NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجزء الثالث من قصة انا وشرفي

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Gymy

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 يناير 2023
المشاركات
35
مستوى التفاعل
250
نقاط
54
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الثالث من قصة انا وشرفي..

بعد ما خلصنه نياكه وطلعنه من الحمام الوقت اتاخر وخلود قالت هتمشي لاكن انا.. تعالي عوزك في موضوع قبل متمشي قالتلي حاضر جايه وجاتلي جري وبتقلي نعم قلتله اخوكي ميوله ايه قلتلي معرفش قلت في علاقه بينك وبينه قالتلي لعب وتقفيش بس انا طيب بسي بكره بتلعبي معه ذي العاده ولما يسخن ويهيج ابداي مشي ايدك علي طيزه وبالاخص حوالي فتحت طيزه ولو سكت ابداي دخلي صباعك في طيزه ولو كمل ولقتيه بيحس بي متعه نكيه بايدك.. خلود.. طيب وهنستفيد ايه.. انا.. اي وقت احب انيكك في هنيكك اني وهوا وهوا هيبق خاتم في صباعك انتي وميعرفش يرفع صوته عليكي لقيته فرحت من كلامي وقالتلي حاضر هعمل الي قلتلي عليه.. انا.. وبقي بلغي ستك ساره بالي حصل وضربته علي طيزه وبسته علي الواقف .. خلود ااااه حاضر
ساره.. يالي يا لبوه روحي قبل ما الشرموطه امك تقلق.. خلود مشت وانا رحت غرفتي وبعده بي ربع ساعه شفت احلي عروسه دخلي عليه باحلي قميص نوم وجت نامت جنبي.. انا. شكلك هتموتيني انا معتش قادر.. اختي.. هههههه ولا انا عت قادره مش هنعمل حاجه النهارده عشان صحتك يا حبيبي بس عوز اعرف ليه انت عاوز تنيك الخول اخو خلود.. انا عشان اكسر عينه ونيك امه.. اختي.. وانا قصرت في ايه عشان تبصلهم.. ولقته زعلت .. انا يا حبيبتي انتي ست البنات وهتبقي ستهم هخليكي ملكه كلهم تحت رجلك وانتي ستهم فهمتي اختي فرحت قلتلها بس عجبتيني وانتي بتهيني اللبوه صحبتك.. اختي.. لانه بتحب كدا تبق مكسور عينه وانا حبيت الدور بتاعي اني ابق سته انا.. امم عشان كدا كنتش بترد عليا الشتمه.. اختي ايون.. طيب يالي ننام بق.. اختي بس عوز منك طلب انا اي هوا.. عوزاك تفتحني من كسي .. كنت بموت وانتا بتنيك الشرموطه خلود من كسه وانا لا.. انا حاضر بكرا الي نفسك فيه بيكون وقامت بيساني ونمنا وتاني يوم صحيت علي واحد بتمص زبي ولقيته ساره. اختي انا... ااااه ااام طب تعالي بق.. اختي ههههه ايو كدا عوزاك تفشخني
انا.. قمت قلبه علي وشه ورفعت تيظه وبليت فتحت طيزه ورشقت زبي كله وقعت ارزع فيه.. اختي ااااااه ااااااااام كمان يا حبيبي ااااه اااااام اااي اااييي ااام كمان اجمد ااااه.. انا.. خدي يا لبوه.. اختي ااااه انا لبوه وشرموط ليك يا حبيبي اااه كمان اااااااااه ااااااييي اااام. وقمت جايب لبني في طيزه اختي.. اححح ااااح ااااممم سخن اوي اااااه جميل اااااوي اااااح.. وقمت قايم من عليه وهيا لفت فضلت تمص في زبي لحد ما نضفيته ودخلت الحمام اخت دوش كانت جهزت الفطار واحنا بنفتر اختي تلفونه رن كانت خلو د وكلمت اختي ولقيت اختي بتقولي اللبوه بتقولك عملت الي قلتله عليه والخول اخوه طلع بيستجيب وجاب لبنه لما دخلت صباعين في طيزه اناا.. كويس اوي خليه تجيبه وتجي كانه بيوصله وانا هتعامل وقفلت اختي التلفون وقلتلي هتعمل ايه قلتله نس الحبايه الي اخته خده هوا هيخده اختي ههههه مش سهل يا مان هههه.. انا انتي الي هتفتحي طيزه بزبك الصناعي.. اختي اااه دا انا هفشخه لانه كان بيرزل عليه ومعداش كتير ولقينه عربيه دخلت الفيله كانت خلود واخوه. فادي كان طالع لاخته ابيض وطيزه كبيره ومدور نزلم سلمت عليهم وسلمت علي فادي ودخلني وقعدم في الصالي وانا شورت لاختي هيا فهمتني وراحت جابت العصير وجت والكل شرب واستنيت ١٠ دقائق لحد ما المفعول يشتغل وكانت خلود متوتره انا رحت قعت جنبه وقعت امشي ايدي علي رجليه وجنب كسه علي سبيل الهزار قدام اخوه الي لمحني ولقيته هاج وزبه بان وقمت واخد خلود وقلتله عوزك في كلمه فوق ممكن بعد ازنك يا فادي.. قال اتفضل وخت خلود ودخلت الغرفه وهوا عينه هتنقلع ليناا وكنت مفهم اختي تعمل ايه تهيجه اكتر وانا دخلت انا وخلود وقفلت الباب علينااا وقلت انزلي يا لبوه مصلي زبي.. خلود بس اخوياا بره.. انا الخول دا هاج عليكي لما لمست كسك ومشغليش بالك ستك هتتعامل معه انزلي.. هيا حاضر..
وطلعت زبي وقعدت تمص فيه ولحد ما بق حديد وقمت مخلعه هدمه ملط ورفعه وراشق زبي في كسه الي كان كله عسل وقعت ارزع فيه وهيا كتم صوته عشان اخوه انا قمت ضربه وقلتله ارفعي صوتك يا لبوه عاوزك تسمعي الخول الي بره.. خلود اااااااه اااااممم لا لا براااحه بيعور اااااام ااااااه ااااه وانا نازل رزع اختي برا قعد جنب فادي وبتحسس عليه وبتمشي اديه علي زبه الصغير من فوق البنطلون وهوا سامع صوت اخته وهياا طالع منه ااااهاااات اااه فادي.. هو ايه الصوت دا.. اختي تعالي نشوف ايه الصوت دا.. وراحم جين وفتحين الباب بشويش ولمحوني وانا ماسك خلود وعمل ارزع فيه بزبي وهوا مستحملش المنظر وجاب لبنه في البنطلون واختي اخدت باله وقالتله خش تعالي يا خول جبت لبنك علي اختك اللبوه وهيا بتتناك وراحت شده وومدخله الاوضه معانه وانا ولا شاغل بالي بيه وعمال ارزع في كس اخته الي تحتي خلود.. ااااه فادي حبيبي اااااااه ااااي انبسط مع ساره اااااي اااه براحه.. هوا الهيجان بان عليه من تاني اختي.. قامت مسكه ومخلعه وقعد تلعب في زبه الصغير وقلتله بتعرف تمص هز راسه بنعم.. وقامت اختي خلع هدومه وقعد علي الكورسي وفشخ رجليه ومسكته من شعره وخليته يلحس كسه ويبوس رجليه اختي.. يا حتت كلب انا من النهرض ستك الي اقلك عليه تنفزه بالحرف يا خول فاهم.. فادي.. حاضر.. وبدا يلحس كس اختي .. اممم مصك حلو ااممم وعشان كدا انا هكفاكوقامت مسكه من شعرف وقلتله افتح بقق وتفت فيه وقلتله ابلعهم وفعلن بلعهم قالت له عجبك منظر الشرموطه اختك كدا وسيدك بيفشخ عرضك وشرفك خلود.. اااااااه اااااي ااااااه براحه عشان خطري يا حبيبي ااااا زبك بيعورني اااااااه ااااي.. فادي هز دماغهاختي يالي عشان تبق زيه ووراحت منيمع علي السرير وقلبه علي وشه جنب اخته ورفعه طيزه وبتبعبصه ووهوا بدا ااااه اااي اختي خليك كدا يا عرص هروح ورجعلك متتحركش وراحت جابت الزب الصناعي ولبسته ورجعت وبليته فزلين وبلت فتحت طيزه وبدات تدخله وتنيك فيه.. فادي اااااااه ااااي براحه بيعور اااهاااا وانا ماسك خلود وقلبته وطلعت زبي ودخلته في بقه تمص فيه واختي دخلت زبه كله في طيز فادي وبتحركه بي بطء وانا سخنت وقمت قايل لاخته اللبوه اقفلي بق اخوكي بي كسك وشورت لاختي تخرج زبه من طيزه وقمت واقف وره وحاشر زبي في مره واحده هوا فضل يفلفس مني بس اخته واختي كانم مكتفينه وانا عمال ارزع فيه طيزه لحد ما جابت ددمم وخلود وساره مكتفينه لحد ما هدي وشورتلهم يسبوه وهوا اااااااه ااااااي طلعه عورني ااااه ااايه.. انا.. مسمعش صوتك يا عرص فاهم وقمت ضربه علي طيزه واختي جت بي زبه تنيك خلود وتنيكه وانا ماسك طيز فادي وبرزع فيه وهوا واخته طاله منهم ااااااااه ااااااام ااااي اااااه قربت من ودنه عجبك النياكع يا خول هوا اااااه ايون كمل اجمد ااااي اااااه ارزع كمان ااااهه ااااااه قلتله عاوز انيك الشرموطه امك عندك مانع.. فادي ااااه لا افشخه ااااااي كمان اااااه.. اختي ههههه عاوز تشوف امك وهيا بتتركب ولا لا يا عرص هههعهه خلود ااااه دا بق ديوث علي اخته مهيبقاش عرص علي امه هههههههه.. فادي اااااه ايوه عاوز اشوفه وهيا بتتناك اااااه قدامي اااه اااه انا خلاص هجيب ااااااه وقمت مليه لبن ولقيته جاب لبنه وقمت رحت الحمام اخت دوش ورجعت لقيت اختي وخلود مسكين فادي بينيك فيه وبصيت لاختي لقيته مبسوطه وهيا بتنيك في فادي وبتنيك في خلود مسيطره عليهم
 
  • عجبني
التفاعلات: Sina
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%