NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بصراحة شىء غريب.
حد يفهمني يا ناس.
انا اهلي عرفوا وتأكدوا. وشافوا اني غاي سالب. يعني بتناك. وانا مش ناكر الموضوع انا نفسيتي ترتاح وانبسط والتكيف. وقت انتاك من شباب حلوين.
المشكلة. اهلي بيقولولي جبت شرفهم الأرض.
يعني ايه دخل شرف اهلي في طيزي.
هو شرفهم في خرمي طيزي!!!؟؟؟؟؟!!. .

• عجبني
التفاعلات: zobry gamed 200, mario ماريو, Geosam و 3 آخرين
وريني طيزك كده و انا اقلك

لا طبعا عندهم حق يزعلو
انتا عايزهم كمان حتى ميزعلوش طب ازاى دة

• عجبني
التفاعلات: Shynice6
  • عجبني
التفاعلات: Top_Egyptian, zobry gamed 200, علي موجب و 5 آخرين
بصراحة شىء غريب.
حد يفهمني يا ناس.
انا اهلي عرفوا وتأكدوا. وشافوا اني غاي سالب. يعني بتناك. وانا مش ناكر الموضوع انا نفسيتي ترتاح وانبسط والتكيف. وقت انتاك من شباب حلوين.
بص يا صديقي المشكله ان مجتمعنا رافض الميول دي دينيا واخلاقيا وعشان وجع الدماغ ده انا خليت ميولي سريه لنفسي مفيش حد يعرفني معرفه شخصيه يعرف اني سالب عامل حدود وشروط هيه بتكون مش مريحه للموجب اللي هدخل معاه في علاقه بس انا اللي مش مريحني اني متطر اعيش بشخصيتين ودا صعب جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Shynice6, Noris567, الدكر الشرقاوى و شخص آخر
بص يا صديقي المشكله ان مجتمعنا رافض الميول دي دينيا واخلاقيا وعشان وجع الدماغ ده انا خليت ميولي سريه لنفسي مفيش حد يعرفني معرفه شخصيه يعرف اني سالب عامل حدود وشروط هيه بتكون مش مريحه للموجب اللي هدخل معاه في علاقه بس انا اللي مش مريحني اني متطر اعيش بشخصيتين ودا صعب جدا
صح. لكن الزمن اتغير. ومش حعيش ازدواج شخصية.

• عجبني
التفاعلات: احمد عاشق المتعه
صح. لكن الزمن اتغير. ومش حعيش ازدواج شخصية.
انا اتمنا اعمل كده بس للاسف مش بجد حاسس بمعاناة كبيره طولها ١٨ سنه

• عجبني
نصيحه حاول متزعلهمش منك
هم اللي هيشيلوك وقت الجد

• عجبني
التفاعلات: Shynice6
بصراحة شىء غريب.
حد يفهمني يا ناس.
تعال انيكك عشان احكم

بصراحة شىء غريب.
حد يفهمني يا ناس.
دي مشكلة مجتمعاتنا الشرقية رابطين شرف العيلة بخرم طيز أو فتحة كس. ماتسيبو اللي يتناك أو تتناك براحتهم. مالكو ومال اخرامهم؟ الشرف مفهوم كبير، اكبر من مجرد واحد أو واحدة بيتناكو

ممكن اكلمك خاص
أنا سالب بس لسه معنديش علاقات وكده
وسني صغير. فمعنديش خبرة بس يعني وعايز اسأل كام حاجة كده 😅 معلش 😅

• عجبني
ممكن اكلمك خاص
أنا سالب بس لسه معنديش علاقات وكده
وسني صغير. فمعنديش خبرة بس يعني وعايز اسأل كام حاجة كده 😅 معلش 😅
ماشي ابعتلي

بصراحة شىء غريب.
حد يفهمني يا ناس.
بعتلك خاص ممكن ترد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص احنا في المجتمعات الشرقية بنعيش في عائلات وانت جزء منها كأنها شجرة وانت ورقة او فرع فلازم الشجرة تبقى شكلها حلو في وسط الشجر حتى. لو كانت شجرة سم
كلنا عندنا ازدواجية في التعامل مع الاهل ابقى المحترم م الصحاب ابقى المرح ومع العشيق ابقى الفحل السافل
هي ديه طبيعة الحياة في المجتمعات بتاعتنا هو ما يفرقش معاه انت شاذ او ملحد او بتشرب حشيش او خمرة . اللي بيفرق معاهم ان حد يتكلم عليك ويقول عيلتكوا فيها كذا ..... والملخص من اللي قاعد احكيه ده خليك قدامهم زي ماهم عايزنك والعب من وراهم ومن غيير ما يعرفوا وياريت لو تمارس بره المجتمع بتاع عيلتك
في الاول وفي الاخر جمالك هيروح والطلب عليك هيقل وكله هيبعد عنك وهتفضل العائلة

• عجبني
التفاعلات: بوتوم الرياض و Mikeroro

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%