NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

معز ١٤

كاتب مغمور
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
5 نوفمبر 2021
المشاركات
2,998
مستوى التفاعل
3,317
نقاط
5,225
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة



الجزء الاول
من تانى يوم استلام مرسي الحكم وبدأ الصراع بين الحزب الديني ومؤسسات الدوله
مبنى المخابرات
زيدان : انا مش عاوز اي من مؤسسات الدوله يتعامل مع الحزب الدينى او اعضاء الحزب على انهم رجالة الحكم
ادهم : ازاي والمرشد هو اللى بيوجه الريس
نديم : انا اعرف يا فندم مجموعه من رجالة الحزب هيكونوا عيوننا جوه القصر وجوه الحزب .... يا ريت لو سمحتلى حضرتك اتواصل معاهم لتسجيل كل اللى بيحصل في اجتماعاتهم وجلساتهم
زيدان : مش كفايه ... طبعا هتتواصل معاهم وفكرتك تتنفذ .. لكن انا عاوز تسجيل من جوه بيوتهم كمان
ادهم : سعاد الحسيني مرات واحد من كبار وقادة الحزب ... هي كانت ايام نظام مبارك من اكبر عميلاتنا ممكن اتواصل معاها وخصوصا انها تعرف كل زوجات رجالة المرشد
زيدان : التواصل ده يحصل فورا .. وكمان عاوز الاعضاء الجدد يكونوا تحت عيونكم ... المشاكل كلها بتيجي من عندهم
زناري : في عميل لينا اسمه حسن حسين وهو من قيادات الحزب ... الراجل ده من اخطر رجالة الحزب وهو نسيب العميل علاء زكي ... من ساعة الثورة وهو بيتواصل معانا بس لاحظت انه الفتره الاخيره ما بين بيضللنا او رافض التعامل معانا
زيدان : مش ده بتاع حماس
ادهم : بالظبط هو يا فندم وعرفت كمان انه عاوز يفتح لهم مكتب في القاهره
زيدان : حاولوا تخلوه يتطمن خالص وعاوز اقابل علاء بنفسي
ادهم : تمام ... انا هتواصل معاه بنفسي خصوصا ان اخته انضمت للحزب وزوجته اخت حسن كمان وعرفت انه رافض التعامل معاهم وبيضايقوه كتير
زيدان : خلاص حددلي ميعاد معاه ...اخبار مصطفى وسحر ايه
ادهم : مصطفى ركبلنا كاميرات واجهزة تصنت في كل مكان يخص حسن وسحر بعتتلنا ان في خطر من ناحية ولاء حسين اخت حسن وانها مبتفهمش حاجه وبتعمل برنامج للدعوه بتشوه فيه صورة الدين وبتنقل افكارهم الهدامه وسط المجتمع
زيدان : تمام ... خليها تحت المراقبه اللصيقه وبلغ سحر انها تحاول تقرب منها اكتر وتاخد مكانها ولو عرفت تعملها مشاكل كمان تنفذ من غير تردد ...اظن كده نبدأ نتحرك وانا بدوري هبلغ القياده العليا بالمستجدات
......
بيت وليد
امانى : ايه القرف ده ... اطفي اطفي دانا هرجع
وعد : امرك يا ستي ... هو انتى ليه بتكرهي الناس دي
اماني : انا مش حكاية كره ... يا بنتى اللى اسمها ولاء حسين دي جاهله في الدين وكل كلامها غلط
وعد : مانا برضوا مستريحتش لكلامها
امانى : تعالى يا وعد في حضني
وعد طلعت أعدت في حضنها وامانى لفت ايديها حواليها
امانى : انا مش عاوزه وليد يقربلك ولو عمل حاجه هزأي امه
وعد : الواد ياسر من ساعة اللى حصل مشوفتش وشه ولا اخته حصل معاها حاجه يعني
امانى : مش اخوكي اللى نطلنا فيها ... ما علينا فكرتيني ... انا هبعت لياسر ييجي هاتى موبايلي
امانى مسكت الموبايل وبعتت الفيديو لياسر اللى جالها مخضوض
ياسر : ممكن اعرف عاوزين مني ايه تاني
امانى : اسمع يا حيلتها ... انا عاوزاك تكتب عالبت وعد وسيبك من اخوها وانا هبعده عن اختك بنفسي
ياسر : بجد يا اماني ... انا مستعد اعمل اي حاجه بس بلاش منى
امانى : اخبارها ايه مع خطيبها
ياسر : مش ولابد ... من ساعة ما ابوه طرده من البيت وهو راح شقته وبيدور على شغل
اماني : طب انا ممكن اساعده واجيبله شغل ... بس تتجوز وعد دلوقتي
ياسر : وهتبعدوا عن منى
امانى : وهنبعد عن منى ... بت يا وعد ... موافقه يا بت
وعد : طبعا يا ستي اماني
ياسر : وانا موافق بس
امانى : انت هنا ملكش رأي ... انت توافق غصب عنك ... جهز نفسك انا هظبطلك الدنيا مع ابوها وتيجي انت وعيلتك وتجيبلها شبكه وانا هخليهم يوافقوا
ياسر فرح اوي وبيبص لوعد وفرحان اوي 💥
ياسر : اااه .. بتضربي ليه
امانى : انزل بوس رجلي ورجل وعد وامشي
ياسر : ااااامرك ... امرك يا ست الكل
امانى : تعجبني
ياسر نزل باس رجليها وباس رجل وعد وباس خدها من الفرحه
امانى : طب يله علشان تلحأ تجيبلها شبكتها
ياسر : انا هعمل كل اللى اتفقنا عليه بس انتى وعدتيني ان منى مش هيحصلها حاجه
امانى : اوعدك كمان هخليك تمسح الفيديوهات بايدك
ياسر باس خدها وجري وهو مبسوط
وعد نطت في حضن امانى وباستها بوسة عشاق واماني نزلت بيها عالكنبه وهي مبسوطه
وعد : الخطوه الجايه ايه
اماني : هنيكه هو واخته .... انا عاوزاكي ترفضي لما يتقدملك
وعد : مش فاهمه بس امرك يا ستي
امانى : يا بت افهمي ... لما ترفضي هيخاف على اخته ومن الفضيحه وهيتذللك وهيبوس رجلك توافقي وهيفضل يتحايل عليكي قصادهم كلهم عيلته وعيلتك وبكده تكسريه وتتحكمي فيه وهيكون خاتم في صباعك وهنذله براحتنا
وعد : اما انتى عليكي دماغ يا ستي ولا دماغ الشيطان نفسه
👹: 👏👏👏
.........
حازم : الصبر يا علاء ... انا ممكن اشتري منهم حصتهم ونتشارك انا وانت
علاء : بجد يا حازم ... بس حصتهم كتيره اوي عليك
حازم : انا معايا ٧٠ مليون جنيه وكله من خيرك ... انت لولا وقفتك جنبي مكنتش وصلت للانا فيه دلوقتي
علاء : حلو ... حصة صلاح تعملها ٦٠ مليون ... انا عاوزك تعرض عليه وانا عارفه طماع وهيوافق اول ما يشوف الفلوس ... اما حصة اختى انا هشتريها بنفسي وكده هكون ٨٠ % وانت ٢٠ %
حازم : خلاص انا هكلمه واهو حاتم وملك يشغلوا المحلات
علاء : عمتى عامله ايه دلوقتي
حازم : عايشه مع حاتم ... اصل ملك تعبانه في حملها
علاء : انا هخلي ساره تتابعها بنفسها ... المهم تتحرك قبل ما نتفاجئ بيهم بيسحبوا كل حاجه
حازم : انا هكلمه دلوقتي وميهمكش يبن خالي
.........
فيلا نهله
سحر : هو ايه القرف ده ... مش بالليل كان قال قرارات ... هو هنبدأها عك
ولاء : عك ايه بس ... بالليل خد قرارات واكتشف انها غلط فغيرها
نهله : كلام الليل مدهون بزبده يطلع عليه النهار يسيح
ساره : 😄😄😄😄 شكلنا داخلين على ايام سوده
ساندي : اهو ساره اللى بتدعمه قالتها 😄
حنين : ست ساره هانم بتدعمه مصلحه مش اكتر 😏
سحر : الراجل ده هيخربها هيخربها .. اااه .. كمان الشيخه ولاء مش عاجبها نفكر واكيد طبعا هتقولي التفكير بدعه
ولاء : لو بطريقتك دي اه بدعه
سحر مسكتها من رقبتها رفعتها : بت انتى انا ممكن افرمك ...ابعدي عني انا بالتحديد
ولاء : خلاص خلاص 😨 مش بدعه 😨
😄😄😄😄😄😄😄😄😄
نهله : خلاص يا سحورتي ... تعالي هنا يا حبيبتي علشان اللى في بطنك
ولاء : يا ساتر انتى لا يمكن تكونى ست ابدا
ساره : 😄😄😄😄😄😄 صدقتي ... ولا يهمك منها يا سحر ...
ساندي : امال هيام وصابرين فين
نهله : بيجهزوا الغدا
ولاء : وعلى كده الغدا ايه
سحر : اكيد فته 😄
😄😄😄😄😄😄😄😄
ولاء : انتوا بتتريئوا صح 🙄
حنين : لا هما فعلا هيعملوا فتة كوارع ولحمة راس ... اصل علاء بيه طالبها
ولاء : طب كان قال كنت عزمت حسن حتى
نهله : يادي حسن اللى طالعلنا في البخت ده ...
ولاء : وماله حسن ... مش صاحب ابنك ومن العيله ولا هو حلو لصلاح وعمر ووحش لاخويا
ساندي : شكلي كده هعملها معاكي ... لمي نفسك وملكيش دعوه بعومااار حبيبي
ولاء : عمر ايه ده اللى ابصله
هيام : وانتى تبصي لعمر ليه ... لما ييجي علاء هقوله
صابرين : وكمان بدل الهري اللى بتذعيه اخدمي جوزك هو اولى بدل ما تفضحينا عالفضائيات
سحر : لا هي تعملنا فيها شيخه وتهردل يبئى حلو مادام عاجب شوية الجرابيع اللى مشغلينها
ولاء : لأ بئا احنا مش جرابيع يا ست سحر هانم
سحر قامتلها وولاء جريت منها
ساره : خلاص يا سحر ... اهدي اللى في بطنك يحصله حاجه ... وكمان هي متغاظه علشان انتى حامل وهي لأ
ساندي : مش عارفه كانت لازمتها ايه علاء يتجوزها المتخلفه دي
صابرين : اوامر عليا يا ستي ... جوازه جياله بالأمر ويا ريته طمر
هيام : انا سمعت انها كانت متجوزه واحد ارهابي والمخابرات هي اللى جابتها
نهله : **** يرحمك يا سمر ... كانت بتخليها خدامه تحت رجليها
ساره : واحنا لسه فيها ... انا مستعده اخليها جاريه تحت رجلينا كلنا
صابرين : ليه هو انا رحت فين ... يكش هي بس متحاميه في اخوها الارهابي المعفن ده
ولاء : اخويا مش معفن يا ست صابرين ... كمان لولا اخويا مكانش علاء زمانه بره السجن
ساندي : خخخخخخ سجن مين يا وابور الجاز انتي ... اوعي يا بت تنسي اصلك ... لاااا احنا من حاره واحده يا شرموطه يا لبوه نسيتي خلود يا بت ولا خالد ولا يمكن نسيتي خالك نبيل واللى عمله ولا يمكن نسيتي داعش ولا يمكن نسيتي ان لولا علاء مكانش اخوكي بئاله لازمه ولا نسيتي انك كنتى جايالنا حافيه جعانه تترجينا نأكلك
كلهم باصين لساندي وهي بتشرشحلها
ولاء : يااااي بيئه اوي
سحر وقفت في ضهرها وولاء حست بطل بيغطيها
ساره : مين اللى بيئه يا متناكه انتي ... لا فوءي كده ... ان كان حد هنا بيئه هو انتى يا ست الشيخه ولاء ... دانتى يا بت خالد زمان اتجوزك انتى واختك ... نسيتي خالك عمل معاكي ايه ... دانتى واختك كنتوا مفضوحين في الحته كلها ولولا احنا اللى مش عاجبينك كان زمانك على زوبر كل واحد
حنين : معلش يا ولاء ... اصلهم ملايكه مبيغلطوش
ساره : ما بلاش انتى
نهله : جرى ايه يا وسخه منك ليها ليها ليها ليها ... ما تحترموا أعدتى معاكم
ساره : ما هي اللى طلعتنا من شعورنا
ولاء : عالعموم انا هتصل باخويا ييجي يتغدى معانا
نهله : وماله يا ولاء ... التكيه اللى فاتحها علاء تساع من الحبايب ١٠٠٠
صابرين : متنسيش يجيب مراته وعياله معاه ... قبل ما الفته تخلص ويجوع ميلائيش ياكل
ولاء : انا مش هرد ... مستوايا الاجتماعي ميسمحش انزل لمستواكم
.......
صلاح : موافق طبعا ... مع ان ده شقى عمري بس انا كان في دماغي مشروع وكنت محتاجله سيوله
حازم : خلاص تحب نمضي العقد امتى
صلاح : جهز عقودك وانا هتواصل معاك واهو اكون اديت لعلاء خبر وافضها شراكه معاه واستقل بنفسي مع ان شغلي معاه ميتسابش بس الظروف تحكم
حازم : خلاص انا هجهز العقود وهاجي اديلك فلوسك وتخرج وادخل انا مكانك
صلاح : خلاص اتفقنا ... استأذنك انا علشان ورايا مشوار مهم
حاتم : انت هتقفل المحلات بتاعتك ولا ايه
حازم : لأ طبعا ... انا هسيبلك ادارة المحلات وانا هدخل في الشركه مع علاء ... اديك شايف الدنيا بئت عك والبهوات الجداد ولا يفهموا في البطيخ حاجه
حاتم : انت ليه مبتجبش اسراء وتزورونا ... ملك تعبانه على فكره وكل يوم بتسأل عليكم ... انا خايف اوي عليها يا حازم 🥺
حازم : اجمد ياض هو الحمل الاولانى كده وبعد كده هتتعود
حاتم : ماما الصراحه مش مخلياها محتاجه حاجه
حازم : هو ماما دي في زيها ... المهم انا عاوزك تخلي بالك من المحلات وانا بكره اجازه هنيجي ونقعد كام يوم .. ولا اقولك لغاية ما ملك تولد كمان
حاتم : بجد يا حازم ... دي ملك هتفرح اوي ... بصراحه منساعة ما امها اتمسكت وهي حالتها وحشه اوي
حازم : الحال من بعضه ياخويا ... المهم انا هوصل مشوار لغاية علاء وافرحه
........
فيلا زياد
ندى : انت يا بيه مش بناديلك ... مبتردش ليه
زياد : تعبت ... انتى ايه مبتتهديش
ندى : طب يله سيب اللى في ايدك وتعالى عاوزاك في كلمتين
زياد : انا خلصت ... خير في ايه
ندى : هو هنعيده تاني ولا ايه يا زياد ... يا راجل انا لما كنت مكانك كنت ممتعاك ليل نهار ... منكم للى كلت دراع جوزها يا بنات اختي
زياد : يا حبيبة قلبي هو انا كنت قصرت ... مش انتى اللى الدوره كانت عندك
ندى : ولو ... مش تسأل ولا انت اتعودت عليه جواك فمبأش فارق معاك
زياد : لا ميصحش ... حقك علي يا حبيبتي ... هستحمى واحلق شعر جسمي ودقني واجيلك
ندى : طب البسلك ايه يا حبيبي
زياد : البسي حاجه من اللى كنتى بتلبسيهالى علشان تهيجي
ندى : خلاص عقبال ما تخلص اكون جهزت
زياد دخل الحمام نص ساعه وطلع على اوضة النوم ملط واول ما دخل تنح ..كانت ندى نايمه عالسرير بقميص شيفون احمر وسانده على كوعها بطريقه مغريه فطلع موبايله وشغل مهرجان هاتى بوسه يا بت وبيشبح وندى نزلت تشبح معاه وتعقب ورغم سنهم اللى قارب الخمسين الا ان شهوتهم لبعض رجعت سنهم كتير وشغل اه يا دنيا وبيرقصوا وانتهت ببوسه جامده وزنأها في الحيطه ورفعها على ايديه من طيظها وبتنزل ندى وكسها معجون بالشهوه علشان يستقر زوبر زياد الجديد الضخم لنصه في اعماق كسها وبدأت المعركه وكانت اهات ندى عاليه بتجرى في ودن زياد وتعوم في الدم لغاية ما توصل لزوبره تخليه اقوى واشد واتحولت متعة ندى لجنون الشهوه ونزلت بتمصله وهي بتبصله بعد ما نيمته عالسرير


JVJ7Ht2.md.gif
وكان زياد في الوقت ده بيسترجع شريط ذكرياته معاها لما كان بكس وانها كان كل همها تنيكه وهو النهارده كل همه يمتعها وبيسيبها تمص زوبره لغاية ما نيمها على وشها ودخل زوبره في كسها وبيرزع جامد وكانت متمتعه اوي وفاتحه بؤها يكاد يسمع نحيب انفاسها وبتصرخ من اعماقها معلنه عدم تحمل مشاعرها اقتحام زوبره لمكمن متعتها وتحرير شهدها من محبسه ليجري الى بوابة الحريه ليستقر على جسد زياد العاري فيسهل مرور زوبره اكثر واكثر حتى تم اعتقال رأسه ووضعها داخل معصرة عضلات كسها فيطلق قذائفه البيضاء بالداخل في مغاور كسها بطلقات متتابعه ليلهث الاثنان في احضان بعض
ندى : متعححححح ... يخرب بيت زوبرك ده ... كنتى فين يا ساندي من زمان
زياد : ( اه يا ساندي على بزازك ولا طيظك ... الجلسه الجايه لازم انيكك ) بيحضن ندى وهي بتغمض عينيها وبتنام على صدره وبيغيب هو في متاهة التفكير وزوبره مرفوع لمرمى عينه علشان يدخل بين رجلين ندى ويقتحم كسها فتشهأ وتبصله بدلع وتاخده بتحضنه بشفايفها وهي بتفرك حلمات بزازه في صوابعها وكان زياد خلاص مسافر بثعبانهداخل جحرها وهو بيدمر كل ملمس ناعم بداخلها وده خلاها تتشنج كتير وتنزل كتير لغاية ما الرعشه اكتاحت كل جسمه ونزل لبنه 🌊 كتير في اعماق كسها وبيناموا في حضن بعض
.............
ساندي روحت وكان عمر بيكلم بنت في التليفون وراحت جنبه بتسمعهم لغاية ما خلصت
ساندي : وحشتني يا عومااار 💋
عمر بيبادلها البوسه
ساندي : قول بئا مين دي
عمر : دي جومانه عبد السلام ابوها صاحب شركه ولسه جداد بس البت كلبوظه وتحسيها اجنبيه كنت اتعرفت عليها في الماركت والبت دلوعه دلع ميتوصفش ... اخدنا ارقام بعض ووعدها نخرج وهي مبسوطه اني بكلمها
ساندي : هتجيبها امتى
عمر : طب مش لما تسلمي على حبيبك الاول
ساندي رفعت الشورت وبتشاور لزوبره : هااااي ... هااااي ونزلت باسته ورجعت مكانها .. مبسوط كده
عمر : هو يقولك
زكي : مامي ... عاوز اكل
ساندي : 😄😄😄😄 معلش هأكله وانيمه واجي
زكي باس خد عمر : انا بحبك اوي يا عومااار
🤣🤣🤣🤣🤣
عمر : وانا كمان يا شقي انت وبيشيله ... روحي هاتيله الاكل وانا هلعب معاه شويه
زكي : انا بحب ياسمين بنت خالو علاء وبحب ابوسها
عمر : تعالى يا هانم اسمعي
زكي : 😳😳😳 ... انا مش هحكيلك حاجه تاني
عمر : طب متزعلش لما تكبر هخليك تتجوزها ماشي
زكي : ونلعب عريس وعروسه
عمر : 😄 اه وتلعبوا عريس وعروسه 😄😄
ساندي : مين دي
عمر : لا انا وعدته ماقولش
زكى باس خده : ايوه كده خليك راجل
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ساندى : يلا يا ولد علشان تاكل وتعمل بيبي وتنام
بعد شويه عمر شال زكى وطلع نيمه في اوضة الولاد وراح لساندي اللى كانت لبست بدله شيفون زي الشبك وعالتسريحه بتحط برفان
عمر خلع كل هودمه وبيجره زوبره للبطل المستنى الحرب ونزلت ساندي في اجتماع صلح خاص مع زوبره وبتبوسه وتلحسه وتمصه وطرف لسانها بيلحس راسه وفتحته وعمر هايج اوي وزوبره زي الصاروخ الجاهز للاطلاق وبتبصله بتغمزله
ساندي : عاوزاك تغمض عينيك وانت بتعاملني كإنى جومانه
عمر : لأ انا عاوز اسرح في عينيكي الحلوين وكده كده زوبري هيصالح كسك
ساندي : بس كسي زعلان اوي وشايف بيعيط ازاي
عمر : بس كده ... انا هصالحه بنفسي ونزل بين رجليها بيبوسه وطعم شهوتها حوله لذئب بشري فطلع لسانه بيلحس كل دمعه نازله منه وبيفتحه بايديه وبيدخل طرف لسانه على جنابه وبيلف فيه بيلم كل شهوته
ساندي ماسكه بزازها وبتتلوى وبترفع ضهرها ووسطها من المتعه وبتتنفض وكإن كهربا جوه كسها بتكهرب جسمها كله من شحنات لسان عمر جواه وبتنزل شهوتها كله على لسانه فبيبلعها وهي بتلهث جامد وبتزوم اوي
عمر راح بيدوأها شهوتها في بوسه ولا اروع وبيحضنوا بعض وهو نايم بين رجليها فدخل زوبره في جرابه وهي لفت رجليها حواليه وحركة زوبره في كسها مخلياها بتئن وتتأوه جامد وعمر حاسس كسها بيضيق على زوبره وسخونه دافيه بتغلف زوبره وبيشد لجام حصانه وبيطلق الصاروخ جوه كسها بيفجر كل شهوه جواها وبتنزل ساندي كتير وبدأت بريمة عمر في العمل علشان تحفر اماكن لأول مره توصلها وشفايفهم في مبارزه اللى مين هيشفط التاني وكانت دموع ساندي من المتعه بتنزل وانتهت بنزول المني الساخن في اعماق الرحم وبيزمجر عمر جامد وبيلهث اوي وبياخدها في حضنه وبينام وراسه على صدرها وزوبره جوه كسها
.............
صابرين : اااااا ... الحئني يا علاااااء
علاء وهيام جريوا ملط لاوضتها ووراهم بتيجي نهله وسحر وبتدخل ولاء في الاخر
في ايه مالها صابرين
علاء : مالك يا حبيبتي
صابرين : شكلي هولد ااااااااا ... نار يا علاء
نهله : طب القرن طش
صابرين : ااااااا انا بفضى حد يلحأني
علاء : هاتولي موبايلي فين
نهله : طب روح انت ومراتك البسوا حاجه وانا هتصل على ساره تيجي ... الو .. ايوه يا ساره ... شكل صابرين بتولد تعالي ... مش وقته انا هجهز المياه السخنه عقبال ما تيجي ... خلاص ماشي ... اه خلى صلاح ييجي ... ماشي بس اخلصي بسرعه
ساره وصلت وبتولد صابرين وجابت ولدين
علاء سمع صوت ولاده فرح ونهله خارجه : مبروك يا حبيبي ولدين زي العسل يتربوا في عزك يا حبيبي
صلاح : مبروك يا علاء ... ها يا بطل هتسميهم ايه
علاء : انا مش هسميهم ... اختك هي اللى هتسميهم
ساره : اسهل ولاده حصلت في العيله دي ... تعالى ياسي صلاح ... اختك عاوزاك جوه
علاء وصلاح دخلولها
صلاح : مبروك يا حبيبتي ... هتسمي الولاد ايه
علاء ميل عليها وباسها : مبروك يا حبيبتي
صابرين : مبروك يا حبيبي ... هتسميهم ايه يا حبيبي
علاء : انتى اللى تسميهم
صابرين ابتسمت : خلاص هسميهم علاء وصلاح
صلاح : اصيله يا صاصا
علاء : لا انا هسمي التانى زكي على اسم بابا **** يرحمه وده صلاح زي ما هو
نهله : **** يخليهملك يا حبيبي ... دي ساندي هتفرح اوي لما تعرف ..
هيام : يله يا رجاله ... اطلعوا بره خلوها ترضع عيالها
صلاح : ماشي يا هيما
ولاء راحت اوضتها ونار جواها وبتعيط واتكومت في نفسها وهي بتتمنى تكون ام حتى علاء منفذش كلامه ليها
سحر : مبروك يا صابرين هانم ... انا كمان كلها كام شهر واجبلهم اخ صغير بس هخليه هو اللى يضربهم
😄😄😄😄😄😄😄
نهله : كل ولاد علاء حلوين ومفيش فيهم عيل شقي ... وربنا يزيد ويبارك
هيام : انا كمان لازم احمل تاني واجيب عيل تاني
ساره : طب اهدوا على نفسكم شويه ... يله يا صابرين رضعي الولاد ... واد يا زكي ... تعالى اما ابوسك ... وانت كمان يا صلاح اييي كده يا وسخ باست ايده ... الواد طالع ايده تئيله
صابرين بترضع ولادها وولاء جوه اوضتها بتنحب من كتر العياط وسامعاهم بره بيضحكوا وقررت ترجع الفيلا لوحدها من تاني
...........
ساره وصلاح رجعوا الفيلا
حنين : ايه مالها صابرين
ساره : ولدت وجابت ولدين توأم زكي وصلاح
حنين : مبروك كده عندنا ٢ صلاح في العيله ... انا كمان لما اولد هسميه احمد
صلاح : مش لما تحملي الاول
حنين بكسوف وفرح : مانا حامل يا صلاح😄
ساره : بجد ... يبن اللذين ... كده تحملها وانا لأ
صلاح خد حنين في حضنه : مبروك يا حبيبتي
ساره : كده يا حلوه تيجي اكشف عليكي علشان متضيعيش البيبي يام احمد
حنين : اه اوي ... مانتى الدكتوره بتاعتى
ساره : طب يله شيلها يا صلاح ونيمها في السرير لغاية ماجي اكشف عليها مانا مش هخلص ... انا مش عارفه باخد ايه انا من العيله دي
.........
جودي بتتكلم في التليفون
جودي : بتكلمنى تاني ليه مش كفايه مراتك قفشتنا ... مش عاوزه منك حاجه
ساندي خدت منه الموبايل : اسمعيني يا بت انتى ... انا مصوره كل اللى بينكم ... يا تسمعي كلامي يا هنزلها عالنت للكل يتفرج البت المفعوصه اللى لسه مطلعتش من البيضه بتعمل ايه مع جارها المتجوز
جودي : مانا بعدت عنه خلاص عاوزه ايه تاني
ساندي : امك صباح هانم الدرملي شوفت في ايدها خاتم الماظ ... الخاتم ده يكون في صباعي بكره الصبح والا هفضحك
جودي : لالالا ... انا هجيبهولك بس بلاش الفيديو بتاعي ... ارجوكي تمسحيه وانا هكون تحت امرك
ساندي : الفيديو ده مش هيتمسح ... الخاتم الالماظ او فضيحه اختاري
جودي : خلاص بكره هجيبهولك معايا
ساندي : عاوزاكي لما تيجي متكونيش لابسه اندر ولا برا ... هاتى الخاتم وهخلي جوزي ينيكك ها قولتى ايه
جودي : بس انتى مش هتزعلي
ساندي : هزعل لو منفذتيش كلامي واجيب ابوكي يتفرج عالفيديو واخلي عمر ينيكه هو وامك
جودى : لأ 😨 ... بلاش بابا وماما ... هسمع كلامك حاضر
ساندي : دلوقتى .. تروحي تجيبي خياره : اااه خياره وتحطيها في التوته الحلوه وتيجي وهي جواكي وانا هخلي عمر بنفسه يشيلها
جودي : 😨 حححاضر
صباح : بتكلمي مين
جودي : اصحابي يا مامي
صباح : كفايه سهر وروحي نامي
جودي : حاضر ... باي دلوقتى والصبح نتقابل زي ما اتفقنا
بعد شويه كان الكل نام و جودي راحت اوضة نوم ابوها وامها واتأكدت انهم نايمين وجابت صندوق مجوهرات امها وطلعت الخاتم ورجعته مكانه ونزلت المطبخ جابت خياره تخينه صغيره وبئت تحشرها في طيظها لغاية ما دخلتها كلها ونامت بيها
..........
بسنت بعد موت اختها اتخلصت تماما من الضغوط اللى كانت عليها وبئت تروح بيت ابوها وبيعاملوها كويس واخوها نضال مسك شغل ابوه وبئا هو المتحكم في البيت وبيصرف عليه
منصور : منور يا محمود يبني
محمود : البيت منور باصحابه يا عمي ... الا مفيش اخبار عن رضا
سناء : داهيه لا ترجعه ... اهو مرزوع في شقته
نضال : من ساعة اللى حصل وهو خايف يرجع هنا تاني
سناء : فضونا سيره ... صحيح قلبي واكلني عليه بس كلب ولا يسوى
بسنت : يله يا ماما انا جهزت الاكل ... يله يا بابا
منصور : يخليكي لي يا بنتي ... سامحيني يا بسنت يا بنتى عاللى كنت بعمله معاكي طول عمرك
بسنت بابتسامه : انا اللى اسامحك برضوا يا بابا ... لا عشت ولا كنت اما ازعل منكم ... صحيح محمود مش مخليني محتاجه حاجه بس ده كله بفضل دعواتكم لي
منصور : اصيله يا بنتي
سناء : هو في زي بسبس ... دي حبيبة قلبي من جوه
نضال : بالحق ... في جهاز اشعه ورنين مغناطيسي جالى من مستشفى ما تيجوا تشوفوه يمكن ينفعكم
محمود : هو انا هجيب اجهزه خرده برضوا
نضال : لا مش خرده خالص ... المستشفى دي بعد ما اتبنت اشتراها واحد اماراتى وهدها وباع كل اللى فيها وانا اشتريت اجهزتها كلها منهم الجهاز ده
محمود : وهو عمل كده ليه
نضال : انا عرفت انه هيطلع مكان المستشفى ابراج
بسنت : عالم جاهله ... يعني هو من قلة الاراضي جاي يشتري مستشفى ويهدها
منصور : الجشع يعمل اكتر من كده يا بنتى ... واد يا نضال انا هديهم شقه هنا وتجيب كل اجهزة المعمل ويفتحوا معمل تحاليل واشعه .... خدوا يا محمود الدور الرابع وجهزوه وانتوا ونضال شركا في المعمل
بسنت : اما حتة فكره يا بابا ... وبكده انا اجيب دكاترة للمعمل يشتغلوا واللى يكشف عندنا نخليه يعمل التحاليل والاشعه هنا
نضال : ايوه بئا هزها تجيب رزئها
منصور : واد يا نضال ... المعمل ده بتاعك انت واختك بالنص وهتعملوا اوراقه على كده ... انا هتصل المحاسب بتاعنا اللى بيخلصلنا الاوراق بتاعة الوكاله يخلص اوراق المعمل
بسنت : يخليك لينا يا بابا
سناء : فين الحنيه دي من زمان يا حاج
منصور : فكرك انا كنت بشد عليهم ليه ... مش علشان يطلعوا احسن مني ومنك
محمود : تعيش يا حاج ويديك طولة العمر ... تسلم ايدك يا بسبس ... كلي دي مني .... وعلى كده في اجهزة لغرف العمليات
نضال : لأ ... باقي الاجهزه اخدتها المستشفى بتاعة الدكتوره ساندي زكي
محمود قلبه نبض جامد : طول عمرها شاطره ... بتعرف تخطف اي فرصه
منصور : على كده تعرفها
محمود : ايوه كنت دكتور ورئيس قسم الجلديه في المستشفى بتاعتها واستقلت وكبرت عيادتي
منصور : مفيش احسن من الشغل الحر
نضال : مانا بتحايل عليك من زمان
منصور : يبن الكلب في الاخر دي كلها فلوسك انت واختك
بسنت : بابا عنده حق يا نضال ... مفيش غيرك هيحافظ عالشغل وخصوصا انك عارفه كويس
نضال : مانا ماسك الشغل اهو
سناء : انتوا هتتكلموا من غير ما تاكلوا ... مدوا ايديكم وكلوا ... وانت يا حاج سيبك من الكلام في الشغل وكل علشان تاخد الدوا
........
ازيك يا حسن
حسن : 😵😵😵😵😵😵😵 مش معقول ... ازااااي
.......
صورة جودي


JVJzQ6J.jpg JVJzLGa.jpg JVJzsCg.jpg JVJzPZF.jpg
صورة جومانه

JVJAmfn.jpg JVJADiX.jpg JVJAtVt.jpg JVJAZxI.jpg JVJApls.jpg JVJAyUG.jpg JVJRHJf.jpg


الجزء الثاني
ازيك يا حسن
حسن : 😵😵😵😵😵😵😵 مش معقول ... ازااااي
خالد : مش معقول ليه
حسن : الدكتور قال انك انتحرت
خالد : ده حقيقي ... من فتره لمل كنت في المستشفى بدأت افوق وارجع لطبيعتي لكن في حكم بالاعدام كان مستنيني وكان لازم اعمل اي حاجه تخرجني فقتلت التمرجي ولبست لبسه وشوهت وشه وقطعتله شرايينه وطلعت كانى تمرجي عادي .... ايه اللى حصل في البلد الناس في مستشفى المجانين اعقل من اللى بره ... انا تعبت اوي علشان الائيكم
حسن : يوووووه حصل حاجات كتير ... الناس في الحزب هيفرحوا اوي
خالد : فين سمر وبنتى يا حسن ... فين ياسمين
حسن : سمر تعيش انت يا خالد ... بنتك بخير وعايشه عيشه ملوكي مع علاء
خالد : علاء 🙄 ... انا كنت نسيته ... عامل ايه دلوقتي ... انا مش سامع عنه حاجه والناس غير الناس حتى روحت الحارة بتاعتنا ملئتش حد اعرفه
حسن : يبني احنا بعنا كل حاجه ... بس الكل يعرف انك ميت
خالد : وفين ولاء وابوك وامك
حسن : ولاء اتجوزت علاء وابويا وامي تعيش انت من بعد موضوع خلود مستحملوش وماتوا ... انا هأمر يشوفولك مكان تعيش فيه وهكلم علاء واجيبلك بنتك كمان مع ان من رأيي تسيبها معاه ... اختى بتربيها
خالد : وانت كده طمنتنى ... اختك لو ربت بنتى هتطلع شرموطه كبيره ... ولاء اعرفها كويس ... دي لما هتصدق تنتقم مني في بنتي
حسن : ولاء غير دلوقتي يا خالد ... المهم تعالى معايا وهعرفك على بنتك وكمان هتصرفلك اشتريلك هدوم ... اقولك تعالى انطفك الاول وبعدين نروح لبنتك ... بس انت كنت فين الفتره دي كلها
خالد : يووووه دي حكايه طوله ... انا عاوز اروح لعلاء الاول
حسن : ليه
خالد : صاحبي ووحشني يا اخي
حسن : اوعاك تكون ناويله على حاجه
خالد : يعني يربي بنتى وائذيه ... لا طبعا ... انا عاوز امهد لدخولي بيته علشان ميخافش ونصفي اللى بيننا
حسن : ان كان كده ماشي
.........
عائلة ياسر
الاب فتحي ٥٤ سنه شغال في شركة شحن شيال
الام حسنيه ٥٠ سنه ربة منزل
الاخت الكبيره منى ٢٧ سنه وخطيبة رضا منصور
ياسر ١٨ سنه
مليكه ١٥ سنه
ياسر في اوضته ومرعوب من امانى والفضيحه ومش عارف يعمل ايه فلو اتكلم هو واخته هيتفضحوا ولو سكت هيفضل مذلول لامانى ووعد واخوها ولو راح حكى لحد مقفوله من كل ناحيه لغاية ما جاتله رساله من امانى بتطلب منه يروح يقابل ابو وعد وبالفعل زي المنوم مغناطيسيا راح يتكلم معاه وبصراحه ابو وعد مش مرحب خالص
امانى : هي ايه حاكيتك ... مش مرحب ازاي ... انتى يا زفته
وعد : نعم يا ستي
امانى : هو عمي مش كان وافق يقابل ياسر
وعد : ايوه وهو موافق وكلنا اقنعناه ... ولا انت عاوز تتهرب
ياسر : لا والنعمه هو ده اللى حصل ... مش مصدقانى اسأليه
امانى : شكلي كده هدوس على اختك ... جرالك ايه يلا
ياسر : وحياة اختى هو ده اللى حصل
امانى : طب روح دلوقتي وانا هشوف رافض ليه
ياسر : حاضر بس والنبي ما تفضحينا
امانى : مش ناسي حاجه يا متناك
ياسر : حاجه زي ايه
وعد : نهار ابوك اسود ... انزل بوس رجل ستك اماني بسرعه
ياسر : اه اسف ... نزل باس رجليها ... انا اسف مش قصدي
امانى : بت يا وعد
وعد : امرك يا ستي
اماني : حطيله خياره في طيظه ادبا ليه واياك تتشال لحسن هحطها في كس اختك بعد ما وليد يفتئها
ياسر : لاااا انا اسف بس بلاش اختي اااايييي طيظي يا وعد
امانى : ارفع بنطلونك واياك تشيلها
ياسر : حححاضر اااه اااييي
وعد : معلش ملئتش اصغر من كده 😄
امانى : معاكي رقم منى
وعد : طبعا جبته
امانى : جه وقت الخطوه التانيه .... بعتت فيديو ياسر لمنى وبعد شويه التليفون رن منى بتتصل ... الو ... وانتى مالك انا مين ... لاااا مانا ممكن افضح اخوكي ... مش همك يعني ... طب خلاص براحتك بس هبعتلك فيديو تاني اكيد هيعجبك اوي .... قفلت معاها وبعتتلها الفيديو بتاعها ... بعد شوية منى رنت كتير وامانى مردتش وعملتلها بلوك
وعد : زمانها هتموت من الخوف دلوقتي
امانى : سيبيها تستوي ونشوف هتعمل ايه ... اسمعى انتى تنزلي وتروحي لمنى على انك عاوزاها في حاجه مهمه بكره الصبح وبعد ما اخوكي ينزل قابليها وتعالي وتفهمي ياسر ييجي على ١٠ الصبح
وعد : حاضر يا ستي ... وكمان هجيب حاجه نتسلى بيها
امانى : ماشي بس متتأخريش لاعاقبك
وعد : مش هتأخر
..........
فيلا نهله
مصطفى : دي الاوامر اللى جاتلي
سحر: بس هيام صعب تعمل اللى كنت بعمله قبل الحمل
مصطفى : بس عالاقل مفيش مشاكل بينكم
سحر : طب هتعمل ايه علاء لازمله حمايه في كل مكان
مصطفى : استنى ... في حد كان بيتصنت علينا ... انا راجعلك تاني
سحر : ماشي
مصطفى راح يشوف مين اللى بيسمعهم وسمع صرخة سحر ورجع لئاها واقعه عالسلم بتنزف
نهله : في ايه ... ايه الصوت ده ... يا مصيبتي ... سحر .. شيلها يا مصطفى يبني وهاتها ... الو ساره الحئيني سحر وقعت من عالسلم
هيام : ايه اللى جرى لسحر ... سحر ردي ... يا لهوي دي بتنزف داهيه لتكون سقطت
ولاء : في ايه يا تانت ... مال سحر ... يا لهوي الدم مغرقها
مصطفى : انا مش هسكت عاللى حصل ... انا هفرغ الكاميرات ويا ويلها اللى عملت كده ... الو علاء بيه ... تعالى عالفيلا فورا
.........
رضا في شقته بالشورت بس وبيشرب حشيش ومعليه معاه عالاخر وامه راحتله من كتر ما قلبها واكلها عليه وجابتله معاها اكل وفاكهه ولحمه وملتله التلاجه ونضفتله الشقه
سناء : هتفضل في الهم ده كتير
رضا : هم ايه بس يا سناء ... هو انا صغير
سناء : سناء كده يا كلب انا امك يا زفت
رضا : وامي تصدقي علي كلام متناك زي نضال ... نسيتي لما مسكناه مع عمي
سناء : اخرس يا خول ... بتنيك اختك يا معرص وتخليها حامل
رضا : **** يرحمها يما ... **** يرحمها ... انا اصلا ولا قربتلها
سناء : انت هتتخلأ على امك يا كلب 💥
رضا اتغاظ واتعصب لما كفها علم على وشه : بتضربيني ... كل ده ليه ... علشان واحده متناكه شرموطه ... انا منكتهاش ولا قربت منها
رضا بيقرب منها وهو بيزعأ في وشها
سناء : 😨 رضا فوء انا امك
رضا زأها وقعت عالارض على ضهرها والعبايه اترفعت وبانت رجليها بلونهم الابيض الحليب وهي بتعدل نفسها
رضا وعيه غايب وعينيه لمعت ونزل شد رجليها ودخل بينهم وهو بينزلالشورت طلع زوبره
سناء : 😨 هتعمل ايه يا رضا😨 فوء انا امك يا رضا 😨
رضا ولا بيسمعلها وكل همه يشد لباسها اللى ماسكه فيه بايديها جامد فقطعه وبان كسها اللى ياما اتهرى نيك
سناء بتفلفص وخايفه : رضا لأ يا رضا 😨 لأ يا رضا رضاااااا اااااه
رضا رشأ زوبره في كسها وهي شهئت وسكتت وهي مبرأه عيونها ورضا رايح جاي فوقها بينيك كسها ومش حاسه بحاجه ودموعها نزلت لغاية ما رضا اتشنج وجاب لبنه في كسها
سناء عالارض بتبص للسقف والدنيا بتلف بيها وغابت عن الوعي وبعد شويه فاقت على سرير ابنها بينيك فيها وبتعيط بحرقه
رضا : جرى ايه يا لبوه ما خلاص زوبري في كسك يا شرموطه ... انتى من بكره تيجي تريحيني وتمشي ... علشان احبلك زي المنيوكه بنتك يا متناكه
سناء بعد ما رضا خلص عدلت هدومها وخلعت الكلوت ونزلت ركبت تاكسي وروحت
منصور : كنتى فين يا سناء
سناء بصتله ووشها غرقان بدموعها واترمت في حضنه وكملت عياط
منصور : حصل ايه فهميني
سناء : ابنك رضا يا حاج 😭😭😭😭
منصور : ماله جراله ايه 🙄
سناء : نا😭كني😭 😭😭😭😭😭
منصور : يا نهار ابوه اسود 😵 ... وانتى ايه وداكي عنده 😠
سناء : قلبي اكلنى عليه قلت اروح اشوفه يكون محتاج حاجه 😭😭😭😭 ... ضربني وعمل عملته الكلب الزباله 😭😭😭 ... منك لله يا رضا 😭😭😭 ... روح انا قلبي غضبان عليك ليوم الدين 😭😭😭
منصور : طب خلاص يا حاجه ... ادخلى اغسلي وشك ومتروحيش هناك تاني وانا بنفسي هجيب خبره العرص 😠
........
ساره : انا ادتها حقنه توقف النزيف ... الجنين بخير
ولاء ( انتى بطنك دي ايه مصفحه 🤨)
نهله : حمدلله على سلامتك يا سحر يا حبيبتي ... ايه اللى حصل
علاء : فين سحر ... مالك يا حبيبتي
سحر : ابدا دوخت ووقعت عالسلم
ساره : من النهارده لمدة اسبوع ممنوع تنزلي عالارض
نهله : انا هفضل جنبها ... يله يا بت منك ليها ... هي فين صابرين يا ولاد
هيام : صابرين مع ولادها مخرجتش النهارده خالص
ولاء : حمدلله على سلامتك يا سحر ... خضتينا
سحر بتبصلها بغيظ وعلاء لاحظ
علاء : مصطفى تعالى معايا
مصطفى راح مع علاء وشافوا اللى كانوا متوقعينه
........
ادهم : لازم تاخد بالك يا مصطفى
مصطفى : علاء بيه في خطر ... الناس دول مش سهل نأمنلهم ازاي عاوزنى اسيبلهم سحر واروح مكان تاني
ادهم : متخافش على سحر يا مصطفى ... علاء هيعمل المستحيل وهيحميها ... كمان انت معاه من سنين طويله ولازم ترجع شغلك ... انت دفعتك دلوقتي عقدا وعمدا
مصطفى : اسمع يا ادهم ... ايام سالم بيه كنا شبكه واحده ... دلوقتي كل مجموعه في اتجاه ... سحر عنصر مهم جدا في مجموعتى وكمان جوازها من علاء خططناله بعنايه وانا تعبت اوي علشان اجند هيام معانا
ادهم : بس ده غلط يا مصطفى ... انا عارف ان علاء بيفكرك باخوك وانك وافقت تحميه علشان شبهه بس علاء مش اياد يا مصطفى
مصطفى : عالعموم ... انا هنفذلكم طلبكم لكن انا كل اللى عاوزه مهله لغاية ما سحر تولد واتطمن عليها
ادهم : سحر مش صغيره يا مصطفى وكمان هي متدربه تدريب عالي يخليها تعرف تتعامل في اي موقف
مصطفى : طب انا هروح فين
ادهم : المطلوب منك تحمى لاجئ سياسي مهم اوي لإنه على علاقه بواحد من افراد النظام الحالي
مصطفى : تمام ... بلغ القياده انى على اتم استعداد
ادهم : الليله هي الاخيره مع علاء ... سلم الملف كله لشهاب وهو عارف هيحميه ازاي
مصطفى : ان كان شهاب هو اللى مكانى معنديش مانع ... اهم حاجه ملهوش دعوه بستات العيله علشان علاء بيه غيور اوي وممكن يقتله
ادهم : 🤣🤣🤣🤣🤣 ... متخافش احنا عارفين هما ممكن يعملوا فيه ايه
..........
جودي : الخاتم زي ما طلبتي اهو
ساندي : مالك مش على بعضك ليه
جودي : اصل الخياره تعباني اوي ... ممكن ادخل التوليت بس
ساندي : يا عومااار ... ودي جودي التوليت وخدوا راحتكم
جودي : اشمعنى عمر ... انتى مش زعلانه انه 🙄
ساندي : بس يا بت ... عومااار حبيبي أنااا ... روحي خليه يريحك بس اوعي تزعليه ... هزعلك
جودي : لأ ... بليز انا هخليه مبسوط
ساندي : اتمنى
عمر : تعالي يا جودي
دخلوا حمام الضيوف وعمر شال الخياره من طيظها
جودي : اووووه ... اووووففف ... كنت هموت ... ممكن تخرج علشان اعمل بيبيي
عمر : طب خلصي بسرعه
جودي : تانت بره
عمر : اديكي قولتيها ... بره ... خلصي بس علشان نريح بعض بسرعه
جودي بعد ما خلصت طلعت حضنت عمر : وحشتني اوي يا عمر ... ممكن متخليش مراتك تهددني تاني ... بليز يا عمر انا هنفذ كل طلباتها بس بلاش تتصل بي
عمر : المهم ارتحتى دلوقتي
جودي : سو ماتش ... عمر هو انت ممكن تتجوزن زي ما وعدتنى
عمر بيبوسها : مش دلوقتى احنا ما صدقنا هديت
جودي : صحيح يا عمر .. طب انا عاوزاك اويييي
عمر : يا بنتى مش كده ... وطي صوتك
جودي : اوكيه هوطي صوتى بس انا مشتقالك اوي
عمر دخلها الحمام وزنأها في الحيطه وحضنها ورفعها عن الارض وبئت جودي متشعبطه في رقبته وكان هو بينزلها الشورت وبيخلعها البادي ورفعها ودخل زوبره
جودي : اي براحه يا قلبي
عمر زأ بئيت زوبره
جودي : اه اااه اااه مممم وحشتني اوي اوي اوي اااا اااا اااا اااا اااا اااااا ااااااااا اااااااا اي اي اي كسي مليان يا عمر اي اااا ااااا كماااان اااا ممممم ححححح ابتسمتله بعد ما نزلت شهدها وعمر حضنها اوي وزوبره جوه اعماق كسها ثابت وهي حضناه اوي
ساندي : كفايه كده
جودي : بليز يا تانت سيبيني في حضنه شويه .. بلييييز
ساندي : خلاص اتصل بصباح هانم تيجيلك
جودي : يووووه ... خلاص نزلني يا حبيبي ... انتى رخمه اوي على فكره
ساندي : بت انتى قلة ادب هبعت لابوكي اللى لو عرف انتى عارفه هيعمل ايه
جودي : خلاص ... همشي بس اعملي حسابك هاجي تاني
ساندي : لا يا حلوه ... لو جيتي تجيبي البروش بتاع الخاتم
جودي : 😨 مش هينفع انا جبت ده بالعافيه وماما لما تعرف هتقطع رقبتي علشان مفيش غيري انا وهي
ساندي : مانا برضوا لو بعت الفيديو لباباكي اظن هيقطع رقبتك
جودي بتدب في الارض : بلييييز 😭
ساندي : خلاص متزعليش نفسك ... متجيش تاني هنا ... يله البسي وامشي وانا حسابي معاك يا عمر بعدين ... انا تخونني مع عيله زي دي
جودي بعد ما مشيت ووصلت للباب وقفت ورجعت تاني : انا هجيبلك البروش بس بليز اي لاف عمر ... عاوزه اتجوزه
ساندي : هعد لغاية ٣ لو لئيتك واقفه هبعت الفيديو ١ ... ٢
جودي : لأ خلاص ... جريت وراحت بيتها
عمر : البت مستويه عالاخر
ساندي : الخاتم مش حلو ... انا هرجعه لامها
عمر : ليه
ساندي : هقولها انى لائيته في الجاردن ايريا وساعتها هنخلص من جودي
عمر : طب سيبك من شغل العيال ده وخلينا في شغلنا المهم
زكي : بتعملوا ايه .... شكلكم بتلعبوا عريس وعروسه
عمر وساندي بصوا لبعض 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
.......
حسن بلغ علاء بظهور خالد وراحوله الشركه ومعاهم ولاء
علاء : انا مخطفتش مراتك منك .... انت اللى مكنتش مالي عينيها ... كمان انت قتلت اهلك ودخلت مستشفى المجاذيب ... بنتك بعاملها زي ولادي وكمان معنديش استعداد احرم الولاد من بعض ... بنتك اخت ولادي ... كمان انت مش راجع علشان بنتك انت راجع علشان الفلوس ... انا مش هاكل حق بنتك ... خدها هي والفلوس بس خليك فاكر اني خليت ولاء هي اللى تربيها زي بنتها
خالد : اهدا يا علاء .... انا مش جاي اخد بنتى ... انا هسيبها مع اخواتها ... بس اديني فلوس بنتى اللى ورثتها عن امها ... انا عاوز اشغلها واقف على رجلي من جديد
علاء : جالكم كلامي ... انت ميهمكش البنت ... عالعموم انا هشوف حصتها في ميراثها من سمر وهكتبلك شيك بيه
ولاء : لو عملت كده يا علاء انا مش هقعدلك لحظه في البيت
خالد : ده حق بنتى وانا اولى بوصايتي على مالها
حسن : اهدوا بس يا جماعه وصلوا عالنبي ... الامور متتحلش كده ... علاء انت عندك استعداد تدفع لخالد حصة بنته
علاء : وياخد بنته كمان لو عاوز
ولاء : يعني ايه ياخدها ... لأ طبعا ... البنت لو خرجت بره البيت تطلقني 💥 ااااه
حسن : انتى ازاي تكلمي جوزك كده ... الكلام بين ابين وبنتهم انتى مالك
علاء : ماشي يا ولاء ... انا موافق
حسن : اهدا يا علاء ... انت عارف هي متعلقه بالبنت ازاي
علاء : اختك ميهمهاش لا بنت خالد ولا اي حد ... اختك حقوده ... افتكرت ان شوية فكه في جيبها هتحميها
حسن : يا علاء اهدا بس مش كده ... اتأسفي لجوزك
خالد : انتى غلطانه يا ولاء ... حسن عنده حق
علاء : هو انتوا فاكرين انى هطلقها لغلطها ... هععع ... لا انا هطلقها وبالتلاته كمان ... ولاء ... مين اللى حاولت تقتل سحر
حسن : سحر مراتك وقعت من عالسلم
علاء : على اساس معنديش كاميرات اشوف ايه اللى حصل ... لما قالوا ان سحر وقعت ونزفت جريت عالكاميرات والمفاجأه ان اختك استغلت ان محدش موجود وزأتها من عالسلم علشان تجهضها بس **** ستر والجنين محصلوش حاجه وهي كدمات بس اللى حصلتلها ... اختك بتكره سحر مراتي وحاولت تقتلها هي وابني اللى في بطنها ... قولت اللى ستره ربك ميفضحهوش عبده بس اختك مصره عالغل والحقد من زمان ...
حسن : الكلام ده مظبوط ... انطقي
ولاء : ايوه مظبوط ... ايوه انا زئتها وكنت عاوزه اقتلها ... واحده كافره متبرجه زي
حسن : اخرسي ... انتى ولا تعرفي في الدين حرف ... تقتلي يا ولاء ... حقك عندي انا يا علاء يا صاحبي
خالد : انتى من زمان غلاويه ليه ... حتى اختك فضحتيها في كل حته ... على طول عاوزه تقولي انك انتى اللى على حق والباقي غلطان
ولاء : كفااااايه بئاااا كفايه كفايه 😭😭😭😭 ... ايوه انا بكرهكم كلكم ... انت يا علاء لو كنت وفيت بوعدك لي زمان واتجوزتنى كنت زمانى مراتك لوحدي بس مكنتش شايف غير صابرين هانم اخت صلاح بيه صاحبكم وانت يا زفت يا خالد اتجوزتنى في السر ولما حملت منك ضربتنى وخلتنى مخلفش تاني وانت يا حسن كنت بتمنى منكنش اخوات او لما اتجوز اتجوز واحد عدل ... روحت جوزتنى ارهابي وامير جماعه 😭😭😭😭 ... انا لما اتجوزت علاء قولت الدنيا ضحكتلي بس هو متجوز بدل الواحده ٣ ولما واحده ماتت راح اتجوز غيرها وكل شويه يخلف وانا ارض بور معنديش مكنة العيال اللى عند حد فيكم 😭😭😭😭😭😭 سحر اللى بتدافع عنها شوف كاميراتك وفي ايه بينها وبين مصطفى البادي جارد ... انا سمعتها بتنقل اخبارك ليه ... كان لازم اقطع رجل الخاينه ... كفرت اني بحميك .... كفرت انى بغير عليك ونفسي اخلف منك 😭😭😭😭😭😭😭
حسن : اوم تتصرفي من نفسك .... سحر اخت مصطفى يا هبله
علاء : اختك مفيش منها فايده يا حسن .... انا زمان لما وعدتك بالجواز كان اكرام لصاحبي اللى سافر وكان بيته فاضي ... نزلتك تشتغلي معايا ولما لاحظت حبك لي كنت هتجوزك فعلا بس حكايتك مع خالك خلتنى اتراجع ولا نسيتي .... صابرين مخلصالي حتى في غيابي ورغم حبها لي مكرهتش لانتى ولا سمر ولا هيام ولا حتى سحر .... هي الوحيده اللى واقفه جنبي وفي ضهري ولما اخوها باعني وقفت ضده ... يعني بالمختصر انتى ايه جنبها .... بتعملي ايه علشاني ... اخوكي حسن اللى بتتحامي فيه مني .. قولها يا حسن مين ساعدك توصل لكده ... انا وحسن من زمان كتفنا في كتف بعض ولو كان فضل في البلد كنت جوزته واحده من اخواتي بس سفره وبعده خلاني ادور على مصلحتى هنا وياما كان بيننا شغل .... لو كنتى بتهتمي بي زي ما بتهتمي بنفسك مكنتيش فكرتي لحظه تبعدي عني .... الهانم اختك يا شيخ حسن نسيت انى جوزها ومبئتش اشوفها غير في التليفزيون .... بتنصح الستات ونسيت انها متجوزه وبيتها اولى .....حتى دورها اتوزع على غيرها .... تقدري تقوليلي اخر مره كنتى معايا امتى ... انا اقولك ... قبل ما مرسي يمسك الحكم بيومين ... ده يعجبك يا شيخ حسن ... اختك ناشذ بلغتكم ... وانا بامكانى اطلبها في بيت الطاعه ... بس ادام هي عاوزه تطلق ... انا هطلقها بالتلاته وورقتها وشيك بفلوسها وحقوقها هيكونوا عندها .... بس تنسى خالص انها كانت في يوم مراتي
خالد : ينفع اللى سمعناه ده .... علاء عنده حق في كل اللى قاله ... الراجل معيشك في قصر وجنه ومال مالوش اخر .... انتى وش فقر .... انا معاك يا علاء
حسن : لا يا خالد .... ولاء انتى تروحي بيتك ومن النهارده مشوفش طلك ... انتى تخدمى جوزك ولي نعمتك وتكونى حريصه على سعادته .... راحة جوزك اهم حاجه عندك
ولاء : وياسمين
خالد : هتفضل في حضنك مع انى خايف عليها منك ... انا لازم اعرف انتى معلماها ايه بالحقد والغل اللى جواكي ده
علاء : سهله ... بنتك في اي وقت تعالى شوفها ... اديني خبر وانا اجهزهالك ... ساعتها هتتفاجئ باللى عمرك ما كنت تتخيله
ولاء : ليه يعني ... هو انا علشان بعلمها احسن علام
علاء : احسن علام ايه يا متخلفه انتي ... انا شايف البت ماسكه اختها بتبوسها من بؤها
خالد : دي لسه صغيره يخرب بيت اللى جابوكي
حسن : اكيد شافت حد بيعمل كده
علاء : اقول ... تحبي اقول
ولاء : خلاص بئا ... انا اسفه يا علاء ... اوعدك انى مش هخرج من البيت تاني ... بس انت تشوفلي صرفه في الحمل ... وتمنع مراتاتك يحملوا تاني
خالد : خخخخخخخخ كس امك ... يمنع مين وعلشان مين ... الراجل حر وربنا بيكرمه ... انا نفسي اعرف سبب جوازكم
علاء : عاوزه ترجعي اهلا وسهلا مش عاوزه عنك ما رجعتي ... اسمع يا خالد ... خد بنتك وفلوسها وولاء هديه عليها كمان ... ولاء انتى طالق بالتلاته
ولاء : لااااااااء 😭😭😭😭😭😭😭 ليييييييه 😭😭😭😭😭
حسن : ليه كده يا علاء ... انا عارف انها نكديه بس غلبانه
علاء : انا لازم احمي اهل بيتي يا حسن
خالد : علاء عنده حق يا حسن ... انا هتجوزك يا ولاء بعد عدتك ... منها اكفر عن ذنبي زمان ومنها هتعيشي مع بنتي
ولاء : لا انا عاوزه علااااااء 😫😭😭😭😭
علاء : بنتك هتفضل مع اخواتها يا خالد وانت هفتحلك شركه بفلوس بنتك .... البنت في الحفظ والصون
حسن : كفايه يا علاء ... اديله بنته وفلوسه خلينا نخلص
خالد : لا يا حسن ... علاء عنده حق .... انا هعمل زي ما علاء بيقول ... انا خسرت شبابي وعمري لما اتحديته .... هو بيعرف يفكر يجيب فلوس ازاي وبينجح
علاء : يعني خلاص يا صاحبي ... صافي يا لبن
خالد : حليب يا قشطه 🤝
ولاء : لا يا علاء متسيبنيش😭😭😭😭 ... سيبوني ... علاء علاااء علااااء 😭😭😭😭😭
.........
عند ساندي في البيت
ساره : احا يا بت يا ساندي ... من ورا ضهري يا جزمه
ساندي : اعمله ايه ... قولت اعمل بنصيحتك ومن ساعتها وهو زي الخاتم في صباعي
ساره : بس الخاتم كبير اوي
ساندي : شكله مش عاطفي هرجعه والمقابل هدخل عمر على صاحبته واخليها هي الخاتم اللى في صباعي واكوش عاللى تمتلكه كله
ساره : دانتى بتخططي كمان 😏
ساندي : اديكي شايفه ... البلد كلها سياسه وكله بيخزوأ في كله
ساره : على قولك ... بس انا مليش دعوه ... انا هخلي صلاح يعمل زي جوزك ... اشمعنى انتى
ساندي : بس عمر في البيت طول اليوم وبيشوف طلباته وبيتعرف
ساره : وصلاح في الحزب وبنات كتير يتمنوا يبصلهم ... هنشوف اكتر بنات ييجي منهم ونوأعهم
ساندي : طب ما تخليه يقرب من بنات القاده وانا اعرف انهم بيتجوزوا من بعض .. ساعتها هيكونله شأن عن حسن وساعتها حسن هييجي يبوس الايادي
ساره : يا بنت اللذين يا صايعه ... انتى اتعلمتى ده كله فين
ساندي : هو احنا شوفنا قليل يا سرسور... على فكره البت ملك مرات الواد حاتم ... تعبانه اوي وعاوزه متابعه
ساره : هروحلهم مع علاء ... منها نتطمن عليها ومنها الخول ده ميقربش مني
ساندي : يله يا حبيبتي من غير مطرود علشان البت جومانه جايه تقابل عمر
ساره : لااااا انا لازم اتفرج ومش همشي خالص الا لما اشوف هتعملي ايه معاهم
.......
صابرين : كل ده حصل وانا نايمه على وداني
هيام : بس سحر لا يمكن تكون وقعت لوحدها
صابرين : قصدك ايه ... حد يكون زأها يعني
هيام : مش بعيد الكلبه ولاء تكون هي اللى عملت كده
صابرين : عالعموم علاء لو شاف حاجه مش هيسكت
ياسمين : مامي صاصا ... ممكن اقولك على حاجه
صابرين : حبيبة قلب مامي ... قولي يا حبيبة قلبي
ياسمين : انا شوفت مامي ولاء بتضرب مامي سحر على دماغها وبتزؤها عالسلم
هيام : يا نهار اسود ... وانتى شوفتيهم ازاي
ياسمين : كنت بلعب مع ياره وزكي وشوفناهم وبالاماره كانت مامي سحر اتعورت ددمم كتير
هيام : طب خلاص يا حبيبتي ... روحي علشان تنامي ... انتى سهرتي كتير
ياسمين : انا خايفه ... مش عاوزه انام في حضن مامي ولاء ... عاوزه انام في حضن تيته نهله ... هي بتعرف تضرب مامي ولاء
صابرين وهيام بيبصوا لبعض
هيام : خلاص يا حبيبتي تعالى هتنامي في حضني انا
ياره : ماااامي ... شوفتى تانت ولاء عملت ايه
صابرين : خلاص يا حبيبتي ... ياسمين حكتلنا
ياسمين : 🥺 مامي لو كانت عايشه مكانتش مامي ولاء عملت كده 😭
هيام خدتها في حضنها : تعالي يا حبيبتي نروح لتيته
.......
بعد مرور ايام
وائل : يا رهف يا حبيبتي الحال زي مانتى شايفه ييييي اهو النور قطع
رهف : ما علشان كده بقولك نسافر
وائل : وفلوسنا هنعمل فيها ايه
رهف : حولها دولارات ونسافر اي بلد فيها امان عن هنا ولا انت عاجبك كل شويه بنتسرق
وائل : طب اختك هنسيبها ولا هتيجي معانا
رهف : هتيجي معانا طبعا وتكمل تعليم معايا هناك
وائل : طب سيبيني كام يوم وانا اشوف بلد تكون بعيده عن كل الوش ده
رهف : مفيش غير امريكا ... انت بحساباتك هناخد الجرين كارت مستريح
وائل : خلاص انا هجهز نفسي ونبيع الفيلا والشركه ونطير على امريكا
رهف : ياااااه اخيرا هبعد عن هنا ... اهو النور جه ... حبيبي هو انت مبتشتاقش لي
وائل : طب بطلي افترا على اللى جابوني وبصي تحت
رهف : اي ده ... انت خلعت امتى ... انا كمان عاوزه اتدلع شويه
وائل : وانا هدلعك اخر دلع



الجزء الثالث
زينب : اخيرا افتكرت ان ليك اهل تسأل عنهم يا واطي
حازم : غصب عني يا زوزه .. كمان انا واسراء من مذاكره للعيال لشغل معنديش وقت خالص
حاتم : طب مانا بتحايل عليك وكمان الحال من بعضه يا زومه ... مانا ماسك الشغل وبذاكر وكمان ملك تعبانه وخلاص على وش ولاده
اسراء : عامل ايه في الكليه يا حاتم
حاتم : اهى ماشيه ... بحضر اوقات واوقات ... وانتى بتروحي المعهد
اسراء : معهد ايه بئا ... انا كفايه علي حازم وساره بالدنيا كلها ... انت كمان حافظ على ملك هي بتحبك
حاتم : هو في زي ملك ... بس لو تبطل عصبيه
زينب : انت اللى تستاهل يا خول ... البت زي الفل انت اللى عاوز كل حاجه من غير تعب
ملك : مالكم بحاتم تعالى يا حتومه جنبي ... حضنك واحشني
حازم : ايوه يا عم ... ايه الرضا ده كله ... استأذنكم ساعه كده هروح لخالتي اسلم عليها وكمان هروح لخالي
اسراء : رجلي على رجلك ... انت متطمنش
حاتم : 😄 انتي لسه بتغيري عليه 😄
زينب : طب خلص بسرعه وتعالى اكون جهزتلك اوضتك والغدا هيكون جهز
......
في المستشفى
ساندي : انت كده بئيت تمام ومفيش عندك اي مشاكل .. انت فاضل عندك اد ايه من الفيتامين
زياد : حوالي ٥ اقراص
ساندي : هتخلصهم بس بدل قرصين هتاخد قرص واحد بعد الغدا ...تعالى بئا علشان هنشتغل على الحجم
زياد راح ورا الستاره ونام بعد ما خلع
ساندي نزلت بتقيس القطر والطول : لاااا انت كده بئيت عال خالص
زياد قام من عالسرير : يعني خلاص بئيت راجل بجد
ساندي : انت بتعمل كام مره
زياد : انا بعمل يوم ويوم زي ما وصتيني وكمان هما مرتين في المره الواحده
ساندي : طب حلو ... مفيش مانع تزود بس بعد ما تخلص ... بتروح لمكتبها وطيظها بتترج وزياد هايج عليها عالأخر
زياد : يعنى مش من النهارده
ساندي: لأ علشان الفيتامين ميأثرش عليك ... ايه اخبار المني ... الكميه بتكون اد ايه
زياد : يعني في العادي ممكن يملا ربع الانبوبه دي
ساندي : هكتبلك على حقنة هتخليك تنزل مني كتير ... ولا انت مش عاوز تخلف تاني ولا ايه يابو جميل
زياد : يا ريت ... انا نفسي من ساعة ما خلفت جميل اخاويه
ساندي : الحقنه دي هتاخدها ٤ مرات ... مره كل اسبوع .. وبس كده
زياد : بس كده ايه 🙄
ساندي : تحب ساره تتابع مع خالتي ولا تحب تجيبها هنا ... عالعموم هبلغها تتابع معاها
زياد : انا بجد مش عارف اشكرك ازاي ... ممكن اخدك بالحضن
ساندي : يا خبر اه طبعا يا عمي
ساندي دخلت في حضن زياد وزياد حضنها اوي ونزل على راسها بيبوسها وطول في الحضن اوي وبيبوس رقبتها
ساندي : يااااه للدرج
زياد باسها من بؤها وهو مكتفها في حضنه وبتحاول تزؤه بس مش عارفه وهو بيمشي ايده على ضهرها وبيعصرها جوه حضنه وساندي حست بزوبره راشئ في عانتها من عالهدوم وحست بهيجان بسيط فارتعشت واتجاوبت مع البوسه
زياد فرح من جواه انها بتبادله البوس وشالها وهو بيبوسها وراح بيها على سرير الكشف ورفعلها الجيبه وكانت لابسه اندر ابيض سبعه وحط صباعه على مكان كسها لئاه مبلول فعرف انه انتصر ووصل خلاص وانها مش هتقاومه ففك البوسه وبصلها وهو مبسوط ونزلها الاندر من غير مقاومه وهي بصاله بكسوف شديد مع رغبه ونزل زياد وشم كسها وبيدوءه فطلعت اهه خفيفه منها ونامت على السرير وهي سانده على كوعها وزياد رفع رجليها وبيلحس
ساندي من هيجانها فكت زراير البالطو الابيض وخلعته وخلعت البلوزه وطلعت بزازها بتفركهم وهي بتئن وحطت ايدها على راس زياد واهاتها تكاد مسموعه فهي خايفه حد بره غرفة الكشف يسمعها وتتفضح وفي نفس الوقت نفسها علي اوي وزياد من ناحيته نزل بنطلونه تاني وخرج زوبره ووقف وساندي نزلت بتمصهوله وهي في قمة هيجانها
زياد : احححح اول مره احس بالهيجان ده مع ست ... انتى طالعه لامك وغلبتيها كمان ... خالتك مبتعملش كده ااااهههممم
ساندى حست زوبره شادد وزي عمود الكردان فلفت ورفعت رجل عالسرير وهي واقفه عالارض
زياد مسك زوبره تف عليه وبيمشيه بين شفرات كسها ودخله وساندي شهئت ومسكها زياد من بزازها وهو حاضنها وبيبوسها وساندي غابت عن الواقع تماما وكسها الضيق متجاوب مع زوبره الفحل واهاتها المكتومه في بوسة زياد خلته أيد نار وبينيك برومانسيه شديده وشالها وطلع عالسرير وخلاها ركبت عليه ونامت فوقه في حضن بعض وكإنهم عشاق واتهزت جامد ونزلت وزياد لفها تحت منه وبدأت المعركه ومفيش ربع ساعه وجابهم جوه كسها
زياد : يااااااه انتى طلعتي حلوه اوي يا سنسن
ساندي : انت اللى طلعت جامد اوي ... مبسوط
زياد : طبعا مبسوط ... كفايه ان كتكوتة العيله في حضني
ساندي باسته : كان نفسي نكمل بس زي مانت عارف
زياد : هنكررها تاني
ساندي : لو عاوز نكررها هتعمل اللى هقولك عليه
زياد : وانا هنفذلك اي حاجه تقوليلي عليها
.........
ساره في ندوه نسائيه وكانت جنبها امنيه العجلان بنت الرجل الثاني في الحزب وكلمته مسموعه في التنظيم في العالم كله
ساره : معلش انا بشبه على حضرتك
أمنيه : اسمي امنيه ... امنيه العجلان
ساره : واااو ... انا لي الشرف طبعا ... بس حضرتك صغيره على الندوات دي
امنيه : انا ٣٠ سنه يا دكتوره ساره ... مش حضرتك دكتوره ساره زكي
ساره : كمان عارفاني
امنيه : انتى بس اللى مش فاكراني ... انا من حوالي سنه جيتلك المستشفى علشان مشكلتى مع جوزي ... بس خلاص اتحلت
ساره : اااه افتكرتك وانا اقول شوفتك فين ... بس انتى كانت ايه مشكلتك
امنيه : تكيسات عالرحم منعت الخلفه وده خلى جوزي يطلقني
ساره : ايه الغباء ده ... لا انتى تجيلي وانا هحلهالك في خلال شهر
أمنيه : هو يعني هتتحل وانا هفضل كده ... ما طلقني خلاص
ساره : هو يعني بنت العجلان مش هتتجوز تاني ... انا مستعده اجوزك جوزي
امنيه باستغراب : انتى بتهزري هو في واحده تجوز جوزها بنفسها
ساره : انا جوزي صلاح صبحي المحامي ورجل الاعمال المعروف
امنيه : مش ده بتاع العربيات
ساره : قطع الغيار قصدك ... انا هكلمه ونيجي يتقدملك في اقرب وقت
امنيه باحراج : بس يا دكتوره
ساره : من غير بس .. هو انا هلائي لجوزي زوجه ادب واخلاق واصل ونسب زي ده فين ... تعالي معايا بس هعرفك عليه .. اهو هناك اهو
ساره واكنيه راحوا لصلاح اللى كان واقف بيشرب قهوته عند الكافتيريا
ساره : صلاح حبيبي
صلاح : خلصتوا نم خلاص
امنيه : دي ندوه مش قاعدة مصاطب يا استاذ صلاح
صلاح شاف امنيه معرفش يداري انبهاره بجمالها : وااااو .. مين القمر ده يا ساره مش تعرفينا
ساره : طبعا عرفتيه صلاح جوزي ... امنيه العجلان
صلاح ارتبك ووشه جاب الوان : امنيه مين 😨
امنيه : اسمي امنيه العجلان ... مدرسة انجليزي في مدرسة الاورمان
صلاح : اه .. اه اهلا وسهلا ...
ساره : ايه رأيك يا منمن في صلوحتي
امنيه : لا ينفع ... بس انتى متأكده من طلبك
صلاح : انفع ايه وبتاع ايه ... مش تعرفوني
ساره : انا هعرفك كل حاجه في البيت ... خلاص يا منمن هاتى رقمك وانا هتصل بيكي
امنيه اتدها رقمها وكانت معجبه اوي بالفكره وانها هتتجوز رجل اعمال بحجم صلاح صبحي
صلاح : مش هتفهميني ايه الموضوع
ساره : انت ايه رأيك فيها
صلاح : من ناحية ايه
ساره : من ناحية تكون مراتك
صلاح : هو انا هجرؤ اناسب العجلان وكمان ابئى جوز بنته
ساره : يعني مش عاجباك ... البت عسوله اوي
صلاح : عسوله بس .. قولي بطل
ساره : خلاص شد حيلك كده وتناسب العجلان ولا انت عاوز تفضل تحت جناح حسن وابور الجاز
صلاح : يا بنت اللعيبه يا فاجره ... انتى ايه .. ايه الدماغ دي ... بس فكرك العجلان هيوافق بالسهوله دي
ساره : وميوافقش ليه ... رجل اعمال كبير ومراتك ساره زكي صاحبة مستشفى ليها فروع وفي خدمة المجتمع غير اننا عضوين نشطين في الحزب
صلاح : بس انا مش متخيل انى اكون قصاده وجها لوجه
ساره : بطل خيابه ... هي عندها مشاكل في الرحم وانا اقنعتها اعالجها بس هي مطلقه ودي فرصه مش هتتعوض ... تكون نسيب العجلان وكمان هيخليك قيادي كبير ويمكن تطلع بصفقات كبيره تخليك في قصر الحكم
صلاح : يعني هكون زي علاء
ساره : انسى علاء دلوقتي وخليك في المصلحه
.......
وائل جهز كل حاجه وهيسافر هو ورهف ورضوى خلاص
مها : يعني خلاص يا بنات هتسافروا وتسيبوني
رهف : يعني انتى عاجبك اللى احنا فيه ده ومش عارفين حتى نمشي في الشارع
رضوى : كمان احنا هنكمل تعليم هناك وانا جهزت اوراقي كلها وختمتها
محمود : سيبيهم يسافروا ويلحأوا عمرهم يا مها ... كمان استاذ محيي وبنته شهد ماليين حياتك
مها : بس دول بناتي يا محمود
محيي : يا ستي لما يوحشوكي هوديكي تزوريهم
رهف : اهي اتحلت اهي ... نمشي احنا بئا علشان يا دوب نوصل ناخد الشنط ونطلع عالمطار
مها 🥺 : لا احنا هنيجي معاكم نوصلكم
.......
بسنت راحت تزور اهلها
نضال : وده اللى حصل يا ستي
بسنت : نضال ... انا ممكن احل مشكلة رضا من الاساس ... مش هو مشكلته انه حس اننا مش عاوزينه
نضال : اه
بسنت : خلاص يرجع بشرط ... ينزل يشتغل معاك وفي الشغل هد حيله واديله مرتب عدل يعرف يفتح بيت بيه
نضال : بس ابوكي حالف ليدبحه
بسنت : انا اللى هدبحه بس بده وبتحط صباعها على راسها اشارة انها هتدبحه بالعقل
نضال : ازاي يعني
بسنت : اسمع ... ده محفز للانوثه ... هتقرب من رضا وكل مشروب يشربه تحطله منه ٥ نقط ولما يخلص هات تاني وحطله
نضال : وبعدين
بسنت : بعد شهر هيكون مش قادر يعمل حاجه وهيجيلي ادخله لمحمود اللى هيقول انه لازم يعمل عمليه
نضال : ليه هو الدوا ده هيعمل فيه ايه
بسنت : هتشوف ساعتها ... وديني لاعلمك الادب يا رضا ... المهم امك فين
نضال : من ساعة اللى حصل مبتطلعش من اوضتها
بسنت : تعالى اما نخرجها تؤعد معانا بدل حبستها ...
نضال : افتحي يما بسنت عاوزه تشوفك
بسنت : افتحي يا ماما
سناء فتحتلها وكانت مع منصور ورجعت نامت في حضنه
بسنت : اسمعي يا ماما ... نضال حكالي اللى حصل وانا اوعدك اجيبلك حقك وحق رجاء
منصور : اعملي فيه اللى عاوزاه ... انا خلاص اتبريت منه
بسنت : لا يا بابا ... رضا هيرجع وانا قولت لنضال هيعمل ايه واوعدك هريبهولك واخليه مره
منصور : اعملوا اللى عاوزينه واحد يطردنى من الشغل والتانى يعمل العمله السودا مع امه واخته ... احنا مخلفناش رجاله
نضال : يا بابا انا مطردتكش ... لو عاوز ترجع تاني ارجع بس اديني حقي مش هشتغل زي الفواعليه
منصور : ومين اللى علمك الشغل يا واد
بسنت : خلاص يا بابا ... تعالى يا ماما هكشف عليكي ... كمان انتى لازم تستحمي ... انت طايئها ازاي كده يا حاج ... تعالي بس ... اطلع بره يلا .. وانت يا سي بابا بطل دلع ومعانده في ابنك
منصور : حاضر يا بسنت يا بنتي
.......
منى راحت لامانى وبتترجاها
ياسر متكتف : حرام عليكم ... انا حرمت اعمل حاجه تزعلكم
منى : ارجوكي يا وعد فكيني انا هعمل كل اللى عاوزينه بس بلاش فضايح انا كلها كام يوم وهتجوز
امانى : عادي .. مانتى كده كده معديه خطيبك ... الا هو فين الخول ... بئاله فتره مختفي
منى : طب انا كده مش هلحأ اعمل العمليه علشان خاطري بلاش
وليد : انا جاهز
امانى : بص يا لولو يا حبيبي انت تاخد البت دي تدخل عليها ... هي كده كده مدام ... خلص معاها وانا هقولك تعمل ايه
وليد فك منى ومنى بتترجاهم ودخلت معاه الاوضه
امانى : اسمع يلا انت ... بما ان عمي مش موافق عليك يا خول انا عندي ليك حل
ياسر : ابوس رجلك الحئيني بيه
وليد : تعالى يا عرص انت دخل زوبري في كس اختك
امانى : تعالى يا وليد
وليد : ايوه يا حبيبتي 💥 اااه ... ليه كده بس
امانى : انا قولتلك سيبها
وليد : لأ ... اسف يا حبيبتي وادي رجلك كمان ابوسها
وعد : 😄 اتعلم
امانى : ادخل يا كلب كمل
ياسر : المهم هعمل ايه
امانى بتلف حواليه : هخليك تنيكني لو عملت اللى هقولك عليه ... اصل الخول وليد مبيكيفنيش زي مانت كيفتني ...
ياسر : حاضر هعمل اللى هتقولي عليه بس اخلص
وعد : هيتجوزني صح
اماني : بس انتى ... انت تدخل معاهم وتخلع ملط وعاوزاك .... ......
ياسر : بس كده ... موافق طبعا ... بس هتمسحي كل حاجه
وعد : انتى بتتكلمي جد
امانى : علشان لو سيبناه هيتنطط ... وبعد كده تكمل اللى هقولك عليه
ياسر خلع ملط ودخل وامانى ماسكه الايفون بتصور ووعد دخلت معاهم
وليد بينيك منى ومتمتع اوي ووعد راحت نامت ملط جنبهم وياسر دخل بينيكها
وليد شاف كده ووقف نيك ولئا الحزام نازل على ضهره
امانى : انا قولتلك وقف يا كلب
وليد : طب خلاص بس
ياسر بينيك وعد وهما في عالم تاني وبيبوسوا بعض ووليد رجع لمنى وهو هايج وبينيك بسرعه لغاية ما جابهم في كسها ومنى طلعت من تحته وهي بتعيط
وليد نايم على وشه وياسر زي ما طلبت اماني طلع زوبره وراح لطيظ وليد ودخل زوبره بمنتهى السهوله
امانى : خخخخخخ طلعت خول ونزلت بالحزام على وشه
وليد : اااااا😫 خلااااص ااااا اييييي
ياسر : هجيب هجيب
امانى : هاتهم في طيظه الخول
ياسر : ااااااعععع🌊
امانى : تعالى يا منى
منى : امرك 😭
امانى حضنتها وبتطبطب عليها : خد يلا الحس كس اختك
منى : كفايه بئا 😭😭😭😭😭
اماني : ده شرطي ... يلحس كسك من لبن وليد ... نامي خليه يخلصك من الهم ده ولا عجبك الحال يا كس امك
منى بتمسح دموعها : لا خلاص ... تعالى يا ياسر
ياسر نزل وهو متنوم مغنطيسي .. نزل فتح كس منى وزوبره هاج اوي من جماله وبيلحس كل حاجه فيه ومنى هاجت اوي وبتلعب في بزازها من الهيجان وياسر مستحملش اكتر من كده ودخل بين رجليها ودخل زوبره للأخر وبينيك كسها ونزل بيبوسها
ياسر حضن منى وبيبوسوا بعض بهيجان وكل ده واماني بتصور ووعد نايمه وحاطه راسها على كفها وبتبصلهم وبتغمز لاماني
وليد شاف اللى بيحصل هاج اوي وزوبره قام من تاني وقرب لمنى اللى مسكتله زوبره بتدعكهوله ونزلت خدت زوبر اخوها ووليد بتمصهم مره واحده


JVvEoqQ.jpg

امانى : نام يا ياسر على ضهرك وانتى يا منى اطلعي فوق زوبره دخليه كله في كسك
بالفعل منى نفذت كلامها وطلعت في وضع الفارس وبتتنطط على زوبر ياسر ومسكت زوبر وليد بتدعكهوله جامد وبتمصه
امانى : دلوقتى ادي لياسر اخوكي ضهرك وانزلى خدي زوبره في خرم طيظك
منى سمعتها ونفذت وهي بتبصلها تستفهم ان كانت بتنفذ صح ولا لأ
امانى : نيك يا وليد كس اللبوه دي


JVvEOB4.gif

وليد راح لكسها بينيكه وبدأت صرخات منى تطلع من قلبها وهي في قمة المتعه بين الاتنين
امانى : دلوقتي روحي يا وعد اقفي قصادها خليها تلحسلك كسك
منى ووعد نفذوا الامر بالحرف واستمرت معركتهم بتوجيهات اماني لغاية ما ياسر ووليد مخلوش مكان للبنهم في كسها وطيظها ووعد نزلت في بؤ منى اللى شربتهم باستمتاع
وليد: اظن كده انتى مبسوطه
امانى : امشي يا خول يا متناك ... في مواعين في الحوض وغسيل في الغساله روح اغسلهم

وليد نزل باس رجليها : امرك يا ستي
وعد : 😄😄😄😄😄 بئيتي جاريه يا لولو
امانى : بت يا وعد
وعد : امرك يا ستي
امانى : خدي منى واطلعي وخليها تلبس وتمشي
منى : وياسر مش هييجي
اماني : انا ست زيكم يا لبوه ... هاخد نصيبي وابعتهولك يكمل معاكي ... اسمعي ... انا هخلي ياسر ينيك خطيبك ليلة الدخله
منى : ليه بس يا ست اماني
اماني : علشان تتمتعوا مع بعض براحتكم يا بت

منى : تصدقي انتى جدعه اوي ... انا حبيتك اوي
اماني : طاب هاتى بوسه من شفايفك الحلوين وامشي
باسوا بعض ومنى بعبصتها في كسها
منى : 😄 كسك طري يا لبوه
ياسر : دي منى 🙄🙄🙄
اماني : تعالى يا خول نيكني انا كمان قالتها وهي خالعه ملط
ياسر : 😵😵😵😵 يا دين النبي ... هجم عليها وزوبره زي السيف
........
فيلا عمر
جومانه : لا مش خايفه وكمان لو طبت علينا ايه المشكله ... ولا انت خايف يا عمر
عمر : مانتى عارفه انها معاها فيديو لينا ومعرفش هي ممكن تعمل بيه ايه
جومانه : تحطه في كسها ... انا هنا لمتعتك يا حبيبي ... انا طيظي مشتاقه لزوبرك اوي
عمر فاتح بؤه مستغرب جراءتها : انتى مستبيعه بئا
جومانه : ابدا بس حسبتها صح ... مراتك قفشتنا وكمان معاها فيديو بتهددنا بيه ... لو كانت هتعمل حاجه كانت عملت
عمر : بس انتى متعرفيهاش دي ممكن تخليكي تتناكي من طوب الارض
جومانه : اعلى ما في خيلها تركبه ... انا حكيت لماما وهي موافقه نتجوز وبابا كده كده عادي
عمر : يعني مش خايفه من الفضيحه
جومانه : فضيحة ايه بس
جرس الباب رن وخبط جامد عالباب ونزل عمر لابس الروب عالشورت وساب جومانه وفتح الباب
هي فين ... اوعالي كده
عمر : انتي مين يا ست انتى
انا رحاب الجمال مرات عبد السلام الجمال و ام جومانه يا روح الروح
عمر : طب اهدي بس
جومانه بتمثيل واضح : ماما 😨😱 ... ماما انا هفهمك بس
رحاب : يا نهارك اسود ومهبب ... بنتي انا عريانه عند راجل غريب
عمر بيتفرك عالمسرحيه اللى عاملينها ورن على ساندي اللى فتحت وسامعه كل حاجه عالاسبيكر وكانت عند بوابة الكومباوند
جومانه : يا ماما ده مش حد غريب ده عمر كمال اللى كنت كلمتك عليه
عمر راح أعد عالكنبه وايده ورا راسه بيتفرج عليهم
رحاب : مش تقولي يا جزمه ... معلش يا باشا اللى ما يعرفك يجهلك ... هو ده يا بت ... يخربيت حلاوته
عمر بيصقف 👏👏👏👏 برافو بجد برافو ... هايل هايل هايل
ساندي داخله من بره ومعاها ٢ جاردات من عند علاء فاتت جابتهم معاها
ساندي : ممكن اعرف ايه اللى جابك يا جربوعه انتى وامك هنا
جومانه : 😨 لا اصل انا ااا ... بتبلع ريئها
رحاب : ومين دي كمان
ساندي : امك حلوه يا بت ... قولتلي اسمك ايه
سعد يا ست هانم
ساندي : اسمع يا سعد انت دكر دكر
سعد : مفيش كلام يا ست هانم
ساندي : وانت اسمك ايه
هااااني ... اسمي هااااني

😄😄😄
ساندي : ماتنشف ياض ... انت طلع موبايلك وافتح تصوير فيديو ... وانت يا سعد هتعرف تتعامل ولا هتكسفنا
عمر : وحشتيني يا بيبي
ساندي : وانت يا حبيبي
جومانه : 😨 ماما هما هيعملوا ايه
رحاب : 😨 مش عارفه يا بنتي
ساندي : سعد ... خد الوليه دي وادخل عليها ... وانتى اخلعي ... هخليه يمتعك
رحاب : 😨😨😨😱 قصدك ايه ... انا مش عاوزه اتمتع 😨
سعد خلع ملك وزوبره بين فخاده واصل لنص فخده وضخم وباصص لرحاب زي حمدي الوزير في فيلم قبضةالهلالي
ساندي : مانتى يا تخلعي يا اما هخليهم يغتصبوا بنتك
جومانه : يا مامي 😨
رحاب : لا هخلع هخلع .. بس بلاش بنتي
ساندي : واد يا هاني ... عاوزه فيديو للتاريخ
هاني : امرك يا هانم
رحاب بتخلع ملط وهي خايفه
عمر حاضن ساندي وبيبص لرحاب وبيتفرج وبيبوس ساندي اللى أعده بضهرها في حضنه بتبوسه وبتتفرج
سعد قرب من رحاب وبيبوسها وبايديه بيلمس كل حته في جسمها وبيمص جلدها
رحاب حست انها بتروح من الدنيا وخايفه من سعد ومبرأه على زوبره
سعد زوبره بيخبط في كسها من فوق زنبورها ومفيش من كسها اي استجابه وهاني بيلف حواليهم وهو بيصور من اقرب الاماكن
رحاب بدأت تتجاوب مع سعد في البوس وايده بتلعب في طيظها وبيفعص فلقاتها فحست بتنميل فيهم كإنها بتتخدر
ساندي متجاوبه مع عمر وجومانه بتبلع ريئها وخايفه ومستنيه تعرف الزوبر ده كله هيدخل في كس امها ازاي
رحاب بتمص لسعد وبتبصله بخوف
ساندي : وانتى يابت ... ادخلي مع امك
جومانه : ايه 😨😨😨 ... الحئني اعمر
عمر : مش انا حذرتك وانتي اللى مسمعتيش الكلام
ساندي : خلاص تعالي هنا
جومانه راحتلهم جري
عمر : عاوزه ايه منها
ساندي قامت وبتمد ايدها مقلوبه : بوسي ايدي يا شرموطه
جومانه بتبوس ايدها : وحياة ولادك خليني امشي واوعدك مش هاجي هنا تاني
ساندي بترفعلها التوب وبتفكلها الهوت شورت وبتلحس حلمة بزها
ااااااه كانت صرخة رحاب وهي بتستقبل زوبر سعد وهي نايمه عالارض وهو بين رجليها وهاني بيصور زوبره وهو بيدخل كسها وطلع زوبره وراح عند راسها وهي مسكته بتمصهوله وسعد بينيك بحماس كس رحاب
عمر خلع الروب والشورت وخد جومانه في حضنه عالكنبه وساندي بتمصله وبتبعبص جومانه اللى ضاعت في بحر الشهوه وعينيها مليانه رغبه ومسكت زوبر عمر بتحطه على باب كس جومانه
عمر بيبوس جومانه وكسها الناعم بيبلع زوبره واحده واحده
جومانه : 😫 ياااااااااااااااا كانت صرخة استقبال اول زوبر في كسها
ساندي : وسعوا .... تعالى يا شرموطه شوفي شرف بنتك على زوبر جوزي
رحاب : يا مصيبتي 😱 ... ليه كده بس يا ست هانم
ساندي : ده عقاب بنتك اللبوه ... لسه عقابك انتى
رحاب : ضاعت البنت خلاص
عمر : ولا ضاعت ولا حاجه
ساندي زئتها ناحية عمر : هات انت ده وروح افتح طيظها
هاني : بس كده
سعد : اي خدمه تاني يا هانم
ساندي : نيك البت دي مع جوزي يله
سعد بيبصلها بفرحه شديده : تعاليلي يا بطه ... وبيروح وهو ماسك زوبره بيدخله في بؤ جومانه بيكتم صرخاتها وبعد كده بيدخل زوبره في طيظها وزوبر عمر في كسها فبتفتح بؤها عالأخر وبتصرخ
رحاب : بتصرخ جنبها من زوبر هاني اللى ميقلش عن زوبر سعد
استمر النيك فيهم لمدة ساعه ونص انتهت باللبن مغطيهم
سعد : اي خدمه تاني يا هانم
ساندي : اللى هيفتح بؤه يترحم على الفحل اللى بين رجليه
سعد : عيب يا هانم احنا خدامينكم
ساندي : لو علاء بيه سألكم كنت عاوزاكم في ايه
سعد : مسكنا اتنين حراميه وفشخناهم
عمر : امسك دول انت وصاحبك
سعد بص لرزم الفلوس بفرح : تشكر يا عمر باشا ... اي حاجه احنا في الخدمه
ساندي : تعالى يا سبعي اما احميك بايدي ... وانتي يا وليه ... لو عاوزه تتفضحي انتى وبنتك متنفذيش كلامي
رحاب : لا هنفذه هنفذه 😨 ... بس انتى عاوزه ايه
ساندي : تمضي الورقه دي
رحاب : ايه دي
ساندي : اقرار ان جوزك هو اللى فض بكارة بنته ... امضي وابصمي
جومانه : 😭😭😭😭😭😭
رحاب مضت وبصمت : اي حاجه تاني 😨 ...
ساندي : هبعتلك حد تديله دهبك ودهب بنتك الاموره دي ... لو معملتيش كده هبعت الفيديوهات لجوزك عبد السلام بيه وهو اللى هيقتلكم
رحاب وجومانه في حضن بعض خايفين
رحاب : حاضر هديله كل صيغتنا 😨😨😨😨
......
فيلا صلاح
حنين : يخرب بيت دماغك ... انتى يا بت شيطان
ساره : امال هنفضل تحت رحمة الجربوع اللى اسمه حسن واخته ست ولاء ... كمان لما جوزك هيكون مهم ممكن يخلي حسن خدام عنده
حنين : وعلى كده هنروح نخطبهاله امتى
ساره : استني بس ترد علي واعزمها هي وامها هنا ونفتح معاهم كلام
حنين : طب ولو رفضت
ساره : لا تؤ ... هي موافقه بس بتشاور عقلها ... كمان صلاح مش قليل ... صلاح صبحي لو شاور لاي بنت هتركع تحت رجليه
حنين : بس كده هتاخده مننا
ساره : تؤ تؤتؤتؤ ... انسي ... امشي ورايا بس وهنعوضك عن كل اللى حصلك من بعد احمد
حنين : انا مبئتش عارفه ومحتاره في امرك ... تخلي صلاح يقتل اخويا ... ودلوقتي تخليه يتجوز بنت واحد كبير في البلد ... لا وكمان تتجوزيه وعاوزه تخلفيله ... انا استفدت ايه
ساره : استفدتي حمايه من قلة ادبهم ... اديكي شايفه البلد ايده نار وهما مستوليين على كل حاجه ...
حنين : القنوات كمان بتهاجمهم
ساره : دول معرصين ... مش هما دول بتوع اختارناك ولما مبارك مشي هاجموه ولما مرسي جه هتفوله ... هما هما لما اداهم على قفاهم بيشتموه ويهاجموه ... متسمعيش برامج كتير ... خليكي ورايا بس وانا هعوضك عن كل حاجه
حنين : ماشي يا ست ساره اما اشوف اخرتها
..........
بيت العجلان ( قصر في التجمع الخامس )
يسرا الحلواني : والدة أمنيه ... طبعا عارفينها كويس
رياض العجلان : والد امنيه
احمد رياض : الاخ الاكبر ٣٢ سنه مهندس كهربا ومسك منصب كبير في البلد
رباب الحلواني : خالة امنيه
يسرا : ساره زكي بنفسها قالتلك كده ... يااااه عالزمن
رباب : مش معقول ... دكتوره ساره زكي طلبت ايدك لجوزها
امنيه : ايوه هي بنفسها اللى طلبت ايدي ليه لما عرفت اني مطلقه ... كمان انتوا عارفين مين جوزها ... صلاح صبحي رجل الاعمال
يسرا : وعلى كده هما عارفين انتى بنت مين
امنيه : ايوه يا ماما ... كمان قالتلي انها هتعالجني بنفسها
رباب بتخبط كف على كف : كمااان
يسرا : بس اكيد متعرفش مين امك ... والا مكانتش طلبتك لجوزها
امنيه : لو عالسجن ما خلاص طلعتوا بعفو رئاسي ومحدش يقدر يقربلنا تاني
رباب : الفكره هي لما تشوفنا هتكمل ولا خلاص على كده
امنيه : بصراحه جوزها يا لهوي عليه ... تحسيه كده ولا محمد رجب في وسامته ولا احمد عز في حلاوته
يسرا : خلى ابوكي يسمعك 😄
رباب : وماله يختي لما يكون شكله حلو ... المهم هو هيعرف ولا لأ
امنيه : اكيد بيعرف وبيعرف اوي كمان ..ما يمكن هي بتطلبني ليه للجواز علشان ارحمها
يسرا : 🤣🤣🤣🤣 طب اتصلي بيها وقوليلها انك موافقه وانا هكلم ابوكي ملكيش دعوه ... عالاقل **** يعوضك خير عن الحمار اللى قبله
احمد : مساء الخير ... انا سامعكم بتتكلموا على عريس
رباب : اختك جايلها عريس تقيل اوي
احمد : ومين ده اللى داخل بقلب جامد وبيطلب ايد بنت العجلان
امنيه : صلاح صبحي رجل الاعمال المعروف
احمد : صلاح صبحي 🤔 ... مش ده جوز ساره زكي ونسيب علاء زكي الفلول
رباب : ايوه هو ... وكمان فلول فلول ... احنا يهمنا نكسبه ولا نسيبه يروح من ايدينا بفلوسه
احمد : لأ مش القصد ... هو كده كده عضو في الحزب ... بس نسايبه من المعارضين
يسرا : واد انت ملكش دعوه ... ابوك لما ييجي هتكلم معاه ورأيه فوق الجميع
امنيه : كمان علاء زكي انا عارفه انه متحاكمش على حاجه ومعاه فلوس كتير اوي ... يعني ساره مسنوده جامد ... اكسبها في صفي ولا اتتنك عليها واخسرها
يسرا : اهي اختك جابتهالك على بلاطه
احمد : وعلى كده صلاح ده ملهوش اخوات بنات
امنيه : اعتقد اخته مرات علاء
احمد : يييييي ... طب علاء ملهوش اخوات
يسرا : دكتوره ساندي زكي مرات كابتن طيار حربي عمر كمال ابن كمال بيه من كبار الحزب المنحل
احمد : اوبااااا ... ايه العيله الجامده دي ... انا عن نفسي موافق يمكن ادخل معاه في بيزنس اطلعلي بمصلحه
امنيه : كده مفيش غير بابا ... اكيد هيوافق
احمد : طب عاملين اكل ايه
يسرا : خلي دريه تحطلنا الغدا ...
رياض : يا خونه ... هتاكلوا من غيري

......

علاء : وانت درست الخطوه دي يا صلاح
صلاح : عيب يا صاحبي ... امسك دي تسجيلات الاجتماع اللى حصل النهارده ... ودي صور البهوات وهما بيتفقوا على حل المحكمه الدستوريه العليا ... وده فيديو الريس وهو بيخدم عليهم
علاء : كده حلو اوي ... وحسن اخباره ايه ... طالع معاهم
صلاح : حسن حطلهم الاجهزه بنفسه ووزع الكاميرات من غير ما يحسوا وبيقولك انه كده اخر تعامل بينكم وانه عاوز حد مسئول يتواصل معاه غيرك
علاء : هو لسه زعلان ... ما علينا هبلغهم ... المهم لازم تقرب اوي من العجلان لو وافق ... الراجل ده كنز لازم نستغله ... انت عارف يعني ايه تدخل بيته
صلاح : دي فكرة ساره متظيطش
علاء : وايه خلاها تقولك كده
صلاح : عاوزه تعمل من وراهم مصلحه
علاء : لأ ... ساره متفكرش كده من نفسها 🤔🤔🤔
صلاح : عالعموم كل حاجه عندك ... انا كده في السليم
علاء : اهم حاجه خد بالك من نفسك ... اي غلطه هتطير رقبتك يا صاحبي
صلاح بيبلع ريئه : **** يستر 🙄🙄🙄



الجزء الرابع

في بيت ياسر
منى بعد ما كل البيت ناموا راحت لياسر اوضته
منى بهمس : ياسر ... ياسر ... اوم عاوزاك
ياسر بيفتح عينه وكانت منى بلبس البيت العادي : منى 🙄 ... خير يا منى
منى : اوم عاوزه اتكلم معاك شويه
ياسر اتعدل وسند ضهره على ضهر السرير ومنى طلعت جنبه
منى : بصراحه كده ومن غير لف ودوران .... انت عرفت الناس دي ازاي
ياسر : يعني انتى جايالي بعد نص الليل علشان كده
منى : امال جايالك تشبطه يا متناك ... انطق تعرفهم ازاي
ياسر : انا اعرف وعد وهي اللى جرتني ليهم وعملت معاهم
منى : وبعدين
ياسر : بعد فتره جالي فيديو ليكي مع رضا وهددوني بيكي
منى : يا ولاد المتناكه ... طب اسمع ... انا هكلم رضا ييجي نشوف طريقه ينيكهم بيها وبكده نكسر عينهم زي ما هما ذالينا
ياسر : انا خايف اللى اسمها امانى دي تعرف تهرب منه وساعتها خطيبك هيتناك منها ... دي جباره
منى : انتوا اللى عاملينلها قيمه ... دي شرموطه اوي
ياسر : مانا عارف بس خايف لتعمل فيه حاجه
منى : طب والحل
ياسر : الحل هو انتى
منى : ازاي
ياسر : مش انتوا هتتجوزوا كمان ايام
منى : مانا متخانقه معاه وشكلنا هنفركش
ياسر : احا ... ومقولتيش ليه يا لبوه
منى : ما بصراحه حاله بئا زفت واتغير عن الاول حتى ابوه طرده من البيت يوم موت اخته
ياسر : طب انا عندي حل .... انا هعمل زي ما اماني قالت ... ساعتها هيرجعلك علشان مفيش واحده هترضى بيه غيرك ... وساعتها هيترجاكي تتجوزوا
منى : قصدك تنيكه يعني ... بس هتقدر عليه ... ده كفايه كفه ... وكمان هنخلص من امانى ازاي
ياسر : مش انا نكتها ونكت وليد ونكت اخته ... معنى كده انها هتعوز تتناك مني تاني وبكده هقرب منها ويمكن اعرف اخد منها الفيديوهات ونخلص منها
منى : يعني هنفضل تحت رحمتها لامتى
ياسر : معرفش بس لازم اعرف اسيطر عالبيت هناك الاول
منى : انا مش عاوزه اروحلها تاني ... بس هي جابت فيديو زي ده منين ... انا خايفه اوي يا ياسر
ياسر : طب وطي صوتك لحد يصحى
منى : طب ممكن اطلب منك طلب وتنفذهولي
ياسر : طلب ايه
منى : ممكن مهما حصل تفضل في ضهري
ياسر : امال انا بعمل كل ده علشان مين
منى : يعني انت هتفضل معايا
ياسر : انا بحبك يا منى ولولا حبي ليكي مكنتش استحمل كل ده علشانك
منى : انت متعرفش انت كبرت في نظري اد ايه ... حضنته جامد وباسته في خده .... انا بحبك اوي يا ياسر
ياسر : المهم عندي دلوقتي ان محدش يقربلك تاني
منى : اوعدك ان محدش هيقربلي تاني حتى رضا لغاية ما نتجوز
ياسر : طب يله انا عاوز انام علشان عندي حاجات كتير لازم اعملها بكره
منى بتبصله بحب : لا انا هنام جنبك هنا في حضنك ولا مش عاوز تنام في حضني
ياسر : لا طبعا عاوز بس لو حد صحي هيفتكروا ايه
منى : ملكش دعوه انا هتصرف
منى ادته ضهرها وياسر حضنها بايديه ومنى مسكت ايده تحت صدرها ولزئت فيه جامد واتحشر زوبره بين فلقاتها خد الجلبيه معاه
منى : لو نفسك تعمل اي حاجه معنديش مانع
ياسر : 💤💤💤💤 ... منى سمعت شخيره وابتسمت وغمضت عينيها ونامت
............
ساره خدت حنين وراحوا بيت العجلان
رباب : أهلا أهلا دكتوره ساره
ساره شافتها اتفاجئت : رباب 🙄 ... مش معقول ... انتى كان اتحكم عليكي
رباب : وطلعت انا واختى زي ناس كتير واخدنا عفو رئاسي كمان
حنين : واضح انكم تعرفوا بعض
ساره : دكتورة رباب كانت بتشتغل معايا في المستشفى
حنين : بالذمه ... طب كويس وبتضحك ضحكه سخيفه
امنيه : أهلا أهلا يا دكتوره ....
يسرا : مش معقوله الصدف الجميله دي
ساره : ( يا نهار اسود ... انا ورطت نفسي انا وصلاح ولا ايه ) هي فعلا صدفه حلوه اوي ...
حنين : ومين دي كمان
ساره : اقدملكم حنين هانم خليل درتي مرات صلاح التانيه
يسرا : واضح ان صلاح بيه زوءه حلو في الستات اللى بيتجوزهم
حنين : ده من زوءك يا هانم ... بس انا الاولى مش التانيه
رباب : 😄😄😄😄 بس في الاخر هو متجوز ٢
امنيه : معنى كده انى هكون التالته
ساره : وهو دي حاجه تزعل حتى الشرع مديله واحده رابعه كمان
امنيه : وان خفتم ان تعدلوا فواحده
حنين : لاااااا ... صلاح ابو العدل كله ... ده ساعات بيعدل بيننا في نفس اليوم والليله
رباب : يااااه ... نفس الليله ... ده على كده نمسك الخشب
ساره : من الناحياتي متخافيش يا استاذه امنيه
يسرا : دريه ... تعالي شوفي الهوانم يشربوا ايه
دريه : امرك يا ست هانم ... تشربوا ايه يا هوانم
حنين : لمون
ساره : قهوتى زياده
امنيه : عالعموم انا معنديش مانع اتجوز صلاح بيه بس المشكله في بابا مش ممكن هيوافق انى اتجوز على دره
حنين : انتى داخله على طمع بئا
يسرا : وهو العجلان هيطمع في ايه عندكم
ساره : لا طبعا مش هيطمع .... هي اكيد حنين هانم بتهزر ....
حنين : لا هي تقصد انه يطلقنا ويتجوزها هي
امنيه : لا ما قصدي خالص ... انا اقصد انه لو مش هيقدر يعدل بيننا بلاش منها
ساره : لا من الناحيه دي متخافيش ولا تحمليش هم ... كمان هو يقدر يزعل امنيه بنت رياض العجلان ويسرا الحلواني
يسرا ( لا طبعا دانا كنت فشخته وفشختك وفشختك عيلتكم كلها ) خلاص عالعموم احنا معندناش مانع وبالنسبه لصلاح بيه يقدر ياخد ميعاد من رياض وييجي يتفق معاه عالفرح وخلافه
رباب : بس هو علاء بيه هييجي معاه ولا لأ
ساره : ومال علاء بالموضوع ده
رباب : انا اعرف ان علاء بيه كبير عيلتكم يعني
حنين : اكيد يا ست هانم ... هو احنا لينا غير علاء بيه وحطت ايدها على بطنها
.........
بيت منصور
رضا : سامحني يابا ... سامحيني يما
منصور : انت تنزل شغل مع اخوك ومليم احمر مني تاني مفيش ... انا قولتله يعملك مرتب ٢٠٠٠ جنيه وتتعلم غصب عنك يا خول انت
رضا : حاضر يابا اللى تقوله
سناء : وتخلص شغل متجيش هنا خالص تروح شقتك
رضا 🥺 : سامحيني يما مكنتش في وعيي
منصور : خلصنا .... واد يا نضال ... خد الجحش ده واعلفه الشغل كويس
رضا : حاضر يا بابا هتعلم الشغل كويس وهسمع كلام نضال في كل حاجه
نضال : طب يله احنا علشان تستلم شغلك
نضال خد رضا وراحوا الشغل
نضال : انا عارف انك بتحب تشرب قهوه ساده
رضا : انت ليه عملت معايا كده
نضال : عملت ايه ... اوعى تفتكر اني كنت بعمل لاذيتك لا ...تؤتؤ ... انت اللى اذيت نفسك .... الفيديو بتاعك لسه معايا
رضا : ممكن اتفرج عليه
نضال : اوي ... تعالى اتفرج عالكمبيوتر
رضا اتفرج عالفيديو وبيعيط 😭😭😭😭😭 : حقك علي يا رجاء يختي 😭😭😭😭 وحشتيني يا حته مني 😭😭😭😭
نضال : بس بئا ما خلاص ... كمان يا كلب رايح تنيك امك ...
رضا : مكنتش في وعيي يا نضال ياخويا ... انا الفتره اللى فاتت كنت مابين خمره وحشيش .... انا معرفش ايه خلاني اعمل كده
نضال : انا معنديش مانع تنيك اي حد بس تمشي على طوعي وهتكسب وحطله الخمس نقط في القهوه وصب عليها وكمل ... قهوتك
رضا : انت بتقول ايه يا نضال
نضال : اللى سمعته ... بس تعمل زي ما بقولك ...
رضا : طب انا مطلوب مني ايه
نضال : امسك دول قبض الشهر ده ... اظن كده انا عامل الواجب معاك وبزياده
رضا : لا انت تقعد وتفهمني انت عاوز ايه بالظبط
نضال : هنتفق على امك ... انت هتتجوز امتى
رضا : مش باينلي جواز ... انا من ساعة ما ابوك طردنى وانا متخانق مع منى
نضال : ولا يهمك ... سيبك منها انا هخليك تتجوز الاحلى منها ... انت عملت معاها حاجه
رضا : حاجات يا نضال ... انا وهي من اول الخطوبه مع بعض زي المتجوزين
نضال : حلو اوي ... وانتوا متخانقين ... انت تروح تطلب حاجتك وتصر على كده ... وتهددها لو عارضت انك عندك فيديوهات تبعتهالها هي وأهلها ... ساعتها هتترجاك ترجع وتسكت خالص
رضا : يبن اللعيبه يا نضال ... وبعد كده هاخد كل حاجتي وارجع
نضال : ايه رأيك تتجوز بنت خالك أيه ... بنت حلوه وقمر وانا نفسي اتمناها
رضا : بس ايه مخطوبه ويمكن كمان تكون سايباله نفسها
نضال : ساعتها هتملكها يا خول وتنيكها ويمكن تنيك صاحباتها وهي اللى هتجبهملك وساعتها كل فلوس خالك هتكون تحت امرك
رضا : بس خطيبها هنعمل فيه ايه
نضال : هنبعتله حد يرخم عليه وهي معاه ويشدها منه وساعتها انت تدخل مانت موجود صدفه في المكان وتضربه ونديله ١٠٠ جنيه وتاخد ايه تروحها وتبلغ خالك باللى حصل وساعتها هيفسخ خطوبتهم كمان وتطلب ايد بنت خالك وساعتها هتكون ضربت عصفورين بحجر واحد هتصالح ابوك وخالك وهتخطب البت وتكوش على فلوسها
رضا : ايه الدماغ دي ... انت بجد هتكون حلتلي مشكله كبيره اوي ... وساعتها عالاقل اعوض طردة ابوك لي وادخل في الشغل مع خالك سامي واعرف كل كبيره وصغيره
نضال : واهو خالك كده كده بيشتغل في السياحه اللى بتفهم فيها ... كمل قهوتك لحسن بردت
رضا بيشرب قهوته ومبسوط ان اخوه مش ضده
نضال : ( اشرب اشرب ... دانا هخليك عبد تحت رجلي يا خول ... بئا انت ورجاء كنتوا بتتفقوا علينا انا وبسنت وكمان كنت متدلع وعالحجكر ... دانا هفشخ امك )
........
عمارة الزمالك
ساندي : انت بعت الشقه ولا ايه
علاء : لأ بس الشقه دي فاضيه ومفيهاش كاميرات ... كنت مأجرها مفروش واللى مأجرها سابها ... قلت هنا أمان عن اللى تحت عالاقل مفيهاش كاميره تكشفنا
ساندي بتحضنه : وحشتني اوي يا حبيبي
علاء : وانتى كمان يا حبيبتي .... اخبار نهله بنتي ايه ... نفسي اشوفها
ساندي : سايباها مع عمر ... اسكت لولا الفكره اللى قولتلي عليها كان زمانه فاضيلي ... بئا ينزل يجري الصبح ويتعرف على بنات وملهي معاهم
علاء : اي خدمه ... واهي ساره كمان هتجوز صلاح بنت العجلان
ساندي حاضنه علاء اوي : طب تعالى نتجوز احنا جوه
علاء شالها ودخل بيها الاوضه ونزل بيها عالسرير وهما بيبوسوا بعض
ساندي بتفك زراير بلوزتها اللى لابسه تحته برا شيفون ابيض وعلاء خلع هدومه وكانت هي كمان بئت ملط واستقبلوا بعض في حضن كان كل جسمهم حاضن بعض وبيبوسوا بعض بحراره واشتياق شديد
علاء بياكل شفايفها وايديه واحده على بزازها والتانيه على طيظها بيلعب فيهم وساندي ايديها حاضناه وبتمسح على ضهره ونزلت بايدها على زوبره بتشده وتدعكه وهي خلاص في عالم غير العالم وحاسه بمتعه من مص علاء لحلمات بزازها وهي بتئن وتتأوه من لمساته واتقوس ضهرها علشان تطلع نافوره من كسها وهي خلاص دابت عالأخر وبتلهث بصوت عالي وبتتأوه بطريقه تدل على انها في قمة الشبق وبتتلوى تحت منه وبتحك زوبره في كسها وبتنزل بيه على خرم طيظها وترجعه لكسها السايح في بحر الشهوه على ثورة بركان شهدها
علاء بيبص في عيونها وبيدخل بزوبره للأخر وبينام فوق منها وهو بياكل شفايفها وبتحاوطه ساندي بحضن مزدوج من ايديها ورجليها وهي بتدخله جوه منها وبيكملوا نيك وهما بيتجولوا بنيكتهم عالسرير في اوضاع مختلفه لغاية ما بيجيب علاء كانت ساندي فضت كسها من مخزون منبع شهدها وناموا في حضن بعض
........
في شركة وائل
وليد : يعني خلاص يا وائل باشا
وائل : انا خلاص بعت كل حاجه والمشتري الجديد على وصول ... خد دول ١٠٠٠٠ جنيه نظير مجهودك معايا السنين اللى فاتت
وليد : **** يستر ويكون كويس
وائل : لا هو راجل محترم جدا واكيد هتحب الشغل معاه
حازم : معلش اتأخرت عليك على ما لئيت ركنه
وائل : أهلا أهلا حازم بيه .... الاستاذ حازم بكر صاحب الشركه الجديد .... وليد المسئول عن الحسابات وكفء جدا في شغله
حازم : طب كويس علشان متعبش كتير في جرد البضاعه وبداية الشغل
وليد : اتمنى اكون عند حسن ظنك يا باشا
وائل : كده اقدر اقولك انى خلاص وقتي انتهى ويا دوب الحأ اجهز شنطتي علشان السفر .... زي ما وصيتك يا وليد ... اوعاك تكسفنا
وليد : هتوحشنا يا باشا
حازم أعد على كرسي وائل : بص بئا يا وليد ... انا عندي محاسب هو اللى هيديرك ... هيراجع معاك دفاترك وهيجرد المخازن وبالنسبه ليك عاوزك تجمع كل العمال بكره الصبح سواء اللى في المحلات او المخازن علشان ليكم هديه خاصه مني
وليد : امرك يا باشا
حازم : بلاش باشا دي ... واعمل حسابك ان اللى هيدير المحلات اخويا حاتم ... اي مشكله منك معنديش طبطبه
وليد : اتطمن يا حازم باشا ... كله هيكون تمام
.......
بعد فتره
محمود بعد ما خلص شغل العياده روح البيت وكانت بسنت مبتنزلش الشغل بسبب حملها
سناء : انت جيت يا محمود يبني
محمود : أهلا حماتي ... ازيك وازي عم منصور
منصور خارج من عند بسنت: تعيش يبني ... انا بخير ... يله يا سناء حطيله ياكل اكيد جاي تعبان وجعان
محمود : لالالالا ... متجيش خالص انا هعمل كل حاجه
سناء : ودي تيجي ... انا عاملالكم شوية اكل يرم العطم بدل الجبن والسندوتشات
محمود : كمان ... ده كتير اوي يا حماتي
منصور : ولا كتير ولا حاجه ... يله يا سناء امتى لسه واقفه
محمود بيقعد وهو بيتوجع : ااااه اووووف يوم كان طويل اوي .... الا نضال ورضا اخبارهم ايه
منصور : نضال بخير اما رضا هو اللى تاعبني ... ساب خطيبته وراح عاوز يتجوز بنت خاله
محمود : وماله ... مش بنت خاله دي اللى مخطوبه
منصور : لا ما ابوها فسخ خطوبتهم ... كانت مخطوبه لواد خرع طلع عليه ناس كانوا هياخدوها منه لولا وجود رضا بالصدفه كانت ضاعت
سناء بتحط الاكل : واهو هيجوزها ابنك ويشغله معاه كمان
منصور : ماهو ده اللى مفرحنى في اخوكي اللى هيخسر كل فلوسه ... انا عارف رضا كويس هيخسره كل فلوسه بدلعه وسرمحته
محمود :طب ما يمكن حاله يتصلح ويمسك هو شغل خاله وفلوسه كمان
منصور : معتدقتش
محمود : هدخل اتطمن على بسنت واغير هدومي بالمره .... عامله ايه يا حبيبتي
بسنت : اتخنقت ... انا مكنتش اعرف اني هقفل عيادتي كده
محمود : ومين قال ... انا شغال على دي ودي وكمان هجيب دكاتره يشتغلوا معانا عالاقل نعمل شيفتات علشان انا كمان محتاج راحه
بسنت : لااااا مفيش راحه ... انا بفكر نسافر فرنسا عالولاده اولد هناك منها الواد يطلع معاه الجنسيه وناخدها على حسه
محمود : اما حتة فكره ... محمود خلع هدومه وكان بالبوكسر وزوبره طالع من الجنب
سناء : ( يا حلااااوه ... كل ده زوبر يا بسنت بيدخل كسك يا بت .... يا لهوي انا بفكر في ايه .... بس حلو اوي ... تعالى يا موكوس شوف الازبار وانا اللى كنت فاكره نفسي متجوزه .... يا بختك يا بسنت ... صبرتي ونلتي يا بنتي .... انا كسي ولع ... انا ادخل الحمام اهدي نفسي شويه )
بسنت : هو ماله واقف ليه
محمود : مشتاقلك يا عمري
بسنت : لما يمشوا هدلعه واهديهولك
محمود : لا انا هتصرف
بسنت : لاااا مفيش الكلام ده انت دلوقتي راجل متجوز ولازم تبعد عن اللى كنت بتعمله قبل الجواز ... ولا عاوز الناس تقول رجعتك مراهق
محمود : انتى افتكرتي ايه بس 😄 ... انا قصدي هدلعك انتى بيه
بسنت : تعالى امصلك شويه
محمود : لا لما يمشوا
........
منى : الحل ايه يا ياسر ... انا كده هتفضح
ياسر : لا فضيحه ولا حاجه انا محوش ٥٠٠٠ جنيه هناخدهم واعملك عمليه
منى : لا وفر فلوسك ... انا عندي حل تاني ... في غشاء نزل جديد صيني ... بيتركب مكان الطبيعي
ياسر : خلاص هدور عليه ونجربه نفع هنكمل مع بعض زي ماحنا واجيبلك واحد تاني ارجبهولك ليلة دخلتك ... منفعش هنعمل العمليه ويا دار ما دخلك شر
منى : بجد يا حبيبي بتبوسه
مروه ( يا نهار اسود ياسر مع منى ... اتاريه خطيبك سابك يا لبوه ... وانا اللى كنت فاكراه ظالمك اتاريكي مدوراها ... بس فين رضا دلوقتى ... انا هدور عليه واتجوزه انا وكده كده مش فالحه في مدرسه وبسقط على طول ) منى ... ممكن صباع روج من عندك
ياسر : مش تخبطي يا جزمه قبل ما تدخلي
مروه : انت اللى ٦٠ جزمه ... انا هنا في اوضتى انت اللى بتعمل ايه هنا
منى : خلاص يا مروه انتى وياسر ... عندك يا قلبي عالتسريحه
مروه : ممكن استأذنك في شنطتك كمان
ياسر : رايحه فين على كده
مروه : روح انت كمان اجهز علشان هتيجي توصلني عيد ميلاد اسيل صاحبتي
ياسر : ماشي يا حيوانه ... على كده قولتي لامك ولا ابوكي
منى : روح يا ياسر يا حبيبي معاها ... عالاقل نتطمن عليها
ياسر : ماشي يا قمر
...........
ندى : ااااه اااااه اااااه كمااااان كسي كسي كسي كمان يا زيزو يا حبيبي ايييي كسيييييي عاوز يتناااااك اكتر اكتر دخله لجوه خالص


JWqsyoF.md.gif JWqL9Mg.md.gif
زياد : يله هاتى كسك الحسهولك
ندى بتطلع فوق منه 69 وزياد بياكل كسها اكل فبتحس بمتعه رهيبه وبتمسك زوبره بتمصه وهي بتاكله اكل من المتعه وحاسه انها في حالة فيضان وبتنزل كتير وزياد بيشرب شهوتها


JWqtt0g.md.gif
وبيكمل بلسانه جوه كسها وده جننها وخلاها تمص من غير وعي وبتعضه وزياد بيعض شفايف كسها وبتنهار تماما وبتصرخ من فرط الاحساس وبتنزل بغزاره

JWqbk8b.md.gif

JWqtt0g.md.gif
وبتاخد وضع الدوجي وزياد بيرزع في كسها وبيدخل صباعه في خرمها بينيك طيظها بيه مع كسها اللى زوبره ماليه

JWB9lWl.md.gif
ندى بتلف نفسها وبتشده نيمته تحتها وطلعت بكسها نزلت على زوبره وهي اللى اخدت زمام النيك وبتعمل اللى يكيفها وبيستمروا على كده لغاية ما بعد ساعه كامله من النيك زياد بيفتح حنفية اللبن وبينطلق من خرطوم المطافي لاعماق كسها وبيملا الرحم لأخره

JWBJ1S9.md.gif JWBJ0c7.gif JWqsyoF.md.gif
ندى : يححححححح كسي اتخلع من مكانه يا مفتري
زياد : عاوزك تعزمي زينب وزينات ... عاوز اجمعكم سوا
ندى : حاضر يا حبيبي ... بس عاوزاك تنيك الواد مختار ... اخر مره الخول ده حط ايده على طيظي
زياد : خخخخخخخ ابن الشرموطه هفشخ ميتين اهله
ندى : تسلملي يا سبعي ... يله دور طيظي عاوزه تتمتع
زياد : من عيني دي قبل عيني دي
ندى : لا من زوبرك الفحل ده متعهالي ... تعالى همصلك الاول
بالفعل ندى بتمصله بطريقه هيجته عالاخر


JWBJ4ov.jpg
فقام ورفعها من ضهرها ونزلها بخرم طيظها على زوبره ونام بيها وشحطه جواها واتناكت منه في طيظها وهي بتصرخ وتعوي وتعمل اصوات عجيبه وصوت رزعه في طيظها واحساس خرمها بالمتعه خلاها نامت على جنبها وهو بيكل في طيظها لغاية ما قلبها على وشها ووقف وراها على ركبته ونزل بزوبره في اعماق اعماق طيظها وملا معدتها من لبنه

JWBdqOu.md.gif JWBd2lS.gif JWBJyxf.jpg
........
ياسر راح لأماني وحكالها عاللى عمله رضا مع منى وازاي سابها
ياسر : انا جايلك دلوقتي علشان تعرفيني طريقه انيك بيها رضا وافتحله خطيبته
أماني : وهو ده اللى مزعلك ... انا ميخلصنيش خالص اللى حصل مع منى وهجيبهولك تحت منك زي مانت عاوز ... بت يا وعد
وعد : نعم يا ستي
أمانى : خدي الواد ياسر روئيله دماغه ودلعيه عاوزاه ينزل متدلع عالاخر
ياسر : هو انا في ايه ولا ايه
أمانى : يا واد افهم ... عمرك ما هتعرف تفكر طول مانت مزاجك متعكر
ياسر : ماشي يا ستي اما نشوف اخرتها
دخلوا الاوضه مع بعض رقصتله ودلعته وفأعها زوبرين جاب صوتها للشارع تحت وطلعوا بعد ساعتين وهو مبسوط
وليد داخل من بره وكانت وعد ماشيه ملط للحمام وياسر طالع من الاوضه بالشورت
وليد : هو ايه اللى بيحصل هنا مش كنا خلصنا من سي زفت 💥🙄
أمانى رزعته أفه رن في ودان ياسر
ياسر : 😄 عامل دكر اوي ... قابل
أماني : روح يا عبد ستك هاتلي طلبات البيت
وليد : مش كده يا أماني يا حبيبتي يقول علي ايه
ياسر : خول 😄😄😄... انا داخل استحمى مع اختك يا معرص وطالع عقبال ما تجيب طلبات ستك أماني 😄
أماني : خد هاتلنا الطلبات دي
وليد : طب استني بس ... خدي دول ٢٠٠٠ جنيه مكافأه اخدتها
أمانى لطشت الفلوس وحطتهم في صدرها : هات ياما جاب الغراب لامه ... روح يله ومتتأخرش وتعمل حسابك علشان بالليل متخسعش مني
وليد : حاضر يا حبيبتي 💥 اااه ليه بس كده
أمانى مسكته من لياقة القميص : اسمها حاضر يا ايه
وليد : حاضر يا ستي يا ستي انا اسف
أماني : أما اشوف الخول اللى جوه ده يلحسلي شويه
امانى دخلت عليهم الحمام وكان ياسر بينيك وعد في طيظها : خد يا خول انت تعالى الحسلي شويه قالتها وهي بتخلع ملط
وعد : هاتهم وريح طيظي وروحلها
ياسر بيسرع لغاية ما جسمه اتخشب ونزل في طيظها ووعداتعدلت بتمصله ونطفتله زوبره
ياسر : أنا تحت أمرك يا ستي أماني
أماني ضربته بين رجليه
ياسر : 💥😳😫 ااااااه
أمانى : أنا قولتلك تيجي من امتى يا خول ... بوس رجلي علشان اسامحك
ياسر : حاضرررر ااااه ااااه نزل باس رجليها وهو بيتوجع
أمانى أعده على قاعدة الحمام وفتحت رجليها وبتقضي حاجتها في نفس الوقت
ياسر بيلحس هو قرفان من الريحه وده معجبش أمانى فشدت راسه يلحس كسها وهي كانت خلصت
أماني اتعدلت وسندت بايديها عالقاعده وصدرت طيظها : الحسلي خرمي ونطفه يا خول
ياسر نزل يلحسلها وهو قرفان وبالفعل نطفلها خرمها وقام رجع في قاعدة الحمام
وعد : يععع عيل مقرف
أمانى : خلص وتعالى عاوزاك ... عرفت طريقه تنتقم بيها من الواد اللى كان خاطب اختك
.........
صلاح خد أمنيه بعد الخطوبه وخرجوا يتفسحوا وركبوا باخره عالنيل كان حاجز الغدا عليها وهي بتلف في النيل وأمنيه كانت مبسوطه أوي وبعد الغدا شافت ناس بالمايوهات
أمنيه : صلاح حبيبي ممكن اعمل زيهم
صلاح : أوي يا حبيبتي بس انتى معاكي مايوه
أمنيه : لو سمحت ... هو في مكان هنا لتأجير المايوهات
بتكون عالتكت يا فندم
صلاح : طب التيكت ده عليه مايوهات
أه طبعا يا فندم ده VIP
أمنيه فرحت
صلاح : طب من فين اخد المايوهات
من عند الأمن يا فندم
صلاح : متشكر اوي ... تعالي يا حبيبتي
صلاح وامنيه لبسوا المايوهات وكان زوبره وكسها متجسمين فيه كإنهم ملط وطلعوا على سطح المركب وكان في بيسين حواليه شازلونجات وكانت أمنيه مبسوطه أوي ان خطيبها غير أبوها خالص ومتفتح مش متزمت وصلاح كان مبهور بجسمها أوي اللى زي جسم غاده عادل
صلاح : انا مش عارف طليقك ده غبي ولا ايه
امنيه : متفكرنيش بئا خلينا متمتعين ... هو فاضل اد ايه ونرجع
صلاح : فاضل ساعتين ونرجع تاني
أمنيه : أنا حبيتك اوي يا صلاح ... يا بخت ساره وحنين بيك ... انا بحسدهم انك متجوزهم
صلاح : مانتى كلها شهر ونتجوز
أمنيه : لأ ... انا مستعده اروح معاك للمأذون دلوقتي
صلاح : ورياض باشا هيسيبني في حالي ... ابوكي ممكن يقتلني
أمنيه : ولا يهمك منه ... انتوا اللى بتخافوا منه ... دي ماما مستعبداه
صلاح : مش معقول 😵
أمنيه : عارف ... طليقي كان حارمني من كل حاجه وعلى طول الدين بيقول واي حاجه يكبت حريتي بيها باسم الدين
صلاح: غريبه ... أمنيه العجلان أمين سر المرأه بالحزب هي اللى بتتكلم
أمنيه : أنا هستقيل من الحزب مجرد ما نتجوز وهكون ليك انت لوحدك وبس
صلاح : وعلى كده رياض العجلان هيوافق
أمنيه : دي حاجه تفرحه ... هو من أنصار الست ملهاش غير بيت جوزها
صلاح : واتطلقتي ليه
أمنيه : أصلي اكتشفت انه بتاع رجاله وكان عاوز يدخلني معاه ... فروحت لبابا وحكتله وطلقني منه
صلاح : اخص عالرجاله ... حد يبئى معاه القمر ده ويبص لرجاله ... اخيييي
أمنيه بتبص لزوبر صلاح المرسوم في المايوه : اقولك على حاجه ومتقولش علي وحشه
صلاح : انتى وحشه ... قطع لسان اللى يقول كده وخدها في حضنه
امنيه حطت راسها على صدره : أصل بتاعه مكانش نص بتاعك
صلاح : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 علشان كده عاوزه نطلع عالمأذون ... طب هقولك على حاجه ... احنا لما نرجع هقابل رياض العجلان وهتكلم معاه واخلى كتب الكتاب والدخله الخميس الجاي
أمنيه 😃 : بجد يا صلاح ... بتبوسه اوي ... انا مبسوطه اوي
صلاح زوبره وقف من بوستها وعمل خيمه وبص جنبه عالناس شاف واحده بتبص على زوبره بانبهار وامنيه ريئها جري عاوزه تمصه
أمنيه : شايف الوليه هتاكل بتاعك بعنيها ازاي
صلاح : هو في ست غيرك هنا يا حبيبتي
أمنيه : طب انا نفسي فيه بجد ... انا مستعده نعمل مع بعض لغاية ما نتجوز
صلاح : انتى بتتكلمي جد
أمنيه حطت ايدها على مكان زوبره وقربت منه بتبوسه بوسه فرنساوي
صلاح حط ايده على كسها وانفصلوا عن الواقع تماما وكان بلل كسها هو شرارة بدء حفله جنس جماعيه على سطح الباخره فاقوا على اصوات اهات وصرخات متعه من نيك جماعي بين رجاله وستات وشباب وشابات موجودين حواليهم
صلاح جاب اندر البيكيني على جنب ودخل زوبره بين المايوه وشفرات كسها
أمنيه مسكت زوبره ونزلت تمص فيه علشان تطلع فوقه بعد كده وتنزل بكسها وتنام في حضنه وتبدأ حفلتهم الخاصه بغنوة اهات وعزف صرخات بيعزفها صلاح بزوبره في كس أمنيه العجلان اللى انتهت بكمية لبن وعسل مش مسبوقه للاتنين


JWBBnv2.jpg
أمنيه : انت بجد متعتني اوي ... انا بحبك اوي يا صلاح
صلاح : طب يله علشان ناخد دش مع بعض ونلبس هدومنا
راحوا الحمامات وكانت الست اللى جنبهم مع جوزها واقفين مستنيين اللى جوه
الراجل : مش معقول صلاح باشا صبحي
صلاح : معلش مش واخد بالي... مين حضرتك
الراجل : أنا سمير ... سمير اللى كنت زمان شغال مع علاء باشا
صلاح : ياااااه ... ازيك يا سمير ... مراتك دي
سمير : مش عارفها ولا ايه ... دي عبير مراتي
صلاح : أهلا وسهلا
أمنيه : انت تعرفهم منين
عبير : صلاح باشا يا مدام كان جوزي بيشتغل من كام سنه في شركته
أمنيه : أه تشرفنا
عبير : بس حضرتك مش حنين هانم
صلاح : أه نسيت اعرفكم ... أمنيه العجلان مراتي
أمنيه فرحت انه قال انها مراته
سمير وعبير بيبلعوا ريئهم
عبير : هو حضرتك بنت رياض باشا
صلاح : انتوا تعرفوه ولا ايه
عبير : عز المعرفه يا باشا ... اشي خيال يا ناس ... مكنتش اعرفك قبل المع... ولا بلاش ... تشرفنا يا هانم
سمير : اهم طلعوا
عبير : انت اتجننت ولا ايه ... اتفضل يا باشا
أمنيه : لا ميصحش انتوا هنا قبلنا ... اهو التاني فضي ... يله يا حبيبي
صلاح خد امنيه الحمام تحت الدش وخلعوا ملط وكان بيمص جسمها من رقبتها لحلمات بزازها لشفايفها وطبعا زوبره في جرابه بيطلع ويدخل لغاية ما جاب تاني وكملوا حموم وخرجوا لبسوا هدومهم ودفعوا تأمين واتصوروا عالمركب ومشيوا
........
يسرا : كل ده تأخير يا أمنيه
أمنيه : معلش أصل صلاح كان حاجزلنا غدا على باخره في النيل
أحمد : صلاح بيه ممكن كلمتين على جنب
صلاح : طبعا طبعا
احمد : في صفقة كنت عاوز اوردها لرجالتنا وعرفت من حسن انك احسن واحد تصنعهالي
صلاح : اه طبعا بس كان لازم حسن يديني خبر قبل ما يقولك
احمد : اديني بقولك وكمان سيبك من حسن ده ... انا مع المصنع كله هبص لواحد زي حسن ... الصفقة دي ب٢٥٠ مليون دولار انا النص وانت النص
صلاح : خلاص بكره تجيلي المكتب ونتفق على كل حاجه
يسرا : بتتكلموا في ايه
احمد : شغل متفهموش فيه 💥 😳🙄
يسرا : عاوز تقول اني مبفهمش
صلاح : ليه بس يا يسرا هانم ... مسك ايدها وخدها بعيد ( يخرب بيت طراوتك انتى مكنه طريه اوي ... انا زوبري شد يخرب بيتك من ايدك عمل كده امال لو بينيكك هيكون ازاي ) ينفع تهيني ابنك كده ... طب اعملي حساب لوقفتي
يسرا خدت بالها ان زوبره قايم وواضح حجمه فبحركه تبان لا اراديه زئت وسطها وعرفت انه ناشف ( يخرب بيتك ... كل ده هيدخل كس امنيه ... يا بنت المحظوظه ) لا ميصحش يا صلاح بيه ... بس هو اتخطى حدوده في الكلام
صلاح : ( هجيبهم يا بنت اللبوه ) هو ميقصدش ... تعالى ياحمد اتأسف ليسرا هانم
يسرا اعجبت باسلوبه وبتبصله بانبهار واحمد بيبوس ايدها فبتشدها منه وركنت على زوبر صلاح : استغفر **** ... خلاص ياحمد .. انا علشان صلاح بيه بس هسامحك المارد... . بس بعد كده خد بالك من كلامك
احمد : حاطط ايده على خده وبيبص لصلاح باحراج ... حاضر يا ماما مش هتتكرر تاني
رياض داخل : أهلا أهلا أهلا ... كويس انى لحئتك انا امنيه كلمتنى من شويه وقالت انك عاوزني ... انا اللى عاوزك ضروري
صلاح : يا خبر ... انا لي الشرف طبعا يا باشا .
رياض : يسرا .. خلى دريه تجهز العشا .. صلاح بيه هيتعشى معانا النهارده ومش عاوز حد يدخل علينا المكتب
يسرا : امرك يا حبيبي
رياض وصلاح دخلوا المكتب واتفقوا على صفقة سلاح ضخمه
صلاح : هو الصراحه احمد بيه كان كلمني قبل ما تدخل عليها ... بس انا مش عاوز نصيبي فلوس
رياض : اللى تؤمر بيه يا صلاح بيه
صلاح : انا عاوز اكون انا المساعد بتاعك ودراعك اليمين مع احمد ابن حضرتك
رياض : خلاص من دلوقتي انت المساعد بتاعي وفضيلة المرشد هيفرح اوي ... انت متعرفش كان عامل ازاي لما حسن قاله انك اللى بتصنعلنا سلاحنا من زمان
صلاح : تاني حاجه وهو طلب اخير
رياض : تحت امرك
صلاح : تجيب المأذون يكتب علي انا وامنيه دلوقتي والدخله يوم الخميس الجاي وبعد كده انسوها خالص .... مراتى مش هتنزل الحزب تاني
رياض : هتحرمني من بنتي يا صلاح
صلاح : لأ العفو طبعا بس انا عرفت منها ان دي رغبتها وكمان بيتي مفتوحلكم في اي وقت
رياض : بس مفاضلش غير يومين ... هتلحأ
صلاح : انا عندي فيلا قصر ... مراتاتى كلهم في نفس المكان وكمان انا مكنتش اعرف بنت سيادتك دي مراتي اللى اخترتهالي
رياض : انا مش عارف اشكر دكتورة ساره ازاي ... بسببها احنا كسبنا شخصيه عظيمه زيك
يسرا : العشا جاهز
رياض بيبصلها بلوم انها خالفت كلامه : عالعموم احنا كمان خلصنا كلام ... اعملي حسابك وبلغي بنتك بعد بكره الخميس هتتجوز صلاح بيه
يسرا بصت لصلاح بشرمطه وعضت شفتها


JWBCtJR.jpg
... : ده شرف كبير ( بتبص على بنطلونه ) لينا يا صلاح بيه













الجزء الخامس
فيلا زياد
زينب وزينات وندى عالبيسين بالمايوهات وكل واحده على شازلونج
زينب : يااااه من زمان وانا نفسي في الاحساس ده
ندى : ابئي تعالى كل يوم هو حد حايشك
زينات : فعلا الواحده لازم تحس بالراحه ... بجد شكرا يا ندى
زينب : هو جوزك فين يا زينات
زينات : تلائيه في اي داهيه هنا ولا هنا ... هو هيتوه يعني
ندى : لا بيلعب بلايستيشن مع زيزو
زياد : يا عم روحوا اتعلموها وابئى اتكلم
مختار : يا عم خلاص الماتش خلص وخسرنا عادي هي اول مره
ندى : ايه مالكم
زياد : كسبته 😄 يله اتصل بابو خالد يجيبلنا كباب وكفته
مختار : هو ده كل همك ( يخربيت كسك يا زينب ) حاضر هتصل
ندى : تعالى يا زيزو نعملهم حاجه يشربوها لحد ما الاكل ييجي ... دخلوا المطبخ ... ها ايه الاخبار
زياد : خدي فضي دي في العصير
ندى : وايه دي
زياد : حاجه كده امريكاني بس عاليه اوي هتخليهم يسافروا
ندى : اوعى تودينا في داهيه
زياد : عيب عليكي ...هو انا وديتك في داهيه قبل كده
ندى عملت العصير وعملت ليها هي وزياد نيسكافيه
بعد ربع ساعه مختار وزينات وزينب هيسوا وبيقولوا كلام ويضحكوا عليه
ندى : هما فعلا سافروا
زياد : اطلعي انتى واجهزي وانا هجيبهم واجيلك اما العجل ده هنيكه هنا بعد ما اخلص معاكم جوه
ندى : خلاص متتأخرش
زياد راح لزينب شالها وهي بالمايوه البيكيني الاسود وطلع لاوضة النوم حطها عالسرير ونزل جاب زينات ومختار دخل مسك البلايستيشن بيلعب
ندى : هنعمل ايه
زياد : هما جاهزين ... بيبوسها وهو بيخلع هدومه وكانت زينات بتبصلهم ومبتسمه اوي واول ما شافت زوبر زياد اتوهمت وراحت مسكته بتمصه
زينب شافتهم وراحت معاهم وندى خلعتهم المايوهات وبئوا الاربعه ملط
ندى مسكت زينب من بزازها : وحشوني يا فاجره وبترضعهم
زينب مش على بعضها من الشهوه وعاوزه زوبر زياد في كسها اللى ندى مدخله صباع فيه بتبعبصه
زينات كملت مص ونامت على ضهرها وزياد راح يلحس كسها وخلاها تحس بالمتعه وشهوتها صهرت كسها وده خلاه يوجه زوبره لباب كسها ورفع رجليها لورا ودخل بزوبره لغاية ما وسطه سلم على كسها
ندى سحبت زينب تحت منها في سحاق وبوس جامد بينهم وهي حاسه برغبه رهيبه وبتدعك اكساسهم في بعض
أنين زينات علي واهاتها بتتوسل زوبر زياد وهو مش راحم كسها ترزيع
ندى دخلت صباعها في طيظ زينب وبتلحس كسها وزينب بتلحس لندى وعملوا وضع 69
زياد خلص مع زينات وراح بدل مع ندى وكانت زينب على اخرها وهي فاتحاله رجليها وبتستقبل زوبره جواها
زينب : اااااااه كسي اتشرم يبن المتناكه ... ااا ااااا ااااا كسي
بتتلوى تحت منه وندى بتلحس لبن زياد من كس زينات
مختار : انتوا سايبني وبتتمتعوا لوحدكم 😄 بيخلع ملط
زياد راح خده ونيمه جنب زينب على وشه ودخل زوبره بسهوله في طيظ مختار
مختار : متعحححح ... انت عندك كل الزوبر ده وساكت ... نيكني انا خول انا شرموطتك انا بتاعك
زياد بيرزع وزينات وزينب بدأوا يفوءوا وشافوا منظرهم
زينات : انت بتعمل ايه يا زياد 🙄
زينب : يا لهوي انا ايه عراني كده
زينات : انتوا بتعملوا ايه ... زياد انت بتنيكنا
مختار : اااااه زوبره حلو اوييييي اااااا
زينب : اه يا خول يبن الشراميط ... جوزك بيتناك يا زيزي
زينات : راجل خول اعمله ايه اااا اااا بتعملى ايه يا ندى
ندى : كسك زبده يا زيزي ... تعالى يا زينب الحسيلي وانتى الحسي لزينب
ندى وزينب وزينات دخلوا في وصلة لحس بينهم ورضع بزاز
زياد جاب لبنه في طيظ مختار
مختار : انت طلعت جامد اوي
زياد راح خدله دش ورجع وكان مختار ماسك زينات بينيك فيها وندى وزينب بيتساحقوا فراح لندى بتمصله وزينب انضمت معاها وده خلى مختار يفكر انه لازم ينيك زينب باي طريقه فبيسرع في كس زينات وبيجيبهم وزوبره بينام
زياد سحب ندى بينيك كسها واهاتها بتعلى اما زينب راحت تلحس كس زينات وكان جنبها مختار نايم من التعب وفضل زياد يبدل بين التلاته ونهى الليله في طيظ مختار وفضل نايم على ضهره
........
حاتم رجع البيت وكانت ملك بترضع البنت وهو من فترة ملمسهاش فلما شافها بترضع هاج اوي وزوبره عمل خيمه
حاتم : مساء الخير يا ملوكتي
ملك : حبيبي ... كويس انك جيت علشان اسيب البنت معاك شويه
حاتم : انا نفسي تيبي ملك معايا شويه
ملك : انا عارفه يا حبيبي اني مقصره معاك بس غصب عني اديك شايف وامك مش هنا من امبارح عند ابوك
حاتم : انا مش عارف امي دي ايه جرالها .... بئالها كام يوم بتبات بره
ملك : هحط الاكل واجيلك اصل حضضنك وحشني
حاتم : وانتى يا ست ساره هتطلعي لمين فينا
ساره بتبصله وتضحك ببراءه وبيسرح مع عينيها وبيضحكلها
ملك : هو الواد حازم اختفى كده ليه
حاتم : مشاغل معلش اصله وسع الشركه وموضوع الاجهزه الكهربائيه ده موال غير انه بيفكر يعمل مول تجاري في التجمع الاول ومول في وسط البلد وطبعا هيكونلي نصيب في الكلام ده كله
ملك : حبيبي ممكن اطلب منك طلب صغير
حاتم : اطلبي
ملك : عاوزه ارجع الشغل وكمان علاء كان وعدنى بمكتب محاماه بس الولاده والبنت لهوني
حاتم : مفيش مانع ... افتحلك انا المكتب وبلاش علاء يكونله جمايل علينا
ملك : احسن برضوا ... هات البنت اهي نامت ... مش عارفه انت بتعملها ايه ... افضل طول اليوم انيم فيها متنامش وتنام في حضنك انت
حاتم : طب انا هاخدلي شاور واجيلك تكوني جهزتى حالك
ملك : اسبقنى وانا هجيلك
حاتم دخل اخد غيار ودخل الحمام حلق دقنه وشعر جسمه وتحت باطه ودخل تحت الدش
ملك دخلت معاه وحاتم حضنها وبيبوسوا بعض باشتياق وكان الدش الدافي بينزل عليهم والمياه بتجري على جسمهم في خطوط بتزيد شكلهم اثاره وكان حاتم بيرضع بزاز ملك وبيحسس على زنبورها وده بوظ اعصابها ومخليها تبوس فيه وقلبها بيطبل جامد
حاتم رفع رجلها وبزوبره دخل اعماق الكس اللى ياما اشتاقله ومحروم منه من فتره بسبب الولاده وبيكمل بوس مع الرهز في اعماقها وزادت اهات ملك اللى كانت بتموت تحت منه من الألم والمتعه فهي مشتاقه لزوبر حاتم من فتره ونفسها تحسه من ساعة الولاده وبتغمض عينيها وبتفتكر هي كانت بتعامله ازاي وهو كان مراهق وبيعمل المستحيل علشان يوصلها وفي نفس الوقت حاتم بيمص كتفها ورقبتها وبيدعك بايديه بزازها ورفع رجلها التانيه علشان ملك تحضنه اوي وهي بتصرخ من المتعه ولافه رجليها ورا ضهره لغاية ما جابوا مع بعض في اشتياق الكس للزوبر وبيعصره جامد عاوز كل اللى جواه وبينزل عصارته على رجليهم فكملوا الشاور وطلعت ملك بتجري ملط وحاتم وراها ونطت عالسرير وهي مبسوطه وحاتم نط جنبها ومنظر شعرها المبلول وجسمها اللى منشفش مع بياضها خلوه زي الاسد فدخلوا في وصلة بوس واحضان انتهت بليله كلها حب ورومانسيه وكل واحد فيهم بيدي التاني اجمل احساس عنده
..............
اسراء : يووووووووه ....هو كل يوم شغل شغل شغل .... انا مراتك برضوا ولي حق عليك
حازم ساكت وسايبها تطلع كل اللى جواها
اسراء : ممكن تفهمني انت مبئتش زي الاول ليه
حازم : حلوه اوي ام علي
اسراء : عجبتك 🥰 ... انا كنت خايفه متعجبكش اصلي اول مره اعملها
حازم خدها في حضنه : انتى كل حاجه منك تعجبني
اسراء : بجد يا زومه 😊
حازم : هاتى المكسرات والفاكهة وتعالي ورايا انا جبت فيلم عمر وسلمى ٣ هنتفرج عليه سوا
اسراء : يا سلام عليك لما تكون رايئ
حازم دخل اوضة النوم وشغل الفيلم عالشاشه واسراء جابت المكسرات واللب والفاكهة ودخلت في حضنه وبيتفرجوا وميتين على نفسهم من الضحك وبتأكله بايدها
حازم حس بانه مقصر مع اسراء وانه لازم يعوضها غيابه وده ترجمه زوبره اللى رفع الغطا معاه
اسراء ابتسمت ودخلت ايدها في الشورت بتلعبله في زوبره ولما حسته شادد دخلت تحت الغطا طلعته وبتمصه
حازم حس انه مثار اوي فطفى الشاشه وحط ايده على راس اسراء بتمصله بنهم وبتبصله
حازم شال الغطا وسحبها تحت منه بيبوسها وهو بيخلعها قميصها وبينزل على كل حته بتتعرى بيبوسها من شفايفها لرقبتها لكتفها لبزازها لبطنها لسرتها لغاية ما وصل كسها بيلحسه
اسراء بتتمتع بلمساته حتى بصباعه اللى في طيظها ولسانه اللى بيتجول بين شفرات كسها وبيدغدغه وماسكه راسه عاوزه تدخلها جواها
حازم بيلحسلها وبينزل على خرمها بيولعها اكتر خلاها اتنفضت وضهرها اتقوس ونطرت نافورة شهدها لفوق زي طلقات المياه وخرجت شهوتها من حبسها
حازم : كل ده ... ينفع كده
اسراء : مانا مشتقالك يا زومه يا حبي اااا بالراحه
حازم دخل زوبره لأخره ودخل معاه من لمسه ونزل بيبوس شفايفها ويمص حلماتها اللى واقفه موتها بصريح العباره
اسراء بتتلوى تحت منه وحاسه بدنيا غير الدنيا ... دنيتها بتتلخص في احساس كسها اللى بينزل كل كام ثانيه وحازم حضنها اوي وهو بيبوس رقبتها وبيرجع لشفايفها وزوبره زي الثعبان في جحره بيطلع ويدخل واهات وصرخات اسراء مخلياه يكمل بحماس شديد لغاية ما فجأه جابهم وفضل يبوس فيها وحرك زوبره بيكمل الوصله التانيه
اسراء : تؤتؤتؤتؤ كده كتير اوي ااااااا ايييي كسي يا زومه اااا ااااا اااا كمان اييي كسي ايييي
حازم مكملش ٧ دقايق وكان جايب تاني وبيبص في عيون اسراء النعسانه من فرط المتعه وبتضحكله وبتحضنه اوي وده خلاه يطلع زوبره ورفع رجليها لورا ويدخله بسهوله في خرمها اللى اتوجع من المفاجأه وبدأ الوصله التالته وكانت اسراء في حاله تصعب عالكافر فهي بعد فتره طويله بتغتصب كل مشاعرها في ليله غير متوقعه مع حبيب عمرها
.........
صابرين وهيام وسحر مع الولاد جوه البيسين وحر الصيف مخليهم يتخلوا عن التزامهم وينزلوا البيسين في محاوله لتخفيف الحر
نهله نزلت معاهم هي كمان
علاء : واضح اني هجيب اكل من بره
صابرين : معلش يا حبيبي الجو حر اوي
ياسمين: عاوزه بيتزا
ياره : وانا كمان عاوزه بيتزا
وانا وانا وانا
علاء : خلاص خلاص خلاص ... الو ... لو سمحت كنت عاوز ١٣ بيتزا ٨ صغير و٥ حجم كبير .... الصغير هاتهم عادي شكلهم والكبير سي فود
هيام : خلي بتاعتي سبايسي
سحر : وانا كمان يا حبيبي
علاء : منهم اتنين سبايس ويكونوا لوحدهم ... لا كده كويس بس بسرعه ... فيلا علاء زكي جاردينيا بارك ... تمام .... انا هدخل البس مايوه واجي معاكم
علاء نزل البيسين مع مراتاته واولاده وكانوا مبسوطين اوي انه اول مره يلاعبهم لغاية ما البيتزا وصلت وطلعوا ياكلوا
نهله ( **** يخليك ليهم يبني ويحرمكمش من بعض ... العيال كبرت والزمن بيجري ... وحشتني اوي يا زكي ... امتى اشوفك تاني يا حبيبي 🥺)
علاء : مالك ياماما
نهله : لا يبني مفيش ... اصلي افتكرت المرحوم ابوك وبتمسح دموعها
علاء : تعيشي وتفتكري يا ست الكل وبيضمها في حضنه
ياره : بابا ... هو جدو اسمه زكي ولا المرحوم
علاء : لما حد بيروح عند **** بنقول عليه مرحوم ... يعني جدو زكي مرحوم
ياسمين : وانا يا بابا ليه اسمي غير اخواتي كلهم ... اسمي ياسمين خالد نبيل ... ليه مش ياسمين علاء زكي
صابرين : علشان المرحومه مامتك كانت متجوزه خالد وانتى بنته وبعد كده اتجوزت علاء وجابت ياره اختك منها وباقي اخواتك
سحر : واضح انها كانت بتحبك يا علاء بيه كل ولادها شبهك عكس صابرين واحنا كل ولادنا شبهنا
علاء بيفتكر سمر وبتنزل دمعه من عينيه فهو فعلا مأخدش باله ان ولاده منها هما اللى شبهه اوي
نهله : خلاص بئا يا ست منك ليها ... معلش يا حبيبي ... يله كلوا وانتوا ساكتين
صابرين حست بعلاء وطبطبت عليه وبعد الاكل نزلوا البيسين تاني وقصوا يومهم كله لعب
.......
ياسر راقب رضا وعرف كل تحركاته وراح لواحد صاحبه فهمه انهم يثبتوه ويمكن كمان ياخدوا خطيبته منه يتمتعوا بيها وفعلا صاحبه رجب وافق فالبلد كده كده مفيهاش حكومه واي حد بيعمل اي حاجه والبوليس مبيتحركش ولا بيقبض على حد وفعلا رضا خد ايه وراحوا شقته وكانت أيه لسه بنت بنوت محدش لمسها وبتروح مع رضا بيقضوها بوس واحضان تمصله ممكن لكن اكتر من كده لأ
بعد ربع ساعه الباب خبط وكان ياسر ورجب مغطيين وشهم بطواقي صوف وبيشوفوا من فتحات عند عينيهم بس ودخل رجب بمطوه على رقبة رضا
رضا : انتوا مين وعاوزين ايه
ياسر : احنا العو ... هناخد اي فلوس او دهب او اي حاجه غاليه وهنمشي
رجب : هتعمل اي حاجه هجيب رقبتك
ياسر بيفتش رضا وطلع منه ٣٠٠ جنيه وحتة حشيش وراح لأيه خلعها دهبها وبيفتشها
رضا : شيل ايدك يا حيوان
أيه : الحئني يا رضا
ياسر : متكبرهاش في دماغي والا هنيكها
رضا : لأ ارجوك
ياسر بيحط ايده على أيه في اي مكان وهي خايفه اوي : اخلعي يا حلوة وريني مخبيه ايه في صدرك
أيه : مش مخبيه حاجه 😨
ياسر : خلاص اخلعك انا
أيه : لأ خلاص هخلع هخلع 😨
أيه خلعت البادي وكانت ببرا لامم كورتين اليد وياسر شاف كده زوبره وقف
ياسر : كملي اخلعي البتاع ده
رضا : لا يا أيه
رجب : بس ياض لاخذك وحط سن المطوه على رقبته
أيه خلعت البرا وياسر مسك بزازها وبيقرص حلماتها
أيه : 😭 ارجوك انا بنت بلاش كده
ياسر بكل برود : وماله ... بس نتأكد انك بنت
رضا : انت زودتها اوي ... وديني ما هسيبك وضرب رجب في بطنه وراح لياسر بس رجب قام ومسك المطوه وجري على أيه وحط المطوه على رقبتها : اي حركه تاني هدبحلك الاموره ... وعلشان اللى عملته تعالى بنفسك خلعها
أيه بتعيط وياسر ضرب رضا بين رجليه وبيشده من شعره
ياسر : نزلها البنطلون يا كس امك هعملها كشف حمامه بنفسي
رضا خايف على أيه
أيه : بلاش يا رضا سيبهم يموتوني
رضا فكلها زرار البنطلون الجينز ونزل السوسته وسحبلها البنطلون بالكلوت وكانت عانتها بشعرها
منى : 😭😭😭😭 ارجوكم بلاش تعملوا في حاجه
ياسر نزل على ركبه وطلع لسانه بيلحسلها زنبورها خلاها اتنفضت واترعشت جامد
رجب بيسحبها عالاوضه وضرب رضا بالمطوه في بطنه ومنى صرخت : رضااااااا
رجب : هتصوتي تاني هجيب رقبتك
ياسر خلع بنطلونه وقرب منها : مصي يا حلوه
منى خايفه منهم ونزلت تمص ولهلبته بمصها
رجب خلع بنطلونه ووقف جنبه ومنى بتمصلهم ورجب من المتعه جابهم وزوبره نام اما ياسر شدها عالسرير ودخل بين رجليها
ايه : بلاش كده انا لسااااااااااااااا 😭😭😭😭 لييييييييه ... يا رضااااا
ياسر فتح أيه وحس انه خد حقه من رضا وطلع زوبره المصبوغ ددمم وراح لرضا الواقع عالارض وماسك بطنه وشد شعره ووراه ددمم عذرية أيه ... كده انا اخدت شرف خطيبتك زي مانت اخدت شرف اختي يا خول وخلع الطاقيه
رضا بتعب : مش هسيبك يا ياسر ... مش هسيبك
ياسر ورجب خدوا الفلوس والدهب ولبسوا ومشيوا اما رضا اتصل على نضال اللى جالهم ولحئهم وعرف من اخوه كل حاجه
..........
منى : ياااااه اخيرا ... جدع يا ياسر .. انا من دلوقتي مراتك انت ... عاوز اي حاجه في اي وقت تعالالي وانا مليش راجل غيرك
ياسر : متعرفيش انا لما دخلت عليها حسيت اني مبسوط ازاي ... مجرد ما زوبري لمسها دخل بس كانت ضيقه اوي
منى : المهم انك فتحتها
مروه واقفه بره بتخبط كفها على خدها ( يا نهارك اسود ... اغتصبت بنت ... وكمان منى بتوهبلك نفسها ... يا نهار مش فايت 😵)
ياسر : اما اروح انام انا لحسن انا تعبان اوي
منى : طب ادخل استحمى الاول
ياسر : حاضر يا منمن يا حياتي
.......
بالليل فرح صلاح على أمنيه تم في حضور العيلتين بالكامل و المرشد طبعا والقيادات ومجموعه من رجالة الحزب واللى اتعرفوا على بعض كلهم وبعد الفرح
صلاح ومراتاته خرجوا يحتفلوا بترتيب من ساره وعلاء ومراتاته باولادهم وكانت سهره فرحت امنيه اوي فهي مع صلاح بتحس بالحريه اكتر من اي وقت تاني ولما روحوا كان صلاح محضر الشامبانيا
أمنيه : بجد انا مش عارفه انا كنت في سجن طول عمري وانت خرجتني منه
صلاح : ولسه يا حبيبتي
الباب خبط وساره دخلت : صلوحتي لو عاوز حاجه احنا موجودين وانتى لسه لابسه الفستان ... جرى ايه يا صلاح
أمنيه : ساره ... متشكره اوي وحضنتها اوي
ساره : لسه لما يتم الجواز هتشكريني اكتر 🤣
امنيه : ما واضح 😄
ساره : اسيبكم انا
أمنيه : صلاااح ... ممكن تفكلي الفستان
صلاح : بس كده ... فكلها الفستان ونزله وكانت ملط من تحت الفستان
أمنيه مسكت ايده حطتها على بزازها وهي بضهرها في حضنه ولفت بتبوسه وهي بتخلعه كل هدومه
صلاح : انا مش مصدق نفسي ... أخيرا هنكون براحتنا
أمنيه : فاكر اللى عملته عالمركب ... انا عاوزه زيه واكتر
صلاح : لا انا هركبك الموجه ... مسك ريموت ووجهه للسرير والسرير اترفع واتحول لمرجيحه
أمنيه فرحت اوي ونطت عالسرير اللى بيروح وييجي بيها وصلاح طلع جنبها
ساره وحنين في اوضه تانيه بيتفرجوا عليهم وبيضحكوا على أمنيه
أمنيه ماسكه زوبره بتمصهوله وبتغمزله وكان زوبر صلاح مالي بؤها وصلاح بيمشي ايده على ضهرها وبيضرب على طيظها
أمنيه : ايي صلاااح .. تعالى يا حبيبي انا عاملالك مفاجأه حلوه
صلاح بيطلع في حضنها وبيبوسها وبيمص شفايفها وزوبره حاسس ببلل كسها فبينزل بيلحسه وشافها كاتبه وشم بيت صلاح الجديد
صلاح : هو مين اللى كتب الوشم ده
أمنيه : خالتى رباب كتبتهولي
صلاح : احا ومال خالتك باللى بيننا اوعي تكوني حكيتلها على حاجه
أمنيه : لأ طبعا هو انا هفضح نفسي ... بس هي عرفت وهي بتكتبلي أصلك موسعهولي اوي
صلاح : قوليلي كده وبصراحه انتى بتعملي حاجه مع خالتك
أمنيه : لأ طبعا ايه القرف ده ... انا اعمل معاك انت يا حبيبي ... بس يا ريت اللى ما بيننا ميتحكيش لحد
صلاح : المهم انتى متحكيش لحد ... بيكمل لحس ولما حس انها اترعشت اتعدل بين رجليها وثبت نفسه ومسك الريموت ثبت السرير تاني وبص في عيون أمنيه اللى سحبت زوبره بنظراتها جوه كسها وحضنها اوي بيمصوا شفايف بعض اوي
أمنيه : مممااا نيكني اوي يا صلاااح ااااه اييي كسي عاوزك يا صلاااح ايييي كسيييي كسييي اااا ااااا
صلاح بينيك بهدوووووء ومتمتع بكسها السخن الضيق وامنيه بمنتهى المتعه بتخرج اهاتها من قلبها وكملوا ليلتهم باوضع مختلفه وهما دايبين في حضن بعض
في الاوضه التانيه كانت ساره في وصلة سحاق وعشق ممنوع بينهم من شبق شهوتهم اللى اتسبب فيها صلاح بعمايله مع أمنيه
.....
بعد ايام رضا خرج من المستشفى
نضال : ناوي على ايه
رضا : أيه عامله ايه دلوقتي
نضال : أيه حالتها زي الزفت ... بس مش مشكله ... مش انت ناوي تتجوزها
رضا : مش قبل ماجيبلها حقها من ياسر الكلب ... اخته مروه ... ايوه هي دي ... بنت صغيره وبنت بنوت ... هخليك تحط زوبري بنفسك وهخليك تنيكها معايا يا كلب
نضال : طب فكرت هتعمل ايه
رضا : زي ما هو ثبتني هثبته واثبتها
نضال : كده هتودي نفسك في داهيه ... عندي خطه أحسن ... انا هحاول اقرب منها واسحبها لشقتك واخوها طبعا لما يعرف مش هيفكر وهيجيلك جري ... ساعتها انا وانت ننيكهم ونجيب منى كمان ونديهم درس عمرهم ما كانوا يتوقعوه ( احا انت مش هتعرف أصلا ... )
رضا : ايوه هو ده الكلام وتكون أيه موجوده علشان تعرف انى جبتلها حقها
نضال بيبصله بطرف عينه ( يا عم اتوكس انت مش هتعرف تدخله أصلا ) انا هتصرف معاهم متدخلش انت
رضا : مش فاهم ... شكلك ناوي على نيه
نضال : عاوزك تتفرج وانت ساكت
.........
مروه بعد الدرس راحت تقابل حبيب القلب
رجب : ايوه كل اللى سمعتيه صح
مروه : بس هو مات ولا لسه حي
رجب : معرفش ... احنا سبناه فيه الروح
مروه : رجب ... انا مش عاوزاك يتقبض عليك ... اديك شايف الحكومه بتلم
رجب : خايفه علي يا مروه
مروه : طبعا خايفه ... مانت لو اتقبض عليك مين هيرضى يتقدملي
رجب : طب ايه رأيك نضمن موضوع الجواز ده ونضربلنا ورقتين عرفي ولما حد يتكلم نطلعهم
مروه : موافقه بس خلصني
رجب : طب استني انا مجهزهم ... امضي هنا ... ايووووه وهنا كمان ... بااااس كده انتى كده مراتي
مروه : اوووف متعرفش كنت خايفه ازاي ... قولتلك متتهورش ساعتها ومسمعتش الكلام ... هات دي بئا معايا
رجب : طب مش هنعمل دخلتنا يا حبيبتي
مروه : بس يا رجب بتكسف ... جريت عالسرير
رجب قفل باب الاوضه ودخل وراها
مروه عقبال رجب ما وصل للسرير كانت ملط ورجب خلع ملط وطلع جنبها بيبوسها
مروه : رجب بالراحه اااه مممم رجب انا بحبك اااه بزي عاجبك اوي كده اااي بالراحه
رجب : بالراحه ده ايه دانا هفرتكك
مروه : رجب لأ ااااه اااه
رجب بين رجليها دخل زوبره في كسها المبلول وبينيكها ومروه فاتحه بؤها وبتطلع أنين مبحوح
الباب بيخبط فبيتفزعوا
رجب : مين 🙄
ياسر : افتح يا رجب
مروه :😱 يا مصيبتي ياسر 😨
رجب : لمي حاجتك بسرعه وادخلي تحت السرير
مروه لمت حاجتها واتحشرت تحت السرير بالعافيه
ياسر : ايه يا عم عندك مزه ولا ايه
رجب : لااا😨 مزه... مزة ايه ... انا بس كنت نايم ... ايه اللى حصل
ياسر : فاكر البت اللى فتحناها
رجب : ايوه مالها
ياسر : هددها اني واخدلها صوره واديتها عنوانك وهي جايه وهاخد منها ١٠٠٠ جنيه انا ٥٠٠ وانت ٥٠٠
رجب : حبكت دلوقتي
ياسر : لا هي كمان ساعه هتوصل ... عاوزك تختفي
رجب : وهروح فين ... اقولك تعالى ننزل لغاية ما تيجي
ياسر : ماشي ... اسبقنى انت عقبال ما اترتر واجيلك
رجب : طب بسرعه واقفل الباب وراك كويس
ياسر : خايف عالدهب يعني
رجب نزل وياسر دخل الحمام وكانت مروه افتكرت انها لوحدها فجات تخرج اتحشرت في السرير
ياسر خارج من الحمام واتفاجئ بواحده موطيه تحت السرير وطيظها وكسها في وشه : يبن اللذين اتاريك ... طلع زوبره وراح وقف وراها وبيمشي زوبره على كسها
مروه : طلعني الاول يا رجب
ياسر دخل زوبره ومسك وسطها بينيك فيها وهي مستمتعه وبتنتشي وبتتأوه جامد وفضل ياسر ينيك فيها لغاية ما جابهم ولبس بنطلونه
مروه : طلعني يا رجب انا محشوره مش عارفه اخرج
ياسر شدها وطلعها : انتى ايه اللى حشرك كده 😵😵😵😵😵😵 مروه
مروه : 😱😱😱😱 ياسر ... هو انت اللى 😨😨😨💥 اااااه ياسر انت فاهم غلط ... الحئني يا رجب
رجب دخل : 🙄🙄🙄🙄 ياسر استنى بس هفهمك سيب اختك
ياسر : تفهمني ايييييه 😡💥💥💥 تفهمني ايه انطق
مروه : ياسر انا مراته
رجب : ايوه انا وهي متجوزين وادي ورقة جوازنا
ياسر : ان ... انت... انتوا ازاي تعملوا كده
رجب : انا واختك بنحب بعض واتجوزنا علشان محدش يتكلم
ياسر ( يا نهار اسود انا نكت اختي ) طب البسي وروحي وانت هنخلص المصلحه دي وتيجي تطلب ايديها من ابويا وانا هخليه يوافق
رجب : ماشي يا عمنا بس اهدا
مروه لبست ومشيت على طول وهي خايفه وبعد شويه الباب خبط ورجب بيفتح وخد رصاصه في راسه وهنا ياسر عينه جات في عين أيه اللى خافت وجريت وياسر خد بعضه وجري ليلبس الموضوع واتصل على أيه لكنها عملتله بلوك ومردتش عليه
ياسر روح مرعوب وكانت مروه في أوضتها مرعوبه
منى : في ايه يا ياسر
ياسر : مصيبه وحلت ... الواد رجب
منى : ماله
ياسر : البت أيه خطيبة رضا قتلته
منى : اسكت خالص .. انت حد شافك وانت داخل عنده
ياسر : مش عارف
منى : طب حد شافك وانت جاي من عنده
ياسر : لأ كان الشارع فاضي
منى : طب خلاص ادخل اوضتك لغاية ما الموضوع يخلص ويعدي
مروه في اوضتها بتغير واكتشفت انها نسيت البرا بتاعها عند رجب فمحطتش في بالها وخدت غيار وطلعت تروح الحمام
منى : خلصي علشان عاوزه ادخل اخدلي رشة مياه
مروه : حاضر
ياسر : امال امك فين
منى : لسه نازله هي وابوك وراحوا لخالتك في حلوان يعني لسه ولا بالليل لما ييجوا
ياسر : اوفففف ... طب هو حد عرف ولا لسه
منى : احكيلي ايه اللى حصل
ياسر : كنت كلمت خطيبة رضا وهددتها بانى معايا صور ليها على اساس اخد فلوس منها ولما جات رجب بيفتحلها سمعت صوت حاجه خبطت وكانت معاها مسدس بكاتم صوت وعيني جات في عنيها وجريت حاولت اتصل بيها عملتلي بلوك
منى : خلاص اخرس خالص ... حتى لو جات سيرتك انت معاكش مسدس
ياسر : انا دمي هرب أصلا ... اقولك انا هروح لخالتك حلوان
مروه ( زوبرك حلو اوي يا ياسر ... انا لازم اتناك منك تاني ... مممم ... اااا اااا ااااا 🌊 احححح ) انا اخلص واروحله اوضته وكده كده اللبوه منى بتتناك منه
منى : لأ استنى لما نعرف الدنيا ايه
بعد ساعه الدنيا اتقلبت والبوليس ملا المنطقه ومن العقد العرفي اتقبض على مروه
...........
في النيابه
مروه : 😭 انا وهو بنحب بعض 😭 انا كنت لسه عنده حتى اخويا عرف اني متجوزاه 😭
الظابط : وانت روحتله ليه
ياسر : انا وهو كنا اصحاب ... بس انا مليش دعوه ... هي اللى قتلته
الظابط : مين هي
ياسر : وانا عنده الباب خبط وراح يفتح خد الرصاصه في ام راسه ووقع ميت وطبعا كنت مصدوم وعيني جات في عينيها
الظابط : اختك
ياسر : لأ ... واحده اول مره اشوفها
مروه : احنا مقتلناش حد
الظابط : والحاجه دي بتاعتك
مروه بكسوف : ايوه مانا مراته
الظابط : طب امضوا هنا .... خدهم يبني عالحجز
ياسر : لا اختى ملهاش دعوه ... متحبسوهاش
مروه : لا انا مليش دعوه ... انا بحبه انا مراته
الظابط عصام : فكرك يكونوا هما اللى قتلوه
الظابط فريد : معتقدش ... بس انا مستني تقرير الطب الشرعي ومنه هنعرف هما ولا لأ
بعد ساعات تم اخلاء سبيلهم بعد ما اثبت الطب الشرعي نوع الرصاصه ونوع السلاح واللى مستحيل ياسر يعرف يستعمله
.........
نضال : ازاي تتصرفي من نفسك
أيه : أنا اللى حصل معايا مكانش قليل 😭😭😭😭
نضال : حد شافك
أيه : الواد اللى اغتصبني
رضا : طب اهدي وانا هجيبلك حقك ... انا هعرف حصل ايه وهشوف جاب سيرتك ولا لأ وبعد كده هتصرف بس اختفي خالص ... وعاوزك تجهزي علشان هنتجوز
نضال : عين العقل يا رضا
رضا : اما وريتك يا ياسر الكلب ... انتى تبعدي خالص عن الموضوع ده
أيه : حاضر

صور أمنيه نظرا لرغبة القراء


JWWo944.jpg JWWnyGf.jpg JWWnbQs.jpg JWWnpCG.jpg JWWoda2.jpg JWWo2vS.jpg JWWoKu9.jpg JWWo3y7.jpg
صور أيه

JWWoyDF.jpg JWWomAP.jpg JWWopN1.jpg
صور مروه

JWW71KF.jpg JWW7lP1.jpg JWW7Ecg.jpg

الجزء السادس

نضال راح لبسنت وحكالها عاللى حصل مع أيه
بسنت : الخول ... حتة عيل يعمل فيه كده ... طب اسمع انا ممكن اخد حق أيه بنت خالي لكن رضا الخول ده مليش دعوه بيه .... انت بتديله الجرعه ولا لأ
نضال : في ميعادها كل يوم وجبت ازازتين بدل اللى اتدهالي
بسنت : حلو أوي ... اخوك يتجوز البنت وبعد كده هوريك الشغل على اصوله
سناء : ازيك يا واد يا نضال ... ابوك عامل ايه يا ولا ... والمنيل اخوك داهيه تاخده عامل ايه
نضال : كويسين اوي يا ماما ... بس انتى هتفضلي هنا لامتى انا وحشني اكلك
بسنت : تقدر تاخدها معاك انا بئيت كويسه خلاص
سناء : خلاص زهئتي مني
بسنت : ودي تيجي يا ماما ... انا بس صعبان علي بابا لترجعي تلائيه متجوز عليكي
سناء : ده كان نهار ابوه مش فايت
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
نضال : متخافيش زي ما هو 😄... اجهزي انتي بس علشان نروح
محمود داخل من الباب : أفشتكم ... تروحوا كده ... مش تستأذنوا الأول
سناء : معلش يا محمود يا جوز بنتي ... انا سايبه الراجل لوحده
نضال : وكمان هي بئت باسمكم ولا ايه ... مانا ابنها زي ما بسنت بنتها
محمود : اخبار رضا وأيه إيه ... عرفتوا اللى عمل كده
بسنت : أه نضال حكالي وهبئى احكيلك
محمود ورا بسنت حاضنها : طب كويس تحكيلي واوعدك اجيب لاخوكي حقه
بسنت : هيحصل بس اصبر
محمود : طب حطيلي اكل لحسن جاي جعاااان موت
سناء : انا هجهز السفره اصلي عاملالكم فضلة خيرك محشي ورق عنب ومحمره فراخ
محمود : تسلم ايدك يا حماتي
........
نهله عند ندى بيتكلموا مع بعض وزياد داخل من الشغل
زياد : ندى ... دودو ... انتى فين يا حبيبتي
ندى : تعالى يا زيزو احنا هنا
زياد : هلا هلا هلا نهله هانم عندنا بيبوس ايدها
نهله : ازيك يا زياد عامل ايه
زياد بيؤعد : تمام اوي ... اما بنتك ساندي شاطره بشكل ( وطريه بشكل ) خلتنى رجعت لأيام شبابي
ندى : بئا الحكايه كده ... ماشي يا ساندي
نهله : مش مبسوطه ...
ندى : ايوه بس كان لازم تقوللي
نهله : خلاص هي عملت اللى عليها ... الدور عليكي انتي دلعيه وعيشوا حياتكم بلاش نكد
زياد : يا سلاااام ... سامعه الكلام ( بيعدل زوبره في البنطلون ) مش انتى لازم تأطميني
نهله ( يا لهوي يا ساندي انتى زرعتيله عمود نور ولا ايه ... دانت مكانش عندك ربعه )
ندى : كنت فين متأخر ساعتين على ميعادك
زياد : النهارده التلات يعني خلصت شغل وطلعت عالجيم وبعدين جريت شويه
ندى : مفيش مره تاخدني معاك الجيم ده
زياد : كله رجاله هتعملي هناك ايه
نهله : وعلى كده كويس الجيم ده
زياد : صالة حديد بس زي الاجانب
ندى : انا هجهز الاكل
نهله : عامل ايه في الشغل يا زياد
زياد : انهي شغل ... انتى فكرك انا بروح الشركه ... انا بروح النادي بفك نفسي من اختك وش البومه دي ... دي خلاص طهئتني في عيشتي
نهله : ومش خايف تئفشك وتعرف من الشركه
زياد : الشغل بتابعه عالموبايل وكمان انا جايب ناس تشتغل ليه علشان اشتغل في الاخر
نهله : بس متنساش انها فلوس اختك واختي
زياد : مش ناسي وشايف شغلي كويس
نهله بتبص لزوبره المتجسم في البنطلون وبتبلع ريئها : اما اقوم انا علشان اتأخرت
زياد حط ايده على رجلها ومسك ايدها : ما تؤعدي يا وليه هو انتى على طول كده ... هناكل سوا وبعدين امشي
نهله حست برعشه جامده علشان محدش لمسها من فتره وحست ببلل بيجري على فخدها وأعدت تاني وزياد حسها ساحت فمشالش ايده وبيدعكلها فخدها باطراف صوابعه
ندى : الاكل جاهز
زياد : هاتيه هنا .. وسحب ايده
ندى جابت الاكل وزياد ونهله بيبصوا لبعض زياد مبسوط ونهله متلخبطه
نهله ( جرى ايه يا نهله امسكي نفسك مش كده ... ولا تحبي العيال يعملوها معاه تاني )
ندى : مالك يا نهله مبتاكليش ليه
نهله : ها ... لا هاكل اهو
زياد برجله بيحكها في رجل نهله ومن الناحية التانيه بيحك رجل ندى علشان متاخدش بالها
ندى : انا خلاص شبعت هغسل ايدي وجايه ... تشربوا ايه
زياد : جهزيلي العصير بتاعي وبيغمزلها
ندى : وانتى يا نهله
نهله : اللى هتعمليه هشرب منه ... بس بئا انا ساكتالك علشان اختي
زياد شد ايدها حطها على زوبره
نهله شهئت وعينيها برئت
زياد : بذمتك مصعبش عليكي حاله
نهله هيمانه في زوبر زياد وسايحه وباين عليها اوي وزياد رفعلها الفستان ودخل ايده على وركها ودخل بايده لكسها بيدعكه ونهله بتتنفس بصعوبه وبسرعه وكسها بيعيط من الشهوه
زياد شاف ندى جايه زود العيار على نهله
ندى : بتعملوا ايه
نهله فاقت واتلخبطت : لا لالاااا .. مفيش وبتعدل نفسها
ندى : مفيش ايه بس ... انتى شكلك تعبانه اوي ... هنشرب العصير وندخل نستريح جوه شويه
زياد على جنب مع ندى : حطيتي اللى بالي بالك
ندى : هتوحوح ... تعالوا جوه احسن
دخلوا كلهم وزياد بيحسس على طيظ نهله اللى ماشيه جنبه بشهوتها وبتبصله بغنج رهيب
ندى : بطل بئا هزارك ده
زياد : اوعى 😄 ... لسه بتركبي الهوا
نهله بتبصله ومش في الدنيا خالص وكسها سايح وبيفيض شهده عالجنبين وبينزل خطوط على فخادها
زياد وندى بيبوسوا بعض وسابوها مع نفسها وهي شايفاهم وسارحه في عالم تاني
زياد مع ندى زانئها في الحيطه وطلع زوبره الضخم بيمشيه على طيظها وبيخلعها هدومها لغاية ما بئت ملط ونزلت بتمصله وهي بتبص لاختها وبتغمزلها


JWt17Uu.gif
نهله تعبت اوي وايدها راحت لكسها وهي بتتفرج عليهم وبتبلع ريئها وبتطلع منها اهات مكتومه
زياد خلع ملط وزوبره مرفوع لفوق ورفع ندى على ايديه وبيبوسها وهي حاضناه بايديها ورجليها وكسها باين لاختها اللى هاجت عالاخر وخلعت ملط وراهم وبتلعب في بزازها وكسها
زياد دخل زوبره وسمع صرخه من وراه كان مصدرها نهله اللى مستحملتش المنظر وجابت نافوره وأعده عالأرض كسها متصدر لعيون ندى اللى مستمتعه بزوبر زياد
نهله راحت على ايديها ورجليها ووصلت لزياد بتبوس سمانته وبتطلع على طيظه بتبوسها وبتطلع بكفوفها وهي بتبوس ضهره وبتمسح وشها فيه وانفاسها السخنه في ضهره وبتمسح بكفوفها على صدره وبتبوس ندى
زياد ما بينهم حاسس باللى بيحصل وبيضرب بكل قوه في كس ندى لغاية ما نزلت شهدها ونزلها ولف لنهله مسك بزازها الكبيره وبيبوسها بكل قوه وشالها رماها عالكنبه ونزل بيلحسلها كسها اللى مش محتاج أصلا وبيلعب في خرمها
نهله بتحاول تعمل اي مقاومه ولو بالكدب بس الشهوه سيطرت عليها وبتصرخ جامد وبتشهأ
زياد دخل بين رجليها وشد رجليها عليه ودخل زوبره للأخر
نهله صرخت صرخة بنت البنوت في ليلة دخلتها وحست انها اول مره يدخل فيها زوبر راجل وبتهيج عالأخر ومع ضربات الألم والمتعه بتشد زياد عليها تبوسه
ندى في الوقت ده كانت بدأت ترجع للواقع وشافت زياد مع نهله فرجعتلها المحنه تاني وحست انها عاوزه تتناك اوي
زياد عدل نفسه ووقف على ركبه ودخل زوبره لأخره في كس نهله وبيرزع ونهله بتتأوه جامد


JWtEXQ2.gif
وأنفاسها بتعلى اوي وبتنزل شهوتها وزياد مستمر في ضربه لاعماق كسها وبتبصله جامد وهو اما صدق جاياله بمزاجها فهو بيحلم بيها من سنين طويله وأخيرا ندى واختها واخواته عبيد زوبره زي ما كان بيتمنى وبيغمض عينه وبيتمنى لو ساره وساندي يجمع ما بينهم زي ما جمع مراته واختها وكانت نهله شهئت جامد وبتنزل منها نافوره خرجت زوبره معاها
ندى بتروح جري على زوبره بتمصهوله وبتنطفهوله ونهله انضمت ليها وبيتقابل شفايفهم في بوسه بين الاختين بيستغلها زياد وبيروح ورا نهله وبيحشر زوبره في طيظها
نهله بتصرخ جامد من المتعه والمفاجأه وبترجع بطيظها لغاية ما لمست بطنه وبلعت زوبره كله جواها وفضل زياد ينيك نهله شويه وندى شويه واتصلت نهله على علاء بلغته انها هتبات يومين عند ندى واستمرت المتعه
.........
مياده رجعت من زيارة بدر في السجن وكانت قررت خلاص انها لازم تطلق منه
في شقة صلاح السريه
صلاح : انتى متأكده من طلبك ده
مياده : يا صلاح يا حبيبي انا خلاص تعبت منه ... مفيش حاجه تجمعنى حتى بيه ... كمان انا محتاجه راجل في حياتي ... راجل بجد يكون سندي مش مخلي كل من هب ودب يركبني
صلاح :طب هتعملي ايه بعد الطلاق
مياده : بفكر اسافر زي بنات اختي ... بتحط راسها على كتفه وبتحضنه ..انا محتاجالك اوي يا صلاح
صلاح : طب تعالي ندخل ادلعك شويه ... ولا مش عاوزه
مياده : بقولك بموت ... تعبانه
صلاح شالها ودخل بيها اوضة النوم وشغل موسيقى هاديه بالساكس
مياده كانت لابسه بلوزه وبنطلون جينز وصلاح بالروب عاللحم
صلاح جهز كاسين وبيديها كاس وبيشربوا
مياده حاطه راسها على صدره وايدها على كتفه : صلاح انت بتحبني
صلاح : انا بعشقك ... تحبي ترقصي
مياده : لأ خليني في حضنك ... معاك بحس بالأمان ... خليني في حضنك ومتبعدش عني
صلاح بيمسك ايدها بيبوس ضهرها
مياده بتطلع على شفايفه بتمصهم وهي بتدعكله زوبره من جوه الروب بايدها : حلو اوي وحشني الشرموط نياك النسوان ده
صلاح : نسوان مين يا شرموطه ... انا متجوز تلت شراميط ... لو تقبلي تكوني الرابعه وتخلفيلي عيل هكون ملكت الدنيا كلها
مياده فرحت اوي وهجمت على شفايفه بتبوس بغباء وصلاح حضنها اوي وبيمص شفايفها وهو ماسك بزها من فوق الهدوم
مياده فكت نفسها وقامت خلعت ملط ورجعت في حضنه وبتخلعه الروب ونزلت بتمصله زوبره ورافعه طيظها لفوق وبتمص باحساس عالي
صلاح ( اه لو تعرفي ... من زمان مستني اللحظه دي ... هتجوزك يا ميمي وهتعيشي مع الشراميط التلاته اللى معايا ... عالاقل انتى واضحه من الاول ... غيرهم خالص ) اااه كمحححححن ممممم زوبري حاسس بتنميل فيه عاوز اجيب
مياده : هاتهم في بؤي يا حبيبي ... عاوزه ابلعهم
صلاح بينيك بؤها لغاية ما جاب لبنه وهي فضلت تمصه وبلعت لبنه لأخر نقطه
صلاح سحبها في حضنه تحت منه ونيمها على وشها وفتحت رجليها ليه ادتله المساحه انه يدخل زوبره اللى ما صدق انه لمس كسها ودخل للأخر وبدأ صلاح يدخله ويخرجه وهو حاضن بزازها وبيبوسها وكانت اهات مياده اهات رغبه مش مجرد متعه وبدأت تئن من المتعه المزدوجه حب واشتهاء وصلاح وقف على ركبه وزوبره في كسها وبدأ يسرع وهو ماسك وسطها ويسرع ويسرع ووصلت لحد الرزع


JWtEUTx.gif
وهي تحت منه متمتعه عالأخر وبتصوت صويت عالي اعتقد سمع الحي كله وبعد ربع ساعه جابهم مع المره التالته ليها ونام فوق منها وهو بيحضنها وحشره في طيظها
مياده رفعت وسطها علشان تسهلها عليه وهي حاضنه ايديه وبتفتح وتقفل خرمها عل زوبره وده هيجهم هما الاتنين وبيبوسوا بعض بشراهة لغاية ما جاب في طيظها وناموا على وضعهم من تعب اللى اتعمل
..........
الأيام بتمر والأحوال بتسوء في البلد كلها والرأي العام كان مرسي لازم يسيب الحكم
حسن : اللى حصل في المقطم ده فضيحه بكل المقاييس وازاي وزير الداخليه ميتدخلش
صلاح : اللى حصل كشف حاجات كتير كانت متغطيه ... احنا لازم نرد وبقوه ... ازاي شوية كلاب يكسروا ويحرقوا مقر الحزب واحنا بنتفرج
احمد : طب والحل ايه
رياض : الحل هيكون زي ما صلاح قال ... هنرد عليهم بنفس بلطجتهم
حسن : انا رجالتي جاهزين ... انا مستعد اولع فيهم هما شخصيا
رياض : لا احنا مش ناقصين ... بس لازم رد
أحمد : خلاص ... احنا نهجم عليهم في اي مظاهرات وندبح منهم ونضرب عدد كبير هيخافوا
رياض : لا متوصلش لكده
حسن : احمد على حق ... احنا هنهاجمهم زي ما هاجمونا
صلاح : بس احنا لو رفعنا سلاح الجيش مش هيسكت
حسن : لو الجيش اتدخل عندنا رجاله مستعده تستشهد ... النصر لنا
رياض : هي مش شعارات وخلاص ... لازم نفكر هنعمل ايه ونحسبها لحسن الدنيا تنقلب علينا
احمد : صح ... انا معاك
......
ساره : يا بنتي وماله انتى ايه مشكلتك
حنين : سيبيها دي بت عبيطه
امنيه : انا مش عبيطه بس اللى بتعمليه ده ميصحش ... هو علشان صلاح هيغيب يومين هعمل القرف ده
ساره : أل قرف أل ... طب جربي ومش هتندمي ... انا وحنين من زمان بنعمل كده على فكره
أمنيه : يعععع
حنين : هو ايه اللى يع يا بت انتى ... انا همسكهالك يا ساره وانتي الحسيلها يمكن تغير رأيها
أمنيه : انتوا هتعملوا ايه ابعدي عني ... اااه سيبي لباسي يا شرموطه انتي
ساره : انا شرموطه .. طب انا هوريكي الشرموطه هتعمل ايه
ساره قطعتلها الاندر ونزلت بتلحس كسها
امنيه حست جسمها اتكهرب وساب ونزلت على ضهرها
حنين : ما من الاول
امنيه : اوووف اوووف اوووف انتي بتعملي ايه ... بتتلوى
حنين : بنمتعك يا لبوه
أمنيه : أيوه أنا لبوه ااححححح كسي كسييييي احححححح اححححححح كسييييي نااااااار في كسيييي اااااااه كمان كمان كمان
حنين : عجبك
أمنيه : أوي اححححححح كسيييييي ايييي بالراحه اااااه كسييييي عاوزه اتناك ... فينك يا صلاح
حنين جابت الزوبر الصناعي ولبسته لساره
ساره : ليه صلاح لما في ساره ... بتمشي الزوبر على شفايف كس أمنيه
أمنيه اتفزعت : ايه ده ... ايه ده ... ازااااي كده
ساره دخلته كسها وأمنيه جسمها اتقوس
ساره : ها ... ايه الاخبار ... عجبك
امنيه حاطه ايدها على وشها وبتبص لتحت وتصرخ من المتعه : حلو حلو حلو اويييييي ايييي كسييييي كسيييي نيكيني يا ساره ... اييييي كسييييي اكترررر ااااااا ااااااا اااااا اااااا ااااا انتى عملتي في ايه انا هنزل خلااااااااااص 🌊 ااااااا كفاييييياااااااه 🌊 اااا اااا اااا انا هموت هموت هموت همووووووتاااااااا🌊 كفايه والنبي يا ساره وخصيمك النبي كفايهااااااااا🌊
ساره طلعت الزوبر غرقان وراحت لأمنيه تمصه : يله دوري
أمنيه نزلت على كس ساره بتدوءه وبعد كده بئت تلحس في كسها
حنين : اهو عجبها اهو
ساره : لحسك حلو يا شرموطه ... بتمسك راسها وبتفرك كسها على وشها
أمنيه خلصت نفسها منها بعضه في زنبورها ولبست الزوبر : انا هوريكي النيك على حق ... مسكت الزوبر وبتحاول تدخله مش عارفه
حنين : اديكي طلعتي خول مبتعرفيش 😄😄😄😄 ... هاتي هاتي ... ده بيتحط كده ... دخلته
ساره : نيكي يا لبوه كسي خليه يرتاح
أمنيه بتروح وتيجي بوسطها وساره ماسكه بزازها بتلحسهم وامنيه بتسرع واحده واحده وبدأت أهات ساره تطلع وبتتناك بمتعه
أمنيه حست بحد بيبعبصها بتبص كانت حنين مدخله صباعين في طيظها
أمنيه : هتعملي ايه 😨 ايييي طيظي يا بنت الكلب
حنين كانت لابسه صناعي هي كمان ودهنته كريم وداهنه صوابعها بتلعب في طيظ امنيه وحطت الزوبر لأخره
أمنيه : 😫 ااااااااااااااااااااا طيظييييييي
امنيه بتروح وتيجى في كس ساره وحنين بتروح وتيجي في طيظها وبتصرخ من شدة الألم
حنين : استني هتتمتعي أوي
ساره بتشد وسط امنيه عليها وبتبوسها وبعد شويه بدأت المتعه أمنيه بتتناك ومش حاسه بحاجه بس حست بمتعه كبيره
أمنيه : ايوه ااااه حلوووو اااااه ااااااه اااااه
أهاتها اختلطت باهات ساره لغاية ما جابوا هما الاتنين وساره وحنين سابوها بس لسه الزوبر والنيك شغال في طيظ أمنيه اللى اترعبت وبتبص وراها لئتهم حاطين ليها مكنه وفيها الزوبر بينيكها في طيظها
أمنيه : حراااااام طيظي اتهرت يا ولاد الوسخه
ساره : خلاص بئا يا منمن ... حبيبتي و****
أمنيه : طب وقفوه شويه
حنين طفت الجهاز وشالت الزوبر من طيظ أمنيه : عجبك
أمنيه : يا ولاد الايييه ... انا طيظي اتهرت ... صلاح يقول ايه دلوقتي
ساره : صلاح ... هو صلاح فاضيلنا ... يختي كده احسن من الغريب
أمنيه ( لا انا كده اكلم ماما ... انتوا تستاهلوا اللى يجرالكم منها )
.........
أحمد خلص اجتماع الحزب وراح شقته الخاصه وهي شقه في منطقه دار السلام اشتراها مخصوص لمزاجه وغير كده بيستعملها للدجل والناس فاهمه انه مبروك وبيعمل زار واعمال للناس اللى مأمنه بأعماله
أحمد : اطلعي ومتخليش حد ياخد باله ... ايوه البيت كله فاضي ومفيش غيري انا بس اللى في البيت ... بسرعه الباب موارب
دخلت بنت ***** واول ما دخلت رفعت ال**** وجريت عليه دخلت في حضنه .... وحشتني اوي يا شيخ احمد
احمد : انتى اللى وحشتيني اوي .... اوعي يكون حد خد باله
مليكه : انا كنت خايفه اوي ... انا مش عارفه اشكرك ازاي على وقفت جنب اخواتي
احمد : رجعوا البيت يعني
مليكه : اه رجعوا بس بابا وماما تعبوا اوي
احمد : لا الف سلامه عليهم ... بس بأمانه كده وكلام بيني وبينك مين اللى قتل الواد صاحب اخوكي ده
مليكه : معرفش بس مروه طلعت متجوزاه وطلعوا مأرطسين اخويا ... بس ياسر اخويا حاسه ان وراه سر لإني سمعته بيكلم منى اختى الكبيره وبيقول ان البت خطيبة الواد اللى كان خطيبها هي اللى قتلت صاحبه
احمد : وايه العلاقه
مليكه : معرفش بس اكيد في سر ولازم اعرفه
احمد : طب اسمعي ... سيبك من اهلك اليومين دول وهتطلعي مع البنات عالعريش ومن هناك هتدخلوا نفق هيدخلكم غزه من هناك هتروحوا قطر
مليكه : وليه مش تركيا ... مش انت وعدتني
احمد : غباوه مش عاوز ... هتروحي قطر وهتستنيني هناك علشان انا جاي كمان اسبوعين هتجوزك ونروح لندن مش تركيا ... وبعد ما نخلص مهمتنا هاخدك ونروح تركيا نعيش هناك
مليكه : حبيبي ياحمد ... بس امك لو عرفت هتعمل ايه
احمد : امي ده ايه ... امي هسلمها بنفسي تسليم أهالي
مليكه : ليه بس .. هو في حد يعمل كده مع أمه
احمد : اصل انتى متعرفيهاش ... امي دي اكتر ست مفتريه في العالم كله
مليكه : طب مش هتديني الباسبورات علشان اتأخرت
احمد : اه طبعا ... ثواني هجيبهالك
دخل احمد اوضه وغاب جوه ومليكه قلقت عليه ودخلتله
مليكه : ايه ياحمد مالك اتأخرت ليه
احمد : معلش كنت بتأكد منهم تعالي استلميهم
مليكه دخلت وبتراجع الباسبورات واحمد قفل الباب بالمفتاح
مليكه خافت لما سمعت صوت الباب : احمد انت بتقفل الباب ليه ... لو سمحت بطل هزار وافتحلي خليني اروح
احمد : انا بحبك اوي يا مليكه
مليكه : ماشي يا حبيبي وانا كمان بس افتح خليني امشي
احمد : تمشي فين ... انا اما صدقت نكون لوحدنا
مليكه : احمد ارجوك متخوفنيش منك وافتح الباب
احمد بيقرب منها ببطء ومليكه خايفه منه وفي الاخر زأها عالسرير ونام فوقها بيحاول يبوسها
مليكه بتزعأ وبتحاول تزؤه لكنه كتف ايديها وبيفك حزام بنطلونه
مليكه بتحاول تتخلص منه وبتعيط لكنه كان اتخلص من هدومه من تحت ورفع رجليها
مليكه مسكت كلوتها جامد بس احمد قطعه ودخل زوبره عالناشف
مليكه صرخت جامد وبرأت وهي بتصرخ جامد لكن احمد كمل وبينيك بكل قوه لغاية ما جابهم ونام فوق منها
بعد شويه فتح عينيه وكانت مليكه في ركن الاوضه بتعيط وجسمها والارض غرقانين بالدم
احمد : خلاص متعيطيش ... انا بس ضعفت ... قولتلك خلاص وكمان احنا هنتجوز
مليكه بتعيط ومبتردش عليه
احمد فتح الباب وراح الحمام يستحمى ومليكه نزلت بحالتها بتعيط ووقعت وسط الشارع من طولها
شخص : انا شايفها جايه من بيت الشيخ احمد
شخص تاني : البت مدبوحه وغرقانه في دمها
واحده ست : جرى ايه يا رجاله ... هتسيبوا البت تموت احنا لازم نوديها المستشفى
مليكه بتفوء : انا فين 😭😭😭😭
الست : انتى مين يا بنتى ومين عمل كده
مليكه : ليه كده ياحمد ليه 😭😭😭😭😭😭😭
حالة ذهول من الكل
شخص : انتى ايه جابك اصلا
شخص تاني : هو احنا لسه هنعرف ... اكيد كانت جاياله يعملها عمل
شخص تالت : بالذمه انتوا رجاله احنا لازم نجيبلها حقها
الناس كلها راحت لبيت احمد وطلعوا دخلوا عليه ضربوه
مليكه : بااااس سيبوووه ... كفاايه ... احماااد ...
احمد كان ساح في دمه
شخص : بئا انت شيخ انت ... احنا لازم نبلغ البوليس وتكتب عليها
ست : ايوه لازم تكتب عليها
احمد : خلاص هكتب عليها بس سيبوني
مليكه حضناه وخايفه عليه منهم
شخص : حد يندهلنا المأذون ...
جابوا المأذون وجوزوه غصب عنه وسابوهم وهما سايحين في دمهم
مليكه : انا هدخل استحمى
احمد مردش عليها واكتفى بنظره ليها وسند راسه لورا
.........
بعد ساعات رجعت مليكه البيت وكانت واحده من اهل المنطقه جابتلها هدوم غير هدومها
فتحي : كنتي فين لدلوقتي يا هانم
مليكه : بابا 😨 انااا😨
ياسر : اتأخرتي ليه احنا اتخضينا عليكم
مليكه طلعت الباسبور : انا مسافره
فتحي : وهتسافري كده من نفسك ... ايه ملكيش اهل تاخدي رأيهم
حسنيه : خلاص يا فتحي ... خديها يا منى
فتحي : مش كفايه اختها فضحتنا واللى يسوا واللى ميسواش بيتكلموا علينا
ياسر : خلاص يا بابا اهدا بس وانا هتكلم معاها
منى : تعالي ياللى تتشكي ... ادخلي ... انا اللى هكلمها بس اهدا انت بس يا بابا
منى ومروه خدوا مليكه الاوضه ويلسر دخلهم
ياسر : قوليلي بئا ايه حكاية السفر دي
مليكه : الحزب مطلع رحله وهروح معاهم وكنت بحوش ودفعت تمن الرحله
منى : طب ده السفر ... هدومك انتى فين وايدك متخرشمه ليه ... انا مش مطمنالك يا بت انتى
مليكه : خبطنى موتوسيكل وواحده جابتلي هدوم غير هدومي
مروه : وانتي ياللى مبتخليش حد يقرب من حاجتك سيبتلها هدومك كده
مليكه : عادي
ياسر : انا مش داخل دماغي الكلام ده ... شد شنطتها وبيفتشها ولئا باسبورات بنات كتير ... ايه كل دول
مليكه : باسبورات البنات اللى معانا
منى خدت منه الشنطه وبتفتشها : يا نهارك اسود يا مليكه انتى اتجوزتي
ياسر : خخخخخ حتى انتى يا مستشيخه ... انا خلاص زهئت
منى : انتى احمد رياض العجلان
ياسر : العجلان بتاع الحزب 😵
مليكه : ايوه اتجوزته النهارده وهنسافر
مروه : يعني مش لوحدي اهو ... اسمع حد بيكلمني تاني ... فتحت الباب ... تعالى يابا بنتك متجوزه
فتحي وقع عالارض
حسنيه : يا لاااااهوي
مروه : بابااااا😱
ياسر : في ايه ... مالك يابا رد علي ... بابااااااااااااا😫😭😭😭😭
منى : لا يا بابا متسيبناش
مليكه جابت شنطه لمت فيها حاجتها وسابتهم ملهيين في ابوها ومشيت
........
أماني : و**** صعبان علي ياسر
وعد : الراجل اتشل ... انا سمعت ان بنته الصغيره هربت
وليد : احا على دي عيله ... واحده خطيبها خربأها والتانيه اتجوزت صاحب اخوها واتهموها فيه والتالته هربت
أماني : بت يا وعد هاتيلي حاجه البسها من عندكم اروح ازور ابو ياسر وانت اتلحلح كده وتعالى معايا
وليد : طب ما نستنى ليجراله حاجه
أماني : حازم جاي لازم أفضاله ... هنروح ازور الراجل العيان وبالمره نعمل الواجب معاهم ... ياسر حبيبنا برضوا
وليد : طب حازم لو جه هعمل ايه
أماني : مش مشكله وعد موجوده ... وكمان مش انت بتقول انه صاحب الشغل بتاعك ... يعني مش غريب يعني
وليد : ولو عمل حاجه في البت
أماني : مانت يا خول بتنيكها
وعد : انت جاي تعمل علي اخ دلوقتي ... نسيت زوبرك اللى كان في كسي من شويه ... متخافيش يا ستي هاخد بالي منه لغاية ما ترجعوا
وليد : حاضر يا ستي ... اما نشوف اخرها
أماني : خد يا كلب انت
وليد : معلش نسيت 😄... نزل باس رجلها وراح يغير هدومه
.........
مبنى المخابرات
ادهم : ده كل اللى حصل مع احمد رياض
زيدان : كده رياض العجلان لو عرف هتبئى مدبحه ... انا عاوز رقابه مشدده عالبنت دي
ادهم : في حاجه تانيه عرفتها وهي انها هي و٧٠ بنت هيروحوا قطر تبع الحزب
زيدان : اكيد اللى حصل ده تمويه ... احمد مش لازم ينزل عن عيونكم
ادهم : ومدام يسرا هنعمل معاها ايه
زيدان : للأسف مش هنقدر نقرب منها ... النائب العام تبعهم وبيخرج اي حد تبعهم فما بالك بمرات العجلان
ادهم : علاء قدر يجند صلاح لصالحنا وعوض كتير حسن
زيدان : حسن خلاص كارت محروق .... حاول تتخلص منه .... ابعتله زهران
ادهم : وولاء هتعمل معاها ايه ... بعد جوازها من خالد نبيل وانا مش متطمن ... سكوتها المفاجئ واختفاءها عن الانظار علامة استفهام كبيره
زيدان : حاول توصل لمكانها وتعرف نشاطها ممكن تكون بتعمل نشاط سري منعرفش عنه حاجه
ادهم : والناس اللي في الاتحاديه ... انا خايف عليهم اوي وخصوصا ان شيوخ منهم احلوا دمهم
زيدان : مش هنقدر نعملهم حاجه ... حاول تحميهم بطريقتك بس مع اي اشتباك متدخلش
ادهم : تمام يا فندم ... علاء عاوز يحدد ميعاد مع حضرتك ... بيقول انه اتوصل لخطر عالبلد
زيدان : خليه ييجي بكره
.......
علاء : يعني ايه يا سحر مش فاهم
سحر : يا حبيبي انا خلاص هولد ... وزي مانت شايف الدنيا لبش ... عاوزه اولد هنا مش في المستشفى
علاء : هخلي ساره تيجي تولدك ... كمان فين ماما ... معقوله كل ده عند خالتي
نهله : لأ جيت ... مالك متوتر ليه
صابرين : مخضوض عليكي ياماما ... اديكي شايفه اللى حاصل في البلد ومفيش امان
هيام : شوفتوا اللى حصل ... الحزب سيب رجالته عالناس في الاتحاديه وبيدبحوا فيهم
القنوات الفضائيه عارضه الموضوع
علاء : لاااااا ... كده البلد خربت ... فين ايامك يا مبارك ... مكانش في كلب يستجرا يعمل اللى بيعملوه ده
سحر : خلاص يا حبيبي انسى ... ده وقتهم خلاص وبيعملوا اللى هما عاوزينه


الجزء السابع
يسرا ورباب راحوا لأمنيه وأمنيه حكتلهم عاللى حصل من ساره وحنين
رباب : كده يا ساره ... انتي اللي جبتيه لنفسك
أمنيه : أنا من ساعتها وأنا حالفه لأخليهم جواري تحت رجليكم .... هو احمد مجاش معاكم ليه
يسرا : أحمد ... بتلوي بوزها ... بلا خيبه ...
أمنيه : ليه ماله
رباب : من كام يوم جاي مضروب وواضح انه واخد علئه محترمه
يسرا : طلع ان اخوكي ضحك على بنت واغتصبها وهي فضحته واهل المنطقه جوزوهاله غصب عنه
أمنيه : وهو إيه اللى دخله في البنات ما كان يخليه مع الولاد
رباب : سيبوكم منه عيل خول
يسرا : ما هو طالع لأبوه ... أمال أنا كنت موافقه عالقصر ليه
رباب : بحسره اااااه ... متفكرنيش ... كانت أيام متعه ... لولاش بس البوليس اتدخل كان زماننا نايكين البلد
يسرا : هو انا عمري هنسى محمود واللى عمله ... اما نكته الخول ده
رباب : مش اتجوز ... اتجوز دكتوره معاه في العياده
يسرا : ما تيجي نعمله زياره
رباب : بس لحسن رياض لو عرف هينيكنا واديكي شايفه البلد كله أيمه عليه هو والحزب
يسرا : مش هتبرد ناري إلا لما أنيكه
أمنيه : المهم ساره هتعملوا معاها إيه
يسرا : سهله ... أنا عاوزاكي بس
حنين سمعت حوارهم كله من غير ما ياخدوا بالهم ( يا نهار إسود ... أنا لازم أبلغ علاء وصلاح يتصرفوا )
.........
في المستشفى
زياد بعد ما خلص مع ساندي راح لساره مكتبها
ساره : أهلا عمي ... عامل إيه ... اتفضل
زياد : انا كنت عند ساندي وخفيت خلاص ... بصراحه طلعت شاطره أوي ... بنات اخويا واحده بتعالج الرجاله والتانيه بتعالج الستات 😄
ساره : 😄 اخبار خالتي ايه
زياد : بصراحه مش عاجباني اليومين دول ... كنت محتاج حاجه ليها تخليها تواصل معايا ...
ساره : بالراحه عليها ... اكيد انت علاقتك كتير معاها
زياد : مش كتير ولا حاجه ... يمكن خمس ست مرات بس في الليله
ساره : اووو ... لا كتير يا عمو ... عالعموم هكتبلها على منشط للرغبه هتاخد منه حبايه كل اسبوع وده هيخليها تتجاوب وتواصل معاك
زياد : كويس اوي ... المهم انا جايلك علشان موضوع اهم
ساره : تحت امرك
زياد : انا كنت عاوز اخاوي جميل ابني ... الخلفه يعني ... فكرة ان ندى طولت اوي ومحملتش مخلياني خايف ليكون حصلي حاجه تأثر عالخلفه
ساره : لا متقلقش خالص ... دي تحاليل هتعملوها انتوا الاتنين وبعدها انا هتابع مع خالتي واللى فيه الخير يقدمه ****
زياد : بجد يا ساره ... انا بجد أسف عاللى حصل مني زمان
ساره : أسف على ايه بس ما خلاص موضوع وراح لحاله وعالعموم انا مبفكرش زيك ...
زياد : بجد يا ساره يعني مسامحاني
ساره : اكيد ... اعمل التحاليل بس وابعتهالي عالواتس وانا هقولك تعمل ايه
.......
ساندي بعد اللى عمله زياد معاها فضلت في اوضة الكشف عريانه على سرير الكشف وبتفكر ازاي هي وصلت مع زياد لكده وانها بتخون جوزها مع عمها وبتخلي جوزها يخونها مع بنات صغيره وكل يوم واحده شكل وساعات اكتر من واحده
الباب خبط وانتبهت فجريت عالباب قفلته كويس ولبست هدومها كلها تاني وفتحت
ساره : ايه يا بنتي ... مالك مش على بعضك ليه
ساندي : انا عملت مصيبه
ساره : مصيبة ايه كف**** الشر
ساندي حكتلها كل اللى حصل الفترة اللى فاتت مع زياد
ساره : 🤣🤣🤣🤣 اه منكم يا عيله شراميط ... كل ده يطلع منك ... وعلى كده بتاعه حلو يستاهل
ساندى براسها بتجاوب ايوه
ساره : طب مقولتيش ليه ... المره الجايه لما ييجي لازم اجربه
ساندي : يعني انتي معندكيش مانع تتناكي من عمك
ساره : عادي مانا بتناك من اخويا
ساندي : بس علاء لو عرف هيطين عيشتنا
ساره : وايه هيعرفه بس ... احنا هنعمل الموضوع ده في شقة الزمالك ولا من شاف ولا من دري وكده كده علاء مبيروحش غير معانا
ساندي : لا بلاش شقة الزمالك ... انتي فاكره شقتك اللى احمد كتبهالك
ساره : بتاعة مصر الجديده ... يا بنتى مانا بعتها من زمان
ساندي : ليه يا فقر
ساره : وانا اش عرفني اني ممكن اعط زيه ... كمان هي كانت مشبوهة بعد ما اتقبض عليهم فيها
ساندي : طب فكري معايا ... عاوزين مكان ميخطرش على بال حد
ساره : شقة عمك القديمه ... ايوه ... نقابله فيها
ساندي : اه صح ... ممم
ساره : مالك ... حاسه بايه
ساندي : اصل لبن عمك كتير
ساره قفلت الباب ... طب تعالي انا هلحسهولك
ساندي راحت عالسرير وخلعت الاندر وفتحت رجليها
ساره نزلت تلحسلها : يخرب بيت ابوك يا زياد كل ده منزله
ساندي : مممم ايوححححح كمااان دخلي لسانك هاتيهم من جوه
ساره بتدخل صباعين وبتطلع لبن مع شهد وبتلحسهم وسخنت من طعم لبن زياد مع شهد ساندي وبتلحس ونزلت بايدها على كسها بتعصر زنبورها وبتئن مع ساندي
ساندي : لالالالا ... اقلعي هدومك وتعالي انا خلاص عاوزه اتناك تاني
ساره : للدرجاتي بتاعه حلو
ساندي : ااااه الا حلو ... مممم ده ميتشبعش منه خالص ... ااااححححح
ساره كمان اتمجنت من كلام اختها وبيبوسوا بعض اوي وبيلعبوا في بزاز بعض وخلعوا ملط وكل واحده بتلعب في زنبور التانيه وبيحكوا اكساسهم في بعض وهما بيبصوا لبعض بلبونه وبيبوسوا بعض
ساندي : انا عاوزه زوبر جوايا
ساره : مفيش غير جهاز الكشف
ساندي : هاتيه نيكيني بيه
ساره : لا انا هجيب الغيار ننيك نفسنها بيه
ساندي : بسرعه ... انا مش قادره خلاص
ساره جابت غيار الجهاز عباره عن بار معدن ليه راسين مجوفين من الناحيتين شبه الزوبر وبيركبوه في كس بعض وبيتناكوا منه وهما بيتأوهوا بشرمطه وبيبوسوا بعض لغاية ما نزلوا كتير وحضنوا بعض وهما غايبين عن الواقع
.......
علاء وصلاح راحوا لحنين وكان وقت الغداويسرا ورباب كانوا لسه موجودين
صلاح : وانا اقول الفيلا منوره ليه
رباب بتبص لعلاء باعجاب شديد : أهلا استاذ علاء
علاء : اهلا دكتوره رباب ... ازيك يا يسرا هانم
يسرا بتبص لصلاح وبتبص على زوبره الباين من بنطلونه
حنين : ازيك يا صلاح ... انت جيت امتى يا حبيبي ... ازيك يا لوءه
أمنيه : انتى بتقولي لوءه كده عادي
صلاح : هو علاء غريب ... ده صاحب عمري اللى من غيره مكنتش هبئى صلاح بيه صبحي
علاء : تعيش يا صاحبي
أمنيه : هو علاء بيه منضمش للحزب ليه
علاء : هي السياسه كده ... حكم ومعارضه وانا معارض للحكم الموجود
يسرا : يعني هتفضل طول عمرك معارض
علاء : مش أنا يا يسرا هانم .. كمان ميغركيش المظاهر ... ياما ناس كانوا فوق ونزلوا لسابع ارض وناس كانوا تحت الارض ودلوقتي فوق
رباب معجبه بثقته في نفسه وبتبصله باعجاب شديد
حنين خدت بالها والغيره عليه اكلتها : مش هتاكلي يا رباب هانم ولا اكلي مش عاجبك
رباب : لا بالعكس ... ده يجنن ... احلى من اكل البت بدريه بكتير ...
يسرا : بجد الاكل يجنن ... تحفه
علاء : بس انتي يا رباب مكملتيش ليه في الطب
رباب : مانت عارف اللى فيها يا علاء باشا
علاء : وبتشتغلي ايه دلوقتي
رباب : مبشتغلش ... اصل رياض بيه جوز يسرا مكفينا هشتغل ليه
صلاح : 🤣🤣🤣🤣 خالد 🤣🤣🤣🤣
رباب : نعم 🙄
علاء : اصل خالد صاحبنا زمان كان بيقول كده ... ابوه يشتغل وهو يصرف
رباب : وانا بتشبهوني بالمجنون ده ... لا انا كده زعلانه منك
علاء : ودي تيجي ... لالالا ... انا لازم اصالحك ... بعد الاكل هاخدك جوله في الكمباوند وافرجك على حاجات عمرك ما كنتي تتخيلي تشوفيها
يسرا : بس احنا كده هنتأخر
صلاح : متخافيش على رباب هانم ... علاء اضمنه برقبتي وعلشان تطمني انا هاخدك انتى كمان ونتفسح معاهم
أمنيه : وهتسيبونا لوحدنا
حنين : ليه هو انا كنت هاكلك
ساره داخله : هلا هلا هلا ... اه يا خونه من غيري ... راحت تاكل معاهم وحضنت علاء وسلمت على يسرا ورباب اللى كانوا بيبصولها مستحلفين
أمنيه : عادي يا ساره ... اصل صلاح وعلاء جم من شويه
علاء : سيبك انتى ... في ودنها ... قابليني بكره في حاجات لازم تعرفيها
ساره : منورين يا جماعه ... امال رياض بيه واحمد بيه فين
.......
في قصر رياض
رياض : مممم ... ااااه اويييي ارزع اويييي
احمد : طيظك كبرت اوي يا بيبي
رياض مستمتع بزوبر احمد في طيظه واحمد بيرزع بكل قوه لغاية ما جاب لبنه
رياض : احححححح ... لبنك كتير المرادي
احمد : مش هتخلي مراتك تحل عني انا واختي ... هي بتزلني ليه
رياض : فكرك انا مش واخد بالي ... انا رياض العجلان يلا ... انا بس لاجل خاطر الحكم مخليها على ذمتي ... الست دي ليها نفوذ وضهر جامد في امريكا وكمان انا خلاص مرتب نفسي على حكم البلد بس مش بالعبط ده
احمد : حكم البلد مره واحده ... لا فضيلة المرشد هيوافق ولا الحرس هيحلونا
رياض : متخافش انا مرتب نفسي واول حكم هحكمه عليهم كلهم هو الاعدام وبعد ما اتمكن هفشخ يسرا ورباب الشراميط دول .... حاول انت بس متبينش حاجه وكمان عاوزك تسافر والبت اللى اتجوزتها عاوزها ... انت بتقول انها اوزي كده وحلوه
احمد : هو انا هجت عليها من شويه
رياض : خلاص تجيبهالي قبل السفر بيوم علشان متتجرأش عليك
احمد : اهدا علي بس دانا هنيك عيلتها واولهم الخول اخوها ومش هسيب حد في عيلتها الا اما انيكه ... المهم هتباصيلي يسرا هانم امتى
رياض : هنرتبها مع بعض ... انا انيك مراتك وانت تنيك مراتي ... الاهم انى هخليلك القصر وانت وشطارتك معاها
أحمد : اتفقنا
.........
نضال : ألف مبروك يا رضا ... ألف مبروك يا أيه ... يله شد حيلك عاوز اكون عم بعد ٩ شهور
محمود : الف مليون مبروك يا رضا
بسنت : مبروك يا رضا وعقبال ما نفرح بولادكم ... مبروك يا بت يا أيه
سناء : مبروك يا ولاد
منصور وهيثم ابو أيه مع مراته هدير بيسلموا على العرسان ومنصور لازئ لهدير وايده على طيظها بيحسس عليها
هدير ( ٤٢ سنه جسمها بلدي عادي مش مليان ومش رفيع بس طيظها منفوخه وراجعه لورا )
هيثم ( ٤٨ سنه اخو سناء اكبر منها بكام سنه شاذ جنسيا بس وحش في السرير وخلافه مع منصور بسبب شذوذه )
بعد ما الكل مشيوا رضا اخد أيه ودخلوا اوضتهم
أيه : رضا ... انا بشكرك اوي انك وفيت بوعدك وسترت علي
رضا : شششش ... ولا كلمه ... انا مش عاوز افتكر اللى فات ... انا عاوز افرح بيكي
أيه فرحت أوي وبتبوسه أوي
رضا حضنها ولف بيها وهي في حضنه وشفايفهم حاضنين بعض
أيه لفت : نزلي السوسته يا حبيبي
رضا نزلها السوسته وهو بيبوس كل حته في جسمها
أيه كانت بتترعش جامد وهو بيلمسها وبتركب الهوا : مممم بس يا رضا بغير
رضا خلع هدومه وبان زوبره بس كان مرخي
أيه حطت ايدها على وشها وجريت عالسرير وبتغطي جسمها
رضا طلعلها وشال الغطا وهو ماسك زوبره بيدعكه وراح لأيه اللى فهمت وغمزتله : عاوزنى امصلك صح
رضا : ايوه ااااحححح مصك حلو
أيه : أصل خطيبي الأولاني كان بيعلمني اعمل كده ... عجبك
رضا : احاااا ... وعلى كده لمسك تحت
أيه : كان بيلحسلي بس ... لكن انت جيت واختفى من حياتي
رضا : يعني انتى معندكيش مانع الحسلك
أيه : أنا ملكك يا حبيبي اعمل كل اللى انت عاوزه
رضا زوبره شد شويه من الكلام وعملوا 69 بيلحسلها وبتمصله لغاية ما حس جسمه بيتنفض
رضا : بس كفايه ... عدلها ودخل بين رجليها وحط زوبره على كسها المبلول وهي بتغمزله وكان ليها تأثير قوى على زوبره ودخله وهو حاسس بفرن جواها بيلسع راس زوبره وبينام فوقها وهو بيبوسها
أيه : حبيبي بتاعك نام ليه
رضا بيبص شاف زوبره بره كسها فبيحشره تاني وبينيك بس زوبره نام
أيه : معلش يمكن مرهق ... انا كل همي ننام في حضن بعض
رضا : يمكن ...خدها في حضنه ... بس انا لازم اتصرف
أيه بتستخدم أسلحتها من اغراء ودلع وبتبوسه بطرق غريبه وزوبره وقف تاني وطلعت فوقه وهي بتتأوه بطريقه خلت الحجر ينطق بس للأسف رضا مستحملشوجاب بسرعه
أيه : مالك يا رضا ... انت لحئت ... مليش دعوه مش تهيجني وتبعد
رضا : انا مش عارف بس الهيجان عليكي خلاني اجيب
أيه : طب نعمل تاني ونزلت بتمصله بس قام بعد فتره وده خلاها فرحت ورجعت تاني فوقه بتدلع وتتشرمط بس زوبره فجأه نام وكانت ليله سودا
.........
علاء وصلاح اخدوا يسرا ورباب الفيلا اللى كان مروان اتنازل عنها
علاء : خد انت يا شهاب الرجاله وخليكم حوالين الفيلا
شهاب ( بديل مصطفى ) : أمرك يا علاء باشا
صلاح وعلاء دخلوا مع يسرا ورباب وبيفرجوهم عالاثار والتحف الغاليه والاختين كانوا مبهورين اوي
يسرا : احنا كإننا في متحف
صلاح واقف وراها وايده على ضهرها : دي اثار حقيقيه على فكره
علاء : صاحب الفيلا دي اخدتها بكل اللى فيها منه تخليص حق
رباب : يااااه 😵 انت كان ليك كام على كده
علاء : باقيلي ٨ مليار بس مات **** يرحمه
رباب بتلف حوالين نفسها وهي بتبص عالاثار
علاء : تعالي انا هفرجك على حاجات حلوه اوي
صلاح : تعالي في هنا لوحات حلوه أوي
يسرا مسكت ايد صلاح وخلتها على وسطها وماشيه بتتفرج معاه
علاء : دي لوحة الموناليزه الاصليه على فكره
رباب : 😵😵😵 يبن اللذين ... انت عندك كنز ... مش خايف يتسرق
علاء : تحت كل تحفه من دول في زرار تفجير يعني اللى هيفكر يشيل حاجه هيموت وش
رباب : انت طلعت مش سهل
علاء حضنها من ضهرها وبيبوس رقبتها
رباب : علاء انت بتعمل ايه
علاء : بئا عاوزه تفشخيني انا وعيلتي
رباب : اناااا
علاء : انتى مش هتتحلي مني وشدلها الطرحه وبريموت الباب اتقفل ونظام كاتم الصوت اشتغل
رباب : على كده هتقدر علي
علاء شالها وحطها عالسرير ( فاكرينه )
رباب بتخلع هدومها : اما نشوف هتقدر ولا هتطلع خروف
علاء خلع هدومه وطلع لرباب بجسمها الابيض وبيبوس فيها ورباب بتمد ايدها على زوبره الكبير واعجبت بيه طويل ومليان وناشف وبتدعكهوله
علاء بيبوس رقبتها ونزل على بزازها المتحجره بيشفطهم بطريقه هيجتها اوي وصوابعه بتدعك في زنبورها غرق كسها واداها زوبره تمصه وهي فنانه في المص وعلاء بيلحس كسها وبينيك بؤها وهي كانت خلاص جابت اخرها وطلعت نافوره بلعها كلها وكانت خلاص فرهدت منه
رباب : وانا اللى كنت فاكره انى جامده ... انت كده ازاي ... انا من دلوقتي ملكك اعمل اللى انت عاوزه في ... انا عاوزه اتجوزااااااه اتجوزك
علاء دخل زوبره وكان كسها بالنسباله ضيق اوي ودخل لنصه
رباب : نيكني انت دكر اوي ... انا من زمان محدش لمسني من قبل السجن
علاء : عرفتي ان مش انتوا بس اللى بتفشخوا ... دانتى اللى هتتفشخي وداس عالريموت اتفتح الباب ودخل صلاح شايل يسرا على زوبره
رباب : يا ولاد الايه ... انتوا تفشخونا
يسرا : جامد اوي يا ربااااب ... زوبره حكايه
رباب : ولو انا هتجوز علاء ولو مرضيش انا جاريه تحت زوبره ااااه نيكنييي اويييي ااااه ايييي
يسرا : اييي اييي اييي كسييييي انا خلاص بجيب بجيب بجيييييييييب ضهرها اتقوس ونزلت
علاء دخل زوبره للأخر ورباب خلاص اتجننت وميته تحت منه وبتتلوى من الألم الممتع وبتبصله وهي في قمة هيجانها
يسرا مش اقل منها وصلاح طلع زوبره من كسهل ودخله طيظها بسهوله بس لغاية نصه وبعد كده شغل المكنه وابتدى يدخل اكتر واكتر لغاية ما دخله كله
يسرا : 😳😳😳😳😳😫ااااااااااااااا انا اتفشخت يا ربااااااب طيظي اتشرمت يا رباااااااب
صلاح : كس امك على كس ام رباب لسه احنا بنسخن بس
رباب : خخخخخخ كل ده ااااه وبتسخنوا امال لما تنيكونا هتعملوا ايه اااااا كسي كسي كسي ايييي بالراحه
علاء : بس يا جاريه ... الجاريه لما سيدها ينيكها تعمل ايه
رباب : تتناك من سكاااااه ااااه ااااييييييي كسييييي ااااااااه زوب زوب زوب زوبرررررك حلو اوييييي يا لهويييييي حد يلحأني من زوبرك 💥 اااااه كمااااان اضربني 💥 بهدلني افشخنى انا ملك زوبرك
يسرا نزلت كذا مره ومعاها رباب وعلاء وصلاح طلعوا ازبارهم وكل واحده راحت للزوبر اللى ناكها وبتمصه
علاء : دلوقتى ... اركنى انتي يا رباب واتفرجى واجهزي علشان هنعمل فيكي زي اختك
صلاح نام على ضهره ويسرا نزلت بكسها على زوبره للأخر ااااااهيييي حلو اوي زوبرك يا صلاح
علاء طلع وحط زوبره في طيظها
يسرا : لأااااااااا أييييييييي كسي وطيظي حراااااااااام
رباب بتبص لعلاء باعجاب شديد وراحت بتبوس فيه ( انا لازم اتجوزك ... انت اللى هتعوضني ومعاك توبه اني اعمل حاجه تاني ) بتحسس على ضهر اختها وهي شايفه زوبر علاء بيدخل ويطلع في طيظها ومش سامعه صريخ اختها بس هيمانه في علاء ومبتسمه اوي ليه وبيبوسوا بعض وبيلعبلها في زنبورها هيجها اوي وامتزجت صرخات يسرا مع انين رباب وفي الاخر صلاح وعلاء عشروا يسرا وملوها من لبنهم
علاء : دلوقتى الحسي كس وطيظ اختك نطفيهم من لبننا يا لبوه
رباب : امرك يا سيد الناس كلها بس عاوزة امص 💥 ليه انت طرشتنى
علاء : أمري يتنفذ من غير كلام
رباب : أمرك وبتلحس لاختها
وعلاء جه من وراها وبيبعبصها وكانت طيظها ضيقه اوي وبيوسعهالها
رباب بعد ما خلصت كان علاء وسعلها طيظها وبيدخل زوبره
رباب : 😫اااااااا🥺 انت فتحت طيظي يا علاء اييييييييي نااااااارررر اااااااه الرحمه انا خلاص هنفذلك كل طلباتك بس طلعه اييييييي طيظي اتفتأت اااااخخخخخ
بعد شويه راح الألم وحضرت المتعه وعلاء بينيك في رباب وبيفشخها وصلاح بيعمل واحد مع يسرا وكانت حاضناه ومستمتعه بزوبره جواها وبتنزل وبعد وقت كانوا مليانين لبن
رباب : اتجوزنى يا علاء ... انا هبعت عن كل حاجه وحشه بس اتجوزني .. انا مفيش حد قدر يعمل في اللى انت عملته
علاء : مبتجوزش شراميط ... بس هخليكي جاريه عندي ... مش هي دي اللغه اللى تفهميها يا دكتوره
رباب : امر مولاي
صلاح ويسرا بيبوسوا بعض وملهمش دعوه بعلاء ورباب وكانت يسرا مبسوطه اوي
علاء : دلوقتي ... انا صورت كل اللى حصل صوت وصوره ... لو تحبوا نذيع هنذيع
رباب : لاااا تذيعوا ايه ... احنا جواريكم ... اي وقت عاوزيننا احنا في الخدمه ... واوعدك يا علاء مش هكون لغيرك مهما حصل
علاء : حلو اوي ... يسرا ... انا عاوزك تسجلي كل اللى بيحصل في البيت حتى لقاءاتك مع رياض العجلان
يسرا : امرك يا سيد الناس
رباب : وانا هصورلك لقاءاتي مع احمد وانا بنيكه
علاء : لو عملتى كده مع كل فيديو هتجيبهولي هروأ عليكي
رباب : خلاص لغاية ما يسافر كل يوم ليك فيديو
يسرا : وانا مفيش تاني ولا ايه
صلاح : انا وانتى هنتقابل وكمان هجيب مياده صاحبتك
يسرا : الشرموطه ... هي لسه عايشه ... موافقه بس متبعدش عني
علاء وصلاح بيبصوا لبعض وفي عينيهم نشوة الانتصار
........
بعد كام يوم
نضال : يبني عادي ما يمكن انت مضغوط ولا مرهق من الفتره الاخيره ... اقولك روح لمحمود يكشف عليك عادي يعني
رضا : امال انا عملت مع رجاء ازاي ... انا كنت في الفيديو زي الفل وكمان امك كنت زي الوحش
نضال : اسمع الكلام محمود دكتور شاطر في الحاجات دي وياما بيجوله من كل حته
رضا : بس متعرفش حد باللى قولتهولك
نضال : تعالي يا أيه ... يخرب بيت حلواتك ... بيبوس خدها ... بالراحه على جوزك وهو هيكون تمام يمكن مخضوض بس اصلك احلى من البت اللى كان خطيبها
أيه : من غير حلفان انا بحب رضا ومش عاوزه منه غير انه وقف جنبي ومسابنيش
نضال حضنها وزوبره وقف وهي حست بيه واتمحنت وبيهمسلها : عالعموم انا ممكن اقابلك في شقتي ونداري على بعض
أيه بتبصله بكسوف ومستغربه بس معترضتش
أيه : خليها بظروفها يا نضال وبتبص لرضا باحراج ... بس رضا لازم يروح للدكتور
رضا : انا موافق يا ستي
أيه دخلت الحنام وجسمها أيد نار وخلعت كلوتها اللى مليان افرازات وبتدعك زنبورها اوي وبتنزل مرتين وارتاحت وطلعت : هو نضال فين
رضا حضنها وبيبوسها : مشي من ربع ساعه ... تيجي نجرب تاني يمكن
أيه نزلت ونزلتله البنطلون باللباس وطلعت زوبره بتمصهوله بلبونه ووقف عالأخر وجريت عالأوضه نامت على ضهرها ورضا وراح بين رجليها رشأ زوبره بس بعد دقيقتين نام
أيه حضنته : معلش يا حبيبي ( أنا شكلي هجيلك يا نضال تريحني ... كده كده انت ابن عمتي وهتخاف علي )
....
اخر النهار رضا راح لمحمود يكشف عليه ووصل أيه بيت ابوه
نضال في اوضته وكانت الساعه وصلت ١١ ورضا لسه مرجعش ومنصور وسناء دخلوا يناموا
أيه دخلت لنضال
نضال شافها وابتسم : موافقه
أيه جريت عليه بعد ما قفلت الباب وراها : رضا قال انه فاضله ساعه ويكون هنا
نضال شدها بيبوسها وهي طلعت فوق منه وحست بزوبره بين رجليها فطلعتله زوبره بتمصه
نضال : اخلعي بسرعه قبل ما ييجي
أيه خلعت ملط ونزلت بتمصله
نضال : مفيش وقت اطلعي عليه
أيه بتفتح رجليها وبيتفتح كسها المشقوق وده هيج نضال أوي وبتنزل بكسها الضيق على زوبره وحطت ايدها على بؤها بتكتم الصرخه
نضال شدها عليه وبيبوسها وبيحرك زوبره جوه كسها الضيق وبينيك بكل متعه وأيه طالعه نازله بوسطها عليه ونزلت شهوتها لأول مره مع النيك ونضال عدلها تحت منه وبيدخل زوبره وبينيك وهو سامع صوتها المكتوم وعينيها كلها فرحه انها بتتناك وفضل نضال ينيك نص ساعه لغاية ما جاب لبنه في تاني كس يدخله بعد كس رجاء اخته وكان كس أيه مرات أخوه وبنت خاله الجميله وحضنها أوي وطلعت ايه اتشطفت ورجعتله باسته وهي بتوعده انها مش اخر مره ونامت في حضنه بعد ما لبست بس نضال نزلها البنطلون وحط زوبره بين فلقات طيظها وهي بترجع عليه وعدلت كسها عليه ودخل في كسها من ورا وكان ماسك بزازها وبيبوسها وناكها تانى عالوضع ده لغاية ما نزل تاني وكانت أيه في قمة نشوتها
.......
محمود : عادي انت تعمل التحاليل دي وهنعرف انت عندك ايه وهتبئى تمام
رضا : بجد يا محمود
محمود : عادي يا رضا كمان انا عارف ان ليك سوابق
رضا : ما ده اللى مجنني يا محمود
محمود : دي شوية مقويات كتبتهالك وهتمشي عليها ٣ ايام وبعد كده هتبئى تمام بس التحاليل اهم .... انا كده خلصت ... تعالى اوصلك في طريقي
رضا : لا اصل المدام عند بابا
محمود : خلاص فرصه اسلم عليهم واروح
رضا : ماشي
..........
في بيت بكر
حاتم وملك بعد فراق طويل بسبب حملها وولادتها اخيرا في لقاء معاها بعد طول غياب
ملك : ااااه حلو اوي وحشني اوي يا حتووووم ااااخخخخ كسي ضاق يا حبيبي علشان ارجع بنت وامتعك تاني
حاتم زوبره للأخر في كسها وبيرزع بس حاسس بالمتعه وبيبدلوا الاوضاع مع بعض لغاية ما ملا كسها من لبنه وهي كانت نزلت كتير على زوبره
حاتم : اوووففففف اخيرا انا كنت خلاص هنسى الجواز
ملك : انا عاوزه اخاوي ساره يا حاتم
حاتم : بس ده بيحرمني منك يا حبيبتي
ملك : عندك امك مش كنت بتعمل كده معاها ... انا مش عاوزه احرمك من حاجه يا حبيبي تاني
حاتم : انتى بتتكلمي جد ولا بتهزري
ملك : واهزر ليه ... لو عاوزها معانا كمان معنديش مانع بس احمل تاني منك واعمل حسابك انا في ايام التبويض وانا هعملك احلى اكل
حاتم هاج اوي وباس ملك وهي مسكت زوبره حطته على باب كسها وحاتم دخله تاني بينيك فيها
زينب بره سامعاهم ومبسوطه ان اخيرا ملك هتسيب حاتم ينيك كسها ويمتعه تاني وفكرت لو تجيب حازم مع حاتم ويعملوا حفله جماعيه مع بعض كل واحد معاها ومع مراته


الجزء الثامن
لقاء بين أدهم وعلاء
أدهم : عاش يا بطل ... كده نقدر نعرف كل اللى بيدور في بيت العجلان ونعرف أسرار أكتر
علاء : بس هتعملوا ايه مع يسرا ورباب
أدهم : إنت اللى هتعمل ... أنا عاوزك تسيطر عليهم أكتر ودخل خالد معاك
علاء : وحسن ... هو معانا من زمان
أدهم : حسن إختار طريقه خلاص ومصطفى هو اللى مسئول عنه دلوقتي
علاء : مصطفى ... أخباره إيه
أدهم : عامل شغل عالي في العريش وشمال سينا ... مفيش همسه هناك الا لما بيعرفها ... شغله معاك علمه كتير ... عاوزك تثق في شهاب وتعلمه زي مصطفى
علاء : مش عارف ... حاسس انه غريب الاطوار ... بيعمل حاجات غريبه وعلى طول بيجمع معلومات عن اي حد
ادهم : انا هكلمه ... المهم انت كمان تجيبلي الفيديوهات ... وبالنسبه لصلاح أنا عاوزك تبلغه يحضر اجتماعات كتير ... هو خلاص نسيب رياض العجلان يعني المفروض يكون قيادي في الحزب مش مجرد عضو بارز
علاء : هو بصراحه مقصرش في حاجه وبيجيبلي فيديوهات وتسجيلات كتير وانا بسلمها كلها في مقركم
ادهم : مش كفايه ... عاوزه يتوسع ... لو يعرف يتجوز واحده كمان بس تكون من الناس اللى بره
علاء : تركيه مثلا ولا ايه بالظبط
ادهم : اسرائيليه .... في بنت ظهرت كتير في الاعلام الفتره اللى فاتت ولاحظنا ان توجهاتها غريبه .... عاوزه يقرب منها ويتجوزها ... بس بحظر
علاء : ودي تبع مين
ادهم : الموساد .... البنت دي اسمها سماح الكناري .... اسمها الحقيقي إلين حايين ... جاسوسه كل هدفها نشر الفتنه بين المسلمين والاقباط وبتطرح اسئلة جريئه اوي .... المطلوب ان صلاح يظهر بصفته من الحزب الديني ويرد عليها ويقرب منها وانت عارف الباقي
علاء : بس كده في خطورة على صلاح .... ليه مش حسن اللى يقرب منها
أدهم : حسن دماغه جزمه .... بيتعامل مع الكل إنه قائد جيوش المسلمين وإنه حامي حما الديار
علاء : 🤣🤣🤣 متنساش انه كده فعلا
أدهم : صلاح رجل أعمال وإنه يقرب منها هتعتبره مكسب كبير وكمان متنساش ان اختك في الحزب وعضوه فعاله ... بس متزعلش مني بتاعة مصلحتها أوي
علاء :😄 هي بالفعل كده 😄
أدهم : عالعموم انا هسيبك دلوقتي والمره الجايه ليك مفاجأه حلوه هتبسطك .... في صفقه بمليار دولار هتتنفذ
علاء : وانا مستني ... اتفضل حضرتك وانا هكمل القهوه واتحرك
.........
قصر العجلان
أمنيه : يعني إيه مليش دعوه بيهم
يسرا : يا هبله دي متعه ... انتى زعلانه انهم عملوا معاكي كده
رباب : انتى لسه صغيره متفهميش حاجه ... ادام هما عملوا معاكي كده يبئى بيحبوكي وعاوزينك معاهم
أمنيه : بس ده مش حرام
يسرا : بت انتى ... انا ما صدقت انك اتعدلتى وبعدتى عن الحلال والحرام ... اتمتعي يا حبيبتي بكل لحظه واللى يعملوه معاكي اعمليه معاهم ... أمال علم ايه ودكتوراه ايه اللى واجعه دماغنا بيهم دول
رباب : تعالي يا أمنيه معايا انا هوريكي حاجه
طلعوا اوضة رباب ورباب طلعت الصناعي من دولابها
أمنيه : 😳 انتي كمان
رباب : مفيش ست النهارده بتستغنى عن الحاجات دي ... الرجاله يا حبيبتي بيشتغلوا وبيكبروا في السن ... الست مننا ملهاش غير جوزها ... بالليل بيرجعوا من الشغل تعبانين وايام بنكون عاوزين نعمل علاقه بس اوقات كتير مبيقدروش فلازم حل .... صلاح جوزك مشغول كتير وهما اكيد عاوزينه وانت كمان متنكريش بس هو مشغول فتعملوا ايه ... هتخوني جوزك ولا تتصرفوا وتتمتعوا وكده كده انتوا مراتاته
أمنيه : يعني اسيبهم يعملوا في كده
رباب : انتي كمان اعملي فيهم كده واكتر وبلاش تفتكري وانتى معاهم الدكتوراه والمكانه والكلام الاهبل ده ... عندك ساره مثلا ... دكتوره ومشهوره واحسن واحده تروحلها الستات ... فكرك مش هتعرف تعمل كده مع اللى بيجولها ... لكن علشان هي بتحب جوزها بتعمل كده في البيت
أمنيه : بس ده حرام
رباب : ومش حرام جوزك يبعد عنك بالاسبوع ... تقدري تقوليلي اخر مره لمسك امتى
أمنيه : 🙄
رباب : سكتي ليه
أمنيه : هو احنا مش عاوزين مصلحتك
يسرا : سيبيها يا رباب وتعالي نتمتع شويه ... بتروح لرباب ومسكت الصناعي وبيبوسوا بعض
أمنيه : 😵 ماماااا 😵😵😵
مهتموش بوجودها وبيناموا على بعض عالسرير وهما بياكلوا شفايف بعض
أمنيه حست ببلل بين رجليها خلاها مش على بعضها
رباب : اقفلي الباب وتعالي ... متتكسفيش انا عارفه انك مكسوفه بس عاوزه تعملي كده
أمنيه باستسلام قفلت الباب بالمفتاح وراحتلهم وهي بتخلع فستانها وبئت ملط وطلعت معاهم
رباب : يخرب بيت حلاوتك يا بت ... انا نفسي هجت عليكي تعالي في حضن خالتك
أمنيه ورباب مسكوا شفايف بعض بوس وتقطيع ويسرا مسكت الصناعي بتمشيه على كس أمنيه خلاها ساحت عالأخر وجسمها بيترعش
رباب خلعت ملط هي كمان وبيبوسوا بعض
يسرا دخلت الزوبر الصناعي في كس أمنيه وخلعت ملط هي كمان وبئوا بيبوسوا بعض ونامت على ضهرها وأمنيه نامت عليها بتبوسها ورباب نزلت بتلحس كسها والأنين وصوت مص الكس والبزاز هو اللى بيتسمع في المكان
يسرا بعد ما نزلت قلبت أمنيه مكانها ويسرا بترضع بزازها اللى حلماتها متحجره ورباب بتلحس كسها المنفوخ المبلول وبتدخل صباعين فيه وده خلى ضهر أمنيه اتقوس ونزلت شلال غرق وش رباب ونزلت رباب بتكمل لحس وبعد ما نزلت تاني طلعت رباب عالسرير ونامت بينهم وعملت 69 مع يسرا بيلحسوا لبعض وأمنيه بتتفرج عليهم وهي بتلعب في بزازها وزنبورها وبتمشي صوابعها على كسها ونزلت تالت مره ونامت مكانها من التعب بتلهث جامد اما يسرا مسكت الزوبر الصناعي وحطتطرف في كسها وطرفه التانى في كس رباب وبينيكوا بعض وبيخبطوا اكساسهم في بعض
أمنيه شافت كده اتهوست وعاوزه تتناك وراحت في ضهر يسرا حضنتها وبتبوس رقبتها وهي بتلعب في بزازها واندمجوا مع بعض
رباب سحبت نفسها بعد ما نزلت ومسكت ايد أمنيه جابتها مكانها ودخلت الصناعي في كسها وأمنيه شهئت أوي لإنها من حوالي اسبوع واكتر متلمستش غير من ساره وحنين ومكنة النيك وبتتأوه جامد
رباب : شوفتي متمتعه ازاي
أمنيه : اويييييي ... متعحححح ... انا مش قادره خلاص ... كسي بيوجعني اوييييي ... بس النيك حلو اوي
يسرا بتنزل وخرجت الزوبر من كسها ومسكته بتدخله وتطلعه في كس أمنيه اللى دخلت حيز المتعه واتحولت اهاتها لصرخات عاليه
بدريه واقفه بره بتلعب في كسها من الخيال واحمد شافها ولما قرب وسمع فهم بيحصل ايه فحط ايده على بؤ بدريه وسحبها على اوضته
بدريه : والنبي يا بيه انا كنت
احمد : كنتي ايه بس ... دانتى لسه رافعه جلبيتك
بدريه : 😱 والنبي يا بيه ما تخليهم يمشونى
احمد : ونمشيكي ليه ... اخلعي يا بدريه ... انا هنام معاكي
بدريه : تنام معايا ازاي يا بيه
احمد شالها مره واحده وحطها في السرير وحط ايده على كسها المكشوف ودخل صباعه
بدريه : لا يا بيه والنبي والنبي ااااه ... يا بيه اسمع بس ااااه
احمد فك الحزام ونزل بنطولنه وطلع زوبره وحطه عند وش بدريه اللى فهمت ودخلته في بؤها واتحولت توسلاتها لمتعه وغنج
احمد راح لكسها بيلحسه ويمصه وبدريه بتمص جامد واحمد بيلعبلها في خرم طيظها وهو بيشفط زنبورها وطلعت اهاتها مع المص وخرجت زوبره
بدريه بلهفه : يله يا بيه دخله انا عاوزه اتناك يا بيه ااااا كسي نااااار ... انا خدامتك يا بيه نيكني بزوبرك يله
احمد دخل بين رجليها وزوبره دخل للأخر وبدريه عينيها برئوا علشان اتوجعت من زوبره وصرخت
احمد : بتتصنتى على اسيادك يا لبوه
بدريه : اااااه .. دي ست يسرا وست رباب وست امنيه هانم يا بيه اااااه كسي ... بتتلوى وبتبصله بغنج وبتمسك بزازها بتمصهم وبتطلع لسانها بتلحس حلمة بزها الكبير ... ااااييي كماااان يا بيه ... نيكني يا حماده ... زوبرك ممتعني
احمد هاج اوي وبيسرع وبيرزع في كسها وبينيك بكل قوه
بدريه من كتر المتعه فاتحه بؤها عالأخر وبصه لورا وعينيها اتحولت للابيض وبتنزل شلالات بتغرقهم لغاية ما احمد اتشنج ونزل لبنه في اعماق كسها وسند على قبضات ايديه ورفع رجليها وطلع زوبره ورشأه في طيظها اللى دخلها زوبره بمنتهى السهوله
بدريه شهئت وبصتله بفزع وبعد كده ابتسمتله : عجبتك طيظي يا بيه
احمد : اه يا بت المخروءه ... مين اللى فوتها كده
بدريه : جوزي يا بيه ... بيحب يمتعني فيها ... بس انت زوبرك اكبر من زوبره ... نيكني اوي ... اوي ... اكتر... احححححح
احمد مستحملش وجاب تاني في طيظها ونام فوق منها
الهوانم التلاته كانوا عالباب بيتفرجوا عليهم وبعد ما خلص احمد
يسرا : رباب ... خدي احمد ... عاوز يتربى
احمد اتفزع وبص وراه : ماما اناااا 🙄
يسرا : وانتى يا كلبه خلاص حسابك وصلك ... لمي حاجتك ومشوفش وشك هنا تاني
بدريه : يا هانم انا ...
يسرا : كلمه كمان وهخلي الجاردات كلهم يحبلوكي يا وسخه ...
بدريه : امرك يا هانم 😔 وراحت للباب ويسرا ندهتلها
يسرا : استني ... تعالي هنا
بدريه : امرك يا هانم 😔
يسرا : خدي دول وخليكي ... بس اللى هاقولك عليه تعمليه من سكات من غير ما حد يعرف
بدريه : 😃 اكيد يا هانم انا خدامتك
يسرا : تروحي تصوري رباب واحمد وتجيبيلي الفيديو بتاعهم والا هفضحك
بدريه : بس كده ... انا خدامتك
أمنيه : انتى هتعملي ايه يا ماما
يسرا : هأدب اخوكي الخول
في اوضة رباب احمد نايم على وشه على طرف السرير ورجليه مربوطين كل رجل في رجل السرير ورباب لابسه الصناعي بتنيكه وهو بيتأوه زي الشراميط ورباب ماسكه كرباج جلد بتلسعه على طيظه وبدريه فاتحه الباب موارباه بتصورهم
...........
فيلا عمر
شاهي ( ٢٠ سنه في كلية اعلام أهلها مسافرين الخليج وليها اخ شادي ١٨ سنه شبهها اوي وفاشل في دراسته وبيعيد كتير في تالته اعدادي بس اهلهم بيبعتلهم فلوس )
عمر : ايه رأيك يا حبيبتي مش هنا احسن من النادي
شاهي : انت ازاي كده ... انا اول مره اروح مع حد البيت
عمر : بس عالاقل براحتنا ... مش كل شويه جودي وجومانه وجاسمين ينطولنا
شاهي : 😄 عندك حق 😄
عمر بيضمها بدراعه وأعدوا عالكنبه وهي في حضنه : تعرفي ان دي اول مره احس براحه في حضن واحده
شاهي : انت مش بتحب مراتك
عمر : بحبها بس هي على طول مشغوله ... انا على طول لوحدي وهي على طول في الشغل
شاهي : يا حراااام ... عارف يا عمر ... انا حاسه اني اعرفك من زمان ... انا كمان بحس بالراحه معاك وبزعل لما بتمشي ... انا بحبك اوي يا عمر
بيبوسوا بعض
عمر : طعم شفايفك حلو اوي ... احلى من صاحباتك
شاهي : انا وراك لغاية ما تنساهم وتبعد عنهم
عمر : وانا مش عاوز غيرك
شالها وطلع عالاوضه وهي حاضناه وبيبوسوا بعض
شاهي : هي دي بئى اوضتكم ... مراتك طلع زوئها بيئه خالص
عمر : وقت ما اتجوزنا كان ده هو المودرن
شاهي : مفكرتش تتجوز تاني
عمر : الصراحه بفكر ... بس خايف ساندي تزعل ... لكن معاكي تتفلئ ساندي واللى جابوا ساندي كمان
شاهي : انت عاوز تتجوزنى يا عمر
ساندي : وماله .... اجيبلكم المأذون بنفسي كمان
شاهي اتفزعت : انا يا مدام
ساندي : انتى ايه يا متناكه
شاهي : 🥺 انا مش كده 😭
عمر : خلاص يا ساندي بلاش فضايح
شاهي قامت تمشي وساندي مسكت ايدها : رايحه فين
شاهي : بعد اذنك جوزك عندك انا ماشيه
عمر : خلاص يا ساندي سيبيها
ساندي بنرفزه : اطلع يا عمر من وشي الساعادي ... وسيبنا لوحدنا
عمر : حاضر بس بالراحه عليها
ساندي خدت شاهي في حضنها وبتطبطب عليها : حقك علي متزعليش ... بس واحده رجعت البيت لئت جوزها مع واحده تانيه هتطبطب عليها ولا تشتمها وتفضحها
شاهي : انا اسفه ... سوري
ساندي : انا عارفه انكم بتحبوا بعض ... بس انا اعمل ايه ... انا صورتكم علشان الكمبوند كله يعرف بتعملوا ايه من ورانا انا واهلك
شاهي بفزع : لأ ارجوكي متفضحنيش انا مستعده اعمل اي حاجه بس متفضحنيش 😨🥺 ... ابوس ايدك انا اسفه 🥺
ساندي : طب تعملي اللى هقولك عليه ومن غير كلام
شاهي : هعمل هعمل بس بليييز
ساندي : انا عارفه ان أهلك مسافرين بره وانتى واخوكي شادي مش كده
شاهي : اه شادي
ساندي : انتوا عايشين مع بعض صح
شاهي : ايوه ... صح ... بس ده ماله بكلامنا
ساندي : اتصلي عليه خليه ييجي
شاهي : حاضر ... بس عاوزاه ييجي ليه 💥ااااااه
ساندي : قولنا نعمل واحنا ساكتين
شاهي : 😭 حاضر هخليه ييجي ... اتصلت باخوها وهي بتعيط وبعد شويه شادي وصل
شادي : في ايه مالك يا شاهي
عمر : مفيش يا شادي بس اختك تعبت شويه
شادي : مالك يا شاهي حد عملك حاجه
ساندي : لأ لسه هيتعمل
عمر : خلاص يا ساندي
ساندي : تعالى يا شادي انا هفهمك
شاهي : 😱 لأ أرجوكي بليز يا ساندي هانم ... أنا أسفه
شادي : ليه انتى عملتي ايه
ساندي : معملتش حاجه بس تعالى أفهمك علشان محدش يضحك عليك بكلام أهبل
شادي : أما نشوف أخرتها 🤨 ...
عمر حضن شاهي : متخافيش انا معاكي
في المكتب
شادي : ايه ... انتى بتقولي ايه
ساندي : اسمع ياض انت ... انا ساندي زكي اشهر دكتوره في الذكوره يعني ممكن افضحك وممكن اخليك مره كمان ... انت متناك صح ولا افضحك
شادي : ايوه 😔 ... بس ارجوكي بلاش اختي تعرف حاجه زي دي
ساندي : اخلع هدومك اللى تحت
شادي : 🙄🙄🙄🙄
ساندي : انت هتنحلي اخلع يا خول
شادي خلع بنطلونه وساندي بصت على زوبره
ساندي : مش بطال ينفع برضوا ... بس عاوزه اعرف انت بتتناك بس ولا بتنيك كمان
شادي : بنيك وبتناك 😔
ساندي : طب انا ممكن اعالجك بس بشرط هتنفذه هعالجك مش هتنفذه هفضحك
شادي : لأ هنفذه حتى لو على رقبتي
ساندي : طب تعالى معايا
خرجوا
ساندي : عمر جهز الاستوديو .... يله قبل ما زكي ييجي من المدرسه
عمر : حاضر يا حبيبتي
شاهي : في ايه ... انا مش فاهمه حاجه
ساندي : هتفهمي ... اصبري بس
شادي مترقب
عمر : الاستوديو جاهز
ساندي : تعالوا معايا
شاهي واخوها ماشيين وراها بمنتهى الطاعه
ساندي : عمر ... اخلعوا كلكم ملط
عمر : انتى هتعملي ايه
ساندي بتتقدم وخلت عمر وراها : اظن سمعتوني كلكم ... اخلعوا ملط
كلهم خلعوا ملط
ساندي : دلوقتي ... قرب من اختك
شادي بيقرب من شاهي
ساندي : بوسوا بعض زي العشاق
بصولها مستغربين
ساندي خدت شاهي على جنب : لو معملتوش زي مانا بقولك هخلي عمر ينيك شادي
شاهي : لأ خلاص هنعمل بس بلاش أخويا
ساندي 😏 : شاطره ... يله ارجعي تاني
شاهي راحت لشادي ووقفوا قصاد بعض
ساندي : يله بوسوا بعض زي العشاق
شادي بيبوس شاهي وشاهي حطت كفها على راسه من ورا واندمجوا مع بعض وشادي حضنها وبيمشي ايده على جسمها وبيضمها اوي في حضنه وبيقفش في طيظها وشاهي بتئن وبتمشي ايدها على ضهر اخوها وشادي بيدخل صباعه في طيظها
ساندي : اطلعي يا شاهي في وضع الدوجي عارفاه
شاهي طلعت وخدت الوضع
ساندي : نيكها يا شادي
شادي : ايه 😵😳
شاهي خافت ليرفض : نيكني يا شادي ... نيكني 🥺
شادي مسك زوبره وبيمشيه على كسها وكان مبلول فحشر زوبره ونزل ددمم على جناب كس شاهي بصرخه شديده منها
ساندي : نيك اختك يا خول
شادي : بينيك شاهي وبيحرك زوبره جواها بالراحه
ساندي : أسرع
شادي بيسرع لغاية ما حس انه بيجيب فخرج زوبره بسرعه وكان متلطخ بالدم وجاب لبنه عالحيطه
ساندي : الحسي الحيطه مكان لبن اخوكي
شاهي بتعيط وبتلحس لبن اخوها من عالحيطه
شادي بيعيط جنب اخته
ساندي : دلوقتى دورك يا عمر ... مصيله يا شاهي
شاهي بتقرب من عمر وخايفه ومقهوره وبتمص لعمر وبتلحسله بخبره كبيره
عمر بيتأوه وساندي فهمت انها مش اول مره وشافت ددمم بينقط من كس شاهي
ساندي : كفايه كده ... روحي يا شاهي في حمام ورا الباب ده وبانيو ... اتشطفى كويس وتعالي
شادي : 😭 انتى عملتى كده ليه
ساندي : علشان اللى بيقرب من حاجتي بفشخه ... بس انت طلعت كويس وشطووور وبتسمع الكلام علشان كده هكافأك .... عمر نيك الواد ده
عمر : بس انا مليش في الخشن
ساندي : هتنيكه ولا تحب اخليه ينيكك
عمر : لاااا ... هنيكه ... تعالى يلا
شادي : مش قولتي هتعالجيني
ساندي : قولتلك لما تنفذ اللى هطلبه منك وانت نفذت جزء لسه عمر هينيكك وينيك اختك معاك وكمان هخليها تنيكك وبعد كده تجيلي المستشفى وانا هعالجك
شادي : امرك يا ساندي هانم وبينام على وشه
عمر طلع فوق منه وبيفتحله طيظه وبيحط راس زوبره وبيتف عليها وبيدخل زوبره ودخل بسهوله : خخخخخ احا انت خول بجد
شادي : ايوه انا خول متناااك ححححح زوبرك حلو أوي أحلى من زوبر كيمو صاحبي اييييي نيكني
شاهي طلعت وشافت عمر بينيك شادي فجريت على ساندي بتبوس ايدها : ليه مش قولتى لو عملنا اللى عاوزاه هتسيبيه 😭
عمر : اخوكي خول متناك ... ما تنطق يا شادي انت ايه
شادي : انا خول ااااه من زمااااانحححح وبتناك من اصحابي ايييي اخخخخ زوبره حلو اوي يا شاهي انتى لازم تجربيه
شاهي : 😱😵 انت يا شادي .... انت اللى بتقول كده
شادي : بس يا لبوه ايييي ااااه انا ... اااااه بششششووووفك مع صاحححباااتك اخخخ ايييي نيكني اوي اكترررر نيكنييي ... تعالى يا شاهي يا حبببيببتييي عاوز اكل اااااه اكل كسسسسككككاااااه نيك نيك نيك نيك
ساندي : خليه يلحسلك يا لبوه
شاهي بتروح نامت عند راس شادي وهو طلع لسانه بيلحسه ويلعب في زنبورها
شاهي هاجت اوي وحست بلسعه في كسها وجسمها اترعش
عمر نام على طيظ شادي ونزل لبنه
شادي : يحححححح يححححححححح طيظي اتملت
ساندي : دلوقتي يا عمر نيك شاهي
عمر نام على ضهره وشاهي طلعت فوقه بتبوسه وشادي راح بيمص زوبر عمر ويلحس كس اخته وحط زوبر عمر في كس شاهي وطلع وراها مسك زوبره بيلعب بيه على خرم طيظها
ساندي ادته جل يدهن بيه وبالفعل دهن زوبره وبيزؤه جامد
شاهي بتصرخ من شدة الألم في طيظها وعمر حضنها أوي وزوبره في كسها وناكوها لغاية ما ملوها لبن وعمر شالها ودخل بيها الحمام يكملوا هناك
ساندي : اديني مش حارماك من حاجه أهو ... لسه الكبيره
شادي : انا تحت امرك بس تعالجيني زي ما قولتي
ساندي : خلص وتنفذ امري هعالجك مش هتنفذه كل ده متصور
شاهي : يا لهوي عالمتعه ... انا عمري ما كنت اتصور ان يحصل معايا كده
ساندي : يله علشان تروحوا فاضل حاجه
شادي : ايه هي
ساندي : شاهي ... روحي نامي على وشك وعمر ينيك طيظك
شاهي : بس بالراحه ده زوبره تخين
عمر : بس هيمتعك وشالها ونيمها على وشها ودخل زوبره فيها وفضل يحاول لغاية ما نصه دخل
ساندى مسكت زوبر شادي ودهنته بالجل وتفت عليه وبتدعكه لغاية ما نشف وهو مزفلط : بهمس روح نيكه وهو بينيك اختك
شادي بصلها مستغرب وزوبره عروقه نفرت وراح ورا عمر ونام عليه ودخل زوبره شحط في طيظ عمر
عمر : 😫 اااااااااااااااااا يبن المتناكه ... أوم يلا
شادي : بنيكك وهخليك خول وبيرزع زوبره في طيظ عمر الضيقه لغاية ما جاب مع عمر بس عمر في طيظ شاهي .... اي خدمه
ساندي : برافوا يا شادي ... دلوقتي دوري أنا
كلهم بصولها باستغراب
ساندي : ناموا جنب بعض وطيظكم انتوا التلاته مرفوعه في الهوا
عمر : هتعملي ايه ... مش كفايه خليتي الخول ده ينيكني
ساندي : مره من نفسك ولا انت فاكر انك هتفضل تنيك وبس
عمر : ماشي يا سنسن ... ااااه طيظي بتوجعني اوي
شادي : بعد شويه هتخف ... اصبر بس 😄
التلاته فلئسوا وساندي خلعت جيبتها ولبست زوبر صناعي ودخلته في طيظ عمر
عمر : اعععع انتي بتعملي ايه
ساندي : بنيكك يا عومااار ... اصلي نفسي اعمل كده من زمان ... انت بتخونني يا خول وبترزع
عمر بعد شويه بدأ يتأوه وحس بمتعه وبيطلب اكتر
شادي : مش قولتلك 😄
شاهي : شكلك حلو يا حبيبي وانت بتتناك دي جودي وجومانه وجاسمين لما يعرفوا يااااي
ساندي : بس يا لبوه لو حد عرف هخليكي لبوة الكمباوند كله
شاهي : أمرك يا ست ساندي ... ولا اقولك يا سنسن احسن
ساندي : تعالي يا لبوه نامي على ضهره
شاهي طلعت على ضهر عمر وفتحت رجليها وساندي دخلت الصناعي في طيظ شاهي
شادي بيبص لاخته وبيغمزلها وهو شايف الصناعي داخل طالع في طيظها ( من زمان وانا ببص عليكي في الحمام ... سنين وانا نفسي اشوف جسمك .... انا اللى فتحتك في اقل من ساعه ... انا هبطل وهتكونى مراتي على طول لوحدي وهخلف منك كمان ) اااااه اييييي ده بيوجع اوييييي
شاهي : ما تستحمل يا خول 😄
...........
رضا عمل التحاليل وراح لمحمود
محمود : بص يا رضا ... انت عندك هرمونات الانوثه أعلى من هرمونات الذكوره ... وده نتيجة دوا انت بتاخده
رضا : انوثة ايه ودوا ايه ... انا مباخدش اي ادويه خالص
محمود : التحاليل هي اللى بتقول كده مش أنا ... بس دي علاجها بسيط ... في الحالات اللى زي دي أسهل حاجه بنعمل عملية تحويل جنسي لكن ...
رضا : لأ ... يعني ايه ... هتحول ست ... لأ طبعا
محمود : اهدا بس انا علشان خاطر بسنت هعالجك بس هناخد وقت وهكتبلك على حاجات هتعملها وطبعا دوا محفز للذكوره واكلات هتاكلها واكلات تمنعها وبعد فتره هترجعلك رجولتك
رضا : بجد يا دكتور ... انا مش عارف اقولك ايه بس ارجوك استر علي ومتجبش سيره لحد
محمود : متخافش خالص مش هقول لحد نهائي ... عاوزك كمان تلعب رياضه خفيفه مش عنيفه وتنام كتير ٨ ساعات كويس
رضا : طب هخف بعد اد ايه كده
محمود : يمكن بعد ٦ شهور عالأقل
رضا : وانا هفضل كده ٦ شهور بحالهم
محمود : ممكن اكتر كمان ... اهم حاجه متشغلش بالك بالموضوع ده وتحاول تفهم مراتك علشان متطلبش الطلاق منك
رضا : لأ ... اطلق مين ... انا هجيبهالك تفهمها بنفسك ... اهم حاجه اخف ... ( بس ايه موضوع الدوا ده ... انا لازم اعرف في ايه ... معنى كده انى من قبل الجواز ... يا نهار ابوك اسود يا نضال ... انت 🙄 ... ده لو بجد اللى في بالي هفشخك ... بس افشخك ازاي منك لله 😔 )
........
في المستشفى
أماني : يعني ايه يا دكتوره ... أنا مش هخلف
ساره : أنا مقولتش كده ... أنا قولت ان عندك مشكله انتى مولوده بيها في الرحم وهي دي اللى مانعه الخلفه ... هنحاول ونعمل اللى علينا ونمشي عالدوا مظبوط وهتخفي باذن **** وبعدها تقدري تخلفي عادي
أماني : طب وجوزي
ساره : هتجيبيه معاكي المره الجايه وانا هديله شوية نصايح يمشي عليها
الباب خبط
ساره : انا كتبتلك على مقويات وفيتامينات ومكملات غذائيه علشان الدوا ده بيتعب شويه
أماني : شكرا يا دكتوره... وبتروح تفتح الباب 🙄😵😵 😃 حازم بكر
حازم : يا بنت اللذين ... اماني ... عامله ايه
ساره : ازيك يا حازم ... انتوا تعرفوا بعض ولا ايه
أمانى : حازم كان زميلي في ثانوي واحنا كنا اصحاب انا وهو واسراء
حازم : اه بس انتى روحتي اتجوزتي ومسمعناش عنك حاجه
اماني : هات رقمك هكلمك
حازم : رقمي زي ما هو
اماني : خلاص هكلمك ... اسيبك انا بئا
ساره : تعالى يا خلبوص انت
حازم : برئ يا بيه 😄
ساره : خير ايه اللى جابك
حازم : اسراء يا ستي ... عاوزك تتابعيها
ساره : ماااشي ... هي عامله ايه والكتاكيت الصغيرين عاملين ايه
حازم : كويسه الحمد لله بس ساندي وملك مطلعين عينيها
ساره : وملك اخبارها ايه مع ساره
حازم : انا بئالي كتير مروحتش عندهم من ساعة ما اسراء ولدت ... كنت عاوزك تركبيلها وسيله علشان انتى عارفه الايام دي متضمنش
ساره : ليه انا حتى حاجاتي بشتريها من محلاتك
حازم : دي حاجه تشرفني طبعا ... بس زي مانتي شايفه البلد كل يوم مظاهرات وبصراحه الحزب بتاعكم مزودها اوي
ساره : 😄 معلش بئا ... المهم انا اقدر افوت عليها بكره بعد المستشفى والكشف على حسابي كمان
حازم : بس بكره احنا عند ماما
ساره : خلاص يا سيدي اكشف عليها هي وملك وبالمره خالتى مرات خالك
حازم : ليه مالها ندى
ساره : خالك عاوز يخلف يا سيدي هروح اشوفها
حازم : كويس طمنتيني
ساره : وانت مالك بخالتي ياض انت
حازم : ندى ... دي قمر وكمان بعزها أوي ... مكانتش تخلفني انا بدل امي
ساره : 🤣🤣🤣🤣 عمتي لو سمعتك هتفلأك
حازم : امشي انا بئا وعلى ميعادنا هنستناكي
ساره : ماشي يا حازم مع السلامه
........
بيت شاهي
شاهي : انا تعبانه مووووت ... انا طالعه انام
شادي : لوحدك
شاهي : لا يا حبيبي ... انت من النهارده تيجي تنام في حضني
شادي : لا احنا ننام في اوضة بابا وماما ... مش انتى خلاص مراتي
شاهي عضت على شفتها : اه يا حبيبي وانت كمان جوزي
شادي : خلاص البسيلي حاجه من عند ماما وانا هجهز نفسي واجيلك
شاهي : بس انا تعبت
شادي : عاوزك في حضني مراتي مش اختي
شاهي : طب انا هستناك عقبال ما تجهز
بعد شويه شادي دخل لاخته وكانت متزوأه ولابسه قميص نوم شيفون اخضر ومفيش تحته حاجه خالص
شادي : اوووو شكلك حلو اوي
شاهي : اوعى يا شادي حد يعرف باللي بيحصل بيننا
شادي : وانتى كمان مش عاوز حد يعرف
شاهي : بس انا زعلانه منك ... بئا انا بنت بحافظ على نفسي وانت الواد اللى مفروض راجل بتتناك
شادي : غصب عني يا حبيبتي وكمان مدام ساندي قالت هتعالجني
شاهي : بجد يا حبيبي ... انا كمان هساعدك لغاية ما تخف من الهباب ده
شادي : بس طلعت وليه سعرانه ... شوفتي ناكت جوزها ازاي
شاهي : بس انا مبسوطه انك نيكته علشان ميفتحش بؤه معانا ويعمل علينا راجل واقولك على حاجه كمان ... كل اللى حصل اتصور على موبايلي صوت وصوره وانا اتأكدت
شادي : ازاي 😵😃
شاهي : لما هي قالت نروح وراها المكان اللى اتصورنا فيه انا فتحت الكاميره عالموبايل وصورت فيديو ولما خلعنا حطيت بنطلونى عالكورسي وداريت موبايلي وكل اللى حصل اتصور صوت وصوره
شادي : طب ممكن اشوف
شاهي ادتله الموبايل
شادي بيتفرج لغاية ما ساندي خلعت ملط : اوفففف جسمها نار بنت الكلب ... انا هخليها تعالجني وهنيكها ... يخرب بيت بزازك
شاهي : شادييي ... عيب الالفاظ دي
شادي زوبره وقف وشاهي مسكته ونزلت عليه تمصه وشادي اتمتع وهو شايفها ورا عمر بتدخل الصناعي في طيظه فجاب لبنه في بؤ شاهي
شاهي بتبصله بلبونه وبتوريه لبنه على لسانها وبتبلعه
شادي هايج اوي وهجم على شفايف شاهي وهي بتخلعه التيشيرت بتاعه ونزلتله الشورت وخلعت ملط وطلعت فوق منه وبتحرك كسها على زوبره اللى وقف تاني وأعدت على حجره ومسكت زوبره ظبطته على كسها ونزلت وهي بتصرخ من المتعه
شادي حضنها اوي وهو بيحرك زوبره في كسها وهي بترفع كسها وتنزله وبتنزل شهوتها وبيبوسوا بعض باستمتاع وكل ما تنزل شهوتها شادي يضرب اكتر لغاية ما نزل لبنه في كسها
شاهي : حبيبي ممكن طلب
شادي : امرك يا حبيبتي
شاهي : ممكن نعمل كده على طول واجيبلي نونو صغنن منك
شادي : بس صاحباتك ولا زمايلك في الجامعه هيقولوا ايه
شاهي مبسوطه : علشان انت خايف علي هخليك تنيك صاحباتي ويخلفولك زيي كمان والجامعه اصحابي كلهم يا متناكين يا خولات هخليك تنيكهم كلهم
شادي : حيلك حيلك ... انا مش هقدر على كل دول
شاهي : متخافش انا هخليك راجل وراجل اوي كمان
شادي شدها في حضنه وزوبره دخل بين فلقات طيظها
شاهي : عاوز تاني
شادي : عاوز انام وانا حاضنك كده
شاهي مستمتعه بحضنه ( اما الجواز ده طلع حلو بشكل )
.........
بيت فتحي
منى : يبني مش هينفع امك تسمعنا
ياسر : طب والحل
مروه : ما قالتلك امك تسمعنا انت مبتفهمش
منى : كمان انتوا من امتى بتعملوا كده
ياسر : من اليوم الاسود اللى كنت عند رجب فيه
منى : يعني كنت بتاخد اختك عند صاحبك تنيكها ... اكيد شافكم وقتلتوه يا اوساخ
مروه : لأ انتى فهمتي ايه ... ياسر عمل كده صدفه ... لما سمعت صوته عالباب استخبيت وحكتلها كل اللى حصل
منى :طب لازم حل لامكم
ياسر : مفيش حل غير اني انيكها وبكده هتسكت لما تشوفنا
مروه : طب اطلع نيكها
ياسر : انتى هبله .. طب اطلع نيكها .. لا طبعا دي عاوزه تكتيك كده علشان متعمليش فضيحه
منى : انا هطلع اعمل عصير وهديها كبايه وهحطلها فيها حاجه كانت مع رضا بيحطهالي علشان ينيكني واخدتها منه قبل ما يسيبني
ياسر : طب يله بسرعه
بعد شويه
مروه : انت متأكد من موضوع امك ده
ياسر : مفيش حل غير كده .... بس البت منى خدت الحاجه دي ليه ... بعدين اعرف ... المهم انا كمان هاخد حاجه تفوأني وتجرأني كده
مروه : بلاش يا حبيبي انا بسمع ان الجسم بيتعود عالحاجات دي وبيبوظ
منى : العصير جاهز وامك شربت لا ... دي زاحت كبايتها بنت الطفسه 😄
ياسر : وهستنى لامتى
منى : شويه كده وهتجيلك برجلها بس روح اوضتك دلوقتي وبعد ما تخلص استحمى وتعالى
مروه : ياسر ... هتوحشني يا حبيبي
منى : بس يا محن مش وقته ... خلينا نخلص
ياسر باسهم وراح اوضته
مروه : عملتي ايه
منى : انتى صدقتي ... انا حطتله منوم ... انتى عاوزاه يودينا في داهيه
مروه : 🙄🙄🙄🙄🙄 احا يعني مش هتناك
منى : بكره لما امك تنزل هخليه ينيكك يا بنت الأحبه





صورة مليكه

JhBuzyF.jpg

JhBuxv1.jpg
صورة بدريه

JhBAOiv.jpg
صورة شاهي

JhBAtg2.png JhBAZ0l.png

الجزء التاسع
في بيت خالد
خالد : هو انتي يا كس امك مش هتتعدلي ابدا 💥
ولاء : اااااه والنبي يا خالد كفايه 💥 اااااا
خالد : منظمة ايه وحزب ايه اللى يخلوكي متعمليش اكل لجوزك 💥
ولاء : اييي والنبي والنبي 😭
خالد : اتاريه ... هو علاء طلقك من شوية يا شرموطه ... اومي هي ربع ساعه يكون الاكل جاهز وعلى كيفي والتأخير هيخليكي في الشارع
ولاء : 😭😭😭😭😭
خالد : بطلي زفت عياط واومي شوفي بيتك وجوزك يحرق ميتين أهلك
ولاء قامت وهي بتعيط وراحت عملت أكل : الاكل جاهز 🥺
خالد بياكل وراح رازع الطبق في الارض كسره
ولاء خايفه منه
خالد : الاكل زفت وعيشتك زفت والعيشه معاكي زفت الزفت
جرس الباب رن وخالد راح فتح
حسن : مالك يبني انا سامع زعيئك من اخر الشارع
خالد : الهانم اختك اصحى الصبح ملئاهاش اتصل عليها متردش واخر النهار ارجع البيت معملتش اكل الهانم اصلها في مؤتمر اصل انا في واجب عزا اصل انا في فرح اصل الحزب عامل اجتماع وانا ايه مليش لازمه ... قسما ب**** العلي العظيم لو رجلك خطت بره الباب ده لاقطعهالك واطلقك ولا اقولك هقطعهالك واعملك عليها شوربه واكلهالك
حسن : اهدا بس وكل حاجه هتتحل ... روحي يا زفته اعمليله اكل
ولاء : 😭 مانا 🥺 عملتله ودلأه 😭😭😭😭
خالد : مانتي لو مركزه بكس امك كنتي حطيتي بدل السكر ملح
حسن : اسمعي كلام جوزك يا ولاء وانت اهدا خالص مش مستاهله ... اقولك تعالى انا عازمك عالغدا بره
خالد : وهي لازمتها ايه ... يمين طلاق تلاته لو متعدلتيش يا ولاء لافشخك انتي واللي يتشددلك ... انا واحد دابح ابويا وامي يعني سهل ادبحك انتى كمان يا بنت المتناكه ...
ولاء : والنبي يا حسن طلقني منه
حسن : مفيش طلاق واي مشكله هتجيلي تاني منك هدبحك بنفسي ... هو انا مواريش غيرك
ولاء : حتى انت يا حسن 🥺😭😭😭😭😭
حسن : يووووووه ... انتى نكد صافي
خالد : روحي يا جزمه انتى بهدومك دي نطفي الشقه ... ايه التراب ده شايفه شايفه مسك فاظه بيمسحها في هدومها
حسن : خلاص يا خالد هي مش هتطلع من الباب وهتعمل كل اللى يريحك بس اهدا انا جايلك أصلا اسلم عليك قبل ما اسافر ... انا رايح تركيا هتجوز هناك
ولاء : هتتجوز هناك يعني ايه 💥 ااااه
خالد : اظن عاوزه تقوليلي نسافر معاه ... انسي انا هسافر معاه احضر فرحه واجي احكيهولك
ولاء ،: هو انا كنت عملت ايه في حياتي علشان يتعمل في كده 😭😭😭😭😭
حسن : لا انت ولا هي ... انا يا دوب الحأ اجهز شنطتي
ولاء : حسن .... هتمشي خلاص وتسيبني لوحدي تاني
حسن : مانتى معاكي جوزك اهو ... اسمعي كلامه وهو هيكون خاتم في صباعك
خالد : خشي يا زفته اعمليلي طفح
حسن : اسمعي كلامه ... هتوحشيني
ولاء باست حسن جامد
خالد : يا بنت المتناكه ... دانتى مبتعمليهاش معايا
حسن : خلاص يا خالد ... هي هتسمع كلامك وهتعمل كل اللى نفسك فيه بس انت بالراحه عليها
خالد : هتوحشني يا حسن 🫂.... الف مبروك يبن عمتي
حسن : **** يبارك فيك يبن خالي ... ولاء امانه في رقبتك
خالد : متخافش عليها ... بس هي تفضااي ومتطلع من باب البيت
......
في العريش
احمد ورياض سافروا علشان يتطمنوا عالبنات ومعاهم سماح كناري
احمد : دي بئا يا بابا مليكه اللى كلمتك عليها
رياض : يا ما شاء **** ... تبارك الخالق فيما خلق ... خلاص انا موافق بس الاول في شرط لازم تنفذه
مليكه : انا لي الشرف يا مولانا
احمد : مليكه بنت مطيعه وزكيه وجوازي منها انا متأكد هيكون فارق في حياتي
مليكه سمعت الجواز واستغربت : تتجوزني 🙄🤔
رياض : مش لما اوافق الاول يا ولد
مليكه : بس انا والشيخ احمد متجوزين بالفعا يا مولانا
رياض : وهو ده جواز برضوا ... جوازكم لازم يكون العالم كله ولا ايه يا احمد يا ابني
مليكه فرحت اوي : بجد يا مولانا 😃 .... انا مبسوطه اوي وشرف كبير لي اني اكون مرات ابنك
رياض : بس لما تنفذي الشرط .... تعالي معايا
مليكه بتبص لاحمد
احمد : روحي معاه هو هيطلب منك ايه يعني
مليكه راحت مع رياض وهي متطمنه ودخلوا اوضه لوحدهم كل اللى فيها سرير وأعدوا عليه
مليكه : خير يا مولانا
رياض فاجئها ببوسه ونام بيها عالسرير وهي بتحاول تخلص منه بس جسمه ضخم وبترفص برجليها لكن رياض لم رجليها بايده وبيبوس جامد وهي بتحاول تخلص منه لغاية ما لئت ايده على كسها وكان احمد ورا رياض بيرفعله جلبيته وطلع زوبره وكل ده مشافتش احمد اللى مسك زوبر رياض بيدعكهوله وحطه على باب كس مليكه ودخله
مليكه برئت وسكتت وبطلت تقاوم ومصدومه ورياض بينيك فيها
احمد خرج بره تاني وبعد شويه خرج رياض مبسوط وبعده خرجت مليكه وهي بتعيط ووشها في الارض
رياض : كده اقدر اقولك مبروك يا ابني
احمد راح خده بالحضن واخد مليكه تحت باطه : انتى بتعيطي ... ايه اللى حصل
رياض : اكيد من الفرحه
مليكه بتبصله بغل
احمدبهمس : كده انا نفذت وعدي فاضل تنفذ وعدك لي
رياض بهمس : لما نرجع .... يله خد عروستك ياحمد وادخلوا جوه
احمد خد مليكه الاوضه وأعدوا عالسرير وهي اترمت في حضنه بتعيط
احمد : مالك بس .... للدرجاتي مبسوطه
مليكه : ابوك ناكني ياحمد 😭😭😭😭😭😭😭
احمد : عادي يا حبيبتي ... ده عادي في عيلتنا
مليكه اتصدمت : يعني انت معندكش مانع
احمد : اطلاقا
مليكه : يعني لو ياسر عمل كده هتسكت
احمد : فكك بئا ... لسه العمر قدامنا
مليكه : ابعد عني .... طلقني وانا مش مسافره
احمد طلع مسدسه وعمره : خلاص اسفرك انا
مليكه : احمد انت اتجننت 😨 ... احمد انا مليكه 😨
احمد : انتى مراتي واللى اطلبه منك ايا كان تنفذيه مفهوم 😠
مليكه : حاضر 😨😨
احمد حضنها : متخافيش انا احمد ... بس انا بحب كده ... بكره تعرفي اكتر من كده ... عاوزك تهدي خالص ونفسي في مره بحب ما بيننا
مليكه : حاضر بس شيل المسدس ده 😨
احمد : بس ده مش مسدس ... ده ولاعه 🤣🤣🤣🤣🤣
مليكه : اه يا عرص ... انا مش هسافر ياحمد انا هرجع لبيت ابويا وهفضل هنا معاك
احمد : ماشي كلامك بس هتعيشي زي مانا عاوز
مليكه ( دانا هطلع ميتين اهلك بس ارجع مصر تاني ) موافقه يا حبيبي
..........
رياض : ٨ مليار دولار مبلغ كبير طبعا بس انتى عارفه كويس ان ده مستحيل يحصل ... الجيش اول ما شاف الناس بتبيع نزل قرار بمنع البيع والتمليك في سينا او اي حدود تانيه
سماح : طب ما تغيروا وزير الدفاع نفسه ... او حتى تغيروا الجيش برجالتكم
رياض : 🤣🤣🤣🤣 ... بالسهولة دي ... لا طبعا مستحيل ... اذا كان الشعب هايج علينا بسبب كلمة عفويه من الرئيس لما قال احنا وهما .... احنا بكلامك ده مش هيطلع علينا صبح .... كل بيت في مصر ليه راجل في الجيش ... يعني ده طلب مستحيل
سماح : معقوله رياض العجلان هو اللى بيقول كده .... انت لو اعلنت الجهاد في مصر زي سوريا هتضربوا الجيش ومصر كلها هتفضل تحت حكمكم ٥٠٠ سنه
رياض : ايوه عارف بس لو ده حصل هيتم تجميع كل رجالتنا في شهرين عالاقل
سماح : خلاص نأجل التسليم ليوم عيد ميلادي ٧يوليو
رياض : بس احنا كده هندخل الجحيم مع الجيش .... لاالجيش المصري ولا الشعب هيسيبونا نعيش لحظه انتى عارفه ان سينا غاليه اوي عند المصريين
سماح : افهم من كده انك رافض
رياض : لا مش حكاية رافض بس قولي لحبايبنا ان اردت ان تطاع فأمر بما يستطاع
سماح : طب هديلك مهله يومين ترد علي فيهم لو وافقت ليك لوحدك مليار دولار هيتحطوا في حسابك .... كمان انا عاوزه اشوف البنات اللى قالبين الفيس عليهم في مصر
رياض : لا دي سهله ... البنات دي بنغويهم باسم الحب وفي اللى بنخطفهم فعلا بس يكونوا حاجه قيمه عندهم وكمان دول في الاول وفي الاخر كفار ملهمش ديه .... في ٣ منهم مع اللى هيسافروا الفجر
سماح : برافوا عليكم .... بالحق في واحد يهمك عرض علي الجواز وانا موافقه
رياض : يعني هتوافقي عليه وانا اللى ببوس الايادي لأ
سماح : ما هو مش غريب برضوا .... صلاح جوز بنتك .... بصراحه عاجباني طريقة تفكيره
رياض اتفزع : ايه .... صلاح صبحي
سماح : طموحه عاجبني ... اتجوز اخت صاحبه اللى كان شريكه واتجوز اخت علاء زكي صاحبة مستشفى خيري وشريكه معاه وعضوه في الحزب واتجوز بنتك واتقرب منك وعاوز طبعا يتجوزني علشان طمعان في نفوذ اعلى
رياض : ولما انتى موافقه بتقوليلي ليه
سماح : علشان انت الراجل بتاعي ومش عاوزاك تتصدم او تإذيه .... هو من دلوقتي المساعد بتاعي وبلغ فضيلته بالكلام ده
رياض : وحسن
سماح : حسن خلاص انا وديته لمولانا في افغانستان وهناك هنحارب بيه في جبهة اكبر ... وكمان مش صلاح ده اللى بيصنعلنا السلاح .... كفايه انه صنعلنا حاجه نضرب بيها الطيارات وكمان صنعلنا طيارات لعبه بالريموت هنستخدمها لاغراض تهمنا
رياض : طب موضوع سينا هتستنوني فيه يومين تلاته
سماح : معاك لاخر الاسبوع وترد علي في فرحي انا وصلاح
رياض : امرك يا سماح هانم
...........
رباب : دي كل الفيديوهات اللى اتصورت قبل ما يسافروا ... ده احمد بينيك رياض ... وده انا بنيك احمد ... وده يسرا بتنيك رياض وده بئا فيه تسجيل من موبايل رياض لايف لرياض في سينا مع واحده اسمها سماح بيتفقوا فيه على بيع سينا
علاء : نعععععم ... بيع ايه .... هاتي اللاب اللى هناك ده
رباب بتجيبله اللاب وسمع التسجيل كله
علاء : يا ولاد الكلب .... معرفوش ياخدوها بالدم جايين يشتروها ... ده على جثتي
رباب : رايح فين بس
علاء : ساعتين وراجعلك متتحركيش من هنا
رباب : استنى متقفلش
علاء بالريموت قفل عليها الاوضه وطلع عالمخابرات
زيدان : الكلام ده خطير جدا .... أدهم اتواصل مع مصطفى يجيبلنا اللى اسمها سماح دي فورا
علاء : انا من رأيي نستنى ليوم الخميس كده كده هتتجوز صلاح ونطلعه شهر عسل بس بدل ما الطياره تنزل بره تنزل في مطار حربي وبكده محدش ياخد باله من اختفاءها
أدهم : انا مع علاء في اقتراحه والطياره هنجهزها وبدل ما تنزل روما ولا باريس تنزل بالليل مطار شرق وكده كده هيكونوا مشغولين في فرحتهم واحنا ناكل التورته
زيدان : عندك حق ... بس اتواصل مع مصطفى يشوفلنا موضوع البنات ده ايه ويعرف مكانهم وخلي شهاب يأمن بيت علاء كويس هو كل عيلته وبيت صلاح طبعا .... زود الحراسات وعاوز رجالة مهمات خاصه يكونوا على طول هناك
علاء : طب يسرا ورباب اكمل معاهم ولا اديهم سكه
زيدان : لا طبعا تكمل ... الستات دول خطر جدا وماضيهم يشهد ولو حسوا بأي غدر هيتكلموا ويجيبوا سيرتك
علاء : طب كده عاوزين مني حاجه تاني ... اصل انا حابس رباب
زيدان : لا اتفضل انت يا علاء بيه ... وانت يا ادهم رتب مع اللوا زكريا هو اللى يحقق مع إلين حايين بنفسه
...
علاء : معلش اتأخرت عليكي
رباب : ولا يهمك يا حبيبي ... بس يا رب يكون تعبنا جه بفايده
علاء : انتي يهمك الفايده ولا يهمك انى رجعتلك
رباب : طبعا يهمني انك رجعتلي ... بس كنت خايفه اوي عليك ... ما تخليك جدع واتجوزني
علاء : 🤣🤣🤣🤣 عمرك شوفتي حد يدخل بيته عقربه
رباب : اخص عليك ... بئا انا عقربه ... انا زعلانه منك انا ماشيه
علاء قفل الباب
رباب لفتله : طب انت عاوز ايه
علاء بيخلع هدومه
رباب : هو ده كل همك ... عاوز تنيكني وخلاص
علاء : لا انا عاوز اكافئك مكافئه محدش اتكافئها لا قبلك ولا حد هيتكافئها بعدك
رباب : طب ما في الأخر نيك
علاء : بس نيك بروئان
رباب بتقرب منه زي عارضات الازياء وبتبصله باغراء وبتحط صباعها على سنانها
علاء : هتيجي تاخدي المكافأه خلاص
رباب بتخلع حزام فستانها الاسود وبترميه عالارض وبتنزل الفستان علشان تقف امامه بالبانتى الفتله اللى يا دوب مغطي كسها وحلمات بزازها بيبصوله باستعطاف
علاء راحلها وهو بيبصلها في عيونها وبيعمل ببؤه زي زائير الأسد
رباب بتعمل بايديها زي خربشة القطه وبيتقابلوا في نص الاوضه وشفايفهم بيفترسوا بعض
علاء بيحضنها اوي وبياكل شفايفها ودخل لسانه يبارز لسانها
رباب بتحس بالهزيمه تحت سيطرته عليها وبتحضن راسه بشفايفها وهي بترفع رجل على دراعه وبتبص في عينيه وبتنزل بكفها بتلمس باطراف صوابعها رقبته وصدره لتستقر فوق قلبه
راس زوبر علاء المنتصب بتداعب زنبور كسها المهزوم ودموعه بتصرخ مشتاقه لدخول الثعبان جحره
علاء بيتحرك بكل رغبته ليدفن راس زوبره في كسها العطشان
كس رباب بيعصر زوبر علاء وبيسحبه لمغارته زي ما مكنة العصير بتسحب عود القصب
أنين علاء بيتكلم عن متعه بتفرح قلب رباب اللى اتمنته من زمان فهي من شبابها بتتمنى راجل قوي مسيطر ذكر عنده القدره والقوه المفرطه راغب فيها وعلاء هو أول واحد ميبصش لجسم يسرا المغري ولا مفاتنها ...
رباب بتمص كل حته في جسمه وبتطلع رجولته من أعماقه علشان يرفعها بدراعه عن الأرض وينزلها كإنه بيركب العمود في الترس دخل زوبره لأخر كسها علشان تصرخ من أعماق روحها طالبه المزيد من المتعه فبتحضنه أكتر وهي بتشفط شفايفه وكإنها بتلتهم روحه علشان تنام على ضهرها عالحائط ويعتليها علاء بسمائه فيدخلوا جنة مفيش زيها وتتلوى رباب بكل جوانحها ويعصرها علاء بكل قوته علشان يخرج السائل الأبيض ليتقابل بالسائل السكري فيختلطوا ببعض وتنتهي معركة هزمت فيها رباب وتلهث قبل ما تتفاجئ باللى غير ملامحها
رباب : انت هنا من امتى
صلاح : من ساعة ما دخل علاء بس انتى مأخدتيش بالك
علاء : الفيديو تمام
صلاح : تمام يا صاحبي
رباب : فيديو ايه 😨
علاء : أصل صلاح صورنا لايف لمراتاتي
رباب : وليه ... مانا كده كده تحت أمرك
علاء : أصلهم بيتنمردوا علي فحبيت أبعتلهم رساله انى اقدر استغنى عنهم
رباب : بجد يا حبيبي اااححح
صلاح : بجد ايه يا كس امك ... ملكيش دعوه بجوز اختي وانسي انه يتجوزك يا حلوه
رباب : يعني انت جوز اخته وهو جوز اختك ... طب ما تتجوزونا انا واختي ايه رأيكم
علاء : 🤣🤣🤣🤣🤣 يا ريت كان ينفع ... معندناش أوامر بكده 😄
رباب : مش فاهمه
علاء : تحبي تكملي مع صلاح ولا تروحي
رباب : لأ انا بتاعتك انت بس
علاء : براحتك ... تعالي أوصلك واروح
صلاح : متنساش في اللى مستنيينك في البيت
علاء : وانت كمان روح لحسن ساره تشلوحك 😄
...........
تاني يوم
نهله : جرى ايه منك ليها ... تعالي يا هيام هنا سيبك منهم
سحر : هو انا بكدب مش ده اللى شوفناه بين علاء ورباب الحلواني
صابرين : علاء بيعمل شغل وهو مفهمني كل حاجه واللى كان بيصورهم صلاح بنفسه
هيام : أنا مش شايفه سبب للقلبان اللى عملتيه يا سحر
نهله : هو انتى يعني مش عارفه علاء ... شكلك نسيتي كنتي بتشتغلي معاه ايه
سحر : منستش بس حبيته بجد ... دلوقتي لما بيغيب عني بحس روحي تايهة ... معرفش ليه لما بشوفه او بسمع صوته بس بفرح ... لما بيحضني بحس انى دخلت الجنه ولما بيخرجنى من حضنه بحس ان روحي فضلت معاه ... هو انا مش من حقي اغير عليه ... ملعون ابو دي شغلانه ذلاني معاه
صابرين بتاخدها في حضنها : يا سحوره كلنا كده ... فكرك يعني سهل اني اشوف اللى شوفته ولا اسمع اللى سمعته ... بس عارفه ان كل ده شغل ... وهو لو هيخوننا ما كان اتجوزها ... بس اللى مطمني انه متجوزهاش
هيام : وتيجي ايه رباب دي جنبك انتي ولا في حلاوة مين فينا ... علاء لا يمكن يفكر في واحده زي دي وخصوصا اننا كلنا عارفين ماضيها
نهله : كفايه يا نسوان ولادكم بيتفرجوا عليكم
صابرين : تعالي يا ياره يله يا ولاد ... اما اقوم احطلهم ياكلوا
نهله : حد يتصلي باختي يا بنات ... عاوزه اروحلها
هيام : هو انتى مش ملاحظه ان خروجك كتر اليومين دول ومرواحك عند اختك زاد اوي
سحر : ايوه وكمان جوز اختك مبرتاحلوش بحسه غريب كده
هيام : انا لما ييجي ابنك هقوله
نهله : خلاااص خلاص مش رايحه في حته ( داهيه تاخدكم ... هو انا مليش نفس زيكم )
.........
ميامي الولايات المتحده
وائل ورهف ورضوى في بيتهم الجديد
وائل بيجهز قاعده في جنينة الفيلا او بيته الجديد ورهف مع الولاد ورضوى بتساعده وعاملين ازعاج
انت يا مستر ... انا شويه وهتصل بالبوليس ييجي يمشيكم من هنا
رضوى : بتقول ايه الست دي
وائل : اما نشوف مالها ... هاي انا وائل من مصر ولسه جايين جديد هنا
هاي ايه وزفت ايه على دماغك ... هو انت جاي من مصر تزعجنا وتقلق منامنا هنا
وائل : طب واضح ان الزوء مش نافع معاكي بعد اذنك بس كده والا هبلغ انا البوليس واقول انك بتتعدي عليناو اعملي اللي انتي عاوزاه .
يعني كمان غلطان وبجح
وائل اتنرفز من طريقتها : ممكن اعرف مين انتى وعاوزه ايه بالظبط
انا جارتكم أميره صاحبة البيت اللى جنبكم وانا صحيت بسبب الخبط والرزع اللى عاملينه
وائل : أميره ... يعني مصريه زينا
أميره : أيوه مصريه
وائل : امال عاملالي فيها بنت جونسون بيه ... عالعموم انا اسف بس انا متضطر انى اكمل الديكور علشان اخلص
أميره : هو القرف اللى بتعمله ده بتسميه ديكور ... اوعالي كده ... هات الشاكوش ده
وائل : اتفضلي
اميره طلعت موبايلها وعملت اتصال : انا كلمت المكتب عندي هييجوا يخلصولك الديكور
وائل : لا شكرا ممعيش فلوس لمكاتب
اميره : ليه بس
رضوى : ما خلاص يختي الراجل قالك متشكرين ... ولا هي مصلحه وخلاص
أميره : بتقولي ايه انتي ... مصلحة ايه بس ... انا هعملهالكم على حسابي علشان اخلص من دوشتكم
وائل : يعني مصلحه برضوا 😄
رجالة أميره وصلوا وكلمتهم يخلصوا شغل عند وائل بعد ممانعه من وائل ورضوى لكن انتهت باستلام الشغل وتعديل الديكورات في البيت كله
.......
في المستشفى
شادي : يعني في أمل أخف ولا إيه
ساندي : هتخف ... بس هتاخد وقت ... انت الموضوع ده معاك من امتى
شادي : من وانا عندي ١٢ سنه تقريباش
ساندي : طب اسمع ... لمدة شهر ممنوع حد ييجي جنبك او حتى يدخل صباعه وانا هكتبلك على مرهم فعال في حالتك وهتاخد الدوا ده كمان لتنظيف المجرى الشرجي وده لتعزيز الرجوله عندك بس ياريت مش انت اللى تشتري الدوا ده لانك هتاخد كمية تريئه عليك
شادي : ايه ده كله ... والدوا ده كله يعمل كام مش انتى قولتي على حسابك
ساندي : هتدخلي ببلاش يا خول اما الدوا على حسابك ... اختك عامله ايه ... اكيد اتجوزتوا بعض
شادي : طبعا هي دي فيها كلام ... واتفقنا هنخلف كمان
ساندي : هما أهلك سايبنكم كده مفيش حد يسأل عليكم
شادي : الصراحه أهلنا من سنتين جه لبابا عقد عمل في الخليج وخد ماما وراحوا وبيبعتولنا كل شهر فلوس نعيش منها ... بس انا مش عاجبني كده .... ماما كانت بتدافع عننا وبابا كان على طول في شغله ... مكنتش بشوفه غير الجمعه اما باقي الأيام في شغله وماما كانت يا اما في النادي يا اما في حفلات مع صاحباتها واوقات كنت بروح معاها وكنت 😔
ساندي : كنت ايه كمل
شادي : شوفتها مره مع جوز صاحبتها 😭😭😭
ساندي : طب اهدا كده ... خد امسح دموعك واعدل نفسك واعتبرني اختك الكبيره ... انا عملت مع اختك كده علشان تبعد عن جوزي ... هي وصاحباتها ماشيين في سكه وحشه ... تعالى هات حضن
شادي راح اترمى في حضنها وهي بتطبطب عليه وباسته
شادي : انتي بجد طلعتي غير اللى عرفتها من كام يوم .... ممكن لو احتجت حضنك اجيلك
ساندي : ماشي يا شادي وادي كمان حضن .. حضنته تاني وشادي حضنها أوي
شادي وهو في حضنها : ماما كانت بتعمل معايا كده ... من كام سنه كنت انا وكيمو صاحبي في الاوضه بنعمل سوا وهي ظبطتنا ... في الاول زعئت وبعد كده خدتني في حضنها
ساندي : متخافش هرجعك راجل تاني بس تسمع الكلام وبلاش كيمو ده تاني
شادي ابتسم وحس انها خايفه عليه فخطف بوسه منها : انا بجد حبيتك
ساندي : بس يا واد ... يله طرأنا خليني اعرف اشوف شغلي
شادي : هو الدوا ده يعمله في حدود كام
ساندي : محتاج فلوس
شادي : أصلنا معانا فلوس على اد مصاريف الشهر
ساندي : طب خلاص هات الروشته هختملك عليها ختمي واكتبلك انها على حسابي
شادي : هو ده الكلام
ساندي : ماشي يا اونطجي
شادي : ماشي يا حبيبتي ... باسها ... باي
ساندي : شايفاك استحلتها ... امشي يلا
شادي ابتسم وهو خارج
.........
في بيت مياده
محمود : هتعملي ايه يا ميمي مع ابنك
مياده : هعمل ايه يعني ... اهو عالاقل مأنسني وحدتى وشاغل وقتي
محمود : خدي دول خليهم معاكي
مياده : كبرت يا محمود وبئيت تصرف على اختك كمان
محمود : هو ده ييجي ايه جنب اللى عملتيه معايا طول عمري
مياده بتحضنه وتبوسه : يا ريتني اقدر اتجوزك ... مكنتش حليتك
محمود : تخيلي بئا انتى وبسنت تخلفوا في نفس الوقت ولد وبنت
مياده : قصدك نجوزهم يعني لما يكبروا 😄 .... ده شغل افلام يا حوده ... كمان جيلهم غير جيلنا ... ويا عالم البلد رايحه بينا لفين .... ممكن اجي اعيش معاكم
محمود : يا خبر ده يوم المنى ... أومي جهزي حاجتك وتعالي والبيت يساع من الحبايب ١٠٠٠
مياده : طب بسنت مش هتتكلم
محمود : وتتكلم ليه ... دي اكيد هتفرح بيكي اوي وخصوصا انها مشافتش حاجه وحشه منك ...
موبايل مياده رن
مياده : ألو .... أيوه أنا ... إيه 😱
محمود : في ايه
مياده : بدر لاااااا😫
محمود : ماله بدر
مياده : ابني اتيتم يا محمود 😭😭😭😭😭 بدر مات ماات مااات 😭😭😭😭😭
محمود بيفتكر كل اللى حصل بينهم وبتنزل دموعه وخد مياده في حضنه
........
أميره : ها إيه رأيك
رهف : فعلا ادي العيش لخبازه ... شكرا يا مدام أميره
أميره : أنسه لو سمحتي
وائل : ليه هما الرجاله عميوا ولا ايه
أميره : معميوش ولا حاجه بس أنا اللى مش حاباكم ... أنا عايشه هنا من ١٠ سنين وياما اتقربوا مني بس انا مش بحبكم ...
رضوى : أمال بتحبي ايه الستات 😏
أميره : بس يا لمضه انتى
رضوى : اللمضه دي كانت متجوزه ومطلقه
أميره : ليه حق 😄
رهف : اختي اللى طلقته مش هو ... أصله اعتقلوه تجسس
أميره : وايه وقعك الواقعه السوده دي
وائل : كان صاحبي ... بصراحه زوءك يجنن وانا اللى كنت فاكر نفسي أل
أميره : أخيرا نطقت ... وانت طبعا هربان ليعتقلوك
رهف : واحنا مالنا ... وائل صفى شغله في مصر وباع محلاته وجينا نعيش هنا
أميره : وعلى كده كنت بتشتغل في ايه
وائل : كنت مهندس بس صناعات معدنيه ... شركة لقطع غيار السيارات ... الاصدقاء لو تسمعي عنها
أميره : اووو انا بجيب كل قطع غيار عربيتي من الماركه دي ... أصل عربيتي فورد
وائل : خلاص يا ستي لو فيها اي عطل اصلحهالك
أميره : لا انا بصلح عربيتي بنفسي بس لو انت شاطر في الميكانيكا هتكسب دهب ... إفتح مركز صيانه وانت تعيش ملك
وائل : هفكر ... ايه رأيك يا حبيبتي
رهف : أنا مع الأانسه أميره .. صح كده ... هي كلامها صح
وائل : بس اجيب مكان من فين
أميره : سيبلي أنا الطالعه دي وانا هخلصلك كل الاجراءات بس نتفق ... هخلصلك الاوراق وهتدفعلي فوق الرسوم ٥٠ ألف دولار
وائل : انتى شكلك داخله على طمع 😄
رهف : طب هنديكي اللى عاوزاه لو جبتلنا المكان وخلصتيلنا الاجراءات في خلال اسبوع
أميره : طب جهزيهم بكره ... انا عندي المكان جاهز في السنتر بتاعي والاجراءات هتخلص بكره
وائل : بتتكلمي جد
أميره : جهز انت بس الفلوس وانا هعملك كل حاجه
وائل : دانتى لؤطه
رضوى : طب انا الاسبوع الجاي هعمل المعادله ... هتجيبلي عربيه ولا هروح مواصلات
رهف : هنجيب عربيه طبعا ونروح ونيجي سوا
أميره : هو انتوا بتدرسوا ايه
رضوى : انا في طب اسنان واختى هندسه
أميره : واااو زميله يعني
رضوى : هي الدراسه هنا غاليه
أميره : على حسب ... متخافيش اي حد هنا بيشتغل وبيعمل فلوس بس يكون عنده اراده يبطل مرءعه
رهف : احنا مش هنشتغل ... احنا وائل هيصرف علينا من فلوسنا ... اختى معاها فلوس من طليقها وانا من جوزي
أميره : وانا من مصر الجديده 😄😄😄
وائل : طب كويس اننا بئينا أصحاب
هاااي ميرو
أميره : هاي جاكي ... استأذنكم جاكلين صاحبتي وصلت ... يله باي وميعادنا بكره يا باش مهندس
رضوى : البت دي مش مظبوطه
وائل : مشفناش منها حاجه وحشه
رضوى : مش يمكن عنيها عليك
رهف : مش قالت مش بتاعة رجاله ... عالعموم لو حصل منها حاجه احنا هنتعامل
وائل : عالعموم هي ساعدتنا من غير ما تزعجنا ... وكمان هنا كل واحد في حاله
.........
شادي روح وسمع صوت في اوضة شاهي وفتح الباب بيبص وكانوا صحبات اخته جودي وجومانه وجاسمين معاها بيقيسوا هدوم جديده وشادي زوبره وقف عالأخر
شاهي لمحته عند الباب وبتشاورله يقفل الباب ويخرج
جودي : حلو اوي عليكي يا جوجو
جومانه : بس حاساه هينزل من وسطي
جاسمين : امال الحزام عملوه ليه
جومانه لا يختى انا احب اوري التوته للرجاله 😄
😄😄😄😄😄😄شاهي :اطلعي من دول ... الرجاله برضوا ولا عمر
جودي : بصراحه عمر مفيش زيه
جاسمين : يا لهوي على جمال أمه ... انا نفسي اركب معاه طياره واكون جنبه وهو سايئها
جومانه : هو الصراحه بيسوء كويس 😄
جودي : انتى هتقوليلي 😄
شاهي : اسكتوا انا خدني معاه الفيلا وياي على سوائته
😄😄😄😄
جاسمين : وهي الفيلا عنده فيها طياره
😄😄😄😄😄😄
جودي : بكره تروحي ويطيرك معاه لابعد سما 😄
شادي بره سامعهم وجسمهم كلهم عاجبهم وراح غير هدومه ولبس شورت بس
شاهي : عن اذنكم ليكون شادي جه ... انا طالعه اشوفه ...
شاهي طلعت بالاندر والبرا بس
شادي : جسمهم نااار ... انا خلاص على اخري ... زنأ اخته في الحيطه ونزل الاندر ودخل زوبره
شاهي حطت ايدها على بؤها وهو بينيك ويبوس
سمعوا صوت وعدلوا نفسهم
جودي : ايه يا بنتى اللى اخرك كده ... ازيك يا شادي
شادي : ازيك انتي يا جودي ... انتي هنا لوحدك ولا معاكي حد
جودي : لا معايا حد ليه
شاهي : طب انا هدخل ... خلصوا كلام وتعالي
شادي : مش هأخرها عليكم
جودي : ها عاوز ايه انجز
شادي : كنت عاوز اقولك كلام كتير ... ايه رأيك نسهر سوا النهارده في الديسكو
جودي : موافقه بس على حسابك
شادي : اكيد على حسابي ... جودي استني ... اناااا
جودي : مالك ... انت تعبان
شادي قرب منها وبيبوسها
جودي بتبص حواليها وعلى اوضة شاهي واتطمنت واتشعبطت في رقبته بيبوسوا بعض وشادي بينزل بكفه بيمشيه على جسمها ومسك حمالات البادي نزلهولها وحط كفه على حلمة بزها اللى كانت واقفه اوي فنزل بيرضع منها
جودي : اااه بالراحه ابعد سنانك ااااه
شادي مسك ايدها وحطها على زوبره عالشو
رت

جودي دخلت ايدها وبتدعكله زوبره وكان شادي فكلها الشورت ونزله بالبانتي
جودي طلعت زوبره ونزلت بتمصله زوبره لغاية ما وقف جامد وشادي وقفها ولفها وحط زوبره في كسها من ورا
شاهي واقفه بتتفرج عليهم وجودي بتئن من المتعه ووشها مرايه عاكسه اللى حاسه بيه وجات عينيها في عين شاهي وابتسمتلها ااااه كسي يا شادي ااااا اااا ااا كماااان اااااه ااااه
جومانه وقفت ورا شاهي بتتفرج معاها وحست كسها أكلها فسحبت شاهي للأوضه وخلعوا علشان يريحوا بعض
جاسمين : مالكم في ايه وفين جودي ... طلعت تشوفها فين
جومانه وشاهي بيبوسوا بعض
جاسمين اتصدمت من اللى شافته وحطت ايدها على بؤها وحست انها عاوزه تتفرج
شادي بينيك جودي جامد وجودي بتصرخ جامد من المتعه لغاية ما نزلت تالت او رابع مره
شادي طلع زوبره وجودي نزلت بتمصله
جاسمين : ااااه
شادي جاب لبنه على وش جودي وهي لمت لبنه على صباعها وبتدخله بؤها وبتمصه وقامت لبست هدومها وشافت جاسمين منزله الهوت شورت وبتلعب في كسها وراحت تغسل وشها وتتشطف
شادي راح لجاسمين اللى كانت في عالم تاني ومسك ايدها وهي بكل استسلام بتبصله وحط ايده على كسها فجسمها اترعش ونزلت
شادي مسك شفايفها بيبوسها جامد في تجاوب من جاسمين ورفعلها التوب ونزل بيبوس بزازها ويلحس حلماتها
جاسمين مرجعه راسها لورا اوي ومتمتعه بلسان شادي على جسمها وحلماتها واقفه كإنها تمثال شمع بيعكس المتعه في صوره واهاتها وانفاسها بتعلى وشادي بيكمل وبينزل بلسانه على جسمها
جاسمين اعصابها سابت وحست انها هتقع فمسكت راس شادي اللى شالها وحطها عالكنبه ملط وفتح رجليها ونزل بيلحسلها كسها
جاسمين بمتعه : انت بتعمل ايه ... لسانك حلو اوي ... انت أسرتني
شادي : ولسه لما بتاعي يدخل جوه الكوكو
جاسمين : لأ انا لسه بنت ... خليك ورا
شادي سمع كده ونزل بلسانه على فتحت طيظها
جاسمين بتغير وبتضحك وحست فتحتها نملت
شادي دخل صباع دخل بسهوله والتاني والتالت بسهوله فرفع رجليها ودخل زوبره اللى اتشفط جوه طيظها
جاسمين : ااااه متعه انت حلو اوي يا شادي ... نيكني يا حبيبي ... انا حبيتك اوي ... ااااه
شادي مسك بزازها بيدعكهم وزوبره بينيك طيظها جامد
جودي رجعتلهم ملط وراحت بكسها فوق وش جاسمين اللى فهمت وبتلحس كسها وشادي بيرزع جامد وبيبوس جودي لغاية ما حس انه بيجيب وطلع زوبره وجاب على وشهم
جومانه : طب دوري انا كمان
شادي : المره الجايه
جومانه : لاااا مره جايه ايه انا هجيبلك من معايا حبايه هتخليك تنيك فينا للصبح
شاهي : وانتى بتشيلي برشام معاكي ليه
جودي : جاهزه لأي كرنفال 😄
😄😄😄😄😄😄😄


صورة أميره

JhY5bu1.jpg JhY5tyP.md.jpg
صورة جاسمين

JhY73ap.jpg

الجزء العاشر والأخير
بعد فرح حضره كل قادة الحزب والمرشد العام وكبار رجال الأعمال وعلاء وعائلته بالكامل وأصدقائه وبالطبع خالد وولاء اللى كانت طوال الفرح بتعيط كل ما تشوف علاء او حد من ولاده
علاء : متتأخرش علشان في شغل عاوزك فيه
صلاح : أكيد دانا وحشني الشغل معاك
سماح : يله يا صلاح هنتأخر
صلاح : ومستعجله ليه كل شئ بأوانه
ساره : متتأخرش كلنا مستنيينك
أمنيه : الا ما عملتها معايا يا واطي 🥺 .... علشان مصلحتك رايح شهر عسل
حنين : متخافيش كلها كام يوم وهيرجع ويضمها لينا
صلاح : انتوا بتهروا في ايه ... يله يا ساره زي ما فهمتك
ساره : اكيد يا حبيبي
أمنيه : فهمك ايه
ساره : هكون عريسك النهارده يا عروسه
صلاح : يله يا حبيبة قلبي
راحوا ركبوا الطياره وحنين حست بتعب شديد وبتصرخ في قلب المطار
حنين : الحئيني يا ساره ... اااااااااا ....
ساره : حاسه بايه
حنين : شكلي كده هولد
ساندي : مال حنين
ساره : شكلها بتولد
علاء شالها وهو بيبص في عيونها وهديت خالص لغاية ما وصلوا العربيه وبتصرخ جامد وطلعوا عالمستشفى وبعد ساعتين ولدت ولد وسمته أحمد
...
مطار شرق
نعتذر للساده الركاب عن وجود عطل فني لذا قررنا الهبوط بأقرب مطار وعلى الساده الركاب ربط التزام اماكنهم وربط الأحزمه
سماح : مالك خايف ولا ايه
صلاح : لأ طبعا .... المهم انتى خايفه
سماح : تؤ ... متعوده على كده
صلاح 🤨 : انتى فقر بئا وانا معرفش
سماح : اخص عليك مخاصماك
صلاح : 🤣🤣🤣🤣 انا اقدر على زعلك ... ننزل بس وهعملك احلى دخله يا وحش انت
الكل نزل وصلاح وسماح اخر ناس نازلين واتفاجئت سماح بصلاح بيمسك ايديها وبيسلمها لواحد غريب
ادهم : نورتي مصر يا إلين ... مش ده اسمك برضوا
سماح : 😨 انتوا مين
صلاح : المخابرات المصريه يا إلين حايين 🤨 .... أظن أنا كده تمام يا أدهم باشا
أدهم : خدوها وحذاري تهرب منكم ... شكرا يا صلاح باشا ... علاء بيقولك إنه منتظرك مع العائله ... أه مبروك يابو احمد
صلاح : بجد أنا بئيت أب ... حنين ولدت 😃😃😃.... ده احلى خبر سمعته في حياتي 😃
ادهم : رايح فين ... انت هتفضل معانا كام يوم ... مينفعش تروح دلوقتي
صلاح : وبعدين 🤨
..........
أحمد ومليكه رجعوا القاهرة ورجعت بيت ابوها
مليكه دخلت الشارع وكان في صوان عزا وشافت اخوها ياسر فاتسمرت مكانها
ياسر شافها وراحلها : 🥺 كان نفسه يشوفك قبل ما يموت
مليكه🥺 : لأ لأ لالالالا انت بتقول ايه باباااااااااا 😫😭😭😭😭😭😭😭
ياسر خدها تحت دراعه ووصلها لفوق مع الحريم ومليكه داخله تلطم وتعيط
منى : 😭 شوفتي اخرة عملتك السودا 😭😭😭 ... منك لله منك لله حسبي **** ونعم الوكيل فيكي 😭😭😭😭
مروه : خلاص يا منى
حسنيه : ايه جابك ... يله اطلعي بره ... انتى لا بنتي ولا اعرفك
منى : اهدي بس يا ماما
مليكه بتنزل تبوس رجل امها وهي بتعيط : ارجوكي يا ماما بلاش تزعلي مني 😭😭😭 انا بنتك مليكه يا ماما 😭😭😭
أماني : اهدوا يا جماعه الناس بتتفرج عليكم ... خدي يا منى اختك وخليها تدخل جوه وبعدين اتعاتبوا
حسنيه 😡: وانتي مالك انتي ... طلعوا البت دي بره دي مش بنتي
مروه : خلاص يا ماما هتطلع بس اهدي اماني عندها حق الناس بتتفرج علينا
ياسر : جرى ايه يا جماعه ... اهدي بس يا ماما ... بعد العزا انا هتصرف معاها
حسنيه : راجعه الكلبه بعد ما موتت ابوك 😭😭😭😭 ... يا حبيبي يا فاااتحييي
صويت الستات اشتغل
ياسر : بس 😡 ... مش عاوز اسمع صوت 😠
أماني : اهدا يا ياسر وانزل انت ... احنا ستات في بعض
..
بعد العزا ما اتفض
ياسر : ممكن تمشي وترجعي مكان ما كنتي
مليكه : وانا اللى كنت جايه اتحامى فيك 😭
منى : تتحامي في مين وانتى خليتي سيرتنا على كل لسان 😠
مليكه : عندكم حق 🥺 بس انا واقعه في مصيبه ومش عارفه اتصرف ازاي
ياسر : واحنا برضوا اللى حطيناكي فيها ولا انتى اللى اخدتى حاجتك وهربتي بعد ما ابوكي وقع مننا 😠 .. ها .. ها .. ما تنطقي
حسنيه : انتي هنا بتعملي ايه
مليكه : والنبي ياما انا مش حمل زعلك 🥺 ... الكلب اللى اتجوزته طلع معرص وسلمني لابوه 😭... الشيخ اللى الكل بيسمعله طلع ابن ستين كلب 😭
مروه : يا نهار اسود ... وانتى ايه كان جبرك عالجوازه المهببه دي
ياسر : خلاص ياما سيبيها ... انا هحاول اخلصها وبعد كده
حسنيه😨 : لأ يبني الناس دول احنا مش أدهم ... ملناش دعوه بيهم يبني
مليكه : ماما عندها حق يا ياسر انا هتصرف ... بس ارجوكم اقفوا جنبي وانا مش هعمل حاجه تزعلكم تاني 😭
منى خدتها في حضنها وبتطبطب عليها : خلاص يا بت اسكتي ... الكلب ده انا عارفه هنعمل فيه ايه ... مسكت شعرها .. ميبئاش ده على مره الا ما جبتلك حقك منه هو وابوه
.......
بعد ما روحوا علاء طلع اوضته وصابرين وهيام وسحر دخلوله
سحر : خلاص الامانه صلاح سلمها
صابرين : اما انت طلعت نمس كبير .. كل ده يطلع منك
علاء : علشان تعرفوا بس انتوا بتتنططوا على مين
هيام : بس انت اللى غلطان كان لازم تفهمنا
سحر : انا فاهمه من الاول
صابرين : نعم يا روح امك ... انتى كنتى مأومانا كلنا عليه
علاء : 🤣🤣🤣🤣🤣
هيام : انت بتضحك
علاء : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
صابرين : بتضحك على ايه
علاء : 😄 أصل سحر معايا في العمليه دي من الأول
هيام وصابرين بصولها : ازاي 😵
سحر : أنا احكيلكم ... بعد ما صلاح اتجوز ساره وانا اتجوزت علاء جاتلي الأوامر انى اجند ساره لاقناع صلاح انه ينضم للحزب وكده كده كانت النتيجه واضحه انهم هيكسبوا الانتخابات وبالفعل تم تجنيد ساره وانضمت للحزب وكانت بتجيبلي كل تسجيلات اجتماعات الحزب النساءيه وانا كمان اللى اقنعتها تقرب من أمنيه وبعد جواز ساره وأمنيه كان لازم ندخل جوه عيلتها وده ساره نجحت فيه واللى حصل بين علاء ورباب وصلاح ويسرا كان بأوامر عليا وبالفعل تم تجنيدهم وجابولنا كل اللى بيحصل في بيت العجلان ونجحنا نخلي يسرا تنزل ابلكيشن مخفي على موبايل جوزها ينقلنا كل اجتماعاتهم وتحركاتهم وكل اللى بيدور بين الكبار واللى شوفتوه اكدلنا نجاح المهمه ودلوقتي بيتحقق مع سماح الكناري الجاسوسه الاسرائيليه
هيام : 😵😵😵😵 يا ولاد الايه .... على كده هنخلص من الهم اللى احنا فيه ده امتى
علاء : بكره هتسمعوا بودانكم في التليفزيون .... المهم هتحلولي بؤي ولا اجيب المأذون
صابرين : لأ .... احنا هنملالك البيت عيال .... هيام ... سحر .... هجوووووووم
علاء : طب بالراحه بس انا ... اااه بالراحه ... بالراحه طب ...😄😄😄😄😄😄😄
.......
قصر العجلان
احمد : ايه اللى هببه الريس ده هو احنا ناقصين
رياض : انا مش عارف هو بيتصرف من دماغه ليه
احمد : هما الرجاله هيوصلوا امتى
رياض : هما خلاص على وصول ... مجرد ما يوصلوا هنعمل مؤتمر يتكلم فيه الريس ونحاول ندعمه
احمد : هو مكانش في غير الاهطل ده ... ليه مختاروش واحد تاني
يسرا : ابوك والشاطر اتخانئوا فحطوه مكانهم
رباب : هو صلاح جوز امنيه هيرجع امتى ... ولا العروسه كلت دماغه
أمنيه : ما خلاص بئا الروس اتساوت ... صلاح وبابا بئوا في نفس الكفه
يسرا : اما جوزك ده طلع حويط اتدحلب اتدحلب لغاية ما قرص قرصته وبئا مساعد مولانا
أمنيه : انا هرجع البيت ... مينفعش اقعد اكتر من كده هنا
يسرا : انا كمان هاجي معاكي ... عاوزه اغير جو
رباب : وجوزك
رياض : سيبيها براحتها يا رباب ... ما الاوراق اتبدلت لازم نقدم الولاء والطاعه لسي صلاح
احمد : انا هروح اجيب مراتي
يسرا : على جثتي البت دي تدخل بيتي
رياض : خلاص يا يسرا ... هي مراته ولازم نحسسها بالامان معانا
رباب : وانت وافقت ازاي على حاجه زي دي
رياض : كلنا هنا لخدمة الجماعه وهي عضو معانا ... ليه لأ وخصوصا انا كويسه وحلوه كمان
يسرا : قول كده ... حلوه 🤨
احمد : يا ماما هي مراتي انا
يسرا : عليا انا الكلام ده يا خول ... ابوك نام معاها صح 😠
أمنيه : ماما انتى بتقولي ايه 😵
احمد : مليكه مراتي انا ... واي حد هيزعلها كإنه بيزعلني أنا
رباب : لا راجل ياض 😏 .. انتوا فاكرين احنا كنا ايه ولا نسيتوا ... لا اصحوا كده انت وابوك ... اختى اتجوزت ابوك بس علشان نخرج من المصيبه اللى كنا فيها ...
رياض : ملهوش داعي الكلام ده يا رباب هانم
يسرا : لأ ... ليه وليه وليه كمان .... انت نمت مع مرات ابنك اوعاك تنكر
رياض : حصل 😔
أمنيه : 😵😵😵😵😵😵😵 بابا انت بتقول ايه ... وانت ازاي تسمح لابوكيعمل كده في مراتك ... اخص ... وانا اللى زعلانه من صلاح انه اتخطى حدوده مع بابا ... اخص .... انا هرجع لصلاح بيت جوزي اولى بوجودي ومش عاوزه اعرفكم تاني ومهما حصل معاكم لانتوا أهلي ولا اعرفكم ... خساره ياحمد كنت فكراك راجل طلعت ... بتبصله ياشمئزاز
احمد : امنيه انااااا 😔
امنيه : انت ايه ... ما ترفع عينك كده وبصلي ... اخص ... وهي وافقت على كده ازاي
احمد : مكانتش تعرف
أمنيه معرفتش ترد وسابتهم طلعت لمت حاجتها ورجعت بيت صلاح
يسرا : رياض ... طلقني ... هتطلقني وتاخد الننوس ابنك الخول ده وترجعلي فلوسي على داير مليم
رباب : يا كده يا إما احنا مصورين كل مره نكناكم فيها
أحمد طلع مسدسه وحطه على راس رباب : لا يا حلوه ... انتى فاكره نفسك ايه ... لا بابا هيطلق اختك ولا احنا هنتحرك من هنا ومليكه هتيجي تعيش معايا هنا وهتخدموها كمان
يسرا طلعت مسدسها وضربت على ايد احمد فمسدسه وقع ورباب مسكته من عالارض : اظن انت دلوقتي انت وابوك تحت رحمتنا ... ربيع
ربيع الحارس الخاص بيسرا : امرك يا ست رباب هانم
رباب : كتفهم وعاوزاك تتصل بكل رجالتنا ييجوا ومعاهم سلاح كتير وأمنوا القصر بالكامل
يسرا : نفذ كلام الهانم يا ربيع وخلعهم ملط وكتفهم وهاتلي موبايلاتهم وكل مفاتيحهم
ربيع : أمرك يا ست هانم ... يله يا حلو منك ليه ... يله انت هتعصلك امشي قدامي
........
مليكه راحت المخابرات وحكتلهم كل اللى تعرفه وكل اللى حصل
........
بيت منصور بعد نص الليل
سناء سمعت صوت في اوضة نضال : 😵😵😵😵 يا نهار ابوكم اسود ... دخلت وقفلت وراها لمنصور يسمعها ... انتوا بتعملوا ايه
أيه : 😱 عمتى انا هفهمك
سناء : تفهميني ايه وتنيلي ايه ... وانت يا كبير ... ملئتش غير مرات اخوك الغلبان تعمل معاها كده
نضال : وطي صوتك يا ماما بس لحسن بابا يصحى
سناء : انت تخرس خالص وانتى يا فاجره سايبه بيت جوزك وجايه تعملي كده مع اخوه
أيه : مانا اعمل ايه تعبت ... ابنك طلع مبيعرفش وملهوش في الجواز 💥
سناء : اخرسي يا كلبه ... انا ابني راجل وسيد الرجاله
نضال : اه مانتى سيد العارفين ومجربه
أيه : انت بتقول ايه ... عمتى انتى عملتي حاجه مع رضا
نضال : رضا سليم مفهوش حاجه ... كل الحكايه انه بعد عملته مع رجاء وانتحرت وعملته مع امه اتفقت مع بسنت نديله دوا يخليه ميعرفش يعمل حاجه مع الستات تاني
أيه : انت اللى عملت فيه كده
سناء : انت ايه شيطان ... لا يمكن تكون نضال ابني ... انت شيطان ودخل بيتي
نضال : على فكره بئا اللى كان في بطن رجاء ابني أنا مش ابن رضا بس انا صورتهم وخلتها زي مراتي بعد ما رجعنا من فرح بسنت
😵😵😵😵😵
سناء : اه يبن الكلب يا زباله انت كل ده وبتضحك علينا
نضال : كان لازم اعمل كده ... بابا كان مستعبدني وبيديني على ادي دلوقتى كل فلوسه معايا ... يعني محدش ليه حاجه عندي
أيه كانت لبست وخرجت راحت بيتها
سناء : طب ليه تعمل كده ... انت مخفتش من ****
منصور : غبي
نضال : بابا 😵
منصور : انت بني ادم غبي
سناء : انت واقف من امتى
منصور : من ساعة ما أيه مشيت ... شوفتها وهي خارجه بتعيط ... انت تعمل كده معايا أنا .... كنت فاكر انك تقدر تلهف كل حاجه .... انا كلمت المحامي من شويه وهو بكره الصبح هيكتب كل مالي باسم بسنت بنتي اللى مشرفاني اللى رافعه راسي اللى مش مخلياني محتاج حاجه اما انت هتترمي رمية الكللابب ... اطلع بره بيتي يا كلب ... بره 😠
سناء : لأ يا حاج بلاش ده ابنك برضوا
منصور : انا سمعت كل حاجه وعرفت ان هو اللى عمل كده في رجاء الغلبانه اللى مستحملتش ورمت نفسها من البلكونه ... وعرفت اللى بينه وبين بنت اخوكي ... لعلمك محمود كلمنى بخصوص اخوك وعرفت انه عالجه ... اخوك خف وربنا نجاه من مكيدتك انت واختك ... يمكن عندكم حق في اللى عملتوه وهو يستاهل بس انت طمعت واخدت اللى ملكش حق فيه ... اطلع بره 😠 ... بررررره 😠 بيزؤ فيه ونضال بالبوكسر بس وطرده بره بيته
نضال : طب افتح يابا اخد هدومي
سناء : ليه كده بس يا حاج
منصور : مالي وانا حر فيه ... وابني ولازم يتربى ويعرف ان **** الحق .... ادخلي لمي هدومه في ملايه وارميهاله عالسلم
..........
رضا : كنتي فين
أيه اترمت في حضنه : 😭😭😭😭😭 أنا أسفه ... نضال هو اللى غواني 😭😭😭
رضا حضنها وطبطب عليها : طب خلاص ... بيمسح دموعها ... أنا عارف كل حاجه من الأول .... أنا مسامحك ... كلنا بنغلط
أيه : بجد يا رضا سامحتني 🥺
رضا : انا كنت بشوفك كل يوم راجعه وش الفجر وكنت بتقطع من جوايا ... عندك حق ... انتى اتصدمتي في ... كان لازم هتعملي كده ... قضا اخف من قضا ... انا خلاص خفيت ... روحت لمحمود واتعالجت وهو اللى عالجني ... بس عاوزك الاول تعملي تحليل حمل ونتأكد ان مفيش حاجه تربطك بالكلب ده
أيه حضناه أوي : حاضر يا حبيبي ... انا بكره هروح اعمل التحليل واوعدك هكون خدامه تحت رجلك
رضا : لأ ... انتى مراتي وانا بحبك ... انا لو مكنتش حبيتك كنت زماني قتلتك من اول مره شوفتك وانتي نازله بعد ما افتكرتيني نمت ... استحملت لغاية ما خفيت ... حتى شوفي
أيه : 😵😵😵😵 كل ده 😃😃😃 كل ده بتاعي أنا
منى : وبتاعي أنا كمان ... منى واقفه بقميص نوم شيفون اسود ....
أيه : مين دي ... مش دي كانت خطيبتك
رضا : ودلوقتي مراتي ... زيها زيك ....
منى : رضا جالي وحكالي كل حاجه وطلب مني اسامحه واتجوزته على سنة **** ورسوله قبل موت ابويا بيومين ... وفضلت واقفه جنبه ومضعفتش زيك وفضلنا مخبيين لغاية ما جالي النهارده خدني ولسه مخلص معايا ... بصراحه بئا اجمد من الأول
رضا : منى مراتي زي مانتي مراتي وهعدل مابينكم
أيه : يعني يوم ما **** يكرمك تروح تتجوز علي
منى : اتجوز عليكي يختي مش خانك زي مانتي عملتي مع اخوه
رضا : مفيش داعي يا منى ... يله يا حبيبتي ادخلي غيري هدومك وبكره تعملي اللى قولتلك عليه
أيه : حاضر 😔
..........
الشوارع اتملت بالمظاهرات وحشود من حركة تمرد بتحشد من كل بلد كل اللى معترضين على النظام الحاكم والعصيان في كل المصالح الحكوميه
..........
أمنيه : صلاااح 😃😃😃😃 .. جريت عليه حضنته .... أمال فين عروستك
صلاح : سيبتها وجيت وحشتيني موووت
أمنيه : انا اللى وحشتك ولا جاي علشان ابنك
صلاح : اه صح هما فين
حنين : انا هنا يا صلاح ... يختي يختي يختي .. بص حلو ازاي
صلاح باسها وشال ابنه : ده ابني ... احمد صلاح صبحي ... انت اللى هتشيل اسمي
ساره : حمدلله عالسلامه يا حبيبي ... بتحضنه وتبوسه ... شوفت ابنك ... اخيرا حنين ولدت ... عملتها بعد ما سافرت على طول
صلاح : جالي الخبر ... علاء اداني خبر
أمنيه : مش تطلع تستريح يا حبيبي
صلاح : استريح ده ايه انا يا دوووب اخدلي شاور واغير هدومي واكلي لؤمه واطير عالحزب ... الحزب في حالة طوارئ وانتى يا ساره اجهزي
ساره : لاااا ... انا قدمت استقالتي خلاص ... أصل انا حامل
صلاح : 😃 بجد ... كده مفيش غيرك يا أمنيتي
أمنيه : ودي هتعملها ازاي ... داونلود من عالنت ... هو انا بشوفك خالص
صلاح : خلاص من هنا ورايح هتشوفيني كتير ... انا خلاص هصفي شغلي هنا وهنروح بربطة المعلم على السعوديه هعمل مشروع هناك
ساره : وشغلي هنا وفلوسي
صلاح : متخافيش علاء انا وهو متفقين على كل حاجه وهيدير شغلك وهفتحلك مستشفى هناك
حنين : طب والحزب هتعمل فيه ايه
صلاح : اديني معاهم وكمان هنا ايه وهناك ايه ما كلها واحد
أمنيه : طب هنرغي كتير ولا مش هتنفذ وعدك لي
صلاح : لأ طبعا دي تيجي ... تعالي معايا نعمل احلى واجب سوا
ساره : افرح يا واد هجيبلك اخت صغيره تلعب معاها بس تاخد بالك منها
حنين : الصراحه علاء باشا مش مخلينا محتاجين حاجه 😏
ساره🙄 : ووومال علاء دلوقتي
حنين : علاء ابو احمد زي ما هو ابو اللى في بطنك 😏
ساره : 🙄🙄🙄🙄
حنين : على فكره كنت معاه يومها وشوفتك وانا خارجه من العماره ... عمارة الزمالك واستخبيت وطلعت بعدك وفتحت وشوفت كل حاجه 😏 .... متخافيش مش بهددك ... بس كان لازم انتقم من صلاح ... من يوم ما قتل أحمد اخويا وانا مستحلفاله ... لما صلاح جمعني بصابرين وعلاء عرف نام معايا في فيلة امك ومن ساعتها انا زي مراته ... زيك انتى وساندي بالظبط 😏
ساره : طب اسكتي ومتفتحيش بؤك ... وانا اوعدك انى مش هجيب سيره لا لصلاح ولا لعلاء
حنين : وحتى لو جبتي ... عادي ... انا لا يهمني صلاح ولا علاء ... انا اخدت حقي من صلاح وانتقمت منه ومش عاوزه حاجه تاني واخدت حقي من علاء وبئيت أم ... صحيح ممكن تحصل مشكله بين احمد واي بنت من بنات علاء .. بس كويس ان سفرية السعوديه جات واعيشه هناك على طول ومخليهوش يشوف ولا يعرف اخواته الا لو لزم الأمر ساعتها يحلها الحلال
ساره : دانتي طلعتي مياه من تحت تبن ... فكرك صلاح هيكمل مع أمنيه ولا هيطلقها
حنين : أنا شايفه ان صلاح عمل اللى عليه وبزياده ... يا كابتن 😏
ساره : قصدك ايه
حنين : قصدي انتى عارفاه كويس ... سمعت اللى كان بينك وبين سحر مرات علاء ... قصدي حضرة الظابط سحر
ساره : انا مش عدوتك يا حنين
حنين : يا بت انا مش بكرهك ... انا عارفه انك ورا اللى حصل لاخويا ... بس **** انتقملي منكم ... صحيح كان عندك حق ... لكنكم افتريتوا علي اوي ... غدرتوا بي ... دلوقتي علاء جمعنا في ولاده
ساره : بس يا ريت تفضلي فاكره ومتنسيش ... حقنا خلاص خدناه ... يا ريت ترجعي حنين بتاعة زمان
حنين : يا ريت انتي ترجعي ساره بتاعة زمان
ساره : خلاص اتفقنا
..........
ساندي مع زياد في الشقه القديمه
ساندي : ااااه كماااان كمااااان كسي يا عمي اويييي ااااه كمان يا زياد اييييي اييييي اااااااا ااااااا ااااااا ااااا كمااااان اكترررر
زينات : هلا هلا هلا
زياد وساندي اتفزعوا
زينات : ايه ده يا ست الدكتوره
ساندي خايفه وبتداري جسمها
زينات : حتى بنت اخوك مش كفايه عليك امها
ساندي بصتله : 🤨🤨🤨🤨 انت بتعمل كده مع ماما
زياد : عادي عندي طاقه وامك محتاجه وبمتعها
زينات : خلاص يا ساندي ما امك لبوه هي كمان ... بس ايه لم الشامي عالمغربي
زياد : ضمتها للقايمه عادي ... اخلعي وتعالي
ساندي : هو انتوا لسه مع بعض
زينات : مش لوحدي ... عمتك زينب كمان
ساندي قامت متنرفزه وراحت لشنطتها طلعت منها جهاز صاعق وصعقت زياد
زينات : بتعملي ايه يا مجنونه
ساندي : انا الحق علي اني عملتك راجل ... انا هرجعك مره تاني يا خول ... طلعت مشرط وشقت زوبره
زياد بيفرفر
زينات شافت كده وبتصرخ جامد
ساندي حطت المشرط على رقبتها وطلبت عربية من المستشفى جم اخدوه وعملتله عملية تحويل وزينات روحت مرعوبه
........
حازم : 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
زينب : انت بتضحك على ايه
حازم : خالي رجع ست تاني 🤣🤣🤣🤣🤣
زينات : انا بصراحه اترعبت ... بس اما وريتك يا ساندي مبئاش أنا
حاتم : بس كويس اكتشفنا شرموطه جديده في العيله 💥 ليه بس
ملك : انسى يا روح امك ... مش معنى اني سايباك مع امك تدور على حل شعرك ... ولا تحب ادورهالك واروح لعلاء
حازم : 🤣🤣🤣🤣 ملك عاوزه تتشرمط
حاتم : بتضحك على ايه ... بس تصدق فكره 😄😄😄
ملك : بئا كده ... من عينيا يا حبيبي
حاتم : لا يا كس امك انسي ... احنا بس بنهزر
اسراء : حاااازم 🤨 ... اهدا على نفسك شويه
زينب : مالك يا بت بالواد ... سيبيه مانتى كنتي سايباه مع امك
زينات : اما اقوم انا واروح لزياد ... عيني عليكي يا ندى ملحقتيش تفرحي ... سنه ورجع زياد ست تاني
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ملك : اما انتوا عيلتكم عيله غريبه اوي ... واحد اتعمله شخرميت عملية تحويل راجل ست راجل ست ومراته طبعا هترجع راجل تاني
زينب : اما كان عليها زوبر
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
حازم : اما ساندي دي عليها دماغ ... تخوف بجد ... بس بجد صح ايه العيله دي ... علاء بينام مع خالتي ومرات خالي وانا بنام مع مراتى ونمت مع حماتى وبنام مع ماما
حاتم : متنساش انك نمت مع صاحبة مراتك في اوضتنا وكمان مرات خالك
حازم : مانت كمان نمت مع خالتك وامك ومراتك ومرات خالك غير اللى ناكوك ولا نسيت
ملك : بس كفايه ... يخرب بيوتكم انا عايشه في وسط عيلة شراميط
اسراء : كده مفاضلش غير انهم يبدلوا علينا ويسلمونا لغيرهم
حازم : خخخخخخ ده اللى يقرب منك ولا من ملك هنيكه
حاتم : ومين سمعك ... انسوا نعمل فيكم كده
اسراء : مانت نكتني يا خول ولا نسيت
حازم : خلاص خلصنا ... يله يا حاتم نروح نشوف اكل عيشنا ... دي عيله تجيب الفقر
زينب : اما ادخل اريح في اوضتي انا كمان
........
في المستشفى
علاء : امضي
زياد : على ايه
علاء : اظن حظرتك قبل كده ... ليه بتقرب من اهل بيتي
زياد : ما خلاص مبئاش ينفع
ساندي : هو فعلا مبئاش ينفع ... بئا بعد كل اللى عملته علشانك تروح لامي
علاء : اتاريها كانت كل يوم والتاني رايحه لخالتك ... على فكره انا هخلفلك بيبي صغير من خالتي عقابا ليك ... امضي
زياد مضى تنازل عن كل ممتلكاته لعلاء
علاء : وانتي ... انا هعديهالك علشان بس جوزك ميمسكش حاجه عليكي ... لكن قسما بالعلي العظيم لو اتكررت لانفخك
ساندي : حاضر يا علاء 😔 اسفه مش هتتكرر تاني
علاء : يله بينا علشان نلحأ نروح
ساندي فرحت : حاضر يا حبيبي
زياد : على فكره ... امك حامل يا علاء
علاء : 🙄🙄🙄🙄 أحا
..........
ياسر : مليكه ممكن اتكلم معاكي شويه
مليكه : خير يا ياسر
ياسر : هو انتى فعلا هتطلقي
مليكه : ايوه 😔 ... انا اتغدر بي يا ياسر ... عارف يعني ايه تدي الامان لحد ويطعنك في ضهرك ... احمد عملها معايا مرتين ... يوم ماتجوزني كان اغتصبني بس الناس في المنطقه شافوني ................ عاوزني بعد اللى حكتهولك افكر افضل على ذمته ولا لأ
ياسر : بس هتعملي ايه محدش هيرضى يتجوزك خصوصا ان اهل المنطقه خدوا فكره وحشه عنك
مليكه : متخافش علي ... انا قدمت على منحه للدراسه في اوكرانيا وجاتلي الموافقه
ياسر : ازاي يعني وفين وامتى وازاي ... معنى كده انك هتسافري وتسيبينا
مليكه : وجودي هنا خطر علي وعليكم ... قدمت عالنت وجاتلي الموافقه وامبارح روحت السفاره وخلصت الاجراءات واخدت التأشيره كمان
ياسر حضنها : طول عمرك عنيده ... هتوحشيني اوي
مليكه : تعيش ياخويا ... خلي بالك من مروه ... انا عارفه اللى بينكم ... وماما كمان بدأت تشك فيكم
ياسر : اوعدك مش هقربلها تاني
مليكه : عادي يا ياسر ... اهم حاجه خد بالك منهم في غيابي ... متخافش علي هعرف اتعايش هناك ويمكن اتجوز واد اوكراني مز كده واخلف عيال حلوين
ياسر حضنها اوي
مروه : انت ضمتها ولا ايه
مليكه : تعالي يا مروه ... خدي دول نئي منهم واحد
مروه : ايه دول
مليكه : دول عيال السلك ضاربها بس جدعان اوي نئيلك منهم واحد يتجوزك
مروه : انتي 🙄
مليكه : انا عارفه كل حاجه ... عالاقل يستر عليكي
مروه حضنتها اوي : انا اسفه ان كنت ضايقتك قبل كده
مليكه : الواد هشام احسن واحد ... هعرفك عليه ومش هسافر غير لما احضر فرحك
مروه : انتى مسافره 🙄
ياسر : هتسافر اوكرانيا تدرس هناك
مروه : اوكرا... ايه ... دي فين دي
ياسر : اوكرانيا يا جاهله في روسيا ... مش كده
مروه : وانتى بتستحملي برد مصر لما تروحي تلج روسيا
مليكه : هتعود ... المهم اني لسه لما اتطلق هسافر ومش راجعه تاني ... يمكن **** يدينا العمر ونتقابل تاني
مروه حضنتها اوي : هتوحشيني
مليكه : لسه يا بنتي ... ده ولا شهرين لما اسافر ... هشام كويس مش كده
مروه : مش بطال ... ده بيشتغل ايه
مليكه : بيشتغل نجار في الحسين ويعرف **** كويس بس بيتهته في الكلام وده مخليه مش عاوز يتجوز
مروه : اهم حاجه ميتهتهش في حاجه تانيه 😄
ياسر : بس يا بت انتي ... كده انا اتجوز هنا ... البت وعد مفيش غيرها
مليكه : ومالها ياره جارتنا بنت عمك سيد البقال ... بنت مؤدبه وبتصلي وبتصوم وحافظه القرأن
ياسر : تصدقي عندك حق ... البت فعلا نور ماشي عالأرض ... بس امها لسانها طويل
حسنيه : بس اهلها ناس كويسين
ماماااا😲😲😲
حسنيه : مالكم ... انا سامعه كلامكم من الاول ... عاوزه تسافري وتسيبينا يا مليكه
مليكه : هشوف مستقبلي يا ماما
حسنيه : طب هشام ده هييجي امتى
مليكه : اه انتى بتتصنتي علينا بئا
حسنيه : نسيتي ان الحيطه في الحيطه ... انا سامعاكم وعارفه يا وسخ انت واختك كل اللى بينكم
ياسر : ماما انا 😔
حسنيه : هتتجوز ياره وهتيجي معايا نطلبهالك
مليكه : استنوا لما اسافر يمكن ميوافقوش علشاني
حسنيه : ليه انتى متجوزه على سنة **** ورسوله ... يعني معملتيش حاجه حرام وهتطلقي من الكلب اللى متجوزاه ... عادي ... مش بدل ما يسرحك للرجاله
مليكه فرحت بكلام امها : بجد يا ماما انا مش مصدقه 😃
حسنيه : وانتى يا لبوه لمي نفسك وابعدي عن الخول ده ... سامعه يا شرموطه
مروه : سامعه ياما 😔
.............
بسنت : انت اغبى واحد شوفته في حياتي ... حد يعمل اللى عملته ده
نضال : مكنتش اعرف ان ابوكي هيسمعنا ... كمان اللى حصل كان غصب عننا
بسنت : استنى بئا لما احاول اقنع ابوك يرجعك البيت
نضال : المشكله اني مش عارف اروح فين دلوقتي
بسنت : اسمع ... انت تروح المعمل وخليك هناك لغاية ما احللك موضوعك ... بس موعدكش ابوك يسمعلي ... بني ادم غبي
........
بعد خطاب وزير الدفاع بمهله ٤٨ ساعه القنوات نزلت تهديدات وقنوات عملت مهرجانات بس في حالة تفائل بين الشعب
.......
علاء : هأ ... هو يعني وزير الدفاع حتى لو عملها فكركم ده هيخلينا احسن
صابرين : داحنا هنشوف ايام سودا ... الجيش عمره ما عدلها
هيام : بس عالاقل احسن من المعاتيه اللى ماسكينها
صلاح : معتقدش ... من ايام عبد الناصر والجيش خاربها لغاية ما السادات شالهم من الحكم وها ظبطت شوية لكن المشكله هنا مين البديل
حنين : لو وزير الدفاع نفذ كلامه هو اللى هيحكم
سحر : بس الدستور بيقول رئيس المحكمه الدستوريه العليا هو اللى هيحكم ... منهم يعني
ساره : اهو كلها ٤٨ ساعه ونشوف ايه اللى هيحصل ... على فكره يا علاء ماما تعبانه اوي
علاء : مليش دعوه ... هي اللى جابته لنفسها
ساره : انا بتكلم بجد
ياره : بابا ... تانت ساره ... تيتا بتقولكم هاتوا تانت ساندي وتعالوا
ساره وعلاء بصوا لبعض وراحولها
صابرين : اما اقوم اشوفها
هيام : خديني معاكي
سحر : اما اشوفها لتكون بتموت
ساندي دخلت : مالها ماما
في اوضة نهله
نهله : سامحوني يا ولاد ... مكانش قصدي ...
علاء : صحيح اللى قاله زياد
نهله : لأ محصلش ... انا قولتله كده علشان يستمر ... مكنتش اعرف ان الكلبه دي مسلماه نفسها
ساندي : طب بلاش انتي
علاء : ساندي .. خلصنا ... يعني مفيش حمل
نهله : حمل ايه ياهبل وانا في سني ده
ساره : ما قولتلك مفيش انت اللى مش مصدق
علاء : ممكن بئا تكنوا وكفايه لحد كده فضايح
ساندي : امرك يا حبيبي قالتها وهي بتمشي ايدها على بطنها
ساره فهمت وبصت لعلاء وشاورتله بعنيها على بطن ساندي وعلاء بصلها وابتسم
نهله : المهم عندي انكم تسامحوني وانا خلاص ايامي معدوده مش عاوزه انهيها وانتوا زعلانين مني
خلاص يا ماما مش زعلانين
علاء : أل ايام معدوده أل ... دانا لو اديتك ضهري هلائيكي متجوزه
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
........
رضوى : ايه يا اميره ... ماسكه العلم ليه
أميره: اه يختي مانتي نايمه على ودانك ... فاضل ربع ساعه والمهله تنتهي واللى قرفونا هيمشوا
وائل : سيدي يا سيدي عالوطنيه
رهف : ملناش دعوه ... احنا سبناهالهم مخضره
أميره : مش صح يا رهف ... جاكي تعالي انا هنا ... اقدملكم جاكي مراتي
مراتك 🙄🙄🙄🙄
رضوى : هو انتى طلعتي منهم ولا ايه ... وريني كده تحت البنطلون ده في ايه 😄
أميره : يا جماعه انا وجاكي بنحب بعض واتجوزنا بعض
وائل : وانتى على كده شيميل ولا سحاقيه
أميره : لأ سحاقيه 😄 ... بس مليش في الرجاله وبنت بنوت كمان 😄
وائل : انتى حره ... صحيح جيت جهنم برجلي
أميره : يا عم وائل فكك .. هنا كل حاجه مباحه ... كمان مالها جاكي ... صاحبتي وبنحب بعض
رهف : أفهمها بئا بتحبوا بعض ازاي
أميره : زي اي اتنين بيحبوا بعض عادي يعني ... افتحي خلينا نشوف هيعملوا ايه ... بس بس خلونا نسمع


JhWBRKG.md.jpg
هيييييييييييييييه .... مصر ..... مصر ..... مصر

الحكايه منتهتش .... لكن دي كانت البدايه ... انتظرونا في السلسله الجديده بعد العيد



 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الاتش.., Metoo, aisasad78 و 32 آخرين
اتمنى لكم جميعا قراءه ممتعه
 
  • عجبني
التفاعلات: alazr330 و Hus9
حبيبي يامعز انت يوم عن يوم بتبهرني اكثر من الاول وبيزيد اعجابي بكتاباتك انت عالمي ياخويا حقيقي انت محدش يتوقع منك الخطوه الجايه منين تحياتي لك
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: alazr330 و معز ١٤
مبدأياً وقبل ما أقرأ إنت عندك موهبة حوارية وقدرة بنائية للأشخاص بخلفيات نفسية وإجتماعية مختلفة غير إعتيادية 🔥🔥🔥
مبروك السلسلة الجديدة 🌹🌹🌹
وبالنسبة لرأيي في الجزء الجديد هو مؤكد حلو من أقبل ما أقرأه بس أكيد هكتب رأيي بعد قرأته 🌹🌹🌹
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: alazr330 و معز ١٤
حبيبي يامعز انت يوم عن يوم بتبهرني اكثر من الاول وبيزيد اعجابي بكتاباتك انت عالمي ياخويا حقيقي انت محدش يتوقع منك الخطوه الجايه منين تحياتي لك
حبيبي يا حسام
اشكرك على رأيك و ردك الجميل واتمنى انك تستمر في الاعجاب على طول
 
  • عجبني
التفاعلات: alazr330 و Hus9
مبدأياً وقبل ما أقرأ إنت عندك موهبة حوارية وقدرة بنائية للأشخاص بخلفيات نفسية وإجتماعية مختلفة غير إعتيادية 🔥🔥🔥
مبروك السلسلة الجديدة 🌹🌹🌹
وبالنسبة لرأيي في الجزء الجديد هو مؤكد حلو من أقبل ما أقرأه بس أكيد هكتب رأيي بعد قرأته 🌹🌹🌹
شكرا يا يوسف انا بجد لا استحق كل هذا التقدير فكل ما افعله هو تجسيد خيالى واستخدام هوايتي في الكتابه
 
  • حبيته
التفاعلات: alazr330 و yousef1981
برنس برنس برنس القصه جميله جدا استمر وكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: alazr330 و معز ١٤
  • عجبني
التفاعلات: وليد العمده وليد
الجزء الاول
من تانى يوم استلام مرسي الحكم وبدأ الصراع بين الحزب الديني ومؤسسات الدوله
مبنى المخابرات
زيدان : انا مش عاوز اي من مؤسسات الدوله يتعامل مع الحزب الدينى او اعضاء الحزب على انهم رجالة الحكم
ادهم : ازاي والمرشد هو اللى بيوجه الريس
نديم : انا اعرف يا فندم مجموعه من رجالة الحزب هيكونوا عيوننا جوه القصر وجوه الحزب .... يا ريت لو سمحتلى حضرتك اتواصل معاهم لتسجيل كل اللى بيحصل في اجتماعاتهم وجلساتهم
زيدان : مش كفايه ... طبعا هتتواصل معاهم وفكرتك تتنفذ .. لكن انا عاوز تسجيل من جوه بيوتهم كمان
ادهم : سعاد الحسيني مرات واحد من كبار وقادة الحزب ... هي كانت ايام نظام مبارك من اكبر عميلاتنا ممكن اتواصل معاها وخصوصا انها تعرف كل زوجات رجالة المرشد
زيدان : التواصل ده يحصل فورا .. وكمان عاوز الاعضاء الجدد يكونوا تحت عيونكم ... المشاكل كلها بتيجي من عندهم
زناري : في عميل لينا اسمه حسن حسين وهو من قيادات الحزب ... الراجل ده من اخطر رجالة الحزب وهو نسيب العميل علاء زكي ... من ساعة الثورة وهو بيتواصل معانا بس لاحظت انه الفتره الاخيره ما بين بيضللنا او رافض التعامل معانا
زيدان : مش ده بتاع حماس
ادهم : بالظبط هو يا فندم وعرفت كمان انه عاوز يفتح لهم مكتب في القاهره
زيدان : حاولوا تخلوه يتطمن خالص وعاوز اقابل علاء بنفسي
ادهم : تمام ... انا هتواصل معاه بنفسي خصوصا ان اخته انضمت للحزب وزوجته اخت حسن كمان وعرفت انه رافض التعامل معاهم وبيضايقوه كتير
زيدان : خلاص حددلي ميعاد معاه ...اخبار مصطفى وسحر ايه
ادهم : مصطفى ركبلنا كاميرات واجهزة تصنت في كل مكان يخص حسن وسحر بعتتلنا ان في خطر من ناحية ولاء حسين اخت حسن وانها مبتفهمش حاجه وبتعمل برنامج للدعوه بتشوه فيه صورة الدين وبتنقل افكارهم الهدامه وسط المجتمع
زيدان : تمام ... خليها تحت المراقبه اللصيقه وبلغ سحر انها تحاول تقرب منها اكتر وتاخد مكانها ولو عرفت تعملها مشاكل كمان تنفذ من غير تردد ...اظن كده نبدأ نتحرك وانا بدوري هبلغ القياده العليا بالمستجدات
......
بيت وليد
امانى : ايه القرف ده ... اطفي اطفي دانا هرجع
وعد : امرك يا ستي ... هو انتى ليه بتكرهي الناس دي
اماني : انا مش حكاية كره ... يا بنتى اللى اسمها ولاء حسين دي جاهله في الدين وكل كلامها غلط
وعد : مانا برضوا مستريحتش لكلامها
امانى : تعالى يا وعد في حضني
وعد طلعت أعدت في حضنها وامانى لفت ايديها حواليها
امانى : انا مش عاوزه وليد يقربلك ولو عمل حاجه هزأي امه
وعد : الواد ياسر من ساعة اللى حصل مشوفتش وشه ولا اخته حصل معاها حاجه يعني
امانى : مش اخوكي اللى نطلنا فيها ... ما علينا فكرتيني ... انا هبعت لياسر ييجي هاتى موبايلي
امانى مسكت الموبايل وبعتت الفيديو لياسر اللى جالها مخضوض
ياسر : ممكن اعرف عاوزين مني ايه تاني
امانى : اسمع يا حيلتها ... انا عاوزاك تكتب عالبت وعد وسيبك من اخوها وانا هبعده عن اختك بنفسي
ياسر : بجد يا اماني ... انا مستعد اعمل اي حاجه بس بلاش منى
امانى : اخبارها ايه مع خطيبها
ياسر : مش ولابد ... من ساعة ما ابوه طرده من البيت وهو راح شقته وبيدور على شغل
اماني : طب انا ممكن اساعده واجيبله شغل ... بس تتجوز وعد دلوقتي
ياسر : وهتبعدوا عن منى
امانى : وهنبعد عن منى ... بت يا وعد ... موافقه يا بت
وعد : طبعا يا ستي اماني
ياسر : وانا موافق بس
امانى : انت هنا ملكش رأي ... انت توافق غصب عنك ... جهز نفسك انا هظبطلك الدنيا مع ابوها وتيجي انت وعيلتك وتجيبلها شبكه وانا هخليهم يوافقوا
ياسر فرح اوي وبيبص لوعد وفرحان اوي 💥
ياسر : اااه .. بتضربي ليه
امانى : انزل بوس رجلي ورجل وعد وامشي
ياسر : ااااامرك ... امرك يا ست الكل
امانى : تعجبني
ياسر نزل باس رجليها وباس رجل وعد وباس خدها من الفرحه
امانى : طب يله علشان تلحأ تجيبلها شبكتها
ياسر : انا هعمل كل اللى اتفقنا عليه بس انتى وعدتيني ان منى مش هيحصلها حاجه
امانى : اوعدك كمان هخليك تمسح الفيديوهات بايدك
ياسر باس خدها وجري وهو مبسوط
وعد نطت في حضن امانى وباستها بوسة عشاق واماني نزلت بيها عالكنبه وهي مبسوطه
وعد : الخطوه الجايه ايه
اماني : هنيكه هو واخته .... انا عاوزاكي ترفضي لما يتقدملك
وعد : مش فاهمه بس امرك يا ستي
امانى : يا بت افهمي ... لما ترفضي هيخاف على اخته ومن الفضيحه وهيتذللك وهيبوس رجلك توافقي وهيفضل يتحايل عليكي قصادهم كلهم عيلته وعيلتك وبكده تكسريه وتتحكمي فيه وهيكون خاتم في صباعك وهنذله براحتنا
وعد : اما انتى عليكي دماغ يا ستي ولا دماغ الشيطان نفسه
👹: 👏👏👏
.........
حازم : الصبر يا علاء ... انا ممكن اشتري منهم حصتهم ونتشارك انا وانت
علاء : بجد يا حازم ... بس حصتهم كتيره اوي عليك
حازم : انا معايا ٧٠ مليون جنيه وكله من خيرك ... انت لولا وقفتك جنبي مكنتش وصلت للانا فيه دلوقتي
علاء : حلو ... حصة صلاح تعملها ٦٠ مليون ... انا عاوزك تعرض عليه وانا عارفه طماع وهيوافق اول ما يشوف الفلوس ... اما حصة اختى انا هشتريها بنفسي وكده هكون ٨٠ % وانت ٢٠ %
حازم : خلاص انا هكلمه واهو حاتم وملك يشغلوا المحلات
علاء : عمتى عامله ايه دلوقتي
حازم : عايشه مع حاتم ... اصل ملك تعبانه في حملها
علاء : انا هخلي ساره تتابعها بنفسها ... المهم تتحرك قبل ما نتفاجئ بيهم بيسحبوا كل حاجه
حازم : انا هكلمه دلوقتي وميهمكش يبن خالي
.........
فيلا نهله
سحر : هو ايه القرف ده ... مش بالليل كان قال قرارات ... هو هنبدأها عك
ولاء : عك ايه بس ... بالليل خد قرارات واكتشف انها غلط فغيرها
نهله : كلام الليل مدهون بزبده يطلع عليه النهار يسيح
ساره : 😄😄😄😄 شكلنا داخلين على ايام سوده
ساندي : اهو ساره اللى بتدعمه قالتها 😄
حنين : ست ساره هانم بتدعمه مصلحه مش اكتر 😏
سحر : الراجل ده هيخربها هيخربها .. اااه .. كمان الشيخه ولاء مش عاجبها نفكر واكيد طبعا هتقولي التفكير بدعه
ولاء : لو بطريقتك دي اه بدعه
سحر مسكتها من رقبتها رفعتها : بت انتى انا ممكن افرمك ...ابعدي عني انا بالتحديد
ولاء : خلاص خلاص 😨 مش بدعه 😨
😄😄😄😄😄😄😄😄😄
نهله : خلاص يا سحورتي ... تعالي هنا يا حبيبتي علشان اللى في بطنك
ولاء : يا ساتر انتى لا يمكن تكونى ست ابدا
ساره : 😄😄😄😄😄😄 صدقتي ... ولا يهمك منها يا سحر ...
ساندي : امال هيام وصابرين فين
نهله : بيجهزوا الغدا
ولاء : وعلى كده الغدا ايه
سحر : اكيد فته 😄
😄😄😄😄😄😄😄😄
ولاء : انتوا بتتريئوا صح 🙄
حنين : لا هما فعلا هيعملوا فتة كوارع ولحمة راس ... اصل علاء بيه طالبها
ولاء : طب كان قال كنت عزمت حسن حتى
نهله : يادي حسن اللى طالعلنا في البخت ده ...
ولاء : وماله حسن ... مش صاحب ابنك ومن العيله ولا هو حلو لصلاح وعمر ووحش لاخويا
ساندي : شكلي كده هعملها معاكي ... لمي نفسك وملكيش دعوه بعومااار حبيبي
ولاء : عمر ايه ده اللى ابصله
هيام : وانتى تبصي لعمر ليه ... لما ييجي علاء هقوله
صابرين : وكمان بدل الهري اللى بتذعيه اخدمي جوزك هو اولى بدل ما تفضحينا عالفضائيات
سحر : لا هي تعملنا فيها شيخه وتهردل يبئى حلو مادام عاجب شوية الجرابيع اللى مشغلينها
ولاء : لأ بئا احنا مش جرابيع يا ست سحر هانم
سحر قامتلها وولاء جريت منها
ساره : خلاص يا سحر ... اهدي اللى في بطنك يحصله حاجه ... وكمان هي متغاظه علشان انتى حامل وهي لأ
ساندي : مش عارفه كانت لازمتها ايه علاء يتجوزها المتخلفه دي
صابرين : اوامر عليا يا ستي ... جوازه جياله بالأمر ويا ريته طمر
هيام : انا سمعت انها كانت متجوزه واحد ارهابي والمخابرات هي اللى جابتها
نهله : **** يرحمك يا سمر ... كانت بتخليها خدامه تحت رجليها
ساره : واحنا لسه فيها ... انا مستعده اخليها جاريه تحت رجلينا كلنا
صابرين : ليه هو انا رحت فين ... يكش هي بس متحاميه في اخوها الارهابي المعفن ده
ولاء : اخويا مش معفن يا ست صابرين ... كمان لولا اخويا مكانش علاء زمانه بره السجن
ساندي : خخخخخخ سجن مين يا وابور الجاز انتي ... اوعي يا بت تنسي اصلك ... لاااا احنا من حاره واحده يا شرموطه يا لبوه نسيتي خلود يا بت ولا خالد ولا يمكن نسيتي خالك نبيل واللى عمله ولا يمكن نسيتي داعش ولا يمكن نسيتي ان لولا علاء مكانش اخوكي بئاله لازمه ولا نسيتي انك كنتى جايالنا حافيه جعانه تترجينا نأكلك
كلهم باصين لساندي وهي بتشرشحلها
ولاء : يااااي بيئه اوي
سحر وقفت في ضهرها وولاء حست بطل بيغطيها
ساره : مين اللى بيئه يا متناكه انتي ... لا فوءي كده ... ان كان حد هنا بيئه هو انتى يا ست الشيخه ولاء ... دانتى يا بت خالد زمان اتجوزك انتى واختك ... نسيتي خالك عمل معاكي ايه ... دانتى واختك كنتوا مفضوحين في الحته كلها ولولا احنا اللى مش عاجبينك كان زمانك على زوبر كل واحد
حنين : معلش يا ولاء ... اصلهم ملايكه مبيغلطوش
ساره : ما بلاش انتى
نهله : جرى ايه يا وسخه منك ليها ليها ليها ليها ... ما تحترموا أعدتى معاكم
ساره : ما هي اللى طلعتنا من شعورنا
ولاء : عالعموم انا هتصل باخويا ييجي يتغدى معانا
نهله : وماله يا ولاء ... التكيه اللى فاتحها علاء تساع من الحبايب ١٠٠٠
صابرين : متنسيش يجيب مراته وعياله معاه ... قبل ما الفته تخلص ويجوع ميلائيش ياكل
ولاء : انا مش هرد ... مستوايا الاجتماعي ميسمحش انزل لمستواكم
.......
صلاح : موافق طبعا ... مع ان ده شقى عمري بس انا كان في دماغي مشروع وكنت محتاجله سيوله
حازم : خلاص تحب نمضي العقد امتى
صلاح : جهز عقودك وانا هتواصل معاك واهو اكون اديت لعلاء خبر وافضها شراكه معاه واستقل بنفسي مع ان شغلي معاه ميتسابش بس الظروف تحكم
حازم : خلاص انا هجهز العقود وهاجي اديلك فلوسك وتخرج وادخل انا مكانك
صلاح : خلاص اتفقنا ... استأذنك انا علشان ورايا مشوار مهم
حاتم : انت هتقفل المحلات بتاعتك ولا ايه
حازم : لأ طبعا ... انا هسيبلك ادارة المحلات وانا هدخل في الشركه مع علاء ... اديك شايف الدنيا بئت عك والبهوات الجداد ولا يفهموا في البطيخ حاجه
حاتم : انت ليه مبتجبش اسراء وتزورونا ... ملك تعبانه على فكره وكل يوم بتسأل عليكم ... انا خايف اوي عليها يا حازم 🥺
حازم : اجمد ياض هو الحمل الاولانى كده وبعد كده هتتعود
حاتم : ماما الصراحه مش مخلياها محتاجه حاجه
حازم : هو ماما دي في زيها ... المهم انا عاوزك تخلي بالك من المحلات وانا بكره اجازه هنيجي ونقعد كام يوم .. ولا اقولك لغاية ما ملك تولد كمان
حاتم : بجد يا حازم ... دي ملك هتفرح اوي ... بصراحه منساعة ما امها اتمسكت وهي حالتها وحشه اوي
حازم : الحال من بعضه ياخويا ... المهم انا هوصل مشوار لغاية علاء وافرحه
........
فيلا زياد
ندى : انت يا بيه مش بناديلك ... مبتردش ليه
زياد : تعبت ... انتى ايه مبتتهديش
ندى : طب يله سيب اللى في ايدك وتعالى عاوزاك في كلمتين
زياد : انا خلصت ... خير في ايه
ندى : هو هنعيده تاني ولا ايه يا زياد ... يا راجل انا لما كنت مكانك كنت ممتعاك ليل نهار ... منكم للى كلت دراع جوزها يا بنات اختي
زياد : يا حبيبة قلبي هو انا كنت قصرت ... مش انتى اللى الدوره كانت عندك
ندى : ولو ... مش تسأل ولا انت اتعودت عليه جواك فمبأش فارق معاك
زياد : لا ميصحش ... حقك علي يا حبيبتي ... هستحمى واحلق شعر جسمي ودقني واجيلك
ندى : طب البسلك ايه يا حبيبي
زياد : البسي حاجه من اللى كنتى بتلبسيهالى علشان تهيجي
ندى : خلاص عقبال ما تخلص اكون جهزت
زياد دخل الحمام نص ساعه وطلع على اوضة النوم ملط واول ما دخل تنح ..كانت ندى نايمه عالسرير بقميص شيفون احمر وسانده على كوعها بطريقه مغريه فطلع موبايله وشغل مهرجان هاتى بوسه يا بت وبيشبح وندى نزلت تشبح معاه وتعقب ورغم سنهم اللى قارب الخمسين الا ان شهوتهم لبعض رجعت سنهم كتير وشغل اه يا دنيا وبيرقصوا وانتهت ببوسه جامده وزنأها في الحيطه ورفعها على ايديه من طيظها وبتنزل ندى وكسها معجون بالشهوه علشان يستقر زوبر زياد الجديد الضخم لنصه في اعماق كسها وبدأت المعركه وكانت اهات ندى عاليه بتجرى في ودن زياد وتعوم في الدم لغاية ما توصل لزوبره تخليه اقوى واشد واتحولت متعة ندى لجنون الشهوه ونزلت بتمصله وهي بتبصله بعد ما نيمته عالسرير


JVJ7Ht2.md.gif
وكان زياد في الوقت ده بيسترجع شريط ذكرياته معاها لما كان بكس وانها كان كل همها تنيكه وهو النهارده كل همه يمتعها وبيسيبها تمص زوبره لغاية ما نيمها على وشها ودخل زوبره في كسها وبيرزع جامد وكانت متمتعه اوي وفاتحه بؤها يكاد يسمع نحيب انفاسها وبتصرخ من اعماقها معلنه عدم تحمل مشاعرها اقتحام زوبره لمكمن متعتها وتحرير شهدها من محبسه ليجري الى بوابة الحريه ليستقر على جسد زياد العاري فيسهل مرور زوبره اكثر واكثر حتى تم اعتقال رأسه ووضعها داخل معصرة عضلات كسها فيطلق قذائفه البيضاء بالداخل في مغاور كسها بطلقات متتابعه ليلهث الاثنان في احضان بعض
ندى : متعححححح ... يخرب بيت زوبرك ده ... كنتى فين يا ساندي من زمان
زياد : ( اه يا ساندي على بزازك ولا طيظك ... الجلسه الجايه لازم انيكك ) بيحضن ندى وهي بتغمض عينيها وبتنام على صدره وبيغيب هو في متاهة التفكير وزوبره مرفوع لمرمى عينه علشان يدخل بين رجلين ندى ويقتحم كسها فتشهأ وتبصله بدلع وتاخده بتحضنه بشفايفها وهي بتفرك حلمات بزازه في صوابعها وكان زياد خلاص مسافر بثعبانهداخل جحرها وهو بيدمر كل ملمس ناعم بداخلها وده خلاها تتشنج كتير وتنزل كتير لغاية ما الرعشه اكتاحت كل جسمه ونزل لبنه 🌊 كتير في اعماق كسها وبيناموا في حضن بعض
.............
ساندي روحت وكان عمر بيكلم بنت في التليفون وراحت جنبه بتسمعهم لغاية ما خلصت
ساندي : وحشتني يا عومااار 💋
عمر بيبادلها البوسه
ساندي : قول بئا مين دي
عمر : دي جومانه عبد السلام ابوها صاحب شركه ولسه جداد بس البت كلبوظه وتحسيها اجنبيه كنت اتعرفت عليها في الماركت والبت دلوعه دلع ميتوصفش ... اخدنا ارقام بعض ووعدها نخرج وهي مبسوطه اني بكلمها
ساندي : هتجيبها امتى
عمر : طب مش لما تسلمي على حبيبك الاول
ساندي رفعت الشورت وبتشاور لزوبره : هااااي ... هااااي ونزلت باسته ورجعت مكانها .. مبسوط كده
عمر : هو يقولك
زكي : مامي ... عاوز اكل
ساندي : 😄😄😄😄 معلش هأكله وانيمه واجي
زكي باس خد عمر : انا بحبك اوي يا عومااار
🤣🤣🤣🤣🤣
عمر : وانا كمان يا شقي انت وبيشيله ... روحي هاتيله الاكل وانا هلعب معاه شويه
زكي : انا بحب ياسمين بنت خالو علاء وبحب ابوسها
عمر : تعالى يا هانم اسمعي
زكي : 😳😳😳 ... انا مش هحكيلك حاجه تاني
عمر : طب متزعلش لما تكبر هخليك تتجوزها ماشي
زكي : ونلعب عريس وعروسه
عمر : 😄 اه وتلعبوا عريس وعروسه 😄😄
ساندي : مين دي
عمر : لا انا وعدته ماقولش
زكى باس خده : ايوه كده خليك راجل
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ساندى : يلا يا ولد علشان تاكل وتعمل بيبي وتنام
بعد شويه عمر شال زكى وطلع نيمه في اوضة الولاد وراح لساندي اللى كانت لبست بدله شيفون زي الشبك وعالتسريحه بتحط برفان
عمر خلع كل هودمه وبيجره زوبره للبطل المستنى الحرب ونزلت ساندي في اجتماع صلح خاص مع زوبره وبتبوسه وتلحسه وتمصه وطرف لسانها بيلحس راسه وفتحته وعمر هايج اوي وزوبره زي الصاروخ الجاهز للاطلاق وبتبصله بتغمزله
ساندي : عاوزاك تغمض عينيك وانت بتعاملني كإنى جومانه
عمر : لأ انا عاوز اسرح في عينيكي الحلوين وكده كده زوبري هيصالح كسك
ساندي : بس كسي زعلان اوي وشايف بيعيط ازاي
عمر : بس كده ... انا هصالحه بنفسي ونزل بين رجليها بيبوسه وطعم شهوتها حوله لذئب بشري فطلع لسانه بيلحس كل دمعه نازله منه وبيفتحه بايديه وبيدخل طرف لسانه على جنابه وبيلف فيه بيلم كل شهوته
ساندي ماسكه بزازها وبتتلوى وبترفع ضهرها ووسطها من المتعه وبتتنفض وكإن كهربا جوه كسها بتكهرب جسمها كله من شحنات لسان عمر جواه وبتنزل شهوتها كله على لسانه فبيبلعها وهي بتلهث جامد وبتزوم اوي
عمر راح بيدوأها شهوتها في بوسه ولا اروع وبيحضنوا بعض وهو نايم بين رجليها فدخل زوبره في جرابه وهي لفت رجليها حواليه وحركة زوبره في كسها مخلياها بتئن وتتأوه جامد وعمر حاسس كسها بيضيق على زوبره وسخونه دافيه بتغلف زوبره وبيشد لجام حصانه وبيطلق الصاروخ جوه كسها بيفجر كل شهوه جواها وبتنزل ساندي كتير وبدأت بريمة عمر في العمل علشان تحفر اماكن لأول مره توصلها وشفايفهم في مبارزه اللى مين هيشفط التاني وكانت دموع ساندي من المتعه بتنزل وانتهت بنزول المني الساخن في اعماق الرحم وبيزمجر عمر جامد وبيلهث اوي وبياخدها في حضنه وبينام وراسه على صدرها وزوبره جوه كسها
.............
صابرين : اااااا ... الحئني يا علاااااء
علاء وهيام جريوا ملط لاوضتها ووراهم بتيجي نهله وسحر وبتدخل ولاء في الاخر
في ايه مالها صابرين
علاء : مالك يا حبيبتي
صابرين : شكلي هولد ااااااااا ... نار يا علاء
نهله : طب القرن طش
صابرين : ااااااا انا بفضى حد يلحأني
علاء : هاتولي موبايلي فين
نهله : طب روح انت ومراتك البسوا حاجه وانا هتصل على ساره تيجي ... الو .. ايوه يا ساره ... شكل صابرين بتولد تعالي ... مش وقته انا هجهز المياه السخنه عقبال ما تيجي ... خلاص ماشي ... اه خلى صلاح ييجي ... ماشي بس اخلصي بسرعه
ساره وصلت وبتولد صابرين وجابت ولدين
علاء سمع صوت ولاده فرح ونهله خارجه : مبروك يا حبيبي ولدين زي العسل يتربوا في عزك يا حبيبي
صلاح : مبروك يا علاء ... ها يا بطل هتسميهم ايه
علاء : انا مش هسميهم ... اختك هي اللى هتسميهم
ساره : اسهل ولاده حصلت في العيله دي ... تعالى ياسي صلاح ... اختك عاوزاك جوه
علاء وصلاح دخلولها
صلاح : مبروك يا حبيبتي ... هتسمي الولاد ايه
علاء ميل عليها وباسها : مبروك يا حبيبتي
صابرين : مبروك يا حبيبي ... هتسميهم ايه يا حبيبي
علاء : انتى اللى تسميهم
صابرين ابتسمت : خلاص هسميهم علاء وصلاح
صلاح : اصيله يا صاصا
علاء : لا انا هسمي التانى زكي على اسم بابا **** يرحمه وده صلاح زي ما هو
نهله : **** يخليهملك يا حبيبي ... دي ساندي هتفرح اوي لما تعرف ..
هيام : يله يا رجاله ... اطلعوا بره خلوها ترضع عيالها
صلاح : ماشي يا هيما
ولاء راحت اوضتها ونار جواها وبتعيط واتكومت في نفسها وهي بتتمنى تكون ام حتى علاء منفذش كلامه ليها
سحر : مبروك يا صابرين هانم ... انا كمان كلها كام شهر واجبلهم اخ صغير بس هخليه هو اللى يضربهم
😄😄😄😄😄😄😄
نهله : كل ولاد علاء حلوين ومفيش فيهم عيل شقي ... وربنا يزيد ويبارك
هيام : انا كمان لازم احمل تاني واجيب عيل تاني
ساره : طب اهدوا على نفسكم شويه ... يله يا صابرين رضعي الولاد ... واد يا زكي ... تعالى اما ابوسك ... وانت كمان يا صلاح اييي كده يا وسخ باست ايده ... الواد طالع ايده تئيله
صابرين بترضع ولادها وولاء جوه اوضتها بتنحب من كتر العياط وسامعاهم بره بيضحكوا وقررت ترجع الفيلا لوحدها من تاني
...........
ساره وصلاح رجعوا الفيلا
حنين : ايه مالها صابرين
ساره : ولدت وجابت ولدين توأم زكي وصلاح
حنين : مبروك كده عندنا ٢ صلاح في العيله ... انا كمان لما اولد هسميه احمد
صلاح : مش لما تحملي الاول
حنين بكسوف وفرح : مانا حامل يا صلاح😄
ساره : بجد ... يبن اللذين ... كده تحملها وانا لأ
صلاح خد حنين في حضنه : مبروك يا حبيبتي
ساره : كده يا حلوه تيجي اكشف عليكي علشان متضيعيش البيبي يام احمد
حنين : اه اوي ... مانتى الدكتوره بتاعتى
ساره : طب يله شيلها يا صلاح ونيمها في السرير لغاية ماجي اكشف عليها مانا مش هخلص ... انا مش عارفه باخد ايه انا من العيله دي
.........
جودي بتتكلم في التليفون
جودي : بتكلمنى تاني ليه مش كفايه مراتك قفشتنا ... مش عاوزه منك حاجه
ساندي خدت منه الموبايل : اسمعيني يا بت انتى ... انا مصوره كل اللى بينكم ... يا تسمعي كلامي يا هنزلها عالنت للكل يتفرج البت المفعوصه اللى لسه مطلعتش من البيضه بتعمل ايه مع جارها المتجوز
جودي : مانا بعدت عنه خلاص عاوزه ايه تاني
ساندي : امك صباح هانم الدرملي شوفت في ايدها خاتم الماظ ... الخاتم ده يكون في صباعي بكره الصبح والا هفضحك
جودي : لالالا ... انا هجيبهولك بس بلاش الفيديو بتاعي ... ارجوكي تمسحيه وانا هكون تحت امرك
ساندي : الفيديو ده مش هيتمسح ... الخاتم الالماظ او فضيحه اختاري
جودي : خلاص بكره هجيبهولك معايا
ساندي : عاوزاكي لما تيجي متكونيش لابسه اندر ولا برا ... هاتى الخاتم وهخلي جوزي ينيكك ها قولتى ايه
جودي : بس انتى مش هتزعلي
ساندي : هزعل لو منفذتيش كلامي واجيب ابوكي يتفرج عالفيديو واخلي عمر ينيكه هو وامك
جودى : لأ 😨 ... بلاش بابا وماما ... هسمع كلامك حاضر
ساندي : دلوقتى .. تروحي تجيبي خياره : اااه خياره وتحطيها في التوته الحلوه وتيجي وهي جواكي وانا هخلي عمر بنفسه يشيلها
جودي : 😨 حححاضر
صباح : بتكلمي مين
جودي : اصحابي يا مامي
صباح : كفايه سهر وروحي نامي
جودي : حاضر ... باي دلوقتى والصبح نتقابل زي ما اتفقنا
بعد شويه كان الكل نام و جودي راحت اوضة نوم ابوها وامها واتأكدت انهم نايمين وجابت صندوق مجوهرات امها وطلعت الخاتم ورجعته مكانه ونزلت المطبخ جابت خياره تخينه صغيره وبئت تحشرها في طيظها لغاية ما دخلتها كلها ونامت بيها
..........
بسنت بعد موت اختها اتخلصت تماما من الضغوط اللى كانت عليها وبئت تروح بيت ابوها وبيعاملوها كويس واخوها نضال مسك شغل ابوه وبئا هو المتحكم في البيت وبيصرف عليه
منصور : منور يا محمود يبني
محمود : البيت منور باصحابه يا عمي ... الا مفيش اخبار عن رضا
سناء : داهيه لا ترجعه ... اهو مرزوع في شقته
نضال : من ساعة اللى حصل وهو خايف يرجع هنا تاني
سناء : فضونا سيره ... صحيح قلبي واكلني عليه بس كلب ولا يسوى
بسنت : يله يا ماما انا جهزت الاكل ... يله يا بابا
منصور : يخليكي لي يا بنتي ... سامحيني يا بسنت يا بنتى عاللى كنت بعمله معاكي طول عمرك
بسنت بابتسامه : انا اللى اسامحك برضوا يا بابا ... لا عشت ولا كنت اما ازعل منكم ... صحيح محمود مش مخليني محتاجه حاجه بس ده كله بفضل دعواتكم لي
منصور : اصيله يا بنتي
سناء : هو في زي بسبس ... دي حبيبة قلبي من جوه
نضال : بالحق ... في جهاز اشعه ورنين مغناطيسي جالى من مستشفى ما تيجوا تشوفوه يمكن ينفعكم
محمود : هو انا هجيب اجهزه خرده برضوا
نضال : لا مش خرده خالص ... المستشفى دي بعد ما اتبنت اشتراها واحد اماراتى وهدها وباع كل اللى فيها وانا اشتريت اجهزتها كلها منهم الجهاز ده
محمود : وهو عمل كده ليه
نضال : انا عرفت انه هيطلع مكان المستشفى ابراج
بسنت : عالم جاهله ... يعني هو من قلة الاراضي جاي يشتري مستشفى ويهدها
منصور : الجشع يعمل اكتر من كده يا بنتى ... واد يا نضال انا هديهم شقه هنا وتجيب كل اجهزة المعمل ويفتحوا معمل تحاليل واشعه .... خدوا يا محمود الدور الرابع وجهزوه وانتوا ونضال شركا في المعمل
بسنت : اما حتة فكره يا بابا ... وبكده انا اجيب دكاترة للمعمل يشتغلوا واللى يكشف عندنا نخليه يعمل التحاليل والاشعه هنا
نضال : ايوه بئا هزها تجيب رزئها
منصور : واد يا نضال ... المعمل ده بتاعك انت واختك بالنص وهتعملوا اوراقه على كده ... انا هتصل المحاسب بتاعنا اللى بيخلصلنا الاوراق بتاعة الوكاله يخلص اوراق المعمل
بسنت : يخليك لينا يا بابا
سناء : فين الحنيه دي من زمان يا حاج
منصور : فكرك انا كنت بشد عليهم ليه ... مش علشان يطلعوا احسن مني ومنك
محمود : تعيش يا حاج ويديك طولة العمر ... تسلم ايدك يا بسبس ... كلي دي مني .... وعلى كده في اجهزة لغرف العمليات
نضال : لأ ... باقي الاجهزه اخدتها المستشفى بتاعة الدكتوره ساندي زكي
محمود قلبه نبض جامد : طول عمرها شاطره ... بتعرف تخطف اي فرصه
منصور : على كده تعرفها
محمود : ايوه كنت دكتور ورئيس قسم الجلديه في المستشفى بتاعتها واستقلت وكبرت عيادتي
منصور : مفيش احسن من الشغل الحر
نضال : مانا بتحايل عليك من زمان
منصور : يبن الكلب في الاخر دي كلها فلوسك انت واختك
بسنت : بابا عنده حق يا نضال ... مفيش غيرك هيحافظ عالشغل وخصوصا انك عارفه كويس
نضال : مانا ماسك الشغل اهو
سناء : انتوا هتتكلموا من غير ما تاكلوا ... مدوا ايديكم وكلوا ... وانت يا حاج سيبك من الكلام في الشغل وكل علشان تاخد الدوا
........
ازيك يا حسن
حسن : 😵😵😵😵😵😵😵 مش معقول ... ازااااي
.......
صورة جودي


JVJzQ6J.jpg JVJzLGa.jpg JVJzsCg.jpg JVJzPZF.jpg
صورة جومانه

JVJAmfn.jpg JVJADiX.jpg JVJAtVt.jpg JVJAZxI.jpg JVJApls.jpg JVJAyUG.jpg JVJRHJf.jpg
روووعع القصة دي متابعها من الاول خالص واحلى حاجه أنه اسمي بقي موجود فيها 🥰 زادت حلاوة اكتر
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الجنون انا، alazr330 و معز ١٤
  • عجبني
التفاعلات: alazr330
  • عجبني
التفاعلات: alazr330

رااااايق يا فنان على البداية الرائعة
تسلم ايدك على الحلاوة والجمال ومنتظرين الجزء الثاني..

مع خالص تحياتى...
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
اتمنى ان تنال اعجابك للأخر
روووعع ومبدع فى الأفكار واختلاطها بأحداث الماضي رغم انك جايبها من ناحية تانيه 👌
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
الجزء الاول
من تانى يوم استلام مرسي الحكم وبدأ الصراع بين الحزب الديني ومؤسسات الدوله
مبنى المخابرات
زيدان : انا مش عاوز اي من مؤسسات الدوله يتعامل مع الحزب الدينى او اعضاء الحزب على انهم رجالة الحكم
ادهم : ازاي والمرشد هو اللى بيوجه الريس
نديم : انا اعرف يا فندم مجموعه من رجالة الحزب هيكونوا عيوننا جوه القصر وجوه الحزب .... يا ريت لو سمحتلى حضرتك اتواصل معاهم لتسجيل كل اللى بيحصل في اجتماعاتهم وجلساتهم
زيدان : مش كفايه ... طبعا هتتواصل معاهم وفكرتك تتنفذ .. لكن انا عاوز تسجيل من جوه بيوتهم كمان
ادهم : سعاد الحسيني مرات واحد من كبار وقادة الحزب ... هي كانت ايام نظام مبارك من اكبر عميلاتنا ممكن اتواصل معاها وخصوصا انها تعرف كل زوجات رجالة المرشد
زيدان : التواصل ده يحصل فورا .. وكمان عاوز الاعضاء الجدد يكونوا تحت عيونكم ... المشاكل كلها بتيجي من عندهم
زناري : في عميل لينا اسمه حسن حسين وهو من قيادات الحزب ... الراجل ده من اخطر رجالة الحزب وهو نسيب العميل علاء زكي ... من ساعة الثورة وهو بيتواصل معانا بس لاحظت انه الفتره الاخيره ما بين بيضللنا او رافض التعامل معانا
زيدان : مش ده بتاع حماس
ادهم : بالظبط هو يا فندم وعرفت كمان انه عاوز يفتح لهم مكتب في القاهره
زيدان : حاولوا تخلوه يتطمن خالص وعاوز اقابل علاء بنفسي
ادهم : تمام ... انا هتواصل معاه بنفسي خصوصا ان اخته انضمت للحزب وزوجته اخت حسن كمان وعرفت انه رافض التعامل معاهم وبيضايقوه كتير
زيدان : خلاص حددلي ميعاد معاه ...اخبار مصطفى وسحر ايه
ادهم : مصطفى ركبلنا كاميرات واجهزة تصنت في كل مكان يخص حسن وسحر بعتتلنا ان في خطر من ناحية ولاء حسين اخت حسن وانها مبتفهمش حاجه وبتعمل برنامج للدعوه بتشوه فيه صورة الدين وبتنقل افكارهم الهدامه وسط المجتمع
زيدان : تمام ... خليها تحت المراقبه اللصيقه وبلغ سحر انها تحاول تقرب منها اكتر وتاخد مكانها ولو عرفت تعملها مشاكل كمان تنفذ من غير تردد ...اظن كده نبدأ نتحرك وانا بدوري هبلغ القياده العليا بالمستجدات
......
بيت وليد
امانى : ايه القرف ده ... اطفي اطفي دانا هرجع
وعد : امرك يا ستي ... هو انتى ليه بتكرهي الناس دي
اماني : انا مش حكاية كره ... يا بنتى اللى اسمها ولاء حسين دي جاهله في الدين وكل كلامها غلط
وعد : مانا برضوا مستريحتش لكلامها
امانى : تعالى يا وعد في حضني
وعد طلعت أعدت في حضنها وامانى لفت ايديها حواليها
امانى : انا مش عاوزه وليد يقربلك ولو عمل حاجه هزأي امه
وعد : الواد ياسر من ساعة اللى حصل مشوفتش وشه ولا اخته حصل معاها حاجه يعني
امانى : مش اخوكي اللى نطلنا فيها ... ما علينا فكرتيني ... انا هبعت لياسر ييجي هاتى موبايلي
امانى مسكت الموبايل وبعتت الفيديو لياسر اللى جالها مخضوض
ياسر : ممكن اعرف عاوزين مني ايه تاني
امانى : اسمع يا حيلتها ... انا عاوزاك تكتب عالبت وعد وسيبك من اخوها وانا هبعده عن اختك بنفسي
ياسر : بجد يا اماني ... انا مستعد اعمل اي حاجه بس بلاش منى
امانى : اخبارها ايه مع خطيبها
ياسر : مش ولابد ... من ساعة ما ابوه طرده من البيت وهو راح شقته وبيدور على شغل
اماني : طب انا ممكن اساعده واجيبله شغل ... بس تتجوز وعد دلوقتي
ياسر : وهتبعدوا عن منى
امانى : وهنبعد عن منى ... بت يا وعد ... موافقه يا بت
وعد : طبعا يا ستي اماني
ياسر : وانا موافق بس
امانى : انت هنا ملكش رأي ... انت توافق غصب عنك ... جهز نفسك انا هظبطلك الدنيا مع ابوها وتيجي انت وعيلتك وتجيبلها شبكه وانا هخليهم يوافقوا
ياسر فرح اوي وبيبص لوعد وفرحان اوي 💥
ياسر : اااه .. بتضربي ليه
امانى : انزل بوس رجلي ورجل وعد وامشي
ياسر : ااااامرك ... امرك يا ست الكل
امانى : تعجبني
ياسر نزل باس رجليها وباس رجل وعد وباس خدها من الفرحه
امانى : طب يله علشان تلحأ تجيبلها شبكتها
ياسر : انا هعمل كل اللى اتفقنا عليه بس انتى وعدتيني ان منى مش هيحصلها حاجه
امانى : اوعدك كمان هخليك تمسح الفيديوهات بايدك
ياسر باس خدها وجري وهو مبسوط
وعد نطت في حضن امانى وباستها بوسة عشاق واماني نزلت بيها عالكنبه وهي مبسوطه
وعد : الخطوه الجايه ايه
اماني : هنيكه هو واخته .... انا عاوزاكي ترفضي لما يتقدملك
وعد : مش فاهمه بس امرك يا ستي
امانى : يا بت افهمي ... لما ترفضي هيخاف على اخته ومن الفضيحه وهيتذللك وهيبوس رجلك توافقي وهيفضل يتحايل عليكي قصادهم كلهم عيلته وعيلتك وبكده تكسريه وتتحكمي فيه وهيكون خاتم في صباعك وهنذله براحتنا
وعد : اما انتى عليكي دماغ يا ستي ولا دماغ الشيطان نفسه
👹: 👏👏👏
.........
حازم : الصبر يا علاء ... انا ممكن اشتري منهم حصتهم ونتشارك انا وانت
علاء : بجد يا حازم ... بس حصتهم كتيره اوي عليك
حازم : انا معايا ٧٠ مليون جنيه وكله من خيرك ... انت لولا وقفتك جنبي مكنتش وصلت للانا فيه دلوقتي
علاء : حلو ... حصة صلاح تعملها ٦٠ مليون ... انا عاوزك تعرض عليه وانا عارفه طماع وهيوافق اول ما يشوف الفلوس ... اما حصة اختى انا هشتريها بنفسي وكده هكون ٨٠ % وانت ٢٠ %
حازم : خلاص انا هكلمه واهو حاتم وملك يشغلوا المحلات
علاء : عمتى عامله ايه دلوقتي
حازم : عايشه مع حاتم ... اصل ملك تعبانه في حملها
علاء : انا هخلي ساره تتابعها بنفسها ... المهم تتحرك قبل ما نتفاجئ بيهم بيسحبوا كل حاجه
حازم : انا هكلمه دلوقتي وميهمكش يبن خالي
.........
فيلا نهله
سحر : هو ايه القرف ده ... مش بالليل كان قال قرارات ... هو هنبدأها عك
ولاء : عك ايه بس ... بالليل خد قرارات واكتشف انها غلط فغيرها
نهله : كلام الليل مدهون بزبده يطلع عليه النهار يسيح
ساره : 😄😄😄😄 شكلنا داخلين على ايام سوده
ساندي : اهو ساره اللى بتدعمه قالتها 😄
حنين : ست ساره هانم بتدعمه مصلحه مش اكتر 😏
سحر : الراجل ده هيخربها هيخربها .. اااه .. كمان الشيخه ولاء مش عاجبها نفكر واكيد طبعا هتقولي التفكير بدعه
ولاء : لو بطريقتك دي اه بدعه
سحر مسكتها من رقبتها رفعتها : بت انتى انا ممكن افرمك ...ابعدي عني انا بالتحديد
ولاء : خلاص خلاص 😨 مش بدعه 😨
😄😄😄😄😄😄😄😄😄
نهله : خلاص يا سحورتي ... تعالي هنا يا حبيبتي علشان اللى في بطنك
ولاء : يا ساتر انتى لا يمكن تكونى ست ابدا
ساره : 😄😄😄😄😄😄 صدقتي ... ولا يهمك منها يا سحر ...
ساندي : امال هيام وصابرين فين
نهله : بيجهزوا الغدا
ولاء : وعلى كده الغدا ايه
سحر : اكيد فته 😄
😄😄😄😄😄😄😄😄
ولاء : انتوا بتتريئوا صح 🙄
حنين : لا هما فعلا هيعملوا فتة كوارع ولحمة راس ... اصل علاء بيه طالبها
ولاء : طب كان قال كنت عزمت حسن حتى
نهله : يادي حسن اللى طالعلنا في البخت ده ...
ولاء : وماله حسن ... مش صاحب ابنك ومن العيله ولا هو حلو لصلاح وعمر ووحش لاخويا
ساندي : شكلي كده هعملها معاكي ... لمي نفسك وملكيش دعوه بعومااار حبيبي
ولاء : عمر ايه ده اللى ابصله
هيام : وانتى تبصي لعمر ليه ... لما ييجي علاء هقوله
صابرين : وكمان بدل الهري اللى بتذعيه اخدمي جوزك هو اولى بدل ما تفضحينا عالفضائيات
سحر : لا هي تعملنا فيها شيخه وتهردل يبئى حلو مادام عاجب شوية الجرابيع اللى مشغلينها
ولاء : لأ بئا احنا مش جرابيع يا ست سحر هانم
سحر قامتلها وولاء جريت منها
ساره : خلاص يا سحر ... اهدي اللى في بطنك يحصله حاجه ... وكمان هي متغاظه علشان انتى حامل وهي لأ
ساندي : مش عارفه كانت لازمتها ايه علاء يتجوزها المتخلفه دي
صابرين : اوامر عليا يا ستي ... جوازه جياله بالأمر ويا ريته طمر
هيام : انا سمعت انها كانت متجوزه واحد ارهابي والمخابرات هي اللى جابتها
نهله : **** يرحمك يا سمر ... كانت بتخليها خدامه تحت رجليها
ساره : واحنا لسه فيها ... انا مستعده اخليها جاريه تحت رجلينا كلنا
صابرين : ليه هو انا رحت فين ... يكش هي بس متحاميه في اخوها الارهابي المعفن ده
ولاء : اخويا مش معفن يا ست صابرين ... كمان لولا اخويا مكانش علاء زمانه بره السجن
ساندي : خخخخخخ سجن مين يا وابور الجاز انتي ... اوعي يا بت تنسي اصلك ... لاااا احنا من حاره واحده يا شرموطه يا لبوه نسيتي خلود يا بت ولا خالد ولا يمكن نسيتي خالك نبيل واللى عمله ولا يمكن نسيتي داعش ولا يمكن نسيتي ان لولا علاء مكانش اخوكي بئاله لازمه ولا نسيتي انك كنتى جايالنا حافيه جعانه تترجينا نأكلك
كلهم باصين لساندي وهي بتشرشحلها
ولاء : يااااي بيئه اوي
سحر وقفت في ضهرها وولاء حست بطل بيغطيها
ساره : مين اللى بيئه يا متناكه انتي ... لا فوءي كده ... ان كان حد هنا بيئه هو انتى يا ست الشيخه ولاء ... دانتى يا بت خالد زمان اتجوزك انتى واختك ... نسيتي خالك عمل معاكي ايه ... دانتى واختك كنتوا مفضوحين في الحته كلها ولولا احنا اللى مش عاجبينك كان زمانك على زوبر كل واحد
حنين : معلش يا ولاء ... اصلهم ملايكه مبيغلطوش
ساره : ما بلاش انتى
نهله : جرى ايه يا وسخه منك ليها ليها ليها ليها ... ما تحترموا أعدتى معاكم
ساره : ما هي اللى طلعتنا من شعورنا
ولاء : عالعموم انا هتصل باخويا ييجي يتغدى معانا
نهله : وماله يا ولاء ... التكيه اللى فاتحها علاء تساع من الحبايب ١٠٠٠
صابرين : متنسيش يجيب مراته وعياله معاه ... قبل ما الفته تخلص ويجوع ميلائيش ياكل
ولاء : انا مش هرد ... مستوايا الاجتماعي ميسمحش انزل لمستواكم
.......
صلاح : موافق طبعا ... مع ان ده شقى عمري بس انا كان في دماغي مشروع وكنت محتاجله سيوله
حازم : خلاص تحب نمضي العقد امتى
صلاح : جهز عقودك وانا هتواصل معاك واهو اكون اديت لعلاء خبر وافضها شراكه معاه واستقل بنفسي مع ان شغلي معاه ميتسابش بس الظروف تحكم
حازم : خلاص انا هجهز العقود وهاجي اديلك فلوسك وتخرج وادخل انا مكانك
صلاح : خلاص اتفقنا ... استأذنك انا علشان ورايا مشوار مهم
حاتم : انت هتقفل المحلات بتاعتك ولا ايه
حازم : لأ طبعا ... انا هسيبلك ادارة المحلات وانا هدخل في الشركه مع علاء ... اديك شايف الدنيا بئت عك والبهوات الجداد ولا يفهموا في البطيخ حاجه
حاتم : انت ليه مبتجبش اسراء وتزورونا ... ملك تعبانه على فكره وكل يوم بتسأل عليكم ... انا خايف اوي عليها يا حازم 🥺
حازم : اجمد ياض هو الحمل الاولانى كده وبعد كده هتتعود
حاتم : ماما الصراحه مش مخلياها محتاجه حاجه
حازم : هو ماما دي في زيها ... المهم انا عاوزك تخلي بالك من المحلات وانا بكره اجازه هنيجي ونقعد كام يوم .. ولا اقولك لغاية ما ملك تولد كمان
حاتم : بجد يا حازم ... دي ملك هتفرح اوي ... بصراحه منساعة ما امها اتمسكت وهي حالتها وحشه اوي
حازم : الحال من بعضه ياخويا ... المهم انا هوصل مشوار لغاية علاء وافرحه
........
فيلا زياد
ندى : انت يا بيه مش بناديلك ... مبتردش ليه
زياد : تعبت ... انتى ايه مبتتهديش
ندى : طب يله سيب اللى في ايدك وتعالى عاوزاك في كلمتين
زياد : انا خلصت ... خير في ايه
ندى : هو هنعيده تاني ولا ايه يا زياد ... يا راجل انا لما كنت مكانك كنت ممتعاك ليل نهار ... منكم للى كلت دراع جوزها يا بنات اختي
زياد : يا حبيبة قلبي هو انا كنت قصرت ... مش انتى اللى الدوره كانت عندك
ندى : ولو ... مش تسأل ولا انت اتعودت عليه جواك فمبأش فارق معاك
زياد : لا ميصحش ... حقك علي يا حبيبتي ... هستحمى واحلق شعر جسمي ودقني واجيلك
ندى : طب البسلك ايه يا حبيبي
زياد : البسي حاجه من اللى كنتى بتلبسيهالى علشان تهيجي
ندى : خلاص عقبال ما تخلص اكون جهزت
زياد دخل الحمام نص ساعه وطلع على اوضة النوم ملط واول ما دخل تنح ..كانت ندى نايمه عالسرير بقميص شيفون احمر وسانده على كوعها بطريقه مغريه فطلع موبايله وشغل مهرجان هاتى بوسه يا بت وبيشبح وندى نزلت تشبح معاه وتعقب ورغم سنهم اللى قارب الخمسين الا ان شهوتهم لبعض رجعت سنهم كتير وشغل اه يا دنيا وبيرقصوا وانتهت ببوسه جامده وزنأها في الحيطه ورفعها على ايديه من طيظها وبتنزل ندى وكسها معجون بالشهوه علشان يستقر زوبر زياد الجديد الضخم لنصه في اعماق كسها وبدأت المعركه وكانت اهات ندى عاليه بتجرى في ودن زياد وتعوم في الدم لغاية ما توصل لزوبره تخليه اقوى واشد واتحولت متعة ندى لجنون الشهوه ونزلت بتمصله وهي بتبصله بعد ما نيمته عالسرير


JVJ7Ht2.md.gif
وكان زياد في الوقت ده بيسترجع شريط ذكرياته معاها لما كان بكس وانها كان كل همها تنيكه وهو النهارده كل همه يمتعها وبيسيبها تمص زوبره لغاية ما نيمها على وشها ودخل زوبره في كسها وبيرزع جامد وكانت متمتعه اوي وفاتحه بؤها يكاد يسمع نحيب انفاسها وبتصرخ من اعماقها معلنه عدم تحمل مشاعرها اقتحام زوبره لمكمن متعتها وتحرير شهدها من محبسه ليجري الى بوابة الحريه ليستقر على جسد زياد العاري فيسهل مرور زوبره اكثر واكثر حتى تم اعتقال رأسه ووضعها داخل معصرة عضلات كسها فيطلق قذائفه البيضاء بالداخل في مغاور كسها بطلقات متتابعه ليلهث الاثنان في احضان بعض
ندى : متعححححح ... يخرب بيت زوبرك ده ... كنتى فين يا ساندي من زمان
زياد : ( اه يا ساندي على بزازك ولا طيظك ... الجلسه الجايه لازم انيكك ) بيحضن ندى وهي بتغمض عينيها وبتنام على صدره وبيغيب هو في متاهة التفكير وزوبره مرفوع لمرمى عينه علشان يدخل بين رجلين ندى ويقتحم كسها فتشهأ وتبصله بدلع وتاخده بتحضنه بشفايفها وهي بتفرك حلمات بزازه في صوابعها وكان زياد خلاص مسافر بثعبانهداخل جحرها وهو بيدمر كل ملمس ناعم بداخلها وده خلاها تتشنج كتير وتنزل كتير لغاية ما الرعشه اكتاحت كل جسمه ونزل لبنه 🌊 كتير في اعماق كسها وبيناموا في حضن بعض
.............
ساندي روحت وكان عمر بيكلم بنت في التليفون وراحت جنبه بتسمعهم لغاية ما خلصت
ساندي : وحشتني يا عومااار 💋
عمر بيبادلها البوسه
ساندي : قول بئا مين دي
عمر : دي جومانه عبد السلام ابوها صاحب شركه ولسه جداد بس البت كلبوظه وتحسيها اجنبيه كنت اتعرفت عليها في الماركت والبت دلوعه دلع ميتوصفش ... اخدنا ارقام بعض ووعدها نخرج وهي مبسوطه اني بكلمها
ساندي : هتجيبها امتى
عمر : طب مش لما تسلمي على حبيبك الاول
ساندي رفعت الشورت وبتشاور لزوبره : هااااي ... هااااي ونزلت باسته ورجعت مكانها .. مبسوط كده
عمر : هو يقولك
زكي : مامي ... عاوز اكل
ساندي : 😄😄😄😄 معلش هأكله وانيمه واجي
زكي باس خد عمر : انا بحبك اوي يا عومااار
🤣🤣🤣🤣🤣
عمر : وانا كمان يا شقي انت وبيشيله ... روحي هاتيله الاكل وانا هلعب معاه شويه
زكي : انا بحب ياسمين بنت خالو علاء وبحب ابوسها
عمر : تعالى يا هانم اسمعي
زكي : 😳😳😳 ... انا مش هحكيلك حاجه تاني
عمر : طب متزعلش لما تكبر هخليك تتجوزها ماشي
زكي : ونلعب عريس وعروسه
عمر : 😄 اه وتلعبوا عريس وعروسه 😄😄
ساندي : مين دي
عمر : لا انا وعدته ماقولش
زكى باس خده : ايوه كده خليك راجل
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ساندى : يلا يا ولد علشان تاكل وتعمل بيبي وتنام
بعد شويه عمر شال زكى وطلع نيمه في اوضة الولاد وراح لساندي اللى كانت لبست بدله شيفون زي الشبك وعالتسريحه بتحط برفان
عمر خلع كل هودمه وبيجره زوبره للبطل المستنى الحرب ونزلت ساندي في اجتماع صلح خاص مع زوبره وبتبوسه وتلحسه وتمصه وطرف لسانها بيلحس راسه وفتحته وعمر هايج اوي وزوبره زي الصاروخ الجاهز للاطلاق وبتبصله بتغمزله
ساندي : عاوزاك تغمض عينيك وانت بتعاملني كإنى جومانه
عمر : لأ انا عاوز اسرح في عينيكي الحلوين وكده كده زوبري هيصالح كسك
ساندي : بس كسي زعلان اوي وشايف بيعيط ازاي
عمر : بس كده ... انا هصالحه بنفسي ونزل بين رجليها بيبوسه وطعم شهوتها حوله لذئب بشري فطلع لسانه بيلحس كل دمعه نازله منه وبيفتحه بايديه وبيدخل طرف لسانه على جنابه وبيلف فيه بيلم كل شهوته
ساندي ماسكه بزازها وبتتلوى وبترفع ضهرها ووسطها من المتعه وبتتنفض وكإن كهربا جوه كسها بتكهرب جسمها كله من شحنات لسان عمر جواه وبتنزل شهوتها كله على لسانه فبيبلعها وهي بتلهث جامد وبتزوم اوي
عمر راح بيدوأها شهوتها في بوسه ولا اروع وبيحضنوا بعض وهو نايم بين رجليها فدخل زوبره في جرابه وهي لفت رجليها حواليه وحركة زوبره في كسها مخلياها بتئن وتتأوه جامد وعمر حاسس كسها بيضيق على زوبره وسخونه دافيه بتغلف زوبره وبيشد لجام حصانه وبيطلق الصاروخ جوه كسها بيفجر كل شهوه جواها وبتنزل ساندي كتير وبدأت بريمة عمر في العمل علشان تحفر اماكن لأول مره توصلها وشفايفهم في مبارزه اللى مين هيشفط التاني وكانت دموع ساندي من المتعه بتنزل وانتهت بنزول المني الساخن في اعماق الرحم وبيزمجر عمر جامد وبيلهث اوي وبياخدها في حضنه وبينام وراسه على صدرها وزوبره جوه كسها
.............
صابرين : اااااا ... الحئني يا علاااااء
علاء وهيام جريوا ملط لاوضتها ووراهم بتيجي نهله وسحر وبتدخل ولاء في الاخر
في ايه مالها صابرين
علاء : مالك يا حبيبتي
صابرين : شكلي هولد ااااااااا ... نار يا علاء
نهله : طب القرن طش
صابرين : ااااااا انا بفضى حد يلحأني
علاء : هاتولي موبايلي فين
نهله : طب روح انت ومراتك البسوا حاجه وانا هتصل على ساره تيجي ... الو .. ايوه يا ساره ... شكل صابرين بتولد تعالي ... مش وقته انا هجهز المياه السخنه عقبال ما تيجي ... خلاص ماشي ... اه خلى صلاح ييجي ... ماشي بس اخلصي بسرعه
ساره وصلت وبتولد صابرين وجابت ولدين
علاء سمع صوت ولاده فرح ونهله خارجه : مبروك يا حبيبي ولدين زي العسل يتربوا في عزك يا حبيبي
صلاح : مبروك يا علاء ... ها يا بطل هتسميهم ايه
علاء : انا مش هسميهم ... اختك هي اللى هتسميهم
ساره : اسهل ولاده حصلت في العيله دي ... تعالى ياسي صلاح ... اختك عاوزاك جوه
علاء وصلاح دخلولها
صلاح : مبروك يا حبيبتي ... هتسمي الولاد ايه
علاء ميل عليها وباسها : مبروك يا حبيبتي
صابرين : مبروك يا حبيبي ... هتسميهم ايه يا حبيبي
علاء : انتى اللى تسميهم
صابرين ابتسمت : خلاص هسميهم علاء وصلاح
صلاح : اصيله يا صاصا
علاء : لا انا هسمي التانى زكي على اسم بابا **** يرحمه وده صلاح زي ما هو
نهله : **** يخليهملك يا حبيبي ... دي ساندي هتفرح اوي لما تعرف ..
هيام : يله يا رجاله ... اطلعوا بره خلوها ترضع عيالها
صلاح : ماشي يا هيما
ولاء راحت اوضتها ونار جواها وبتعيط واتكومت في نفسها وهي بتتمنى تكون ام حتى علاء منفذش كلامه ليها
سحر : مبروك يا صابرين هانم ... انا كمان كلها كام شهر واجبلهم اخ صغير بس هخليه هو اللى يضربهم
😄😄😄😄😄😄😄
نهله : كل ولاد علاء حلوين ومفيش فيهم عيل شقي ... وربنا يزيد ويبارك
هيام : انا كمان لازم احمل تاني واجيب عيل تاني
ساره : طب اهدوا على نفسكم شويه ... يله يا صابرين رضعي الولاد ... واد يا زكي ... تعالى اما ابوسك ... وانت كمان يا صلاح اييي كده يا وسخ باست ايده ... الواد طالع ايده تئيله
صابرين بترضع ولادها وولاء جوه اوضتها بتنحب من كتر العياط وسامعاهم بره بيضحكوا وقررت ترجع الفيلا لوحدها من تاني
...........
ساره وصلاح رجعوا الفيلا
حنين : ايه مالها صابرين
ساره : ولدت وجابت ولدين توأم زكي وصلاح
حنين : مبروك كده عندنا ٢ صلاح في العيله ... انا كمان لما اولد هسميه احمد
صلاح : مش لما تحملي الاول
حنين بكسوف وفرح : مانا حامل يا صلاح😄
ساره : بجد ... يبن اللذين ... كده تحملها وانا لأ
صلاح خد حنين في حضنه : مبروك يا حبيبتي
ساره : كده يا حلوه تيجي اكشف عليكي علشان متضيعيش البيبي يام احمد
حنين : اه اوي ... مانتى الدكتوره بتاعتى
ساره : طب يله شيلها يا صلاح ونيمها في السرير لغاية ماجي اكشف عليها مانا مش هخلص ... انا مش عارفه باخد ايه انا من العيله دي
.........
جودي بتتكلم في التليفون
جودي : بتكلمنى تاني ليه مش كفايه مراتك قفشتنا ... مش عاوزه منك حاجه
ساندي خدت منه الموبايل : اسمعيني يا بت انتى ... انا مصوره كل اللى بينكم ... يا تسمعي كلامي يا هنزلها عالنت للكل يتفرج البت المفعوصه اللى لسه مطلعتش من البيضه بتعمل ايه مع جارها المتجوز
جودي : مانا بعدت عنه خلاص عاوزه ايه تاني
ساندي : امك صباح هانم الدرملي شوفت في ايدها خاتم الماظ ... الخاتم ده يكون في صباعي بكره الصبح والا هفضحك
جودي : لالالا ... انا هجيبهولك بس بلاش الفيديو بتاعي ... ارجوكي تمسحيه وانا هكون تحت امرك
ساندي : الفيديو ده مش هيتمسح ... الخاتم الالماظ او فضيحه اختاري
جودي : خلاص بكره هجيبهولك معايا
ساندي : عاوزاكي لما تيجي متكونيش لابسه اندر ولا برا ... هاتى الخاتم وهخلي جوزي ينيكك ها قولتى ايه
جودي : بس انتى مش هتزعلي
ساندي : هزعل لو منفذتيش كلامي واجيب ابوكي يتفرج عالفيديو واخلي عمر ينيكه هو وامك
جودى : لأ 😨 ... بلاش بابا وماما ... هسمع كلامك حاضر
ساندي : دلوقتى .. تروحي تجيبي خياره : اااه خياره وتحطيها في التوته الحلوه وتيجي وهي جواكي وانا هخلي عمر بنفسه يشيلها
جودي : 😨 حححاضر
صباح : بتكلمي مين
جودي : اصحابي يا مامي
صباح : كفايه سهر وروحي نامي
جودي : حاضر ... باي دلوقتى والصبح نتقابل زي ما اتفقنا
بعد شويه كان الكل نام و جودي راحت اوضة نوم ابوها وامها واتأكدت انهم نايمين وجابت صندوق مجوهرات امها وطلعت الخاتم ورجعته مكانه ونزلت المطبخ جابت خياره تخينه صغيره وبئت تحشرها في طيظها لغاية ما دخلتها كلها ونامت بيها
..........
بسنت بعد موت اختها اتخلصت تماما من الضغوط اللى كانت عليها وبئت تروح بيت ابوها وبيعاملوها كويس واخوها نضال مسك شغل ابوه وبئا هو المتحكم في البيت وبيصرف عليه
منصور : منور يا محمود يبني
محمود : البيت منور باصحابه يا عمي ... الا مفيش اخبار عن رضا
سناء : داهيه لا ترجعه ... اهو مرزوع في شقته
نضال : من ساعة اللى حصل وهو خايف يرجع هنا تاني
سناء : فضونا سيره ... صحيح قلبي واكلني عليه بس كلب ولا يسوى
بسنت : يله يا ماما انا جهزت الاكل ... يله يا بابا
منصور : يخليكي لي يا بنتي ... سامحيني يا بسنت يا بنتى عاللى كنت بعمله معاكي طول عمرك
بسنت بابتسامه : انا اللى اسامحك برضوا يا بابا ... لا عشت ولا كنت اما ازعل منكم ... صحيح محمود مش مخليني محتاجه حاجه بس ده كله بفضل دعواتكم لي
منصور : اصيله يا بنتي
سناء : هو في زي بسبس ... دي حبيبة قلبي من جوه
نضال : بالحق ... في جهاز اشعه ورنين مغناطيسي جالى من مستشفى ما تيجوا تشوفوه يمكن ينفعكم
محمود : هو انا هجيب اجهزه خرده برضوا
نضال : لا مش خرده خالص ... المستشفى دي بعد ما اتبنت اشتراها واحد اماراتى وهدها وباع كل اللى فيها وانا اشتريت اجهزتها كلها منهم الجهاز ده
محمود : وهو عمل كده ليه
نضال : انا عرفت انه هيطلع مكان المستشفى ابراج
بسنت : عالم جاهله ... يعني هو من قلة الاراضي جاي يشتري مستشفى ويهدها
منصور : الجشع يعمل اكتر من كده يا بنتى ... واد يا نضال انا هديهم شقه هنا وتجيب كل اجهزة المعمل ويفتحوا معمل تحاليل واشعه .... خدوا يا محمود الدور الرابع وجهزوه وانتوا ونضال شركا في المعمل
بسنت : اما حتة فكره يا بابا ... وبكده انا اجيب دكاترة للمعمل يشتغلوا واللى يكشف عندنا نخليه يعمل التحاليل والاشعه هنا
نضال : ايوه بئا هزها تجيب رزئها
منصور : واد يا نضال ... المعمل ده بتاعك انت واختك بالنص وهتعملوا اوراقه على كده ... انا هتصل المحاسب بتاعنا اللى بيخلصلنا الاوراق بتاعة الوكاله يخلص اوراق المعمل
بسنت : يخليك لينا يا بابا
سناء : فين الحنيه دي من زمان يا حاج
منصور : فكرك انا كنت بشد عليهم ليه ... مش علشان يطلعوا احسن مني ومنك
محمود : تعيش يا حاج ويديك طولة العمر ... تسلم ايدك يا بسبس ... كلي دي مني .... وعلى كده في اجهزة لغرف العمليات
نضال : لأ ... باقي الاجهزه اخدتها المستشفى بتاعة الدكتوره ساندي زكي
محمود قلبه نبض جامد : طول عمرها شاطره ... بتعرف تخطف اي فرصه
منصور : على كده تعرفها
محمود : ايوه كنت دكتور ورئيس قسم الجلديه في المستشفى بتاعتها واستقلت وكبرت عيادتي
منصور : مفيش احسن من الشغل الحر
نضال : مانا بتحايل عليك من زمان
منصور : يبن الكلب في الاخر دي كلها فلوسك انت واختك
بسنت : بابا عنده حق يا نضال ... مفيش غيرك هيحافظ عالشغل وخصوصا انك عارفه كويس
نضال : مانا ماسك الشغل اهو
سناء : انتوا هتتكلموا من غير ما تاكلوا ... مدوا ايديكم وكلوا ... وانت يا حاج سيبك من الكلام في الشغل وكل علشان تاخد الدوا
........
ازيك يا حسن
حسن : 😵😵😵😵😵😵😵 مش معقول ... ازااااي
.......
صورة جودي


JVJzQ6J.jpg JVJzLGa.jpg JVJzsCg.jpg JVJzPZF.jpg
صورة جومانه

JVJAmfn.jpg JVJADiX.jpg JVJAtVt.jpg JVJAZxI.jpg JVJApls.jpg JVJAyUG.jpg JVJRHJf.jpg
مبروك علينا جميعا السلسلة الجديد
برنس انت دائما بتبهرالجميع
تحياتي لك يا برنس
دائما متميز ومبدع من نجاح لنجاح
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
فنان من يومك يا معز
 
  • حبيته
التفاعلات: معز ١٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: الكاريزما الفرفوشة
مبروك علينا جميعا السلسلة الجديد
برنس انت دائما بتبهرالجميع
تحياتي لك يا برنس
دائما متميز ومبدع من نجاح لنجاح
حبيبي الشبكشي قاهر التعليقات
اتمنى اشوفلك اعمال
 
  • عجبني
التفاعلات: الشبكشى
روووعع ومبدع فى الأفكار واختلاطها بأحداث الماضي رغم انك جايبها من ناحية تانيه 👌
انا من اول القصه وانا بقول انها مختلفه وغير واختلاطها بالماضي بعرض فيها كل اللى مرينا بيه لليوم
 
  • أتفق
التفاعلات: الكاريزما الفرفوشة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%