NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلتي وخرم طيزي واختي وسيد بتاع المخدرات الي خلاني ديوث الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
139
نقاط
1,017
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزي الثالث
وقفنا الجزء الي فات لما سيد نكني وكسر عيني ومراتو وامو واختو عرفو اني بقيت شرموطه لسيد وختو كسرت عني المهم روحت وقعت فتره طويله بعاتب نفسي وسيد كلمني وكان عاوز ينيك بس انا اتهربت وقلتلو مش هعمل كده تاني وهوا كان محترم عكس ما توقعت وقلي انو متجوز ومش نقص نيك بس متعتو مع السوالب وقلي انتا صحبي ومش هعمل حجه غصب عني ومبقتش اشوفو تاني اخت مبلغ من ولدي وبدءت مشروع كويس ومكسبو كان كبير طبعان بمسعدت ناس كتير منهم سيد المشروع وقف على رجليه المشروع كان عباره عن محل خضار بي كان كبير شويه وموقعو كان حلو في مكان زحما جدان خرج بلدي المكان ده كان في مجمع مدارس منهم مدرستين كنو جنبي على طول مدرسه تجاره بنات وصنايع بنات بعد سنه على المكاسب كنت غتيط تكليفه ولدنيه بقت احسن كنت كان شغال معايا 2صعيده زبهم مبينمش من البنات الي بتعدي من قدام المحال فتحت مكان تني بس وسط ناس شعبي وبعت الاتنين الصعايده زغم أنهم زعلو انهم مش هيشوفو بنات تاني بس كان لازم لأن ثقتي فيهم كنت كبيره وعدا وقت وكنت طلب نس تشتغل معايه مكنتش لقي لحد ما كلمت سيد بلصدفه قلي خطيب اختو بيضور على شغل قلتلو هاتو وتعاله جابو كان طويل وعندو عضل بسيط عشان كان رفيع بس كل جسمو عضلاط كان باين عليه انو شمام لبس مطرب ولبس شبشب وشكلو حربان بس وفقت عليه واشتغل معايه فتره واكتشفت انو بيبيع مخضرات بس سبتو جه علينا رمضان والعيد ويوام الوقفه قلي انو هيصهرني مع اصحبو بس انا رفضت وقلتلو هات كم سجره حشيش وخلاص ونا مع نفسي قلي لا هنقعد لوحدي أنا ونتا قلتلو خلاص نروح شقتي كنت في نفس البلد وكنت اشتريت بيت كبير في حته رقيا شويه قفل المحل وركنت العربيه في جراش قريب وركبت معاه المكنا بتعتو مش عارف اي خلاني اقول أنا الي هسوق وهوا وفق وركبت وركب ورايه لزق فيه بطريقه مش كويسه وكنت حسس بزبو ومع عدم خبرتي كنت بكل مطبات كتير لحد مبقيت قعد على حجرو وحسي بزبو وقف وهوا حس بكده جه عند ودني وقال لمواخزه انتا الي بتاكل مطبات وقلي اقف وهات أنا اسوق وقفت بسرعه ونا متوتر وزق زبو في طيزي قبل ما ينزل خلاني خول اوي لاني متكلمتش وساق قوا لحد موصلنا وحنا دخلين قلي مش كنا شفنلنا اي شرموطه ولا خول نسهر عليه النهارده عرفت بعد الجملا دي اني هتناك النهرضه الجملا دي خلتني اول مدخل الحمام احلق شعر طيزي والبس شورط وتشرت خفيف وهوا كان قعد وشغل مهرجان ولف سجاير اصلان هوا قبل ميشتغل معايه كان سواق على توكتوك وقعت جنبو وخت سجاره وقلتلو في شورت وتشرت جوه على السرير ادخل البسهم عشان تبقا برحتك بصلي وفرك زبو ودخل يغير أنا كنت اقصد اوصلو المعنا ده بس هوا كان جريء اوي يعني من واحد شغال عندي وبيتوددلي لجريء اوي كده كان كل تسرفاتو دي مخلياني خول اوي ومش على بعضي السجاره كنت بدأت تشتغل وهوا جه وزبو قدامو نفخ الشورت عملت عبيط وقلت اروغ لأن جرءتو عجباني ومهيجاني وقعد وسجاره في التنيه وعملين نرغي وزبو وقف ونا قلت اقوم ارقص عشان يتحرش بيه على المهرجان وهوا ضحك وفتح رجلو عشان زبو ينفخ الشورت اكتر وراح مغير الاغنيه وشغل طبل بتاع الرقص فهمت علي طول انو بيقول ارقصي يا شرموطه ونا فعلان بدءت اهز في طيزي كتير مكنتش بعرف ارقص بس الموقف مهيجني للدرجه دي خلصت الاغنيه وهوا كان كل شويه يمسك زبو ويفركو اخر فركه كن عيني في عينو ونا ابتسمت لأن الحسيس كان اشتغل قعت جنبو وقلي ولا اجدعها شرموطه وراح مولعلي سجاره وقلي عاوز معلقه قومت زي الخدام اجبها جبتلو معلقه وفضا فيها بضره وسخنها لحد ما بقت مده شفافه وطلع حقنه وسحب المده وخدها في دراعو بعدها رجع بدمغو لوره وقلي عاوز اطرطر بس جسمي سايب ومش عارف اقوم فهمت قصدو اي قمت جبت ازازه وادتهالو قلي اعصبي سيبه مش هعرف امسك الازازه فهمت وقلعتو الشورت خالص ونا قصد عشان يقعد من غيرو وزبو يبقا حر واتفرج برحتي ومسكت زبو الي كان مرخي رغم من حجمو افتكرت كده وقف بس كان مرخي لسه وظبطو على الازازه وطرطر وقلي اعصرو عشان ينزل اخر نقط عصرتو ودلكتو شويه وقفلت الازازه وركنتها قلي نضفو وضحك وبص في عيني أنا كنت خلاص طيزي بقت هيا الي توجهني وقت مبين رجليه وقعت مسكتو دلكتو بايدي شويه وهوا مسكني من شعري وقرب رسي من زبو وقلي نضف حطيطو في بقي وقعدت أمص نص سعه شويه يتشنج ويشخر ويزوم وشويه مسترخي لحد ما قلي قوام اقلع الشورت قلعتو وقلي وضع الدجي عملت كده هوا على كنبه وطيه قعد وفتح رجلو ونا دجي قدامو وطيزي نحيتو بدأت اسمع اصوات اللسع على طيزي وتلبون قدامو واتحرك خطوه قدام يقلي ارجع يابن ديك ،،،،،،،، وارجع وقلي طيزك محلوقا لمين قلتلو ليك سيدي سمع الجملا دي ونزل ضرب وبعبصه لحد موسعت وحمرت وضرب اخر ضربه بغل وطلع تلفونو وقلي متبصش ورا وكلم حد فديو ويضحك بصوت علي ويقول لصحبو فينك ويضرب ونا اتوجع وصحابو قلو معاك شرموطه وسمعت صوت حد تاني جنبو قلو انتا فين نجيلك رح ضرب وقلو لا ده خول الاتنين قلولو انتا فين نجيلك قلهم لا العرص ده ملكيه خصه ويضرب وحد منهم قلو شغل الكمره عليه قلي ارجع بطيزك يابن الزنيه رجعت وهوا عدل نفسو وقعد على حر الكنبه وزبو في نص طيزي قلي دلك زبي في طيزك ولسع ضربه بقيت اروح وجي وزبو على طيزي من بره وصحبو قلو اخلص افتح على المتناكه ده فته ولاتنين قعدو يزومو ويشخرو وحد قلو دخلهلو راح مسك زبو وغرز بدون رحمه نصو مره وحده ونا اتنطرت قدام وقلي ارجع يابن ديك ،،،،،،،، رجعت دخلو وقعد يضرب وصحابو قعدو يتحيلو عليه وهوا قلهم لو الخول قالي موافق عليكو هديكو العنوان صحابو قلولو حط التلفان جنب ودانو قلهم هوا سمعكو وقال صح يا عرص قلت اه وحد منهم قلي يا عرص عوزين نعشرك ونجيب منك عيال اي رايك قلتلو لا قلي أنا زبي اكبر منو قلتلو لا صحبو التاني قلي يابن المتناكه هنعمل عليك حفله وهتخدمنا طول الحفله سكت راح غرز زبو وقلي ايه رايك قلتلو مينفعش ولفضيح قلي هلبسك قناع وهما مش من هنا متخفش وليك أن محدش يجي هنا تاني وسيدك عوزهم يجو عشان مش هقدر على الطيز دي لوحدي هاه اجبهم وراح شيل زبو من طيزي قلتلو خلاص هتهم وتنين فر التلفون ولتنيين فرحو وهيصو في التلفوان وقلولو عندك حشيش ولا نجيب قلهم هتو معاكو الي هنا قرب يخلص وادهم العنوان وقلي عقبال ما يجو نعمل وحد وقام من على الكنبه ونا في نفس الوضع ونزل بزبو على طيزي زبو كان طولي اوي بس مش تخين وكان عندو مرونه في الحركه كان بيعرف يخلي زبو هزاز في طيزي وشويه يدخل ويخرج ويقلي عشان تيزك تفتح للرجله متتعبهمش وكان سريع في النيك وجسمو مسعدو على كده نس سعه بيعمل فيه كل الي نفسو فيه واجمل لحظه هوا الوحيد الي قدر يعملها أما غرز زبو للآخر وكلبش فيه وقعد يطلع اصوات الدكر وهوا بيعشر النتايه دي حجه خلتني اجيب على نفسي وكمان زبوو الي كان وصل لحتا اول مره حد يوصلها ولبنو السخن ده كلو خلاني ارجع بطيزي على زبو ولي هيجو اكتر كان احسان وحد نكني لحد دلوقتي مقمش من على طيزي الا ما زبو نام ودي حجه حبتها بصراحه وقلي انتا متعب اوي قوم نضف المكان وخد دوش وتعاله قبل ما الرجاله تجي اقعد لف سجاير ليهم وقلي عندك كلوتات أو لبس حريم قلتلو لا راح رنن عليهم وقلهم انتو فين وعرف وقلهم ارجعو هاتو لبس نسوان للعرص فرحو ورجعو ونا نفزت الي قلي عليه وقعت جنبو وابتديت الفف في السجير ضربني على وشي وقلي اقعد على الأرض ونفزت وادتلو اول سجره لفتها وادتهالو وقلي متجوزتش لحد دلوقتي عشان انتا بتخد فيها قلتلو وحكتلو كل حجه وقلي انو عارف أن سيد عشرني واخت سيد حكتلو وقلي قدام الناس انتا رجل ونا شغال عندك لوحدنا مقامق تحت رجلي بصيت في الأرض وقلي لازم تتجوز عشان العمر بيجري وان معجبتكش طلقها انتا غني مش هتفرق معاك قلتول بعد الي عملتو فيه ضحك ومسك زبو وقلي انتا تعبتني اكتر من النسوان ضحك وقلي قاوم افتح الباب الرجاله اهيه بترم قومت اجيب الشورت قلي لا زي منتا رحت فتحت بعد ما لبست القناه كلهم ضحكو وواحد منهم ضربني على طيزي ودخلو قعدو وكلهم بيضحكو وقلي خدم على اسيادك يابن الزنيه خدت طبق الي فيه السجير ولفيت عليهم واولعلهم وبعد ما مشيت من اول وحد لقيتو غرفني بعبوص واتوجعت التاني راح نزل بلقلم على وشي وقلعو البنطير وحد منهم 19سنه ولتاني 24سنه ده كان مشعر اوي ورجولي وصوتو. خشن ولي خرفني بعبوص عيل شكلو صغير وبعد ما قلعو الي 24ده حسن ولي 19 اشرف وخطيب اخت سيد ده ربييع
حسن قلي عندك شيشه قلتلو اه قلي طيب حضرها وهات منقض وولع واعمل شاي على الولعه عملت الي قال عليه كنت السعه دخله علي 11 ونا كنت جنب سيد حط حبايه في بقي وقلي ابلع يا شرموطه بلعت واول حجر خلص وأشرف قام ضربني وقلي غير حجر وغيرت حجر وطلعولي طقمين وحد قميص نوام ووحد لبس خدامه كلهم اخترو الخدامه لبستو وكلهم طلعو ازبرهم وشالو الطربيزه وقلولي اقعد الف عليهم مص اول وحد اشرف وده زبو كان وخد انحناء ورصو كبيره ومدلدل بس هوا كده واقف حسن الي كان زبو تخنو مناسب مع طول. وعندو عروق كتير في زبو وكان نشف حجر ومشغلين مهرجانات ونا عمال بلف عليهم مص ومبسوط قوي اشرف كان بيحب يضرب بزبو على وشي كل شويه يعمل الحركه دي وقلي كده بنمل زبي عشان ميجبش بسرعه وجه دوار حسن بعد اكتر من سعه مص مستحملتش وقمت مسكت زبو وقعد على حجرو وهوا شخر قلي لسا بدري وراح طلع بوسطو وقلي ونا اتوجعت وقلي قوم مرضتش اقوم وقال كده الحبايه اشتغلت مسك وسطي وعدلني وقعد ينططني عليه كنت في قمت متعتي وقام بيا ونكني على الهوا وبعد 10دقايق قام اشرف وخرج زب حسن وهوا شيلني ودخل زبو وقعد يرزع ويضرب على وشي لحد ما جبهم وحسن نزلني وقلي نام على بطنك وركب عليه نص سه وكان جيب وقام ربيع قيل تعاله اقعد عليه وقعت عليه نص سعه وده احلا وحد بصراحه رحسن برضو بس ربيع بيعرف يستخدم الخول الي جوايا وبيخليني اهيج وجاب هوا كمان وعقبال ما اخلص مع ده التاني زبو يقف فضلت كده لحد الفجر بينيكو فيه وحسن اخر وحد بس اتحول ووجعني اوي اخر وحد ختو منو بس بعدها حسيت يعن اي دكر بيكسر عين دكر مع حسن لانو كان جمد وعصب بعد الليله دي خدت اجزت العيد ولعيله اتجمعت وكنت بعرج اوي من الي حصل مجت وحدا قريتي من زمان مشفتهاش هيا وامها وامها كنت مهتما بيا اوي رغم أن الست دي وبنتها ديمان يقولو عليه ابن امو ويتريقو ما الكلام بيلف شفتو النسوان القرحه هيا وبنتها قرحين اوي ونا بخاف منهم المهم قعدو يهزرو ولبنات شغلو اغاني وقعدو يستعرضو امكنيتهم والشباب هيجين ده موجود في العألات الشعبيه وكل شاب بتعجبو بنت بيتجوزها لحد ما البت القرحه دي رقصت زبي وقف عليها رغم أن زبي مبيقفش بسهوله وكل شويه تبصلي وتسبل وهيا كنت امكنيتها صعبه علي الدكر الفحل أما أنا كنت مش ردي اخد خطوه اتجها عشان كده وهيا اصلان معنسه وهيا وامها جيين اصلان يصطدوني أنا بلاخص عشان غني وهما فقره جدان وبيحولو يعيشو اصلان بس البت جامده شفتو الست الي بتمشي تحسو أنها موطيه من كتر بززهم وطيزهم هيا وامها كنو كده المهم اقرب اتنين في السن أنا وهيا أنا 25وهيا 26 معنسه وسمعتها مش كويسه اوي بسبب جسمها ولبت اخر اليوام جت وقعدت ترغي معايه وسالتني بتعرج ليه قلتلها رجلي ملويه وقعدت تقلي أنها زعلانه أن أمها مش بتخليها تجي تزرنا وكده وخدت ركم تلفوني هيا الي طلبتو زي الخروف ادتهولها وقعدت تقلي هيا البت هتفضل وخدام منناك كتير زي الخروف برضو قلتلها مفيش حد عجبني لسه ضحكت وقلتلي وحنا ما نعجبش طبعان جملتها زي الخروف وهيا خدت المحمله جد وقلتلي هكلمك بليل وتس زبي اصلان وهيا بتكلمني كان بيسيل من شرمططها ولزقتها فيه وكل الي يشفنا يضحك كلو فهم أن السناره شبكت وطلبت العديه ادتها الف متنات لان أنا الوحيد الي كنت بعيد في ام العيله دي وابويه فرحت فشخ وهيا اصلان شرموته بتحاول تتلبون عليه كنت فرحان بيها وافتكرت نفسي رجل بس بعد ما مشيت فررت أن هيا ديه المنزبه ليه هيا دي الي هكون عرص ليها دي الي لو عرفت ميزلي هتوفق بيها لأنها شرموطه وكمان فقيره وامي قلتلي أنها شفتني معاها انكو مناسبين لبعض سكت وقعدت تزن عليه وابويه جه وقال نفس الكلام وام البنت قلت لمي نفس الكلام قلتلهم سبوها بظرفها ده كلو ونا زبي بيسيل بليل ولعت سجره من إياهم وفتحت الوتس اشوف لقتها بعته 22رساله زبي وقف من قبل ما اقرء اي حجه ولقتها بعته كلام كتير وبتلومني اني مفتحتش قلتلها عيد بقا وزيارات كتير قلتلي لا بعد كده تكلمني خلاص بقا دلوقتي بقينا قرايب بجد ونقدر نسأل على بعض برحتنا قلتلي سهرت يوام الوقفه قلتلها طبعن قلتلي مع مين وعملتو اي وشربتو ولا كنتو محترمين وقلت جملاه عرفت انها عوزه تجرني للحتا الي هيا شطره فيها قلتلي جبتو بنات في السهره طبعن زبي المسكين قعد يسيل قبل ما ارد قفلت الباب بلترباس عشان ابويه وامي وقلعت ملط واتغطيط وقلت احطها في اختبار عشان لو كملنا يبقا وضح اني بحشش قلتلها شربت فعلان واني بحب اشرب في الوقفه أو فى الأيام العديه وجبنا نسوان وحولت ابينلها انو عدي بين الشباب حتا المتجاوزين كنوع من التغيير ويوام في السنه بيبقا متاح فيه كل حجه قلتلي عيب الي بتعملو ده ونتو مش محترمين قلتلها انتي كبيره مش بنت هدحك عليها ولا عوزاني ادحك عليكي قلت لا الصراحه احسان وقلت عملتو اي احكيلي ضحكت وقلتلها عيب قلتلي يا بختكو عايشين على رحتكو قلتلها يبختكو انتو قلتلي ليه بقا دحنا عشتنا متقفله وبنخدم اهلنا لحد منجي نتجوز ونخدم بعد الجواز اجوزنا واخر الليل انتا عرف بقا🙈 قلتلها لا مش عارف قولي قلتلي اتلم قلتلها ليه مهوا جوزك يعمل الي يعجبو قلتلي شفت قلتلها بس دي حجه بتبسط الترفين قلتلي اه بس الرجل بيعمل الي يعجبو زي منتا قلت لو زهق يتجوز تاني او حتا مبيتجوزش قلتلها عندك حق المفروض يعملو يوام للست تعمل الي يعجبها قلتلي هوا ده حتا الوحده يبقا ليها يوام تتنفس فيه وتستناه من السنه للسنه بس ده عمرو ما هيحصل قلت بردو أدق على الحديد وهوا سخن قلتلها لا ليه هوا احنا معندناش ددمم أنا البنت الي هتجوزها الطلبط اليوام ده هدهولها دهحكت وقلتلي يعني هتقبل تعمل اي حجه قلتلها ده يومها وفي اليوام ده هخد منوم عشان مديقاهش في رحت قلت الجمله الي انا كخروف مستنيها قلت كده دمغنا زي بعض وأنها هطير من الفرحه أنها لقت حد بيفهم زبي المسكين لو لمستو كان هينطر وقعت اسال بقا انتي قعده فين وبتعملي ايه وعدك صحاب ولا لا ومين اكتر صحبا ليكي كان بنت اسمها نرهام شرموطه برضو واتفقت معاها تجيلي المحل تتفرج عليه ونتكلم وش لوش وراحت بعتت قلتلي أنا بحبك ردتش ومن فرحتي سبت التلفوان ولفيت سجاره ورنيت عليها ردت وقلتلي اقفل عشان امها واخوتها ممكن يسمعوها قفلت وبعتت على الوتس قلتلي مردتش يعني قلتلها انتي حلوه وجسمك حلو وعجباني اوي وكمان متفاءل بس عندي كم شرط لازم توفقي عليهم قبل منخش علاقه قلتلي قول قلتلها أنا بشرب حشيش قلت عدي بس مي اسرش على العلاقه بعد الجواز زبي اتحجر هيا خلاص رسمت على الجواز ونا كخروف مبسوط قلتلها بحب الجنس اوي قلتلي ونا كمان ضحكت وقلتلها يعني لو طلبت اي حجه أو اي تغيير في العلاقه يكون عندك استعداد وتكوني موفقه قلت اه قلتلها حلو قلتلها لو حبيت اغير يوام مع وحده تنيا هتوفقي قلتلي متتغطش عليه بس طلما مش هتتجوزها أنا موفقه اتبسط مع الي تعجبك بس مزنش هتلقي في اي وحده الي عندي قلتلها انتي جمل وفرصه عوزه الخيال قلتلي منا بتفاهم مع الخيال اهوه ولا انتا مش خيال قلتلها عيب عليكي بس يتقفل علينه باب شقه بس قلتلي اتنيل كل صحابي اجوزتهم قللهم كلام كتير قبل الجواز وآخرهم يقعدو على القهوه قلتلها لو عطل هجبلك غيرو ضحكت وقلت هنشوف قلت في حجه تني قلتلها بفكر قلتلي احا أنا موفقا على حجات مفيش حد يقدر يوفق عليها قلتلها مش لو في حجه تاني نبقا نتناقش فيها قلتلي مش هتقلي بحبك بقا قلتلها متخفيش اول منتجوز أنشأ ...... مش هسيبك في يوام الا ما ادلعك قلتلي هنسوف يا سبعي وضحكت قلتلها ممكن اشوفك دلوقتي قلتلي هروح الحمام عشان محدش يشفني قلتلها برحتك وصوره حلوه اوي وهيا مطلعه لسانها وجيباه على جني قلتلها شكلي هتعب معاكي هلتلي هصفي كل الزيت الي عندك وحياتك قلتلها باكلت كوارع هملاه تاني وقلت مشي يا عم الجمد قلتلها مش هعاين البضاعه قلتلي اتلم لما نتخطي على الأقل قلتلها ليه كده ما أنا عمري مبرجع في كلامي وحنا كبار مش ***** ونا تاجر طول عمري متعود اعاين قبل ما اشيا قلتلي ليه ونا شوال بطاطس قلتلها احلا واطعم من كل الفكها قلتلي وعاوز تشوف اي قلتلها بزازك وخرم طيزك وطيزك وكسك قلتلي كل ده مرا وحده قلتلها أنا هموت من ساعت مشفتك بترقصي قلتلي مشي بس اوعا تخدهم وتقعد تنزل عليهم وفر عشان هنحتجهم بعدين قلتلها مشي غابت 10دقايق وبعتت انتا فين قلتلها في اوضي قلتلي صورو الاول وابعتو قلتلها مشي زبي مكنش صغير بلعكس وسط اقرب للكبير صورتو وبعتو قلتلي حلو اوي بس كنت متخيلاه اكبر بس هوا حلو ومناسب قلتلها هيعجبك قلتلي منا عرفه هوا مش بالحجم وبعتت صوره مطلعه بز وحد من البجامه ومطلعها لسنها وحطه صبعها في بقها وحلمتها لون بشرتها قمحي وبزها كبير قلتلها طرقتك حلوا اوي قلتلي بجد قلتلها اه وبزك كبير عاوز 3يرضعو في قلتلي 3مره وحده طيب كفايه 2 وحد هنه ووحد هنا وبعتت صوره لبززها ال2 قلتلها ووحد يرضع في لسانك قلتلي متسخنيش خلي الليله تعدي على خير قلتلها بزازك كبار بشكل يخض قلتلي هوا كش منهم يا خول ولا اي سكت قلتلي زعلت ولا اي قلتلها لا بالعكس دي حجه بتبسطني جدان خدي رحتك قلتلي أنا بسمع أن الرجاله بتحب تتشتم من مرتتهم صحابي بيحكولي كده قلتلها فعلان بحب كده قلتلي هتحلب على الصور قلتلها اه طبعن قلتلي هحلبك كل يوام مش هخلي فيك نقطه عشان متبصش لبره قلتلها احب البنت الي فهمه انتي احلا وحده عرفتها وعندك خبره وهدلعيني رحت بعتت طزها بلكلوت قلتلها يالهويببب قلتلي هتولول زي النسوان من دلوقتي يا خول قلتلها اصل حلوا اوي ورحت بعتت من غير الكلوت قلتلها افتحيها يا شرموطه قلتلي اهوه وبعتت صوره وهيا مفتوحه ومفهاش ولا شعره وباين على خرم طيزها انو مفتوح وبقعت خرمها كبيره وغلابن دي اتفشخت كتير اوي وخرم كسها وسع قلتلها احه دي عوزه تتلحس قلتلي كده كده هتلحسها وهجيبهم على وشك قلتلها زبي ده مش هينفع انتي عوزن 2افرقه من الي زبهم25سن عشان يكفي الاخرام دي قلتلي يلهوي يا عرص من قبل الجواز وعاوز تجبلي افريقي ولقتها بعتت صوره نيمه على ضهرها وفتها رجليها وقلتلي قدو ولا اروح ادور على وحد ارجل منك يركبني قلتلها قلتلها أنا أقدر الحس لو زبي مكفاش رحت بعتت خخخخخخخححححححخ امال بتتشرت على اي يا متناك يا عرص كنت جبتهم وقلتلها أنا جبتهم قلتلي يلهوووي عليك انتا بتحب التعريص قلتلها يعني قلتلي ونا كمان بحب كده ونتخيل برحتنا وهلحسك خرم طيزي كل يوام قلل النوام هخليك تعملي مساج بلسانك كل يوام مشي يا عرص قلتلها تحت امره قلتلي على فكره انتا عجبني اوي وهخطبك بكره من امك يا عرص سلام بقا عشان النهار طلع قلتلها سلام ونمت بعد ليله كان نفسي فيها من زمان ونمت ونا مبسوط ومرتاح وهنا خلص الجزء ده
 
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Ahmed Fadel
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%