NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طبعا علي الاقل لو هتمارس مينزلش جواك وهات مرهم لجنوكايين ده مخدر وبيمنع الحكة لحد متحس براحة هتحرق خمس دقائق وهتحس براحة بس متخليش حد ينزل جواك تاني
ليه حسيتها ممتعه

ليه حسيتها ممتعه
أن رديت علي سؤالك مش علشان ليه ميول زيك أو زي غيرك بس بحترم كل واحد عنده ميول ومش بغلط في حد إنما أنا راجل قوي وأرجل مما تتخيل علشان الرجولة مش كلام الرجولة أفعال وانا رديت عليك في اول الموضوع وقلتلك ودي تاني مرة

أن رديت علي سؤالك مش علشان ليه ميول زيك أو زي غيرك بس بحترم كل واحد عنده ميول ومش بغلط في حد إنما أنا راجل قوي وأرجل مما تتخيل علشان الرجولة مش كلام الرجولة أفعال وانا رديت عليك في اول الموضوع وقلتلك ودي تاني مرة
ايه علاقة رجولتك بالموضوع هو اي كلام وخلاص 😂😂

• عجبني
التفاعلات: حاتم المصري
لا عادي غير انك هتتعود على النيك و المتعه من طيزك فا ممكن يحصلك ضعف انتصاب و فقدان شهوه من زبك و انا بتكلم على الضرر النفسي من آنك تتناك الجسدي معتقدتش بس النفسي هيحصل كده كده مع الرقت

سيبك من الكلام اللي فوق ده انا بوتوم او فيرس او باي مش عارف بس انا بحاول يعني ، المهم انا زمان جسمي كان صدري منفوخ شويه و جسمي ابيض مفيهوش شعر و لما كبرت و دوست في ضرب العشره و السكس جسمي حب الموضوع و احساس الانوثه زاد جوايا ، و لما بضرب عشره لوحدي بقفش لنفسي و كنت بحب الساديه ف ساعات كان ممكن احط مشابك عليهم و صدري حجمه زاد و بقى عندي تثدي و كنت بلبس قمصان نوم و بحط ميكب و كل حاجه تحسسني اني بنت لكن دلوقت بقيت اروح الجيم و اظبط اكلي و هرموناتي زادت قبلها بفتره و جسمي بقى فيه شعر و بقيت مشعر (دي جيناتي مش عشان الجيم يعني) لكن الجيم هو اللي بينهم و ساعد شويه و منكرش ان احساس اني نفسي اتناك و اكون في حضن راجل دايما دايما جوايا لكن بحاول .
التغييرات اللي هتحصلك هتكون في شخصيتك و ممكن تجيبلك امراض نفسيه و تهز ثقتك في نفسك الا لو متقبل نفسك بقى لكن تصرفاتك و طباعك ممكن تكون بتميل للبنات و ممكن كلامك يبين انك مثلي و ده مش خير بالنسبه لمجتمعنا و بس كدا.

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: mody bottom، مروان مدينة نصر و the last man standing
يا اللي في التعليقات حرام خفّوا شويه بجد كلامكوا زي السم و الراجل بيرد بإحترام و الكلام اللي بتقولوه مش متخيلين بيأثر فيه ازاي

اكيد طبعآ بعد فترة زبك مش هيقف
و عشان يقف لازم يكون في حاجه في شرجك

ايه علاقة رجولتك بالموضوع هو اي كلام وخلاص 😂😂
بتقول ليه حسيتها ممتعة يبقي ارد عليك واقولك ايه

مفيش راجل بيتناك

عندي سوال ويا ريت اجابة عن تجربه انا علي علاقة بزوجين وانا سالب والزوج بيكون مصر يجيب جوايا هل دا هياثر علي الرجولة لو اتجوزت انا زبي حجمه كويس وبيقف عادي فهل دا مؤثر فعلا
ايوه طبعا ده بيقول هرمون الذكورة التستيترون

مفيش اي تأثير بس انت قدام نفسك بتحس انك مش راجل ودا لو حابب تتغلب عليه بيرجعلك انت

عندي سوال ويا ريت اجابة عن تجربه انا علي علاقة بزوجين وانا سالب والزوج بيكون مصر يجيب جوايا هل دا هياثر علي الرجولة لو اتجوزت انا زبي حجمه كويس وبيقف عادي فهل دا مؤثر فعلا
لا طبعا

اتناك براحتك مفيش أي مشكلة. وده ما يأثرش ف قدرتك على النيك. رجالة كتير بتنيك وتتناك. ماتقلقش.

• حبيته
التفاعلات: mody bottom
عادي جسديا مش هيحصل ضرر
المهم نغسيا بس

مافيش مشكل يجيب جواك، بالعكس حينفعك ويزيدك أحاسيس ويغسل مصارينك. لو كان الزب حجم كبير ربما يؤثر على البروستاتا تبعك خصوصا لما يضرب بقوة

لا يا حبي عن تجربه مش بياثر خالص سواء نزل جواك ولا بره بس بياثر علي فتحه الشرج مع الوقت حاول تسيب فتره بين النيكه والتانيه انا بتناك كتير ومتجوز و بنيك حلو جدا سواء مراتي او صحباتي و كلهم معترفين بكده سيبك من كلام الناس و انك هاتدمن اللبن والعك دا مفيش منو خالص يا حبي اتناك واتمتع و نيك واتمتع براحتك

• عجبني
التفاعلات: Adamz6969
لا يا حبي عن تجربه مش بياثر خالص سواء نزل جواك ولا بره بس بياثر علي فتحه الشرج مع الوقت حاول تسيب فتره بين النيكه والتانيه انا بتناك كتير ومتجوز و بنيك حلو جدا سواء مراتي او صحباتي و كلهم معترفين بكده سيبك من كلام الناس و انك هاتدمن اللبن والعك دا مفيش منو خالص يا حبي اتناك واتمتع و نيك واتمتع براحتك
طمنتني دنا مش قادر

• عجبني
التفاعلات: Adamz6969 و كوكي العرص
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مفيش تأثير على الرجوله ولا على الانجاب

شوف حضرتك دي الأضرار
هو مش هياثر في الرجولة بس ممكن ميحصلش بعد كدا انتصاب الي في وجود نيك الطيز وان في حالة نزول الحيوانات المنوية داخل فتحة الشرج يوجد بكتريا تتغذي علي الحيوانات المنوية وفي عدم وجودها تحدث حكة داخل فتحة الشرج كانك عايز تهرش جوه ومش هيطفي ده الا بالحيوانات المنوية وده هيسبب ادمان للنيك في الطيز
القذف داخل الطيز يؤدي إلى حدوث تهتك بعضلات الشرج ينتج عنه في النهاية عدة القدرة على التحكم في التبرز. وذالك بالإضافة لظهور البواسير الشرجية.

وتأتي الطامة الكبرى عند قذف السائل المنوي داخل الشرج. فوجود شروخ في الغشاء المبطن للمستقيم الشرج
انا جربت مرتين او تلاته اني احط صباع في و انا بضرب عشره و كلام عده عليه اكتر من ٤ سنين و من ساعتها البوكسر و البنطلون بيتبلو عشان في تسرب اذاي أنهي الموضوع ده محتاج مسعده

• عجبني
التفاعلات: Aol
طيب انت بتنيك مراته

• عجبني
التفاعلات: mody bottom

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%