NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة المنظمه_[خاص بمسابقة عرب ايدول]

LADY MONA

لستُ سيدة بلا عُيوب..أنا فقط أظهر مَحاسِني💬🖤
العضوية الذهبيه
ناقد فني
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر صور
إنضم
17 مارس 2022
المشاركات
28,558
مستوى التفاعل
31,777
العمر
30
نقاط
38,592
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
لا انجذب جنسيا
20231220-091315-1
اولا أنا بعتذر جدا جدا كمان جدا وسوري جدا تاني جدا علي التأخير اسفة جدا

المهم بقي صديقي وعزيزي القارئ الجميل ♥️🥰
روق كدا و اهدا لأن القصة صعبة عليا وعليك عشان تستوعبها هحتاج منك شوية روقان و تعالي استمتع .
_______________________________________
(هاااي أنا ملك ٢٤ سنة بشتغل موظفة في بنك شاطرة في شغلي جدا وحيدة معنديش اخوات وبابا متوفي في حادثة .

طويلة تقريبا ١٧٥ سم وزن مثالي شعر بني بيضاء البشرة لون العيون عسلي فاتح صدر متوسط و طيز اكبر من المتوسط .)
_______________________________________
المشهد في غرفة الاجتماعات في البنك
المدير كان عامل اجتماع للاعلان عن ترقية الموظف المثالي .


أنا كنت متحمسة جدا لاني تعبت جدا في الشغل اخر فترة أما بالنسبة للحضور الموظفين في البنك ١٤ بنت و٩ شباب و مدير الفرع كلنا كنا قاعدين علي منضدة مستديرة الشكل .

المدير : خير الكلام ما قل و دل أنا عارف ان كلكم عندكم مشغولين فهختصر الاجتماع عشان كل واحد يشوف اللي وراه بعد اليوم الطويل جدا ده

لأول مرة في تاريخ البنك موظف ينجح في رفع أسهم المدخرات في خزينة البنك بنسبة 76%

نفس الموظف نجح في كسر الرقم القياسي في تاريخ
البنك في تحويل العملات وقدر ينعش خزينة البنك
بمبلغ وقدره 5 مليار جنية مصري

كل ده قدر يحققه موظف واحد بس موجود وسطنا علي مدار ال6 شهور والغريب أن الموظف ده اول سنة يكون بينا ومتعين جديد معانا و قدر يفوز بجائزة الموظف المثالي عن جدارة واستحقاق خالص تهانينا لييييي ملك .

القاعة بتتملي بصوت تصفيق حار .

أنا بفرح: متشكرة جدا ليكم ، عايزة اوجه ليكم كلمة مهمة هاخد مش هتاخد من وقتكم دقيقة .

الجميع: اكيد طبعا اتفضلي استاذه ملك .

أنا : اشتغل على نفسك كموظّف، لغاية ما الشركة اللي بتشتغل فيها يكونوا خايفين إنّك تسيبهم، مش أنت اللي خايف إنّهم يطردوك..

واشتغل على نفسك كشريك، لغاية ما شريكك في الحياة يعرف إنه محظوظ إنّك معاه، مش أنت اللي خايف إنه في أي لحظة يتخلى..

واشتغل على نفسك كإنسان، لغاية ما الناس في محيطك الإجتماعي يحسوا إنّهم أقوى بوجودك، مش أنت اللي تكون دايمّا محتاج السند منهم..

السعادة صناعة ذاتية.. وقوامها إنّك تشتغل على نفسك وتسعى ! .

صوت تصفيق لتاني مرة في القاعة.

أنا بابتسامة : شكرا ، شكرا ليكم جميعا .

المدير : نصيحة جميلة جدا أتمني أن الكل يطبقها اجتماعنا خلص أشوفكم علي خير إن شاء ****.

الكل بيبدأ يخرج وانا ماشية سمعت كلام زميلتين عني.
موظفة ١ : عملتها ازاي المشكوكة دي .
موظفة ٢ : طبعا ما هو لازم تعملها دي مخدتش اجازات خالص.
موظفة ١: تاخد اجازات ليه هو عندها صحاب اصلا .
موظفة ٢ : علي رأيك كل ما حد يصاحبها تشكومة شكلها متوحدة اساسا .


أنا سمعت كل الكلام ده وللاسف أثر في نفسيتي فعلا أنا معنديش اي صاحب ده اللي مخليني اسخر وقتي كله لشغلي وزعلت جدا .

في الوقت ده خرجت من الشركة وركبت الاتوبيس عشان اروح البيت .

وانا في الاتوبيس افتكرت أن خدت ترقية وعارفة أن مامي هتفرح جدا لان أنا بسرف علي البيت من صغري عشان بابا متوفي وملناش حد خالص ورجعت تاني لفرحتي ومتحمسة جدا اشوف الفرحة في عيون مامي .

_______________________________________

المشهد عربية سودة ماشية ورا الأتوبيس اللي كنت ركباه وفيها تلات أشخاص مجهولين.

مجهول : دي الهدف ملك جميلة جدا زي ما شوفتوا وملهاش حد يعرفها ولا اصدقاء هي امها بس والحالة المادية تحت المتوسط احنا نقتل امها وناخد المبلغ لينا موافقين ؟ .
مجهول ٢: اكيد موافقين دي هتكون مصلحة كبيرة .
مجهول ٣: بس لو المنظمة كشفتنا هنتقتل ، الأمر ده لازم يكون سر بينا.
_______________________________________
في الوقت ده كنت برن الجرس ومستنية ماما تفتح .

ماما من ورا الباب : ايوة ايووووة يا بنتي جاية مستعجلة علي ايه؟ .

ماما بتفتح الباب وبتلاقيني ناطة في حضنها وعلبة كانت في أيدي بتقع من الحضن .

ماما بضحك : هههه يا بنتي اهدي في ايه وايه اللي وقع ده يا موكوسة .

أنا : بحبك اووي يا ماما بحبكككككك ، يالهووي الجاتوووه .

بنزل اخده من علي الارض واضحك .

ماما بتريقه : جاتووه ايه بقي ده قصدك هريسة وايه يا زفتة ده مش قولنا نلم أيدينا عشان نكفي المصاريف
يلا تعالي خشي يا ملك خلينا نقفل الباب الجو تلج .

أنا : استني هو أنا مقولتلكيش مش انا خدت الزيادة يا ماما خدت الزيادة الموظف المثالي يعني المرتب بتاعي زاد بنسبة ٥٠٪ .

ماما بفرحة : بجد يا ملك ؟؟!! .
بتحضني اووي وبتضحك .
ماما: شاطرة ياروح قلبي ، مش عارفه من غيرك كنت هعيش ازاي بعد ما ابوكي سابنا لوحدنا .
بطلع من حضنها .
أنا بزعل : اووف ليه بس ياماما السيرة دي دلوقتي.

ماما : حقك عليا يا ملوكة تعالي اقعدي يا ضنايا عقبالك ما اجهزلك الأكل هتلاقيكي علي لحم بطنك من الصبح .

أنا ببوس رأسها .
أنا : لا طبعا يا ست الكل اقعدي و أنا هقلع الشووز بتاعي و ونأكل مع بعض من حلاوة ايديكي .

بجهز السفرة وانا داخلة المطبخ الجرس بيرن .

ماما: ايوه مين علي الباب؟ .
الجرس بيرن تاني بدون رد .
ماما : ميييين ماترد انت اخرس ولا ايه تعالي يا ملك لما نشوف البلاوي اللي بتدحف علينا دي شوفي مين يا بنتي .

أنا : حاضر ياماما ثواني جاية .

بروح للباب وببص في العين السحرية وبيظهر قدامي ايد لابسة بدلة ماسكة بوكية ورد احمر بس .

مجهول : تسليم .
أنا : المفروض أن حضرتك تحطه علي التربيزة .
مجهول : محتاج توقيعك يافندم علي الطرد .

أنا بنفخ وبفتح الباب في الوقت ده الورد بيقع قدامي وبشوف واحد اصلع مرتدي بدلة سودة وكرفتة حمرة وبيبصلي بابتسامة .

لسه هنطق لاقيت الراجل مسكني من رقبتي جامد أنا شهقت اووي و اترعبت .

الراجل مسك مسدس فضي وعمره بسرعة و وجهه علي رأسي .

مجهول بتهديد: حرف واحد واريحك من حياتك فاهمه؟.

أنا بهز رأسي من غير ما انطق ايماءة ب اه فهمت.

مجهول : في حد غيرك جوا؟ .

أنا خوفت اووي وافتكرت ماما ومترددة اقول اه ولالا .

ماما بصوت عاالي: يا ملك مين يا بنتي اللي علي الباب .

أنا خوفت اووي وبدأت هعيط لاقيت حاجه بتشكني في رقبتي وبدأت احس بتنميل في كل جسمي وصداع في دماغي وعيني بتقفل .

الراجل سابني وجسمي وقع في الأرض عايزة
اصرخ اوي ومرعوبة بس مش عارفه احرك لساني حتي .

شوفت ضهر تلت أشخاص لابسين بدل وجزم سودة بيخشوا لأوضة السفرة عند ماما وبدأت احس بتشويش في الرؤية

وسمعت صوت طلقة من مسدس بكاتم وغيبت عن الوعي .

_______________________________________
بفتح عيني وبشوف دكاترة حواليا والرؤية مغيمة جدا وبسمع كلامهم .
دكتور: الفص تحت المهاد سليم ١٠٠٪ .
دكتورة : ٨ عظام خلفي جمجمة سليم .
دكتور : هاايل كده العملية نجحت .
والرؤية بتظلم مرة تانية وبفقد وعيي .
_______________________________________
بفتح عيني مرة كمان وبلاقي نفسي عريانة بتخض اووي وبقوم أقف .
بحس بصداع جامد اووي في دماغي و بشوف اوضة مشوشة و الدنيا بتلف قدامي جامد وبقع
مجهول : خطأ في حالة رقم 7732 مطلوب دعم طبي بسرعة
وبغيب عن الوعي. (اصبر بس عليا ده انا هدوخك😂)
_______________________________________
بفوق والاقي في عيني نور ساطع اوووي لكن مفيش حاجه واضحة وصوت مشوش .
مجهول : ايه اللي حصل يا دكتور؟
دكتور : معرفش دي حالة غريبة يافندم الفص اتجدد منه ٢٥٪ بشكل تلقائي دي معجزة طبية .
مجهول : مممم تجدد ؟ يعني في خطر علينا؟.
دكتور : متقلقيش يافندم كله تحت السيطرة وهيتعمل ليها فحص طبي كل فترة لكن ده فص جديد مستحيل تقدر تستعيد اي ذكريات ومع ذلك هنعمل واجبنا .
مجهول : تمام أنا هتحرك فوقها يا دكتور باقي الحالات فاقت بقالها اسبوع كفاية خساير لحد كده؛ ايه ده هي ليه بتحرك عينها هي فايقة ؟.
دكتور : امرك يافندم متقلقيش يافندم هفكك جزء من الفص و هيتم مسح ذكريات اخر ٢٤ ساعة .
مجهول : تمام شوف شغلك.

مجهول ده بيمشي .
دكتور : مخدر للحالة هنا .
وبغيب عن الوعي .
_______________________________________
بعد مرور ٣ساعات ببدأ افوق واسمع صوت بنت.
بنت: صباح الخير حمد**** علي السلامة قلقتيني عليكي .
أنا: أنا فين ؟و انتي مين؟ .
البنت بتمد ايديها وبتديني لبس في كيس .
بنت: خدي بس البسي ده الاول انا اسمي ريماس و مصرية

ببص ليها وبستغرب البس ليه ببص عليا كده لاقيتني عريانة خالص اتخضيت واتكسفت اووي حطيت ايدي علي كسي وايد فوق حلماتي وببص في الأرض من الاحراج .

ريماس اول ماشافت كده حطت ايديها علي بوقها وعمالة تضحك عليا .

ريماس: مكسوفة ؟ ده جسمك ده كان قدامي اسبوع كامل يعني حفظته اكتر منك يا ملك .

انا بضحك وبفك شوية لكن لما لاحظت انها قالت اسم ملك لويت بوزي .

أنا بحيرة : ملك ملك أنا ازاي مش فاكرة ...
ريماس: اسمك عارفة يووه دي ليلة طويلة اووي هتفهمهالك الهانم بصي أنا عندي رقم تعريفي

بتلف وبتخلي ضهرها ليا كان شعرها مقصوص لحد نص الرقبة مثلا وتحتيه الرقم التعريفي (بص علي أول تعليق متنساش ) متكون من ٨ ارقام .

ريماس: انا اسمي ريماس أو العميلة رقم ٣٣ ودول اخر رقمين في الرمز أو الرقم اللي مكتوب وانتي اسمك ملك أو العميلة رقم ٣٢ وكلنا زيك لسه عارفين أسامينا ومكناش فكرين اي حاجه مفيش غير أنا وانتي مصريين في الطابق الأول اما الباقي بقي ياستي هتعرفيه من الهانم لما تلبسي .

بحط ايدي علي قفايا وبحس بوجود الوشم وبحتار.
أنا : حاضر يا ريماس .
(وصف الطابق الأول يتكون من ٤٠ اوضة كل اوضة فيها بنتين والطابق عبارة عن ٢٠ اوضة جهة اليمين وعشرين غرفة جهة اليسار وبيحتوي علي ١٠ حراس مسئولين عن الحماية والحفاظ علي النظام وفي نص الطابق سجدة طويلة لونها احمر من الحرير)
(وصف الاوضة مساحة متوسطة بتحتوي علي سريرين ودولاب كبير )
(وصف ريماس ٢٧سنة طول ١٧٠سم رفيعة صدر كبير و طيز متوسطة بيضاء البشرة شعر اسود وعيون سودة )
(وصف لبس الطابق الأول برا دانتيل اسود وبانتي قطن اسود وفستان سواريه احمر بحمالات في الضهر بطول نص الضهر لحد تقريبا تحت لوح الكتف بسنة علي شكل حرف اكس وقدام لحد نص الصدر طول الدريس لحد الركبة )

في الوقت ده كنت لبست وخرجت مع ريماس من الاوضة وجيه معانا حارس ضخم اسود البشرة في الاسانسير عشان يوصلنا للهانم

أنا كنت منهبرة من جمال المكان ومصدومة حرفيا فاتحه بوقي من الصدمة ده حتي الاسانسير تقريبا مصنوع من الدهب.

ريماس بضحك: طب ياستي حتي اقفلي بوقك.
أنا باحراج: اصل حاسه اني أول مره اشوف المناظر دي في حياتي.
ريماس لسه هترد لاقينا مره واحده طلع صوت غليظ كده .
الحارس: اتفضلوا البسوا دول عشان قربنا نوصل .
أنا: ايه ده واوو انت مصري؟
ريماس: نفس اللي قولته بالظبط بصي هنا بنتعلم كل اللغات .
أنا: طب ونلبس الشربات السودة دي ليه ؟
ريماس بضحك: شربات سودة شربات ؟ عشان القوانين كده يا ملوكة .
أنا: قوانين ايه هو احنا فين انا ليه مش فاهمه ؟.
ريماس: البسي بس والهانم هتفهمك يلا .

أنا لبست والحارس مسك أيدينا وفضل نمشي أنا مش شايفة حرفيا غير سواد بعد ٥ دقايق مشي بيتشال من علي وشي الشراب ده .

بلاقي نفسي في اوضة ضلمة وقدامي كرسيين لونهم لبني بيدوا اضاءة خفيفة في الضلمة زي كل الكراسي والانتريه اللي في المكتب ومش شايفه اي حاجه غيرهم ولا حتي لون الحيطة

قدام الكرسيين مربع ازاز كبير بيعرض شوية شباب حوالي ١٩ سنة كلهم صلع قاعدين في فصل وقدامهم شخص واقف .

علي كرسي من الكرسيين بلاقي بنت قاعدة لابسة قناع علي وشها علي شكل "لبوة "وبدلة بيضة وبتشاورلي بهوس يعني اسكت وبعد كده شاورتلي علي الكرسي اقعد جمبها.
قعدت وركزت علي الفصل .
الهانم : ابدأ .

المعلم : تاريخ الراجل بيتحدد بالحرب والحرب بتتحدد بالرجالة اللي بيشتركوا فيها ايه اللي هيحصل لو قدرنا نصنع راجل افضل؟
احنا قدرنا نعمل ده في برنامج "المنظمة'' اللي بدأ في أغسطس عام ١٩٦٧ م من قبل عالم يسمي ويليام تشارلز.

كان غرضه صنع آلة قتل مثالية بشر بلا عواطف أو خوف أو ندم النماذج دي يطلق عليها اسم العملاء .

انتم جميعا عملاء بدون عواطف لأن العواطف هي السبيل الوحيد لتدمير حياة اقوي راجل في العالم .

ممكن لحظة واحدة بس من التردد تكون سبب في قتله أو الخوف مثلا .
كلكم في حياتكم اللي مسحناها من الذاكرة الخاصة بكل واحد فيكم حس باليأس من المجتمع الفاسد اللي عايشين فيه .

احنا بنمثل منظمة سرية جدا مفيش بني ادم واحد علي وجه الارض يعرف بوجودنا غير العملاء بتوعنا وبس .

مش بنمثل اي حكومة ولا بنميل لأي جانب لكن احنا بنمثل أمن العالم كله .

هدفنا الوحيد تدريب وإعداد قتلة محترفين.

بيتم اختياركم علي حسب معاييرنا وهي أن كل واحد فيكم أهله اتخلي عنه أو أيتام كلكم بلا أي استثناء غير مرغوب في وجودكم في المجتمع وأهلكم كانوا طالبين أننا نتخلص منكم .

احنا وظيفتنا أننا نحولكم إلي خبراء في كل أنواع القتال وبتتبرمجوا لهدف واحد بس .... للقتل .

وايه غير القتل يقدر يحققلنا الأنتقااام من العالم اللي رافض وجودنا فيه احنا ملناش غير طريقة واحدة قادرة تحقق العدالة لينا وهدف واحد بس هووو القتل.


الكل بيردد بعصبية : قتل. قتل .قتل.

الهانم في الوقت ده داست علي زرار واختفي المشهد اللي قدامنا .

الهانم بتنهيدة: من الأخر انتم شوية فشلة ملكوش مكان في المجتمع احنا بنوفرلكم المكان والاكل والأمان والانتقام بيحققوه ليكم العملاء الرجال .

بالنسبة ليكي ولكل البنات مطلوب منكم جسمكم شهوتكم مقابل جوائز لكل مهمة تقدري تنفيذها جايزيتها الخاصة علي حسب درجة صعوبتها .

احنا قدرنا نضاعف شعوركم بالشهوة والمشاعر اما الباقي ده دورك انتي كده كل حاجه واضحة ؟.

أنا: تمام يا هانم واضحة .
الهانم : باين عليكي شاطرة ومش هتفضلي كتير في الطابق الأول وهتكوني معانا.
أنا: بس انا في حاجات كتيرة مش فاهماها ومتلغبطة.
الهانم: الفهم الزيادة بيقتل الشعور باللذة الباقي انت تكتشفيه بنفسك بالنسبة للاسبوع اللي فاتك انتي فاتك تعليم اللغة الإنجليزية والفرنسية فشدي حيلك شوية عشان تلحقي مستوي اصدقائك.
انا: .but i can speak English and Franch
الهانم: .?comment t'appelles _ tu
أنا : . Je m'appelle Malek
(لو مفهمتش الكلمتين دول فحرفيا اجري روح اتطمن علي نفسك وغير نفسك النهاردة قبل بكرة كل اللي اتقال بس انا بعرف اتكلم انجليزي وفرنسي واسمك ايه انا اسمي ملك.)
الهانم: طيب كويس جدا تقدري تمشي دلوقتي.
في الوقت ده الحارس دخل ولبسني الشراب ومشينا وفضلت شهر كامل عبارة عن محاضرات بس قدرت اتعلم كل اللغات تعالي احكيلك عن شوية مقتطفات عن اللي اتعلمته.
_______________________________________
المعلم : اي راجل بيحب أثناء العلاقة المغازلة والهمس بصوت واطي بس يكون واضح في الودن لأن الودان حساسة للهمس والكلام الرقيق بسبب وجود نهايات عصبية كتيرة علي الجلد .

كمان الراجل بيحب لحس ومص أصابعه عامليهم زي القضيب بالظبط .

كمان بوس الشفايف الشفه اللي فوق تحديدا بتثير الراجل جدا مع عض خفيف عليها الراجل بيكون في أوج شهوته وعايز يبدأ العلاقة في اسرع وقت ممكن متركزيش علي اللسان وتنسي الشفايف متنسيش وان عض الشفايف دي بالنسبة للراجل أن شهوتك كبيرة ورغبتك فيه حالا في اللحظة دي وده اللي بيثير الراجل ويخليه يبدأ علي الفور .

في وضع الفارسة استغلي دايما كل لحظة ممكنه في الوضع ده خلي شهوته تحت سيطرتك ممكن تضغطي علي الرقبة بايدك ممكن خنقة بسيطة مثلا .

الكلام بعد العلاقة شوية كلام رومانسي وعرفيه برضاؤك واستمتاعك بالعلاقة كل ما الراجل يحس ويعرف اللي بيرضيكي هيعمل اللي بيرضيكي كل مرة عشان بس تكوني اسعد ارضي غرورة حسسيه بضعفك........
_________________________________________
المعلم : النهاردة هنتكلم عن الأوضاع اللي بيحبها الرجالة مفيش ادني شك أن الراجل بيحب الأوضاع اللي بتخلي الست تحت سيطرته الأوضاع دي بترضي الراجل نفسيا قبل رضاه جسديا .

بالرغم من كل ده برضو لازم يكون موجود أوضاع تحسيسه بقسوتك أو سيطرتك عليه بصوا عموما الجنس جنون فمتقيديش نفسك علي معلومة معينة.

نبدأ بوضع "المواجهة" أهم مميزاته أن بيقدر يساعدك علي الوصول إلي رعشة الجماع بشكل أسرع .

بالنسبة للراجل بيساعد لتضيق المهبل بيسهل للطرفين الاحتضان والبوس .

الراجل بيكون قدامه كل رد فعل ليكي للمتعة من نظرات عينيكي والريأكشن بتاعك .......

_______________________________________
عدي شهر كامل بالشكل ده كل يوم درس جديد ومعلومة جديدة عن السكس طول الشهر ده قدرت اقرب اووي من ريماس بقينا اخوات واعز صحاب كمان وحبيتها اوي بجد أما الباقي كله في حاله.

بنت بتدخل علاقة مع حارس من حراس الطابق الأول مقابل معلومات اكتر عن المنظمه .

قدرت تنقلنا شوية معلومات عن المنظمة عرفنا أن الحراس اللي مسئولين عن الحماية والإشراف على اتباع النظام موجودين بس في الطابق الأول متمثلين في ال ١٠ حراس وبس .

أما المنظمة كلها عبارة عن ٣ طوابق الطابق ٣ غامض منعرفش عنه غير أن موجود فيه المرعب اشهر قاتل في العالم "سيد الظلام" .

أما بالنسبة للطابق التاني مفيهوش حراس لكن فيه
عملاء رجالة اللي شوفت ليهم محاضرة مع الهانم في أول مقابلة .

والبنات اللي بتنجح في الشهر اللي بيتطلب فيه تنفيذ ال ٥ مهمات بس شرط أن الخمس مهمات يكون فيهم مهمتين مستوي ايقوني بيترقوا من الطابق الأول الي الطابق الثاني اللي بيعيش فيه العملاء سواء رجالة و ستات مع بعض لو مرتبطين أو لوحدهم .


بالنسبالنا النهاردة كان يوم مميز جدا لينا كلنا ومتحمسين جدا النهاردة هنختار أول مهمة لينا وهنفذها النهاردة يعني كل المعلومات اللي اتعلمناها هنا هيتم تنفيذها عملي .

كنا متجمعين في الفصل الوقت ده دخلت علينا الهانم بالقناع لغاية النهاردة مشوفناش شكلها .

الهانم : هيتم حالا توزيع عليكم ورق فيها ٣ خانات لكل خانة مكتوبة قدامها ٥ مربعات نسبة الي الخمس مهمات المطلوبة منكم في الشهر الاول الترتيب التصاعدي حسب درجة الصعوبة ذهبي ثم ماسي ثم ايقوني و يشترط عليكم جميعا عمل مهمتين من الخمسة مستوي ايقوني .

في كل مستوي ايقوني هيكون موجود معاكم شخص مراقب من الطابق التاني يسجل مستواكم واخطائكم وملاحظاتهم عن ادائكم .

لكن احذروا مفيش فرصة للفشل في الايقوني الفشل ملهوش غير معني واحد هو فرصة للموت .

أما الفشل في المستويين الذهبي والماسي هيكون عليهم عقابات اللي هيفشل بس هيقدر يعرفهم يلا اختاروا بتأني وتفكير كافي استئذنكم .

الهانم بتمشي وانا بدأت أفكر اختار ايه في الأخر اخترت ٤ مهمات ايقونيه و مهمة ماسيه وسلمت الورقة وفضلت واقفة بره الفصل مستنية الزفته ريماس اللي أتاخرت جدا عليا .

ريماس: سوري ياقلبي أتاخرت عليكي .
أنا: ايه يابنتي كل ده كنتي بتعملي ايه؟.
ريماس: كنت بعرف البنات اختارت كام مهمة من المستوي الأيقوني تخيلي كلنا اختارنا مهمتين بس اللي هما اساسا مطلوبين مننا .
أنا بقلق وتوتر : مهمتين ؟؟

ريماس: اه ياملوكه مين المجنون اللي هيفكر يخاطر بحياته مش كفاية مهمتين اخيرا بقي هنفذ اللي اتعلمناه أنا متحمسة اوووي اخيرا هكون مع راجل اه صحيح استني انتي اختارتي كام مهمة مستوي ايقوني ؟

أنا بحس اني وقعت نفسي في مصيبة .

أنا : ٤ مهمات ايقوني .

ريماس اول ما بتسمع كده بتشهق جامد من الخضه وقبل ما ترد بيجي لينا حارس .

حارس: مين فيكم العميلة رقم ٣٢ ؟.
أنا برفع ايدي : أنا .
حارس: تعالي معانا عشان الهانم طلباكي في المكتب .
ريماس: طب روحي ولما ترجعي هنشوف أخرة جنانك ده .

الحارس بيوديني لمكتب الهانم زي المرة اللي فاتت لبسني الشراب لكن سمعت صوت زعيق وانا واقفة قدام الباب الحارس خبط علي الباب والصوت سكت بخش المكتب بلاقيه ضلمة زي اخر مرة تقريبا القوانين ممنوع فيها اي شخص من الطابق الأول يشوف شكل مكتب الهانم كل اللي بشوفه ضلمة والانترية والكراسي والمكتب بإضاءة بسيطة وبس وبشوفها قاعدة مع عميل اصلع لابس بدلة سوداء وكرفته حمرة

الهانم : عميلة ٣٢ مكتوب قدامي انك اختارتي ٤ مهمات ايقونية هل انتي غلطتي ؟.
أنا: لا ياهانم أنا قاصدها .
الهانم : اممم يعني انتي واثقة من قرارك ده ممكن يكون سبب قتلك .
أنا: لا نجاح بدون مخاطرة ياهانم وبعدين دي فرصة كبيرة جدا عشان اعرف واتعلم اكتر من ملاحظات الطابق التاني .
الهانم : انتي مميزة جدا يا ملك بتمني ليكي التوفيق .
العميل: أنا العميل رقم ٧٧ .
(العميل رقم ٧٧ اللي هتكتشف ملك مستقبلا أنه سيد الظلام لكن هي حاليا متعرفش غير رقمه التعريفي ٧٧

٣٠سنة بشرة بيضة عيون سودة واسعة طويل نسبيا تقريبا ١٧٧ سم جسمه كله عضلات اصلع ومكتوب في منتصف صلعته رقم تعريفي مكون من ٨ ارقام واخر رقمين ٧٧)

أنا: اتشرفت بحضرتك عميل ٧٧ شكلك مصري مش كده ؟ .
الهانم بنرفزة وتكبر : احتفظي بالالقاب ياملك ويلا روحي شوفي شغلك .
العميل بيتجاهل الهانم: اه أنا فعلا مصري اتشرفت بيكي جدا استاذه ملك انتي شخصيتك مميزة انتي قولتي عندك ٤ مهمات ايقونية؟.
أنا: اسفة ياهانم جدا ، اه يافندم ٤ .
العميل٧٧ : ياريت تقوليلي العميل ٧٧ علي طول وانتي واضح جدا انك مصرية هل عندك مانع استغل الفرصة دي واخد مهمة منهم؟
أنا بابتسامة خجل: ياريت يافندم .
الهانم : عميل ٧٧ دي من الطابق الأول انت مش شايف لبسها ؟.
العميل٧٧: لا شايفه كويس ياهانم أنا هطلبها بمقابل كجائزة مقابل تنفيذ مهمة للمنظمة وياريت تكوني موجودة معانا عشان ملاحظاتك تفيد ملك مش ده برضو من واجباتك ؟.

أنا في اللحظة دي استوعبت معني كلامه أنه الهانم من الطابق التاني

الهانم : تمام تحت امرك عميل ٧٧ وانتي ياملك روحي جهزي نفسك

عميل ٧٧: هي لسه فيرجن ؟
أنا: اه يافندم فيرجن .
عميل ٧٧ مع ابتسامة: كويس جدا مش فاكر امته كان اخر مرة كنت فيها اول راجل يلمس جسم بنت دي فرصة متتكررش.

عميل ٧٧ بيقرب مني براحة وانا واقفة مستنيه الهانم تقول حاجة لاقيتها غمزتلي بمعني اني انطلق .

أنا جريت علي العميل ٧٧ وحضنته .

عميل ٧٧ ضحك وقال: ده انتي متحمسه جدا .

أنا مسكت البدلة بايدي وشديت جسمه عليا خليته يلزق في جسمي ورفعت وشي لفوق خدت شفايفه في بوسة طويلة وهو اتفاعل معايا بقينا نبوس شفايف بعض .

حط ايد علي ضهري بيحسس بيها علي ضهري براحة .
وبايده التانية ببحسس علي طيزي من فوق الدريس .

أنا بدأت أحس بسخونة جسمي وشدت احتياجه للجنس وبقيت بتنفس بسرعة فشبيت اكتر علي مشط رجلي ومسكت في بدلته وبقيت ارجع خطوة وهو يقدم معايا خطوة كل ده واحنا بنقطع شفايف بعض لحد ما ضهري خبط في الحيطة .

أنا روحت زقيته من عليا وضحكت
أنا: انا مستنيه اللحظة دي من زمان جدا وبحلم بيها بقالي شهر بحاله
هو ابتسم ومسك حمالات الدريس جامد وهو باصص في عيوني اوي ومرة واحدة شدها بايده جامد قطعلي الدريس الاحمر من علي صدري والدريس وقع من علي جسمي علي الارض وظهر قدامه جسمي كله عليه البرا والبانتي السود .

عميل ٧٧ بنظرة اعجاب: انتي جميلة اوى اجمل بزاز شوفتها في حياتى.

مد أيده بين بزازي وفك كبسولة البرا ومسك بزي الشمال جامد وقرب عليه براحه برأسه .

طلع لسانه وحطه فوق حلمتي وبيضغط عليها جامد اووي بيه وخدها في بوقه مصها.

أنا سندت كتفي علي الحيطة وقربت بزازي علي بوقه اكتر .

أنا بمحنة : ارضع بزازي اكتر يا حبيبي انت جميل اووي .

فضل يرضع بزازي ويبدل بينهم هما الاتنين وانا سخنت اكتر وبقي جسمي سخن وحلماتي انتصبت اووي وكل ما يرضع بقيت بحس بتشنج بسيط جدا جوايا .

هو قرص حلماتي بايده جامد اويي و انا ضغطت جامد بسناني علي شفايفي من الألم وزومت .

راح ساب بزازي وقلع الجاكت وانا قربت منه تاني وطلعتله لساني و هو لما شاف لساني عليه لعابي خطفه في بوقه وبقي عمال يمص في لساني اووي وانا ايدي بتفكله زارير القميص لحد ما وصلت لاخر زرار وفكيته .

انا : افففف انا بحبك اوووي
نزلت شوية لحد ما وصلت لسرته وطلعت لساني عليها وفضلت اطلع بيه علي عضلاته بلحسهم لحد ما وصلت تاني لشفايفه وبوستها جامد .

هو حط ايده علي رأسي من ورا وزقني في الحيطة وقرب اووي مني وباس شفايفي وضغط عليها .

مسك فخاد رجلي اليمين ورفعها علي رجله وحسس عليها وقرب بيها اوي علي طيزي وهو بيبوسني وزنقني جامد اووي في الحيطه بجسمه وحسيت بانتصاب زبه فوق البانتي بتاعي وقفش طيزي جامد وبعد كده سابها وساب رجلي .

أنا فكيت حزامه وانا ببوس شفايفه وفضل يقفش في بزازي بايده الاتنين .

مديت ايدي جوه بنطلونه وطلعت زبه وفضلت اتحسسه بايدي حسيت بعروق وزب ضخم روحت سيبت شفايفه بسرعه وسند علي رأسه براسي .

بصيت عليه واتصدمت اوي وفضلت ادعكه براحه.
أنا مع نفخ: اوووه انت زبك كبير اووي ظ
العميل٧٧: بجد فعلا؟
انا بهز رأسي بأه ونفسي بيتقطع .
أنا: عايزني ارضع زبك؟
العميل ٧٧: مممم نفسيي .
أنا : نفسك اووي ؟
راح قفش طيزي جاامد اووي واترفعت من شديتها وشهقت وضربني جامد عليها .
أنا ضحكت: هههه طب خلاص خلاص حاضر .
مسكت زبه وشديته وانا ماشيه بجره ورايا من زبه .


و وقفته في نص المكتب وبنزل علي ركبي بقلعه البنطلون والبوكسر ولسه هاخد خطوه لاحظت وجود الهانم وكانت حاطة ايديها علي كسها وهايجه ومش علي بعضها .

أنا: هانم ممكن يعني تشرفيني وتخشي معانا؟
الهانم فاقت من صوتي .

هانم : ااااه.....
العميل٧٧: تقدري تمشي ياهانم نكمل كلامنا بعدين
الهانم بتمشي بدون كلام ورأسها في الأرض .( أو قناعها متنساش اني مشوفتش وشها ولا شعرها حتي ولا أيديها كمان)

العميل٧٧: كملي.
أنا: هو انت....
العميل٧٧: بعدين بعدين وانتي فاكرة أنها مش هتشوفنا من شاشة في اوضتها ما هي هتكمل فرجة .
أنا : بسس .
العميل٧٧: هنخلص ولالا ؟

أنا بمسك زبه وببوسه وببتسم : هنكمل .
وبدخل زبه جوا بوقي وبمص وادعك الحته اللي مش جوا بوقي بايدي .

نزلت ايدي من علي زبه وبقيت ابصله في عيونه وأيدي الاتنين علي ركبته من ورا وفاتحه بوقي.

وبقيت احرك زبه براحه اوي جوا بوقي باني ازق ركبه الاتنين عليا .

هو فهم قصدي وبقي ينيك في بوقي ويدخل زبه جامد لدرجة أنه كان بيدخل لحد ما يخبط في حلقي كل دخله.

هو حط ايده علي شعري وشد راسي علي زبه جامد .
فضل مدخل زبه في بوقي علي آخره وانا وشي بدأ يحمر اوي وبحاول افلفص وطلع مني شهقه وا أمأأأ
اكني بطلع في الروح وسابني .

فضلت أمص وادعك بايد والتانية والاتنين مع بعض وهو يخنقني بزبه.

راح طلع زبه من جوايا وضربني بيه مرتين علي وشي .

مشي يظبط كنبه وريح ضهرها لغاية ما بقت زي السرير وانا كمان قلعت البانتي بتاعي .

ونام عليه وفتح رجله وانا روحت علي قعدت بين رجله كملت في زبه مص وبوس وبقيت بلف لساني حواليه وبدعك في بيوضه وبدعك فترة طويلة من الزمن .

هو بقي بيزمجر من الهيجان ومش قادر يفضل يريح وكان بيفضل يفلفص كده ويتعوج بجسمه .

لغاية ما شدني من شعري جامد اووي وبعدني عن زبه

أنا بزعل : ليه كده سيبني اكمل .

هو مردش عليا وزقني مكانه ونيمني علي ضهري وفتح رجلي وفضل باصص لكسي .

أنا هنا لحظت قد ايه كنت هايجه لدرجة أن كسي اتبل لوحده بس محستش بنفسي عشان كنت مشغوله بزبه بهرني اول مرة ليا اشوف زب لايف كده .

فتحت رجلي اكتر ودعكت نزلت صباعين بين شفايف كسي ودعكت بيهم كسي وانا باصه لزبه وبدوس بسناني علي شفايفي .

أنا: ااأهههه انت لازم تكون حنين وبراحه .
العميل ٧٧ بابتسامة: حاضر هحاول بحبك ياملك .

العميل ٧٧ راح جاب الدريس المقطوع وحطه علي حرف الكنبه مسك رجلي الاتنين وشدني وبقي الدريس تحتي ورفع رجلي علي بطني وحط ايده الاتنين علي ركبتي .

العميل٧٧ : بصيلي
أنا وانا بدعك في كسي :هححح اووف حاضر
العميل ٧٧ بدأ يحط رأسه علي فتحة كسي أنا حسيت بيها من هنا والهيجان عَلِي اووي وبقيت بوحوح من هيجاني

هو ادني مخدة وقال: عضيها بسنانك عشان المكتب مش كاتم للصوت.

أنا هزيت راسي بأه ودوست بسناني جامد وانا باصه في عيونه وبدعك في زنبوري .

بدأ يدخل راسه براحه اوي وهو باصصلي وانا بقيت حاسه بانقباض بسيط جوا كسي .

بدأ يدخل اكتر سنة لحد ربعه أنا هنا حسيت بشكة ووجع بسيط وخرج شوية ددمم من كسي

العميل٧٧: مبروك كده بقيتي عميلة٣٢ رسمي أنا مضطر امشي حالا اسف كتعويض هحسبلك المرة دي بمهمتين مش مهمة واحدة وبكده يبقي ناقصلك مهمتين ايقونية ومهمة واحدة من المستوي الماسي استخدمي الاتنين الايقونية أما الماسي حافظي عليها للمرة الجاية لينا اتفقنا ؟.

أنا زعلت شوية واضايقت بس بعد شوية تفكر في قوانين المكان والعواقب اللي الكل بيخاف منها سكت وهزيت راسي

العميل ٧٧ مسح الدم من علي زبه في الدريس المقطوع ولبس و ودعني ببوسة طويلة وخرج وأنا لسه زي ما أنا
شديت الدريس من تحتي ومسحت بيه الدم ومبتسمة شوية وسعيدة باللي حصل .

بعد كده كشرت لما بصيت علي الفستان المقطوع احوووه وانا همشي ازاي دلوقتي روحت خبطت علي الباب .

الحارس من ورا الباب: الهانم آمرت انك تستني لحد ما تيجي ؟

أنا: طب ممكن تيجيبلي لبس من تحت ؟.
ومفيش اي رد روحت خبطت مرة تانية برضو مفيش اي ردت فضلت قاعدة دقيقتين والهانم جت .

الهانم بابتسامة: اتبسطي يا ملك ؟
أنا بكسوف: جدا ياهانم بسس .....
الهانم : مكملتوش عارفه كنت شايفاكم عشان الملاحظات اللي تساعدك المهم انتي كنتي طالبه لبسك؟
أنا: اه فعلا ياهانم عشان الدريس اتقطع.
الهانم : أنا فعلا بعت الحارس بس بمقابل حاجه تعمليها.
أنا باستغراب: مقابل مقابل ايه امرك يا هانم؟
الهانم : بس لو حد عرف اللي هطلبه منك هنموت .
انا هنا استغربت اوي وقلقت لكن بعد تفكير قولت.
أنا: متقلقيش ياهانم مفيش حد هيعرف.
الهانم :افتحي بوقك وغمضي عنك .
أنا بسمع الكلام لكن مفيش حاجه بتحصل
أنا:هان....
ولسه هكمل سمعت صوت ااه مكتومة بسكت وبفضل فاتحه بوقي بعد عشر ثواني لاقيت ايد بضوافر كبيرة بتخش بوقي

الهانم: اياكي تفتحي عينك سامعه؟ والحسي ايدي

أنا بهز رأسي بأه وبحلس لكن بحس بسائل لزج وبارد بين صوابعها

أيد الهانم بتخرج من بوقي

الهانم: طعمه حلو ؟
أنا : أنا اوووي جميل جدا
الهانم : عايزة تكملي؟
أنا بهز رأسي والهانم بتضحك اوي
الهانم: طيب كملي لحس عسلي ايدي غرقانه قدامك بس متتفتحيش عينك ابدا فاهمه ؟
أنا بوافق وبطلع لساني وبكمل لحس
_______________________________________
وبس كدا ياسيدي دي نهاية قصتنا 🤝🏻❣️
طبعا مقدرش انسي اخواتي اللي وقفوا جمبي وساعدوني .
@Life Arch
@محمودعبده
@BABA YAGA


القصة مليانة لغبطة اصل اسفة اول مرة ليا اكتب قصة قصيرة+في حاجات كتير متوضحتش أنا عارفة+كمان النهاية مش كفاية بالنسبة للأحداث

كل ده انا عارفاه وبعتذر عنه جدا لكن اهم حاجه تكون استمتعت بوقتك ومراحش علي الفاضي

مستنية ارآكم ملاحظاتكم توقعاتكم دعمكم ونقدكم كل ده في التعليقات

♥️❣️بحبك❣️♥️

بقلم🖋️/MONA#​

 
  • عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: فحم مشوي, ولد بنوتى سالب للبنات, el-korsan و 13 آخرين

كود ملك /عميلة رقم ٣٢​


images-3
 
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA و Life Arch
بالتوفيق يا عمهم واكيد عظمه ❤️❤️
 
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA و LADY MONA

كود سيد الظلام/عميل رقم 77​


images-4
 
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA و Life Arch

شكل قناع الهانم​


images-5
 
  • ايه ده
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA و Life Arch
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA و EVILL KING
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA و LADY MONA
20231220-091315-1
اولا أنا بعتذر جدا جدا كمان جدا وسوري جدا تاني جدا علي التأخير اسفة جدا

المهم بقي صديقي وعزيزي القارئ الجميل ♥️🥰
روق كدا و اهدا لأن القصة صعبة عليا وعليك عشان تستوعبها هحتاج منك شوية روقان و تعالي استمتع .
_______________________________________
(هاااي أنا ملك ٢٤ سنة بشتغل موظفة في بنك شاطرة في شغلي جدا وحيدة معنديش اخوات وبابا متوفي في حادثة .

طويلة تقريبا ١٧٥ سم وزن مثالي شعر بني بيضاء البشرة لون العيون عسلي فاتح صدر متوسط و طيز اكبر من المتوسط .)
_______________________________________
المشهد في غرفة الاجتماعات في البنك
المدير كان عامل اجتماع للاعلان عن ترقية الموظف المثالي .


أنا كنت متحمسة جدا لاني تعبت جدا في الشغل اخر فترة أما بالنسبة للحضور الموظفين في البنك ١٤ بنت و٩ شباب و مدير الفرع كلنا كنا قاعدين علي منضدة مستديرة الشكل .

المدير : خير الكلام ما قل و دل أنا عارف ان كلكم عندكم مشغولين فهختصر الاجتماع عشان كل واحد يشوف اللي وراه بعد اليوم الطويل جدا ده

لأول مرة في تاريخ البنك موظف ينجح في رفع أسهم المدخرات في خزينة البنك بنسبة 76%

نفس الموظف نجح في كسر الرقم القياسي في تاريخ
البنك في تحويل العملات وقدر ينعش خزينة البنك
بمبلغ وقدره 5 مليار جنية مصري

كل ده قدر يحققه موظف واحد بس موجود وسطنا علي مدار ال6 شهور والغريب أن الموظف ده اول سنة يكون بينا ومتعين جديد معانا و قدر يفوز بجائزة الموظف المثالي عن جدارة واستحقاق خالص تهانينا لييييي ملك .

القاعة بتتملي بصوت تصفيق حار .

أنا بفرح: متشكرة جدا ليكم ، عايزة اوجه ليكم كلمة مهمة هاخد مش هتاخد من وقتكم دقيقة .

الجميع: اكيد طبعا اتفضلي استاذه ملك .

أنا : اشتغل على نفسك كموظّف، لغاية ما الشركة اللي بتشتغل فيها يكونوا خايفين إنّك تسيبهم، مش أنت اللي خايف إنّهم يطردوك..

واشتغل على نفسك كشريك، لغاية ما شريكك في الحياة يعرف إنه محظوظ إنّك معاه، مش أنت اللي خايف إنه في أي لحظة يتخلى..

واشتغل على نفسك كإنسان، لغاية ما الناس في محيطك الإجتماعي يحسوا إنّهم أقوى بوجودك، مش أنت اللي تكون دايمّا محتاج السند منهم..

السعادة صناعة ذاتية.. وقوامها إنّك تشتغل على نفسك وتسعى ! .

صوت تصفيق لتاني مرة في القاعة.

أنا بابتسامة : شكرا ، شكرا ليكم جميعا .

المدير : نصيحة جميلة جدا أتمني أن الكل يطبقها اجتماعنا خلص أشوفكم علي خير إن شاء ****.

الكل بيبدأ يخرج وانا ماشية سمعت كلام زميلتين عني.
موظفة ١ : عملتها ازاي المشكوكة دي .
موظفة ٢ : طبعا ما هو لازم تعملها دي مخدتش اجازات خالص.
موظفة ١: تاخد اجازات ليه هو عندها صحاب اصلا .
موظفة ٢ : علي رأيك كل ما حد يصاحبها تشكومة شكلها متوحدة اساسا .


أنا سمعت كل الكلام ده وللاسف أثر في نفسيتي فعلا أنا معنديش اي صاحب ده اللي مخليني اسخر وقتي كله لشغلي وزعلت جدا .

في الوقت ده خرجت من الشركة وركبت الاتوبيس عشان اروح البيت .

وانا في الاتوبيس افتكرت أن خدت ترقية وعارفة أن مامي هتفرح جدا لان أنا بسرف علي البيت من صغري عشان بابا متوفي وملناش حد خالص ورجعت تاني لفرحتي ومتحمسة جدا اشوف الفرحة في عيون مامي .

_______________________________________

المشهد عربية سودة ماشية ورا الأتوبيس اللي كنت ركباه وفيها تلات أشخاص مجهولين.

مجهول : دي الهدف ملك جميلة جدا زي ما شوفتوا وملهاش حد يعرفها ولا اصدقاء هي امها بس والحالة المادية تحت المتوسط احنا نقتل امها وناخد المبلغ لينا موافقين ؟ .
مجهول ٢: اكيد موافقين دي هتكون مصلحة كبيرة .
مجهول ٣: بس لو المنظمة كشفتنا هنتقتل ، الأمر ده لازم يكون سر بينا.
_______________________________________
في الوقت ده كنت برن الجرس ومستنية ماما تفتح .

ماما من ورا الباب : ايوة ايووووة يا بنتي جاية مستعجلة علي ايه؟ .

ماما بتفتح الباب وبتلاقيني ناطة في حضنها وعلبة كانت في أيدي بتقع من الحضن .

ماما بضحك : هههه يا بنتي اهدي في ايه وايه اللي وقع ده يا موكوسة .

أنا : بحبك اووي يا ماما بحبكككككك ، يالهووي الجاتوووه .

بنزل اخده من علي الارض واضحك .

ماما بتريقه : جاتووه ايه بقي ده قصدك هريسة وايه يا زفتة ده مش قولنا نلم أيدينا عشان نكفي المصاريف
يلا تعالي خشي يا ملك خلينا نقفل الباب الجو تلج .

أنا : استني هو أنا مقولتلكيش مش انا خدت الزيادة يا ماما خدت الزيادة الموظف المثالي يعني المرتب بتاعي زاد بنسبة ٥٠٪ .

ماما بفرحة : بجد يا ملك ؟؟!! .
بتحضني اووي وبتضحك .
ماما: شاطرة ياروح قلبي ، مش عارفه من غيرك كنت هعيش ازاي بعد ما ابوكي سابنا لوحدنا .
بطلع من حضنها .
أنا بزعل : اووف ليه بس ياماما السيرة دي دلوقتي.

ماما : حقك عليا يا ملوكة تعالي اقعدي يا ضنايا عقبالك ما اجهزلك الأكل هتلاقيكي علي لحم بطنك من الصبح .

أنا ببوس رأسها .
أنا : لا طبعا يا ست الكل اقعدي و أنا هقلع الشووز بتاعي و ونأكل مع بعض من حلاوة ايديكي .

بجهز السفرة وانا داخلة المطبخ الجرس بيرن .

ماما: ايوه مين علي الباب؟ .
الجرس بيرن تاني بدون رد .
ماما : ميييين ماترد انت اخرس ولا ايه تعالي يا ملك لما نشوف البلاوي اللي بتدحف علينا دي شوفي مين يا بنتي .

أنا : حاضر ياماما ثواني جاية .

بروح للباب وببص في العين السحرية وبيظهر قدامي ايد لابسة بدلة ماسكة بوكية ورد احمر بس .

مجهول : تسليم .
أنا : المفروض أن حضرتك تحطه علي التربيزة .
مجهول : محتاج توقيعك يافندم علي الطرد .

أنا بنفخ وبفتح الباب في الوقت ده الورد بيقع قدامي وبشوف واحد اصلع مرتدي بدلة سودة وكرفتة حمرة وبيبصلي بابتسامة .

لسه هنطق لاقيت الراجل مسكني من رقبتي جامد أنا شهقت اووي و اترعبت .

الراجل مسك مسدس فضي وعمره بسرعة و وجهه علي رأسي .

مجهول بتهديد: حرف واحد واريحك من حياتك فاهمه؟.

أنا بهز رأسي من غير ما انطق ايماءة ب اه فهمت.

مجهول : في حد غيرك جوا؟ .

أنا خوفت اووي وافتكرت ماما ومترددة اقول اه ولالا .

ماما بصوت عاالي: يا ملك مين يا بنتي اللي علي الباب .

أنا خوفت اووي وبدأت هعيط لاقيت حاجه بتشكني في رقبتي وبدأت احس بتنميل في كل جسمي وصداع في دماغي وعيني بتقفل .

الراجل سابني وجسمي وقع في الأرض عايزة
اصرخ اوي ومرعوبة بس مش عارفه احرك لساني حتي .

شوفت ضهر تلت أشخاص لابسين بدل وجزم سودة بيخشوا لأوضة السفرة عند ماما وبدأت احس بتشويش في الرؤية

وسمعت صوت طلقة من مسدس بكاتم وغيبت عن الوعي .

_______________________________________
بفتح عيني وبشوف دكاترة حواليا والرؤية مغيمة جدا وبسمع كلامهم .
دكتور: الفص تحت المهاد سليم ١٠٠٪ .
دكتورة : ٨ عظام خلفي جمجمة سليم .
دكتور : هاايل كده العملية نجحت .
والرؤية بتظلم مرة تانية وبفقد وعيي .
_______________________________________
بفتح عيني مرة كمان وبلاقي نفسي عريانة بتخض اووي وبقوم أقف .
بحس بصداع جامد اووي في دماغي و بشوف اوضة مشوشة و الدنيا بتلف قدامي جامد وبقع
مجهول : خطأ في حالة رقم 7732 مطلوب دعم طبي بسرعة
وبغيب عن الوعي. (اصبر بس عليا ده انا هدوخك😂)
_______________________________________
بفوق والاقي في عيني نور ساطع اوووي لكن مفيش حاجه واضحة وصوت مشوش .
مجهول : ايه اللي حصل يا دكتور؟
دكتور : معرفش دي حالة غريبة يافندم الفص اتجدد منه ٢٥٪ بشكل تلقائي دي معجزة طبية .
مجهول : مممم تجدد ؟ يعني في خطر علينا؟.
دكتور : متقلقيش يافندم كله تحت السيطرة وهيتعمل ليها فحص طبي كل فترة لكن ده فص جديد مستحيل تقدر تستعيد اي ذكريات ومع ذلك هنعمل واجبنا .
مجهول : تمام أنا هتحرك فوقها يا دكتور باقي الحالات فاقت بقالها اسبوع كفاية خساير لحد كده؛ ايه ده هي ليه بتحرك عينها هي فايقة ؟.
دكتور : امرك يافندم متقلقيش يافندم هفكك جزء من الفص و هيتم مسح ذكريات اخر ٢٤ ساعة .
مجهول : تمام شوف شغلك.

مجهول ده بيمشي .
دكتور : مخدر للحالة هنا .
وبغيب عن الوعي .
_______________________________________
بعد مرور ٣ساعات ببدأ افوق واسمع صوت بنت.
بنت: صباح الخير حمد**** علي السلامة قلقتيني عليكي .
أنا: أنا فين ؟و انتي مين؟ .
البنت بتمد ايديها وبتديني لبس في كيس .
بنت: خدي بس البسي ده الاول انا اسمي ريماس و مصرية

ببص ليها وبستغرب البس ليه ببص عليا كده لاقيتني عريانة خالص اتخضيت واتكسفت اووي حطيت ايدي علي كسي وايد فوق حلماتي وببص في الأرض من الاحراج .

ريماس اول ماشافت كده حطت ايديها علي بوقها وعمالة تضحك عليا .

ريماس: مكسوفة ؟ ده جسمك ده كان قدامي اسبوع كامل يعني حفظته اكتر منك يا ملك .

انا بضحك وبفك شوية لكن لما لاحظت انها قالت اسم ملك لويت بوزي .

أنا بحيرة : ملك ملك أنا ازاي مش فاكرة ...
ريماس: اسمك عارفة يووه دي ليلة طويلة اووي هتفهمهالك الهانم بصي أنا عندي رقم تعريفي

بتلف وبتخلي ضهرها ليا كان شعرها مقصوص لحد نص الرقبة مثلا وتحتيه الرقم التعريفي (بص علي أول تعليق متنساش ) متكون من ٨ ارقام .

ريماس: انا اسمي ريماس أو العميلة رقم ٣٣ ودول اخر رقمين في الرمز أو الرقم اللي مكتوب وانتي اسمك ملك أو العميلة رقم ٣٢ وكلنا زيك لسه عارفين أسامينا ومكناش فكرين اي حاجه مفيش غير أنا وانتي مصريين في الطابق الأول اما الباقي بقي ياستي هتعرفيه من الهانم لما تلبسي .

بحط ايدي علي قفايا وبحس بوجود الوشم وبحتار.
أنا : حاضر يا ريماس .
(وصف الطابق الأول يتكون من ٤٠ اوضة كل اوضة فيها بنتين والطابق عبارة عن ٢٠ اوضة جهة اليمين وعشرين غرفة جهة اليسار وبيحتوي علي ١٠ حراس مسئولين عن الحماية والحفاظ علي النظام وفي نص الطابق سجدة طويلة لونها احمر من الحرير)
(وصف الاوضة مساحة متوسطة بتحتوي علي سريرين ودولاب كبير )
(وصف ريماس ٢٧سنة طول ١٧٠سم رفيعة صدر كبير و طيز متوسطة بيضاء البشرة شعر اسود وعيون سودة )
(وصف لبس الطابق الأول برا دانتيل اسود وبانتي قطن اسود وفستان سواريه احمر بحمالات في الضهر بطول نص الضهر لحد تقريبا تحت لوح الكتف بسنة علي شكل حرف اكس وقدام لحد نص الصدر طول الدريس لحد الركبة )

في الوقت ده كنت لبست وخرجت مع ريماس من الاوضة وجيه معانا حارس ضخم اسود البشرة في الاسانسير عشان يوصلنا للهانم

أنا كنت منهبرة من جمال المكان ومصدومة حرفيا فاتحه بوقي من الصدمة ده حتي الاسانسير تقريبا مصنوع من الدهب.

ريماس بضحك: طب ياستي حتي اقفلي بوقك.
أنا باحراج: اصل حاسه اني أول مره اشوف المناظر دي في حياتي.
ريماس لسه هترد لاقينا مره واحده طلع صوت غليظ كده .
الحارس: اتفضلوا البسوا دول عشان قربنا نوصل .
أنا: ايه ده واوو انت مصري؟
ريماس: نفس اللي قولته بالظبط بصي هنا بنتعلم كل اللغات .
أنا: طب ونلبس الشربات السودة دي ليه ؟
ريماس بضحك: شربات سودة شربات ؟ عشان القوانين كده يا ملوكة .
أنا: قوانين ايه هو احنا فين انا ليه مش فاهمه ؟.
ريماس: البسي بس والهانم هتفهمك يلا .

أنا لبست والحارس مسك أيدينا وفضل نمشي أنا مش شايفة حرفيا غير سواد بعد ٥ دقايق مشي بيتشال من علي وشي الشراب ده .

بلاقي نفسي في اوضة ضلمة وقدامي كرسيين لونهم لبني بيدوا اضاءة خفيفة في الضلمة زي كل الكراسي والانتريه اللي في المكتب ومش شايفه اي حاجه غيرهم ولا حتي لون الحيطة

قدام الكرسيين مربع ازاز كبير بيعرض شوية شباب حوالي ١٩ سنة كلهم صلع قاعدين في فصل وقدامهم شخص واقف .

علي كرسي من الكرسيين بلاقي بنت قاعدة لابسة قناع علي وشها علي شكل "لبوة "وبدلة بيضة وبتشاورلي بهوس يعني اسكت وبعد كده شاورتلي علي الكرسي اقعد جمبها.
قعدت وركزت علي الفصل .
الهانم : ابدأ .

المعلم : تاريخ الراجل بيتحدد بالحرب والحرب بتتحدد بالرجالة اللي بيشتركوا فيها ايه اللي هيحصل لو قدرنا نصنع راجل افضل؟
احنا قدرنا نعمل ده في برنامج "المنظمة'' اللي بدأ في أغسطس عام ١٩٦٧ م من قبل عالم يسمي ويليام تشارلز.

كان غرضه صنع آلة قتل مثالية بشر بلا عواطف أو خوف أو ندم النماذج دي يطلق عليها اسم العملاء .

انتم جميعا عملاء بدون عواطف لأن العواطف هي السبيل الوحيد لتدمير حياة اقوي راجل في العالم .

ممكن لحظة واحدة بس من التردد تكون سبب في قتله أو الخوف مثلا .
كلكم في حياتكم اللي مسحناها من الذاكرة الخاصة بكل واحد فيكم حس باليأس من المجتمع الفاسد اللي عايشين فيه .

احنا بنمثل منظمة سرية جدا مفيش بني ادم واحد علي وجه الارض يعرف بوجودنا غير العملاء بتوعنا وبس .

مش بنمثل اي حكومة ولا بنميل لأي جانب لكن احنا بنمثل أمن العالم كله .

هدفنا الوحيد تدريب وإعداد قتلة محترفين.

بيتم اختياركم علي حسب معاييرنا وهي أن كل واحد فيكم أهله اتخلي عنه أو أيتام كلكم بلا أي استثناء غير مرغوب في وجودكم في المجتمع وأهلكم كانوا طالبين أننا نتخلص منكم .

احنا وظيفتنا أننا نحولكم إلي خبراء في كل أنواع القتال وبتتبرمجوا لهدف واحد بس .... للقتل .

وايه غير القتل يقدر يحققلنا الأنتقااام من العالم اللي رافض وجودنا فيه احنا ملناش غير طريقة واحدة قادرة تحقق العدالة لينا وهدف واحد بس هووو القتل.


الكل بيردد بعصبية : قتل. قتل .قتل.

الهانم في الوقت ده داست علي زرار واختفي المشهد اللي قدامنا .

الهانم بتنهيدة: من الأخر انتم شوية فشلة ملكوش مكان في المجتمع احنا بنوفرلكم المكان والاكل والأمان والانتقام بيحققوه ليكم العملاء الرجال .

بالنسبة ليكي ولكل البنات مطلوب منكم جسمكم شهوتكم مقابل جوائز لكل مهمة تقدري تنفيذها جايزيتها الخاصة علي حسب درجة صعوبتها .

احنا قدرنا نضاعف شعوركم بالشهوة والمشاعر اما الباقي ده دورك انتي كده كل حاجه واضحة ؟.

أنا: تمام يا هانم واضحة .
الهانم : باين عليكي شاطرة ومش هتفضلي كتير في الطابق الأول وهتكوني معانا.
أنا: بس انا في حاجات كتيرة مش فاهماها ومتلغبطة.
الهانم: الفهم الزيادة بيقتل الشعور باللذة الباقي انت تكتشفيه بنفسك بالنسبة للاسبوع اللي فاتك انتي فاتك تعليم اللغة الإنجليزية والفرنسية فشدي حيلك شوية عشان تلحقي مستوي اصدقائك.
انا: .but i can speak English and Franch
الهانم: .?comment t'appelles _ tu
أنا : . Je m'appelle Malek
(لو مفهمتش الكلمتين دول فحرفيا اجري روح اتطمن علي نفسك وغير نفسك النهاردة قبل بكرة كل اللي اتقال بس انا بعرف اتكلم انجليزي وفرنسي واسمك ايه انا اسمي ملك.)
الهانم: طيب كويس جدا تقدري تمشي دلوقتي.
في الوقت ده الحارس دخل ولبسني الشراب ومشينا وفضلت شهر كامل عبارة عن محاضرات بس قدرت اتعلم كل اللغات تعالي احكيلك عن شوية مقتطفات عن اللي اتعلمته.
_______________________________________
المعلم : اي راجل بيحب أثناء العلاقة المغازلة والهمس بصوت واطي بس يكون واضح في الودن لأن الودان حساسة للهمس والكلام الرقيق بسبب وجود نهايات عصبية كتيرة علي الجلد .

كمان الراجل بيحب لحس ومص أصابعه عامليهم زي القضيب بالظبط .

كمان بوس الشفايف الشفه اللي فوق تحديدا بتثير الراجل جدا مع عض خفيف عليها الراجل بيكون في أوج شهوته وعايز يبدأ العلاقة في اسرع وقت ممكن متركزيش علي اللسان وتنسي الشفايف متنسيش وان عض الشفايف دي بالنسبة للراجل أن شهوتك كبيرة ورغبتك فيه حالا في اللحظة دي وده اللي بيثير الراجل ويخليه يبدأ علي الفور .

في وضع الفارسة استغلي دايما كل لحظة ممكنه في الوضع ده خلي شهوته تحت سيطرتك ممكن تضغطي علي الرقبة بايدك ممكن خنقة بسيطة مثلا .

الكلام بعد العلاقة شوية كلام رومانسي وعرفيه برضاؤك واستمتاعك بالعلاقة كل ما الراجل يحس ويعرف اللي بيرضيكي هيعمل اللي بيرضيكي كل مرة عشان بس تكوني اسعد ارضي غرورة حسسيه بضعفك........
_________________________________________
المعلم : النهاردة هنتكلم عن الأوضاع اللي بيحبها الرجالة مفيش ادني شك أن الراجل بيحب الأوضاع اللي بتخلي الست تحت سيطرته الأوضاع دي بترضي الراجل نفسيا قبل رضاه جسديا .

بالرغم من كل ده برضو لازم يكون موجود أوضاع تحسيسه بقسوتك أو سيطرتك عليه بصوا عموما الجنس جنون فمتقيديش نفسك علي معلومة معينة.

نبدأ بوضع "المواجهة" أهم مميزاته أن بيقدر يساعدك علي الوصول إلي رعشة الجماع بشكل أسرع .

بالنسبة للراجل بيساعد لتضيق المهبل بيسهل للطرفين الاحتضان والبوس .

الراجل بيكون قدامه كل رد فعل ليكي للمتعة من نظرات عينيكي والريأكشن بتاعك .......

_______________________________________
عدي شهر كامل بالشكل ده كل يوم درس جديد ومعلومة جديدة عن السكس طول الشهر ده قدرت اقرب اووي من ريماس بقينا اخوات واعز صحاب كمان وحبيتها اوي بجد أما الباقي كله في حاله.

بنت بتدخل علاقة مع حارس من حراس الطابق الأول مقابل معلومات اكتر عن المنظمه .

قدرت تنقلنا شوية معلومات عن المنظمة عرفنا أن الحراس اللي مسئولين عن الحماية والإشراف على اتباع النظام موجودين بس في الطابق الأول متمثلين في ال ١٠ حراس وبس .

أما المنظمة كلها عبارة عن ٣ طوابق الطابق ٣ غامض منعرفش عنه غير أن موجود فيه المرعب اشهر قاتل في العالم "سيد الظلام" .

أما بالنسبة للطابق التاني مفيهوش حراس لكن فيه
عملاء رجالة اللي شوفت ليهم محاضرة مع الهانم في أول مقابلة .

والبنات اللي بتنجح في الشهر اللي بيتطلب فيه تنفيذ ال ٥ مهمات بس شرط أن الخمس مهمات يكون فيهم مهمتين مستوي ايقوني بيترقوا من الطابق الأول الي الطابق الثاني اللي بيعيش فيه العملاء سواء رجالة و ستات مع بعض لو مرتبطين أو لوحدهم .


بالنسبالنا النهاردة كان يوم مميز جدا لينا كلنا ومتحمسين جدا النهاردة هنختار أول مهمة لينا وهنفذها النهاردة يعني كل المعلومات اللي اتعلمناها هنا هيتم تنفيذها عملي .

كنا متجمعين في الفصل الوقت ده دخلت علينا الهانم بالقناع لغاية النهاردة مشوفناش شكلها .

الهانم : هيتم حالا توزيع عليكم ورق فيها ٣ خانات لكل خانة مكتوبة قدامها ٥ مربعات نسبة الي الخمس مهمات المطلوبة منكم في الشهر الاول الترتيب التصاعدي حسب درجة الصعوبة ذهبي ثم ماسي ثم ايقوني و يشترط عليكم جميعا عمل مهمتين من الخمسة مستوي ايقوني .

في كل مستوي ايقوني هيكون موجود معاكم شخص مراقب من الطابق التاني يسجل مستواكم واخطائكم وملاحظاتهم عن ادائكم .

لكن احذروا مفيش فرصة للفشل في الايقوني الفشل ملهوش غير معني واحد هو فرصة للموت .

أما الفشل في المستويين الذهبي والماسي هيكون عليهم عقابات اللي هيفشل بس هيقدر يعرفهم يلا اختاروا بتأني وتفكير كافي استئذنكم .

الهانم بتمشي وانا بدأت أفكر اختار ايه في الأخر اخترت ٤ مهمات ايقونيه و مهمة ماسيه وسلمت الورقة وفضلت واقفة بره الفصل مستنية الزفته ريماس اللي أتاخرت جدا عليا .

ريماس: سوري ياقلبي أتاخرت عليكي .
أنا: ايه يابنتي كل ده كنتي بتعملي ايه؟.
ريماس: كنت بعرف البنات اختارت كام مهمة من المستوي الأيقوني تخيلي كلنا اختارنا مهمتين بس اللي هما اساسا مطلوبين مننا .
أنا بقلق وتوتر : مهمتين ؟؟

ريماس: اه ياملوكه مين المجنون اللي هيفكر يخاطر بحياته مش كفاية مهمتين اخيرا بقي هنفذ اللي اتعلمناه أنا متحمسة اوووي اخيرا هكون مع راجل اه صحيح استني انتي اختارتي كام مهمة مستوي ايقوني ؟

أنا بحس اني وقعت نفسي في مصيبة .

أنا : ٤ مهمات ايقوني .

ريماس اول ما بتسمع كده بتشهق جامد من الخضه وقبل ما ترد بيجي لينا حارس .

حارس: مين فيكم العميلة رقم ٣٢ ؟.
أنا برفع ايدي : أنا .
حارس: تعالي معانا عشان الهانم طلباكي في المكتب .
ريماس: طب روحي ولما ترجعي هنشوف أخرة جنانك ده .

الحارس بيوديني لمكتب الهانم زي المرة اللي فاتت لبسني الشراب لكن سمعت صوت زعيق وانا واقفة قدام الباب الحارس خبط علي الباب والصوت سكت بخش المكتب بلاقيه ضلمة زي اخر مرة تقريبا القوانين ممنوع فيها اي شخص من الطابق الأول يشوف شكل مكتب الهانم كل اللي بشوفه ضلمة والانترية والكراسي والمكتب بإضاءة بسيطة وبس وبشوفها قاعدة مع عميل اصلع لابس بدلة سوداء وكرفته حمرة

الهانم : عميلة ٣٢ مكتوب قدامي انك اختارتي ٤ مهمات ايقونية هل انتي غلطتي ؟.
أنا: لا ياهانم أنا قاصدها .
الهانم : اممم يعني انتي واثقة من قرارك ده ممكن يكون سبب قتلك .
أنا: لا نجاح بدون مخاطرة ياهانم وبعدين دي فرصة كبيرة جدا عشان اعرف واتعلم اكتر من ملاحظات الطابق التاني .
الهانم : انتي مميزة جدا يا ملك بتمني ليكي التوفيق .
العميل: أنا العميل رقم ٧٧ .
(العميل رقم ٧٧ اللي هتكتشف ملك مستقبلا أنه سيد الظلام لكن هي حاليا متعرفش غير رقمه التعريفي ٧٧

٣٠سنة بشرة بيضة عيون سودة واسعة طويل نسبيا تقريبا ١٧٧ سم جسمه كله عضلات اصلع ومكتوب في منتصف صلعته رقم تعريفي مكون من ٨ ارقام واخر رقمين ٧٧)

أنا: اتشرفت بحضرتك عميل ٧٧ شكلك مصري مش كده ؟ .
الهانم بنرفزة وتكبر : احتفظي بالالقاب ياملك ويلا روحي شوفي شغلك .
العميل بيتجاهل الهانم: اه أنا فعلا مصري اتشرفت بيكي جدا استاذه ملك انتي شخصيتك مميزة انتي قولتي عندك ٤ مهمات ايقونية؟.
أنا: اسفة ياهانم جدا ، اه يافندم ٤ .
العميل٧٧ : ياريت تقوليلي العميل ٧٧ علي طول وانتي واضح جدا انك مصرية هل عندك مانع استغل الفرصة دي واخد مهمة منهم؟
أنا بابتسامة خجل: ياريت يافندم .
الهانم : عميل ٧٧ دي من الطابق الأول انت مش شايف لبسها ؟.
العميل٧٧: لا شايفه كويس ياهانم أنا هطلبها بمقابل كجائزة مقابل تنفيذ مهمة للمنظمة وياريت تكوني موجودة معانا عشان ملاحظاتك تفيد ملك مش ده برضو من واجباتك ؟.

أنا في اللحظة دي استوعبت معني كلامه أنه الهانم من الطابق التاني

الهانم : تمام تحت امرك عميل ٧٧ وانتي ياملك روحي جهزي نفسك

عميل ٧٧: هي لسه فيرجن ؟
أنا: اه يافندم فيرجن .
عميل ٧٧ مع ابتسامة: كويس جدا مش فاكر امته كان اخر مرة كنت فيها اول راجل يلمس جسم بنت دي فرصة متتكررش.

عميل ٧٧ بيقرب مني براحة وانا واقفة مستنيه الهانم تقول حاجة لاقيتها غمزتلي بمعني اني انطلق .

أنا جريت علي العميل ٧٧ وحضنته .

عميل ٧٧ ضحك وقال: ده انتي متحمسه جدا .

أنا مسكت البدلة بايدي وشديت جسمه عليا خليته يلزق في جسمي ورفعت وشي لفوق خدت شفايفه في بوسة طويلة وهو اتفاعل معايا بقينا نبوس شفايف بعض .

حط ايد علي ضهري بيحسس بيها علي ضهري براحة .
وبايده التانية ببحسس علي طيزي من فوق الدريس .

أنا بدأت أحس بسخونة جسمي وشدت احتياجه للجنس وبقيت بتنفس بسرعة فشبيت اكتر علي مشط رجلي ومسكت في بدلته وبقيت ارجع خطوة وهو يقدم معايا خطوة كل ده واحنا بنقطع شفايف بعض لحد ما ضهري خبط في الحيطة .

أنا روحت زقيته من عليا وضحكت
أنا: انا مستنيه اللحظة دي من زمان جدا وبحلم بيها بقالي شهر بحاله
هو ابتسم ومسك حمالات الدريس جامد وهو باصص في عيوني اوي ومرة واحدة شدها بايده جامد قطعلي الدريس الاحمر من علي صدري والدريس وقع من علي جسمي علي الارض وظهر قدامه جسمي كله عليه البرا والبانتي السود .

عميل ٧٧ بنظرة اعجاب: انتي جميلة اوى اجمل بزاز شوفتها في حياتى.

مد أيده بين بزازي وفك كبسولة البرا ومسك بزي الشمال جامد وقرب عليه براحه برأسه .

طلع لسانه وحطه فوق حلمتي وبيضغط عليها جامد اووي بيه وخدها في بوقه مصها.

أنا سندت كتفي علي الحيطة وقربت بزازي علي بوقه اكتر .

أنا بمحنة : ارضع بزازي اكتر يا حبيبي انت جميل اووي .

فضل يرضع بزازي ويبدل بينهم هما الاتنين وانا سخنت اكتر وبقي جسمي سخن وحلماتي انتصبت اووي وكل ما يرضع بقيت بحس بتشنج بسيط جدا جوايا .

هو قرص حلماتي بايده جامد اويي و انا ضغطت جامد بسناني علي شفايفي من الألم وزومت .

راح ساب بزازي وقلع الجاكت وانا قربت منه تاني وطلعتله لساني و هو لما شاف لساني عليه لعابي خطفه في بوقه وبقي عمال يمص في لساني اووي وانا ايدي بتفكله زارير القميص لحد ما وصلت لاخر زرار وفكيته .

انا : افففف انا بحبك اوووي
نزلت شوية لحد ما وصلت لسرته وطلعت لساني عليها وفضلت اطلع بيه علي عضلاته بلحسهم لحد ما وصلت تاني لشفايفه وبوستها جامد .

هو حط ايده علي رأسي من ورا وزقني في الحيطة وقرب اووي مني وباس شفايفي وضغط عليها .

مسك فخاد رجلي اليمين ورفعها علي رجله وحسس عليها وقرب بيها اوي علي طيزي وهو بيبوسني وزنقني جامد اووي في الحيطه بجسمه وحسيت بانتصاب زبه فوق البانتي بتاعي وقفش طيزي جامد وبعد كده سابها وساب رجلي .

أنا فكيت حزامه وانا ببوس شفايفه وفضل يقفش في بزازي بايده الاتنين .

مديت ايدي جوه بنطلونه وطلعت زبه وفضلت اتحسسه بايدي حسيت بعروق وزب ضخم روحت سيبت شفايفه بسرعه وسند علي رأسه براسي .

بصيت عليه واتصدمت اوي وفضلت ادعكه براحه.
أنا مع نفخ: اوووه انت زبك كبير اووي ظ
العميل٧٧: بجد فعلا؟
انا بهز رأسي بأه ونفسي بيتقطع .
أنا: عايزني ارضع زبك؟
العميل ٧٧: مممم نفسيي .
أنا : نفسك اووي ؟
راح قفش طيزي جاامد اووي واترفعت من شديتها وشهقت وضربني جامد عليها .
أنا ضحكت: هههه طب خلاص خلاص حاضر .
مسكت زبه وشديته وانا ماشيه بجره ورايا من زبه .


و وقفته في نص المكتب وبنزل علي ركبي بقلعه البنطلون والبوكسر ولسه هاخد خطوه لاحظت وجود الهانم وكانت حاطة ايديها علي كسها وهايجه ومش علي بعضها .

أنا: هانم ممكن يعني تشرفيني وتخشي معانا؟
الهانم فاقت من صوتي .

هانم : ااااه.....
العميل٧٧: تقدري تمشي ياهانم نكمل كلامنا بعدين
الهانم بتمشي بدون كلام ورأسها في الأرض .( أو قناعها متنساش اني مشوفتش وشها ولا شعرها حتي ولا أيديها كمان)

العميل٧٧: كملي.
أنا: هو انت....
العميل٧٧: بعدين بعدين وانتي فاكرة أنها مش هتشوفنا من شاشة في اوضتها ما هي هتكمل فرجة .
أنا : بسس .
العميل٧٧: هنخلص ولالا ؟

أنا بمسك زبه وببوسه وببتسم : هنكمل .
وبدخل زبه جوا بوقي وبمص وادعك الحته اللي مش جوا بوقي بايدي .

نزلت ايدي من علي زبه وبقيت ابصله في عيونه وأيدي الاتنين علي ركبته من ورا وفاتحه بوقي.

وبقيت احرك زبه براحه اوي جوا بوقي باني ازق ركبه الاتنين عليا .

هو فهم قصدي وبقي ينيك في بوقي ويدخل زبه جامد لدرجة أنه كان بيدخل لحد ما يخبط في حلقي كل دخله.

هو حط ايده علي شعري وشد راسي علي زبه جامد .
فضل مدخل زبه في بوقي علي آخره وانا وشي بدأ يحمر اوي وبحاول افلفص وطلع مني شهقه وا أمأأأ
اكني بطلع في الروح وسابني .

فضلت أمص وادعك بايد والتانية والاتنين مع بعض وهو يخنقني بزبه.

راح طلع زبه من جوايا وضربني بيه مرتين علي وشي .

مشي يظبط كنبه وريح ضهرها لغاية ما بقت زي السرير وانا كمان قلعت البانتي بتاعي .

ونام عليه وفتح رجله وانا روحت علي قعدت بين رجله كملت في زبه مص وبوس وبقيت بلف لساني حواليه وبدعك في بيوضه وبدعك فترة طويلة من الزمن .

هو بقي بيزمجر من الهيجان ومش قادر يفضل يريح وكان بيفضل يفلفص كده ويتعوج بجسمه .

لغاية ما شدني من شعري جامد اووي وبعدني عن زبه

أنا بزعل : ليه كده سيبني اكمل .

هو مردش عليا وزقني مكانه ونيمني علي ضهري وفتح رجلي وفضل باصص لكسي .

أنا هنا لحظت قد ايه كنت هايجه لدرجة أن كسي اتبل لوحده بس محستش بنفسي عشان كنت مشغوله بزبه بهرني اول مرة ليا اشوف زب لايف كده .

فتحت رجلي اكتر ودعكت نزلت صباعين بين شفايف كسي ودعكت بيهم كسي وانا باصه لزبه وبدوس بسناني علي شفايفي .

أنا: ااأهههه انت لازم تكون حنين وبراحه .
العميل ٧٧ بابتسامة: حاضر هحاول بحبك ياملك .

العميل ٧٧ راح جاب الدريس المقطوع وحطه علي حرف الكنبه مسك رجلي الاتنين وشدني وبقي الدريس تحتي ورفع رجلي علي بطني وحط ايده الاتنين علي ركبتي .

العميل٧٧ : بصيلي
أنا وانا بدعك في كسي :هححح اووف حاضر
العميل ٧٧ بدأ يحط رأسه علي فتحة كسي أنا حسيت بيها من هنا والهيجان عَلِي اووي وبقيت بوحوح من هيجاني

هو ادني مخدة وقال: عضيها بسنانك عشان المكتب مش كاتم للصوت.

أنا هزيت راسي بأه ودوست بسناني جامد وانا باصه في عيونه وبدعك في زنبوري .

بدأ يدخل راسه براحه اوي وهو باصصلي وانا بقيت حاسه بانقباض بسيط جوا كسي .

بدأ يدخل اكتر سنة لحد ربعه أنا هنا حسيت بشكة ووجع بسيط وخرج شوية ددمم من كسي

العميل٧٧: مبروك كده بقيتي عميلة٣٢ رسمي أنا مضطر امشي حالا اسف كتعويض هحسبلك المرة دي بمهمتين مش مهمة واحدة وبكده يبقي ناقصلك مهمتين ايقونية ومهمة واحدة من المستوي الماسي استخدمي الاتنين الايقونية أما الماسي حافظي عليها للمرة الجاية لينا اتفقنا ؟.

أنا زعلت شوية واضايقت بس بعد شوية تفكر في قوانين المكان والعواقب اللي الكل بيخاف منها سكت وهزيت راسي

العميل ٧٧ مسح الدم من علي زبه في الدريس المقطوع ولبس و ودعني ببوسة طويلة وخرج وأنا لسه زي ما أنا
شديت الدريس من تحتي ومسحت بيه الدم ومبتسمة شوية وسعيدة باللي حصل .

بعد كده كشرت لما بصيت علي الفستان المقطوع احوووه وانا همشي ازاي دلوقتي روحت خبطت علي الباب .

الحارس من ورا الباب: الهانم آمرت انك تستني لحد ما تيجي ؟

أنا: طب ممكن تيجيبلي لبس من تحت ؟.
ومفيش اي رد روحت خبطت مرة تانية برضو مفيش اي ردت فضلت قاعدة دقيقتين والهانم جت .

الهانم بابتسامة: اتبسطي يا ملك ؟
أنا بكسوف: جدا ياهانم بسس .....
الهانم : مكملتوش عارفه كنت شايفاكم عشان الملاحظات اللي تساعدك المهم انتي كنتي طالبه لبسك؟
أنا: اه فعلا ياهانم عشان الدريس اتقطع.
الهانم : أنا فعلا بعت الحارس بس بمقابل حاجه تعمليها.
أنا باستغراب: مقابل مقابل ايه امرك يا هانم؟
الهانم : بس لو حد عرف اللي هطلبه منك هنموت .
انا هنا استغربت اوي وقلقت لكن بعد تفكير قولت.
أنا: متقلقيش ياهانم مفيش حد هيعرف.
الهانم :افتحي بوقك وغمضي عنك .
أنا بسمع الكلام لكن مفيش حاجه بتحصل
أنا:هان....
ولسه هكمل سمعت صوت ااه مكتومة بسكت وبفضل فاتحه بوقي بعد عشر ثواني لاقيت ايد بضوافر كبيرة بتخش بوقي

الهانم: اياكي تفتحي عينك سامعه؟ والحسي ايدي

أنا بهز رأسي بأه وبحلس لكن بحس بسائل لزج وبارد بين صوابعها

أيد الهانم بتخرج من بوقي

الهانم: طعمه حلو ؟
أنا : أنا اوووي جميل جدا
الهانم : عايزة تكملي؟
أنا بهز رأسي والهانم بتضحك اوي
الهانم: طيب كملي لحس عسلي ايدي غرقانه قدامك بس متتفتحيش عينك ابدا فاهمه ؟
أنا بوافق وبطلع لساني وبكمل لحس
_______________________________________
وبس كدا ياسيدي دي نهاية قصتنا 🤝🏻❣️
طبعا مقدرش انسي اخواتي اللي وقفوا جمبي وساعدوني .
@Life Arch
@محمودعبده
@BABA YAGA


القصة مليانة لغبطة اصل اسفة اول مرة ليا اكتب قصة قصيرة+في حاجات كتير متوضحتش أنا عارفة+كمان النهاية مش كفاية بالنسبة للأحداث

كل ده انا عارفاه وبعتذر عنه جدا لكن اهم حاجه تكون استمتعت بوقتك ومراحش علي الفاضي

مستنية ارآكم ملاحظاتكم توقعاتكم دعمكم ونقدكم كل ده في التعليقات

♥️❣️بحبك❣️♥️

بقلم🖋️/MONA#​

جميله جدا
مع انها اول مرة بس شابوووو👏🏼👏🏼👏🏼
بالتوفيق انشاء لله
و بعدين انا كا سعادتش بحاجة كل الفضل ل ابداعك
 
  • حبيته
التفاعلات: LADY MONA و BABA YAGA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش اول كومنت🙂😂❣️🌹
بس تقريبا اول داعم😂❣️🌹

هقرأها ي قمر واقولك رأي❣️🌹
مع اني متأكد مليون في الميه
انها هتكون قصه عظمه قصه
عباره عن ابداااع كبيير❣️🌹❣️
بنا انها من كتابه @#MONA اختي القمر🙏🌹❣️❣️
 
  • حبيته
التفاعلات: LADY MONA
20231220-091315-1
اولا أنا بعتذر جدا جدا كمان جدا وسوري جدا تاني جدا علي التأخير اسفة جدا

المهم بقي صديقي وعزيزي القارئ الجميل ♥️🥰
روق كدا و اهدا لأن القصة صعبة عليا وعليك عشان تستوعبها هحتاج منك شوية روقان و تعالي استمتع .
_______________________________________
(هاااي أنا ملك ٢٤ سنة بشتغل موظفة في بنك شاطرة في شغلي جدا وحيدة معنديش اخوات وبابا متوفي في حادثة .

طويلة تقريبا ١٧٥ سم وزن مثالي شعر بني بيضاء البشرة لون العيون عسلي فاتح صدر متوسط و طيز اكبر من المتوسط .)
_______________________________________
المشهد في غرفة الاجتماعات في البنك
المدير كان عامل اجتماع للاعلان عن ترقية الموظف المثالي .


أنا كنت متحمسة جدا لاني تعبت جدا في الشغل اخر فترة أما بالنسبة للحضور الموظفين في البنك ١٤ بنت و٩ شباب و مدير الفرع كلنا كنا قاعدين علي منضدة مستديرة الشكل .

المدير : خير الكلام ما قل و دل أنا عارف ان كلكم عندكم مشغولين فهختصر الاجتماع عشان كل واحد يشوف اللي وراه بعد اليوم الطويل جدا ده

لأول مرة في تاريخ البنك موظف ينجح في رفع أسهم المدخرات في خزينة البنك بنسبة 76%

نفس الموظف نجح في كسر الرقم القياسي في تاريخ
البنك في تحويل العملات وقدر ينعش خزينة البنك
بمبلغ وقدره 5 مليار جنية مصري

كل ده قدر يحققه موظف واحد بس موجود وسطنا علي مدار ال6 شهور والغريب أن الموظف ده اول سنة يكون بينا ومتعين جديد معانا و قدر يفوز بجائزة الموظف المثالي عن جدارة واستحقاق خالص تهانينا لييييي ملك .

القاعة بتتملي بصوت تصفيق حار .

أنا بفرح: متشكرة جدا ليكم ، عايزة اوجه ليكم كلمة مهمة هاخد مش هتاخد من وقتكم دقيقة .

الجميع: اكيد طبعا اتفضلي استاذه ملك .

أنا : اشتغل على نفسك كموظّف، لغاية ما الشركة اللي بتشتغل فيها يكونوا خايفين إنّك تسيبهم، مش أنت اللي خايف إنّهم يطردوك..

واشتغل على نفسك كشريك، لغاية ما شريكك في الحياة يعرف إنه محظوظ إنّك معاه، مش أنت اللي خايف إنه في أي لحظة يتخلى..

واشتغل على نفسك كإنسان، لغاية ما الناس في محيطك الإجتماعي يحسوا إنّهم أقوى بوجودك، مش أنت اللي تكون دايمّا محتاج السند منهم..

السعادة صناعة ذاتية.. وقوامها إنّك تشتغل على نفسك وتسعى ! .

صوت تصفيق لتاني مرة في القاعة.

أنا بابتسامة : شكرا ، شكرا ليكم جميعا .

المدير : نصيحة جميلة جدا أتمني أن الكل يطبقها اجتماعنا خلص أشوفكم علي خير إن شاء ****.

الكل بيبدأ يخرج وانا ماشية سمعت كلام زميلتين عني.
موظفة ١ : عملتها ازاي المشكوكة دي .
موظفة ٢ : طبعا ما هو لازم تعملها دي مخدتش اجازات خالص.
موظفة ١: تاخد اجازات ليه هو عندها صحاب اصلا .
موظفة ٢ : علي رأيك كل ما حد يصاحبها تشكومة شكلها متوحدة اساسا .


أنا سمعت كل الكلام ده وللاسف أثر في نفسيتي فعلا أنا معنديش اي صاحب ده اللي مخليني اسخر وقتي كله لشغلي وزعلت جدا .

في الوقت ده خرجت من الشركة وركبت الاتوبيس عشان اروح البيت .

وانا في الاتوبيس افتكرت أن خدت ترقية وعارفة أن مامي هتفرح جدا لان أنا بسرف علي البيت من صغري عشان بابا متوفي وملناش حد خالص ورجعت تاني لفرحتي ومتحمسة جدا اشوف الفرحة في عيون مامي .

_______________________________________

المشهد عربية سودة ماشية ورا الأتوبيس اللي كنت ركباه وفيها تلات أشخاص مجهولين.

مجهول : دي الهدف ملك جميلة جدا زي ما شوفتوا وملهاش حد يعرفها ولا اصدقاء هي امها بس والحالة المادية تحت المتوسط احنا نقتل امها وناخد المبلغ لينا موافقين ؟ .
مجهول ٢: اكيد موافقين دي هتكون مصلحة كبيرة .
مجهول ٣: بس لو المنظمة كشفتنا هنتقتل ، الأمر ده لازم يكون سر بينا.
_______________________________________
في الوقت ده كنت برن الجرس ومستنية ماما تفتح .

ماما من ورا الباب : ايوة ايووووة يا بنتي جاية مستعجلة علي ايه؟ .

ماما بتفتح الباب وبتلاقيني ناطة في حضنها وعلبة كانت في أيدي بتقع من الحضن .

ماما بضحك : هههه يا بنتي اهدي في ايه وايه اللي وقع ده يا موكوسة .

أنا : بحبك اووي يا ماما بحبكككككك ، يالهووي الجاتوووه .

بنزل اخده من علي الارض واضحك .

ماما بتريقه : جاتووه ايه بقي ده قصدك هريسة وايه يا زفتة ده مش قولنا نلم أيدينا عشان نكفي المصاريف
يلا تعالي خشي يا ملك خلينا نقفل الباب الجو تلج .

أنا : استني هو أنا مقولتلكيش مش انا خدت الزيادة يا ماما خدت الزيادة الموظف المثالي يعني المرتب بتاعي زاد بنسبة ٥٠٪ .

ماما بفرحة : بجد يا ملك ؟؟!! .
بتحضني اووي وبتضحك .
ماما: شاطرة ياروح قلبي ، مش عارفه من غيرك كنت هعيش ازاي بعد ما ابوكي سابنا لوحدنا .
بطلع من حضنها .
أنا بزعل : اووف ليه بس ياماما السيرة دي دلوقتي.

ماما : حقك عليا يا ملوكة تعالي اقعدي يا ضنايا عقبالك ما اجهزلك الأكل هتلاقيكي علي لحم بطنك من الصبح .

أنا ببوس رأسها .
أنا : لا طبعا يا ست الكل اقعدي و أنا هقلع الشووز بتاعي و ونأكل مع بعض من حلاوة ايديكي .

بجهز السفرة وانا داخلة المطبخ الجرس بيرن .

ماما: ايوه مين علي الباب؟ .
الجرس بيرن تاني بدون رد .
ماما : ميييين ماترد انت اخرس ولا ايه تعالي يا ملك لما نشوف البلاوي اللي بتدحف علينا دي شوفي مين يا بنتي .

أنا : حاضر ياماما ثواني جاية .

بروح للباب وببص في العين السحرية وبيظهر قدامي ايد لابسة بدلة ماسكة بوكية ورد احمر بس .

مجهول : تسليم .
أنا : المفروض أن حضرتك تحطه علي التربيزة .
مجهول : محتاج توقيعك يافندم علي الطرد .

أنا بنفخ وبفتح الباب في الوقت ده الورد بيقع قدامي وبشوف واحد اصلع مرتدي بدلة سودة وكرفتة حمرة وبيبصلي بابتسامة .

لسه هنطق لاقيت الراجل مسكني من رقبتي جامد أنا شهقت اووي و اترعبت .

الراجل مسك مسدس فضي وعمره بسرعة و وجهه علي رأسي .

مجهول بتهديد: حرف واحد واريحك من حياتك فاهمه؟.

أنا بهز رأسي من غير ما انطق ايماءة ب اه فهمت.

مجهول : في حد غيرك جوا؟ .

أنا خوفت اووي وافتكرت ماما ومترددة اقول اه ولالا .

ماما بصوت عاالي: يا ملك مين يا بنتي اللي علي الباب .

أنا خوفت اووي وبدأت هعيط لاقيت حاجه بتشكني في رقبتي وبدأت احس بتنميل في كل جسمي وصداع في دماغي وعيني بتقفل .

الراجل سابني وجسمي وقع في الأرض عايزة
اصرخ اوي ومرعوبة بس مش عارفه احرك لساني حتي .

شوفت ضهر تلت أشخاص لابسين بدل وجزم سودة بيخشوا لأوضة السفرة عند ماما وبدأت احس بتشويش في الرؤية

وسمعت صوت طلقة من مسدس بكاتم وغيبت عن الوعي .

_______________________________________
بفتح عيني وبشوف دكاترة حواليا والرؤية مغيمة جدا وبسمع كلامهم .
دكتور: الفص تحت المهاد سليم ١٠٠٪ .
دكتورة : ٨ عظام خلفي جمجمة سليم .
دكتور : هاايل كده العملية نجحت .
والرؤية بتظلم مرة تانية وبفقد وعيي .
_______________________________________
بفتح عيني مرة كمان وبلاقي نفسي عريانة بتخض اووي وبقوم أقف .
بحس بصداع جامد اووي في دماغي و بشوف اوضة مشوشة و الدنيا بتلف قدامي جامد وبقع
مجهول : خطأ في حالة رقم 7732 مطلوب دعم طبي بسرعة
وبغيب عن الوعي. (اصبر بس عليا ده انا هدوخك😂)
_______________________________________
بفوق والاقي في عيني نور ساطع اوووي لكن مفيش حاجه واضحة وصوت مشوش .
مجهول : ايه اللي حصل يا دكتور؟
دكتور : معرفش دي حالة غريبة يافندم الفص اتجدد منه ٢٥٪ بشكل تلقائي دي معجزة طبية .
مجهول : مممم تجدد ؟ يعني في خطر علينا؟.
دكتور : متقلقيش يافندم كله تحت السيطرة وهيتعمل ليها فحص طبي كل فترة لكن ده فص جديد مستحيل تقدر تستعيد اي ذكريات ومع ذلك هنعمل واجبنا .
مجهول : تمام أنا هتحرك فوقها يا دكتور باقي الحالات فاقت بقالها اسبوع كفاية خساير لحد كده؛ ايه ده هي ليه بتحرك عينها هي فايقة ؟.
دكتور : امرك يافندم متقلقيش يافندم هفكك جزء من الفص و هيتم مسح ذكريات اخر ٢٤ ساعة .
مجهول : تمام شوف شغلك.

مجهول ده بيمشي .
دكتور : مخدر للحالة هنا .
وبغيب عن الوعي .
_______________________________________
بعد مرور ٣ساعات ببدأ افوق واسمع صوت بنت.
بنت: صباح الخير حمد**** علي السلامة قلقتيني عليكي .
أنا: أنا فين ؟و انتي مين؟ .
البنت بتمد ايديها وبتديني لبس في كيس .
بنت: خدي بس البسي ده الاول انا اسمي ريماس و مصرية

ببص ليها وبستغرب البس ليه ببص عليا كده لاقيتني عريانة خالص اتخضيت واتكسفت اووي حطيت ايدي علي كسي وايد فوق حلماتي وببص في الأرض من الاحراج .

ريماس اول ماشافت كده حطت ايديها علي بوقها وعمالة تضحك عليا .

ريماس: مكسوفة ؟ ده جسمك ده كان قدامي اسبوع كامل يعني حفظته اكتر منك يا ملك .

انا بضحك وبفك شوية لكن لما لاحظت انها قالت اسم ملك لويت بوزي .

أنا بحيرة : ملك ملك أنا ازاي مش فاكرة ...
ريماس: اسمك عارفة يووه دي ليلة طويلة اووي هتفهمهالك الهانم بصي أنا عندي رقم تعريفي

بتلف وبتخلي ضهرها ليا كان شعرها مقصوص لحد نص الرقبة مثلا وتحتيه الرقم التعريفي (بص علي أول تعليق متنساش ) متكون من ٨ ارقام .

ريماس: انا اسمي ريماس أو العميلة رقم ٣٣ ودول اخر رقمين في الرمز أو الرقم اللي مكتوب وانتي اسمك ملك أو العميلة رقم ٣٢ وكلنا زيك لسه عارفين أسامينا ومكناش فكرين اي حاجه مفيش غير أنا وانتي مصريين في الطابق الأول اما الباقي بقي ياستي هتعرفيه من الهانم لما تلبسي .

بحط ايدي علي قفايا وبحس بوجود الوشم وبحتار.
أنا : حاضر يا ريماس .
(وصف الطابق الأول يتكون من ٤٠ اوضة كل اوضة فيها بنتين والطابق عبارة عن ٢٠ اوضة جهة اليمين وعشرين غرفة جهة اليسار وبيحتوي علي ١٠ حراس مسئولين عن الحماية والحفاظ علي النظام وفي نص الطابق سجدة طويلة لونها احمر من الحرير)
(وصف الاوضة مساحة متوسطة بتحتوي علي سريرين ودولاب كبير )
(وصف ريماس ٢٧سنة طول ١٧٠سم رفيعة صدر كبير و طيز متوسطة بيضاء البشرة شعر اسود وعيون سودة )
(وصف لبس الطابق الأول برا دانتيل اسود وبانتي قطن اسود وفستان سواريه احمر بحمالات في الضهر بطول نص الضهر لحد تقريبا تحت لوح الكتف بسنة علي شكل حرف اكس وقدام لحد نص الصدر طول الدريس لحد الركبة )

في الوقت ده كنت لبست وخرجت مع ريماس من الاوضة وجيه معانا حارس ضخم اسود البشرة في الاسانسير عشان يوصلنا للهانم

أنا كنت منهبرة من جمال المكان ومصدومة حرفيا فاتحه بوقي من الصدمة ده حتي الاسانسير تقريبا مصنوع من الدهب.

ريماس بضحك: طب ياستي حتي اقفلي بوقك.
أنا باحراج: اصل حاسه اني أول مره اشوف المناظر دي في حياتي.
ريماس لسه هترد لاقينا مره واحده طلع صوت غليظ كده .
الحارس: اتفضلوا البسوا دول عشان قربنا نوصل .
أنا: ايه ده واوو انت مصري؟
ريماس: نفس اللي قولته بالظبط بصي هنا بنتعلم كل اللغات .
أنا: طب ونلبس الشربات السودة دي ليه ؟
ريماس بضحك: شربات سودة شربات ؟ عشان القوانين كده يا ملوكة .
أنا: قوانين ايه هو احنا فين انا ليه مش فاهمه ؟.
ريماس: البسي بس والهانم هتفهمك يلا .

أنا لبست والحارس مسك أيدينا وفضل نمشي أنا مش شايفة حرفيا غير سواد بعد ٥ دقايق مشي بيتشال من علي وشي الشراب ده .

بلاقي نفسي في اوضة ضلمة وقدامي كرسيين لونهم لبني بيدوا اضاءة خفيفة في الضلمة زي كل الكراسي والانتريه اللي في المكتب ومش شايفه اي حاجه غيرهم ولا حتي لون الحيطة

قدام الكرسيين مربع ازاز كبير بيعرض شوية شباب حوالي ١٩ سنة كلهم صلع قاعدين في فصل وقدامهم شخص واقف .

علي كرسي من الكرسيين بلاقي بنت قاعدة لابسة قناع علي وشها علي شكل "لبوة "وبدلة بيضة وبتشاورلي بهوس يعني اسكت وبعد كده شاورتلي علي الكرسي اقعد جمبها.
قعدت وركزت علي الفصل .
الهانم : ابدأ .

المعلم : تاريخ الراجل بيتحدد بالحرب والحرب بتتحدد بالرجالة اللي بيشتركوا فيها ايه اللي هيحصل لو قدرنا نصنع راجل افضل؟
احنا قدرنا نعمل ده في برنامج "المنظمة'' اللي بدأ في أغسطس عام ١٩٦٧ م من قبل عالم يسمي ويليام تشارلز.

كان غرضه صنع آلة قتل مثالية بشر بلا عواطف أو خوف أو ندم النماذج دي يطلق عليها اسم العملاء .

انتم جميعا عملاء بدون عواطف لأن العواطف هي السبيل الوحيد لتدمير حياة اقوي راجل في العالم .

ممكن لحظة واحدة بس من التردد تكون سبب في قتله أو الخوف مثلا .
كلكم في حياتكم اللي مسحناها من الذاكرة الخاصة بكل واحد فيكم حس باليأس من المجتمع الفاسد اللي عايشين فيه .

احنا بنمثل منظمة سرية جدا مفيش بني ادم واحد علي وجه الارض يعرف بوجودنا غير العملاء بتوعنا وبس .

مش بنمثل اي حكومة ولا بنميل لأي جانب لكن احنا بنمثل أمن العالم كله .

هدفنا الوحيد تدريب وإعداد قتلة محترفين.

بيتم اختياركم علي حسب معاييرنا وهي أن كل واحد فيكم أهله اتخلي عنه أو أيتام كلكم بلا أي استثناء غير مرغوب في وجودكم في المجتمع وأهلكم كانوا طالبين أننا نتخلص منكم .

احنا وظيفتنا أننا نحولكم إلي خبراء في كل أنواع القتال وبتتبرمجوا لهدف واحد بس .... للقتل .

وايه غير القتل يقدر يحققلنا الأنتقااام من العالم اللي رافض وجودنا فيه احنا ملناش غير طريقة واحدة قادرة تحقق العدالة لينا وهدف واحد بس هووو القتل.


الكل بيردد بعصبية : قتل. قتل .قتل.

الهانم في الوقت ده داست علي زرار واختفي المشهد اللي قدامنا .

الهانم بتنهيدة: من الأخر انتم شوية فشلة ملكوش مكان في المجتمع احنا بنوفرلكم المكان والاكل والأمان والانتقام بيحققوه ليكم العملاء الرجال .

بالنسبة ليكي ولكل البنات مطلوب منكم جسمكم شهوتكم مقابل جوائز لكل مهمة تقدري تنفيذها جايزيتها الخاصة علي حسب درجة صعوبتها .

احنا قدرنا نضاعف شعوركم بالشهوة والمشاعر اما الباقي ده دورك انتي كده كل حاجه واضحة ؟.

أنا: تمام يا هانم واضحة .
الهانم : باين عليكي شاطرة ومش هتفضلي كتير في الطابق الأول وهتكوني معانا.
أنا: بس انا في حاجات كتيرة مش فاهماها ومتلغبطة.
الهانم: الفهم الزيادة بيقتل الشعور باللذة الباقي انت تكتشفيه بنفسك بالنسبة للاسبوع اللي فاتك انتي فاتك تعليم اللغة الإنجليزية والفرنسية فشدي حيلك شوية عشان تلحقي مستوي اصدقائك.
انا: .but i can speak English and Franch
الهانم: .?comment t'appelles _ tu
أنا : . Je m'appelle Malek
(لو مفهمتش الكلمتين دول فحرفيا اجري روح اتطمن علي نفسك وغير نفسك النهاردة قبل بكرة كل اللي اتقال بس انا بعرف اتكلم انجليزي وفرنسي واسمك ايه انا اسمي ملك.)
الهانم: طيب كويس جدا تقدري تمشي دلوقتي.
في الوقت ده الحارس دخل ولبسني الشراب ومشينا وفضلت شهر كامل عبارة عن محاضرات بس قدرت اتعلم كل اللغات تعالي احكيلك عن شوية مقتطفات عن اللي اتعلمته.
_______________________________________
المعلم : اي راجل بيحب أثناء العلاقة المغازلة والهمس بصوت واطي بس يكون واضح في الودن لأن الودان حساسة للهمس والكلام الرقيق بسبب وجود نهايات عصبية كتيرة علي الجلد .

كمان الراجل بيحب لحس ومص أصابعه عامليهم زي القضيب بالظبط .

كمان بوس الشفايف الشفه اللي فوق تحديدا بتثير الراجل جدا مع عض خفيف عليها الراجل بيكون في أوج شهوته وعايز يبدأ العلاقة في اسرع وقت ممكن متركزيش علي اللسان وتنسي الشفايف متنسيش وان عض الشفايف دي بالنسبة للراجل أن شهوتك كبيرة ورغبتك فيه حالا في اللحظة دي وده اللي بيثير الراجل ويخليه يبدأ علي الفور .

في وضع الفارسة استغلي دايما كل لحظة ممكنه في الوضع ده خلي شهوته تحت سيطرتك ممكن تضغطي علي الرقبة بايدك ممكن خنقة بسيطة مثلا .

الكلام بعد العلاقة شوية كلام رومانسي وعرفيه برضاؤك واستمتاعك بالعلاقة كل ما الراجل يحس ويعرف اللي بيرضيكي هيعمل اللي بيرضيكي كل مرة عشان بس تكوني اسعد ارضي غرورة حسسيه بضعفك........
_________________________________________
المعلم : النهاردة هنتكلم عن الأوضاع اللي بيحبها الرجالة مفيش ادني شك أن الراجل بيحب الأوضاع اللي بتخلي الست تحت سيطرته الأوضاع دي بترضي الراجل نفسيا قبل رضاه جسديا .

بالرغم من كل ده برضو لازم يكون موجود أوضاع تحسيسه بقسوتك أو سيطرتك عليه بصوا عموما الجنس جنون فمتقيديش نفسك علي معلومة معينة.

نبدأ بوضع "المواجهة" أهم مميزاته أن بيقدر يساعدك علي الوصول إلي رعشة الجماع بشكل أسرع .

بالنسبة للراجل بيساعد لتضيق المهبل بيسهل للطرفين الاحتضان والبوس .

الراجل بيكون قدامه كل رد فعل ليكي للمتعة من نظرات عينيكي والريأكشن بتاعك .......

_______________________________________
عدي شهر كامل بالشكل ده كل يوم درس جديد ومعلومة جديدة عن السكس طول الشهر ده قدرت اقرب اووي من ريماس بقينا اخوات واعز صحاب كمان وحبيتها اوي بجد أما الباقي كله في حاله.

بنت بتدخل علاقة مع حارس من حراس الطابق الأول مقابل معلومات اكتر عن المنظمه .

قدرت تنقلنا شوية معلومات عن المنظمة عرفنا أن الحراس اللي مسئولين عن الحماية والإشراف على اتباع النظام موجودين بس في الطابق الأول متمثلين في ال ١٠ حراس وبس .

أما المنظمة كلها عبارة عن ٣ طوابق الطابق ٣ غامض منعرفش عنه غير أن موجود فيه المرعب اشهر قاتل في العالم "سيد الظلام" .

أما بالنسبة للطابق التاني مفيهوش حراس لكن فيه
عملاء رجالة اللي شوفت ليهم محاضرة مع الهانم في أول مقابلة .

والبنات اللي بتنجح في الشهر اللي بيتطلب فيه تنفيذ ال ٥ مهمات بس شرط أن الخمس مهمات يكون فيهم مهمتين مستوي ايقوني بيترقوا من الطابق الأول الي الطابق الثاني اللي بيعيش فيه العملاء سواء رجالة و ستات مع بعض لو مرتبطين أو لوحدهم .


بالنسبالنا النهاردة كان يوم مميز جدا لينا كلنا ومتحمسين جدا النهاردة هنختار أول مهمة لينا وهنفذها النهاردة يعني كل المعلومات اللي اتعلمناها هنا هيتم تنفيذها عملي .

كنا متجمعين في الفصل الوقت ده دخلت علينا الهانم بالقناع لغاية النهاردة مشوفناش شكلها .

الهانم : هيتم حالا توزيع عليكم ورق فيها ٣ خانات لكل خانة مكتوبة قدامها ٥ مربعات نسبة الي الخمس مهمات المطلوبة منكم في الشهر الاول الترتيب التصاعدي حسب درجة الصعوبة ذهبي ثم ماسي ثم ايقوني و يشترط عليكم جميعا عمل مهمتين من الخمسة مستوي ايقوني .

في كل مستوي ايقوني هيكون موجود معاكم شخص مراقب من الطابق التاني يسجل مستواكم واخطائكم وملاحظاتهم عن ادائكم .

لكن احذروا مفيش فرصة للفشل في الايقوني الفشل ملهوش غير معني واحد هو فرصة للموت .

أما الفشل في المستويين الذهبي والماسي هيكون عليهم عقابات اللي هيفشل بس هيقدر يعرفهم يلا اختاروا بتأني وتفكير كافي استئذنكم .

الهانم بتمشي وانا بدأت أفكر اختار ايه في الأخر اخترت ٤ مهمات ايقونيه و مهمة ماسيه وسلمت الورقة وفضلت واقفة بره الفصل مستنية الزفته ريماس اللي أتاخرت جدا عليا .

ريماس: سوري ياقلبي أتاخرت عليكي .
أنا: ايه يابنتي كل ده كنتي بتعملي ايه؟.
ريماس: كنت بعرف البنات اختارت كام مهمة من المستوي الأيقوني تخيلي كلنا اختارنا مهمتين بس اللي هما اساسا مطلوبين مننا .
أنا بقلق وتوتر : مهمتين ؟؟

ريماس: اه ياملوكه مين المجنون اللي هيفكر يخاطر بحياته مش كفاية مهمتين اخيرا بقي هنفذ اللي اتعلمناه أنا متحمسة اوووي اخيرا هكون مع راجل اه صحيح استني انتي اختارتي كام مهمة مستوي ايقوني ؟

أنا بحس اني وقعت نفسي في مصيبة .

أنا : ٤ مهمات ايقوني .

ريماس اول ما بتسمع كده بتشهق جامد من الخضه وقبل ما ترد بيجي لينا حارس .

حارس: مين فيكم العميلة رقم ٣٢ ؟.
أنا برفع ايدي : أنا .
حارس: تعالي معانا عشان الهانم طلباكي في المكتب .
ريماس: طب روحي ولما ترجعي هنشوف أخرة جنانك ده .

الحارس بيوديني لمكتب الهانم زي المرة اللي فاتت لبسني الشراب لكن سمعت صوت زعيق وانا واقفة قدام الباب الحارس خبط علي الباب والصوت سكت بخش المكتب بلاقيه ضلمة زي اخر مرة تقريبا القوانين ممنوع فيها اي شخص من الطابق الأول يشوف شكل مكتب الهانم كل اللي بشوفه ضلمة والانترية والكراسي والمكتب بإضاءة بسيطة وبس وبشوفها قاعدة مع عميل اصلع لابس بدلة سوداء وكرفته حمرة

الهانم : عميلة ٣٢ مكتوب قدامي انك اختارتي ٤ مهمات ايقونية هل انتي غلطتي ؟.
أنا: لا ياهانم أنا قاصدها .
الهانم : اممم يعني انتي واثقة من قرارك ده ممكن يكون سبب قتلك .
أنا: لا نجاح بدون مخاطرة ياهانم وبعدين دي فرصة كبيرة جدا عشان اعرف واتعلم اكتر من ملاحظات الطابق التاني .
الهانم : انتي مميزة جدا يا ملك بتمني ليكي التوفيق .
العميل: أنا العميل رقم ٧٧ .
(العميل رقم ٧٧ اللي هتكتشف ملك مستقبلا أنه سيد الظلام لكن هي حاليا متعرفش غير رقمه التعريفي ٧٧

٣٠سنة بشرة بيضة عيون سودة واسعة طويل نسبيا تقريبا ١٧٧ سم جسمه كله عضلات اصلع ومكتوب في منتصف صلعته رقم تعريفي مكون من ٨ ارقام واخر رقمين ٧٧)

أنا: اتشرفت بحضرتك عميل ٧٧ شكلك مصري مش كده ؟ .
الهانم بنرفزة وتكبر : احتفظي بالالقاب ياملك ويلا روحي شوفي شغلك .
العميل بيتجاهل الهانم: اه أنا فعلا مصري اتشرفت بيكي جدا استاذه ملك انتي شخصيتك مميزة انتي قولتي عندك ٤ مهمات ايقونية؟.
أنا: اسفة ياهانم جدا ، اه يافندم ٤ .
العميل٧٧ : ياريت تقوليلي العميل ٧٧ علي طول وانتي واضح جدا انك مصرية هل عندك مانع استغل الفرصة دي واخد مهمة منهم؟
أنا بابتسامة خجل: ياريت يافندم .
الهانم : عميل ٧٧ دي من الطابق الأول انت مش شايف لبسها ؟.
العميل٧٧: لا شايفه كويس ياهانم أنا هطلبها بمقابل كجائزة مقابل تنفيذ مهمة للمنظمة وياريت تكوني موجودة معانا عشان ملاحظاتك تفيد ملك مش ده برضو من واجباتك ؟.

أنا في اللحظة دي استوعبت معني كلامه أنه الهانم من الطابق التاني

الهانم : تمام تحت امرك عميل ٧٧ وانتي ياملك روحي جهزي نفسك

عميل ٧٧: هي لسه فيرجن ؟
أنا: اه يافندم فيرجن .
عميل ٧٧ مع ابتسامة: كويس جدا مش فاكر امته كان اخر مرة كنت فيها اول راجل يلمس جسم بنت دي فرصة متتكررش.

عميل ٧٧ بيقرب مني براحة وانا واقفة مستنيه الهانم تقول حاجة لاقيتها غمزتلي بمعني اني انطلق .

أنا جريت علي العميل ٧٧ وحضنته .

عميل ٧٧ ضحك وقال: ده انتي متحمسه جدا .

أنا مسكت البدلة بايدي وشديت جسمه عليا خليته يلزق في جسمي ورفعت وشي لفوق خدت شفايفه في بوسة طويلة وهو اتفاعل معايا بقينا نبوس شفايف بعض .

حط ايد علي ضهري بيحسس بيها علي ضهري براحة .
وبايده التانية ببحسس علي طيزي من فوق الدريس .

أنا بدأت أحس بسخونة جسمي وشدت احتياجه للجنس وبقيت بتنفس بسرعة فشبيت اكتر علي مشط رجلي ومسكت في بدلته وبقيت ارجع خطوة وهو يقدم معايا خطوة كل ده واحنا بنقطع شفايف بعض لحد ما ضهري خبط في الحيطة .

أنا روحت زقيته من عليا وضحكت
أنا: انا مستنيه اللحظة دي من زمان جدا وبحلم بيها بقالي شهر بحاله
هو ابتسم ومسك حمالات الدريس جامد وهو باصص في عيوني اوي ومرة واحدة شدها بايده جامد قطعلي الدريس الاحمر من علي صدري والدريس وقع من علي جسمي علي الارض وظهر قدامه جسمي كله عليه البرا والبانتي السود .

عميل ٧٧ بنظرة اعجاب: انتي جميلة اوى اجمل بزاز شوفتها في حياتى.

مد أيده بين بزازي وفك كبسولة البرا ومسك بزي الشمال جامد وقرب عليه براحه برأسه .

طلع لسانه وحطه فوق حلمتي وبيضغط عليها جامد اووي بيه وخدها في بوقه مصها.

أنا سندت كتفي علي الحيطة وقربت بزازي علي بوقه اكتر .

أنا بمحنة : ارضع بزازي اكتر يا حبيبي انت جميل اووي .

فضل يرضع بزازي ويبدل بينهم هما الاتنين وانا سخنت اكتر وبقي جسمي سخن وحلماتي انتصبت اووي وكل ما يرضع بقيت بحس بتشنج بسيط جدا جوايا .

هو قرص حلماتي بايده جامد اويي و انا ضغطت جامد بسناني علي شفايفي من الألم وزومت .

راح ساب بزازي وقلع الجاكت وانا قربت منه تاني وطلعتله لساني و هو لما شاف لساني عليه لعابي خطفه في بوقه وبقي عمال يمص في لساني اووي وانا ايدي بتفكله زارير القميص لحد ما وصلت لاخر زرار وفكيته .

انا : افففف انا بحبك اوووي
نزلت شوية لحد ما وصلت لسرته وطلعت لساني عليها وفضلت اطلع بيه علي عضلاته بلحسهم لحد ما وصلت تاني لشفايفه وبوستها جامد .

هو حط ايده علي رأسي من ورا وزقني في الحيطة وقرب اووي مني وباس شفايفي وضغط عليها .

مسك فخاد رجلي اليمين ورفعها علي رجله وحسس عليها وقرب بيها اوي علي طيزي وهو بيبوسني وزنقني جامد اووي في الحيطه بجسمه وحسيت بانتصاب زبه فوق البانتي بتاعي وقفش طيزي جامد وبعد كده سابها وساب رجلي .

أنا فكيت حزامه وانا ببوس شفايفه وفضل يقفش في بزازي بايده الاتنين .

مديت ايدي جوه بنطلونه وطلعت زبه وفضلت اتحسسه بايدي حسيت بعروق وزب ضخم روحت سيبت شفايفه بسرعه وسند علي رأسه براسي .

بصيت عليه واتصدمت اوي وفضلت ادعكه براحه.
أنا مع نفخ: اوووه انت زبك كبير اووي ظ
العميل٧٧: بجد فعلا؟
انا بهز رأسي بأه ونفسي بيتقطع .
أنا: عايزني ارضع زبك؟
العميل ٧٧: مممم نفسيي .
أنا : نفسك اووي ؟
راح قفش طيزي جاامد اووي واترفعت من شديتها وشهقت وضربني جامد عليها .
أنا ضحكت: هههه طب خلاص خلاص حاضر .
مسكت زبه وشديته وانا ماشيه بجره ورايا من زبه .


و وقفته في نص المكتب وبنزل علي ركبي بقلعه البنطلون والبوكسر ولسه هاخد خطوه لاحظت وجود الهانم وكانت حاطة ايديها علي كسها وهايجه ومش علي بعضها .

أنا: هانم ممكن يعني تشرفيني وتخشي معانا؟
الهانم فاقت من صوتي .

هانم : ااااه.....
العميل٧٧: تقدري تمشي ياهانم نكمل كلامنا بعدين
الهانم بتمشي بدون كلام ورأسها في الأرض .( أو قناعها متنساش اني مشوفتش وشها ولا شعرها حتي ولا أيديها كمان)

العميل٧٧: كملي.
أنا: هو انت....
العميل٧٧: بعدين بعدين وانتي فاكرة أنها مش هتشوفنا من شاشة في اوضتها ما هي هتكمل فرجة .
أنا : بسس .
العميل٧٧: هنخلص ولالا ؟

أنا بمسك زبه وببوسه وببتسم : هنكمل .
وبدخل زبه جوا بوقي وبمص وادعك الحته اللي مش جوا بوقي بايدي .

نزلت ايدي من علي زبه وبقيت ابصله في عيونه وأيدي الاتنين علي ركبته من ورا وفاتحه بوقي.

وبقيت احرك زبه براحه اوي جوا بوقي باني ازق ركبه الاتنين عليا .

هو فهم قصدي وبقي ينيك في بوقي ويدخل زبه جامد لدرجة أنه كان بيدخل لحد ما يخبط في حلقي كل دخله.

هو حط ايده علي شعري وشد راسي علي زبه جامد .
فضل مدخل زبه في بوقي علي آخره وانا وشي بدأ يحمر اوي وبحاول افلفص وطلع مني شهقه وا أمأأأ
اكني بطلع في الروح وسابني .

فضلت أمص وادعك بايد والتانية والاتنين مع بعض وهو يخنقني بزبه.

راح طلع زبه من جوايا وضربني بيه مرتين علي وشي .

مشي يظبط كنبه وريح ضهرها لغاية ما بقت زي السرير وانا كمان قلعت البانتي بتاعي .

ونام عليه وفتح رجله وانا روحت علي قعدت بين رجله كملت في زبه مص وبوس وبقيت بلف لساني حواليه وبدعك في بيوضه وبدعك فترة طويلة من الزمن .

هو بقي بيزمجر من الهيجان ومش قادر يفضل يريح وكان بيفضل يفلفص كده ويتعوج بجسمه .

لغاية ما شدني من شعري جامد اووي وبعدني عن زبه

أنا بزعل : ليه كده سيبني اكمل .

هو مردش عليا وزقني مكانه ونيمني علي ضهري وفتح رجلي وفضل باصص لكسي .

أنا هنا لحظت قد ايه كنت هايجه لدرجة أن كسي اتبل لوحده بس محستش بنفسي عشان كنت مشغوله بزبه بهرني اول مرة ليا اشوف زب لايف كده .

فتحت رجلي اكتر ودعكت نزلت صباعين بين شفايف كسي ودعكت بيهم كسي وانا باصه لزبه وبدوس بسناني علي شفايفي .

أنا: ااأهههه انت لازم تكون حنين وبراحه .
العميل ٧٧ بابتسامة: حاضر هحاول بحبك ياملك .

العميل ٧٧ راح جاب الدريس المقطوع وحطه علي حرف الكنبه مسك رجلي الاتنين وشدني وبقي الدريس تحتي ورفع رجلي علي بطني وحط ايده الاتنين علي ركبتي .

العميل٧٧ : بصيلي
أنا وانا بدعك في كسي :هححح اووف حاضر
العميل ٧٧ بدأ يحط رأسه علي فتحة كسي أنا حسيت بيها من هنا والهيجان عَلِي اووي وبقيت بوحوح من هيجاني

هو ادني مخدة وقال: عضيها بسنانك عشان المكتب مش كاتم للصوت.

أنا هزيت راسي بأه ودوست بسناني جامد وانا باصه في عيونه وبدعك في زنبوري .

بدأ يدخل راسه براحه اوي وهو باصصلي وانا بقيت حاسه بانقباض بسيط جوا كسي .

بدأ يدخل اكتر سنة لحد ربعه أنا هنا حسيت بشكة ووجع بسيط وخرج شوية ددمم من كسي

العميل٧٧: مبروك كده بقيتي عميلة٣٢ رسمي أنا مضطر امشي حالا اسف كتعويض هحسبلك المرة دي بمهمتين مش مهمة واحدة وبكده يبقي ناقصلك مهمتين ايقونية ومهمة واحدة من المستوي الماسي استخدمي الاتنين الايقونية أما الماسي حافظي عليها للمرة الجاية لينا اتفقنا ؟.

أنا زعلت شوية واضايقت بس بعد شوية تفكر في قوانين المكان والعواقب اللي الكل بيخاف منها سكت وهزيت راسي

العميل ٧٧ مسح الدم من علي زبه في الدريس المقطوع ولبس و ودعني ببوسة طويلة وخرج وأنا لسه زي ما أنا
شديت الدريس من تحتي ومسحت بيه الدم ومبتسمة شوية وسعيدة باللي حصل .

بعد كده كشرت لما بصيت علي الفستان المقطوع احوووه وانا همشي ازاي دلوقتي روحت خبطت علي الباب .

الحارس من ورا الباب: الهانم آمرت انك تستني لحد ما تيجي ؟

أنا: طب ممكن تيجيبلي لبس من تحت ؟.
ومفيش اي رد روحت خبطت مرة تانية برضو مفيش اي ردت فضلت قاعدة دقيقتين والهانم جت .

الهانم بابتسامة: اتبسطي يا ملك ؟
أنا بكسوف: جدا ياهانم بسس .....
الهانم : مكملتوش عارفه كنت شايفاكم عشان الملاحظات اللي تساعدك المهم انتي كنتي طالبه لبسك؟
أنا: اه فعلا ياهانم عشان الدريس اتقطع.
الهانم : أنا فعلا بعت الحارس بس بمقابل حاجه تعمليها.
أنا باستغراب: مقابل مقابل ايه امرك يا هانم؟
الهانم : بس لو حد عرف اللي هطلبه منك هنموت .
انا هنا استغربت اوي وقلقت لكن بعد تفكير قولت.
أنا: متقلقيش ياهانم مفيش حد هيعرف.
الهانم :افتحي بوقك وغمضي عنك .
أنا بسمع الكلام لكن مفيش حاجه بتحصل
أنا:هان....
ولسه هكمل سمعت صوت ااه مكتومة بسكت وبفضل فاتحه بوقي بعد عشر ثواني لاقيت ايد بضوافر كبيرة بتخش بوقي

الهانم: اياكي تفتحي عينك سامعه؟ والحسي ايدي

أنا بهز رأسي بأه وبحلس لكن بحس بسائل لزج وبارد بين صوابعها

أيد الهانم بتخرج من بوقي

الهانم: طعمه حلو ؟
أنا : أنا اوووي جميل جدا
الهانم : عايزة تكملي؟
أنا بهز رأسي والهانم بتضحك اوي
الهانم: طيب كملي لحس عسلي ايدي غرقانه قدامك بس متتفتحيش عينك ابدا فاهمه ؟
أنا بوافق وبطلع لساني وبكمل لحس
_______________________________________
وبس كدا ياسيدي دي نهاية قصتنا 🤝🏻❣️
طبعا مقدرش انسي اخواتي اللي وقفوا جمبي وساعدوني .
@Life Arch
@محمودعبده
@BABA YAGA


القصة مليانة لغبطة اصل اسفة اول مرة ليا اكتب قصة قصيرة+في حاجات كتير متوضحتش أنا عارفة+كمان النهاية مش كفاية بالنسبة للأحداث

كل ده انا عارفاه وبعتذر عنه جدا لكن اهم حاجه تكون استمتعت بوقتك ومراحش علي الفاضي

مستنية ارآكم ملاحظاتكم توقعاتكم دعمكم ونقدكم كل ده في التعليقات

♥️❣️بحبك❣️♥️

بقلم🖋️/MONA#​

قصه جميله ابدعتي

بتوفيق ياقلبي ❤
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ، LADY MONA و BABA YAGA
جميله جدا
مع انها اول مرة بس شابوووو👏🏼👏🏼👏🏼
بالتوفيق انشاء لله
و بعدين انا كا سعادتش بحاجة كل الفضل ل ابداعك
تسلملي إن شاء **** خير 🥰
 
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
مش اول كومنت🙂😂❣️🌹
بس تقريبا اول داعم😂❣️🌹

هقرأها ي قمر واقولك رأي❣️🌹
مع اني متأكد مليون في الميه
انها هتكون قصه عظمه قصه
عباره عن ابداااع كبيير❣️🌹❣️
بنا انها من كتابه @#MONA اختي القمر🙏🌹❣️❣️
تسلملي ياقمر يارب تكون تستاهل كل الدعم ده 🥰😂
 
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
  • حبيته
التفاعلات: f͠a͠t͠m͠a͠🝔
تسلملي ياقمر يارب تكون تستاهل كل الدعم ده 🥰😂
اكيد تستاهل ي قمر وانا متأكد من قبل مأقرأها
انها هتكون حلوه اوي ي حبيبت اخووووك🌹❣️
 
  • حبيته
التفاعلات: LADY MONA
اكيد تستاهل ي قمر وانا متأكد من قبل مأقرأها
انها هتكون حلوه اوي ي حبيبت اخووووك🌹❣️
إن شاء **** يا احمد 🥰❣️
 
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA و LADY MONA
  • حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
  • حبيته
التفاعلات: LADY MONA
  • حبيته
التفاعلات: LADY MONA و BABA YAGA
بالتوفيق حبيبتي 🥰
 
  • حبيته
التفاعلات: LADY MONA و BABA YAGA

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%