NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عمو خلد ولبواب ومراته من الخطوه للزواج الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
138
نقاط
1,011
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ازيك نكمل الجزء التاني بعد يوام الدخله وبعد الي البواب عملو فيه أنا ومراتي ونمت وتني يوام ابويه الناس ولزحمه الي في اليوام ده لحد بليل بعد المغرب مراتي قلتلي صحابي جيين تكون لطيف معاهم وانتا الي هتقدم فرحت من جوابه أنها هتخليني خدام لصحبها ونا عرفهم شرميط وهيتريقو عليه لأن معظمهم من الكليه المهم خلتني افتحلهم الباب وسلمو عليه وضحك وشرمتطه على اخرهم واول ما سلمو على مراتي وقعدو رحت المطبخ عملت عصير وقدمته وتسالي وهيا مراتي قلتلي اقعد جوه لحد ما صحابي يمشو وندهت عليه وخلتني اعملهم شاي وبعدها ضحك وشرمطه ولموقف بيخ بس زبي وقف وكنت فرحان ونزلو مشيو وسهرت معاها واحلا نيكه وهيا بتحكيلي كنت بتتناك ازاي من زميلها فى الكليه وانها نفسها في البواب بعد ما جبت لبني وقلتلي انزل هاتو يا عرص مراتك عوزه دكر على السرير فعلان نزلت صحتو من النوام وفتح وضحكتو على وشو وشدني جوه الاوضه بتعتو ونزلي البنطلون وحط زبو في طيزي وقلي أنا لازم كل ما اشوفك احط زبي في طيزك وافكرك انك المتناكه بتاعت العماره وراح غرز بغباء وحط ايدو على بقي ومراتو جت على الصوت وشتمتني وقلتلي انتا جاي تتناك هنا ونا بتوجع وقعد ينيك فيه ومراته بتشجعه وتقلو عشر العرص ده وخلتو يخدني على السرير بس انا افتكرت مراتي وقلتلو وهوا بيرزع زبو مراتي بعتاني ليك راح قام من فوقي ولبس الحلبيه وطلع ونا نيم على السرير مراته رزعتني قلم وقلتلي غور في داهيه عاوزا انام لبست البنطلون وخرجت من عندها وكنت عاوز اجيب حشيش روحت ركب العربيه ورحت لواحد اعرفو من زمان ملقتهوش في وحد جه عليه وقلي اامر يا بيه الي انتا عوزو أنا هاضيلك قلتلو دخان قلي اد ايه كلتلو نص فرش نضيف قلي 11الف قلتلو تمام قلي اركن العربيه عشان هنخش مكان لباش وركنت العربيه وخت 15اف من العربيه وسبت 15عشان كنت خيف وجه ومعاه مكنه وقلي اركب وركبت وراه ودخلني كذا شرع ومشينه شويه على الاسفلت ساعه تقريبان ونا سالتو طمني وقلي متخفش هرجعك تاني ودخلنا مكان زراعي ونا كنت مرعوب اول ما شفتو كنت عاوز اتناك منو لانو شكلو حلو وزبو مدلدل من ورا بنطلون قماش شكل زبو وضح بس دلوقتي خيف وصل بيه مكان سالتو قلي احنا في ابو الغيط ودخل بلد وشوارع واخر شرع كان زحمه اوي وفي ناس فرشه بلمخضرات في الشرع عدي لحد موصل لبيت ونزلت ودخل المكنه بيت وركنها وقلي خش هنكلم الرجل وهيجي ودخلت مكان قديم وطلعنا فوق البيت خلص كان في قعده عربي فوق السطوح وشاشه واوضتين وقعت وولع نار في منقد بتاع النار وقلي هشربك قهوه عربي وعمل قهوه وحط فيها حجات كتير مش فهمها وصب واداني بس مرضتش اشرب قلي ده واجب العربان وطمني وقلي احلا من الحشيش بكتير وشربت ولساني بقا تقيل اوي وسكت وسهمت وهوا كلم حد ورجع قعد معايه وشرب من نفس القهوه بس شرب كتير وقعد يتكلم معايه وقلي اني محترم وانو كلم صحبو وجاي في الطريق بس قدامو سعتين هنقعد ونسهر سوا وابقت امشي الصبح وفقت طبعان وشغل اغني ورقص على الشاشه ولف حشيش واداني سجره بس كنت حسس اني لو كملتها هموت ادتهالو ونا بدهالو كان زبو وقف وهوا مبتسم وبيبصلي وقام جاب شرت وفنله وقلي غير عشان تكون برحتك وفعلان قمت ونا مش قدر اقف من الي شربتو ودخلت اوضه ونا بغير اكتشفت أن الباب مفتوح وهوا قعد في وش الباب وقفلت الباب ونا ملط مش عارف فهم ايه بس فعلان البتاع ده كان جمد اوي ومبهدلني وخرجت ونا بقول في بالي اني نفسي اتناك خرجت وهوا كان قعد بشرط وسع ومش لبس حجه من فوق هوا اسمر مشعر اوي شفتو كده خرم طيزي قعد يفتح ويقفل لوحدو احا كان دكر اوي ولبس سلسله مخلياه حلو اوي قعت ونا وشي احمر وهوا قلي انتا رحت كدا ليه قلي متشربش حجه تاني لف هوا وشرب حشيش تني وقلي احنا اخوات متزعلش مني طلبه معانيه اتفرج على سكس دلوقتي وارمي عشره وقلي نتثلا شويه عقبال ما صحبو يجي قلتلو اعمل الي انتا عوزه وشغل سكس وبعد اول فلم نزل الشرت وقلي احنا رجله زي بعض واخوك مزنوق قلتلو عدي اضرب برحتك بس ونا بقول كده عيني على اكبر زب شفتو حقيقي وهوا جايب ده كلو منين وقلي تعامله اضرب انتا كمان وقعدني جنبو وقعد يدلك في ونا طلعت بتاعي وعملت زيو وقلي الي احنا شربينو مش هيخليني انزل النهضه وقلي ممكن تسعدني واسعدك قلتلو ازاي قلي هدلكو شويه وانا هدلكلك شويه وبعد كده احطو مبين طيزك شويه ادفيه بس عشان يسخن واعرف اجيب وفقت بس قلتلو هدلكلك بس وهوا وفق ونا كنت عارف اني هتناك وجيت امسكو قلي لا كده مش هتعرف قوم اقعد هنا مبين رجلو عملت كده وملبستش الشرت وقعدت قدامو ادلك لحد ما بدء يزوم وقلي ايدك بتوجعو ومسك رسي ونزلها على زبو فهمت وفتحت بقي وختو وهوا فرح وبان عليه لأنو قلي استنا وقام جاب بدره وقعد يشم فيها ورجع قعد قدامي ومسك زبو ووقف ودخلو بقي ونا بلحس ورفع زبو لفوق وشد دماغي على بضانه كنو كبار ومدلدلين اوي لحستهم ونا في الوضع ده صحبو جه وسحب شخرخ رعبتني وقمت ونا مرعوب ولتاني شتمو وقلو أي الي حبك دلوقتي ولتاني طلع زبو وقلو السهره هتبقا نار على الخول يا زميلي قلو انتا فهم غلاط راح شخر قلو بس متخوفوش وطمني وقلي متخفش ده بتاع كلام وقلي تكمل ولا ولا هتقلبها بنكد عليه قلتلو لما يمشي قلي لا ده سهران معانه وده اخويه متخفش منو هنتبسط كلنا ونرمي عشره ونسعد بعض ولتاني زي مايكون فهم اني لسا بيجر رجلي وسكت ودخل غير زي صحبر وقعدو الاتنين جنب بعض وقلولي شويه ونبدء ولف سجير وعملو قهوه ومركزين أنهم يدوخوني وطلعو ازبرهم وقلي يلا زي ما كنا ورحت عندو وقعت امصلو ولتاني يحبني من راسي وخلاني أمص ده بقا كان أملس وزبو قمحي غمق ورصو حمره وكبيره اوي خلاني أمص وقعدو يبدلو كل شويه وحد يشد رسي لزبو كنت السعه دخله علي 12 وصحبو قام على طيزي وسحب شخره لاني اول ما لمسها عدلت نفسي وضع الدجي وشد الشرت ولسعني بكفو وقرب بزبو وحطو مبين طيزي وضم جسمو اوي خلا زبو بقا في النص وقعد كده شويه ولي بمصلو كل شويه يخليني الحس بضانه ويضرب بزبو على وشي ويقلي مبسوط ولا اخليه يبعد عنك مردتش ودي عنت اشهر للي ورا عدل زبو على خرم طيزي بس مقدرتش ورجعت بجسمي ولتاني ما صدق اغبا دخله دخلهالي الواد ده شمطو مره وحده ونا كنت متعود بس هوا جسمو تقيل وزبو تخين وجعني وفضل لزق فيه ونا كنت بحاول اهرب بس بعد شويه اتعودت عليه وخرج نصو ودخلو بنفس القوه كنت اتعودت وقعد شويه ريح جاي ونام عليه ونا في وضع الدجي وقعد يسالني ليك اخوات بنات وامك كم سنه عرفت انو بيعب المعرصين قلتلو امي ست كبيره وشخرلي وقلي انتا خطب ولا متجوز قلتلو اه من يومين كنت دخلتي هاج فشخ وقعد يغرزوو ويتحرك بجسمو يمين وشمال وهوا غرزو بصراحه اجمل شعور حسيتو وهوا بيعمل كده قلي عشان تروح لمراتك تقلها حمو ناك الرجل بتاعك وقعد يرزع وهوا بيسال على اسمها وسنها طلب صوره التلفوان كان قريب فتحتو فديوهات الفرح وصور ليها ملط كنت معانيه اول مشاف كده غرزو اوي وقعد يتفرج ويشتم فيها وكل ما يتفرج يقرص بجسمو ولي بمصلو زقو من على طيزي ووقف على طيزي من ورا ولتاني قعد قدامي وهوا معاه التلفوان بدلو يعني بس ده كان حنين على طيزي قعد يدعك كتير بزبو ودخلو برحه لحد الآخر وهوا وقف مسندش ركبتو على الأرض بس شويه ولقيتو بيرزع فيه اوي ويقلي أنا هخليك تجي بعد كده لوحدك طيزك الي هتجيبك بعد الي هعمل فيها وقعد يرزع على اخرو ولتاني كل شويه يسيب الفوان ويضربني بزبو على وشي ويقلي مراتك عوده دكر ويشتم فيه لحد ما الي ركبني قلي هات اشفها وشفها من هنا وقعد يرزع على اخرو ولصوت بتاع الخبط علي التاني قلو تعامله نخدو جوه عشان الصوت عالي اوي راح قلو لا وقام ممن فوقي وجاب مرتبه من الاوضه حطها في نص السطوح وشدني رماني عليها وخد التلفوان وقلي رن على مراتك ونا خفت ورزعني قلم ولف ركب على طيزي ودخلو ونام فوقي وقلي كلمها عدي ونا بنيكك وحمو جه يسمع ورنيت وقلتلي انتا فين قلتله في مشوار وهبلت بره قلتلي مشي عشان أنا هخلي البواب يبلت مكانك الاتنين هجو ولي ركبني قرص بجسمو وحبهم ولي وقف بيسمع شخر ومراتي قلتلي مين ده قلتلها وحد صحبي وقلتلي هوا سمعتي قلتلها اه قلتلي يا عرص اقفل ولتاني قلها لا خليكي معانه يا جميل وهيا ضحكت وهوا زق صحبو ودخلو جامد قصد يوجعني ونا اتوجعت وهيا قلتلي اوعا يكون بينيكك قلها وحياتك ركبو بقالي سعتين وقلتلو يا لهوي سيب الرجل ده لسا عريس قلها ما البواب عمل الوجب ولا مقصر معاكي اجي أنا قلتلو لا عمل الوجب ونا بوحوح تحتو وهيا كل شويه تقلو سيب جوزي حرا..؟..عليك وهوا يزود وقلتلو عشر الخول وابعتهولي وهوا كان بيجيب وينزل وبيطلع سوط جحش بينهق ومراتي بتتحك وقلتلو اسبكو بقا تعشروه ولينه سهره مع بعض وقفلت وهوا مش ردي يقوم من على طيزي وقام بعد ساعه وخد ركمي وعنواني وخلاني أمص في وهوا بيستعد للجوله الثانيه وقامو عليه رزعوني وحد والصبح طلع وادوني نس الفرش مش ب11لا خدو كل الفلوس الي معايه وقلولي أنهم هيزروني تني يوام بليل أو اجيب مراتي ورحلهم قلتلها هعرض عليها ووصلوني عند العربيه ومشيت نهايته الجزء ده
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: lilysamples, Ahmed.7, الشبكشى و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%