NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رحلتي وخرم طيزي واختي وسيد بتاع المخدرات الي خلاني ديوث

كلب وخدام للبنات وديوث

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ة .:
هتجنن وهيا بعد الجواز بشفها مره كل شهر ومبعرفش اقعد معاها لدرجت أنها قلتلي هتموت بالبنك وامي أصرت اني اتجوز وهيا كنت بتتحك بشكل هستيري كل الكلام ميكون قدماه في ال فتره دي جبتلي وحده سمعتها سبقاها صحبتها الي من تاني اسبوع كنت عوزاني انكها ونا الراجل الي جوايا معرفش صحي ليه وفكرت في مستقبل اولادي وكده خصوصان أن ولدي هيسبلي ورث محترام وبيجيب دخل محترم يعيشني في مستوا كويس من غير تعب ابويه كان من الناس الي كنت فتحه الدرج وشغال في الدوله وعمل عماره وارضي زراعيه كتير كلها متاجره بتجيب تقريبان 20الف في الشهر غير الارضي الزراعيه أجرها في السنه معدي 70الف فا كنت شغال كده بمزاجي تفريح وسبت البنت دي بعد ما ردعت من بززها وشبعت وهيا فضحتني وقلت اني معقد وعندي عقد نفسيه بس محدش عبرها عشان أنا غني وكل وحده بتتمناني لبنتها لان احنا دلوقتي في زمان صعب اوي المهم دخلت في دوامه ادور على بنت اتجوزها رغم أن امي جبتلي بنات كتير محترمه الا اني كنت بخاف اندم خصوصان اني عندي سرعه القذف ودي محدش هيقبل ولو قبل هتتناك بره في الفتره تي زبي بقا مليان لبن وكان وحشني الحلب رحت لوحدا في نفس القريه بتاعت حشيش وكنت بشتري منها وكنت بتعرض عليا نفسها كذا مره متعرفش اني خول كنت تقريبان40سنه وكان عندها بنتين وولد الولد كان يعرف اني اتنكت ايام المدرسه زمان الغريبه انو شفني المره ده ومسك فيه وطلعت معاه السطه ولف كتير وقعدنا نشرب كان اسمو سيد وكان مشهور زمان انو زبو كبير اكبر من زب جابر بصراحه قبل اول سياره ونا نفسي اتناك منو خصوصان انو شمام وبتاع خرد من الناس الي صوته خشن اوي وبيشخر مع كل كلمه متجوز من وحدا جمل بس شبهو سوده وملامحها مش حلوه المهم مراتو طلعت بصنيه مليانه مزه ووسكي وقال ليها هاتي غيار عشاني وقلي عشان متروحش سكاران كنا فوق السطح وكان في قعده فواق واضتين قبل ما مراته تنزل وشوشها وجبتلي تقم ابيض وسع زي بتاع البنبوطي وفي سسته من وره وسسته من قدام قلي ده عشان الحمام وكده السسته لو اتفتحت طيزك ططلع منها مرتاحه ونفس الكلام من قدام المهم رفضت اغير بس هوا أصر ولبس وحد زي بتاعي وقلي اقلع البكسر عشان تبقا مرتاح في القعده هوا غير قدامي وزبو كن مدلدل وكبير وهوا ميم مسكت نفسي وغيرت أنا كمان بس في الاوضه ورجعتلو وقعدنا نكل ونرغي ونشرب حشيش ووسكي الي مكنتش متعود عليه وخرم طيزي حلف ليتناك قلت في بلي لو طلب هسيبو ينكني وخلصت القعده الساعه 1بليل وهوا مكنش شيف حجه ولا أنا وبعد كده قلي أن مراتو عليها الدوره ومشيت بس انا بوظت الليله بهزار وانو كان قبل ماجي هيحلق شعرتو وقعدنه ندحك وقام جاب صبونه وميه ومكنت حلااقه وقلي أنا هحلق احنا رجله زي بعض المشكله لهوا شيف ولا شيف حجه من الي شربناه وقلي أنا بعور نفسي كتير اوي وقلي متجي تسعدني انتا تحلق ونا امسكهولك ونا رفضت قلي مفهاش حجه ولو عاوز احلقلق معنديش منع احرجني فوفقت كان قعت على كنبه وقدامو طربيزه وفتح السوسته وطلع زبو وبضانو الفتحه كنت وسعه اوي لاني شيف فخادو زق الطربيزه فهمت انو عوزني اقعد قدامو على الأرض خرم طيزي كان بيفتح ويقفل وهوا الي قومني من مكاني وقعدني قدامه ونا بغلي وهوا عمل حركه سخنتني ولع سجره وفرد درعاتو على خرق الكنبه من فوق ورجع رصو لوره الي هوا وضع الاسترخاء ونا لقيت زبو وقف اول ما لمستو بالميه ولصبون كل ما المسو هوا يحركو بعضلات زبو كنت بموت لحد ما خلصت كنت بتلكك عشان امسكو مسكتو ودختو جوا البنطلون هوا فاق وقلي دخلتو ليه قلتلو خلصت قلي طلعو تاني اشوف وقعد يلعب عضلتو ويبصلي في عيني الي هوا أنا كسرت نفسك وقلي لسا البضان عشان المره بتحب تلحسهم مسكت زبو ورفعتو على بطنو عشان اشتغل قلتلو امسكو رح مولع سجره وقلي كمل جميلك للآخر ونا اشتغلت وكل شويه امسك زبو اعدلو كان كبير او ويخوف وكنت مرعواب من فضيحت زمان وكل الأفكار في دماغي دخله في بعض خلصت ودخلت زبو وقفلت السوسته وغسلت ايدي وقعت جنبو ولعلي سجره حشيش وشكرني وقلي قوم نضف المكان بمراتي تقول اني سبتها وكنت بنيكك الكلام ده كهربني وقمت نضفت وبعد كده قلي هتام ولا تقعد شويه جلي احباط لاني افتكرت اني هتعشر من سيد الي اعتبرتو الدكر الي مستني اقبلو من زمان قلتلو لا هنام وخدني ودخل اوضه فيها سرير كبير اوي تقريبان وخد الاوضه كلها دخل هوا الاول ونام على جنبو الي هوا وشو ليه ونا نمت الاول على ضهري وطيزي بتلومني وبتكلني قلت احول محولة ونا فقد الامل اديتو ضهري وفلقسط طيزي كان في بالي هيفتح السوسته بس مفيش حجه حصلت سمعت صوت ولعه بصيت ورايه ومطلع زبو فرحت قلي هيلف سجره بس وينام وكان في بدره بيضه على الطبق وقلي دي بقا اتقل سيجاره ممكن حد يشربها قلتلو هشربها معاك قلي لا دي تسيكبك الي هيا تخليك هتموت فقلت لا خلاص ورجعت براسي تاني ونا صحي رح قيل كده كده هتشم دخنها قلتلو مشي شويه وخلص ونده عليه مردتش ولع السيجاره وحسين بيه ورايه واخيرن ايدو على السوسته بس كان زي مايكون مش

خيف اني اصحا بس اخيران السوسته اتفتحت وطيزي مش بتفتح وتقفل دي فتحت ومش عوزه تقفل خيف اني اصحا بس اخيران السوسته اتفتحت وطيزي مش بتفتح وتقفل دي فتحت ومش عوزه تقفل واخيران زبو لمث طيزي وزق زبو كم زقه من بره بوصتو فرحت اوي انو هيج للدرجه دي وقام حط كريم ولي عرفتو انو مخدر وبيزفلط اوي اللزوجه في عليه اوي اول ما دخل زبو عند باب طيزي فهمت هوا قام ليه دخل نصو تقريبا ونا قلت احححح لانو سخن شخر شخره بيتهيقلي الشرع كلو سمعها لأن صوتو خشن اوي وانتظروا الجزا الجاي و سيد هيعمل اي وازاي هتجوز عن طريق سيد وهيرفع قروني

• عجبني
التفاعلات: نفسي بجددد, فحل حريمك ياعرص, Abo hassan و 2 آخرين
ازيكم القصه دي حقيقيه بس هزود شويت حجات بسيطه اسمي مصطفى 25سنه حياتي من ونا صغير عباره عن حياه مشوها من اول ما كنت *** 8سنين ونا متربي وسط بنات العيله مكنش في اولاد من سني كلهم بنات بنات عمي وبنات خالتي الي كانو يا اكبر مني يا من سني يا اصغر وعندي 2اخوات بنات وحده 34 ووحده 23 نبداء من ونا في المدرسه كنت مبحبش المدرسه رغم أن بنات العيله كلهم متفوقين وابويه واني ديمان كانو بيعملو مقرنه خلتني استسلم لفشلي وابدء أصحب فشلين كنو 2جراني وحد اكبر مني بسنتين اسمو جابر ولتاني من سني اسمو محمد كنت 9سنين في الفتره دي وكان في لعبه غريبه شويه كل الولاد بيشوفو زب مين اكبر من التاني ونا كنت أصغر زب واتشهرت بكده حتا بنت عمي عرفت الموضوع وسالتني وده خلاني بطبعتي خضع من صغري صحبي جابر كان صاحب اكبر زب بين جيلو وجيلي وفي نفس الوقت جاري كان 11سنه بلغ وكان عاوز يجرب ينيك وكده طبعان اتصحينا ومره في مره نلعب في الشرع كان بيحب يلعب معايه كنت من النوع الابيض الي وشو بيحمر وتختوخ سيكه في مره كنا بنلعب وكرر يطرطر كنا في الغيط دي منطقه زرعيه وشفت اكبر زب بعدها بفتره طلب مني ننيك بعض ونا رفضت جدان بعدها بفتره وحد ضربني في الشرع وجابر جبلي حقي في نفس اليوام طلب ننيك بعض ونا رفضت تاني بس هوا قلي اني أنا هنيك الاول فا فرحت ووفقت رحنا الغيط واستخبينه في قش الرز وهوا قلع البنطلون ونام على بطنو ونا طلعت زبي الي كان صغير ووقف اوي كان بيوجعني اوي المهم طيزو كنت سوده وشكلها وحش اوي ومكنش ينفع ارجع عن الي بنعملو فنمت فوقو كان احساس لطيف بس مش اوي المصيبه اني خلصت الوقت بتاعي وقلي دوري بقا عريت طيزي ونمت على بطني وطيزي عجبتو لانو فتحتها كزا مره وضرب برضو ونا زعلت اتاسف وطلع زبو الي كان شكلو حلو اول مره اشوفو وقف كان طويل ورصو تخينه اوي ووخدا كرف حلو وقلي افتح طيزك وتف على زبو ونا اتقرفت وقلت لا قلي خلاص مسحتها بس ممسحش حجه الاول زبو كان سخن ونزل على فتحت طيزب حجه كده لا شعوري قفلت طيزي عليه واترعشت لقتو نزل بجسمو مره وحده ومسك بقي كان شعور مختلط الالم ولرعشه اللطيفم وهوا عرزو 5او6مرات واترعش هوا كمان ولبسنا هدمنه بس من الالم مكنتش عارف اقف وروحنا وقعت اسبوع بستخبه منو بس للاسف هوا كان زكي كان بيتعامل معايه عادي لحد ما طلب مني تاني ولقيت نفسي بوافق على طول كنت مستغرب نفسي اوي المهم نكني بتاع 5مرات واخر مره أنا الي رحتلو عشان ينكني كنت بحب اوي سخونت زبو وخلي يلعب بزبو على خرم طيزي وكنت بحب تقل جسمو كليه ونا مش عارف اتنفس منو وزبو الي طلع نزل على طيزي الي بيدفيها لحد ما في يوام اتخنقت معاه مش فكر السبب بس بعدها اتفضحت هوا فضحني كل الناس كنت بتبصلي في المدرسه ويدحكو وحنا في القريه الزراعيه كل الناس عرفين بعض عشت شهرين جحيم بس الموضوع شبه قرب يتنسي وفي الفتره دي اختي الكبيره كنت اجمد وحده وكمان اجملهم الجمال البلدي الوش المدور بص كل حجه كنت مدوره فيها وكنت عملا شله بنات كلهم جمدين المهم اختي الكبيره عرفت في الفتره دي بس مقلتليش معاملتها بقت احسان ومبتخلنيش أخرج من البيت وبتحافظ عليه وكنت صلحت صحبي جابر الي قلي انو مكنش يقصدد الفضيحه وانو حكا الكلام الي بيني وبينو لواحد بس وهوا الي فضح وسمحتو أو طيزي الي حنتلو واكبرتني اسمحو وخدني بعدها بيوام عشان ينكني بس للاسف ملقناش مكان كل وحد روح بتهم وتني يوام بعد المدرسه خدني ورحنا على الغيط بتعهم وهناك كان في خص ده مكان مبني بلحطب أو البوص لقينه خلو هناك خلو فرح وقلنا اقعدو معا المواشي لحد بليل وهوا حط اكل ليهم ومشي هوا مشي من هنا وجابر نيمني على بطني ونكني بغل يعني كل رزعه جامد ونا مش عارف كان عجبني الطريقه دي زغم أن سني 9ونص نكني في اليوام ده 3مرات وكان في كلب هناك شكلو دخم وكبير كنت بلعب معاه لحد ما روحا وجبت لجابر وحد قريبي وصحبتو عليه وناكو وبقا ينيكو على طول ونا ركزت في الدراسه وكده ومعه اختي الكبيره الي كنت يخليها تنام والزق فيها وفي طزها لحد ما منسي موضوع جبر بس بعدها بسنه وحد نجار عندنا في البلد نده عليه وسلم عليه وصحبني شويه بعد كام اسبوع قلي تعاله اقعد معايه بليل رحت ونا مش مدي خوانه قعدنا نتكلم وقلي اعمل شاي وهوا كان بيشرب حشيش وزبو كان وقف تحت البنطلون لقيت بدون اي فهم مني طيزي بتفتح وتقفل قلت في بلي لو طلب هخليه ينكني شرب السحره والشاي وزبو شد اكتر وكان وضح اوي وهوا بيضحك قلي تعله اقف قدامي وقفت قلي أنا عارف جابر عمل فيك اي ونا كنت بنيك جابر مردتش واتكسفت رح لففني وهوا قعد على الكرسي وطلع زبو لفيت وشفتو وخفت أو في اللحظه دي كان ايدو جوا عند خرم طيزي ودخل صياع لاخرو وقلي دي سلكه ووسعه وراح مدخل التاني ونا كنت بحاول اهرب بس هروح فين رح منزل البنطلون وعاوز يقعدني هوا كان اسود زي جابر وزبو اكبر بكتتتتتير اول اطول واتخن قلي امسكو وقعد عليه ودخلو عشان موجعكش جيت حطيتو على الخرم كن اسخن من جابر واحلا قعت اقفل عليه بفلقات طيزي وهوا لحظ ده رح قلي قوم وتف عليه فهمت انو عاوز يدخلو رحت بدون مقدمات من غير ميقول اقعد مدخلو وقعد بكل قوتي كان في وجع بس كان سخن ولطيف اوي دخل الراص وشويه منو سألني على اختي الكبيره سعتها وردتش بس لقيت نفسي قعت على زبو كلو وهوا حس اني حبب قعد يشتم فيها ويقول أنها اتناكت من فلان وفلان ونا كنت تعبت من زبو والمتعه بدأت تروه رح وخدني لااوضه ونيمني على بطني الوضع الي بحبو ونام فوقي ودخلو وولع سجره حشيش وفضل يتكلم عن اختي وبنت عمي ويشتم فيهم ويقوال أنهم عوزين يتناكو بس خيفين خلص السيجاره وقعد يرزع فيه لحد ما حسيت اجمل احساس اللبن لأن جبر كن اخرو 3نقط بالعدد بس التاني كان زبو في معدتي ولبنو كتير بعد ما عشر طيزي لقيت خرم طيزي مفتوح بشكل يخوف جريت لبست وروحت ومرحتش عندو تاني كل ما يشوفني يمسك زبو ونا كل ما شوفو زبي يقف وخرم طيزي يفتح ويقفل بقيت ابص في الأرض وامشي فهمت بعد كده أن دي الي هيا هكسر نففسك وقعت على كده محدش نكني تاني من سعتها ركزت في اختي وبنت عمي الي قدي في السن واضرب عشره عليهم لحد ما النت دخل البيت من سن17سنه لحد 23سنه بضرب عشره على الافلام لحد معرفته الديثه ولكرثه اني نكت اختي الصغيره وهيا نيمه في الفتره دي من كتر هيجاني بس بقا نوما خفيف من بعد ما نكتها المشكله مكنتش بخرج من البيت الا للامتحانات أو مشوار بس وختي الصغيره بقا معاها تلفوان وختي الكبيره اتجوزت في مكان بعيد ودخلت الجيش وخرجت بعدها عرفت من صحاب ليه أن اختي مدوراها اختي الصغيره من وهيا 14سنه ليها حكيات وده نكها وده صحبها وده معرفش عمل اي المهم خرجت من الجيش ونا عرف انها اكبر شرموطه لدرجت ونا 22هيا21مسكت تلفونها وعرفت أن 3من ولاد عمتي اخوات نكوها وفي وحد منهم خدها لوحد صحبو كل ده من شات مبنهم وان ولاد عمي 2نكوها غير الي أنا معرفوش ودخلت على الشات بتاع الفيس بك لقت شباب كتير من الي في القرا الي حولين قريتنا مصحبنها وفي منهم الي نكها المهم في اليوام ده نزلتهم ونا بقراءة الحجات دي وخت صور ليها كتير ملط وبوشها واسكرنات وبعدها بقيت مدمن حشيش قعت 2سنتين بشرب حشيش ونا شيفها قدامي بتتناك ومش قدر حتا أوجها بقيت بتناك على النت ولدكره تعرصني عليها ومعظم الناس مكنتش بتصدق أنها شرموطه المهم بقيت صحب ميول سلب على ديوث على خضع اشرب سيجاره وافتكر الي كان كل دكر يكلمني افتحلو كم يقعد يشتم ويشخر ويزنيني اكتر وحد عجبني كان بيخليني اشتري خيار تخين اوي وقلي دخلو في طيزك واقف وارفه ايدك على الحيطه وفلقس واوعا الخيره تقع ولكلام ده كنت بتبسط اول وكان بيخليني البس كلوتها ويلحسهولي وزبو كان كبير واسود اوي اتمنيتو بس حسابو اتقفل في يوام شربت حشيش كتير وجتلي فكره قلت اكلم اختي من اميل فيك وكلمتها وردت وعرفت اخليها تثق فيه وشويه شويه وصلنا للجنس كنت عمله شريفه لحد موعتها بلجواز ده الي حصل عرفتها اني بحا اشتم وكده وبقيت اشتمهت كتير أو مع كل كلمه اشتمها ولمصيبه لقتها عجبها الموضوع وقلتلها لازم تبعت صورها وبعتت وخرم طزها الي كان وسع وسألتها قلت انها بتلعب فيه وفضلت ازن عليها واقلهم اني مش هسبها بس لازم تحكي عن كل تجربها ولرد بلنص قلتلي شفت الي اتناكت من طوب الارض تبقا أنا طبعن نزلت على نفسي وخلتها تحطي كل حجه قلتلي الموضوع بدء وهيا 10سنين من ابن عمتي الي نكها وخواتو وبعد كده القرايب وناس من البلد وناس من بره البلد واوحد كان شغال في محل لبس كل متعوز لبس ترحلو ينكها ويديها وحتا عزم صحابو على اختي كذا مره بعدما حكت قلتلي أنها بطلت ده كلو عشان تعرف تتجوز خلص الكلام وقررت انكها وستنيت البيت فضي ورحت ورتها الشات ولصور اول ما شفتهم تهتهت ودحكت وسبتها ودخلت اوضتي وبعتلها اني عاوز انكها معتردتش وجتلي وقعدت على السرير وعملت كل حجه محروم منها ونيمتها على بطنها وجيت ادخلو في طيزها أنا زبي بقا كبير بعد البلوغ اول ملرص دخلت زبي جبهم ونام وكان شكلي عره قلتلي امنتا مش رجل بططلب ليه يا عرص ولبست وبصتلي بقرف وقلت أنا ماصدقت لقيت وحد ينكني ومخفش ليفضحني ويطلع خول ومشيت ومن بعدها أما تحب تكلمني يا تتريق عليه يا تشتم زي يا عرص يا خوخه يا خول وتيجي يوام وييوام تخليني العب فيها والحس كسها وتمصلي وبجيب بسرعه طبعان وحولت ادخلو اختر من مره كل مره انزل اول ما يدخل وكل فتره أما تحب تزلني تقلي هتتجوز ازاي مراتك كده اتتناك من اي حد لو ماملتش كسها يا عرص بصراحه اختي ركبتني كل ما تشفني تتثلا عليه تبعتني اجبلها اكل من بره أو تخد الفلوس مني كنت اقبض وتستناني تعرصني شويه وتشتم فيه وتحلب زبي وتخد تلت القبض وتمشي قعت كده لحد سن 24يعني سنتين وختي فشخاني وحلباني لحد ما الشقه بتعتي بقت على العروصه وابويه طلع على المعاش ومعاشو يعيشني كويس اوي أنا واهلي ونا كنت خسيت اوي على موضوع الديثه وختي كنت اكتر وحده فهماني وبتعرصني وتحلبني مكنتش بفكر في الجواز لحد مجلها مغفل واتجوزتو وركبتو ودلدلت رجليها سعتها كنت هتجنن وهيا بعد الجواز بشفها مره كل شهر ومبعرفش اقعد معاها لدرجت أنها قلتلي هتموت بالبنك وامي أصرت اني اتجوز وهيا كنت بتتحك بشكل هستيري كل الكلام ميكون قدماه في ال فتره دي جبتلي وحده سمعتها سبقاها صحبتها الي من تاني اسبوع كنت عوزاني انكها ونا الراجل الي جوايا معرفش صحي ليه وفكرت في مستقبل اولادي وكده خصوصان أن ولدي هيسبلي ورث محترام وبيجيب دخل محترم يعيشني في مستوا كويس من غير تعب ابويه كان من الناس الي كنت فتحه الدرج وشغال في الدوله وعمل عماره وارضي زراعيه كتير كلها متاجره بتجيب تقريبان 20الف في الشهر غير الارضي الزراعيه أجرها في السنه معدي 70الف فا كنت شغال كده بمزاجي تفريح وسبت البنت دي بعد ما ردعت من بززها وشبعت وهيا فضحتني وقلت اني معقد وعندي عقد نفسيه بس محدش عبرها عشان أنا غني وكل وحده بتتمناني لبنتها لان احنا دلوقتي في زمان صعب اوي المهم دخلت في دوامه ادور على بنت اتجوزها رغم أن امي جبتلي بنات كتير محترمه الا اني كنت بخاف اندم خصوصان اني عندي سرعه القذف ودي محدش هيقبل ولو قبل هتتناك بره في الفتره تي زبي بقا مليان لبن وكان وحشني الحلب رحت لوحدا في نفس القريه بتاعت حشيش وكنت بشتري منها وكنت بتعرض عليا نفسها كذا مره متعرفش اني خول كنت تقريبان40سنه وكان عندها بنتين وولد الولد كان يعرف اني اتنكت ايام المدرسه زمان الغريبه انو شفني المره ده ومسك فيه وطلعت معاه السطه ولف كتير وقعدنا نشرب كان اسمو سيد وكان مشهور زمان انو زبو كبير اكبر من زب جابر بصراحه قبل اول سياره ونا نفسي اتناك منو خصوصان انو شمام وبتاع خرد من الناس الي صوته خشن اوي وبيشخر مع كل كلمه متجوز من وحدا جمل بس شبهو سوده وملامحها مش حلوه المهم مراتو طلعت بصنيه مليانه مزه ووسكي وقال ليها هاتي غيار عشاني وقلي عشان متروحش سكاران كنا فوق السطح وكان في قعده فواق واضتين قبل ما مراته تنزل وشوشها وجبتلي تقم ابيض وسع زي بتاع البنبوطي وفي سسته من وره وسسته من قدام قلي ده عشان الحمام وكده السسته لو اتفتحت طيزك ططلع منها مرتاحه ونفس الكلام من قدام المهم رفضت اغير بس هوا أصر ولبس وحد زي بتاعي وقلي اقلع البكسر عشان تبقا مرتاح في القعده هوا غير قدامي وزبو كن مدلدل وكبير وهوا ميم مسكت نفسي وغيرت أنا كمان بس في الاوضه ورجعتلو وقعدنا نكل ونرغي ونشرب حشيش ووسكي الي مكنتش متعود عليه وخرم طيزي حلف ليتناك قلت في بلي لو طلب هسيبو ينكني وخلصت القعده الساعه 1بليل وهوا مكنش شيف حجه ولا أنا وبعد كده قلي أن مراتو عليها الدوره ومشيت بس انا بوظت الليله بهزار وانو كان قبل ماجي هيحلق شعرتو وقعدنه ندحك وقام جاب صبونه وميه ومكنت حلااقه وقلي أنا هحلق احنا رجله زي بعض المشكله لهوا شيف ولا شيف حجه من الي شربناه وقلي أنا بعور نفسي كتير اوي وقلي متجي تسعدني انتا تحلق ونا امسكهولك ونا رفضت قلي مفهاش حجه ولو عاوز احلقلق معنديش منع احرجني فوفقت كان قعت على كنبه وقدامو طربيزه وفتح السوسته وطلع زبو وبضانو الفتحه كنت وسعه اوي لاني شيف فخادو زق الطربيزه فهمت انو عوزني اقعد قدامو على الأرض خرم طيزي كان بيفتح ويقفل وهوا الي قومني من مكاني وقعدني قدامه ونا بغلي وهوا عمل حركه سخنتني ولع سجره وفرد درعاتو على خرق الكنبه من فوق ورجع رصو لوره الي هوا وضع الاسترخاء ونا لقيت زبو وقف اول ما لمستو بالميه ولصبون كل ما المسو هوا يحركو بعضلات زبو كنت بموت لحد ما خلصت كنت بتلكك عشان امسكو مسكتو ودختو جوا البنطلون هوا فاق وقلي دخلتو ليه قلتلو خلصت قلي طلعو تاني اشوف وقعد يلعب عضلتو ويبصلي في عيني الي هوا أنا كسرت نفسك وقلي لسا البضان عشان المره بتحب تلحسهم مسكت زبو ورفعتو على بطنو عشان اشتغل قلتلو امسكو رح مولع سجره وقلي كمل جميلك للآخر ونا اشتغلت وكل شويه امسك زبو اعدلو كان كبير او ويخوف وكنت مرعواب من فضيحت زمان وكل الأفكار في دماغي دخله في بعض خلصت ودخلت زبو وقفلت السوسته وغسلت ايدي وقعت جنبو ولعلي سجره حشيش وشكرني وقلي قوم نضف المكان بمراتي تقول اني سبتها وكنت بنيكك الكلام ده كهربني وقمت نضفت وبعد كده قلي هتام ولا تقعد شويه جلي احباط لاني افتكرت اني هتعشر من سيد الي اعتبرتو الدكر الي مستني اقبلو من زمان قلتلو لا هنام وخدني ودخل اوضه فيها سرير كبير اوي تقريبان وخد الاوضه كلها دخل هوا الاول ونام على جنبو الي هوا وشو ليه ونا نمت الاول على ضهري وطيزي بتلومني وبتكلني قلت احول محولة ونا فقد الامل اديتو ضهري وفلقسط طيزي كان في بالي هيفتح السوسته بس مفيش حجه حصلت سمعت صوت ولعه بصيت ورايه ومطلع زبو فرحت قلي هيلف سجره بس وينام وكان في بدره بيضه على الطبق وقلي دي بقا اتقل سيجاره ممكن حد يشربها قلتلو هشربها معاك قلي لا دي تسيكبك الي هيا تخليك هتموت فقلت لا خلاص ورجعت براسي تاني ونا صحي رح قيل كده كده هتشم دخنها قلتلو مشي شويه وخلص ونده عليه مردتش ولع السيجاره وحسين بيه ورايه واخيرن ايدو على السوسته بس كان زي مايكون مش خيف اني اصحا بس اخيران السوسته اتفتحت وطيزي مش بتفتح وتقفل دي فتحت ومش عوزه تقفل مش

خيف اني اصحا بس اخيران السوسته اتفتحت وطيزي مش بتفتح وتقفل دي فتحت ومش عوزه تقفل خيف اني اصحا بس اخيران السوسته اتفتحت وطيزي مش بتفتح وتقفل دي فتحت ومش عوزه تقفل واخيران زبو لمث طيزي وزق زبو كم زقه من بره بوصتو فرحت اوي انو هيج للدرجه دي وقام حط كريم ولي عرفتو انو مخدر وبيزفلط اوي اللزوجه في عليه اوي اول ما دخل زبو عند باب طيزي فهمت هوا قام ليه دخل نصو تقريبا ونا قلت احححح لانو سخن شخر شخره بيتهيقلي الشرع كلو سمعها لأن صوتو خشن اوي وانتظروا الجزا الجاي و سيد هيعمل اي وازاي هتجوز عن طريق سيد وهيرفع قروني

• عجبني
التفاعلات: بشار و نبيلة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيجتني عايز انيكك الوقتي 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%