NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

☆ N£S₩ANG¥ $TAR

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
يا جماعة انا قررت احكيلكم سر واشي غريب بيصير معي وبدي اتأكد هل الكل الناس هيك ولا بس انا عشان حاس حالي طفرة 😂😂😂

لما اجي استمني ( اجيب ضهري) بحط التيليفون على المراي اللي فوق المغسلة اللي في الحمام وبحط عليه قصة وبضل اقرأ واستمني مع زيت ***** وتبعي بيكون فوق المغسلة عشان ما اوسخ الدنيا ، لحد هسا عادي الامور ، اللي بستغرب منه اني وانا بستمني بضل اتطلع فالمراي كثير وابتسم لحالي واتفرج على تبعي بالمراي واتفرج على ملامح وجهي وجسمي واحس باعجاب كبير والموضوع بيثيرني كثير وبعجبني شكلي كثير وانا بستمني ، بصراحة انا شكلي جد امور و وسيم وبحب شكلي كثير وممكن اكون نرجسي شوي بس هل انه ممكن توصل انه الواحد يستمني على شكله ويحب نفسه لدرجة انها تثيره ؟!!

معلش هو موضوع غريب شوي بس هاي الحقيقة للأسف ، هل كلكم بتعملو هيك وبتحسو باثارة لما تشوفو حالكم وانتو بتستمنو وتشوفو تبعكم ولا بس انا هيك؟! 🤔🤔

• بيضحكني
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: deb, Stev, A.ALI و 4 آخرين
ب**** احكولي انكم كلكم بتعملو هيك تحسسونيش اني طفرة 😂😂😂

أولا : أحب أستغل الفرصة وأسلم عليك وأقولك إنى ماشى على الكورس تمام .. وهناك خطوات إيجابية.
ثانيا : بالنسبة لموضوع الاستمناء والمراية .. أنا مجربتوش قبل كده .. لكن اللى جربته العلاقة الكاملة أمام المراية دا فعلا بيكون مثير .. لأن الواحد بيشوف زوايا هو مش شايفها من غير المراية ..
فممكن إنك لما بتشوف تفاصيل جسمك وتعبيرات وجهك دا بيسبب إثارة عندك

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage و ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
أولا : أحب أستغل الفرصة وأسلم عليك وأقولك إنى ماشى على الكورس تمام .. وهناك خطوات إيجابية.
ثانيا : بالنسبة لموضوع الاستمناء والمراية .. أنا مجربتوش قبل كده .. لكن اللى جربته العلاقة الكاملة أمام المراية دا فعلا بيكون مثير .. لأن الواحد بيشوف زوايا هو مش شايفها من غير المراية ..
ولو يا باشا بالنسبة للكورس ف هو مضمون مئة بالمئة وصدقني لو طبقته رح تزهق نسوان مع انه مش هذا هدفي منه ، وياريت تحكيلي النتائج ولو واجهتك اي مشكلة او حاس انه فيه غلط تحكيلي عشان اقدر اعطيك الصافي وزيادة ولسا في اجزاء جاية جديد صدقني رح تنبسط 😂

حلوة كمان قصة العلاقة الكاملة قدام المراية ، الموضوع حلو عنجد ، ذكرتني اعمل غرفة نومي زي الجيم كلها مرايا 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: نورالشام و زبارتكوس
ولو يا باشا بالنسبة للكورس ف هو مضمون مئة بالمئة وصدقني لو طبقته رح تزهق نسوان مع انه مش هذا هدفي منه ، وياريت تحكيلي النتائج ولو واجهتك اي مشكلة او حاس انه فيه غلط تحكيلي عشان اقدر اعطيك الصافي وزيادة ولسا في اجزاء جاية جديد صدقني رح تنبسط 😂

حلوة كمان قصة العلاقة الكاملة قدام المراية ، الموضوع حلو عنجد ، ذكرتني اعمل غرفة نومي زي الجيم كلها مرايا 😂😂😂
فعلا .. هتفرق كتير .. لأنه تخيل لو انتم فى العلاقة فى وضع الدوجى .. المراية هتساعدك تشوف تعبيرات شريكك وهى بتتأوه ونظراتها اللى كلها متعة .. المراية هتبين لك تفاصيل كتير

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
فعلا .. هتفرق كتير .. لأنه تخيل لو انتم فى العلاقة فى وضع الدوجى .. المراية هتساعدك تشوف تعبيرات شريكك وهى بتتأوه ونظراتها اللى كلها متعة .. المراية هتبين لك تفاصيل كتير
اسمع عنجد و**** صرت افكر انه الغرفة تصير كلها مرايا هسا 😂😂😂😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: نورالشام و زبارتكوس
هو انا لما بقف قدامها بحس اني رجعت الثقه في نفسي بس بخاف لتلبس 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: زبارتكوس
يعم كورس ايه طالما معاك العضويه بس انته راجل كده مشهور 😂😂

• عجبني
هو انا لما بقف قدامها بحس اني رجعت الثقه في نفسي بس بخاف لتلبس 😂😂😂
لا وين ، بقعد تقريبا ربع ساعة وانا بس اتأمل بجمالي 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يبقي عفريتك الي بيتكلم معانا دلوقت 😂😂
لا العفريت نايم يا فندم ، ابو العفريت مع حضرتك تفضل يا فندم 😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR و صقر الغرام 🧡🧡
محتاجين نذاكر نظرى برضه .. هيفيدك فى العملى
انته حر بس الكورس بتاع الواد ده مضروب صدقني كان بيعمله تحت بير السلام 😂😂

• الموضوع ده يدعو للتفكير
  • بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
محتاجين نذاكر نظرى برضه .. هيفيدك فى العملى
لسا في دروس تطبيق للعملي واللي ينجح ابعثله بنت من عندي 😂😂😂😂

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: نورالشام، صقر الغرام 🧡🧡 و زبارتكوس
  • بيضحكني
انته حر بس الكورس بتاع الواد ده مضروب صدقني كان بيعمله تحت بير السلام 😂😂
يعم عيب عليك موضوع كتالوج الست اكثر موضوع جاب مشاهدين على مر منتدى نسوانجي كله وتحدي وسكرت الخاص لانه بعد ساعتين من نشر الجزء الرابع كان عندي ١٨٠ رسالة خاص بدهم اسئلة شخصية واستفسارات 😎😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: نورالشام، صقر الغرام 🧡🧡 و زبارتكوس
لسا في دروس تطبيق للعملي واللي ينجح ابعثله بنت من عندي 😂😂😂😂
تصدق الكورس ده حلو عايز اشترك يا باشا بس عايز بنتين لو سمحت

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
  • بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR
يعم عيب عليك موضوع كتالوج الست اكثر موضوع جاب مشاهدين على مر منتدى نسوانجي كله وتحدي وسكرت الخاص لانه بعد ساعتين من نشر الجزء الرابع كان عندي ١٨٠ رسالة خاص بدهم اسئلة شخصية واستفسارات 😎😂
منشن عليه خلينا نشوف بيقول ايه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%