي٣ نقطة
, ساره بغيره :- ع فكره بقا انا ساعدتها في الأكل مش عملته لوحدها يا ست فرح٣ نقطة
, فرح بضحك : - **** يديمك ليا يا سوسو ❤..
, ميرنا وفرح مع بعض:- ويديمك لينا يا فرحتنا..
, ادهم بحب:- يلا يا حبيابي بلاش كلام الاكل بقا جاهز٣ نقطة
, فرح:- حاضر يا بابا جايين اهو..
, وهم علي الاكل٣ نقطة 🤎
, ساره:- فرح احنا لازم نروح الجامعه عشان الامتحانات قربت٣ نقطة
, فرح :- فعلا معاكي حق هنبدا نروح من بكره٣ نقطة
, ادهم بحب:- ابقي عرفي يوسف يا حبيبتي لانه هو دلوقتي جوزك..
, فرح:- حاضر يا بابا٣ نقطة
, وفجاه وهم على الاكل ٣ نقطة
, ميرنا بصراخ:- اااه دماغي.. 😓
, ادهم بخوف:- مالك يا ميرنا..
, ميرنا بوجع:- مفيش يا بابا دماغي وجعتني بس٣ نقطة
, ادهم:- الف سلامه عليكي يا حبيبتي تعالي اما اوديكي المستشفي..
, ميرنا:- لا يا بابا انا هبقا كويسه متخافش عن اذنكم هقوم ارتاح شويه٣ نقطة
, فرح:- عن اذنك يا بابا هقوم اديها مسكن عشان ترتاح٣ نقطة
, عند ميرنا:- اااه مش قادره دماغي هتنفجر٣ نقطة
, فرح ببكاء اهدي يا ميرنا انتي هتتعالجي يا حبيبيتي وهتبقي كويسه يوسف كلم صحبه وهو دكتور كويس ومش هحتاجي تدخلي مصحه٣ نقطة
, ميرنا ببكاء :- معتش قادره يا فرح حاسه اني هموت..
, فرح بعياط:- بعد الشر عليكي يا روحي تعالي ناامي علي رجلي.. وفعلا ميرنا راحت نامت علي رجلها وفرح بدات تقرالها قران لحد ما نامت٣ نقطة
, ساره:- ميرنا بقت كويسه يا فرح..
, فرح ببكاء : - حالتها بتسوء عن الاول يا ساره انا مش قادره اشوفها كده٣ نقطة
, ساره:- ان شاءلله خير يا حبيبتي ميرنا قويه وهتعدي المحنه دي ان شاءلله تعالي يالا نخرج عشان تقدر تنام كويس..
, فرح :- تمااام٣ نقطة
, ♡︎ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡︎
, في المساء في فيلا البحيري٣ نقطة
, في غرفه يوسف٣ نقطة
, يوسف :- الو يا فرح انتي اخبارك ايه..
, فرح :- الحمد**** بخير وانت اخبارك ايه..
, يوسف :- كويس الحمد****..
, فرح :- أدام **** حمدك..
, يوسف :- انا وانتي يارب٣ نقطة
, فرح : -انا هبدا اروح الكليه من بكره..
,
, يوسف:- بس انتي لسه خارجه من المستشفى واكيد تعبانه..
, فرح:- انا الحمد**** كويسه وبعدين الامتحانات قربت وانا فاتني حاجات كتير..
, يوسف:- تمااام يا فرح اللي يريحك هيجي اعدي عليكي بكره عشان اوصلك..
, فرح:- تمااام تصبح علي خير..
,
, يوسف بحب:- وانتي من اهلي٣ نقطة
,
, طبعا فرح من كسوفها قفلت في وشه 😂😂
, يوسف بضحك:- قفلت في وشي..
, في الصباح٣ نقطة 🤍
, فرح صحت وادت فرضها ولبست لحد ما يوسف ييجي..
, بعد مده وصل يوسف ٣ نقطة
, فرح بغضب:- حضرتك اتاخرت وانا عليا محاضره كمان نص ساعه..
, يوسف بضحك : - اني اسف..
, فرح بغيظ:- وكمااان بتضحك عليا..
, يوسف:- ههههه اسف و**** بس شكلك بيضحك..
, بعد ربع ساعه فرح وصلت الجامعه٣ نقطة
, يوسف:-خالي بالك من نفسك ومش تتكلمي مع حد متعرفوش..
, فرح بضحك:- حاضر انت طول الطريق وانت بتحفظني يلا سلام..
, يوسف : - سلااام٣ نقطة وذهب الي شركته٣ نقطة
, ساره بغضب:- كل ده يا فرح بقالي زمان مستنيه هنااا
, فرح:- اسفه و**** يا سوسو يوسف اللي خليني اتاخر 🥺٣ نقطة
, ساره بحب:- خلاص سامحتك يلا ندخل عشان المحاضره هتبدا وبيقولوا ان في دكتور جديد جاي النهارده٣ نقطة
, فرح:- يلا
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في شركه البحيري٣ نقطة ♥️
, براء بدلع :- وحشتيني يا باشا..
, يوسف بضحك:- وانتي كمااان٣ نقطة
, براء بصدمه:- انت سخن يا يوسف يا حبيبي شكلك تعبان٣ نقطة
, يوسف بضحك:- لا انا صحتي كويسه مش تعبان ولا حاجه٣ نقطة
, براء:- امال بتضحك ليه٣ نقطة
, يوسف بصدمه:- ايه اعيط يعني٣ نقطة
, براء:- لا اصل اول مره تضحك وتهزر معايا كده هتحسد يا صحبي٣ نقطة
, يوسف بضحك:- للدرجادي مكنتش بهزر معاك٣ نقطة
, براء بضحك:- الصراحه اه **** يديم سعادتك يا صحبي٣ نقطة
, يوسف : - انا وانت يارب..
, براء:- امين يارب..
, وبعد شويه السكرتيره دخلت..
, حبيبه:- يوسف باشا في حد عايز حضرتك في موضوع مهم..
, يوسف:-مقالش مين..
, حبيبه:- لا يا فندم مقالتش مين ٣ نقطة
, يوسف : - تمااام اتفضلي انتي وخليها تدخل..
, براء:- ياتري مين يا يوسف٣ نقطة
, يوسف:- مش عارف يا صحبي٣ نقطة
,
, واثناء كلامهم تدخل بنت في غايه الجمال
, هي:- يوسف حبيبي وحشتيني اوووي
, يوسف بصدمه :- اميره٣ نقطة
, اميره:- انا دورت عليك كتير لحد ما لقيتك.. وهم بيتكلموا فجاه في ولد حضن يوسف وبيقوله بابا..🥺
, براء بصدمه :- بابا..
, يوسف:-٤ نقطة

الثامن


براء بصدمه:- بابا..
, يوسف بعد الطفل بهدوء وبعدين قال لاميره مين ده يا اميره..
, اميره : - ده ابنك يا يوسف..
, يوسف بهدوء:- ابني ازاي انا مش فاهم حاجه..
, اميره باستهزاء:- مش فاهم حاجه ازاي اللي حصل في شقه الزمالك نتجيته ***..
, يوسف بعصبيه:- وجايه بعد خمس سنين تعرفيني ان عندي *** انتي هتستعبطي يا بت انتي ولا ايه..
, براء:- اهدي يا يوسف واكيد هنلاقي حل..
, يوسف:- دماغي هتنفجر يا براء بعد خمس سنين اكتشف ان عندي *** بعد ما شوفت حياتي واتجوزت فرح..
, اميره:- كان لازم تعرف ان عندك ولد وخاصه بعد اما اتجوزت وياريت اتجوزت واحده عدله لا دي سمرا كمان..
, يوسف بعصبيه:- احترمي نفسك يا زبا*له فرح دي انضف منك ولما تتكلمي عنها تتكلمي باحترام فاهمه..
, اميره بخوف من عصبيته : - فاهمه..
, براء:- ايه رايك يا يوسف تعمل تحليل DNa..
, يوسف بغموض:- ما ده اللي كان هيحصل..
, اميره:- طيب انا عايزه مكان اقعد فيه انا وابني..
, يوسف ببرود : - اقعدي في الزر*يبه اللي انتي جايه منها لحد اما نعمل التحليل واتاكد اذا هو ابني ولا لا..
, اميره:- تمااام.. وفي نفسها بكره اندمك علي كلامك ده.. وبعدين قالتله هنعمل التحليل امته..
, يوسف:- بكره الساعه 10 الصبح..
, اميره:- اوكي٣ نقطة
, يوسف:- اتفضلي..
, اميره جات تقعد يوسف قالها اتفضلي بره عندي شغل..
, اميره:- تمااام يلا يا سيف..
, سيف ببراءه:- بس انا عايز افضل مع بابا..
, اميره:- هو مشغول دلوقتي..
, سيف ببكاء:- لا انا عايز بابا..
, يوسف بحنان:- روح يا حبيبي مع ماما وبكره انا هيجلك..
, سيف:- ماسي..
, براء بضحك:- مش مصدق بقيت بابا يوسف..
, يوسف بعصبيه:- اخرس يا ز*فت..
, اتفضل روح علي مكتبك وشوف شغلك..
, براء بضحك:- كنت رايح يا بابا يوسف ..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, عند فرح في الجامعه..♡︎
, ساره بتعب:- خلاص معتش قادره محاضره تلات ساعات يا مفتري*ين.. انا فرهدت 🥺
, فرح بضحك:- امال لو بتحضري من اول السنه زي باقي الطالبه كنتي عملتي ايه..
, ساره بغيظ:- اسكتي يا بت انا اصلا مليش في التعليم و الكلام ده الواحده مننا يا اختي مش ليها غير بيت جوزها قره عينها..
, فرح باتسامه:- ما هو واضح اوووي..وانتي بترفضي العرسان اللي بتجيلك..
, ساره بضحك:- بحسهم اخواتي 😂فرح:- طيب يلا يا لمضه عشان نمشي..
, ساره:- يلا..
, ♥︎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♥︎
, خلاص كده قررت تسافر وتسبيني يا امير..
, اميره بحزن :- مش قادر يا أمي افضل هنا اكتر من كده انا هسافر ادرس بره وان شاء **** هرجع يا أمي..
, صفاء ببكاء :- افضل يا حبيبي هنا وانت اكيد هتنسها مع الوقت بس مسبينيس لوحدي في بيت كبير زي ده٣ نقطة
, أمير بحزن :- تعالي معايا يا أمي ونستقر في أمريكا..
, صفاء بحزن:- مقدرش اسيب اامكان اللي عيشت فيه واتجوزت فيه يابني..
, امير ببكاء:- عشان خاطري يا امي سافري معايا..
, صغاء:- خلاص يا حبيبي هسافر معاك بس اوعدني اننا هنرجع مصر تاني..
, امير:- اوعدك يا امي..
, ꨄ︎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــꨄ︎
, في بيت فرح..☘︎
, فرح بحب:- ميرنا يوسف حدد ميعاد جلسه العلاج مع الدكتور بكره٣ نقطة
, ميرنا بسعاده:- شكرا اووي يا فرح مش عارفه من غيرك كنت هعمل ايه..
, فرح بحب:- انتي اختي يا غب*يه مفيش شكر ببنا..
, ادهم:- فرح اجهزي انتي وميرنا عشان معزومين علي العشا عند يوسف..
, فرح وميرنا:- حاضر يا بابا ٣ نقطة
, ❁ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ❁
, في فيلا البحيري.. 𑁍
, احمد بحب :- اتاخرت كده ليه يا يوسف ..
, يوسف :- الشغل كان كتير النهارده يا بابا٣ نقطة
, احمد :- ولا يهمك يا حبيبي..
, يوسف :- طيب انا هطلع ارتاح شويه٣ نقطة
, احمد :- متأخرش عشان عيله فرح انا عازمهم علي العشا النهرده..
, يوسف:- تمااام عن اذنك يا بابا
, احمد:- اتفضل يا حبيبي..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, بعد مرور الوقت فرح وعيلتها وصلوا فيلا البحيري..
, احمد بحب:- نورتنوا يا جماعه..
, ادهم:- البيت منور باصحابه..
, احمد بابتسامة:- اذيك يا بناات..
, فرح وميرنا :- الحمد لله يا عمو..
, احمد:- اتفضلوا يا جماعه في غرفه اللفينج..
, بعد مده نزل يوسف.. ♡
, يوسف:- اذيك يا عمي..
, ادهم:- الحمد لله يا بني..
, يوسف:- يدم حمدك..
, يوسف لفرح:- عامله ايه يا فرح..
, فرح:- الحمد لله تمااام يوسف..
, الداده:- الاكل جاهز يا احمد بيه..
, احمد:- تمااام اتفضلي انتي..
, ومر الوقت وعيله فرح رجعت بيتها.. ♡
, ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
, في صباح اليووم التالي♡
, فرح:- صباح النووور يا بابا..
, ادهم بابتسامة:- صباح الورد والياسمين يا حبيبه بابا..
, ميرنا بضحك:- خيانه بابا وفرح بباكلوا من غيري..
, ادهم بحب:- بطلي لماضه واقعدي كلي..
, ميرنا:- حاضر..
, فرح بهمس لميرنا:- بعد اما ايجي من الجامعه هنروح للدكتور عشان الجلسه بتاعتك..
, ميرنا بهمس:- تمااام..
, ♕ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♕
, عند يوسف.. ♡
, يوسف ببرود:- اركبي..
, اميره:- حاضر..
, سيف:- وحشتيني قد البحر يا بابا..
, يوسف بحنان:- وانت اكتر يا حبيبي..
, وبعد وقت وصلوا المستشفي..
, يوسف ببرود:- انزلي يلا..
, اميره نزلت و رزعت باب العربيه وراها..
, يوسف بعصبيه:- انتي ازاي ترزعي الباب كده..
, اميره بتوتر مكنتش اقصد..
, يوسف:- تمااام حاسبك معايا بعدين..
, الدكتور:- اهلا يا يوسف باشا..
, يوسف ببرود:- اهلا كل حاجه جاهزه..
, الدكتور:- ايوه يا يوسف باشا اتفضل..
, وفعلا عملوا التحليل..
, يوسف:- النتجيه هتظهر امته يا دكتور..
, الدكتور:- بعد 3 ايااام يا يوسف باشا لان حاجه زي دي بتاخد وقت..
, يوسف:- تمااام
, يوسف لاميره:- مش عايز اشوف خلق*تك غير لما نتجيه التحليل تظهر فاهمه..
, اميره بغيظ:- اوكي..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, ومر 3 ايااام علي خير دون احداث تذكر غير ان ميرنا بدات جلسه العلاااج بتاعتها٣ نقطة
, اميره:- يوسف حبيبي وحشتيني..
, يوسف بقر*ف:- ابعدي كده 😒..
, في المشتسفي٤ نقطة ♡
, يوسف بخوف: - هاااا يا دكتور النتجيه ايه..
, الدكتور: ٥ نقطة

التاسع


الدكتور بعمليه :- نتائج التحاليل ايجابيه يا يوسف بيه
, يوسف بصدمه :- ازاي مستحيل..
, اميره بعصبيه :- مستحيل ازاي يعني ما نتجيه التحليل قدامك اهي..
, يوسف بغضب :- انتي توطي صوتك يا بت انتي شكلك نسيتي انا مين فوقي كده انتي واحده ر*خيصه ما تسويش حاجه..
, اميره بخوف :- اسفه مكنتش اقصد..
, الدكتور بهدوء :- لو سمحت يا يوسف بيه انت في مستشفي و في مرضي هنا ياريت بلاش زعيق وسبهم ومشي..
, سيف ببكاء :- انت شرير انت زعق لماما..
, يوسف بهدوء :- اتفضلي قدامي..
, سيف ببراءه :- انا جعان يا بابا..
, يوسف :- حاضر يا حبيبي في مطعم قريب من هنا هنروح ناكل دلوقتي..
, سيف :ماسي..
, اميره باستهزاء :- هو انت هتقول مراتك السمرا ولا هتخبي عليها..
, يوسف ببرود :- احترمي نفسك وانتي بتتكلمي عنها فاهمه وحاجه مش تخصك اذا عرفت ولا لا..
, اميره بتوتر :- تمااام..
, وبعد مده ليست بطويله وصلوا المطعم.. 💛
, الجرسون:- تطلب ايه يا فندم..
, يوسف بحنان :- عايز تاكل ايه يا حبيبي..
, سيف :- بيتزا..
, يوسف :- وانتي يا اميره..
, اميره :- بيتزا زي سيف..
, يوسف للجرسون :- اتنين بيتزا واحده قهوه ساده..
, الجرسون :- تمااام يا فندم..
, وبعد فتره بينتهوا من تناول الطعام ويوسف بيوصلهم علي شقته اللي في الزمالك..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, عند فرح.. 🤎
, فرح بحب:- يلا يا ميرنا هنتاخر..
, ميرنا:- خلاص خلصت جيت اهو..
, فرح بصدمه:- بسم **** ماشاء**** ميرنا انتي اتحجبيتي.
, ميرنا بسعاده:- ايوه يا فرح قوليلي شكلي حلو في ال****..
, فرح بحب:- زي القمر يا حبيبتي..
, ميرنا:- تسلمي يا فرحتي يلا عشان مش نتاخر علي الجلسه..
, فرح:- يلا
, ꧁꧂
, في مستشفي خاصه لعلاج الادمان٣ نقطة♡︎
, ميرنا بخوف:- انا خايفه اوووي يا فرح.. 🥺
, فرح بحب:- ان شاءلله خير يا حبيبتي وبعدين مفيش داعي للخوف انا هستناكي هنا يلا ادخلي..
, ميرنا بتوتر:- حاضر..
, _السلام عليكم يا دكتور..
, _وعليكم السلام ورحمه **** وبركاته مش قولنا بلاش دكتور ده وتناديلي باسمي..
, ميرنا بخجل:- ما هو مش ينفع..
, هو بضحك:- خلاص احمريتي كده ليه وبعدين مش اتفقنا اننا نكون اصدقاء يعني المفروض تناديلي باسمي..
, ميرنا بتوتر:- تمام يا حمزه..
, حمزه بابتسامة:- اول مره اعرف اني اسمي حلو كده..
, ميرنا:- ممكن نبدا يلا٣ نقطة
, حمزه:- اكيد..
, وبعد انتهاء جلسه التأهيل النفسي (العلاج النفسي)..
, حمزه:- هنكمل في الجلسه التانيه ان شاءلله..
, ميرنا:- تماام يا حمزه سلاام..
, حمزه بتوهان:- سلااام
, _ميرنا خرجت لقت فرح نايمه علي الكرسي بره..
, ميرنا بحب:- فرح اصحي انتي نمتي..
,
, فرح بنعاس:- اسفه يا حبيبتي نعست وانا قاعده مكاني..
, ميرنا:- ولا يهمك يا روحي يلا نمشي..
, فرح:- يلا..
, ✯ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✯
, في شركه البحيري جروب ♡..
, براء:- ها يـ يوسف نتجيه التحليل ايه..
, يوسف بحزن:- ايجابيه ..
, براء بحزن علي صديقه:- طب وانت هتعرف فرح..
, يوسف بحزن:- مش عارف يـ براء اعمل ايه ممكن لو عرفت تسبني وانا حبيبتها اوووي..
, براء:- اهدي يا صحبي اكيد هنلاقي حل..
, يوسف:- انا مش عايز اخبي عليها حاجه وفي نفس الوقت مش عايزها تعرف..
, براء بهدوء:- لا يوسف فرح لازم تعرف مش لازم تخبي عليها حاجه..
, يوسف:- تمااام.. ♡ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
, في بيت فرح..♥
, ادهم بحب:- يلا فرح انا جهزت الفليم٣ نقطة
, فرح:-حاضر يـ بابا هجيب العصير وهيجي..
, ميرنا بسعاده:- والفشار اهو يا سي بابا..
, ادهم بضحك:- تعالي يا امينه يا بنتي..
, فرح بضحك :- يلا الفليم بدء
, ادهم قعد وخد بناته في حضنه وكان قاعدين في جو اسري مليان حب 🥺♥..
, بعد انتهاء الفليم.. ♡
, ادهم بحب:- يلا بنات الوقت اتاخر قوموا ناموا يلا..
, ميرنا وفرح مع بعض :- حاضر يـ دومي..
, في غرفه فرح.. ♡
, فونها كان بيرن برقم يوسف..
, فرح بسعاده:- الو يا يوسف٣ نقطة
, يوسف:- بقالي فتره برن كنت فين يا فرح٣ نقطة
,
, فرح:- اسفه كنت قاعده مع ميرنا وبابا بنتفرج علي فليم..
, يوسف بحزن:- اوكي..
, فرح:- مال صوتك يـ يوسف..
, يوسف بتوتر:- مفيش بس انتي وحشت*يني مش اكتر..
, فرح بخجل:- وانت كمااان..
, يوسف:- وانا كمان ايه..
, فرح بخجل:- وحشت*يني..
, وقالتله تصبح علي خير وقفلت ع طول٣ نقطة
, يوسف في نفسه:- وانتي من اهلي يا فرحتي..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليووم التالي.. ♡
, احمد بحب:- بقالك كذا يوووم متغير يا يوسف..
, يوسف:- اسف يا بابا بس ده من ضغط الشغل٣ نقطة
, احمد:- ولا يهمك يا حبيبي اقعد عشان تاكل..
, يوسف:- حاضر..
, وبعد مده بينتهي يوسف من تناول الطعام وبيذهب الي شغله..
, 𑁍ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ𑁍
, عند فرح٣ نقطة
, فرح:- وحشت*يني اوووي يا ساره..
, ساره بحب:- وانتي كمان يا قلب ساره..
, فرح:- يلا عشان اتاخرنا علي المحاضره..
, ساره:- يلا يا قلبي..
, ويذهبوا الي محاضرتهم٣ نقطة
, ♡ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
, وبيمر شهر ولا شهر لحد بقوا 6 شهور و معامله يوسف اتغيرت تجااه فرح وبقت جافه..
, فرح بحزن:- معاملته اتغيرت اوووي يا ساره تعرفي بقالو اسبوع مش كلمني ولا اطمن عليا..
, ساره بحزن علي حاله صديقتها:- اكيد يا حبيبتي ده ضغط شغل..
, فرح ببكاء :- لا يا ساره ده من زمان ومعاملتو متغيره معايا اكيد معتش بيحبني يمكن حب واحده تانيه احلي مني..
, ساره بحزن:- اهدي يا حبيبتي صديقني هتلقيه ضغط شغل مش اكتر٣ نقطة
, فرح بشهقات :- مش عارفه يا ساره انا حبيبته ومعاملته دي بتموتني..
, وهما بيتكلموا وصل مسدج علي فون فرح وكان مضمونه لو عايزه تعرفي جوزك متغير معاكي بقالو فتره ليه تيجي علي العنوان ده..
, ساره:- مين بعتلك المسدج ده يا فرح..
, فرح:- مش عارفه يا ساره من مجهول وحكتلها علي المكتوب فيه..
, ساره:- وانتي هتروحي..
, فرح:- اه انا عاوزه اعرف السبب يا ساره..
, ساره:- هو انتي مش واثقه فيه يا ساره..
, فرح بحزن: - لا اكيد واثقه فيه يا ساره بس يوسف مخبي عليا حاجه وانا لازم اعرفها..
, ساره :- تمااام
, فرح:- هتيجي معايا..
, ساره :- اكيد مش هسيبك لوحدي٣ نقطة
, فعلا بعد مده وصلوا المكان٣ نقطة
, ساره :- خايفه يا فرح..
, فرح بتوتر :-وانا كمان يا ساره..
, ساره :- هو فين الاسانسير..
, فرح:- هناك اهو٣ نقطة
, فعلا ركبوا الاسناسير و وقف في الدور 20..
, فرح لساره :- رني انتي الجرس يـ ساره.. وفعلا ساره رنت الجرس وفتحت بنت في غايه الجمال..
, _ هي انتوا مين
, _ مين يا اميره٣ نقطة
, اميره:- مش عارفه يا حبيبي..
, فرح لما سمعت صوت يوسف زقت اميره ودخلت لقت يوسف لابس بيجامه بيتي وبيلعب مع ***..
, فرح:- يوسف ٣ نقطة
, يوسف بصدمه:- فرح٤ نقطة

العاشر



فرح:- يوسف..
, يوسف بصدمه:- فرح..
, فرح بضحك:- بقا هو ده شغلك المهم يا يوسف..
, يوسف بتوتر:- فرح اهدي وياريت تفهميني..
, فرح بعصبيه:- افهم ايه قولي افهم انك خاين وشخص كداب يـ يوسف..
, اميره بخبث:- هي دي مراتك السمرا يـ يوسف..
, يوسف بغضب:- اميررره..
, وفجاه صوت كف نزل علي وش اميره..
, اميره بغضب:- انتي ازاي تمدي ايديك عليا يـ حيوا*نه..
, فرح ببرود :- لما تتكلمي عليا تتكلمي باحترام انتي مش هتقارني نفسك بيا انتي واحده اكيد عارفها من الشارع اما انا بنت من عيله محترمه..
, ساره بعصبيه:- مكنتش اتوقع منك كده يـ يوسف..
, يوسف:- ياريت تسمعيني يا فرح وبعدين خدي قرارك..
, فرح:- مش عايزه اسمع حاجه بس تصدق يـ يوسف انتوا الانتين شبه بعض ..
, اميره بابتسامه:- اكيد يا حبببتي
, فرح بتكمله:- نفس الوسا*خه..
, ياريت تطلقني بهدوء..
, يوسف بعصبيه:- مش هطلقك يا فرح انتي فاهمه..
, فرح ببرود:- هنشوف يـ يوسف وسبته ومشيت..
, ساره بحزن:- هو مش يستاهلك يا فرح..
, فرح ببكاء:- بس انا حبيبته يـ ساره من كل قلبي ليه يعمل فيا كده..💔
, ساره بحزن:- اهدي يا حبيبتي كويس ان **** كشف حقيقته قبل ما تعملوا الفرح..
, فرح بحزن:-معاكي حق يـ ساره..
, ساره:- يلا يا حبيبتي نمشي من هنا عشان الوقت اتاخر..
, فرح بحزن:- يلا..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في بيت فرح.. ✰
, ادهم بخوف:- اتاخرتي كده ليه فرح..
, فرح بحزن:- مفيش يـ بابا بس كنت مع ساره قاعدين علي البحر و نسينا الوقت..
, ادهم بحب:- تمااام يا حبيبتي ادخلي ارتاحي انتي شكلك تعبانه..
, فرح:- حاضر..
, في غرفه فرح٣ نقطة ♡
, ميرنا:- مالك يا فرح..
, فرح بابتسامة:- مفيش يا روح فرح بس انا تعبانه عشان طول اليوووم بره..
, ميرنا:- يعني انتي مش مخبيه عليا حاجه يا فرح..
, فرح:- لا ميرنا هخبي ايه يعني..
, ميرنا بحب:- طيب تصبحي علي جنه..
, فرح:- وانتي من اهلها..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في شقه الزمالك عند يوسف.. ♡
, يوسف بغضب:- انتي اللي عرفتيها صح.. ومش عايزك تكد*بي
, اميره بخوف:- ايوه انا..
, يوسف ماسكه من شعرها.. بقا واحده رخي*صه تعمل فياكده..
, اميره ببكاء:-ما هي كانت لازم تعرف وكانت هتعرف في يوووم من الاياااام٣ نقطة
, يوسف بعصبيه:- تقومي تروحي تقولها وتجبيها الشقه هنا يـ زبا*له..
, اميره:- مكنتش اقصد صدقني.. سيب شعري يـ يوسف..
, يوسف:- صدقيني انتي لو فرح سبتني هتندمي علي اليوم اللي عرفتيني فيه٣ نقطة وسبها ومشي
, اميره بخبث:- صدقني انت اللي هتندم يـ يوسف علي ضربك ليا ده..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري.. ♡
, احمد بعصبيه:- اقف عندك يا يوسف..
, يوسف:- نعم يـ بابا..
, احمد بغضب:- انتي ازاي تيجي سكران بالمنظر ده هاااا..
, يوسف بهدوء:- اسف يا بابا مش هتكرر تاني.. عن اذنك هطلع انااام..
, احمد بغضب:- اتفضل..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليووم التالي٣ نقطة ♡
, عند فرح.. ♥
, _ اصحيييييي يا فرررررح..
, فرح بعصبيه:- في ايه يا ساره علي الصبح..
, ساره:- اتاخرنا علي الجامعه يا فرحتي..
, فرح بهدوء:- بس انا مش رايحه..
, ساره:- من قال كده..
, فرح:- انااا..
, ساره:- لا يا حبيبتي مش عندنا الكلام ده انتي هتقومي تلبسي وتيجي معاايا مع انا مش هروح لوحدي و..
, فرح:- بسسسسس اسكتي انا قايمه البس ده مصدقت ماصوره وفتحت.. 😂
, ميرنا بضحك:- اهم حاجه الثبات علي الراي٣ نقطة
, فرح بابتسامة:- طبعاا..
, ميرنا:- طيب انا همشي بقا عشان معاد الجلسه يا فرح٣ نقطة
, فرح:- تمااام يا حبيبتي..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, عند يوسف.. ♡
, يوسف:-صباح الخير يـ بابا..
, احمد. بهدوء:- صبااااح النوور
, يوسف:- انا اسف علي اللي حصل امبارح اوعدك مش هتكرر تاني..
, احمد:- اتمني ده اللي يحصل..
, يوسف:- طيب انا رايح الشركه..
, احمد:- تمااام٣ نقطة
, ꧁꧂
, في شركه البحيري جروب.. ♡
, براء بحزن:- انت غلطان يـ يوسف المفروض كنت عرفتها من الاول..
, يوسف:- كنت عايزني اعمل ايه يعني اروح اقولها ايه اني اكتشفت بعد كل المده دي اني عندي *** عمره خمس سنين..
, براء:- طيب انتي هتطلقها زي ما هي عاوزه..
, يوسف:- مستحيل ده يحصل فرح ملكي ومش لحد غيري..
, براء:- **** يريح قلبك يا صحبي..
, يوسف:- امين يارب
, براء:- انا هروح اشوف شغلي سلام..
, يوسف:- سلام..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, مر شهر بدون أحداث تذكر غير أن ميرنا في نهايه العلاج بتاعها وفرح رافضه تسمع يوسف نهائي٣ نقطة
, في بيت فرح.. ♡
, ادهم بعصبيه :- ياريت تفهميني ايه اللي بيحصل يا فرح بقالك فتره متغيره وقاعده في اوضتك ومش بتخرجي منها..
, فرح بحزن:- صدقني يـ بابا مفيش حاجه..
, ادهم بهدوء:- انتي بتكد*بي يا فرح نظره عينك بتقول غير كده.. فرح انا ابوكي يعني سندك وهكون في ضهرك في اي وقت..
, فرح بحزن:- حكتله علي اللي حصل طول الفتره دي كلها..
, ادهم بغضب:- ازاي يا فرح مش هتقوليلي حاجه زي كده للدرجادي مكنتيش واثقه فيا اني اقدر اجبلك حقك٣ نقطة
, فرح بحزن:- انا اسفه يـ بابا بس انا مكنتش عارفه اعمل ايه..
, ادهم بهدوء :- تمااام
, ورن علي احمد والد يوسف وقاله انو عاوزه في موضوع ضروري هو و يوسف..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, بعد ساعه يوسف واحمد وصلوا
, احمد بابتسامة:- اذيك يا ادهم..
, ادهم:- الحمد لله بخير..
, احمد:- ايه هو الموضوع اللي عايزني فيه انا ويوسف٣ نقطة
, ادهم بهدوء:- يوسف يطلق فرح..
, يوسف بعصبيه:- اسفه يا عمي انا مش هطلقها..
, فرح:- بس انا عايزه اطلق..
, احمد:- في ايه يا ادهم ممكن تفهمني..
, ادهم حكله علي كل حاجه..
, احمد بحزن:- ليه يا يوسف..
, يوسف:- انتوا فاهمين غلط يا بابا..
, ادهم ببرود :- ارمي عليها اليمين يلا..
, يوسف بعصبيه:- مش هطلقها يا عمي..
, احمد:- فكري تاني يا فرح في موضوع الطلاق..
, فرح بحزن:- اسفه يا عمي انا معتش واثقه في يوسف خليه يطلقني..
, احمد بحزن :- طلقها يـ يوسف والا ولا انت ابني ولا اعرفك٣ نقطة
, يوسف بدموع:- انتي طالق يا فرح٣ نقطة
, فرح:-٤ نقطة

الحادي عشر


يوسف بدموع : انتي طالق يا فرح.
, فرح بانهيار :- علي قد ما انا حبيبتك علي قد ما كر*هتك.
, يوسف بصدمه :- كرهتني الجمله دي فضلت تكرر في دماغ يوسف كرهتني.. كر*هتني..
, احمد بحزن : نستأذن احنا يا أدهم.. يالا يـ يوسف ولكن مفيش رد يوسف كان واقف بيبص علي فرح بعيون حزينه..
, يوسف بحزن: يلا يـ بابا..
, وفعلا احمد و يوسف مشيوا.. ♡
, فرح بإنهيار: انا حبيبته و**** حبيبته يـ بابا انا كان ممكن اسامحه لو كان عرفني لكن هو معرفنيش وفضل متجاهلني 6 شهور..
, ادهم بحزن: اهدي يـ حبيبتي يوسف مش يستاهلك و اكيد **** شيالك الاحسن..
, فرح ببكاء: معاك حق يـ بابا عن اذنك هقوم اصلي..
, ادهم بهدوء: اتفضلي يا حبيبتي..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♥︎
, احمد :- انت كويس يا بني..
, يوسف بضحك: كويس اوووي يا والدي وده بفضلك انت..
, احمد بحزن:- يا بني اسمعني٤ نقطة
, يوسف ببرود: اسمعك.. وحضرتك كنت سمعتني..
, في صباح اليوم التالي.. ♡
, احمد: رايح فين من غير ما تاكل..
, يوسف بهدوء: عندي شغل مستعجل مش هقدر اكل.. سلام..
, احمد بحزن: سلام..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في شركه البحيري جروب ♡..
, براء بسعاده: صحبي يا ابو الصحاب..
, يوسف بحزن: طلقتها امبارح..
, براء بصدمه: هاا
, يوسف بحزن: الكل كان واقف ضدي حتي بابا..
, براء بحزن هو الاخر: طيب هم عرفوا الحقيقه..
, يوسف بخيبه: محدش رضا يسمعني..
, براء: هي مش من نصيبك يا صحبي..
, يوسف بتملك: فرح مش لحد غيري فرح ليا وبس..
, براء بدون فهم: ازاي يعني مش انت طلقتها..
, يوسف بهدوء: ٤ نقطة
, براء بضحك: دماغ شاغله مش بتنام.. 😂
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في منزل فرح..♥︎
, ميرنا بحزن: طيب ايه رايك نخرج مع البت ساره..
, فرح: لو سمحتي يا ميرنا سيبني لوحدي ..
, ميرنا بدموع: عشان خاطري يـ فرح انتي من امبارح وانتي قاعده في اوضتك وماكلتيش حاجه طب علي الاقل قومي عشان تاكلي..
, فرح بحزن: حاضر يا ميرنا..
, ادهم بحب:- حبيبه بابا عامله ايه..
, فرح: الحمد**** يـ بابا..
, ميرنا بتدخل: يلا عشان انا كلا*ب بطني بتهوهو..
, ادهم بضحك:- يلا يا فرح اصل تيجي تاكلنا..
, فرح: يلا..
, ادهم: فرح انتي لازم تنسي اللي حصل وتكملي حياتك..
, فرح: ان شاءلله يـ بابا..
, ميرنا:-انا اتصلت علي ساره تيجي تقعد معانا شويه يا فرحتي..
, فرح: طيب..
, بعد فتره من تناول الطعام وصلت ساره..
, ساره بمرح:- يا اهل الدار .. لقد اتت ساره بمرحها.. اتت رمز سعاده البيت الكئيب ده..
, ادهم بضحك: تعالي يا مصيبه..
, ساره بمرح: تشكر يا سيد الرجاله..
, ميرنا بضحك: كلامك بيئه اوووي يا ساره صح يا فرح..
, فرح بضحك:- ايوووه
, ساره: ضحكت يعني قلبها مال..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, مر 3 شهور علي ابطالنا بفرحهم وحزنهم..
, _ ساره اتخطبت لابن خالتها «حب طفولتها»
, _ميرنا انتهت مرحله عالجها مع الاد*مان وعلاقتها مع حمزه في تتطور..
, _فرح منستيش يوسف بس اتعودت
, علي عدم وجوده..
, _يوسف قرب من **** الفتره دي وبيدعي في صلاته ان فرح ترجعله..
,
, احمد بتعب: لحد امته هتفضل كده تخرج الصبح بدري وترجع في وقت متاخر لما اكون نايم.. حرا*م عليك
, اللي بتعمله فيا وفي نفسك ده..
, يوسف ببرود من غير ما يبص لاحمد:- حرا*م عليا انااا انت اللي غصبتني اتجوز فرح وبعد ما حبيبتها واتعلقت بيها خلتني اطلقها غصب عني..
, وفجاه يوسف سمع صوت ارتطاام علي الارض فالتفت لاقي احمد مرمي علي الارض فاقد الوعي..
, يوسف بخووف: بااابا..

الثاني عشر


يوسف بخوف:- سبب الاغماء ايه يا دكتور..
, الدكتور بجديه: الضغط منخفض من الاجهاد والتعب وعدم الاتنظام في الاكل..
, يوسف بحزن:- شكرا يا دكتور تعبتك معايا..
, الدكتور بعمليه:- دا واجبي يـ يوسف بيه عن اذنك..
, يوسف:- اتفضل..
, _ يوسف كان ماسك ايد احمد وبيعيط وبيقوله انا اسف يـ بابا حقك عليا ومتزعلش مني يـ بابا..
, احمد بتعب: انا مسامحك يابني المهم انك متبعدش عني تاني..
, يوسف بفرح:- اخيرا فقت حمد**** على سلامتك يا والدي..
, احمد: **** يسلمك يا حبيبي..
, بعد ساعه احمد خرج من المستشفي.. ♡
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في كليه الهندسه.. ♡
, ساره بمرح: جمالك ده ولا جمال عبدالناصر..
, فرح بضحك:- انتي شايفه ايه..
, ساره: جمال عبدالناصر اكيد٣ نقطة
, فرح بضحك:- يا خفه.. 🙂
, ساره:- اكدب عليكي يعني..
, فرح:- انتي قلبك قاااااسي اوووي..
, ساره: اوووي اوووي 😂.. انت مش بتحس..
, فرح بضحك:- اتاخرنا علي دكتور شووووقي..
, ساره بصدمه:- يلهوووووي طول عمري مش مستلطفه الدكتور ده بحسه سمج يا فرح..
, فرح: حاسه ومش متاكده..
, بعد 3 ساعات انتهت المحاضره..
, ساره: يلا علي بيتك يا اختشي عشان انا هروح لاني جعاااااااانه
, i'm hungry..
, فرح بضحك: **** يرحم يا حبيبتي..
, سلااام يا طفسه..
, ساره:- سلااام..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في شركه البحيري جروب..♡
, براء بجديه: يوسف دي ملفات ثفقه الحديد..
, يوسف: تماام يا براء..
, براء: يوسف كنت عايز اخد اجازه عشان ازور اهلي في الصعيد..
, يوسف بصدمه: لا طبعااا بعد اللي عملوا فيك مستحيل اخليك تروح هناااك..
, براء بحزن:- امي واخواتي وحشوني يـ يوسف..
, يوسف بحزن:- اللي يريحك يا براء اعمله اهم حاجه مش تتاخر لاني بحاجتك هنا..
, براء: وعد مش هتاخر يا صحبي..
, يوسف: هتوحشني يا براء..
, براء:- وانت كماان يـ يوسف.. سلام..
, يوسف:- سلااام
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في منزل فرررح..
, ادهم بحب:- في عريس متقدملك يا ميرنا..
, ميرنا:- مين يـ بابا..
, ادهم: هتعرفي بالليل.. ياريت تجهزي علي الساعه 7 المسا..
, ميرنا:- حاضر..
, فرح بسعاده:- قومي يلا عشان ننضف البيت يا بت..
, ميرنا بمرح:- سوري يا فرح انا الغي رحلتشي لحد هنا..
, فرح بضحك: لا مفيش الكلام ده يا عمررري يلا قومي شيلي السجااااد ونضفي وانا هروق الاوض..
, ميرنا: نعاااام يا دلعدي..
, ادهم بضحك:- اخلصوا الوقت هيعدي ومش هتلحقوا تعملوا حاجه..
, ميرنا وفرح:- حاضر يـ دومي..
, مر الوقت سريعا
, ادهم بحب: الساعه 6 يلا يـ ميرنا روحي اجهزي٣ نقطة
, ميرنا: حاضر يـ بابا..
, في تمااام الساعه السابعه.. ♡
, ادهم بود:- نورتوا البيت يا جماعه٣ نقطة
, _ البيت منور باصحابه يـابني..
, _ شكرا يااا عمي..
, ادهم : نادي لاختك يا فرح..
, فرح:- حاضر يـ بابا..
, في غرفه ميرنا٣ نقطة
, فرح:- يلا يا ميرنا العريس بره عشان تقدمي العصير..
, ميرنا بخوف:- انا متوتره اوووي يا فرح..
, فرح بحب:- دي شي عادي يا حبيبتي.. يلا عشان الناس مستنيه بره..
, ميرنا:- طيب
, _ وطبعا ميرنا خرجت وقدمت العصير وزي اي بنت طول الوقت باصه في الارض.. 😂
, الجده هدي:- انا يشرفني يابني اطلب ايد بنتك ميرنا لحفيدي..
, ادهم بود:- الشرف لينا طبعا يا حجه..
, هدي:- طيب نقرا الفاتحه..
, بعد قراءة الفاتحه..
, هدي :- نسيب العرسان لوحدهم..
, ادهم:- تمااام اتفضلي نقعد بره..
, _ لو عجباكي ممكن تاخديها..
, ميرنا:- هي ايه..
, _ الجزمه٣ نقطة
, ميرنا بصدمه:- حمزه..
, حمزه بضحك:- ايوه حمزه..
, ادهم:- هااا يا ولاد اتفقتوا..
, حمزه:- ايوه يااا عمي وان شاءلله الخطوبه يوم الخميس..
, ادهم:- ايه رايك يـ ميرنا..
, ميرنا بخجل:- موافقه يـ بابا..
, هدي:- الف مبروك يا ولاد..
, ميرنا و حمزه:- **** يبارك فيكي يا تيتا٣ نقطة
, فرح بحب :- الف مبروك يا ميرنا..
, ميرنا بحب:- **** يبارك فيكي يا فرررح..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليوم التالي.. ♡
, في الصعيد..
, _ يابوي علي جمال الصعيد وحلاوه الصعيد و جمال بنات الصعيد..
, براء:- بجولك ايه يا جمر فين سرايا الانصاري٣ نقطة
, _ وه ايه جمر دي يا جليل الربايه..
, براء بصدمه:- ما انتي الصراحه جمر اوووي..
, بعد فتره براء وصل سرايا الانصاري..
, _ اتوحشتيني جوووي يا ضنااايا..
, براء بحب:- وانتي كمان ياما اتوحشتيني جوووي..
, اتوحشتيني جوووي يا والدي..
, براء:- وانت كمااان يابوي..
, _عملتلك يا ضناايا الاوكل اللي بتحبه..
, براء:- تسلمي ياما..
, _كيف العيشه هناك في البندر يا والدي..
, براء:- كويسه يابوي٣ نقطة
, _ خالتي فاطمه عمي قاسم انا جيت..
, فاطمه:- تعالي يا حبيبتي.. دي نورا بنت خالتك يا براء..
, براء بصدمه:- انتي..

الثالث عشر


فاطمه: تعالي يـ حبيبتي.. دي نورا بنت خالتك يا براء..
, براء بجر*اءه: هو انا عندي بنت خاله قمر كده..
, قاسم: اتحشم يا ولدي..
, براء بطاعه: حاضر يا ابوي..
, فاطمه بحب: الاوكل جهز يا ضنااايا شكلك خاسس من واكل البندر الغير صحي..
, براء : مفيش احلي من اكل البندر..
, نورا بتدخل: غلطان يابن خالتي ما في احلي من واكل الصعيد..
, قاسم بجديه:- جرى ايه عاد الاوكل هيبرد..
, بعد فتره انتهوا من تناول الطعام..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري.. ♡
, يوسف بحب: اخبارك ايه يـ بابا
, احمد بحنان: بخير الحمد**** يا بني المهم انت..
, يوسف: بخير طول ما انت بخير يـ بابا..
, احمد: **** يديمك نعمه يـ حبيبي..
, يوسف:- ويديمك يـ بابا..
, _ يوسف بيه استاذ حمزه بنتظرك في غرفه المكتب تحت..
, يوسف بجديه: تماام روحي انتي يا هنيه..
, هنيه باحترام: حاضر يا بيه..
, يوسف: عن اذنك يـ بابا هشوف حمزه وايجي..
, احمد: طيب يا حبيبي..
, في غرفه المكتب.. ✰
, يوسف بضحك: اخيرا افتكرت ان عندك صاحب اسمه يوسف..
, حمزه بمرح: مشاغل يا بيبي مشاغل..
, يوسف بضحك: انا هلقيها منك ولا من براء..
, حمزه بجديه:- انا روحت لبراء بيته عشان اعزمه علي خطوبتي مكنش موجود هنا..
, يوسف: ما براء في الصعيد وبعدين انت هتخطب ومعرفتنيش..
, حمزه باسف: كل حاجه جيت بسرعه انا لسه كنت متقدملها امبارح والحمد لله كان فيه قبول.. والخطوبه يوم الخميس..
, يوسف: مين تعيسه الحظ اللي هتخطبها..
, حمزه: ميرنا..
, يوسف بصدمه:- هااا
, حمزه بضحك: ايوع ميرنا اخت فرح..
, يوسف بحزن لما افتكر فرح: الف مبروك يا صحبي وربنا يتمملك علي خير..
, حمزه: **** يبارك فيك يا يوسف..
, ♡ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
, في منزل فرح.. ♡
, ادهم بحب: صباح الخير يا بنات..
, فرح وميرنا:- صباح النور يـ بابا..
, ادهم:- روحوا النهرده هاتوا فساتين الخطوبه يا ميرنا انتي وفرح..
, ميرنا:- تمام يـ بابا..
, فرح: اشطاا هتصل بساره تيجي معانا..
, ادهم بضحك:- تمام بس ياريت مش تتاخروا..
, ميرنا: ان شاءلله هنيجي بدري..
, في احد المولات الشهيره.. ✰
, ساره: ايه رايك في الفستان ده يـ ميرنا..
, ميرنا:- لا لونه مش عجباني..
, فرح: وكل الفساتين اللي قبلهم كانوا مش عجابينك..
, ميرنا: ايووه مفيش حاجه عجباني اعمل ايه يعني٣ نقطة
, ساره بتعب:- يا شيخه انا مني لله انا مش عارفه انا جيت معاكوا ليه..
, ميرنا بضحك: خلاص هنشوف اخر حاجه لانكو تعبتوا..
, فرح وساره:- تماام..
, وفعلا اشتروا الفساتين اخيرا.. ♡
, فرح اشتريت فستان لونه كشميري..
, وساره لونها اسود.. وميرنا فستان لونه احمر ناري..
, 🤎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ🤎
, مر اليومين علي خير وجيه يوم الخميس..
, ميرنا بخووف: انا بفكر الغي كل حاجه..
, فرح بضحك: بس يا هبله انتي عاوزه حمزه يموتك..
, ساره بمرح: فتاه تهرب يوم خطوبتها بسب خوفها..
, ميرنا: اه فعلا انا ههرب هو ده الحل..
, ساره وفرح بضحك:- ابقي اهربي يوم الفرح احسن..
, ميرنا بغيظ:- اخرسوا..
, بعد مده وصل حمزه وجدته..
, هدي بحب:- يلا يا حمزه عشان تلبسوا الدبل..
, حمزه:- لا انا هستني لحد ما يوسف يجي هو وعمو احمد..
, بعد مده ليست بطويله وصل يوسف واحمد..
, يوسف : اسف علي التاخير يا حمزه بس كان في زحمه في الطريق..
, حمزه بحب: ولا يهمك يا چو..
, وفعلا لبسوا الدبل وطول فتره الخطوبه يوسف منزلش عينه من علي فرح..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليوم التالي.. ♡
, فرح:- صباح الخير يـ بابا..
, ادهم بحب: صباح الورد والياسمين يا حبيبه يـ بابا..
, فرح: هي ميرنا لسه نايمه..
, ادهم: ومن امته وميرنا بتصحي دلوقتي..
, فرح بضحك:- معاك حق..
, ميرنا بنعاس:- بتجيبوا في سيرتي ليه..
, ادهم بجديه:- مفيش حاجه اقعدوا عشان تاكلوا..
, وهم علي الاكل ميرنا ناامت..
, فرح بضحك:- **** يكون في عون حمزه..
, ميرنا بغيظ:- ع فكره بقا انا صاحيه..
, ادهم بضحك:- ما هو واضح اهو..
, فرح بضحك:- انا اتاخرت علي الجامعه سلام..
, ادهم:سلام..
,
, في كليه الهندسه.. ♡
, ساره بغضب: اتاخرتي كده ليه يا فرررح..
, فرح بضحك:- اني اسف بس كنت بفطر ايه ما فطرش..
, ساره:- لا ازاي ست فرررح مش تفطر قبل ما تيجي..
, فرح بضحك:- ايوه..
, ساره بغيظ:- انجري قدامي اتاخرنا علي المحاضره٣ نقطة
, فرح بضحك:- بقيتي بيئه اوووي يا ساره٣ نقطة
, ساره بقرف:- مش هرد عليكي يا حيو*انه٣ نقطة
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, مر شهرين علي خطوبه ميرنا وحمزه والنهرده يوم كتب الكتاب.. ♥
, ساره بحب: زي القمر يا ميرنا..
, ميرنا:- تسلمي يا سوسو..
, فرح:- ماشاء **** انتي طالعه حلوه اوووي يا ميرنا..
, ميرنا بحب:- انتي احلي يا فرحتي..
, ادهم بحب:- يالا يـ ميرنا الماذون بره..
, ميرنا بتوتر: حاضر يـ بابا..
, وتم كتب الكتاب وسط جمله الماذون الشهيره..
, بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير..
, الماذون كان ماشي..
, يوسف بمقاطعه:- استني يا شيخنا عشان هتكتب كتابي اناا كمان..
, سوري على التأخير بس غصب عني 💙

الرابع عشر


يوسف:- استني يا شيخنا عشان هتكتب كتب كتابي انا كمااان٣ نقطة
, الماذون:- مين العروسه يابني..
, يوسف بهدوء:- فرح..
, فرح بصدمه:- انااا..
, يوسف ببرود:- هو فيه حد هنا غيرك اسمه فرح..
, ادهم بعصبيه:- ايه التهريج اللي بيحصل ده ينتهي حالا يا يوسف..
, يوسف باستفزاز:- اهدي يا حمااايا العزيز انا مقولتش حاجه غلط.. انا عاوز اتجوز فرح علي سنه **** ورسوله..
, ادهم:- وانا معنديش بناات للجواز..
, يوسف ببرود: ممكن اكلم فرح لوحدنا وهي اللي تكرر واذا هي رفضت هختفي من حياتها نهائي..
, ادهم بهدوء: تمااام..
, في مكان بعيدا عن الانظار..
, فرح بعصبيه:- اللي بتعمله ده ينتهي حالا لاني مستحيل اتجوزك..
, يوسف باستفزاز: مش عيب تعلي صوتك علي جوزك يا فرررح..
, فرح بغضب: انت عايز ايه يا يوسف..
, يوسف بهدوء:- يبقي مبروك لميرنا لقب مطلقه مقدما..
, فرح بخوف: قصدك ايه..
, يوسف ببرود:- قصدي ان حمزه هيطلق ميرنا اذا انتي مش وافقتي..
, فرح:- مستحيل حمزه يعمل كده..
, يوسف:-٤ نقطة
, 🤎ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ🤎
, ادهم بجديه:- ايه هو قرارك يا فرح..
, فرح بابتسامة:- انا موافقه يـ بابا اتجوز يوسف..
, ادهم: اللي يريحك يا فرررح..
, يوسف:- اكتب يـ شيخنا..
, وتم كتب كتاب فرح ويوسف وسط جمله الماذون الشهيره..
, بارك **** لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير..
, احمد ليوسف: انا سبتك تعمل اللي انت عاوزه ومتكلمتش يـ يوسف بس اذا اذيت او جرحت فررح انا اللي هقف قصدك..
, يوسف: متخافش يـ بابا مش هيحصل حاجه من دي ان شاءلله..
, ومر اليووم وسط مباركه الجميع لفرح و يوسف ♥ وحمزه و ميرنا..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♡
, احمد بحب:- انت قولت ايه لفررح خلتها توافق يا يوسف..
, يوسف حكيله علي كل حاجه..
, احمد بعصبيه: انت كده هتخلي فرح تكرهك اكتر يـ حيو'ان..
, يوسف بعصبيه مماثله:- انا سبتها طول الفتره دي علي راحتها وبعدين مستحيييل حد غيري يتجوز فرح او يقرب منها لانها ملكي انا ملك يوسف البحيري..
, احمد بهدوء: فرح اديتلك فرصه ياريت مش تضيعها من ايدك تاني..
, يوسف ببرود: فرح مستحيل تكون لحد غيري وسبه ومشي..
, احمد:- **** يهديك يا بني..
, صباح اليووم التالي..♡
, في شركه البحيري.. 🤍
, _وحشتيني اوووي يا صحبي..
, يوسف بصدمه:- براء انت جيت امته..
, براء بحب:- لسه واصل دلوقتي جيتلك ع طول..
, يوسف بابتسامة: حمد**** على سلامتك يـ حبيبي..
, براء: **** يسلمك.. ياااه يا يوسف وحشني بنات مصر في الشهر ده قد ايه..
, يوسف بضحك: ياخي انا فكرتك في الشهر ده هتتغير للاحسن بس شكله للاسوء..
, براء بضحك:- من امته والدانجون بيتغير..
, يوسف: معاك حق.. يلا روح عشان ترتاح زمانك تعبان..
, براء بحب: معاك حق.. يلا سلام
, يوسف بحب: سلام٣ نقطة
, ــــــــــ✰ــــــــــــــــــــــــــ✰ـــــــــ
, في منزل فرح.. ♡
, ادهم بحب: مش هتروحي جامعتك يا فررح..
, فرح بابتسامة:- لا يـ بابا مش ليا مزااج اروح النهرده..
, ادهم: تمام يا حبيبتي..
, ميرنا: دومي انا هخرج مع قره عيني النهرده..
, ادهم بضحك:- تماام بس ياريت مش تبقي تتاخري..
, ميرنا بحب: شكرا يا احلي دومي.. اكيد مش هتاخر..
, وهم بيتكلموا فون فرح رن..
, فرح ببرود: خير..
, يوسف.. اتعدلي يا فرح واتكلمي عدل احسنلك انتي فاهمه..
, فرح بهدوء: لا مش فاهمه.. وياريت تقول عايز ايه عشان مشغوله..
, يوسف ببرود: بطمن علي زوجتي.. اظن مفيش مشكله في كده..
, فرح بهدوء: لا ابدا مفيش مشكله.. انا كويسه الحمد**** وقفلت المكالمه..
, يوسف بصدمه: هي قفلت في وشي الخط..
, ويمر اليووم دون أحداث تذكر..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في اليوووم التالي
, في كليه الهندسه.. 💙
, ساره بغموض: هو يوسف قالك ايه خليكي توافقي تتجوزيه يا فرح..
, فلاش باك..
, يوسف: قصدي ان حمزه هيطلق ميرنا لو مش وافقتي..
, فرح.. مستحيل حمزه يعمل كده..
, يوسف.. ركزي في المكان حولك كده يـ فرح..
, فرح بصت لقت رجاله مسلحين مواجهين اسلحتهم علي حمزه..
, يوسف بخبث: اذا ميرنا مبقتش مطلقه هتكون ارمله انتي ليكي حريه الاختيار يا فرح..
, نهايه الفلاش..
, ساره بصدمه: يوسف كان هيعمل كده في صاحب عمره..
, فرح:-٣ نقطة
, يتبع٣ نقطة
, بصوا يا قمرات انا مش بتاخر في التنزيل ولا حاجه بس انا بنزلها حد وتلات وخميس واوقات بنزلها يووم الجمعه..

الخامس عشر


ساره بصدمه: يوسف كان هيعمل كده في صاحب عمره..
, فرح بحزن: ايووه..
, ساره:- **** يهديه يارب ده شكله عقله ضا*رب علي الاخر..
, فرح: امين يارب..
, ساره بتغير الموضوع: ايه رايك نروح المول وبلاش محاضرات احنا اصلا مش نافعين..
, فرح بضحك: معاكي حق يلا قومي..
, في المول..♡
, ساره:- ايه رايك في الدريس ده..
, فرح:- حلو اوووي وتفاصيله بسيطه.. تعالي نشتريه انا وانتي نفس اللون واخد لميرنا هي كمان زينا..
, ساره بحب:-اشطاا..
, وفعلا اشتروا الدريسات بالمسلتزمات بتاعته.. وبعدين روحوا
, في منزل فرح..♡
, ميرنا بخجل: احترم نفسك يا حمزه عشان مقولش ل بابا..
, حمزه بحب: طيب انا غلطت في ايه بقولك وحشتيني..
, فرح بتدخل: خلاص يا روميو عرفنا انها وحشتك بلاس محن كلا*ب ب**** عشان المراره مش ناقصه..
, ميرنا بخجل: انتي جيتي امته يا فرح..
, فرح ببرود: من اول وحشتيني..
, حمزه بغيظ: واحد ومراته ببتدخلي ليه..
, فرح بردح: ما انتوا مش لوحدكوا يا عسل افرض بابا اللي كان دخل..
, حمزه ببرود: عادي.. مراتي..
, فرح بصت بقر*ف وسبتهم ومشيت..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♡
, احمد بحب: عامل ايه في الشغل يا يوسف..
, يوسف بارهاق: الحمد**** يـ بابا كل حاجه ماشيه كويس و زي ما احنا عايزين..
, احمد بحب: طيب قووم عشان ناكل انا مستنيك بقالي ساعه..
, يوسف بمرح : يلا انا هموت من الجوع كلاب بطني بتهوهو..
, احمدبضحك: ههههه يلا قوم زمان الاكل برد..
, وهما علي الاكل٣ نقطة ♡
, _خيااااااانه صحابي وابوه بيخونو العشره وبياكلوا من غيري..
, احمد بضحك:- جيت امته من الصعيد..
, براء بضحك: ما هو الاهتمام مبيطلبش لو كنت اهمك كنت عرفت لوحدك يا حماده..
, احمد بجديه مصطنعه: ولد احترم نفسك انا قد والدك..
, براء بمرح: ب**** انت مش ظاهر عليك سن ده انت شكلك بيقول انك اصغر مني يا جدع..
, يوسف بضحك: اقعد عشان تاكل..
, براء: طيب
, احمد:- **** يهديك يابني..
, براء بضحك:- اه ادعيلي اليومين دول **** يوفقني في الشقط مش عارف اشقط ولا بنت من ساعه لما روحت الصعيد..
, احمد:-صبرني يارب..
, يوسف بهدوء: كل يلا عشان تقوم تغو*ر..
, براء:- هو انا مش قولتلك..
, يوسف: علي ايه..
, براء: يووه يقطعني.. انا هنااام هنا النهرده٣ نقطة
, يوسف: يابني اعقل شويه بقاا ايه طريقه الكلام السوقيه دي..
, براء بضحك: طلقني لو مش عجبك طلقني..
, يوسف بمرح:- روح وانت**
, براء: اهون عليك يا سي يوسف..
, احمد بملل: ياولي الصابرين..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في الصباح التالي.. ♥"
, في منزل فرح..♡
, ادهم بجديه:- حمزه كلمني في موضوع تقديم موعد الفرح يا ميرنا وانا شايف مفيش داعي للتاجيل..
, ميرنا: اللي تشوفه يـ بابا..
, ادهم بحب: **** يسعدك يـ حبيبتي..
, ميرنا: امين يارب..
, فرح بحب: صباح الخير علي احلي اب واخت..
, ادهم: صباح الورد والياسمين يا فرحتي..
, ميرنا: يسعد صباحك يا روحي..
, فرح:-تسلموا يا قلوبي.. ♥
, ادهم بحب:- حمزه حدد معايا موعد فرحه هو وميرنا فرحك انتي ويوسف معهم كماان اسبوعين..
, فرح بصدمه:- هاا
, ادهم : انا مش شايف فيه داعي للتاجيل اكتر من كده يا فرح..
, فرح:- تماام يـ بابا..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في كليه الهندسه٣ نقطة♡
, ساره بحب:- لوووووولي اخيرا هلبس فستان يا ناس..
, فرح بغضب: اخرسي يا حيو*ان انا اصلا مش موافقه علي الزيجه دي..
, ساره بهدوء: ليه يا ست فرح انتي في الحالتين هتتجوزيه.. يبقا سبيني افرح بقا..
, فرح بغيظ:- افرحي يا حبيبتي افرحي.. 🙂
, ساره بخوف:- بهزر يا رمضان.. ايه انت مبتهزرش..
, فرح: لا بهزر يا عنيا..
, وهم بيتكلموا فون فرح رن برقم يوسف..
, عند يوسف..♡
, كان قاعد في مكتبه وقرر يرن علي فرح يطمن عليها واثناء ما كان بيرن علي فرح انفتح الباب فجاه ودخلت منه اميره
, اميره بعصبيه:-انتي ازاي مش بترد علي مكالماتي ي يوسف ولا بتيجي تشوف ابنك قدر ان ده *** ومحتاج وجود بابه جانبه مش كفايه مستحمله ان مفيش حد يعرف ان عندك ابن مني ..
, يوسف ببرود:-انتي كذبتي الكذبه وصدقتيها ي ميرو ولا ايه..
, اميره بتوتر:-كذبه اي دي اللي كذبتها وصدقتها..
, يوسف بعصبيه:-ان سيف ابني انتي مفكراني غبي لدرجه ان واحده وس*خه زيك تضحك عليا وتلبسني *** مش ابني..
, اميره بعصبيه:-انت بتقول ايه ي يوسف انت اتجنت..
, يوسف ببرود:-تو تو ي ميرا انا مش اتجننت انا كشفتك وبعصبيه انطقي عملتي كده ليه انطقيييييييييي..
, اميره بجنون:-عشان كل حاجه ملكي انا انت ملكي وكل فلوسك ملكي مش هتيجي حتت بنت جربوعه وتاخد مني كل حاجه وكمان سمراء ههههههه ذوق بقا وحش خالص ي يوسف..
, يوسف بعصبيه:-ضربها بالقلم وبعصبيه فرح دي احسن منك ومن مليون واحده زيك وبالنسبالي اجمل واحده شفتها عيني مش زيك واحده رخيصه وبعصبيه أخرجي بره ي زبا*له معتيش عايز المحك هنا بررررررررررررره..
, اميره بعصبيه:- ماشي ي يوسف بس صدقني هتندم وخرجت بره الشركه..
, علي جانب اخر
, فرح بصدمه:-٠٠٠٠٠٠٠٠

السادس عشر


علي جانب اخر..
, فرح بصدمه:- يوسف..
, يوسف بصدمه هو الاخر في الجهه الاخري.. فرح انتي سمعتي كل حاجه..
, فرح بعيااط:-انا اسفه يا يوسف اسفه علي حاجه عاملتها اسفه علي سوء فهمي واني مقبلتش اسمعك.. اتمني تسامحني..
, يوسف بحزن: اهدي يا فرح انا مكنتش زعلان منك عشان اسامحك اي واحده مكانك كانت هتعمل اللي انتي عملتيه واكتر كمااان..
, فرح بخجل: انا بحبك اوووي يا يوسف..
, يوسف بحب:- ويوسف بيحبك اوووي يـ فرح
, فرح بخجل:- طب انا هقفل عشان عندي محاضره.. وقفلت معاه
, ساره بخبث: هاااا احكيلي يلا ايه اللي غيرك في المكامله دي..
, فرح بتوتر: مفيش يلا عشان المحاضره..
, ساره بهدوء: اقعدي كده بلا محاضره بلا ز*فت احكيلي يلا..
, فرح حكتلها كل حاجه..
, ساره بصدمه: هااا يطلع كل ده من العقر*به اللي اسمها اميرره٣ نقطة
, فرح بهدوء: **** كشفها علي حقيقتها في الوقت المناسب..
, ساره بسعاده: انا مبسووطه اووي يا فرحتي يعني كده هتتجوزي يوسف وانتي راضيه عنه..
, فرح بضحك: حصل وبعدين وطي صوتك يا حيو*انه ناقص تزغرطي هنا في الكليه..
, ساره:-تصدقي معاكي حق..
, فرح بخوف:-قصدك ايه..
, ساره:- هتعرفي دلوقتي وقامت مزغرطه في وسط الكليه٣ نقطة
, فرح بتوتر: **** يخربتك اقعدي هنتفصل من الكليه..
, ساره بهدوء:- وفيها ايه..
, فرح:-لا مش فيها حاجه قومي انجري قدامي يلا..
, ساره بمرح: متزقيش طااه انا قايمه لوحدي..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في كافيه علي البحر..♡
, حمزه بهدوء: قولتك كذا مره الفستان ده ميتلبش تاني عشان مبين تفاصيل جس*مك..
, ميرنا بغيظ: فين ده اللي مبين تفاصيل جس*مي الفستان واسع اهو انتي اللي عايز تتخانق وخلاص..
, حمزه بغيره: بس انتي حلوه اوووي فيه ياريت ميتلبش تاني..
, ميرنا بهدوء: ان شاءلله عند ام لطفي اللي بتنور وتطفي..
, حمزه بقر*ف: شكلي انخدعتي فيكي ياقلبي.. بفكر الغي كل حاجه..
, ساره ببرود:-ابقي فكر تعملها كده يا عنيا وانت هتشوف حاجه مش هتعجبك..
, حمزه بمثيل الخوف: اسف يا باشا هو انا اهبل برضو عشان اسيب القمر ده..
, ميرنا بغرور: بحسب..
, حمزه بضحك:- تبا لتواضعك يا فتااه..
, ساره بمرح:- تاخدلك شويه..
, حمزه بخبث:-لا متشكر.. يا مدام حمزه..
, ساره بخجل:- احنا اتاخرنا اووي يلا عشان نمشي..
, حمزه بضحك:- يلا قومي يلا فراولتي..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♡
, يوسف: مساء الخير يا ابو حميد..
, احمد بحب: مساء الورد والياسمين ياحبيبي..
, يوسف بحب: انا اتفقت مع والد فرح علي معاد الفرح..
, احمد بحنان:- **** يتمملك علي خير يا حبيبي.. انت لازم تغير ديكور الجناح بتاعك طالما موعد الفرح اتقدم..
, يوسف بحب: انا اتفقت مع منظم ديكور عشان يغير نظاام الجناح زي ما فرح عايزه..
, احمد:- تماام..
, يوسف بتعب: طيب انا هقوم ارتاح شويه لان النهرده كان يووم متعب اووي..
, احمد:- طب مش هتاكل..
, يوسف بارهاق: انا جعان نووم دلوقتي.. عن اذنك يـ بابا..
, احمد بحب: اتفضل يـ حبيبي..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في منزل فرح..♡
, ادهم بحب: فعلا يوسف طلع ابن اصوول ومتربي..
, ميرنا: احنا كلنا ظلمناه ومحدش رضا يسمع منه حاجه او يفهمه علي الاقل..
, فرح بحزن:- معاكوا حق..
, ادهم بحب:- ياريت يا فرح تتعلمي من اخطاءك ومش تحكمي علي حد من غير ما تسمعيه يا حبيبتي..
, فرح:- حاضر يـ بابا..
, ادهم بحنان: يحضرلك الخير يا حبيبتي.. يلا انا هدخل انااام عشان الوقت اتاخر وانتوا كمان ادخلوا عشان يومكوا طويل بكره..
, فرح وميرنا: حاضر يا دومي..
, في اليوووم التالي..♡
, ميرنا:- يلا يا فرح قومي اتاخرنا وحمزه ويوسف علي الطريق..
, فرح بنعاس: خمسايه بس..
, ميرنا بغيظ: بقالك ساعه بتقولي خمسايه وهنتاخر كده..
, فرح بنوم: طب خمسايه كماان..
, ميرنا بباس: طيب وجابت كوب ميه ورمته علي فرح..
, فرح:- اعاااا الحقوني بغ*رق..
, ميرنا بضحك: هههههه مش قادره هموو*ت من كتر الضحك..
, فرح بغيظ: تعالي بقاا وطلعت تجري وراها..
, ادهم بعصبيه مزيفه:- بسسسسسس كفايه انتوا اتاخرتوا والشباب علي الطريق..
, فرح وميرنا بصدمه: هااا
, ادهم:- انت لسه هتتصدموا انجزوا خالصوا يلا..
, ميرنا وفرح:- حاضر..
, بعد ساعه يوسف وحمزه وصلوا..
, في المووول..♡
, يوسف بهدوء:- قولت لا يا فرح الفستان ده ضيق..
, فرح بغيظ: ده تاني فستان تقول عليه كده مع اني انا شايفه انو كويس ومش ضيق ولا حاجه..
, يوسف ببرود: انا شايفه ضيق وبعدين كانك مش واخده بالك من فاتحه الصدر دي٣ نقطة
, فرح: طيب خلينا نشوف فستان تاني..
, يوسف:- ايه رايك في ده يا فرحتي..
, فرح بحب:- واوو يا يوسف شكله حلو اووي خطف قلبي الفستان ده..
, يوسف بغزل:- وانتي خطفتي قلبي.. تعالي يلا عشان نحاسب عليه ونشتري مستلزمته..
, فرح بخجل:- يلا..
, عند ميرنا وحمزه.. ♥"
, ميرنا: ايه رايك في ده.. حلو اووي..
, حمزه بحب:- بس انتي احلي..
, ميرنا بكسوف:- تسلم كلك ذوق و****..
, حمزه بضحك: دخيلو اللي بيتكسف..
, ميرنا: خلاص انا هشتري ده..
, حمزه: يلا٣ نقطة
, وفعلا اشتروا الفستان بالمستلزمات بتاعته واتقبلوا بره مع فرح ويوسف وروحوو..🤎"
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, مر أسبوعين علي ابطالنا بدون احداث تذكر غير ان فرح وميرنا متوترين انهم هيدخلوا حياااه جديدن..♥"
, في فندق بيطل علي البحر..
, في احدي غرف الفندق..
, براء بحب: اخيرا شوفتك عريس يا يوسف ده فكرتك عنست..
, يوسف بضحك: فكرتني ايه ياخوي..
, براء بمرح: عنست يا بيبي..
, حمزه بضحك: يابني اعقل بقا بكره تيجي اللي توقعك علي جذور رقبتك..
, براء وهو بيفتكر نورا: مستحيل في واحده تقدر توقع الدانجون..
, يوسف بضحك: بكره نشوف خليك فاكر كلامك ده كويس اووي..
, براء بغيظ: تمااام هفضل فاكره كويس..
, حمزه: خلاص يا شباب عشان بكلم مراتي..
, براء باستفزاز: يا نوحي يا نووحي..
, في غرفه ميرنا وفرح.. 🤍"
, ميرنا بخجل وهي بتكلم حمزه:- انت قليل الاد'ب ع فكره..
, ساره:- امته اتجوز بقا عشان اسمع كلام من ده..
, فرح بضحك: لما تكبري هههه..
, ميرنا بضحك هي الاخري: في منتصف الجبهه٣ نقطة
, ساره بغيظ: يا خفه انتي وهي اضحك انا دلوقتي ولا ابين سناني٤ نقطة
, فرح وميرنا بضحك:- الانتين٣ نقطة
, ساره بصت لهم بقرف: هروح اكلم خطيبي وقره عيني المستقبلي احسن من حرقه الددمم دي..
, ميرنا وفرح : خدي يا بت هنا احنا بنهزر معاكي..
, بعد فتره انتهت الميكب ارتست من تجهيز ميرنا وفرح.. 💜"
, ادهم وهو بيسلم فرح وميرنا ل يوسف وحمزه٣ نقطة انا بيديكم كنز بعطيكم قطعتين من روحي ياريت تحافظواعليهم .. لانهم اغلي ما عندي ..
, حمزه ويوسف :- هم في عينينا يا عمي..
, في قاعه الفرح٣ نقطة 💙"
, يوسف وفرح كان بيرقصوا سلو.. وفجاه المكان بقا معتم خالص..
, _هي بجنون .. خدتك مني عشان كده هي لازم تمو'ت٣ نقطة
, في الوقت ده النور رجع تاني..
, يوسف بصدمه : اميره..
, اميره بجنون:-وايوه اميره يا يوسف مفجاه حلوه مش كده..
, يوسف ببرود :-انتي عايزه ايه دلوقتي..
, اميره بجنون .. وهي موجهه مسدسها علي فرح..اخد رو'ح فرح٣ نقطة
, شهقه خرجت من الجميع..
, يتبع..
, ياريت تتفاعلوا علي البارت لاني تعبت فيه بجد والبارت الجديد هينزل يوم الحد ان شاءلله دمتم سالمين..

السابع عشر


اميره بجنون.. وهي موجهه مسدسها علي فرح.. اخد رو'ح فرح..
, شهقه خرجت من الجميع..
, يوسف ببرود:- اللي عندك اللي اعمليه..
, فرح بصدمه:- يوسف..
, اميره بضحك هستري: ما هو ده اللي هيحصل يا حبيبي..
, سيف ببكاء: ماما..
, اميره بغضب: اخرس خالص انا جبتك من الملجأ ومش استفدت منك في حاجه غو'ر بقا و وقعته علي الارض..
, في الوقت ده كان براء مبلغ البوليس..
, _اثبتي مكانك وارمي سلا'حك علي الارض حالا..
, أميره بجنون:- اووه لحقتوا تبلغوا البوليس..
, الضابط: بحده خدها يا عسكري..
, اميره بصراخ: مستحيل ادخل السجن انتوا فاهمين وفي وقت قياسي كانت اطلقت النا'ر علي نفسها..
, الضابط بام: شوفها كده لسه فيها نفس يابني..
, العكسري:- لا يا باشا هي ما'تت..
, بعد وقت ليس بطويل وصلت سياره الاسعاف.. وخدوا ج'ثه اميره معاهم..
, سيف ببكاء: سبيني يا عمو انا عاوز بااابا..
, العسكري بحده :- امشي يالا بهدوء ..
, يوسف بعصبيه:- انت واخده علي فين..
, العكسري بخوف:- هنوديه دار الايتاام يا باشا..
, يوسف بعصبيه:- سيبه مكانه واتفضل امشي هو هيفضل معاايا٣ نقطة
, ميرنا بخوف: فرررح..
, يوسف بخضه:- فرح فووقي وشلها طالعها الجناح بتاعتهم اللي في الفندق..
, بعده فتره قصيره وصل الدكتور..♡
, الدكتور بعمليه: انهيار عصبي حا'د..
, يوسف بخوف:- طيب هي كويسه دلوقتي..
, الدكتور بابتسامه :-هي كويسه متقلقش وكمان سااعه هتفوق بعد ما مفعول المخد'ر ينتهي..
, يوسف:- شكرا يا دكتور..
, الدكتور بعمليه.. مفيش داعي للشكر ده واجبي..
, ادهم بود: اتفضل يا دكتور عشان اوصلك..
, احمد: احنا هنمشي يا يوسف وهاخد سيف معايا وبكره الصبح ابقا ارجع انت وفرح..
, يوسف:- حاضر يـ بابا..
, وفعلا الكل مشي..♡
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا الاسيوطي..
, هدي بحب:- ده الجناح بتاعك انتي وحمزه يا حبيبتي..
, ميرنا بابتسامة: حاضر يا تيتا عن اذنك..
, هدي بحنان: اتفضلي يا حبيبتي..
, في جناح ميرنا وحمزه.. ♥"
, ميرنا: كنت فين لحد دلوقتي يا حمزه..
, حمزه بحب: اسف يا حبيبتي كنت بعمل اجراءات التبني عشان سيف يفضل مع يوسف وفرح..
, ميرنا: تماام..
, حمزه بتوهان: بس ايه الحلاوه دي يا حبيبتي..
, ميرنا بغرور: انا طول عمري حلووه بس انت اللي مش واخد بالك..
, حمزه بخبث:- لا انا بعد كده لازم اخد بالي كويس اوووي..
, ميرنا بخجل: احترم نفسك احسنلك انا بقولك اهو..
, حمزه بضحك:- ما انا محترم اهو انا عملت حاجه يابنتي انتي اللي تفكيرك بيروح لبعيد.. مش ذنبي ده..
, ميرنا بتغير الموضوع: انا عاوزه انااام تصبح علي خير..
, وراحت نااامت علي السرير.. وحمزه راح نااام جمبها واخدها في حضنه..
, ميرنا بخجل:- انت بتعمل ايه يا قليل الاد'ب..
, حمزه بنوم: هششششش سيني انااام لان النهرده كان يووم متعب 😩..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في الصباح التالي..♡"
, عند يوسف وفرح..♥"
, فرح صحت لقت يوسف نايم وحضنها جااامد..
, يوسف: سيبني انااام يا فرح معرفتش انااام طول الليل من خوفي عليكي..
, فرح بخجل: طيب..
, بعد مرور ساعتين..
, فرح: يوسف اصحي انا جعااانه..
, يوسف بحب: صباح الورد والياسمين يا فرحتي..
, فرح بابتسامة: صباح الورد.. يلا قوم عشان انا جعااانه اوووي..
, يوسف بحب:- حاضر ياروحي..
, فرح بخجل: طيب اوع كده عشان اقووم.. انتي مساكني كانك ماسك حراامي..
, يوسف بضحك:- قومي يا لمضه..
, فرح بغيظ: متزوقش طيب..
, ✯ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✯
, بعد مرور 5 شهور..♡"
, يوسف بحب: انا اشتريت الفيلا اللي جمبنا.. عشان هنفتحها هي والفيلا دي علي بعض عشان حماايا العزيز يقعد فيها..
, فرح بسعاده: بجد يا يوسف بابا هيقعد فيها وهيبقي قريب مني واشوفه ع طول..
, يوسف: بجد يا روح يوسف..
, فرح من سعادتها حضنت يوسف ويوسف ضمها لحضنه اكتر..
, في المساء..♡"
, في جناح يوسف وفرح..
, يوسف كان نايم وحاضن فررح فجاه لقي حاجه بتوقع عليه..
, يوسف: ينفع كده يا حبيبي كااان ممكن تتأ'ذي..
, سيف ببراءه: عاوز انام جمبك انت وفرحتي..
, يوسف بغيره: اسمها فرح يالا ..
, سيف بعند:-لا فرحتي زي ما هي فرحتك..
, فرح بضحك: يا روحي تعالي يلا عشان تنام..
, سيف: حاضر يا ماما..
, فرح بدموع: انت قولت ايه يا حبيبي..
, سيف ببراءه: ماما..
, فرح بسعاده:- اخيرا قولتها كنت عاوزه اسمعها منك اوووي..
, يوسف بغزل: عقبال ما تسمعيها من بنتنا هي كمان..
, فرح٣ نقطة
, يتبع..

الثامن عشر


سيف ببراءه: ماما..
, فرح بسعاده: اخيرا قولتها كنت عاوزه اسمعها منك اوووي ..
, يوسف بغزل: عقبال ما تسمعيها من بنتنا هي كماان..
, فرح بخجل: احترم نفسك يا قليل الاد'ب سيف قاعد..
, يوسف بحب: بقيتي طماطميه ازاي..
, سيف: اسكت يـ بابا انا و ماما عايزين ننام..
, فرح بضحك: ايوه فعلا احنا عايزين ننام..
, يوسف بغيظ: هي بقت كده..
, سيف وفرح مع بعض: ايووه..
, بعد ضحك وهزار كتير ناموا..
, في صباح اليووم التالي.. ♡
, احمد بحنان: صباح الخير يا بنتي..
, فرح بحب: صباح النور يـ بابا..
, احمد: امال فين يوسف يا فرح..
, فرح:- زمانو نازل يا بابا..
, يوسف من وراهم بتجيبوا في سيرتي ليه..
, احمد باستفزاز: هنجيب في سيرتك ليه يا ولد..
, فرح بضحك: هههههه ايوه فعلا..
, يوسف بغيظ: عجبتك اوووي دي..
, فرح ببرود مزيف: ايوه 😂..
, هنيه بنقاطعه: الاكل جهز يا احمد بيه..
, احمد بحنان: اتفضلي انتي يا هنيه وبعدين انا قولتلك بلاش بيه دي وقوليلي يا عمو..
, هنيه بخجل: العين ما تعلاش علي الحاجب يا بيه..
, فرح بحب: عين ايه وحاجب ايه اللي بتتكلمي عنهم يا حبيبتي احنا كلنا واحد مفيش فرق بين غني وفقير وانتي بتشتغلي وبتصرفي علي نفسك غير اللي في سنك بيستهل الموضوع وبيعمل حاجات محرمه فانتي احسن من غيرك..
, احمد بحنان: زي ما فرح قالت يا هنيه مفيش فرق بينا احنا كلنا بنكمل بعض اتمني بلاش اسمع كلمه بيه منك تاني..
, هنيه بحب: حاضر يا عمو.. عن اذنك اروح اخلص اللي ورايا..
, احمد: اتفضلي يا حبيبتي.. يلا يا ولاد الاكل جهز..
, _ بعد فتره انتهوا من تناول الطعام..
, يوسف بحب: يلا سلام يا فرحتي..
, فرح بخجل: سلام..
, احمد بهدوء: انا في غرفه المكتب يا فرح..
, فرح:- تمام يـ بابا..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا الاسيوطي..
, حمزه: صباح الليمون علي احلي عيون..
, ميرنا بضحك: صباح الاناناس علي احلي ناس..
, هدي باتسامه: اقعدوا يا ولاد يلا عشان تاكلوا..
, حمزه وميرنا: حاضر يا تيتا..
, حمزه بهمس لميرنا: بحبك..♥"
, ميرنا بخجل: احترم نفسك تيتا قاعده..
, حمزه بصوت عالي: تيتا انا بحب ميرنا اوووي..
, هدي بهدوء: بطل هبل يا حمزه وخلص اكل..
, ميرنا بضحك: هههههه تستاهل..
, هدي ببرود: ما انتي هبله انتي كمااان بتضحكي علي ايه دلوقتي..
, حمزه بضحك هو الاخر: قصف جبهه محترم..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في منزل فرح..♡"
, فرح بحب: اخبارك ايه يا دومي وحشتيني اوووي..
, ادهم بحب:- وانتي كمان يا روح دومي.. انتي اخبارك ايه..
, فرح بحب: الحمد لله يا حبيبي.. انتي مش راضي ليه تيجي تسكن في الفيلا اللي جمبي..
, ادهم بحب: انا مستحيل اسيب البيت ده يا فرح عيشت اوقات حلوه ما والدتك وليا ذكرياات فيه معاكي انتي وميرنا فمستحيل اسيبه..
, فرح بدموع: عشان خاطري يـ بابا تعالي عيش في الفيلا اللي جمبي وصدقني هنبقا نيجي هنا كل فتره والتانيه..
, ادهم بحب: صدقيني يا حبيبتي مش هقدر..
, فرح ببكاء: ب**** يـ بابا تعالي عيش فيها انا مش مرتاحه وانت بعيد عني..
, ادهم بحب: خلاص انا موافق يا فرح بس هيجي هنا كل فتره..
, فرح بسعاده: تماام وانا هبقا ايجي معاك.. اتفقنا..
, ادهم بضحك: اتفقنا يا فرحتي..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في شركه البحيري..♡"
, براء: انا هتجوز نورا بنت خالتي..
, يوسف بصدمه: هااا
, براء ببرود: هتجوز نورا بنت خالتي..
, يوسف: انت سخن يا براء..
, براء بغيظ: لا انا كويس..
, يوسف: امال ايه هتتجوز دي..
, براء بغيظ: فيها ايه يا يوسف ما انا هتجوز زي اي حد..
, يوسف: مش مصدق ان الدانجون خلاص وقع..
, براء بتوهان: كانت احلي وقعه و****..
, يوسف بصدمه:-انت في وعيك يا براء..
, براء ببرود: ايوه عن اذنك هروح اكمل شغلي..
, يوسف بضحك: روح ياخويا..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
,
, في مكان اخر.. ♡"
, _اتفضلي يا حبيبتي هي نايمه جوا زي القتيله..
, _تمااام يا طنط.. انا هدخلها..
, _اتفضلي يا حبيبتي..
, _اعاااااا ساره حريقه هنمو'ت..
, ساره بخضه: الحقونا يا ناس هنمو'ت محروقين..
, _ ههههههه همو'ت مش قادره منظرك هههه بيفطسني ضحك..
, ساره بغيظ: بقاا كده يا فرح..
, فرح بحب: وحشتيني يا بت..
, ساره بحب: وانتي كمان يا روح الروح..
, فرح: اخبارك ايه انتي وخطيبك..
, ساره: الحمد**** يا حبيبتي وانتي اخبارك ايه طمنيني..
, فرح: كويسه الحمد**** يا روحي..
, ساره: ديما يارب..
, بعد فتره من الضحك والهزار..
, مامت ساره هبه: يلا يا بنات الاكل جهز..
, فرح: شكرا يا طنط انا لسه واكله قبل ما ايجي هناا..
, هبه: بقا كده يا فرح يعني بقالك مده مش بتيجي ويووم ما لما تيجي مش ترضي تاكلي ولا انا اكلي معتيش بيعجبك..
, فرح بحب: لا ابدا و**** بس انا مش هقدر اكل..
, هبه: كلي علي قد ما تقدري..
, ساره: يلا بقا يا فرح خليكي جدعه..
, فرح: طيب..
, هبه بحب: دوقي كده يا حبيبتي السمك ده..
, _فرح اول ما شمت ريحه السمك طلعت تجري علي الحماام تستفرغ..
, ساره بخووف: انتي كويسه يا فرح..
, فرح بتعب: انا بخير يا حبيبتي ده تلقيه برد علي المعده.. انا اسفه يا طنط علي المنظر ده..
, هبه بحنان: ولا يهمك يا حبيبتي المهم انك تكوني بخير..
, بعد فتره فرح مشيت..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليووم التالي..
, يوسف بخووف: فرح انتي كويسه..
, فرح بتعب: انا كويسه يا حبيبي ده برد مش اكتر..
, يوسف بخووف: طيب يلا البسي
, فرح: ليه انا مش خارجه..
, يوسف: البسي يلا يا فرح عشان هروح اكشف عليكي..
, فرح: صدقني يا يوسف انا كويسه هاخد حاجه للبرد وهبقا بخير ان شاءلله..
, يوسف: البسي وبدون ناقش يا فرح هتروحي تكشفي عشان ابقا مطمن عليكي وانا في الشركه..
, فرح: طيب..
, وفعلا فرح لبست وراحوا المستشفي..
, الدكتوره خلصت كشف علي فرح وقالتلها.. تقدري تقومي..
, فرح قامت وخرجت للدكتوره ول يوسف وقالت: ده برد..
, الدكتور بعمليه: المدام حامل..
, يوسف بلع ريقه بتوتر وقال: حاامل!!
, قعدت الدكتوره علي مكتبها: ايوه زي ما حضرتك سمعتني المدام فرح حامل..
, فرح ضحكت بسعاده: انا حامل..
, وبعدين بصت ليوسف: انا حامل يا يوسف..
, يوسف بسعاده: يعني انا هبقا اب .. انا هيتقلي يا بابا..
, الدكتوره بمقاطعه: لازم نعمل عمليه اجهاض للجنين في اسرع وقت ممكن..
, يوسف وفرح بصدمه..

التاسع عشر


زي ما حضرتك سمعتني المدام فرح حامل..
, فرح ضحكت بسعاده: انا حامل..
, وبعدين بصت ليوسف: انا حامل يا يوسف..
, يوسف بسعاده: يعني انا هبقا اب .. انا هيتقلي يا بابا..
, الدكتوره بمقاطعه: لازم نعمل عمليه اجهاض للجنين في اسرع وقت ممكن..
, يوسف وفرح بصدمه.. نعم..
, الدكتوره باسف: الحمل خطر علي حيااه مدام فرح وممكن بعيد الشر يحصل مضاعفات وتمو'ت هي والجنين وقت الولاده..
, فرح ببكاء: مستحيل امو'ت ابني يـا يوسف..
, يوسف بدموع متحجره:- اهدي يــا فرح ان شاءلله خير..
, الدكتوره بتدخل: ياريت تتفقوا علي معاد العمليه في اسرع وقت..
, يوسف ببرود: انا مش عايز الطفل ده يــا فرح والعميــــــــله هتحصل بكره باذن ****..
, فرح بدموع:- مستحيل انا اعمل كده يــا يوسف ، مستحيل اقتل ابني انت فاهم.. وسبته ومشيت..
, يوسف بهدوء للدكتوره: حددي موعد العميــــله واحنا جاهزين.. الدكتوره بجديه: العمليه في اي وقت ممكن بس الاهم مدام فرح تكون موافقه عليها لان ده بعد كده هياثر علي حالتها النفسيه وومكن تدخل في حاله اكتئاب لانها متمسكه بالطفل ده..
, يوسف ببرود: تماام.. عن اذنك يا دكتوره..
, الدكتوره: اتفضل يا يوسف بيه٣ نقطة
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♡
, احمد بحزن: لازم الطفل ده ينزل عشان حياتك فرح..
, فرح بدموع: عشان خاطري يا بابا انا عايزه الطفل ده خلي يوسف يتراجع عن قراره وانا و**** هكون كويسه..
, احمد بدموع: اسف يا فرح الطفل لازم ينزل لو مش عشانك عشانا احنا محتاجينك..
, فرح بانهيار: بس انا عايزاه يـ بابا..
, يوسف بعصبيه: اخرسي انتي فاهمه الطفل هينزل وده اخر قرار انا مكتفي بيكي ومش عايزه مش عايزه اخسر'ك عشانه..
, فرح بدموع:- تماام يا يوسف اللي انت عايزه اعمله..
, يوسف بدموع حضنها: افهمي يا فرح انا مش عايز اخسر'ك انتي كل حيااتي مقدرش اعيش من غيرك لو حصلك حاجه.. انا اسف يا حبيبتي بس ده لمصلحتك..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا الاسيوطي..♡
, ميرنا بحب: هههههه خلاص بقااا يا حمزه معتش قادره..
, حمزه بضحك:- هقولك واحده كماان..
, ميرنا بضحك: اوكي قول..
, حمزه بمرح: مرة واحدة اسمها ساندي دخلت هندسة بقت ساندي متر مربع..
, ميرنا بغيظ: صدق ضحكت..
, حمزه بغرور: مبحبش اتكلم عن نفسي كتير..
, ميرنا باستفزاز: تبا لتواضعك يا رجل..
, وهما بيتكلموا الداده قاطعتهم..
, الداده بحب: الاكل جاهز يا حمزه يابني..
, حمزه: تمااام يا داده انزلي انتي وانا هيجي وراكي..
, الداده هند: حاضر يا بني..
, بعد فتره حمزه وميرنا نزلوا لتناول الافطار..
, هدي بحنان: صباح الخير يا ولاد
, حمزه وميرنا: صباح النور يا تيتا..
, هدي بحب: اقعدوا يالا عشان تفطروا..
, حمزه وميرنا: حاضر..
, بعد الانتهاء من تناول الافطار..🤍
, ميرنا لحمزه: حمزه انا عاوزه اروح ازور فرح لاني برن عليها من امبارح بترد..
, حمزه بحب:- تماام يا حبيبتي قومي البسي وانا هيجي اوصلك..
, ميرنا: تماام ..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في شركه البحيري جروب.. ♡
, براء بحزن: انت كويس يـــــا يوسف٣ نقطة
, يوسف بتعب: ايوه يا براء الحمد****..
, براء:-ياريت متكنش مخبي عني حاجه يا يوسف احنا اكتر من اخوات مش مجرد اصحاب بس..
, يوسف بدموع: فرح حامل وهتعمل عمليه اجهاض بكره..
, براء بصدمه: هاا..
, يوسف بتكمله :في خطر علي حياتي فالطفل ده لازم ينزل..
, براء بحزن: كل ده اختبار من **** مش اكتر يا صحبي انت اصبر بس وشوف فرج **** وحكمته من ده..
, يوسف بتعب: الحمد**** علي حال٣ نقطة
, براء :ونعمه بالله٣ نقطة هروح اخلص شغلي وبعدين ايجي عشان نروح سوا٣ نقطة
, يوسف بهدوء: تمام٤ نقطة
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في منزل ساره.. ♥
, ساره بمرح: صباح الخير يا نبع الحنان..
, هبه: صباح الز'فت علي دماغك يا حيو'انه..
, ساره بضحك : بتحبني اوووي انا عارفه..
, هبه بقر'ف: اخلصي قولي انتي عايزه ايه مش من عادتك دي انك تصحي بدري غير لو عايزه حاجه٣ نقطة
, ساره بضحك: احبك وانتي كشفاني يا هبه..
, هبه بعصبيه:- هبه كده حاف يا تربيه وس'خه..
, ساره بمرح: لا بالجبنه..
, هبه بغضب: عايزه ايه يا ساره من علي الصبح..
, ساره: عايزه اخرج ازور فرح عشان مش بترد عليا انا وميرنا..
, هبه بحنان: تماام روحي بس متتاخريش عشان خالتك جاايه النهرده..
, ميرنا بحب: حاضر..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..
, _ اخبارك ايه يا عمو..
, احمد بحب: بخير الحمد**** يا ميرنا وانتي اخبارك ايه..
, ميرنا: انا فل الحمد****..
, ساره بحب: امال فين فرح يا عمو مش ظاهره ليه..
, احمد: في الجناح بتاعها فووق..
, ميرنا وساره: تماام احنا هنطلعها عن اذنك يا عمو..
, احمد: اتفضلوا يا قمرات..
, وفعلا طلعوا لفرح وكانت منهاره من العياط..
, ساره وميرنا بخضه: مالك يا فرح في حد زعلك يا حبيبتي..
, فرح بدموع: لا مفيش حاجه انا كويسه..
, ساره بخوف: احكيلنا يا حبيبتي انتي شكلك زعلانه من حاجه..
, فرح ببكاء: انا حامل..
, ميرنا وساره بسعاده:- الف مبروك يا حبيبتي..
, فرح بتكمله: هعمل عمليه اجهاض بكره..
, ميرنا وساره بصدمه:- انتي بتقولي ايه يا فرح..
, فرح بحزن: مش بايدي و**** انا عايزه الطفل ده بس يوسف مصر اني اجهاضه وحكتلهم اللي حصل في المشتشفي..
, ساره بحزن: ان شاءلله خير يا حبيبتي **** عمره ما هيجيب حاجه وحشه ابدا امسحي دموعك وقومي اتوضي وصلي يلا..
, فرح بتعب: حاضر..
, ويمر اليوم في حزن الجميع دون احداث تذكر..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليووم التالي..♥"
, في المستشفى..🤍
, الدكتوره بجديه: جاهزه يا مدام فرح..
, فرح بدموع:- ايوه يا دكتوره..
, يوسف بحب: امسحي دموعك يا حبيبتي الطفل ده مش لينا نصيب فيه مش هنعترض علي حكمه ****..
, فرح: ونعمه ب****..
, ميرنا ببكاء: يلا يا فرح ادخلي مع الدكتوره..
, ساره حضنت فرح وقالت: خليكي قويه يا فرحتي ده اختبار من ****..
, وفعلا فرح دخلت غرفه العمليات وكان مسطير علي الجميع حاله من القلق والفزع٣ نقطة
, في غرفه العمليات..
, الدكتوره بجديه: جاهزه يا فرح..
, فرح ببكاء..

العشرون



في غرفه العمليات..
, الدكتوره بجديه: جاهزه يا فرح..
, فرح ببكاء وفي لمح البصر كانت ماسكه المشرط الطبي وقالت: اوع حد فيكم يقرب مني والا صدقيني همو'ت نفسي انتي فاهمه..
, الدكتوره بشر : سيبي المشرط ده يا شاطره كده كخ ماما مش عرفتك ان غلط تمسكي حاجه حا'ده..
, فرح بخوف: انتي بتكلميني كده ليه..
, الدكتوره بعصبيه: ما هو انتي مش بعد كل ده توبظي شغلي انتي فاهمه..
, فرح بتسؤال: مش فاهمه..
, الدكتوره بشر: انا بشتغل في غسيل الاموال وبتاجر في الاعضاء كمااان وكنت هعملك العمليه وهاخد اعضائك واقول ان جالك نز'يف ومو'تي..
, فرح بصدمه: يعني كل اللي قولتيه ليوسف كد'ب..
, الدكتوره سهام ببرود: لا الحقيقه وانتي اصلا كنتي هتموتي عاجلا اما اجلا لان قلبك مش هيستحمل الحمل فانا قولت استفاد منك.. بس انا مش هسمحلك توبظي كل حاجه..
, فرح بشهقه: انتي لا يمكن تكوني بني ادمه مش خايفه لما تقبلي **** حرا'م عليكي كم شخص قتل'تيه بدون رحمه عشان مصالحتك مش اكتر..
, الدكتوره: بلاش كلام فاضي يا مدام فرح وبعدين قالت للممرضين اللي معاها خدروها يالا عشان نشتغل بروقان..
, فرح بصراخ: ابعدوا عني٣ نقطة اعااااا يوسف الحقني٣ نقطة يووووسف..
, الدكتور بعصبيه: اخرسي بقا ولسه هتحقنها بالمخدر.. يوسف دخل.. والكل دخل وراه..
, يوسف بخوف: ابعدي عنها انتي بتعملي فيها ايه..
, فرح بدموع طلعت تجري علي يوسف واستخبت ورا ضهره وقالت بشهقات: هي.. بتاخر في غسيل الاموال وتااااجره الاعضاء..
, يوسف: اهدي يا فرحتي واتكلمي براحه عشان افهم عليكي..
, فرح بدموع: الدكتوره دي بتاخر في الاعضاء وغسيل الاموال..
, الجميع بصدمه: ايهههههه..
, سهام بتمثيل البراءه: صدقني يا يوسف بيه كل ده كد'ب مدام فرح بتعمل كده عشان مش تعمل العمليه مش اكتر..
, فرح بغضب: انتي واحده كدا'به ومش عندك ضمير في مهنتك..
, يوسف بهدوء: اطلب البوليس يا حمزه..
, الممرضات بخوف: صدقنا يا يوسف بيه احنا اول مره نشتغل في الشغل ده احنا بس طمعنا بسب الفلوووس و****..
, يوسف ببرود: مين دلوقتي اللي بيكد'ب يا دكتوره سهااام..
, سهام بغل: انتوا شويه اغبيه مفيش منكم منافعه..
, ادهم لحمزه: اطلب الامن يا حمزه يجوا يتصرفوا معها..
, حمزه: حاضر يا عمي٣ نقطة
, وفعلا حمزه طلب الامن وبعد فتره امن المستشفى وصل ومسكوا سهام والممرضات عشان يسلموهم للبوليس..
, يوسف بحب:- انتي كويسه يا فرح..
, فرح بتعب: اه انا كويسه بس عايزه امشي هنااا..
, يوسف: استني انا طلبت الدكتور يجي يطمن عليكي وبعدين نمشي يا حبيبتي.. عشان شكلك تعبان..
, فرح بتعب: لا انا كويسه عايزه امشي من هنا بس..
, ميرنا بحب: هنطمن عليكي يا فرح بس وهنمشي..
, فرح بعصبيه: ما قولت انا كويسه وعايزه امشي..
, ساره: خلاص يا حبيبتي هنمشي بس بلاش عصبيه عشان الجنين وده غلط علي صحتك..
, فرح ببعض الهدوء: تمام..
, وفعلا نفذوا طلب فرح ومشيوا..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♡
, في المساء٣ نقطة
,
, احمد بحنان: اطلعي ارتاحي يا فرح٣ نقطة لانك تعبتي النهرده..
, فرح بحب: لا انا كويسه يا عمو هقعد مع بابا شويه..
, ادهم بحب: تعالي يا روح بابا.. وفعلا فرح رحتله وادهم ضمها لحضنه..
, فرح بدموع: كنت خايفه اوى يا بابا..
, ادهم بحنان:- فرح بنتي قويه مش عايز اسمع كلمه خوف منك يا فرح طول ما انا عايش..
, فرح بحب: **** يطول في عمرك يا حبيبي ويدمك لينا..
, احمد بحب: امين يا حبيبتي..
, يوسف بغيره: تعالي يا فرح هنا كفايه احضان لحد كده..
, ادهم باستفزاز وهو بيبوس جبين فرح: حبيبه قلبي فرح دي متسمعيش كلامه يا حبيبتي انا مش عارف انتي اتجوزتيه علي ايه وهو فيه كميه الغرور دي..
, فرح بضحك: ولا انا كمان عارفه يا دومي..
, يوسف بضحك: عجبتك اووي دي..
, فرح بضحك: يس..
, ادهم باستفزاز: ايه رايك يا حبيبتي تيجي تريحي يومين في بيتك ولما نفسيتك تتحسن نيجي انا وانتي هنا طالما بعد اسبوع الفيلتين هيتفتحوا علي بعض..
, فرح بسعاده: بجد يا بابا..
, ادهم بحب: بجد يا روح بابا..
, يوسف ببرود: ومين قالك ان فرح هتروح معاك يا حماايا العزيز ليه شايفها متجوزه سوسن..
, ادهم بنفس البرود: انا اللي بقولك يا صهري العزيز فرح هتيجي معاايا.. مش كده يا فرحتي..
, فرح بحب: ايوه يا بابا.. لو سمحت يا يوسف وافق انا عاوزه اروح مع بابا عشان نفسيتي تعبانه فعلا..
,
, يوسف بجراءه: لامعتش بعرف انااام غير لما اخدك في حضني..
, فرح بخجل: انت قليل الاد'ب ومش متربي لمؤاخذه يا عمو بس انت معرفتش تربي ابنك..
, احمد بضحك: لمؤاخذتك معاكي يا حبيبتي..
, ادهم بغيظ: انت ازاي تكلمها كده قدامنا مش مالين عينك احنا ولا ايه..
, يوسف باستفزاز: واحد ومراته يا حمااايا..
, ادهم بغيظ: وايه لازمتها حمايا بقا يا سي يوسف..
, يوسف باستفزاز: لزوم الاحترام يا عمي..
, ادهم بغيظ: علي اساس انك محترم..
, احمد بصداع: بس كفايه الواحد صدع منكم انا طالع اناام تصبحوا علي خير٣ نقطة
, الجميع: وانت من اهل الخير..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا الاسيوطي..♡
, حمزه بغيظ: يا بنتي سبيني اتفرج علي الماتش شويه بهدوء..
, ميرنا بعناد: انا مبحبش الماتش عايزه اتفرج علي𝑻𝒉𝒆 𝑲𝒊𝒏𝒈 𝑳𝒊𝒐𝒏..
, حمزه بغيظ: عايزه تتفرجي علي ايه يا حبيبتي متجوز طفله انااا.. قومي نامي يا حبيبتي دي شكلها هرمونات منتصف الليل٣ نقطة
, ميرنا بجديه: عاوزه اقولك علي سر خطير يا حبيبي..
, حمزه بحب: قولي يا حبيبتي..
, ميرنا: انا اللي قتلت موفاسا..
, حمزه بغيظ: قومي يا ميرنا من هنا..
, ميرنا بضحك: متزوقش طااه كنت قايمه اصلا٣ نقطة لانك ممل..
, حمزه بغيظ: انا ممل طب تعالي بقاا وطلع يجري.. وراها وصوت ضحكهم كان مالي المكان..
, ميرنا بضحك: طلقني لو مش عجبك طلقني..
, حمزه بعصبيه: بلاش تقولي الكلمه دي تاني حتي لو بهزار..
, ميرنا بعياط: حاضر..
, حمزه بحب اخدها في حضنه: انا اسف بس انا مش عايز اسمع الكلمه دي حتي لو بهزار يا حبيبتي..
, ميرنا بحب: حاضر..
, حمزه: بحبك.. ♥"
, ميرنا: وانا كمان بحبك.. ♥"
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, بعد مرور 7 شهور..
, في قاعه للافراح بتطل علي البحر.. 🤎"
, فرح بحب: ساره شكلها يخطف القلب بفستانها الابيض..
, يوسف: محدش خطف ولا هيخطف قلبي غيرك يا مصدر سعادتي..
, فرح: هتفضل تحبني حتي لما يطلعلي شعر ابيض و وشي يكرمش والتجاعيد تظهر فيه..
, يوسف بعشق: للابد ويظل حبك محفور في قلبي مهما يمر الزمان.. انا عرفت الحب علي ايدك انتي يا فرحتي وبعدين همس بحبك يا احلي حاجه في حياتي..
, فرح بحب: وفرح بتحبك اكتر..
, يوسف بحب مسك ايد فرح وقال: تعالي نروح نسلم علي العرسان ..
, فرح بحب: يلا..
, وفعلا روحوا..
, يوسف : الف مبروك ليكي يا ساره.. انتي و بشمهندس محمد
, ساره ومحمد بفرح: **** يبارك فيك يا يوسف..
, فرح حضنت ساره بحب وقالت: اخيرا شوفتك عروسه مبروك يا حبيبتي..
, ساره بحب: **** يبارك فيكي يا فرحتي..
, وسلموا عليهم وهم نزلين من علي الاستيدج..
, فرح بوجع: ااااه شكلي بولد يا يوسف..
, يوسف بخوف: اهدي يا حبيبتي هنروح علي المستشفي اهو٣ نقطة
, وفعلا يوسف خد فرح علي المستشفي والجميع راح وراه٣ نقطة
, في المستشفى..
, يوسف بخوف: عايز دكتوره بسرعه يا بهاا'يم..
, الدكتوره بخوف: اهدي يا يوسف باشا وبعدين قالت حطها علي الترولي هنا بسرعه وجهزوا غرفه العمليات بسرعه.. ولاده مبكره..
, يوسف بخوف: بس هي لسه في الشهر السابع..
, الدكتوره بجديه: بتحصل يا يوسف وخاصه اذا كانت حامل في تؤام..
, يوسف بصدمه: ايه..
, بعد فتره وصلوا الجميع
, فرح وهي داخله غرفه العمليات قالت: لو حصلي حاجه يا يوسف سمي ابننا وبتنا وتين و ياسين..
, يوسف بخوف: ان شاءلله هتكوني كويسه يا حبيبتي وانتي اللي هتسمي ولادنا يـــــــا حبيبتى٣ نقطة
, وفعلا فرح دخلت غرفه العمليات وكان مسيطر علي الجميع حاله من الخوف والتوتر٣ نقطة
, بعد مرور ساعتين خرجت الدكتوره..
, الدكتوره: مبروك مدام فرح جابت تؤام ولد وبنت..
, يوسف بحب: فرح كويسه..
, الدكتوره باسف: محتاجه عمليه قلب مفتوح باسرع وقت لان الحمل كان خطر علي حياتها وهي مريضه قلب..
, الجميع بصدمه: ايه..
, يتبع..

الحادي والعشرون


يوسف بحب: فرح كويسه..
, الدكتوره باسف: محتاجه عمليه قلب مفتوح باسرع وقت لان الحمل كان خطر علي حياتها وهي مريضه قلب..
, الجميع بصدمه: ايه..
, الدكتوره بحزن طاغي علي ملاحمها: انا نبهت مدام فرح ان الحمل غلط علي حياتها لانها قلبها متضرر بس اصرت انها تحمل بالجنين ده.. والخطر زاد لما عرفت انهم تؤام ولد وبنت..
, يوسف بانهيار: مستحيل فرحتي تسبني همو'ت من غيرها..
, ادهم بدموع: اعملي حاجه يا دكتوره بنتي هتروح مني كده..
, الدكتوره باسف: مفيش في ايدينا غير الدعاء ادعولها يا جماعه محدش يعرف حاجه في علم الغيب..
, _حاله سكون تعم المكان صوت انفاسهم العالي كان طاغي علي المكان كله..
, _ بعد فتره من الصمت..♡
, يوسف بدموع: فرح هتعمل العمليه وتعيش ونكمل حياتنا مع اولادنا مستحيل تسبني وتروح..
, الدكتوره بابتسامة حزن: هباشر اجراءات العمليه..
, وفعلا بدوا بتجهيز فرح للعمليات..
, مر ساعه و والتانيه ومفيش اي حد بيطمنهم.. وسيطر علي يوسف حاله من الخوف والقلق..
, احمد بحزن: خد يــــا يوسف اقرا في المصحف يا حبيبي..
, يوسف بص له بعيون دامعه واخد منه المصحف وبدا يقرا في ايات **** ٣ نقطة
, بعد مرور خمس ساعات من القلق والخوف خرجت الدكتوره بابتسامه وقالت: العمليه نجحت بفضل **** وبفضل دعاءكم.. وبعدين قالت ملوش لازوم تفضلوا هنا لان ممنوع الزياره.. وهي علي الصبح هيكون مفعول المخد'ر انتهي وفيكم تشوفها..
, _ يوسف من سعادته سجد ساجده شكر ****..
, ميرنا وساره حضنوا بعض سعادتهم..
, ادهم بحب: اسف يـا ساره لان يوم فرحك باظ ب٤ العلامة النجمية
, ساره بمقاطعه: متقولش كده يا عمو فرح اختي وصحبتي وانتوا عيلتي التانيه..
, ادهم بدموع: تسلمي يا حبيبتي يلا خدي جوزك و روحي وابقي تعالي بكرا٣ نقطة
, ساره بحب: حاضر..
, ميرنا بحب: ملوش لازوم وجودنا هنا زي ما الدكتوره قالت هنروح ونيجي بكره..
, يوسف بمقاطعه: لا روحوا انتوا وانا هفضل انا مستحيل اسيب فرح وامشي..
, وفعلا الكل مشي ويوسف فضل٣ نقطة
, الساعه 2:30 ص٣ نقطة
, _ يوسف كان نايم قدام العنايه..
, _ يوسف يوسف اصحي انا ماشيه٣ نقطة
, _ يوسف فتح عينه براحه لقي نفسه في مكان كله اشجار وبنت مش ظاهر ملامحها لبسه ابيض واقفه علي مسافه ليست بعيده عنه وبتقوله انا ماشيه..
, يوسف بدموع اتضحتله صوره البنت وكانت فرح : انتي ماشيه وراحه فين يا فرح وسيباني٣ نقطة
, فرح بسعاده : راحه مكان احلي من هنا بكتير تعال معايا يا يوسف..
, يوسف بحزن: لا يا فرح خليكي معايا انا محتاجك٣ نقطة
, فرح بحزن: للاسف مينفعش انا مكاني مش هنا وبعدين بصت للسما وشاورت عليها انا مكاني هناك..
, يوسف بدموع: طيب ولادنا يا فرح هتسيبهم كماان..
, فرح بدموع: هاتهم معانا يا يوسف عندك العالم كله حقد وغل ومحدش بيحب حد الا من رحم ربي..
, يوسف بحب مد ايديه لفرح وقال : انا معاكي تعالي متخافيش..
, فرح بحب: خلي بالك من ولادنا يا يوسف ومن دومي كمااان..
, يوسف: استني يا فرح٣ نقطة بس في لمح البصر كانت مختفيه..
, يوسف بفزع: فرررررررح٣ نقطة
, الممرضه بحزن: اهدي يا يوسف بيه مدام فرح كويسه..
, _ يوسف فضل قاعد قدام غرفه العنايه وبيفتكر الحلم..
, ومر باقي الساعات علي خير ٣ نقطة
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في الصباح..✰
, الدكتوره كانت بتشيل الاجهزه من علي فرح..
, يوسف بخوف: فرح كويسه يا دكتوره..
, الدكتوره بابتسامة: فرح كويسه يا يوسف بيه٣ نقطة هتنقل اوضه عاديه حالا..
, وفعلا بعد وقت فرح اتنقلت اوضه عاديه..
, يوسف كان قاعد علي كرسي قريب من سرير فرح وماسك ايديها..
, فرح بتعب: يوسف..
, يوسف بحب: يا روح يوسف وكل دنيته٣ نقطة
, فرح بارهاق: عايزه اشوف ولادنا يـــــــا يوسف..
, يوسف بحب: حاضر يا حبيبتي..
, وفعلا يوسف طلب من الممرضه تجيب الاولاد من الحضانه..
, وبعد فتره جابت التؤام..
, فرح بسعاده: شوف البنوته شبهك اوووي يا يوسف ماعدا لون عينها نفس لون عيني..
, يوسف بحب: ايووه..
, فرح بحب: هات ياسين كده يا يوسف عشان اشوفه..
, يوسف: خدي يا حبيبتي..
, فرح بصدمه: الولد شكلك في كل حاجه حتي في لون عيونك..
, يوسف بضحك: عشان امهم بتحبني وكانت بتصحيني في نص الليل عشان تتامل فيا..
, فرح: تبا لتواضعك يا رجل..
, يوسف بغرور: تاخدي شويه..
, فرح بتعب: شكرا خليهم يمكن تعاوزهم..
, يوسف بخوف: فرح انتي كويسه..
, فرح بحب: كويسه يا حبيبي..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, بعد مرور ساعه..
, وصل الجميع المستشفي.. ♡
, ادهم بدموع: كده يا فرح تقلقيني عليكي..
, فرح بحب: اسف يـــا دومي..
, احمد بحب: الف سلامه عليكي يا فرح..
, فرح: **** يسلمك يا بابا..
, والكل سلموا علي فرح ماعدا فرح وميرنا كانوا واقفين في ركن بعيد نسبيا في الاوضه..
, فرح بحب: مش عايزه تسلمي عليا يا ساره انتي وميرنا..
, ساره بدموع: كنت خايفه اخسرك يا فرح انا ماليش غيرك انتي اختي وصحبتي وكل ما ليا..
, ميرنا بشهقات: كنت خايفه اخسرك يا فرح بعد ما علاقتي بيكي اتصلحت.. كنت خايفه ارجع من غير اخت تاني..
, فرح بدموع قالتهم: تعالوا..
, وفعلا ميرنا وساره روحلها وفرح حضنتهم وبقوا يعيطوا..
, _ مر شهر وحاله فرح الصحيه استقرت نوعا ما و خرجت من المستشفى..
, ♡ــــــــــــــــــــــــــــــــــ♡
, في فيلا البحيري..✰
, احمد بحب: نورتي بيتك يا فرح انتي والكتاكيت الصغيره..
, فرح بضحك: تسلم يـ بابا..
, يوسف بحب: يلا يا فرحتي عشان ترتاحي..
, فرح: انا كويسه يا يوسف متخافش..
, ادهم بحب: لازم ترتاحي يا حبيبتي لانك مش اتعفيتي تماما..
, فرح بحب: انا كويسه يا دومي..
, ساره بعصبيه: ما تنجزي يا بت اسمعي الكلام احنا هنتحايل عليكي..
, فرح بضحك: هو ده المطلوب..
, الكل بعصبيه: فرررررح..
, فرح بضحك: خلاص طالعه ارتاح انا و كتاكيتي..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا الاسيوطي..♡"
, حمزه بغيظ: فين القميص الاسود يا ميرنا..
, ميرنا ببرود: قصيته..
, حمزه بصدمه: ايه يا عنيا..
, ميرنا: بقولك قصيته عشان اعرف البسه٣ نقطة
, حمزه بغيظ: يا حلاوه يا ولاد انتي عارفه القميص الاسود ده كااام..
, ميرنا بهدوء:لا مش عارفه وبعدين ابقي هات غيره فدايا 100 قميص..
, حمزه بهدوء: طيب فين الشراب الابيض..
, ميرنا: بص تحت كده..
, وفعلا حمزه بص لقي انها لبسه الشراب في رجلها..
, حمزه بصدمه: وانتي لبسه شرابي ليه..
, ميرنا: امو'ت من البرد يعني اخص عليك يا حمزتي..
, حمزه بغيظ: سابها ونااام..
, ميرنا بصدمه: مش هتروح الشغل يا حمزه..
, حمزه بهدوء: لا مش متز'فت..
, ميرنا بضحك: يس الخطه نجحت و**** البت ساره عليها شويه افكار..
, وراحت نامت جمبه..
, ميرنا بحب: حمزه..
, حمزه بغيظ: هااا..
, ميرنا بحب: خدني في حضنك عشان اعرف انام لاني اتعودت عليه..
, حمزه بحب: تعالي يا اخره صبري..
, وفعلا حمزه خدها في حضنوا وناموا٣ نقطة
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في مساء اليوم التالي..♡"
, كان في احتفال بمناسبه رجوع فرح واولادها بخير من المستشفى..♡"
, في جناح يوسف وفرح..♡
, يوسف بعصبيه: اقلعي الفستان ده يا فرح مش هتنزلي بيه كده..
, فرح بعند: بس الفستان عجبني يا يوسف ومش هقلعه..
, يوسف بخبث: لو مش قلعيته لوحدك انا اللي هقلعك الفستان٣ نقطة
, فرح بعصبيه: انت قليل الاد'ب ومش متربي كمان..
, يوسف ببرود: انجزي يا فرحتي..
, فرح بغيظ.. دخلت غيرت الفستان ولبست واحد تاني اوسع..
, يوسف بحب: كده حلو يا فرحتي..
, سيف ببراءه : ماما انا كده حلو زي بابا..
, فرح بحب: واحلي من بابا كمان يا حبيبي..
, سيف بضحك: هيهيهي انا احلي من بابا..
, يوسف بغيظ: يلا عشان ننزل..
, فرح بضحك: يلا..
, _ وهم نازلين كانت فرح ماسكه ايد سيف ويوسف ماسك ايديه التانيه.. نازلوا لقوا ساره شايله وتين وميرنا شايله ياسين وبيعلبهم..
, ساره بعصبيه لميرنا:خدي وتين وهاتي ياسين شويه..
, ميرنا ببرود: لااا..
, ساره بغيظ: ماشي يا ميرنا و**** لاعرفك..
, ميرنا بضحك: اعملي اللي عندك مش تاخديه برضو..
, فرح بضحك: انتوا بتشاكلوا علي كتاكيتي يا بت انتي وهي..
, ساره بعصبيه: شوفي اختك مش عايزني اشيل الولد خالص..
, ميرنا بهدوء: حبيبب خالتو محدش هياخدو..
, فرح بضحك: يا عيني زمان العيال بتدعي عليكم٣ نقطة
, عند يوسف..♡"
, براء بحب: وحشتيني اوووي يا جو..
, يوسف بحب: وانت كمان وحشتني يا صحبي..
, في منتصف الحفله الانوار كلها اتقفلت وكان فيه ضوء خافت بس اللي ظاهر وفجاه ظهر بنت في غايه الجمال..
, براء فتح عيونه بصدمه وقال: نورا..

الثاني والعشرون


_في منتصف الحفله الانوار كلها اتقفلت وكان فيه ضوء خافت بس اللي ظاهر وفجاه ظهر بنت في غايه الجمال..
, براء: بصدمه: نورا..
, يوسف بحب: حلوه المفاجاه يا براء..
, براء بصدمه: حلوه اووي يا جو..
, يوسف بحب: لسه المفاجاه الاكبر٣ نقطة
, وهم بيتكلموا ظهر قاسم و فاطمه اهل براء..
, قاسم بحب: اتوحشتك جوي يا ولدي..
, براء بعيون دامعه: وانت كومان اتوحشتني جوي يـا ابوي..
, فاطمه بحنان: كده يا ولدي متسالش عليا طول الفتره دي..
, براء بحب: اسف ياما متزعليش مني..
, فاطمه بحنان: مش زعلانه يا حبيبي..
, نورا بخجل: اذيك يـا براء..
, براء بعيون تشع حب: بخير الحمد**** يــا نورا.. وانتي اخبارك ايه طمنيني..
, نورا بخجل: ديما يارب.. وانا الحمد**** بخير..
, براء بحب: ديما يارب..
, يوسف بمقاطعه: اتفضل يا عمي انت وخالتي عشان اعرفكم علي اهلي..
, قاسم وفاطمه بحب: اتفضل يا ولدي..
, وفعلا يوسف اخدهم عشان يتعرفوا علي اهله..
, يوسف بحب: اعرفك يـ بابا علي اهل براء..
, احمد بصدمه: قاسم..
, قاسم بنفس الصدمه:احمد..
, فاطمه بعيون دامعه: احمد..
, احمد بعصبيه:- انتوا ايه اللي جابكم هنا..
, يوسف بصدمه: في ايه يـ بابا انت تعرف عمي قاسم وخالتي فاطمه منين..
, احمد بجمود: فاطمه بتكون خالتك..
, يوسف بصدمه: ايه..
, ادهم بهدوء: نتكلم بعدين يا جماعه لان الناس ببتفرج علينا مينفعش كده عشان الصحافه..
, احمد ببرود: تمام وسابهم ومشي..
, ادهم بهدوء: انا ادهم حما يوسف..
, قاسم بود: تشرفت بمعرفتك يا ادهم بيه..
, ادهم: ياريت نشيل الالقاب يا قاسم..
, قاسم: تمام يا ادهم..
, عند يوسف وفرح..♡
, فرح: في ايه يا يوسف ليه بابا اضايق لما شاف اهل براء..
, يوسف بصدمه: مش عارف يا فرح غير ام براء طلعت خالتي..
, فرح بصدمه هي الاخري: ازاي ده..
, يوسف: مش عارف..
, عند ميرنا وحمزه..♥
, ميرنا: هو الجو اتكهرب فجاه كده ليه..
, حمزه بهدوء: اكيد في حاجه مستخبيه..
, ميرنا بصراخ: عااااا اخيرا وقت الرقصه السلو جيت..
, حمزه بغيظ: حرا'م عليكي ودني يا شيخه..
, ميرنا: مش مهم يلا نرقص..
, حمزه بغيظ: مش مهم ايه..
, ميرنا بابتسامة: ودنك يا حبيبي وشدته عشان يرقصوا..
, حمزه بصدمه: هااا..
, وفعلا كل كابلز رقصوا علي اغنيه علي بالي لشيرين.. ♥"
, بعد فتره انتهت الحفله.. ♡
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♡
, كان الجو متكهرب بسب اللي حصل في الحفله حاله من الصمت تعم المكان..
, يوسف قاطع الصمت الرهيب ده واتكلم بعصبيه: انا عايز اعرف ازاي مامت براء بتكون خالتي..
, نورا وبراء بصدمه: ايههههه..
, فرح: اهدي يـا يوسف مش كده..
, احمد بغضب: وطي صوتك وانت بتتكلم..
, يوسف ببرود: انا اسف يا بابا بس انا عايز افهم..
, احمد بهدوء: انا كنت في اخر سنه في الكليه وقتها الدكتور بتاعتنا طلب مننا نعمل بحث عن الصعيد واهم المناطق فيها.. وفعلا روحت انا واصحابي اللي مطلبين بالبحث.. وقتها اتعرفت علي خديجه مامتك وحبيبنا بعض.. بس كان هناك في الصعيد البنت ل ابن عمها والمفروض كانت تتجوز ابن عمها اللي هو قاسم بس هي رفضت لانها كانت بتحبني.. حاولت تقنع اهلها اننا نتجوز بس روفضوا وحبسوها في اوضتها عشان مش تهرب يووم الفرح بس يوم الفرح هربت وجيتلي عشان نتجوز.. وفعلا اتجوزنا واهلها اتبروا منها وطلبوا منها تسيب الصعيد وفعلا سبتها وجينا هنا.. خديجه حاولت كتير تكلم اهلها بس هم رفضوا وقتها حالتها النفسية اتدهورت وبعد شهر عرفت انها حامل فيك وفرحنا اوووي وبدات تهتم في نفسها عشانك ومرت شهور الحمل وانت نورت الدنيا.. طلبت مني اخدها عند اهلها يمكن لما يشوفوا حفيدهم يسماحوها بس حصل العكس والكل سمعها كلام زي الس'م و طردوها.. وبعد سنتين خديجه عرفت ان اهلها مات'وا وقتها دخلت في حاله نفسيه صعبه وامتنعت عن الاكل وحالتها كانت بتسوء يوم عن يوم.. طلبت مني ان نروح لاخواتها اخر مره وفعلا روحنا عشان نصلح علاقتها مع اخواتها بس قالوا ان اختهم ماتت لما اتجوزت ابن البندر.. رجعنا في نفس اليوم القاهره وقالتلي انها هتدخل تنام وهتصحي تجهز الاكل بس مصحتيش من زعلها وحزنها مات'ت..
, _ حاله من الحزن سيطرت علي الجميع صوت شهقاتهم اللي كان مسموع..
, براء بدموع: ليه كده للدرجادي قلبكم قاسي حرا'م عليكم.. وبعدين قال يوسف صدقني مكنتش اعرف حاجه من دي..
, يوسف بدموع: انت مالكش ذنب يا براء هتفضل طول عمري اخويا وصحبي.. وسابهم وطلع فوق..
, فرح بدموع لميرنا وساره: خلوا بالكوا من الاولاد هطلع اشوف يوسف..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في جناح يوسف وفرح.. ♡"
, فرح طلعت لقت يوسف بيكسر في الجناح بعصبيه..
, فرح بدموع: يوسف اهدي..
, يوسف بعصبيه: ليه يا فرح يعملوا كده بسبهم اتحر'مت من امي وحنانها..
, فرح بدموع: اهدي يا حبيبي ده نصيبها يا يوسف ومحدش بياخد اكتر من نصيبه..
, يوسف بدموع: خديني في حضنك يا فرح..
, فرح بحب قعدت علي السرير وقالت: تعالي يا حبيبي..
, يوسف راح نام علي رجلها وفرح بقت تلعب في شعره لحد ما نااام..
, _ فرح سابت يوسف نايم ونزلت لقت اهل براء مشيوا..
, احمد بحزن: يوسف عامل دلوقتى ايه يا فرح..
, فرح بحزن: الحمد**** كويس يا بابا هو نايم دلوقتي..
, احمد بتعب: تمام تصبحوا علي خير..
, الكل: وانت من اهل الخير..♡"
, ساره بحزن: **** يكون في عونهم..
, الكل: امين ياارب..
, فرح: هاتي ياسين وانتي يا ميرنا هاتي وتين وقوموا عشان تروحوا الوقت اتاخر..
, ميرنا بخبث: لا انا و ساره قرارنا نام هنا في الفيلا التانيه..
, محمد وحمزه في نفس الوقت: نعاااااام يا عنيا..
, ساره وميرنا بضحك: هههههه بنهزر و****..
, محمد لساره: قومي يا اخره صبري عشان نمشي..
, وكذلك حمزه مع ميرنا..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, مر اسبوع بدون احداث تذكر٣ نقطة
, في منزل الدمنهوري..
, _شيمااااااااااااء شيمااااااااااء٣ نقطة
, محمد بعصبيه: ايه التلوث السمعي اللي علي الصبح ده..
, ساره بصراخ: مسمحلكش يا محمد تقول علي شيماااااااء كده..
, محمد بدون فهم: شيماء مين..
, ساره بصدمه: انت مش عارف ترند شيماء يا محمد..
, محمد بهدوء : لا..
, ساره بصدمه: ينهار اسوح انت مش عايش معانا علي الكوكب بقاا..
, محمد بزعيق: اخلصي شيمااااء مين..
, ساره بفخر: البطه..
, محمد بصدمه: بطه..
, ساره بغرور: ايوه البطه هي شيماااااء وشيمااااء هي البطه٣ نقطة
, محمد بصراخ: يا حلاوه يا ولاد ده اللي فالحه فيه خدي هنا يا بنت**..
, ساره بصدمه: خلي بالك انت بتشتم هبه خالتك و انا لا يمكن اسمح بهذا..
, محمد بقا يجري ورا ساره وبعدين قال بتعب: خلاص معتش قادر..
, ساره بضحك: شكلك عجزت يا محمد..
, محمد: بقا انا عجزت تعالي بقا ورجع يجري وراها تاني لحد ما مسكها..
, ساره بضحك: بهزر يا رمضان ايه انت مبتهزرش..
, محمد بضحك: لا بهزر ياختي.. وبعدين قال شكرا انك في حياتي يا ساره حياتي بقا لها طعم بوجودك..
, ساره بغرور: عارفه..
, محمد بحب: بحبك يلي مطلعه عيني..♥
, ساره بحب: وساره بتحبك وبعدين قالت اعيش واطلع عينك يا حبيبي..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, بعد مرور اربع سنين..🤎"
, ياسين و وتين عمرهم 4 سنين..
, ميرنا وحمزه جابوا بنت سموها فريده علي اسم مامت فرح عمرها سنتين..
, ساره وحمزه جابوا ميرا و ادهم عمرهم 3 سنوات..
, فرح بحب: كتاكيتي يلا بلاش كسل هتتاخروا علي الروضه «رياض *******»
, ياسين ببراءه: مش عاوز اروح٣ نقطة
, وتين: وانا كماان..
, فرح بخبث: طيب براحتكم بس ميرا وادهم هيرحوا..
, وتين: هو ادهم يروح بجد ولا بتضحكي عليا..
, فرح بضحك: ايوه وبعدين انتي اكبر منه يا حبيبتي..
, وتين بخجل: الحب ميعرفش سن يا مامي..
, فرح بضحك: قومي يا لمضه.. وبعدين قالت بصراخ.. هصحي اخوكم عشان المدرسه ايجي القيكم مخلصين انتوا فاهمين..
, ياسين و وتين بخوف: فاهمين..
, وفعلا راحت تصحي سيف..
, فرح بحب: حبيب مامي يلا اصحي عشان باص المدرسه علي وصول..
, سيف بنعاس: حاضر يا مامي..
, في جناح يوسف وفرح..♡
, يوسف بحب: وحشتيني يا فرحتي في الخمس دقايق دول..
, فرح بحب : وانت كمااان يا قلب فرحتك..
, يوسف لسه هيبو'س فرح لقي ياسين وتين واقفين..
, يوسف: انتوا واقفين كده ليه..
, ياسين : بنشوفك بتعمل ايه عسان ابقا اعمل زيك مع ميرا..
, يوسف بصدمه: هااا..
, فرح بضحك: عيب كده يا حبيبي..
, يوسف: بلاش تقعدوا مع براء كتير لان فسد اخلاقكوا..
, بعد مرور 6 ساعات..
, فرح بقلق: السواق اتاخر كده ليه يا يوسف المفروض الولاد يكونوا وصلوا من ساعه..
, يوسف: اهدي يا حبيبتي زمانهم علي وصول يمكن في زحمه في الطريق ولا حاجه..
, احمد بخوف: كلم السواق يا يوسف..
, ادهم بتاكيد علي كلام احمد: فعلا يا يوسف كلم السواق عشان نطمن..
, يوسف لسه هيكلم السواق كان دخل عليه بتعب وهدومه كلها د'م..
, السواق بتعب: الحقني يا يوسف بيه في عصابه هجمت علينا واحنا راجعين وخطفوا *******..

الثالث والعشرون


السواق بتعب: الحقني يا يوسف بيه في ناس هجمت علينا وخطفوا *******..
, يوسف بصدمه: انت بتقول ايه..
, السواق بخوف: هو ده اللي حصل بيه صدقني حاولت انقذنهم بس كانوا اقوي مني..
, فرح بدموع: انا عايزه ولادي يا يوسف..
, يوسف: اهدي يا فرح الولاد هيرجعوا باذن ****..
, وهم بيتكلموا فون فرح رن برقم مجهول..
, يوسف لفرح: مين ده يا فرح..
, فرح بدموع: مش عارفه رقم مجهول..
, يوسف: ردي وافتحي المكبر بسرعه..
, فرح بدموع: حاضر..وفعلا فرح ردت وقالت.. مين..
, _ حبيبه ماما يا سمرا٣ نقطة هندمك علي كل لحظه عذ"اب عيشتها في السجن وانتي مرتاحه برا
, فرح بصدمه: ماما..
, نوال بشر: مفجاه مش كده..
, ادهم بغضب: ليه بتعملي كل ده رجعتي حياتنا تاني ليه انا مصدقت خلصت منك ومن قر'فك..
, نوال بضحك: ابو بنتي تعرف لولا انك ابو بنتي كان زمان ليا تصرف تاني معاك..
, ادهم بغضب: صدقيني هرميكي تاني رميه الكلا'ب في السجن تاني يا نوال..
, نوال بضحك هيستري: ولا تقدر تعمل حاجه لان حياه احفادك في ايدي انا..
, فرح ببكاء: عاوزه ايه وترجعي *******..
, نوال بخبث: كنت منتظره السؤال ده منك يا حبيبه ماما انا مش عايز كتير يعني هما شرطين مش اكتر..
, فرح بدموع: ايه هما..
, نوال بشر: تتطلقي من السنيور..
, فرح بصدمه: ايه..
, يوسف بغضب: مستحيل اطلق فرح يا نوال واعملي ما بدالك لان يوسف البحيري مبيتهددش انتي فاهمه..
, نوال بضحك: هههههههه تصدق تضحكتني عموما ده شرطي الاول.. شرطي التاني هيكون مفاجاه ليكم..
, وقفلت الخط..
, فرح بدموع: ليه.. انا ليه بيحصل فيا كل ده.. وبعدين قالت بصر"اخ انا عملتها ايه عشان تعمل فيا كده٣ نقطة
, احمد بحزن: اهدي يا فرح ده اختبار ليكي مش اكتر يا حبيبتي..
, فرح بدموع: انا عارفه انو اختبار بس ده اختبار صعب اوى دول ولادي يـ بابا.. صدقني انا تعبت معتش قادره استحمل اكتر من كده..
, يوسف بدموع خدها في حضنه وقال: خليكي واثقه فيا يا فرح ولادنا هيرجعوا ومش هيحصلهم حاجه يا حبيبتي..
, فرح بدموع: انا واثقه فيك يا يوسف بس انا خايفه عليهم منها لانها ممكن تاذيهم..
, مره اليوم في حزن الجميع.. 🥺
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
,
, في صباح اليوم التالي..♥"
, في جناح يوسف وفرح.. 💜
, فرح بدموع: ب**** عليك يا يوسف خدني معاك..
, يوسف بهدوء: مستحيل اخدك يا فرح لان هيكون فيه خطر علي حياتك..
, فرح بحزن: ب**** عليك يا يوسف.. انا مستحيل اسيبك تروح لوحدك هي ممكن تاذيك..
, يوسف: متخافيش يا حبيبتي ان شاءلله خير وبعدين كمل بغضب صدقيني يا فرح لو فكرتي مجرد تفكير تخرجي برا الفيلا دي هتشوفي وش مش هيعجبك انتي فاهمه..
, فرح بدموع: فاهمه يا يوسف..
, يوسف بحزن مسح دموعها وقال٣ نقطة هرجع انا و ولادنا عشان فرح وبس..
, في مخزن علي الطريق الصحرواي..
, يوسف بشر : الخطه زي ما اتفقنا يا حمايا ..
, ادهم بضحكه شر هو الاخر : تمااام اوووي..
, هي بغضب: انتو مكتفيني كده ليه..
, ادهم بغموض: اهدي يا ميـــرنا هتفهمي كل حاجه بعدين..
, يوسف ببرود: حط دي علي رقبه ميــرنا يا عمي..
, ميرنا ببكاء: ينهار اسوح قن"بله.. يا حظك المنيل يا ميرنا.. يعني لما ايجي امو'ت يا ربي امو'ت متفجره علي ايد ابويا وجوز اختي..
, ادهم بغضب: انتي غبيه يا ميرنا امال لو مكناش متفقين معاكي..
, ميرنا بغباء: اسفه يا بابي بس كان نفسي اتخطف من زمان زي ما باقي البنات..
, يوسف ببرود: اول ما ترن انتي تنفذي ع طول يا ميرنا..
, ميرنا بحزن: تماام..
, ثواني معدوده كان فون يوسف بيرن برقم مجهول..
, نوال بضحك: قررت ايه يا سي يوسف حياه ولادك ولا تطلق فرح..
, يوسف بضحك هو الاخر: براحه شويه يا نوال.. شوفي مفاجاتي الاول وبعدين قرري انتي..
, نوال بتسؤال: مفاجاه ايه..
, يوسف فتح كاميرا الفون وجهه علي ميرنا وقال: دي..
, نوال بصدمه: ميـرنا..
, يوسف بخبث: مفاجاه حلوه مش كده..
, نوال بصدمه: انتي عملت ايه فيها يا حيوا'ن..
, يوسف بهدوء: زي ما انتي شايفه كده..
, ميرنا كان مغمي وفي قن"بله علي رقبتها..
, نوال بصراخ: صدقني لو حصلها حاجه..
, يوسف ببرود: ششششششش انتي هتسمعي شروطي الاول..
, نوال بغضب: ايه هو..
, يوسف ببرود: تيجي علي الطريق الصحرواي خلال ساعه وتجيبي الولاد معاكي اي حركه غدر منك القن" بله هتت"فجر فيها..
, نوال بشر : تمااام.. وفي نفسها صدقني هتندم يا يوسف..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, بعد مرور ساعه..♡"
, نوال كانت واقفه قدام يوسف ومعها الولاد..
, نوال بشر: ولادك اهم..
, يوسف اخد ياسين وتين وقالهم يبقفوا في مكان بعيد عنهم عشان مش يشوفوا اللي هيحصل.. وبعدين قال بنتك اهي٣ نقطة
, ميرنا ببكاء: ماما انا خايفه اووي ساعديني ب**** عليكي..
, نوال بخوف: متخافيش يا حبيبتي.. صدقني يا يوسف هتندم وهتشوف..
, يوسف بهدوء: اللي عندك اعمليه..
, نوال بخبث: انا هعمل وهعمل حاجه هتفضل محفوره في ذاكرتك طول عمرك..
, _ يوسف..
, يوسف بصدمه: فرح انتي جيتي هنا ازاي..
, فرح بدموع: انت اللي بعتلي المكان وقولتلي تعالي علي المخزن اللي في طريق الصحراوي..
, يوسف بصدمه: انا مش بعتلك حاجه.. وبعدين بص لنوال..
, نوال بضحك رفعت مسدا"سها وجهته علي دماغ فرح وقالت: مفاجاه حلوه مش كده ايه رايك اعجبك صح..
, ادهم بخوف: نزلي المسد" س يا نوال بلاش تعملي حاجه تندمي عليها بعد كده..
, نوال بشر: اهلا بطليقي العزيز لو كنت اعرف انك هنا كنت عملتلك مفاجاه انت كمان.. وبعدين كملت بشر وقالت بس انا دلوقتي في بنت فريده..
, يوسف بخوف: فرح لو حصلها حاجه صدقيني هقت'لك يا نوال..
, فرح بدموع: يوسف انا بحبك اوووي خلي بالك من ولادنا لو حصلي حاجه..
, نوال بشر: المفروض تكوني مبسوطه يا فرح عشان هتشوفي فريده مامتك يا حبيبتي امسحي دموعك يلا عشان تقبليها بابتسامتك الحلوه..
, صوت إطلا' ق الن"ار عم المكان صمت رهيب حل عليهم انفاسهم اللي مسموعه..
, ميرنا بدموع..

الرابع والعشرون


_صوت إطلا"ق النار عم المكان صمت رهيب حل عليهم انفاسهم اللي مسموعه..
, ميرنا بدموع: هههههههههه انا قت"لتها وبعدين قالت بصراخ انا اللي قت"لت امي وبعدين ضحكت وقالت بس هي تستاهل ده نتيجه شرها..
, فرح بدموع: ميرنا سيبي المسد" س ده..
, ميرنا بصراخ: ابعدي يا فرح اوعي تقربي مني..
, بعد وقت ليس بطويل دخل حمزه لقي ميرنا قاعده علي الارض جمب نوال ..
, حمزه بحزن: ميرنا حبيبتي..
, ميرنا ببكاء: شوف يا حمزه انا مو'تت ماما انا اللي مو" تتها يــا حمزه..
, ميرنا كانت بتتكلم كلام مش مفهوم وكانت بتصرخ وتضحك مره واحده..
, ادهم بعصبيه ضر'ب ميرنا وقال اخرسي بقااا انتي عملت كل ده كان دفاع عن اختك انتي فاهمه..
, ميرنا بدموع: بس..
, فرح بدموع: لسه عايشه.. لسه بتنفس..
, يوسف بهدوء قال: فعلا هي لسه عايشه بس تنفسها ببطئ.. حد يطلب الاسعاف..
, وفعلا حمزه طلب الاسعاف..
, بعد فتره وصلت سياره الاسعاف..
, فرح بدموع ليوسف: فين ياسين و وتين..
, يوسف بحزن: روحي انتي معهم يا فرح وانا هرجع الولاد البيت وهيجي..
, فرح: تمام..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في المستشفى..♥"
, حمزه بغضب: دكتور بسرعه..
, الدكتور بعمليه: اهدي يا استاذ وحطها علي الترولي..
, الدكتور قاس نبض نوال وبعدين قال للممرضه دخليها علي العمليات بسرعه..
, بعد مرور نصف ساعه يوسف وصل المستشفى وكانت نوال دخلت العمليات..
, فرح كانت قاعده في ركن بعيد عنهم وبتعيط..
, يوسف بحزن: ان شاءلله **** خير يا فرحتي كل حاجه هتعدي باذن ****..
, فرح بدموع: انا مسامحها يا يوسف و**** مسامحها بس مش عايزاها تمو'ت..
, يوسف بحزن:- **** يتمم شفائها علي خير..
, فرح بحزن: يارب..
, مرت ساعه ورا التانيه.. لحد ما مر 3 ساعات و الدكتور خرج من غرفه العمليات..
, ميرنا بحزن: طمني يا دكتور هي كويسه صح..
, الدكتور باسف: العمليه نجحت وكل حاجه بس المريضه اصبيت بشلل كلي.. لان الحبل الشوكي اضرر كتير نتجيه الرصاصه..
, الكل بصدمه: ايه..
, الدكتور بعمليه: انا مقدر صدمتكم يا جماعه بس ياريت تدعولها..
, حمزه بتدخل: طيب هي هتفوق امته يا دكتور..
, الدكتور بعمليه: هي واخده مخدر قوي مش هتصحي غير بكره الصبح باذن ****.. وبعدين كمل فوجودكم هنا ملوش لزوم .. ياريت تروحوا وتيجوا بكره.. وسبهم ومشي..
, ادهم بحزن: زي ما الدكتور قال ملوش لزوم وجودنا هنا فهنرجع البيت وبكره باذن **** نيجي..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..♡"
, احمد بحنان : يلا يا حلوين عشان تاكلوا..
, ياسين و وتين باعتراض: لا يا جدو هنستني ماما وبابا..
, احمد بحب: وانت يا سيف..
, سيف بحب: وانا كمان يا جدو هستني ماما وبابا..
, فرح بحزن: احنا مش قولنا لازم نسمع كلام جدو ليه مش راضيين تاكلوا ينفع كده..
, سيف بحزن: احنا كن عايزين ناكل معاكي انتي وبابا٣ نقطة
, ياسين و وتين: ايوه..
, يوسف بحب: طيب يلا يا حبابيب بابا عشان ناكل وتطلعوا تناموا..
, علي طاوله الطعام..
, ياسين و وتين كانوا قاعدين بيلعبوا و يضحكوا علي الاكل..
, يوسف بعصبيه مزيفه: ياسين انت و وتين احترموا الاكل اللي قاعدين عليه..
, ياسين و وتين: حاضر يا بابا..
, فرح بحب: الاكل له احترامه مينفعش تعملوا كده علي الاكل يا حبابيبي..
, ياسين: احنا اسفين يا مامي..
, فرح بحب: شطور يا روح مامي
, بعد فتره انتهوا من تناول الطعام..
, يوسف لسيف: خد اخواتك يلا واطلعوا ناموا..
, سيف: حاضر يا بابا..
, احمد بحب: تصبحوا علي خير..
, يوسف وفرح: وانت من اهل الخير..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليوم التالي..💜"
, في المستشفي..💜"
, الكل كان موجود قدام غرفه العنايه..
, _ بعد فتره الدكتور خرج وقال هي فاقت دلوقتي وهتنقل غرفه عاديه وقتها فيكم تشوفوها..
, وفعلا نوال اتنقلت غرفه عاديه..
, نوال كانت بتحاول تتكلم بس مكنتش قادره..
, فرح راحت قعدت علي الكرسي جمبها ومسكت ايديها وقالت: انا مسامحكي علي اي حاجه عملتيها في حقي.. مسامحكي علي اذيه..
, نوال كانت دموعها بتنزل من الندم
, ميرنا راحت وقفت جمب فرح وقالت بدموع: انا اسفه انا السبب في حالتك دي بس صدقيني مكنتش عايزكي تاذي فرح لان فرح شافت منك كتير اووي يا ماما اتمني تسامحيني علي اللي عملته..
, الدكتور بعمليه قال: مدام نوال محتاجه رعايه خاصه في حالتها دي لو مش هتقدورا تهتموا بيها ممكن نوديها دار رعايه..
, فرح بتدخل: ملوش داعي تروح دار رعايه انا واختي هنهتم ببها بنفسنا دكتور..
, الدكتور بعمليه: تمام عن اذنكم..
, وهم بيتكلموا دخلت عناصر الشرطه..
, الضابط بعمليه: مطلوب القبض علي مدام ميرنا الاسيوطي..

الخامس والعشرون


وهم بيتكلموا دخلت عناصر الشرطه..
, الضابط بعمليه: مطلوب القبض علي مدام ميرنا الاسيوطي..
, حمزه بعصبيه: بتهمه ايه..
, الضابط بجديه: بتهمه اغتيال مدام نوال والتعدي عليها.. وبعدين كمل اقبض عليها يا عسكري
, حمزه بعصبيه : سيبها يــا حيو'ان انت ازاي تمسكها كده انت مش عارف هي مرات مين يـ ابن ٣ العلامة النجمية..
, العسكري بخوف: بس دي اوامر يا حمزه بيه..
, الضابط ببرود: انت بتغلط في عسكري وقت تأديه واجبه..
, حمزه بعصبيه: واغلط في امه كمان مستحيل حد ياخدها من هنا انتو فاهمين..
, يوسف بهدوء: اهدي يا حمزه مينفعش كده..
, حمزه بغضب: انت مش شايف بيقول ايه ابن٣ العلامة النجمية..
, الضابط بجديه: اقبض عليها يا عسكري واذا عايز تخرجها ابقا وكيلها محامي..
, ميرنا كانت حاضنه ادهم وبتعيط..
, ميرنا ببكاء: مش عايزه ادخل السجن يــا بابا..
, ادهم بحزن: اهدي يــا حبيبه بابا انتي مش هتروحي لمكان..
, العسكري لسه هيحط الكلبشات في ايد ميرنا..
, ادهم بعصبيه مسك ايده وقال: هي مش هتروح لمكان بنتي مش هتروح السجن انت فاهم..
, فرح بدموع: انت ممكن تسال ماما اذا هي حابه ترفع شكوه عن بنتها ولا لا يا حضره الضابط..
, الضابط بجديه: انا استفسرت من الدكتور وقال ان حالتها مش تسمح انها تتكلم..
, فرح بحزن: اكيد في حل لان مستحيل ميرنا تدخل السجن..
, يوسف بتدخل: هي فعلا مش هتعرف تتكلم بس ممكن ترمش بعيونها اذا موافقه انها تتنازل عن الشكوه..
, حمزه: فعلا..
, الضابط لنوال: لو انتي موافقه تتنازلي عن المحضر ارمشي بعيونك لو مش موافقه مش تحركيها..
, نوال رمشت بعيونها علي انها موافقه علي كلامه..
, الضابط بجديه: مدام نوال انتي حابه تتنازلي عن المحضر المواجه لمدام ميرنا الاسيوطي..
, نوال رمشت بعيونها علي انها موافقه تتنازل..
, الضابط لــ العسكري: يلا يا بني واسف علي الازعاج يا جماعه..
, ميرنا بدموع لنوال: شكرا اوووي ماما..
, بعد فتره دخل الدكتور وقال: وقت الزياره انتهي ياريت تتفضلوا وتعالوا بكره وقت الزياره..
, ادهم بجديه: هي هتخرج امته يا دكتور..
, الدكتور بعمليه: لما حالتها تتحسن وضعها يستقر..
, ادهم: تمااام..
, يوسف بهدوء: يلا ملوش لزوم نفضل هنا اكتر من كده..
, وفعلا خرجوا..♡
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في منزل الدمنهوري..♥"
, محمد بغضب: هو كل يوووم نفس الموال بتاع الاكل يا هانم..
, ساره بدموع: اسفه يا محمد بس انت عارف اني مبعرفس اعمل اكل وانا مبعرفش اعمل غير مكرونه..
, محمد بعصبيه: اتعلمي انا مش مجبر اني كل يوم اكل نفس الاكله بسب عدم معرفتك المفروض تكوني اتعلمتي في السنين دي بس الهانم مشغوله بمشاكل غيرها ومش فاضيه لجوزها وعيالها..
, ساره بشهقات: انا يـا محمد فين حبك ليا كان كل ده كلام وخلاص وانتهي بعد الجواز.. وبعدين قالت لو مش قادر تعيش معايا ياريت تتطلقني لاني مش هتستحمل المعامله دي منك..
, محمد بعصبيه: انتي عايزه تتطلقي يا ساره ها عايزه تسيبني يا ساره..
, ساره كانت بتعيط بس ومكنتش بترد عليه من خوفها منه..
, محمد شاف نظره الخوف في عيوون ساره ولسه هيقرب بس ساره بعدت عنه..
, محمد زعل لما شاف نظره الخوف في عيونها وبعدين شدها وخدها في حضنه وقال: انا اسف حقك علي قلبي يا روح محمد
, ساره بدموع: ياريت بلاش تكلمني بالاسلوب ده تاني..
, محمد بحب: انا اسف يا روحي وبعدين قال بحبك ♥..
, ساره بحب: وانا كمان بحبك.. ♥
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في الصعيد..♡
, فاطمه بحزن ودموع: انا حاولت اكلم براء كتير يا قاسم بس مبيرضش ابني كرهني يـا قاسم عشان خاطري اعمل حاجه ضنااايا يوم عن يوم بيبعد اكتر..
, نورا بحزن: اهدي يا خالتي عشان السكر مش يعلي تاني..
, قاسم بحزن: انا مش قادر اوصله ولا اعرف مكانه..
, فاطمه بدموع: يعني ايه مش قادر توصله يا قاسم..
, نورا بحزن: اهدي يا خالتي عشان صحتك..
, فاطمه بدموع: اهدي ازاي وانا مش عارفه مكان ضنايا بس يا بنتي..
, في بيت الجبل..♥
, _ براء كان قاعد وبيفكر ازاي اهله جالهم قلب يعملوا كده في اختهم اللي من لحمهم و دمهم..
, فون براء رن برقم يوسف٣ نقطة
, يوسف بحزن: انا محتاجلك يا براء اخوك محتاجلك ومش لقيك جمبه..
, براء بحزن: مالك يـــا يوسف فيك ايه..
, يوسف بحزن: في حاجات كتير حصلت في غيابك اتمني ترجع قاعدتك في بيت الجبل مش هتفيد بحاجه ده كان ماضي وانتهي٣ نقطة
, براء بحزن ودموع: مش قادر اصدق اني اهلي يعملوا كده للدرجادي كان قلبهم قا'سي علي اختهم..
, يوسف بحزن: انسي وسامح يا براء عشان تقدر تعيش انا هستناك تيجي اتمني مش تخيب ظني فيكي..
, براء بحزن: حاضر يــا يوسف..
, يوسف: سلااام..
, براء: سلااااام٣ نقطة
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري..
, فرح بحزن: هااا يا يوسف براء قالك ايه..
, يوسف بسعاده: قال هيرجع بكره باذن ****..
, فرح بسعاده: طيب انا هكلم نورا وهقولها عشان خالتي فاطمه حالتها الصحيه مدهوره..
, يوسف بعصبيه: لا يا فرح براء لو عايز يقابلهم هيروحلهم بنفسه انا مستحيل احطه قدام الامر الواقع يا فرح انتي فاهمه..
, فرح بحزن: بس دول اهله يا يوسف..
, يوسف بغيظ: اهله علي عيني وعلي راسي يا فرح بس براء مش مستعد يقابلهم دلوقتي..
, فرح بحزن تمااام يا يوسف٣ نقطة
, في صباح اليوم التالي.. 💜
, علي طاوله الطعام كانوا بياكلوا في هدوء تااام٣ نقطة
, وحشتوني يا كتاكيتي الحلوين٣ نقطة
, ياسين و وتين بصراخ: عمو براء وحشتننا اووووي قد البحر وسمكاته..
, براء بحب شالهم وقال: وانتو وحشتو عمو براء قد الكون كله٣ نقطة
, احمد بحنان: كل ده غايب يا براء..
, براء بحب قال: اسف يا عمي بس كنت محتاج اقعد لوحدي شويه٣ نقطة وبعدين قال وحشتيني يا چو..
, يوسف بحب: وانت كمان يا قلب يا چو٣ نقطة
, فرح بابتسامة: حمد**** على سلامتك يا براء..
, براء بحب : **** يسلمك يا قلب اخوكي..
, يوسف بغيره ضربه بوكس قوووي وقال ايه قلب اخوكي دي يالا..
, براء بوجع: ايدك تقيله يا يوسف وبعدين انا بعتبرها اختي يا جدع..
, يوسف بغيظ: ماشي يا عم بس بلاش قلب دي لانها قلبي انا.. ♥
, براء باستفزاز: يا نوحي يا نوحي..
, فرح ابتسمت بخجل٣ نقطة
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, مر اسبوعين بدون احداث تذكر.. غير ان براء عرف اللي حصل في الفتره اللي غايبه٣ نقطة♥"
, في المستشفي.. ♡
, الدكتور بابتسامة: ما شاء **** حالتك اتحسنت كتير عن الاول يا مدام نوال وان شاء **** هتخرجي النهرده٣ نقطة
, ميرنا بسعاده: طيب مش هيحصل مضاعفات ولا حاجه يا دكتور..
, الدكتور بعمليه: لا حالتها كويسه..
, حمزه بابتسامة: شكرا يا دكتور..
, الدكتور بابتسامة: مفيش داعي للشكر ده واجبي..
, فرح بسعاده: حمد**** علي سلامتك يا ماما..
, نوال حاولت تتكلم بس مقدرتش..
, فرح بحزن: مع الوقت ان شاء **** هترجعي تتكلمي زي الاول..
, يوسف ببرود: العربيه جاهزه تحت يلا..
, وفعلا خرجوا من المستشفي..
, مرت سنه علي الاحداث دي٣ نقطةوبراء سامح اهله والنهارده فرح براء و نورا٣ نقطة
, الفرح كان في الصعيد علي حسب العادات بتاعتهم..
, اقتربت فرح بسعاده وضمت نورا:مبروووك يا حبيبتي **** يكملك على خير وينولك اللي في بالك واشوفك اسعد الناس يارب..
, نورا بسعاده :اللهم امين٣ نقطة **** يسلمك يا جلبي..
, بعد تبادل المباركات من الجميع خرجت نورا وخلفها باقي الفتيات..
, دخلوا الي تلك الغرفه الكبيره الموجود بها الضيوف وهي غرفه الصالون.. التي اتسعت عدد كبير من الضيوف بسب كبر مساحتها.
, كانوا جميع الفتيات ينظرون لنورا فهي جميله عكس ما تخيلوا..
, كانت الأجواء حماسيه والابتسامه علي وجوه الجميع..
, فاطمه بحب :الف مبروك يا بنتي اخيرا شوفتك احلي عروسه٣ نقطة
, نورا بحب :**** يسلمك يا خالتي..
, عند براء..
, كان بيرقص مع يوسف بسعاده..
, قاسم بحب :الف مبروك يا ولدي عقبال ما شوف ولادك يارب..
, براء **** يبارك فيك يـــابوي..
, وهم بيتكلموا سمعوا صوت مالوف بالنسبالهم..
, الف مبروك يا عريس..
, براء ويوسف بصدمه: امير٣ نقطة

السادس والعشرون والأخير


وهم بيتكلموا سمعوا صوت مألوف بالنسبالهم..
, الف مبروك يا عريس..
, براء ويوسف بصدمه: امير..
, امير بابتسامه: ايه مفيش حمد**** علي السلامه..
, يوسف باستفزاز: حمد**** على سلامتك يا ميرو..
, امير بغيظ: مقبوله منك يا چو..
, براء بهمس ليوسف: في ايه ياعم انت و هو انتوا حابين تبوظوا فرحي ولا ايه..
, يوسف بنفس الهمس: ما انت عارف اني مش بطايقه وانت رايح تعزمه..
, براء بغيظ: انا معزمتش حد..
, ادهم بحنان: حمد**** علي سلامتك يا امير..
, امير بحب: **** يسلمك يا عمي.. احب اعرفك علي مراتي تقي..
, ادهم بحب: تشرفت بمعرفتك يا بنتي..
, تقي بابتسامه: الشرف ليا يا اونكل..
, ادهم قرب من تقي لقي طفله صغيره عمرها حوالي 5 سنين مستخيبه ورا تقي..
, ادهم بحنان: بسم **** ماشاء.. اسمك ايه يا جميلتي..
, تقي بابتسامه: اسمها حوريه يا اونكل..
, ادهم بحب: اسمي علي مسمي وهي فعلا حوريه.. وبعدين قال امال فين صفاء يا امير مجيتيش معاك ليه..
, امير بابتسامه حزن:امي توفها **** من سنيتين عشان كده قررت انزل مصر تاني لان دي كانت وصيتها..
, ادهم بحزن:**** يرحمها ويجعل قبرها روضه من رياض الجنه..
, امير بحزن: اللهم آمين..
, احمد بحنان: ادخلي يا بنتي عند البنات جوا لان المكان هنا كلوا شباب..
, تقي بابتسامه: حاضر يا اونكل..
, احمد بحنان: تعالي يا امير اقعد هنا يابني..
, امير بابتسامه: حاضر يا عمي..
, وفعلا تقي دخلت عند البنات واتعرفوا علي بعض..
, فرح بابتسامة:ده ابني الكبير سيف وابن ياسين ووتين تؤام..
, تقي: **** يبارك فيهم..
, فرح بحب: يارب..
, ميرنا بود: انا ميرنا اخت فرح ودي بنتي فريده..
, ساره بابتسامه: وانا شيماااااء..
, ميرنا وفرح بضحك: كدابه يا رمضان..
, ساره بضحك: قصدي ساره.. ودول كتاكيتي ميرا و ادهم..
, تقي بضحك: تشرفت بمعرفتك يا شيماااااء.. قصدي ساره..
, ساره بابتسامه: شكلنا هنبقا اصحاب جامدين اووووي يا اختشي وبعدين قالت من الجميله دي..
, تقي بابتسامه: دي حوريه بنتي..
, الكل بابتسامه: **** يباركلك فيها..
, تقي بحب: امين يارب..
, وينتهي اليوم بفرح الجميع..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في اليوم التالي.. ♡
, الكل كان بيستعد عشان يرجع القاهره تاني ومن ضمنهم براء و نورا..♥"
, فاطمه بدموع: هتوحشيني جوي يا بنتي..
, نورا بحزن: وانتي كمان و**** يا ماما..
, فاطمه بحزن ودموع: خلي بالك منها يـا براء..
, براء بحب: دي في عيوني ياما..
, قاسم بحزن: ابقي زورنا يابني احنا مالناش غيرك انت ونورا..
, براء بدموع: حاضر يابوي..
, احمد بحب: لازم نمشي عشان نوصل قبل ما الدنيا تليلل..
, وفعلا بدوا يجهزوا عشان يمشوا.. ♡
, بعد مرور عده ساعات اخيرا وصلوا القاهره..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا الاسيوطي..♥"
, هدي بابتسامه بشوشه: البيت مكنش ليه حس من غيركوا ومن غير نقركوا في بعض يا حبابيبي..
, ميرنا بحب:وحشتيني جوي جوي يا تيتا..
, هدي بضحك: شكل قاعدتك في الصعيد اثرت عليكي يا ميرنا..
, حمزه بضحك: هي اي حاجه بتاثر فيها يتيا..
, ميرنا بتكشيره: هي الحفله عليا ولا ايه لا انا كده ازعل واجيب ناس تزعل..
, هدي وحمزه مع بعض: ايوه..
, فريده بغيظ: هو انا مش وحشتك ولا ايه يا ست تيتا..
, هدي بضحك: وحشتيني طبعا يــا حبيبه تيتا..
, فريده ببراءه: وانتي كمان وحشتيني قد البحر وسمكاته٣ نقطة
, فريده بحنان: يـــا روحي.. 💜
, حمزه بتعب: احنا هنطلع نرتاح يا تيتا عايزه حاجه..
, هدي بحنان: سلامتك يا حبيبي..
, حمزه بحب: يلا يا فيري عشان انتي كمان تنامي..
, فريده بطفوله: لا يا بابي انا هنام مع تيتا النهرده..
, ميرنا بحب: طيب يا حبيبتي بس بلاش تتشقي..
, فريده ببراءه: حاضر..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في فيلا البحيري.. 💜"
, ادهم بتعب: انا هطلع ارتاح لان الطريق كان طويل..
, احمد بابتسامه: وانا كمان هطلع انااام تصبحوا علي خير..
,
, الجميع: وانت من اهل الخير..
, وتين ببراءه: استني يا دومي ايجي معاك لاني تعتب من السفر وعايزاك تحكيلي حدوته..
, فرح بضحك: جدو هينام يا وتين عشان تعبان من الطريق..
, ادهم بحنان: تعالي يا حبيبه دومك وانا هحكيلك حدوته..
, وتين بطفوله: يلا..
, ادهم شال وتين وطلعوا فوق..
, فرح ليوسف: خد ياسين وطلعه ينام فوق عشان مش يتعب يا يوسف وانا هطمن علي ماما وهيجي..
, يوسف بحب: تماام..
, فرح كانت راحه تشوف نوال لقيته نايم علي الاريكه ونعسان..
, فرح بحب: سيف حبيبي قوم نام فوق عشان جسمك مش يتعب يا حبيبي..
, سيف بحب: حاضر يا ماما.. تصبحي علي خير..
, فرح بحنان: وانت من اهل الخير يا حبيبي.. وبعدين قالت مش تنسي تتغطي كويس لان الجو برد..
, سيف بابتسامه: حاضر يا ماما..
, فرح بحب: يحضرلك الخير يا حبيبي..♡
, في غرفه نوال..
, _ نوال كانت عيونها بتدمع وكانت بتبص علي كاسه الميه لانها عطشانه ومش قادره تجيب والممرضه نايمه..
, فرح بعصبيه للممرضه: انتي ازاي نايمه وسايبها عشطانه كده..
, الممرضه بخوف: اسفه يا مدام يا فرح راحت عليا نومه و**** مقصدش اللي حصل..
, فرح بهدوء: ياريت اللي حصل ده مش يتكرر انتي فاهمه..
, الممرضه بخوف: فاهمه..
, فرح مسكت كوب الميه وشربت نوال وبعدين راحت المطبخ سخنت الاكل عشان تاكلها..
, الممرضه بجديه: عنك يا مدام فرح وانا هاكلها..
, فرح بابتسامة: لا خليكي انتي وانا هاكلها..
, وفعلا فرح بدات تاكل نوال..
, فرح خلصت اكل نوال وبعدين قالت للممرضه وانا هودي الاكل في المطبخ وهطلع ارتاح ياريت تخلي بالك منها..
, الممرضه: حاضر يا مدام فرح..
, في جناح يوسف و فرح..♥"
, يوسف بحب: اتاخرتي ليه يا فرحتي..
, فرح بابتسامة: كنت باكل ماما يا يوسف وفكرت هطلع القيك نايم..
, يوسف بابتسامه: معرفتش انااام من غيرك يا فرحتي..
, فرح بحب: هغير هدومي وايجي عشان ننام يا قلب فرحتك..
, يوسف بحب: طيب..
, وفعلا فرح غيرت وراحت عشان تنام..
, يوسف بغيظ: نايمه بعيد..
, فرح بضحك: عشان تعرف تنام..
, يوسف بتكشيره: وانا مبعرفش انام غير في حضنك وشدها لحضنه..
, فرح بحب: تصبح علي جنه يا چو..
, يوسف بحب: وانتي مناهلها يا قلب چو..
, ✰ـــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, في صباح اليوم التالي..💙"
, في منزل الدمنهوري..♡
, ساره بصراخ: محمد الحقني يالهوووووي٣ نقطة
, محمد بخضه: مالك في ايه يا ساره.. في حاجه بتوجعك..
, ساره بخوف: لا انيل و****..
, محمد بغيظ:امال في ايه..
, ساره بصراخ: انت لسه بتسال الحق سيد صرصور وراك..
, محمد بصدمه: هااا..
, ساره بعصبيه: انت لسه هتتصدم مو'ته يالا..
, محمد بعيظ: انا مش هتكلم ولا هعمل حاجه وبعدين ناد علي ادهم..
, ادهم ببراءه: نعم يا بابي..
, محمد بغيظ: مامي خايفه من الصرصور اللي وراك يا ادهم..
, ادهم بضحك: ههههه مامي الكبيره خايفه من الصرصور..
, محمد بضحك هو الاخر: ايوه شوفت بقا..
, ادهم راح داس علي الصرصور مو'ته..
, ساره بسعاده: بطل يا حبيب مامي..
, ميرا بنعاس: مامي انا جعانه..
, محمد بحب: اخيرا حبيبه بابي صحت..
, ميرا ببراءه: صباح الورد يا بابي..
, محمد بحب: صباح الورد والياسمين يا عيون بابا..
, ادهم ببراءه: يلا نساعد ماما في الاكل..
, محمد بحب: يلا..
, وفعلا ساعدوا ساره في الاكل في جو يملؤه الحب والبهجه..
, ✰ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ✰
, بتمر سنه ورا سنه لحد ما مر 10 سنين..
, النهرده كان عيد ميلاد ياسين و وتين وكلموا 14 سنه..
, كان فيه احتفال كبير بمناسبه عيد ميلادهم
, _الجميع كان موجود في الاحتفال
, براء واهله ويوسف ابنه اللي سمه علي اسم صاحب عمره
, _بدات الحفله والكل كان بيعيد ياسين ووتين بمناسبه عيد ميلادهم٣ نقطة
, فرح بحب: كل سنه وانتم طيبين ي حبايب قلبي
, ياسين ووتين: وانتي طيبة ي مامي..
, فرح بحنان: روحوا سلموا علي تيتا يا حبابيبي..
, ياسين ووتين: حاضر
, وفعلا ياسين و وتين علي سلموا علي نوال..
, سيف بحب مسك المايك وقال مش وقته كلامي بس انا شايف ان ده الوقت المناسب له..
, سيف بحب اخوي قال كل سنه وانتي طيبين وبخير يا قلب اخوكم.. انا بفضلكم ماما وبابا بقا عندي عيله تحبني وتخاف عليا انا من غيركوا ولا حاجه سيف من غيركوا يتيم.. انا بحبكوا اوووي **** يديمكوا في حياتي نعمه..
, يوسف بدموع: ايه كلامك ده يا سيف انتي ابني وانت مش يتيم يا حبيبي انت سيف البحيري ومن بعدي هتمسك شركات البحيري..
, سيف بدموع: **** يطول في عمرك يا بابا..
, فرح بدموع: مش عايزه اسمع كلامك ده تاني انت فاهم والا فرح هتزعل منك..
, سيف بسعاده: وانا مستحيل ازعل فرحتي تاني..
, يوسف بغيره : هي فرحتي انا بس ومصدر سعادتي..
, وتين بحب: يلا يـا بابي كفايه كلام عشان نطفي الشمع..
, يوسف بحب: حاضر يا عيون بابي..
, وهم بيطفوا الشمع فرح همست لـ يوسف: بحبك يا چو.. ♥
, يوسف: ويوسف احب تلك السمراء وبعدين بعشقك يا فرحتي..
, تمت..
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Big Pop، Elfager17 و ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تمت الإضافة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%