NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

🎀الہٰملہٰكہٰة🎀

*مفيش منافسين كلها متفرجين*🔥🪬
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
وابْتَديت اكْبَر واحِس جوه مِنّي حاجات بِـ تِصْغَر بالرَغم إنِّي زَمان حاوِلت أقنِعْ أُمي بـ إنِّي بَكْبَر ..........وإنِّي لازم أعَدّي وَحْدي الطريق مش صَعب يَعني وانِّي آخر حَد ينفَع أشْكي ليها اللي واجِعْني ..............كُنت بتمَرَّد عَليها كُنت بسْتعْبَط كِتير الغَريبة إنِّي بندم فَجْأة لمّا بَقيت كِبير .............بَقيت بَحِس بِـ نَبض فاضي جوّة إيدي فـ كُل شيء وبَقيت بخاف وَحْدِي أجرّب ........أعَدّي مِن غيرها الطَريق بَعيش شُعور فَترة مُراهقة أو طُفولة عَبيطة ساذجة أُمي كِبْرِت مِنّي فَجأة.............والحَنان بيْدوب خَلاص حِمْل صَعب أشيلُه وَحْدِي طِفل مِحتاج للرِعاية مقْدِرتِش ألقى مكانها حَد ولا كان في غيرها يا ناس مَعايا أُمي جَبَل بِتْشيل كِتير ألفْ حاجة فوق كِتافها وصَعب جِدّاً تِشتِكي ...... .أُمي جوّة عينيها سيرة وألفْ قصة بِتِتحكي ليه كِبِرْتي فَجْأة مِنّي وسيبتيني أصْغَر ليه اللَّيالي بَعَّدِتْنا رَغْم إنِّي مش بِعيد ..........أنا هَحْكي ليكي عَ اللي حاصل من سِنين وعن الوجع وعن الأنين عن المَشاعِر والهَوى وعن الجِراح وعن الدوا .............وعن كُل شيء هِيَّ البِداية ......... أُمي هِيَّ كُل فَرد من الحِكايةهِيَّ الطَريق هِيَّ البَديل مُش ببالغ بس هِيَّ المُستَحيل هِيَّ مَكانِك وَقْت مـ احتاجت لحنان..........هِيَّ أجْمَل فَرْحَة جات لي من زَمان كُل المشاعر على نُص أُم على لَمْسه دافية من إيديكي على حُضن يشْبِه حُضني ليكي .............واخدة مِيت مليون حِكاية من عينيكي هِيَّ إنتي بَس نُسخة حَديثة حَبَّة أو مُمْكِن أوصِفْها المَحَبْة..........عَلى كُل جانب من جَوانِب ضِحْكِتِك كان في جدع شَبَطِت مَشاعرُه فـ نَظْرِتِك كُنت انا قَبْلِك بتوه .........وبَحاوِل القى نَفْسي في الناس والوشوش ولِسّه طِفل وبَبْكي جِدّاً مـ الوَجَع عَلى فِكْرة آه أنا مش جَدَع مَليان عيوب وطفولة طايشة بالرَغمْ من كُتْر الجِراح .........المشاعر فيّا عايشة بَس عَيِّل لِسّه بَلْعَب جيمز واهبَل وفلوسي ضايعة في أي شيء المنظرة واللِبس والخروجات وعِرفت بعدك دَسْتِة بَنَات أنا كُل حاجة بايظة فيّا بَس و**** بَحِبِّك والغَريبة انِّك كَمان مِحْتاجة أبْ زَي ما مِحْتاج لـ أُمْ...........عارفة نِفْسي فـ حَاجة واحدة نِفْسي فيكي احضُن واضُم إنتي البِداية إنتي البِداية لـ كُل شيء إنتي الطَريق والعِلّة والإكْسيرإنتي كِتير إنتي اللي فاتوا كُلُهُم كُل البَنَات والذِكْرَيات .........والماضي بـ اللي حَبيتُه وكِرهْتُه أنا وانتي أطْفال زَيّ بَعض أنا وانتي ضَهر سَنَد وحَنِين إنتي البِداية وكان نِفْسي اقابلِك من سِنين أُمي العَزيزة .........روحي وحَبيبْتي لَو تِسْمَحيلي افضَل معاكي واشْبَع حَنان

• عجبني
التفاعلات: محمد ايزل
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%