NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 فبراير 2022
المشاركات
31
مستوى التفاعل
139
نقاط
1,012
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
الجزء الاول
أنا طه 25 الشخصيات هتعرفوها في القصه
أنا وحيد ابويه وامي من ونا صغير ونا مدلع وكل حجه عندي قبل مطلبها عايش محبوس أنا ابيض شمع وكنت تخين ونا صغير وطيزي كبيره عمو خالد رجل اسود ومش حلو وبخاف منو جاري ومطلق وعايش لوحدو لحد ما في يوام جدي ابو امي تعب وامي سبتني عند جاري ده وقالت لابويه يرحلها بعد الشغل ولمفروض هيباتو معاه ونا هبات عند جاري ده وكان يوام اجزتو كنت 1و0 سنين كنت صغير لسه وبتكسف زي البنات ويمكن اكتر وعمو خالد كان لطيف اوي وعرف يطمني وبعد كده فطرت معاه وبدء اليوام لعب معايه ونتفرج على التلفزيوان وهوا كان بيشرب مخضرات بس مكنتش فهم كنت فكرو بيشرب سجاير عديه بس كان بيشرب مخدرات ونا كنت مبسوط اوي انو طلع طيب جه الظهر وقلي انو زهقان وليوام لسه طويل وقلي تجي نلعب العاب كبار سكت وقلتلو هوا في العاب كبار قلي اه بس بيلعبوها في السر ونا قلتلو مشي هوا قلي لازم ده يبقا سر ما بيني وبينك خدني من ايدي ودخل بيه اوضه فيها سرير وكرسي كبير وقلي نزل البنطلون ونا كنت مكسوف شدو هوا وزبي اول ما لمسو وقف وقلي انتا كبرت اهوه وقلع هوا بصراحه جسمو كان في عضلات وكان مش مشعر وشكلو حلو لحد الشورت وظهر حجه منفوخه عندو ونا مكنتش هوا كبير ليه زي بابا بس بابا كبير بس مش بينفخ الهدوم زييو كده وقلي متخفش أما تجبر هيجبر زي ده ونزل الشرت وظهر وكان رصو تخينه وحمره وزبو اسود وفي عروق كتيره فضلت متنح قلي قرب وتفرج عليه برحتك وقلي امسكو ومسكتو قلي الكبار بيلعبو كده بس محدش يعرف هزيت رصي ونا عاوز امسكو ومسكتو كان دفئ ومتخشر اوي ومدلدل لتحت وقلتلو هوا كبير ليه انتا بتعمل ميه كتير قلي لا ده عشان حجه تنيه قلتلو اي قلي هقولك بس تستحمل هزيت رسي وقلي لو عجبتك هنلعبها طول اليوام ونيمني على بطني وقلي متخفش واستحمل وحط زبو على طيزي واكتشفت انو مش دفئ ده سخن بس متكلمتش وحاول يفتح طيزي عشان يوصل لخرمي ومعرفش لانو سند بايده عشان لو نام عليه هيموتني وقلي ساعدني وفتحت طيزي وحط راس زبو في خرمي ونا اترعشت اوي لأن زبو نعم وسخن اوي وقلي كده عجبتك اللعبه قلتلو اه حلوه قلي منلعب لحد الصبح تف على زبو وحطو على خرمي وقعد يدلك خرم طيزي من بره ونا كنت مشعارف مسترخي اوي وفي حجه حلوه بتحصل في خرم طيزي وهوا مش بيتكلم ولا انا وقعد يدعك وبيحاول يزق بحس بمتعه اكتر وهوا بيضغط قعد ساعه عقبال مدخل راس زبو بعد متوجعت بس استحملتو عشان المتعه الي حستها في الاول وفضل ثبت ونا سكت وهوا سكت وكل شويه يدخل سنه بعد ساعتين محوله ودعك دخل الرأس وحته بعدها وفضل يبوس في ضهري ويقلي مبسوط اقولو اه لحد ما قعد يهز فيه وفي المرتبا وكل شويه يزنق لحد محسيت اجمل احساس طور فقي بيترعش ويزوم وفي حجات سخنه في طيزي دفيه خلتني اترعش اكتر وساب زبو شويه وقلي تشرب عصير هزيت رصي وهوا قلي متقمش خليك زي منتا عشان اللبن هيقع ومكنتش فهم بيقول اي بس فضلت سحب زبو برحه خالص وخرج ونا نيم على بطني وحسيت بحرقان ابن متناكه وكنت افتقضت زبو لأن زبو كان منمل خرمي وأما شلو حرقان وكنت عاوز اقلو دخلو تاني بس كنت هموت من الكسوف وهوا جه وقلي هنقعد نلعب لحد بكره واداني وحد بنفس الطريقه وقلي خليك على بطنك متتحركش نزل وجيلك وفعلان نزل وجه تاني وكان بيجيب افيوان عرفت بعدها لما كبرت لانو خد اكتر من سنه قدامي وقلع هدومه وعمل وحد بس المردي دخل نصو وقعد يدخل ويخرج كتير ونت كنت بتوجع بس في متعه بسيطه الي مخلياني سكت وجب اكتر المره دي وقلي نفس الكلام وقلي أنا في الصله لو احتجت حجه انده عليه هسيبك تنام شويه عشان هنلعب بليل ونا مكنتش عرف انام من الحرقان بس نمت في الاخر وصحيت على احساس لطيف في خرمي كان بيدعك بس انا المره دي رجعت عليه ودخل وفضل ريح جاي كتير بس المتعه كنت اكتب وزبو بيزحلق اوي ونا الي بحاول ادخل اكتر عمل معايه 4مرات ونمت من التعب تني يوام قلي قوام خش الحمام خد دش عشان ممتك زمنها جيه وجت وروحت نمت تاني ونا حسس اني عملت حجه غلاط وقعدت يومين مش عرف اتحرك ونا كنت خجول جدان رحتلو بعدها بفتره طويله كنت حبب اتناك تني كنت14 وكنت فهم أن ده نيك كنت طلع وهوا واقف على باب الشقه وسلم عليه وعزمني على الشاي ونا كان نفسي من فتره إنملو على بطني تاني ونا كنت بتكسف اوي فدخلت على اوضت النوام ونامتلو على بطني وكنت متلغبط فمقلعتش البنطلون هوا دخل ورايه وضحك وقلي طيب اقلع البنطلون وقلي هخد دش واجيلك ونا مقلعتش غير البنطلون جه وهوا مولع سجاره وزبو وقف حجر وجايب عادلبه فيها كريم ودهن وقلي شفت طيزك من اللبن بقت حلوه ازاي وقلي هملهالك لبن وحط مسند كبير تحت طيزي بقت عليه ودهن كريم وحط زبو على خرم طيزي وسبني وولع سجره ونا قعدت ارجع ويطلع بره طيزي يروح ضرب على طيزي ويقلي اظبطووانتا لحد ماعرفتش اعمل حجه هوا ضربني ومسك زبو وغرقو كريم وزق زقه وحده دخل نصو جيت اهرب هره قعد على رجلي وزبو في طيزي وقدامي الحيطه واي حركه بيوجعواكتر فضلت ثبت وهوا اتحرك الم شديد وفضل كده ونا بتقطع ومعرفش يدخلو كلو ونام فوقي وخلص وجاب وقلي متقمش وهوا خرج وبعد نص سعه جاي ولبتاع ده قدامو كنت نسيت الوجه دخلو واشتغل على طول اتمتعت أو بس اليوام خلص وبقينه بليل وقلي هستناك تجي تني بس المره الجايه هنططك عليه وضحك ونا خرجت والكلمه بترن في وداني وبقيت 18سنه وهموت وارحلو بس مكسوف اوي وكنت بتفرج على كل انواع السكس وحبيت اكون خول مش بنت لا رجل بينيك رجل كنت الفكره مسيطره عليه وكنت التلفونان التاتش ظهرت من فتره طويله ولجربات الشواز مليا البرامج وكنت بتناك على كل البرامج وكان نفسي اكون كلب لاي بنت حبيت الخضوع وبعدها بفتره حبيت الحديثه وكان نفسي يكون ليا اخت اعرص عليها بس للاسف في يوام الخميس دخلت اوضي وقفلت عليه الباب وقلعت ملط وقعت اقلب في البرمجه على أمل اني اهيج الدكره كنت شرموطه اوي ونا لوحدي مع البرامج ولقيت اميل عمو خالد دخلت من اميل غريب وكلمتو ورد على طول وقلتلو اني خول وعاوز اتناك منو خاف مني ومردش كلمتووكمووفتحت على طيزي اكتلو اني خول وشكل طيزي كان اتغير ومعرفنيش وقلي لو جتلي هربطك وهعشرك وقعد يشتم واتفجأت من انو بقا يشتم وقعد يخليني اعمل حركات كتير قادم الكاميرا وقلي أنا عامل دماغ حشيش وقلي متجي اعمل على طيزك حفلا الليله ونا قلتلو لو جتلك هتعشرني قلي مش هسيبك غير وابنك في ايدك يا خول وقلي متلبسش شرط البس على اللحم وتعاله كنت انا بموت وعاوز اوي لبستوواتسحبي وخرجت ورنيت الجرث وشفني وضحك وقلي هوا انتا قلي نورتي بيتك ودخلت وقلي أنا عارف انك هتجي تاني وقلي زمان كان بيسيب اللبن في خرم طيزي عشان تفضل تكولني واجيله على طول وقلي خش على السرير بس انا كنت هموت وامص بضانه من كتر الافلام اتعلمت المص قمت مسكت زبو ونا وشي احمر ومتلغبط وهوا طلعو ونا نزلت عليه مص لحد ما قعد على الكنبه ورجع رسو لوره ومستمتع خلاني اجبلو طبق ولف سجاير وقعد يشرب وينفخ في وشي وكنت دخت من الدخان وخدني على السرير وعملت وحد خلاني اموت كان عنيف وبيشتم ويضرب لحد 4الفجر بينيك فيه ووقت الرحه يبقا أنا بمصلو لحد اخر مره عرفت انو فصل ونا بلبس قلي هتجي تاني ولا هقعد مستنيك كتير قلتلو هجي قلي لا هنعمل جدول كل يوام خميس انتا مراتي بقيت الاسبوع اجزه اي رايك قلتلو مشي قلي الخميس الجاي تجي بدري وقام بعبصني وضربني على طيزي وروحت وبقيت برحلو كل خميس كنت بستنا اليوام ده والتزمت الدراسه وهموت واتعرف على بنت شخصيتها قويه بس كل معمل خطوه اغلط وزي الخول معرفش اشقط لحد 2كليه كان في بنت مشهوره في 3كليه امل كنت بيضه اوي زي وسط في الطول وكل لبسها استرتشات دقيقه ولبس ديق ووحد في الكليه نكها وصورها ونزل على النت وفضلت ترند فتره في مصر كلها وغابت من الكليه سنا وي أنا لما بقيت في 3 كنت أنا وهيا فمدرج وحد لأن سقطط سنه بسبب الي حصل ورجعت تجي اول شهر بلبس محترم وتجي وتميش على طول ونا كنت مركز اوي معاها واخر السنه كنت رجعت زي زمان وكان نفسي الحس كسها وطزها اوي لأن عارف انها اتنكت من دكر تاني وهيا الشباب بيتلمو حوليها مكنش ليا صحاب وكنت بقعد في اخر المدرج وكان عندي عربيه سعتها وكتير حولو يتقربو مني بس انا خول وعندي رهبه من التربيه بتعتي دخلت هيا في يوام متاخره وقعدت جنبي في اخر المدرج وطلبت مني قلم والدتها وعدا الموقف وبعدها بيومين كنت قعد في الجنينه مستني المحاضره وهيا جت هيا وشلتها الشراميط ووقفو يهزرو قدامي وفي ولد معدي بعبصها وهيا بتبص وراها عشان تشوف حد شفها ولا لا لقتني في وشها ببصلها وهيا اتحرجت وخدت البنات ومشيات روحا ونا هيجان علها اوي وهيا حلوه وجسمها يجنن اي دكر ورحت لعمو خلد الي بقا ينيك بلعفيه وخت واحد في طيزي مهدتش برضو ورحت الكليه يوام خميس وكنت محضره الصبح ورحمه 4سعات ومحضره تنيا في الاربع ساعات دول بقعد في الجنينه ولقتها جيبه بنتين وعزموني على الفطار ونا موفقتش في الاول كنت مكسوف بس هيا خدتني من ايدي ومشيو نحيت الكفتريه وجبو اكل وكلنا وقلتلهم أنا الي هحاسب بحاول اكون اجتماعي.ولطيف واصريت ولقت امل ميلت عليه وقلتلي متعملش رجل هيفشخواك ويطلبو اكل تاني وفعلان عملو كده وقعدت تهزر معايه وخدتني ورجعت بالكرسي خطوه عشان نتكلم وسالت عن صحابي وأنها بتشفني على طول لوحدي قلتلها أنا مركز في الدراسه وبس ومليش دعوه بحد قلتلي طيب مصحبتش بنات قبل كده قلتلها لا قلتلي كل الابطال دوال معجبتكش وحده سكن وقلتلي ولا كده انا اشك فيك بس انا كنت عاوز اقلها انتي عجباني بس كنت مكسوف قلتلها لا بس انا خجول شويه بصراحه انتي الي عجباني ضحكت وطلبت ركمها وقلتلي خلاص نتعرف على بعض ونشوف وامي اتصلت عليه ونا معاها وهيا سلمت عليها بصوت علي وامي كنت طيره من الفرحه لأنها شيفاني وحيد ومليش أصحاب وأصرت اني ادي التلفوان لاامل وسلمت عليها وعزمتها على الغدا وامل وفقت على طول وختها بعد المحاضره وكنت اول مره تشوف العربيه وفرحت اوي وقلتلي اصل الموصلات مبهدلها وقلتلي كده لقيت حد هيوصلني كل يوام بعد المحاضرات وقالت ولا اي يا حبيبي قالت كده كنت هعيط وكنت فرحان ورحت على البيت كنت عماره كبيره بتعتنا اصلان في الهرام ولبواب شفني ونا طلع كان هينكها مني ومراته سلمت عليه واتعرفت على أمل والدتها فلوس عشان تسكت وتمشي وركبتها الاسانسير واول مركبت مسكت شفيفي لحد فوق دعك وبوس مكنتش بعرف ابوس بحاول اقلدها وخلاص وايدها مسكت زبي ودلكتو شويه ووصلنا قلتلي امسح شفيفك ومسحت ودخلتها وامي اول ما سمعت الباب بيقفل جريت تشوف امل وكنت فرحانه بيها وقعدت ترغي معاها وخدتها على المبخ وخلتها تعمل معاها الاكل ولقتها شطره واتغدينه وماما شافت تلفونها الشاشه فيها شرخ دخلت حوه وندت عليه وادتني فلوس وقلتلي انزل هات ايفون وحطو في علبت هدايه قلتلها منا اولا بالفلوس دي قلتلي روح بس وبعد كده الي انتا عوزو خدو ومش هحسبك بعد كده على أي حجه انتا بقا معاك موزه دلوقتي وعاوز مصريف ورحت ورجعت لقيت امي نزله معاها رغي واديت امي الهديه تقدمها لامل وأما كنت هطير من الفرحه وكنت اتاخرت ولازم تمشي خرجت معها وصلتها للمترو وقلتلي عشان محدش يشفها ويقول لأهلها البت محترمه يعني مصر كلها شفتها وهيا بتتناك وجت عليه وخيفه خدتني بوسه بس المرضي كنت هتوصا لزوري من اللغوصه وقرصت زبي ودتها ورجعت قعت شويه في الاوضه ورجعت على عمو خالد الي مبقاش قدر ينيك دخلني وقلهني ملط وربطني في السرير ولبسني قناع اسود زي الشراب على وشي وسبني وخرج وسمعت صوت ناس بره وضحك وشميت بعدها بشويه ريحت الحشيش وصوات البواب بعدها بشويه دخل وحد عليه وطلع حط مسند تحت طيزي وقعد يضرب كتير ويدعك زبو بس وهوا بيدخلو عرفت انو مش خلد كان زبو أكبر واتخن قعد يرزع وسبني وخرج ودخل غيرو مبقتش عارف اححد مقصات ازبرهم لحد الصبح ما طلع ونا بتناك وهوا دخل عليه بالحزام يضرب لحد ما عليك وقلي انو عزم صحابو وعملو حفله وانو لو كان عرض عليه مكنتش هوافق بس انا كان وحشني اني اتناك طول الليل زي مكان بيعمل زمان وفكني وقلي هتجي تني ونا بعيط وبتىعش قلتلو اه لأن كنت مستمتع اوي ولأن أنا اتعودت على اللبن وبحب اوي الدكر يزوم فوق طيزي بحس اني خول اوي وفي دكر بينزل رمز رجلتو فيه وانا اكون خضعلو قلي ياوام الخميس تجي بدري وفعلان خرجت من عندو ونا مش قدر امشي ونمت طول النهار وبليل لقيت امل مكلماني كتير ورنيت عليها وسالت كنت فين وقلتلها بنام الجمعه كلها وهيا قلتلي مشي وقعدنا نرغي كتير وفي الاخر اتفقنا اروح اخدها من المترو ورحت ولقتها لبسا محترم اوي كنت مكسوف اسالها بس في نص اليوام كررت اسالها وحنا مروحين وسألتها وقلتلي اني عجبتها وبتحبني وعوزه تكون ليه ونا قلتلها اني عارف كل حجه عنها وان شفت الفيديو بتاعها وشها زعل ونا قلتلها اني مش زعلان وان الي حصل حصل ولمهم الي جاي فرحت ورجعت عيطط وركنت وقلتلي أنها اتفتحت زبي وقف وبدء ينقط قلتلها الي حصل حصل واني بحبها زي ما هيه وهيا فرحت جدان وقلتلي اوعدك اتغير قلتلها متتغيريس وأنها عجباني كده قلتلي مش فهمه قلتلها أن الي عجبني اوي فيها انها بتلبس الي يعجبها وبتعمل الي يعجبك قلتلها عوزك كده على طول قلتلي مش هتغير اني بلبس ديق قلتلها لا قلتلي هتعاكس قلتلها مترضيش على حد قلتلي حتا ونتا معانيه هيعكسوني قلتلها مش هنرد على حد قلتلي هيتحرشو بيه قلتلها في حد اتحرش بيكي قبل كده قلتلي بصراحه كم مره قلتلي اخاف تزعل قلتلها لا مش هزعل قلتلي خلاص اي سوال من النزاع ده بعد الجواز عشان متكرهنيش دلوقتي قلتلها انا بموت فيكي ومش هكرهك ضحكت وخدتني بوسه وقلتلي تمشي بقا وأنها اتاخرت وخدت بلها أن زبي وقف وقلتلي ده وقف ليه وضحكت قلتلها مبسوط انك مخبتيش حجه عليه قلتلي بعد الجواز مش هخليه يفكر يقف هحلبهولك وكنت اول مره تكون شرموطه كده ولحيت كتير تبعت صور وتصور نفسها كنت بترفض وعمله فيها شريفه وكل خميس السهرا على طيزي لحد ما ماما كررت تخطبهالي الكلام ده بعد مخلصت 3وكنا في الاجازه وكنت كل ما شفها ادعك فيها لحد ما طلبت اقبلها عشان موضوع مهم وقبلتها ونا عارف أنها شرموطه وقلت اعترفلها اني خول لاني مش هقدر ابطل لو جبولي الف من امل مش هبطل محنت الطيز صعبه وفتحت معها موضوع الخطوبه وكنت هتموت من الفرحه رحت قلتلها بس في مشكله عندي لو وفقتي عليها هنجيلكو بكره وخطبك وقلتلها اني بخد في طيزي وهيا قعدت تتحك وقلتلي أنها كانت شكا فيه وقلتلي أنها موفقه ونا زي منا عندي عيواب انتا عندك عيواب واتفقت معاها اني هجلهم بكره وهيا ونا بوصلها قلتلي انتا اهم حجه زبك بيقف قلتلها اه قلتلي اصل لو نام هنزل اجيب رجل من الشارع وزبي وقف وهيا شفتو وقلتلي ده زبك اتبسط اول ما عرف اني اتناك من الشارع اتكسفت قلتلي لو نام مش هنزل أنا قلتلها امال اي ونا عجبني الكلام قلت هبعتك انتا تجبلي ركل ينكك وينيك كسي زبقت شرموطه اوي وحطط أيدها على زبي واول ما لمثتو نطر وهوا ورا الهدوم وقلتلي شكلي هبعتك تجبلي رجاله ووصلتها وروحت وعرفتهم انتا هنروح بكره ورحت عماره قديمه وهتقع فيها اتناشر عيله على اتناشر شقه وهيا في الضوار الاخير وامي كنت متفجأ ودخلت على امها الي كنت حلوه وليها اخ شكلو خول واخت اصغر منها 14او13 وختبطها واتفقنه على أن كل حجه عليه وأن هخدها من غير ما اكلفهم اي تجهيزات وده كان رأي ابويه واتفقنا بعد امتحانات ربعه كليه هيكون الفرح ولسنه جريت وهيا كل يوام تلبس اوسخ من الي قبلو ولطرحه بقت زينه على شعرها الي اكتر من نصو بقا باين وكنت مسخنه طوب الارض وخلتها تبعت صور ملط وكنت بنزلها على النت وكنت عوزها مفضوحه وكنت احب اقفشها على السلم بوس وفوق السطح عندهم وحولت انكها عندهم فوق السطح معرفتش اول ما دخل طزها نزلت وهيا شتمتني وقلتلي اعمل حسابك تشوف حل بدل مشوف أنا وزبي وقف تني خليت وشي في وشها وقلت اهدا عليها وخليته زبي بين شفايف كسها وختها طلعت علينه وفي ادها عصير وشفت الموقف كلو حكت لختها بعد كده ووخلاصنا جمعا وخلاص في تجهيزات الفرح وهيا قلتلي محدش يلمسك الشهرين دول يا خول وفعلان محدش لمسني ورحنا ننقي بدله وصاحب المحل كان بيعاكس فيها قدامي وهيا تتشرمط عليه وجبنا بدله وناقص الفستان ولقاعه اخترنا قاعه في فندق محترم والفستان قلتلي مينفعش اشوفو غير يوام الفرح وجه يوام الفرح ومن الصبح خرجوني من الاوضه وصحبهاكل وحده لبست قميص نوام وبيتصورو ونا وقف في القاعه وليل دخل ونزلت العروصه وعملو العرض الي قبل الدخول ودخلت الفستان بقا يدوب مخبي الحلمه ولو قعدت الكلوت يبان وديل قصير وصحبها اوسخ منها أنا كنت فتح بقي ولمعزيم وابويه وامي والمصور هريها تصوير المهم عديت اليوام وصحبها يسحبوها كل شويه رقص وشرمطه ونا مش قادر فرهضت ولواد الي نكهات وفضحها جه الفرح وطرني جدان ابن المتناكه وهنا خرجين رقص برضو وشرمطه وكنت متفق أن شهر العسل في الشقه عشان مبحبش السفر وركبت العربيه وروحنا على البيت ولبواب ومراته وامي وابويه ولجران فتحين بفهم من بززها حتا النسوان بتتفرج وركبنا أنا وهيا الاسانسير بس وكنت شقتي في اخر دور ده كان طلب العروسه وخدتني بوسه لحد موصلنا قدام باب الشقه الدوار كلو بتاعي طلعت بزها من الفستان وخدتني بوسه وقلتلي أنا تعبانه اوي ومش مستحمله اخش بس عملت عبيط وفتحت ودخلت وهيا بتقلع في الصاله وجت عليه قلعتني وخلتني الحس كسها ونزلت على زبي كان وسط وحلو بس جاب بسرعه قبل متمص حته ضربتني 5اقلام وشتمتني وقلتلي اعمل ايه أنا دلوقتي وقلتلها هبقف دلوقتي قلتلي هخد دش تخد برشا أو اعمل اي حجه خليه يقف ولو موقفش هنزل دلوقتي اتناك في اي حته وسعتها أدركت المشكله الي حطيط نفسي فيها لبست بجامه ونزلت لعمو خلد فتحلي واداني افيوان وقلي استنه شويه وهيقف موقفش قلي أنا عارف هيقف ازاي وقفني وطلع زبو وتف عليه ولف ورايه ونزل البنطلون ودخلو براحه ووقف فعلان ونا طلع نام تني ونزلتلو قلي مفيش حل قلتلو خلاص اطلع معانيه نكها عشان حلفه لتنزل تجيب حد من الشارع راح مطلع زبو وحطو في طيزي ووقف زبي وقلي حاول مره تنيا بس كنت فقد الامل وقلي خلاص بس مش هنكها على طول لازم نلقي وحد صحتو حلوه يقوم للوجبات دي بدالك ويكون ثقا قلتلو انتا قلي أنا مش هقدر عليها انا ممكن اساعدك قلتلو امال مين غرز زبو وقلي البواب وده ثقا ومش هيفضحك وفقت ورن عليه وطلع ورن الباب ورحت أنا وهوا وزبو جوا طيزي ولبواب ومراته دخلو عليه وقعدت تتحك ولبواب دخل ومبتسم وهما شيفين عمو خالد وقف وريا وزبو جوا طيزي وحكلهم ولبواب فرح ومراتو زعلت شويه بس بأن عليها الفرح لما عرف اني هضعفلو الشهريه من معانيه +الاكل وطلع زبو وقال يلا نطلع بي مرات البواب عندها شرط أنها تتفرج وطلعنا ودخلتهم وخالد أصر اني ادخل على مراتي وزبو في طيزي وعمل كده وخبطنا على باب اوضت النوام خرجت وهيا متوتره وعرفتها على خلد الي هيا اصلان عرفته وهوا وقف ورايه سلم عليها ولبواب وقلتلها ده الي هيقوام بوجباتي الزوجيه ابتسمت وبصت لمراته قلتلها مراته هتسعدك في البيت هنا وخالد زق زبو في طيزي خلاني اتوجع وهيا خدت بلها قلتلي كده يا خول فضحني ودخل وخالد خدني على السرير ونكني قدمها وخدت البواب قلعتو هدومو ونزلت مص ولحس ولبواب اتجنن عليها ورمها على السرير ونزل على بززها ضرب ورضاعه وعض كنت بتصوت بصوت علي اوي مش العمره بس سمعت لا الشرع كلو ومرات البواب سدتني من على زب خالد وخرجت بيه بره الاوضه وقلتلي سيب الرجله عشان يخدو رحتهم مع العروسه قلتلها حضر وقعدت قدامي وقلتلي الرجل الي ميعملش وجيباتو الزوجيه بنقلبو مرا عندما في البلد هيا من اسوان قمحي غمق طول ١٦٥ ون٨٥ كنت بطيه وخلتني اجبلها عشا العروسه وبعد ما خلصت قلتلي اقعد وطلعت بزها وحنا سمعين صويطها جوا وقلتلي ارضعو وبعدها قلتلي اللبوه مراتك سخنتني ووخده جوزي وسيبالي خول ورزعتني قلم وقلتلي يرضيك جيت اتكلم لقيت القلم التاني وقلتلي انزل جنب رجلي اعمل مساج وعملت كده ورفعت العبايه ونزلت الكلوت وقعدت تدعك في كسها ولحستهولي ونا بلحس زبي كان وقف وقلتلي ما بيقف اهوه شويه ونامت على ضهرها وزبي كان ١٩سم كبير مش صغير وقلتلي هتو في كسي ودخل بس كسها وسع وفضلت انيك ولقيت اني بعرف انيك ونكتهت وهيا نزلت مرتين الافيوان اشتغل وطلعتو من كسها حطيطو في خرمها الي كان وسع وهيا كنت شرموطه اوي وقعدت تبوس فيه وتحضن ونا على اخري هموت ونزلومش عرف نص سعه ولصوت في الاوضه سكت وصوات مرات البواب الي عالي خرج جزها وهوا زبو عليه ده قمت واتاسفتلو قلي عدي وأنها تحت امري وجبت منديل ومسحت الدم من زبو وقلي مراتك متت وخد مراته ونزل وحطيت المنديل جنب السرير ونزلت امرأتي لحست كسها وطوها ونا بلحس خلد خرج من الحمام وقلي مبروك البت بقت حامل يا عرص بس مش عارف مني ولا من باب العماره ونا كملت لحس وهوا نزل وشلتها وهيا فرحانه اوي وبستني وقلتلي شكران واتقلبت على بطنها وهيا ملط زبي كان حديد دخلتو في طيزها وهيا متحركتش جسه عماله تهيجني وتتوجه وتعبت ونا مش عارف اجيب وقيا بتصوت قمت من عليها ورنيت على الدوام قلتلو ابعت مراتك عشان تسعد المدام وفعلان طلعت ومن الباب ونا بقلعها ودخلت في الصاله ونزلت نيك فيها وهيا فرحت لان أنا اصلان شكلي حلو وهيا تقريبا عجبها شكلي كنت ٣٠سنه وسخنا اوي فضلت لحد الفجر بنيك فيها وجبتهم بصعوبه وهيا نمت مكنها ونا اترميت جنب مراتي وأصبح أهلها جهم واهلي وشافو منديل في كل مكان وابويه مبسوط اوي وقلي ابقو وطو الاصوات شويه وامها وامي دخلو اوضت النوام لقو اسعار اللبن في كل مكان ولاوضه رحتها وحشا من أفرزتها ولمنديل الي في ددمم امها زغرتت وماتعرفش أن ده ددمم خرم طيزها ولا أن البواب الدكر الي مبهدل الاوضه مش انا وعدا اليوام وهيا بليل كنت بتتشرمط وعرفت انها عوزه وقمت نكتها وعرفت انها ولحستني كسها وطزها بعد النيكه وقلتلها ارنلك على البواب قلتلي لا وخليه لوقت الزنقه بس وإنتاج بقيت تنيك كويس وطلبت اني اشتري افيوان وهنا خلص الجزا الاول
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Asiiadel, عاشق المر, Ror و 16 آخرين
فين الجزء التاني يا عالمي منتظرك علي نارر
 
  • عجبني
التفاعلات: mando40، MJSمحمد و Star55
  • عجبني
التفاعلات: MJSمحمد
الجزء الاول
أنا طه 25 الشخصيات هتعرفوها في القصه
أنا وحيد ابويه وامي من ونا صغير ونا مدلع وكل حجه عندي قبل مطلبها عايش محبوس أنا ابيض شمع وكنت تخين ونا صغير وطيزي كبيره عمو خالد رجل اسود ومش حلو وبخاف منو جاري ومطلق وعايش لوحدو لحد ما في يوام جدي ابو امي تعب وامي سبتني عند جاري ده وقالت لابويه يرحلها بعد الشغل ولمفروض هيباتو معاه ونا هبات عند جاري ده وكان يوام اجزتو كنت 1و0 سنين كنت صغير لسه وبتكسف زي البنات ويمكن اكتر وعمو خالد كان لطيف اوي وعرف يطمني وبعد كده فطرت معاه وبدء اليوام لعب معايه ونتفرج على التلفزيوان وهوا كان بيشرب مخضرات بس مكنتش فهم كنت فكرو بيشرب سجاير عديه بس كان بيشرب مخدرات ونا كنت مبسوط اوي انو طلع طيب جه الظهر وقلي انو زهقان وليوام لسه طويل وقلي تجي نلعب العاب كبار سكت وقلتلو هوا في العاب كبار قلي اه بس بيلعبوها في السر ونا قلتلو مشي هوا قلي لازم ده يبقا سر ما بيني وبينك خدني من ايدي ودخل بيه اوضه فيها سرير وكرسي كبير وقلي نزل البنطلون ونا كنت مكسوف شدو هوا وزبي اول ما لمسو وقف وقلي انتا كبرت اهوه وقلع هوا بصراحه جسمو كان في عضلات وكان مش مشعر وشكلو حلو لحد الشورت وظهر حجه منفوخه عندو ونا مكنتش هوا كبير ليه زي بابا بس بابا كبير بس مش بينفخ الهدوم زييو كده وقلي متخفش أما تجبر هيجبر زي ده ونزل الشرت وظهر وكان رصو تخينه وحمره وزبو اسود وفي عروق كتيره فضلت متنح قلي قرب وتفرج عليه برحتك وقلي امسكو ومسكتو قلي الكبار بيلعبو كده بس محدش يعرف هزيت رصي ونا عاوز امسكو ومسكتو كان دفئ ومتخشر اوي ومدلدل لتحت وقلتلو هوا كبير ليه انتا بتعمل ميه كتير قلي لا ده عشان حجه تنيه قلتلو اي قلي هقولك بس تستحمل هزيت رسي وقلي لو عجبتك هنلعبها طول اليوام ونيمني على بطني وقلي متخفش واستحمل وحط زبو على طيزي واكتشفت انو مش دفئ ده سخن بس متكلمتش وحاول يفتح طيزي عشان يوصل لخرمي ومعرفش لانو سند بايده عشان لو نام عليه هيموتني وقلي ساعدني وفتحت طيزي وحط راس زبو في خرمي ونا اترعشت اوي لأن زبو نعم وسخن اوي وقلي كده عجبتك اللعبه قلتلو اه حلوه قلي منلعب لحد الصبح تف على زبو وحطو على خرمي وقعد يدلك خرم طيزي من بره ونا كنت مشعارف مسترخي اوي وفي حجه حلوه بتحصل في خرم طيزي وهوا مش بيتكلم ولا انا وقعد يدعك وبيحاول يزق بحس بمتعه اكتر وهوا بيضغط قعد ساعه عقبال مدخل راس زبو بعد متوجعت بس استحملتو عشان المتعه الي حستها في الاول وفضل ثبت ونا سكت وهوا سكت وكل شويه يدخل سنه بعد ساعتين محوله ودعك دخل الرأس وحته بعدها وفضل يبوس في ضهري ويقلي مبسوط اقولو اه لحد ما قعد يهز فيه وفي المرتبا وكل شويه يزنق لحد محسيت اجمل احساس طور فقي بيترعش ويزوم وفي حجات سخنه في طيزي دفيه خلتني اترعش اكتر وساب زبو شويه وقلي تشرب عصير هزيت رصي وهوا قلي متقمش خليك زي منتا عشان اللبن هيقع ومكنتش فهم بيقول اي بس فضلت سحب زبو برحه خالص وخرج ونا نيم على بطني وحسيت بحرقان ابن متناكه وكنت افتقضت زبو لأن زبو كان منمل خرمي وأما شلو حرقان وكنت عاوز اقلو دخلو تاني بس كنت هموت من الكسوف وهوا جه وقلي هنقعد نلعب لحد بكره واداني وحد بنفس الطريقه وقلي خليك على بطنك متتحركش نزل وجيلك وفعلان نزل وجه تاني وكان بيجيب افيوان عرفت بعدها لما كبرت لانو خد اكتر من سنه قدامي وقلع هدومه وعمل وحد بس المردي دخل نصو وقعد يدخل ويخرج كتير ونت كنت بتوجع بس في متعه بسيطه الي مخلياني سكت وجب اكتر المره دي وقلي نفس الكلام وقلي أنا في الصله لو احتجت حجه انده عليه هسيبك تنام شويه عشان هنلعب بليل ونا مكنتش عرف انام من الحرقان بس نمت في الاخر وصحيت على احساس لطيف في خرمي كان بيدعك بس انا المره دي رجعت عليه ودخل وفضل ريح جاي كتير بس المتعه كنت اكتب وزبو بيزحلق اوي ونا الي بحاول ادخل اكتر عمل معايه 4مرات ونمت من التعب تني يوام قلي قوام خش الحمام خد دش عشان ممتك زمنها جيه وجت وروحت نمت تاني ونا حسس اني عملت حجه غلاط وقعدت يومين مش عرف اتحرك ونا كنت خجول جدان رحتلو بعدها بفتره طويله كنت حبب اتناك تني كنت14 وكنت فهم أن ده نيك كنت طلع وهوا واقف على باب الشقه وسلم عليه وعزمني على الشاي ونا كان نفسي من فتره إنملو على بطني تاني ونا كنت بتكسف اوي فدخلت على اوضت النوام ونامتلو على بطني وكنت متلغبط فمقلعتش البنطلون هوا دخل ورايه وضحك وقلي طيب اقلع البنطلون وقلي هخد دش واجيلك ونا مقلعتش غير البنطلون جه وهوا مولع سجاره وزبو وقف حجر وجايب عادلبه فيها كريم ودهن وقلي شفت طيزك من اللبن بقت حلوه ازاي وقلي هملهالك لبن وحط مسند كبير تحت طيزي بقت عليه ودهن كريم وحط زبو على خرم طيزي وسبني وولع سجره ونا قعدت ارجع ويطلع بره طيزي يروح ضرب على طيزي ويقلي اظبطووانتا لحد ماعرفتش اعمل حجه هوا ضربني ومسك زبو وغرقو كريم وزق زقه وحده دخل نصو جيت اهرب هره قعد على رجلي وزبو في طيزي وقدامي الحيطه واي حركه بيوجعواكتر فضلت ثبت وهوا اتحرك الم شديد وفضل كده ونا بتقطع ومعرفش يدخلو كلو ونام فوقي وخلص وجاب وقلي متقمش وهوا خرج وبعد نص سعه جاي ولبتاع ده قدامو كنت نسيت الوجه دخلو واشتغل على طول اتمتعت أو بس اليوام خلص وبقينه بليل وقلي هستناك تجي تني بس المره الجايه هنططك عليه وضحك ونا خرجت والكلمه بترن في وداني وبقيت 18سنه وهموت وارحلو بس مكسوف اوي وكنت بتفرج على كل انواع السكس وحبيت اكون خول مش بنت لا رجل بينيك رجل كنت الفكره مسيطره عليه وكنت التلفونان التاتش ظهرت من فتره طويله ولجربات الشواز مليا البرامج وكنت بتناك على كل البرامج وكان نفسي اكون كلب لاي بنت حبيت الخضوع وبعدها بفتره حبيت الحديثه وكان نفسي يكون ليا اخت اعرص عليها بس للاسف في يوام الخميس دخلت اوضي وقفلت عليه الباب وقلعت ملط وقعت اقلب في البرمجه على أمل اني اهيج الدكره كنت شرموطه اوي ونا لوحدي مع البرامج ولقيت اميل عمو خالد دخلت من اميل غريب وكلمتو ورد على طول وقلتلو اني خول وعاوز اتناك منو خاف مني ومردش كلمتووكمووفتحت على طيزي اكتلو اني خول وشكل طيزي كان اتغير ومعرفنيش وقلي لو جتلي هربطك وهعشرك وقعد يشتم واتفجأت من انو بقا يشتم وقعد يخليني اعمل حركات كتير قادم الكاميرا وقلي أنا عامل دماغ حشيش وقلي متجي اعمل على طيزك حفلا الليله ونا قلتلو لو جتلك هتعشرني قلي مش هسيبك غير وابنك في ايدك يا خول وقلي متلبسش شرط البس على اللحم وتعاله كنت انا بموت وعاوز اوي لبستوواتسحبي وخرجت ورنيت الجرث وشفني وضحك وقلي هوا انتا قلي نورتي بيتك ودخلت وقلي أنا عارف انك هتجي تاني وقلي زمان كان بيسيب اللبن في خرم طيزي عشان تفضل تكولني واجيله على طول وقلي خش على السرير بس انا كنت هموت وامص بضانه من كتر الافلام اتعلمت المص قمت مسكت زبو ونا وشي احمر ومتلغبط وهوا طلعو ونا نزلت عليه مص لحد ما قعد على الكنبه ورجع رسو لوره ومستمتع خلاني اجبلو طبق ولف سجاير وقعد يشرب وينفخ في وشي وكنت دخت من الدخان وخدني على السرير وعملت وحد خلاني اموت كان عنيف وبيشتم ويضرب لحد 4الفجر بينيك فيه ووقت الرحه يبقا أنا بمصلو لحد اخر مره عرفت انو فصل ونا بلبس قلي هتجي تاني ولا هقعد مستنيك كتير قلتلو هجي قلي لا هنعمل جدول كل يوام خميس انتا مراتي بقيت الاسبوع اجزه اي رايك قلتلو مشي قلي الخميس الجاي تجي بدري وقام بعبصني وضربني على طيزي وروحت وبقيت برحلو كل خميس كنت بستنا اليوام ده والتزمت الدراسه وهموت واتعرف على بنت شخصيتها قويه بس كل معمل خطوه اغلط وزي الخول معرفش اشقط لحد 2كليه كان في بنت مشهوره في 3كليه امل كنت بيضه اوي زي وسط في الطول وكل لبسها استرتشات دقيقه ولبس ديق ووحد في الكليه نكها وصورها ونزل على النت وفضلت ترند فتره في مصر كلها وغابت من الكليه سنا وي أنا لما بقيت في 3 كنت أنا وهيا فمدرج وحد لأن سقطط سنه بسبب الي حصل ورجعت تجي اول شهر بلبس محترم وتجي وتميش على طول ونا كنت مركز اوي معاها واخر السنه كنت رجعت زي زمان وكان نفسي الحس كسها وطزها اوي لأن عارف انها اتنكت من دكر تاني وهيا الشباب بيتلمو حوليها مكنش ليا صحاب وكنت بقعد في اخر المدرج وكان عندي عربيه سعتها وكتير حولو يتقربو مني بس انا خول وعندي رهبه من التربيه بتعتي دخلت هيا في يوام متاخره وقعدت جنبي في اخر المدرج وطلبت مني قلم والدتها وعدا الموقف وبعدها بيومين كنت قعد في الجنينه مستني المحاضره وهيا جت هيا وشلتها الشراميط ووقفو يهزرو قدامي وفي ولد معدي بعبصها وهيا بتبص وراها عشان تشوف حد شفها ولا لا لقتني في وشها ببصلها وهيا اتحرجت وخدت البنات ومشيات روحا ونا هيجان علها اوي وهيا حلوه وجسمها يجنن اي دكر ورحت لعمو خلد الي بقا ينيك بلعفيه وخت واحد في طيزي مهدتش برضو ورحت الكليه يوام خميس وكنت محضره الصبح ورحمه 4سعات ومحضره تنيا في الاربع ساعات دول بقعد في الجنينه ولقتها جيبه بنتين وعزموني على الفطار ونا موفقتش في الاول كنت مكسوف بس هيا خدتني من ايدي ومشيو نحيت الكفتريه وجبو اكل وكلنا وقلتلهم أنا الي هحاسب بحاول اكون اجتماعي.ولطيف واصريت ولقت امل ميلت عليه وقلتلي متعملش رجل هيفشخواك ويطلبو اكل تاني وفعلان عملو كده وقعدت تهزر معايه وخدتني ورجعت بالكرسي خطوه عشان نتكلم وسالت عن صحابي وأنها بتشفني على طول لوحدي قلتلها أنا مركز في الدراسه وبس ومليش دعوه بحد قلتلي طيب مصحبتش بنات قبل كده قلتلها لا قلتلي كل الابطال دوال معجبتكش وحده سكن وقلتلي ولا كده انا اشك فيك بس انا كنت عاوز اقلها انتي عجباني بس كنت مكسوف قلتلها لا بس انا خجول شويه بصراحه انتي الي عجباني ضحكت وطلبت ركمها وقلتلي خلاص نتعرف على بعض ونشوف وامي اتصلت عليه ونا معاها وهيا سلمت عليها بصوت علي وامي كنت طيره من الفرحه لأنها شيفاني وحيد ومليش أصحاب وأصرت اني ادي التلفوان لاامل وسلمت عليها وعزمتها على الغدا وامل وفقت على طول وختها بعد المحاضره وكنت اول مره تشوف العربيه وفرحت اوي وقلتلي اصل الموصلات مبهدلها وقلتلي كده لقيت حد هيوصلني كل يوام بعد المحاضرات وقالت ولا اي يا حبيبي قالت كده كنت هعيط وكنت فرحان ورحت على البيت كنت عماره كبيره بتعتنا اصلان في الهرام ولبواب شفني ونا طلع كان هينكها مني ومراته سلمت عليه واتعرفت على أمل والدتها فلوس عشان تسكت وتمشي وركبتها الاسانسير واول مركبت مسكت شفيفي لحد فوق دعك وبوس مكنتش بعرف ابوس بحاول اقلدها وخلاص وايدها مسكت زبي ودلكتو شويه ووصلنا قلتلي امسح شفيفك ومسحت ودخلتها وامي اول ما سمعت الباب بيقفل جريت تشوف امل وكنت فرحانه بيها وقعدت ترغي معاها وخدتها على المبخ وخلتها تعمل معاها الاكل ولقتها شطره واتغدينه وماما شافت تلفونها الشاشه فيها شرخ دخلت حوه وندت عليه وادتني فلوس وقلتلي انزل هات ايفون وحطو في علبت هدايه قلتلها منا اولا بالفلوس دي قلتلي روح بس وبعد كده الي انتا عوزو خدو ومش هحسبك بعد كده على أي حجه انتا بقا معاك موزه دلوقتي وعاوز مصريف ورحت ورجعت لقيت امي نزله معاها رغي واديت امي الهديه تقدمها لامل وأما كنت هطير من الفرحه وكنت اتاخرت ولازم تمشي خرجت معها وصلتها للمترو وقلتلي عشان محدش يشفها ويقول لأهلها البت محترمه يعني مصر كلها شفتها وهيا بتتناك وجت عليه وخيفه خدتني بوسه بس المرضي كنت هتوصا لزوري من اللغوصه وقرصت زبي ودتها ورجعت قعت شويه في الاوضه ورجعت على عمو خالد الي مبقاش قدر ينيك دخلني وقلهني ملط وربطني في السرير ولبسني قناع اسود زي الشراب على وشي وسبني وخرج وسمعت صوت ناس بره وضحك وشميت بعدها بشويه ريحت الحشيش وصوات البواب بعدها بشويه دخل وحد عليه وطلع حط مسند تحت طيزي وقعد يضرب كتير ويدعك زبو بس وهوا بيدخلو عرفت انو مش خلد كان زبو أكبر واتخن قعد يرزع وسبني وخرج ودخل غيرو مبقتش عارف اححد مقصات ازبرهم لحد الصبح ما طلع ونا بتناك وهوا دخل عليه بالحزام يضرب لحد ما عليك وقلي انو عزم صحابو وعملو حفله وانو لو كان عرض عليه مكنتش هوافق بس انا كان وحشني اني اتناك طول الليل زي مكان بيعمل زمان وفكني وقلي هتجي تني ونا بعيط وبتىعش قلتلو اه لأن كنت مستمتع اوي ولأن أنا اتعودت على اللبن وبحب اوي الدكر يزوم فوق طيزي بحس اني خول اوي وفي دكر بينزل رمز رجلتو فيه وانا اكون خضعلو قلي ياوام الخميس تجي بدري وفعلان خرجت من عندو ونا مش قدر امشي ونمت طول النهار وبليل لقيت امل مكلماني كتير ورنيت عليها وسالت كنت فين وقلتلها بنام الجمعه كلها وهيا قلتلي مشي وقعدنا نرغي كتير وفي الاخر اتفقنا اروح اخدها من المترو ورحت ولقتها لبسا محترم اوي كنت مكسوف اسالها بس في نص اليوام كررت اسالها وحنا مروحين وسألتها وقلتلي اني عجبتها وبتحبني وعوزه تكون ليه ونا قلتلها اني عارف كل حجه عنها وان شفت الفيديو بتاعها وشها زعل ونا قلتلها اني مش زعلان وان الي حصل حصل ولمهم الي جاي فرحت ورجعت عيطط وركنت وقلتلي أنها اتفتحت زبي وقف وبدء ينقط قلتلها الي حصل حصل واني بحبها زي ما هيه وهيا فرحت جدان وقلتلي اوعدك اتغير قلتلها متتغيريس وأنها عجباني كده قلتلي مش فهمه قلتلها أن الي عجبني اوي فيها انها بتلبس الي يعجبها وبتعمل الي يعجبك قلتلها عوزك كده على طول قلتلي مش هتغير اني بلبس ديق قلتلها لا قلتلي هتعاكس قلتلها مترضيش على حد قلتلي حتا ونتا معانيه هيعكسوني قلتلها مش هنرد على حد قلتلي هيتحرشو بيه قلتلها في حد اتحرش بيكي قبل كده قلتلي بصراحه كم مره قلتلي اخاف تزعل قلتلها لا مش هزعل قلتلي خلاص اي سوال من النزاع ده بعد الجواز عشان متكرهنيش دلوقتي قلتلها انا بموت فيكي ومش هكرهك ضحكت وخدتني بوسه وقلتلي تمشي بقا وأنها اتاخرت وخدت بلها أن زبي وقف وقلتلي ده وقف ليه وضحكت قلتلها مبسوط انك مخبتيش حجه عليه قلتلي بعد الجواز مش هخليه يفكر يقف هحلبهولك وكنت اول مره تكون شرموطه كده ولحيت كتير تبعت صور وتصور نفسها كنت بترفض وعمله فيها شريفه وكل خميس السهرا على طيزي لحد ما ماما كررت تخطبهالي الكلام ده بعد مخلصت 3وكنا في الاجازه وكنت كل ما شفها ادعك فيها لحد ما طلبت اقبلها عشان موضوع مهم وقبلتها ونا عارف أنها شرموطه وقلت اعترفلها اني خول لاني مش هقدر ابطل لو جبولي الف من امل مش هبطل محنت الطيز صعبه وفتحت معها موضوع الخطوبه وكنت هتموت من الفرحه رحت قلتلها بس في مشكله عندي لو وفقتي عليها هنجيلكو بكره وخطبك وقلتلها اني بخد في طيزي وهيا قعدت تتحك وقلتلي أنها كانت شكا فيه وقلتلي أنها موفقه ونا زي منا عندي عيواب انتا عندك عيواب واتفقت معاها اني هجلهم بكره وهيا ونا بوصلها قلتلي انتا اهم حجه زبك بيقف قلتلها اه قلتلي اصل لو نام هنزل اجيب رجل من الشارع وزبي وقف وهيا شفتو وقلتلي ده زبك اتبسط اول ما عرف اني اتناك من الشارع اتكسفت قلتلي لو نام مش هنزل أنا قلتلها امال اي ونا عجبني الكلام قلت هبعتك انتا تجبلي ركل ينكك وينيك كسي زبقت شرموطه اوي وحطط أيدها على زبي واول ما لمثتو نطر وهوا ورا الهدوم وقلتلي شكلي هبعتك تجبلي رجاله ووصلتها وروحت وعرفتهم انتا هنروح بكره ورحت عماره قديمه وهتقع فيها اتناشر عيله على اتناشر شقه وهيا في الضوار الاخير وامي كنت متفجأ ودخلت على امها الي كنت حلوه وليها اخ شكلو خول واخت اصغر منها 14او13 وختبطها واتفقنه على أن كل حجه عليه وأن هخدها من غير ما اكلفهم اي تجهيزات وده كان رأي ابويه واتفقنا بعد امتحانات ربعه كليه هيكون الفرح ولسنه جريت وهيا كل يوام تلبس اوسخ من الي قبلو ولطرحه بقت زينه على شعرها الي اكتر من نصو بقا باين وكنت مسخنه طوب الارض وخلتها تبعت صور ملط وكنت بنزلها على النت وكنت عوزها مفضوحه وكنت احب اقفشها على السلم بوس وفوق السطح عندهم وحولت انكها عندهم فوق السطح معرفتش اول ما دخل طزها نزلت وهيا شتمتني وقلتلي اعمل حسابك تشوف حل بدل مشوف أنا وزبي وقف تني خليت وشي في وشها وقلت اهدا عليها وخليته زبي بين شفايف كسها وختها طلعت علينه وفي ادها عصير وشفت الموقف كلو حكت لختها بعد كده ووخلاصنا جمعا وخلاص في تجهيزات الفرح وهيا قلتلي محدش يلمسك الشهرين دول يا خول وفعلان محدش لمسني ورحنا ننقي بدله وصاحب المحل كان بيعاكس فيها قدامي وهيا تتشرمط عليه وجبنا بدله وناقص الفستان ولقاعه اخترنا قاعه في فندق محترم والفستان قلتلي مينفعش اشوفو غير يوام الفرح وجه يوام الفرح ومن الصبح خرجوني من الاوضه وصحبهاكل وحده لبست قميص نوام وبيتصورو ونا وقف في القاعه وليل دخل ونزلت العروصه وعملو العرض الي قبل الدخول ودخلت الفستان بقا يدوب مخبي الحلمه ولو قعدت الكلوت يبان وديل قصير وصحبها اوسخ منها أنا كنت فتح بقي ولمعزيم وابويه وامي والمصور هريها تصوير المهم عديت اليوام وصحبها يسحبوها كل شويه رقص وشرمطه ونا مش قادر فرهضت ولواد الي نكهات وفضحها جه الفرح وطرني جدان ابن المتناكه وهنا خرجين رقص برضو وشرمطه وكنت متفق أن شهر العسل في الشقه عشان مبحبش السفر وركبت العربيه وروحنا على البيت ولبواب ومراته وامي وابويه ولجران فتحين بفهم من بززها حتا النسوان بتتفرج وركبنا أنا وهيا الاسانسير بس وكنت شقتي في اخر دور ده كان طلب العروسه وخدتني بوسه لحد موصلنا قدام باب الشقه الدوار كلو بتاعي طلعت بزها من الفستان وخدتني بوسه وقلتلي أنا تعبانه اوي ومش مستحمله اخش بس عملت عبيط وفتحت ودخلت وهيا بتقلع في الصاله وجت عليه قلعتني وخلتني الحس كسها ونزلت على زبي كان وسط وحلو بس جاب بسرعه قبل متمص حته ضربتني 5اقلام وشتمتني وقلتلي اعمل ايه أنا دلوقتي وقلتلها هبقف دلوقتي قلتلي هخد دش تخد برشا أو اعمل اي حجه خليه يقف ولو موقفش هنزل دلوقتي اتناك في اي حته وسعتها أدركت المشكله الي حطيط نفسي فيها لبست بجامه ونزلت لعمو خلد فتحلي واداني افيوان وقلي استنه شويه وهيقف موقفش قلي أنا عارف هيقف ازاي وقفني وطلع زبو وتف عليه ولف ورايه ونزل البنطلون ودخلو براحه ووقف فعلان ونا طلع نام تني ونزلتلو قلي مفيش حل قلتلو خلاص اطلع معانيه نكها عشان حلفه لتنزل تجيب حد من الشارع راح مطلع زبو وحطو في طيزي ووقف زبي وقلي حاول مره تنيا بس كنت فقد الامل وقلي خلاص بس مش هنكها على طول لازم نلقي وحد صحتو حلوه يقوم للوجبات دي بدالك ويكون ثقا قلتلو انتا قلي أنا مش هقدر عليها انا ممكن اساعدك قلتلو امال مين غرز زبو وقلي البواب وده ثقا ومش هيفضحك وفقت ورن عليه وطلع ورن الباب ورحت أنا وهوا وزبو جوا طيزي ولبواب ومراته دخلو عليه وقعدت تتحك ولبواب دخل ومبتسم وهما شيفين عمو خالد وقف وريا وزبو جوا طيزي وحكلهم ولبواب فرح ومراتو زعلت شويه بس بأن عليها الفرح لما عرف اني هضعفلو الشهريه من معانيه +الاكل وطلع زبو وقال يلا نطلع بي مرات البواب عندها شرط أنها تتفرج وطلعنا ودخلتهم وخالد أصر اني ادخل على مراتي وزبو في طيزي وعمل كده وخبطنا على باب اوضت النوام خرجت وهيا متوتره وعرفتها على خلد الي هيا اصلان عرفته وهوا وقف ورايه سلم عليها ولبواب وقلتلها ده الي هيقوام بوجباتي الزوجيه ابتسمت وبصت لمراته قلتلها مراته هتسعدك في البيت هنا وخالد زق زبو في طيزي خلاني اتوجع وهيا خدت بلها قلتلي كده يا خول فضحني ودخل وخالد خدني على السرير ونكني قدمها وخدت البواب قلعتو هدومو ونزلت مص ولحس ولبواب اتجنن عليها ورمها على السرير ونزل على بززها ضرب ورضاعه وعض كنت بتصوت بصوت علي اوي مش العمره بس سمعت لا الشرع كلو ومرات البواب سدتني من على زب خالد وخرجت بيه بره الاوضه وقلتلي سيب الرجله عشان يخدو رحتهم مع العروسه قلتلها حضر وقعدت قدامي وقلتلي الرجل الي ميعملش وجيباتو الزوجيه بنقلبو مرا عندما في البلد هيا من اسوان قمحي غمق طول ١٦٥ ون٨٥ كنت بطيه وخلتني اجبلها عشا العروسه وبعد ما خلصت قلتلي اقعد وطلعت بزها وحنا سمعين صويطها جوا وقلتلي ارضعو وبعدها قلتلي اللبوه مراتك سخنتني ووخده جوزي وسيبالي خول ورزعتني قلم وقلتلي يرضيك جيت اتكلم لقيت القلم التاني وقلتلي انزل جنب رجلي اعمل مساج وعملت كده ورفعت العبايه ونزلت الكلوت وقعدت تدعك في كسها ولحستهولي ونا بلحس زبي كان وقف وقلتلي ما بيقف اهوه شويه ونامت على ضهرها وزبي كان ١٩سم كبير مش صغير وقلتلي هتو في كسي ودخل بس كسها وسع وفضلت انيك ولقيت اني بعرف انيك ونكتهت وهيا نزلت مرتين الافيوان اشتغل وطلعتو من كسها حطيطو في خرمها الي كان وسع وهيا كنت شرموطه اوي وقعدت تبوس فيه وتحضن ونا على اخري هموت ونزلومش عرف نص سعه ولصوت في الاوضه سكت وصوات مرات البواب الي عالي خرج جزها وهوا زبو عليه ده قمت واتاسفتلو قلي عدي وأنها تحت امري وجبت منديل ومسحت الدم من زبو وقلي مراتك متت وخد مراته ونزل وحطيت المنديل جنب السرير ونزلت امرأتي لحست كسها وطوها ونا بلحس خلد خرج من الحمام وقلي مبروك البت بقت حامل يا عرص بس مش عارف مني ولا من باب العماره ونا كملت لحس وهوا نزل وشلتها وهيا فرحانه اوي وبستني وقلتلي شكران واتقلبت على بطنها وهيا ملط زبي كان حديد دخلتو في طيزها وهيا متحركتش جسه عماله تهيجني وتتوجه وتعبت ونا مش عارف اجيب وقيا بتصوت قمت من عليها ورنيت على الدوام قلتلو ابعت مراتك عشان تسعد المدام وفعلان طلعت ومن الباب ونا بقلعها ودخلت في الصاله ونزلت نيك فيها وهيا فرحت لان أنا اصلان شكلي حلو وهيا تقريبا عجبها شكلي كنت ٣٠سنه وسخنا اوي فضلت لحد الفجر بنيك فيها وجبتهم بصعوبه وهيا نمت مكنها ونا اترميت جنب مراتي وأصبح أهلها جهم واهلي وشافو منديل في كل مكان وابويه مبسوط اوي وقلي ابقو وطو الاصوات شويه وامها وامي دخلو اوضت النوام لقو اسعار اللبن في كل مكان ولاوضه رحتها وحشا من أفرزتها ولمنديل الي في ددمم امها زغرتت وماتعرفش أن ده ددمم خرم طيزها ولا أن البواب الدكر الي مبهدل الاوضه مش انا وعدا اليوام وهيا بليل كنت بتتشرمط وعرفت انها عوزه وقمت نكتها وعرفت انها ولحستني كسها وطزها بعد النيكه وقلتلها ارنلك على البواب قلتلي لا وخليه لوقت الزنقه بس وإنتاج بقيت تنيك كويس وطلبت اني اشتري افيوان وهنا خلص الجزا الاول
جميله
 
  • عجبني
التفاعلات: MJSمحمد
  • عجبني
التفاعلات: MJSمحمد و كلب وخدام للبنات وديوث
فين الجزء الثالث يا فنان شوقتنا
 
  • عجبني
التفاعلات: امير محمد و MJSمحمد
Hr7L8dbنفسي انيك خالتي
 
  • عجبني
التفاعلات: احلام لطيفة, MJSمحمد, dacte و شخص آخر
هو اسمه خالد ولا خُلد؟؟
وخطوبه؟ ولا خطوه؟
انا توهت وانا بقرأ ومكملتهاش
 
  • عجبني
التفاعلات: MJSمحمد و كلب وخدام للبنات وديوث
  • عجبني
التفاعلات: MJSمحمد
  • عجبني
التفاعلات: MJSمحمد
الجزء الاول
أنا طه 25 الشخصيات هتعرفوها في القصه
أنا وحيد ابويه وامي من ونا صغير ونا مدلع وكل حجه عندي قبل مطلبها عايش محبوس أنا ابيض شمع وكنت تخين ونا صغير وطيزي كبيره عمو خالد رجل اسود ومش حلو وبخاف منو جاري ومطلق وعايش لوحدو لحد ما في يوام جدي ابو امي تعب وامي سبتني عند جاري ده وقالت لابويه يرحلها بعد الشغل ولمفروض هيباتو معاه ونا هبات عند جاري ده وكان يوام اجزتو كنت 1و0 سنين كنت صغير لسه وبتكسف زي البنات ويمكن اكتر وعمو خالد كان لطيف اوي وعرف يطمني وبعد كده فطرت معاه وبدء اليوام لعب معايه ونتفرج على التلفزيوان وهوا كان بيشرب مخضرات بس مكنتش فهم كنت فكرو بيشرب سجاير عديه بس كان بيشرب مخدرات ونا كنت مبسوط اوي انو طلع طيب جه الظهر وقلي انو زهقان وليوام لسه طويل وقلي تجي نلعب العاب كبار سكت وقلتلو هوا في العاب كبار قلي اه بس بيلعبوها في السر ونا قلتلو مشي هوا قلي لازم ده يبقا سر ما بيني وبينك خدني من ايدي ودخل بيه اوضه فيها سرير وكرسي كبير وقلي نزل البنطلون ونا كنت مكسوف شدو هوا وزبي اول ما لمسو وقف وقلي انتا كبرت اهوه وقلع هوا بصراحه جسمو كان في عضلات وكان مش مشعر وشكلو حلو لحد الشورت وظهر حجه منفوخه عندو ونا مكنتش هوا كبير ليه زي بابا بس بابا كبير بس مش بينفخ الهدوم زييو كده وقلي متخفش أما تجبر هيجبر زي ده ونزل الشرت وظهر وكان رصو تخينه وحمره وزبو اسود وفي عروق كتيره فضلت متنح قلي قرب وتفرج عليه برحتك وقلي امسكو ومسكتو قلي الكبار بيلعبو كده بس محدش يعرف هزيت رصي ونا عاوز امسكو ومسكتو كان دفئ ومتخشر اوي ومدلدل لتحت وقلتلو هوا كبير ليه انتا بتعمل ميه كتير قلي لا ده عشان حجه تنيه قلتلو اي قلي هقولك بس تستحمل هزيت رسي وقلي لو عجبتك هنلعبها طول اليوام ونيمني على بطني وقلي متخفش واستحمل وحط زبو على طيزي واكتشفت انو مش دفئ ده سخن بس متكلمتش وحاول يفتح طيزي عشان يوصل لخرمي ومعرفش لانو سند بايده عشان لو نام عليه هيموتني وقلي ساعدني وفتحت طيزي وحط راس زبو في خرمي ونا اترعشت اوي لأن زبو نعم وسخن اوي وقلي كده عجبتك اللعبه قلتلو اه حلوه قلي منلعب لحد الصبح تف على زبو وحطو على خرمي وقعد يدلك خرم طيزي من بره ونا كنت مشعارف مسترخي اوي وفي حجه حلوه بتحصل في خرم طيزي وهوا مش بيتكلم ولا انا وقعد يدعك وبيحاول يزق بحس بمتعه اكتر وهوا بيضغط قعد ساعه عقبال مدخل راس زبو بعد متوجعت بس استحملتو عشان المتعه الي حستها في الاول وفضل ثبت ونا سكت وهوا سكت وكل شويه يدخل سنه بعد ساعتين محوله ودعك دخل الرأس وحته بعدها وفضل يبوس في ضهري ويقلي مبسوط اقولو اه لحد ما قعد يهز فيه وفي المرتبا وكل شويه يزنق لحد محسيت اجمل احساس طور فقي بيترعش ويزوم وفي حجات سخنه في طيزي دفيه خلتني اترعش اكتر وساب زبو شويه وقلي تشرب عصير هزيت رصي وهوا قلي متقمش خليك زي منتا عشان اللبن هيقع ومكنتش فهم بيقول اي بس فضلت سحب زبو برحه خالص وخرج ونا نيم على بطني وحسيت بحرقان ابن متناكه وكنت افتقضت زبو لأن زبو كان منمل خرمي وأما شلو حرقان وكنت عاوز اقلو دخلو تاني بس كنت هموت من الكسوف وهوا جه وقلي هنقعد نلعب لحد بكره واداني وحد بنفس الطريقه وقلي خليك على بطنك متتحركش نزل وجيلك وفعلان نزل وجه تاني وكان بيجيب افيوان عرفت بعدها لما كبرت لانو خد اكتر من سنه قدامي وقلع هدومه وعمل وحد بس المردي دخل نصو وقعد يدخل ويخرج كتير ونت كنت بتوجع بس في متعه بسيطه الي مخلياني سكت وجب اكتر المره دي وقلي نفس الكلام وقلي أنا في الصله لو احتجت حجه انده عليه هسيبك تنام شويه عشان هنلعب بليل ونا مكنتش عرف انام من الحرقان بس نمت في الاخر وصحيت على احساس لطيف في خرمي كان بيدعك بس انا المره دي رجعت عليه ودخل وفضل ريح جاي كتير بس المتعه كنت اكتب وزبو بيزحلق اوي ونا الي بحاول ادخل اكتر عمل معايه 4مرات ونمت من التعب تني يوام قلي قوام خش الحمام خد دش عشان ممتك زمنها جيه وجت وروحت نمت تاني ونا حسس اني عملت حجه غلاط وقعدت يومين مش عرف اتحرك ونا كنت خجول جدان رحتلو بعدها بفتره طويله كنت حبب اتناك تني كنت14 وكنت فهم أن ده نيك كنت طلع وهوا واقف على باب الشقه وسلم عليه وعزمني على الشاي ونا كان نفسي من فتره إنملو على بطني تاني ونا كنت بتكسف اوي فدخلت على اوضت النوام ونامتلو على بطني وكنت متلغبط فمقلعتش البنطلون هوا دخل ورايه وضحك وقلي طيب اقلع البنطلون وقلي هخد دش واجيلك ونا مقلعتش غير البنطلون جه وهوا مولع سجاره وزبو وقف حجر وجايب عادلبه فيها كريم ودهن وقلي شفت طيزك من اللبن بقت حلوه ازاي وقلي هملهالك لبن وحط مسند كبير تحت طيزي بقت عليه ودهن كريم وحط زبو على خرم طيزي وسبني وولع سجره ونا قعدت ارجع ويطلع بره طيزي يروح ضرب على طيزي ويقلي اظبطووانتا لحد ماعرفتش اعمل حجه هوا ضربني ومسك زبو وغرقو كريم وزق زقه وحده دخل نصو جيت اهرب هره قعد على رجلي وزبو في طيزي وقدامي الحيطه واي حركه بيوجعواكتر فضلت ثبت وهوا اتحرك الم شديد وفضل كده ونا بتقطع ومعرفش يدخلو كلو ونام فوقي وخلص وجاب وقلي متقمش وهوا خرج وبعد نص سعه جاي ولبتاع ده قدامو كنت نسيت الوجه دخلو واشتغل على طول اتمتعت أو بس اليوام خلص وبقينه بليل وقلي هستناك تجي تني بس المره الجايه هنططك عليه وضحك ونا خرجت والكلمه بترن في وداني وبقيت 18سنه وهموت وارحلو بس مكسوف اوي وكنت بتفرج على كل انواع السكس وحبيت اكون خول مش بنت لا رجل بينيك رجل كنت الفكره مسيطره عليه وكنت التلفونان التاتش ظهرت من فتره طويله ولجربات الشواز مليا البرامج وكنت بتناك على كل البرامج وكان نفسي اكون كلب لاي بنت حبيت الخضوع وبعدها بفتره حبيت الحديثه وكان نفسي يكون ليا اخت اعرص عليها بس للاسف في يوام الخميس دخلت اوضي وقفلت عليه الباب وقلعت ملط وقعت اقلب في البرمجه على أمل اني اهيج الدكره كنت شرموطه اوي ونا لوحدي مع البرامج ولقيت اميل عمو خالد دخلت من اميل غريب وكلمتو ورد على طول وقلتلو اني خول وعاوز اتناك منو خاف مني ومردش كلمتووكمووفتحت على طيزي اكتلو اني خول وشكل طيزي كان اتغير ومعرفنيش وقلي لو جتلي هربطك وهعشرك وقعد يشتم واتفجأت من انو بقا يشتم وقعد يخليني اعمل حركات كتير قادم الكاميرا وقلي أنا عامل دماغ حشيش وقلي متجي اعمل على طيزك حفلا الليله ونا قلتلو لو جتلك هتعشرني قلي مش هسيبك غير وابنك في ايدك يا خول وقلي متلبسش شرط البس على اللحم وتعاله كنت انا بموت وعاوز اوي لبستوواتسحبي وخرجت ورنيت الجرث وشفني وضحك وقلي هوا انتا قلي نورتي بيتك ودخلت وقلي أنا عارف انك هتجي تاني وقلي زمان كان بيسيب اللبن في خرم طيزي عشان تفضل تكولني واجيله على طول وقلي خش على السرير بس انا كنت هموت وامص بضانه من كتر الافلام اتعلمت المص قمت مسكت زبو ونا وشي احمر ومتلغبط وهوا طلعو ونا نزلت عليه مص لحد ما قعد على الكنبه ورجع رسو لوره ومستمتع خلاني اجبلو طبق ولف سجاير وقعد يشرب وينفخ في وشي وكنت دخت من الدخان وخدني على السرير وعملت وحد خلاني اموت كان عنيف وبيشتم ويضرب لحد 4الفجر بينيك فيه ووقت الرحه يبقا أنا بمصلو لحد اخر مره عرفت انو فصل ونا بلبس قلي هتجي تاني ولا هقعد مستنيك كتير قلتلو هجي قلي لا هنعمل جدول كل يوام خميس انتا مراتي بقيت الاسبوع اجزه اي رايك قلتلو مشي قلي الخميس الجاي تجي بدري وقام بعبصني وضربني على طيزي وروحت وبقيت برحلو كل خميس كنت بستنا اليوام ده والتزمت الدراسه وهموت واتعرف على بنت شخصيتها قويه بس كل معمل خطوه اغلط وزي الخول معرفش اشقط لحد 2كليه كان في بنت مشهوره في 3كليه امل كنت بيضه اوي زي وسط في الطول وكل لبسها استرتشات دقيقه ولبس ديق ووحد في الكليه نكها وصورها ونزل على النت وفضلت ترند فتره في مصر كلها وغابت من الكليه سنا وي أنا لما بقيت في 3 كنت أنا وهيا فمدرج وحد لأن سقطط سنه بسبب الي حصل ورجعت تجي اول شهر بلبس محترم وتجي وتميش على طول ونا كنت مركز اوي معاها واخر السنه كنت رجعت زي زمان وكان نفسي الحس كسها وطزها اوي لأن عارف انها اتنكت من دكر تاني وهيا الشباب بيتلمو حوليها مكنش ليا صحاب وكنت بقعد في اخر المدرج وكان عندي عربيه سعتها وكتير حولو يتقربو مني بس انا خول وعندي رهبه من التربيه بتعتي دخلت هيا في يوام متاخره وقعدت جنبي في اخر المدرج وطلبت مني قلم والدتها وعدا الموقف وبعدها بيومين كنت قعد في الجنينه مستني المحاضره وهيا جت هيا وشلتها الشراميط ووقفو يهزرو قدامي وفي ولد معدي بعبصها وهيا بتبص وراها عشان تشوف حد شفها ولا لا لقتني في وشها ببصلها وهيا اتحرجت وخدت البنات ومشيات روحا ونا هيجان علها اوي وهيا حلوه وجسمها يجنن اي دكر ورحت لعمو خلد الي بقا ينيك بلعفيه وخت واحد في طيزي مهدتش برضو ورحت الكليه يوام خميس وكنت محضره الصبح ورحمه 4سعات ومحضره تنيا في الاربع ساعات دول بقعد في الجنينه ولقتها جيبه بنتين وعزموني على الفطار ونا موفقتش في الاول كنت مكسوف بس هيا خدتني من ايدي ومشيو نحيت الكفتريه وجبو اكل وكلنا وقلتلهم أنا الي هحاسب بحاول اكون اجتماعي.ولطيف واصريت ولقت امل ميلت عليه وقلتلي متعملش رجل هيفشخواك ويطلبو اكل تاني وفعلان عملو كده وقعدت تهزر معايه وخدتني ورجعت بالكرسي خطوه عشان نتكلم وسالت عن صحابي وأنها بتشفني على طول لوحدي قلتلها أنا مركز في الدراسه وبس ومليش دعوه بحد قلتلي طيب مصحبتش بنات قبل كده قلتلها لا قلتلي كل الابطال دوال معجبتكش وحده سكن وقلتلي ولا كده انا اشك فيك بس انا كنت عاوز اقلها انتي عجباني بس كنت مكسوف قلتلها لا بس انا خجول شويه بصراحه انتي الي عجباني ضحكت وطلبت ركمها وقلتلي خلاص نتعرف على بعض ونشوف وامي اتصلت عليه ونا معاها وهيا سلمت عليها بصوت علي وامي كنت طيره من الفرحه لأنها شيفاني وحيد ومليش أصحاب وأصرت اني ادي التلفوان لاامل وسلمت عليها وعزمتها على الغدا وامل وفقت على طول وختها بعد المحاضره وكنت اول مره تشوف العربيه وفرحت اوي وقلتلي اصل الموصلات مبهدلها وقلتلي كده لقيت حد هيوصلني كل يوام بعد المحاضرات وقالت ولا اي يا حبيبي قالت كده كنت هعيط وكنت فرحان ورحت على البيت كنت عماره كبيره بتعتنا اصلان في الهرام ولبواب شفني ونا طلع كان هينكها مني ومراته سلمت عليه واتعرفت على أمل والدتها فلوس عشان تسكت وتمشي وركبتها الاسانسير واول مركبت مسكت شفيفي لحد فوق دعك وبوس مكنتش بعرف ابوس بحاول اقلدها وخلاص وايدها مسكت زبي ودلكتو شويه ووصلنا قلتلي امسح شفيفك ومسحت ودخلتها وامي اول ما سمعت الباب بيقفل جريت تشوف امل وكنت فرحانه بيها وقعدت ترغي معاها وخدتها على المبخ وخلتها تعمل معاها الاكل ولقتها شطره واتغدينه وماما شافت تلفونها الشاشه فيها شرخ دخلت حوه وندت عليه وادتني فلوس وقلتلي انزل هات ايفون وحطو في علبت هدايه قلتلها منا اولا بالفلوس دي قلتلي روح بس وبعد كده الي انتا عوزو خدو ومش هحسبك بعد كده على أي حجه انتا بقا معاك موزه دلوقتي وعاوز مصريف ورحت ورجعت لقيت امي نزله معاها رغي واديت امي الهديه تقدمها لامل وأما كنت هطير من الفرحه وكنت اتاخرت ولازم تمشي خرجت معها وصلتها للمترو وقلتلي عشان محدش يشفها ويقول لأهلها البت محترمه يعني مصر كلها شفتها وهيا بتتناك وجت عليه وخيفه خدتني بوسه بس المرضي كنت هتوصا لزوري من اللغوصه وقرصت زبي ودتها ورجعت قعت شويه في الاوضه ورجعت على عمو خالد الي مبقاش قدر ينيك دخلني وقلهني ملط وربطني في السرير ولبسني قناع اسود زي الشراب على وشي وسبني وخرج وسمعت صوت ناس بره وضحك وشميت بعدها بشويه ريحت الحشيش وصوات البواب بعدها بشويه دخل وحد عليه وطلع حط مسند تحت طيزي وقعد يضرب كتير ويدعك زبو بس وهوا بيدخلو عرفت انو مش خلد كان زبو أكبر واتخن قعد يرزع وسبني وخرج ودخل غيرو مبقتش عارف اححد مقصات ازبرهم لحد الصبح ما طلع ونا بتناك وهوا دخل عليه بالحزام يضرب لحد ما عليك وقلي انو عزم صحابو وعملو حفله وانو لو كان عرض عليه مكنتش هوافق بس انا كان وحشني اني اتناك طول الليل زي مكان بيعمل زمان وفكني وقلي هتجي تني ونا بعيط وبتىعش قلتلو اه لأن كنت مستمتع اوي ولأن أنا اتعودت على اللبن وبحب اوي الدكر يزوم فوق طيزي بحس اني خول اوي وفي دكر بينزل رمز رجلتو فيه وانا اكون خضعلو قلي ياوام الخميس تجي بدري وفعلان خرجت من عندو ونا مش قدر امشي ونمت طول النهار وبليل لقيت امل مكلماني كتير ورنيت عليها وسالت كنت فين وقلتلها بنام الجمعه كلها وهيا قلتلي مشي وقعدنا نرغي كتير وفي الاخر اتفقنا اروح اخدها من المترو ورحت ولقتها لبسا محترم اوي كنت مكسوف اسالها بس في نص اليوام كررت اسالها وحنا مروحين وسألتها وقلتلي اني عجبتها وبتحبني وعوزه تكون ليه ونا قلتلها اني عارف كل حجه عنها وان شفت الفيديو بتاعها وشها زعل ونا قلتلها اني مش زعلان وان الي حصل حصل ولمهم الي جاي فرحت ورجعت عيطط وركنت وقلتلي أنها اتفتحت زبي وقف وبدء ينقط قلتلها الي حصل حصل واني بحبها زي ما هيه وهيا فرحت جدان وقلتلي اوعدك اتغير قلتلها متتغيريس وأنها عجباني كده قلتلي مش فهمه قلتلها أن الي عجبني اوي فيها انها بتلبس الي يعجبها وبتعمل الي يعجبك قلتلها عوزك كده على طول قلتلي مش هتغير اني بلبس ديق قلتلها لا قلتلي هتعاكس قلتلها مترضيش على حد قلتلي حتا ونتا معانيه هيعكسوني قلتلها مش هنرد على حد قلتلي هيتحرشو بيه قلتلها في حد اتحرش بيكي قبل كده قلتلي بصراحه كم مره قلتلي اخاف تزعل قلتلها لا مش هزعل قلتلي خلاص اي سوال من النزاع ده بعد الجواز عشان متكرهنيش دلوقتي قلتلها انا بموت فيكي ومش هكرهك ضحكت وخدتني بوسه وقلتلي تمشي بقا وأنها اتاخرت وخدت بلها أن زبي وقف وقلتلي ده وقف ليه وضحكت قلتلها مبسوط انك مخبتيش حجه عليه قلتلي بعد الجواز مش هخليه يفكر يقف هحلبهولك وكنت اول مره تكون شرموطه كده ولحيت كتير تبعت صور وتصور نفسها كنت بترفض وعمله فيها شريفه وكل خميس السهرا على طيزي لحد ما ماما كررت تخطبهالي الكلام ده بعد مخلصت 3وكنا في الاجازه وكنت كل ما شفها ادعك فيها لحد ما طلبت اقبلها عشان موضوع مهم وقبلتها ونا عارف أنها شرموطه وقلت اعترفلها اني خول لاني مش هقدر ابطل لو جبولي الف من امل مش هبطل محنت الطيز صعبه وفتحت معها موضوع الخطوبه وكنت هتموت من الفرحه رحت قلتلها بس في مشكله عندي لو وفقتي عليها هنجيلكو بكره وخطبك وقلتلها اني بخد في طيزي وهيا قعدت تتحك وقلتلي أنها كانت شكا فيه وقلتلي أنها موفقه ونا زي منا عندي عيواب انتا عندك عيواب واتفقت معاها اني هجلهم بكره وهيا ونا بوصلها قلتلي انتا اهم حجه زبك بيقف قلتلها اه قلتلي اصل لو نام هنزل اجيب رجل من الشارع وزبي وقف وهيا شفتو وقلتلي ده زبك اتبسط اول ما عرف اني اتناك من الشارع اتكسفت قلتلي لو نام مش هنزل أنا قلتلها امال اي ونا عجبني الكلام قلت هبعتك انتا تجبلي ركل ينكك وينيك كسي زبقت شرموطه اوي وحطط أيدها على زبي واول ما لمثتو نطر وهوا ورا الهدوم وقلتلي شكلي هبعتك تجبلي رجاله ووصلتها وروحت وعرفتهم انتا هنروح بكره ورحت عماره قديمه وهتقع فيها اتناشر عيله على اتناشر شقه وهيا في الضوار الاخير وامي كنت متفجأ ودخلت على امها الي كنت حلوه وليها اخ شكلو خول واخت اصغر منها 14او13 وختبطها واتفقنه على أن كل حجه عليه وأن هخدها من غير ما اكلفهم اي تجهيزات وده كان رأي ابويه واتفقنا بعد امتحانات ربعه كليه هيكون الفرح ولسنه جريت وهيا كل يوام تلبس اوسخ من الي قبلو ولطرحه بقت زينه على شعرها الي اكتر من نصو بقا باين وكنت مسخنه طوب الارض وخلتها تبعت صور ملط وكنت بنزلها على النت وكنت عوزها مفضوحه وكنت احب اقفشها على السلم بوس وفوق السطح عندهم وحولت انكها عندهم فوق السطح معرفتش اول ما دخل طزها نزلت وهيا شتمتني وقلتلي اعمل حسابك تشوف حل بدل مشوف أنا وزبي وقف تني خليت وشي في وشها وقلت اهدا عليها وخليته زبي بين شفايف كسها وختها طلعت علينه وفي ادها عصير وشفت الموقف كلو حكت لختها بعد كده ووخلاصنا جمعا وخلاص في تجهيزات الفرح وهيا قلتلي محدش يلمسك الشهرين دول يا خول وفعلان محدش لمسني ورحنا ننقي بدله وصاحب المحل كان بيعاكس فيها قدامي وهيا تتشرمط عليه وجبنا بدله وناقص الفستان ولقاعه اخترنا قاعه في فندق محترم والفستان قلتلي مينفعش اشوفو غير يوام الفرح وجه يوام الفرح ومن الصبح خرجوني من الاوضه وصحبهاكل وحده لبست قميص نوام وبيتصورو ونا وقف في القاعه وليل دخل ونزلت العروصه وعملو العرض الي قبل الدخول ودخلت الفستان بقا يدوب مخبي الحلمه ولو قعدت الكلوت يبان وديل قصير وصحبها اوسخ منها أنا كنت فتح بقي ولمعزيم وابويه وامي والمصور هريها تصوير المهم عديت اليوام وصحبها يسحبوها كل شويه رقص وشرمطه ونا مش قادر فرهضت ولواد الي نكهات وفضحها جه الفرح وطرني جدان ابن المتناكه وهنا خرجين رقص برضو وشرمطه وكنت متفق أن شهر العسل في الشقه عشان مبحبش السفر وركبت العربيه وروحنا على البيت ولبواب ومراته وامي وابويه ولجران فتحين بفهم من بززها حتا النسوان بتتفرج وركبنا أنا وهيا الاسانسير بس وكنت شقتي في اخر دور ده كان طلب العروسه وخدتني بوسه لحد موصلنا قدام باب الشقه الدوار كلو بتاعي طلعت بزها من الفستان وخدتني بوسه وقلتلي أنا تعبانه اوي ومش مستحمله اخش بس عملت عبيط وفتحت ودخلت وهيا بتقلع في الصاله وجت عليه قلعتني وخلتني الحس كسها ونزلت على زبي كان وسط وحلو بس جاب بسرعه قبل متمص حته ضربتني 5اقلام وشتمتني وقلتلي اعمل ايه أنا دلوقتي وقلتلها هبقف دلوقتي قلتلي هخد دش تخد برشا أو اعمل اي حجه خليه يقف ولو موقفش هنزل دلوقتي اتناك في اي حته وسعتها أدركت المشكله الي حطيط نفسي فيها لبست بجامه ونزلت لعمو خلد فتحلي واداني افيوان وقلي استنه شويه وهيقف موقفش قلي أنا عارف هيقف ازاي وقفني وطلع زبو وتف عليه ولف ورايه ونزل البنطلون ودخلو براحه ووقف فعلان ونا طلع نام تني ونزلتلو قلي مفيش حل قلتلو خلاص اطلع معانيه نكها عشان حلفه لتنزل تجيب حد من الشارع راح مطلع زبو وحطو في طيزي ووقف زبي وقلي حاول مره تنيا بس كنت فقد الامل وقلي خلاص بس مش هنكها على طول لازم نلقي وحد صحتو حلوه يقوم للوجبات دي بدالك ويكون ثقا قلتلو انتا قلي أنا مش هقدر عليها انا ممكن اساعدك قلتلو امال مين غرز زبو وقلي البواب وده ثقا ومش هيفضحك وفقت ورن عليه وطلع ورن الباب ورحت أنا وهوا وزبو جوا طيزي ولبواب ومراته دخلو عليه وقعدت تتحك ولبواب دخل ومبتسم وهما شيفين عمو خالد وقف وريا وزبو جوا طيزي وحكلهم ولبواب فرح ومراتو زعلت شويه بس بأن عليها الفرح لما عرف اني هضعفلو الشهريه من معانيه +الاكل وطلع زبو وقال يلا نطلع بي مرات البواب عندها شرط أنها تتفرج وطلعنا ودخلتهم وخالد أصر اني ادخل على مراتي وزبو في طيزي وعمل كده وخبطنا على باب اوضت النوام خرجت وهيا متوتره وعرفتها على خلد الي هيا اصلان عرفته وهوا وقف ورايه سلم عليها ولبواب وقلتلها ده الي هيقوام بوجباتي الزوجيه ابتسمت وبصت لمراته قلتلها مراته هتسعدك في البيت هنا وخالد زق زبو في طيزي خلاني اتوجع وهيا خدت بلها قلتلي كده يا خول فضحني ودخل وخالد خدني على السرير ونكني قدمها وخدت البواب قلعتو هدومو ونزلت مص ولحس ولبواب اتجنن عليها ورمها على السرير ونزل على بززها ضرب ورضاعه وعض كنت بتصوت بصوت علي اوي مش العمره بس سمعت لا الشرع كلو ومرات البواب سدتني من على زب خالد وخرجت بيه بره الاوضه وقلتلي سيب الرجله عشان يخدو رحتهم مع العروسه قلتلها حضر وقعدت قدامي وقلتلي الرجل الي ميعملش وجيباتو الزوجيه بنقلبو مرا عندما في البلد هيا من اسوان قمحي غمق طول ١٦٥ ون٨٥ كنت بطيه وخلتني اجبلها عشا العروسه وبعد ما خلصت قلتلي اقعد وطلعت بزها وحنا سمعين صويطها جوا وقلتلي ارضعو وبعدها قلتلي اللبوه مراتك سخنتني ووخده جوزي وسيبالي خول ورزعتني قلم وقلتلي يرضيك جيت اتكلم لقيت القلم التاني وقلتلي انزل جنب رجلي اعمل مساج وعملت كده ورفعت العبايه ونزلت الكلوت وقعدت تدعك في كسها ولحستهولي ونا بلحس زبي كان وقف وقلتلي ما بيقف اهوه شويه ونامت على ضهرها وزبي كان ١٩سم كبير مش صغير وقلتلي هتو في كسي ودخل بس كسها وسع وفضلت انيك ولقيت اني بعرف انيك ونكتهت وهيا نزلت مرتين الافيوان اشتغل وطلعتو من كسها حطيطو في خرمها الي كان وسع وهيا كنت شرموطه اوي وقعدت تبوس فيه وتحضن ونا على اخري هموت ونزلومش عرف نص سعه ولصوت في الاوضه سكت وصوات مرات البواب الي عالي خرج جزها وهوا زبو عليه ده قمت واتاسفتلو قلي عدي وأنها تحت امري وجبت منديل ومسحت الدم من زبو وقلي مراتك متت وخد مراته ونزل وحطيت المنديل جنب السرير ونزلت امرأتي لحست كسها وطوها ونا بلحس خلد خرج من الحمام وقلي مبروك البت بقت حامل يا عرص بس مش عارف مني ولا من باب العماره ونا كملت لحس وهوا نزل وشلتها وهيا فرحانه اوي وبستني وقلتلي شكران واتقلبت على بطنها وهيا ملط زبي كان حديد دخلتو في طيزها وهيا متحركتش جسه عماله تهيجني وتتوجه وتعبت ونا مش عارف اجيب وقيا بتصوت قمت من عليها ورنيت على الدوام قلتلو ابعت مراتك عشان تسعد المدام وفعلان طلعت ومن الباب ونا بقلعها ودخلت في الصاله ونزلت نيك فيها وهيا فرحت لان أنا اصلان شكلي حلو وهيا تقريبا عجبها شكلي كنت ٣٠سنه وسخنا اوي فضلت لحد الفجر بنيك فيها وجبتهم بصعوبه وهيا نمت مكنها ونا اترميت جنب مراتي وأصبح أهلها جهم واهلي وشافو منديل في كل مكان وابويه مبسوط اوي وقلي ابقو وطو الاصوات شويه وامها وامي دخلو اوضت النوام لقو اسعار اللبن في كل مكان ولاوضه رحتها وحشا من أفرزتها ولمنديل الي في ددمم امها زغرتت وماتعرفش أن ده ددمم خرم طيزها ولا أن البواب الدكر الي مبهدل الاوضه مش انا وعدا اليوام وهيا بليل كنت بتتشرمط وعرفت انها عوزه وقمت نكتها وعرفت انها ولحستني كسها وطزها بعد النيكه وقلتلها ارنلك على البواب قلتلي لا وخليه لوقت الزنقه بس وإنتاج بقيت تنيك كويس وطلبت اني اشتري افيوان وهنا خلص الجزا الاول
مش فاهم ازاي عمو خالد سابك دا كلو يا بختك يا عمو خالد
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%