NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Kayla banoty

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
إنضم
17 أبريل 2022
المشاركات
92
مستوى التفاعل
418
نقاط
492
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
انجذب للذكور
الجزء الأول

بعد الجيش كنت بدور ع شغل ف رحت اقدم في فندق اتقالي ان مفيش غير خدمة غرف هي يلي متاحة وافقت و قدمت ورقي و تقريبا كنت نسيت السكس بسبب الجيش و الخطوره يلي جوه بس بعد اسبوعين فالشغل كنت مش قادر من كتر المزز و التبات يلي يطيروا العقل كمان كمية التحرش يلي كان بيحصلي سوا من زمايلي او الجيست لاني اصلا امور و خلو و ابيض و شفايفي حمرا رباني و عندي خدود ناعمه و طريه و عيوني كانها متكحلة و رموشي طوال زود عليهم ان ايدي صغيره و ناعمه و طريه و جسمي ملفوف و متقسم و تيزي بارزه متكوره لحد في مرة كنت مش قادر و رايح الشغل مولع غيرت هدومي و طلعت اعدي ع الغرف اشوف يلي محتاجة نضافة لحد م وصلت غرفة واحد خليجي لقيته قاعد اعتذرت و كنت هخرج قالي لا عادي شوف شغلك دخلت الحمام نضفته و خرجت اشوف الغرفة و كان قاعد ملط مفيش غير فوطة ع وسطه جسمه يهيج احححح بقيت الم الحاجة من ع الكراسي و ع الارض و بعدين نزلت ع ركبي و وطيت تحت السرير سمعت صوت اهات اتفزعت و قمت قالي عادي حبيبي ده سكس ع الفون ضحكت و كملت شغلي قالي انتا في مصر مبتسمعوش سكس ولا ايه قولتله بنسمع طبعا قالي شفت الفيلم ده خرجت من تحت السرير و رحت لعنده لقيت فيلم جنج بنج قالي اي رايك قولتله لا مشفتوش بس شفت زيه كتير قالي تحب دي افلام قولتله لا بحب حاجات تانية و ابتسمت بمياعة كده ضحك و قالي شو بتحب خد وريني و اقدملي التليفون قولتله لا مش هينفع قالي لية قولتله مش هتعجبك قالي ليش انا كل السكس يعجبني ضحكت و قولتله انا كده خلصت تحب حاجة مني قبل م امشي قام مسك ايدي و شدني عليه و حط ايده ع تيزي طبعا عادي جيست كتير بيلمسوني من ورا و يحسسوا ع تيزي و حسب الشغل مينفعش اعترض او ارفض او اشتكي المهم قالي تحب سكس ورعان سكت قام عمل سيرش و جاب فيلم لولد طري كده و ناعم و معاه دكر طول بعرض و بينيكه قالي اي رايك اكسفت و مردتش بس ابتسمت عشان يفهم اني مش معترض قالي تعالى اقعد نشوف سوا و قعدني ع رجله نسيت احكيكلوا عن الشغل مبدائيا كده ادارة الفندق مش بتشغل حد غير لما يكون عسول و سنه صغير او ع الاقل ميبنش عليه انه كبير و رقم اتنين لازم يكون ستايل و مهتم بنفسه و ده بيبان من قص الشعر بشكل ستايل ع الموضه اما اللبس فكنا بنلبس شوز بنص و بنطلون قماش رمادي و قميص ابيض و فيست اسود عليه بس اهم حاجة بيطلبوها هي النضافة الشخصية و ده يبان من البرفيوم بالاضافة ان ميكنش في ريحة عرق او دخان و يكون الوش املس زي البيبهات من غير شعر شنب او دقن ونا زودت عليهم شعر جسمي كله و خصوصا تيزي و بقيت ارسم حواجبي فبقيت العيال بيندهوني باسم لوسي و طبعا ضيقت البنطلون و قصرته فبقيت رجلي باينه من تحت و تيزي مقسمه ولا اجدعها لبوة المهم نرجع للخليجي بعد م قعدني ع حجره حط ايده ع وسطي حاضني و بنتفرج ع الفيلم قام سخن و نزل ايده ع تيزي و بقا يحسس عليها بصتله بطرف عيني و ابتسمت قام بصلي و ركز في عيني و قربنا من بعض و بينا نبوس بعض قام ساب الموبايل ع الترابيزة و حضني قمت لفيت جسمي و فتحت رجلي و بقيت قاعد ع رجله زي الحصان و ع اد م كنت هيجان و نفسي اتناك و اتفشخ كنت برضوا مرعوب و خايف حد يشوفني وسط الاحاسيس الملخبطة دي قام حضني جامد و بقا يحسس ع تيزي كنت خلاص مبقتش قادر و قلت فبالي كسم الناس انا هتناك حتى لو اخر يوم ليا فالشغل و قمت مدت ايدي فكت البنطلون ف دخل ايده عندي من ورا تحت الاندر و بقا يفعص في تيزي كنت سخنت قمت من ع رجله و شدته ف وقف قدامي قمت زقته ع السرير نام ع ضهره قمت شديت البشكير لقيت زبره قايم زي الصاروخ مسكته و بقيت امصه و باصصله في عينه هاج و بقا يحسس وشي و شعري و يمسكني منه و يشدني قمت لفيت جسمي ف بقا يحسس ع تيزي قمت قلعت البنطلون خالص و الاندر و طلعت ع السرير وضع الدوجي ف جه ورايا و بقا يلحس تيزي و يلعب بلسانه و يحركه ع الخرم ونا بشد شعري و بعض ع شفايفي من المتعة و بعد كده قام مسك زبره و حطه ع الخرم و دخله اتزحلق بسهولة قالي ااااه يا مصري تيزك ممحونة ضحكت بمياصه قام بقا يرزع حوالي عشر دقايق بعدين وقف فبقيت انا بهز تيزي و بنيك نفسي حوالي خمس دقايق قام سحب زبره من خرم تيزي و لف جسمي بقيت نايم ع ضهري ف رفعت رجليا فجاب مخده حطها تحت تيزي و حط زبره و رجع ينيك ونا باصص في عيونه و بسبله و اقوله ااااه اااح امممم و هو هايج فشخ حوالي عشر دقايق كمان و جسمه رعش قام نام عليا بجسمه و بقا ينطر لحد م خلص و قام من عليا عرقان و بينهج و قمت انا عرقان زيه و بهنج ف مسحت تيزي و حشرت مناديل جوه الخرم و لبست قام طلعلي فلوس مصري حوالي خمسمية جنيه ادهملي قلتله لا شكرا قام حلف اني اخدهم و مسك التاج نيم بتاعي و قالي محدش غيرك يجيلي ابتسمت و خدت الفلوس و خرجت و باقي اليوم كنت شغال مبسوط و متكيف عشان الزبر الجامد يلي ركبني و عشان الفلوس دي جتها في وقتها و روحت ونا فرحان فشخ و دي كانت اول علاقة سكس كاملة اعملها بعدها بقيت ممحون اكتر و قلبي جمد و دخلت في علاقات كتير يعني بعدها بكام يوم طلعت انضف كللعادة بفتح الباب لقيت ولد عنده ٢٠ سنة تقريبا بس احاااا مز فشخ تحس انه لاتيني تقريبا وقفت تنحت شوية من جماله بعد كده فوقت لنفسي و استأذنت منه ادخل ولا ارجع قالي ادخل بالعربي فرحت اوي لانه اكيد مختون و بصراحة المختون احلى بكتير دخلت نضفت الحمام بسرعة و رحت جنبه و بقيت اوطي و اتحرك و عيني ع زبره لدرجة ان خد باله قالي خلاص قولتله اااه بدلع قالي عاوز حاجة قمت سبلت عني و بقيت اتلبون و اترقص بجسمي و قولتله تحت امرك شوف انتا محتاجني في ايه ونا موافق بصلي في عيني و قالي لا مش عاوز حاجة انصدمت من رده فعله احااا اي اللوح ده خرجت ونا مقهور كملت الغرف ونا مبضون لحد باليل دخلت غرفة لقيت واحد شكله شيخ باين مكنش وحش بس مكنش تيبي لابس تيشيرت و بنطلون و ماسك سبحة قلت خلاص اليوم انضرب دخلت الحمام نضفته و خرجت ونا بنضف الاوضة لقيته ندهلي قلت عادي هيسالني ع اماكن في مصر يحب يزورها او غي حاجة معينة عاوزه ينضفها ونا نسيتها لقيته بيسالني عن حد بيعمل مساج قولتله ع السونة يلي في الفندق فالدور الكام قالي طب هم ستات ولا رجال قولتله مجربتش ممكن تسال خدمة العملاء قالي انه عاوز ولد حلو زيي حسبتها في دماغي قلت عادي ممكن اعمل سكس معاه و اريح تيزي مقابل اي مبلغ اشتري بيه حاجات نقصاني و قولتله مساج بس مفهمش قولتله عاوز تعمل هارد ولا سوفت هرش في زبه و قالي اي حاجة قلت بلاش ابقا رخيص اوي ممكن يكون قصده مساج بجد و كمان هو مش تيب و قولتله انا ممكن اعمل سوفت قالي عندك مكان قولتله لا هنا في غرفتك قالي حلو انا جايب زيت حلو اوي قالي بتعرف تعمل اي قولتله انا ممكن امسكهولك و ممكن امصلك استغرب من جرأتي قولتله اي رايك قالي اوكى تعالى اضربلي عشرة قولتله هنا ولا فالحمام قالي برحتك قلت عشان اخلص من اليوم ده اعملها في الغرفة و خلاص و قمت نزلت ع ركبي قدامه و مسكت بنطلونه قام فك الرباط و نزله هو و البوكسر مسكت زبره لعبت فيه و دعكته و بقيت امصه حوالي عشر دقايق و قام نطرهم جم ع وشي قعد مكانه بينهج ونا خدت مناديل و مسحت وشي قام طلع حوالي ٢٠٠ جنيه و ادهملي اخدته منه ع طول قالي زين ولا ازيدك تنحت كده و قلت فبالي اي الشوال ده و قولتله لا كده كويس قالي فيك تاخد اكتر و ننام سوا قولتله لا انا استريت مش جاي انا بعمل كده بس عشان الفلوس اتاسفلي معرفش لية قفلت منه بس انا كده مهما حصلي بس الحاجة يلي قلبي بينقبض منها بحس اني لازم ارفضها حتى لو هتخليني مليونير المهم نزلت غيرت و روحت .. بعدها بكام يوم كان الواد يلي تحس انه لاتيني لسى في بالي فكرت ازاي ابقا سكسي اكتر عشان محدش يحرجني تاني قمت جبت تاتو و عملته ع رقبتي و ع دراعي و جبت بانتي حريمي و لبسته و كان محزق هياكل من تيزي حته و كان باين اوي تحت البنطلون فمرضتش البسه و اخدته معايا في شنطة الضهر خفت البسه موصلش الشغل من كتر التحرش حرفيا كنت هتناك من طوب الارض و تاني يوم رحت غيرت و لبست البانتي صحابي في الشغل خدوا بالهم و غرفوني شوية بعابيص هيجتني نيك قولتلهم ان شكله كده بس هو رجالي عادي بس فعلا بقيت هموت ع زبر طلعت انضف غرفة ورا غرفة لحد غرفة كان فيها واحد خليجي بس شكله خول كان حوالي ٢٢سنة مطول شعره و ناتف حواجبه و حاطط ميكاب لما دخلت كان نايم ع بطنه و ملط مفيش غير اندر سبعة كان رفيع بس جسمه ناعم موووت نضفت الحمام و خرجت لقيته زي م هو ماسك الموبايل بيتشات و بيضحك بمياصه و بيكلم حد بصوت ناعم احا كأنه مرا قمت جيت جنبه كأني بنضف و حسست ع رجله بصلي و ضحك قلت اسوق فيها يمكن يباصيلي زبون تبعه و عملت اني برتب السرير و قمت لمست تيزه قام قفل الموبايل و سابه ع الترابيزة و بصلي و ضحك و قالي بصوت ناعم ليك فالسكس ضحكت و قولتله مش اوي ف نام ع ايده ف بقيت المسها و نزلت بوستها و هو بيضحك بمياصه و يقولي اااه يا مصري فجاة قام لف جسمه و كلمني عادي طلع صوته طخين فشخ و قالي تبغى هذا ولا تيزي فقط و احاااا لقيت زبره صاروخ حرفيا واقف جوه الشورت زي الخيمة قام نزل الشورت زبره نطر لفوق قمت وطيت عليه و مسكته دعكته و حطيت في بؤي قام مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي حوالي عشر دقايق بس بعنف كنت هتخنق قام زقني ع جنب نمت جنبه ع ضهري فقام و فكلي البنطلون و قلعني الشوز و مسكه شمه استغربت بس قلت عادي الخليجة ليهم طباع غريبة وقام قلعني الشراب و قام سحب البنطلون خالص قلعهوني و قام نام عليا و بسني و بقا يدخل لسانه جوه بؤي فبقيت امصه بعدين قام و لفني بقيت نايم ع بطني و قام نزل الاندر بتاعي و رقعني كف ع تيزي اترجت ببص عليه لقيته راح ناحية الدولاب فكرته هيجيب زيت او كريم لقيته جايب حزام و بقا يلسعوني ع تيزي مكنتش قادر بس قلت هي نيكة ولا اكتر خليه يطلع يلي جواه بعدين ربط الحزام ع ايدي و كتفني و قام بل زبره و تف ع خرم تيزي و بعبصني لقها واسعة قام حط راس زبره احححح و بقا يرزع زي المجنون ونا متكتف و بقا يضرب تيزي لدرجة ان حسيت الغرف كلها سمعت و بيدخل ايده تحت القميص بيخربشني ف ضهرني حوالي تلت ساعة بصوت براحة و ازوم بعدين طلعه بصيت عليه لقيته جاب شرابي و فضل يشمه و جاب الشوز و فضل يضربني ع تيزي و قام حطه ع السرير و قام فك ايدي و راح لفني و مسك ايدي و حطها تحت دماغي و ربطها تاني و رفع رجليا و قام حط زبره في خرم تيزي و جاب شرابي حطه في بؤي و حطه ايده ع بؤي و بقا ينكني بعنف اوي و يضرب بالشوز ع تيزي اححححح جامد مووووت بس فجاة قام ضربني بالشوز ع زوبري ااااه وجعني اوي مقدرتش اصوت فبرقيت عيني من الخضة و الوجع و هو ولا هنا و شغال نيك و خربشة في تيزي و في صدري من تحت القميص حوالي نص ساعة يخربيته و بعدين شال الشراب و حط رجله فوق وشي و قالي بوس رجلي عشان ارحمك بقيت ابوسها و الحسها لحد م زبره رعش لقيته مسك رقبتي و بقا يخنقني جامد ونا مش قادر اتنفس لحد م جبهم جوه مني حسيت انهم وصلوا معدتي من طول زبره قام تف ع وشي و خلص نطر و قام فضل يضربني بالاقلام ع وشي لحد م هدي قام لبس بوكسره و دخل الحمام رقع زبر مية كانت سامع صوت الطرطرة من برة ونا قمت مفشوخ مسحت وشي و مسحت تيزي و رجليا يلي كان لبنه سال عليهم من تيزي و لبست الاندر و البنطلون و الشراب و لبست الشوز كان خرج قالي ليش لبست اغراضك لسى الجولة التانية قولتله خلاص تعبت مش قادر قام ضحك و قالي هيك النيك ولا بلاش يا مصري طبعا م احد نلكك هيك من قبل قولتله لا بصراحة و فبالي بقول احا هو ده الخول ده طلع دكر نيك دكر ابن قحبة مفيش منه اتنين ف ضحكت قام فتح الدرج و اداني خاتم دهب قولتله اي ده قالي ذكرى مني شكرته و لبسته و قولتله انا عندي سؤال قالي ايش قولتله بصراحة انا كنت فاكرك بوتوم من ستايلك انتا ازاي دكر اوي كده قالي انا بوتوم لناس معينة لكن انا فحل ليك و من مثلك قولتله احلى فحل فالدنيا قام ضحك و قالي واش تعطيني ذكرى قولتله مش معايا حاجة قالي اعطيني سروالك الداخلي قولتله بجد قالي اي نعم قولتله مش مقامك قالي انا احب اجمع سروايل المخنثين مثلك قمت قلعت تاني و وطيت اديته الاندر و لبست مسكه و ضحك قالي سروالك حريمي يا مصري قولتله اه بحبه قالي الان سار ملكي سروال قحبة مصرية و ضحك و قام حطه فالدرج قولتله انا كده خلصت نضافة الغرف مش عاوز حاجة تاني قالي لا انتا لو حبيت تتناك مثل هيك تعالى ضحكت بشرمطة و شكرته و رجعت اكمل شغلي ونا مفشخ و همووت و لما نزلت رحت الحمام و قلعت ملط اشوف جسمي لقيته قطعني حرفيا خدت شاور و لما روحت جبت كريمات تعالج جسمي و قعدت ثلت ايام مش بمارس و منعت اي تحرشات لحد م جسمي خف بس بقيت اخد اندر احتياطي بعدها عشان لو حد تاني حب ياخد ذكرى مني لحد في يوم طلعت و كان زاير اجنبي شافني فاستغرب اني مصري فضحكت فقعد يشكر في جمالي و هوب لقيته بيمسك ايدي و يلفتي و بقا يشكر في جسمي و اني شبه البنات و يمكن احلى و بعدين خد باله من الاندر البناتي ف بقا يمدح في جمال تيزي و راح استأذني انه يحط ايده ابتسمت و قولتله اتفضل قام فضل يحسس عليها و يضريها و فرحان و هي بتتهز مع كل خبطه من ايده و بعدين عرض عليا مية دولار مقابل اني اخلع البنطلون و يشوفها وافقت و نزلت البنطلون قالي لا اقلعه خالص قلت طالما هو دافع اشطا قمت قلعت الشوز و قلعت البنطلون خالص قام فضل يحسس عليها و يضربها و بقا يبوسها و يزق صباعه ونا واقف مستسلم قام عرض عليا مية كمان مقابل يشوف زبري قمت نزلت الاندر و ورتهوله فمسكه و بقا يدعكه كان بتاعه وقف باين من تحت البنطلون قام عرض عليا مية كمان مقابل اني امص زبره وفقت و نزلت اقعدت قدامه و فتحت بنطلونه و نزلت طرفه و طرف الشورت بان الوحش قمت مسكته و بقيت ادعكه و قمت لحسته انبسط قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه قالي اضربه ع وشك استغربت من طلباته بس عادي انا تحت امر الزبون طالما دافع فلوس ف بقيت اضربه ع وشي و امسحه في وشي و ع رقبتي قالي تمم مص تاني رجعت امص تاني كان حوالي بقالي ربع ساعة او اكتر شوية بقا يتنهد و يطلع اهاااات و قالي كفاية كده و راح جاب المحفظة و طلع ٢٠٠ دولار و قالي عاوز انيك تيزك قولتله اشطا يلا بينا قالي هتاخد كام ضحكت و قولتله براحتك قالي خمسمية قولتله مفيش مانع قالي يعني موافق ع خمسمية قولتله دول ٢٠٠ بس قالي م انتا واخد ٣٠٠ قبلها ضحكت و قولتله موافق قالي يلا نام ع السرير و افتح تيزك نمت زي م قال و فتحتها و هو ماسك زبره يدعكه قالي حط صباعك جواها قمت حطيت صباعي فالخرم قالي انتا باين عليك مفتوح قولتله اه صحبي عملها قبل كده قام وطى و بقا يلحسها و قالي انتا منضفها عشان صحبك قولتله اه ضحك و رجع يلحس و يزق لسانه جوه و بعدين قام و حطه زبره و دخل الراس اتزحقلت ع طول و بقا ينيك حوالي ساعة بيغير اوضاع شوية نايم ع بطني و هو نايم ع ضهري و بيعشرني و شوية دوجي و ناسك وسطي ونا بتشرمط و محسسه انه جوني سينس و شوية خلاني اقف و هو ورايا و بيرزع في تيزي و ناسك زبري بيلعب فيه و بعدين خلاني اوطي ونا واقف بقيت لامس صوابع رجلي و هو بيدخل و يخرج بشويش و تيزي مفشوخة خالص لحد م جبهم ونا نايم ع جنبي و رافع رجلي و هو نايم ورايا و بيرزع في خرم تيزي و بيعصر صدري لحد م زبره نام مكنش احسن حاجة بس احسن من مفيش قمت مسحت تيزي و لبست و شكرته و نزلت رحت الحمام غسلت تيزي من جوه و نضفتها و لبست و رجعت اكمل شغلي لحد م دخلت غرفة لقيت واحد ملط مع مراته و نزل دعك فيها اعتذرت و لسى هخرج ضحك و قالي انتا جيت في وقتك مفهمتش قام بص لمراته و قالها فاكره لما كنا بنتكلم امبارح قمت ضحكت قالها اية رايك قالتله يلا فطلب مني انضم معاهم .. يتبع


الجزء الثاني

خدمة الغرف [الجزء الثاني]... وصلنا في المرة يلي فاتت ان الراجل يلي كان بيدعك مراته طلب مني انضم معاهم و لقيت مراته قامت و جت ناحيتي و بقيت تقلعني بكل نعومة و بتدلع عليا ونا ببص بطرف عيني ع زبر جوزها هاكله بعنيا كانت قلعتني الفيست و القميص و بتبوس رقبتي و نزلت ع صدري حسست عليه و بقيت تبوسه و نزلت قدام مني و فكت البنطلون لقيت بانتي حريمي فاستغربت و بصت لجوزها مفهمش للنه مكنش شايفه من بعيد فكرها بتستأذن عشان تكمل قالها كملي و بيدعك زبره قامت قربت وشه و بقيت تبوس زبري و تدعك وشها شوية و قامت نزلت البانتي لقيت زبري نايم قامت مسكته و بثيت تدعكه بصوبعين و حطته في بؤها تمصه و تلعب بيه بلسانها حوالي خمس دقايق موقفش قامت بصت لجوزها و قالتله ده معندوش انتصاب قام و جه ناحيتي و قالي انتا مثلي الجنس اكسفت موت معرفش لية و قولتله اه قام ضحك و بقا يحسس ع ضهري و قال لمراته تروح ع السرير و زنقني فالباب و بقا يبوسني في رقبتي و ايده بتحسس ع ضهري و تيزي و بيفعص فيها بعدين قالي اقلع و تعالى و راح وقف عند السرير فقلعت الشوز و قلعت البانتي و البنطلون بقيت ملط قالي بتعرف تلحس قولتبه اه قالي اقعد الحسلها فنزلت ع ركبي و بقيت الحس كس مراته و هو قعد ورايا و قالي ارفع تيزك فعملت وضع الدوجي بقيت مش طايل كس مراته قالها انزلي فنزلت قعدت قدامي و ضهرها للسرير و بقيت الحس كسها و هي ماسكة دماغي بايدها بتنزقني الحس اكتر و ايدها التانية بتفرك حلمة بزها و بتدعك بزازها بتعصرهم ونا طلعت لساني و بقيت لدخله جوه كسها و بلحسه و بقا هو يلحس تيزي و يبعبصني اححححح بعدين قام و فعد جنب مراته و قالي تعالى مص و بقا يبوسها مسكت زبره لقيته حجر دعكته و بقيت الحسه و امصه جامد اوي و ادخله لحد زوري فشاور لمراته تنزل تلحس تيزي جت ورايا حوالي عشر دقايق كمان بمصله و اضرب زبره ع وشي و مراته بتلحسلي و تضرب تيزي بعدين قالي تعالى و شاورلي انام ع بطني جنبه و قام نام عليا و حط زبره و بقا ينكني احححح زبره جامد فشخ حوالي ربع ساعة بيدخله و يطلع و بيرزع ونا لعض ع شفايفي و بزوم امممم ااااه قام و قال لمراته تنام جنبي ع ضهرها و قالي نام عليها و وقف و بقا يحط زبره شوية في تيزي ااااه و يطلعه يحطه في كس مراته و العكس اححح متعه نيك لحد م قرب ينطر قام سحب زبره و قلنا ننزل نقعد قدامه و بقا يرش ع وشنا لحد م خلص وطى و بقا يبوسنا سوا و يلحس وشنا و احنا بنلحس وش بعض و بعد كده مراته قامت تاخد شاور ونا قمت مسحت جسمي بالمناديل و لبست و هو قام فتح الدرج و طلع مية دولار و قالي لو طلبتك بعد م مراتي تخرج توافق تيجي قولتله طبعا قام ضحك و طلع مية كمان و ادهاني شكرته و خرجت .. بعدها بكام يوم كنت قاعد فلقيت المشرف بيسال عني .. فاكرين الراجل يلي عملت معاه اول علاقة جه طلب حد ينضف الغرفة طبعا كان عاوزني انا بس طلع واحد صحبي فقاله لا انا عاوز احمد لانه كان عرف اسمي من التاج نيم فصحبي قاله قصدك لوسي قاله ايوه ف الواد طبعا نزل فضحني تحت و قالي العميل عاوزك ي لوسي شكل عينه منك قولتله عقبالك بدل م تموت من الغيرة المهم طلعت خبطت مردش قولت يمكن فالحمام دخلت لقيته زي المرة يلي فاتت ملط مفيش غير بشكير ع وسطه و نايم ع الكرسي قمت دخلت بشويش و قفلت الباب و قعدت بين رجليه و فكت البشكير و مسكت زبره و بقيت امصه قلت اعمله مفاجاة اتاري ابن الصايعة كان صاحي و سابني امص و الحس لحد ما زبره بقا حجر قمت و فتحت البنطلون و نزلته هو و البانتي و لفيت و قمت تفت ع ايدي و بعبصت نفسي و قمت مسكت زبره ثبته و قعدت عليه لحد م دخل كله بقيت اهز تيزي لقدام و ورا و اقوم و اقعد و هو مبسوط فشخ و كاتم نفسه لحد م خلاص مبقاش قادر عمل نفسه لسى صاحي و قالي واش هذا يا ممحون انا اتخضيت من طريقته و فكرته هيفضحني فجيت اقوم و مسكت البنطلون عشان ارفعه بسرعه قام شدني و بقا يرفع وسطه و ينزله و يرزع في تيزي بس لقى نفس مش متمكن من تيزي قام زقني ف وقفت و هو قام و جه مسكني خلاني اطلع بركبي ع الكرسي و تيزي له و افنس تيزي و فضل يلسوعها بايده ونا اااه اااي اااه براحة و قام رشق زبره في تيزي و هاتك يرزع و قالي تبغى هذا يا ممحون خد ونا اقوله خلاص انا اسف ااااه ااااي و هو مكمل رزع بعدين قومني و وقفني عند باب البلكونة و مصدر تيزي و حط زبره و قام ضربني كف و قالي ارهز فهمت انه عاوزني اتحرك فبقيت احرك تيزي و ارقصها و و ازق نفسي لحد م زبره يكبس في تيزي و ارجع اطلعه لحد م خلاص قرب يجيب قام حضني جامد لحد م نطرهم و قام سحبه مسحت تيزي و لبست راح قعد و طلع حوالي ٤٠٠ جنيه و طلع علبه قطيفة و قالي تبغى هذا ولا هاذول قلتله برحتك قام اداني العلبة فتحتها لقيت فيها حلق تنحت قولتلها احااا ده البسه ازاي ده كده هبقا ست قالي عادي يا ممحون اش الفرق بين و بينك الست يا قحبة الازبار قولتله لا ده عيب في مصر راجل يلبس حلق حتى لو بيتناك قالي خلاص البسه بيني و بينك فثط قولتله لا انا ممكن اخد الفلوس قالي كنت عارف و ضحك قولتله عارف اي قالي الحلق هذا ثمنه غالي بس انتا خواف قولتله كده طب هات الحلق قام ضحك و قالي عشان هيك خد كمان الفلوس و قام مطلع حوالي ٤٠٠ كمان و قالي هاذول لانك تسمع الكلام خدت الفلوس و الحلق ونا هموت و خايف بس فرحان رغم القلق و اترددت كتير ف رحت اسال المديرة قولتلها ان عندي مشاكل في وزني مضطر البس حلق بيخسسو قالتلي انتا كده حلو و كمان ده ممنوع قولتلها لا انا عندي الحنش مليان و بيعملي مشاكل فضحكت فانا ايتسمت و قولتها ده عشان العلاج قالتلي بس داريه قولتلها حاضر و خرجت فرحان و بقيت البسه في الفندق طول الوقت بس حاطط عليه لصق بس اول م اطلع الغرف كنت بشيل اللصق عشان يبان لحد م اتعودت و مبقتش اخاف من بصة الناس او الاستاف يلي معايا في الكورنر بريك و كنت بقعد عادي بشرب الكوفي بتاعي و بدخن ونا عيني في عين الطخين بعد م كنت مكسوف و عيني فالارض و في مرة في عز م انا قاعدة ملكة متوجه لقيت واحد صحبي داخل بيعيط قمت بسرعة قعدت جنبه اساله مرضاش يقول فالاول بعد كده قالي ان عميل اتحرش بيه ضحكت في سري ع طيبته و قعدت اطيب خاطره و اهديه و احنا سوا لقيت واحد زميلنا تاني دخل قعد معانا و بيسالنا في اي بصوا هو صحبي ده اصلا كديانة بس انا مكنتش اعرف لحد القعدة دي المهم قولتله مفيش و غمزتله و كان صحبي يلي بيعيط هدي و باقي ياخد نفس قولتله روح اغسل وشك و ظبط نفسك فالحمام فقام قولتله اجي معاك قالي خليك انا هاجي ع طول قولتله ماشي و قمت قربت من صحبتي يلي جت قاعدت من شوية و بصوت واطي قولتلها كلام في سرك الواد منهار و عاوز يسيب الشغل بسبب ان عميل اتحرش بيه قامت شهقت ولا اجدعها رقاصة انا تنحت مكنتش متخيل ان غي مرا غيري في المكان و قامت وطيت صوتها و قالتلي احيه هو فاكر نفسه شغال في جامع ده احنا في شقة دعارة كبيرة مقدرتش امسك نفسي من الضحك قالتلي مالك يخويا و قامت موطيه صوتها و قالتلي يعني انتا محدش اتحرش فيك قولتلها اه طبعا و قمت وطيت صوتي و قربت منها و قولتلها و اتحسس ع تيزي و اتبعبصت قالتلي جدع انا احب السالك يلي مش بيلف و يدور قولتلها و الف و ادور لية قامت بصت حولين منها بتشوف حد مركز معانا او حد سامعنا و قالتلي بصوت واطي طب طلعت غرفة ٧٠١١ قولتلها اشمعنى قالتلي عادي قولتلها ماخدش بالي دي فيها مين قامت بصت حوليها تاني و وطىت صوتها و قالتلي فيها عيل تحس انه خول كده بس مفتري ابن شرموطة قولتلها عمل اي قام وطيت صوتها خالص و شاورلتلي بايدها بحركة معينة معناها انها اتناكت منه قولتلها احا و قمت وطيت صوتي و قولتلها حصل اي قامت قربت مني و بصوت واطي و قالتلي احا كسمه ابن القحبة مسكني ربطني و فشخني نيك و ضرب قولتلها يخربيته ونتي سكتي لية قالتلي انها كان فاكراه هينيك بس متعرفش انه مقرف كده قولتلها انتي اصلا بتعملي سكس عادي مع الجيست قامت بصتلي في عيني و قالتلي يعني انتي معملتيش بصتلها شوية و ممسكتش نفسي من الضحك و قولتلها احا طبعا قالتلي ايوة كده خليك زي مانا شايفكي سالكه و صريحه قولتلها بس انا معرفش ان في حد غيري انا كنت فاكره انا لوحدي قاتللي احااا ده نص يلي هنا بيتناك رجالة و ستات قولتلها احا انا مش عايشه بقا قالتلي لا مش اوي كده انا بس عشان قديمة فعارفهم بكره هتعرفيهم زيي قمت رجعت بضهري بكمل السيجارة لقيتها شاورلتلي اقرب و قامت قربت ناحيتي و قالتلي بصوت واطي هو صحيح الحلق ده عشان التخسيس قمت ضحكت و قولتلها كلام في سرك لا بس متقوليش لحد قامت ضحكت و عملنا هاي فايف و قالتلي انا اول لما شفتك شكيت اصلا انك لبوة قولتلها عيب يا بت قالتلي احا عادي الحال من بعضه قولتلهها طب اقولك سر تاني قالتلي اي قولتلها انا عملت مع ٧٠١١ قالتلي احا المفتري ده قولتلها ايوة و قمت ضحكت و قالتلي و ربطك و ضربك بالشوز قولتلها احا ده ضربني ع زبري كمان و حط رجله ع وشي قالتلي احا و زبرك حصله ايه قولتلها احا طبعا وجعني و مبقاش يقف يجي يومين قالتلي هو بيقف اصلا ضحكت و قولتلها ساعات هو انتا زبرك مبيقفش قامت حاسست عليه و قالتلي كان زمان بقا.. دلوقتي بقا كس يدوب يطرطر ف ضحكتا سوا و قام قالتلي طب م توريني زبرك قولتلها لية قالتلي عادي نريح بعض قولتلها هو انتي مش قلتي زبرك مش بيقف هتريحني ازاي قالتلي بخيارة قمنا ضحكنا و قولتلها لا شكرا انا احب لحم في اللحم بلا فرهده ع الفاضي قالتلي شكلك بتموتي فاللبن عشان كده تيزك مكورة فضحكت و قولتلها يعني انتي مش بتحبيه قالتلي احا طبعا بحبه هو يلي بيهديني قولتلها احا كفاية كلام فالسكس انا تيزي فتحت من المحنة قالتلي طب اطلعي لفي ع الغرف يلبوة يمكن تلاقي جيست يفشخهالك قولتلها طب يلا اطلعي انتي كمان ولا تيزك مش هايجة قالتلي احا انا هايجة من ساعتين فضحكنا و طلعنا سوا و احنا فالاسنستير قولتلها متيجي نطلع السابع قالتلي اشمعنا قولتلها نشوف ٧٠١١ يريحنا سوا الواد دكر فشخ قالتلي لا يختي انا بقرف من السادية قولتلها برحتك قالتلي طب هاتي رقمك لو حد فينا لقى نيكة يتصل ع التاني بس غير ٧٠١١ قولتلها ماشي و رحت ع غرفة ٧٠١١ وش قلت مفيش غيره هايج ابن وسخة مش هيقول لا و قمت خبط عليه مردش حبيت ادخل لقيت الباب مقفول عرفت انه مش موجود كملت شغلي و كل غرفة ادخلها و احس ان الجيست سنجل احاول ادلع عليه و اتمايص بس مكنش حد جد اخرهم تحسيس و بعبايص تاني يوم اول لما رحت لقيت الواد اياه يلي شكله خول بس هو فحل قاعد في البار نزلت غيرت و عطلت نفسي شوية عقبال م يطلع و قمت خدت حاجاتي و طلعت خبطت لقيته فالغرفة قالي ادخل بصوت قوي كده خلى خرم تيزي ينبض قمت دخلت لقيته لابس تشيرت نص و اندر قالي كيفك يا قحبة قولتله ع اخري مولعة قام ضحك و مسك زبره و قالي تبغي هذا قمت ابتسمت بدلع و عضيت ع شفايفي قالي اش فيكي يا قحبة قولتله مفيش قالي تبغي هذا ولا شنو قولتله ايغاه من امبارح قالي ليش م جيت قولتله جيت بس ملقتكشي قالي طب اشلح ثيابك قمت قلعت الشوز و البنطلون قالي لا كله قلعت الفيست و القميص و الاندر و بقيت ملط لقيته قام و راح ع الدولاب و طلعتي لبس كمريرة و اندر فتله و توكة ودان ارنب بتاعت البورن و قالي البس هاذول مسكتهم حطيتهم ع السرير و لبست الاندر احححح سكسي نيك احساس الفتلة فوسط تيزي بتحك فالخرم و قمت لبست الفستان كان لحد تيزي و صدري طالع منه و ضهري مكشوف و شراب كولون ابيض لحد فخادي قالي هيك انتي عاملة غرف قحبة قولتله طب يلا قالي ما ابغاى انيكك اخرج قولتله احيه و لسى هقلع الفستان قالي لا اخرج هيك قولتله و هدومي قالي لا ما صارت هدومك قولتله لا الهي تنستر قالي هتطلع برا ولا اتصل ع الامن احاااا ده طلع ابن مجنونة قولتله امن لا و قمت فتحت الباب ونا هموت من الاحراج قالي يلا اخرج قمت خرجت قام جه عند الباب و قالي يلا امشي و قفل الباب وقفت كنت هعيط و خايف جيست يخرج من غرفته يشوفني كده لقيته فتح الباب و قالي ليش م رحت قولتله اروح فين قالي تمشي من هنا قولتله حاضر و روحت ناحية الاسنساير قام قالي تعالى يا قحبة هذا مزح فرجعت جري دخلت غرفته قالي واش فيك قولتله كنت هتفضح قالي بس اللبس يجنن عليكي قولتله بس مينفعش البسه برا قدام الناس قام قفل الباب و نام ع السرير و نزل الاندر و قالي تعالى مصي يا قحبة من جوايا كنت عاوزه اقوله هو مين له نفس ينيك بعد الرعب ده بس افتكرت هو ماله هو مكنش هيتفضح ده انا يلي كنت هخرج في ملايه زي الشراميط وسط التفكير لقتني بروحله و بطلع ع السرير و مسكت زبره و بقيت امصه و هو بيفعص في تيزي و يبعبصني لحد م هاج قام مد ايده مسك مخده حطها تحت راس و قالي اقعدي ع زبري قمت لفيت و فتحت رجلي و مسكت زبره حطيته في تيزي و بقيت اتهز و امرجح نفسي عليه و هو نزل الكتاف بتاعت الفستان و بقا يفعص في صدري و يعصر بزازي احححح ابن وسخة عنده خبره عرف يهيجني بقيت اقوله احححح اووووف نكني جامد و بقيت اتشال و اتحط و اتنطط ع زبره احححح جامد اوي زبره طويل و رفيع يخربيت جمال امه حوالي تلت ساعة و قام ضربني ع تيزي و قالي قوم وضع الكلب قمت من ع زبره و قعدت ع ركبي و نزلت راسي لحد م بقا صدري مريح ع السرير و هو قعد ورايا و حط زبره و تيزي مفشوخة اححح و يقا يرزع و هو ماسك وسطي ونا بصوت من خشونته يخربيت العنف ااااه اااي حوالي عشر دقايق و بقا يكب و ينطر زي المدفع بيرش لبنه جوه تيزي مالها خلص و قالي انبسط يا مصرية قولتله اوي قالي قوم البس ثيابك قمت مسحت تيزي و قلعت لبس الكميريرة و لبست هدومي قالي اش هذا قولتله لبس الكميريرة فالي ما ابغاه قولتله اوديه اللندري قالي لا هذا حلالك قولت في بالي اححح و ده هلبسه لمين قولتله لا مش هعرف اخده معايا الفندق مانع قالي واش تبغى قولتله مفيش قالي طب تع رحت لعنده لقيته طلع سلسلة دهب قالي هاذي تعجبك قولتله اه حلوة جدا قالي خلاص هاذي لك لسى هخرج قالي خذي الملابس ضعها في القمامة خرجت ونا فرحان و مستغرب احااا واحد اداني حلق و التاني سلسلة ده انا لو بجهز الشبكة مش هبقا كده نزلت و برمي الزبالة بتاعت الغرف شفت الطقم بتاعت الكميريرة صعب عليا ارميه قمت خدته و شلته فالدولاب بعدها طلعت و فالاسنسير لقيت مز كده طول بعرض و ابيض محمر كانه واخد تان و شعره اصفر غالبا سبغه بس لايق اوي ع تقسيم وشه مز نيك و عيونه ملونة و فاتح القميص باين صدره عريض تقريبا بيلعب حديد دخلت سلمت هليه و سالته انتا نزيل عندنا قالي لا انا مدرب مساج قولتله غريبة م شفتكش قبل كده انتا متعين جديد قالي لا انا برايفت قولتله طالع اوضه كم قالي هو في مشكلة قمت ضحكت و قولتله لا طبعا انتا تطلع براحتك الفندق فندقك قام ضحك و قالي طالع اوضة ٥٠٠٦ قولتله طب تعالى اوصلك دوست ع الدور الخامس قبل م الاسنساير يفتح قام اتحرك ناحية الباب قمت حشرت نفسي قدامه اتخض و رجع قولتله اي مالك هو انا خبطك بتيزي قام ضحك قولتله معلش اصل تيزي كبيرة قام ضحك و قالي بس حلوة قولتله دي عيونك هي يلي حلوة قام قالي لا بجد و كمان الحلق هياكل من ودنك حتة قولتله اي ده انتا خدت بالك قام ضحك قالي مش عارف اقولك هو مزود جمالك ولا انتا مبين جماله قمت بصيت في عينه و سرحت ونا مسبل عيني و قولتله هو انتا عيونك دي بجد اكسف و كنا خرجنا من الاسنساير فكرت اخف الاحراج و قولتله انتا بتاخد كم بقا فالحصة قالي اشمعنا قولتله اصل جسمي مكسر و كنت عاوز مساج قالي ليك انتا ببلاش قولتله كده تبقا غالي قالي لا ابدا بس انتا حلو و تستاهل كل خير قولتله يعني جسمي عجبك قام بصلي و ابتسم قولتله اقصد مساج يعني قالي اه اوي مجربتش اعمل مساج لحد حلو زيك قبل كده قولتله لية معملتش لستات قام ضحك و وقع بلسانه و قالي انا بتاع رجاله بس .. قمت ضحكت و قولتله انا كمان قالي اقصد مساج رجالة قمت ضربته ع زبره و قولتله مساج او غيره انا معنديش مانع ضحك و قام خبط ع الاوضة طلع واحد خليجي كده شكله استغفر**** مشعر و اسود و مفشكل اتخضيت من منظره قام هو قاله انا روبي مدرب المساج قاله تعا و قفل الباب في وشي احااا هو طلع سالب ولا اية كنت هموت و اعرف قمت اتصلت بصحبي يلي طلع بيتناك اسمه محمد بس الدلع سونيا جه ع طول قالي خير قولتلها انا شاكه لن العميل بيعمل سكس مع واحد بيقول انه مدرب مساج قالتلي و احنا مالنا قولتلها بصراحة الواد مز و خايفة ليكون بيتناك ضحكت و قالتلي هو جامد اوي يا بت قولتلها اوووي نيك ضحكت و قالتلي اتاريكي حيحانة يا وسخة قولتلها طب اي قالتلي استني و قامت جابت ترولي فالطرة ع اساس انها بتوصل طلب و قامت فتحت الباب مرة واحدة و احااا ع يلي حصل لقينا العميل قاعد ع ركبه قدام السرير و نايم بوسطه و الواد وراه و بينيكه و الاتنين ملط .. الراجل لما الباب اتفتح و بص لقى صحبتي قام فضل يزعق و يشتم واش تسوي يابن القحبة و ربي هذا اخر يوم ليك و الواد اتفزع و قام يلبس و ابن الوسخة العميل جه لصحبتي و اكلها قلم ودناها صفرت و هي بتعتذر و هو نازل شتيمة قام الواد مسكه و بقا يهديه ونا دخلت عليه اتحايل عليه و اقوله هو اتلخبط في رقم الغرفة ميقصدش تقريبا حوالي نص ساعة بنطيب خطره انا و الواد المدرب لحد م هدي قام بص للواد و قاله ليش لبست اغراضك يلا نكمل المساج قمت انا استئذنت و خرجت لقيتها قاعدة فالارض عند الاسنساير و ماسكة ودنها قولتلها انا اسفة قالتلي عارفة انا هاين عليا اكلك نفس القلم دلوقتي قولتلها وماله بس متزعليش ونبي حقك عليا قام فضلت تشتمه قمت خدتها في حضني قامت معيطه طبطت عليها و بقيت اهديها لحد م خلصت نزلت الحمام غسلت وشها ونا معاها قالتلي انا مكنتش بعيط عشان حاجة انا بس صعبت عليا نفسي قولتلها ملحوقة احنا نستنى حد يطلعله و نبلغ الامن قالتلي خلاص شوفي الواد هيجي امتى قولتلها لا بلاش الواد ده اصله مز و عيني منه قامت ضحكت و قالتلي احا يا شرموطة مش كفاية يلي حصلي بسببه قولتلها حقك عليا بس اصل الواد شكله جامده اوي قالتلي ماشي يلبوه طلعت استنيت الواد لحد م نزل قمت دخلت كلمته و سالته الشيخ هدي قالي اه قولتله طب مش هيبلغ الادارة عن صحبي قالي لا خلاص هو نسي الموقف قولتله لية هو انتا عملتله اي عشان ينسى اكسف و وشه احمر زياده قمت ضحكت و قولتله مش هتديني رقمك عشان المساج ابستم و قالي اكتب قمت خدت رقمه و قولتلع اسجل اي قالي كابتن روبي قمت رنت عليه طلع تليفونه و كنسل و قالي اسجله مين قولتله لوسي ضحك و قالي ازاي يعني قولتله لما اجيلك هتعرف ولا انتا معندكش مكان قالي لا عندي قولتله خلاص هتعرف كل حاجة لما نتقابل فاضي امتى قالي اي وقت هنكلم و نظبط قولتله بالليل مناسب قالي ماعدا الخميس بسهر برا قولتله في داهية الخميس خلينا النهاردة قالي موافق هستناك الساعة كم قولتله ٨ مناسب ولا نخليها ١٠ قالي برحتك قولتله خلاص هتناك الساعة ١٠ سوري قصدي هستناك الساعة ١٠ قام ضحك و سلم عليا ف سلمت عليه و مشي رحت جري ع الدولاب خدت طقم الكميريرة حطته في شنطتي و روحت الساعة سابعة كلمت الواد قالي ع ميعادنا قمت رحت الصيدلية جبت كاندوم و جيل مزلق و علبة مكياج و رحت محل اكسسوار جبت اسكارف بناتي و تاتو لصق و رحت البيت خدت شاور و عملت تنضيف لفتحة الشرج كويس و لصقت تاتو ع تيزي و واحد ع صدري و واحد ع ضهري من تحت و واحد ع رقبتي و لبست شورت من غير اندر و تشيرت واسع و ركبت و روحتله و اول لما فتح قالي اي الشنطلة دي قولتله جايب حاجاتي قالي تعبت نفسك كل حاجة هنا قولتله لا انا ليا حاجات معينة مجهزها غير يلي عندك استغرب و قالي ومال البيت بيتك قولتله طب ممكن ادخل اجهز يلي مش هتشرب حاجة قولتلها مش هاخد وقت و دخلت بس اتردتت كتير قبل م البس هدوم الكميريرة مع اني عارف انه جاي بس حبيت نمشيها واحدة واحدة فطلعت علبة المكياج و حطيت ع خفيف كده و رشت برفيوم حريمي سكسي فشخ يهيجك اول لما تشمه و شلت اللصق من ع الحلق و لبست السلسلة و لبست البناتي الفتلة و لبست عليه الشورت و كنت حطيت شوية مزلق جوه الخرم و قلعت التي التيشيرت و خرجت اول لما شافني صفر و قالي اي الجمال ده قولتله اختشي متكسفنيش قالي لا بجد انتي مزة جامدة قولتله طب مش يلا قالي طب نشرب درينك سوا الاول قولتله ماشي قالي ولا مستعجل قولتله لا مش مستعجل خالص انا بتاعك و ع رحتك ضحك و قام مسك ابدي و قعدنا نشرب الدرينك و نكلم و قام قالي التاتو ع رقبتك حلو اوي و يلي ع ٢درك كمان ضحكت و قولتله انا بحبه قالي عندك تاني قولتله لا بس كده عشان بكسف ضحك و فضلنا حوالي ربع ساعة كلام بياخدنا و يرجعنا بعدين قالي جاهز قولتله جدا يلا جوه قمت مشبت قدامه شاف التاتو بلي فوق تيزي قالي اي ده قولتله اي قالي ده تاتو كمان ع ضهرك و حط ايده عليه و نزل يحسس ع تبزي قمت شلت ايده قال ايه بنت محترمة يعني و قولتله ده قديم كنت فاكره اتمسح قام ابتسم و دخلنا قالي نام و جاب ازازة زيت و قعد جنبي ع الشيزلونج و حط ع ضهري و بقا يدعكه احححح لمسته سيبت مفاصلي و بقا مع كل ماسكة و غمضة كنت بطلع اهات قام نزل بايده لحد اخر ضهري و قالي مبسوط قولتله اممممم اوي قام نزل ع رجلي و بقا يفصص الصوابع و يدعك القدم من تحت بعدين طلع ع السمنه احححح بجد يلي مجربش المساج فايته كتير و بعدين طلع بايده بقا يمسك فخادي و يحسس عليها و قام دخل ايده تحت الشورت و بقا يفعص في تيزي ونا بزوم و اطلع اهات قام قالي ارفع وسطك سمعت الكلام قام شد الشورت لقى البانتي الفتلة قالي اي ده .. انتااااا و سكت قولتله اي قالي مفيش و رجع يحرك ايده ع تيزي و يزحلقها و قالي افتح رجلك فتحتها قام زحلق صباعه ناحية الخرم لقى ملزق قالي اي ده انتا حاطط حاجة جوه الفتحة قولتله ده كريم بيطري المنطقة دي عشان بتوجعني قام ابتسم و غمزلي و قالي بس ريحته حلوة قولتله يعني عجبك قالي اوي قولتله الكريم ولاااا و ضحكت قام قالي الاتنين احلى من بعضه ضحكت و قولتله طب مش هتكمل قالي ارفع وسطك و قام دخل صباعه احححح قالي باين عليك شقي قولتله ده انا غلبان مووت قام قلع الشورت و البوكسر و قالي لف نمت ع ضهري قام جه نام فوق مني و زبره عند وشي ونا رفعت رجلي و بقا يلعب في زبري و ببضاني و بقا يحرك صوابعه ع الخرم ونا بمص زبره امممم ااااه جامدة اوي طويل و عريض احححح حوالي عشر دقايق و قام لف و جه قعد عند رجلي و رفعها ع كتفه قمت جبت مخدة و رفعت وسطي و حطيتها تحت تيزي قام حط زبره بشويش و بقا يدخله و يخرجه براحة قمت مسكت ايده و شديت عليا لحد م نام بجسمه عليا قمت مسكت شفايفه بشفايفي و بقينا نبوس بعض و زبره بيفحت ف تيزي ونا اقوله ااااي كمان ااااه نكني جامد و هو سمع الكلام و بقا يرزع حوالي ربع ساعة بعدين سحب زبره و قالي نام ع بطنك لفيت و رفعت تيزي و حطيت المخدة تحتها و فاتح رجلي و هو رشق زبره و بقا يرزع تاني ونا مغمض عنيا و بعض ع شفايفي و بزوم و كل شويه ابصله ونا مسبل عيني و اخد شفايفه في بوسه طويلة حوالي ربع ساعة كمان بقا زبره بيتنفض عرفت انه هيكب قمت مدت ايدي مسكت تيزه و شديته عليا عشان يجبهم جوه لحد م خلص و زبره نام ف قام من عليا باصتله ونا مبتسم و مبسوط قام مسك ايدي ف قمت .. قام حط ايده وسطي و ضمني ونا حطيت ايدي ع كتفه و دخلنا ناخد شاور سوا.. يتبع


الجزء التالت ..

[ ] بعد م دخلنا الشاور فتح المية و بقا يرش عليا و يدعك جسمي بعدين قربنا من بعض و فضلنا نبوس بعض و هو بيحسس ع ضهري و تيزي ونا مديت ايدي ع زبره و بقيت ادعكه قام مسك دماغي و حط شفايفه ع شفايفي و توهنا في بوسة ونا ايدي لسى بتدعك زبره قام لفني سندت ع الحيط و فتحت رجلي و رفعت تيزي قام حط شاور جيل ع ايده و دعك زبره و بعد كده مال بجسمه عليا بيبوسني في رقبتي و بيدخل صوابعه بالشاور جيل جوه تيزي و ثام رجع حط زبره اتزفلط و دخل كله قام حضني و بقا يدخله و يطله في خرم تيزي احححح احساس جامد و المية نازله علينا بجد حسيت اني في جزيرة و بتناك تحت المطر حوالي ريع ساعة بعدين سحب زبره و مسك ايدي و قعد ع حرف البانيو و انا قعدت عليه بضهري و بقيت اطلع و انزل براحة كنت خايفة اتزحلق فهو مسك وسطي و بقا يشدني جامد لقاني خايف قالي طب انزل اقعد فالبانيو و قفل المية و قام نزل قعد قدامي و رفع رجليا و حط زبره و بقا ينيك جامد احححح حوالي عشر دقايق ولقيته ثبت و حسيت بزبره بيرش لبنه جوه تيزي معرفش لية ضحكت و هو كمان ضحك و قمنا كملنا شاور و خرجنا لبسنا قالي هعمل اكل ولا تحب انتا تدوني عمايل ايدك قولتله كان نفسي بس انا فاشل فالطبخ ضحك و قالي انا بقا استاذ تعالى اعلمك روحنا المطبخ قعدت ع الترابيزة و هو بقا يطلع الاكل من التلاجة و يحضره و كل شوية يخطف بوسة لحد م خلص خرجنا اكلنا و قعدنا نتفرج شوية ع التلفزيون بعدين قالي انا مش قادر يلا ننام دخلنا نمنا سوا و حضني مفيش دقيقة وليقته في سابع نومه فضلت افكر اي اليوم الجامد ده لحد م رحت فالنوم صحيت ع ايده و هي بتلعب في شعري قمت بوسته لقيته مجهزلي الفطار خدت شاور و لبست و فطرنا سوا و نزلت جري ع الفندق
 
  • عجبني
التفاعلات: AndyCat
قصصك كلها تجنن
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
انت محظوظ . بس ازاى دخلت وخدمت فى الجيش ؟
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
بعد الجيش كنت بدور ع شغل ف رحت اقدم في فندق اتقالي ان مفيش غير خدمة غرف هي يلي متاحة وافقت و قدمت ورقي و تقريبا كنت نسيت السكس بسبب الجيش و الخطوره يلي جوه بس بعد اسبوعين فالشغل كنت مش قادر من كتر المزز و التبات يلي يطيروا العقل كمان كمية التحرش يلي كان بيحصلي سوا من زمايلي او الجيست لاني اصلا امور و خلو و ابيض و شفايفي حمرا رباني و عندي خدود ناعمه و طريه و عيوني كانها متكحلة و رموشي طوال زود عليهم ان ايدي صغيره و ناعمه و طريه و جسمي ملفوف و متقسم و تيزي بارزه متكوره لحد في مرة كنت مش قادر و رايح الشغل مولع غيرت هدومي و طلعت اعدي ع الغرف اشوف يلي محتاجة نضافة لحد م وصلت غرفة واحد خليجي لقيته قاعد اعتذرت و كنت هخرج قالي لا عادي شوف شغلك دخلت الحمام نضفته و خرجت اشوف الغرفة و كان قاعد ملط مفيش غير فوطة ع وسطه جسمه يهيج احححح بقيت الم الحاجة من ع الكراسي و ع الارض و بعدين نزلت ع ركبي و وطيت تحت السرير سمعت صوت اهات اتفزعت و قمت قالي عادي حبيبي ده سكس ع الفون ضحكت و كملت شغلي قالي انتا في مصر مبتسمعوش سكس ولا ايه قولتله بنسمع طبعا قالي شفت الفيلم ده خرجت من تحت السرير و رحت لعنده لقيت فيلم جنج بنج قالي اي رايك قولتله لا مشفتوش بس شفت زيه كتير قالي تحب دي افلام قولتله لا بحب حاجات تانية و ابتسمت بمياعة كده ضحك و قالي شو بتحب خد وريني و اقدملي التليفون قولتله لا مش هينفع قالي لية قولتله مش هتعجبك قالي ليش انا كل السكس يعجبني ضحكت و قولتله انا كده خلصت تحب حاجة مني قبل م امشي قام مسك ايدي و شدني عليه و حط ايده ع تيزي طبعا عادي جيست كتير بيلمسوني من ورا و يحسسوا ع تيزي و حسب الشغل مينفعش اعترض او ارفض او اشتكي المهم قالي تحب سكس ورعان سكت قام عمل سيرش و جاب فيلم لولد طري كده و ناعم و معاه دكر طول بعرض و بينيكه قالي اي رايك اكسفت و مردتش بس ابتسمت عشان يفهم اني مش معترض قالي تعالى اقعد نشوف سوا و قعدني ع رجله نسيت احكيكلوا عن الشغل مبدائيا كده ادارة الفندق مش بتشغل حد غير لما يكون عسول و سنه صغير او ع الاقل ميبنش عليه انه كبير و رقم اتنين لازم يكون ستايل و مهتم بنفسه و ده بيبان من قص الشعر بشكل ستايل ع الموضه اما اللبس فكنا بنلبس شوز بنص و بنطلون قماش رمادي و قميص ابيض و فيست اسود عليه بس اهم حاجة بيطلبوها هي النضافة الشخصية و ده يبان من البرفيوم بالاضافة ان ميكنش في ريحة عرق او دخان و يكون الوش املس زي البيبهات من غير شعر شنب او دقن ونا زودت عليهم شعر جسمي كله و خصوصا تيزي و بقيت ارسم حواجبي فبقيت العيال بيندهوني باسم لوسي و طبعا ضيقت البنطلون و قصرته فبقيت رجلي باينه من تحت و تيزي مقسمه ولا اجدعها لبوة المهم نرجع للخليجي بعد م قعدني ع حجره حط ايده ع وسطي حاضني و بنتفرج ع الفيلم قام سخن و نزل ايده ع تيزي و بقا يحسس عليها بصتله بطرف عيني و ابتسمت قام بصلي و ركز في عيني و قربنا من بعض و بينا نبوس بعض قام ساب الموبايل ع الترابيزة و حضني قمت لفيت جسمي و فتحت رجلي و بقيت قاعد ع رجله زي الحصان و ع اد م كنت هيجان و نفسي اتناك و اتفشخ كنت برضوا مرعوب و خايف حد يشوفني وسط الاحاسيس الملخبطة دي قام حضني جامد و بقا يحسس ع تيزي كنت خلاص مبقتش قادر و قلت فبالي كسم الناس انا هتناك حتى لو اخر يوم ليا فالشغل و قمت مدت ايدي فكت البنطلون ف دخل ايده عندي من ورا تحت الاندر و بقا يفعص في تيزي كنت سخنت قمت من ع رجله و شدته ف وقف قدامي قمت زقته ع السرير نام ع ضهره قمت شديت البشكير لقيت زبره قايم زي الصاروخ مسكته و بقيت امصه و باصصله في عينه هاج و بقا يحسس وشي و شعري و يمسكني منه و يشدني قمت لفيت جسمي ف بقا يحسس ع تيزي قمت قلعت البنطلون خالص و الاندر و طلعت ع السرير وضع الدوجي ف جه ورايا و بقا يلحس تيزي و يلعب بلسانه و يحركه ع الخرم ونا بشد شعري و بعض ع شفايفي من المتعة و بعد كده قام مسك زبره و حطه ع الخرم و دخله اتزحلق بسهولة قالي ااااه يا مصري تيزك ممحونة ضحكت بمياصه قام بقا يرزع حوالي عشر دقايق بعدين وقف فبقيت انا بهز تيزي و بنيك نفسي حوالي خمس دقايق قام سحب زبره من خرم تيزي و لف جسمي بقيت نايم ع ضهري ف رفعت رجليا فجاب مخده حطها تحت تيزي و حط زبره و رجع ينيك ونا باصص في عيونه و بسبله و اقوله ااااه اااح امممم و هو هايج فشخ حوالي عشر دقايق كمان و جسمه رعش قام نام عليا بجسمه و بقا ينطر لحد م خلص و قام من عليا عرقان و بينهج و قمت انا عرقان زيه و بهنج ف مسحت تيزي و حشرت مناديل جوه الخرم و لبست قام طلعلي فلوس مصري حوالي خمسمية جنيه ادهملي قلتله لا شكرا قام حلف اني اخدهم و مسك التاج نيم بتاعي و قالي محدش غيرك يجيلي ابتسمت و خدت الفلوس و خرجت و باقي اليوم كنت شغال مبسوط و متكيف عشان الزبر الجامد يلي ركبني و عشان الفلوس دي جتها في وقتها و روحت ونا فرحان فشخ و دي كانت اول علاقة سكس كاملة اعملها بعدها بقيت ممحون اكتر و قلبي جمد و دخلت في علاقات كتير يعني بعدها بكام يوم طلعت انضف كللعادة بفتح الباب لقيت ولد عنده ٢٠ سنة تقريبا بس احاااا مز فشخ تحس انه لاتيني تقريبا وقفت تنحت شوية من جماله بعد كده فوقت لنفسي و استأذنت منه ادخل ولا ارجع قالي ادخل بالعربي فرحت اوي لانه اكيد مختون و بصراحة المختون احلى بكتير دخلت نضفت الحمام بسرعة و رحت جنبه و بقيت اوطي و اتحرك و عيني ع زبره لدرجة ان خد باله قالي خلاص قولتله اااه بدلع قالي عاوز حاجة قمت سبلت عني و بقيت اتلبون و اترقص بجسمي و قولتله تحت امرك شوف انتا محتاجني في ايه ونا موافق بصلي في عيني و قالي لا مش عاوز حاجة انصدمت من رده فعله احااا اي اللوح ده خرجت ونا مقهور كملت الغرف ونا مبضون لحد باليل دخلت غرفة لقيت واحد شكله شيخ باين مكنش وحش بس مكنش تيبي لابس تيشيرت و بنطلون و ماسك سبحة قلت خلاص اليوم انضرب دخلت الحمام نضفته و خرجت ونا بنضف الاوضة لقيته ندهلي قلت عادي هيسالني ع اماكن في مصر يحب يزورها او غي حاجة معينة عاوزه ينضفها ونا نسيتها لقيته بيسالني عن حد بيعمل مساج قولتله ع السونة يلي في الفندق فالدور الكام قالي طب هم ستات ولا رجال قولتله مجربتش ممكن تسال خدمة العملاء قالي انه عاوز ولد حلو زيي حسبتها في دماغي قلت عادي ممكن اعمل سكس معاه و اريح تيزي مقابل اي مبلغ اشتري بيه حاجات نقصاني و قولتله مساج بس مفهمش قولتله عاوز تعمل هارد ولا سوفت هرش في زبه و قالي اي حاجة قلت بلاش ابقا رخيص اوي ممكن يكون قصده مساج بجد و كمان هو مش تيب و قولتله انا ممكن اعمل سوفت قالي عندك مكان قولتله لا هنا في غرفتك قالي حلو انا جايب زيت حلو اوي قالي بتعرف تعمل اي قولتله انا ممكن امسكهولك و ممكن امصلك استغرب من جرأتي قولتله اي رايك قالي اوكى تعالى اضربلي عشرة قولتله هنا ولا فالحمام قالي برحتك قلت عشان اخلص من اليوم ده اعملها في الغرفة و خلاص و قمت نزلت ع ركبي قدامه و مسكت بنطلونه قام فك الرباط و نزله هو و البوكسر مسكت زبره لعبت فيه و دعكته و بقيت امصه حوالي عشر دقايق و قام نطرهم جم ع وشي قعد مكانه بينهج ونا خدت مناديل و مسحت وشي قام طلع حوالي ٢٠٠ جنيه و ادهملي اخدته منه ع طول قالي زين ولا ازيدك تنحت كده و قلت فبالي اي الشوال ده و قولتله لا كده كويس قالي فيك تاخد اكتر و ننام سوا قولتله لا انا استريت مش جاي انا بعمل كده بس عشان الفلوس اتاسفلي معرفش لية قفلت منه بس انا كده مهما حصلي بس الحاجة يلي قلبي بينقبض منها بحس اني لازم ارفضها حتى لو هتخليني مليونير المهم نزلت غيرت و روحت .. بعدها بكام يوم كان الواد يلي تحس انه لاتيني لسى في بالي فكرت ازاي ابقا سكسي اكتر عشان محدش يحرجني تاني قمت جبت تاتو و عملته ع رقبتي و ع دراعي و جبت بانتي حريمي و لبسته و كان محزق هياكل من تيزي حته و كان باين اوي تحت البنطلون فمرضتش البسه و اخدته معايا في شنطة الضهر خفت البسه موصلش الشغل من كتر التحرش حرفيا كنت هتناك من طوب الارض و تاني يوم رحت غيرت و لبست البانتي صحابي في الشغل خدوا بالهم و غرفوني شوية بعابيص هيجتني نيك قولتلهم ان شكله كده بس هو رجالي عادي بس فعلا بقيت هموت ع زبر طلعت انضف غرفة ورا غرفة لحد غرفة كان فيها واحد خليجي بس شكله خول كان حوالي ٢٢سنة مطول شعره و ناتف حواجبه و حاطط ميكاب لما دخلت كان نايم ع بطنه و ملط مفيش غير اندر سبعة كان رفيع بس جسمه ناعم موووت نضفت الحمام و خرجت لقيته زي م هو ماسك الموبايل بيتشات و بيضحك بمياصه و بيكلم حد بصوت ناعم احا كأنه مرا قمت جيت جنبه كأني بنضف و حسست ع رجله بصلي و ضحك قلت اسوق فيها يمكن يباصيلي زبون تبعه و عملت اني برتب السرير و قمت لمست تيزه قام قفل الموبايل و سابه ع الترابيزة و بصلي و ضحك و قالي بصوت ناعم ليك فالسكس ضحكت و قولتله مش اوي ف نام ع ايده ف بقيت المسها و نزلت بوستها و هو بيضحك بمياصه و يقولي اااه يا مصري فجاة قام لف جسمه و كلمني عادي طلع صوته طخين فشخ و قالي تبغى هذا ولا تيزي فقط و احاااا لقيت زبره صاروخ حرفيا واقف جوه الشورت زي الخيمة قام نزل الشورت زبره نطر لفوق قمت وطيت عليه و مسكته دعكته و حطيت في بؤي قام مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي حوالي عشر دقايق بس بعنف كنت هتخنق قام زقني ع جنب نمت جنبه ع ضهري فقام و فكلي البنطلون و قلعني الشوز و مسكه شمه استغربت بس قلت عادي الخليجة ليهم طباع غريبة وقام قلعني الشراب و قام سحب البنطلون خالص قلعهوني و قام نام عليا و بسني و بقا يدخل لسانه جوه بؤي فبقيت امصه بعدين قام و لفني بقيت نايم ع بطني و قام نزل الاندر بتاعي و رقعني كف ع تيزي اترجت ببص عليه لقيته راح ناحية الدولاب فكرته هيجيب زيت او كريم لقيته جايب حزام و بقا يلسعوني ع تيزي مكنتش قادر بس قلت هي نيكة ولا اكتر خليه يطلع يلي جواه بعدين ربط الحزام ع ايدي و كتفني و قام بل زبره و تف ع خرم تيزي و بعبصني لقها واسعة قام حط راس زبره احححح و بقا يرزع زي المجنون ونا متكتف و بقا يضرب تيزي لدرجة ان حسيت الغرف كلها سمعت و بيدخل ايده تحت القميص بيخربشني ف ضهرني حوالي تلت ساعة بصوت براحة و ازوم بعدين طلعه بصيت عليه لقيته جاب شرابي و فضل يشمه و جاب الشوز و فضل يضربني ع تيزي و قام حطه ع السرير و قام فك ايدي و راح لفني و مسك ايدي و حطها تحت دماغي و ربطها تاني و رفع رجليا و قام حط زبره في خرم تيزي و جاب شرابي حطه في بؤي و حطه ايده ع بؤي و بقا ينكني بعنف اوي و يضرب بالشوز ع تيزي اححححح جامد مووووت بس فجاة قام ضربني بالشوز ع زوبري ااااه وجعني اوي مقدرتش اصوت فبرقيت عيني من الخضة و الوجع و هو ولا هنا و شغال نيك و خربشة في تيزي و في صدري من تحت القميص حوالي نص ساعة يخربيته و بعدين شال الشراب و حط رجله فوق وشي و قالي بوس رجلي عشان ارحمك بقيت ابوسها و الحسها لحد م زبره رعش لقيته مسك رقبتي و بقا يخنقني جامد ونا مش قادر اتنفس لحد م جبهم جوه مني حسيت انهم وصلوا معدتي من طول زبره قام تف ع وشي و خلص نطر و قام فضل يضربني بالاقلام ع وشي لحد م هدي قام لبس بوكسره و دخل الحمام رقع زبر مية كانت سامع صوت الطرطرة من برة ونا قمت مفشوخ مسحت وشي و مسحت تيزي و رجليا يلي كان لبنه سال عليهم من تيزي و لبست الاندر و البنطلون و الشراب و لبست الشوز كان خرج قالي ليش لبست اغراضك لسى الجولة التانية قولتله خلاص تعبت مش قادر قام ضحك و قالي هيك النيك ولا بلاش يا مصري طبعا م احد نلكك هيك من قبل قولتله لا بصراحة و فبالي بقول احا هو ده الخول ده طلع دكر نيك دكر ابن قحبة مفيش منه اتنين ف ضحكت قام فتح الدرج و اداني خاتم دهب قولتله اي ده قالي ذكرى مني شكرته و لبسته و قولتله انا عندي سؤال قالي ايش قولتله بصراحة انا كنت فاكرك بوتوم من ستايلك انتا ازاي دكر اوي كده قالي انا بوتوم لناس معينة لكن انا فحل ليك و من مثلك قولتله احلى فحل فالدنيا قام ضحك و قالي واش تعطيني ذكرى قولتله مش معايا حاجة قالي اعطيني سروالك الداخلي قولتله بجد قالي اي نعم قولتله مش مقامك قالي انا احب اجمع سروايل المخنثين مثلك قمت قلعت تاني و وطيت اديته الاندر و لبست مسكه و ضحك قالي سروالك حريمي يا مصري قولتله اه بحبه قالي الان سار ملكي سروال قحبة مصرية و ضحك و قام حطه فالدرج قولتله انا كده خلصت نضافة الغرف مش عاوز حاجة تاني قالي لا انتا لو حبيت تتناك مثل هيك تعالى ضحكت بشرمطة و شكرته و رجعت اكمل شغلي ونا مفشخ و همووت و لما نزلت رحت الحمام و قلعت ملط اشوف جسمي لقيته قطعني حرفيا خدت شاور و لما روحت جبت كريمات تعالج جسمي و قعدت ثلت ايام مش بمارس و منعت اي تحرشات لحد م جسمي خف بس بقيت اخد اندر احتياطي بعدها عشان لو حد تاني حب ياخد ذكرى مني لحد في يوم طلعت و كان زاير اجنبي شافني فاستغرب اني مصري فضحكت فقعد يشكر في جمالي و هوب لقيته بيمسك ايدي و يلفتي و بقا يشكر في جسمي و اني شبه البنات و يمكن احلى و بعدين خد باله من الاندر البناتي ف بقا يمدح في جمال تيزي و راح استأذني انه يحط ايده ابتسمت و قولتله اتفضل قام فضل يحسس عليها و يضريها و فرحان و هي بتتهز مع كل خبطه من ايده و بعدين عرض عليا مية دولار مقابل اني اخلع البنطلون و يشوفها وافقت و نزلت البنطلون قالي لا اقلعه خالص قلت طالما هو دافع اشطا قمت قلعت الشوز و قلعت البنطلون خالص قام فضل يحسس عليها و يضربها و بقا يبوسها و يزق صباعه ونا واقف مستسلم قام عرض عليا مية كمان مقابل يشوف زبري قمت نزلت الاندر و ورتهوله فمسكه و بقا يدعكه كان بتاعه وقف باين من تحت البنطلون قام عرض عليا مية كمان مقابل اني امص زبره وفقت و نزلت اقعدت قدامه و فتحت بنطلونه و نزلت طرفه و طرف الشورت بان الوحش قمت مسكته و بقيت ادعكه و قمت لحسته انبسط قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه قالي اضربه ع وشك استغربت من طلباته بس عادي انا تحت امر الزبون طالما دافع فلوس ف بقيت اضربه ع وشي و امسحه في وشي و ع رقبتي قالي تمم مص تاني رجعت امص تاني كان حوالي بقالي ربع ساعة او اكتر شوية بقا يتنهد و يطلع اهاااات و قالي كفاية كده و راح جاب المحفظة و طلع ٢٠٠ دولار و قالي عاوز انيك تيزك قولتله اشطا يلا بينا قالي هتاخد كام ضحكت و قولتله براحتك قالي خمسمية قولتله مفيش مانع قالي يعني موافق ع خمسمية قولتله دول ٢٠٠ بس قالي م انتا واخد ٣٠٠ قبلها ضحكت و قولتله موافق قالي يلا نام ع السرير و افتح تيزك نمت زي م قال و فتحتها و هو ماسك زبره يدعكه قالي حط صباعك جواها قمت حطيت صباعي فالخرم قالي انتا باين عليك مفتوح قولتله اه صحبي عملها قبل كده قام وطى و بقا يلحسها و قالي انتا منضفها عشان صحبك قولتله اه ضحك و رجع يلحس و يزق لسانه جوه و بعدين قام و حطه زبره و دخل الراس اتزحقلت ع طول و بقا ينيك حوالي ساعة بيغير اوضاع شوية نايم ع بطني و هو نايم ع ضهري و بيعشرني و شوية دوجي و ناسك وسطي ونا بتشرمط و محسسه انه جوني سينس و شوية خلاني اقف و هو ورايا و بيرزع في تيزي و ناسك زبري بيلعب فيه و بعدين خلاني اوطي ونا واقف بقيت لامس صوابع رجلي و هو بيدخل و يخرج بشويش و تيزي مفشوخة خالص لحد م جبهم ونا نايم ع جنبي و رافع رجلي و هو نايم ورايا و بيرزع في خرم تيزي و بيعصر صدري لحد م زبره نام مكنش احسن حاجة بس احسن من مفيش قمت مسحت تيزي و لبست و شكرته و نزلت رحت الحمام غسلت تيزي من جوه و نضفتها و لبست و رجعت اكمل شغلي لحد م دخلت غرفة لقيت واحد ملط مع مراته و نزل دعك فيها اعتذرت و لسى هخرج ضحك و قالي انتا جيت في وقتك مفهمتش قام بص لمراته و قالها فاكره لما كنا بنتكلم امبارح قمت ضحكت قالها اية رايك قالتله يلا فطلب مني انضم معاهم .. يتبع
حلوة القصة بس يا ترى هتكملها ولا بتشوقنا وخلاص زي كل مرة بكلمة يتبع بتاعتك دي 🤔
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
حلوة جدا
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
انت محظوظ . بس ازاى دخلت وخدمت فى الجيش ؟
كشف الجيش مش عشان يبان انك مارست ولا لا هو عشان المشاكل يلي بتحصل في المنطقة دي و مش بس انا يلي دخلت جيش انا اعرف سوالب كتير و ليدي بوي كمان دخلوا الجيش
 
حلوة القصة بس يا ترى هتكملها ولا بتشوقنا وخلاص زي كل مرة بكلمة يتبع بتاعتك دي 🤔
لو مضايق من يتبع اعتبرها خلصت 😅
 
كشف الجيش مش عشان يبان انك مارست ولا لا هو عشان المشاكل يلي بتحصل في المنطقة دي و مش بس انا يلي دخلت جيش انا اعرف سوالب كتير و ليدي بوي كمان دخلوا الجيش
دة صحيح بيدخلو وانا نايك فى الجيش كمان سالب وخرمو واسع وزى القمر من ميت غمر
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
كشف الجيش مش عشان يبان انك مارست ولا لا هو عشان المشاكل يلي بتحصل في المنطقة دي و مش بس انا يلي دخلت جيش انا اعرف سوالب كتير و ليدي بوي كمان دخلوا الجيش
شكرا على التوضيح . قلبى معك
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
لو مضايق من يتبع اعتبرها خلصت 😅
احااااااااا انت بتشوقنا كل مرة ومش بتكمل القصة وبتدخل ف قصة جديدة
المفروض لو هي جزء واحد تعملها قفلة كويسة لكن انت ساييها مفتوحة وليها تكملة ومش بتكملها وده اسلوب مش كويس ف كتابة القصص
 
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
احااااااااا انت بتشوقنا كل مرة ومش بتكمل القصة وبتدخل ف قصة جديدة
المفروض لو هي جزء واحد تعملها قفلة كويسة لكن انت ساييها مفتوحة وليها تكملة ومش بتكملها وده اسلوب مش كويس ف كتابة القصص
مش فاهم انتا متعصب لية و بتكلمني كده لية اصلا محسسني انك بتدفع فلوس مثلا 🤮
لو مش عجبك اسلوبي متقرأش ليا تاني محدش ضربك ع ايدك بناقص متابعتك 🙄
 
الكاتب من حقه يكمل او ميكملش يكتب قصه حياته يكتب وفاته براحته لو مش عاجبك متقرالوش بسيطه + انت داخل تتريق علي الميول في منتدي جنسي ؟؟ في حكمه زمان اتقالت كانت بتقول متعملش شيخ علي صاحب البار اللي كنت بتسكر فيه ...وصلت ؟؟؟ دا تحذير بسيط بعد كدا في كلام تان
مش فاهم انتا متعصب لية و بتكلمني كده لية اصلا محسسني انك بتدفع فلوس مثلا 🤮
لو مش عجبك اسلوبي متقرأش ليا تاني محدش ضربك ع ايدك بناقص متابعتك 🙄
مهو هستنى ايه من عيل خول بيتناك من طوب الأرض فعلا الموقع الجديد ده لم اشكال عقولها ف خرم طيزها معندهمش ثقافة التعبير ولا تقبل النقد والرد بأسلوب راقي .. مهو كل عيل خول هيتناك يدخل يحكيلنا تفاصيل نيكته ويقول عليها قصة ويسميها متسلسلة وميكملهاش ده اسمه استخفاف بعقول القراء والمفروض بجد الإدارة تشوف حل ف الموضوع ده انا بالنسبالي الموقع القديم كان افضل ع الأقل كان فيه مصداقية وناس بتفهم ف أساليب الكتابة والثقافة وأسلوبها راقي ومحترم ف التعبير والرد مش اي هبد وخلاص جتك القرف ف اسلوبك الزبالة اللي هو اصلا بيدل ع شخصيتك لأن كل إناء ينضح بما فيه 🤮🤮🤮
 
  • عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اممممممممممم قصتك تجنن وقفت زبي وهيجت طيزي اووووي حتي خرقي صار ينبض
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
مهو هستنى ايه من عيل خول بيتناك من طوب الأرض فعلا الموقع الجديد ده لم اشكال عقولها ف خرم طيزها معندهمش ثقافة التعبير ولا تقبل النقد والرد بأسلوب راقي .. مهو كل عيل خول هيتناك يدخل يحكيلنا تفاصيل نيكته ويقول عليها قصة ويسميها متسلسلة وميكملهاش ده اسمه استخفاف بعقول القراء والمفروض بجد الإدارة تشوف حل ف الموضوع ده انا بالنسبالي الموقع القديم كان افضل ع الأقل كان فيه مصداقية وناس بتفهم ف أساليب الكتابة والثقافة وأسلوبها راقي ومحترم ف التعبير والرد مش اي هبد وخلاص جتك القرف ف اسلوبك الزبالة اللي هو اصلا بيدل ع شخصيتك لأن كل إناء ينضح بما فيه 🤮🤮🤮
لو انتا فاكر انك لما تقول عني عيل بتناك او خول انك كده بتشتمني بالعكس انتا كده بتثبت انك مريض
 
  • بيضحكني
التفاعلات: Modymody888
ممكن تشغلني معاك وبنتاك زيك واكتر
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
طب ياعم نجيب محفوظ عصرك واوانك طالما هو خنزير وخايف تتوسخ نزلتله ليه الوحل وبتقري قصته وهتموت علي انه يكملها ؟؟؟ ... هو برضو اللي مخه في طيزه ؟؟
لو انتا فاكر انك لما تقول عني عيل بتناك او خول انك كده بتشتمني بالعكس انتا كده بتثبت انك مريض
عبر القحبة تلهيك وتجيب اللي فيها فيك 😉😉 😂😂
مانا عارف ان دي مش شتيمة بالنسبالك ده وسام ع صدرك انك خول وبتتناك وواضح انك فخور بكده ودي مش قصتي وواضح كمان انك مركزتش ف الكلام اللي انا قولتله كويس ومفهمتوش واخدت منه بس الجزء اللي يخصك واللي جه ع هواك عشان عقلك للاسف صغير ومحدود التفكير وغير ناضج
ومتركز بس ف خرم طيزك👉 😉
وانا اصلا مش هدخل ف جدال معاك لأنه غير متكافئ وغير مُجدي بالمرة وعلى رأي الحكمة اللي بتقول "لا تصارع خنزيرا ف الوحل فتتسخ انت ويستمتع هو"✋
 
قصه جميله جدا بس المهم انك تكملها .
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
بعد الجيش كنت بدور ع شغل ف رحت اقدم في فندق اتقالي ان مفيش غير خدمة غرف هي يلي متاحة وافقت و قدمت ورقي و تقريبا كنت نسيت السكس بسبب الجيش و الخطوره يلي جوه بس بعد اسبوعين فالشغل كنت مش قادر من كتر المزز و التبات يلي يطيروا العقل كمان كمية التحرش يلي كان بيحصلي سوا من زمايلي او الجيست لاني اصلا امور و خلو و ابيض و شفايفي حمرا رباني و عندي خدود ناعمه و طريه و عيوني كانها متكحلة و رموشي طوال زود عليهم ان ايدي صغيره و ناعمه و طريه و جسمي ملفوف و متقسم و تيزي بارزه متكوره لحد في مرة كنت مش قادر و رايح الشغل مولع غيرت هدومي و طلعت اعدي ع الغرف اشوف يلي محتاجة نضافة لحد م وصلت غرفة واحد خليجي لقيته قاعد اعتذرت و كنت هخرج قالي لا عادي شوف شغلك دخلت الحمام نضفته و خرجت اشوف الغرفة و كان قاعد ملط مفيش غير فوطة ع وسطه جسمه يهيج احححح بقيت الم الحاجة من ع الكراسي و ع الارض و بعدين نزلت ع ركبي و وطيت تحت السرير سمعت صوت اهات اتفزعت و قمت قالي عادي حبيبي ده سكس ع الفون ضحكت و كملت شغلي قالي انتا في مصر مبتسمعوش سكس ولا ايه قولتله بنسمع طبعا قالي شفت الفيلم ده خرجت من تحت السرير و رحت لعنده لقيت فيلم جنج بنج قالي اي رايك قولتله لا مشفتوش بس شفت زيه كتير قالي تحب دي افلام قولتله لا بحب حاجات تانية و ابتسمت بمياعة كده ضحك و قالي شو بتحب خد وريني و اقدملي التليفون قولتله لا مش هينفع قالي لية قولتله مش هتعجبك قالي ليش انا كل السكس يعجبني ضحكت و قولتله انا كده خلصت تحب حاجة مني قبل م امشي قام مسك ايدي و شدني عليه و حط ايده ع تيزي طبعا عادي جيست كتير بيلمسوني من ورا و يحسسوا ع تيزي و حسب الشغل مينفعش اعترض او ارفض او اشتكي المهم قالي تحب سكس ورعان سكت قام عمل سيرش و جاب فيلم لولد طري كده و ناعم و معاه دكر طول بعرض و بينيكه قالي اي رايك اكسفت و مردتش بس ابتسمت عشان يفهم اني مش معترض قالي تعالى اقعد نشوف سوا و قعدني ع رجله نسيت احكيكلوا عن الشغل مبدائيا كده ادارة الفندق مش بتشغل حد غير لما يكون عسول و سنه صغير او ع الاقل ميبنش عليه انه كبير و رقم اتنين لازم يكون ستايل و مهتم بنفسه و ده بيبان من قص الشعر بشكل ستايل ع الموضه اما اللبس فكنا بنلبس شوز بنص و بنطلون قماش رمادي و قميص ابيض و فيست اسود عليه بس اهم حاجة بيطلبوها هي النضافة الشخصية و ده يبان من البرفيوم بالاضافة ان ميكنش في ريحة عرق او دخان و يكون الوش املس زي البيبهات من غير شعر شنب او دقن ونا زودت عليهم شعر جسمي كله و خصوصا تيزي و بقيت ارسم حواجبي فبقيت العيال بيندهوني باسم لوسي و طبعا ضيقت البنطلون و قصرته فبقيت رجلي باينه من تحت و تيزي مقسمه ولا اجدعها لبوة المهم نرجع للخليجي بعد م قعدني ع حجره حط ايده ع وسطي حاضني و بنتفرج ع الفيلم قام سخن و نزل ايده ع تيزي و بقا يحسس عليها بصتله بطرف عيني و ابتسمت قام بصلي و ركز في عيني و قربنا من بعض و بينا نبوس بعض قام ساب الموبايل ع الترابيزة و حضني قمت لفيت جسمي و فتحت رجلي و بقيت قاعد ع رجله زي الحصان و ع اد م كنت هيجان و نفسي اتناك و اتفشخ كنت برضوا مرعوب و خايف حد يشوفني وسط الاحاسيس الملخبطة دي قام حضني جامد و بقا يحسس ع تيزي كنت خلاص مبقتش قادر و قلت فبالي كسم الناس انا هتناك حتى لو اخر يوم ليا فالشغل و قمت مدت ايدي فكت البنطلون ف دخل ايده عندي من ورا تحت الاندر و بقا يفعص في تيزي كنت سخنت قمت من ع رجله و شدته ف وقف قدامي قمت زقته ع السرير نام ع ضهره قمت شديت البشكير لقيت زبره قايم زي الصاروخ مسكته و بقيت امصه و باصصله في عينه هاج و بقا يحسس وشي و شعري و يمسكني منه و يشدني قمت لفيت جسمي ف بقا يحسس ع تيزي قمت قلعت البنطلون خالص و الاندر و طلعت ع السرير وضع الدوجي ف جه ورايا و بقا يلحس تيزي و يلعب بلسانه و يحركه ع الخرم ونا بشد شعري و بعض ع شفايفي من المتعة و بعد كده قام مسك زبره و حطه ع الخرم و دخله اتزحلق بسهولة قالي ااااه يا مصري تيزك ممحونة ضحكت بمياصه قام بقا يرزع حوالي عشر دقايق بعدين وقف فبقيت انا بهز تيزي و بنيك نفسي حوالي خمس دقايق قام سحب زبره من خرم تيزي و لف جسمي بقيت نايم ع ضهري ف رفعت رجليا فجاب مخده حطها تحت تيزي و حط زبره و رجع ينيك ونا باصص في عيونه و بسبله و اقوله ااااه اااح امممم و هو هايج فشخ حوالي عشر دقايق كمان و جسمه رعش قام نام عليا بجسمه و بقا ينطر لحد م خلص و قام من عليا عرقان و بينهج و قمت انا عرقان زيه و بهنج ف مسحت تيزي و حشرت مناديل جوه الخرم و لبست قام طلعلي فلوس مصري حوالي خمسمية جنيه ادهملي قلتله لا شكرا قام حلف اني اخدهم و مسك التاج نيم بتاعي و قالي محدش غيرك يجيلي ابتسمت و خدت الفلوس و خرجت و باقي اليوم كنت شغال مبسوط و متكيف عشان الزبر الجامد يلي ركبني و عشان الفلوس دي جتها في وقتها و روحت ونا فرحان فشخ و دي كانت اول علاقة سكس كاملة اعملها بعدها بقيت ممحون اكتر و قلبي جمد و دخلت في علاقات كتير يعني بعدها بكام يوم طلعت انضف كللعادة بفتح الباب لقيت ولد عنده ٢٠ سنة تقريبا بس احاااا مز فشخ تحس انه لاتيني تقريبا وقفت تنحت شوية من جماله بعد كده فوقت لنفسي و استأذنت منه ادخل ولا ارجع قالي ادخل بالعربي فرحت اوي لانه اكيد مختون و بصراحة المختون احلى بكتير دخلت نضفت الحمام بسرعة و رحت جنبه و بقيت اوطي و اتحرك و عيني ع زبره لدرجة ان خد باله قالي خلاص قولتله اااه بدلع قالي عاوز حاجة قمت سبلت عني و بقيت اتلبون و اترقص بجسمي و قولتله تحت امرك شوف انتا محتاجني في ايه ونا موافق بصلي في عيني و قالي لا مش عاوز حاجة انصدمت من رده فعله احااا اي اللوح ده خرجت ونا مقهور كملت الغرف ونا مبضون لحد باليل دخلت غرفة لقيت واحد شكله شيخ باين مكنش وحش بس مكنش تيبي لابس تيشيرت و بنطلون و ماسك سبحة قلت خلاص اليوم انضرب دخلت الحمام نضفته و خرجت ونا بنضف الاوضة لقيته ندهلي قلت عادي هيسالني ع اماكن في مصر يحب يزورها او غي حاجة معينة عاوزه ينضفها ونا نسيتها لقيته بيسالني عن حد بيعمل مساج قولتله ع السونة يلي في الفندق فالدور الكام قالي طب هم ستات ولا رجال قولتله مجربتش ممكن تسال خدمة العملاء قالي انه عاوز ولد حلو زيي حسبتها في دماغي قلت عادي ممكن اعمل سكس معاه و اريح تيزي مقابل اي مبلغ اشتري بيه حاجات نقصاني و قولتله مساج بس مفهمش قولتله عاوز تعمل هارد ولا سوفت هرش في زبه و قالي اي حاجة قلت بلاش ابقا رخيص اوي ممكن يكون قصده مساج بجد و كمان هو مش تيب و قولتله انا ممكن اعمل سوفت قالي عندك مكان قولتله لا هنا في غرفتك قالي حلو انا جايب زيت حلو اوي قالي بتعرف تعمل اي قولتله انا ممكن امسكهولك و ممكن امصلك استغرب من جرأتي قولتله اي رايك قالي اوكى تعالى اضربلي عشرة قولتله هنا ولا فالحمام قالي برحتك قلت عشان اخلص من اليوم ده اعملها في الغرفة و خلاص و قمت نزلت ع ركبي قدامه و مسكت بنطلونه قام فك الرباط و نزله هو و البوكسر مسكت زبره لعبت فيه و دعكته و بقيت امصه حوالي عشر دقايق و قام نطرهم جم ع وشي قعد مكانه بينهج ونا خدت مناديل و مسحت وشي قام طلع حوالي ٢٠٠ جنيه و ادهملي اخدته منه ع طول قالي زين ولا ازيدك تنحت كده و قلت فبالي اي الشوال ده و قولتله لا كده كويس قالي فيك تاخد اكتر و ننام سوا قولتله لا انا استريت مش جاي انا بعمل كده بس عشان الفلوس اتاسفلي معرفش لية قفلت منه بس انا كده مهما حصلي بس الحاجة يلي قلبي بينقبض منها بحس اني لازم ارفضها حتى لو هتخليني مليونير المهم نزلت غيرت و روحت .. بعدها بكام يوم كان الواد يلي تحس انه لاتيني لسى في بالي فكرت ازاي ابقا سكسي اكتر عشان محدش يحرجني تاني قمت جبت تاتو و عملته ع رقبتي و ع دراعي و جبت بانتي حريمي و لبسته و كان محزق هياكل من تيزي حته و كان باين اوي تحت البنطلون فمرضتش البسه و اخدته معايا في شنطة الضهر خفت البسه موصلش الشغل من كتر التحرش حرفيا كنت هتناك من طوب الارض و تاني يوم رحت غيرت و لبست البانتي صحابي في الشغل خدوا بالهم و غرفوني شوية بعابيص هيجتني نيك قولتلهم ان شكله كده بس هو رجالي عادي بس فعلا بقيت هموت ع زبر طلعت انضف غرفة ورا غرفة لحد غرفة كان فيها واحد خليجي بس شكله خول كان حوالي ٢٢سنة مطول شعره و ناتف حواجبه و حاطط ميكاب لما دخلت كان نايم ع بطنه و ملط مفيش غير اندر سبعة كان رفيع بس جسمه ناعم موووت نضفت الحمام و خرجت لقيته زي م هو ماسك الموبايل بيتشات و بيضحك بمياصه و بيكلم حد بصوت ناعم احا كأنه مرا قمت جيت جنبه كأني بنضف و حسست ع رجله بصلي و ضحك قلت اسوق فيها يمكن يباصيلي زبون تبعه و عملت اني برتب السرير و قمت لمست تيزه قام قفل الموبايل و سابه ع الترابيزة و بصلي و ضحك و قالي بصوت ناعم ليك فالسكس ضحكت و قولتله مش اوي ف نام ع ايده ف بقيت المسها و نزلت بوستها و هو بيضحك بمياصه و يقولي اااه يا مصري فجاة قام لف جسمه و كلمني عادي طلع صوته طخين فشخ و قالي تبغى هذا ولا تيزي فقط و احاااا لقيت زبره صاروخ حرفيا واقف جوه الشورت زي الخيمة قام نزل الشورت زبره نطر لفوق قمت وطيت عليه و مسكته دعكته و حطيت في بؤي قام مسك دماغي و بقا ينكني في بؤي حوالي عشر دقايق بس بعنف كنت هتخنق قام زقني ع جنب نمت جنبه ع ضهري فقام و فكلي البنطلون و قلعني الشوز و مسكه شمه استغربت بس قلت عادي الخليجة ليهم طباع غريبة وقام قلعني الشراب و قام سحب البنطلون خالص قلعهوني و قام نام عليا و بسني و بقا يدخل لسانه جوه بؤي فبقيت امصه بعدين قام و لفني بقيت نايم ع بطني و قام نزل الاندر بتاعي و رقعني كف ع تيزي اترجت ببص عليه لقيته راح ناحية الدولاب فكرته هيجيب زيت او كريم لقيته جايب حزام و بقا يلسعوني ع تيزي مكنتش قادر بس قلت هي نيكة ولا اكتر خليه يطلع يلي جواه بعدين ربط الحزام ع ايدي و كتفني و قام بل زبره و تف ع خرم تيزي و بعبصني لقها واسعة قام حط راس زبره احححح و بقا يرزع زي المجنون ونا متكتف و بقا يضرب تيزي لدرجة ان حسيت الغرف كلها سمعت و بيدخل ايده تحت القميص بيخربشني ف ضهرني حوالي تلت ساعة بصوت براحة و ازوم بعدين طلعه بصيت عليه لقيته جاب شرابي و فضل يشمه و جاب الشوز و فضل يضربني ع تيزي و قام حطه ع السرير و قام فك ايدي و راح لفني و مسك ايدي و حطها تحت دماغي و ربطها تاني و رفع رجليا و قام حط زبره في خرم تيزي و جاب شرابي حطه في بؤي و حطه ايده ع بؤي و بقا ينكني بعنف اوي و يضرب بالشوز ع تيزي اححححح جامد مووووت بس فجاة قام ضربني بالشوز ع زوبري ااااه وجعني اوي مقدرتش اصوت فبرقيت عيني من الخضة و الوجع و هو ولا هنا و شغال نيك و خربشة في تيزي و في صدري من تحت القميص حوالي نص ساعة يخربيته و بعدين شال الشراب و حط رجله فوق وشي و قالي بوس رجلي عشان ارحمك بقيت ابوسها و الحسها لحد م زبره رعش لقيته مسك رقبتي و بقا يخنقني جامد ونا مش قادر اتنفس لحد م جبهم جوه مني حسيت انهم وصلوا معدتي من طول زبره قام تف ع وشي و خلص نطر و قام فضل يضربني بالاقلام ع وشي لحد م هدي قام لبس بوكسره و دخل الحمام رقع زبر مية كانت سامع صوت الطرطرة من برة ونا قمت مفشوخ مسحت وشي و مسحت تيزي و رجليا يلي كان لبنه سال عليهم من تيزي و لبست الاندر و البنطلون و الشراب و لبست الشوز كان خرج قالي ليش لبست اغراضك لسى الجولة التانية قولتله خلاص تعبت مش قادر قام ضحك و قالي هيك النيك ولا بلاش يا مصري طبعا م احد نلكك هيك من قبل قولتله لا بصراحة و فبالي بقول احا هو ده الخول ده طلع دكر نيك دكر ابن قحبة مفيش منه اتنين ف ضحكت قام فتح الدرج و اداني خاتم دهب قولتله اي ده قالي ذكرى مني شكرته و لبسته و قولتله انا عندي سؤال قالي ايش قولتله بصراحة انا كنت فاكرك بوتوم من ستايلك انتا ازاي دكر اوي كده قالي انا بوتوم لناس معينة لكن انا فحل ليك و من مثلك قولتله احلى فحل فالدنيا قام ضحك و قالي واش تعطيني ذكرى قولتله مش معايا حاجة قالي اعطيني سروالك الداخلي قولتله بجد قالي اي نعم قولتله مش مقامك قالي انا احب اجمع سروايل المخنثين مثلك قمت قلعت تاني و وطيت اديته الاندر و لبست مسكه و ضحك قالي سروالك حريمي يا مصري قولتله اه بحبه قالي الان سار ملكي سروال قحبة مصرية و ضحك و قام حطه فالدرج قولتله انا كده خلصت نضافة الغرف مش عاوز حاجة تاني قالي لا انتا لو حبيت تتناك مثل هيك تعالى ضحكت بشرمطة و شكرته و رجعت اكمل شغلي ونا مفشخ و همووت و لما نزلت رحت الحمام و قلعت ملط اشوف جسمي لقيته قطعني حرفيا خدت شاور و لما روحت جبت كريمات تعالج جسمي و قعدت ثلت ايام مش بمارس و منعت اي تحرشات لحد م جسمي خف بس بقيت اخد اندر احتياطي بعدها عشان لو حد تاني حب ياخد ذكرى مني لحد في يوم طلعت و كان زاير اجنبي شافني فاستغرب اني مصري فضحكت فقعد يشكر في جمالي و هوب لقيته بيمسك ايدي و يلفتي و بقا يشكر في جسمي و اني شبه البنات و يمكن احلى و بعدين خد باله من الاندر البناتي ف بقا يمدح في جمال تيزي و راح استأذني انه يحط ايده ابتسمت و قولتله اتفضل قام فضل يحسس عليها و يضريها و فرحان و هي بتتهز مع كل خبطه من ايده و بعدين عرض عليا مية دولار مقابل اني اخلع البنطلون و يشوفها وافقت و نزلت البنطلون قالي لا اقلعه خالص قلت طالما هو دافع اشطا قمت قلعت الشوز و قلعت البنطلون خالص قام فضل يحسس عليها و يضربها و بقا يبوسها و يزق صباعه ونا واقف مستسلم قام عرض عليا مية كمان مقابل يشوف زبري قمت نزلت الاندر و ورتهوله فمسكه و بقا يدعكه كان بتاعه وقف باين من تحت البنطلون قام عرض عليا مية كمان مقابل اني امص زبره وفقت و نزلت اقعدت قدامه و فتحت بنطلونه و نزلت طرفه و طرف الشورت بان الوحش قمت مسكته و بقيت ادعكه و قمت لحسته انبسط قمت حطيته في بؤي و بقيت امصه قالي اضربه ع وشك استغربت من طلباته بس عادي انا تحت امر الزبون طالما دافع فلوس ف بقيت اضربه ع وشي و امسحه في وشي و ع رقبتي قالي تمم مص تاني رجعت امص تاني كان حوالي بقالي ربع ساعة او اكتر شوية بقا يتنهد و يطلع اهاااات و قالي كفاية كده و راح جاب المحفظة و طلع ٢٠٠ دولار و قالي عاوز انيك تيزك قولتله اشطا يلا بينا قالي هتاخد كام ضحكت و قولتله براحتك قالي خمسمية قولتله مفيش مانع قالي يعني موافق ع خمسمية قولتله دول ٢٠٠ بس قالي م انتا واخد ٣٠٠ قبلها ضحكت و قولتله موافق قالي يلا نام ع السرير و افتح تيزك نمت زي م قال و فتحتها و هو ماسك زبره يدعكه قالي حط صباعك جواها قمت حطيت صباعي فالخرم قالي انتا باين عليك مفتوح قولتله اه صحبي عملها قبل كده قام وطى و بقا يلحسها و قالي انتا منضفها عشان صحبك قولتله اه ضحك و رجع يلحس و يزق لسانه جوه و بعدين قام و حطه زبره و دخل الراس اتزحقلت ع طول و بقا ينيك حوالي ساعة بيغير اوضاع شوية نايم ع بطني و هو نايم ع ضهري و بيعشرني و شوية دوجي و ناسك وسطي ونا بتشرمط و محسسه انه جوني سينس و شوية خلاني اقف و هو ورايا و بيرزع في تيزي و ناسك زبري بيلعب فيه و بعدين خلاني اوطي ونا واقف بقيت لامس صوابع رجلي و هو بيدخل و يخرج بشويش و تيزي مفشوخة خالص لحد م جبهم ونا نايم ع جنبي و رافع رجلي و هو نايم ورايا و بيرزع في خرم تيزي و بيعصر صدري لحد م زبره نام مكنش احسن حاجة بس احسن من مفيش قمت مسحت تيزي و لبست و شكرته و نزلت رحت الحمام غسلت تيزي من جوه و نضفتها و لبست و رجعت اكمل شغلي لحد م دخلت غرفة لقيت واحد ملط مع مراته و نزل دعك فيها اعتذرت و لسى هخرج ضحك و قالي انتا جيت في وقتك مفهمتش قام بص لمراته و قالها فاكره لما كنا بنتكلم امبارح قمت ضحكت قالها اية رايك قالتله يلا فطلب مني انضم معاهم .. يتبع
عاش استمر
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
انت محظوظ بجد بكل التجارب والأحاسيس والذكريات الجميله التي لا يمكن نسيانها ابدا
كتاباتك كلها مشاعر ورومانسيه وتفاصيل جميله
انت رائع
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty
تم أضافة الجزء الثاني الأجزاء التالية تضاف هنا كتعليق كما نشرت
 
  • حبيته
التفاعلات: Kayla banoty

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%