NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية انا وشرفي ـ حتي الجزء الثالث 3/10/2023

Gymy

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 يناير 2023
المشاركات
35
مستوى التفاعل
250
نقاط
54
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هلا هلا بالحبايب ايه الاخبار عارف اني منزلتش قصص بقالي مده بس بتتعوض..
.. قصة النهرده.. بعنوان.. انا وشرفي..
انا اسمي. خالد. ٢٤ سنه
اختي ساره .. ١٨ سنه جسمه جميل ومتناسق مع بعضه
ابي. وامي متوفين في حادث من ٣ سنين
حلتنا المديه كويسه ابي كان عنده شركه عقارات شراكه مع عمي.. المهم انا ساكن في فيلا انا واختي ساره لحالنا وبيجلنه كل شهر مبلغ محترم من الشركه..

انا ذي اي شاب بتفرج علي افلام وبدخل مواقع سكس وعايش حياتي.. المهم بدأت قصتي لما كنت بقلب في المواقع ولقيت افلام محارم بين اخ واخته
السراحه تشديد للموضوع ودخلت اتصفح وتفرج وطلعت زبي وقعت العب فيه وانا بتخيل اختي في دماغي مكان الي في الفيديو وانا في عالم تاني ونسيت ان باب غرفتي مفتوح ولقيت اختي وقفه وبتتفرج علياا لحد ما اخت بالي من الموقف ودريت نفسي وهيا طلعت تجري علي غرفته وانا مش عارف اعمل ايه رحت الحمام واخت شور وانا بفكر اعمل ايه بعد ما خلصت لبست وطلعت ورحت علي غرفة اختي وخبط وقلتلي ادخل المهم دخلت وكنت محرج من نفسي قلتله ممكن نتكلم .. اختي اتفضل في ايه. انا. في الي حصل من شويه بعتزر نسيت الباب مفتوح.. اختي. انا الي اسفه انا اقتحمت خصوصيتك
انا.. ولا يهمك المهم مش مديق من الي شفتيه.. اختي. لا انتا شب واكيد انتا بتمر بفترة مراهق.. انا. ههههههه ايه الكلام الكبير دا.. اختي. هههه امال انتا فاكر ايه .. وقلبنا الموضوع هزار وضحك.. انا. طب مانتي في في سن المراهقة برد وكيد بتتفرجي علي افلام زيي اختي اتكسفت مني ووشه احمر. انا ايه رايك نتفرج سوه .. اختي. انتا بتقول ايه لا طبعن.. انا ليه بس ما انا وانتي بنتفرج بس منفردين ليه منبقاش مع بعض واحنا بنتفرج.. اختي. بس اتكسف وانتا معايه.. انا. انا هشيل الكسوف دا بس استني لحظ وقمت رايح جايب الفون وموصله بالشاشة الي في غرفة اختي وقمت فاتح الموقع ومشغل فيديو بين اخت وأخوه وهيا مصدومه من جرأتي وقمت رايح قعدع علي السرير جنبه وقلتله دا فلم ذي اي فلم عادي احنا بقينه في ذمن متقدم ومعتش فيه مكان للكسوف والخجل وقمت مشغل الفيديو وبدات اتفرج وهيا جنبي ومعداش ١٠ دقايق وببس عليه لقيته بتتفرج ومنسجمه وانا الفلم هيجني وبدات العب في زبي من فوق الشورت وشويه ودخلت ايدي تحت الشورت ومسكت زبي وقعت العب فيه وهيا لحظت دا وتكسفت وانا.. اتعملي ولا كاني موجود زي ما انتي شيفاني كدا وقمت مطلع زبي بر الشورت وقعت العب فيه اختي لما شفيته اتصدمت زبي حجمه ٢٠ سم وشويه مركزتش معه وسبته وركزت مع الفيديو وهيا لما لقتني مش مركز معه بدات تلعب في صدرها وشويه واديها نزلت تلعب في كسه من فوق الهدوم ووشويه نزلت اديها تحت البنطلون وبدات تلعب في كسه مباشر ومعداش ١٠ دقائق ولقيته سايح وفي دنيا تاني قلتله ايه رايك نلعب لبعض هيا فضلت سكته ومش بتقول حرف عرف انه موفق وقمت مقرب منه وحاطط ايدي علي اديه الي علي كسه وقربت وشي من وشه وخته في بوسه من خده وبدات الحس واعضعض في ودانه علي خفيف وهيه في عالم تاني وشلت اديه من تحت ايدي وحطيته علي زبي ورحعت العب في كسه وهيا بدات تلعب في زبي وقعت العب في صدره وامص فيه ونزلت عند كسه وخلعته البنطلون والكلوت ونزلت الحس في كسه ولقيته بترتعش وبتنزل ميته في بقي كان طعمه حلو.. انا.. انتي نزلتي ولس انا. اختي.. اعمل ايه .. انا مصلي ذي ما مصتلك وقمت مسكه من دماغه ومقربه لزبي ومدتلهش فرصه ترد ودخلته في بقه وبدات هيا تمصلي وانا بلعب في طيزه من فوق لحد ما زبي بق حديد قمت مرجعه ونزلت الحس كسه وهيا مسكاني من شعري وبتضغط وطالع منه.. اااااه اااه ااي اااامممم اااممم.. وقمت منزل ايدي علي طيزه وبدهت ابل صباعي واحاول ادخله في طيزه.. وهيا ولا هيا هنا ااااه ااااامممم ولحد مدخل صباعي كله بس اتفجات انه دخل بسهوله وحولت ادخل التاني دخل برد قمت منيمه علي بطنه وجبت فزلين وحاطط علي زبي وعلي فتحت طيزه وبدات ادخله لحد مدخل راسه. اختي.. اااااه ااااه اااي اااي براحه يا خالد ااااه ااام براحه..
وانا مش قادر امسك نفسي وقمت رشقه مره واحده هيا صوت اهااااه اااااه اااه اااااااه لا طلعه طلعه ااااه اااااي وانا بدات انيك فيه بعنف وقربت من رسه وقلتله من الي فتحك يا لبوه ودي اول مرا اشتمه اختي.. انا مش لبوه انا كنت بلعب انا وصحبتي خلود اااااه ااااه ااا براحه بيوحعني ااااي وانا شغال رزع فيه وقلتله وخلود مفتوح من طيزه زيك يا لبوه.. اختي ااااه ااااممم ايون انا الي فتحتها وهيا فتحتني ااااه برااحه براااحه عشا خطري اااه ااه ااام.. انا.. انا عاوز انيك خلود تسعديني انيكه وقعت ارزع فيه اختي.. ااااه اااااه حاضر هسعدك بس براحه اااي .. انا.. ااااه انا هجيب تحبي اجيب فين .. هيا في طيزي.. انا ااااه خدي يا لبوه اااه وقمت مرمي علي ضهري وهيا بدات تعيط انا سحبته لحضني وبدات ارضيها لحد بقت تمام.. اختي. انتا عورتني في طيزي انا اشتلته ودخلته الحمام ونزلته في البانيو واستحميني سوا وخرجنا وقلتله من هنا ورايح هتنامي في غرفني اختي.. حاضر بس هسعدك اذاي بنسب لخلود.. انا. تجبيه هنا وتهيجيه وتلعبله وانا هدخل عليكم بس بشرط يكون انتي الي نيم فوقه وبتنكيه في طيزه تمام.. اختي ماشي بس انا هنيكه بي ايه احنا كنا بنلعب لبعض بي خيار قلتله سهل بتصرف وقمت داخل علي موقع وطالب زب صناعي حجمه اقل من حجم زبي بشويه ومفييش ٨ ساعات ولقيت المندوب قدام الفيلا وخت منه الطرد ودخلت لاختي الغرفه وقلتله اتفضلي قلتله هديها هيا فرحت قوي وبدات تفتح الصندوق لحد ملقت قدمه قمصان نوم بتاعت ليلة الدخلة فرحت بيهم وحضنتني ولقت زب صناعي اتفجات وقلتلي ايه دا قلتله دا الي هتنيكي بيه خلود قلتلي حاضر وقلتله مش هتقيس القمصان ودخلت لبست قميس اسود انا لما شفته بيه مقدرتش امسك نفسي وهجمت عليه بوس واحضان واشتلته وعمل احلي واحد معاها وانته اليوم..
وهنا انتا الجزء الأول.


الجزء الثاني من قصة انا وشرفي..

وصلنا في الجزء الاول لما اختي ساره لبست قميص من الي جبته له وعملت احلي دور نياكه ونمنا سوي وتاني يوم صحيت لقيت اختي نيمه جنبي وزبي واقف قمت بله ودخلته في طيزه براحه وبدات انيكه وهيا نيمه لحد ما بدات تفوق وطلع منه احلي اااااه ااااام اااام ولما فاقت قمت قلبه علي وشه ورافع طيزه لفوق وقعت ارزع فيه وهيااا ااااه ااااي ااام براحه يا حبيبي ااااي مش كدا انا لس صحيه ااااه اااام قم مطلع زبي من طيزه وقلتله بلاش احسن وعملت نفسي زعلان لقيته قلتلي اسفه كمل زي منتا عاوز قلتله بعد ايه قلتلي خلاص اسفه بجد مش هطلب هقطعك تاني قلتله اكيد قلتلي ايون وقمت راجع وراشق زبي في طيزه مرا واحه وقعت ارزع فيه وهيا قعدت تصوت ااااااه اااامم ااااي طيزي ااااه وانا ولا انا هنا وشغال رزع وبلعب في كسه لحد مجابت عسله وانا جبت في طيزه وترميت علي ضهري ولقيته جت عليا وحضنتني وقلتله اسف علي العنف بس انا مبقدرش امسك نفسي .. اختي ولا يهمك يا حبيبي انا خلاص اخت عليه يالي قوم خد شور يكون الفطار خلص قلتله حاضر وقمت رايح علي الحمام واخت شور وطلعت فطرت انا وهياا ولقيته بتقول خلود جايه النهرض قلتله تمام زي ما قلتلك لما ادخل عليكم انتي الي تكوني فقه وبتنكيه اختي.. حاضر بس اشمعنا.. انا عشان ميكنش في قدمه مفر والموضوع يخلص بسرعه.. وخدي الحبايه دي ابقي دوبيه في كباية عصير ليه وخليه تشربه دي هتخليه تهيج بسرعه معاكي وتسخن.. اختي. حاضر وعدي الصبح وجيه الليل وجت خلود واختي راحت فتحت له ودخلت وسلمت عليه ودخلم الاوضه البت خلود طلعت فرصه صدره كبير طيزه مدوره وبيض لبن وشعره اصفر انا كنت علي اخري وعاوز اخش افرتكه بس مسكت نفسي ومعداش كتير ولقي اختي خرجت من الغرفه ورجعت ومعه العصير وبصتلي وضحكت وانا قلت نص ساعه زي ما متفق مع اختي ودخل عليهم وقمت رافع حبايه فياجرا قبل مدخلهم بي ١٠ دقائق وعدي الوقت وقمت مقرب لباب غرفتهم سمعت صوت اهااات اااه ااي قلت حلو قوي وقمت فاتح وداخل عليهم الغرفه اختي شفتني وعملت نفسه خيفه ولقيت خلود نيم ملط علي بطنه واختي لبس الذب وبتنيك فيه وخلود قامت لف ورا اختي وخيفه ومرعوبه انا.. ايه دا الي انا شيفه دا اختي. انا هفهمك بس براحه.. ومنغير متتعصب.. انا. هتفهميني ايه سيبني مرمي تحت طب قلولي اجي انبسط معاكم. ونمتع بعض اختي طيب احنا فيه تعالي انبسط معانه. خلود برقت لاختي وخبطيته علي كتفها اختي. ايه مش احسن ما يضربني او يفضحنه.. خلود سكتت. وانا قربت قعت جب اختي واختي قامت خلعتني البنطلون كان زبي علي اخره ونزلت تمص فيه وندهت لخلود ونزلت معه تمص فيه وهيا مصدومة ومش مستوعبه انا قمت شادد اختي من شعره وقربته مني وقعت ابوس فيه وامص في صدرها وخلود بتمص زبي ورفعت اختي علي وشي وقعت الحس كسه بلساني وامص فيه اختي.. اه ااااه ااااي اااام. وانا بمص لقيت الي بتاكل في زبي اكل ببص لقيته خلود نزل في مص جامد ببص لاختي وابتسمت وانا ضحكت بصوت واطي لان فهمت ان الحبايه بدات تشتغل معه وقمت قايم ومنيم اختي علي ضهرها ورفعت رجليه ورحت راشق زبي في طيزه وقعت ارزع فيه ومش عاتي اهتمام ل خلود وهيا قعد علي الارض بتاكل في نفسه واختي. اااااه اااااي ااااه كمان يا حبيبي ااااه كمان وعد ١٠ دقائق علي الوضع دا واختي جابت عسله وندهت علي خلود وقلتله تعالي وهيا ما صدقت وجت جري وقلتله مصي عسل ساره وفعلن نزلت تشرب عسل اختي وانا بنيك في طيز اختي وقمت مطلع زبي علي كس اختي وقلتله ميه يا لبوه خلود قامت مسكه ومدحله في بقه وعدت تمص فيه وتجنبتالشتيمه ولا كانه سمعه لان الحبايه بتاكل في كسه طيزه واختي مستغربه من سكوت خلو وانا بشتمه بس مستمتعه وقمت شايل زبي من بقه ورشق في طيز اختي تاني اختي.. اااااه ااااي ااامم يا حبيبي كمان اااي اااه وقمت قايل لخلود اطلعي نامي علي بطنك عشان دورك جه يالبوه اني اشرمطك.. وفعلن طلعت ونامت علي بطنه ورفعت طيزه لفوق وقعت اضرب فيه وتفيت علي فتحته وقمت مقرب راس ذبي من فتحت طيزه وراشقه مار واحده هيا شهقت حسيت ان روحه طلعت وبقت تصوت اااااه اااااي ااااه ااااااه طلعه بيعورني ااااه اااه ونا عمال اضرب في طيزه وبرزع فيه واختي جت قعدت تبوس فياا وقلتله روخي افتحي كسك وقدامه وخليه تلحسلك وخلود.. طالع منه اااااااي اااااه هموت ااااي براحه اااام خليه ينيكني براحه يا ساره ااااه اااه. مش قادره.ااام راحت اختي وعملت زي ما انا قلتله ولاكن خلود كانت مش راديه وانا قمت ضربه وبرزع فيه وبقله مصي كس ستك يا شرموطه يا بنت اللبوه وهيا خافت وشورت الاختي.. قامت شده من شعره وقربت علي كسه وفضلت تمصله وانا جبت الفون وصورته كام صوره من غير مخدت باله وقمت قايه وقلبه علي ضهرها وقلتله اليوم هيكون دخلتك يا لبوه وهيا في عالم تاني ونزلت الحس كسه وابله لقيته غرقان عسل وقلت لاختي روحي هاتي فوطه وتعالي اختي بصتلي وكانت عوز تقلي بلاش زعقت فيه راحت جابت فوط وفرته تحت طيز خلود ورفعت رجليه ووقمت شايل اختي ومقعده فوق خلود كسه فوق وش خلود تلحس فيه وقربت اختي وشه من زبي تمص فيه ومسكتلي كس صحبته وبتفتحولي بأديه وانا قربت زبي من كس خلود وخلو ذي ما تكون رجعله وعيه وقالت لا لا بلاش عشان خطري لا بلاش وانا مسمعش صوتك يا لبوه ولا نفس وبدات ادخل زبي واحد واحده لحد ما دخل نصه.. خلود. ااااه اااااه ااااااي لا ااااااااه اااااااااااااه مش قادره زبك كبير شيله وانا فضلت انيك براحه بنص زبي ومرا وحده رشقته كامل فيه خلود.. ااااااااااااااه حرام عليك هتموتني اااااااه ااااي ااااااااه اااام وفضلت انيك فيه وقمت مطلع زبي اتفجات وملقتش عليه ددمم قلتله مي الي فتحك يا شرموطه واختي اتفجات من صحبه انه مفتوحة وقلتله مين فيحك يا لبوه خلود.. اخوياا.. انا قلت طب اذاي كسك ديق كدا هوا فتحك بصبعه ههههههه
اختي هههههههه يمكن زبه قد صبعه هههههه. خلود ايون زبه صغير لانه لس ١٦ سنه.. انا طيب مش موضعنه وقمت قايم وشايل خلود في حضني واقف بيه وجت اختي من وره ومسكت زبي وحطيته في كس صحبته وبدات انيك فيه وابوس فيه وهيا اتجاوبت معايه وبدات تعبط فيا جامد وفجأه لقيت اختي جايه ولبس زب الصناعي وجت قدامي ورشقت زبه في طيز خلود الي صوتت.. ااااااه ااااااي اااايه دا شليه يا ساره اااااه لا كدا هموت منكم شليه عشان خطري اااااه اختي.. انتي تخرصي خالص يا لبوه وضربته علي طيزه وانا ابتسمت لاختي وعجبتني وقمت نايم علي ضهري وخلود فوقي وزبي في كسه وساره وقف ورا ورشق زبه في طيز خلود وعملين ننيك فيه.. وخلود.. ااااه اااام اااااااااه ااااااه طب براحه ومعداش كتير ولقيت خلود يها الي بتطتنط فوقي وبتقول كمااان اااامم ااااممم ااااااي اااااه اختي عجبك يا لبوه الوض دا.. خلود ايوه اااااه كمان يا قلبي ااااه انا عوزاكم تعشروني.. ااااه وانا زبي خلاص هينفجر وقمت حضنه جامد وراشق زبي لاخر كسه ومفضي فيه كميت لبن محترمه وختي جت وخلعت الزب الي لبسه وجت فوق وشي وقدام وش خلود وحابت عسله وانا وخلود قعدن نلحس فيه وقمت شايل خلود وقلتله تعالي نستحمي واختي كان خرجت وراحد الحمام وشتلت خلود وهيا حضناني وبتقولي انتا فشختني وعشرتني انا من النهرض مراتك وقامت تبوسني وانا فرحان بفرحته ودخلت الحمام ونيمته في البانيه وفتحت المايه ولقيته مسك زبي وبتلعب فيه وبتقلي دا الي قطعني وبتبوس انا لقيت زبي بيقوم زي ما يكون اخد قبلة الحياة ههه وقلت له صحتيه ليه استحملي بق هياا قام تاني ليه انا مش قادره انده لساره هيا الي تريحك انا مش قادره انا انا هتعرفيني انيك مين ومنكش مين يا لبوه وقمت نازل في البانيو ورافع رجليه وراشق زبي في كسه وقعت ارزع في وهياا اااااااه اااام ااااه ااااااه اااي براحه طيب انا اخرسي يا بنت الشرموطه ولقيت ساره جت علي صوت اللبوه وكانت ملط بتقله كنت لس هعمل حمام بس الظاهر انك اول بيه تعالي يا لبوه.. خلود.. ااااااه براحه يا خالد اااااااه كسي معتش مستحمل اختي ضربته بالقلم وقالت له دا سيدك خالد من النهرض فهم.. خلوض حاضر ااااه براحه يا سيدي ااالااااااه الا لا ااااه ممم لقيت اختي وقفت فوق وش خلود وقربت كسه من بق خلود وبتقله اشربي وانا اخليه يوقف وقامت عمل حمام مياه في بق خلود مش عرف تفلت ولا تشيل بقه كانت اختي مكتف رسه وبتجيب مياه في بقه وانا متفاجئ من المنظر وهموت من الهيجان وعمال ارزه واختي خلصت وقالت له ابلعي حمام ستك يا شرموطه وخلود بلعت كل المايه الي نزلت من اختي. خلود.. خلي سيدي يوقف عشان خطري يا ستي معتش قادره اااااااه لقيت اختب بتفنس فوق خلود وبترفعلي طيزها وبتقلي ارحم الشرموطه دي عشان خطري يا حبيبي. وانا كبرت اختي قدام صحبته وقلتله بعد يومين يا لبوه تجبيلي اخوكي عشا احولهولك مره فهم خلود اااااه حاضر حاضر ااااااه بس شيله عشا خطري انا دا عشان خاطر ستك ساره وشلته زبي من كسه هيا اااااح اااح اااح نار ااااه ااااه وقمت رشقته في طيز اختي. لقيت اختي ااااااااه ااااه كمان يا حبيبي اااااه ارزع كمان اااااه لحد ما قلت خلاص قرب اجيب ااااه اختي استنا وقامت لفه وفضلت تمص في زبي لحد ما جبت في بقه ولقيته قربت من خلود وتفت لبني في بق خلود وخلود بلعتهم من غير متتكلم ااااه علي المنظر اااه

الجزء الثالث من قصة انا وشرفي..

بعد ما خلصنه نياكه وطلعنه من الحمام الوقت اتاخر وخلود قالت هتمشي لاكن انا.. تعالي عوزك في موضوع قبل متمشي قالتلي حاضر جايه وجاتلي جري وبتقلي نعم قلتله اخوكي ميوله ايه قلتلي معرفش قلت في علاقه بينك وبينه قالتلي لعب وتقفيش بس انا طيب بسي بكره بتلعبي معه ذي العاده ولما يسخن ويهيج ابداي مشي ايدك علي طيزه وبالاخص حوالي فتحت طيزه ولو سكت ابداي دخلي صباعك في طيزه ولو كمل ولقتيه بيحس بي متعه نكيه بايدك.. خلود.. طيب وهنستفيد ايه.. انا.. اي وقت احب انيكك في هنيكك اني وهوا وهوا هيبق خاتم في صباعك انتي وميعرفش يرفع صوته عليكي لقيته فرحت من كلامي وقالتلي حاضر هعمل الي قلتلي عليه.. انا.. وبقي بلغي ستك ساره بالي حصل وضربته علي طيزه وبسته علي الواقف .. خلود ااااه حاضر
ساره.. يالي يا لبوه روحي قبل ما الشرموطه امك تقلق.. خلود مشت وانا رحت غرفتي وبعده بي ربع ساعه شفت احلي عروسه دخلي عليه باحلي قميص نوم وجت نامت جنبي.. انا. شكلك هتموتيني انا معتش قادر.. اختي.. هههههه ولا انا عت قادره مش هنعمل حاجه النهارده عشان صحتك يا حبيبي بس عوز اعرف ليه انت عاوز تنيك الخول اخو خلود.. انا عشان اكسر عينه ونيك امه.. اختي.. وانا قصرت في ايه عشان تبصلهم.. ولقته زعلت .. انا يا حبيبتي انتي ست البنات وهتبقي ستهم هخليكي ملكه كلهم تحت رجلك وانتي ستهم فهمتي اختي فرحت قلتلها بس عجبتيني وانتي بتهيني اللبوه صحبتك.. اختي.. لانه بتحب كدا تبق مكسور عينه وانا حبيت الدور بتاعي اني ابق سته انا.. امم عشان كدا كنتش بترد عليا الشتمه.. اختي ايون.. طيب يالي ننام بق.. اختي بس عوز منك طلب انا اي هوا.. عوزاك تفتحني من كسي .. كنت بموت وانتا بتنيك الشرموطه خلود من كسه وانا لا.. انا حاضر بكرا الي نفسك فيه بيكون وقامت بيساني ونمنا وتاني يوم صحيت علي واحد بتمص زبي ولقيته ساره. اختي انا... ااااه ااام طب تعالي بق.. اختي ههههه ايو كدا عوزاك تفشخني
انا.. قمت قلبه علي وشه ورفعت تيظه وبليت فتحت طيزه ورشقت زبي كله وقعت ارزع فيه.. اختي ااااااه ااااااااام كمان يا حبيبي ااااه اااااام اااي اااييي ااام كمان اجمد ااااه.. انا.. خدي يا لبوه.. اختي ااااه انا لبوه وشرموط ليك يا حبيبي اااه كمان اااااااااه ااااااييي اااام. وقمت جايب لبني في طيزه اختي.. اححح ااااح ااااممم سخن اوي اااااه جميل اااااوي اااااح.. وقمت قايم من عليه وهيا لفت فضلت تمص في زبي لحد ما نضفيته ودخلت الحمام اخت دوش كانت جهزت الفطار واحنا بنفتر اختي تلفونه رن كانت خلو د وكلمت اختي ولقيت اختي بتقولي اللبوه بتقولك عملت الي قلتله عليه والخول اخوه طلع بيستجيب وجاب لبنه لما دخلت صباعين في طيزه اناا.. كويس اوي خليه تجيبه وتجي كانه بيوصله وانا هتعامل وقفلت اختي التلفون وقلتلي هتعمل ايه قلتله نس الحبايه الي اخته خده هوا هيخده اختي ههههه مش سهل يا مان هههه.. انا انتي الي هتفتحي طيزه بزبك الصناعي.. اختي اااه دا انا هفشخه لانه كان بيرزل عليه ومعداش كتير ولقينه عربيه دخلت الفيله كانت خلود واخوه. فادي كان طالع لاخته ابيض وطيزه كبيره ومدور نزلم سلمت عليهم وسلمت علي فادي ودخلني وقعدم في الصالي وانا شورت لاختي هيا فهمتني وراحت جابت العصير وجت والكل شرب واستنيت ١٠ دقائق لحد ما المفعول يشتغل وكانت خلود متوتره انا رحت قعت جنبه وقعت امشي ايدي علي رجليه وجنب كسه علي سبيل الهزار قدام اخوه الي لمحني ولقيته هاج وزبه بان وقمت واخد خلود وقلتله عوزك في كلمه فوق ممكن بعد ازنك يا فادي.. قال اتفضل وخت خلود ودخلت الغرفه وهوا عينه هتنقلع ليناا وكنت مفهم اختي تعمل ايه تهيجه اكتر وانا دخلت انا وخلود وقفلت الباب علينااا وقلت انزلي يا لبوه مصلي زبي.. خلود بس اخوياا بره.. انا الخول دا هاج عليكي لما لمست كسك ومشغليش بالك ستك هتتعامل معه انزلي.. هيا حاضر..
وطلعت زبي وقعدت تمص فيه ولحد ما بق حديد وقمت مخلعه هدمه ملط ورفعه وراشق زبي في كسه الي كان كله عسل وقعت ارزع فيه وهيا كتم صوته عشان اخوه انا قمت ضربه وقلتله ارفعي صوتك يا لبوه عاوزك تسمعي الخول الي بره.. خلود اااااااه اااااممم لا لا براااحه بيعور اااااام ااااااه ااااه وانا نازل رزع اختي برا قعد جنب فادي وبتحسس عليه وبتمشي اديه علي زبه الصغير من فوق البنطلون وهوا سامع صوت اخته وهياا طالع منه ااااهاااات اااه فادي.. هو ايه الصوت دا.. اختي تعالي نشوف ايه الصوت دا.. وراحم جين وفتحين الباب بشويش ولمحوني وانا ماسك خلود وعمل ارزع فيه بزبي وهوا مستحملش المنظر وجاب لبنه في البنطلون واختي اخدت باله وقالتله خش تعالي يا خول جبت لبنك علي اختك اللبوه وهيا بتتناك وراحت شده وومدخله الاوضه معانه وانا ولا شاغل بالي بيه وعمال ارزع في كس اخته الي تحتي خلود.. ااااه فادي حبيبي اااااااه ااااي انبسط مع ساره اااااي اااه براحه.. هوا الهيجان بان عليه من تاني اختي.. قامت مسكه ومخلعه وقعد تلعب في زبه الصغير وقلتله بتعرف تمص هز راسه بنعم.. وقامت اختي خلع هدومه وقعد علي الكورسي وفشخ رجليه ومسكته من شعره وخليته يلحس كسه ويبوس رجليه اختي.. يا حتت كلب انا من النهرض ستك الي اقلك عليه تنفزه بالحرف يا خول فاهم.. فادي.. حاضر.. وبدا يلحس كس اختي .. اممم مصك حلو ااممم وعشان كدا انا هكفاكوقامت مسكه من شعرف وقلتله افتح بقق وتفت فيه وقلتله ابلعهم وفعلن بلعهم قالت له عجبك منظر الشرموطه اختك كدا وسيدك بيفشخ عرضك وشرفك خلود.. اااااااه اااااي ااااااه براحه عشان خطري يا حبيبي ااااا زبك بيعورني اااااااه ااااي.. فادي هز دماغهاختي يالي عشان تبق زيه ووراحت منيمع علي السرير وقلبه علي وشه جنب اخته ورفعه طيزه وبتبعبصه ووهوا بدا ااااه اااي اختي خليك كدا يا عرص هروح ورجعلك متتحركش وراحت جابت الزب الصناعي ولبسته ورجعت وبليته فزلين وبلت فتحت طيزه وبدات تدخله وتنيك فيه.. فادي اااااااه ااااي براحه بيعور اااهاااا وانا ماسك خلود وقلبته وطلعت زبي ودخلته في بقه تمص فيه واختي دخلت زبه كله في طيز فادي وبتحركه بي بطء وانا سخنت وقمت قايل لاخته اللبوه اقفلي بق اخوكي بي كسك وشورت لاختي تخرج زبه من طيزه وقمت واقف وره وحاشر زبي في مره واحده هوا فضل يفلفس مني بس اخته واختي كانم مكتفينه وانا عمال ارزع فيه طيزه لحد ما جابت ددمم وخلود وساره مكتفينه لحد ما هدي وشورتلهم يسبوه وهوا اااااااه ااااااي طلعه عورني ااااه ااايه.. انا.. مسمعش صوتك يا عرص فاهم وقمت ضربه علي طيزه واختي جت بي زبه تنيك خلود وتنيكه وانا ماسك طيز فادي وبرزع فيه وهوا واخته طاله منهم ااااااااه ااااااام ااااي اااااه قربت من ودنه عجبك النياكع يا خول هوا اااااه ايون كمل اجمد ااااي اااااه ارزع كمان ااااهه ااااااه قلتله عاوز انيك الشرموطه امك عندك مانع.. فادي ااااه لا افشخه ااااااي كمان اااااه.. اختي ههههه عاوز تشوف امك وهيا بتتركب ولا لا يا عرص هههعهه خلود ااااه دا بق ديوث علي اخته مهيبقاش عرص علي امه هههههههه.. فادي اااااه ايوه عاوز اشوفه وهيا بتتناك اااااه قدامي اااه اااه انا خلاص هجيب ااااااه وقمت مليه لبن ولقيته جاب لبنه وقمت رحت الحمام اخت دوش ورجعت لقيت اختي وخلود مسكين فادي بينيك فيه وبصيت لاختي لقيته مبسوطه وهيا بتنيك في فادي وبتنيك في خلود مسيطره عليهم
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Star55, hani2022, medo39 و 26 آخرين
احبتي إخوتي أخواتي @ناقد فني هذه قصة راجعوها وعلقو عليها وبعدها جاوبوني عن التالي
ما البادئة الصحيحة لها
وما المكان الأنسب لها
 
  • عجبني
التفاعلات: الحالم10
هلا هلا بالحبايب ايه الاخبار عارف اني منزلتش قصص بقالي مده بس بتتعوض..
.. قصة النهرده.. بعنوان.. انا وشرفي..
انا اسمي. خالد. ٢٤ سنه
اختي ساره .. ١٨ سنه جسمه جميل ومتناسق مع بعضه
ابي. وامي متوفين في حادث من ٣ سنين
حلتنا المديه كويسه ابي كان عنده شركه عقارات شراكه مع عمي.. المهم انا ساكن في فيلا انا واختي ساره لحالنا وبيجلنه كل شهر مبلغ محترم من الشركه..

انا ذي اي شاب بتفرج علي افلام وبدخل مواقع سكس وعايش حياتي.. المهم بدأت قصتي لما كنت بقلب في المواقع ولقيت افلام محارم بين اخ واخته
السراحه تشديد للموضوع ودخلت اتصفح وتفرج وطلعت زبي وقعت العب فيه وانا بتخيل اختي في دماغي مكان الي في الفيديو وانا في عالم تاني ونسيت ان باب غرفتي مفتوح ولقيت اختي وقفه وبتتفرج علياا لحد ما اخت بالي من الموقف ودريت نفسي وهيا طلعت تجري علي غرفته وانا مش عارف اعمل ايه رحت الحمام واخت شور وانا بفكر اعمل ايه بعد ما خلصت لبست وطلعت ورحت علي غرفة اختي وخبط وقلتلي ادخل المهم دخلت وكنت محرج من نفسي قلتله ممكن نتكلم .. اختي اتفضل في ايه. انا. في الي حصل من شويه بعتزر نسيت الباب مفتوح.. اختي. انا الي اسفه انا اقتحمت خصوصيتك
انا.. ولا يهمك المهم مش مديق من الي شفتيه.. اختي. لا انتا شب واكيد انتا بتمر بفترة مراهق.. انا. ههههههه ايه الكلام الكبير دا.. اختي. هههه امال انتا فاكر ايه .. وقلبنا الموضوع هزار وضحك.. انا. طب مانتي في في سن المراهقة برد وكيد بتتفرجي علي افلام زيي اختي اتكسفت مني ووشه احمر. انا ايه رايك نتفرج سوه .. اختي. انتا بتقول ايه لا طبعن.. انا ليه بس ما انا وانتي بنتفرج بس منفردين ليه منبقاش مع بعض واحنا بنتفرج.. اختي. بس اتكسف وانتا معايه.. انا. انا هشيل الكسوف دا بس استني لحظ وقمت رايح جايب الفون وموصله بالشاشة الي في غرفة اختي وقمت فاتح الموقع ومشغل فيديو بين اخت وأخوه وهيا مصدومه من جرأتي وقمت رايح قعدع علي السرير جنبه وقلتله دا فلم ذي اي فلم عادي احنا بقينه في ذمن متقدم ومعتش فيه مكان للكسوف والخجل وقمت مشغل الفيديو وبدات اتفرج وهيا جنبي ومعداش ١٠ دقايق وببس عليه لقيته بتتفرج ومنسجمه وانا الفلم هيجني وبدات العب في زبي من فوق الشورت وشويه ودخلت ايدي تحت الشورت ومسكت زبي وقعت العب فيه وهيا لحظت دا وتكسفت وانا.. اتعملي ولا كاني موجود زي ما انتي شيفاني كدا وقمت مطلع زبي بر الشورت وقعت العب فيه اختي لما شفيته اتصدمت زبي حجمه ٢٠ سم وشويه مركزتش معه وسبته وركزت مع الفيديو وهيا لما لقتني مش مركز معه بدات تلعب في صدرها وشويه واديها نزلت تلعب في كسه من فوق الهدوم ووشويه نزلت اديها تحت البنطلون وبدات تلعب في كسه مباشر ومعداش ١٠ دقائق ولقيته سايح وفي دنيا تاني قلتله ايه رايك نلعب لبعض هيا فضلت سكته ومش بتقول حرف عرف انه موفق وقمت مقرب منه وحاطط ايدي علي اديه الي علي كسه وقربت وشي من وشه وخته في بوسه من خده وبدات الحس واعضعض في ودانه علي خفيف وهيه في عالم تاني وشلت اديه من تحت ايدي وحطيته علي زبي ورحعت العب في كسه وهيا بدات تلعب في زبي وقعت العب في صدره وامص فيه ونزلت عند كسه وخلعته البنطلون والكلوت ونزلت الحس في كسه ولقيته بترتعش وبتنزل ميته في بقي كان طعمه حلو.. انا.. انتي نزلتي ولس انا. اختي.. اعمل ايه .. انا مصلي ذي ما مصتلك وقمت مسكه من دماغه ومقربه لزبي ومدتلهش فرصه ترد ودخلته في بقه وبدات هيا تمصلي وانا بلعب في طيزه من فوق لحد ما زبي بق حديد قمت مرجعه ونزلت الحس كسه وهيا مسكاني من شعري وبتضغط وطالع منه.. اااااه اااه ااي اااامممم اااممم.. وقمت منزل ايدي علي طيزه وبدهت ابل صباعي واحاول ادخله في طيزه.. وهيا ولا هيا هنا ااااه ااااامممم ولحد مدخل صباعي كله بس اتفجات انه دخل بسهوله وحولت ادخل التاني دخل برد قمت منيمه علي بطنه وجبت فزلين وحاطط علي زبي وعلي فتحت طيزه وبدات ادخله لحد مدخل راسه. اختي.. اااااه ااااه اااي اااي براحه يا خالد ااااه ااام براحه..
وانا مش قادر امسك نفسي وقمت رشقه مره واحده هيا صوت اهااااه اااااه اااه اااااااه لا طلعه طلعه ااااه اااااي وانا بدات انيك فيه بعنف وقربت من رسه وقلتله من الي فتحك يا لبوه ودي اول مرا اشتمه اختي.. انا مش لبوه انا كنت بلعب انا وصحبتي خلود اااااه ااااه ااا براحه بيوحعني ااااي وانا شغال رزع فيه وقلتله وخلود مفتوح من طيزه زيك يا لبوه.. اختي ااااه ااااممم ايون انا الي فتحتها وهيا فتحتني ااااه برااحه براااحه عشا خطري اااه ااه ااام.. انا.. انا عاوز انيك خلود تسعديني انيكه وقعت ارزع فيه اختي.. ااااه اااااه حاضر هسعدك بس براحه اااي .. انا.. ااااه انا هجيب تحبي اجيب فين .. هيا في طيزي.. انا ااااه خدي يا لبوه اااه وقمت مرمي علي ضهري وهيا بدات تعيط انا سحبته لحضني وبدات ارضيها لحد بقت تمام.. اختي. انتا عورتني في طيزي انا اشتلته ودخلته الحمام ونزلته في البانيو واستحميني سوا وخرجنا وقلتله من هنا ورايح هتنامي في غرفني اختي.. حاضر بس هسعدك اذاي بنسب لخلود.. انا. تجبيه هنا وتهيجيه وتلعبله وانا هدخل عليكم بس بشرط يكون انتي الي نيم فوقه وبتنكيه في طيزه تمام.. اختي ماشي بس انا هنيكه بي ايه احنا كنا بنلعب لبعض بي خيار قلتله سهل بتصرف وقمت داخل علي موقع وطالب زب صناعي حجمه اقل من حجم زبي بشويه ومفييش ٨ ساعات ولقيت المندوب قدام الفيلا وخت منه الطرد ودخلت لاختي الغرفه وقلتله اتفضلي قلتله هديها هيا فرحت قوي وبدات تفتح الصندوق لحد ملقت قدمه قمصان نوم بتاعت ليلة الدخلة فرحت بيهم وحضنتني ولقت زب صناعي اتفجات وقلتلي ايه دا قلتله دا الي هتنيكي بيه خلود قلتلي حاضر وقلتله مش هتقيس القمصان ودخلت لبست قميس اسود انا لما شفته بيه مقدرتش امسك نفسي وهجمت عليه بوس واحضان واشتلته وعمل احلي واحد معاها وانته اليوم..
وهنا انتا الجزء الأول.
الكلام م مظبوط فيها
اخطاء كتير
ياريت تحسن بعد كده
 
  • عجبني
التفاعلات: mido tito
الجزء الثاني يوضع هنا
 
كمل وماتتاخر
 
هو انا لوحدي اللى واخد بالى ولا اى يا جماعه.... القصه دي قديمه على فكره وهينيك اخو البت وبعدها الواد هيمشي ويشتغل بعيد تقريبا بس هو شايل أمه من الموضوع وسايب نفس اسم البطل والبنتين واسم الواد كمان
 
هو انا لوحدي اللى واخد بالى ولا اى يا جماعه.... القصه دي قديمه على فكره وهينيك اخو البت وبعدها الواد هيمشي ويشتغل بعيد تقريبا بس هو شايل أمه من الموضوع وسايب نفس اسم البطل والبنتين واسم الواد كمان
الاقتباس من القصص معناه انهم رغم قرائتهم لقصصنا محدش قادر يبدع
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامدة كمل
 
كمل يافنان قصه جميله متتاخرش علينا تحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: Khaled Badawy
هلا هلا بالحبايب ايه الاخبار عارف اني منزلتش قصص بقالي مده بس بتتعوض..
.. قصة النهرده.. بعنوان.. انا وشرفي..
انا اسمي. خالد. ٢٤ سنه
اختي ساره .. ١٨ سنه جسمه جميل ومتناسق مع بعضه
ابي. وامي متوفين في حادث من ٣ سنين
حلتنا المديه كويسه ابي كان عنده شركه عقارات شراكه مع عمي.. المهم انا ساكن في فيلا انا واختي ساره لحالنا وبيجلنه كل شهر مبلغ محترم من الشركه..

انا ذي اي شاب بتفرج علي افلام وبدخل مواقع سكس وعايش حياتي.. المهم بدأت قصتي لما كنت بقلب في المواقع ولقيت افلام محارم بين اخ واخته
السراحه تشديد للموضوع ودخلت اتصفح وتفرج وطلعت زبي وقعت العب فيه وانا بتخيل اختي في دماغي مكان الي في الفيديو وانا في عالم تاني ونسيت ان باب غرفتي مفتوح ولقيت اختي وقفه وبتتفرج علياا لحد ما اخت بالي من الموقف ودريت نفسي وهيا طلعت تجري علي غرفته وانا مش عارف اعمل ايه رحت الحمام واخت شور وانا بفكر اعمل ايه بعد ما خلصت لبست وطلعت ورحت علي غرفة اختي وخبط وقلتلي ادخل المهم دخلت وكنت محرج من نفسي قلتله ممكن نتكلم .. اختي اتفضل في ايه. انا. في الي حصل من شويه بعتزر نسيت الباب مفتوح.. اختي. انا الي اسفه انا اقتحمت خصوصيتك
انا.. ولا يهمك المهم مش مديق من الي شفتيه.. اختي. لا انتا شب واكيد انتا بتمر بفترة مراهق.. انا. ههههههه ايه الكلام الكبير دا.. اختي. هههه امال انتا فاكر ايه .. وقلبنا الموضوع هزار وضحك.. انا. طب مانتي في في سن المراهقة برد وكيد بتتفرجي علي افلام زيي اختي اتكسفت مني ووشه احمر. انا ايه رايك نتفرج سوه .. اختي. انتا بتقول ايه لا طبعن.. انا ليه بس ما انا وانتي بنتفرج بس منفردين ليه منبقاش مع بعض واحنا بنتفرج.. اختي. بس اتكسف وانتا معايه.. انا. انا هشيل الكسوف دا بس استني لحظ وقمت رايح جايب الفون وموصله بالشاشة الي في غرفة اختي وقمت فاتح الموقع ومشغل فيديو بين اخت وأخوه وهيا مصدومه من جرأتي وقمت رايح قعدع علي السرير جنبه وقلتله دا فلم ذي اي فلم عادي احنا بقينه في ذمن متقدم ومعتش فيه مكان للكسوف والخجل وقمت مشغل الفيديو وبدات اتفرج وهيا جنبي ومعداش ١٠ دقايق وببس عليه لقيته بتتفرج ومنسجمه وانا الفلم هيجني وبدات العب في زبي من فوق الشورت وشويه ودخلت ايدي تحت الشورت ومسكت زبي وقعت العب فيه وهيا لحظت دا وتكسفت وانا.. اتعملي ولا كاني موجود زي ما انتي شيفاني كدا وقمت مطلع زبي بر الشورت وقعت العب فيه اختي لما شفيته اتصدمت زبي حجمه ٢٠ سم وشويه مركزتش معه وسبته وركزت مع الفيديو وهيا لما لقتني مش مركز معه بدات تلعب في صدرها وشويه واديها نزلت تلعب في كسه من فوق الهدوم ووشويه نزلت اديها تحت البنطلون وبدات تلعب في كسه مباشر ومعداش ١٠ دقائق ولقيته سايح وفي دنيا تاني قلتله ايه رايك نلعب لبعض هيا فضلت سكته ومش بتقول حرف عرف انه موفق وقمت مقرب منه وحاطط ايدي علي اديه الي علي كسه وقربت وشي من وشه وخته في بوسه من خده وبدات الحس واعضعض في ودانه علي خفيف وهيه في عالم تاني وشلت اديه من تحت ايدي وحطيته علي زبي ورحعت العب في كسه وهيا بدات تلعب في زبي وقعت العب في صدره وامص فيه ونزلت عند كسه وخلعته البنطلون والكلوت ونزلت الحس في كسه ولقيته بترتعش وبتنزل ميته في بقي كان طعمه حلو.. انا.. انتي نزلتي ولس انا. اختي.. اعمل ايه .. انا مصلي ذي ما مصتلك وقمت مسكه من دماغه ومقربه لزبي ومدتلهش فرصه ترد ودخلته في بقه وبدات هيا تمصلي وانا بلعب في طيزه من فوق لحد ما زبي بق حديد قمت مرجعه ونزلت الحس كسه وهيا مسكاني من شعري وبتضغط وطالع منه.. اااااه اااه ااي اااامممم اااممم.. وقمت منزل ايدي علي طيزه وبدهت ابل صباعي واحاول ادخله في طيزه.. وهيا ولا هيا هنا ااااه ااااامممم ولحد مدخل صباعي كله بس اتفجات انه دخل بسهوله وحولت ادخل التاني دخل برد قمت منيمه علي بطنه وجبت فزلين وحاطط علي زبي وعلي فتحت طيزه وبدات ادخله لحد مدخل راسه. اختي.. اااااه ااااه اااي اااي براحه يا خالد ااااه ااام براحه..
وانا مش قادر امسك نفسي وقمت رشقه مره واحده هيا صوت اهااااه اااااه اااه اااااااه لا طلعه طلعه ااااه اااااي وانا بدات انيك فيه بعنف وقربت من رسه وقلتله من الي فتحك يا لبوه ودي اول مرا اشتمه اختي.. انا مش لبوه انا كنت بلعب انا وصحبتي خلود اااااه ااااه ااا براحه بيوحعني ااااي وانا شغال رزع فيه وقلتله وخلود مفتوح من طيزه زيك يا لبوه.. اختي ااااه ااااممم ايون انا الي فتحتها وهيا فتحتني ااااه برااحه براااحه عشا خطري اااه ااه ااام.. انا.. انا عاوز انيك خلود تسعديني انيكه وقعت ارزع فيه اختي.. ااااه اااااه حاضر هسعدك بس براحه اااي .. انا.. ااااه انا هجيب تحبي اجيب فين .. هيا في طيزي.. انا ااااه خدي يا لبوه اااه وقمت مرمي علي ضهري وهيا بدات تعيط انا سحبته لحضني وبدات ارضيها لحد بقت تمام.. اختي. انتا عورتني في طيزي انا اشتلته ودخلته الحمام ونزلته في البانيو واستحميني سوا وخرجنا وقلتله من هنا ورايح هتنامي في غرفني اختي.. حاضر بس هسعدك اذاي بنسب لخلود.. انا. تجبيه هنا وتهيجيه وتلعبله وانا هدخل عليكم بس بشرط يكون انتي الي نيم فوقه وبتنكيه في طيزه تمام.. اختي ماشي بس انا هنيكه بي ايه احنا كنا بنلعب لبعض بي خيار قلتله سهل بتصرف وقمت داخل علي موقع وطالب زب صناعي حجمه اقل من حجم زبي بشويه ومفييش ٨ ساعات ولقيت المندوب قدام الفيلا وخت منه الطرد ودخلت لاختي الغرفه وقلتله اتفضلي قلتله هديها هيا فرحت قوي وبدات تفتح الصندوق لحد ملقت قدمه قمصان نوم بتاعت ليلة الدخلة فرحت بيهم وحضنتني ولقت زب صناعي اتفجات وقلتلي ايه دا قلتله دا الي هتنيكي بيه خلود قلتلي حاضر وقلتله مش هتقيس القمصان ودخلت لبست قميس اسود انا لما شفته بيه مقدرتش امسك نفسي وهجمت عليه بوس واحضان واشتلته وعمل احلي واحد معاها وانته اليوم..
وهنا انتا الجزء الأول.


الجزء الثاني من قصة انا وشرفي..

وصلنا في الجزء الاول لما اختي ساره لبست قميص من الي جبته له وعملت احلي دور نياكه ونمنا سوي وتاني يوم صحيت لقيت اختي نيمه جنبي وزبي واقف قمت بله ودخلته في طيزه براحه وبدات انيكه وهيا نيمه لحد ما بدات تفوق وطلع منه احلي اااااه ااااام اااام ولما فاقت قمت قلبه علي وشه ورافع طيزه لفوق وقعت ارزع فيه وهيااا ااااه ااااي ااام براحه يا حبيبي ااااي مش كدا انا لس صحيه ااااه اااام قم مطلع زبي من طيزه وقلتله بلاش احسن وعملت نفسي زعلان لقيته قلتلي اسفه كمل زي منتا عاوز قلتله بعد ايه قلتلي خلاص اسفه بجد مش هطلب هقطعك تاني قلتله اكيد قلتلي ايون وقمت راجع وراشق زبي في طيزه مرا واحه وقعت ارزع فيه وهيا قعدت تصوت ااااااه اااامم ااااي طيزي ااااه وانا ولا انا هنا وشغال رزع وبلعب في كسه لحد مجابت عسله وانا جبت في طيزه وترميت علي ضهري ولقيته جت عليا وحضنتني وقلتله اسف علي العنف بس انا مبقدرش امسك نفسي .. اختي ولا يهمك يا حبيبي انا خلاص اخت عليه يالي قوم خد شور يكون الفطار خلص قلتله حاضر وقمت رايح علي الحمام واخت شور وطلعت فطرت انا وهياا ولقيته بتقول خلود جايه النهرض قلتله تمام زي ما قلتلك لما ادخل عليكم انتي الي تكوني فقه وبتنكيه اختي.. حاضر بس اشمعنا.. انا عشان ميكنش في قدمه مفر والموضوع يخلص بسرعه.. وخدي الحبايه دي ابقي دوبيه في كباية عصير ليه وخليه تشربه دي هتخليه تهيج بسرعه معاكي وتسخن.. اختي. حاضر وعدي الصبح وجيه الليل وجت خلود واختي راحت فتحت له ودخلت وسلمت عليه ودخلم الاوضه البت خلود طلعت فرصه صدره كبير طيزه مدوره وبيض لبن وشعره اصفر انا كنت علي اخري وعاوز اخش افرتكه بس مسكت نفسي ومعداش كتير ولقي اختي خرجت من الغرفه ورجعت ومعه العصير وبصتلي وضحكت وانا قلت نص ساعه زي ما متفق مع اختي ودخل عليهم وقمت رافع حبايه فياجرا قبل مدخلهم بي ١٠ دقائق وعدي الوقت وقمت مقرب لباب غرفتهم سمعت صوت اهااات اااه ااي قلت حلو قوي وقمت فاتح وداخل عليهم الغرفه اختي شفتني وعملت نفسه خيفه ولقيت خلود نيم ملط علي بطنه واختي لبس الذب وبتنيك فيه وخلود قامت لف ورا اختي وخيفه ومرعوبه انا.. ايه دا الي انا شيفه دا اختي. انا هفهمك بس براحه.. ومنغير متتعصب.. انا. هتفهميني ايه سيبني مرمي تحت طب قلولي اجي انبسط معاكم. ونمتع بعض اختي طيب احنا فيه تعالي انبسط معانه. خلود برقت لاختي وخبطيته علي كتفها اختي. ايه مش احسن ما يضربني او يفضحنه.. خلود سكتت. وانا قربت قعت جب اختي واختي قامت خلعتني البنطلون كان زبي علي اخره ونزلت تمص فيه وندهت لخلود ونزلت معه تمص فيه وهيا مصدومة ومش مستوعبه انا قمت شادد اختي من شعره وقربته مني وقعت ابوس فيه وامص في صدرها وخلود بتمص زبي ورفعت اختي علي وشي وقعت الحس كسه بلساني وامص فيه اختي.. اه ااااه ااااي اااام. وانا بمص لقيت الي بتاكل في زبي اكل ببص لقيته خلود نزل في مص جامد ببص لاختي وابتسمت وانا ضحكت بصوت واطي لان فهمت ان الحبايه بدات تشتغل معه وقمت قايم ومنيم اختي علي ضهرها ورفعت رجليه ورحت راشق زبي في طيزه وقعت ارزع فيه ومش عاتي اهتمام ل خلود وهيا قعد علي الارض بتاكل في نفسه واختي. اااااه اااااي ااااه كمان يا حبيبي ااااه كمان وعد ١٠ دقائق علي الوضع دا واختي جابت عسله وندهت علي خلود وقلتله تعالي وهيا ما صدقت وجت جري وقلتله مصي عسل ساره وفعلن نزلت تشرب عسل اختي وانا بنيك في طيز اختي وقمت مطلع زبي علي كس اختي وقلتله ميه يا لبوه خلود قامت مسكه ومدحله في بقه وعدت تمص فيه وتجنبتالشتيمه ولا كانه سمعه لان الحبايه بتاكل في كسه طيزه واختي مستغربه من سكوت خلو وانا بشتمه بس مستمتعه وقمت شايل زبي من بقه ورشق في طيز اختي تاني اختي.. اااااه ااااي ااامم يا حبيبي كمان اااي اااه وقمت قايل لخلود اطلعي نامي علي بطنك عشان دورك جه يالبوه اني اشرمطك.. وفعلن طلعت ونامت علي بطنه ورفعت طيزه لفوق وقعت اضرب فيه وتفيت علي فتحته وقمت مقرب راس ذبي من فتحت طيزه وراشقه مار واحده هيا شهقت حسيت ان روحه طلعت وبقت تصوت اااااه اااااي ااااه ااااااه طلعه بيعورني ااااه اااه ونا عمال اضرب في طيزه وبرزع فيه واختي جت قعدت تبوس فياا وقلتله روخي افتحي كسك وقدامه وخليه تلحسلك وخلود.. طالع منه اااااااي اااااه هموت ااااي براحه اااام خليه ينيكني براحه يا ساره ااااه اااه. مش قادره.ااام راحت اختي وعملت زي ما انا قلتله ولاكن خلود كانت مش راديه وانا قمت ضربه وبرزع فيه وبقله مصي كس ستك يا شرموطه يا بنت اللبوه وهيا خافت وشورت الاختي.. قامت شده من شعره وقربت علي كسه وفضلت تمصله وانا جبت الفون وصورته كام صوره من غير مخدت باله وقمت قايه وقلبه علي ضهرها وقلتله اليوم هيكون دخلتك يا لبوه وهيا في عالم تاني ونزلت الحس كسه وابله لقيته غرقان عسل وقلت لاختي روحي هاتي فوطه وتعالي اختي بصتلي وكانت عوز تقلي بلاش زعقت فيه راحت جابت فوط وفرته تحت طيز خلود ورفعت رجليه ووقمت شايل اختي ومقعده فوق خلود كسه فوق وش خلود تلحس فيه وقربت اختي وشه من زبي تمص فيه ومسكتلي كس صحبته وبتفتحولي بأديه وانا قربت زبي من كس خلود وخلو ذي ما تكون رجعله وعيه وقالت لا لا بلاش عشان خطري لا بلاش وانا مسمعش صوتك يا لبوه ولا نفس وبدات ادخل زبي واحد واحده لحد ما دخل نصه.. خلود. ااااه اااااه ااااااي لا ااااااااه اااااااااااااه مش قادره زبك كبير شيله وانا فضلت انيك براحه بنص زبي ومرا وحده رشقته كامل فيه خلود.. ااااااااااااااه حرام عليك هتموتني اااااااه ااااي ااااااااه اااام وفضلت انيك فيه وقمت مطلع زبي اتفجات وملقتش عليه ددمم قلتله مي الي فتحك يا شرموطه واختي اتفجات من صحبه انه مفتوحة وقلتله مين فيحك يا لبوه خلود.. اخوياا.. انا قلت طب اذاي كسك ديق كدا هوا فتحك بصبعه ههههههه
اختي هههههههه يمكن زبه قد صبعه هههههه. خلود ايون زبه صغير لانه لس ١٦ سنه.. انا طيب مش موضعنه وقمت قايم وشايل خلود في حضني واقف بيه وجت اختي من وره ومسكت زبي وحطيته في كس صحبته وبدات انيك فيه وابوس فيه وهيا اتجاوبت معايه وبدات تعبط فيا جامد وفجأه لقيت اختي جايه ولبس زب الصناعي وجت قدامي ورشقت زبه في طيز خلود الي صوتت.. ااااااه ااااااي اااايه دا شليه يا ساره اااااه لا كدا هموت منكم شليه عشان خطري اااااه اختي.. انتي تخرصي خالص يا لبوه وضربته علي طيزه وانا ابتسمت لاختي وعجبتني وقمت نايم علي ضهري وخلود فوقي وزبي في كسه وساره وقف ورا ورشق زبه في طيز خلود وعملين ننيك فيه.. وخلود.. ااااه اااام اااااااااه ااااااه طب براحه ومعداش كتير ولقيت خلود يها الي بتطتنط فوقي وبتقول كمااان اااامم ااااممم ااااااي اااااه اختي عجبك يا لبوه الوض دا.. خلود ايوه اااااه كمان يا قلبي ااااه انا عوزاكم تعشروني.. ااااه وانا زبي خلاص هينفجر وقمت حضنه جامد وراشق زبي لاخر كسه ومفضي فيه كميت لبن محترمه وختي جت وخلعت الزب الي لبسه وجت فوق وشي وقدام وش خلود وحابت عسله وانا وخلود قعدن نلحس فيه وقمت شايل خلود وقلتله تعالي نستحمي واختي كان خرجت وراحد الحمام وشتلت خلود وهيا حضناني وبتقولي انتا فشختني وعشرتني انا من النهرض مراتك وقامت تبوسني وانا فرحان بفرحته ودخلت الحمام ونيمته في البانيه وفتحت المايه ولقيته مسك زبي وبتلعب فيه وبتقلي دا الي قطعني وبتبوس انا لقيت زبي بيقوم زي ما يكون اخد قبلة الحياة ههه وقلت له صحتيه ليه استحملي بق هياا قام تاني ليه انا مش قادره انده لساره هيا الي تريحك انا مش قادره انا انا هتعرفيني انيك مين ومنكش مين يا لبوه وقمت نازل في البانيو ورافع رجليه وراشق زبي في كسه وقعت ارزع في وهياا اااااااه اااام ااااه ااااااه اااي براحه طيب انا اخرسي يا بنت الشرموطه ولقيت ساره جت علي صوت اللبوه وكانت ملط بتقله كنت لس هعمل حمام بس الظاهر انك اول بيه تعالي يا لبوه.. خلود.. ااااااه براحه يا خالد اااااااه كسي معتش مستحمل اختي ضربته بالقلم وقالت له دا سيدك خالد من النهرض فهم.. خلوض حاضر ااااه براحه يا سيدي ااالااااااه الا لا ااااه ممم لقيت اختي وقفت فوق وش خلود وقربت كسه من بق خلود وبتقله اشربي وانا اخليه يوقف وقامت عمل حمام مياه في بق خلود مش عرف تفلت ولا تشيل بقه كانت اختي مكتف رسه وبتجيب مياه في بقه وانا متفاجئ من المنظر وهموت من الهيجان وعمال ارزه واختي خلصت وقالت له ابلعي حمام ستك يا شرموطه وخلود بلعت كل المايه الي نزلت من اختي. خلود.. خلي سيدي يوقف عشان خطري يا ستي معتش قادره اااااااه لقيت اختب بتفنس فوق خلود وبترفعلي طيزها وبتقلي ارحم الشرموطه دي عشان خطري يا حبيبي. وانا كبرت اختي قدام صحبته وقلتله بعد يومين يا لبوه تجبيلي اخوكي عشا احولهولك مره فهم خلود اااااه حاضر حاضر ااااااه بس شيله عشا خطري انا دا عشان خاطر ستك ساره وشلته زبي من كسه هيا اااااح اااح اااح نار ااااه ااااه وقمت رشقته في طيز اختي. لقيت اختي ااااااااه ااااه كمان يا حبيبي اااااه ارزع كمان اااااه لحد ما قلت خلاص قرب اجيب ااااه اختي استنا وقامت لفه وفضلت تمص في زبي لحد ما جبت في بقه ولقيته قربت من خلود وتفت لبني في بق خلود وخلود بلعتهم من غير متتكلم ااااه علي المنظر اااه

الجزء الثالث من قصة انا وشرفي..

بعد ما خلصنه نياكه وطلعنه من الحمام الوقت اتاخر وخلود قالت هتمشي لاكن انا.. تعالي عوزك في موضوع قبل متمشي قالتلي حاضر جايه وجاتلي جري وبتقلي نعم قلتله اخوكي ميوله ايه قلتلي معرفش قلت في علاقه بينك وبينه قالتلي لعب وتقفيش بس انا طيب بسي بكره بتلعبي معه ذي العاده ولما يسخن ويهيج ابداي مشي ايدك علي طيزه وبالاخص حوالي فتحت طيزه ولو سكت ابداي دخلي صباعك في طيزه ولو كمل ولقتيه بيحس بي متعه نكيه بايدك.. خلود.. طيب وهنستفيد ايه.. انا.. اي وقت احب انيكك في هنيكك اني وهوا وهوا هيبق خاتم في صباعك انتي وميعرفش يرفع صوته عليكي لقيته فرحت من كلامي وقالتلي حاضر هعمل الي قلتلي عليه.. انا.. وبقي بلغي ستك ساره بالي حصل وضربته علي طيزه وبسته علي الواقف .. خلود ااااه حاضر
ساره.. يالي يا لبوه روحي قبل ما الشرموطه امك تقلق.. خلود مشت وانا رحت غرفتي وبعده بي ربع ساعه شفت احلي عروسه دخلي عليه باحلي قميص نوم وجت نامت جنبي.. انا. شكلك هتموتيني انا معتش قادر.. اختي.. هههههه ولا انا عت قادره مش هنعمل حاجه النهارده عشان صحتك يا حبيبي بس عوز اعرف ليه انت عاوز تنيك الخول اخو خلود.. انا عشان اكسر عينه ونيك امه.. اختي.. وانا قصرت في ايه عشان تبصلهم.. ولقته زعلت .. انا يا حبيبتي انتي ست البنات وهتبقي ستهم هخليكي ملكه كلهم تحت رجلك وانتي ستهم فهمتي اختي فرحت قلتلها بس عجبتيني وانتي بتهيني اللبوه صحبتك.. اختي.. لانه بتحب كدا تبق مكسور عينه وانا حبيت الدور بتاعي اني ابق سته انا.. امم عشان كدا كنتش بترد عليا الشتمه.. اختي ايون.. طيب يالي ننام بق.. اختي بس عوز منك طلب انا اي هوا.. عوزاك تفتحني من كسي .. كنت بموت وانتا بتنيك الشرموطه خلود من كسه وانا لا.. انا حاضر بكرا الي نفسك فيه بيكون وقامت بيساني ونمنا وتاني يوم صحيت علي واحد بتمص زبي ولقيته ساره. اختي انا... ااااه ااام طب تعالي بق.. اختي ههههه ايو كدا عوزاك تفشخني
انا.. قمت قلبه علي وشه ورفعت تيظه وبليت فتحت طيزه ورشقت زبي كله وقعت ارزع فيه.. اختي ااااااه ااااااااام كمان يا حبيبي ااااه اااااام اااي اااييي ااام كمان اجمد ااااه.. انا.. خدي يا لبوه.. اختي ااااه انا لبوه وشرموط ليك يا حبيبي اااه كمان اااااااااه ااااااييي اااام. وقمت جايب لبني في طيزه اختي.. اححح ااااح ااااممم سخن اوي اااااه جميل اااااوي اااااح.. وقمت قايم من عليه وهيا لفت فضلت تمص في زبي لحد ما نضفيته ودخلت الحمام اخت دوش كانت جهزت الفطار واحنا بنفتر اختي تلفونه رن كانت خلو د وكلمت اختي ولقيت اختي بتقولي اللبوه بتقولك عملت الي قلتله عليه والخول اخوه طلع بيستجيب وجاب لبنه لما دخلت صباعين في طيزه اناا.. كويس اوي خليه تجيبه وتجي كانه بيوصله وانا هتعامل وقفلت اختي التلفون وقلتلي هتعمل ايه قلتله نس الحبايه الي اخته خده هوا هيخده اختي ههههه مش سهل يا مان هههه.. انا انتي الي هتفتحي طيزه بزبك الصناعي.. اختي اااه دا انا هفشخه لانه كان بيرزل عليه ومعداش كتير ولقينه عربيه دخلت الفيله كانت خلود واخوه. فادي كان طالع لاخته ابيض وطيزه كبيره ومدور نزلم سلمت عليهم وسلمت علي فادي ودخلني وقعدم في الصالي وانا شورت لاختي هيا فهمتني وراحت جابت العصير وجت والكل شرب واستنيت ١٠ دقائق لحد ما المفعول يشتغل وكانت خلود متوتره انا رحت قعت جنبه وقعت امشي ايدي علي رجليه وجنب كسه علي سبيل الهزار قدام اخوه الي لمحني ولقيته هاج وزبه بان وقمت واخد خلود وقلتله عوزك في كلمه فوق ممكن بعد ازنك يا فادي.. قال اتفضل وخت خلود ودخلت الغرفه وهوا عينه هتنقلع ليناا وكنت مفهم اختي تعمل ايه تهيجه اكتر وانا دخلت انا وخلود وقفلت الباب علينااا وقلت انزلي يا لبوه مصلي زبي.. خلود بس اخوياا بره.. انا الخول دا هاج عليكي لما لمست كسك ومشغليش بالك ستك هتتعامل معه انزلي.. هيا حاضر..
وطلعت زبي وقعدت تمص فيه ولحد ما بق حديد وقمت مخلعه هدمه ملط ورفعه وراشق زبي في كسه الي كان كله عسل وقعت ارزع فيه وهيا كتم صوته عشان اخوه انا قمت ضربه وقلتله ارفعي صوتك يا لبوه عاوزك تسمعي الخول الي بره.. خلود اااااااه اااااممم لا لا براااحه بيعور اااااام ااااااه ااااه وانا نازل رزع اختي برا قعد جنب فادي وبتحسس عليه وبتمشي اديه علي زبه الصغير من فوق البنطلون وهوا سامع صوت اخته وهياا طالع منه ااااهاااات اااه فادي.. هو ايه الصوت دا.. اختي تعالي نشوف ايه الصوت دا.. وراحم جين وفتحين الباب بشويش ولمحوني وانا ماسك خلود وعمل ارزع فيه بزبي وهوا مستحملش المنظر وجاب لبنه في البنطلون واختي اخدت باله وقالتله خش تعالي يا خول جبت لبنك علي اختك اللبوه وهيا بتتناك وراحت شده وومدخله الاوضه معانه وانا ولا شاغل بالي بيه وعمال ارزع في كس اخته الي تحتي خلود.. ااااه فادي حبيبي اااااااه ااااي انبسط مع ساره اااااي اااه براحه.. هوا الهيجان بان عليه من تاني اختي.. قامت مسكه ومخلعه وقعد تلعب في زبه الصغير وقلتله بتعرف تمص هز راسه بنعم.. وقامت اختي خلع هدومه وقعد علي الكورسي وفشخ رجليه ومسكته من شعره وخليته يلحس كسه ويبوس رجليه اختي.. يا حتت كلب انا من النهرض ستك الي اقلك عليه تنفزه بالحرف يا خول فاهم.. فادي.. حاضر.. وبدا يلحس كس اختي .. اممم مصك حلو ااممم وعشان كدا انا هكفاكوقامت مسكه من شعرف وقلتله افتح بقق وتفت فيه وقلتله ابلعهم وفعلن بلعهم قالت له عجبك منظر الشرموطه اختك كدا وسيدك بيفشخ عرضك وشرفك خلود.. اااااااه اااااي ااااااه براحه عشان خطري يا حبيبي ااااا زبك بيعورني اااااااه ااااي.. فادي هز دماغهاختي يالي عشان تبق زيه ووراحت منيمع علي السرير وقلبه علي وشه جنب اخته ورفعه طيزه وبتبعبصه ووهوا بدا ااااه اااي اختي خليك كدا يا عرص هروح ورجعلك متتحركش وراحت جابت الزب الصناعي ولبسته ورجعت وبليته فزلين وبلت فتحت طيزه وبدات تدخله وتنيك فيه.. فادي اااااااه ااااي براحه بيعور اااهاااا وانا ماسك خلود وقلبته وطلعت زبي ودخلته في بقه تمص فيه واختي دخلت زبه كله في طيز فادي وبتحركه بي بطء وانا سخنت وقمت قايل لاخته اللبوه اقفلي بق اخوكي بي كسك وشورت لاختي تخرج زبه من طيزه وقمت واقف وره وحاشر زبي في مره واحده هوا فضل يفلفس مني بس اخته واختي كانم مكتفينه وانا عمال ارزع فيه طيزه لحد ما جابت ددمم وخلود وساره مكتفينه لحد ما هدي وشورتلهم يسبوه وهوا اااااااه ااااااي طلعه عورني ااااه ااايه.. انا.. مسمعش صوتك يا عرص فاهم وقمت ضربه علي طيزه واختي جت بي زبه تنيك خلود وتنيكه وانا ماسك طيز فادي وبرزع فيه وهوا واخته طاله منهم ااااااااه ااااااام ااااي اااااه قربت من ودنه عجبك النياكع يا خول هوا اااااه ايون كمل اجمد ااااي اااااه ارزع كمان ااااهه ااااااه قلتله عاوز انيك الشرموطه امك عندك مانع.. فادي ااااه لا افشخه ااااااي كمان اااااه.. اختي ههههه عاوز تشوف امك وهيا بتتركب ولا لا يا عرص هههعهه خلود ااااه دا بق ديوث علي اخته مهيبقاش عرص علي امه هههههههه.. فادي اااااه ايوه عاوز اشوفه وهيا بتتناك اااااه قدامي اااه اااه انا خلاص هجيب ااااااه وقمت مليه لبن ولقيته جاب لبنه وقمت رحت الحمام اخت دوش ورجعت لقيت اختي وخلود مسكين فادي بينيك فيه وبصيت لاختي لقيته مبسوطه وهيا بتنيك في فادي وبتنيك في خلود مسيطره عليهم
كمل يا برنس وما تتأخر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هلا هلا بالحبايب ايه الاخبار عارف اني منزلتش قصص بقالي مده بس بتتعوض..
.. قصة النهرده.. بعنوان.. انا وشرفي..
انا اسمي. خالد. ٢٤ سنه
اختي ساره .. ١٨ سنه جسمه جميل ومتناسق مع بعضه
ابي. وامي متوفين في حادث من ٣ سنين
حلتنا المديه كويسه ابي كان عنده شركه عقارات شراكه مع عمي.. المهم انا ساكن في فيلا انا واختي ساره لحالنا وبيجلنه كل شهر مبلغ محترم من الشركه..

انا ذي اي شاب بتفرج علي افلام وبدخل مواقع سكس وعايش حياتي.. المهم بدأت قصتي لما كنت بقلب في المواقع ولقيت افلام محارم بين اخ واخته
السراحه تشديد للموضوع ودخلت اتصفح وتفرج وطلعت زبي وقعت العب فيه وانا بتخيل اختي في دماغي مكان الي في الفيديو وانا في عالم تاني ونسيت ان باب غرفتي مفتوح ولقيت اختي وقفه وبتتفرج علياا لحد ما اخت بالي من الموقف ودريت نفسي وهيا طلعت تجري علي غرفته وانا مش عارف اعمل ايه رحت الحمام واخت شور وانا بفكر اعمل ايه بعد ما خلصت لبست وطلعت ورحت علي غرفة اختي وخبط وقلتلي ادخل المهم دخلت وكنت محرج من نفسي قلتله ممكن نتكلم .. اختي اتفضل في ايه. انا. في الي حصل من شويه بعتزر نسيت الباب مفتوح.. اختي. انا الي اسفه انا اقتحمت خصوصيتك
انا.. ولا يهمك المهم مش مديق من الي شفتيه.. اختي. لا انتا شب واكيد انتا بتمر بفترة مراهق.. انا. ههههههه ايه الكلام الكبير دا.. اختي. هههه امال انتا فاكر ايه .. وقلبنا الموضوع هزار وضحك.. انا. طب مانتي في في سن المراهقة برد وكيد بتتفرجي علي افلام زيي اختي اتكسفت مني ووشه احمر. انا ايه رايك نتفرج سوه .. اختي. انتا بتقول ايه لا طبعن.. انا ليه بس ما انا وانتي بنتفرج بس منفردين ليه منبقاش مع بعض واحنا بنتفرج.. اختي. بس اتكسف وانتا معايه.. انا. انا هشيل الكسوف دا بس استني لحظ وقمت رايح جايب الفون وموصله بالشاشة الي في غرفة اختي وقمت فاتح الموقع ومشغل فيديو بين اخت وأخوه وهيا مصدومه من جرأتي وقمت رايح قعدع علي السرير جنبه وقلتله دا فلم ذي اي فلم عادي احنا بقينه في ذمن متقدم ومعتش فيه مكان للكسوف والخجل وقمت مشغل الفيديو وبدات اتفرج وهيا جنبي ومعداش ١٠ دقايق وببس عليه لقيته بتتفرج ومنسجمه وانا الفلم هيجني وبدات العب في زبي من فوق الشورت وشويه ودخلت ايدي تحت الشورت ومسكت زبي وقعت العب فيه وهيا لحظت دا وتكسفت وانا.. اتعملي ولا كاني موجود زي ما انتي شيفاني كدا وقمت مطلع زبي بر الشورت وقعت العب فيه اختي لما شفيته اتصدمت زبي حجمه ٢٠ سم وشويه مركزتش معه وسبته وركزت مع الفيديو وهيا لما لقتني مش مركز معه بدات تلعب في صدرها وشويه واديها نزلت تلعب في كسه من فوق الهدوم ووشويه نزلت اديها تحت البنطلون وبدات تلعب في كسه مباشر ومعداش ١٠ دقائق ولقيته سايح وفي دنيا تاني قلتله ايه رايك نلعب لبعض هيا فضلت سكته ومش بتقول حرف عرف انه موفق وقمت مقرب منه وحاطط ايدي علي اديه الي علي كسه وقربت وشي من وشه وخته في بوسه من خده وبدات الحس واعضعض في ودانه علي خفيف وهيه في عالم تاني وشلت اديه من تحت ايدي وحطيته علي زبي ورحعت العب في كسه وهيا بدات تلعب في زبي وقعت العب في صدره وامص فيه ونزلت عند كسه وخلعته البنطلون والكلوت ونزلت الحس في كسه ولقيته بترتعش وبتنزل ميته في بقي كان طعمه حلو.. انا.. انتي نزلتي ولس انا. اختي.. اعمل ايه .. انا مصلي ذي ما مصتلك وقمت مسكه من دماغه ومقربه لزبي ومدتلهش فرصه ترد ودخلته في بقه وبدات هيا تمصلي وانا بلعب في طيزه من فوق لحد ما زبي بق حديد قمت مرجعه ونزلت الحس كسه وهيا مسكاني من شعري وبتضغط وطالع منه.. اااااه اااه ااي اااامممم اااممم.. وقمت منزل ايدي علي طيزه وبدهت ابل صباعي واحاول ادخله في طيزه.. وهيا ولا هيا هنا ااااه ااااامممم ولحد مدخل صباعي كله بس اتفجات انه دخل بسهوله وحولت ادخل التاني دخل برد قمت منيمه علي بطنه وجبت فزلين وحاطط علي زبي وعلي فتحت طيزه وبدات ادخله لحد مدخل راسه. اختي.. اااااه ااااه اااي اااي براحه يا خالد ااااه ااام براحه..
وانا مش قادر امسك نفسي وقمت رشقه مره واحده هيا صوت اهااااه اااااه اااه اااااااه لا طلعه طلعه ااااه اااااي وانا بدات انيك فيه بعنف وقربت من رسه وقلتله من الي فتحك يا لبوه ودي اول مرا اشتمه اختي.. انا مش لبوه انا كنت بلعب انا وصحبتي خلود اااااه ااااه ااا براحه بيوحعني ااااي وانا شغال رزع فيه وقلتله وخلود مفتوح من طيزه زيك يا لبوه.. اختي ااااه ااااممم ايون انا الي فتحتها وهيا فتحتني ااااه برااحه براااحه عشا خطري اااه ااه ااام.. انا.. انا عاوز انيك خلود تسعديني انيكه وقعت ارزع فيه اختي.. ااااه اااااه حاضر هسعدك بس براحه اااي .. انا.. ااااه انا هجيب تحبي اجيب فين .. هيا في طيزي.. انا ااااه خدي يا لبوه اااه وقمت مرمي علي ضهري وهيا بدات تعيط انا سحبته لحضني وبدات ارضيها لحد بقت تمام.. اختي. انتا عورتني في طيزي انا اشتلته ودخلته الحمام ونزلته في البانيو واستحميني سوا وخرجنا وقلتله من هنا ورايح هتنامي في غرفني اختي.. حاضر بس هسعدك اذاي بنسب لخلود.. انا. تجبيه هنا وتهيجيه وتلعبله وانا هدخل عليكم بس بشرط يكون انتي الي نيم فوقه وبتنكيه في طيزه تمام.. اختي ماشي بس انا هنيكه بي ايه احنا كنا بنلعب لبعض بي خيار قلتله سهل بتصرف وقمت داخل علي موقع وطالب زب صناعي حجمه اقل من حجم زبي بشويه ومفييش ٨ ساعات ولقيت المندوب قدام الفيلا وخت منه الطرد ودخلت لاختي الغرفه وقلتله اتفضلي قلتله هديها هيا فرحت قوي وبدات تفتح الصندوق لحد ملقت قدمه قمصان نوم بتاعت ليلة الدخلة فرحت بيهم وحضنتني ولقت زب صناعي اتفجات وقلتلي ايه دا قلتله دا الي هتنيكي بيه خلود قلتلي حاضر وقلتله مش هتقيس القمصان ودخلت لبست قميس اسود انا لما شفته بيه مقدرتش امسك نفسي وهجمت عليه بوس واحضان واشتلته وعمل احلي واحد معاها وانته اليوم..
وهنا انتا الجزء الأول.


الجزء الثاني من قصة انا وشرفي..

وصلنا في الجزء الاول لما اختي ساره لبست قميص من الي جبته له وعملت احلي دور نياكه ونمنا سوي وتاني يوم صحيت لقيت اختي نيمه جنبي وزبي واقف قمت بله ودخلته في طيزه براحه وبدات انيكه وهيا نيمه لحد ما بدات تفوق وطلع منه احلي اااااه ااااام اااام ولما فاقت قمت قلبه علي وشه ورافع طيزه لفوق وقعت ارزع فيه وهيااا ااااه ااااي ااام براحه يا حبيبي ااااي مش كدا انا لس صحيه ااااه اااام قم مطلع زبي من طيزه وقلتله بلاش احسن وعملت نفسي زعلان لقيته قلتلي اسفه كمل زي منتا عاوز قلتله بعد ايه قلتلي خلاص اسفه بجد مش هطلب هقطعك تاني قلتله اكيد قلتلي ايون وقمت راجع وراشق زبي في طيزه مرا واحه وقعت ارزع فيه وهيا قعدت تصوت ااااااه اااامم ااااي طيزي ااااه وانا ولا انا هنا وشغال رزع وبلعب في كسه لحد مجابت عسله وانا جبت في طيزه وترميت علي ضهري ولقيته جت عليا وحضنتني وقلتله اسف علي العنف بس انا مبقدرش امسك نفسي .. اختي ولا يهمك يا حبيبي انا خلاص اخت عليه يالي قوم خد شور يكون الفطار خلص قلتله حاضر وقمت رايح علي الحمام واخت شور وطلعت فطرت انا وهياا ولقيته بتقول خلود جايه النهرض قلتله تمام زي ما قلتلك لما ادخل عليكم انتي الي تكوني فقه وبتنكيه اختي.. حاضر بس اشمعنا.. انا عشان ميكنش في قدمه مفر والموضوع يخلص بسرعه.. وخدي الحبايه دي ابقي دوبيه في كباية عصير ليه وخليه تشربه دي هتخليه تهيج بسرعه معاكي وتسخن.. اختي. حاضر وعدي الصبح وجيه الليل وجت خلود واختي راحت فتحت له ودخلت وسلمت عليه ودخلم الاوضه البت خلود طلعت فرصه صدره كبير طيزه مدوره وبيض لبن وشعره اصفر انا كنت علي اخري وعاوز اخش افرتكه بس مسكت نفسي ومعداش كتير ولقي اختي خرجت من الغرفه ورجعت ومعه العصير وبصتلي وضحكت وانا قلت نص ساعه زي ما متفق مع اختي ودخل عليهم وقمت رافع حبايه فياجرا قبل مدخلهم بي ١٠ دقائق وعدي الوقت وقمت مقرب لباب غرفتهم سمعت صوت اهااات اااه ااي قلت حلو قوي وقمت فاتح وداخل عليهم الغرفه اختي شفتني وعملت نفسه خيفه ولقيت خلود نيم ملط علي بطنه واختي لبس الذب وبتنيك فيه وخلود قامت لف ورا اختي وخيفه ومرعوبه انا.. ايه دا الي انا شيفه دا اختي. انا هفهمك بس براحه.. ومنغير متتعصب.. انا. هتفهميني ايه سيبني مرمي تحت طب قلولي اجي انبسط معاكم. ونمتع بعض اختي طيب احنا فيه تعالي انبسط معانه. خلود برقت لاختي وخبطيته علي كتفها اختي. ايه مش احسن ما يضربني او يفضحنه.. خلود سكتت. وانا قربت قعت جب اختي واختي قامت خلعتني البنطلون كان زبي علي اخره ونزلت تمص فيه وندهت لخلود ونزلت معه تمص فيه وهيا مصدومة ومش مستوعبه انا قمت شادد اختي من شعره وقربته مني وقعت ابوس فيه وامص في صدرها وخلود بتمص زبي ورفعت اختي علي وشي وقعت الحس كسه بلساني وامص فيه اختي.. اه ااااه ااااي اااام. وانا بمص لقيت الي بتاكل في زبي اكل ببص لقيته خلود نزل في مص جامد ببص لاختي وابتسمت وانا ضحكت بصوت واطي لان فهمت ان الحبايه بدات تشتغل معه وقمت قايم ومنيم اختي علي ضهرها ورفعت رجليه ورحت راشق زبي في طيزه وقعت ارزع فيه ومش عاتي اهتمام ل خلود وهيا قعد علي الارض بتاكل في نفسه واختي. اااااه اااااي ااااه كمان يا حبيبي ااااه كمان وعد ١٠ دقائق علي الوضع دا واختي جابت عسله وندهت علي خلود وقلتله تعالي وهيا ما صدقت وجت جري وقلتله مصي عسل ساره وفعلن نزلت تشرب عسل اختي وانا بنيك في طيز اختي وقمت مطلع زبي علي كس اختي وقلتله ميه يا لبوه خلود قامت مسكه ومدحله في بقه وعدت تمص فيه وتجنبتالشتيمه ولا كانه سمعه لان الحبايه بتاكل في كسه طيزه واختي مستغربه من سكوت خلو وانا بشتمه بس مستمتعه وقمت شايل زبي من بقه ورشق في طيز اختي تاني اختي.. اااااه ااااي ااامم يا حبيبي كمان اااي اااه وقمت قايل لخلود اطلعي نامي علي بطنك عشان دورك جه يالبوه اني اشرمطك.. وفعلن طلعت ونامت علي بطنه ورفعت طيزه لفوق وقعت اضرب فيه وتفيت علي فتحته وقمت مقرب راس ذبي من فتحت طيزه وراشقه مار واحده هيا شهقت حسيت ان روحه طلعت وبقت تصوت اااااه اااااي ااااه ااااااه طلعه بيعورني ااااه اااه ونا عمال اضرب في طيزه وبرزع فيه واختي جت قعدت تبوس فياا وقلتله روخي افتحي كسك وقدامه وخليه تلحسلك وخلود.. طالع منه اااااااي اااااه هموت ااااي براحه اااام خليه ينيكني براحه يا ساره ااااه اااه. مش قادره.ااام راحت اختي وعملت زي ما انا قلتله ولاكن خلود كانت مش راديه وانا قمت ضربه وبرزع فيه وبقله مصي كس ستك يا شرموطه يا بنت اللبوه وهيا خافت وشورت الاختي.. قامت شده من شعره وقربت علي كسه وفضلت تمصله وانا جبت الفون وصورته كام صوره من غير مخدت باله وقمت قايه وقلبه علي ضهرها وقلتله اليوم هيكون دخلتك يا لبوه وهيا في عالم تاني ونزلت الحس كسه وابله لقيته غرقان عسل وقلت لاختي روحي هاتي فوطه وتعالي اختي بصتلي وكانت عوز تقلي بلاش زعقت فيه راحت جابت فوط وفرته تحت طيز خلود ورفعت رجليه ووقمت شايل اختي ومقعده فوق خلود كسه فوق وش خلود تلحس فيه وقربت اختي وشه من زبي تمص فيه ومسكتلي كس صحبته وبتفتحولي بأديه وانا قربت زبي من كس خلود وخلو ذي ما تكون رجعله وعيه وقالت لا لا بلاش عشان خطري لا بلاش وانا مسمعش صوتك يا لبوه ولا نفس وبدات ادخل زبي واحد واحده لحد ما دخل نصه.. خلود. ااااه اااااه ااااااي لا ااااااااه اااااااااااااه مش قادره زبك كبير شيله وانا فضلت انيك براحه بنص زبي ومرا وحده رشقته كامل فيه خلود.. ااااااااااااااه حرام عليك هتموتني اااااااه ااااي ااااااااه اااام وفضلت انيك فيه وقمت مطلع زبي اتفجات وملقتش عليه ددمم قلتله مي الي فتحك يا شرموطه واختي اتفجات من صحبه انه مفتوحة وقلتله مين فيحك يا لبوه خلود.. اخوياا.. انا قلت طب اذاي كسك ديق كدا هوا فتحك بصبعه ههههههه
اختي هههههههه يمكن زبه قد صبعه هههههه. خلود ايون زبه صغير لانه لس ١٦ سنه.. انا طيب مش موضعنه وقمت قايم وشايل خلود في حضني واقف بيه وجت اختي من وره ومسكت زبي وحطيته في كس صحبته وبدات انيك فيه وابوس فيه وهيا اتجاوبت معايه وبدات تعبط فيا جامد وفجأه لقيت اختي جايه ولبس زب الصناعي وجت قدامي ورشقت زبه في طيز خلود الي صوتت.. ااااااه ااااااي اااايه دا شليه يا ساره اااااه لا كدا هموت منكم شليه عشان خطري اااااه اختي.. انتي تخرصي خالص يا لبوه وضربته علي طيزه وانا ابتسمت لاختي وعجبتني وقمت نايم علي ضهري وخلود فوقي وزبي في كسه وساره وقف ورا ورشق زبه في طيز خلود وعملين ننيك فيه.. وخلود.. ااااه اااام اااااااااه ااااااه طب براحه ومعداش كتير ولقيت خلود يها الي بتطتنط فوقي وبتقول كمااان اااامم ااااممم ااااااي اااااه اختي عجبك يا لبوه الوض دا.. خلود ايوه اااااه كمان يا قلبي ااااه انا عوزاكم تعشروني.. ااااه وانا زبي خلاص هينفجر وقمت حضنه جامد وراشق زبي لاخر كسه ومفضي فيه كميت لبن محترمه وختي جت وخلعت الزب الي لبسه وجت فوق وشي وقدام وش خلود وحابت عسله وانا وخلود قعدن نلحس فيه وقمت شايل خلود وقلتله تعالي نستحمي واختي كان خرجت وراحد الحمام وشتلت خلود وهيا حضناني وبتقولي انتا فشختني وعشرتني انا من النهرض مراتك وقامت تبوسني وانا فرحان بفرحته ودخلت الحمام ونيمته في البانيه وفتحت المايه ولقيته مسك زبي وبتلعب فيه وبتقلي دا الي قطعني وبتبوس انا لقيت زبي بيقوم زي ما يكون اخد قبلة الحياة ههه وقلت له صحتيه ليه استحملي بق هياا قام تاني ليه انا مش قادره انده لساره هيا الي تريحك انا مش قادره انا انا هتعرفيني انيك مين ومنكش مين يا لبوه وقمت نازل في البانيو ورافع رجليه وراشق زبي في كسه وقعت ارزع في وهياا اااااااه اااام ااااه ااااااه اااي براحه طيب انا اخرسي يا بنت الشرموطه ولقيت ساره جت علي صوت اللبوه وكانت ملط بتقله كنت لس هعمل حمام بس الظاهر انك اول بيه تعالي يا لبوه.. خلود.. ااااااه براحه يا خالد اااااااه كسي معتش مستحمل اختي ضربته بالقلم وقالت له دا سيدك خالد من النهرض فهم.. خلوض حاضر ااااه براحه يا سيدي ااالااااااه الا لا ااااه ممم لقيت اختي وقفت فوق وش خلود وقربت كسه من بق خلود وبتقله اشربي وانا اخليه يوقف وقامت عمل حمام مياه في بق خلود مش عرف تفلت ولا تشيل بقه كانت اختي مكتف رسه وبتجيب مياه في بقه وانا متفاجئ من المنظر وهموت من الهيجان وعمال ارزه واختي خلصت وقالت له ابلعي حمام ستك يا شرموطه وخلود بلعت كل المايه الي نزلت من اختي. خلود.. خلي سيدي يوقف عشان خطري يا ستي معتش قادره اااااااه لقيت اختب بتفنس فوق خلود وبترفعلي طيزها وبتقلي ارحم الشرموطه دي عشان خطري يا حبيبي. وانا كبرت اختي قدام صحبته وقلتله بعد يومين يا لبوه تجبيلي اخوكي عشا احولهولك مره فهم خلود اااااه حاضر حاضر ااااااه بس شيله عشا خطري انا دا عشان خاطر ستك ساره وشلته زبي من كسه هيا اااااح اااح اااح نار ااااه ااااه وقمت رشقته في طيز اختي. لقيت اختي ااااااااه ااااه كمان يا حبيبي اااااه ارزع كمان اااااه لحد ما قلت خلاص قرب اجيب ااااه اختي استنا وقامت لفه وفضلت تمص في زبي لحد ما جبت في بقه ولقيته قربت من خلود وتفت لبني في بق خلود وخلود بلعتهم من غير متتكلم ااااه علي المنظر اااه

الجزء الثالث من قصة انا وشرفي..

بعد ما خلصنه نياكه وطلعنه من الحمام الوقت اتاخر وخلود قالت هتمشي لاكن انا.. تعالي عوزك في موضوع قبل متمشي قالتلي حاضر جايه وجاتلي جري وبتقلي نعم قلتله اخوكي ميوله ايه قلتلي معرفش قلت في علاقه بينك وبينه قالتلي لعب وتقفيش بس انا طيب بسي بكره بتلعبي معه ذي العاده ولما يسخن ويهيج ابداي مشي ايدك علي طيزه وبالاخص حوالي فتحت طيزه ولو سكت ابداي دخلي صباعك في طيزه ولو كمل ولقتيه بيحس بي متعه نكيه بايدك.. خلود.. طيب وهنستفيد ايه.. انا.. اي وقت احب انيكك في هنيكك اني وهوا وهوا هيبق خاتم في صباعك انتي وميعرفش يرفع صوته عليكي لقيته فرحت من كلامي وقالتلي حاضر هعمل الي قلتلي عليه.. انا.. وبقي بلغي ستك ساره بالي حصل وضربته علي طيزه وبسته علي الواقف .. خلود ااااه حاضر
ساره.. يالي يا لبوه روحي قبل ما الشرموطه امك تقلق.. خلود مشت وانا رحت غرفتي وبعده بي ربع ساعه شفت احلي عروسه دخلي عليه باحلي قميص نوم وجت نامت جنبي.. انا. شكلك هتموتيني انا معتش قادر.. اختي.. هههههه ولا انا عت قادره مش هنعمل حاجه النهارده عشان صحتك يا حبيبي بس عوز اعرف ليه انت عاوز تنيك الخول اخو خلود.. انا عشان اكسر عينه ونيك امه.. اختي.. وانا قصرت في ايه عشان تبصلهم.. ولقته زعلت .. انا يا حبيبتي انتي ست البنات وهتبقي ستهم هخليكي ملكه كلهم تحت رجلك وانتي ستهم فهمتي اختي فرحت قلتلها بس عجبتيني وانتي بتهيني اللبوه صحبتك.. اختي.. لانه بتحب كدا تبق مكسور عينه وانا حبيت الدور بتاعي اني ابق سته انا.. امم عشان كدا كنتش بترد عليا الشتمه.. اختي ايون.. طيب يالي ننام بق.. اختي بس عوز منك طلب انا اي هوا.. عوزاك تفتحني من كسي .. كنت بموت وانتا بتنيك الشرموطه خلود من كسه وانا لا.. انا حاضر بكرا الي نفسك فيه بيكون وقامت بيساني ونمنا وتاني يوم صحيت علي واحد بتمص زبي ولقيته ساره. اختي انا... ااااه ااام طب تعالي بق.. اختي ههههه ايو كدا عوزاك تفشخني
انا.. قمت قلبه علي وشه ورفعت تيظه وبليت فتحت طيزه ورشقت زبي كله وقعت ارزع فيه.. اختي ااااااه ااااااااام كمان يا حبيبي ااااه اااااام اااي اااييي ااام كمان اجمد ااااه.. انا.. خدي يا لبوه.. اختي ااااه انا لبوه وشرموط ليك يا حبيبي اااه كمان اااااااااه ااااااييي اااام. وقمت جايب لبني في طيزه اختي.. اححح ااااح ااااممم سخن اوي اااااه جميل اااااوي اااااح.. وقمت قايم من عليه وهيا لفت فضلت تمص في زبي لحد ما نضفيته ودخلت الحمام اخت دوش كانت جهزت الفطار واحنا بنفتر اختي تلفونه رن كانت خلو د وكلمت اختي ولقيت اختي بتقولي اللبوه بتقولك عملت الي قلتله عليه والخول اخوه طلع بيستجيب وجاب لبنه لما دخلت صباعين في طيزه اناا.. كويس اوي خليه تجيبه وتجي كانه بيوصله وانا هتعامل وقفلت اختي التلفون وقلتلي هتعمل ايه قلتله نس الحبايه الي اخته خده هوا هيخده اختي ههههه مش سهل يا مان هههه.. انا انتي الي هتفتحي طيزه بزبك الصناعي.. اختي اااه دا انا هفشخه لانه كان بيرزل عليه ومعداش كتير ولقينه عربيه دخلت الفيله كانت خلود واخوه. فادي كان طالع لاخته ابيض وطيزه كبيره ومدور نزلم سلمت عليهم وسلمت علي فادي ودخلني وقعدم في الصالي وانا شورت لاختي هيا فهمتني وراحت جابت العصير وجت والكل شرب واستنيت ١٠ دقائق لحد ما المفعول يشتغل وكانت خلود متوتره انا رحت قعت جنبه وقعت امشي ايدي علي رجليه وجنب كسه علي سبيل الهزار قدام اخوه الي لمحني ولقيته هاج وزبه بان وقمت واخد خلود وقلتله عوزك في كلمه فوق ممكن بعد ازنك يا فادي.. قال اتفضل وخت خلود ودخلت الغرفه وهوا عينه هتنقلع ليناا وكنت مفهم اختي تعمل ايه تهيجه اكتر وانا دخلت انا وخلود وقفلت الباب علينااا وقلت انزلي يا لبوه مصلي زبي.. خلود بس اخوياا بره.. انا الخول دا هاج عليكي لما لمست كسك ومشغليش بالك ستك هتتعامل معه انزلي.. هيا حاضر..
وطلعت زبي وقعدت تمص فيه ولحد ما بق حديد وقمت مخلعه هدمه ملط ورفعه وراشق زبي في كسه الي كان كله عسل وقعت ارزع فيه وهيا كتم صوته عشان اخوه انا قمت ضربه وقلتله ارفعي صوتك يا لبوه عاوزك تسمعي الخول الي بره.. خلود اااااااه اااااممم لا لا براااحه بيعور اااااام ااااااه ااااه وانا نازل رزع اختي برا قعد جنب فادي وبتحسس عليه وبتمشي اديه علي زبه الصغير من فوق البنطلون وهوا سامع صوت اخته وهياا طالع منه ااااهاااات اااه فادي.. هو ايه الصوت دا.. اختي تعالي نشوف ايه الصوت دا.. وراحم جين وفتحين الباب بشويش ولمحوني وانا ماسك خلود وعمل ارزع فيه بزبي وهوا مستحملش المنظر وجاب لبنه في البنطلون واختي اخدت باله وقالتله خش تعالي يا خول جبت لبنك علي اختك اللبوه وهيا بتتناك وراحت شده وومدخله الاوضه معانه وانا ولا شاغل بالي بيه وعمال ارزع في كس اخته الي تحتي خلود.. ااااه فادي حبيبي اااااااه ااااي انبسط مع ساره اااااي اااه براحه.. هوا الهيجان بان عليه من تاني اختي.. قامت مسكه ومخلعه وقعد تلعب في زبه الصغير وقلتله بتعرف تمص هز راسه بنعم.. وقامت اختي خلع هدومه وقعد علي الكورسي وفشخ رجليه ومسكته من شعره وخليته يلحس كسه ويبوس رجليه اختي.. يا حتت كلب انا من النهرض ستك الي اقلك عليه تنفزه بالحرف يا خول فاهم.. فادي.. حاضر.. وبدا يلحس كس اختي .. اممم مصك حلو ااممم وعشان كدا انا هكفاكوقامت مسكه من شعرف وقلتله افتح بقق وتفت فيه وقلتله ابلعهم وفعلن بلعهم قالت له عجبك منظر الشرموطه اختك كدا وسيدك بيفشخ عرضك وشرفك خلود.. اااااااه اااااي ااااااه براحه عشان خطري يا حبيبي ااااا زبك بيعورني اااااااه ااااي.. فادي هز دماغهاختي يالي عشان تبق زيه ووراحت منيمع علي السرير وقلبه علي وشه جنب اخته ورفعه طيزه وبتبعبصه ووهوا بدا ااااه اااي اختي خليك كدا يا عرص هروح ورجعلك متتحركش وراحت جابت الزب الصناعي ولبسته ورجعت وبليته فزلين وبلت فتحت طيزه وبدات تدخله وتنيك فيه.. فادي اااااااه ااااي براحه بيعور اااهاااا وانا ماسك خلود وقلبته وطلعت زبي ودخلته في بقه تمص فيه واختي دخلت زبه كله في طيز فادي وبتحركه بي بطء وانا سخنت وقمت قايل لاخته اللبوه اقفلي بق اخوكي بي كسك وشورت لاختي تخرج زبه من طيزه وقمت واقف وره وحاشر زبي في مره واحده هوا فضل يفلفس مني بس اخته واختي كانم مكتفينه وانا عمال ارزع فيه طيزه لحد ما جابت ددمم وخلود وساره مكتفينه لحد ما هدي وشورتلهم يسبوه وهوا اااااااه ااااااي طلعه عورني ااااه ااايه.. انا.. مسمعش صوتك يا عرص فاهم وقمت ضربه علي طيزه واختي جت بي زبه تنيك خلود وتنيكه وانا ماسك طيز فادي وبرزع فيه وهوا واخته طاله منهم ااااااااه ااااااام ااااي اااااه قربت من ودنه عجبك النياكع يا خول هوا اااااه ايون كمل اجمد ااااي اااااه ارزع كمان ااااهه ااااااه قلتله عاوز انيك الشرموطه امك عندك مانع.. فادي ااااه لا افشخه ااااااي كمان اااااه.. اختي ههههه عاوز تشوف امك وهيا بتتركب ولا لا يا عرص هههعهه خلود ااااه دا بق ديوث علي اخته مهيبقاش عرص علي امه هههههههه.. فادي اااااه ايوه عاوز اشوفه وهيا بتتناك اااااه قدامي اااه اااه انا خلاص هجيب ااااااه وقمت مليه لبن ولقيته جاب لبنه وقمت رحت الحمام اخت دوش ورجعت لقيت اختي وخلود مسكين فادي بينيك فيه وبصيت لاختي لقيته مبسوطه وهيا بتنيك في فادي وبتنيك في خلود مسيطره عليهم
تحياتي لك يا فنان
الرجاء مراجعه الكلمات
تسلم استمر
 
احبتي إخوتي أخواتي @ناقد فني هذه قصة راجعوها وعلقو عليها وبعدها جاوبوني عن التالي
ما البادئة الصحيحة لها
وما المكان الأنسب لها
يفضل ان تكون ضمن بادئة التحرر او المحارم.
مع العلم انها منشورة سابقا في المنتدى
 
يفضل ان تكون ضمن بادئة التحرر او المحارم.
مع العلم انها منشورة سابقا في المنتدى
ما الأنسب لها محارم او تحرر وماذا تقصد بمنشورة سابقا هل تقصد تم نشرها في المنتدى التاني او المنتدى هذا
 
  • عجبني
التفاعلات: الحالم10
قصه مكرره أكثر من مره
 
ما الأنسب لها محارم او تحرر وماذا تقصد بمنشورة سابقا هل تقصد تم نشرها في المنتدى التاني او المنتدى هذا
هي مكررة وتم نشرها هنا في المنتدى سابقا
 
جميله كمل بسرعه
 
شوفتها كتير قبل كدة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%