NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعتقد التأثير "نفسي" وليس عضوي
فكرة ان ((شهوتك)) تتغير بسبب ممارستك لدور السالب دة امر وارد ، فتلاقي ان الستات مش مغرية بالنسبالك ، زي ماهتغريك صور راجل موجب مثلا فيحصل ضعف انتصاب ،، وهنا سبب ""نفسي""

ولا حاجة عادى عن تجربة

طب دي هتبقي مشكله لما تتجوز
مراتك هتبقي عايزه تتناك وانت كمان هتبقي عايز تتناك
ايه الحل ساعتها
عادي ياصديقي يروح ينتاك وبعدين ينيك
مرته او العكس

مغ الايف ببتاقر ع انتصاب الزب وع شغلات نانيه كمان والانوثه والهىمونات

عندي سوال ويا ريت اجابة عن تجربه انا علي علاقة بزوجين وانا سالب والزوج بيكون مصر يجيب جوايا هل دا هياثر علي الرجولة لو اتجوزت انا زبي حجمه كويس وبيقف عادي فهل دا مؤثر فعلا
اولا بعيدا عن الميول او الردود غير العلمية العملية الجنسية سواء مع الرجل او الست من الخلف موضوع شاز و ح ر ا م الامر الثانى العلمى
فتحة الشرج فبها بكتيريا سالبة تقضى مباسشرة على اى افرازات او خراج يعنى قازورات والطبيعى ان المنى بتاع الراجل ينزل فى الفرج فقط اما فى فتحة الشرج بيسبب انى البكتريا السالبة بتسبب تاكل فى الجدار الداخلى لفتحة الشرج
وكمان بتسبب للمارس احتقان البروستاتا لانها بتقزف وتسحب ميكروبات حتى لو فى نظافة جامدة
والامر الاهم حتى لو استخدمت اى واقى او ادوات بتسبب ارتخاء فى عضلة فتحة الشرج وبتسبب امراض الشرج من البواسير او الشرخ الشرجى
فبلاش منها وتوب لانك هتندم

• عجبني
التفاعلات: mody bottom
عندي سوال ويا ريت اجابة عن تجربه انا علي علاقة بزوجين وانا سالب والزوج بيكون مصر يجيب جوايا هل دا هياثر علي الرجولة لو اتجوزت انا زبي حجمه كويس وبيقف عادي فهل دا مؤثر فعلا
ملهاش اي علاقه لا بهرمونات ولا غيره ... جسديا مفيش اي حاجة هتتغير .. نفسيا هو اللي هيتاثر نتيجه لاعتمادك ع الشهوة عن طريق المستقيم بتاعك .. و لو حصل ان حسيت بتغيير لي جسمك فدا كله عوامل نفسيه فقط .. لكن جسديا مفيش اي حاجة تتغير من الممارسه مع راجل او نزول المني جواك

ولا بيأثر في حاجه انا علي السرير مع فحلي بكون لبوة انما لما بكون مع بنت بكون دكر اوي وزبري بيمتعها ويكيفها وتعاملي مع الناس بؤة السرير الكل بشهد برجولتي

لا

• عجبني
التفاعلات: mody bottom
بعتزر عن كل الهبد الي شفته فوق , بص بالنسبه لهرمون الذكوره و هو ال testosterone ده بيفرزه الخصيه و لا يوجد في جسد الرجل اي غده تفرز هرمون الانوثه و هو ال Estrogen l مقالت wiki علي ال 2 :
مفيس اي عامل نفسي اطلاقا ممكن يثار علي هرمونات الجسم , الهرمونات دي ليها وظايف كتييير غير الشكل الانثوي او الذكوري اهمها مثلا الحفاظ علي نسبه الكلسيوم في العضم و منع" هشاشه العظام" , ده سريعا كده علي هبد الهرمونات
بالنسبه للجانب النفسي فا مجرد التفكير في الابتعاد عن الدور الطبيعي للرجل بيحصل تغيرات نفسيه كبيره و متتابعه هيكون صعب معاها الرجوع للدور الذكوري بدون متابعه دكتور نفسي لمدد كبيره لعلاج المرض النفسي الي بيسمي " اضطراب الهويه الجنسيه او Gender dysphoria " و دي اصعب كتير اوي اوي في علاجها من اي مشاكل هرمونيه "اسال مجرب(انا)"
اما بالنسبه للقذف في المؤخره متفرقش كتير الخطر في النيك منغير واقي او كوندوم لان ده بينقل امراض لاحصر لها ده غير امراض العضله و الشرخ الشرجي او الامراض الاخطر زي

chlamydia
genital herpes
genital warts
gonorrhoea
hepatitis B
HIV
syphilis
و دي كوارث لوحدها و علاجها محرج جدا لان الدكتور هيعرف ده غير ان عدم علاجها مميت منغير نقاش و علي فكره ال HIV هو الايدز الي لحد دلوقتي ملوش علاج و فرص انتقاله من المؤخره اربع اضعاف من الكس.
و اتمني ليك الصحه و الابتعاد عن الامراض

• عجبني
التفاعلات: Alaa69 و لست حائرا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعتزر عن كل الهبد الي شفته فوق , بص بالنسبه لهرمون الذكوره و هو ال testosterone ده بيفرزه الخصيه و لا يوجد في جسد الرجل اي غده تفرز هرمون الانوثه و هو ال Estrogen l مقالت wiki علي ال 2 :
مفيس اي عامل نفسي اطلاقا ممكن يثار علي هرمونات الجسم , الهرمونات دي ليها وظايف كتييير غير الشكل الانثوي او الذكوري اهمها مثلا الحفاظ علي نسبه الكلسيوم في العضم و منع" هشاشه العظام" , ده سريعا كده علي هبد الهرمونات
بالنسبه للجانب النفسي فا مجرد التفكير في الابتعاد عن الدور الطبيعي للرجل بيحصل تغيرات نفسيه كبيره و متتابعه هيكون صعب معاها الرجوع للدور الذكوري بدون متابعه دكتور نفسي لمدد كبيره لعلاج المرض النفسي الي بيسمي " اضطراب الهويه الجنسيه او Gender dysphoria " و دي اصعب كتير اوي اوي في علاجها من اي مشاكل هرمونيه "اسال مجرب(انا)"
اما بالنسبه للقذف في المؤخره متفرقش كتير الخطر في النيك منغير واقي او كوندوم لان ده بينقل امراض لاحصر لها ده غير امراض العضله و الشرخ الشرجي او الامراض الاخطر زي

chlamydia
genital herpes
genital warts
gonorrhoea
hepatitis B
HIV
syphilis
و دي كوارث لوحدها و علاجها محرج جدا لان الدكتور هيعرف ده غير ان عدم علاجها مميت منغير نقاش و علي فكره ال HIV هو الايدز الي لحد دلوقتي ملوش علاج و فرص انتقاله من المؤخره اربع اضعاف من الكس.
و اتمني ليك الصحه و الابتعاد عن الامراض
وقفت من ساعتها بس حاليا بحس ان مش قادر خالص واني نفسي اجرب تاني وبكون قريب جدا من كده رغم اني شغال اغلب الوقت بس احساس صعب

• عجبني
التفاعلات: hani1
ملهاش اي علاقه لا بهرمونات ولا غيره ... جسديا مفيش اي حاجة هتتغير .. نفسيا هو اللي هيتاثر نتيجه لاعتمادك ع الشهوة عن طريق المستقيم بتاعك .. و لو حصل ان حسيت بتغيير لي جسمك فدا كله عوامل نفسيه فقط .. لكن جسديا مفيش اي حاجة تتغير من الممارسه مع راجل او نزول المني جواك
جربت مع بنات وعادي بحب ده بس دي مش قادر بحس اني عايز علطول

مش مكسوف وانت بترفع طيزك علشان تتناك

مؤثر نفسياً أكتر من بدنيا

انتا بترد على نفسك اه بيأثر

بصرف النظر عن مخاطر نزول اللبن داخلك من عدمه الأفضل تمتع سوفت كل شيء مباح عدا البوس من الفم أو الدخول ونزول اللبن بداخلك ..ده احساسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%