NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلتي وخرم طيزي وختي و سيد بتاع المخدرات الي خلاني ديوث الجزء الثالث

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
139
نقاط
1,017
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الثالث
بعد ما خلصت مع البنت قربتي دي كنت تعبان ونمت مصحتش غير تني يوام بس صحي زبي وقف وقررت خلاص اخطبها امي جهزتلي الفتار فطرت من غير ما اتكلم امي فتحت معايه اني أخطب البنت دي اسمها شيماء ونا قلتلها اني موافق وكلمي امها وحددي معاها معاد وامي أما صدقت كلمت امها وامها زغرتت في التلفوان جوازه مكنتش تحلم بيها وخدنا معاد أنا وابويا وامي نرحلهم نفس اليوام بليل رحت اشتريت شكلاته محترمه وورد ولبست كويس ورحنلهم بعد العصر بساعه استقبلونا قويس وأبوها الي تحس انو ملوش لزمه ونا عرف انو مدمن مخدرات هوا اصلان تحس انو مش مستوعب اني جي أخطب النجسه بنتو وليها اخت صغيره 15سنه بس جمل أمد وحده فيهم وشيماء الي خلت ابويه اول ما يشفها يفتح عينو ويبرق من الشرموطه الي كنت فيها فستان من بتوع الافراح ضيق اوي بززها هططلع من الفستان وقعدنا ندحك ونهزر لاد ما اتفقنا نشتري الدهب في نفس اليوام ختها بنفس الفستان وامها واختها وامي ورحنا نجيب الدهب وجبت شبكه محترمه بمبلغ محترم ورجعنا وصلت امي للبيت ورجعتلها ونا زبي هيفرقع وقررت اخدها ونخرج واعمل اختبار واديث نفسي على لحمها رحنا مول واتمشينه من اول مركنت العربيه وخرجنا منها بنات ورجله بيبصو على لحمها وفستنها الصديق اوي ولميكب الاوڨر ولكلوت الي متحدد بكل تفصيلو ونا مشي جنبها زبي بينقط وهيا كل متقبل وحد ويبصلها في عنيها تبصلو وطول البصه عرفين انتو البنات الشمال هيا وشها بين اوي أنها شرموطه مشقوطه من تحت كبري وكلو هيج عليها لحد ما دخلت مطعم وطلبنا اكل وفي اربع شباب قعدين ورايه وكل شويه يهيصو ويدحكو وهيا متوطره وبتتحك كتير ومبسوطه ونا فهم أن الشباب هيجين عليها وقعدو يرخمو ويرمو كلام ويلقحو ونا سكت لحد مخلصنا اكل وكل محد يرمي كلمه زي مش هتقدر عليها وهيا تبصلي الي هوا اعمل حجه يا عرص أما صدقت الاكل خلص وختها زمشينه خرجنا من الموال في محلات بره فيها حلويات كتير وكده وجبتلها ايس كريم واتنين مشين ورانه عكسوها وهيا شتمتهم شتيم تدول على أنها شرموطه ومشينه متكلمناش غير في العربيه وقلتلها معلش على الي حصل قلتلي على ايه الشباب الي في المطعم ولا الي عكسوني قلتله اصل لبسك ولي حطاه في وشك رحت قلتلي مش انتا بتحب تشفني لبسه ديق قلتلها اه قلتلي خلاص ملكش دعوه ولو حد عكسني متتكلمش أنا بحب اتعكس ونتا بتحب كده اني اكون برحتي قلتلها خلاص في الحقيقه متبسطش اوي من الي حصل كنت متعصب وغرارت بس وحنا مشيين قلتلي نروح على الكورنيش والمكان كن فضي شويه وقعدنه نتكلم واتفقت معاها اني هسبها تتشرمط برحتها وزبي كان وقف اوي وهيا حطط أيدها الي زي الملبن وقلتلي ده وقف ليه كنت سكت ومكسوف اوي قلتلي انتا بتهيج لما حد يعكسني يا عرص ولا من الشباب الي قعدو يشورولي ويعكسو فيه ونتا قعد مش قدر تحمي حريمك يا عرص كنت جبتهم وهيا قلتلي هوا أنا عملتلو حجه عشان ينزل قلتلها كلامك صعب اوي قلتلي ولسه أنا مش هسيبك الا ما احلبك كل يوام يا عرص وافرج الناس عليك وقعدنه نتكلم ونخطط هنسفر فين في شهر العسل وقلتلي شهر العسل البس الي عوزاه واعمل الي عوزاه واتفقنه الخروحه الجايه نروح دسكو ونجرب كذا حجه ونتمتع بشببنه وقلتلي هتجيب صحبتها معاها ونا كنت فرحان وشخخ على نفسي ونضفت بلمنديل لحد وحنا مشيين ضربتني على طيزي وقلتلي قدامي يا عرص وزبي بينهار منها وروحتها طول الطريق مسكه التلفوان وبتتحك لحد مروحتها وامها كنت في استقبلنه ومتكلمتش على التاخير كنت السعه دخله ع1 وروحت أنا كمان وكنت عوزه اعمل خطوبه واتفقنه انها هتكون بعد اسبوع وروحت أنا كمان نمت تعبان وصحيت تني يوام كررت منزلش واقعد في البيت فتحت الوتس ولقتها بعتلي كتير ورضيت عليها وقلتلي بعد كده اول ما تصحا تعرفني وقلتلي متخلنيش اقلب على الوش التاني واتاسفت وكان عجبني طرقيتها اوي وقعدنه نرغي لحد بعد المغرب لحد ما الكلام وصل للجنس وطلبت توريني صور أصحابها وفكرتها اانا متفقين أنها متغرش عليه وهيا متكلمتش فرجتني 4وحده فيهم محترمه ولبقي شرميط بس الي محترمه وبين من لبسها الوسع دي اكتر وحده شرموطه فيهم فيا الي قلتلي كده وسالت ليه قلتلي أنها بتتناك من طوب الارض ومتصورلها افلام سالت على الافلام قلتلي لا مش معاها ووعدتني أنها هتحول تجبهم وسألتها عنها تجرب ولا لا قلتلي اجدب ولا عاوز الحق قلتلها الحق واني مش هزعل قلتلي منا عرفه انك مش هتزعل حته لو اتنكت قدامك وقلتلي الشباب كنو هينكوني ونا قعده معاك ومتكلمتش عرفت انها نويه تحلبني وهتحكي عن تجربها قلتلها هخش الحمام ورحت قفلت الباب بلترباس وقلعت ملط ولفيت اربع سجير ورجعتلها وقلتلي اتاخرت ليه قلتلها كنت بلف سجره قلتلي مشي واعمل حسابك أنا بعد الجواز هشرب معاك رحبت طبعن ورجعت سالتها هاه عندك كم تجربه قلتلي 4 زبي بقا قدامي وقف وقلتلي أن صحبتها الغلبانه دي جرتهم اصلان وعندهم زريبه كبيره وكنت 13. سنه وهما كنو على طول قعدين عندهم في البيت وقلتلي وحنا في السن ده مكناش بنلبس هدوم داخليه ونا كنت فيره زياده شويه أنا وهيا من جيلي كلو وكان عندهم حصان وكنت صحبتها فاطمه بتخدها تفرجها على زب الحصان لما يقف وكنت بتخليها تمسكو وتلعب فيه ومكنتش فهما اوي بس كنو بيعملو كده كل متجي فرصه وفي يوام ابوها فطمه قفشهم بيعملو كده ضربهم الاتنين با عصيه بتاعت الحصان بيسموه زي الكرباك كده وخدهم في الزريبه وخلهم يدخلو اوضت العلف وقلعمه الاتنين الجلليب بتعهم وقلهم لو وحده فتحت بقها هضربكو تاني وسكتنه وجاب كرسي وقلع الجلبيه ولشرط الابيض بتاع الفلاحين وبتقلي اترعبت شكل زبو يخوف رخم انو مش قد بتاع الحصان بس اسود ومليان شعر ونزل لتحت وقعد على الكرسي ونده عليه اقرب أنا وبنتو وقلنا الي كنتو بتعملوه للحصان اعملوه هنا ومسك اديهم وخلهم يلعبو فيه وقال ليهم يقعدو عليه ولاتنين مرضيوش وخد بنتو الاول وخلها تقعد عليه بس من بره وهيا كنت مبسوطه وخلها طوطي وهيا قدمه قعد يدعك زبو في اخرمها وهيا كنت مبسوطه بعد كده وقعد كل شويه يحضنها ويشلها على زبو ويقعد وهيا مستسلمه لابوها الفلاح وبعد كده خلاها ترضعو شويه وقلها تلبس وتخرج ترقب الصريق عقبال ما يعمل مع صحبتها الي هيا شيماء زي ما عمل معاها والبنت خرجت تعرص على صحبتها مع ابوها وشيماء قلتلي أن هيا كنت بيضه واحلا من صحبتها القمحي وطيزها كنت كبيره شويه وقلها انتي بقا كبيره مش زي بنتو وقلها هعشرك وشيماء كنت خايفه مسكها ودعك زبو في كسها وخرم طيزها وقلت أنا مقدرتش اقف زي فطمه قعت عليه بعد اول دقيقتين ودخل شويه منو فيكسي وفتحني وبعدها ابو فاطمه هاج وشكلها ووقف وقعد ينيك فيها ونيمها على القش ودخل زبو وركب فوقها وقلتلي شخت على نفسها ومكنتش فهمه وبعد مخلص مسح كسي ومورنيش الدم بتاعي ومقليش انو فتحني مقدرتش اقوم وفطمه دخلت عليها وقومتها ولبستها وقعدت معاها لحد مبقيت كويسه وي فاطمه قلتلها احنا كده اتنكنت وقعدو يدحكو وقلتلي عمل معاها 8مرات في الزريبه وبنتو كل مره بترقب الطريق
لحد ما عمل حدسه ومات قلتلها هوا انتي مفتوحه قلتلي اه وده غصب عني ونتا مش هيفرق معاك هتنيك على طول مش لسا هتوسع وتفتح ابو فاطمه وسعهولك وقلتلي لو عندك مشكله في ده انا مجدبتش عليك ووثقه فيك قلتلها خلاص متزعليش قلتلي شطور يا عرص وقلتلي وطيزي كمان فتحها بس مش ابو فاطمه الي فتحها قلتلها امال مين قلتلي كلب وضحكت قلتلها مش فهم قولي عشان خيالي وسع ممكن اصدق قلتلي استنا هروح ليها عشان بترن وجيالك وراحت ورجعت بعدها بساعه وقلتلي أنها قعده معاها بيشربو شاي وقلتلها كملي وقلتلي مينفعش عشان فطمه قلتلها مش هيا الي هتجي معانه الدسكو قلتلي اه قلتلها ما هيا هتعرف اني عرص عدي احكي قلتلي عيب عليك مهيأ عرفه ونا حكتلها وبحكلها كل حجه قولتله خلاص كملي قلتلي استنه ولقيت صورتين لطيز بنتين وحده فاطمه ووحده شيماء وقلتلي مين فينه احلا شخرت زقلتلها ارحمي زبي ونا كنت قدر عليكي قلتلي قول يا عرص مين احلا قلتلها انتي احلا وهيا احلا قلتلي فطمه بتقولك بطل محن يا كسمك وقول مين قلتلها شيماء احلاه قلتلي تسلم يا قلبي وفطمه بتقولك هتحط صبعها في طيزك عشان طبطل محن ودحكت قلتلها كملي كلب مين الي فتح طيزك قلتلي انتا حر بقا بعد ما ابو فاطمه مات بسنتين كنت قعده مع فاطمه وافتكرو ابوها كان بيعمل ايه وكسهم الاتنين بينزف لبن كن وقتها عندنه 15سنه وكنا فهمنه كل حجح وفطمه حكتلها أن في كلب عندهم عجوز في الزريبه من ساعت ما ابوها مات وهوا بيعض في الناس فا حبسوه في الزريبه وأنها كل ما تدخل عليه تلقيه مطلع حته من زبو وساعات بينيك المعيز وقلتلي كنا سخنين اوي وكنا بنفكر نروح لاي حد يريحنا بس قولتلها تعلي نشوف الكلب ده ودخلو لقو الكلب وزبو طلع لبره تقريبان كان لسا نيك المعزه وقعدنه نهزر وفتمه قعدت جنبو تلعب في رصو وشلحت الحلبيه ولكلب قعد يشمشم في كسها وطلع لسانو ولعس هيا صوطط وقامت وهيا بتقوام الكلب شب عليها وقعدنا ندحك وفطمه قالت على فكره مره نكني بس معملتش كده تاني شيماء قلتلها عوزه اشوفو وهوا بينيك قلتلها بس يا شرموطه وضحكت وقلتلها هنجرب لو ركب فوقق هتخليه يدخلو ضحكت شيماء ورفعت الجلبيه وجت قدام الكلب وقعدت تهز في طيزها ولكلب وقف ونبح فاطمه ضربتها على طيزها وقلت لها شكلك عجبتي وقعدو يدحكو وقلتلها تعلي ندخل اوضت العلف ودخلو وخدو الكلب ومها دخلين وفطمه بتجر الكلب غصب عنو عشان يخش وبتقلها دخلي عريسك معانيه ودخلنه وكنا مختلفين مين الي يوطي للكلب وهيا تزقني وترفع الحلبيه ونا ازقها لحد ما اتفقنا أننا نرفع الجلبيه ونعمل وضع الدجي احنا الاتنين وعملنا عده ولكلب مجتش قلتلي نفتحها عشان يشوف الكلب راح لفطمه وقعد يشمشم ويلحس وراح ريح لشيماء شمشم ولحس وركب عليه ونا كنت خايفه وبقلها تنزلو وكل شويه لنزل ويطلع رحت اتعدلت وحطط أيدها على بقي وقلتلي خلي الدكر يعشرك يا شرموطه ولكلب نزل وبعد رحت ضبني على طيزي وقلتلي كده زعلتيه يا شرموطه ولسعت لسعه كمان على طيزها وقلت لها فلقسي كويس الدكر عشان يعرف يعشرك وشلت أيدها ممن على بقها وقلت لها أنا هفتحلك طيزك عشان العريس يشوف شغله
وفتحتها ولكلب جه نحيتها وقعدت تخبط على طيزها عشان يركب اول ما ركب فاطمه مسكت زبو وظبتطو على خرم طيزي ودخل وراحت حطه أيدها على بقي لاني صوت دخل مرا وحده وفطمه قلتلي مبسوطه يا شرموطه وقعدت تقرص في الحلمه ولكلب سريع اوي جبت على طول وارتحت ولكلب مش عوز يخلص رحت قمت وقلتلها كفيه مش قدره لان كان سريع اوي هيا مستنتش لما اخلص كلام وراحت موطيه قدامه وركبها على طول وقلتلي تعلي داخليه يا كسمك العريس مش عارف ومسكت زبو الي كان تخين وحطيتو في خرم طيزها هيا عكسي كنت مستمتعه ومسترخيه ومبسوطه ولكلب لزق فيها وقلتلي ده عشان أما يعشر الكلبه الحمل يزبت وفهمتها وقلتلها أنا عوزاه يلزق كده عشان ابقا اتعشرت زيك وفضلت مستنيه نص سعه لزق وكل شويه تقلي حلو اوي انو سيبو كده في طيزي وهيا مبسوطه أنا كنت خلصت شهوتي بس غرت اوي ونفسي اتعشر تعشيره كمله ويعمل زي ما قلت يسبت التعشيره في طيزي أنا كمان وقلتلها مش دلوقتي هنحطلو اكل وبعد سعه كده نرجعلو وحطينه اكل وبعد سعه قلتلها يله قلتلي مش قدره وزمان أهلها رجعين من الغيط وكان عندنا درس نا وهيا عند استاذ محدش كان بيروح عندو غير أنا وهيا وهيا مرحتش اليوام ده ولاستاذ ده كان بيتحرش بينه كل مره وكنا بنفكر نخليه ينكني أنا وهيا وكنت ريحالو ونا سخنه وقعدت اعمل حركات واوطي قدامه ونا دخله وهوا كان مستني لقيت خبط فيه وقعدي من قوت الخبطه ودخاني الاوضه وسألني على فطمه وعرفتو أنها تعبانه قلي مشي هوا كان هاج اصلان واول مره يشرح على الصبوره كل مره كان بيقعد جنبنه وكتبلي مسال وقلي قومي حليها وكل شويه يضرب على ضهري بايدو ونا اتوطرت اوي ومعرفتش احل الضرب بقا على طيزي وكل شويه يلسه لحد مقلي كده مش هينفع وابوكي قلي كسر دمغك قلتلو خلاص و....... هزكر بعد كده قلي لازم عقاب وقلي أنا هبطك على رجلكي بلخرزانه ونا بتحيل عليه قلي خلاص هنخفف العقاب شويه هبطك على طيزك بس ده محدش يعرفو عشان أنا مبتهونش في العقاب مع حد سكت وقعد ونده عليه ونيمني على رجلو وطبعن في حجه وقفه في بطني اتاكدت اني هتناك وهتعشر زي زمان واتمنيت زبو يكون أكبر واتخن من ابو فاطمه زضربني مرتين برحه مبتوجعش اوي ونا بحول اتوجع عشان ميزودش قلي هنا مينفعش عشان الصوت وقومني وقلي قدامي على جوه ومعاه الخرزانه ولسع بيها على طيزي جريت من قدامه ونا مش عرفه جايب الخزانه ليه وضرب بغباء ليه وقفت في الصاله ولقي على الاوضه عشان الاصوات وقلتلو طيب ولنبي سيب العصريه قلي خشي بصوت نشف اوي وخلاني اترعب ونزل على طيزي خلاني تجري على الاوضه ودخلت وقفت اتحيل عليه يسيب الخرزانه وقلي ايدي مش هتوجعك و قف سكت قلي خلاص احنا نشوف عقاب تاني غير العصيه بصي أنا هدرب بايدي على طيزك على طول من فوق الهدوم لو موجعتش مش هيبقا قدامي غير اخر عقاب قلتلو مشي ونا قلت خلاص مشي وقلي اقلعي العبايه عشان اعرف اكمل وقفت وتنحت عشان مكنتش لبسه غير قميص مش مداري حجه وجه نحيتي وضربني على طيزي وخلاني اقلع ونيمني على رجلو وهوا قعد على السرير وقعد يضرب وهيا كنت حمره اصلان وقلي شكلها مش وجعاكي ومع كل ضربه يعمل حركه دائريه زي الي بيسخن طبله وشكلو كان مستمتع لانه طول وطيزي نملت وعيط عشان يسبني بس هيهات فتح طيزي ولقه شعر كتير ولسعني جمد اوي وقلي الحصه الجيه لو لقيت شعره هموتك ضرب ووصل لخرمي وحط صباعه جيت اقوم ضربني وزقني وقلي متتحركيش وحط صباعه كلو وهوا بيقول ده اخر عقاب استحملي عشان الحصه قربت تخلص وغرز لاخرو ونا متوجعتش وقلي وسع ليق يا بنت الزنيه مين بينكك وقعت احلفلو أن أنا الي بلعب في نفسي وقلي خلاص وقعد يدخل ويخرج وقلي لو مسكتيش هفتح كسك كنت هجت وقلتلو مفتوح وهوا فرح ودب صبعو وخلاني اشخ وقلي كده هنزود سعه على الحصه وقلع كل هدوه وجسمو مشعر اوي وعندو شنب يخلي اي نتيه تسخن عليه من شكلو وزبو قمحي غمق ومحمر وراسو تخينه سخنت تني على شكلو وفرش مرتبه على الأرض قدامها كنبه وجه عندي قعد يضربني على بزازي ويقرص الحلمه وشدني لتحت من الحلمه خلاني على ركبي ومسك رصي وخلاني أمص اول مره محبتش المص رح خلاني اعمل وضع الدجي وخرج ورجع بخياره وحطها في طيني كنت اكبر من زبو ونا متعبتوش ونا بخدها وقعد على الكنبه قدامي مقليش مصي أنا فهمت ورحت أمص وقلي اوعي الخيره تخرج امسكي عليها وقعت أمص ومن نفسي نزلت الحس بضانو ولخياره وقعت قلي انتي فشله في كل حجه أنا هربيكي طيزك مبتمسكش لازم اربيكي ولف ورايه ونا كنت مستنيه يعمل كده من بدري وضرب علي كسي بزبو ودعك في شويه وراح حطو على خرم طيزي ونزل بعزمه مرا وحده ونا من القوه ولوجع نزلت على بطني وهوا نزل فوقي وقلي عشان طيزك تمسك وغرزو بغباء بكل عصبو زنقو ونا طيزي اتشنجت من الوجع وطيزي قفلت على زبو بس من الوجع وقعد يزق اوي ويقلي استحملي كنت هموت خرج ونا بترعش قلي كده تمسك عدلني وجه يدخلو خرم طيزي قفل اوي من الوجع وهما بيدخل ويقلي خلاص كده هيقفل وكل ميوسع هديقه لك ونا في وضع الدجي فضل حطو كلو من غير حركه وقلي كده بعلمك الصبر ومال عليه ومسك برازي ويقرص ومقدرتش اطول في الوضع ده كتير وقلتلو هقع لانو جسمو كلو فوقي حرفيان وكل شويه يزق زبو وهوا جوا اصلان وبعد كده حكو في كوسي ونزل هري بس مطولش اوي وراح مطلعو نفس الغرزه الاوله في خرم طيزي وكان عمال يعمل زائر حلو اوي وبيتوجه وزبو بيطحرك جوا حرم طيني بصراحه جبت واترعشت من كده وقلي اخيران تلعتي شطره في حجه وقعد يهزر مقلي بعد كده الحصه بتعتك هتكون في الي انتي شطره في وصحبتك أنا الي قلتلها متجيش النهضه بعد كده الحصا في الاوضه دي وإن حد كلمك على التاخير قوليلو اني بزود الشرح ولو حد سألني هقولو كده نا مكنتش معاه اصلان كنت لبست على اللبن وقلي متخرجيش اللبن خلي طيزك تمسك ولا قلتلو لا هتمسك ولبست وروحت مقتوله بس اما نمت اللبن كان بيزغزغ خرم طيزي وكنت عوزه تاني أنا بعد كل ده شخرت وقلتلها تني اي قلتلي اتناك قلتلها يخرب بيتك بعد المعركه دي قلتلي اه من ساعت منكني الاستاذ ده ونا مبشبعش مقتلها ونا هقدر عليكي ازاي قلتلي هحلبك كل مشوفك كل كويس زاتغزا قلتلها مشي وبعدين قلتلي الحكيه لسا طويله لان بعد كده الاستاذ ده قعد 5سنين ينكني أنا وفطمه وكان بيعزم صحاوب كل فتره ينيكو فيه وساعات فاطمه وكذه مره بياجرنا لصحابو قلتلها هوا ده الي كم مره قلتلي دوال الطياري مش علاقة فاهمت قلتلها فهمت قلتلي بعد ما سبنا المدرسه كنا بنرحلو بس ذي منقول زهق مننا وجاب غرنا وسبنا ونسيناه قلتلي جبت ولا لسه يا عرص قلتلها احا مرتين قلتلي يا خول انتا عجبك اني كنت بتناك قلتلها اوي قلتلي عرف خرم طيزي الي اتهرا ده هخليك تلحسز وتكون عبد ليه وبعتت صوره وهيا مكبره خرم طيزها وقلتلي هتلحسو لما تشبع وقلتلي هسيبك شويه بقا ترتاح من مسكت الفوان وتنضف نفسك اصل زبك شكلو نقط كتير على خرمي الي اتهرا يا كسمك وقفلت ونضفت فعلان المكان هنا خلص الجزء
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%