NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال رحلتي مع الخضوع والدياثة من طفولتي لحد ما اتجوزت -حتى الجزء الثامن 20/1/2024

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
138
نقاط
1,011
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الاول

ازيكم أنا مازن دلوقتي 26سنه من القاهره ابيض شمع عثول وعندي غمزات بزازي برزه لبره زي بنت 11سنه من صغري وهيا كده مش تخين مظبوط طيزي اكبر مشكله عندي من صغري لأنها مدوره وحمره من النص ديمان من صغري كل العقاب من ماما كان لازم يكون على طيزي مكنتش فهم ليه بس مكنتش بتعرف تعبر عن غضبها مني غير بالطريقه دي هيا كنت 28سنه سعتها من عيله كبيره في مصر وبابا من عيله اكبر وزات نفوس وسلطه في البلد طبعان مش هوضح اكتر من كده المهم كان ليه اخت اكبر مني بسنه وحده بس شبه ماما توامه نفس البزاز الكبار وططيز الي مدوره ووخدا كرف صعب زبك ميتمنهاش قصيره شويه بس طبعها قوي وعنيف زي بابا أما أنا شخصيتي ضعيفه وطيب زي ماما اول الأحداث لما كنت اخر سنه في المرحله الاولى في الدراسه واختي كنت في المرحله التانيه طبعان في مدرسه المكان كلو كان اجنب مفيش حد مصري غير العمال بتوع الجنينه بس هما الي موجين وكنت بستنا السواق كل يوام يروحني أنا وختي المهم في يوام كنت مستنيه وخرجت بدري ساعه من المدرسه واختي كنت اجزه اليوام ده ونا وقف بره لوحدي وكلو روح إلا أناوكان في اوضه بتاعت العمال في اخر السور وكان موجود وحد وقف قدمها بيتفرج على أولياء الأمور وهما بيخدو ولدهم كان عم ادهم كنت بسمعهم بيندهوه كده فنده عليه وقلي متجي تستنهم معانيه وندردي ورحتلو ونا مشبك اديه زي العبيط وكنت مكسوف منو لاني كنت بتكثف من خيالي وقلي ممتك مجتش ليه وفهمته أن السواق الي بيخدني وخد نمرته ورن عليه وقلو أن الكوتش ساب منو وهوا مشي وهيتاخر ساعه او ساعه ونص وقفل ونا سمع الكلام وعزمني اني استنه معاه في الاوضه ودخلت جوه اوضه فيها سريرين وشاشه وقعدت على السرير وكان في كرسي وحد كبير هوا قعد عليه وقعد يرعي في كلام كتير بس الي فهمتو انو نام مع ولد قبل كده وقعد يسالني إذا كنت جربت قبل كده بس مش عرف ليه كنت حبب يتكلم في الموضوع ده لان مكنش عندي معلومات كتير في الفتره دي ووكنت بجوبو وبقلو لا وهوا قلي لما تجرب هتحب الموضوع وقلي انتا بقا بتحب تبقا مكان الولد ولا البنت ونا كنت مستغرب وهوا قعد يشرحلي أن الموضوع ده بيحصل بين الولاد وفي ولد بيحب يكون مكان البنت ونا كنت مستغرب كلامو وهوا قلي انتا بتحب الولاد ولا البنات طبعن قلتلو بحب البنات قلي خلاص نلعب لعبه ونعرف انتا بتحب اي الولاد ولا البنات عقبال ما السواق يجي ونا هزيت رسي وقلي انتا بتحب البنات صح قلتلو اه قلي يبقا تجرب مكان البنت ونا مكان الولد ونا مكنتش مستوعب عنو عوز ينكني مسكني من ايدي وقفني وشدني قدامو ونزل البنطلون ونا مسكتو وكنت متردد بس بصلي وابتسملي وقلي متخفش قدر يطمني ونزل البنطلون ولبكسر وزبي كان نيم وقلي شكلك بتحب مكان البنت ولفني وخلا طيزي نحيتو وهوا قعد وراح فتحها وقلي طيزك حلوا اوي انتا ازاي مطلعتش بنت ونا ضحكت من معكستو وكنت مبسوط وراح شددني ومقعدني في حجرو بعد ما عدلو في النص وفتح طيزي مقلعش كان عوا لبس كلثوم ابيض وقعدت على حجه صلبه ومخشبه ودفيه بسراحه لقيت جسمي ارتخاء ومفيش اي توطر بلعكس كنت بحول اتقل نفسي عليه وهوا لما حس كان بيزقني بوسطو لفواق وقلي مبسوط قلتلو اه مبسوط اوي خرجت مني كده مش عارف ليه قلي تجي نجرب حجه احسن وفقت زقني قومني وطلع زبو الي كان كبير واسمر شكلو يخوف ونا بصصلو وخيف قلي متخفش وعدلني وخلا زبو لفوق على بطنو وفتح طيزي وقعدني عليه بس الاحساس اختلف من حجه دفيه لسخنه وهوا كن زكي متحركش لحد منا بدءت اتقل بجسمي واتحرك قلي انتا كده عجبك مكان البنت ونا كنت سكت مش بتكلم رام مسكني من وسطي وقعد يشدني على زبو وبيهزني وبيزق في طيزي كنت مستمتع اوي وقومني وجاب كريم ودهن زبو وطيزي وخلا زبو من بره وقعدني عليه بنفس الوطع بس المرأة دي زبو كان انعم وبيتحرك في طيزي وقعد مسكني شويه لحد ما قلي انتا حبت اللعبه قلتلو اه قلي ولسه في احلا واحلا قلتلو ازاي شدني على السرير وقلي نام على بطنك ونا بنام على بطني كان هوا بيقلع الكلثوم وزبو مدلدل وكلو شعر هوا قمحي غمق بس تحت الهدوم فتح شويه وجه فوقي وقعد على رجلي وفتح طيزي وقلي عاوز الاحلام قلتلو اه راح حطط راس زبو على خرم طيزي وكنت سخنت قوي وهوا قعد يدعك كتير ويضغط على زبو بصراحه كنت برجع عليه وهوا بيضغط لحد ما حسيت أن رأس زبو بدءت تدخل وتوجعلي طيزي بس كل ما تدخل اتوجع يروح خارجها وعمل الحركه دي كتير لحد ما لقيت مدخل ربعو ومطلعوش رعم اني اتوجعت وقلي لازم نسيبو كده شويه عشان تتعود ومتتوجعش بعد كده وفضل سيبو ونا مليت ولوجع اتحول لتنميل راح عدل نفسو ونيم فوقي ودخل البقية ونا كنت بتوجع اوي وهوا يقلي بس خلاص خلصنه وانتا كبير استحمل شويه البنات بتستحمل اكتر منك اجمد ونا اترميت استحمل وهوا مستناش كتير وقعد يزق وسطو على طيزي الي خلاص بقت دفيا من نومت فوقي وكان كل ما يرجع احس اني سقعان وينزل يدفيني ويطلع اخس بسقعه وزبو أنا ملئ بطني وسخن وبيزحلق ونا زي الشرموطه من اول مره وهوا بيتشرمط خرمي خلني مش في طبعاي وخلاني ازق طيزي تني على زبو رغم الوجع بس كان احساس حلو وجبهم جوايه مكنتش فهم وكنت خيف لانو اتحول فجءه وبقا بيرزع عليها وبيزوم ويقلي خدي يا شرموطه خدي يا قحبه لازم اعشرك وطلع اصوات وقعد ينزل حجات سخنه بتلسع لسعه حلوا كده وسحبو ونا وكنتش قدر اقوم بس لبسني وقلي مبروك انتا كده بقيت زي البنات بس محدش يعرف حجه عن الموضوع ده لنروح في دهيا أنا ونتا ونا كنت فهم ده كويس أن لازم محدش يعرف الي اتعمل فيه ده المهم روحت وتني يوام مرحتش ورحت بعد كده واول ما شفني قلي اخر اليوام مشي السواق وتعامله على الاوضه بتعتي وفعلان عملت كده ونا متحمث ونفسي اجرب تني وقلت لختي أن هخرج مع صحبتي وكده عشان متسالش ومشيت وهيا بين عليها الفرح ورحت على الموضه وكنت مكسوف اوي بس استجمعت قوتي وخبط وهوا فتحلي وابتسم ودخلت من غير كلام مسكني من ايدي وقعد على الكرسي وقعدني على زبو مكنش نشف وقلي وحشتيني يا بت وزق بوسكو رفعني ونا كنت هموت من الكسوف وزبو نشف تحتي وقعد يرفع وينزل ونا قلتلو اهههه لانو كان بيشدني اوي راح مقومني وخلاني انزل على ركبتي واقعد قدام الكرسي وخلا وسطو في الهوا وقلي النهارده حجه احلا واحلا ونزل الكلثوم وزبو مدلدل وقلي العب فيه ونا كنت بلعب عدي وقعدت اضرب بيه على رجلو كان كبير وتقبل وكل شويه امسك بيضه وكنت مستغرب من حجمها وافتكرت أن ده كان في طيزي المره الي فاتت قلب اضرب بيه على خدودك وعملت كده وهوا مسك زبو وكدل خدي وفضل مسك رسي وهوا بيضرب بيه على خدودي وخلاني افتح بقي وادوقه وخلاني أمص في والعب وجاب كريم وخلاني اغرقو وادلك في هوا علمني وبعد كده قومني وقلعني كل هدومي وخلا بطني على السرير ورجلي على الأرض وفتح طيزي وقعد يلحس ويضرب بايدو على طيزي وقعد يدخل لسنو عجبني أو مع الضرب حسيت اني حلو اوي وان لازم اتعمل كده على طول اني بنت وبتناك زيهم وهو كات بيتغزل فيا كتير وقام وقف وريه وقلي دلوقتي جوزك عاوز يعشر مراته ودخل زبو مره وحده ونا اتوجعت وقلي اخرسي يا شرموطه وقعد ينيك ويتشنج فوقي ومش عرف ليه بيحب يهبد وسطو على خرمي الي كان مستمتع اوي منو وهوا رغم انو بقا أعنف من قبل كده بس حبيت الموضوع اكتروعمل اصوات زي المره الي فاتت طلعت مني وقلتلو عشرني وهوا راح زقق اوي وقلي خدي يا خول وفضل يجيب كتير اوي وهوا بيطلعو طلعو بسرعه وقام من فوقي وضرب علي طيزي وقلي انتا كسم 100بنت انتا طيزك دي لازم تبقا لرحت الاخبار ولبست وروحت وقعدت 6شهور بتناك منو وكان كل شويه بيعمل فيه حجات جديده لدرجت انو جبلي كلوت بنت قلعتو وسبتو في حمامات المدرسه ولبسهولي ونكني بيه كتير بس المصيبه في مره ونا بتعشر منو وحده من المدرسين منزلتش من مكتبها وكنت جيا تنديلو لقتو بيعشر فيا صورتو وقعدت تزعق ووهواو اترعب لدرجت اني حسيت بزبو بينام من وهوا لسا في طيزي وقام من فوقي وهيا حضنتني ولقيت امي وأبوي قدامي وشرطه وخدوني روحودي ولرجل ده اتسجن وانتقلت من المدرسه وكتمو على الي حصل وامي قعدت تفهمني اني ولد ومينفعش يتعمل فيا كده واني كان لازم اصوت واعيط لأن كنت مفهمهم اني دي اول مره يعمل كده وهوا قال كده للمدرسه ونا بقيت اقول زييو واختي بقت تشفني وتتحك وبعدها بسنين كتير اختي بقا جدمه فشخ وامي بقت 38 نا 21واختي 22 عشت افشخ ايام حياتي لاني كنت نفسي اتناك اوي وكنت كل مشوف وحد مشي في الشرع عاوز اطلع زبو واقعد عليه كنت مدمن الافلام ديثه أو سوالب وكنت في الكليه وهموت واكلم بنت عشان تعرصني وتفشخني بس كنت بتكسف اوي واختي اتشرمطط اوي في لبسها وخرجات وفسح وسفر ونا بفضل قعدت البيت ولسكس كنت أما احب اكود ديوث اخش على اللاب بتاعها واتفرج على صورها ولشله بتعتها الي فيها ولاد وللصدفه في يوام خرجت من غير الفوان عشان كن هيفصل ولقيت عليه صولر ليها ملط ولحد من أصحابها اسمو اسلام ولقيت اسكرنات كتير لصحبتها البنات واولاد وفديو لوحده صحبتها بتتناك وصوات اختي في الفديو كنت هيا الي بتصور ودخلت الوتس لقيتها اتنكت من شلتها كلها وفي حد أنا اعرفو ده السواق بتعنه طلع بينكه بصراحه نزلت على نفسي واتاكدت اني ديوث ملحقاش انقل ده كلو الوفد كاد ديق خت كم صوره ورح على اوضي وقعدت افكر كتير وفي الاخر معملتش حجه بس بقيت اركز معها ومن سعتها ونا بكلم فحول على النت وافرجهم امي وصور اختي واحلب الرجله وكنو بيشتموني ويخلوني افتح كم على ماما وهيا بتخد دش كنت ديوث الموضوع التغلب عليه وكنت بعمل كده كتير والصور اختي في البيت لحد ما وحده كبيره اد ماما هيا جرتنا وصحبت ماما كنت في يوام عندنه ونا سلمت عليهاوهيا طلبت من ماما اني اروح اتغده عندهم عشان أنا وحشها وماما وفقت ورحت عندها وسلمت على بنتها كنت كبيره 27سنه وهزرت معاها وقمت خرجت ونا فضلت قعد معا جرتي دي اسمها مدام مها ودخلنا نتغدا وجزها جه وسلم عليه واكلنت وحنا بنهزر وهوا رجع شغلو ونا فضلت معها خدتني وقعدنا وجبتلي عسير ومسكت تلفونها وقلتلي أنا عوزه اكلمك في موضوع مهم قلتلها امرك قلتلي أنا شفت جروب وفي صور لممتك ولد الي منزلها بيقول أنها ممتو وفرجتني الصور طبعن كنت مصدوم وقلتلي بصراحه مين مصور الصور دي بصيت في الأرض وقلتلها أنا قلتلي انتا بتحب الرحله تشوف امك ويشخنو عليها سكن قلتلي متخفش ده هيكون سر وحكتلهت عن ميولي وقلتلي أنها عرفه الميول دي وحبا تتجوز رجل ديوث وقعدت تهزر وقلتلي يبخت الي هتتجوزك هتتناك برحتها لا وجزها مبسوط كمان ونا كنت فرحان وزبي وقف وكنت عيني على رجليها وكنت في فكره في دماغي نفسي اجربها اكون خضع ليها هيا خلاص عرفت الحقيقا ومتقبلها سهل توافك اكون سليف ليها وفعلان قلتلها اني نفسي ابوس رجلكي والحسها وهيا اتوطرت وسكتت وقلتلي أنها ممكن تجرب ولو عجبها الموضوع هتكمل ولو معجبهاش مش هنكمل وقلتلي قلعني الجزمه وفعلان عملت كده ونزلت ابوس رجليها ونا بجيب على نفسي شهوتي كنت عليا اوي وهيا ضربتني بلقلم وقلتلي مش قدر تستعمليها خول يا ديوث امك يا عرص وقومتني ورزعتني قلم وقلتلي مش هقدر اكمل ولا اعمل فيك اكتر من كده أحبط طبعن وهيا حضنتني وقلتلي انتا لازم تتجوز وانا مشيت وقعدت اسبوع أحلل نفسي على الي حصل وبقيت بابص للبنت الي بتشتغل عندنا بس مفيش فرصه لأن اني على طول في البيت كام نفسي اكون كلب ليها الموضوع بقا صعب اوي عليه لحد ما قررت عن طريق وحد صحبي اني اشرب حشيش وفعلان جبت سجير ملفوفه جهزه وشربت مكنش حلو لانو كان بينيمني وعدا سنتين ونا يراقب اختي واشفها بتتشرمط اكتر وجلها كذا وحد عوز يتقوزها بس اقل مننا اجتماعين فكانو بيترفضو ونا كنت خلصت تعليم بس رفضت اشتغل لاني عاوز استمتع للحياه وان احنا معانه فلوس كتير وقررت اتجوز وكلمت ماما الي فرحت فشخ وجبتلي كذا بنت من مستوانا بس معجبونيش أنا زي ما قلتلكو نفسي اكون ديوث عليها واتحكم فيها وتكون عندها خبره وشرموطه وكنت كل يوام اقلب في النت وأشوف النودذ بتاع البنات على الجروبات ونزلت صور جديده لماما واختي كنت بقلع ملط واقعد الحب في نفسي وقبلت تعليق لبنت يتقول انها ***** ومحترمه بس نفسها تبقا كلبه وخنزيره للازبار دخلت كلمتها وكنت اسمها مريم من المنيا واتعرفت عليها وصورتها صورتي وفرحت جدان بيه وقعدنا نتكلم وعرفت انها اكبر مني بسنه وقررت اتجوزها وكلمت ماما ورفضت وبابا زعق كتير ورفض بس بعد كده بابا قعد معانيه وفهمني أن دي متنفعش ولو نفسي فيها اتجوزها في السر بس متخلفش منها ومحدش يعرف عنك حجه الي نفسك فيها جبها بس الجواز حجه تنيا مينفعش انزل بمستوايه وفعلان قلت للبنت اني عاوز اخد الخطوه دي وهيا فرحت فشخ لاني كنت شكلي حلو وقلتلي بس بشرط قولتلها تحت امرك قلتلي بحب اتناك وتعشر ولازم ططمن ليه وطلبت انها تشوف جسمي ملط وقلعت واتصورت وبعتلها ورد فعلها كان مخيب ليي لأن زبي كن مش كبير وبززي وضحه ومعنديش عضلات وهيا قلتلي للاسف اني منفعهاش وانها نفسها تتجوز فحل وزبو كبير وان أنا مش هستحمل كسها الي كل يوام بيبقا عوز يدوق الزب وان شهوتها اكبر من امكنياتي وصرحتها وعرفتها اني ديوث وان أنا اتنكت ونا صغير ونفس فيها عشان تعرصني طبعن رفضت وشتمتني وقفلت ونا كنت زعلان جدان وعملت تعليقات اني عاوز بنت اتجوزها بس تكون شرموطه وحطيط اكتر من شرط وتكون خضعه وبتحب العنف وقعدت اقلب وكل شويه حد يكلمني منهم بنت عندها 17سنه بس معجبتنيش وضربت عشره ونا حزيين ونمت وصحيت الصبح فطرت مع ماما وصورتها هيا واختي ودخلت اوضتي عشان اعرص عليهم على النت والمواقع كان أشهرهم تلجرام وتويتر ونزلت الصور وكل شويه وحد يخش يزنقني ويشتم فيه ويسب ليه كنت ببقاء مبسوط فشخ ولرجله بتشخرلي وتسبلي ولقيت البنت ال***** بتكلمني وبتقلي أسفا وأنها اتسرعت لما خدت القرار اني منفعش وقلتلي انتا بتتكلم جد قلتلها اه قلتلي عندك شقه طبعن قلتلها لا بس السقا الي تعجبك هشترهالك وافرشهالك فرحت وقلتلي خلاص نتقبل ونا كنت شفت جسمها وبزازها وكسها وطزها وحنا بنتعرف وكنت منصوره وهيا ربطه بززها وحطه مشابك على بززها ده الي كان مسخني عليها وكنت عاوز اشوف وشها كنت بترفض هيا كنت من محفظط السويس ونا كنت في القاهره يعني سعتين للعربيه ورحتلها وقلتلي اني هنتقابل في العربيه ونتفسح ونلف بيها وفعلان قبلتها وسلمت عليها ونا زبي وقف حديد وركبنا العربيه ونا متوتر وهيا سكته وقلت افك الجو وهزرت معاها واختها ورحنا مطعم سمك واكلنت وهيا كل شويه تسال عن اهلي فهمتها أن أنا مقطوع من شجره وكان ال** بتاعها مسخني اوي وكنت بحاول اشوف وشها وبطلب منها بس كنت بتقلب لما نروح العربيه واختها في العربيه وخلتها توريني وشها الي كان عدي زي البنات المصريه بس كان نجس اوي وشعر رسها كان خرج منو كم خصله مخلي وشها نجس اوي وكنت عاوز ابوسها بس هيا رفضت ولفوان بتاعها وقع والاسكرينه اتكسرت وطلبت مني اغيرهلها ورحنا عند محل ونزلنا ورحت جبتلها ايفون وهيا فرهت فشخ وأما ركبنا رفعت القمشه الي مغطيه بقها وادتني بوسه حلوا اوي دخلت لسانها بقي وقعدت تشفط شفيفي كنت اول مره ابوس بالشكل ده وقلتلي يخرب بيتك انتا تعبتني عوزه اتناك مش قدره انتا هتجي تقابل ماما امتا لأن ابوها متوفي وهيا عيشه مع امها وجدتها وقلتلها حددي معاد معاهم عشان مش قدر وهيا قلتلي ونا كمان وقدنه اليوام على الكورنيش بنتكلم ونتعرف اكتر على بعض واختها في العربيه قبل ما ارجع القاهره وزنقتها بوس وتقفيش وقرص في الحلمه وهيا كنت في دنيه تنيا وفي الاخر طلبت تمص زبي وخلتها تعمل كده وهيا مسكتو من تحت بضني وقعدت تمص وقلتلي دنا مش هخلي في نقطط لبن لحد ما تبقا خول وزبك ميقفش تني وكنت فرحان بيها اوي وجبت في بقها ونضفنا نفسنا ووصلتها ونا روحت ولقيت اختي الشرموطه قعده في الجنينه في مكان ضلمه ومسكه الفوان عرفت أنها بتتناك من حد سبتها ونا دخا اوضتي مبسوط فشخ ولقيت بابا دخل عليه وقلي عملت اي لانو كان عرف اني هروح اقبل البنت وقلي خد دوال كنو بطاقه وبسبوار جداد باسم جديد وقلي دوال محدش يعرف عنهم حجه اتجوز وطلق بيهم وفهمني ختهم منو وخرج وقلت اغير وفعلان قلعت بس ونا بعدي من قدام المرايا شفت طيزي الي بقالي كتير مش مهتم بيها وقعدت افتحها واقفلها وزبي وقف ونا بفتكر العامل الي كان بيعشرني فيها وبقيت ممحون اوي مش عارف اعمل اي دخلت جبت كلوت اختي ولبستو زود من الشهوا ونمت بكلوتها ونا بموت من الشهوه ونا بتخيل أن العامل هيخش عليه ويعشرني في اي لحظه وأصبح البنت اتكلمت معانيه وعرفتني أنها فتحت أهلها واني لازم اروح يوام الجمعه الي هوا بعد يومين وفرحت جدان وهيا قلتلي أنها لقت شقا وعجبها وكنت عليا شويه جنب منطقتهم بشويه في مكان شعبي برضو بس انضف شويه ونا وفقت وقلتلها هشتريها وهديها فلوس تفرشها برحتها وعلى مزجها وهي فرحت اكتر وقلتلي مش قدرا استنا كسي عمال ينزل عثل ونا قلتلها صوريه صورته وهيا بتخبط عليه هوا كان وردي غامق وعمل قبه لبره ومكلبظ شويه وهيا عمله تفتح وتقفلو وتقلي عاوز يتناك طول الوقت وعاوز دكر يوسعهولي قلتلها هوسعهولك قلتلي انتا الخول بتاع كسي اخرك تلحسو وتبردو بلسنك قلتلي انتا لو مقدرتش تنيكو هخليك تلحسو لحد مرتاح لازم تعمل وجيباتك الزوجيه ونا فرحان بكلمها وقلتلها تصورلي فديو وهيا بترقص ملط في الاول رفضت بس بعدها بشويه بعتت حتت فديو خلاني انزل وهيا بترقص ولبست ال بتهز في لحمها رحت منزلو على النت ولناش قعدت تفشخ فيه ولتلفوان مبطلش رن من الدكره بجد كنت على اخري وهيا كل شويه تقفل وتفتح ونا بحلب في زبي وطبعن كنت عارف انها عندها خبره بس مردتش افتحها في الموضوع ده الا لما اخطبها الاول رحت يوام الجمعه وبدله وشكولاته وقبلتهم ناس كويسه جدان وطيبين ووفقو على طول وعرفتهم اني شريهان وهجبلها شقا باسمها وفرحو زي بنتهم لأنهم اصلان كنو قعدين في شقه ايجار والبنت اسمها ايمان بعد ما خلصت واتفقت معاهم ان الخطوبه مش هطول وختبطي عزمتني على عصير ونقف في البلكونه وكنت معاها بتاع اربعه من صحبها كنو وحده ولبقي محجبات بس ال دي كنت اجمد من ختبطي بكتير ورسمت عنيها وكنت لبسا لنسزز ازرق حلو اوي عليها ولي اكتشفت أنها شرموطه لانها كنت بتحاول تلفت انتباهه وبتقعد تبصلي كتير وكنت مبسوط فشخ وزبي وقف وفرحان اني بخون حبيبتي مع صحبتها الي شكلها شرموطه اوي وي احساس انكو اتنين بتخونو نفس الشخص كنت مهيجاني اوي مش عارف هيا حست ولا لا بس اكيد حست وفضلنا قعدين لحد السعه 12بليل كلو مشي ما عدا البنت صحبتها دي لأنهم جران وكل شويه تعاملنا عسير أو قهوا وبتخدم علينه بس كنت بتتشرمط عليا اوي وحولت تهزر معايه ونا كان نفسي اقوم ايمان واقعدها هيا بس ونا نزل قلتلي خدني معاك وحنا نزلين قبل اخر دور لفت وادتني وشها ورفعت ال بدون كلام رزعتني بوسه كلها شهوه زي متكون محروما من زمان بس الي كان مهيجني طعم بقها مختلف ورحتها مختلفه عرفت أن كل بنت مختلفه عن التنيه ولبنت دي كنت تعباني اوي لدرجت اني ضمتها وبعبصتها وهيا اتكسفت ومشيت بسرعه لحقتها وطلبت منها ركم تلفونها سبتني ومشيت ونا روحت في الوقته لحد ما روحت ونا حزين جدان وكنت هروح تني يوام نتفرج على الشقه ورحت خدت ايمان واهلها واتفرجنا على شقا كبيره بصراحه وعجبتني اكتر من الفلاش الي عيش فيها ولحسن الحظ صحب الشقا كان موجود وكتب العقد ونا رحت سحبت فلوس ورجعت وخلصنا فيها وكلمت شركه فرش تجي تفرشها لانها كنت متشطبه حلو وعجبنت تشطبها ولمهندس جه في نفس اليوام البيت كلو شقتين بس انا شقه وصحبه البيت شقه وكان حد محترم وعجوز هوا ومراته وطبعن اتفقت مع المهندس انو هيبدء شغل من بكره ومشي ولقيت نفسي مع خطبتي لوحدنا وكنت هموت ونكها بعدتقفيش وبوس هيا رفعت الازدال ونزلت الكلوت وخلتني الحس كسها وقلتلي دخلو في طيزي ودخلتو وكنت وسعه اوي واتاكدت أنها مهريه نسيت نفسي وقعدت اخبط فيها بكل قوتي وهيا كنت مستمتعه وبتقلي ايه ده كلو قلتلها اصل خرمك وسع وحسس اني بنيك شرموته مش وحده ومحترمه نزلت ونت بتكلم وقلتلي اه احححح أنا زنييا وشرموطه للازبار وهطلعلك قرون وخليك ديوث بس بعد الجواز يا خول كنت نزلت وقلتلي أنها اتبسطط اوي بس في حجه نقصه قلتلها ايه قلتلي نضف الي عملتو وفتحت طيزها نزلت عليها لحس اتقرفت شويه لاني كنت نزلت بس لحست ونضفت وروحتها ونا كمان روحت وماما قبلتني وسالتني بتتاخر كتير اليومين اوعا تكون بتشرب حجه ولا بتسهر في مكان كده ولا كده طمنطها وقلتلها اني تمام ومفيش حجه وطلعت نمت وصحيت الصبح فطرت وكلمت ايمان وقعدنا مرعي وفهمتها أن خلاص جبتلها الشقه وبتتفرش وهنتجوز خلاص وطلبت نقعد قعدت صراحه وتحكيلي على المضي بتاعها كلو وقلتلي تجيلي بكرا بدري شويه عشان احكيلك ونا سالتها على صحبتها ال وقلتلي أنها متناكه من كذا ولد قبل كده وسمعتها بقت وحشه واهلها نقبوها عشان الناس تنسها وتتجوز وحكتلها على الي حصل وقعدت تشتم فيها وقلتلها عدي شتمتني أنا كمان وقلتلي أنها شرموطه واتفتحت بس محدش يعرف ونا قلتلها خلاص متفكريش من ناحيتها بالشكل ده فكري ازاي هنستفيد من كسها وبزازها وعسلها الي هينظل من كسها قلتلي يا خول مش أما تكفي الي عندك قلتلها نتبسط كلنا سوا وبدءت تهدا ورحتلها تني يوام وقعدنا في البلكونه عندهم وكان في * قعد معنها كنت مش عارف اتكلم لحد ما ادتو فلوس وقام مشي وغار ونا قلتلها تقعد معايا من غير كلوت ولا سنتيانا وفهمتها بعد كده متلبسهمش طول ما هيا معايه وهيا فرحت لانهم بيديقو وقلعتهم ورجعت قعدت وقلتلي كده اريح وكنت متوطىه وبتقلي حسا انها شرموطه لاول مره تحس انها برحتها ومش خليفه من حجه وبدءت تحكي أنها وهيا طفله اتناكت من عمها الي كان شاب سعتها وهيا كنت 12سنه وفتح خرم طيزها ولما بقت 16سنا جرها كان مطلق وقعد يلغيها لحد ما جبهت الشقا ونكها وقعد ينكها 4سنين وبعدين ساب الشقه وان هوا الي وسع خرم طيزها كده وأنها بقلها 3سنين بتحاول تلقي حد ينكها ومش لقيا حد امان متخفش منو فالجءت للنت ولفحول قعدو ينيكو فيها شات وكان لحد ما حولها خضعه وأنها حبت الموضوع ده اوي ونا كنت هنزل على نفسي وقلتلي اني انا مش اول وحد يلحس خرم طيزها وكتير من الفحول فشخو في لحمها على النت وان ليها صور مع شباب كتيروطعن كنت هنزل على نفسي ووعدتها أن بعد الجواز هخليها تتناك من الي يعجبها وفرحت وقلتلي طيب افرش الشقه بسرعه وبعد القعده دي المهندس رن عليه وقلي انو بدء فرش وطلب فلوس خت ايمان وقلتلها هنروح البنك وبعد كده نروح الشقه ندفع الفلوس وهيا دخلت خدت اظن من أهلها ورجعتلي ونا قلتلها تلبس اديق عبيه عندها ومن غير ماتلبس كلوت ازاي هدوم داخليه علت كده ولقيت وحش خرج بعبيه بوني فتح وطزها مرسومه رسمعه تموت اي دكر ول لون العبايه قلتلها نقص حجه قلتلها ارسمي عينك وحوجبك بلكحل وهيا مشيه قلتلها ما تعزمي صحبتك دي تجي تتفرج على الشقه دحكت وقلتلي كده نتعكس منك وحنا مششين بيتها بوسه على الهوا ورحت فعلان كلمتها ورجعتلي وهيا رسما عينيها وزبي كان هينفجر من منظرها وقلتلي هنستنا صحبتها تحت ونزلنا واستنناها في العربيه وطول الطريق ونا ببصلها في المطريه ببجحه وهيا كنت مبسوطه بده أنها وخدا اهتمامي وخدته ووقفت عند بنزيمه اجبلهم حجه يشربوها ايمان طلبت تروح الحمام ونزلت واول ما نزلت بصيت وريه لقتها جت بوشها ورفعت ال وختها بوسه محترمه بجد البت دي بس تبوسها تتمتع بتبوس بعطش وشهوا تخليك متحمث المهم ايمان اتاخرت وختها بوسه تنيا وخدت الفوان من أدائها وكتبت ركمي وهيا قلتلي عيب بقا وان لازم اتكلم عشان هيا بتحب ايمان ومش عوزه تخسرها رحت وخدها بوسه 3 وكنت بموت بجد في الاخر رجعت ايمان واتحركنا ولقتها بعتلي على الوتس بتقليل احترم نفسك بقا وبطل قلت ادب ونا قلتلها مش قدر انتي احلا من إيمان 1000مره بس برضو بحبها واني نفسي اتجوزهم هما الاتنين وهيا بعتت ايموشن اسكت وإيمان خدت المهندس وقعدت تشرحلو ونا وهيا وقفين مع بعض وبنتفرج على الاوص وكل شويه اخبط فيها وهيا قلتلي هيا ايمان مش لبسا كلوت صح قلتلها اه مبحبوش بحسها مخبيه جملها فقلتلها تقلعو قلتلي الناس تخد بلها هيبقا شكلك اي قلتلها عدي خليها تتعبهم وهيا ضحكت وقلتلي يبختها بيك رحت مبعبصها وهيا قلتلي بطل بقا وجريت من قدامي رحت جري ورها وحشر زبي في طيزها ومسك بززها وهيا كنت مخضوضه وقلتلي يلهوي ايمان ايمان جيه وسبتها بس كنت ايمان في مكان تني مع المهندس وهيا خرجت ورحت تقف معاهم ونا رحت وراها وحنا وقفين في نص الشقه قلتلها ينفع كده تعبتيني وتجري قلتلي انتا سيب ايمان مع المهندي لوحدهم ونتا عرف انها مش لبسا كلوت ونا ابتسمت وقلتلي افرض عمل معها زي ما عملت انتا معيا قلتلها لو هتتبسط معنديش منع قلتلي يا عرص بقولك هينيك مراتك زبي وقف وهيا خدتني من ايدي ورزعتني بوسه في اوضه جنب الصله وكنت سخنه اوي بنت الشرموطه وقلتلي انا بحبك قلتلها ونا كمان بحبك ودخلنا في بوسه أعنف بس صوت المهندس وإيمان قطع عليه اجمل بوسه في حياتي المهم خلصنا واتفقت معاه التسليم بعد اسبوع وروحتهم ومشيت أنا طول الطريق ونا بكام صحبتها مها الي مجنناني اكتر من إيمان وقلتلي أن ممكن يكون المهندس عمل حجه مع ايمان قلتلها ياريت يكون نكهات قلتلي احا انتا خروف اوي كدا ليه بقولك هينيك مراتك قلتلها عدي قلتلي ما هوا عدي منتا معندكش نخوه ولا غيره قلتلها متعقضيهاش أنا كده وعارف أن الشهوه اجمل حجه في الحياه فا ليه امنعها ما تتبسط وانا اتبسط قلتلي انتا قلتلها الكلام ده قلتلها اه قلتلي بجد قلتلها اه قلتلي وايمان موفقه قلتلها اه قلتلي خلاص كلمها انك نفسك فيا وشوف رد فعلها قلتلها منا من أول يوام ونا قلتلها انك مجنناني واتفقت معها اني اكون معكو انتو الاتنين فرحت وقلتلي هوا ينفع اصلان قلتلها ينفع قلتلي هتقدر عليه أنا وهيا ده كل وحدا فينه ميكفهاش رجل وحد قلتلها منا هكون العرص بتعكم قلتلي يعني بجد هتسبني اتناك من الي يعجبني قلتلها اه ليه لا وكنت مبسوطه وبدءت تسال عن اهلي وعيش فين ومع مين وقلتلي انتا عرف انها اتنكت من وحد قبل كده قلتلها عرف قعدت معها وحكتلي عن حياتها قلتلي ونتا فرحان قلتلها لا دنا لحست خرم طيزها كمان قلتلي احا عليك يا خول انتا بتعرف تلحس وكمان خرم طيزها قلتلها ودخلت لسني كمان قلتلي على كده لو انا كمان قلتلك اني اتنكت من خرم طيزي هتلحسو قلتلها انتي بلزات ممكن أكلك من كتر اللحس الي هلحسهولك هخلي كسك وخرم طيزك يحمرو من كتر اللحس قلتلي يخرب بيتك تعبتني بس انتا ازاي هتكون معانيه وهتتجوزها هيا قلتلها هتجوزها وبعدها بفتره هتجوزهك انتي قلتلي ولو محصلش قلتلها عيب احنا مش صغيررين كنت هيا وإيمان 22 ونا23 قلتلي خلاص يا عرص انتا من النهارده الخول بتاعي قلتلها ده شرف ليا قلتلي هتخليني امشي من غير كلوت زيها قلتلها اه لازم تعملي كده عشان عيني تكون مكسوره قدامك قلتلي صح ولازم كمان عشان متقدرش تتكلم تلبسو انتا بدلي وضحكت قلتلها انتي كده فهمتيني قلتلي يا لهوي يخرب بيتك انتا للدرجدي قلتلها اه قلتلي بس احنا لو مشينا في الشرع من غرهم الناس هتعرف أننا شرميط لأنهم بيركوز على الطيز وحز الكلوت قلتلها عرف قلتلي كده يتحرشون بمراتك وهيبهدلونا قلتلها عشان تفضلو سخنين طول الوقت
وتبقى شرموطه من صغرك قلتلي متقلقش هشرفك بس اهم حجه وقت ما اقولك الحس تلحس وماتزهقش قلتلها مش هزهق من طيزك انتي قلتلي مشي انتا هتعرفها أننا بنتكلم ولا هيا عرفه قلتلها أنها عرفه قلتلي خلاص بكره تيجي نخرج سوا ومتعرفهاش انك هنا انا ليا حق فيك زيها ويمكن اكتر كمان قلتلها امرك هكون موجود عشانك وكنت وصلت ودخلت على اوضتي زي الجربان وطيزي بتكولني فشخ عاوز اتناك لبست كلوت ودخلت على النت اضور على حد يفشخمي شات وكنت معايه صور كتيره لايمان دخلت على جروب من الي بيفضحو في صور تجسس ووحد ***** بيصتاض الخولات وبيخليهم يصورو اهلهم وينزلها على الجروب للشباب وكل وحد يقول راءو دخلت كلمت الولد ده وبصراحه فشخني وقعديشتمني وخلاني البس ** وارقصلو وخلاني ادخل حجات في طيزي وهوا بيسجل الحجات دي كلها وكلمتو عن إيمان وأنها واني بنقها واني ديوث عليها وخلاني ابعتلو صورها ونزلهم على الجروب الجروب كلو هاج وبقا يشتم فيه وقلولي اكتب على بزها عرص ايمان كلمتها وقعدت اتحيل عليها وكتبت وصورت وبعتتهالي ونا بعتها للولد ال وهاج اوي وخلاني اكلمو فديو وخلاني اضرب نفسي على طيزي واكتب اسمو على طيزي وعملت كده وطلب نفسي الصوره على بزاز ايمان كلمتها وقلتلي مني ده حكتلها وهيا فهمت منا جيبها من جروب اصلان وبعتت صوره وقلتلي ده الي بينيكك وبيشبع ميولك قلتلها اه قلتلي ضفني في وصفتها ورحت قلتلي انتا فضحني يابن المتناكه قلتلها وشك مش بينقلتلي أنا بكلم الواد ال*** وعاوز يفشخ شرفك قلتلها ونتي عوزه شرفي يتفشخ منو قلتلي اه وبعد شويه لقيت الجروب بيتنتن كتير فلقيت الواد منزل فديو ليها وهيا كتبا اسم الواد على بززها وبتشتم فيه وبعدها فديو لطزها وكسها ونا كنت جبت خخخخخخخ على الشهوه الي كنت فيها بعدها طلبت من الولد يمسح الصور وهوا عاوز يحفظ على علقتو بيه ومسحهم من الجروب وهيا كلمتني وقلتلي مبسوط يا ديوث قلتلها اوي قلتلي ولما نروح الشقه هتتبسط اكتر
ونمت بعدها منا مش قدر وصحيت فطرت وقبلت ماما الي كنت مبسوطه جدان وبتنضف البيت ونا خت دش ورايح اقبل مها ومجهز نفسي ليها بس ماما كان ليها رءي تني قلتلي في ضيوف جيين وعرسطك جيه معاهم عشان تشوفها وتقعد معاها وباباك الي عزمهم اتبضنت وكلمت مها واعتظرت وكلمت ايمان وفهمتهم أن في شغل جلي فجءه واتاخر يومين في القاهره وكنو زعلنين وجه الضهر علينه ولقيت 6عربيات دخلين علينه وبابا دخلهم وقعد معاهم وماما دخلت سلمت وقعدو يهزرو ونا نزلت وسلمت عليهم كلهم لحد ما عيني وقعت على بنت فيهم أنا تنحت بنت صغيره وشها بيقول أنها 13سنه بس كنت حلوا لأن جسمها يديها 30سنه تنحت في جملها وبنت تنيه شكلها كبيره ونا كنت معتكدش أنها التنيه دي معجبتنيش رغم أنها متنسقه بس لا كنت مديق طول القاعده كان في بنتين بس هما الي صعيرين البنت الحلوه كان اسمها ميار ولتنيه الي مش عجبني هودا بس في الاخر بعد الغدا امي وقفت جنبي وقلتلي اي راءك ونا قلتلها وحشه قلتلي با دي وحشه امال انتا عاوز اي البنت زي الملاك ايه واتضح أن ميار أنها العروسه بقول لماما دي صغيره دي 13سنه قلتلي يا عبيط دي 19سنه قلتلها موافق عليها قلتلي يعني اكلم باباك يطلبها دلوقتي ولا تفكر قلتلها اطلبيها دلوقتي وامي ابتسمت فشخ وبابا عمل مقدمه طويلا عشان يخطب بنت بشوات ولازم يجيب العيله من اولها كل كيله بتعمل كده مع العيله التنيا يمدحو في بعض وبتريخ العألات وكده المهم في الاخر وحنا كلنا فرحانين حتا العروسه مكسوفه ونا هيجان فشخ بقيت زي الحيوانات وممتي بحركه زوق كده قلت بصوت علي انها خرجت الشاي بتعي أنا ومياى في الجنينه وهيا ابتسمت ومامتها زقتها وهيا قمت ونا نسيت وراها كنت لبسا فستان ديق على طيزها ومبين الكلوت الفتاه الي كان وضح وهيا تحس ان جسمها ضعيف أو رقيق اوي وستها ملهاش صوت بتنونو وفله بززها بين ووضح اوي ولبسا كعب علي واول ما قعدت قلت هخش دخلت حيوان عشان تعرفني من اولها وبقيت متنح على بززها شويه وعلى عينيها شويه ونا بعرفها على نفسي وطلعت عرفني بس انا مكنتش اعرفها وكنت بتشفني في النادي ونا كنت عجبها من زمان قلتلها لو كنت شفتك زمان مكنتش سبتك وضحكت وتكسفت وقلتلها لا متتكسفيش وعوزك تخدير عليه بسرعه ومسكت اديها الي كنت بتترعش عرفت انها خام شويه وقلتلها أن الفستان عجبني وهيا قلتلي أنا كنت فكراه مكشوف ومش هيعجبك بس ماما الي اكيرتني البسو قلتلها ممتك عندها حق ونتي شكلك كده احلا بكتير قلتلي بتب الفئتين المكشوفه قلتلها اه قلتلي انتا قليل الادب عاوز الناس تتفرج على حجاتي قلتاها اه عشان يحسدوني عليكي وبست أيدها قلتلي هوا أنا حلوا كده قلتلها واكتر كمان وقلتلي اصلان انها بتحب الفستين المفتوحه بس ابوها كان بيعترض عليهم قلتلها خيف لابنتو تتختف ويرجعهلو حمل ضربت كتفي وهيا بتتحك وقلتلي بطل ونا قلتلها غصب عني انتي حلوه زي مقال الكتاب وخلتها تديني التويتر بتاعها مكنش عندها فيس وكان مليان صور وكلها صور شرمطه وهي صوره وهيا موطيه وبززها وضحين قوي هوقت عليها وهيا دحكت وقلتلها على النت كده قلتلي أنها حلوا ولو مش عجباني همسحها ونا قلتلها سبيها اصلان انتي خلاص بقيتي بتعتي وقعدت اكلمها اد ايه دمغي متفتحه وبحب الست الحره الي تعمل الي يعجبها في حدود الاتفاق مبين الازواج وهيا كنت مبسوطه بكلمي وقلتلي بس في حجه ممكن قلتلها اتفضلي قلتلي بطل تبصلهم بقا وحطط أيدها على بززها قلتلها انتي مش عرفه هما حلوين ازاي قلتلي خلاص هما بتوعك بس متوترنيش قلتلها من دلوقتي لحد ميكونو في بقي مش ههده رحت مشعلصبعها في الفيتام وشداه لتحت وحيا بتبص نحيت مدخل الجنينه وبتتحك قلتلها هغتصبك كده رحت سدا الفستان لفوك وهيا عمله بتدلع بالطريقه دي ونا كنت هعيط قدمهاوهيا لحد ما كلهم قمو وعوزين يروحو خت ركم تلفونها واتحركت من جنبي ضربتها على طيزها وسمعت احلا اه وانتا قليل الادب وبعبصتها ونا يوصلها العربيه وكلمت ايمان وقلتلي الواد الي على الجروب فشخ شرفك على الجروب وكل شويه يكلمني وينكني وخلاص ملقتش قدره وعوزاك تجي تلحسلي دلوقتي ونا زبي كان حديد اصلان ورميت احلا عشره على الواد ده وهوا بيبعت مقتع صوتيه وهوا بينكها وهيا بتسمعهالي وتقلي مش قدره عليه يا ديوث وعمله تخبط على كسها وتسمعني وتقلي سمع الواد خلا كسي يتبل يا عرص وعوزاك تلحس عسلي وقعدت تتشرمط كتير ونا كنت تعرب ونمت وتني يوام كلمتها ميار ورحت قبلتها وخرجنا بفستان اوسح من امبرح وكنت محتار اروح بيها فين وفي الاخر قلت هخدها سنما سيرات واخترت اكتر سينما سمعتها وحشه وركنت في الاخر جنب الصور وهيا قلتلي الركنا وحشه قلتلها عشان نكون برحتنا ونخرج بسرعه بعد الفلم وطبعن البائعين كتير كنت لبسا فستان اسود فوق الركبا وبززها مكشوفه فشخ ومدلدلين شويه بس مش اوي من غير حملات بسستا من ورا وضمان البزين على بعض وزنقاهم واشتغل الفلم ولبيعين بدءو يختفون ونا مسكت ايديها وقعدت تدعك فيها وهيا سندت على كتفي وبدءت ا لبونا تشتغل ملت شويه عليها وامل ما حتا سخنه جت رحت وخد شفيفها في بقي وكنت ببسها بنهم شديد وهيا كنت بتحول تبوس بس مكنتش بدئها فرصه وحطيط ايدي على بززما وهيا حطط أيدها على أيدي وشلتها وحطتها على كسها ونا اول مرا اشوف كس خرج لبرا الجسم كده واحمر ددمم ولقتها بلا نفسها وقلتلها ده تعبان قلتلي تعبان عليك من زمان ونتا سيبووقلتلها لازم الحسو قلتلي يلا وعدسلت نفسها ونا نزلت بركبي في الدوسه وطلعت لساني ونزلت عليه كنت مستمتع اوي وكل شويه اقفل شفيفي على زنبرها وجابت اول مره بسرعه وهيا بتزقني باديها على كسها وهديت وزقت رسي تني على كسها ونا بعدت برسي قلتلي هنقعد وقت الفلم كلو ونتا بتلحس في كسي ونا رجعت الحس شويه وجسمها اتهز وبقت مش مستريحه بصيت لفوق لقيت وحد من البائعين مسك حلمت بزها وبيقرص وهيا بتحول تشيل ايدو وهيا بصلي نزلت تني الحس فا ضوء أخضر بدخولهم هما الاتنين وبقيت ادخل لسني واحول ابص لهوق لقيتو مسك الحلمتنين وشتتهم لفوق وهيا هتعيط وحطه ايد على بقها وايد على دماغي ولقيت الباب اتفتح ولواد مطلع زبو وحطو على بقها وبدءت اسمع صوت زورها وهوا بيتنكح ولواد زبو طويل ونا بلحس وجابت تني ولواد طلع زبو من بقها وبيضرب بيه على بززها وهيا مستمتعه فشخ وشدت رسي على كسها فى اشره أنها لسا مخلصتش مع الدكر الي فوق ولواد زق رسي وقلي كفيه عليك انتا طماع اوي ولف رجليها وخلاها تنام على ضهرها ودمغها على رجلي بعد متعدلت وكسها لنحيت الباب رفع رجليها وحده على الطبلوه ووحده على حرف العربيه وبقت مفشوخه وبززها بره ونا وطئت عليهم ارضع فيهم بعد ملواد ضربهم بزبو وهيا بتتوجع في وداني وعني على الواد الي وقف لحس وطلع بجسمو وحط زبو على كسها مفيش تحقيقه وغرقتو ولواد استغل أنها بتجيب ودخلو مرا وحده ونا فكرها كده اتفتحت طلعت مفتوحه ولواد زق دماغي ونام عليها وقعد يهز فيها ومسك شفها لحد مجاب جواها وقام من عليها وشكرني ومشي أنا نزلت ورحت مكنو وقعدت الحس كسها وهيا مكسوفه وتدبتقفل رجليها ونا لحست كل اللبن ولفلم كان في اخرو وخلصنا وحنا خرجين الواد غمزلنا وهيا ضحكت وقلتلي احلا فلم شفتو في حياتي بس خايفه لتكون زعلت فدقلتلها يعني الحس كسك تني عشان ازبتلك اني مش زعلان طبعان اكتر مرا اتبسط فيها ونا بلحس كس ست تكون شهونيه ووقت النيك تنسا نفسها وروحتها وقلتلي المره الجايه تجي بدري عشان نقضي اليوام من اولو وروحت كلمت مها وقلتلي هتستناني بكره وفعلان تني يوام هروح

وضع إشارة مرجعية
#1
بعد ما ابو شيماء خد الفوان مني وقعد بعيد عن الأكل وشاف صور لماما وزبو بقا وقف اوي وشاف صور لخطبيتي واختي ونا وقف قدامو وهوا بيقلب في الشات وشاف مها ولي بيني وبين البنات وقعد يحكي ويقرء بصوت علي قام ابو رحاب قلع ملط ولنسوان بيضحكو على اخرهم مسك زبو ودخلو كان اكبر بكتير وقلي ازبت يا خنزير الليله على شرفك وعرضك وغرز ونا صوت زي النسوان ام رحاب صوتي اكتر يا مرا يا شرموطه خلي الناس تتكلم علينه ويشوفو وحد حطط زبو في طيز خول وقعدت تتحك ونا خخخخخخخ على الي في طيزي ونا مش قدر وأبو رحاب مش بينيك ده بيكسر عيني وبيرزع فيه وبيقلي هنيك أهل بيتك وحدا وحده وخلاني اوكي وخرج زبو وجاب خرطوم ونزل بيه على طيزي ومراته قلتلو حرام عليك سب ليها وقلها محدش يدخل لازم اكسر عين ونا كنت بطنطط من الوجع وزبي نام ونسيت الشهوه وخلاني اوكي تني وقلي لو وقفت تني هخلي الضرب على جسمك كلو ورزه 4رزعات وحطيط ايدي على طيزي وحرفين كنت بعيط وخيف ارفع جسمي فنزلت فوضع الكلب وشدني من شعري خدني اوضه تنيا فيها سرير وطلع نام على ضهرو وخلاني اقعد عليه واركب وي وشي في وشه ومخلانيش اطنطط هوا كان بيزق وسطو ونا لسا بعيط وكان هيج اوي لانو بيبص في عيني ويزق زبو ويطلع لسنو ويعض عليه ويغروظ بزبو ويقلي انتا مراتي من النهارده ونا هجيب منك عيال ونا زبي بدء يقف وبدءت استمتع من تاني ونا قعد فوق زبو وهوا لسا ضربني وبينك فيح حسيني احساس جديد بجد وخلاني احبو بجد واحس ان أنا مراتو بجد وحضني وخلا طيزي على بطنو وزبو ريح جي بجد مخليني شرموطه اوي ونا كل الي عليه اقول احححححححح اوي ابوس رجلك وهوا يسرع كان بيوجع اوي بس كنت حبب الوجع منو وراح زقو لجوه وحضني بايدو الاتنين وبيحسس على جسمي كلو وقلي صحيح الصور الي شفناها دي امك وختك وخطبتك قلتلو اه راح سحب زبز ورزعو مره وحده وقلي ختبطك اسمها اي قلتلو بعد ما رديت سحب زبو ورزعو وقلي انتا هتعرف تنكها وتكيفها ازاي ونتا بتتكيف زيها قلتلو مش عارف بس هلحسلها وراح رفع وسطو ومقعدني عليه كلو وقلي لازم دكر يعملها كده عشان النسوان ده المطور بتعهم لو متنكوش يخربو الدنيه قلتلو هيا موفقه بيا على كده راح مقومني ولبسني قميص نوم من بتوع مراتو وكلوت وخرج ياب الخرطوم ونا اول ما شفتو اترعشت وكنت حبب اوي يضربني رغم الوجع بس هوا اسلوبو حلو في انو يكسر عيني خلاني انام بجسمي على السرير ورزعني كم وحد وأبو شيماء دخل وقلو سبهولي وسبني وخرج ونا سمع صوت النسوان بتتوجع عرفت انو هوا ولرجل الكبير كنو بينيكو النسوان كان زب ابو شيماء وقف حديد بس الفرق انو كان اتخن زب فيهم وتحس انو خرج عن حسمو شويه زبو كان شكلو مختلف ومن اول ما وقف وريا ونا حسو مختلف دخلو ونام فوقي ونا ياح ياح ياح راح خرجو ومدخلو كلو وكلي بس يا عرص امك يابن الزنيه وشخرلي ومسكني من كتفي وزنق بزبو اوي على طيزي وقلي لازم الحرم ده يتكيف وهوا لزق اوي ونا بصوت واتحيل عليه راح منيمني على ضهري ومدخلو بنفس الطريقه وهوا بصصلي وبيقلي زبي ملئ طيزك يا مرا قلتلو اوي وهيومتني قلي النيك ما بيموتش وخرجو ودخلو تني بس انا كررت ادلع عليه وقلتلو اه بدلع شويه لقيتو عمل نفس الحركه ونا اتوجعت تني وفضل على الرتم ده شويه ولقيتو سخن زصوت الطرقعه علي ونا زي الشرموطه قدامو بتلوا بجد احساس أن دكر بيمرس رجلتو في طيز رجل زيو حلوا اوي وهوا نام عليه حضنتو وهوا زي الطور شغال وراح شيلني ووقف بيه وقعد ينططني ونا زي الشرموطه في ايدو وخدني وخرج بيه في الاوضه لقيت الرجل الكبير بينيك ام رحاب ولرجل التاني ابو رحاب بينيك ام شيماء ونا بطنطط على زبو قام ابو رحاب اول ما شفنا وجه عليه وام شيماء وراه ونا أما شفتو جاي حضنت ابو شيماء وهوا عجبو الوضع ام شيماء طلعت زبو وتفت على زب ابو رحاب ودخلتو في طيزي وهيا مسكاه من اولو وبتهز في يمين وشمال وبتقلي مبسوط يا عرص منتا متشال على زب وأبو رحاب اشتغل نيك ونا بتوجع في حضن ابو شيماء وفضلت مبنهم لحد ما ابو رحاب قفش فيه وقعد يتشنج وأبو شيماء زقو وركب زبو فيه وهوا شيلني وخدني على الموضه ونيمني على بطني وركب فوقي وفضل شويه حلوين يرزع فيه ونا قدامو جسا همده بس وهوا بيجيب عرفت يعني اي رجل بيعشر خول لانو زق زبو لاخرو ونام فوقي وقعد ينزع وهوا بيجيب ونا كل دفعه احس جسمي بيرتخي اكتر وقام من عليه ولقيت ام شيماء دخلا عليه وضربتني على طيزي وخلتني الحس خرم طيزها وكسها وقلتلي اي رايك اعزمك عندي في البيت بس تجيب ختبتك معاك وقلتلي أنها فهماني ومسكت زبي وقلتلي ده هوا الي عمل فيك كده لازم تمتعوا وتعرص على ختبطك وقعدت تدعك في وقيا بتشرحلي أن الشقه عندها أوسع وكمان هتعزم حد علي ختبطي وقلتلي هخليك فردت شبشب في رجليها بعد السهرات دي ونا هزيت رسي وادتني ورقه فيها ركم تلفونها ورجعت مسكت زبي وقلتلي في وحده قربتها بتضرب جوزه كل يوام وقلتلي أنها هتوديني عندها تديني علقه في الشرع وست الناس جبتهم وهيا ضحكت وقلتلي خخخخخخخ احا انتا عاوز كده اتكسفت وقلتلي هخليها تضربك بلشبشب على وشك في نص الشارع وقلتلي عاوز ختبطك تشوفك ونتا بيتعمل فيك كده قلتلها لا قلتلي لا هتشوفك وخليها كمان تدخل في طيزك خياره قدام الناس بصراحه ام شيماء عرفت تعرصني صح واتفقت ورحت لبست هدومي كنا خلاص الفجر عقبال ما لبست ولرجل الكبير نكني في الاوضه قبل ما تمشي مشيت ونا حسس اني عملت حجه غلاط لأنهم شفو امي الحقيقيه واني اتنكت منهم وحسس بلزنب بس خرم طيزي الي كان مورم من الي حصل في مبسوط ومرضي ونا مشي بلبن وحسس اني مرا وبحاول اعدل مشيتي بس اللبن والاحتكاك كان عمل زحلقه وكنت مشي مبسوط من ده لحد ما عرفت اوصل للعربيه ورجعت القاهره وماما اطمنت واختي الي مش معبراني فطرت معاهم وقلتلهم محدش يصحيني وخدت دش وحطيت مرعم لخرم طيزي ونمت عريان وقفلت الباب كويس ونمت احلا نومه بجد احلا نومه بعد المجهود ده وكنت حسي برحه مش طبيعيه خلتني نمت لتاني يوام وصحيت لقيت خطبتي مكلماني كتير وإيمان ومها كلموني برضو بس الاهم هنا ختبطي رنيت عليها وقلتلي انتا مختفي ليه هوا انتا زعلت من الي حصل في السنيما ولا اي قلتلها بلعكس بس كان عندي شغل قلتلي الشغل يشغلك عني قلتلها أنا سيبك امبرح قلتلي عوزاك على طول جنبي وتكلمني لحد ما تجي تنام قلتلها لا كده مينفعش واني مش هعرف اعيش كده وأننا هنزهق من بعض زعلت وقعدت اصلح فيها ولقتها بتقول أنا هيجيلك دلوقتي قلتلها تعالي وجت وماما كنت طيره من الفرحه بيها واختي سلمت عليها وندهو عليه وقعدو يهزرو شويه وماما أحرجت اختي عشان تسبنا أنا وهيا مع بعض وقامو فعلان ولبنت كنت قمر اوي وصتها وتي وفكرتني بلسنما وقلتلي أنها مش هتعمل كده تاني ونا كنت متفجأ وقلتلها وليه التغير ده قلتلي عشان انتا زعلت قلتلها لا مش زعلان وني دي ميولي احب اشوفك تتناكي من غيري وفرحت لما سمعت كده وقلتلي أنا هخليك تشفني بتناك من كل الرحله وأنها من وهيا صغيره وهيا بتتناك ونها مدمنه بسرحه كلام ام شيماء جه في بالي وقلتلها أنا في حجه عاوز اقولك عليها قلتلي قول قلتلها أنا عندي ميول تنيا قتعتني وقلت انتا رنبو بصيت في الأرض وهيا قلتلي أنا موفقا على فكره بس احكيلي وحكتلها ونا صغير وهيا قلتلي مشي لو حبيت تتناك أنا مش هعترض وضحكت وقلتلها بس انا اتورط في ورطه وقلتلها أن في وحده اعرفها عزمتني أن اروح لجوزها ينكني قلتلي روح ونا مش هزعل قلتلها منا كنت عندو امبرح وشاف صورتك وعوزك تجي معانيه وقلي لو انتي جيتي هيعمل لي مفجأه وهيا ابتسمت وقلتلي عاوز الي بينيكك ينكني لا ومراتو هتكون موجوده قلتلها وممكن يعزم صحبو علينا قلتلي قوام نتفرج على اوضتك وطلعنا فوق عند اوضتي واول ما دخلنا رفعت الفستان وظهر كسها المبلول من فوق الكلوت وقلعتو وقعدت على اول الكرسي وشدتني من ايدي قعدتني قدمها ومسكتني من شعري وقلتلي الحس يا خول ونا جبت الكلوت على جنب ونزلت لحس وهيا بطلع وتنزل كسها على لساني وبتقلي عاوز تخدني لصحبك الي بينيكك ينيك مراتك قدامك ونا بلحس وقلتلي أنا بحب اتناك اوي واني وقعتلها من السما ومش هسيبك وهخليك تلحس كسي وهوا مليان لبن من الرحله ونا كنت في دنيا تانيه واختي دخلت علينه ومحسناش بيها زي وقفت مبتسمه ونا من الخضه قعدت على الأرض وهيا نزلت الفستان وختي حطط العصير واتاسفت أنها نا خبتتش وقلتلنا مستعجلين على اي بكرا تزهقو من بعض وحنا الاتنين مكسوفين وختي قالت لخطبتي ها بيعرف يلحس ختبتي قلتلها ممتاز وهيا بتتحك ونا قعد وحولت اقوم بس اختي زقتني من كتفي وقلتلي ريح فين متع كس ختبتك واعمل حجه مفيده ورفعتلها الفستان ونا نزلت لحس وختي وقفا بتتفرج وحطا أيدها على كسها ونا بلحس وعارف أنها وقفه وجت عند ختبتي وطلعت فردت بزها ونزلت ردعه فيها ونزلت الشرت بتاعها وجبت الكلوت على جنب وهيا وقفا جنبي ومسكتني من شعري وفتحت رجليها وشدن دماغي على كسها الي كان رحتو مختلفه وتعمل احلا ونا لحست بنهم شديد وختي بصت لختبتي وقلتلها ممتاز فعلان ونزلت في بقي لدرجت اني حسيت انها بتشخ بس كنت بتجيب زي وقعت شويه على الأرض ورجعتني تني لكي خطبتي وختبتي مسكت دماغي بايدها الاتنين لحد ما جبت ومسكتني من شعري ونزلتها على الأرض مكان ما اختي نزلت وقلتلي الحس خصره يروح على الأرض ولحست وهيا مسكاني من شعري وختي متفجأخ من الي بيحصل وقلتلي شطر وبتسمع الكلام اهوه قلتلها بصيت في الأرض وسكت وقمت قعدت جنب خطبتي الي طلبت مني اجبلها العصير وبتبص لختي وتتحك وفعلان رحت جبتو خدت شويه وقلتلي رجعو تاني ورجعتو وختي رزعتني قلم وقلتلي انتا حتت خول ومشيت وختبتي قلتلي اسفه قلتلها ولا يهمك وحطط أيدها على كسها وقلتلي شواف كسي احمر ازاي منك قلتلها هبوسو ونزلت بوستو وقلتلي هخلي صحبك يفشخو قدامك وهخليك تلحسو عشان تبردو ونا فرحت وقلتلي أنها مستعده تجي معانيه ونا كنت هموت من الفرحه وكلمت ام شيماء وقلتلها أنا مازن الي كنت معاكو امبر قلتلي ازيك يا متناك اتاخرت عليه ليه وأما تجيلي هعلمك الادب وقلتلها اسف وان ختبتي قعده معانيه وسمعاكي وسلمت عليها وقلتلها هتنورينا النهرضه بليل مع العرص ده قلتلها أنا تحت امرك انتي وجوزك وقلتلي متتاخرش يا عرص توصل اوول البلد وترن عليه وقفلت معاها زفهمتها أن دي شرموطه وكنت عاوز ه تضربني وتخليني تحت رجليها بس خدتني لجوزها وهيا قلتلي هنروح دلوقتي ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا على الطريق وهيا اول مد دخلنا في الصحراوي طلعت بزها ورفعت الفستان وكل ما عربيه تشفنا تجري ورانه وتقعد تديقني في السواقه لحد ما وصلنا عند الموقف ونزلنا وطبعن اتعكست من طوب الارض بسبب الفستان تحت الركبه وشق بززها بين وركبت ورحنا عند أول البلد ورنيت عليها وهيا فرحت وجت قبلتني وسلمت على ختبتي وكان معاها ولد 17سنه تقريبان وهيا خدتني في جنب وخدت مني فلوس عشان الاكل والحشيش زي ادتهم للولد وقلتلو حصاني على البيت ورحنا معاهم في البيت ودخلنا بس كان في كرسي وكنب قعدت ختبتي ونا جيت اقعد ام شيماء رزعتني قلم وقلتلي انتا هتفعد معانه فضلت وقف وهيا بتهزر مع ختبتي وبطتحط أيدها على بزها وبتضمهم وراحت منزله الحملات وظهر حلمت بزها وام شيماء بصتلي وضربتها باديها على بززها وختبتي اتشرمتت وقلتلها اه بدلع رغم الضربه كنت قويه ونزلت ترضع فيهم ولد جه ومعاه شنط وقلتلي افرش الاكل عقبال ما الرحله تجي وختبتي بصتلي وبرقت وام شيماء قلتلها اصل جوزي هيجيب صحابو وجاي ونا فرشت الاكل ورجعتلهم لقيت ختبتي في وضع الكلب وفي خياره في طيزها وربطها من رقبتها بطرحه سوده وبتبوس في رجل ام شيماء الي كنت مبسوطه فشخ وقلتلي خش الاوضه هتلقي عماد الولد الصغير 17سنه ده الي جاب الاكل البسلو قميص نوام وخليه ينيكك دخلت ولواد وقف وقلعت وهوا طلع زبو ونا لبست قميصص نوام وخلاني انام على بطني وهوا بيحاول يدخل واول ما دخل الواد مبطلش ولقيت الباب بيتفتح وام شيماء معها وحدا ست سمرا تقريبن40او دخلا عليها وقفا بتشتم فيه وجت نحيتي وقلتلي جيب مراتك تتناك عندنا وكمان بتتناك من عيل صغير يا رجل يا متناك مش مكسوف من نفسك وشدتني من شعري وخرجت بيا برا الشقه ونا كنت مش عاوز ومسكت في الباب لقيت خرطوم نزل على ضهري من ام شيماء وخرجوني في الشرع ولست تقلهم اتفرجو على الخول الي لبي قميص نوام زي النسوان العرص جيب مراتو لابو شيماء عشان ينكها ولبسلهم قميص نوام وام شيماء نزله بلخركوم عليه ولوليه مسكني وعوزه توقعني ووقعت ولقيت اكتر من وحده نزلين عليا ضرب بلشبشب وفي وحده كنت مسكا عصيه وبتضرب وام شيماء بعدتهم عني وجبت خياره دخلتها في طيزي وقلعت كلتها لبستهولي في وشي وخدتني من ايدي ودخلت جوا البيت رجعت لقيت ابو شيماء في البلكونه وشايل ختبتي وزبو في طيزها والناس بتهيص تحت البيت ولقيت وحد جه عليا وهوا ملط وشلني وام شيماء شلت الخساره وركبت زبو وخرج بيا علي البلكونه وهوا بينططني جنب ختبتي ولناس بتهيس وتصفر وكل ما الصوت يعلا الرحله تسخن وهنا خلص الربع

الجزء الثاني بعد ما روحت وكنت هموت من التعب نمت على طول ونا مش قدر وصحيت الصبح وكنت متحمث اوي لأن هقابل مها النهرضه ونا كنت بنقط عليها اصلان رحتلهت بعد مشترين فيجرا عشان افضل متمتع بيها لأطول وقت وشربتو قبل ما اقبلها ومكنتش عرف هروح بيها فين وقلتلي انها عوزه تقديم اليوام كلو في القاهره وارجعها اخر اليوام ونها قلت لأهلها أنها ريحه لصحبتها وابتسمت وقلتلي أنها عزمت بنت صحبتها تجي معانه ولو وفقت هنروح نجبها مكنتش عوزها بس هيا كنت عوزها واسرت عليها ورحت جبنها وطلعنا على الصريق لحد مرحت القاهره ولف كتير وخلوني ادفع فلوس كتير اوي بس كلو يهون وفي اخر اليوام معرفتش ازنق مها خالص بس الحجه الوحيده أنها قلتلي قبل متنزل من العربيه أنها مش لبسا كلوت ومشيت ورجعت ونا تعبان وعاوز اروح ومش قدر ونا مشي في وحده وقفا على الطريق وبتشورلي وكنت مرعوب لططلع حرميه وبيستضو بشرموطه بس طلعت لوحدها وقلتلي هخد 200جنيه ونا قلتلها هديكي الي انتي عوزها كنت مكنه حجه كده 30سنه وشكلها جربان ومش نضيفه المهم قلتلها هديكي الي انتي عوزاه بس تجي معانيه وهيا وفقت واختها ورحت على طريق السخنه كان لينا فلا قريبه ورحت دخلت وسلمت على البواب ودخلت وهيا دخلت قدامي وزبي كان وقف ونا كنت على اخري وكنت مش عاوز انيك كنت عوز اكون خضع ليها واخليها تضربني وتهني بس مكنتش عارف ازاي نزلت بوست رجليها وهيا بتتحك وقلتلي انتا منهم يا متناك ونا فرحت أنها عرفت اني خضع وهتعمل المطلوب ونا ببوس رجليها طلعت زبي وكنت بدعك في مستني من شعري ورزعتني قلم وقلتلي أنا قلتلك ططلع. وقمت قلتلي لف وريني طيزك يا خول وعملت كده ونزل البنطلون ووضربتني على ضهري وقلتلي مستني اي يا كسمك فلقس زي الشرميط ورزعتني كم قلم على طيزي وكل ما اتوجع تزود الضرب وقلتلي طيزك نضيفه كده ليه مين بيعبيلك فيها يا متناك وحطط سبعها وقلتلي دي وسعا ونزلت فوق طيزي ضرب وتقلي مين عمل فيك كده انطق يا عرص حكتلها على العامل وهيا قعدت تقلي زبو كان كبير قلتلها اه ورحت مدخلا صبعين وقلتلي اتبسط لما عشرك زي النسوان قلتلها اوي وكنت برحلو كمان قلتي ده عجبك قلتلها اههههه وهيا بتحول توجعني بصبعها ومسكت زبي وقعدت تدعك وتقلي مين تني عشر الطيز دي قلتلها مفيش قلتلي يا لهوووي وقدرت تستحمل ده كلو قلتلها اه ونا زعلان وقلتلي ونتا نفسك دكر يركب الطيز دي ويعشرك ويجيب لبنة جواها قلتلها نفسي قلتلي تحب اجبلك دكر يعشرك نزلت على رجليها ابوس فيها واقلها ارجوكي عاوز دكر ينكني قدامك قلتلي تجي معانيه البيت ونا هخليك شرموطه الرجاله وتتناك لحد ما تشبع وتخدم في البيت عندي فرحت وقلتلها نفسي قلتلي قوام البس لبست ورجعتلها قلتلي هنتحرك دلوقتي مسمعش نفسك لحد ما نوصل ورزعتني قلم وقلتلي وريا يا متناك وختها ورجعنا السويس الساعه كنت 7.30وصلنا عند موقف وقلتلي في جراش هناك اركن العربيه وتعامله ونا مستنياك ونزلت ورحتلها وركبتني عربيه اجرا ومشيت شويه في الصحره لحد ما نزلنا على الطريق لبلد أولها كلها عشش مش بيوت البيوت قليله اوي ودخلنا اول بلدهم وقبلتها ست شبهاه كده بس اوسخ في الجسم وقلتلها مين ده قلتلها ده خول اصتدتو على التريق بره قلت مدخلش على جوزي وأيدي فضيه وضحكو هما الاتنين ولتنيه قلتلي ازيك يا متناك ابو رحاب النهارده سهرتو حمره عليك وقلتلها ولنبي ابقي ابعتيه لابو شيماء بيحب العيال وبيتبسك معاهم وقعدو يدحكو وسلمو على بعد ومشيت ونا مشي وراها لحد ما وصلت لحد بيبيع مشاوي وخلتني اشتري كميته كبيره مش عرف ليه كل حجه 5كيلو و6 وخلتني الشي ومشينه جوا شرع وقلتلي الحجه تقيله عليك قلتلها لا وقلتلي معلش منتا لازم تغزي الدكر الي هيعشرك ووقفنا عند بيت وندهت على وحد اسمو حمو وخرج ولد لبس بنطلون قديم ومطرب وقلتلو هات نص فرش وبصلي وقلها تحت امرك وخلتني ادفع ونا مش فهم ليه المبلغ ده انا فكر أن الحشيش رخيس بس دفعت واخيران وصلت عند البيت مركون قدامو تكتك وكان بيت قديم اوي وفي المدخل حجات كتير مركونه وزباله في الأرض ودخلنا الدور التاني باب الشقا مفتوح ودخلت وخلتني انزل كل حجه وكان في رجل أسود رفيع ولبس بنطلون قماش وسع وفنله مقطوعه ورجل كبير اسود زي وضح انو أبوه لانو شبهو وقلها مين ده يا مرا قلتلو ده مفجأه قام ومسكها من شعرها وقلها جيبلي رجله البيت وكان لسا هيضرب قلتلو ده خول ونا جيبهولك تنيكو فرح وقلي اقعد وأبوه اتعدل وقلي يا مرحبا بيك نورتنا وهيا وقفه بعد ما قعدنا على الأرض وفي تلفزيون شغال وهيا قلعت العبايه تحتها قميس نوم ورحت رزعني قلم ابو الواد قلها ليه كدا يا بنتي قلتلو هفهمك يابا وقلتلي أخرج هات الاكل وافرشو ونا خرجت وجبت الاكل وفرشتو ونا حسس اني ورط نفسي في حجه مش فهمها ولقيت طفلين دخلو علينه وقعدو يكلو وجزها ابو بدرحاب قلي اقعد كل وهيا طلعت نص الفرش وادتو للرجل الكبير فرح فشخ وقام من على الاكل يحضر الشيشه وقلها مقلتيش ليه من اول ما دخلتي وجزها بين عليه الفرحه وقال لابنو خد من عمو فلوس وروح هات سجائر دفعت طبعن ونا فرحان لاني خلتهم يفرحو وخلصو وخلتني الم الاكل وخدت العيال وقلتلهم رحو بتو عند خلتكو ونا قعد وجزها بيلف سجير ولرجل الكبير قعد ومدد رجلو وبقا لسانو تقيل وجزها قعد بيبصلي ويمسك زبو مراتو ملت عليه ووشوشتو شويه مش عرف قلتلو ايه راح بصصلي وقلي متقعدش كده ورزعني قلم وقلي قوام اقلع كل هدومك وقلعت وهوا شخر والرجل الكب

الجزء الثالث
بعد ما ابو رحاب رزعني قلم وقلي قوام اقلع قلعت ونا مش قدر اتحرك من ريحت الحشيش بس كنت مشتاق للزب اوي الرجل الكبير اول ما شاف طيزي رفع الجلبيه وظهر زبو الي كان شبه زب العامل الي عشرني وهجت اول ما شفتو بطريقه غريبه ومش عرف اسيطر على نفسي وهوا نده عليه رحتلو ونا عيني على زبو وكنت حسس اني هتفشخ منو وخلاني اقعد مبين رجلو وقلي نام على بطنك ونمت قدامو وزبو نحيت وشي بلضبط وساب الشيشه ومسك زبو وضرب علي وشي وقلي اليوام دخلتك يا مرا يا شرموطه وزقو في بقل وقعدت أمص في بشوق وهوا مسك الشيشه وقلي جدع كده انتا عجبني وأبو رحاب طلع زبو من البنطلون وكان أكبر من بتاع ابو وقعد يدلك في ونا لمحتو وهوا ومراتو قعد يتفرجو عليه ولرجل خلاني الحس بضانو لحد ما الرجل بقا يتوجع من المص وصوتو كان علي اوي وبيزق زبو الي بقا حجر في بقي وقلي امك اسمها اي يا عرص قلتلو مريم راح مطلع زبو وقعد يضربني على وشي ويقلي النهرده ده ويرزع على وشي هيعشر ابن مريم ومريم امك أنا هخليها تتمناه تدوق زبي وقلي قوام اعمل وضع الكلب وخلي طيزك نحيتي وعملت كده ونا بترعش من الفرحه وهوا ساب الشيشا ونزل طيزي على زبو وهوا قعد وتف على زبو وخرم طيزي وهوا بيعمل كده حسيت اد ايه انا خول ومش رجل ونا في الوضع ده وكنت متحمث اوي واول ما حط راص زبو على خرم طيزي أنا قعدت عليه رغم اني عارف انو هيوجعني بس كنت مشتاق للوجع ده وقلت احححححححح وهوا قلي انتا شكلك يا مره تعبانه من زمان وراح شدد وسطي مدخلو للآخر ونا كنت باخد نفسي بلعفيه واقولو حلو كمان عشر طيزي وقلي اعدل رجلك وخلاني قعد عليه وسند برجلي زي قعد على قرفيسي كده وقلي اطنطط عليه ونا كنت مبسوط في وان بطلعو وانزل عليه ولمشكله أن الحشيش خلاني مركز اوي وحسس بأقل التفصيل يعني احساس وهوا بيخرج ويدخل لسعت الوجع حرارته زبو جمال زبو وهوا بيزقو على طيزي وحسس اني مرا فعلان وهوا بيطلع اصوات وجع اكتر مني بس كنت بحول اخليه يتوجع اقتر واقفل بخرمي عليه بصراحه كنت متعه حلوا ولست كنت فرحانه فشخ وقلتلي أنا وعدتك انك تشبع نيك في طيزي انتا مش هتخرج من هنا الا ما تبقا حمل من اللبن ولباب خبط وهيا قمت تفتح ودخل ابو شيماء رجل 40سنه قمحي مشعر فشخ طويل وبكرش ولابس خواتم كتير في ايدو وصوتو خشن اوي وقال كده تبدءو من غيري ولقيتو بيفك الحزام وبيقلع البنطلون ولقميس وقعد باشرت ولفنله وأبو رحاب ادلو سجره مولعه وقلو لا بس الحج بقلو كتير مبلوش ولواد عجبو قلو الواد طري وحلو بصراحه ده كلو ونا قعد مبتحركش ام شيماء قلتلي وهيا بتتحك اتنططي يا بيضه مكسوفا ولا اي ولقيت الرجل زق زبو خلاني اقوم من عليه وقلي رص حجر وغير ولعه رسيط الحجر وهوا خدو وقعد يقطع في قطع حشيش وقلي افرش الاكل لاسيدك وفرشت الاكل وام شيماء ضربتني على طيزي وقلتلي روح هات ميه وجبتها وادتهلهم ولرجل كان رص الحجر ومسك زبو وقلي تعالي اقعدي يا مرا ورحت عليه وقعدني ورجعت اطنطط ونا متوتر من من ابو شيماء الي كان مخوفني وهوا بيكل حتت حيوان ولرجل كل شويه ينده عليه باسم امي ونا اسخن ومن كتر هيجاني صوت التعشيق كان بدء يعلا وام شيماء سألت مين مريم قلها دي امو ضحكت وقلتلي امك حلوا يا عرص مجبتهاش معاك ليه فهمتهم أن محدش يعرف عني حجه وقلتلي معاك صور على الفوان طبعن هزيت رسي قلتلي متفرجنا يا عرص خيف على امك مننا ولا اي رحت اجيب الفوان ام رحاب قلتلي انتا متجوز يا متناك قلتلها خاطب وقلتلي ورينا خطبتك الاول وفتحت الفوان وشفو اول صوره بفستان اسود وبززها نصها بين وطزها الجباره ابو شيماء خد مني التلفوان وقام من على الاكل وقعد يشخر وطلع زبو من الشرط وقلي مجبتهاش معاك ليه المره الجايه تكون جيبها معاك ونا هزيت رسي وقعد يقلب وجاب صور ماما واختي وأبو رحاب ونا واقف وبكلم ابو شيماء لقيتو وريا

الجزء الرابع
بعد ملقيت نفسي بتناك في البلكونه ولناس بتتفرج عليه كنت جبتهم على نفسي من الي حصل وكان زبي نيم ام شيماء ندهت على الرجاله وقلتلهم خشو جوا ودخلو ولرجل نزلني على رجلي وزبو لسا في طيزي وقلي هوا عجبك قلتلو اه ونا مش عارف قلت كده ليه مع أن أنا جبت شهوتي بس كنت حبب رجلتو عليه وهوا حطط زبو في طيزي وختبطي دخلوها على اوضه تنيا ونا وام شيماء ولدكر في الصاله بتعتهم وعرفت أنهم بلطجيه العزبه دي وإن العزبه دي بتاعت ضعاره وسلاح وكده في وقتها مكنتش اعرف الكلام ده المهم الدكر الي معانيه كان سنو 40تقريبان الست ام شيماء قلتلو زبك ميخرجش من طيزو الا ما يجيب على نفسو تني وخرجت جابت خرطوم ورجعت وادتو للرجل وقلتلو ظبط الشرموطه دي وهوا فرح ومسك منها الخرطوم وخرج زبو وما وقف ورايا وفضل يضرب على طيزي ويشتم فيه وقلي انتا لازم تفضل تضرب كده لحد ما تموت يا نجس وام شيماء بتتحك وقلها أنا هروح اشوف الشرموطه التقنيه وام شيماء شورتلي اقعد عند رجليها وقلتلي مبسوط يا عرص فشخت شرفك وعرضك وخليتك ديوث قدام الناس كلها ولسه بس لو اتبسط وهتجي تني هفشخ شرفك وعرضك اكتي قلتلها مبسوط اوي منك انتي الي فهماني وزبي كان وقف من كلمها وقلتلي منا وخدا بلي انك مبسوط نزلت على نفسي وهوا نيم ودلوقتي وقف اهوه ومبسوط قلتلي طيزك ارتحت قلتلها اه ارتحت قلتلي انتا شرموطه اصلان وقلتلي يلا نلف سجير للرجله عشان يفشخو ختبتك بمراج ونا قلتلها مبعرفش وقلتلي هعلمك بس تخش تعمل شاي وانا بعمل الشاي سمع صوت ختبتي ميار وهيا صوتها هدي اصلان بس كان علي عرفت انها بتتفشخ ورجعت لام شيماء ولقتها بتجهز وقعدت تعلمني وي ولعت وحده وكل شويه تدهالي وعاوزاي اشرب وشربت مع الكحه الكتير ولفيت معها وحنا بنلف قعدت تسالني كتير عن حياتي وتقلي اني كل ما هي هنا هخليك شرموطه وهخليك ارخص من النسوان وهشغلك خدمه عندي وعند جوزي بس بشرط قلتلي كلو بحسابو وهيا بتبصلي وتتحك ونا قلتلها تحت امرك وقلتلي أنها هتخد الفلوس الي هتعجبها مقبل أنها تفشخني وتفشخ شرفي وقلتلي زمان ختبتك ومراتك مستقبلنا حامل من بكره وهتكتب العيال كلها باسمك ونا فرحان بكلمها قلتلي انتا المفروض متقعدش زيي كده وخلتني اقعد علي الأرض وقلتلي شطر دلوقتي اخليك تلحس لبن الرحله وهما بيرتحو هدخلك تنضف طيزها وكسها وزبي شد اكتر وحنا قعدين مستنينهم يخرجو كان الحشيش خلاني أنا وهيا في دنيه تنيا ولقيت شهوتي على اخرها وعاوز اتناك وهيا دمغها تقلت وبصتلي ولسنها تقيل وقلتلي دلك رجلي يا خنزير ونا حطيت رجليها على رجلي ونزلت بوستها وقعدت ادلك وقتها ريحت ونزلت الكلوت ولقيت كسها مبلول وعرف أن كل الي عملتو فيا خلا كسها يتبل يعني كنت مبسوطه وهيا بتعمل فيه كده وزبي شد اكتر وخلتني الحس كسها وجابت اول مرا كتير اوي وشي اتغرق وغرقت الأرض ولكنبه وخلتني الحس وندهت على الولد الصغير وجه من الاوضه الي فيها ختبتي وهوا زبو وقف وبيدلك فيه وخلتني انام على بطني وقلت للولد عشر عمك يا حبيبي وهيا بتتحك وهوا الواد ونا نيم على بطني على الأرض زي الخول جه وقعد على رجلي من ورا وقعد يدرب على طيزي لأن تيوي في الفترا دي يتتهز من اقل لمسه وهوا فره بلهزا وقعد يلطش فيا وام شيماء تقلو عيب كدا يا حبيبي ده اكبر منك متضربوش حط زبك في طيزو وعشرون الواد عدل نفسو وتف على زبو ونزل بيه في نص طيزي من غير ما يفتحها كان مع تثير الحشيش متعا لحد ما دخل ولواد استغل بس مكنش سريع بس كان بيعمل حركه بتخليني اتشرمط اول بيزق زبو للآخر ويضعط على طيزي ويستنا فتره بنفس الضغط كان كل اربع مرات دخول وخروج يعمل نفس الحركه كلهم بيعملوها اصلان بس هوا احلا وحد عملها لانو كان بيتعصب على طيزي في النيك وهوا شغال لحد ما جاب وام شيماء قلتلي ارتحت يا متناكه ورمتلي كلوت وقلتلي البس عشان لبن الواد ميقعش ولبستو ولواد لبس ومشي ولرجل الي كان شيلني وبينكمي خرج وقال لام شيماء أما الاسناذ يجي تني ابعتيلي ولبس ومشي وهيا بتتحك وبتقلي كده تحلبو الرجل وتسيبو ينزل من غير ما تشكرو وندتلو وقلتلي بوس رجلو واشكرو عملت كده وشكرتو نزل على طيزي بلقلم وقلي انتا تامر ومشي وهيا قلتلي انتا عجبني وبتسمع الكلام وبعدها خرج جوزها عرقان وجسمو عرقان وقعد في الصاله وخلاني احضرلو اكل وهوا بيكل قلي زبطلك ختبطك بس تعبتني أنا. لرجل بس هيا تمام دلوقتي وبتضحك جوه وام شيماء قمت وهيا بتتحك ومسكت ايدي ودخلنا على الموضه وختبتي نيمه على ضهرها ومبتسمه فعلان وفتحا رجليها وتنيا رجل وفردا رجل بززها حمرا ده ورقبتها وفي على بززها بقع حمراء اثار ندبات وكسها احمر ددمم وخرم طيزها البقاء وسع اوي وخرم كسها عمل فراع مفتوح ولون الي حولين الخرمة ده وسع واتمددد اوي ولبن ملطخ كل ده وام شيماء فتحت رجليها وخلتها تتنيها وقلتلي شيف الرحله دسو على شرفك وعرضك وقف كده وريني هتقدر تعمل ايه وبتتحك وقلتلي قرب يا عرص نام على بطنك قدمها وعملت كده وختبتي بتتحك ونا نزلت الحس وبدخل لساني جوا طزها وكنت فرحان اوي ولقيت ام شيماء قعدت عند طيزي ومسكت شبشب وقعدت تدرب ضرب قوي وهيا عرفا اني بهيج ونا بتضرب بس مش عرفا اني هيج اصلان ونا بلحس وقلتلي ختبتك اتناكت وهتحمل من جوزي وهتكتب ب العيال باسمك وختبتي هجت مع الكلام وللحس ويطلع اهات ونا ركزت على خرم طيزها لانو مفشوخ واكيد بيكلها وشهوتو أعلا
الجزء الخامس

منتديات نسوانجي

Eden 123

فانتازيا وخيال رحلتي مع الخضوع ولديثه من طفلطي لحد ما اتجوزت (عدد المشاهدين 33)​

مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
إدارةمتابعة
•••
[IMG alt="كلب وخدام للبنات وديوث"]https://xn--mgbkt9eckr.net/data/avatars/m/38/38098.jpg?1702114075[/IMG]

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط​


عضو
غير متاح
تكمله للجزء الخامس بد ما كنت بلحس خرم طيز ميار وام شيماء بتضربني بلشبشب على طيزي كنت بنزل احلا عشره وا ام شيماء فشخا طيزي ضرب على طعم خرم طيزها بعد نكحها من فحلين العشرات دي كنت مختلفه لما بدء افوق لقيت ابو شيماء دخل وبيزقني ودخل زبو في طيز ميار الي كنت بتدلع عليه أنها مش عوزه تاني بس على مين دخلو ولقيتو بينيك فيها وام شيماء جت وقفت جنبي وقلتلي ده نيم ليه وضربت على زبي قلتلها انتي حلبتيني لقتها بدخل صبعها في طيزي وقلتلي لسا مرا كمان وقعدت تدخلو وتقلي شيف ختبتك وهيا بتتفشخ يا عرص شيف شرفك عمل ازاي انتا هتخرج من هنا زي كلاب السكك ولعزيا كلها عرفت انك عرص وديوث وزبي بدء يقف ونا مش قدر اصلان زبي بيوجعني ومش عوز يقف قالت لابو شيماء حطهولو وجه وقف ورايا ودخلو مره وهده وخلاني أسند على السرير بجسمي وهوا نزل وريا نيك وام شيماء بتدعك في بتاعي من تحت ونا هموت لحد ما حبي وقام على ختبتي الي جريت منو وخرجو برا الاوضه وسمعت صوتهم في الصاله وبيكمل عليها نياك وام شيماء قواتني دخلتني الحمام وقلتلي بكره تجيلي بدري ونا هعمل معاك كل الي ممكن يتعمل وهتحلب زبي طول اليوام ولو عرفت تجيب اختك الي شفنا صورها ولا امك هنفشخ شرفك وتتناك ادمهم وهخليك فردت شبشب في رجل اي مرا شرموطه هخليك ارخص من الشبشب كمان ده كلو وهيا بتنضفني وجبتلي اللبس ولبست وخرجت لقيت خطبتي لسا قيما من على زبو ونا قلتلها البسي ونبقا نرتاح في العربيه وأبو شيماء اعترض على ده وقال خليكو باتو معانه وميار جريت تلبس وخرجت معايا بابنها ولي هيوصلنا للعربيا الواد الي نكني الصغير واموشيماء قلتلي عشان الناس مديققوش ونتو مروحين وي خرجنا ولناس كلها بتبصلنا وتتحك بس محدش فتح بقو ولا اتعكسنا غير شتاين وتلمحات بصوت علي زي وصلنا العربيه وختبطي كنت ميته وبتقلي وهيا بتركيب أنها مش هقدر تقعد على طيزها وارتحنت ورجعنا القاهره وعزمتها على العشاء في الطريق وقعدنا نرغي وقلتلي أنها اول مرا تتبسط كده انك تتناك ونتا برحتك ومش خيف من حد وقلتلي انتا لقطه يا بخت اختك ومك ونا كنت بحول افهمها أنهم محترمين قلتلي لا اختك عرفها من زمان وهيا بتتشرمط في النادي هيا وممتك حركات وضحه أنهم لباوي الاتنين وقلتلي كدا كده كل الستات مبيكفهاش رجل وحد وان لازم كل الرحله تبقا زيي كده وخدتني بوسه سريعه وقلتلي مش هقدر انسا اليوام ده وختهت روحتها وهيا نزلت مشيه فتحا رجليها وبتعرج ونا ندهت عليها وقلتلها هتفضحينا وسبتها ومشيت روحت تعبان خت دش وماما دخلت عليا وقلتلي اني بقيت مشغول اوي ومبقتش تقعد معانا من ساعت ما خطبت وخلتني اتعشا معاهم تني وختي وهيا بتتحك قلت لماما اصل ختبتو شبعتو وطلعت لسنها كءنها بتهزر بس انا فهمها وخلصت وطلعت ونا مش قدر ولقيت اختي دخلت عليه وقلتلي مال رجلك بتعرج ليه منا كنت مشي بعرجه بسيطه كنت فكر محدش هيخد بلو بس اختي قلتلي الي انتا بتعملو ده مع ختبتك غلاط وأنها هتركبني من أول يوام وي واضح انها ركبت كمان قلتلها ونتي ملك قلتلي منتا بتخدمها وبسطها ونا الي اختك الي ليا فيك اكتر ما هيا ليها ومشفتش ربع الدلع الي هيا في فهمت انها عوزه تعمل زي ختبتي واهتمام وكده غيره يعني وقلتلها أنا اسف اني مكنتش جنبك الفترا دي كلها وحضنتها وقلتلي انتا احسن اخ وقامت وقلتلي شويا وهاجي وخد بعد ما غيرت هدمها وجيالي بعد ما ماما نمت وبابا كان مسافر ووكنت لبسا شرت اسود بتاع بجمت النوام والحملات بتعتو وبطنها بينا وجتلي وهيا يعني تخيناه شويه مش كتير مربيه دهون وكل جسمها بيرقص شبه النسوان البلدي شويه ودخلت ونامت جنبي على الشرير وهيا بتتحك وقلتلي ها عملت اي مع ختبتك وقلتلي على فكره انا عرفت انها مفتوحه قولتلها عرف ونا زبي وقف ورفع البنطلون لفواق لأن بجامت النواب بتعتي مبيتلبسش تحتها بكسر هيا شفتو وقلتلي ده وقف ليه العرص ده وضحكت وقلتلي انتا زبك وقف كده لما قلتلك كنت مكسوف وهيا مسكتو وقلتلي ختبتك اتنكت من وهيا في ثانوي واتفتحت من اول سنا وبتتناك من الشباب قلتلها مليش دعوه بالماضي ونا غضبان بحول استشراف بس مش عرف لحد ما وصلت لبضني ولعبتلي فيهم وقلتلي طب ولو قلتلك أن اختك كمان مفتوحه زبي كان بينقط وكنت بحول منزلش وزقيت ايديها وهلي فرحتنا وهيا شيفاني بقيت على اخري وكنت هنزل على كلمتها قلتلي يااه دنتا حلتك متاخره وقلتلي انتا ديوث هزيت رصي ونا متردد وهيا زلقتها قعدت عكسي وخدت كل المخدرات وحططهم وراها وفتحت رجليها وقلتلي عاوز تشوف الكس ده بيتناك من الرجله عاوز اختك تفتح رجليها للشباب وضربت على زنبرها من فواق وعرفت بلحركا دي أنها خبرا وتناكت كتير اصل الحركه دي متعملهاش البنت الا إذا دكر عملهلها وهيا بتجيب أو وهيا هيجه وختي وقالت اه طويله بعد الضربه وهلتلي شيف عملت في كس اختك اي شيف قلتلي عاوز تشوف كس اختك احسن قلعت الشرط وفشخت رجليها وخدت من عثلها وحطط صبعها في خرم طيزها وقلتلي شيف خرم طيزي وسع ازاي وبتدعك على كسها وضربت كذا ضربا ورا بعض وقلتلي شيف عملت فيا اي سخنتني دلوقتي وعوزه اتناك زبي كان حديد بس متحركتس وهيا تدعك وتضرب زنبرها وترفع جسمعا وتضرب على زنبرها وقلتلي شيف اختك وهيا بتتعزب سعدني وبتدعك في كسها زعقت وقلتلي قوام يا ديوث الحس كس اختك الي عاوز يتبرد ورحت مسكت رسي ونزلتني على كسها وقعدت تشد بغباء وتقلي ريح اختك اختك تعبانه ونتا مش حسس بيها وبعد ما حبت ريحت ونا عدلت نفسي ده كلو ونا لبس ولقتها طلعت بزها الكبير وقلتلي شيه البزاز دي ياما دعكت ازباب وقلتلي مش عاوز ترضع ونا رهت وكنت برضع بشرها وهيا قلتلي عجبك بزاز اختك اردع جمد واقرص وأيا أيدها على كسها وقلتلي اركب عليه وركبت وزبي قدام كسها بس انا دخلتو في طيزها ولقيتو وسع اوي زبي وخد رحتو زي الكس الواسع ونا بدخل قلتلي اهههههههه انتا فينك من زمان ونا بحول ابهرهت وكنتش بتتوجع كنت بتقرص بززها ونا قلتلها اي خرمك وسع اوي قلتلي من الي بيحصل في قلتلها هوا زبو كبير قلتلي حمار ابن الوسخا قلتلها ده هريهت قلتلي عشان كده كبيره وحلوا لازم تتغزا افهم قلتلي الوحده لما تحب تهتم بنفسها عشان تستمر في ده لازم تتناك عشان جسمها يحلو وتلقي نتيجه للاهتمام قلتلها مش للدرجه دي قلتلي مهوا لزم اسمع كلامو عشان أنا معاه من زمان ون وهيا صغيره وقلتلي من وهيا 12سنه وكنت ريحا عند صحبتها الوحيده وهيا ريحلها في مكان للاشغال فيه خدمات الأمن ولنضفه وكان يوام اجزتهم وي الان ونبطشي كمرات استدرجوها ونكوها وهيا خفت تتكلم وكنو بيرضعو ويلحسو ويخليها تمص ازبرهم ويجيبو وعرفو اختي الشهوه وهيا الي بقت تروح لوحدها وصحبتها رحت معاها ونص الأمن الي في المكان قائم على طيز اختك وكسها ونا كنت نزلت وهيا زقت طيزها عليه وقلتلي ده ونا صغيره امال لو عرفت الي بيحصل في النادي بجد حلبتني وهيا بتحضني اوي وخدتني بوسه وقلتلي هتتبسط لسا اكتر وقامت وقلتلي كفيه عليك لحم اختك بيطلب على طول قلتلي هتروح تنام وخرجت ونا نمت مقتول وصحيت الصبح ونا همدان ومش قدر اتحرك ولقيت ايمان كلمتني كتير وكلمتها شتمتني وقلتلي كنت فين وسيبني كده واتاسفت وقلتلها اني عندي شغل مهم وزعلت تني بس قعدت أحيل فيها نص ساعه لحد ما قلت مش زعلان واتفقت معاها هقبلها وحنا بنستلم الشقا وريحته اليوام كلو وام شيماء اتصلت وقلتلي مجتش لي وقلتلها جسمي تعب وبريح شويه ملئ عملتوه فيه قلتلي ابو شيماء من الصبح هيتجنن على ختبتك ومش علي بعضو من الصبح اتاسفتلها وقلتلها أنها تعبت هيا كمان واتفقت اني هرحله أنا وختبتب يوام السبت بعد يوام استلام الشقه وقلتلي من 8الصبح تكون هنا واتفقنا وقفلت كنا الأربع لسه وقلت اخد هدنا عشان زبي بقا يوجعني اوي لما يجي يقف وكنت بفكر اكشف بليل قلت لختي وختي ادتني عنواد حد كويس ورحتلو في نفس اليوام وكشف وقلي التهاب وفشل عضلي وضح انو عمل مجهود انتا لسا عريس شكلك قلتلو اه قلي يوام كمل متلمسوش واداني دهان قلي وقت الحاجه فقط ونا طلبت منو حجه للشهوا مش الانتصاب وصفلي اكتر من حجه وكنت عليا جدان بكام الف دولار ومبتجيش غير بطلب ونا زعلت قلي اندي علبه وصحبها مسافر عقبال ما يرجع اكون جبتلو وحدا تنيا واختها منو وقلتلو يجيب 2مش وحده وروحت وحطيتو في ميا سخنه واداني حجه للتفيليات وزيت كده للعضلات ونمت وقعدت الخميس كلو بكلم في ايمان زي مها الي فشخو قروني وهما بيتشرمطو وزبي كل ميجي يقف الوجع ينيمو بس الدنيا احسان كتير ونفس اليوام بليل بقا مبيوجعش وكملت علاج لحد يوام الجمعه الي صحيت في ونا في بالي اخد ايمان مراتي ال***** بنت الناس اوديها لابو شيماء بس لسا مقتحتهاش في الموضوع وخدت من العلبه الي استرتها وخدت فيجرا واكلت كويس اصل لحم ايمان جبار ونا متاكد ان هيا وختي هيموتوني باجسمهم وشكل وشهم النجس رحتلها بعد ربع ساعه زبي بقا حديد ونا في الطريق بتلفت زي الكلب عاوز اشوف نسوان لحد ما وصلت عند امان ونا شيل حجات كتير اشترتها ونا ريح وامها فرحت وقعدت معاها ندحك ونتكلم وفكرت معاهم واختها وكنا رايحين الشقه وقلتلي اي رايك في العبايه كنت سواده ولزقا في طيزها وقلتلي أنا مش لبسا كلوت وكنت بتدلع وقلتلي امتا نتجوز بقا ونا مسكت زبي وعضيت على شفيفي وقلتلها في اسرع وقت بس لازم اختبار ورفعت حجبها وقلتلي اختبار اي يا عرص قلتلها تتناكي قدامي ضحكت وقلتلي بطل بتكسف وشبكات أيدها في بعض وقلتلي عوزني اتناك ادامك ونتا مش هتعمل حجه فهمتها تاني أن دي متعتي قلتلي منا هخليك تتناك معايه بس لما نتجوز وقفت العربيه واختها بوسه وقلتلها مش قدر ابوس ايدك وهيا قلتلي خلاص مين هينكني قلتلها وحد صحبي اعرفو قلتلي مشي بس يكون ميعرفنيش قلتلها متخفيش واتفقنا بكره اعدي عليها أحدها بعد المغرب وكنا وصلنا الشقه نزلت هيا قدامي وجريت ولقتها وقفه مع البواب وعماله تتشرمط قدامه ولرجل يا عيني وقف احترامنا للحمها وهيا بتتحك بصوت علي اوي وسلمت عليها وطلعت ولقيت المهندس وفرش الشقا واتفرجنا عليها وهوا تعبان على نفس. بس مكنتش هسمح بحجه تحصل لانو يعرفنا ودفعت اخر دفعه ومشي ونا ختهت اووضت النوم وكانت مملكا كنت مخلي فيها كل وسئل الراحه حتا عملت بار فيها وتلاجه وصفرا وقعده على الأرض وسرير كبير وملحق للحهدم وحمام الاوضه دي كنت وخدا نص الشقه أو ربعها وهيا دخلا قدامي قعدت اضربها على طيزها وهيا تجري قدامي ورفعت العبايه ونزلت عليه لحس وهلا وقفت سندت على الحيطه وهيا سخنت وبدءت تزق كسها على شفيفي وبقيت ارجع رسي شويه شويه وخليت وسطها خرج لبره شويه وكان عجبني شكلها اوي بلمقاب وشرقانه ونفس حد يفشخت قدامي وهيا تعبنه كده وبقيت كل ما تقرب تجيب ابعد عنها وتخليها تهدا بجد متعرفوش شرمطك المنقبين أو البنات المحجبات الي بيلبسو وسع دول شهواتهم عليا اوي وشرميط اوي خلتها تجيب ونا جبت على نفسي من شكلها واختها في حضني وقعدنه على السرير وقلتلها تجهز بكره بنفس العبايه قلتلي اي ده انتا مش هتنكني قلتلها مش هقدر لسا جيب وكنت عوزها سخنه لبكره وقلتلي هنزل اتناك من اي حد ونا ابتسمت وزبي وقف وهيا كررت الكلما كتير بس كنت بتحجج بي بكره يوام طويل وهتتفشخ قلتلي أنا مراتك يهبل وهرواح معاك عشان اتناك وهتبقا انتا الي مرخصني يا عرص ونزلت على بززها تقفيش وطلعتهم وقعدت اضرب فيهم وهيا تشتمني لحد ما جت تهرب زقتها ونامت على ضهرها وقفشت بززها وبرضه وهيا كل شويه تزق بزها حوا بقي وتقلي يج ارضع كويس يا خول قلتلها بكرا هيحمرو من الرضاعه قلتلي هوا جمد كده قلتلها اه وزبو كبير وهيشبع الطيز قبل الكس وهيا بتزق بزها في بقي وبتقلي وهتسيب صحبك يرفعلي العربيه وضربني على طيزي قدام جوزي قلتلها اه وعرفت انها سخنت وطلعت زبي لاني مستحملتي حطيتو في كسها الي كان تعبان اوي وجاب بسرعه وطلع شهوتها سريعه طول النيك صوات علي وبتترعش ومكلبشه فيا وكل ما تجيب ازنق زبي على الاخر وهيا طزق عليه كنت مكنه بصراحه ختها وقمت اهدنا دش بلمسه بس ولحست كسها وهيا فرحانه وهيا مسكن كسها وقلتلي ده هيتعب مع صحبك عشانك وهتلحسو بعد ما صحبك ينزل فيا ويملاني يملأ مراتك ولحستو تني وخلتها تجيب وخرجنا لبسنا وهيا بتدلع عليه ومبسوطه وقعدت على رجلي واحضان وبوس ولبونا لحد ما زهقنا وأما اتحليت منها مرا كمان سريعه نزلنا ونا حسس بالرضا ومتحمث لبكره روحتها ورجعت ايات في الشقه وكلمت ميار وقعدنا نرغي كتير عن اليوام ده الي اتفشخت في ونفسها تكرر. تني وقلتلي أنها قبلت اختي في النادي واتكلمو وحكتلها عن الي حصل وهيا لو شفتك هتزعقلق عشان أنا مخبي عليها الحجات الحلوا دي ونا كنت هموت من الفرحه بده هشوف اختي بتترزع من الأشكال دي وهيشرمطوها اكتر من كده خصوصان انها بتحب تضرب ونمت بعد ما ودعت ميار وصحيت الصبح خليت البواب يجيب فطار وفطرنا سوا واتصحبت عليه رجل 53 سنه بشنب وقمحي اوي قلب على بوني ودواسلع وبكرش بس جسمو خفيف واديتو 200 الفرحه وخرجت بسرعه عشان متأخرين ولبس كويس ومش عارف ام شيماء هتعمل ايه وي رحتلها ولطريق كان فضي محدش افتكرني وطلعت البيت لقتها قعده وبتقلي اتاخرط ونا اتاسفتلها ولبست وخدتني وخرجت جبت الفطار وعيش وحنا رجعين ممشياني وراها وشايل الحجه ولبنات ولستات يبصولي ويدحكو على اخرهم وكل ما وحد يشفني يلقح قكلا وام شيماء كنت بتشتمهم وتمشيهم وقبلتها وحده كنت لبسا عبايه ودهب كتير ووقفو يتحكو بصوت عالي وطلبت منها أنها تسبني ليها ليله تعمل شغل عليه وام شيماء فهمتها أني بدفعلها فلوس عشان تعمل فيا كده الست برقت وقلتلها هوا الي مقعد جوزك من الشغل قلتلها اه قلتلي ابعتهولي بس يمكن ابسطو ونحافظ عليه بدل ما يزهق منكو ويطير خالص وان الطمع وحش وهيا كنت خيفا من الست دي وبصتلي وقلتلي اي رائك ونا هزيت رسي وروحت وحنا مروحين كنت بتعتبني اني وفقت وبتقلي دوال ناس بتوع مشكل وقلتلي اروح مرا وحده بس عشان متزعلش وبعد كده ارفض اروح وقلتلها امرك وصلانا البيت وحضرت الفطار وقلتلي خش صحي سيدك ودخلت وهوا شفني ضحك وشد من راسي نزلها على زبو وهوا بيفوق لسا كان وقف وبلع حبيه ونا بمص في زبو وقعد يلسع على طيزي وقلعني البنطلوان وخلاني اقعد على زبو لحد ما جاب وهوا مسكني من وصتي وبيزق في طيزي على الهوا ونا قعد حرفيان على زبو ونزل وخرجو وخلاني أمص وام شيماء دخلت ونا بندف وهيا بتقلي كده يا خول الواد ابني شفكو وقومتني وقلتلي دي اول حجه هخليك تعمل حجات النهضه متتخيلهاش وفطرنا ولبست وخرجت ورجعت وفي ادها بنت 18هوا الرقم الاولاني بس عشان متحظرش ودخلتها الاوضه وقلتلي قوام نيك البنت دي ونا مزهول قلتلي عدي ابو شيماء نكها كتير ولبنت بيبي فيس اوي زبي شد ونا مستغرب وقمت دخلت على البنت ونا لبس عسان مخوفهاش وهزرت معاها لحد ما بداءت ازغزها وأحط أيدها على زبي وهيا وهيا بتمسكو وتسيبو وتزقو يمين وشمال فعلان هيجان مش طبيعي عمر ما اتخيلت نفسي كده ونا بزغزغها سحبتها على حجري وكنت لبسا بلوزه منفوخه من الاكتاف وبنطلون معفن وضح انو مغيرتهوش من فترات وكنت بحول اقعدها في النص هيا عدلت نفسها وفرحت أنها فهمه بس مع السن مش ركبه ومدنا بابصلها واتحك وجويا مشعر حيوان وبدأت ازق فيها وهيا قلتلي استنا يا عمو وقامت نزلت البنطلوان ونا شفت كسها البريك وخر طزها الي بين انو وسع وهبت ريحه وحشه ريحت الطيز بي قويا شويه ولبنت وقفه شدتخا اقعدها وطلعت زبي ولقتها قعدا مبتتحركش وبعدها بحول ادخل سبتني ومتكلمتش رحت نمت على بطنها ونا رحت فوقها وفتحت طيزها الي حسيت احساس غريب وحولت ادخلوا وحدا وحدا وهيا بتتحايل عليه ونبي يا عمو برحه عشان بشخ ددمم وما غرزتو وقعدت فوقها كتير ولبنت بترجع على زبي لانو مكنش كبير اوي وجبت في طيزها ونا بموت من الهيجان وشلتو ولبنت لبست وهيا وقفا قدامي هجت تاني وهيا نمت على طول بس مقلعتش نزلت البنطلون شويه ودخلتو وكنت بحول اكون لطيف بس الشهوات بقا ونا بجيب تني مره اتعصبت على طيزها بس اتبسط وخرجتلهم كنت لبست وخرجنا نلف في السوق وحان هناك ابتعشييى بلكاوم أنا من اول ما دخلت ونا في وحد رشق ورايه وزبو مسبش طيزي ونفس الكلام ام شيماء وحنا في السوق البيعين شدوني أنا وام شيماء كنو 8او9فشخوني وشتموني وشتمو ختبتي واموشيماء لاول مرا أسفها بتتشرمط عليهم وبتتفشخ على ازبرهم وخرجنا من المعركة بعد ما اتفشخت خرفيان وام شيماء قلتلي هبقا ابعتك تجيب الخضار بعد كده لوحدك وحنا مشيين قلتلي البنت عجبتك قلتلها اوي قلتلي ولسا هبسطك اكتر ونا قلتلها أنا الي هبسطك قلتلها أن مراتي الاولاد عوزا تجي بعد المغرب وفرحت وخلتني افرجها كل صورها وهنا خلص الخمس

الجزء السادس
بعد ما اتفشخت في السوق ورجعنا وعرفتها اني هجيب مراتي وهيا فرحت وقلتلي روح هتها دلوقتي وتقديم معانه اليوام روحت عشان اجبعا وقبلت الست الي قبلتنا في الشرع وندهت عليه وقلتلي ريح فين وقلتلها ريح اجيب ناس للست ام شيماء وهيا عرفتني على نفسها اسمعا ستهم اسمها كده وكنت مستغرب وشورتلي على بتها كان حوليه سور وبيت كبير بس قديم شويه وفي كم حصان مربوطين على السور وعربيات كرو وهيا بتتحك وقلتلي هوا انتا صحيح كنت جيب ختبطك بجد قلتلها اه قلتلي ابو شيماء ركبهالك قلتلها اه قلتلي بكره هتجبها وتجيلي ونا هزبطهالك وهزبطك انتا كمان وضحكت وقلتلي هخليك ططلع من هنا انتا وهيا مش عارفين تمشو ونا كنت خيف منها بصراحه وشها مكرمش شويه وليها هيبا مش عرف جيبها منين ونا استأذنت منها وهيا قلتلي مستعجل على اي يا متناك امشي وتعاله بكره بدري ونا مشيت ونا مش على بعضي ورحت للعربيه بعد وقت طويل لاني مكنش في موصلات وكلمت ايمان قلتلي هتغدا ولبس عقبال متيجي ونا في الطريق روحت على صيداليه وطلبت منو حجه تهيج مراتي عرض عليه كذا حجه وفي الاخر قلي في ثلاثت انواع مبيخرجوش الا الڤي اي ببببي وقلي شوكولاته ويفوار وحبوب وتمنهم كان غلي طلبت الشوكلاته عشان اديها بسهوله لايمان وخرجت وختي رنت عليه ونا في الطريق وقلتلي انتا فين وأنها عوزاني في موضوع مهم ونا قلتلها اني رجع بكره وزعقتلي وقلتلي تسيب الي في ايدك وتجي أنا عرفت انتا وخطبتك رحتو فين ونا قلتلها اني هنتكلم بكره وقلتلي بس قبل من نتكلم عشان نكون متفقين هتخدني معاك عند نفس الناس الي وديت ميار عندهم قلتلها انتي اختي مينفعش قلتلي مهيأ مراتك وي ودتها ونا هروح بمزاجك أو غصب عنك كس اختك تعبان قلتلها مشي وفرحت وقلتلي أنها هتعمل سويت وتجهز نفسها وهتختار هتلبس اي وقفلت معاها ونا زبي شدد ونا متخيل اختي بتتناك كنا وهي تعبانه على زب وحد عريب وهشفها لاول مرا وهيا بتتشرمط وهيا بتجيب وهتفرج على محنها مع الفحل ونسيت اني اصلان أنا ريح فين كان نفسي اروح اجيب اختي وا افكس لايمان بس وصلت عندها وكان معانيه سجرت حشيش وكنت هموت وشربها وركب معانيا وهيا في كمل انقتها وكنت طزها فجره بنت الزنيا ركبت معايا ومشيت بيها وهيا بتقولي أنها متحمسه أنها تعمل كده وصلنا الموقف ونزلت هيا وطيزها بترقص مش لبسا كلوت ولعبيا قماش خفيف لزق على جسمها كنت شرموطه مشيا معايه ركبنا العربيه بعد تلقيح السوقين وصلت أول البلد وكنت عارف البيت بس فكرت اني اخش البلد لوحدي واروح البيت واسيب الرحله بتاعت العزبا هيعكسوها لما يشفوني مشي معاها وهيتحرشو بينا كمان وكنت زبي بقا حديد ونا بفكر كده بس كنت عاوز اوريها قد اي أنا ديوث وشيت بيها وحنا مشين الناس متنحه لأنها فعلان بطيه زي اختي كده جسمها بيترج اوي ولبسا كعب عالي كنت مخليه كل الدكره فتحا بقها احترام ولمعكسات ليها كلها وفي الي مسك اديها وشدها وزعق ولناس خلتو يسبها ونا مكنتش بفتح بقي وسكت ومشينا ونا بقلها جننتي الرجل كان هينكك في الشرع وهيا وشها احمر من الشوكلاته ودخلنا شرع ديق شويا وفي اتنين عدو قدامي وخلوني وراهم وختبتي قدمهم الدنيا زحمه اوي ومكنتش شيفها وفضلت مشي وهيا قدام الشبين اول ما وصلت حتا وسعه ولقتها بتقولي لازم نخرج من هنا طمنتها وقلتلها وصلنا خلاص ومشينا وصلنا البيت وخدتها وطلعت ولقيت ابو شيماء قعد ومراتو بتمص فى زب واما شاف ختبتي قام وسلم عليها وخدها قعدها جنبو وهوا حضنها وبيقلها انتي خصار في الديوث ده ونا هكون رجلك ومتخفيش من اي مخلوء انتي خلاص بقيتي مراتي وقلها بتعرفي ترقصي وهيا قامت وام شيماء شغلت اغنيا ومسكتني من ايدي وخرجت بيا من الشقه ودخلت وقفلت في وشي الباب ونا سمع صوت الضحك ولشرمطه واختفت الصو وخرجت ام شيماء وهيا لبسا وخرجنا برا البيت وهيا بتقلي امشي ونا عوز ارجع لحد ما ضربتني قدام البيت وشخطط فيا وقلتلي بصوت علي اخلاص بكسمك ومشيت ونا مقهور مش هتفرج ودخلت بيا مكان زباله ورمل وكل الي موجدين بيلعبو هناك كلهم من 15ال20سنه وكلهم فيهم مشروع شبح وندهت على الولد الي نكني في البيت وقلتلو هات صحابك وتعاله وهوا نده عليهم كنو 4غيرو ومشيو ورانا ولقيت نفسي قدام عشش مهجورا ووقفنا ولاولد جهم وحد فيهم قال لام شيماء مين ده قلتلهم دي شرموته هتعشروها وشدتلي البنطلون وخلتني اعمل وع الكلب ووقفت جنبي ولولاد قعد.و يفتحو طيزي ويبعبصوني واول وحد دخل زبو بعنف بس كان مش كبير بلنزبا الأحجام الي دخلت وقعدو يبدلو عليه لحد اول وحد خلاني انام على بطني ودخل زبو ونكني شويه واتشنج وكلهم عملو نفس الكلام وكل وحد بيسيب لبنو جوا ملوني بجد وام شيماء حطط منديل في طيزي وقلتلي حفظي على اللبن عشان تيزك متعرفش تقف وتوسع وقمت لبست ومشينا وعدت على وحدا صحبتها ودخلنا جوا وخلتني اعملهم شاي وندهن على بنتها الي كنت 28سنه وبعدها ندهت عليا وقلتلي خش الاوضه دي ودخلت لقيت البنت لبسا عبايات لبني مفتوحه من السدر وخدتني من ايدي وقعدنا وقلتلي هوا انا مش عجباك قلتلها انتي حلوا اوي كنت شكلها طيب جدان ومسكت ايدي وحططها على كسها وخدتني بوسه طويله وطلعت زبي ونزلت مص ونا مسترخي وطل شويه ازقو في زرها وكنت يستمتع أما تكح أو تتخنق وفضلت كده شويه وكررات انكها وقلعتهت ونا كل شويه اقرسها من بزها لحد ما احمر واضرب عليهم بغل كنت قصد اوجعها وخلتها تنام على بطنها ونمت فوقها ودخلت زبي على الناشف وغرزتو وهيا حولت تهرب بس مسكتها وكنت زنق زبي في طيزها وبزق على اخري وهيا بتصوت وقعدت ادخلوا وأخرجوا ونا مستمتع ونا بحاول اوجعها اكبر قدر ممكن وشلت زبي مرا وحده وقعدت اضربها وحبيت ركبتها عند كتفها ودخلتو وبقيت اعمل نفس الكلام وهيا جابت 2 ونا كان عندي نهم شديد لحد ما نزلت ليني الفاسد في كسها وقمت وهيا ستكتا متكلمتش لبست وخرجت قلتلي ام خاول مرا تعملها كدا وطول قلتلها بمزجي انما الي انتي بتعمليه فيا بيخليهم يخرجو غصب عني وشكرنا الست وادنها مبلغ وخرجنا روحنا على البيت وحنا في الطريق قلتلي المرأة الجيا لما تجيب حد فيهم معاك متخلهمش يخدو حبوب منع الحمل عشان لازم يبقالك ولاد حرام وتربيهم باسمك يا رجل يا عرص وزبي كان عاوز يقف وقلتلي هنطلع دلوقتي تقلع كل هدومك وتخش اوضت النوام ودخلت اضور على إيمان ملقتهاش ونا بقلع هدومي دخلت عليه ام شيماء وخلتني انام على السرير وكان معاها حبل وربتتني من ايدي ورجلي ودخلت 5بنات 14او15سنه ونزلتني على الأرض ومسكت شبشب ونزلت على وشي وقلتلهام يلا يا بنات عوزين نعلمو الادب ونزلو فيا طلطيش وشباشب واتفشخت منهم ونا زبي نيم مش ردي يقف وبعدها فكتني وخلتني ارتاح وجبتلي ميه وقلتلي عاوز تعرف مراتك فين قلتلي ابو شيماء خدها وراح يسهر معهم وخد مراتك هناك زمنهم عشرهالك وهترجعلك حمل قلتلها يلا نروح قلتلي بلاش عشنك انتا وقلتلي ده مكان البلطجيه وكلهم هيترسمو عليك وجت الساعه اتناشر وقلتلها كلميهم يرجعون ونا غضبا وكلمتو وقلها انو هيلبسهت وهيقبلني بيها على أول البلد رحنا أنا وهيا هناك لقتها في التكتيك ولعبيا مقطعه ومن غير ال**** وفي اثار ضرب على وشها بس ابتسمت اول ما شفتني وركبت اطمنت عليها واختها ومشيت وصلنا العربيه وسألتها أي الي حصل قلتلي أن بعد ما مشيت ابو شيماء اتحول وقلعها ملط وخلاها تمص ونكها ولبسها العبايات وخدها ورحنا مكان وفي قهوا قديما ودخلني اوضه فيها مقبوله وقتعلي العليا ورفعها ودخل زبو وقعد ينكني وجه دخل وحد بمرتبه وحطها على الأرض ونيموني على ضهري وأبو شيماء نزل عليا نيك ولرجل الي دخل بلمرتبا طلع زبو ونام على ضهرو ودخلو في طيزي وأبو شيماء دخل. في كسي ونكوني وبعد كده كل مواحد ينزل يخش وحد تاني من ساعت ما رحت ونا بتناك لحد مخدوني في التكتيك وقلتلها فين ال**** يلتلي خدو وكنو بيضربوني على وشي وجسمي قلتلها اتبسطي قلتلي اوي وبفكر نيجي تاني بس بعد الجواز واكزن خفيت من الضرب ده وخرامي يكونو لمو شوي لانهم فوتوني واختها الشقه وحبتلها نفس العبايا **** وروحتها مقدرتش اجي جنبها وامها اتخضت ونا قلتلها وقعت من سلم وخدتو زحف وروحت على القاهره ونا عرف أن اختي هتفشخني روحتوطلعت على اوضتي وخدت دش وخرجت لقيت اختي على السرير ولبسا بنطلون وسع وتشرت خفيف وقلتلي تعالا وعدلت نفسها وقلتلي ايه الي انتا عملتو ده تخد خطبتك وتوديها مكان مشبوه عشان تتناك قدامك يا عرص لا وكمان طلعت رنبو وبتخد من ورا شدت ايدي وقلتلي وريني كده يا متناكه الرحله عملت فيها اي وخلتني في وضع الكلب وحسست على طيزي ونزلت على خرم طيزي وحضنت طيزي وخلت حلمت بزها على خرم طيزي وحضنتني وقلتلي حلو كده وختك بتلعبلك في طيزك وتفت على ايديه ومسكت زبي من ورا وقعدت تدعك في الاتنين ونا سخنت اوي معاها وبحرك طيزي وبتشرمط سبت زبي ولسعتني على طيزي وقلتلي عندي فكرا احلا وهخليك تجيب بطريقا تنيا وحلوه وفضلت تلسع في طيزي وتقلي نزلي يا مرا يا شرموطه نزل من طيزك يا عرص وتضرب وتسرع في النيك وتقلي ها يا عرص هتخد اختك بكرا تتفشخ قدامك ونا كنت بنزل على الكلام ولضرب ولنيك مع بعض فشخوني ونزلت كتير وهيا لحست خرمي وقلتلي مكان ما الفحول عشروكي وتضرب على طيزي وغططني ونا على بطني وقلتلي بكره اخيران هتناك برحتي وهيا فرحتنا وطلعت خياره من طزها وقلتلي شيف اختك تعبان الزائد شيف خرمي مولع ازاي وغرزتها تاني وطلعت وهنا خلص السادس

الجزء السابع

بعد ما اختي ادتني هرمون ديثه وخلتني مش قدر انام من التفكير بس النوام غلبني وصحيت الصبح لقيت اختي فوق دماغي وخدتني حمام اوضتها وقلعتني هدومي وجبت كريم وحططو على طيزي ودهنت كويس وسدري وبطني واخيران ضهري ورجلي وسبتني في الحمام وخرجت وبعد شويه رجعت وفي ادها خياره حططها في طيزها وابتسمت وقلتلي عشان تتوسع بسرعه وشغلت عليه ميه سخنه اوي بس هيا قلتلي لازم وشعر جسمي كلو وقع وكنت متفاء وفرحان في نفس الوقت جسمي كلو بيكلني وعاوز اهرش بس هيا جبت كريم ودهنت زلاحساس ده راح وجبتلي كلوت ولبستهولي ونا مستغرب تسروفتها دي وقلتلي البس هدومك يا مرا يا شرموطه ولبست ونا زبي وقف اوي وقلتلي هنتحرك امتا قلتلها السعه 5وكان الوقت لسا بدري اوي قلتلي الكلوت ميتقلعش قلتلها مشي وضربتني على طيزي وقلتلي الليله هتتفشخي مع اختك غور في داهيه لحد السعه 5ومشين ونا حسس بطيزي بتحك بنعومه في بعض بس الكلوت كان مريح بس زنق بضاني جبتو على جنب وخرجت زبي وبضاني منو وبقيت مشي مبسوط فشخ ونفسي اتناك رحت علي اوضتي ونمت على السرير وفتحت الوتس كلمت ايمان مردتش وكلمت ميار كنت فتحه وقلتلي أنها مش ممكن تنسا اليوام ده وشكرتني وقلتلي أنها هتكون اسعد زوجه معايه ونا قلتلها هكون خدامك وخدام كسك وخرم طيزك قلتلي وبزازي يا عرص قلتلها وبزازك قلتلي شطر وحكتلها اني هخد اختي واروح نفس المكان قلتلي ازاي معرفهاش وشتمتني وقلتلي أجلها اخر الاسبوع عشان تعبانه من الي حصل فيها وهتجي معانه ونا قلتلها مينفعش عشان اختي مش هتوفق قلتلي خلاص نروح أنا ونتا قلتلها مشي قلتلي أنها بتفكر تجيب سواق غير الي عندها عشان مبتحبهوش وان ابوها الي فرضو عليها ونا قلتلها هجبلك وحد واتفقنا اني اجبلها وحد وفكرت هيبقا مين قطع تفكيري ايمان الي ردت رد حلو قلتلي اي يا ديوث عمل اي ونا قلتلها تمام قلتلي كنت هموت امبرح يا عرص ونتا مش قدر تعمل حجه وبتتناك كمان يا خول قلتلها اسف قلتلي مش عرفا انام من امبرح من وجع خرم طيزها وبزازها مورمه من القرص الي اتقرصتو فيها وزبي عمال ينبض وقلتلها هانت وهنتجوز وهلحسلها كل ده وهيا قلتلي شطر يا رجل البيت وقفلت ونا قمت جبت الفياجرا خدت منها ولبست هدومي ورحت لأختي الي كنت لبسا بنطلون استريتش مبين فرغتو تشوف لحمها الابيض وتحت منو كلوت احمر وباين من ورا وتشرت ابن شرموطه وردي ومبين فلق بزها وديق على بززها ومشدود على وسطها وشعرها عملاه ديل حصان ومسكا شنطه ونا كنت فتح بقي ومتنح قلتلي ملك يا عرص قلتلها انتي فرسه قلتلي احترم نفسك أنا اختك يا عرص الدكر هوا الي يحدد أنا فرسه ولا لا انتا خول كلامك محدش بيه وقلتلي نزل البنطلون ونزلتو ونا لبس الكلوت وزبي وقف قلتلي شفت لبس كلوت زي الشرميط شهدتك مجروحه وكلامك زي التو ولبست وادتني الشنطه ورحنا العربيه ونا بصيت في الشنطه هيا شفتني قلتلي ده كريم وزيت عشان متنكش على الناشف اصل بحب الزحلقه ولبس اروح فيه وركبت ونا ركبت وطلعنا على الطريق وختو في سعه ونص وكررت اروح بالعربيه لحد بيت الست ورحت فعلان واول ما وصلنا وحد جه وعرفني اول ما شفني وقلي نورت المكان وكان محترمني اوي كان ولد 25بيبيع مخضرات وعرض عليه اديتو 5000جنيه وكان مبسوط اوي بيهم وقلتلو لفلي شويت سجائر وهتهملي وختي بتبصلو ومبتسمه وبتقلي شكلي كده هتبسط وحطط أيدها على كسها وضربت على زنبرها واتوجعت ولد شخر وقلها لو تحبي يا مدام نروح البيت اريحك بس قطعت كلامو وقلتلو انتا بتعرف تسوق قلي اه وكان سواق على نص نقل خدت ركمو وقررت أن ده يبقا سواق خطيبتي وقوقلتلو بكره يجيلي القاهره ومعاه شنطط هدومو وخليتو يركب ورا واختي نزلت رجعتلو ومسكت زبو وهوا بيقرص في بزها وهيا نزلت مص لحد ما جاب في بقها ونزل قلتلو لف السجير وهتها العربيه وخليك جنب العربيه واديتو المفتاح وختي بتستعجلني الست جت وشفت اختي وكنت مبهورا وخدتها على جنب وقعدو يرغو واختي بتتكلم معاها وفي الاخر مشيت ومشينا وراها ودخلنا بيت بس زي الدوار كده كبير وليه مكان وسع شويه ارض يعني مليانا خرده وفي كم وحد شغلين وطلعنا ضور تني لقيت 4رجله قعدين واول ما اختي دخلت كلو سكت وسلمت عليهم وكلو كان فتح بقو وهيا قعدت ولست خدت مني فلوس ونزلت تحت وهما بيتكلمو مع اختي وبيتعرفو على بعض ولست رجعت ومعناها وحد كمان ودخل سلم وقعد كده بقو 5 ولست رزعتني قلم وقلتلي عوزاك ملط في ثنيه يا عرص ولرجله كلهم بيضحكو وقلعت واول ما شفو الكلوت قعدو يضحكو ولست خدتني ودخلت المطبخ وخلتني اعمل شاي وخرجتلي شيشه اكتر من وحده وقلتلي بتعرفي تجهزي شيشه يا متناكه قلتلها اه وضربتني على طيزي وقلتلي يلا بسرعه وجهزتهم وخرجت الشاي ولولعه كنت صفيت وخرجت كل حجه عند الرحله ولست خلتني اجهز الحجاره وارصها وقعدو يشيشو وحطو حشيش ونا كنت بحاول اشم اكبر قدر ممكن عشان اطسطل وختي خلتني وقف ورزعتني على طيزي وقلتلي وطي في وضع الدجي وقلتلي افتح طيزك بايدك الاتنين وفتحتها وحيا قمت عليه وحطط كريم ودخلت 4صوابع وشلتهم وقلتلي خليك زي منتا وراحت على اقرب وحد ليهم ومسكت سبو وقلتلو ممكن بعد ازنك تعشر اخويه بص عمل ازاي وضربت على طيزي الرجل قلع ملط وختي مصتلو كان قعد على كرسي ومسك دماغ اختي مدخل زبو لاخرو وختي وشها احمر وطلعو وقلها تعلي عشان تدخليه بايدك قلتلو ونقوام احنا ليه احنا نجيب اخويه لحد زبك وندهت عليه ورحت وهيا قلتلي عشان متتعبش الفحل اقعد انتا على زبو وجهزت نفسي عشان اقعد وهيا مسكت زبو وعدلتو على طيزي وقلتلي اقعد يا عرص وكل ما اقعد يطلع من طيزي ونا حولت امسكو عشان اقعد الفحل قلي لا اختك الي تحطهولك لحد ما قعدت ونصو دخل ولرجل رجع دماغو لوره وقال اهاهاهاهاهاهاهاه طويله ونا سخنت وقعدت لاخرو وهوا بيتوجع وقلي احا على خرمك امال خرم اختك هيكون ازاي وزق طيزي طلع زبو وقلي اقعد تني وعملت كده تاني ومسك وسطي ولف ايدو عليه وشتني جمد على زبو ونا بصوت وهوا ولا معبرني وكلهم بيبصو عليه بس دول خرجو ازبرهم كلهم مدلدلع ولست قلت لختي مطلعي بزازك للرجله خليهم يسخنو وختي قلعت التيشرت وكنت لبسا سنتيانه صغيره اوي وبززها طريا فشخ السنتيانه أو البرا معلم على بززها وقعدت على الكنبه وسط دكرين وكل وحد خد حلما في بقو وبيرضع وختي مسكا الزبائن بتدلك فيهم ووشها قلب ووحد قام شد البنطلون زلكلوت وختي فتحت رجليها ووحد قعد عند كسها الوردي ودخل لسانو في كسها وقعد يلحس وقيا في قمت متعتها لانها كنت بطلع وتنزل كسها على بقي الولد ونا كنت قعد بطنطط على زبو لحد ما جبت وهوا قلي متوقفش وكنت طلع نزل وتعبت وكل ما ابطل يضرب على طيزي جمد عشان اطنطط وفي نفس الوقت سمعت اختي بتصوت لقيت الي بيلحسلها مدخل زبو في طيزها وشغال وهيا بتجيب وجسمها كلو بيترعش ولد دخلو ووقف متحركش وبدءت المعركه مع اختي ده يقوم ود يدخل مكانو لحد ما غيرو الأوضاع وعملو اختي سندوتش وحد فوق ووحد يحت وشغلين رزع ولي أنا معاه شلني وقام وقلي زي ما تعبتك وخليتك تتنطط هريحك وامرجحك شويه وقعد يكبس زبو على طيزي ويبعد ويرزا بصوت والست الي معاه شورتلو وهوا راح شيل زبو ونزلني ورزعني اقلم وفي انزل مص يا خنزير ونزلت عند زبو ودخلو وقعدت أمص وكان بيخنقني بزبو وراح رزعني قلم وقلي على ايدك ورجلك ورايا ومشيت وراه ودخلني اوضه وولع سيجاره وشغل اغنيا وقلي هز زي النسوان حولت ارقص واهز في طيزي وكل مروح نحيتو يضربني على طيزي وهوا بيلعب في زبو كان منظر يهيج وكل شويه يضرب ونا ارحلو تاني لحد ما خلاني ارجع أمص ونا بحب الحس البضاعه وتحت البضان لو كبار وهوا كنو كبار وقعدت الحس وهوا قلي سامع صوت اختك اقولو اه وسألني انتا متجوز قلتلو اه وخاطب كمان زبو شد وقلي سمعت عنهم وقلي أنا هحتويك انتا وحريمك من النهرضه حريمك حريمي ونتا كمان من حريمي هتجوزك وليله دخلاه وقام خرج ورجع وهوا مسك وسكي وعلبتين سجائر وحتت حشيش وقلي اختك مزنهرا الرحله بره ونا كنت على ركبي قدام الكرسي الي كان قعد عليه وزبي وقف وخرم طيزي بيفتح ويقفل وبترعش ونا سمع خبط على طيز اختي وهيا بتصوت وزبي بيسيل وبينقط وهوا دخل وقعد وجاب طبق وخلاني امسكو وقعد يلف وولع اول سوره لفها وبيشرب من الازازا وكما لف ونا قدامو على الأرض وخلاني اشرب معاه الشرب بصراحه مع الجنس متعا تنيا. خلتني مستسلم اكتر وهوا بيلف ونا بحول اخد رس زبو في بقي رزعني قلم وقلي ازبت هتوقع التبغ ما تستعجلش هخرجك من هنا حمل يا مرا يا بنت الزنيا ونا سمع الصوت برا هدي ودخلت الست خدتني وقلتلي نضف ازبار الرحله وخد اختك وادخل الحمام نضفها وهتها تاني ونا بمص ازبرهم وشمم نجست اختي على ازبار الرحله وخدت اختي شيل ودخلتها الحمام ونضفتها وهيا مبتسمه وخدتني بوسه وقلتلي شكران بجد اول مرا اتبسط كده وكنت فكرا أن خلاص كده بعد ما خلصة لحي وتنضيف فهمتها أنهم لسا بيسخنو وهيا فرحت واستعادت نشاطها وقلتلي الي معاك عمل فيك اي حكتله رحت تفت في وشي وقلتلي ده مقامك يا خنزير وخلتني ابوس رجليها وقلتلي من النهارده مترفعش عينك فيا تني وقلتلي روحي عشان اتاخرت على دكر يلا يا متناك ورحت هناك ونا هموت ولقيت زبو وقف ونص الازازا خلصان ونزلت مص ولقيتو بقا عنيف شويه وبيخنق وقام وشلني رماني على السرير ونزل بكف ايدو بعزمو كلو وقلي على بطنك ونا عملت كده بسرعه قلي شطر افتح طيزك وفتحتها ودخلو ونام فوقي وقعد نص سعه ينكني برمنسيه ويحضن فيا من ورا ونا تحتو ومش قدر اخد نفسي وزب يسخن في طيزي كنت مسترخي جدان من الي بيحصل وقام ورزعني على طيزي وقلي على ضهرك وخلا رجلي عند كتفي وطيزي في الهوا وقام قرفص ودخلو وقعد يعشر فيه وجبهم بس كان احلا حجه وهوا بيتشنج ولبن بيدفي طيزي وهوا كبس وسطو على طيزي ونا بتشرمط واشهق قام من فوقي وخرج ونا ميت ودخل عليه بعد نص ساعه دخلت الست ومعناها اتنين غير ال5الي برا وقلتلي قومي يا مرا يا وسخه نضفتي نفسك وتعليم الرجاله ونا كنت ميت وفرحان اني اتناك جماعي ونا ريح بعدي على المكان الي اختي في لقيت العدد زاد وكلهم بيدلكو ازبرهم وختي متشلا من وحد فيهم وبيزعقلها وهوا بيمرجحها وبيقول احمدي يا مرا كده ملك مسخسخا كده وختي كنت مقفله عينيها ومش في وعيها وبتتوجع خفيف ونا كملت ونضفت نفسي ورجعت لقتهم مطلعين ازبرهم وبيدلكو فيها وبينهم تقيل اوي وحد اول ما شفني جري عليه ووقف ورايه وبيزبط زبو ودخلو مرا وحده وقعد ينيك فيا كان سنهم مش كبير 20سنه تقريبا ودخل بعدهم 3ولست قلتلي روق على الرحله وكلهم بقو ملط وشدوني على الأرض وبقو يبدلو عليه بس ازاي بقا بيزقو بعض من فوقي وكلهم بيغرزو مرا وحده وفي وحد شلون من عليه كان مكيبش فيا وبينك زي الكللابب بسرعات اوي وكل وحد بيطلع موهبتو في النيك عشان يزبت انو فحل كنت مبسوط من ده وكنت بحب اوي لما يجو يبدلو الولد اول ما يركب يقعد ينيك بكل قوتو لحد ما جبت كلهم كنا خلاص الفجر وواحد فيهم مقدرش يسبني الا ما جاب ربع مره وقلي عشان تبقا خدت وجبك كمل ومتقلش ناس بخيله خرجت لقيت اختي على الأرض متغطيا بملايه ومفيش غير الست و3رجله وشلت اختي بلعفيه ونضفتها ولبستها ولبست ولست شكرتني وقلتلي ودي اختك العربيه وتعامله ودتها ورجعت قلتلي بوس رجلي واشكرني بوست رجليها وقلتلي عجبتك السهرات قلتلها اوي قلتلي هتجي تاني قلتلها اه ونا مش في وعيي ومشيت خرجت وطلعت على فندق وجبت لأختي دكتور وقلتلو ناس اغتصبوها وعمل اللازم ودهن مرهم واما شاف كسها وخرم طيزها قلي دول بوظوها ومشي ونا نمت جنبها ونا مش قدر صحيت تني يوام ولقتها زي القرده وفرحانه ونا جسمي متكسر وشكرتني تني ورجعت القاهره وحنا في الطريق اختي قلتلي يا بخت الشرموته خطبتك ونا زبي وقف وهيا خدت بلها وضحكت وقلتلي بتحب اختك ومراتك يتناكو من الناس انتا غريب بس حلو كده انتا بقيت ارني وعندق قرون خروف يعني وقلتلي أنها عوزا تشوف خطبتي وهيا بتتناك من الفحول ومصت زبي وخلتني اجيب وفهم ما ما أننا كنا في خروجه سوا وهيا اول ما دخلت اوضتها مسمعتش عنها حجه بقي اليوام ولقيت الولد جاي في المعاد الولد الي استقبلني واداني السجير الملفوفا وختو اوضتي وماما شفتو عرفتها عليه وخدتو اوضتي واتفقت معاه على كل حجه ولولد زبو وقف وماما دخلت علينا وخدتني وخرجت اعرفكو ماما للي نسي في الوقت ده كنت 41سنه بس شكلها صغير يعني 30او32في السن ده امي شبه اختي بلضبط بس بزاز اكبر وطيزز اكبر وبيضه ولحمها بيرقص عشان كده كل لبسها فساتين وسعه وبيضه شمع وصوتها متناك اوي بتحاول ترقق بطريقا مصتنعا قدام الضيوف بحس انها مرا شرموطه قمت وقلتلي أنها محتاجه السواق ده لان السواق الي معاها كبير في سن وهيا بقت تخاف تروح معاه مشوير قلتلها هجبلك وحد وهيا أسرت على ده ون هيا ممتي اهم من خطبتي ونا مش عرف اجبهلها ازاي ده ولد بياع مخدرات وكنت جيبو ينيك خطبتي ويعشرها بس هيا كشرت وقلتلي انده عليه ورحت الاوضه ونا بفكر معقول ممكن ينيك امي وهوا عارف اني متناك وشاف اختي واكيد سمع عن خطبتي وفاهم انو جاي يشتغل نييك في اهلي رحتلو وزبو وقف ومبتسم وبيقلي اسف ممتك الي وقفتو وزبي وقف ونسيت كل حجه وانو جه البيت وعرف شخصيتي وعينيك اهلي وهتفضح مفكرتش وقلتلو وهوا انتا هتكون سواق لماما مش خطبتي بس ماما محترمه لو عرفت تجر رجليها وتعشرها تبقا بطل وليك عندي هديه بس هيا متعرفش عني حجه ونتا كمان متعرفش عني حجه هوا ضحك وقلي خلاص اتفقنا امك اصلان من اول ما شفتني وهيا عنيهت على زبي واتحمست وخدتو ورحنلها وقعدت تسالو شويت اساله ونا سبتهم ومشيت وبعد شويه هوا رن عليه وقلي هيخرج معاها وخرجو ورجعو بليل واول ما شفتو رحتلو وقلي امك تعبانه اوي وحكلي انو اتحرش بيها وهيا سكتت وقلي وحنا في الجراج وقف وراها ودخل زبو فواق الهدوم وامي قلتلو على طول استناني في اوضك متنمش السكن بتاعك يعني بعيد في اخر الجنينه قلتلو جدع وفضلت مستني وشربت سجرتين حشيش وهوا رن عليه وطلب كام سجره عشان يعمل دماغ لمي ورحتلو وشربت معاه وحده وطلع زبو الي كان حمار. وتخين ورصو كبيره ومفلطحه وتخينه اوي وهوا بيدعك في وبيقلي قام استعجل امك بدل منيكك مكنها وما كنت تعبان من النيك قمت جريت واستخبيت في الجنينه ولقيت ممتي مشيا بتتلفت وراها لحد ما دخلت عندو ونا جريت وقفت قدام الشباك ونا شيف منظر غريب

الجزء الثامن
وقفنا الجزء الي فات لما ماما كنت في الجنينه ودخلت عند السواق ونا زي العرص مشي بترعش اوي وديخ وماشي بلعفيه لاني عرف امي تعبانه من زمان ونا بشفها بتضرب سبعه ونص وقفشت افلام كتيره على تلفونها وكنت خجوله وخيفه على بتها المهم رحت على الشبام كنت شيفها من ضهرها وهيا وقفه وأسواق قعد على السرير وبيتكلمو وماما بتقلو أي الي انتا عملتو في الجراج ده هواقال مقدرتش استحمام اسف يا مدام أنا شاب واول مرا أخرج وأشوف ناس نضاف قلتلو هما الناس النضاف بيتعبوك قلها بيموتوني من اجسمهم يا هنم قلتلو تقوم تعمل كده وتتعبني معاك راح قايم ووقف وراها وامي اترعشت وضمت كتفها وخيفف وهوا بيظبط زبو بين فلقتها وضمها وقلها ادفع نص عمري وادوق الجمال ده بنبره تردد وخواف قلتلو مشي بس الكلام ده في الروضه دي بس غير كده انتا سواق فهم رح زقها بزبو في طيزها ومردش عليها ونزل الراوي وكنت لبسا قميس نوم لموني راح منزل الكلوت ونزل على ركبتو ونزل بلسنو على كسها وماما متردده تمسك دماغو وسبتو ونمت على السرير وهوا راح وراها واول ما نزل بلسنو على كسها مسكت رسو وشدتها على كسها وطلعت اهههههههههههههههههههههههههه طويله ورفعت وسطها لفوق ونطرت في وشو وهوا طلع على بززها وقعد يردع ويقرص في الحلمه ويضربها على الحلمه ويرجع يخدها في بقو وخلاها تصوت وتقلو انتا جتلي منين ويروح ضربها على حلمت بزها وماما تقلو إضرابهم دواي تعبني اوي وببقا عوزه عد يرضهم ومبلقيش ونا زبي بيحاول يقف من تأثير الحشيش وخرم طيزي بيوجعني اوي وعاوز حد من وار وهموت من الشهوا ومع ذلك مش عوز يقف وهوا وقف ونزل البنطلون وهيا شفت زبو اتعدلت ومسكتو بتقلب في وقعدت تدلك في وتقلو أنا هطلق جوزي واتجوزك وقيا بتبصلو شد دمعها على زبو وهيا ما صدقت نزلت مص في لحد ما زقها على السرير وقعت حرفيان على جنبها ونام وراها وهما على جنبهم تف على زبو وامي تنت رجليها وعدلو على كسها وبدء يدخل برحه وامي تتلبون وترجع بطزها وهوا أما صدق نزل في كسها دق وهيا مش في وعيها ويقلها عجبك يا شرموطه مردتش راح غرزو اوي وهيا حولت تهرب منو قلها عجبك يا مرا يزنيه قلتلو اه حلو اوي ونزل تخبيط وحضنها ولزق فيها وي وصتو شغال على اخرو وامي بتترعش زقها بزبو وخلاه تنام على بطنها وقعد يطنطط بزبو على طيزها وهيا ميته تقريبن وابن الكفر شغال مش فرق معاه ويقلها هفشخ شرفك يا معرصه ويقلها جوزك خول وابنك متناك وبنتك زنيا ونتي الي جبتي النجاسه دي كلها وامي اول مرا تتعرض للألفاظ دي وكنت هيجا فشخ وجبت مرتين واتعدلت على ضهرها وحضنتو كأنها حجه وخيفا تروح منها ولفت رجليها حولين وسطو وهوا شغال ولسرير بيزيق وصوتو عالي الواد شلها ووقف بيها انتا متخيل ولد من سني شايل امي على زبو وبينططها وهيا بتلعب بي كسها على زبو يمين وشمال ونا نزلت وزبي نايم اخخخخخخخخخخخخممممممممم
على المنظر الي كنت في ومشيت ونا ندمان وسمع صوت امي مالي الجنينه وطلعت نمت ونا مش قدر وصحيت الصبح لقيت ماما بتفطر احا جبت الطاقه دي منين دنا سيبها في نص النيكه وسلمت عليها وقعدت فترط معاها ونا متخيل أن كسها بينقط واختي جت وفطرت وماما قامت ونا بابص عليها واختي قلتلي نحنو هونا يا عرص بتبص لماما كدا ليه هتخدها عند اصحابك قلتلها نفسي اختي قلتلي اه يا خنزير للدرجادي معندكش شرف وقلتلي سيبك من ما ما دي صعبه عليك وملهاش في الجو ده مردتش اقولها على السواق ولي عملو فيها ونا يبتسم قلتلي خد اختك وديها احسن من ممتك يا عرص قلتلي انتا اوي وقلتلي عندي فكره حلوه قلتلها قولي قلتلي خد خطبتك وديها هناك شهر العسل ونا فرحت بلفكره ونسبتها وقمت ونا في الجنينه بكلم ام شيماء تشفلي بيت عشان اشتريه ويبقاا ليه بيت في البلد وهيا فرحت عشان هتعمل مصلحه شفت السواق ريح على اوضو ونا رحت وراه دخلت وقعدت اتلبون كنت نحتاج اي زب بصراحه وقلي مش فضيلك خرج مع ممتك ونا اتحيلت عليه وعشان يرضيني قلي انزل على ركبك ورزعني قلم وقلي مستني اي طلعو ومصو وطلعتو بسرعه ومصيتو وي وقفني ونزل البنطلون ورزعو على طول ونكني وهوا مستعجل وعشان يهيج نفسو بيقعد يغرز ويحضني وبيميل بجسمو لورا ورفعني وبقيت قعد على زبو أنا كنت جبت وهوا لما كان بيجيب شلني برضو اتبسط منو بجد وخرجت ونا بتلفت ومتوطر اول لحد يشفني من الي بيشتغلو في البيت سواء أمن أو شغلات وطلعت على اوضتي وخدت دش وكلمت ايمان الي فرحي عليها كمان اسبوع
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ابن منال الديوث, xxray25, Tiger73 و 17 آخرين
استمر قصة رائعة جدااا
 
استمر قصة رائعة جداا
 
روووووعه ناااار كملها يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: بنوتي العاشر من رمضان
الفكره مجنونه وتهيج وخيالك واسع أستمر
رجاء رتب أفكارك وتلاشا الأخطاء الأملائيه
بتفقد القارئ متعه القراءة 🌹
 
الفكره مجنونه وتهيج وخيالك واسع أستمر
رجاء رتب أفكارك وتلاشا الأخطاء الأملائيه
بتفقد القارئ متعه القراءة 🌹
تعليم مجني
 
قصة رائعة استمر
 
بقالك كم سنة بتكتب بالقصة ده
 
بعد ما اتفشخت في السوق ورجعنا وعرفتها اني هجيب مراتي وهيا فرحت وقلتلي روح هتها دلوقتي وتقديم معانه اليوام روحت عشان اجبعا وقبلت الست الي قبلتنا في الشرع وندهت عليه وقلتلي ريح فين وقلتلها ريح اجيب ناس للست ام شيماء وهيا عرفتني على نفسها اسمعا ستهم اسمها كده وكنت مستغرب وشورتلي على بتها كان حوليه سور وبيت كبير بس قديم شويه وفي كم حصان مربوطين على السور وعربيات كرو وهيا بتتحك وقلتلي هوا انتا صحيح كنت جيب ختبطك بجد قلتلها اه قلتلي ابو شيماء ركبهالك قلتلها اه قلتلي بكره هتجبها وتجيلي ونا هزبطهالك وهزبطك انتا كمان وضحكت وقلتلي هخليك ططلع من هنا انتا وهيا مش عارفين تمشو ونا كنت خيف منها بصراحه وشها مكرمش شويه وليها هيبا مش عرف جيبها منين ونا استأذنت منها وهيا قلتلي مستعجل على اي يا متناك امشي وتعاله بكره بدري ونا مشيت ونا مش على بعضي ورحت للعربيه بعد وقت طويل لاني مكنش في موصلات وكلمت ايمان قلتلي هتغدا ولبس عقبال متيجي ونا في الطريق روحت على صيداليه وطلبت منو حجه تهيج مراتي عرض عليه كذا حجه وفي الاخر قلي في ثلاثت انواع مبيخرجوش الا الڤي اي ببببي وقلي شوكولاته ويفوار وحبوب وتمنهم كان غلي طلبت الشوكلاته عشان اديها بسهوله لايمان وخرجت وختي رنت عليه ونا في الطريق وقلتلي انتا فين وأنها عوزاني في موضوع مهم ونا قلتلها اني رجع بكره وزعقتلي وقلتلي تسيب الي في ايدك وتجي أنا عرفت انتا وخطبتك رحتو فين ونا قلتلها اني هنتكلم بكره وقلتلي بس قبل من نتكلم عشان نكون متفقين هتخدني معاك عند نفس الناس الي وديت ميار عندهم قلتلها انتي اختي مينفعش قلتلي مهيأ مراتك وي ودتها ونا هروح بمزاجك أو غصب عنك كس اختك تعبان قلتلها مشي وفرحت وقلتلي أنها هتعمل سويت وتجهز نفسها وهتختار هتلبس اي وقفلت معاها ونا زبي شدد ونا متخيل اختي بتتناك كنا وهي تعبانه على زب وحد عريب وهشفها لاول مرا وهيا بتتشرمط وهيا بتجيب وهتفرج على محنها مع الفحل ونسيت اني اصلان أنا ريح فين كان نفسي اروح اجيب اختي وا افكس لايمان بس وصلت عندها وكان معانيه سجرت حشيش وكنت هموت وشربها وركب معانيا وهيا في كمل انقتها وكنت طزها فجره بنت الزنيا ركبت معايا ومشيت بيها وهيا بتقولي أنها متحمسه أنها تعمل كده وصلنا الموقف ونزلت هيا وطيزها بترقص مش لبسا كلوت ولعبيا قماش خفيف لزق على جسمها كنت شرموطه مشيا معايه ركبنا العربيه بعد تلقيح السوقين وصلت أول البلد وكنت عارف البيت بس فكرت اني اخش البلد لوحدي واروح البيت واسيب الرحله بتاعت العزبا هيعكسوها لما يشفوني مشي معاها وهيتحرشو بينا كمان وكنت زبي بقا حديد ونا بفكر كده بس كنت عاوز اوريها قد اي أنا ديوث وشيت بيها وحنا مشين الناس متنحه لأنها فعلان بطيه زي اختي كده جسمها بيترج اوي ولبسا كعب عالي كنت مخليه كل الدكره فتحا بقها احترام ولمعكسات ليها كلها وفي الي مسك اديها وشدها وزعق ولناس خلتو يسبها ونا مكنتش بفتح بقي وسكت ومشينا ونا بقلها جننتي الرجل كان هينكك في الشرع وهيا وشها احمر من الشوكلاته ودخلنا شرع ديق شويا وفي اتنين عدو قدامي وخلوني وراهم وختبتي قدمهم الدنيا زحمه اوي ومكنتش شيفها وفضلت مشي وهيا قدام الشبين اول ما وصلت حتا وسعه ولقتها بتقولي لازم نخرج من هنا طمنتها وقلتلها وصلنا خلاص ومشينا وصلنا البيت وخدتها وطلعت ولقيت ابو شيماء قعد ومراتو بتمص فى زب واما شاف ختبتي قام وسلم عليها وخدها قعدها جنبو وهوا حضنها وبيقلها انتي خصار في الديوث ده ونا هكون رجلك ومتخفيش من اي مخلوء انتي خلاص بقيتي مراتي وقلها بتعرفي ترقصي وهيا قامت وام شيماء شغلت اغنيا ومسكتني من ايدي وخرجت بيا من الشقه ودخلت وقفلت في وشي الباب ونا سمع صوت الضحك ولشرمطه واختفت الصو وخرجت ام شيماء وهيا لبسا وخرجنا برا البيت وهيا بتقلي امشي ونا عوز ارجع لحد ما ضربتني قدام البيت وشخطط فيا وقلتلي بصوت علي اخلاص بكسمك ومشيت ونا مقهور مش هتفرج ودخلت بيا مكان زباله ورمل وكل الي موجدين بيلعبو هناك كلهم من 15ال20سنه وكلهم فيهم مشروع شبح وندهت على الولد الي نكني في البيت وقلتلو هات صحابك وتعاله وهوا نده عليهم كنو 4غيرو ومشيو ورانا ولقيت نفسي قدام عشش مهجورا ووقفنا ولاولد جهم وحد فيهم قال لام شيماء مين ده قلتلهم دي شرموته هتعشروها وشدتلي البنطلون وخلتني اعمل وع الكلب ووقفت جنبي ولولاد قعد.و يفتحو طيزي ويبعبصوني واول وحد دخل زبو بعنف بس كان مش كبير بلنزبا الأحجام الي دخلت وقعدو يبدلو عليه لحد اول وحد خلاني انام على بطني ودخل زبو ونكني شويه واتشنج وكلهم عملو نفس الكلام وكل وحد بيسيب لبنو جوا ملوني بجد وام شيماء حطط منديل في طيزي وقلتلي حفظي على اللبن عشان تيزك متعرفش تقف وتوسع وقمت لبست ومشينا وعدت على وحدا صحبتها ودخلنا جوا وخلتني اعملهم شاي وندهن على بنتها الي كنت 28سنه وبعدها ندهت عليا وقلتلي خش الاوضه دي ودخلت لقيت البنت لبسا عبايات لبني مفتوحه من السدر وخدتني من ايدي وقعدنا وقلتلي هوا انا مش عجباك قلتلها انتي حلوا اوي كنت شكلها طيب جدان ومسكت ايدي وحططها على كسها وخدتني بوسه طويله وطلعت زبي ونزلت مص ونا مسترخي وطل شويه ازقو في زرها وكنت يستمتع أما تكح أو تتخنق وفضلت كده شويه وكررات انكها وقلعتهت ونا كل شويه اقرسها من بزها لحد ما احمر واضرب عليهم بغل كنت قصد اوجعها وخلتها تنام على بطنها ونمت فوقها ودخلت زبي على الناشف وغرزتو وهيا حولت تهرب بس مسكتها وكنت زنق زبي في طيزها وبزق على اخري وهيا بتصوت وقعدت ادخلوا وأخرجوا ونا مستمتع ونا بحاول اوجعها اكبر قدر ممكن وشلت زبي مرا وحده وقعدت اضربها وحبيت ركبتها عند كتفها ودخلتو وبقيت اعمل نفس الكلام وهيا جابت 2 ونا كان عندي نهم شديد لحد ما نزلت ليني الفاسد في كسها وقمت وهيا ستكتا متكلمتش لبست وخرجت قلتلي ام خاول مرا تعملها كدا وطول قلتلها بمزجي انما الي انتي بتعمليه فيا بيخليهم يخرجو غصب عني وشكرنا الست وادنها مبلغ وخرجنا روحنا على البيت وحنا في الطريق قلتلي المرأة الجيا لما تجيب حد فيهم معاك متخلهمش يخدو حبوب منع الحمل عشان لازم يبقالك ولاد حرام وتربيهم باسمك يا رجل يا عرص وزبي كان عاوز يقف وقلتلي هنطلع دلوقتي تقلع كل هدومك وتخش اوضت النوام ودخلت اضور على إيمان ملقتهاش ونا بقلع هدومي دخلت عليه ام شيماء وخلتني انام على السرير وكان معاها حبل وربتتني من ايدي ورجلي ودخلت 5بنات 14او15سنه ونزلتني على الأرض ومسكت شبشب ونزلت على وشي وقلتلهام يلا يا بنات عوزين نعلمو الادب ونزلو فيا طلطيش وشباشب واتفشخت منهم ونا زبي نيم مش ردي يقف وبعدها فكتني وخلتني ارتاح وجبتلي ميه وقلتلي عاوز تعرف مراتك فين قلتلي ابو شيماء خدها وراح يسهر معهم وخد مراتك هناك زمنهم عشرهالك وهترجعلك حمل قلتلها يلا نروح قلتلي بلاش عشنك انتا وقلتلي ده مكان البلطجيه وكلهم هيترسمو عليك وجت الساعه اتناشر وقلتلها كلميهم يرجعون ونا غضبا وكلمتو وقلها انو هيلبسهت وهيقبلني بيها على أول البلد رحنا أنا وهيا هناك لقتها في التكتيك ولعبيا مقطعه ومن غير ال** وفي اثار ضرب على وشها بس ابتسمت اول ما شفتني وركبت اطمنت عليها واختها ومشيت وصلنا العربيه وسألتها أي الي حصل قلتلي أن بعد ما مشيت ابو شيماء اتحول وقلعها ملط وخلاها تمص ونكها ولبسها العبايات وخدها ورحنا مكان وفي قهوا قديما ودخلني اوضه فيها مقبوله وقتعلي العليا ورفعها ودخل زبو وقعد ينكني وجه دخل وحد بمرتبه وحطها على الأرض ونيموني على ضهري وأبو شيماء نزل عليا نيك ولرجل الي دخل بلمرتبا طلع زبو ونام على ضهرو ودخلو في طيزي وأبو شيماء دخل. في كسي ونكوني وبعد كده كل مواحد ينزل يخش وحد تاني من ساعت ما رحت ونا بتناك لحد مخدوني في التكتيك وقلتلها فين ال** يلتلي خدو وكنو بيضربوني على وشي وجسمي قلتلها اتبسطي قلتلي اوي وبفكر نيجي تاني بس بعد الجواز واكزن خفيت من الضرب ده وخرامي يكونو لمو شوي لانهم فوتوني واختها الشقه وحبتلها نفس العبايا **** وروحتها مقدرتش اجي جنبها وامها اتخضت ونا قلتلها وقعت من سلم وخدتو زحف وروحت على القاهره ونا عرف أن اختي هتفشخني روحتوطلعت على اوضتي وخدت دش وخرجت لقيت اختي على السرير ولبسا بنطلون وسع وتشرت خفيف وقلتلي تعالا وعدلت نفسها وقلتلي ايه الي انتا عملتو ده تخد خطبتك وتوديها مكان مشبوه عشان تتناك قدامك يا عرص لا وكمان طلعت رنبو وبتخد من ورا شدت ايدي وقلتلي وريني كده يا متناكه الرحله عملت فيها اي وخلتني في وضع الكلب وحسست على طيزي ونزلت على خرم طيزي وحضنت طيزي وخلت حلمت بزها على خرم طيزي وحضنتني وقلتلي حلو كده وختك بتلعبلك في طيزك وتفت على ايديه ومسكت زبي من ورا وقعدت تدعك في الاتنين ونا سخنت اوي معاها وبحرك طيزي وبتشرمط سبت زبي ولسعتني على طيزي وقلتلي عندي فكرا احلا وهخليك تجيب بطريقا تنيا وحلوه وفضلت تلسع في طيزي وتقلي نزلي يا مرا يا شرموطه نزل من طيزك يا عرص وتضرب وتسرع في النيك وتقلي ها يا عرص هتخد اختك بكرا تتفشخ قدامك ونا كنت بنزل على الكلام ولضرب ولنيك مع بعض فشخوني ونزلت كتير وهيا لحست خرمي وقلتلي مكان ما الفحول عشروكي وتضرب على طيزي وغططني ونا على بطني وقلتلي بكره اخيران هتناك برحتي وهيا فرحتنا وطلعت خياره من طزها وقلتلي شيف اختك تعبان الزائد شيف خرمي مولع ازاي وغرزتها تاني وطلعت وهنا خلص السادس
انت تجنن وقصصك حلوة جدا كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: كلب وخدام للبنات وديوث
نطالب بدمج القصه وترتيبها
 
من احلى قصص الدياثة اللى قريتها من بداية الجروب من كذا سنة مشكلتها بس الغلطات الاملائية وياريت لو يكملها للآخر
 
  • عجبني
التفاعلات: نبيلة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من احلى قصص الدياثة اللى قريتها من بداية الجروب من كذا سنة مشكلتها بس الغلطات الاملائية وياريت لو يكملها للآخر
تعليم مجني هفشخ افكركو وهرفع هرموان الحديثه عندكو
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Bolly و Ahmed Fadel
تم اضافة الجزء السادس
 
فين الجزء الجديد يانجم مستنيك بقالنا كتير هتنزله امته
 
انت ليه كل القصص مبتكملهاش مع انها بتبقى حلوة جدااا ياريت تكمل دى والتانية بتاعت عمو خالد والبواب
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed Fadel
اختفيت فين انا كل يوم بدخل ادور على الجزء الجديد
 
فين باقى ال
الجزء الاول

ازيكم أنا مازن دلوقتي 26سنه من القاهره ابيض شمع عثول وعندي غمزات بزازي برزه لبره زي بنت 11سنه من صغري وهيا كده مش تخين مظبوط طيزي اكبر مشكله عندي من صغري لأنها مدوره وحمره من النص ديمان من صغري كل العقاب من ماما كان لازم يكون على طيزي مكنتش فهم ليه بس مكنتش بتعرف تعبر عن غضبها مني غير بالطريقه دي هيا كنت 28سنه سعتها من عيله كبيره في مصر وبابا من عيله اكبر وزات نفوس وسلطه في البلد طبعان مش هوضح اكتر من كده المهم كان ليه اخت اكبر مني بسنه وحده بس شبه ماما توامه نفس البزاز الكبار وططيز الي مدوره ووخدا كرف صعب زبك ميتمنهاش قصيره شويه بس طبعها قوي وعنيف زي بابا أما أنا شخصيتي ضعيفه وطيب زي ماما اول الأحداث لما كنت اخر سنه في المرحله الاولى في الدراسه واختي كنت في المرحله التانيه طبعان في مدرسه المكان كلو كان اجنب مفيش حد مصري غير العمال بتوع الجنينه بس هما الي موجين وكنت بستنا السواق كل يوام يروحني أنا وختي المهم في يوام كنت مستنيه وخرجت بدري ساعه من المدرسه واختي كنت اجزه اليوام ده ونا وقف بره لوحدي وكلو روح إلا أناوكان في اوضه بتاعت العمال في اخر السور وكان موجود وحد وقف قدمها بيتفرج على أولياء الأمور وهما بيخدو ولدهم كان عم ادهم كنت بسمعهم بيندهوه كده فنده عليه وقلي متجي تستنهم معانيه وندردي ورحتلو ونا مشبك اديه زي العبيط وكنت مكسوف منو لاني كنت بتكثف من خيالي وقلي ممتك مجتش ليه وفهمته أن السواق الي بيخدني وخد نمرته ورن عليه وقلو أن الكوتش ساب منو وهوا مشي وهيتاخر ساعه او ساعه ونص وقفل ونا سمع الكلام وعزمني اني استنه معاه في الاوضه ودخلت جوه اوضه فيها سريرين وشاشه وقعدت على السرير وكان في كرسي وحد كبير هوا قعد عليه وقعد يرعي في كلام كتير بس الي فهمتو انو نام مع ولد قبل كده وقعد يسالني إذا كنت جربت قبل كده بس مش عرف ليه كنت حبب يتكلم في الموضوع ده لان مكنش عندي معلومات كتير في الفتره دي ووكنت بجوبو وبقلو لا وهوا قلي لما تجرب هتحب الموضوع وقلي انتا بقا بتحب تبقا مكان الولد ولا البنت ونا كنت مستغرب وهوا قعد يشرحلي أن الموضوع ده بيحصل بين الولاد وفي ولد بيحب يكون مكان البنت ونا كنت مستغرب كلامو وهوا قلي انتا بتحب الولاد ولا البنات طبعن قلتلو بحب البنات قلي خلاص نلعب لعبه ونعرف انتا بتحب اي الولاد ولا البنات عقبال ما السواق يجي ونا هزيت رسي وقلي انتا بتحب البنات صح قلتلو اه قلي يبقا تجرب مكان البنت ونا مكان الولد ونا مكنتش مستوعب عنو عوز ينكني مسكني من ايدي وقفني وشدني قدامو ونزل البنطلون ونا مسكتو وكنت متردد بس بصلي وابتسملي وقلي متخفش قدر يطمني ونزل البنطلون ولبكسر وزبي كان نيم وقلي شكلك بتحب مكان البنت ولفني وخلا طيزي نحيتو وهوا قعد وراح فتحها وقلي طيزك حلوا اوي انتا ازاي مطلعتش بنت ونا ضحكت من معكستو وكنت مبسوط وراح شددني ومقعدني في حجرو بعد ما عدلو في النص وفتح طيزي مقلعش كان عوا لبس كلثوم ابيض وقعدت على حجه صلبه ومخشبه ودفيه بسراحه لقيت جسمي ارتخاء ومفيش اي توطر بلعكس كنت بحول اتقل نفسي عليه وهوا لما حس كان بيزقني بوسطو لفواق وقلي مبسوط قلتلو اه مبسوط اوي خرجت مني كده مش عارف ليه قلي تجي نجرب حجه احسن وفقت زقني قومني وطلع زبو الي كان كبير واسمر شكلو يخوف ونا بصصلو وخيف قلي متخفش وعدلني وخلا زبو لفوق على بطنو وفتح طيزي وقعدني عليه بس الاحساس اختلف من حجه دفيه لسخنه وهوا كن زكي متحركش لحد منا بدءت اتقل بجسمي واتحرك قلي انتا كده عجبك مكان البنت ونا كنت سكت مش بتكلم رام مسكني من وسطي وقعد يشدني على زبو وبيهزني وبيزق في طيزي كنت مستمتع اوي وقومني وجاب كريم ودهن زبو وطيزي وخلا زبو من بره وقعدني عليه بنفس الوطع بس المرأة دي زبو كان انعم وبيتحرك في طيزي وقعد مسكني شويه لحد ما قلي انتا حبت اللعبه قلتلو اه قلي ولسه في احلا واحلا قلتلو ازاي شدني على السرير وقلي نام على بطنك ونا بنام على بطني كان هوا بيقلع الكلثوم وزبو مدلدل وكلو شعر هوا قمحي غمق بس تحت الهدوم فتح شويه وجه فوقي وقعد على رجلي وفتح طيزي وقلي عاوز الاحلام قلتلو اه راح حطط راس زبو على خرم طيزي وكنت سخنت قوي وهوا قعد يدعك كتير ويضغط على زبو بصراحه كنت برجع عليه وهوا بيضغط لحد ما حسيت أن رأس زبو بدءت تدخل وتوجعلي طيزي بس كل ما تدخل اتوجع يروح خارجها وعمل الحركه دي كتير لحد ما لقيت مدخل ربعو ومطلعوش رعم اني اتوجعت وقلي لازم نسيبو كده شويه عشان تتعود ومتتوجعش بعد كده وفضل سيبو ونا مليت ولوجع اتحول لتنميل راح عدل نفسو ونيم فوقي ودخل البقية ونا كنت بتوجع اوي وهوا يقلي بس خلاص خلصنه وانتا كبير استحمل شويه البنات بتستحمل اكتر منك اجمد ونا اترميت استحمل وهوا مستناش كتير وقعد يزق وسطو على طيزي الي خلاص بقت دفيا من نومت فوقي وكان كل ما يرجع احس اني سقعان وينزل يدفيني ويطلع اخس بسقعه وزبو أنا ملئ بطني وسخن وبيزحلق ونا زي الشرموطه من اول مره وهوا بيتشرمط خرمي خلني مش في طبعاي وخلاني ازق طيزي تني على زبو رغم الوجع بس كان احساس حلو وجبهم جوايه مكنتش فهم وكنت خيف لانو اتحول فجءه وبقا بيرزع عليها وبيزوم ويقلي خدي يا شرموطه خدي يا قحبه لازم اعشرك وطلع اصوات وقعد ينزل حجات سخنه بتلسع لسعه حلوا كده وسحبو ونا وكنتش قدر اقوم بس لبسني وقلي مبروك انتا كده بقيت زي البنات بس محدش يعرف حجه عن الموضوع ده لنروح في دهيا أنا ونتا ونا كنت فهم ده كويس أن لازم محدش يعرف الي اتعمل فيه ده المهم روحت وتني يوام مرحتش ورحت بعد كده واول ما شفني قلي اخر اليوام مشي السواق وتعامله على الاوضه بتعتي وفعلان عملت كده ونا متحمث ونفسي اجرب تني وقلت لختي أن هخرج مع صحبتي وكده عشان متسالش ومشيت وهيا بين عليها الفرح ورحت على الموضه وكنت مكسوف اوي بس استجمعت قوتي وخبط وهوا فتحلي وابتسم ودخلت من غير كلام مسكني من ايدي وقعد على الكرسي وقعدني على زبو مكنش نشف وقلي وحشتيني يا بت وزق بوسكو رفعني ونا كنت هموت من الكسوف وزبو نشف تحتي وقعد يرفع وينزل ونا قلتلو اهههه لانو كان بيشدني اوي راح مقومني وخلاني انزل على ركبتي واقعد قدام الكرسي وخلا وسطو في الهوا وقلي النهارده حجه احلا واحلا ونزل الكلثوم وزبو مدلدل وقلي العب فيه ونا كنت بلعب عدي وقعدت اضرب بيه على رجلو كان كبير وتقبل وكل شويه امسك بيضه وكنت مستغرب من حجمها وافتكرت أن ده كان في طيزي المره الي فاتت قلب اضرب بيه على خدودك وعملت كده وهوا مسك زبو وكدل خدي وفضل مسك رسي وهوا بيضرب بيه على خدودي وخلاني افتح بقي وادوقه وخلاني أمص في والعب وجاب كريم وخلاني اغرقو وادلك في هوا علمني وبعد كده قومني وقلعني كل هدومي وخلا بطني على السرير ورجلي على الأرض وفتح طيزي وقعد يلحس ويضرب بايدو على طيزي وقعد يدخل لسنو عجبني أو مع الضرب حسيت اني حلو اوي وان لازم اتعمل كده على طول اني بنت وبتناك زيهم وهو كات بيتغزل فيا كتير وقام وقف وريه وقلي دلوقتي جوزك عاوز يعشر مراته ودخل زبو مره وحده ونا اتوجعت وقلي اخرسي يا شرموطه وقعد ينيك ويتشنج فوقي ومش عرف ليه بيحب يهبد وسطو على خرمي الي كان مستمتع اوي منو وهوا رغم انو بقا أعنف من قبل كده بس حبيت الموضوع اكتروعمل اصوات زي المره الي فاتت طلعت مني وقلتلو عشرني وهوا راح زقق اوي وقلي خدي يا خول وفضل يجيب كتير اوي وهوا بيطلعو طلعو بسرعه وقام من فوقي وضرب علي طيزي وقلي انتا كسم 100بنت انتا طيزك دي لازم تبقا لرحت الاخبار ولبست وروحت وقعدت 6شهور بتناك منو وكان كل شويه بيعمل فيه حجات جديده لدرجت انو جبلي كلوت بنت قلعتو وسبتو في حمامات المدرسه ولبسهولي ونكني بيه كتير بس المصيبه في مره ونا بتعشر منو وحده من المدرسين منزلتش من مكتبها وكنت جيا تنديلو لقتو بيعشر فيا صورتو وقعدت تزعق ووهواو اترعب لدرجت اني حسيت بزبو بينام من وهوا لسا في طيزي وقام من فوقي وهيا حضنتني ولقيت امي وأبوي قدامي وشرطه وخدوني روحودي ولرجل ده اتسجن وانتقلت من المدرسه وكتمو على الي حصل وامي قعدت تفهمني اني ولد ومينفعش يتعمل فيا كده واني كان لازم اصوت واعيط لأن كنت مفهمهم اني دي اول مره يعمل كده وهوا قال كده للمدرسه ونا بقيت اقول زييو واختي بقت تشفني وتتحك وبعدها بسنين كتير اختي بقا جدمه فشخ وامي بقت 38 نا 21واختي 22 عشت افشخ ايام حياتي لاني كنت نفسي اتناك اوي وكنت كل مشوف وحد مشي في الشرع عاوز اطلع زبو واقعد عليه كنت مدمن الافلام ديثه أو سوالب وكنت في الكليه وهموت واكلم بنت عشان تعرصني وتفشخني بس كنت بتكسف اوي واختي اتشرمطط اوي في لبسها وخرجات وفسح وسفر ونا بفضل قعدت البيت ولسكس كنت أما احب اكود ديوث اخش على اللاب بتاعها واتفرج على صورها ولشله بتعتها الي فيها ولاد وللصدفه في يوام خرجت من غير الفوان عشان كن هيفصل ولقيت عليه صولر ليها ملط ولحد من أصحابها اسمو اسلام ولقيت اسكرنات كتير لصحبتها البنات واولاد وفديو لوحده صحبتها بتتناك وصوات اختي في الفديو كنت هيا الي بتصور ودخلت الوتس لقيتها اتنكت من شلتها كلها وفي حد أنا اعرفو ده السواق بتعنه طلع بينكه بصراحه نزلت على نفسي واتاكدت اني ديوث ملحقاش انقل ده كلو الوفد كاد ديق خت كم صوره ورح على اوضي وقعدت افكر كتير وفي الاخر معملتش حجه بس بقيت اركز معها ومن سعتها ونا بكلم فحول على النت وافرجهم امي وصور اختي واحلب الرجله وكنو بيشتموني ويخلوني افتح كم على ماما وهيا بتخد دش كنت ديوث الموضوع التغلب عليه وكنت بعمل كده كتير والصور اختي في البيت لحد ما وحده كبيره اد ماما هيا جرتنا وصحبت ماما كنت في يوام عندنه ونا سلمت عليهاوهيا طلبت من ماما اني اروح اتغده عندهم عشان أنا وحشها وماما وفقت ورحت عندها وسلمت على بنتها كنت كبيره 27سنه وهزرت معاها وقمت خرجت ونا فضلت قعد معا جرتي دي اسمها مدام مها ودخلنا نتغدا وجزها جه وسلم عليه واكلنت وحنا بنهزر وهوا رجع شغلو ونا فضلت معها خدتني وقعدنا وجبتلي عسير ومسكت تلفونها وقلتلي أنا عوزه اكلمك في موضوع مهم قلتلها امرك قلتلي أنا شفت جروب وفي صور لممتك ولد الي منزلها بيقول أنها ممتو وفرجتني الصور طبعن كنت مصدوم وقلتلي بصراحه مين مصور الصور دي بصيت في الأرض وقلتلها أنا قلتلي انتا بتحب الرحله تشوف امك ويشخنو عليها سكن قلتلي متخفش ده هيكون سر وحكتلهت عن ميولي وقلتلي أنها عرفه الميول دي وحبا تتجوز رجل ديوث وقعدت تهزر وقلتلي يبخت الي هتتجوزك هتتناك برحتها لا وجزها مبسوط كمان ونا كنت فرحان وزبي وقف وكنت عيني على رجليها وكنت في فكره في دماغي نفسي اجربها اكون خضع ليها هيا خلاص عرفت الحقيقا ومتقبلها سهل توافك اكون سليف ليها وفعلان قلتلها اني نفسي ابوس رجلكي والحسها وهيا اتوطرت وسكتت وقلتلي أنها ممكن تجرب ولو عجبها الموضوع هتكمل ولو معجبهاش مش هنكمل وقلتلي قلعني الجزمه وفعلان عملت كده ونزلت ابوس رجليها ونا بجيب على نفسي شهوتي كنت عليا اوي وهيا ضربتني بلقلم وقلتلي مش قدر تستعمليها خول يا ديوث امك يا عرص وقومتني ورزعتني قلم وقلتلي مش هقدر اكمل ولا اعمل فيك اكتر من كده أحبط طبعن وهيا حضنتني وقلتلي انتا لازم تتجوز وانا مشيت وقعدت اسبوع أحلل نفسي على الي حصل وبقيت بابص للبنت الي بتشتغل عندنا بس مفيش فرصه لأن اني على طول في البيت كام نفسي اكون كلب ليها الموضوع بقا صعب اوي عليه لحد ما قررت عن طريق وحد صحبي اني اشرب حشيش وفعلان جبت سجير ملفوفه جهزه وشربت مكنش حلو لانو كان بينيمني وعدا سنتين ونا يراقب اختي واشفها بتتشرمط اكتر وجلها كذا وحد عوز يتقوزها بس اقل مننا اجتماعين فكانو بيترفضو ونا كنت خلصت تعليم بس رفضت اشتغل لاني عاوز استمتع للحياه وان احنا معانه فلوس كتير وقررت اتجوز وكلمت ماما الي فرحت فشخ وجبتلي كذا بنت من مستوانا بس معجبونيش أنا زي ما قلتلكو نفسي اكون ديوث عليها واتحكم فيها وتكون عندها خبره وشرموطه وكنت كل يوام اقلب في النت وأشوف النودذ بتاع البنات على الجروبات ونزلت صور جديده لماما واختي كنت بقلع ملط واقعد الحب في نفسي وقبلت تعليق لبنت يتقول انها ***** ومحترمه بس نفسها تبقا كلبه وخنزيره للازبار دخلت كلمتها وكنت اسمها مريم من المنيا واتعرفت عليها وصورتها صورتي وفرحت جدان بيه وقعدنا نتكلم وعرفت انها اكبر مني بسنه وقررت اتجوزها وكلمت ماما ورفضت وبابا زعق كتير ورفض بس بعد كده بابا قعد معانيه وفهمني أن دي متنفعش ولو نفسي فيها اتجوزها في السر بس متخلفش منها ومحدش يعرف عنك حجه الي نفسك فيها جبها بس الجواز حجه تنيا مينفعش انزل بمستوايه وفعلان قلت للبنت اني عاوز اخد الخطوه دي وهيا فرحت فشخ لاني كنت شكلي حلو وقلتلي بس بشرط قولتلها تحت امرك قلتلي بحب اتناك وتعشر ولازم ططمن ليه وطلبت انها تشوف جسمي ملط وقلعت واتصورت وبعتلها ورد فعلها كان مخيب ليي لأن زبي كن مش كبير وبززي وضحه ومعنديش عضلات وهيا قلتلي للاسف اني منفعهاش وانها نفسها تتجوز فحل وزبو كبير وان أنا مش هستحمل كسها الي كل يوام بيبقا عوز يدوق الزب وان شهوتها اكبر من امكنياتي وصرحتها وعرفتها اني ديوث وان أنا اتنكت ونا صغير ونفس فيها عشان تعرصني طبعن رفضت وشتمتني وقفلت ونا كنت زعلان جدان وعملت تعليقات اني عاوز بنت اتجوزها بس تكون شرموطه وحطيط اكتر من شرط وتكون خضعه وبتحب العنف وقعدت اقلب وكل شويه حد يكلمني منهم بنت عندها 17سنه بس معجبتنيش وضربت عشره ونا حزيين ونمت وصحيت الصبح فطرت مع ماما وصورتها هيا واختي ودخلت اوضتي عشان اعرص عليهم على النت والمواقع كان أشهرهم تلجرام وتويتر ونزلت الصور وكل شويه وحد يخش يزنقني ويشتم فيه ويسب ليه كنت ببقاء مبسوط فشخ ولرجله بتشخرلي وتسبلي ولقيت البنت ال***** بتكلمني وبتقلي أسفا وأنها اتسرعت لما خدت القرار اني منفعش وقلتلي انتا بتتكلم جد قلتلها اه قلتلي عندك شقه طبعن قلتلها لا بس السقا الي تعجبك هشترهالك وافرشهالك فرحت وقلتلي خلاص نتقبل ونا كنت شفت جسمها وبزازها وكسها وطزها وحنا بنتعرف وكنت منصوره وهيا ربطه بززها وحطه مشابك على بززها ده الي كان مسخني عليها وكنت عاوز اشوف وشها كنت بترفض هيا كنت من محفظط السويس ونا كنت في القاهره يعني سعتين للعربيه ورحتلها وقلتلي اني هنتقابل في العربيه ونتفسح ونلف بيها وفعلان قبلتها وسلمت عليها ونا زبي وقف حديد وركبنا العربيه ونا متوتر وهيا سكته وقلت افك الجو وهزرت معاها واختها ورحنا مطعم سمك واكلنت وهيا كل شويه تسال عن اهلي فهمتها أن أنا مقطوع من شجره وكان ال** بتاعها مسخني اوي وكنت بحاول اشوف وشها وبطلب منها بس كنت بتقلب لما نروح العربيه واختها في العربيه وخلتها توريني وشها الي كان عدي زي البنات المصريه بس كان نجس اوي وشعر رسها كان خرج منو كم خصله مخلي وشها نجس اوي وكنت عاوز ابوسها بس هيا رفضت ولفوان بتاعها وقع والاسكرينه اتكسرت وطلبت مني اغيرهلها ورحنا عند محل ونزلنا ورحت جبتلها ايفون وهيا فرهت فشخ وأما ركبنا رفعت القمشه الي مغطيه بقها وادتني بوسه حلوا اوي دخلت لسانها بقي وقعدت تشفط شفيفي كنت اول مره ابوس بالشكل ده وقلتلي يخرب بيتك انتا تعبتني عوزه اتناك مش قدره انتا هتجي تقابل ماما امتا لأن ابوها متوفي وهيا عيشه مع امها وجدتها وقلتلها حددي معاد معاهم عشان مش قدر وهيا قلتلي ونا كمان وقدنه اليوام على الكورنيش بنتكلم ونتعرف اكتر على بعض واختها في العربيه قبل ما ارجع القاهره وزنقتها بوس وتقفيش وقرص في الحلمه وهيا كنت في دنيه تنيا وفي الاخر طلبت تمص زبي وخلتها تعمل كده وهيا مسكتو من تحت بضني وقعدت تمص وقلتلي دنا مش هخلي في نقطط لبن لحد ما تبقا خول وزبك ميقفش تني وكنت فرحان بيها اوي وجبت في بقها ونضفنا نفسنا ووصلتها ونا روحت ولقيت اختي الشرموطه قعده في الجنينه في مكان ضلمه ومسكه الفوان عرفت أنها بتتناك من حد سبتها ونا دخا اوضتي مبسوط فشخ ولقيت بابا دخل عليه وقلي عملت اي لانو كان عرف اني هروح اقبل البنت وقلي خد دوال كنو بطاقه وبسبوار جداد باسم جديد وقلي دوال محدش يعرف عنهم حجه اتجوز وطلق بيهم وفهمني ختهم منو وخرج وقلت اغير وفعلان قلعت بس ونا بعدي من قدام المرايا شفت طيزي الي بقالي كتير مش مهتم بيها وقعدت افتحها واقفلها وزبي وقف ونا بفتكر العامل الي كان بيعشرني فيها وبقيت ممحون اوي مش عارف اعمل اي دخلت جبت كلوت اختي ولبستو زود من الشهوا ونمت بكلوتها ونا بموت من الشهوه ونا بتخيل أن العامل هيخش عليه ويعشرني في اي لحظه وأصبح البنت اتكلمت معانيه وعرفتني أنها فتحت أهلها واني لازم اروح يوام الجمعه الي هوا بعد يومين وفرحت جدان وهيا قلتلي أنها لقت شقا وعجبها وكنت عليا شويه جنب منطقتهم بشويه في مكان شعبي برضو بس انضف شويه ونا وفقت وقلتلها هشتريها وهديها فلوس تفرشها برحتها وعلى مزجها وهي فرحت اكتر وقلتلي مش قدرا استنا كسي عمال ينزل عثل ونا قلتلها صوريه صورته وهيا بتخبط عليه هوا كان وردي غامق وعمل قبه لبره ومكلبظ شويه وهيا عمله تفتح وتقفلو وتقلي عاوز يتناك طول الوقت وعاوز دكر يوسعهولي قلتلها هوسعهولك قلتلي انتا الخول بتاع كسي اخرك تلحسو وتبردو بلسنك قلتلي انتا لو مقدرتش تنيكو هخليك تلحسو لحد مرتاح لازم تعمل وجيباتك الزوجيه ونا فرحان بكلمها وقلتلها تصورلي فديو وهيا بترقص ملط في الاول رفضت بس بعدها بشويه بعتت حتت فديو خلاني انزل وهيا بترقص ولبست ال بتهز في لحمها رحت منزلو على النت ولناش قعدت تفشخ فيه ولتلفوان مبطلش رن من الدكره بجد كنت على اخري وهيا كل شويه تقفل وتفتح ونا بحلب في زبي وطبعن كنت عارف انها عندها خبره بس مردتش افتحها في الموضوع ده الا لما اخطبها الاول رحت يوام الجمعه وبدله وشكولاته وقبلتهم ناس كويسه جدان وطيبين ووفقو على طول وعرفتهم اني شريهان وهجبلها شقا باسمها وفرحو زي بنتهم لأنهم اصلان كنو قعدين في شقه ايجار والبنت اسمها ايمان بعد ما خلصت واتفقت معاهم ان الخطوبه مش هطول وختبطي عزمتني على عصير ونقف في البلكونه وكنت معاها بتاع اربعه من صحبها كنو وحده ولبقي محجبات بس ال دي كنت اجمد من ختبطي بكتير ورسمت عنيها وكنت لبسا لنسزز ازرق حلو اوي عليها ولي اكتشفت أنها شرموطه لانها كنت بتحاول تلفت انتباهه وبتقعد تبصلي كتير وكنت مبسوط فشخ وزبي وقف وفرحان اني بخون حبيبتي مع صحبتها الي شكلها شرموطه اوي وي احساس انكو اتنين بتخونو نفس الشخص كنت مهيجاني اوي مش عارف هيا حست ولا لا بس اكيد حست وفضلنا قعدين لحد السعه 12بليل كلو مشي ما عدا البنت صحبتها دي لأنهم جران وكل شويه تعاملنا عسير أو قهوا وبتخدم علينه بس كنت بتتشرمط عليا اوي وحولت تهزر معايه ونا كان نفسي اقوم ايمان واقعدها هيا بس ونا نزل قلتلي خدني معاك وحنا نزلين قبل اخر دور لفت وادتني وشها ورفعت ال بدون كلام رزعتني بوسه كلها شهوه زي متكون محروما من زمان بس الي كان مهيجني طعم بقها مختلف ورحتها مختلفه عرفت أن كل بنت مختلفه عن التنيه ولبنت دي كنت تعباني اوي لدرجت اني ضمتها وبعبصتها وهيا اتكسفت ومشيت بسرعه لحقتها وطلبت منها ركم تلفونها سبتني ومشيت ونا روحت في الوقته لحد ما روحت ونا حزين جدان وكنت هروح تني يوام نتفرج على الشقه ورحت خدت ايمان واهلها واتفرجنا على شقا كبيره بصراحه وعجبتني اكتر من الفلاش الي عيش فيها ولحسن الحظ صحب الشقا كان موجود وكتب العقد ونا رحت سحبت فلوس ورجعت وخلصنا فيها وكلمت شركه فرش تجي تفرشها لانها كنت متشطبه حلو وعجبنت تشطبها ولمهندس جه في نفس اليوام البيت كلو شقتين بس انا شقه وصحبه البيت شقه وكان حد محترم وعجوز هوا ومراته وطبعن اتفقت مع المهندس انو هيبدء شغل من بكره ومشي ولقيت نفسي مع خطبتي لوحدنا وكنت هموت ونكها بعدتقفيش وبوس هيا رفعت الازدال ونزلت الكلوت وخلتني الحس كسها وقلتلي دخلو في طيزي ودخلتو وكنت وسعه اوي واتاكدت أنها مهريه نسيت نفسي وقعدت اخبط فيها بكل قوتي وهيا كنت مستمتعه وبتقلي ايه ده كلو قلتلها اصل خرمك وسع وحسس اني بنيك شرموته مش وحده ومحترمه نزلت ونت بتكلم وقلتلي اه احححح أنا زنييا وشرموطه للازبار وهطلعلك قرون وخليك ديوث بس بعد الجواز يا خول كنت نزلت وقلتلي أنها اتبسطط اوي بس في حجه نقصه قلتلها ايه قلتلي نضف الي عملتو وفتحت طيزها نزلت عليها لحس اتقرفت شويه لاني كنت نزلت بس لحست ونضفت وروحتها ونا كمان روحت وماما قبلتني وسالتني بتتاخر كتير اليومين اوعا تكون بتشرب حجه ولا بتسهر في مكان كده ولا كده طمنطها وقلتلها اني تمام ومفيش حجه وطلعت نمت وصحيت الصبح فطرت وكلمت ايمان وقعدنا مرعي وفهمتها أن خلاص جبتلها الشقه وبتتفرش وهنتجوز خلاص وطلبت نقعد قعدت صراحه وتحكيلي على المضي بتاعها كلو وقلتلي تجيلي بكرا بدري شويه عشان احكيلك ونا سالتها على صحبتها ال وقلتلي أنها متناكه من كذا ولد قبل كده وسمعتها بقت وحشه واهلها نقبوها عشان الناس تنسها وتتجوز وحكتلها على الي حصل وقعدت تشتم فيها وقلتلها عدي شتمتني أنا كمان وقلتلي أنها شرموطه واتفتحت بس محدش يعرف ونا قلتلها خلاص متفكريش من ناحيتها بالشكل ده فكري ازاي هنستفيد من كسها وبزازها وعسلها الي هينظل من كسها قلتلي يا خول مش أما تكفي الي عندك قلتلها نتبسط كلنا سوا وبدءت تهدا ورحتلها تني يوام وقعدنا في البلكونه عندهم وكان في * قعد معنها كنت مش عارف اتكلم لحد ما ادتو فلوس وقام مشي وغار ونا قلتلها تقعد معايا من غير كلوت ولا سنتيانا وفهمتها بعد كده متلبسهمش طول ما هيا معايه وهيا فرحت لانهم بيديقو وقلعتهم ورجعت قعدت وقلتلي كده اريح وكنت متوطىه وبتقلي حسا انها شرموطه لاول مره تحس انها برحتها ومش خليفه من حجه وبدءت تحكي أنها وهيا طفله اتناكت من عمها الي كان شاب سعتها وهيا كنت 12سنه وفتح خرم طيزها ولما بقت 16سنا جرها كان مطلق وقعد يلغيها لحد ما جبهت الشقا ونكها وقعد ينكها 4سنين وبعدين ساب الشقه وان هوا الي وسع خرم طيزها كده وأنها بقلها 3سنين بتحاول تلقي حد ينكها ومش لقيا حد امان متخفش منو فالجءت للنت ولفحول قعدو ينيكو فيها شات وكان لحد ما حولها خضعه وأنها حبت الموضوع ده اوي ونا كنت هنزل على نفسي وقلتلي اني انا مش اول وحد يلحس خرم طيزها وكتير من الفحول فشخو في لحمها على النت وان ليها صور مع شباب كتيروطعن كنت هنزل على نفسي ووعدتها أن بعد الجواز هخليها تتناك من الي يعجبها وفرحت وقلتلي طيب افرش الشقه بسرعه وبعد القعده دي المهندس رن عليه وقلي انو بدء فرش وطلب فلوس خت ايمان وقلتلها هنروح البنك وبعد كده نروح الشقه ندفع الفلوس وهيا دخلت خدت اظن من أهلها ورجعتلي ونا قلتلها تلبس اديق عبيه عندها ومن غير ماتلبس كلوت ازاي هدوم داخليه علت كده ولقيت وحش خرج بعبيه بوني فتح وطزها مرسومه رسمعه تموت اي دكر ول لون العبايه قلتلها نقص حجه قلتلها ارسمي عينك وحوجبك بلكحل وهيا مشيه قلتلها ما تعزمي صحبتك دي تجي تتفرج على الشقه دحكت وقلتلي كده نتعكس منك وحنا مششين بيتها بوسه على الهوا ورحت فعلان كلمتها ورجعتلي وهيا رسما عينيها وزبي كان هينفجر من منظرها وقلتلي هنستنا صحبتها تحت ونزلنا واستنناها في العربيه وطول الطريق ونا ببصلها في المطريه ببجحه وهيا كنت مبسوطه بده أنها وخدا اهتمامي وخدته ووقفت عند بنزيمه اجبلهم حجه يشربوها ايمان طلبت تروح الحمام ونزلت واول ما نزلت بصيت وريه لقتها جت بوشها ورفعت ال وختها بوسه محترمه بجد البت دي بس تبوسها تتمتع بتبوس بعطش وشهوا تخليك متحمث المهم ايمان اتاخرت وختها بوسه تنيا وخدت الفوان من أدائها وكتبت ركمي وهيا قلتلي عيب بقا وان لازم اتكلم عشان هيا بتحب ايمان ومش عوزه تخسرها رحت وخدها بوسه 3 وكنت بموت بجد في الاخر رجعت ايمان واتحركنا ولقتها بعتلي على الوتس بتقليل احترم نفسك بقا وبطل قلت ادب ونا قلتلها مش قدر انتي احلا من إيمان 1000مره بس برضو بحبها واني نفسي اتجوزهم هما الاتنين وهيا بعتت ايموشن اسكت وإيمان خدت المهندس وقعدت تشرحلو ونا وهيا وقفين مع بعض وبنتفرج على الاوص وكل شويه اخبط فيها وهيا قلتلي هيا ايمان مش لبسا كلوت صح قلتلها اه مبحبوش بحسها مخبيه جملها فقلتلها تقلعو قلتلي الناس تخد بلها هيبقا شكلك اي قلتلها عدي خليها تتعبهم وهيا ضحكت وقلتلي يبختها بيك رحت مبعبصها وهيا قلتلي بطل بقا وجريت من قدامي رحت جري ورها وحشر زبي في طيزها ومسك بززها وهيا كنت مخضوضه وقلتلي يلهوي ايمان ايمان جيه وسبتها بس كنت ايمان في مكان تني مع المهندس وهيا خرجت ورحت تقف معاهم ونا رحت وراها وحنا وقفين في نص الشقه قلتلها ينفع كده تعبتيني وتجري قلتلي انتا سيب ايمان مع المهندي لوحدهم ونتا عرف انها مش لبسا كلوت ونا ابتسمت وقلتلي افرض عمل معها زي ما عملت انتا معيا قلتلها لو هتتبسط معنديش منع قلتلي يا عرص بقولك هينيك مراتك زبي وقف وهيا خدتني من ايدي ورزعتني بوسه في اوضه جنب الصله وكنت سخنه اوي بنت الشرموطه وقلتلي انا بحبك قلتلها ونا كمان بحبك ودخلنا في بوسه أعنف بس صوت المهندس وإيمان قطع عليه اجمل بوسه في حياتي المهم خلصنا واتفقت معاه التسليم بعد اسبوع وروحتهم ومشيت أنا طول الطريق ونا بكام صحبتها مها الي مجنناني اكتر من إيمان وقلتلي أن ممكن يكون المهندس عمل حجه مع ايمان قلتلها ياريت يكون نكهات قلتلي احا انتا خروف اوي كدا ليه بقولك هينيك مراتك قلتلها عدي قلتلي ما هوا عدي منتا معندكش نخوه ولا غيره قلتلها متعقضيهاش أنا كده وعارف أن الشهوه اجمل حجه في الحياه فا ليه امنعها ما تتبسط وانا اتبسط قلتلي انتا قلتلها الكلام ده قلتلها اه قلتلي بجد قلتلها اه قلتلي وايمان موفقه قلتلها اه قلتلي خلاص كلمها انك نفسك فيا وشوف رد فعلها قلتلها منا من أول يوام ونا قلتلها انك مجنناني واتفقت معها اني اكون معكو انتو الاتنين فرحت وقلتلي هوا ينفع اصلان قلتلها ينفع قلتلي هتقدر عليه أنا وهيا ده كل وحدا فينه ميكفهاش رجل وحد قلتلها منا هكون العرص بتعكم قلتلي يعني بجد هتسبني اتناك من الي يعجبني قلتلها اه ليه لا وكنت مبسوطه وبدءت تسال عن اهلي وعيش فين ومع مين وقلتلي انتا عرف انها اتنكت من وحد قبل كده قلتلها عرف قعدت معها وحكتلي عن حياتها قلتلي ونتا فرحان قلتلها لا دنا لحست خرم طيزها كمان قلتلي احا عليك يا خول انتا بتعرف تلحس وكمان خرم طيزها قلتلها ودخلت لسني كمان قلتلي على كده لو انا كمان قلتلك اني اتنكت من خرم طيزي هتلحسو قلتلها انتي بلزات ممكن أكلك من كتر اللحس الي هلحسهولك هخلي كسك وخرم طيزك يحمرو من كتر اللحس قلتلي يخرب بيتك تعبتني بس انتا ازاي هتكون معانيه وهتتجوزها هيا قلتلها هتجوزها وبعدها بفتره هتجوزهك انتي قلتلي ولو محصلش قلتلها عيب احنا مش صغيررين كنت هيا وإيمان 22 ونا23 قلتلي خلاص يا عرص انتا من النهارده الخول بتاعي قلتلها ده شرف ليا قلتلي هتخليني امشي من غير كلوت زيها قلتلها اه لازم تعملي كده عشان عيني تكون مكسوره قدامك قلتلي صح ولازم كمان عشان متقدرش تتكلم تلبسو انتا بدلي وضحكت قلتلها انتي كده فهمتيني قلتلي يا لهوي يخرب بيتك انتا للدرجدي قلتلها اه قلتلي بس احنا لو مشينا في الشرع من غرهم الناس هتعرف أننا شرميط لأنهم بيركوز على الطيز وحز الكلوت قلتلها عرف قلتلي كده يتحرشون بمراتك وهيبهدلونا قلتلها عشان تفضلو سخنين طول الوقت
وتبقى شرموطه من صغرك قلتلي متقلقش هشرفك بس اهم حجه وقت ما اقولك الحس تلحس وماتزهقش قلتلها مش هزهق من طيزك انتي قلتلي مشي انتا هتعرفها أننا بنتكلم ولا هيا عرفه قلتلها أنها عرفه قلتلي خلاص بكره تيجي نخرج سوا ومتعرفهاش انك هنا انا ليا حق فيك زيها ويمكن اكتر كمان قلتلها امرك هكون موجود عشانك وكنت وصلت ودخلت على اوضتي زي الجربان وطيزي بتكولني فشخ عاوز اتناك لبست كلوت ودخلت على النت اضور على حد يفشخمي شات وكنت معايه صور كتيره لايمان دخلت على جروب من الي بيفضحو في صور تجسس ووحد ***** بيصتاض الخولات وبيخليهم يصورو اهلهم وينزلها على الجروب للشباب وكل وحد يقول راءو دخلت كلمت الولد ده وبصراحه فشخني وقعديشتمني وخلاني البس ** وارقصلو وخلاني ادخل حجات في طيزي وهوا بيسجل الحجات دي كلها وكلمتو عن إيمان وأنها واني بنقها واني ديوث عليها وخلاني ابعتلو صورها ونزلهم على الجروب الجروب كلو هاج وبقا يشتم فيه وقلولي اكتب على بزها عرص ايمان كلمتها وقعدت اتحيل عليها وكتبت وصورت وبعتتهالي ونا بعتها للولد ال وهاج اوي وخلاني اكلمو فديو وخلاني اضرب نفسي على طيزي واكتب اسمو على طيزي وعملت كده وطلب نفسي الصوره على بزاز ايمان كلمتها وقلتلي مني ده حكتلها وهيا فهمت منا جيبها من جروب اصلان وبعتت صوره وقلتلي ده الي بينيكك وبيشبع ميولك قلتلها اه قلتلي ضفني في وصفتها ورحت قلتلي انتا فضحني يابن المتناكه قلتلها وشك مش بينقلتلي أنا بكلم الواد ال*** وعاوز يفشخ شرفك قلتلها ونتي عوزه شرفي يتفشخ منو قلتلي اه وبعد شويه لقيت الجروب بيتنتن كتير فلقيت الواد منزل فديو ليها وهيا كتبا اسم الواد على بززها وبتشتم فيه وبعدها فديو لطزها وكسها ونا كنت جبت خخخخخخخ على الشهوه الي كنت فيها بعدها طلبت من الولد يمسح الصور وهوا عاوز يحفظ على علقتو بيه ومسحهم من الجروب وهيا كلمتني وقلتلي مبسوط يا ديوث قلتلها اوي قلتلي ولما نروح الشقه هتتبسط اكتر
ونمت بعدها منا مش قدر وصحيت فطرت وقبلت ماما الي كنت مبسوطه جدان وبتنضف البيت ونا خت دش ورايح اقبل مها ومجهز نفسي ليها بس ماما كان ليها رءي تني قلتلي في ضيوف جيين وعرسطك جيه معاهم عشان تشوفها وتقعد معاها وباباك الي عزمهم اتبضنت وكلمت مها واعتظرت وكلمت ايمان وفهمتهم أن في شغل جلي فجءه واتاخر يومين في القاهره وكنو زعلنين وجه الضهر علينه ولقيت 6عربيات دخلين علينه وبابا دخلهم وقعد معاهم وماما دخلت سلمت وقعدو يهزرو ونا نزلت وسلمت عليهم كلهم لحد ما عيني وقعت على بنت فيهم أنا تنحت بنت صغيره وشها بيقول أنها 13سنه بس كنت حلوا لأن جسمها يديها 30سنه تنحت في جملها وبنت تنيه شكلها كبيره ونا كنت معتكدش أنها التنيه دي معجبتنيش رغم أنها متنسقه بس لا كنت مديق طول القاعده كان في بنتين بس هما الي صعيرين البنت الحلوه كان اسمها ميار ولتنيه الي مش عجبني هودا بس في الاخر بعد الغدا امي وقفت جنبي وقلتلي اي راءك ونا قلتلها وحشه قلتلي با دي وحشه امال انتا عاوز اي البنت زي الملاك ايه واتضح أن ميار أنها العروسه بقول لماما دي صغيره دي 13سنه قلتلي يا عبيط دي 19سنه قلتلها موافق عليها قلتلي يعني اكلم باباك يطلبها دلوقتي ولا تفكر قلتلها اطلبيها دلوقتي وامي ابتسمت فشخ وبابا عمل مقدمه طويلا عشان يخطب بنت بشوات ولازم يجيب العيله من اولها كل كيله بتعمل كده مع العيله التنيا يمدحو في بعض وبتريخ العألات وكده المهم في الاخر وحنا كلنا فرحانين حتا العروسه مكسوفه ونا هيجان فشخ بقيت زي الحيوانات وممتي بحركه زوق كده قلت بصوت علي انها خرجت الشاي بتعي أنا ومياى في الجنينه وهيا ابتسمت ومامتها زقتها وهيا قمت ونا نسيت وراها كنت لبسا فستان ديق على طيزها ومبين الكلوت الفتاه الي كان وضح وهيا تحس ان جسمها ضعيف أو رقيق اوي وستها ملهاش صوت بتنونو وفله بززها بين ووضح اوي ولبسا كعب علي واول ما قعدت قلت هخش دخلت حيوان عشان تعرفني من اولها وبقيت متنح على بززها شويه وعلى عينيها شويه ونا بعرفها على نفسي وطلعت عرفني بس انا مكنتش اعرفها وكنت بتشفني في النادي ونا كنت عجبها من زمان قلتلها لو كنت شفتك زمان مكنتش سبتك وضحكت وتكسفت وقلتلها لا متتكسفيش وعوزك تخدير عليه بسرعه ومسكت اديها الي كنت بتترعش عرفت انها خام شويه وقلتلها أن الفستان عجبني وهيا قلتلي أنا كنت فكراه مكشوف ومش هيعجبك بس ماما الي اكيرتني البسو قلتلها ممتك عندها حق ونتي شكلك كده احلا بكتير قلتلي بتب الفئتين المكشوفه قلتلها اه قلتلي انتا قليل الادب عاوز الناس تتفرج على حجاتي قلتاها اه عشان يحسدوني عليكي وبست أيدها قلتلي هوا أنا حلوا كده قلتلها واكتر كمان وقلتلي اصلان انها بتحب الفستين المفتوحه بس ابوها كان بيعترض عليهم قلتلها خيف لابنتو تتختف ويرجعهلو حمل ضربت كتفي وهيا بتتحك وقلتلي بطل ونا قلتلها غصب عني انتي حلوه زي مقال الكتاب وخلتها تديني التويتر بتاعها مكنش عندها فيس وكان مليان صور وكلها صور شرمطه وهي صوره وهيا موطيه وبززها وضحين قوي هوقت عليها وهيا دحكت وقلتلها على النت كده قلتلي أنها حلوا ولو مش عجباني همسحها ونا قلتلها سبيها اصلان انتي خلاص بقيتي بتعتي وقعدت اكلمها اد ايه دمغي متفتحه وبحب الست الحره الي تعمل الي يعجبها في حدود الاتفاق مبين الازواج وهيا كنت مبسوطه بكلمي وقلتلي بس في حجه ممكن قلتلها اتفضلي قلتلي بطل تبصلهم بقا وحطط أيدها على بززها قلتلها انتي مش عرفه هما حلوين ازاي قلتلي خلاص هما بتوعك بس متوترنيش قلتلها من دلوقتي لحد ميكونو في بقي مش ههده رحت مشعلصبعها في الفيتام وشداه لتحت وحيا بتبص نحيت مدخل الجنينه وبتتحك قلتلها هغتصبك كده رحت سدا الفستان لفوك وهيا عمله بتدلع بالطريقه دي ونا كنت هعيط قدمهاوهيا لحد ما كلهم قمو وعوزين يروحو خت ركم تلفونها واتحركت من جنبي ضربتها على طيزها وسمعت احلا اه وانتا قليل الادب وبعبصتها ونا يوصلها العربيه وكلمت ايمان وقلتلي الواد الي على الجروب فشخ شرفك على الجروب وكل شويه يكلمني وينكني وخلاص ملقتش قدره وعوزاك تجي تلحسلي دلوقتي ونا زبي كان حديد اصلان ورميت احلا عشره على الواد ده وهوا بيبعت مقتع صوتيه وهوا بينكها وهيا بتسمعهالي وتقلي مش قدره عليه يا ديوث وعمله تخبط على كسها وتسمعني وتقلي سمع الواد خلا كسي يتبل يا عرص وعوزاك تلحس عسلي وقعدت تتشرمط كتير ونا كنت تعرب ونمت وتني يوام كلمتها ميار ورحت قبلتها وخرجنا بفستان اوسح من امبرح وكنت محتار اروح بيها فين وفي الاخر قلت هخدها سنما سيرات واخترت اكتر سينما سمعتها وحشه وركنت في الاخر جنب الصور وهيا قلتلي الركنا وحشه قلتلها عشان نكون برحتنا ونخرج بسرعه بعد الفلم وطبعن البائعين كتير كنت لبسا فستان اسود فوق الركبا وبززها مكشوفه فشخ ومدلدلين شويه بس مش اوي من غير حملات بسستا من ورا وضمان البزين على بعض وزنقاهم واشتغل الفلم ولبيعين بدءو يختفون ونا مسكت ايديها وقعدت تدعك فيها وهيا سندت على كتفي وبدءت ا لبونا تشتغل ملت شويه عليها وامل ما حتا سخنه جت رحت وخد شفيفها في بقي وكنت ببسها بنهم شديد وهيا كنت بتحول تبوس بس مكنتش بدئها فرصه وحطيط ايدي على بززما وهيا حطط أيدها على أيدي وشلتها وحطتها على كسها ونا اول مرا اشوف كس خرج لبرا الجسم كده واحمر ددمم ولقتها بلا نفسها وقلتلها ده تعبان قلتلي تعبان عليك من زمان ونتا سيبووقلتلها لازم الحسو قلتلي يلا وعدسلت نفسها ونا نزلت بركبي في الدوسه وطلعت لساني ونزلت عليه كنت مستمتع اوي وكل شويه اقفل شفيفي على زنبرها وجابت اول مره بسرعه وهيا بتزقني باديها على كسها وهديت وزقت رسي تني على كسها ونا بعدت برسي قلتلي هنقعد وقت الفلم كلو ونتا بتلحس في كسي ونا رجعت الحس شويه وجسمها اتهز وبقت مش مستريحه بصيت لفوق لقيت وحد من البائعين مسك حلمت بزها وبيقرص وهيا بتحول تشيل ايدو وهيا بصلي نزلت تني الحس فا ضوء أخضر بدخولهم هما الاتنين وبقيت ادخل لسني واحول ابص لهوق لقيتو مسك الحلمتنين وشتتهم لفوق وهيا هتعيط وحطه ايد على بقها وايد على دماغي ولقيت الباب اتفتح ولواد مطلع زبو وحطو على بقها وبدءت اسمع صوت زورها وهوا بيتنكح ولواد زبو طويل ونا بلحس وجابت تني ولواد طلع زبو من بقها وبيضرب بيه على بززها وهيا مستمتعه فشخ وشدت رسي على كسها فى اشره أنها لسا مخلصتش مع الدكر الي فوق ولواد زق رسي وقلي كفيه عليك انتا طماع اوي ولف رجليها وخلاها تنام على ضهرها ودمغها على رجلي بعد متعدلت وكسها لنحيت الباب رفع رجليها وحده على الطبلوه ووحده على حرف العربيه وبقت مفشوخه وبززها بره ونا وطئت عليهم ارضع فيهم بعد ملواد ضربهم بزبو وهيا بتتوجع في وداني وعني على الواد الي وقف لحس وطلع بجسمو وحط زبو على كسها مفيش تحقيقه وغرقتو ولواد استغل أنها بتجيب ودخلو مرا وحده ونا فكرها كده اتفتحت طلعت مفتوحه ولواد زق دماغي ونام عليها وقعد يهز فيها ومسك شفها لحد مجاب جواها وقام من عليها وشكرني ومشي أنا نزلت ورحت مكنو وقعدت الحس كسها وهيا مكسوفه وتدبتقفل رجليها ونا لحست كل اللبن ولفلم كان في اخرو وخلصنا وحنا خرجين الواد غمزلنا وهيا ضحكت وقلتلي احلا فلم شفتو في حياتي بس خايفه لتكون زعلت فدقلتلها يعني الحس كسك تني عشان ازبتلك اني مش زعلان طبعان اكتر مرا اتبسط فيها ونا بلحس كس ست تكون شهونيه ووقت النيك تنسا نفسها وروحتها وقلتلي المره الجايه تجي بدري عشان نقضي اليوام من اولو وروحت كلمت مها وقلتلي هتستناني بكره وفعلان تني يوام هروح

وضع إشارة مرجعية
#1
بعد ما ابو شيماء خد الفوان مني وقعد بعيد عن الأكل وشاف صور لماما وزبو بقا وقف اوي وشاف صور لخطبيتي واختي ونا وقف قدامو وهوا بيقلب في الشات وشاف مها ولي بيني وبين البنات وقعد يحكي ويقرء بصوت علي قام ابو رحاب قلع ملط ولنسوان بيضحكو على اخرهم مسك زبو ودخلو كان اكبر بكتير وقلي ازبت يا خنزير الليله على شرفك وعرضك وغرز ونا صوت زي النسوان ام رحاب صوتي اكتر يا مرا يا شرموطه خلي الناس تتكلم علينه ويشوفو وحد حطط زبو في طيز خول وقعدت تتحك ونا خخخخخخخ على الي في طيزي ونا مش قدر وأبو رحاب مش بينيك ده بيكسر عيني وبيرزع فيه وبيقلي هنيك أهل بيتك وحدا وحده وخلاني اوكي وخرج زبو وجاب خرطوم ونزل بيه على طيزي ومراته قلتلو حرام عليك سب ليها وقلها محدش يدخل لازم اكسر عين ونا كنت بطنطط من الوجع وزبي نام ونسيت الشهوه وخلاني اوكي تني وقلي لو وقفت تني هخلي الضرب على جسمك كلو ورزه 4رزعات وحطيط ايدي على طيزي وحرفين كنت بعيط وخيف ارفع جسمي فنزلت فوضع الكلب وشدني من شعري خدني اوضه تنيا فيها سرير وطلع نام على ضهرو وخلاني اقعد عليه واركب وي وشي في وشه ومخلانيش اطنطط هوا كان بيزق وسطو ونا لسا بعيط وكان هيج اوي لانو بيبص في عيني ويزق زبو ويطلع لسنو ويعض عليه ويغروظ بزبو ويقلي انتا مراتي من النهارده ونا هجيب منك عيال ونا زبي بدء يقف وبدءت استمتع من تاني ونا قعد فوق زبو وهوا لسا ضربني وبينك فيح حسيني احساس جديد بجد وخلاني احبو بجد واحس ان أنا مراتو بجد وحضني وخلا طيزي على بطنو وزبو ريح جي بجد مخليني شرموطه اوي ونا كل الي عليه اقول احححححححح اوي ابوس رجلك وهوا يسرع كان بيوجع اوي بس كنت حبب الوجع منو وراح زقو لجوه وحضني بايدو الاتنين وبيحسس على جسمي كلو وقلي صحيح الصور الي شفناها دي امك وختك وخطبتك قلتلو اه راح سحب زبز ورزعو مره وحده وقلي ختبطك اسمها اي قلتلو بعد ما رديت سحب زبو ورزعو وقلي انتا هتعرف تنكها وتكيفها ازاي ونتا بتتكيف زيها قلتلو مش عارف بس هلحسلها وراح رفع وسطو ومقعدني عليه كلو وقلي لازم دكر يعملها كده عشان النسوان ده المطور بتعهم لو متنكوش يخربو الدنيه قلتلو هيا موفقه بيا على كده راح مقومني ولبسني قميص نوم من بتوع مراتو وكلوت وخرج ياب الخرطوم ونا اول ما شفتو اترعشت وكنت حبب اوي يضربني رغم الوجع بس هوا اسلوبو حلو في انو يكسر عيني خلاني انام بجسمي على السرير ورزعني كم وحد وأبو شيماء دخل وقلو سبهولي وسبني وخرج ونا سمع صوت النسوان بتتوجع عرفت انو هوا ولرجل الكبير كنو بينيكو النسوان كان زب ابو شيماء وقف حديد بس الفرق انو كان اتخن زب فيهم وتحس انو خرج عن حسمو شويه زبو كان شكلو مختلف ومن اول ما وقف وريا ونا حسو مختلف دخلو ونام فوقي ونا ياح ياح ياح راح خرجو ومدخلو كلو وكلي بس يا عرص امك يابن الزنيه وشخرلي ومسكني من كتفي وزنق بزبو اوي على طيزي وقلي لازم الحرم ده يتكيف وهوا لزق اوي ونا بصوت واتحيل عليه راح منيمني على ضهري ومدخلو بنفس الطريقه وهوا بصصلي وبيقلي زبي ملئ طيزك يا مرا قلتلو اوي وهيومتني قلي النيك ما بيموتش وخرجو ودخلو تني بس انا كررت ادلع عليه وقلتلو اه بدلع شويه لقيتو عمل نفس الحركه ونا اتوجعت تني وفضل على الرتم ده شويه ولقيتو سخن زصوت الطرقعه علي ونا زي الشرموطه قدامو بتلوا بجد احساس أن دكر بيمرس رجلتو في طيز رجل زيو حلوا اوي وهوا نام عليه حضنتو وهوا زي الطور شغال وراح شيلني ووقف بيه وقعد ينططني ونا زي الشرموطه في ايدو وخدني وخرج بيه في الاوضه لقيت الرجل الكبير بينيك ام رحاب ولرجل التاني ابو رحاب بينيك ام شيماء ونا بطنطط على زبو قام ابو رحاب اول ما شفنا وجه عليه وام شيماء وراه ونا أما شفتو جاي حضنت ابو شيماء وهوا عجبو الوضع ام شيماء طلعت زبو وتفت على زب ابو رحاب ودخلتو في طيزي وهيا مسكاه من اولو وبتهز في يمين وشمال وبتقلي مبسوط يا عرص منتا متشال على زب وأبو رحاب اشتغل نيك ونا بتوجع في حضن ابو شيماء وفضلت مبنهم لحد ما ابو رحاب قفش فيه وقعد يتشنج وأبو شيماء زقو وركب زبو فيه وهوا شيلني وخدني على الموضه ونيمني على بطني وركب فوقي وفضل شويه حلوين يرزع فيه ونا قدامو جسا همده بس وهوا بيجيب عرفت يعني اي رجل بيعشر خول لانو زق زبو لاخرو ونام فوقي وقعد ينزع وهوا بيجيب ونا كل دفعه احس جسمي بيرتخي اكتر وقام من عليه ولقيت ام شيماء دخلا عليه وضربتني على طيزي وخلتني الحس خرم طيزها وكسها وقلتلي اي رايك اعزمك عندي في البيت بس تجيب ختبتك معاك وقلتلي أنها فهماني ومسكت زبي وقلتلي ده هوا الي عمل فيك كده لازم تمتعوا وتعرص على ختبطك وقعدت تدعك في وقيا بتشرحلي أن الشقه عندها أوسع وكمان هتعزم حد علي ختبطي وقلتلي هخليك فردت شبشب في رجليها بعد السهرات دي ونا هزيت رسي وادتني ورقه فيها ركم تلفونها ورجعت مسكت زبي وقلتلي في وحده قربتها بتضرب جوزه كل يوام وقلتلي أنها هتوديني عندها تديني علقه في الشرع وست الناس جبتهم وهيا ضحكت وقلتلي خخخخخخخ احا انتا عاوز كده اتكسفت وقلتلي هخليها تضربك بلشبشب على وشك في نص الشارع وقلتلي عاوز ختبطك تشوفك ونتا بيتعمل فيك كده قلتلها لا قلتلي لا هتشوفك وخليها كمان تدخل في طيزك خياره قدام الناس بصراحه ام شيماء عرفت تعرصني صح واتفقت ورحت لبست هدومي كنا خلاص الفجر عقبال ما لبست ولرجل الكبير نكني في الاوضه قبل ما تمشي مشيت ونا حسس اني عملت حجه غلاط لأنهم شفو امي الحقيقيه واني اتنكت منهم وحسس بلزنب بس خرم طيزي الي كان مورم من الي حصل في مبسوط ومرضي ونا مشي بلبن وحسس اني مرا وبحاول اعدل مشيتي بس اللبن والاحتكاك كان عمل زحلقه وكنت مشي مبسوط من ده لحد ما عرفت اوصل للعربيه ورجعت القاهره وماما اطمنت واختي الي مش معبراني فطرت معاهم وقلتلهم محدش يصحيني وخدت دش وحطيت مرعم لخرم طيزي ونمت عريان وقفلت الباب كويس ونمت احلا نومه بجد احلا نومه بعد المجهود ده وكنت حسي برحه مش طبيعيه خلتني نمت لتاني يوام وصحيت لقيت خطبتي مكلماني كتير وإيمان ومها كلموني برضو بس الاهم هنا ختبطي رنيت عليها وقلتلي انتا مختفي ليه هوا انتا زعلت من الي حصل في السنيما ولا اي قلتلها بلعكس بس كان عندي شغل قلتلي الشغل يشغلك عني قلتلها أنا سيبك امبرح قلتلي عوزاك على طول جنبي وتكلمني لحد ما تجي تنام قلتلها لا كده مينفعش واني مش هعرف اعيش كده وأننا هنزهق من بعض زعلت وقعدت اصلح فيها ولقتها بتقول أنا هيجيلك دلوقتي قلتلها تعالي وجت وماما كنت طيره من الفرحه بيها واختي سلمت عليها وندهو عليه وقعدو يهزرو شويه وماما أحرجت اختي عشان تسبنا أنا وهيا مع بعض وقامو فعلان ولبنت كنت قمر اوي وصتها وتي وفكرتني بلسنما وقلتلي أنها مش هتعمل كده تاني ونا كنت متفجأ وقلتلها وليه التغير ده قلتلي عشان انتا زعلت قلتلها لا مش زعلان وني دي ميولي احب اشوفك تتناكي من غيري وفرحت لما سمعت كده وقلتلي أنا هخليك تشفني بتناك من كل الرحله وأنها من وهيا صغيره وهيا بتتناك ونها مدمنه بسرحه كلام ام شيماء جه في بالي وقلتلها أنا في حجه عاوز اقولك عليها قلتلي قول قلتلها أنا عندي ميول تنيا قتعتني وقلت انتا رنبو بصيت في الأرض وهيا قلتلي أنا موفقا على فكره بس احكيلي وحكتلها ونا صغير وهيا قلتلي مشي لو حبيت تتناك أنا مش هعترض وضحكت وقلتلها بس انا اتورط في ورطه وقلتلها أن في وحده اعرفها عزمتني أن اروح لجوزها ينكني قلتلي روح ونا مش هزعل قلتلها منا كنت عندو امبرح وشاف صورتك وعوزك تجي معانيه وقلي لو انتي جيتي هيعمل لي مفجأه وهيا ابتسمت وقلتلي عاوز الي بينيكك ينكني لا ومراتو هتكون موجوده قلتلها وممكن يعزم صحبو علينا قلتلي قوام نتفرج على اوضتك وطلعنا فوق عند اوضتي واول ما دخلنا رفعت الفستان وظهر كسها المبلول من فوق الكلوت وقلعتو وقعدت على اول الكرسي وشدتني من ايدي قعدتني قدمها ومسكتني من شعري وقلتلي الحس يا خول ونا جبت الكلوت على جنب ونزلت لحس وهيا بطلع وتنزل كسها على لساني وبتقلي عاوز تخدني لصحبك الي بينيكك ينيك مراتك قدامك ونا بلحس وقلتلي أنا بحب اتناك اوي واني وقعتلها من السما ومش هسيبك وهخليك تلحس كسي وهوا مليان لبن من الرحله ونا كنت في دنيا تانيه واختي دخلت علينه ومحسناش بيها زي وقفت مبتسمه ونا من الخضه قعدت على الأرض وهيا نزلت الفستان وختي حطط العصير واتاسفت أنها نا خبتتش وقلتلنا مستعجلين على اي بكرا تزهقو من بعض وحنا الاتنين مكسوفين وختي قالت لخطبتي ها بيعرف يلحس ختبتي قلتلها ممتاز وهيا بتتحك ونا قعد وحولت اقوم بس اختي زقتني من كتفي وقلتلي ريح فين متع كس ختبتك واعمل حجه مفيده ورفعتلها الفستان ونا نزلت لحس وختي وقفا بتتفرج وحطا أيدها على كسها ونا بلحس وعارف أنها وقفه وجت عند ختبتي وطلعت فردت بزها ونزلت ردعه فيها ونزلت الشرت بتاعها وجبت الكلوت على جنب وهيا وقفا جنبي ومسكتني من شعري وفتحت رجليها وشدن دماغي على كسها الي كان رحتو مختلفه وتعمل احلا ونا لحست بنهم شديد وختي بصت لختبتي وقلتلها ممتاز فعلان ونزلت في بقي لدرجت اني حسيت انها بتشخ بس كنت بتجيب زي وقعت شويه على الأرض ورجعتني تني لكي خطبتي وختبتي مسكت دماغي بايدها الاتنين لحد ما جبت ومسكتني من شعري ونزلتها على الأرض مكان ما اختي نزلت وقلتلي الحس خصره يروح على الأرض ولحست وهيا مسكاني من شعري وختي متفجأخ من الي بيحصل وقلتلي شطر وبتسمع الكلام اهوه قلتلها بصيت في الأرض وسكت وقمت قعدت جنب خطبتي الي طلبت مني اجبلها العصير وبتبص لختي وتتحك وفعلان رحت جبتو خدت شويه وقلتلي رجعو تاني ورجعتو وختي رزعتني قلم وقلتلي انتا حتت خول ومشيت وختبتي قلتلي اسفه قلتلها ولا يهمك وحطط أيدها على كسها وقلتلي شواف كسي احمر ازاي منك قلتلها هبوسو ونزلت بوستو وقلتلي هخلي صحبك يفشخو قدامك وهخليك تلحسو عشان تبردو ونا فرحت وقلتلي أنها مستعده تجي معانيه ونا كنت هموت من الفرحه وكلمت ام شيماء وقلتلها أنا مازن الي كنت معاكو امبر قلتلي ازيك يا متناك اتاخرت عليه ليه وأما تجيلي هعلمك الادب وقلتلها اسف وان ختبتي قعده معانيه وسمعاكي وسلمت عليها وقلتلها هتنورينا النهرضه بليل مع العرص ده قلتلها أنا تحت امرك انتي وجوزك وقلتلي متتاخرش يا عرص توصل اوول البلد وترن عليه وقفلت معاها زفهمتها أن دي شرموطه وكنت عاوز ه تضربني وتخليني تحت رجليها بس خدتني لجوزها وهيا قلتلي هنروح دلوقتي ونزلنا ركبنا العربيه وطلعنا على الطريق وهيا اول مد دخلنا في الصحراوي طلعت بزها ورفعت الفستان وكل ما عربيه تشفنا تجري ورانه وتقعد تديقني في السواقه لحد ما وصلنا عند الموقف ونزلنا وطبعن اتعكست من طوب الارض بسبب الفستان تحت الركبه وشق بززها بين وركبت ورحنا عند أول البلد ورنيت عليها وهيا فرحت وجت قبلتني وسلمت على ختبتي وكان معاها ولد 17سنه تقريبان وهيا خدتني في جنب وخدت مني فلوس عشان الاكل والحشيش زي ادتهم للولد وقلتلو حصاني على البيت ورحنا معاهم في البيت ودخلنا بس كان في كرسي وكنب قعدت ختبتي ونا جيت اقعد ام شيماء رزعتني قلم وقلتلي انتا هتفعد معانه فضلت وقف وهيا بتهزر مع ختبتي وبطتحط أيدها على بزها وبتضمهم وراحت منزله الحملات وظهر حلمت بزها وام شيماء بصتلي وضربتها باديها على بززها وختبتي اتشرمتت وقلتلها اه بدلع رغم الضربه كنت قويه ونزلت ترضع فيهم ولد جه ومعاه شنط وقلتلي افرش الاكل عقبال ما الرحله تجي وختبتي بصتلي وبرقت وام شيماء قلتلها اصل جوزي هيجيب صحابو وجاي ونا فرشت الاكل ورجعتلهم لقيت ختبتي في وضع الكلب وفي خياره في طيزها وربطها من رقبتها بطرحه سوده وبتبوس في رجل ام شيماء الي كنت مبسوطه فشخ وقلتلي خش الاوضه هتلقي عماد الولد الصغير 17سنه ده الي جاب الاكل البسلو قميص نوام وخليه ينيكك دخلت ولواد وقف وقلعت وهوا طلع زبو ونا لبست قميصص نوام وخلاني انام على بطني وهوا بيحاول يدخل واول ما دخل الواد مبطلش ولقيت الباب بيتفتح وام شيماء معها وحدا ست سمرا تقريبن40او دخلا عليها وقفا بتشتم فيه وجت نحيتي وقلتلي جيب مراتك تتناك عندنا وكمان بتتناك من عيل صغير يا رجل يا متناك مش مكسوف من نفسك وشدتني من شعري وخرجت بيا برا الشقه ونا كنت مش عاوز ومسكت في الباب لقيت خرطوم نزل على ضهري من ام شيماء وخرجوني في الشرع ولست تقلهم اتفرجو على الخول الي لبي قميص نوام زي النسوان العرص جيب مراتو لابو شيماء عشان ينكها ولبسلهم قميص نوام وام شيماء نزله بلخركوم عليه ولوليه مسكني وعوزه توقعني ووقعت ولقيت اكتر من وحده نزلين عليا ضرب بلشبشب وفي وحده كنت مسكا عصيه وبتضرب وام شيماء بعدتهم عني وجبت خياره دخلتها في طيزي وقلعت كلتها لبستهولي في وشي وخدتني من ايدي ودخلت جوا البيت رجعت لقيت ابو شيماء في البلكونه وشايل ختبتي وزبو في طيزها والناس بتهيص تحت البيت ولقيت وحد جه عليا وهوا ملط وشلني وام شيماء شلت الخساره وركبت زبو وخرج بيا علي البلكونه وهوا بينططني جنب ختبتي ولناس بتهيس وتصفر وكل ما الصوت يعلا الرحله تسخن وهنا خلص الربع

الجزء الثاني بعد ما روحت وكنت هموت من التعب نمت على طول ونا مش قدر وصحيت الصبح وكنت متحمث اوي لأن هقابل مها النهرضه ونا كنت بنقط عليها اصلان رحتلهت بعد مشترين فيجرا عشان افضل متمتع بيها لأطول وقت وشربتو قبل ما اقبلها ومكنتش عرف هروح بيها فين وقلتلي انها عوزه تقديم اليوام كلو في القاهره وارجعها اخر اليوام ونها قلت لأهلها أنها ريحه لصحبتها وابتسمت وقلتلي أنها عزمت بنت صحبتها تجي معانه ولو وفقت هنروح نجبها مكنتش عوزها بس هيا كنت عوزها واسرت عليها ورحت جبنها وطلعنا على الصريق لحد مرحت القاهره ولف كتير وخلوني ادفع فلوس كتير اوي بس كلو يهون وفي اخر اليوام معرفتش ازنق مها خالص بس الحجه الوحيده أنها قلتلي قبل متنزل من العربيه أنها مش لبسا كلوت ومشيت ورجعت ونا تعبان وعاوز اروح ومش قدر ونا مشي في وحده وقفا على الطريق وبتشورلي وكنت مرعوب لططلع حرميه وبيستضو بشرموطه بس طلعت لوحدها وقلتلي هخد 200جنيه ونا قلتلها هديكي الي انتي عوزها كنت مكنه حجه كده 30سنه وشكلها جربان ومش نضيفه المهم قلتلها هديكي الي انتي عوزاه بس تجي معانيه وهيا وفقت واختها ورحت على طريق السخنه كان لينا فلا قريبه ورحت دخلت وسلمت على البواب ودخلت وهيا دخلت قدامي وزبي كان وقف ونا كنت على اخري وكنت مش عاوز انيك كنت عوز اكون خضع ليها واخليها تضربني وتهني بس مكنتش عارف ازاي نزلت بوست رجليها وهيا بتتحك وقلتلي انتا منهم يا متناك ونا فرحت أنها عرفت اني خضع وهتعمل المطلوب ونا ببوس رجليها طلعت زبي وكنت بدعك في مستني من شعري ورزعتني قلم وقلتلي أنا قلتلك ططلع. وقمت قلتلي لف وريني طيزك يا خول وعملت كده ونزل البنطلون ووضربتني على ضهري وقلتلي مستني اي يا كسمك فلقس زي الشرميط ورزعتني كم قلم على طيزي وكل ما اتوجع تزود الضرب وقلتلي طيزك نضيفه كده ليه مين بيعبيلك فيها يا متناك وحطط سبعها وقلتلي دي وسعا ونزلت فوق طيزي ضرب وتقلي مين عمل فيك كده انطق يا عرص حكتلها على العامل وهيا قعدت تقلي زبو كان كبير قلتلها اه ورحت مدخلا صبعين وقلتلي اتبسط لما عشرك زي النسوان قلتلها اوي وكنت برحلو كمان قلتي ده عجبك قلتلها اههههه وهيا بتحول توجعني بصبعها ومسكت زبي وقعدت تدعك وتقلي مين تني عشر الطيز دي قلتلها مفيش قلتلي يا لهوووي وقدرت تستحمل ده كلو قلتلها اه ونا زعلان وقلتلي ونتا نفسك دكر يركب الطيز دي ويعشرك ويجيب لبنة جواها قلتلها نفسي قلتلي تحب اجبلك دكر يعشرك نزلت على رجليها ابوس فيها واقلها ارجوكي عاوز دكر ينكني قدامك قلتلي تجي معانيه البيت ونا هخليك شرموطه الرجاله وتتناك لحد ما تشبع وتخدم في البيت عندي فرحت وقلتلها نفسي قلتلي قوام البس لبست ورجعتلها قلتلي هنتحرك دلوقتي مسمعش نفسك لحد ما نوصل ورزعتني قلم وقلتلي وريا يا متناك وختها ورجعنا السويس الساعه كنت 7.30وصلنا عند موقف وقلتلي في جراش هناك اركن العربيه وتعامله ونا مستنياك ونزلت ورحتلها وركبتني عربيه اجرا ومشيت شويه في الصحره لحد ما نزلنا على الطريق لبلد أولها كلها عشش مش بيوت البيوت قليله اوي ودخلنا اول بلدهم وقبلتها ست شبهاه كده بس اوسخ في الجسم وقلتلها مين ده قلتلها ده خول اصتدتو على التريق بره قلت مدخلش على جوزي وأيدي فضيه وضحكو هما الاتنين ولتنيه قلتلي ازيك يا متناك ابو رحاب النهارده سهرتو حمره عليك وقلتلها ولنبي ابقي ابعتيه لابو شيماء بيحب العيال وبيتبسك معاهم وقعدو يدحكو وسلمو على بعد ومشيت ونا مشي وراها لحد ما وصلت لحد بيبيع مشاوي وخلتني اشتري كميته كبيره مش عرف ليه كل حجه 5كيلو و6 وخلتني الشي ومشينه جوا شرع وقلتلي الحجه تقيله عليك قلتلها لا وقلتلي معلش منتا لازم تغزي الدكر الي هيعشرك ووقفنا عند بيت وندهت على وحد اسمو حمو وخرج ولد لبس بنطلون قديم ومطرب وقلتلو هات نص فرش وبصلي وقلها تحت امرك وخلتني ادفع ونا مش فهم ليه المبلغ ده انا فكر أن الحشيش رخيس بس دفعت واخيران وصلت عند البيت مركون قدامو تكتك وكان بيت قديم اوي وفي المدخل حجات كتير مركونه وزباله في الأرض ودخلنا الدور التاني باب الشقا مفتوح ودخلت وخلتني انزل كل حجه وكان في رجل أسود رفيع ولبس بنطلون قماش وسع وفنله مقطوعه ورجل كبير اسود زي وضح انو أبوه لانو شبهو وقلها مين ده يا مرا قلتلو ده مفجأه قام ومسكها من شعرها وقلها جيبلي رجله البيت وكان لسا هيضرب قلتلو ده خول ونا جيبهولك تنيكو فرح وقلي اقعد وأبوه اتعدل وقلي يا مرحبا بيك نورتنا وهيا وقفه بعد ما قعدنا على الأرض وفي تلفزيون شغال وهيا قلعت العبايه تحتها قميس نوم ورحت رزعني قلم ابو الواد قلها ليه كدا يا بنتي قلتلو هفهمك يابا وقلتلي أخرج هات الاكل وافرشو ونا خرجت وجبت الاكل وفرشتو ونا حسس اني ورط نفسي في حجه مش فهمها ولقيت طفلين دخلو علينه وقعدو يكلو وجزها ابو بدرحاب قلي اقعد كل وهيا طلعت نص الفرش وادتو للرجل الكبير فرح فشخ وقام من على الاكل يحضر الشيشه وقلها مقلتيش ليه من اول ما دخلتي وجزها بين عليه الفرحه وقال لابنو خد من عمو فلوس وروح هات سجائر دفعت طبعن ونا فرحان لاني خلتهم يفرحو وخلصو وخلتني الم الاكل وخدت العيال وقلتلهم رحو بتو عند خلتكو ونا قعد وجزها بيلف سجير ولرجل الكبير قعد ومدد رجلو وبقا لسانو تقيل وجزها قعد بيبصلي ويمسك زبو مراتو ملت عليه ووشوشتو شويه مش عرف قلتلو ايه راح بصصلي وقلي متقعدش كده ورزعني قلم وقلي قوام اقلع كل هدومك وقلعت وهوا شخر والرجل الكب

الجزء الثالث
بعد ما ابو رحاب رزعني قلم وقلي قوام اقلع قلعت ونا مش قدر اتحرك من ريحت الحشيش بس كنت مشتاق للزب اوي الرجل الكبير اول ما شاف طيزي رفع الجلبيه وظهر زبو الي كان شبه زب العامل الي عشرني وهجت اول ما شفتو بطريقه غريبه ومش عرف اسيطر على نفسي وهوا نده عليه رحتلو ونا عيني على زبو وكنت حسس اني هتفشخ منو وخلاني اقعد مبين رجلو وقلي نام على بطنك ونمت قدامو وزبو نحيت وشي بلضبط وساب الشيشه ومسك زبو وضرب علي وشي وقلي اليوام دخلتك يا مرا يا شرموطه وزقو في بقل وقعدت أمص في بشوق وهوا مسك الشيشه وقلي جدع كده انتا عجبني وأبو رحاب طلع زبو من البنطلون وكان أكبر من بتاع ابو وقعد يدلك في ونا لمحتو وهوا ومراتو قعد يتفرجو عليه ولرجل خلاني الحس بضانو لحد ما الرجل بقا يتوجع من المص وصوتو كان علي اوي وبيزق زبو الي بقا حجر في بقي وقلي امك اسمها اي يا عرص قلتلو مريم راح مطلع زبو وقعد يضربني على وشي ويقلي النهرده ده ويرزع على وشي هيعشر ابن مريم ومريم امك أنا هخليها تتمناه تدوق زبي وقلي قوام اعمل وضع الكلب وخلي طيزك نحيتي وعملت كده ونا بترعش من الفرحه وهوا ساب الشيشا ونزل طيزي على زبو وهوا قعد وتف على زبو وخرم طيزي وهوا بيعمل كده حسيت اد ايه انا خول ومش رجل ونا في الوضع ده وكنت متحمث اوي واول ما حط راص زبو على خرم طيزي أنا قعدت عليه رغم اني عارف انو هيوجعني بس كنت مشتاق للوجع ده وقلت احححححححح وهوا قلي انتا شكلك يا مره تعبانه من زمان وراح شدد وسطي مدخلو للآخر ونا كنت باخد نفسي بلعفيه واقولو حلو كمان عشر طيزي وقلي اعدل رجلك وخلاني قعد عليه وسند برجلي زي قعد على قرفيسي كده وقلي اطنطط عليه ونا كنت مبسوط في وان بطلعو وانزل عليه ولمشكله أن الحشيش خلاني مركز اوي وحسس بأقل التفصيل يعني احساس وهوا بيخرج ويدخل لسعت الوجع حرارته زبو جمال زبو وهوا بيزقو على طيزي وحسس اني مرا فعلان وهوا بيطلع اصوات وجع اكتر مني بس كنت بحول اخليه يتوجع اقتر واقفل بخرمي عليه بصراحه كنت متعه حلوا ولست كنت فرحانه فشخ وقلتلي أنا وعدتك انك تشبع نيك في طيزي انتا مش هتخرج من هنا الا ما تبقا حمل من اللبن ولباب خبط وهيا قمت تفتح ودخل ابو شيماء رجل 40سنه قمحي مشعر فشخ طويل وبكرش ولابس خواتم كتير في ايدو وصوتو خشن اوي وقال كده تبدءو من غيري ولقيتو بيفك الحزام وبيقلع البنطلون ولقميس وقعد باشرت ولفنله وأبو رحاب ادلو سجره مولعه وقلو لا بس الحج بقلو كتير مبلوش ولواد عجبو قلو الواد طري وحلو بصراحه ده كلو ونا قعد مبتحركش ام شيماء قلتلي وهيا بتتحك اتنططي يا بيضه مكسوفا ولا اي ولقيت الرجل زق زبو خلاني اقوم من عليه وقلي رص حجر وغير ولعه رسيط الحجر وهوا خدو وقعد يقطع في قطع حشيش وقلي افرش الاكل لاسيدك وفرشت الاكل وام شيماء ضربتني على طيزي وقلتلي روح هات ميه وجبتها وادتهلهم ولرجل كان رص الحجر ومسك زبو وقلي تعالي اقعدي يا مرا ورحت عليه وقعدني ورجعت اطنطط ونا متوتر من من ابو شيماء الي كان مخوفني وهوا بيكل حتت حيوان ولرجل كل شويه ينده عليه باسم امي ونا اسخن ومن كتر هيجاني صوت التعشيق كان بدء يعلا وام شيماء سألت مين مريم قلها دي امو ضحكت وقلتلي امك حلوا يا عرص مجبتهاش معاك ليه فهمتهم أن محدش يعرف عني حجه وقلتلي معاك صور على الفوان طبعن هزيت رسي قلتلي متفرجنا يا عرص خيف على امك مننا ولا اي رحت اجيب الفوان ام رحاب قلتلي انتا متجوز يا متناك قلتلها خاطب وقلتلي ورينا خطبتك الاول وفتحت الفوان وشفو اول صوره بفستان اسود وبززها نصها بين وطزها الجباره ابو شيماء خد مني التلفوان وقام من على الاكل وقعد يشخر وطلع زبو من الشرط وقلي مجبتهاش معاك ليه المره الجايه تكون جيبها معاك ونا هزيت رسي وقعد يقلب وجاب صور ماما واختي وأبو رحاب ونا واقف وبكلم ابو شيماء لقيتو وريا

الجزء الرابع
بعد ملقيت نفسي بتناك في البلكونه ولناس بتتفرج عليه كنت جبتهم على نفسي من الي حصل وكان زبي نيم ام شيماء ندهت على الرجاله وقلتلهم خشو جوا ودخلو ولرجل نزلني على رجلي وزبو لسا في طيزي وقلي هوا عجبك قلتلو اه ونا مش عارف قلت كده ليه مع أن أنا جبت شهوتي بس كنت حبب رجلتو عليه وهوا حطط زبو في طيزي وختبطي دخلوها على اوضه تنيا ونا وام شيماء ولدكر في الصاله بتعتهم وعرفت أنهم بلطجيه العزبه دي وإن العزبه دي بتاعت ضعاره وسلاح وكده في وقتها مكنتش اعرف الكلام ده المهم الدكر الي معانيه كان سنو 40تقريبان الست ام شيماء قلتلو زبك ميخرجش من طيزو الا ما يجيب على نفسو تني وخرجت جابت خرطوم ورجعت وادتو للرجل وقلتلو ظبط الشرموطه دي وهوا فرح ومسك منها الخرطوم وخرج زبو وما وقف ورايا وفضل يضرب على طيزي ويشتم فيه وقلي انتا لازم تفضل تضرب كده لحد ما تموت يا نجس وام شيماء بتتحك وقلها أنا هروح اشوف الشرموطه التقنيه وام شيماء شورتلي اقعد عند رجليها وقلتلي مبسوط يا عرص فشخت شرفك وعرضك وخليتك ديوث قدام الناس كلها ولسه بس لو اتبسط وهتجي تني هفشخ شرفك وعرضك اكتي قلتلها مبسوط اوي منك انتي الي فهماني وزبي كان وقف من كلمها وقلتلي منا وخدا بلي انك مبسوط نزلت على نفسي وهوا نيم ودلوقتي وقف اهوه ومبسوط قلتلي طيزك ارتحت قلتلها اه ارتحت قلتلي انتا شرموطه اصلان وقلتلي يلا نلف سجير للرجله عشان يفشخو ختبتك بمراج ونا قلتلها مبعرفش وقلتلي هعلمك بس تخش تعمل شاي وانا بعمل الشاي سمع صوت ختبتي ميار وهيا صوتها هدي اصلان بس كان علي عرفت انها بتتفشخ ورجعت لام شيماء ولقتها بتجهز وقعدت تعلمني وي ولعت وحده وكل شويه تدهالي وعاوزاي اشرب وشربت مع الكحه الكتير ولفيت معها وحنا بنلف قعدت تسالني كتير عن حياتي وتقلي اني كل ما هي هنا هخليك شرموطه وهخليك ارخص من النسوان وهشغلك خدمه عندي وعند جوزي بس بشرط قلتلي كلو بحسابو وهيا بتبصلي وتتحك ونا قلتلها تحت امرك وقلتلي أنها هتخد الفلوس الي هتعجبها مقبل أنها تفشخني وتفشخ شرفي وقلتلي زمان ختبتك ومراتك مستقبلنا حامل من بكره وهتكتب العيال كلها باسمك ونا فرحان بكلمها قلتلي انتا المفروض متقعدش زيي كده وخلتني اقعد علي الأرض وقلتلي شطر دلوقتي اخليك تلحس لبن الرحله وهما بيرتحو هدخلك تنضف طيزها وكسها وزبي شد اكتر وحنا قعدين مستنينهم يخرجو كان الحشيش خلاني أنا وهيا في دنيه تنيا ولقيت شهوتي على اخرها وعاوز اتناك وهيا دمغها تقلت وبصتلي ولسنها تقيل وقلتلي دلك رجلي يا خنزير ونا حطيت رجليها على رجلي ونزلت بوستها وقعدت ادلك وقتها ريحت ونزلت الكلوت ولقيت كسها مبلول وعرف أن كل الي عملتو فيا خلا كسها يتبل يعني كنت مبسوطه وهيا بتعمل فيه كده وزبي شد اكتر وخلتني الحس كسها وجابت اول مرا كتير اوي وشي اتغرق وغرقت الأرض ولكنبه وخلتني الحس وندهت على الولد الصغير وجه من الاوضه الي فيها ختبتي وهوا زبو وقف وبيدلك فيه وخلتني انام على بطني وقلت للولد عشر عمك يا حبيبي وهيا بتتحك وهوا الواد ونا نيم على بطني على الأرض زي الخول جه وقعد على رجلي من ورا وقعد يدرب على طيزي لأن تيوي في الفترا دي يتتهز من اقل لمسه وهوا فره بلهزا وقعد يلطش فيا وام شيماء تقلو عيب كدا يا حبيبي ده اكبر منك متضربوش حط زبك في طيزو وعشرون الواد عدل نفسو وتف على زبو ونزل بيه في نص طيزي من غير ما يفتحها كان مع تثير الحشيش متعا لحد ما دخل ولواد استغل بس مكنش سريع بس كان بيعمل حركه بتخليني اتشرمط اول بيزق زبو للآخر ويضعط على طيزي ويستنا فتره بنفس الضغط كان كل اربع مرات دخول وخروج يعمل نفس الحركه كلهم بيعملوها اصلان بس هوا احلا وحد عملها لانو كان بيتعصب على طيزي في النيك وهوا شغال لحد ما جاب وام شيماء قلتلي ارتحت يا متناكه ورمتلي كلوت وقلتلي البس عشان لبن الواد ميقعش ولبستو ولواد لبس ومشي ولرجل الي كان شيلني وبينكمي خرج وقال لام شيماء أما الاسناذ يجي تني ابعتيلي ولبس ومشي وهيا بتتحك وبتقلي كده تحلبو الرجل وتسيبو ينزل من غير ما تشكرو وندتلو وقلتلي بوس رجلو واشكرو عملت كده وشكرتو نزل على طيزي بلقلم وقلي انتا تامر ومشي وهيا قلتلي انتا عجبني وبتسمع الكلام وبعدها خرج جوزها عرقان وجسمو عرقان وقعد في الصاله وخلاني احضرلو اكل وهوا بيكل قلي زبطلك ختبطك بس تعبتني أنا. لرجل بس هيا تمام دلوقتي وبتضحك جوه وام شيماء قمت وهيا بتتحك ومسكت ايدي ودخلنا على الموضه وختبتي نيمه على ضهرها ومبتسمه فعلان وفتحا رجليها وتنيا رجل وفردا رجل بززها حمرا ده ورقبتها وفي على بززها بقع حمراء اثار ندبات وكسها احمر ددمم وخرم طيزها البقاء وسع اوي وخرم كسها عمل فراع مفتوح ولون الي حولين الخرمة ده وسع واتمددد اوي ولبن ملطخ كل ده وام شيماء فتحت رجليها وخلتها تتنيها وقلتلي شيف الرحله دسو على شرفك وعرضك وقف كده وريني هتقدر تعمل ايه وبتتحك وقلتلي قرب يا عرص نام على بطنك قدمها وعملت كده وختبتي بتتحك ونا نزلت الحس وبدخل لساني جوا طزها وكنت فرحان اوي ولقيت ام شيماء قعدت عند طيزي ومسكت شبشب وقعدت تدرب ضرب قوي وهيا عرفا اني بهيج ونا بتضرب بس مش عرفا اني هيج اصلان ونا بلحس وقلتلي ختبتك اتناكت وهتحمل من جوزي وهتكتب ب العيال باسمك وختبتي هجت مع الكلام وللحس ويطلع اهات ونا ركزت على خرم طيزها لانو مفشوخ واكيد بيكلها وشهوتو أعلا
الجزء الخامس
منتديات نسوانجي
Eden 123

فانتازيا وخيال رحلتي مع الخضوع ولديثه من طفلطي لحد ما اتجوزت (عدد المشاهدين 33)​

مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
إدارةمتابعة
•••
[IMG alt="كلب وخدام للبنات وديوث"]https://xn--mgbkt9eckr.net/data/avatars/m/38/38098.jpg?1702114075[/IMG]

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط​


عضو
غير متاح
تكمله للجزء الخامس بد ما كنت بلحس خرم طيز ميار وام شيماء بتضربني بلشبشب على طيزي كنت بنزل احلا عشره وا ام شيماء فشخا طيزي ضرب على طعم خرم طيزها بعد نكحها من فحلين العشرات دي كنت مختلفه لما بدء افوق لقيت ابو شيماء دخل وبيزقني ودخل زبو في طيز ميار الي كنت بتدلع عليه أنها مش عوزه تاني بس على مين دخلو ولقيتو بينيك فيها وام شيماء جت وقفت جنبي وقلتلي ده نيم ليه وضربت على زبي قلتلها انتي حلبتيني لقتها بدخل صبعها في طيزي وقلتلي لسا مرا كمان وقعدت تدخلو وتقلي شيف ختبتك وهيا بتتفشخ يا عرص شيف شرفك عمل ازاي انتا هتخرج من هنا زي كلاب السكك ولعزيا كلها عرفت انك عرص وديوث وزبي بدء يقف ونا مش قدر اصلان زبي بيوجعني ومش عوز يقف قالت لابو شيماء حطهولو وجه وقف ورايا ودخلو مره وهده وخلاني أسند على السرير بجسمي وهوا نزل وريا نيك وام شيماء بتدعك في بتاعي من تحت ونا هموت لحد ما حبي وقام على ختبتي الي جريت منو وخرجو برا الاوضه وسمعت صوتهم في الصاله وبيكمل عليها نياك وام شيماء قواتني دخلتني الحمام وقلتلي بكره تجيلي بدري ونا هعمل معاك كل الي ممكن يتعمل وهتحلب زبي طول اليوام ولو عرفت تجيب اختك الي شفنا صورها ولا امك هنفشخ شرفك وتتناك ادمهم وهخليك فردت شبشب في رجل اي مرا شرموطه هخليك ارخص من الشبشب كمان ده كلو وهيا بتنضفني وجبتلي اللبس ولبست وخرجت لقيت خطبتي لسا قيما من على زبو ونا قلتلها البسي ونبقا نرتاح في العربيه وأبو شيماء اعترض على ده وقال خليكو باتو معانه وميار جريت تلبس وخرجت معايا بابنها ولي هيوصلنا للعربيا الواد الي نكني الصغير واموشيماء قلتلي عشان الناس مديققوش ونتو مروحين وي خرجنا ولناس كلها بتبصلنا وتتحك بس محدش فتح بقو ولا اتعكسنا غير شتاين وتلمحات بصوت علي زي وصلنا العربيه وختبطي كنت ميته وبتقلي وهيا بتركيب أنها مش هقدر تقعد على طيزها وارتحنت ورجعنا القاهره وعزمتها على العشاء في الطريق وقعدنا نرغي وقلتلي أنها اول مرا تتبسط كده انك تتناك ونتا برحتك ومش خيف من حد وقلتلي انتا لقطه يا بخت اختك ومك ونا كنت بحول افهمها أنهم محترمين قلتلي لا اختك عرفها من زمان وهيا بتتشرمط في النادي هيا وممتك حركات وضحه أنهم لباوي الاتنين وقلتلي كدا كده كل الستات مبيكفهاش رجل وحد وان لازم كل الرحله تبقا زيي كده وخدتني بوسه سريعه وقلتلي مش هقدر انسا اليوام ده وختهت روحتها وهيا نزلت مشيه فتحا رجليها وبتعرج ونا ندهت عليها وقلتلها هتفضحينا وسبتها ومشيت روحت تعبان خت دش وماما دخلت عليا وقلتلي اني بقيت مشغول اوي ومبقتش تقعد معانا من ساعت ما خطبت وخلتني اتعشا معاهم تني وختي وهيا بتتحك قلت لماما اصل ختبتو شبعتو وطلعت لسنها كءنها بتهزر بس انا فهمها وخلصت وطلعت ونا مش قدر ولقيت اختي دخلت عليه وقلتلي مال رجلك بتعرج ليه منا كنت مشي بعرجه بسيطه كنت فكر محدش هيخد بلو بس اختي قلتلي الي انتا بتعملو ده مع ختبتك غلاط وأنها هتركبني من أول يوام وي واضح انها ركبت كمان قلتلها ونتي ملك قلتلي منتا بتخدمها وبسطها ونا الي اختك الي ليا فيك اكتر ما هيا ليها ومشفتش ربع الدلع الي هيا في فهمت انها عوزه تعمل زي ختبتي واهتمام وكده غيره يعني وقلتلها أنا اسف اني مكنتش جنبك الفترا دي كلها وحضنتها وقلتلي انتا احسن اخ وقامت وقلتلي شويا وهاجي وخد بعد ما غيرت هدمها وجيالي بعد ما ماما نمت وبابا كان مسافر ووكنت لبسا شرت اسود بتاع بجمت النوام والحملات بتعتو وبطنها بينا وجتلي وهيا يعني تخيناه شويه مش كتير مربيه دهون وكل جسمها بيرقص شبه النسوان البلدي شويه ودخلت ونامت جنبي على الشرير وهيا بتتحك وقلتلي ها عملت اي مع ختبتك وقلتلي على فكره انا عرفت انها مفتوحه قولتلها عرف ونا زبي وقف ورفع البنطلون لفواق لأن بجامت النواب بتعتي مبيتلبسش تحتها بكسر هيا شفتو وقلتلي ده وقف ليه العرص ده وضحكت وقلتلي انتا زبك وقف كده لما قلتلك كنت مكسوف وهيا مسكتو وقلتلي ختبتك اتنكت من وهيا في ثانوي واتفتحت من اول سنا وبتتناك من الشباب قلتلها مليش دعوه بالماضي ونا غضبان بحول استشراف بس مش عرف لحد ما وصلت لبضني ولعبتلي فيهم وقلتلي طب ولو قلتلك أن اختك كمان مفتوحه زبي كان بينقط وكنت بحول منزلش وزقيت ايديها وهلي فرحتنا وهيا شيفاني بقيت على اخري وكنت هنزل على كلمتها قلتلي يااه دنتا حلتك متاخره وقلتلي انتا ديوث هزيت رصي ونا متردد وهيا زلقتها قعدت عكسي وخدت كل المخدرات وحططهم وراها وفتحت رجليها وقلتلي عاوز تشوف الكس ده بيتناك من الرجله عاوز اختك تفتح رجليها للشباب وضربت على زنبرها من فواق وعرفت بلحركا دي أنها خبرا وتناكت كتير اصل الحركه دي متعملهاش البنت الا إذا دكر عملهلها وهيا بتجيب أو وهيا هيجه وختي وقالت اه طويله بعد الضربه وهلتلي شيف عملت في كس اختك اي شيف قلتلي عاوز تشوف كس اختك احسن قلعت الشرط وفشخت رجليها وخدت من عثلها وحطط صبعها في خرم طيزها وقلتلي شيف خرم طيزي وسع ازاي وبتدعك على كسها وضربت كذا ضربا ورا بعض وقلتلي شيف عملت فيا اي سخنتني دلوقتي وعوزه اتناك زبي كان حديد بس متحركتس وهيا تدعك وتضرب زنبرها وترفع جسمعا وتضرب على زنبرها وقلتلي شيف اختك وهيا بتتعزب سعدني وبتدعك في كسها زعقت وقلتلي قوام يا ديوث الحس كس اختك الي عاوز يتبرد ورحت مسكت رسي ونزلتني على كسها وقعدت تشد بغباء وتقلي ريح اختك اختك تعبانه ونتا مش حسس بيها وبعد ما حبت ريحت ونا عدلت نفسي ده كلو ونا لبس ولقتها طلعت بزها الكبير وقلتلي شيه البزاز دي ياما دعكت ازباب وقلتلي مش عاوز ترضع ونا رهت وكنت برضع بشرها وهيا قلتلي عجبك بزاز اختك اردع جمد واقرص وأيا أيدها على كسها وقلتلي اركب عليه وركبت وزبي قدام كسها بس انا دخلتو في طيزها ولقيتو وسع اوي زبي وخد رحتو زي الكس الواسع ونا بدخل قلتلي اهههههههه انتا فينك من زمان ونا بحول ابهرهت وكنتش بتتوجع كنت بتقرص بززها ونا قلتلها اي خرمك وسع اوي قلتلي من الي بيحصل في قلتلها هوا زبو كبير قلتلي حمار ابن الوسخا قلتلها ده هريهت قلتلي عشان كده كبيره وحلوا لازم تتغزا افهم قلتلي الوحده لما تحب تهتم بنفسها عشان تستمر في ده لازم تتناك عشان جسمها يحلو وتلقي نتيجه للاهتمام قلتلها مش للدرجه دي قلتلي مهوا لزم اسمع كلامو عشان أنا معاه من زمان ون وهيا صغيره وقلتلي من وهيا 12سنه وكنت ريحا عند صحبتها الوحيده وهيا ريحلها في مكان للاشغال فيه خدمات الأمن ولنضفه وكان يوام اجزتهم وي الان ونبطشي كمرات استدرجوها ونكوها وهيا خفت تتكلم وكنو بيرضعو ويلحسو ويخليها تمص ازبرهم ويجيبو وعرفو اختي الشهوه وهيا الي بقت تروح لوحدها وصحبتها رحت معاها ونص الأمن الي في المكان قائم على طيز اختك وكسها ونا كنت نزلت وهيا زقت طيزها عليه وقلتلي ده ونا صغيره امال لو عرفت الي بيحصل في النادي بجد حلبتني وهيا بتحضني اوي وخدتني بوسه وقلتلي هتتبسط لسا اكتر وقامت وقلتلي كفيه عليك لحم اختك بيطلب على طول قلتلي هتروح تنام وخرجت ونا نمت مقتول وصحيت الصبح ونا همدان ومش قدر اتحرك ولقيت ايمان كلمتني كتير وكلمتها شتمتني وقلتلي كنت فين وسيبني كده واتاسفت وقلتلها اني عندي شغل مهم وزعلت تني بس قعدت أحيل فيها نص ساعه لحد ما قلت مش زعلان واتفقت معاها هقبلها وحنا بنستلم الشقا وريحته اليوام كلو وام شيماء اتصلت وقلتلي مجتش لي وقلتلها جسمي تعب وبريح شويه ملئ عملتوه فيه قلتلي ابو شيماء من الصبح هيتجنن على ختبتك ومش علي بعضو من الصبح اتاسفتلها وقلتلها أنها تعبت هيا كمان واتفقت اني هرحله أنا وختبتب يوام السبت بعد يوام استلام الشقه وقلتلي من 8الصبح تكون هنا واتفقنا وقفلت كنا الأربع لسه وقلت اخد هدنا عشان زبي بقا يوجعني اوي لما يجي يقف وكنت بفكر اكشف بليل قلت لختي وختي ادتني عنواد حد كويس ورحتلو في نفس اليوام وكشف وقلي التهاب وفشل عضلي وضح انو عمل مجهود انتا لسا عريس شكلك قلتلو اه قلي يوام كمل متلمسوش واداني دهان قلي وقت الحاجه فقط ونا طلبت منو حجه للشهوا مش الانتصاب وصفلي اكتر من حجه وكنت عليا جدان بكام الف دولار ومبتجيش غير بطلب ونا زعلت قلي اندي علبه وصحبها مسافر عقبال ما يرجع اكون جبتلو وحدا تنيا واختها منو وقلتلو يجيب 2مش وحده وروحت وحطيتو في ميا سخنه واداني حجه للتفيليات وزيت كده للعضلات ونمت وقعدت الخميس كلو بكلم في ايمان زي مها الي فشخو قروني وهما بيتشرمطو وزبي كل ميجي يقف الوجع ينيمو بس الدنيا احسان كتير ونفس اليوام بليل بقا مبيوجعش وكملت علاج لحد يوام الجمعه الي صحيت في ونا في بالي اخد ايمان مراتي ال***** بنت الناس اوديها لابو شيماء بس لسا مقتحتهاش في الموضوع وخدت من العلبه الي استرتها وخدت فيجرا واكلت كويس اصل لحم ايمان جبار ونا متاكد ان هيا وختي هيموتوني باجسمهم وشكل وشهم النجس رحتلها بعد ربع ساعه زبي بقا حديد ونا في الطريق بتلفت زي الكلب عاوز اشوف نسوان لحد ما وصلت عند امان ونا شيل حجات كتير اشترتها ونا ريح وامها فرحت وقعدت معاها ندحك ونتكلم وفكرت معاهم واختها وكنا رايحين الشقه وقلتلي اي رايك في العبايه كنت سواده ولزقا في طيزها وقلتلي أنا مش لبسا كلوت وكنت بتدلع وقلتلي امتا نتجوز بقا ونا مسكت زبي وعضيت على شفيفي وقلتلها في اسرع وقت بس لازم اختبار ورفعت حجبها وقلتلي اختبار اي يا عرص قلتلها تتناكي قدامي ضحكت وقلتلي بطل بتكسف وشبكات أيدها في بعض وقلتلي عوزني اتناك ادامك ونتا مش هتعمل حجه فهمتها تاني أن دي متعتي قلتلي منا هخليك تتناك معايه بس لما نتجوز وقفت العربيه واختها بوسه وقلتلها مش قدر ابوس ايدك وهيا قلتلي خلاص مين هينكني قلتلها وحد صحبي اعرفو قلتلي مشي بس يكون ميعرفنيش قلتلها متخفيش واتفقنا بكره اعدي عليها أحدها بعد المغرب وكنا وصلنا الشقه نزلت هيا قدامي وجريت ولقتها وقفه مع البواب وعماله تتشرمط قدامه ولرجل يا عيني وقف احترامنا للحمها وهيا بتتحك بصوت علي اوي وسلمت عليها وطلعت ولقيت المهندس وفرش الشقا واتفرجنا عليها وهوا تعبان على نفس. بس مكنتش هسمح بحجه تحصل لانو يعرفنا ودفعت اخر دفعه ومشي ونا ختهت اووضت النوم وكانت مملكا كنت مخلي فيها كل وسئل الراحه حتا عملت بار فيها وتلاجه وصفرا وقعده على الأرض وسرير كبير وملحق للحهدم وحمام الاوضه دي كنت وخدا نص الشقه أو ربعها وهيا دخلا قدامي قعدت اضربها على طيزها وهيا تجري قدامي ورفعت العبايه ونزلت عليه لحس وهلا وقفت سندت على الحيطه وهيا سخنت وبدءت تزق كسها على شفيفي وبقيت ارجع رسي شويه شويه وخليت وسطها خرج لبره شويه وكان عجبني شكلها اوي بلمقاب وشرقانه ونفس حد يفشخت قدامي وهيا تعبنه كده وبقيت كل ما تقرب تجيب ابعد عنها وتخليها تهدا بجد متعرفوش شرمطك المنقبين أو البنات المحجبات الي بيلبسو وسع دول شهواتهم عليا اوي وشرميط اوي خلتها تجيب ونا جبت على نفسي من شكلها واختها في حضني وقعدنه على السرير وقلتلها تجهز بكره بنفس العبايه قلتلي اي ده انتا مش هتنكني قلتلها مش هقدر لسا جيب وكنت عوزها سخنه لبكره وقلتلي هنزل اتناك من اي حد ونا ابتسمت وزبي وقف وهيا كررت الكلما كتير بس كنت بتحجج بي بكره يوام طويل وهتتفشخ قلتلي أنا مراتك يهبل وهرواح معاك عشان اتناك وهتبقا انتا الي مرخصني يا عرص ونزلت على بززها تقفيش وطلعتهم وقعدت اضرب فيهم وهيا تشتمني لحد ما جت تهرب زقتها ونامت على ضهرها وقفشت بززها وبرضه وهيا كل شويه تزق بزها حوا بقي وتقلي يج ارضع كويس يا خول قلتلها بكرا هيحمرو من الرضاعه قلتلي هوا جمد كده قلتلها اه وزبو كبير وهيشبع الطيز قبل الكس وهيا بتزق بزها في بقي وبتقلي وهتسيب صحبك يرفعلي العربيه وضربني على طيزي قدام جوزي قلتلها اه وعرفت انها سخنت وطلعت زبي لاني مستحملتي حطيتو في كسها الي كان تعبان اوي وجاب بسرعه وطلع شهوتها سريعه طول النيك صوات علي وبتترعش ومكلبشه فيا وكل ما تجيب ازنق زبي على الاخر وهيا طزق عليه كنت مكنه بصراحه ختها وقمت اهدنا دش بلمسه بس ولحست كسها وهيا فرحانه وهيا مسكن كسها وقلتلي ده هيتعب مع صحبك عشانك وهتلحسو بعد ما صحبك ينزل فيا ويملاني يملأ مراتك ولحستو تني وخلتها تجيب وخرجنا لبسنا وهيا بتدلع عليه ومبسوطه وقعدت على رجلي واحضان وبوس ولبونا لحد ما زهقنا وأما اتحليت منها مرا كمان سريعه نزلنا ونا حسس بالرضا ومتحمث لبكره روحتها ورجعت ايات في الشقه وكلمت ميار وقعدنا نرغي كتير عن اليوام ده الي اتفشخت في ونفسها تكرر. تني وقلتلي أنها قبلت اختي في النادي واتكلمو وحكتلها عن الي حصل وهيا لو شفتك هتزعقلق عشان أنا مخبي عليها الحجات الحلوا دي ونا كنت هموت من الفرحه بده هشوف اختي بتترزع من الأشكال دي وهيشرمطوها اكتر من كده خصوصان انها بتحب تضرب ونمت بعد ما ودعت ميار وصحيت الصبح خليت البواب يجيب فطار وفطرنا سوا واتصحبت عليه رجل 53 سنه بشنب وقمحي اوي قلب على بوني ودواسلع وبكرش بس جسمو خفيف واديتو 200 الفرحه وخرجت بسرعه عشان متأخرين ولبس كويس ومش عارف ام شيماء هتعمل ايه وي رحتلها ولطريق كان فضي محدش افتكرني وطلعت البيت لقتها قعده وبتقلي اتاخرط ونا اتاسفتلها ولبست وخدتني وخرجت جبت الفطار وعيش وحنا رجعين ممشياني وراها وشايل الحجه ولبنات ولستات يبصولي ويدحكو على اخرهم وكل ما وحد يشفني يلقح قكلا وام شيماء كنت بتشتمهم وتمشيهم وقبلتها وحده كنت لبسا عبايه ودهب كتير ووقفو يتحكو بصوت عالي وطلبت منها أنها تسبني ليها ليله تعمل شغل عليه وام شيماء فهمتها أني بدفعلها فلوس عشان تعمل فيا كده الست برقت وقلتلها هوا الي مقعد جوزك من الشغل قلتلها اه قلتلي ابعتهولي بس يمكن ابسطو ونحافظ عليه بدل ما يزهق منكو ويطير خالص وان الطمع وحش وهيا كنت خيفا من الست دي وبصتلي وقلتلي اي رائك ونا هزيت رسي وروحت وحنا مروحين كنت بتعتبني اني وفقت وبتقلي دوال ناس بتوع مشكل وقلتلي اروح مرا وحده بس عشان متزعلش وبعد كده ارفض اروح وقلتلها امرك وصلانا البيت وحضرت الفطار وقلتلي خش صحي سيدك ودخلت وهوا شفني ضحك وشد من راسي نزلها على زبو وهوا بيفوق لسا كان وقف وبلع حبيه ونا بمص في زبو وقعد يلسع على طيزي وقلعني البنطلوان وخلاني اقعد على زبو لحد ما جاب وهوا مسكني من وصتي وبيزق في طيزي على الهوا ونا قعد حرفيان على زبو ونزل وخرجو وخلاني أمص وام شيماء دخلت ونا بندف وهيا بتقلي كده يا خول الواد ابني شفكو وقومتني وقلتلي دي اول حجه هخليك تعمل حجات النهضه متتخيلهاش وفطرنا ولبست وخرجت ورجعت وفي ادها بنت 18هوا الرقم الاولاني بس عشان متحظرش ودخلتها الاوضه وقلتلي قوام نيك البنت دي ونا مزهول قلتلي عدي ابو شيماء نكها كتير ولبنت بيبي فيس اوي زبي شد ونا مستغرب وقمت دخلت على البنت ونا لبس عسان مخوفهاش وهزرت معاها لحد ما بداءت ازغزها وأحط أيدها على زبي وهيا وهيا بتمسكو وتسيبو وتزقو يمين وشمال فعلان هيجان مش طبيعي عمر ما اتخيلت نفسي كده ونا بزغزغها سحبتها على حجري وكنت لبسا بلوزه منفوخه من الاكتاف وبنطلون معفن وضح انو مغيرتهوش من فترات وكنت بحول اقعدها في النص هيا عدلت نفسها وفرحت أنها فهمه بس مع السن مش ركبه ومدنا بابصلها واتحك وجويا مشعر حيوان وبدأت ازق فيها وهيا قلتلي استنا يا عمو وقامت نزلت البنطلوان ونا شفت كسها البريك وخر طزها الي بين انو وسع وهبت ريحه وحشه ريحت الطيز بي قويا شويه ولبنت وقفه شدتخا اقعدها وطلعت زبي ولقتها قعدا مبتتحركش وبعدها بحول ادخل سبتني ومتكلمتش رحت نمت على بطنها ونا رحت فوقها وفتحت طيزها الي حسيت احساس غريب وحولت ادخلوا وحدا وحدا وهيا بتتحايل عليه ونبي يا عمو برحه عشان بشخ ددمم وما غرزتو وقعدت فوقها كتير ولبنت بترجع على زبي لانو مكنش كبير اوي وجبت في طيزها ونا بموت من الهيجان وشلتو ولبنت لبست وهيا وقفا قدامي هجت تاني وهيا نمت على طول بس مقلعتش نزلت البنطلون شويه ودخلتو وكنت بحول اكون لطيف بس الشهوات بقا ونا بجيب تني مره اتعصبت على طيزها بس اتبسط وخرجتلهم كنت لبست وخرجنا نلف في السوق وحان هناك ابتعشييى بلكاوم أنا من اول ما دخلت ونا في وحد رشق ورايه وزبو مسبش طيزي ونفس الكلام ام شيماء وحنا في السوق البيعين شدوني أنا وام شيماء كنو 8او9فشخوني وشتموني وشتمو ختبتي واموشيماء لاول مرا أسفها بتتشرمط عليهم وبتتفشخ على ازبرهم وخرجنا من المعركة بعد ما اتفشخت خرفيان وام شيماء قلتلي هبقا ابعتك تجيب الخضار بعد كده لوحدك وحنا مشيين قلتلي البنت عجبتك قلتلها اوي قلتلي ولسا هبسطك اكتر ونا قلتلها أنا الي هبسطك قلتلها أن مراتي الاولاد عوزا تجي بعد المغرب وفرحت وخلتني افرجها كل صورها وهنا خلص الخمس

الجزء السادس
بعد ما اتفشخت في السوق ورجعنا وعرفتها اني هجيب مراتي وهيا فرحت وقلتلي روح هتها دلوقتي وتقديم معانه اليوام روحت عشان اجبعا وقبلت الست الي قبلتنا في الشرع وندهت عليه وقلتلي ريح فين وقلتلها ريح اجيب ناس للست ام شيماء وهيا عرفتني على نفسها اسمعا ستهم اسمها كده وكنت مستغرب وشورتلي على بتها كان حوليه سور وبيت كبير بس قديم شويه وفي كم حصان مربوطين على السور وعربيات كرو وهيا بتتحك وقلتلي هوا انتا صحيح كنت جيب ختبطك بجد قلتلها اه قلتلي ابو شيماء ركبهالك قلتلها اه قلتلي بكره هتجبها وتجيلي ونا هزبطهالك وهزبطك انتا كمان وضحكت وقلتلي هخليك ططلع من هنا انتا وهيا مش عارفين تمشو ونا كنت خيف منها بصراحه وشها مكرمش شويه وليها هيبا مش عرف جيبها منين ونا استأذنت منها وهيا قلتلي مستعجل على اي يا متناك امشي وتعاله بكره بدري ونا مشيت ونا مش على بعضي ورحت للعربيه بعد وقت طويل لاني مكنش في موصلات وكلمت ايمان قلتلي هتغدا ولبس عقبال متيجي ونا في الطريق روحت على صيداليه وطلبت منو حجه تهيج مراتي عرض عليه كذا حجه وفي الاخر قلي في ثلاثت انواع مبيخرجوش الا الڤي اي ببببي وقلي شوكولاته ويفوار وحبوب وتمنهم كان غلي طلبت الشوكلاته عشان اديها بسهوله لايمان وخرجت وختي رنت عليه ونا في الطريق وقلتلي انتا فين وأنها عوزاني في موضوع مهم ونا قلتلها اني رجع بكره وزعقتلي وقلتلي تسيب الي في ايدك وتجي أنا عرفت انتا وخطبتك رحتو فين ونا قلتلها اني هنتكلم بكره وقلتلي بس قبل من نتكلم عشان نكون متفقين هتخدني معاك عند نفس الناس الي وديت ميار عندهم قلتلها انتي اختي مينفعش قلتلي مهيأ مراتك وي ودتها ونا هروح بمزاجك أو غصب عنك كس اختك تعبان قلتلها مشي وفرحت وقلتلي أنها هتعمل سويت وتجهز نفسها وهتختار هتلبس اي وقفلت معاها ونا زبي شدد ونا متخيل اختي بتتناك كنا وهي تعبانه على زب وحد عريب وهشفها لاول مرا وهيا بتتشرمط وهيا بتجيب وهتفرج على محنها مع الفحل ونسيت اني اصلان أنا ريح فين كان نفسي اروح اجيب اختي وا افكس لايمان بس وصلت عندها وكان معانيه سجرت حشيش وكنت هموت وشربها وركب معانيا وهيا في كمل انقتها وكنت طزها فجره بنت الزنيا ركبت معايا ومشيت بيها وهيا بتقولي أنها متحمسه أنها تعمل كده وصلنا الموقف ونزلت هيا وطيزها بترقص مش لبسا كلوت ولعبيا قماش خفيف لزق على جسمها كنت شرموطه مشيا معايه ركبنا العربيه بعد تلقيح السوقين وصلت أول البلد وكنت عارف البيت بس فكرت اني اخش البلد لوحدي واروح البيت واسيب الرحله بتاعت العزبا هيعكسوها لما يشفوني مشي معاها وهيتحرشو بينا كمان وكنت زبي بقا حديد ونا بفكر كده بس كنت عاوز اوريها قد اي أنا ديوث وشيت بيها وحنا مشين الناس متنحه لأنها فعلان بطيه زي اختي كده جسمها بيترج اوي ولبسا كعب عالي كنت مخليه كل الدكره فتحا بقها احترام ولمعكسات ليها كلها وفي الي مسك اديها وشدها وزعق ولناس خلتو يسبها ونا مكنتش بفتح بقي وسكت ومشينا ونا بقلها جننتي الرجل كان هينكك في الشرع وهيا وشها احمر من الشوكلاته ودخلنا شرع ديق شويا وفي اتنين عدو قدامي وخلوني وراهم وختبتي قدمهم الدنيا زحمه اوي ومكنتش شيفها وفضلت مشي وهيا قدام الشبين اول ما وصلت حتا وسعه ولقتها بتقولي لازم نخرج من هنا طمنتها وقلتلها وصلنا خلاص ومشينا وصلنا البيت وخدتها وطلعت ولقيت ابو شيماء قعد ومراتو بتمص فى زب واما شاف ختبتي قام وسلم عليها وخدها قعدها جنبو وهوا حضنها وبيقلها انتي خصار في الديوث ده ونا هكون رجلك ومتخفيش من اي مخلوء انتي خلاص بقيتي مراتي وقلها بتعرفي ترقصي وهيا قامت وام شيماء شغلت اغنيا ومسكتني من ايدي وخرجت بيا من الشقه ودخلت وقفلت في وشي الباب ونا سمع صوت الضحك ولشرمطه واختفت الصو وخرجت ام شيماء وهيا لبسا وخرجنا برا البيت وهيا بتقلي امشي ونا عوز ارجع لحد ما ضربتني قدام البيت وشخطط فيا وقلتلي بصوت علي اخلاص بكسمك ومشيت ونا مقهور مش هتفرج ودخلت بيا مكان زباله ورمل وكل الي موجدين بيلعبو هناك كلهم من 15ال20سنه وكلهم فيهم مشروع شبح وندهت على الولد الي نكني في البيت وقلتلو هات صحابك وتعاله وهوا نده عليهم كنو 4غيرو ومشيو ورانا ولقيت نفسي قدام عشش مهجورا ووقفنا ولاولد جهم وحد فيهم قال لام شيماء مين ده قلتلهم دي شرموته هتعشروها وشدتلي البنطلون وخلتني اعمل وع الكلب ووقفت جنبي ولولاد قعد.و يفتحو طيزي ويبعبصوني واول وحد دخل زبو بعنف بس كان مش كبير بلنزبا الأحجام الي دخلت وقعدو يبدلو عليه لحد اول وحد خلاني انام على بطني ودخل زبو ونكني شويه واتشنج وكلهم عملو نفس الكلام وكل وحد بيسيب لبنو جوا ملوني بجد وام شيماء حطط منديل في طيزي وقلتلي حفظي على اللبن عشان تيزك متعرفش تقف وتوسع وقمت لبست ومشينا وعدت على وحدا صحبتها ودخلنا جوا وخلتني اعملهم شاي وندهن على بنتها الي كنت 28سنه وبعدها ندهت عليا وقلتلي خش الاوضه دي ودخلت لقيت البنت لبسا عبايات لبني مفتوحه من السدر وخدتني من ايدي وقعدنا وقلتلي هوا انا مش عجباك قلتلها انتي حلوا اوي كنت شكلها طيب جدان ومسكت ايدي وحططها على كسها وخدتني بوسه طويله وطلعت زبي ونزلت مص ونا مسترخي وطل شويه ازقو في زرها وكنت يستمتع أما تكح أو تتخنق وفضلت كده شويه وكررات انكها وقلعتهت ونا كل شويه اقرسها من بزها لحد ما احمر واضرب عليهم بغل كنت قصد اوجعها وخلتها تنام على بطنها ونمت فوقها ودخلت زبي على الناشف وغرزتو وهيا حولت تهرب بس مسكتها وكنت زنق زبي في طيزها وبزق على اخري وهيا بتصوت وقعدت ادخلوا وأخرجوا ونا مستمتع ونا بحاول اوجعها اكبر قدر ممكن وشلت زبي مرا وحده وقعدت اضربها وحبيت ركبتها عند كتفها ودخلتو وبقيت اعمل نفس الكلام وهيا جابت 2 ونا كان عندي نهم شديد لحد ما نزلت ليني الفاسد في كسها وقمت وهيا ستكتا متكلمتش لبست وخرجت قلتلي ام خاول مرا تعملها كدا وطول قلتلها بمزجي انما الي انتي بتعمليه فيا بيخليهم يخرجو غصب عني وشكرنا الست وادنها مبلغ وخرجنا روحنا على البيت وحنا في الطريق قلتلي المرأة الجيا لما تجيب حد فيهم معاك متخلهمش يخدو حبوب منع الحمل عشان لازم يبقالك ولاد حرام وتربيهم باسمك يا رجل يا عرص وزبي كان عاوز يقف وقلتلي هنطلع دلوقتي تقلع كل هدومك وتخش اوضت النوام ودخلت اضور على إيمان ملقتهاش ونا بقلع هدومي دخلت عليه ام شيماء وخلتني انام على السرير وكان معاها حبل وربتتني من ايدي ورجلي ودخلت 5بنات 14او15سنه ونزلتني على الأرض ومسكت شبشب ونزلت على وشي وقلتلهام يلا يا بنات عوزين نعلمو الادب ونزلو فيا طلطيش وشباشب واتفشخت منهم ونا زبي نيم مش ردي يقف وبعدها فكتني وخلتني ارتاح وجبتلي ميه وقلتلي عاوز تعرف مراتك فين قلتلي ابو شيماء خدها وراح يسهر معهم وخد مراتك هناك زمنهم عشرهالك وهترجعلك حمل قلتلها يلا نروح قلتلي بلاش عشنك انتا وقلتلي ده مكان البلطجيه وكلهم هيترسمو عليك وجت الساعه اتناشر وقلتلها كلميهم يرجعون ونا غضبا وكلمتو وقلها انو هيلبسهت وهيقبلني بيها على أول البلد رحنا أنا وهيا هناك لقتها في التكتيك ولعبيا مقطعه ومن غير ال** وفي اثار ضرب على وشها بس ابتسمت اول ما شفتني وركبت اطمنت عليها واختها ومشيت وصلنا العربيه وسألتها أي الي حصل قلتلي أن بعد ما مشيت ابو شيماء اتحول وقلعها ملط وخلاها تمص ونكها ولبسها العبايات وخدها ورحنا مكان وفي قهوا قديما ودخلني اوضه فيها مقبوله وقتعلي العليا ورفعها ودخل زبو وقعد ينكني وجه دخل وحد بمرتبه وحطها على الأرض ونيموني على ضهري وأبو شيماء نزل عليا نيك ولرجل الي دخل بلمرتبا طلع زبو ونام على ضهرو ودخلو في طيزي وأبو شيماء دخل. في كسي ونكوني وبعد كده كل مواحد ينزل يخش وحد تاني من ساعت ما رحت ونا بتناك لحد مخدوني في التكتيك وقلتلها فين ال** يلتلي خدو وكنو بيضربوني على وشي وجسمي قلتلها اتبسطي قلتلي اوي وبفكر نيجي تاني بس بعد الجواز واكزن خفيت من الضرب ده وخرامي يكونو لمو شوي لانهم فوتوني واختها الشقه وحبتلها نفس العبايا **** وروحتها مقدرتش اجي جنبها وامها اتخضت ونا قلتلها وقعت من سلم وخدتو زحف وروحت على القاهره ونا عرف أن اختي هتفشخني روحتوطلعت على اوضتي وخدت دش وخرجت لقيت اختي على السرير ولبسا بنطلون وسع وتشرت خفيف وقلتلي تعالا وعدلت نفسها وقلتلي ايه الي انتا عملتو ده تخد خطبتك وتوديها مكان مشبوه عشان تتناك قدامك يا عرص لا وكمان طلعت رنبو وبتخد من ورا شدت ايدي وقلتلي وريني كده يا متناكه الرحله عملت فيها اي وخلتني في وضع الكلب وحسست على طيزي ونزلت على خرم طيزي وحضنت طيزي وخلت حلمت بزها على خرم طيزي وحضنتني وقلتلي حلو كده وختك بتلعبلك في طيزك وتفت على ايديه ومسكت زبي من ورا وقعدت تدعك في الاتنين ونا سخنت اوي معاها وبحرك طيزي وبتشرمط سبت زبي ولسعتني على طيزي وقلتلي عندي فكرا احلا وهخليك تجيب بطريقا تنيا وحلوه وفضلت تلسع في طيزي وتقلي نزلي يا مرا يا شرموطه نزل من طيزك يا عرص وتضرب وتسرع في النيك وتقلي ها يا عرص هتخد اختك بكرا تتفشخ قدامك ونا كنت بنزل على الكلام ولضرب ولنيك مع بعض فشخوني ونزلت كتير وهيا لحست خرمي وقلتلي مكان ما الفحول عشروكي وتضرب على طيزي وغططني ونا على بطني وقلتلي بكره اخيران هتناك برحتي وهيا فرحتنا وطلعت خياره من طزها وقلتلي شيف اختك تعبان الزائد شيف خرمي مولع ازاي وغرزتها تاني وطلعت وهنا خلص السادس
فين باقى القصة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%