NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mody bottom

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
عندي سوال ويا ريت اجابة عن تجربه انا علي علاقة بزوجين وانا سالب والزوج بيكون مصر يجيب جوايا هل دا هياثر علي الرجولة لو اتجوزت انا زبي حجمه كويس وبيقف عادي فهل دا مؤثر فعلا

• عجبني
  • حبيته
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده, عمر الحريرى, سامي الاسكندراني و 13 آخرين
عندي سوال ويا ريت اجابة عن تجربه انا علي علاقة بزوجين وانا سالب والزوج بيكون مصر يجيب جوايا هل دا هياثر علي الرجولة لو اتجوزت انا زبي حجمه كويس وبيقف عادي فهل دا مؤثر فعلا
موضوع انك بتتناك اصلا دا في حد ذاته ميخلكش راجل

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: احمد الصعيدي, زوزو البنوتي, Amgad334 و 9 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: جميز افندي, megoohon, سامي الاسكندراني و 2 آخرين
طب ايه المتعه اللي بتحسها وهما بينزلو في طيزك دي عادي يعني احساسك هيتغير ملحوظه كتر البن فى طيزك بيزيد هرمونات الانوثه عندك واكيد انتا حاسس

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: megoohon, لولو ممحونه, ابن ابليس و 2 آخرين
طب ايه المتعه اللي بتحسها وهما بينزلو في طيزك دي عادي يعني احساسك هيتغير ملحوظه كتر البن فى طيزك بيزيد هرمونات الانوثه عندك واكيد انتا حاسس
ايه الدليل العلمي لكدا دا كلام وخلاص

• عجبني
التفاعلات: megoohon
بغض النظر عن احساسك .. بس نزول اللبن في طيزك .. و النيك في خرمك عموما هيوصلك لسرطان المستقيم و هتبقا حياتك مرار ..
و بالنسبة للرجولة فمجرد انك ترفع طيزك و تتركب و تاخد اللبن ده هيأثر عرر هرموناتك و كيمياء جسمك و هتزيد مشاعر الانوثة عندك و بالتالى هتبدأ ملامح جسمك تتغير .. زى ليونة في الكلام و صدرك هيظهر اكتر .. و هتحس انك اقرب للبنات

• عجبني
التفاعلات: الحائر في ميوله، ابن ابليس و salem-sissy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شئ علمي يدل علي كده لا مفيش
انا الجانب النفسي انك هتفضل ميول عن ميول و هيبقي ف اضطراب و الهرمونات من الجانب النفسي

• عجبني
التفاعلات: Mistress Sara
بغض النظر عن احساسك .. بس نزول اللبن في طيزك .. و النيك في خرمك عموما هيوصلك لسرطان المستقيم و هتبقا حياتك مرار ..
و بالنسبة للرجولة فمجرد انك ترفع طيزك و تتركب و تاخد اللبن ده هيأثر عرر هرموناتك و كيمياء جسمك و هتزيد مشاعر الانوثة عندك و بالتالى هتبدأ ملامح جسمك تتغير .. زى ليونة في الكلام و صدرك هيظهر اكتر .. و هتحس انك اقرب للبنات
اولا كل دا كلام مش علمي ومش حقيقي اعرف سوالب كتير وعادي جدا قصة الكلام دا هو بيكون حابب كدا انما سوالي عن معلومة علمية فعلا مش هبد يجماعه و نقطة السرطان دي مش حقيقية برضه غير كدا انا تجاربي قليلة ومش ادخال يعتبر

• عجبني
التفاعلات: تبادل هارد اوي
ايوه هرمون الانوثه عندك هيزيد

يعني كلهم بينصحوك تبقي راجل و انت برضو حابب تروح تتناك؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Nora hayga, MaHmOuD Ahmed(حوده), ابن ابليس و 2 آخرين
انت مع الوقت بتنسي انك راجل اصلا وبتحتاج علطول زب ولو قعدت فترة طويلة من غير ما تتناك بتحس بحرقان وكده وبتفضل تفرك وبتدمن ده انك تتنطط أو حد يرزع فيك فاهمني ف دي حاجة بتيجي بالتدريج حتي لو انت فحل الفحول كلهم واتنكت هتحب النيك وهتفضل فيه وطبعا هياثر ع رجولتك

• عجبني
التفاعلات: saleb_2222
يعني كلهم بينصحوك تبقي راجل و انت برضو حابب تروح تتناك؟
لا انا عكس كدا بس محدش بيرد من تجربة او معلومه صح كله خرافات

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
كان ليا تجارب ايام المراهقه بشباب وكنت بنزل جواهم عادى واتجوزو وخلفو كمان دى حدود معلوماتى .

• عجبني
التفاعلات: الزبير الصعيدي و موجب و تبادل
عايز راي طبيب بقا تعاله انا اقولك مجرد تغير احساسك ان انتا الراجل الي بتنيك ده بيغير هرمونات الرجوله عندك جسمك بيعمل ايرور
اما عن اللبن الي بيجيبو جواك ده ملوش دعوه بالهرمونات بي بيجيب لمراض زي الادز والصديد الشرجي والسكري

• عجبني
التفاعلات: جميز افندي، saleb_2222 و mody bottom
طلما بتتمتع ونتا بتتناك مبتفكرشى تنيك حتا لو زوبر ٣ متر بردو منتاش راجل

• عجبني
التفاعلات: mody bottom
  • عجبني
التفاعلات: تبادل هارد اوي, الزبير الصعيدي, hani1 و 2 آخرين
عايز راي طبيب بقا تعاله انا اقولك مجرد تغير احساسك ان انتا الراجل الي بتنيك ده بيغير هرمونات الرجوله عندك جسمك بيعمل ايرور
اما عن اللبن الي بيجيبو جواك ده ملوش دعوه بالهرمونات بي بيجيب لمراض زي الادز والصديد الشرجي والسكري
حتي لو بنيك برضه

كان ليا تجارب ايام المراهقه بشباب وكنت بنزل جواهم عادى واتجوزو وخلفو كمان دى حدود معلوماتى .
ماثرش عليهم في اي حاجه

• عجبني
التفاعلات: Lucifer Monestr
بص انا مش سالب اناةموب سادي بسةمن خلال خبرتيةهيكونةفةتاثير وهو ادمانك ع انك لازم هتتناك وينزلوا جواك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%