NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ساكسونيا

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
معلش عايز اسال هو طعم أو ريحة الكس بتبقي شبه الزب ولا مختلفة عنه أنا بتمني لما اتجوز اني الحس كسها بس خايف يطلع غير ما أنا متوقع ممكن حد مجرب يقولي أو يقربلي الوصف شوية عشان اتخيله يعني

• عجبني
التفاعلات: Aol, ابن المنيا, صعيدي راقي و 2 آخرين
نصيحة : الحسه من غير لما تشمه . وقت الشهوة والنشوة الأمور بتختلف .

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: صعيدي راقي, كسموت, ساكسونيا و شخص آخر
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
كل واحده ليها ريحة مختلفة حس
معلش عايز اسال هو طعم أو ريحة الكس بتبقي شبه الزب ولا مختلفة عنه أنا بتمني لما اتجوز اني الحس كسها بس خايف يطلع غير ما أنا متوقع ممكن حد مجرب يقولي أو يقربلي الوصف شوية عشان اتخيله يعني
ب عوامل كتير بتأثر في الريحة ....
بس وقت الشهوة مش هاخد بالك من حاجات كتير ....
بس هى لو نضيفة اوى اوى وأكلها نضيف وصحي هتبقي الريحة والطعم حلوين

• عجبني
التفاعلات: momo salah
اسف يا ريس
انت غلبان اوي
ده انت بتعمل خدمة ليها
ياسطا اللحس اجمل حاجه بس كنت عايز اتتئكد علشان لما اتجوز واجي اللحس متقولش لأ

وقت الشهوه مش بتفكر فى ريحه ولما تجرب وتلحس اكيد حتيعجبك اوى واللى تحتك كمان حاتتمتع وخصوصا لما تحس بنفسك جوه كسها بتبقى حاجه تثير شهوتها اكتر وماتنسى مص الزنبور معاك لانه ببهيجك ويهيجها

• عجبني
التفاعلات: ساكسونيا و زهايمر
الريحة الوحشة بتدل على أمراض وبكتيريا جوة الرحم والقنوات التابعة لية لونضيفة بتبقى عادى مش ريحة نفاذة

• عجبني
التفاعلات: كسك متعتى
وقت الشهوة بتتعطل بعض الاحاسيس و بتعوضها رغبات اخرى.

• عجبني
قبل ما تنيكها لازم تلحس كسها وتمص زنبورهالما يكون كسها منتوف وممكن تلحس بين طيزها وانت تتعود على طعم وريحة كسها

لو الست اللى معاك نظيفة و معندهاش امراض فهيبقا ريحة كسها مميزة و مثيرة و طعمه هيبقا تحفة ...
انما لو مريضة بالتهابات او بكتريا او فطريات هيبقا ريحة الكس اخر قرف و نصيحة ابعد عنها لغاية متتعالج و تنظف و الا انت هتتأثر جامد

على حسب النظافه لو مهتميه بيه هتبقى رحته و ملمسه و طعمه حلو

أولاً: مش كل الستات بتحب اللحس

ثانياً: كل ست ليها ريحة و طعم شكل .. معتمد على حاجات كتير جداً .. من أول جيناتها لنوعية أكلها لغاية توقيت الدورة الشهرية .. أنا مثلاً بسمع كتير جداً عن ناس بتشبه ريحة الفرج بريحة السمك .. أنا عمري ما شميت حاجة زي كده خالص

• عجبني
سؤال حلو

• عجبني
وتعتمد ع الاكل والطعم والريحه جناااان

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Abo hassan، زهايمر و LEGEND KYSER
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%