NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رحلتي وخرم طزي وختي وسيد بتاع المخدرات الي خلاني ديوث

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
139
نقاط
1,017
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الرابع
بعد ما شيماء حكتلي على المدرس الي فتح طزها وبقا يعزم ناس يجو ينكوها هيا وفاطمه كل حصه يتنكو وفعلان سكل الاستاذ كان هريهم لأن طزهم كبار اوي بعد ما سبتني وقلتلي هسيبك تنام وتنضف نفسك ونمت وصحيت تني يوام وكنا متفقين نروح دسكو أنا وهيا وفطمه لفيت سيجاره ورحت المحلات ولدنيه شغاله تمام وقبلت ختيب اخت سيد الي اول ما شفني بركلي على الخطوبه وقلي العروسه هتخدك مننا ولا ايه قلتلو لا انتو الخير والبركه وقلي عوزين نسهر النهرضه لانو كان يوام خميس ومسك زبزو قعد يهرش في قلتلو مش فضي وهرجع متاخر وطلب مفتاح الشقه ولقلي انو هوا وحسن صحبو هيسهرو هناك ووفقت وقلي خلص سهرتك وتعاله على هناك وخرجت رواحت كان بعد المغرب كلمت شيماء وقلتلي أنهم جهزيين ومستنيني وقلتلي متتاخرش يا عرص وقلتلي هخلي زبك ينقط عليه النهارده ولبست بسرعه ونا فرحان ورحتلهم جري اول ما شفتهم كنت هعيط الميكاب اه حلو ومطلعهم شرميط خدود حمره موبالغ فيها شكلهم شمال اوي بس لبسين عبيات سوده ركبو معايه وقلتلهم هتروحو كده فطمه ضحكت ضحكت شرموطه وقلتلي لما نبعد شويه يا عرص وقعدو يوشوشو بعض ونا مشي ولقيت فاطمه فتحت عبايه وقلعت ال**** لبسه جيبه فوق الركبه وقميس ابيض ونزلت الكلوت وقلتلي خد شم في ده وقعدو يضحكو ختو ونا مكسوف اول مره اشوف فطمه وتعمل معايه كده ختو وقعت اشم في رحتو تهيج اوي انتا بتشم في طيز وكس وحده افففف الفكره حلوه اوي ووقفت زبي وشيماء قلعت هيا كمان وكنت لبسه فستان وردي فاتح على ابيض كان شكلها يموت وبززها بينه وشعرها الاسود نزل على بززها وكنت هعمل حدسه قلتلي فتح وبعد كده قلتلي مين فينه احلا قلتلهم انتو الاتنين احلا من بعض فطمه قلتلي النهرضه هيتعملك اختبار اذا كنت هتسيب شيماء بعد الجواز برحتها ولا هتغير وتقرفها عرفت اني هتعرص بلحمهم النهرضه وصلت الفندق اه الدسكو كان في فندق عشان كنا في القاهره معرفش اماكن غير الفنادق بس اخترت فندك سمعتو وحشه اوي سيد الي قلي عليه وفطمه قلتلي خلي الكلوت بتاعي في جيبك في الجراش خرجو من العربيه ونا بقفلها شيماء قلتلي متخلص يا ديوث وضحكو ضحكه كنت عليا اوي عشان الحراش كان وسع وفي صده صوت واول مره شيماء تقلي يا ديوث اترعشت وبقيت مش علي بعدي مش عارف أي الي حصل عرفت بعد كده أن دي رعشت الديثه وختهم وركبت الاصنسير وصلنا الاستقبال وقبلني بنت حلوا اوي وقلتلي الدخول كل وحد 5000تلاف جنيه تفعت وبعد كده خدتنا دخلتنا وكنش زحمه ولبنت قلتلي لسه الليله ما بدءتش وكويس انكو جيين بدري عشان المكان قعدنه وكل شويه يجي وحد يتعرف ونا اترد لحد ما الاغاني بدءت تعلا وشيماء قلتلي قوام يا خول ارقص معايه رحت معاها واول ما رحنا كلو بقا يجري على المصرح وشيماء بدأت تهز في لحمها ونا وقف بهز جسمي وخلاص وكل شويه وحد يعدي من وراها ولدنيه محدش شيف حد أنا نفسي وحد بعبصني وقعت ارقص ربع سعه رقص وبعبصه في شيماء الي كنت مبسوطه اوي وكل شويه وحد يجي يقف قدامي ويرقص ومعاها مره واتنين ونا مديق لحد ما جه ورقص معاها ولقاني سكت شدها من وصتها وهيا قعدت تضحك بصلي وقلي بعد ازنك هنرقص شويه بيخد إذن مني 😂 سبتها ونا زبي بينقط ورجعت على التربيزه ولقيت فاطمه معاها وحد زي البودي جارد وبيدحكو وقعت جنبها واتعرفت على الي معاها ده طلع مدير الصاله ورحب بيه وسأل على شيماء وعرف اني خطبها وسأل على شغلي ونتو منين وعرف أن احنا اول مره نجي وعرض وشيماء جت خدت فتمه ترقص معاها ونا فضلت قعد مع المدير الصاله وقعد يرعي لحد ما شغلو اغنيه كده معروفه بتاعت الرقص البلدي وشيماء وفطمه قعدو يهزو على آخرهم مهو ده ملعبهم والمدير قلي حلوه خطبتك وعرض عليه نروح الصاله المغلقه وفهمني أنها بتاعت الاغنيه ووفقت وخدني وقلي روح شورلهم وخلا الدي جي يغير الاغنيه وشورت والاتنين جهم معاه وقلتلهم هنروح الصاله التقنيه وقلولي دي حلوه فهمتهم الي قلو المدير المدير ودانا للبنت الي شفناها اول مره اول ما شفتنا ابتسمت وخدتنا ركبتنا الاصنسير ونزلنا لدور تحت الارض واول مشفنا الصله دي انبهرنا بيها المصرح بس الي منور الطربزات ضلمه شويه وفي تربزات متشفهاش اساسن وخدتنا قعدنا في مكان واول ما قعدنه شغلو نفس الاغنيه زي مايكون بيندو على شيماء وفطمه قمو قعدو يهزو وعملو ديره حوليهم ونا فضلت قعد لوحدي لحد مجتلي نفس البنت وقلتلي تسمحلي اعزمك على كأس وعرف أن شيما خطبتي واول معرفت شربتني الكاس وجبت غيرو وحتط أيدها على زبي لقتو وقف قلتلي شكلها تعباك بصتلها ومردتش من كسوفي وكمان الكاس الي ختو خلاني ممحوان اوي وقلتلي اجمد كده امال أما تتجوزها هتعمل اي وفضلت تحسس على زبي وكل شويه تقرص على زبي وتقلي بزاز خطبتك مولعه الصاله لحد ما شيماء وهيا بترقص وحد طلع معاها وقعد كل شويه يقفش في بززها ولبنت قلتلي الحق الواد بيفعص في بزاز خطبتك جبتهم في اديها قلبت وشها وقلتلي يا خول يا عرص جبتهم من غير ما اقولك انتا لازم تتربا وطلهت أيدها لبوقي ولحستهملي وقلتلي قوام معايه ورزعتني قلم ونا زبي شد اكتر من جرأتها واحساسي بلخضوع ليها بيضعف ليها مش عارف ليه عشان شكلها الحلو ولا جرأتها ولا عشان خدت بلها اني ديوث دخلتني اوضه جنب الحمامات ورزعتني الم أيدها كنت صغيره وضعيفه مبتوجعش بس عصبتها وغلها وهيا بتدرب بتخلي زبي يترعش ونزلتني على ركبي وتف في وشي وتعرصني على بزاز خطبتك ولداد ولي عمله معاها وتقولي هتعمل رجل هنيك امك وقلتلي الواد نقص يركب خطبتك على البدج المسرح قدام الناس يا ديوث ونتا قعد ورفعت الجيبه وظهر كسها الناعم وكان متغرق وقعت الحس بنهم شديد مش عارف ليه وزقتني من على كسها وقلتلي شكلك بتحب اللحس قلتلها اوي رزعت على وشي وقلتلي طلبك عندي وقلتلي قريب هخليك تلحس كس خطبتك من لبن الفحول الرجله مش الي زيك يا خنزير لبنك ده مش لبن رجله ده لبن فسد غير صلح للاستخدام قلتلي لبنك ده الي بيجيب الأمراض للست ورزعت قلم وقلتلي افتح بواك وشخت في بقي من غير متعرفني ونا بلعت على طول مفكرتش قلتلي جود بواي الحس زنضف وعملت كده بعدها قلتلي في ثنيه القيق ملط دلوقتي قلعت وزبي هينفجر ورجعت ومعاه طوق الكللابب وكنت حجه جديده عليه سمعت عنها وبعد مقفلت عليه الطوق نزلت على رجليها ابوسها زي مكنت بشوف في الفيديوهات وقلتلي جود بوي انتا شطر اهوه لف وريني طيزك لفيت وقلتلي افتحها ونزلت عليها ضرب وقلتلي يا كلب يا خول مين عمل فيك كده انا كنت متاكده انك خول رغم أن زبك كبير وجبت عليه في آخرها جلد مشرشر وقعدت تدب فيه وهيا بتشتم وتقولي مين الي نكك يا خول قلتلها صحابي قلتلي يا شرموطه مش كفيه أن لبنك فسد كمان بتخد الرجله منا وبتشغلهم بطيزك يا شرموطه انتا لزم يموتوك ولي زيك وقلتلي انتا النهارده نجمت العرض وهتنفز كل الي يطلب من غير نقاش والا مش هتتلع من هنا حي وقلتلي اشرب ده عشان تستحمل الي هيجرا فيك وادورت وفتحت طيزها الي رحتها حره وقلتلي الحس عشان نسيت اتشطف وللاسف كنت مش مقروف كنت مستمتع وقعت الحس تقريبان تلت سعه وجبت على وشي وبعد كده قعدت وقلتلي زبك نام ليه وخرجت ورجعت ومعاها وحده تنيا مبسوطه اوي وكنت اجمل منها وصوتها حلو وقلتلها براڤو عليكي يا ماجي البنت الي عملت فيه كده وقلتليها ليكي مكفاه وجت عندي وبتلف حوليه وخلتني افتح طيزي وضربتني بنعومه عليها وقلتلي انتي مخرومه ومجي عدلتلها وقلتلها مفتوح اه وقلتلي الي جيين معاك دي ختبتك وصحبتها قلتلها اه قلتلي ونتا عارف أنها شرموطه وبتتناك قلتلها اه قلتلي كويس عندي عرض ليك بس مش دلوقتي وادتني كرت وقلتلي حطو في هدومك وتعاله ورجعت ماجي رزعتني قلم وبصت على رجل البنت الي من الواضح أنها مديره عليها أنا فهمت ونزلت ابوس رجليها وقلتلي شطوره أنا هخدك معايه تعيش عندي نفسي في وحد زيك وانا ببوس وتت ورفعت رصي وقعدت جنبي وقلتلي اللياه دي أنا عزمكو ولفلوس الي دفعتها هتخدها ونتا مشي ونتا من دلوقتي وحد من المكان ده وكلنا هنا عشان نبسط الي يخش هنا كل الي مطلوب منك انك تنفز الي يطلب منك ومسكت زبي وقلتلي احنا عرفين انك ديوث وعرفنا كمان انك خول وي مفتوح وهيا بتتكلم سبت زبي وخرجت ورجعت بعلبه شكلها حلو وطلعت منها اسبراي ورشت على قماشه وشممتني وقلتلي ده عشان لازم تفضل هيج طول الليل ورشت على كس ماجي وخلتني الحس وقلتلي جهز قلتلها اه رحت مجئ وغيرت لبسها زي لبس كبتن طيره كنت محترمه وكلامه كويس وبتسخني اوي صوتها هادي اوي وكل شويه تخليني ابوس رجليها رمجب جنت وخدتني نحيت الباب وخلتني اربع ايدي بس مش قدام جسمي لا في ضهري وربطط جمد وجبت كلبس وفي مصوره عشان معرفش اغير من وضع ايدي ومسكت السلسله ونزلت على وشي قلم وقلتلي تمشي معايه ومتفتحش بقق خرجنا من الباب المديره ادتها عصيه في آخرها جزا بيكهرب وجربتها على طيزي المشكله أن هيا بتخلي الوحد يهرب من العصيه وكل متلحقني تكهرب وفهمت اني هلف الصله وفضلنا مشيين لحد قبل الطربزات الي في الضلمه ونزلت عليه ضرب بلقلم وخدتني ودخلنا اتبعبصت كتير اوي ونا سمع الي بيشتم ولي بتتحك على اخرها وخرجت وسط ده كلو زبي وقف حديد خدتني ورحت عند الحمامات ودخلت بيه جوه قعدتنل على ركبي وقلتلي انتا شطر واستحملت لازم اكفاك وي ندت بصوت علي والحمام كان شبه زحمه وقلت الي تخش الحمام متمسحش وقلتلهم العرص ده هينضفلكو بلسانه ضحج هستيري من البنات ولي بيخرج من الحمام مبيطلعش بره وقفين يتفرجو بس عدا 5دقيق ونا قعد رحت ماجي قلعت البنطلون ورفعت البدله وقلتلي الحس ولحست بنهم لاني مكنتش مستوعب اوي أي الي بيحصل وخلصت لحس ولبست وقلتلي جود بوي وضربتني بلقلم وتفت في بقي ودخلت علينه بنت تقريبان تعرف ماجي وقلتلها أنا ممسحتش ينفع اجرب قلتلها اتفضلي ولفتها وقلعتها الشورت وقلتلها افتحي طيزك عشان هوا متكتف وفتحت البنت دي خلتني الحس بصوت وهيا ادورت وخلتني الحس كسها وجبت على وشي وصحبتها الي كنت معاها وقبا بتقلع قلتلها أنا عملت ميه بس ينفع قلتلها اتفضلي ولحستني كسها وخلتني ادخل لساني زمن بعدها لحست كتير اوي اكتر من ماتتخيل ولي عجبني انو حصل بنت دخلت حلقا شعرها وعمله قصت ولاد كنت مع اتنين صحبها لحست لصحبعا وهيا احستني طولت اوي وخلتني ادخل لساني في خرم طيزها وكل شويه تضربني وتف في بقي بس كنت شقيه ورضعتني بززها وقعدت تتفرج من بعيد وكل شويه تجي عندي وتضرب وتشتم وتمشي لحد ما حت لماجي وقلتلها أنا عوزاه ليله قلتلها مينفعش ده ضيف مش شغال هنا ولبنت ولبنتين الي اتعمل عليهم المزاد وهده فيهم ختبطو ولتنيه صحبتها بصتلي ونزلت بلقلم وقلتلي انتا خول اوي كده ونا بصيت لماجي وقلتلها مزاد ايه قرفست جنبي ومسكت زبي وقلتلي هوا أنا مقلتلكش يا ديوث ختبتك وصحبتها اتعمل عليهم مزاد وهما بيرقصو واكتر عشره بيدفعو هما الي بيفوزو وبندخلها اوضه وبيخشو عليها بلترتيب وهيا بتدعك في زبي جبتهم وقعت اترعش وكلو بيهيص حوليه وجبتني من راصي خلتني الحس اللبن وبعد كده قتلي هنروح حمام الرجله وخرجت من هناك وفي بنت جت عليه وضربتني على طيزي ودحكت الي موجدين ودخلتني حمامات الرجله ودخلنه ولقيت رجله كتير ومكان اتزحم ولرجاه مش زي البنات على طول بيحط زبو في بقي وماجي قاتلهم أن ده خطيب البنت الي اتعمل عليهم المزاد كلهم بقو يشتمو فيه احد موصلت عند رجل كبير بس زبز حلو اوي وتخين وطول ونا سخنت عليه ولحست بضانه وأرجل مستحملش وشد السلسله من ايد ماجي ولقيت بودي جارد جه وقلتلي معلش بنسا كتير اصل انتا كمان اتعمل عليك مزاد وخدني في نص الحمام وخلاني اعمل وضع السجود وخلا البودي جارد يشلني وخلا طيزي في الهوا وجه الرجل ده حط زبو على خرم طيزي ونا على وشي المحن وعاوز يدخل فضل يدعك كتير بصراحه متعني وكان فنان خولات كان عرف ازاي يخليني ممحون وزبو في طيزي شويه عنف وشويه يزغزغ خرم طيزي بزبه فشخنيوبعد كده فضلت اتناك لحاد الحمام بقا فضي واخر وحد خلص دخلت عليه ماجي وهيا بتتحك وحطط صباع في طيزي وقلتلي ها اخبراك اي وقلعت صبعها وحطتو في بقي وقلتلي لسا شويه صح خرجت زب الوحش الي شيلني ووجهتو على خرم طيبي وراه نزل بيه على زبه بصراحه زبو مختلف لما خلصو نيك فيه فضلت شويه في الحوه وخرم طيزي مفتوح وتتكييف خلاني سقع وهوا زبو سخن اوي اترعشت وهوا بيدخلو من جمالو وخدني ودخل الحمام حطني علي القعده ودخلو وفضل ركب فوقي نص سعه وهوا نزل نيك وجاب كميه كبيره وجبو سال زي اللبن وحطوه في طيزي بلحقنه وقلتلي ده عشان وحنا بنلف اللفه الختاميه قلتلها مش قدي قلتلي اخر حجه وقلتلي المديريه قلتلك تنفز ومتبوزش البرجرام قلتلها مش هقدر امشي قلتلي مين قلك انك هتمشي البودي جارد شلني وطيزي في الهوا وزبو طلع من البدله مدلدل وشيلني وقلتلي كل شويه احزق أخرج نقته او اتنين وخرج بيه وهوا شيلني ولبن نزل من خرمي وبيلف بيه وجت ماجي في نص الصله وقلتلي ختبتك اتعمل فيها كده ومسكت زبي وقعدت تحكل ليه اني كل يوام هتجي هنا زي الكلب وبتعملخفيك اوسخ من كده لحد ما جابت سيرت ختبتي تاني ونزلت وبقا اللبن ينزل من طيزي وزبي وكملت اللفه ورجعت اول اوضه الي قلعت فيها ماجي فكتني وبستني وقلتلي أنا اخت مكفاه واترقيت بسببك عشان أنا الي اقترحت أن نخدكو لفه بعم ما تتناكو والناس مبسوطه وبتسال عليكو كتير ولصله كلها هيجه وادتني ركمها وقلتلاي لازم نكون صحاب ولبست هدومي وسالت على خطبتي قلتلي بيلبس في اوضه تنيه وقلتلي هتقبلو مدير الفندق بعد شويه وخدتني طلعتني فواق وقبلت خطيبتي في جناح وجت ماجي وقلتلنا كنتو هيلين النهضه وي فاطمه وخطبتي حطه عينيها في الأرض هيا وفاطمه وسكتين وجابت جهاز تاب وادتو للبنات وقلتلها انتي مكسوفه من خطيبك شفي حصل في اي وطلعت في كاميرات في كل مكان ونا. شي احمر بس هيا هدتني. قلتلي وششكو كلها ممسوحه سمع فاطمه بتتحك على اخرها وختبتي زعلانه مبتتحكش وجه المدير قلي انتو الي قلبين الدنيه وبيقلي أن تلقونو مبطلش رن من امبارح وجه عند فاطمه وطلع بزها ورزعها قلم وقلها البضاعه حلوه وقلي بص بقا انتو عندكو عرض حلو ليكو انتو هتشتغلو معانه بلاوردر يوام وحد في الشهر وقلي عشان نحفظ على سعركو ولاردر بي 25الف دولار فكر وكلمني مستني منك رد في خلال اسبوع وسبني وخرج ومجي جت وقلتلي وافق ومش هتندم وقلتلي في سواق بعربيتك الي انا جاي بيها خدو المفتاح من الهدوام ونزلنه وركبنا العربيه البودي جارد الي نكني هوا الي هيروحني وحنا مشين فاطمه قلتلي كان يوام حلو اوي عمري ما اتبسط كده وقلتلي لازم توافق ونا قلتلها انتي حره في نفسك روحي انتي قلتلي ونتا كان بين عليك في الفديو انك اتبسط هتعمل رجل دلوقتي وخطبتي قلتلها بس متتكلميش وقلتلي حبيبي انتا زعلان من الي حصل مش انتا بتحب ده قلتلها اه بس كده فضيح ونصيبه سواده قلتلي لا لو سمعنه كلمهم ممكن نحط شروت منها أننا منتصورش وكمان نلبس قناع وقلتلي اتبسط صح ونا ابتسمت رحت فاطمه قلتلي هات العلوت بتاعي يا عرص خليني ارجع محترمه تاني ولبسو هدمهم وروحتهم وامها اتخنقت معانيه وشرطط عليه اكتب كتبها وفعلان تني يوام كنت كتب كتبها ولبستها بقيت عمري كنت شيل هم الدنيه كلها وقلت ايه الي بعملو في نفسي ده وفطمه كل شويه تغمزلي ونزلين رقص لما نسيت أنا مين وجاي هنا ليه وزبي وقف القرون عليت وقعدين كل صحبها ولقرايب يهزو وقعدو يعرصو فيه وزبي قعد ينقط من الي بيحصل وخطيب اخت سيد سهر في البيت ونا مرحتلهمش والمفتاح بقا معاه كل يوام يروح ويقعد يرن عليه ارحلو ينكني وخطبتي كل يوام تعرصني لحد ما وفقت على موضوع الدسكو ووفقت مهيأ باظت وفاطمه وشيماء عرفين هما بيجننوني وبعرصوني ازاي وبقيت بقعد في البيت كتير لان البودي جارد وهوا مروح سلمني شنطه فيها الفلوس الي دفعتها وعليهم 100الف دولار وبعد 3ايام من غير منتكلم أنا وخطبتي كلمتني وكنت قرفان منها ومن نفسي رحت لفف سجره عشان تقليب الضمير واللوام ولزعل ومفتكرش أنا بقيت اي عاوز انسا بجد شربت لحد ما دماغي لفت فتحت التلفوان واتفرجت على الفديو بتاع شيماء وفطمه الي حصل معاهم زييي. بالظبط بس الفرق أنهم كنو مبسوطين وفرحنين بلي بيحصل ونا كنت مزهول بس زي اللفه الختاميه ليهم كنو بودي جردات كتير مشيين وراهم ومطلعين ازبرهم المدلدله وكل وحده فيهم بتنقط لبن من كسها وخرم طيزها ولقيت ختبتي بعتالي كتير ورديت عليها كنت بتقولي انتا زعلان مني قلتلها لا واول ما رديت قلتلي انتا وعتني تسبني برحتي ونا خت رحتي ليه زعلان بقا قلتلها مش زعلان وقعدت ترغي رغي ابن وسخه لحد الجوزاء الحلو في اي مكانه بداءت تفكرني بلي حصل وبعتله الفديو وفرحت اني جبتو وقعدت تحلبني عليه وهنا خلص الجزء ده

الجزء الخامس

بعد ما بعت الفديو لخطبتي الي الفندق صورو وحنا كنا ابطل الفديو فرحت جدان وقعدت تفكرني ازاي أنا اتنكت وان هيا وفاطمه اتفشخو واتبسطط اوي ونفسها تكمل وتخليني أوفق على عرض مدير الفندق وبعد ضغط موفقتش وقلتلي خلاص بكره اروحلها ونقعد نتكلم وحلبتني وخلتني الحس اللبن بتاعي وقفلت ولقيت ركم غريب بيكلمني رديت طلعت بنت جرتي كنت بحبها زمان وكنت معايه في المدرسه وكنت مشهوره في اعدادي أنها بتتناك فا كنت معجب بيها وهيا هزقتني مره زمان كنت بحول الغيها بس كنت فاشل سلمت عليه وقلتلي أنها أطلقت وجزها كل يومين يجي يضربها في الشرع وأنها كرهت حياتها ولي مصبرها امها لأن امحا جليست الفيرااش ونا قلتلها هحاول أتدخل بس هيا رفضت وقلتلي أنا بفضفد معاك بس مش عوزاك تتازي وان جوزها بلطجي وقلتلها هدخل من بعيد هبعتلو حد من عينتو فرحت اوي وقعدت تشكرني وكنت بلكونتهم في العماره الي قدامي بس فواق ونا تحت وخرجت البلكونه اشرب سيجاره رنت تاني وقلتلي بتعمل اي قلتلها بشرب سجاره قلتلي هوا انتا وقلتلي أنها شمت ريحت الحشيش لأن جوزها كان بيشرب قدمها وقلتلي سمعت انك خطبت قلتلها اه قلتلي مبروك وطلبت صصوره لخطبتي وأنها عوزه تشوف شكلها قلتلها اقفلي ونا ابعتلك على الوتس وبعت الصوره وهيا قلتلي عرفت تنقي هيا حلوه بس متكسفناش انتا قلتلها عيب عليكي وهزرت وقلتلها أنا هتجوز عشان اكون رجل في بيتي وضحكت وقلتلي انتا منهم سكت بصراحه وقلتلها هتشوفي يوام الدخله هخليها تصوت وتسمع البلد كلها ضحكت تني وقلتلي انتا فهم غلاط وقلتلي خطبتك بامكنيتها دي ميكفهاش عشر رجاله ضحكت وقلت لها أنا كل صحابي رجله قلتلي هوا انتا منهم وسكت وقلتلي اسفه وأنها بتهزر ونا قلتلها بهزر أنا كمان واعترفتلها اني كنت معجب بيها زمان وفرحت وقلتلي يا خصاره مش كنت اتقدمتلي قبل طليقي الزفت ده وقلتلها ده نصيب وقالت هتبعت طليقي مين قلتلها ملكيش دعوه واقفلي أما اشوف هكلم مين وقفلت وكلمت سيد وحكتلو عليها وقلي تمام بس عاوز فلوس للرجله الي هيكونو معاه قلتلو ونتا عاوز كام قلي لا أنا عاوز أسهر على طيزك وقلي انو نفسو يسهر معايه زي المره الي فشخني فيها وقلي انو عرف اني خطيب اختو نكني هوا وصحابه وقلي أنا اولا من الغريب وفقت وقلي انو ممكن يعزم صحابو لو أنا حبيت بس استحمل كنت السحره اشتغلت وفكرت اخد جرتي دي تتناك معايه مهوا الحوار يخصها هيا سالتو هتروح لو امتا قلي اول ما تقفل هجمع الرجاله ونرحلو نربيه قلتلو خلص وكلمني وقفلت معاه وكلمت جرتي قلتلها لو الحوار ده خلص في تمن هتتفعيه وقعدت تقلي امي عيانه ونا الي بسرف عليها قلتلها لا مش فلوس قلتلي مشي انا تحت امرك في الوقت الي تحبو قلتلها مش أنا ده الرجل الي هيروح لجوزك قلتلي لا وأنها بتثق فيا أنا وقلتلها منا هكون معاكي قلتلي ازاي يعني قلتلها بصراحه الرجل ده عرضت عليه فلوس ورفض قلي عاوز ينام معايه ومعاكي قلتلي ينهار اسود قلو خلاص مش عاوزين خدمتك دي قلتلها ده في الطريق خلاص قلتلي ونتا ازاي تقبل على نفسك كده قلتلها عشان بحبك ومتقطمنيش اكتر من كده قلتلي أنا خايفه عليك انتا عريس وقريب هتتجوز قلتلها لا عدي متخفيش رحت قلتلي انتا متعود بقا من زمان ونا سكت وقلتلي تعله عند باب شقتي دلوقتي ونا رحت شرب سجره ورحتلها وطلعت لحد باب الشقه قبلتني ببجامه ودخلتني اوضتها وقلتلي صوتك يكون وطي وقلتلي أنها مش نسيه زمان لما صحبي نكني وفضحني في المدرسه وقلتلي خطبتك دي انتا مش هتقدر عليها وأنها هتخليني جواز الست وقعدت تفهمني اني مينفعش اتجوزها واعترفتلعا على اني عرص وبحب اشوف الرحله وهيا بتنكها شخرت وقلتلي عشان كده يا عرص منا قلت كده من اول ماشفت الصوره قلتلي هتتناك على حسك وتخلي سرتك على كل لسان ونا فهمتها أني متفق معاها قلتلي كماه قلتلها اه قلتلي انتا معاك سجير حشيش ملي كنت بتشربها قلتلها الفلك قلتلي مشي استنا اجيلك طبق وجبتو وحططو على الأرض وقلتلي معلش لف على الأرض وقعت جنب السرير على الأرض ولفيت وهيا قعدت وحطط رجل على رجل جنبي وبتهز فيها وقلتلي خلص لف ولقيت ونا بلف سيد رن عليه وقلي الواد كان هيموت منهم وانو خلاص مش هيقرب منها تاني وشكرتو وهيا كنت مبسوطه اوي وقفلت معاه ولفيت ٦سجير وهيا خدت وحده وقلتلي ولعلي ولعتلها وجيت اقعد جنبها قلتلي مكانك انتا خول وعرص هتقعد جنبي زبي وقف اوي وكان بيوجعني لأن دي اصلان حب الطفوله وهيا اول بنت كنت بتعمل الموضه بتاعت الطرحه الي بتبين نص شعرها ولنص التاني باين وبززها ملفتا اوي كبيره وطزها مش كبيره اوي واقصر مني وقلتلي خطبتك اتناكت قبل كده قلتلها كتير وأنها مفتوحه قلتلي انتا الي فتحتها قلتلها لا قلتلي مكنتش اتوقع انك تكون كده وقلتلي اشفلها شغل كنت السحره اشتغلت وكنت عاوز أكسبها باي طريقه قلتلها اني هعملها شهريه تسرف منها هيا وامها فرحت اكتر وقلتلي أنها مش عرفه تشكرني ازاي ويرتني كنت كلمتك من زمان وقلتلي انتا بتحب تتناك اكتر ولا تعرص اكتر قلتلها التعريص اكتر قلتلي أنا هبسطك وقلتلي قوام اقلع كل هدومك وقلعت ونا زبي حديد وقلتلي لف وهيا قعده على السرير وطلبت افتح طيزي وقلتلي اديني وشك ولقتها بتصورني سعتها هجمت عشان اخد التلفوان قلتلي متخفش مش انتا عاوز تكون عرص وتتبسط قلتلها اه قلتلي ونا هبسطك ومتخفش محدش هيشوف الصور دي وقلتلي اقعد على الأرض وهفهمك قلتلي انا هخليك عرص وقرونك اكبر من قرون الخروف وحطط رجل على رجل وقلتلي بوس يا عرص وتأتي مره تكون وثق فيه واني مش هفضحك لأن انتا بلنزبالي حمايه وفلوس ومش ممكن اخسرك ونا ببوس في رجليها قلتلي من دلوقتي لحد متموت انتا زي فردت الشبشب دي زبي كان بينقط وقلتلي زبك مبسوط يا واد وضحكت وقلتلي أنا لام اخصيك واخليك متنفعش رجل وقعدت تلعب على التلفوان وقلتلي متبطلش بوس ولقتها بتصور وفي صوت خرج من تلفونها لوحده بتتحك ولصوت ده انا عرفو دي ام سندس جرتي برضو وكنت خطبتني لبنتها زمان ايام مكنت عامل رجل عشان كنو سمعتهم وحشه وهيا الشقه في وش الشقه ونا وقفت لحس وبوس وقلتلي بطلت ليه يا عرص قلتلها اسف وكملت وام سندس قلتلها هتيه زي ما هوا على شقتي وقفلت معاها وقلتلي يلا يا خروف ام سوندس عوزاك ونا قلتلها مش عاوز قلتلي لا العرص يقول حاضر للست الي هتركبو وقلتلي المراه لنا تركب الرجل يبقا ارخس من فردت الشبشب ونا قلتلك في الاول اني هخليك زي فردت الشبشب سكت وقلتلي من غير هدوم وخرجت من غير هدوم ولقينا الباب مفتوح ودخلنا عليها كنت قعده على كنبه وبتشرب شيشه وبتتفرج على الشاشه وقعدت تتحك على اخرها وقلتلي اهلان وقلتلي البت صبرا تعمل فيك كل ده الي هيا جرتي الي بحبها ونا وشي احمر وهيا قعدت جنبها وخدت الشيشه من اديها وقعدت تشد وام سندس قلتلها وقعتيه ازاي قلتلها هوا عرص وبيحب يكون خول وقلتلي لو كنت وفقت وجوزتك بنتي كنت خليتك اختها وقعدتك في البيت تخدمني أنا وبنتي بس انتا ابن شرموطه وقلتلي موفقتش على بنتي ليه قلتلها عشان سمعتكو وحشه وقامت رزعتني قلم وقلتلي ونتا سمعتك حلوه اوي انتا وابوك الحرامي وقعدت على الكنبه وقلتلي تعاله بوس رجلي ونزلت على رجليها ابوسها كنت رجليها قشطه وكعبها احمر اوي هيا بيضه شمع وكنت حلاوا اوي كل الشرع بيضرب عشره عليها وهيا بتتناك بالفلوس دي كنت سمعتها كده وقلتلي بنتي كنت عوزاك ونتا رفتها ودلوقتي انتا ملط وبتبوس رجلي ورزعتني على قفايه وقلتلي غير الحجر ورحت اغيرو صبرا قلتلي انتا لسا معاك حشيش قلتلها اه بس في البيت قلتلي روح جيبو ونا كنت ملط كنا بليل وقفت ووشي احمر وام سندس بتتحك على اخرها وقلتلي وقف ليه روح هتو يا عرص وقلتلي لو مرحتش هصوت والم عليك الناس وصبرا قلتلها لا انا هجبلو لبسو عندي في الاوضه وطه شطر هيجيبو ويجي ام سوندس قلتلها لسه هتروحي الشقه وتجي أنا هجبلو أي حجه من عند سندس ونا رفضت قمت ومعبرتنيش دخلت اوضت بنتها وجبتلي شروال وتشرت اسود وكلوت رمادي ورمت اللبس على وشي ونا قلتلها مش مهم الكلوت بصتلي بعصبيه وقمت جابت حزام وضربتني بيه ونا بقول خلاص هلبس بس هيا ووقفتش ضرب ونا جريت من قدمها ودخلت اوضت نومه جت ورايه وقلتلي انتا لازم تتربا من الاول ونا هربيك وصبرا جابت الكلوت وجت ورايه ورمتهولي وقلتلها خلاص هوا هيلبس ولبستو وخرجت وخرجت وراها ولبست الهدوام ونزلت من عندها ونا زبي نايم وعمال ينقط بغباء وهما شفو ده وكنو عرفين اني مبسوط ورحت كبت نص فرش كنت بشرب منو وعندي غيرو فرش تموين بتاعي وبصراحه فكرت مرحش بس كان عجبني الي حصل خصوصان أن ام سندس حلاوا قوي وحسيت اني لازم اكون خول ليها وكنت بضرب عليها عشرات من صغري والحشيش الي شربتو كان مبوظني رحتوحت تاني ولقيت الباب مفتوح ودخلت وادتلهم الحشيش وقلتلي اقلع كلو الا الكلوت وقلتلي من دلوقتي انتا مش رجل وسالت عن شيماء وحكتلها اني عرص ليها وهيا مفتوحه وفرحت جدان وخدت نمرتها مني وبعد كده خدت صبرا التلفوان وخلتني افتح الوتس ونا بغير الحجر وقعدت تتحك وأدت التلفوان لام سندس وهيا كمان قعدت تتحك وعرفو كل المحدسه الي بيني وبين شيماء خطبتي وأنها شرموطه وام سندس قلتلي انها عوزه تجي معانه الفندق وقلتلها ده عرض معروض عليه ونا مش موافق قلتلي هتوافق يا عرص ولا اجبلك الحزام قلتلها لا موافق وقلتلي في حجه كمان قلتلها امرك قلتلي تعملي شهريه زي صبرا وفقت وقلتلي أنا جبت ورقه دلوقتي ليك وادتهالي لقتهم اربع ورقات جواز عرفي وحده باسم بنتها ووحده باسم صبرا والشهود مضيين كمان على امضتي لأن الشقه الي فقهم بتاعت محامي شمال ونا فكرت شويه وقلتلي هتهم وقلتلي شيفاك مش مبسوط مش نفسك تكون عرص أنا هخليك اوسخ من الخنزير يا عرص وهمرمط بكرمتك وشرفك الأرض ورمت الورق في الأرض وقلتلي امضي ونا مضيت وخدت الأربع وبقات وقلتلي سندس مفتوحه يا عرص صحبها فتحها من وهيا صغيره ونا كنت عوزا اجوزهالك عشان عرفه انك طيب وعلى نياتك وهتلبسها من غير فضيح قلتلي دلوقتي على زمتك اتنين يعني ٦اخرام هيتناكو على حسك ونا وخطبتك كده ١٢خرم المفروض لو انتا رجل تحميهم وتشبعهم بس انتا مش رجل ولا محصل خول حتا وقلتلي سندس هتفرح لما تعرف
وقلتلي البلد كلها هتعرف انك خنزير بس متستعجلش هخلي النسوان تضرب بيك المثل قلتلي انزل بوس في رجلي وبعد ما شربت قلتلي أنا عوزه اتناك دلوقتي ومكنتش عارف لأن زبي جايب مرتين وصبرا لحستني كسها وجبت في بقي وقلتلي جبلي رجل يا عرص ينيك ام مراتك سكت قلتلي قوام هات رجل ينيكني بدل مجيب الحزام وصبرا بتتحك وتقلي هنخليك عرص برخصه هخلي شرفك ارخص من التراب ونا زبي وقف ومسكت التلفوان ورنيت على سيد وقلتلو انتا فين دلوقتي قلي في البيت وكنت هكلمك عشان تجي قلتلو خلاص تعاله عند بيتي ورن عليه عملك مفاجأة وهيا قلتلي ده الي هينكني قلتلها اه قلتلي ممكن يفضحنا قلتلها لا ده محترم ونا بعرف اسيطر عليه بصتلي وقالت بستهزاء تسيطر على مين يا عرص سكت دخلت تخد دش كان سيد وصل ورن عليه شرحتلو انيو يطلع ازاي العماره وطلع ودخل وشاف صبرا قعده ونا بلكلوت وقلي شكلها سهره بمليوان جنيه وحماتي خرجت وهيا لبسه قميص نوام اسود وقعد مبرق شويه وقلي انتو هتموتو النهرضه وعرفتو بحماتي ومراتي وقلي كده مينفعش هنا انتو تلبسو ونروح عندي ام سندس قلتلو هنا امان وان بنتها هتبات بره لحد بكره الصبح قلها لا عشان نكون على رحتنا اكتر ووفقو وصبرا قالت أنا لازم ارجع قبل الصبح عشان ممتها ولبست ونزلت أنا وسيد وركبنا العربيه وشكرني اوي وقلي انو هيعزم ٢ معاه ونا رفضت بشده وقلتلو دي حماتي ودي مراتي قلي متخفش محدش هيعرف حجه قلتلو اعرض عليهم ونزلو وركبو ورا واتحركنا وانا اقترحت نروح البيت التاني الي هتجوز في شيماء ووفقو وسيد عرض عليهم يجيب صحابو ورفضوا ورحت هناك وناسي أن خطيب اخت سيد الي شغال معايا انو بيسهر هناك ودخلنا البيت كان البيت ٥٠٠متر بجنينه أشبه للفلا بس مش ڤلا وصلنا للصاله ولصاله في وش الباب ونلقي اشرف قاعد ملط ومطلع زبو ومشغل فلم سكس وكان شرب وحلتو زفت ومخدش بلو بسرعه واول ما شفنا خبا زبو بلمخده وصبرا قالت احا ده كلو زب هوا سمع كده وشال المخده وسيد قلهم متخفوش امان وقلهم ده مين دخلنا وقعدنه وسيد قلي اقلع عوزك ملط وقلعت وقلي خلي الكلوت وخش المطبخ جهزلنا القعده جهزت كل حجه بس مكنش فيه شيشه سيد مش مهم وصبرا مسكت زب اشرف وبتدعك في وهوا مسترخي وسيد قاعد جنب حماتي ونازل فرك فيها وكل شويه يقلعها حته ونده عليه قلي قلع مراتك ورحت قلعتها وأشرف شخر وقال هيا مراتك قلتلو اه اتجوزتها عرفي قلي حريمك تحت زبي ونتا معاهم وقلعت صبرت وهوا مش مبطل شتيمه فيه وسيد قلي تعاله طلعو لحماتك وطلعتو الي كان اتخن واكبر من أشرف وقلي مص وقعت قدامو أمص وكل شويه يقلي انولو مزا او سجاره رحت حماتي قلتلي روح هات فوطه وزيت أو جل ورحت ورجعت لقيت صبرا وحماتي قعدين قدام ازبرهم بيمصو وحماتي قلتلي خلي الفوطه على كتفك واقعد لف كم سجاره وقعت الف وهما نسيو نفسهم وكل وحد ركب النتائج الي معاه وقعدو لحد ٤الفجر نيك وضحك ونا اشرف قام من على صبرا وجه عليه وقعد ينكني وقلي عشان لازم طيزك تتناك وكل متتناك طيزك تجوع للنياك اكتر وتجبلنا اهلك كلهم ننكهم وسيد قال عندك حق وساب حماتي وجه عليه وقلي أنا لزم اكفاك ونزل ٢فيا نيك وحماتي ام سندس قلتلهم أنا هخليه مرا بس شويه كده موتوني نيك وخلوني انزل من غير ما زبي يقف ولحسوني لبني وكملو على مراتي وأم سندس الي بقا اللبن على كل جسمها وفي الاخر الفحول تعبو وبقو يخلوني انضف ازبرهم وبعد كده ام سندس قلت مش كفيه كده ده عرص ولازم يلحس اكسسنا وطيزنا ولحست فعلان وصبرا بستني في بقي وتفت في وقلتلي ابلع يا خنزير يا رجلي الي مكيفني وبيجبلي فحول وخلاص الصبح هيطلع كلو دخل يستحمه وخرجت وصلتهم وحماتي قلتلي روح طمن الشرموطه امك ولعرص ابوك وتعاله على الشقه رحت تمنطهم على الساعه ٩رحت لام سندس خرجت وهيا لبسه قميص نوام و قفت على الباب وقلتلي اقلع ملك على الباب كنت خيف بس عملت كده بسرعه وقلتلي استناني هنا ودخلت وقفلت الباب ورجعت بنتها وفي ادها كلوت وادتهولي وهيا بتتحك بخباثه وقلتلي البث يا عرص ونا زبي وقف وهيا رقعت ضحكه سمعت العماره حرفيان لبستو ودخلتني وقلت لممتها هوا ده جوزي يا ماما قلتلها اه مبروك يا قلب ماما البنت كنت لبسه لبس خروج ابن متناكه بنطلون قماش وتب مبين نص بززها هيا مش محجبه وقلتلي البس هدومك عشان نخرج ولبست هدومي تاني بس قلتلي الكلوت ده ديق عليك رحت قلعت البنطلون وقلعت الكلوت وقلتلي البس ده أوسع وحططو على منخيري وقلتلي شم حجات مراتك أنا مغيرتش بقالي ٣ايام رحتو تهيج ولبستو وهيا قلتلي أنا هخرج من غير كلوت ولبست وجهزنا وكنت جايب شهريه ليها هيا وصبرا ادتها الفلوس وخت البت ونزلنا على السلالم وقلتلي بجد مش مصدقا نفسي وانك بقيت جوزي خلاص وقلتلي كنت بتمناك وعرفت من ماما كل حجه وانك عرص ودي حجه بحبها اصلان وقبل منجرج من باب العماره قلتلي استنا وشيلتني شنططها وبينت فلق بززها اكتر ورفعت البنطلون دخلتو مبين طزها وقلتلي ضوف كده مسي باين قلتلها اه وكان باين بالتفصيل ودخل في طيزها وهيا اصلان من غير ده كلو ملفته لأنها بيضه شمع وحلوه وقلتلي عشان الرحله تتبسط بشكل مراتك يا عرص وفعلان زبي كان هيجيب بس مسكت نفسي ورحنا عند العربيه وخرجنا ولفينه كتير معاكسات بقا وهيا كل متشوف حد تخليني وقف زي الخول وتقف تهزر وتتحك وخلتني اصرف فلوس كتير على الميك اب بتعها وحنا في المحل صاحب المحل وقف يفرجها ويدحك كتير وفي الاخر صاحب المحل راح للست الي وقفا معاه وقعد يتكلم معاها وسندس جت عليه قلتلي الفاتوره كبيره اوي ونا مش عوزاك تفلس وقلتلي أنها اتفقت مع صاحب المحل انو هيعملنا خصم وهوا مستنيني في المخزن عشان يحدد الخصم وجت البنت الي شغاله معاه وقلتلها أن صاحب المحل مستنيها وسبتني ومشيت ولبنت الي وقفه بصت عليه بستحقار وقلتلي اقف هنا متتحركش لحد ما المدام بتعتك تجي وبتتحك بطريقه مستفزه وراحت قعدت على الكثير وندهت زملتها ونا ده كلو وقف بسيل على نفسي وزبي نايم وبنقط وزملتها جت وقعدو يوشوشو بعض وميتين من الضحك ونا متاكد انهم بيتكلمو عليه وكل ما يضحكو زبي يقف شويه لحد ما عدا ١٠دقايق ونا وقف بحاول مبصلهمش رغم اني كنت مبسوط أن البنتين عرفين اني عرص ومراتي بتتناك ونا مستنيها جت عليه زميلتها دي وبتستعبط عليه وبتقلي اقدر اسعدك في اي قلتلها لا انا مش عاوز حجه المدام بس بتتفرج على حجه عوزاها وجيه قلتلي مشي وعدت ورايه وخبطط ايده في طيزي ونا متكلمتش وراحت على رف وقلتلي هيا المدام مع مين في المخزون قلتلها مع المدير قلتلي اه فعلان في بضاعه مبنورهاش للزبائن غير في المخزون عشان نقصه في السوق وقلتلي تجي افرجك بضاعه في القسم عندي عقبال ما المدير يخلص مع المدام وعدت تاني بس بعبصتني المرادي جامد وقلتلي تعامله متخفش وخدتني من ايدي ومشيت شويه ولبنت التقنيه بتتحك وقلتلها خلصي بسرعه قبل ما حد يجي واول ما وصلت المكان بتعها قلتلي يا خول مراتك بتتناك تحت في المخزان بصيت في الأرض وقلتلي خلاص متزعلش كنت محجبه وبيضه وعندها غمزات ولبسه يوني فرم وجابت مسكره وقلتلي هعمل معاك وجب وقلتلي نزل البنطلون ونا اتكسفت رحت هيا مقلعاني وقعدت تتحك وقلتلي ده كلوت مراتك قلتلها اه قلتلي اقلعو جيت اقلعو قلتلي مش هنا بس افتح طيزك ودخلت فيها المسكره وقلتلي اوعا تقع وقلتلي البس وتعاله لبست وخدتني مكان جوه المخزان وقلتلي ده مدخل تني للمخازن ونزلتني اول منزلته قلتلي اقلع الكلوت بسرعه ونا بقلع لقتها قلعت هيا كمان ونزلت الكلوت ووقعت سندت ضهرها الحيطه ونزلتني قدمها ورفعت رسي لفوق وحطط كسها على بقي لحست شويه محترمين وهيا كل شويه تشيل كسها وتف في وشي وتحط كسها تاني وججابت في بقي وخدت كلوتها من الأرض ومسحت كسها وخرم طيزها وقلتلي شم وبعدها قلتلي البسو وهات كلوت مراتك ولبست بتاع مراتي ولبستني بتاعها وخدتني ودخلنا جوه المخزان اكتر لقيتو شيل مراتي وعمال يمرجها وقلتلي بس المدير بتعنا بيعشر اي وحده تدخل هنا حتا لو العرص جوزها معاها ودخلت أيدها من تحت الهدوم وزقت المسكره وقلتلي طلع زبك وقلتلي استمتع بمراتك وهيا بتتفشخ من رجل غريب ونزلت تمص في زبي وجبت في بقها من اول دقيقه شدتني من أيدي لحد باب المخزن وقبل منطلع خلتني اعدل هدومي وبعزم ما فيها رزعتني قلم وجع اوي وقلتلي فين محفظتك قلتلها اهيه وخدت ٥٠٠ورزعت قلم اوسخ في نفس الخد من الوجع دمعتي نزلت قلتلي عشان تحافظ على مراتك بعد كده وقلتلي امسح عينك ومش عوزه ولا نفس وخدتني وراحت عند صحبتها الي قعدت تتحك وتقلعا عملتي في اي وشي كان احمر من الضرب وقلتلي بصوات عالي اقف هناك يا عرص وقفت بعيد شويه بيضحجو وراحت ندت عليه قلتلي يا خول تاعله ودخلتني عند الكشير ونزلتني تحت المكتب ولبنت الاوله جت ونزلت البنطلون وكان كسها رحتو سمك وخلتني الحسو لحد ما جابت في بقي بس دي كانت تعبانه اوي وصوتها علي ونسيت نفسها وخلصت و قفوني جنبهم وكل شويه يتريقو ويقلولي مراتك اتاخرت شكلها مش هتعرف تمشي اصل المدير بتعنا هينكها في طيزها وممكن تموت في ايد. وخت تريقه ولبنت قلتلي اوعا المسكره تقع من طيزك وبعد اكتر من نص ساعه وخرجت وهيا تعبانه هتموت فعلان ولمدير بعدها مرضيش يخد فلوس وخرجا أنا وهيا وفي العربيه قلتلي اول مره ابقا مبسوطه كده وبستني من بقي وروحتها ونا مش قادر امشي خطبتني كلمتني وطبعان اول كلمه لآخر كلمه بتحاول تقنعني للفندق ونا وفقت بعد زن منها وعشان ام سندس قلتلي اني هوافق غصب عني وخرجت اقعد مع امي وقررت افصل شويه وجبت اكلت سيفود كويسه وكررت اهتم بنفسي في الاكل وعدا اليوام من غير ما حد يحلبني وهنا خلص الجزء الخامس
 
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: pooflolo و Ahmed Fadel
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%